Misko Lopove

eizo RSS / 27.07.2009. u 18:25

Danas je divan dan, vruce je, mrzim autobuse kojim moram da se vozam jer sam skucao kola, iritiraju me ljudi oko mene, ali ako izuzmemo sve to i jos mnogo toga, dan je divan.

 

Da bi ste shvatili zasto je danasnji dan meni divan, moramo da shvatimo  zasto su navijaci partizana super.

I pored toga sto navijaju za pogresnu ekipu koja je u svakom smislu inferiornija u odnosu na znezdu, i imajuci u vidu da o sportu nemaju pojma jer da imaju navijali bi za zvezdu, mora se priznati da fantasticno pevaju, doticno udruzenje pesnika je skoro odradilo jedan sjajan posao.

Primer:

Dakle kao sto mozete da vidite doticno udruzenje crno belih kolibrija opasno lepo peva, ali nije tu vazna prezentacija ili ritam, muzicka obrazovanost itd, na ovoj kulturnoj manifestaciji najvaznija je pesma, odnosno sta ona znaci, jer ko se nije upoznao sa rukotvorinama doticnog zeke (svaka slicnost sa zecom iz viceva je potpuno slucajna) mnogo je propustio.

Ono sto je malo reci genijalno, nije zelja za seksom sa pola familije doticnog, nije vazna ni pesma ni ko je peva, vazno je znacenje ovog dogadjaja, ovde je jako vazna jedna druga osobina koja je nazalost manje vise potpuno izumrla u ovoj drzavi.

Revolt, bunt, razmisljanje, svadjanje, nazovite to kako zelite, potpuno nebitno, sposobnost da kazete ono sto mislite i da ne savijate svoje misljenje iz pogresnih razloga.

 

Razmisljanje je u ovoj zemlji sistemacki satirano, paaa, od uvek, generalno ovde ljudi razmisljaju pravilno iskljucivo kao posledica anomalije, to se posebno vidi na klincima, odnosno, njihovom nedostatku konfrontacije sa generacijom pre njih.

Svaka generacija je superiornija u odnosu na generaciju pre nje, kao sto ste vi modernizovana verzija vasih roditelja tako ste i vi zastareli model istog trenutka kad dobijete klinca, bez obzira koliko da ste super, taj mali kreten je Vi-2.0, hteli vi to da priznate ili ne.

Najvazniji zadatak malog cudovista je da preispituje sve konstante u vazem zivotu, i da neminovno dodje u sukob sa vama jer ce neke stvari razumeti drugacije i bolje od vas, naravno vi to necete razumeti i doci ce neminovno do sukoba misljenja, odnosno revolta kod malog demona, posebno u onim godinama kad shvatite da je trebalo da ga mlatite kad je bio manji.

 

Problem kod nas je to sto smo generalno svi nauceni da slusamo umesto da mislimo, to je posledica, zadrtog patrijahalnog sistema, komunizma, generalne ogranicenosti naroda kad je edukacija u pitanju.

Kad malo bolje razmislim mislim da je za sve i kriva edukacija, odnosno edukativni sistem na ovoj teritoriji, trideset klinaca sedi i slusa nekog kretena koji umire u sobi deset sa deset metara, cetrdeset pet minuta, (trideset pet u stvari jer i profesori vole da otegnu put do ucionice), problem sa takvim nacinom ucenja je sto vi u principu ne ucite nista, iskreno mogu da kazem da sam zaboravio sve sto sam ikad cuo u skoli, nekih nedelju dana posle zednjeg dana.

Prvi put sam procitao knjigu trazeci uputstvo za menjanje ulja na tenku, nije u pitanju bila knjiga koja se moze nazvati biserom knjizevnosti, ali sam procitao jednu, tako da sam i tad bio pametniji od svih vas, a tek sad...

Apsolutno sam zaobiso sve lektire koje morate da citate u skoli, najdalje sto sam stigao sa intelektualnim uzdizanjem u skoli bile su dve stranice Bele grive, tu sam se smorio stigo do e, i reko, e dokurca sto verovatno nije bilo preterano pametno, ali ako cemo iskreno, decak koji se pali na konje nije bila moja ideja zabave, uostalom bilo sta sto se dogadjalo napolju je uvek bilo mnogo zanimljivije.

 

Ako sad obrnem vreme i duboko se zamislim, iskreno mogu da se zahvalim svom sjebanom mozgu koji je redovno odbijao da prihvati bilo koji pokusaj burgijanja i punjenja moje glave glupostima, nije u pitanju onaj stari izgovor koji profesori stalno koriste, kako ne mozete nekog da naterate da se zainteresuje za nesto sto ga ne zanima.

Ne mozete da ga naterate, ali mozete da ga zainteresujete.

To jednostavno nije tacno, ja nikad nisam hteo da slusam, ali daleko od toga da nisam nesto hteo da naucim, jedini problem koji sam ja imao bilo je slusanje ljudi od sto godina koji mumlaju istim tonom sat vremena kao mrtvi i onda ocekuju od mene da nesto znam.

 

 

O Spartancima, Sparti, i svim ofanzivama znam apsolutno sve, jer sam imao coveka koji je na cas dolazio tacnu u minut, i ceo cas bi proveo ponovo odigravajuci svaki minut svake bitke koja se ikad desila, od toga kako su partizani bacali bombe do toga kako se glasalo u malom i velikom vecu u Sparti.

Sa druge strane o matematici ne znam nista, osim da moram da sedim nepomicno trideset pet minuta i da gledam u tablu.

Opet o metiljima znam aposlutno sve odvratne detalje jer je profesorka bila potpuno blesava i bez problema je dovlacila mikroskop na svaki cas.

 

Ali ono sto je meni veliki problem, bio i ostao, a siguran sam i danas klincima, je slusanje, dal ste probali nekad da slusate sednicu skupstine sat vremena, bez prestanka, ako jeste, ispali sebi metak u glavu i umri kao heroj...jer nisam siguran sta da vam kazem, vi ste verovatno vec na tom putu.

I tu, bas u skolama nastaje ozbiljan problem za izrazavanjem svog misljenja, kad vam profesor prvi put kaze da lupetate ili nesto slicno, generalno niko vas ne uci da pitate, da stanete iz svog misljenje ma kakvo ono bilo, niko vas ne uci da razmisljate ili slusate.

 

Problem mozda ne deluje kao veliki ali zaista jeste, jer posle vas ta generacija nece mislite nego ce slusati, i nece moci da nauci sledecu kako da misli.

A zasto je vazno da svi misle, pa iz jednostavnog razloga jer bez svog misljenja moracete da preuzmete misljenje nekog drugog a necete znati da li je ta osoba u pravu. Jer ce te biti u stanju samo da slusate sta vam ta osoba kaze, umesto da mislite u svoje ime.

