ni za deset dugih godina ..

dunja73 RSS / 13.08.2009. u 14:46

 

 

Psa   ,  tigra     i    leoparda  

dobrotom    mozes   pripitomiti   .

Tigrica   divlje   grive  ,

jos  je  opasnija  kad   joj  se  ugadja   ..

 

 

"Vrt     lotosa  "

 

 

 

 

 

Ovo  nije   blog  o    Zeljku  ,  ni  o   lovu  ,  ni  o  "papucarstvu"  ,  ni  o  "prolaznosti" ..vec    me   je  dotakla   sudbina   jedog  moga  prijatelja  ,  slobodno  bih   ga  mogla  nazvati   ortakom  ,ali  ono   pravim  -  pravCijatim   ,  koji   ( kako  bi  se   izrazio   mudri     zivalj    oko    moga    i  u  mom  rodnom   kraju )    Propao   od   dobra   ...

Da  ,  u  bukvalnom   smislu   reci   ,   i   svi   su  misljenja   da  je   previse   Ugadjao    ..

Za    opciju   "   treba   biti  hard  "   sam   poslednja  osoba na  ovome  svetu   ,a  da   li  jos neko   misli   da    se   ugadjanjem      moze   sunovratiti  ? 

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=atLDQMQpU6o

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 15:35 13.08.2009

Dobar, a ...

da li jos neko misli da se ugadjanjem moze sunovratiti ?
Ja. Znam nekog ko se sunovratio. Takođe bliska osoba, pa da ne detaljišem. Ovo je za njega...
dunja73 dunja73 21:55 13.08.2009

Re: Dobar, a ...

Takođe bliska osoba, pa da ne detaljišem. Ovo je za njega...

Zaborav je jedan oblik oslobodjenja , mada , oziljci ,
koji potpomazu i produbljuju sujetu ,
ostaju .Ovim brzim tempom i " uspesima " danasnjice se daju minimizirati , ma daju se i uciniti nevidljivima ..
Uciniti ?
Blade Runner Blade Runner 15:40 13.08.2009

Nemoguće je

svima ugoditi
dunja73 dunja73 22:03 13.08.2009

Re: Nemoguće je

svima ugoditi

Hajde Bladoo ,
ne radi se o Svima ...
Unfuckable Unfuckable 23:45 13.08.2009

Re: Nemoguće je

hajde samo da preformulišemo u "ne treba preterivati" ?
dunja73 dunja73 00:30 14.08.2009

Re: Nemoguće je

"ne treba preterivati" ?


pogotovu ne u picu
miloradkakmar miloradkakmar 16:18 13.08.2009

Mora se

biti susretljiv, ugađati, davati se ... jer u suprotnom ništa neće biti od života. Naravno, ne zarad sopstvenog uništenja.
dunja73 dunja73 22:12 13.08.2009

Re: Mora se

biti susretljiv, ugađati, davati se ...

Pravim osobama ,slazem se ..
A kako razluciti sta je pravo ,a sta krivo ?
miloradkakmar miloradkakmar 22:17 13.08.2009

Re: Mora se

dunja73
biti susretljiv, ugađati, davati se ...

Pravim osobama ,slazem se ..
A kako razluciti sta je pravo ,a sta krivo ?

Ona je prava .
bocvena bocvena 17:11 13.08.2009

Nadje lonac poklopac

ili krpa zakrpu - da i ja posegnem za narodnom mudrošću. Nije retko da oni što previše ugadjaju iznova biraju one kojima nikako ugoditi. Onda je to patologija.
U normalnim vezama nema previše ugadjanja i previše ljubavi.
Biljana 77 Biljana 77 17:27 13.08.2009

Re: Nadje lonac poklopac

Nije retko da oni što previše ugadjaju iznova biraju one kojima nikako ugoditi.

O da...
dunja73 dunja73 22:21 13.08.2009

Re: Nadje lonac poklopac

U normalnim vezama nema previše ugadjanja i previše ljubavi

Drugarice Boc , necemo se u ovoj recenici sloziti , no
i ne moramo , evo nesto manje za
audio ,a vise za vizuelni Ugodjaj
(samo da se drug Maksa ne pojavi sa slovima koja padaju u nesvJest i povracaju ...
maksa83 maksa83 22:54 13.08.2009

Re: Nadje lonac poklopac

(samo da se drug Maksa ne pojavi

Ne prizivaj zlo.
dunja73 dunja73 23:08 13.08.2009

Re: Nadje lonac poklopac

Ne prizivaj zlo.

a-ha , ni jedna jedina nije Echt o la la ..
ines08 ines08 21:24 13.08.2009

Hm...

"Dobro se dobrim vraća" ne potvrđuje se uvek u praksi.

Nekima je zaista teško ugoditi, ništa im i nikad neće biti dovoljno dobro ni dovoljno vredno.