Postajete rob necijeg razmisljanja.

Konkretan primer, mozete da nadjete u bilo kojoj republici bivse Jugoslavije, kompletno stanovnistvo je obrazovano da slusa, da prihvata misljenje nekog drugog, kako je misljenje odzvanjalo od gore, tako su svi na dnu mislili potpuno isto, svi su nauceni da ne dolaze u sukob bez obzira koliko druga strana nije u pravu.

Uzmimo na primer govor na Gazimestanu koji se smatra pozivom na opsti genocid/vaskrsom Srpske nacije, a nije ni jedno ni drugo, jednostavno je masa ljudi izgubila jednog vodju kog su svi naucili da slusaju i bio im je potreban novi, jer su odjedom zaglavili na livadi ne znajuci sta dalje.

Nisu ni ostali krenuli u rat jer su odjednom odlucili da treba da se ratuje, jednostavno nisu rekli ne, jer nisu tako programirani.

 

U nasoj drzavi je taj problem izuzetno opasan, posebno imajuci u vidu cinjenicu da nismo u stanju da kontrolisemo svoj nacionalizam, vec on koristi nas, sto se pokazalo na celoj planeti vec ko zna koliko puta kao veoma opasna kombinacija.

Uzmimo na primer lokalne kriminalce, nisu oni bogati zato sto su izrazito pametni ili zato sto ih je tesko uhvatiti, problem nije u tome, vec u cinjenici da ovde ljudi i dalje slusaju umesto da razmisljaju, niko se ne buni kad na primer ulazi u Luki, i pored toga sto svi znaju kako je nastala doticna kompanija.

Ili na primer masu ratnih profitera i svercera koji imaju kuce po dedinju, koji su svoje pare stekli prodajuci oruzje i municiju svim stranama u svim lokalnim ratovima, i nije tu kraj naravno treba pomenuti i vlasnike frizider formacija koji su isli preko nedelje da pljackaju.

Ali najgori deo tog njihovog dela nije to pljackanje, preprodaja i ubijanje nego ti ljudi oko njih sto sve to ignorisu i gledaju u tisinu, svi ti oko njih koji to dozvoljavaju i koji sve to za par godina zaborave i na ulici pozdravljaju te iste ljude kao nekog ko to zasluzuje.

 

Mene to licno ubija u pojam, nisam u stanju to da podnesem, sve te gluposti koje tako lagano tolerisemo bez problema, i bez ikakve pobune.

Evo skoro smo imali u nasem malom Galskom naselju od Srbije imali slucaj da jedan mali pacov napadne klinca jedne novinarke, zamislite koliko jedna osoba mora da bude bedna i jadna za tako nesto.

Ajde ozbiljno taj misko je trckarao oko slobinih glodara kao lesinar, vremenom je nakrao toliko para da je kupio pola Srbije, mislim verovatno uz pomoc kriminalaca, sluzbe i ostalih drugara ali zamislite koliko taj covek ima para i moci, i sve sto je ta picka od bednog izgovora za coveka uradila je da okrene sve svoje renta-novinare protiv klinca od ne znam koliko godina zbog jednog dzointa, znaci impresioniran sam.

Mislim zamislite koliko je bedan taj stvor, bas me zanima sta ce biti ako to prodje, ajde sad zamislimo sutra odjednom doticna novinarka ucuti, sta je bre on tim kupio, on bez problema pokusava da natera ljude da ga postuju, i to sa sve onim malim pacovskim naocarima.

Obratite koliko je daleko dogurao taj bezobraluk, on pokusava da natera silom ljude da ga postuju, jer je vise i sam svestan cinjenice da ne moze sve da kupi,  i opet sutra da se otvori neko maksi govno, opet bi bilo krdo idiota ispred koji cekaju u redu da nesto kupe, jer niko od njih ne razmislja, i opet da se pojavi ista ona dafina sa istim forom piramide, opet bi se desila ista stvar.

 

 

O tome koliko je tragicna situacija govori i cinjenica da klinci i matorci slusaju istu stvari, alo breeee, koja to generacija slusa muziku prethodne, ako vi slusate grand show, sa vama nesto nije u redu, ali to je vas izbor, ako i vase dete slusa istu muziku, vi ste los roditelj, tu nesto nije normalno.

U normalnoj familiji kad dete ukljuci svoju muziku, normalan odgovor roditelja treba da bude nesto tipa,  kakvo ti je to vristanje gore, ogluveces od tih sranja bre, kad od vas roditelji traze da pojacate muziku sa pinka, tu nesto nije u redu...

Nekad davno me je ubila slika grafita na zidu skupstine opstine na kojoj je bio znak anarhije, ali stim da je ono A, bilo potpuno u krugu, sto je malo reci tragi-komicna parodija, i koliko me je tad ubedacio taj znak, toliko me je ovaj od pre neki dan odusevio, brzo su ga prekrecili ali bio je tu.

Ogromni crnim slovima "MISKOVICU LOPOVE".

Genijalno, toliko me je oraspolozila cinjenica da ima neko ko se i dalje gadi takvih ljudi, a puno ih je Srbija, od miska do borovice svi su simptom jedne te iste bolesti, ne razmisljanja. Iskreno zivim za dan kad takvi ljudi nece smeti kola da parkiraju na ulici.

Nije taj grafit puno ali je ipak nesto.

 

Mozda gresim ali mislim da je duznost svakog roditelja da pokazuje svojim klincima takve ljude na ulici, da im ukuca u glavu da ne ulaze u razne maksije tog tipa i da budu svesni te potrebe za konstantnom pobunom i borbom za svoje misljenje.

Treba da naucite svoje klince da se bune i da se svadjaju, jer svet su napravili ljudi koji nisu u pravu, pre ili kasnije ce naleteti na onu cuvenu recenicu, svi su ludi samo si ti pametan i svako mora da zna da je odgovor na ovo potvrdan, jer svet su napravili ljudi za koje su svi mislili da su ludi i da nisu u pravu, od Arhimeda do Tesle.

Najvaznija stvar koju mozete dati svom detetu je sposobnost da misli svojom glavom, ako vam to uspe sve ostalo ce doci na svoje mesto.

 

Jer ako cemo iskreno, sve ove generacija do sad, ukljucujuci i moju i mene su sjebane, i za nas nema neke velike nade, cak jedina nada kojoj mi sad mozemo da se nadamo je da ce ovi klinci jednog dana spasti ovu nasu, i ove pre nas, tako sto ce ispravljati nase gluposti.





 

 

 


 

 



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 18:30 27.07.2009

Zeko?

milan_skoric milan_skoric 18:45 27.07.2009

Zar?

Problem je sto ovde niko ne zeli neke stvari da menja.Svi se nadaju da ce mozda imati srece i upasti u te "kombinacije" u tih j....ih 10-15 posto ljudi sto nas unistise.To je veci problem od tog Miska .Al sve jedno.... MISKO LOPOVCINO!!!!!!!!!!
libkonz libkonz 18:51 27.07.2009

Re: Zar?

MISKO LOPOVCINO!!!!!!!!!!

Šta mislite da li se Miško jedan dan probudio i rekao "sad je kriza, ajde da gledamo da ne radimo u minusu već da budemo na nekoj nuli dok ne dođu srećnija vremena" ili je rekao sebi
"sad je kriza, ajde da gledam da dupliram svoj kapital za dva meseca tako što ću preko svojih ministara i ostalog ološa da izmuzem i državu i radnike".
baš dilema...
Eizo, ti si car!
eizo eizo 21:08 27.07.2009

Re: Zar?

Jesam
die hard die hard 23:59 27.07.2009

Re: Zar?

Eizo, ti si car!

Ma kakav crni Tzarr, on je samo pametan-dovoljno.
eizo eizo 01:12 28.07.2009

Re: Zar?

Ne, ja sam uzviseno bice, svi treba da mislite kao ja.
mariopan mariopan 22:54 30.07.2009

Re: Zar?

eizo
Jesam

A jos si i skroman
eizo eizo 16:40 31.07.2009

Re: Zar?

Najskromniji.
cult cult 18:52 27.07.2009

tako nastaju revolucije

svi mrze miška
ali on kupi one za koje glasaš.
I nema promene, već miško i dalje trpa, a ono što mu iz džepa ispadne, poglockaju politički pacovčići.
I tako dok se čaša ne prepuni.
Onda se skupimo ispred Skupštine,
oteramo ove,
a dodju novi heroji.

Samo je Miško konstanta.

Izražavam svoj deepest prezir prema pacovčićima.
Odvratniji su od Miška samog.
eizo eizo 21:10 27.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

Nemoj tako, sto siris negativne vibracije...
....uvek postoji nada da ce ga udariti kola....
die hard die hard 00:03 28.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

uvek postoji nada da ce ga udariti kola....

Koja crna kola, on je izmisljitelj raznih kola.Nista se njemu desiti nece do nasega sudnjega dana.
cult cult 13:16 28.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

naravno.
uostalom, on je generalni zastupnik i distributer sudnjega dana za Srbiju.

Nego, ostrica je usmerena na posledicu, a ne na uzrok.
Ne bi bilo Miška ovako nabreklog do pucanja, da nije miškovih malih na ministarskim mestima u Vladi.
Korumpiranu žgadiju u vugla
pa da vidis kako ce da zavlada konkurencija
Unfuckable Unfuckable 09:04 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

pa da vidis kako ce da zavlada konkurencija

hoće li ?
Ako znamo da je par ljudi tokom jeseni 2003. i početka 2004. pokupovalo skoro celu proizvodnju hrane u Srbiji (hajde da ne pogađamo tko je jedan od njih...), onda je jasno da sutra može da se pojavi koji god hoćeš trgovački lanac, isto bi bilo : izuzev uvoza, morao bi da kupuje robu za svoje objekte baš od tih proizvođača (dobavljača) koji bi mogli da mu rade šta god hoće.
cult cult 09:35 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

Pre dve-tri godine Miško je hteo da kupi jednu slovenačku firmu koja se bavi proizvodnjom hmm hrane.
Ta firma je imala i svoj ogranak u Srbiji i prodavala svoje proizovode ovde.
Kad je Miško najavio da će ih kupiti tamo u Sloveniji tzv. neprijateljskim preuzimanjem (kupovina akcija od vlasnika, a protiv volje menadzmenta), Slovenci se odbrane i Miško nije uspeo da ostvari nameru.
Naravno, malo se zbog toga nasrdio te je naredio da se obustavi prodaja u njegovim prodavnicama svih proizvoda te firme. Slovencima je prodaja pala oko 90%. Pokušali su da se preusmere na male nezavisne prodavnice i nisu uspeli. Centrala u Sloveniji posmenjuje direktore ovdasnje misleci da je do njih problem i ne kapirajuci kolika je zaista Miškova moć.
Naravoučenije: ako nemaš kako da plasiraš robu, nemoj ni da počinješ proizvodnju. Niko neće ni ulagati u proizvodnju hrane ako Miško diktira sve uslove prodaje. So - korumpirane političare, Miškove male, u vugla.
Unfuckable Unfuckable 10:26 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

Niko neće ni ulagati u proizvodnju hrane ako Miško diktira sve uslove prodaje.

Možda nisam dobro objasnio : proizvodnja hrane u Srbiji je pokupovana, uglavnom.
Dakle :
MM može da diktira uslove i kao kupac (maloprodajna mreža) i kao dobavljač (proizvodnja hrane koja ulazi u maloprodajnu mrežu)
Koliko ja mogu da se setim, jedina firma koja je uspela da preživi sukob s MM je Nelt
cult cult 10:37 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

Ma, razumeo sam te, ali nisam ja dobro objasnio.
Nije sve popunjeno u proizvodnji hrane i ima jos mesta. Mnogo.
Ali preduslov da se ta mesta zauzmu od strane novih proizodjača je da se oslobodi maloprodaja.
U protivnom je besmisleno. Upravo zbog te njegove pregovaračke snage u oba smera.
Dakle, ako dopustis pravu konkurenciju u maloprodaji i druge stvari u lancu ce da se pokrenu.
Grozota monopola je upravo u tome sto skameni stanje i omogućava vlasniku da drpa na sve strane.