Treba činiti i ugađati drugima u onoj meri u kojoj to tebe čini zadovoljnim i srećnim.
Možda zvuči sebično, ali je jedini ačin da se osećaš dobro. A kad je tebi dobro - biće i onima oko tebe.
dunja73 dunja73 22:25 13.08.2009

Re: Hm...

Treba činiti i ugađati drugima u onoj meri u kojoj to tebe čini zadovoljnim i srećnim.


Tako je ! i ne zvuci sebicno , naprotiv ..
ines08 ines08 22:37 13.08.2009

Re: Hm...

dunja73
Treba činiti i ugađati drugima u onoj meri u kojoj to tebe čini zadovoljnim i srećnim. Tako je ! i ne zvuci sebicno , naprotiv ..

Kako dobro zvuči ovo što si pustila.

Evo malo umirujućeg ritma
Unfuckable Unfuckable 23:52 13.08.2009

Re: Hm...

Treba činiti i ugađati drugima u onoj meri u kojoj to tebe čini zadovoljnim i srećnim.

meni odmah pada na pamet Keva koju sam snimio neki dan da vezuje pertlu svom, pa ...deveto - desetogodišnjem deliji - ne želeći valjda da se suoči sa neizvesnošću i bolom njegovog prolaska kroz avanturu te složene matematičko - hirurške procedure
Dakle : ona jeste zadovoljna jer misli da je malim naporom sprečila neko veće zlo
(i to samo za sebe, verovatno - mada primetih da se momčina nešto nije gicao kada je gospodža keva hopnula u jednoklek i prionula na posao, dakle moguće je čak i verovatno da je jednostavno navikao na takav tretman)
a to što fabrikuje mentola, zarad lične sreće i zadovoljstva...pa, o tome nek' razmišlja posle neka druga žena
Inače, fantastično morbidno je izgledala ta scena : ja sam išao pravo prema njima a klinac je bio okrenut facom prema meni, i kad je keva pala na kolena pred sinkom ja sam već pomislio da je svet definitivno otišao k vragu i da je to samo repriza najzanimljivijih detalja.
dunja73 dunja73 00:13 14.08.2009

Re: Hm...

Inače, fntastično morbidno je izgledala ta scena : ja sam išao pravo prema njima a klinac je bio okrenut facom prema meni

Ne smem na ovu temu da se usudim , znas zasto ?
I moja je meni to radila u prvom razredu ,ali samo u prvom .Ja se toga i ne secam nesto ,
ali mama , voli ,eto tako , u prolazu , da "nabaci" ..
( Da li bih ja sad Tako prema svome detetu ? Ne bih ( keva bi sad moja bledo me pogledala , pogledom koji ubija bi rekla sve..)


a to što fabrikuje mentola, zarad lične sreće i zadovoljstva

ma strasno je to , nego sta "medvedja usluga"
doduse , nekima to odgovara jer drugacije ..nije vidjeno
ps
tema je bila Ugadjanje izmedju partnera ..
topcat topcat 02:18 14.08.2009

Re: Hm...

Za    opciju   "   treba   biti  hard  "   sam   poslednja  osoba na  ovome  svetu   ,a  da   li  jos neko   misli   da    se   ugadjanjem      moze   sunovratiti  ?


Može.
Ako nesebično ugađaš sebičnoj budali.
inače može biti inspirativno i poticajno...(naglasila si ugađanje partneru).
margos margos 02:41 14.08.2009

Re: Hm...

a to što fabrikuje mentola, zarad lične sreće i zadovoljstva...pa, o tome nek' razmišlja posle neka druga žena

Ovaj deo si ispustila... on se odnosi na ugađanje partneru.
Onda neka druga preuzme da ugađa mentolu.

Ima situacija u kojima sam preterivala, preterujem i verovatno ću preterivati i dalje.
Ja volim da ugađam onima koje volim.
Da li postoji granica? Naravno. Čim sam živa, znači da postoji. :)
dunja73 dunja73 11:35 14.08.2009

Re: Hm...



Hej ti , salji ovamo sunca , `aman vise..

Ako nesebično ugađaš sebičnoj budali.

E to ! A zasto je neko sebican , a neko nesebican ?
Da li i to ima veze sa odrastanjem ?
da li onima kojima se manje ugadja -posaju bolji ljudi ili obratno ? (ok individualno ,ali ipak
koliko li Ugadjanje ima odraza kasnije...
ines08 ines08 11:45 14.08.2009

Re: Hm...