Nelt je preziveo, da. Ali ostale su rane.
cult cult 10:46 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

hm...a Miskov mali...sad se setih kad se pocetkom SEK-e neko dosetio da otvori nekoliko prodavnica koje su imale veleprodajne cene kao maloprodajne, a u kojima su kupovali penzioneri, clanovi sindikata itd...ne mogu sad da se setim kako su te radnje nazvane. Elem, posto je to spinovano na erteesu kao briga socijalno odgovorne Vlade za najsiromasnije gradjane, pri otvaranju nastane nevidjena guzva, oni Dafiment redovi. I ne izdrza Miskov mali. Skoci on i kaze "cek da vidimo mi malo oko tih prodavnica! Ko ima pravo da otvara takve prodavnice?! Da li to mogu i drugi maloprodajni lanci?!" Uplasio se covek da ne padne promet Maxiju. Bas se uplasio. A taman je njegova supruga uradila uredno naručen i lepo plaćen elaborat da Miško nije monopolista.
cult cult 11:01 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

i nesto sad zamisljam Miska na onoj jahti parkiranoj na Hvaru
kako se brine sto ga mrzi 99% Srbije

jbg, Misko, evo ti jedna jutarnja pesmica, uz kafu i rahatlokum
we can hate you, only

Unfuckable Unfuckable 11:35 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

A taman je njegova supruga uradila uredno naručen i lepo plaćen elaborat da Miško nije monopolista.

izgleda da delimo ljubav i poštovanje prema istoj osobi, eh što je mali ovaj svet.
antioksidant antioksidant 17:08 29.07.2009

Re: tako nastaju revolucije

sad se setih kad se pocetkom SEK-e neko dosetio da otvori nekoliko prodavnica koje su imale veleprodajne cene kao maloprodajne, a u kojima su kupovali penzioneri, clanovi sindikata itd..

zovu se sos marketi, otvara ih "jabuka" (isto miskovic ali milorad) a ministar uredno ide na otvaranje istih
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:03 27.07.2009

caleta zandara...

a nije bio zandar, njih sredili komunisti...Cale bio njihov, partizan ... A Miskov tata, sta li je on bio? U Evropi takve imperije stvarale generacije i generacije,i ovde se to pokusalo, pa dodje Zekin tata sa drugovima i rece: Ovo je sad nije vise vase vec naroda i narodnosti ....Ostalo je istorija a jos mutna
Unfuckable Unfuckable 19:19 27.07.2009

"..vidi ovog..."

Svaka generacija je superiornija u odnosu na generaciju pre nje, kao sto ste vi modernizovana verzija vasih roditelja tako ste i vi zastareli model istog trenutka kad dobijete klinca, bez obzira koliko da ste super, taj mali kreten je Vi-2.0, hteli vi to da priznate ili ne.


slika i prilika :

libkonz libkonz 19:31 27.07.2009

Re: "..vidi ovog..."

kad smo kod Sunshine-a, možda bi uz ovaj tekst više legla ova pesma
adam weisphaut adam weisphaut 19:37 27.07.2009

Mala digresija o Zeki

Škundrić zaposlio bratanca u „Jugorosgasu“
Ekskluzivno
Blic petak, 10. oktobar 2008.
Blic: Škundrić zaposlio bratanca u „Jugorosgasu“
Blic
---

Žarko Zečević, odgovorni sekretar UO „Jugorosgasa“ i nekadašnji funkcioner FK Partizan, kratko je potvrdio za „Novac“ da je prethodnih dana u ovoj kompaniji zaposlen Dušan Škundrić, ali da on ne zna za njegove rodbinske veze sa ministrom, niti je njega ministar molio za uslugu. Inače, Zečević je u vrhu menadžmenta „Jugorosgasa“ voljom ruske strane, koja od 2006. godine ima 75 odsto vlasništva u ovoj kompaniji.
---


Nego, htedoh da pitam kažeš "Miško, lopove" i...šta dalje?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:46 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

"Miško, lopove" i...šta dalje?

Onda pevaš o seksualnom opštenju sa familijom mu i mešaš kukovima zloslutno
bodawg bodawg 20:58 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

hehe pa lepo covek rekao. dalje misli svojom glavom ne cekaj da ti drugi kaze sta da radis.
eizo eizo 21:13 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Evo da odmah zaobidjemo neke sive metode, tipa udaranja u kola na parkingu, ili kidisanje na decu, za pocetak mozete da odsetate do prve prodavnice koja nije njegova, ja se od skora setam celih 800m do prodavnice i nazad, cisto iz ljubavi prema doticnim ljudima.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:27 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

mozete da odsetate do prve prodavnice koja nije njegova

Ja tako već godinama i čini mi se da uspeva.
Doakaću mu kad tad!
adam weisphaut adam weisphaut 21:45 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

I odeš u Merkator kao pravi rebel
eizo eizo 22:01 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Ne diraj mi sponzore breeeee
Zivela nasa Slovenacka braca koja nam udeljuju 3% posto popusta na toalet papir.
laluza laluza 22:23 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

dobrosavljevic_m
mozete da odsetate do prve prodavnice koja nije njegova

Ja tako već godinama i čini mi se da uspeva.
Doakaću mu kad tad!

Izgleda da je moderator zaspao :(
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:50 27.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Izgleda da je moderator zaspao :(

Izgleda. I to baš čvrsto. Oni tamo imaju sirenu koje se okida svaki put kad neko
objavi da ne kupuje kod Miškovića.
adam weisphaut adam weisphaut 10:49 28.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Ne diraj mi sponzore breeeee
Zivela nasa Slovenacka braca koja nam udeljuju 3% posto popusta na toalet pap

Problem je što smo već imali takve akcije tipa Burn, Delta, burn i Miško i ostali monopolisti su još alive and kicking
Supermod Supermod 18:49 28.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

laluza



Izgleda da je moderator zaspao :(



ne diraj lava dok spava
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:01 28.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

ne diraj lava dok spava

Zezaj se, zezaj, pa ćeš i ti da fasuješ jedno 'obavesti moderatora'
cult cult 20:39 28.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

sponzor supermoda:

eizo eizo 01:23 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Podseti me, kad smo imali takve akcije ?
g.radicevic g.radicevic 06:33 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

dobrosavljevic_m
mozete da odsetate do prve prodavnice koja nije njegova

Ja tako već godinama i čini mi se da uspeva.
Doakaću mu kad tad!


hmmm...
fali nam josh D'Artanjan
pa da sjebemo Risheljea,pardon Mishka




P.S. Znachi ipak nisam jedini, kako tvrdi moja zzena
adam weisphaut adam weisphaut 06:42 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

eizo
Podseti me, kad smo imali takve akcije ?

Link
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:41 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

fali nam josh D'Artanjan pa da sjebemo Risheljea,pardon Mishka

Ma, tako reći, gotov je!
Već ga vidim kako prosi na autobuskoj stanici.
g.radicevic g.radicevic 10:40 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Već ga vidim kako prosi na autobuskoj stanici.




dobro se maskirao
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:12 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

dobro se maskirao

Džabe mu kamuflaža, poznaš ga po letećim majmunima.
eizo eizo 14:54 29.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

Ne bih bas ovo nazvao revolucijom, oni treba od njega i njemu slicnih da traze dokaze da su pare stekli legalno kao sto nisu, jer kao sto je Dinkic rekao, zaobici ce one sive godine u proverama jer su tad svi krali pa nije lepo da se zalazi u to...
Ako je tad na primer 90' ih prosecna plata bila dve nemacke marke, kako neko moze da stvara imperiju, ili kao na primer borovica (rumska verzija Miskovica, samo ima vise para i zaobilazi TV a ni novinari ga ne pominju, mislim da je dva puta bio pomenut u novinama od 90ih na ovamo) da kupi 37 kamiona.

Nama vise ne treba nikakav zakon, evo imate ovde ministra koji kaze kako nema monopola, nama treba krvava revolucija, kao sto miskovic nije prekrsio ni jedan zakon, tako ni drzava ne treba da ga krsi, neka posalje nekog da konfiskuje njegovu imovinu radi potreba bezbednisti drzave i problem resen, on nece otici u zatvor kao sto treba da ode i svi sretni.

Potpuno je besmisleno igrati po pravilima koja je napravila zadruga kriminalaca.
mariopan mariopan 11:34 31.07.2009

Re: Mala digresija o Zeki

dobrosavljevic_m
ne diraj lava dok spava

Zezaj se, zezaj, pa ćeš i ti da fasuješ jedno 'obavesti moderatora'

Ma banuj ga (ako smes hihihihihihi)
vilovuk vilovuk 20:26 27.07.2009

eizo,

sve si lepo rekao ali ovo:
I pored toga sto navijaju za pogresnu ekipu koja je u svakom smislu inferiornija u odnosu na znezdu, i imajuci u vidu da o sportu nemaju pojma jer da imaju navijali bi za zvezdu,

nikako ne mogu da shvatim. To je prosto neprirodno.
priznaj da si se zezao
eizo eizo 21:16 27.07.2009

Re: eizo,

Pa kakav je to blog bez zezanja Grobara, koga drugog da zezam, necu valjda ove iz Obilica svi bre bivse beretke, uostalom kao sto zvezda ima bolji vatromet isto tako grobari bolje pevaju bar po mom misljenju.
thebee269 thebee269 20:43 27.07.2009

500 dinara... i PROFESOR PRAVNOG

pa zasto imamo miska i zasto ce jos dugo tako biti?
mozda samo jedan od odgovora...
vreme sadasnje, na novosadskom PRAVNOM fakultetu, profesor proda knjigu studentu za 500 din.
onda student lepo nauci i izadje na ispit i naravno polozi.
onda zgodnom prilikom student uzme tu istu knjigu pa kod profe u kabinet.

dobardan...dobar dan ...ja dosao da vratim knjigu ne treba mi vise

pa nisi morao.. i tek onda upise ocenu sa ispita u indeks

i onda... dodje drugi i opet 500 din itd.itd. i onda ....

buduci pravnici jure lopove
fenster fenster 21:21 27.07.2009

Re: 500 dinara... i PROFESOR PRAVNOG

Uf ,pa na tom faxu ima svega od onoga kad pitas profesorku zasto padam a ona kaze koliko para toliko muzike,pa do vracanja kupljenih knjiga,moram priznati da za tu informaciju nisam cuo,a sto se tice Miskovica ,sta da kazem no bad guy !
eizo eizo 21:35 27.07.2009

Re: 500 dinara... i PROFESOR PRAVNOG

Svuda isto na svim faksovima, moras da kupis njegovu knjigu da bi polozio, a naravno iz religioznih razloga ne sme da se koristi fotokopirana (iskustvo sa originalom morate da dozivite jer je tako posebno), po tome je cuven filozofski faks u NS.
adam weisphaut adam weisphaut 21:43 27.07.2009

Re: 500 dinara... i PROFESOR PRAVNOG

Ups, greška...
sentinel26 sentinel26 21:19 27.07.2009

Na molbu nekih

navijača FK "Partizan"




Kažu da oni bar umeju da brane "Partizan" za razliku od zvezdaša koje su preveli žedne preko vode.
Šta će tek da im rade ovi iz MiMivistana.
vishnja92 vishnja92 21:49 27.07.2009

Re: Na molbu nekih

banuj ovog
antioksidant antioksidant 21:54 27.07.2009

OVA SLIKA JE VECA : )))))))

eizo eizo 22:03 27.07.2009

Re: Na molbu nekih

Naravno da je zezanje, pa sta bi sever radio bez juga i obrnuto...
miloradkakmar miloradkakmar 22:04 27.07.2009

Re: OVA SLIKA JE VECA : )))))))

Ova je zajednička.

vishnja92 vishnja92 22:51 27.07.2009

Re: OVA SLIKA JE VECA : )))))))

ale aleeee... ...(da ne sitnicarimo sad)
...i pesma se ori...

nego vidi, ja stvarno nemam pojma kako deci da sacuvam zdravu pamet. miskovica cemo se nekako resiti, ali ova stvar sa skolom je bukvalno jeziva. j e z i v a.

pre par dana sam puno mislila o tome pa sam digla ruke i odvela decu da gledaju ptice, al nije to to. ni one ne znaju da su slobodne, vracaju se zbog hrane stalno. cudo jedno.

onoliki orao, i moze da ode a - ostaje.
vilovuk vilovuk 23:19 27.07.2009

Re: OVA SLIKA JE VECA : )))))))

pre par dana sam puno mislila o tome pa sam digla ruke i odvela decu da gledaju ptice, al nije to to. ni one ne znaju da su slobodne, vracaju se zbog hrane stalno. cudo jedno.

gledaj vrane. To su pametne ptice.
I ratoborne. Bar ove dunavske, iza SIV-a, eno ih polovina sa štakama.
A o perju da ne pričamo.
medjutim92 medjutim92 09:04 28.07.2009

Re: Na molbu nekih

Sentinele, kao navijac Partizana sablaznjen sam ovom slikom koju ste okacili. Ovo je grozota.
sentinel26 sentinel26 10:12 28.07.2009

Re: Na molbu nekih

medjutim92
Sentinele, kao navijac Partizana sablaznjen sam ovom slikom koju ste okacili. Ovo je grozota.
Ta je slika sa beogradskog sajta, dakle reprezentativna je, ako nijeste zadovoljni postavite novu ili pišite gradonačelniku (njegov šef inače navija za Partizan )..:))

A vidiš da domaćin agituje da svi predjete da navijate za Zvezdu i onda Partizan neće imati ko da gleda, pa će se sami razbježati ka mačke s ...... .

Ja nijesam navijač ni Partizana ni Zvezde, samo mi je malo čudno kako su se igrali sa Zvezdom i zvezdašima ka sa malom djecom.

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 11:38 28.07.2009

Re: Na molbu nekih

medjutim92
Sentinele, kao navijac Partizana sablaznjen sam ovom slikom koju ste okacili. Ovo je grozota.