Unfuckable
Treba činiti i ugađati drugima u onoj meri u kojoj to tebe čini zadovoljnim i srećnim.
meni odmah pada na pamet Keva koju sam snimio neki dan da vezuje pertlu svom, pa ...deveto - desetogodišnjem deliji - ne želeći valjda da se suoči sa neizvesnošću i bolom njegovog prolaska kroz avanturu te složene matematičko - hirurške procedure
Dakle : ona jeste zadovoljna jer misli da je malim naporom sprečila neko veće zlo (i to samo za sebe, verovatno - mada primetih da se momčina nešto nije gicao kada je gospodža keva hopnula u jednoklek i prionula na posao, dakle moguće je čak i verovatno da je jednostavno navikao na takav tretman)
a to što fabrikuje mentola, zarad lične sreće i zadovoljstva...pa, o tome nek' razmišlja posle neka druga žena
Inače, fntastično morbidno je izgledala ta scena : ja sam išao pravo prema njima a klinac je bio okrenut facom prema meni, i kad je keva pala na kolena pred sinkom ja sam već pomislio da je svet definitivno otišao k vragu i da je to samo repriza najzanimljivijih detalja.

Vrlo je simpatično ovo tvoje neslaganje sa citiranom rečenicom, samo mi se čini da nije u skladu sa temom.

Govorimo, ako se ne varam, o ugađanju partneru u vezi, bračnoj ili vanbračnoj, sve jedno.

Slažem se s tim da mnogi roditelji greše u vaspitanju dece čineći iz ljubavi te neke sitnice koje mogu napraviti morona. Ali taj isti moron će kad tad morati da shvati da to što očekuje neće dobiti ako ne bude i on davao, tj ako ne zasluži. Mnogi ne shvate, i to je činjenica, ali u tom slučaju krivim onu drugu stranu, tj partnera. U većini slučajeva su žene te koje greše, jer nastavljaju da muškarcima svog života, iz ljubavi, budu majke. I moron tako postaje samo još veći moron...
dunja73 dunja73 11:55 14.08.2009

Re: Hm...

Onda neka druga preuzme da ugađa mentolu.


Mentoli treba da uzivaju dok jos mogu u trulezi neemancipacije ( nikako me nemoj
razumeti da pod emancipacijom podrazumevam Neugadjanje - to nikako ,samo
u zdravim okvirima ..


Unfuckable Unfuckable 11:58 14.08.2009

Re: Hm...

Govorimo, ako se ne varam, o ugađanju partneru u vezi, bračnoj ili vanbračnoj, sve jedno.

da, naravno - već je shvaćeno da nisam shvatio - ja mislio ugađanje an general, pa se opsetio događaja
dođem posle da popravim stvar, ako ikako mogu
dunja73 dunja73 12:07 14.08.2009

Re: Hm...

ali u tom slučaju krivim onu drugu stranu, tj partnera. U većini slučajeva su žene te koje greše


Veruj mi da je ovde u mom kraju "mrtva trka"


svog života, iz ljubavi, budu majke

najgora opcija ..
ines08 ines08 12:22 14.08.2009

Re: Hm...

Unfuckable
dođem posle da popravim stvar, ako ikako mogu

Tu smo mi, čekamo te...

Samo da dodam ovo dok čekamo.
Dotičnom iz pesme, sigurno mama nije vezivala pertle do desete...
topcat topcat 14:05 14.08.2009

Re: Hm...

dunja73

E to ! A zasto je neko sebican , a neko nesebican ?
Da li i to ima veze sa odrastanjem ?
..

Ima veze s Unfovim komentarom gdje "nije shvatio".
Ja baš mislim da je pogodio u srž...jer je ono što se kasnije događa u vezi samo posljedica ili čak slika onog od ranije.




margos margos 14:16 14.08.2009

Re: Hm...

samo
u zdravim okvirima ..

Samo još sitnica: da utvrdimo šta je to zdravo?... i ko je zdrav?... i da li je iko od nas uvek zdrav?
Pa onda da zapevamo iz sveg glasa:)
dunja73 dunja73 14:54 14.08.2009

Re: Hm...

i ko je zdrav?... i da li je iko od nas uvek zdrav?
Pa onda da zapevamo iz sveg glasa:)


Cek, da spustim na zemlju diskusiju :

Pa evo , naprimer , moja drugarica ima vezu za jednim tipom ( novinar, Nemac) skoro
4 godine , frajer glupost komentarisati ,ali "boli glava usi otpadaju"
I naprimer , kad smo kod Ugadjanja (jeste prizemno sto ovo pisem ,ali da objasnim bolje)
ona sve to vreme kad uvece ode kod njega u stan -jer je veza prava i ozbiljna , nosi
sebi pice koje pije ,a to je voda mineralna ..I pazi ti sad ovo draga moja , ja to godinama
posmatram (jer mi Ona uvek to podvlaci i slicne neke stvarcice)
i nemam sta reci , lik je exstra super , ma nema veruj maHane , ali meni ( za mene ) ,pazi ,
licno meni , On nije normalan .
I da , krenem ja da analiziram zasto On za mene nije normalan , jer eto tako otvoreno
o