Liči na MGM logo.
Da, stvarno, ako su u FK CZ promenili svoj grb, ne moramo mi opet da ih kopiramo...
@oksidant - jeste, veća ali ružnija.

Mislim da je ovaj primer kako partizanovi navijači razmišljaju svojom glavom potpuni promašaj.
Taj revolt i bunt, nije radi sela, nego sebe radi. Ko makar malo prati stvari u fuzbalu zna ko čini tvrdo
jezgro i zašto se bune...gazda Zeka je zavrnuo slavinu.
Ni jug ni sever odavno ne misle svojom glavom, ako se to uopšte može reći za neku grupaciju.
Usput, centar grada je išaran grafitima navijača partizana protiv gay parade.
Ako ništa drugo, prate se trendovi..
antioksidant antioksidant 14:27 28.07.2009

Re: Na molbu nekih

@oksidant - jeste, veća ali ružnija.

nemas ukusa
sentinel26 sentinel26 20:46 29.07.2009

Re: Na molbu nekih

Jao, kako će partizanovci večeras u narod od bruke na Kipru.

Apoel - Partizan 2 : 0 !
builderka builderka 21:23 27.07.2009

ko je jamio-jamio

"...magija, ćiribu-ćiriba,
nestala je lova preko papira..."

Colin_bgd Colin_bgd 21:38 27.07.2009

Mislim, dakle...

Tekst je odlican, pogadja pravo u metu, osim totalno promasene sportsko-metaforicne-analogije, a stvarnost je u potpunosti suprotna, jer jedino moguce geslo bi glasilo: Mislim, dakle navijam za Partizan.

Pocetkom sedamdesetih nije bilo tesko ukapirati sta je avangarda, a sta je samo drzavno-sluzbenicka garda, elem otada se okupljasmo na Jugu, ali dobro...

A sto se tice nedostatka sposobnosti razmisljanja sopstvenom glavom, dijagnoza je stopostotno tacna, samo sto za to jos uvek niko nije otkrio lek, nazalost...
antioksidant antioksidant 21:56 27.07.2009

Re: Mislim, dakle...

Mislim, dakle navijam za Partizan.


pa da, u srcu nema mesta za drugi tim iz beograda
A sto se tice nedostatka sposobnosti razmisljanja sopstvenom glavom, dijagnoza je stopostotno tacna, samo sto za to jos uvek niko nije otkrio lek, nazalost...
citanje?
Colin_bgd Colin_bgd 09:08 28.07.2009

Re: Mislim, dakle...

pa da, u srcu nema mesta za drugi tim iz beograda

Neki od nas nisu totalno raspoluceni po sistemu srce-glava, nego sve to lepo i skladno, vrlo dobro funkcionise. Uostalom, za sve se navija Partizan se voli...
antioksidant antioksidant 09:25 28.07.2009

Re: Mislim, dakle...

Neki od nas nisu totalno raspoluceni po sistemu srce-glava, nego sve to lepo i skladno, vrlo dobro funkcionise

a krvna zrnca koje su boje?


Partizan se voli...
ali nesretno



alezdazve
alezdazve
stadi se celi orion
hiljadu krca za te suca
jer ti si sampo zvezdion

Colin_bgd Colin_bgd 09:52 29.07.2009

Re: Mislim, dakle...

a krvna zrnca koje su boje?
moja su u svakom slucaju plava...
antioksidant antioksidant 17:04 29.07.2009

Re: Mislim, dakle...

:
miloradkakmar miloradkakmar 22:01 27.07.2009

Pa,

nisi ti od onih koji ne misle svojom glavom.
Verujem da sam i svoju decu naučio da misle svojom glavom.
Međutim , čini mi se da samo samomišljenje bez praktične upotrebe tog mišljenja ne vredi mnogo.

PS Iskreno , ja sam došao na ovaj blog da bi više mislio svojom glavom.
Hvala ti za ovaj tekst !
aramon aramon 22:25 27.07.2009

Trebaju nam maske ili sminka

Omiljeni lik:


A drugu stranu moje licnosti upotpunjava:
strenum strenum 22:36 27.07.2009

Misljenje

Eizo, tekstovi su ti odlicni. Super je sto pozivas ljude da razmisljaju i sto je jos vaznijeda preduzmu nesto i da se pobune protiv nefer tretmana. Dok samo pricamo sta bi sve trebalo i kako bi trebalo nema od toga nista!
Nesto ce se promeniti kad se ljudi promene, a to je tesko. Ja sam usvojila stav da promenu koju zelim da vidim pocne od mene. Za sad deluje, i siri je uticaj nego sto sam mogla da zamislim.
Meni se cini da kod nas svi znaju sta je najbolje i svi bi znali sta bi radili da su na funkcijama a niko nista ne preduzima. Samo misljenje je prvi korak, drugi je akcija.
blau.punkt blau.punkt 22:42 27.07.2009

ali.. ma.. ljudi

dirnuo me text nevidjeno, vec kod naslova..

ma.. sta dalje da citam, kad sve znam-o..

nego.. ima tome neko vreme, proganja me jedna ideja..
sta bi bilo kada bi nekako pametno, izokola, mudro, gandijevski proturili Misku ideju, al onako da misli da mu se to prisnilo, a ne da mu je neko rekao..

a u tom snu Miskec dozivi prosvetljenje i sxvati:

kako bi bilo sjajno fenomenalno, uzviseno, gotovo bozanski da On, Misko, sagradi most Beogradu i beogradjanima ?
... da im se na neki nacin oduzi.. a kako bolje nego Miskovica cuprijom ?
sto se mene tice nek se zove Miskov Most..
il Miskov Djoka, svejedno, samo nek spaja dve obale grada..

i zamislite samo kako bi ljudi klizeci velelepnim mostom govorili, jeste onaj misko lopina, al bre, svaka mu cast, vidi sta je napravio.. nek mu je alal..
gorio92 gorio92 23:05 27.07.2009

Za 10

Eizo, za ovo što si napisao preporuka je malo.
No ne može se više, kriza je.
Oljacat Oljacat 07:46 28.07.2009

Konje ubijaju, zar ne?

Divan, brilijantan osvrt na našu situaciju. Volim surovost istine koju iznosiš. No, meni nije samo mali zeka problem, kao i ni samo obrazovanje. Najveći problem ove zemlje je što se deca prvo ubiju u pojam u tzv školama a zatim ih na ulici ubije droga. Šetala sam pre neko veče (grad je Leskovac) , i svuda oko mene širio se opojan ZADAH marihuane iz gomile klinaca koji nisu imali veše od 15-16. Policija zna ko su dileri, zna koje glavni, zna šta se radi, imaju 36 kamera za prismotru i ne znam šta sve ne, ali ništa se ne preduzima. Ovde je na delu sistematski genocid nad našom decom...s jedne strane roditelji rade po čitav dan za Miškovića i slične, s druge strane deca daju pare za narkotike i pivo Miškoviću i sličnima, i ja kraj svemu ovome vidim vrlo brzo, za jedno 50 godina neće biti više ni Srbije ni Srba.

A iznad stola držim citat koji o Miškoviću i njemu sličnima sve kaže:

Meni nije važno ko od političara upravlja nekom zemljom. Dajte mi finansijski sistem te zemlje i ja ću uprvljati tim političarima.

Rishelje, 1879
dragan7557 dragan7557 09:37 28.07.2009

Re: Konje ubijaju, zar ne?


Meni nije važno ko od političara upravlja nekom zemljom. Dajte mi finansijski sistem te zemlje i ja ću uprvljati tim političarima.

Rishelje, 1879


Baron (lopina) Rotšild.

Sada najbogatija familija sveta a i Miškovićev ( isličnih mu) ideal.
I, 'oće li blogerija prestati da tepa svojim dragim pljačkašima. Razumem da vam je stalo do njih ali tepanje prevazilazi dobar ukus.

dragan7557 cerski
margos margos 09:45 28.07.2009

Re: Konje ubijaju, zar ne?

I, 'oće li blogerija prestati da tepa svojim dragim pljačkašima. Razumem da vam je stalo do njih ali tepanje prevazilazi dobar ukus.

Pa da prostiš, Cerski, nekako nam je odnos odavno intiman, pa ne možemo na ''vi' kad nas tako i toliko... khm...khm...
Kraja Kraja 10:29 28.07.2009

.....eh...

...ja u ovom ramu nazirem dinkica.....nema kinte bez otiska njegovog palca...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:12 29.07.2009

Re: Konje ubijaju, zar ne?

Oljacat Oljacat 20:41 29.07.2009

Re: Konje ubijaju, zar ne?

Sigurno sam zgrešila oko godina, citat je bio u jednoj knjizi citata .... sorry
mariopan mariopan 11:36 31.07.2009

Re: Konje ubijaju, zar ne?

margos
I, 'oće li blogerija prestati da tepa svojim dragim pljačkašima. Razumem da vam je stalo do njih ali tepanje prevazilazi dobar ukus.

Pa da prostiš, Cerski, nekako nam je odnos odavno intiman, pa ne možemo na ''vi' kad nas tako i toliko... khm...khm...



margos margos 08:09 28.07.2009

?

A ko je Tata Mišku? Ili je sav onaj lebac baš njegov?

antioksidant antioksidant 08:32 28.07.2009

Re: ?

A ko je Tata Mišku? Ili je sav onaj lebac baš njegov?

: )
eizo eizo 20:56 29.07.2009

Re: ?

Ko se radi, ne boji se gladi...
ruzzo_dusho ruzzo_dusho 08:16 28.07.2009

Svaka čast...

... na tekstu. Čuj na tekstu, na svim tvojim tekstovima. Verovatno ti je desno rame spušteno od tapšanja /plus ono ,,bravo majstore!"/, a kad se okreneš da vikneš ,,'ajdete samnom!"..... nema nikoga, uglavnom.
Lepo je Đole napisao ,,... krivi smo mi koji smo ćutali...".
medjutim92 medjutim92 09:05 28.07.2009

Od svega sto je radjeno sa zekom..

.. najvise bih voleo da vidim masu koja nosi Miskovu krstacu kroz grad.

Toliko.
mrdax mrdax 10:09 28.07.2009

U krug, u krug....

Pre koju godinu sam procitao knjigu 'Cujte Srbi' Dr. Arcibald Rajs-a. Sve je isto kao i sada samo je tehnologija napredovala. Mi kao narod imamo neki 'bug' u glavi, po kojem ne znamo kako da na duge staze izaberemo najbolje za sve nas. Vecina naroda , posto razmislja svojom glavom koliko-toliko, pokusava uvek da izabere najbolje u datom trenutku, i pravi projekciju u buducnost.
Meni je sve bilo jasno, kada mi je ujak iz malog mesta, inace tada veliki pristalica radikala, rekao otvoreno da ga zabole za SRS i da zna da su oni olos, ali hoce da dovede 'svoje' ljude pa da zajedno 'rade' jer je skoro pa ostao na ulici i nema se para. E sada, znam da cak i na Blogu B92 koliko god to delovalo nemoguce ima ljudi koji isto ovako razmisljaju samo sa drugim predznakom, recimo "Ma neko pokupuju i privatizuju sva preduzeca , ako treba za male pare i neka se snalazi ko kako stigne, ja sam u pro-EU bloku, i mogu da radim sa 'ovim mojima'. I tako u krug...
Sto se tice razmisljanja Pa ja sebe malo po malo uhvatim kako ispadam budala jer trazim od drugova da preuzmu odgovornost za sebe i svoj zivot ...Doceka me ili prica o teoriji zavere ili mi se implicira da zelim da ispadam bolji od njih, a oni znaju najbolje i znaju kako treba. Naravno da je ono sto rade i ono sto pricaju potpuno drugacije. Pljuju svi odreda korupciju a svi se zaposlili preko poznanika. Mrze EU, a kupuju EU automobile. Mrze USA, a skidaju torrente najnovijih Hollywood filmova. Zaradjuju 400 e , trose u kaficima i izlascima 300. Prave se patriote a kradu od drzave i mole lekare da ih 'skinu' sa vojske.
U takvoj situaciji, bas mi je drago sto sam 'izdajnik'....
margos margos 10:27 28.07.2009

Re: U krug, u krug....

Pre koju godinu sam procitao knjigu 'Cujte Srbi' Dr. Arcibald Rajs-a. Sve je isto kao i sada samo je tehnologija napredovala. Mi kao narod imamo neki 'bug' u glavi, po kojem ne znamo kako da na duge staze izaberemo najbolje za sve nas.

Opet je nama lakše da se složimo s 'pametnim čovekom' nego da se pobunimo i promenimo. Dokle god budemo ponavljali šta je neko nekad rekao o nama i ponašali se u skladu s tim - tako će i biti.

A primera - suprotnih - ima uvek, ali uvek neko kaže 'ma jok, ništa od nas ... još je Arčibald Rajs (ili Cvijić) rekao to i to...'' i to je jedan od razloga što se vrtimo u krugu. Ja nisam videla nikoga ko tako olako pljune po sebi i svojima. To je toliko nadmena pozicija, a ujedno i šizofrena. Jer pljujemo po precima, a ponašamo se isto.


Mrdax, nije na tvoj račun, nego me podstaklo da ponovim da niko tako ružno ne priča o nama - kao mi sami. Pravdamo se dobrom namerom, ali je rezultat ponovo loš - ne menjamo ono što bi trebalo, zadržavamo ono što ne bi trebalo, presrećni kad ko Radovan III izdignemo nos iznad površine, dok :

mrdax mrdax 11:47 28.07.2009

Re: U krug, u krug....

Razumem o cemu pricate. Najgore je stvarno sto mnogi samo pricaju. Sebe ne ubrajam u tu ekipu ali zbog toga i te kako snosim posledice. Imate izbor ili da se druzite sa ljudima koji slicno razmisljaju-kojih je malo, da se ne druzite-sto je nemoguce, ili da cutite-e to ne mogu...
d_sandic d_sandic 10:16 28.07.2009

Suština

U normalnoj familiji kad dete ukljuci svoju muziku, normalan odgovor roditelja treba da bude nesto tipa, kakvo ti je to vristanje gore, ogluveces od tih sranja bre, kad od vas roditelji traze da pojacate muziku sa pinka, tu nesto nije u redu...


U jednoj rečenici si izneo suštinu našeg posrnuća.
Klinci koji slušaju grand! Klinci koji se ne bune protiv stereotipa! Klinci konzumenti primitivizma i kiča!
Kakva li će biti njihova deca?
Kraja Kraja 10:36 28.07.2009

...ma vise me plasi...

...sto na svakom cosku konzumiraju dvolitarke onog pica sto je hrana, ali i to je deo miskove zarade...
...a "grandova" je bilo i ranije, ali ih nisu pratili dileri tableta, posle 2 tablete nema razlike izmedju granda, filharmonije i krvave fleke na asfaltu (vidi paklenu pomorandzu)......
Kraja Kraja 10:38 28.07.2009

Re: ...za moderatora......

...nesto vam zuri lokalno vreme na masini.........
Kraja Kraja 11:06 28.07.2009

Re: ...evociranje uspomena....

...prvo su mi "pokupili" prodavnicu sa coska, iz detinjstva, stari PKB, i napravili neku IANU u koju niko nije ulazio godinama...pisao protestna pisma (tada pekabeti), ali se niko nije udostojio odgovora...
...onda je nestao c-market prekoputa metropola i pojavio se neki costa u kojem sam prvi put sedeo pola sata dok mi neko nije objasnio da je to "samoposluga", exclusive samoposluga - nikada vise nisam usao....
...sledio je mali c-market na pocetku kicevske, pa pekabeta kod kalenica i ja sada u svojoj 6-oj deceniji vise ne prepoznajem kraj.....
...ko je iz miljea, zna da su sve gorice postale lilly, a da perka decenijama ne galami po radnji vec prodaje sladoled ispred avangardije i jos uvek pamti sve nas "klince" iz kraja...i zna koji sam sladoled uzimao prosle godine....
...a kad kupujem pantalone, dete me odmeri iznese broj 40 i onda molim da mi doda jos 18 brojeva, uz izvinjenje...u bekou su nekada primecivali da sam se ugojio "od prosle godine"....

...izvinjavam se na naizgled besmislenom textu, ali miskovici su nam oduzeli te druge mame i tate, komsije i prijatelje, prodavce koji su znali nase roditelje i stanove i sta imamo od opreme i bele tehnike i koji broj gaca nosi brat....i ne mogu da odolim, gvozden je svaki put kad sam ulazio u radnju vec drzao slani stapic....a perka i dalje pozdravlja moju majku........
4krofnica 4krofnica 12:02 28.07.2009

Re: Suština

e sad ako je u tu sunovrat??sto nisu svi buntovnici??
takve logike nikad nije bilo
ja to gledam ovako: kad sam bila mladja, meinstrim su bili novi fosili, zana, lepa brena...i mnogo ih je bilo vise sto su slusali to nego nas....
sad je fazon taj pink-stink i kapiram da obozavaoci i tu vide nijanse, pop, blagi rok, narodnjaci, turbofolk na jednom mestu, meni sve to isto govno.
elem, mainstrim je uvek prednjacio, problem je u kvalitetu istog ( i naravno odgovornost starijih koji ih postavljaju)
generalno, generacije su sve gore i gore, ne samo kod nas od 90tih vec globalno decenijama unazad.
antioksidant antioksidant 14:31 28.07.2009

Re: Suština

generalno, generacije su sve gore i gore, ne samo kod nas od 90tih vec globalno decenijama unazad.

koliko ti malo vere u buducnost imas

svaka generacija je sve bolja i bolja, svaki sledeci model je sve bolji i bolji ali svaka sledeca generacija krece iz vece gomile djubreta nego prethodna.
4krofnica 4krofnica 16:56 28.07.2009

Re: Suština

vere u buducnost

imam veru i ubedjenje da jos uvek ima dobrih i plemenitih ljudi vise nego ovih drugih
o daljoj buducnosti i nerazmisljam
samo pomalo, neku nedelju unapred
svaka sledeca generacija krece iz vece gomile djubreta nego prethodna.

tacno, zato se plasim da ce sve teze isplivavati
mojoj deci mogu da pruzim svu ljubav i pamet koju imam i da se nadam da ce biti kao njihov otac..
inace sam nepopravljivi optimista, uvek trazim nesto lepo i pozitivno (skoro kao u bledunjavim americkim filmovima-"sve ce biti ok,..drzi se...blejk(?!)")
Oljacat Oljacat 11:16 28.07.2009

Ispravka

Moram da ispravim citat koji sam navela, mada je suština ista. Godina je 1780. Toliko Srbija kasni za svetom-.A što se lične inicijative tiče, nije da ljudi ne pokušavaju, ali se jednostavno ne može protiv mase.
vracarac92 vracarac92 14:31 28.07.2009

Zeko lopove, treba vam pomoc?

Bright Spot Bright Spot 17:50 28.07.2009

Re: Zeko lopove, treba vam pomoc?

Kako se ono zvaše pjevački ansambl sa početka priče? :)
mashha mashha 17:35 28.07.2009

Znaš onaj vic

kad Mišković ulovi zlatnu ribicu i vrati je nazad u vodu... ona zastane i pita ga- "Čekaj bre, a tri želje?" a Mišković odgovara- "Ok, 'ajde reci šta ti treba..."
Bio bi smešan da nije toliko žalosno istinit
Inače, i sama sam svojevremeno pisala o nedostacima obrazovnog sistema inspirisana sličnim "raspoloženjem" (nego odoh u malo laganije i pozitivnije vode). Ima mnogo faktora zašto se ćuti, između ostalog je to i idiotizacija ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana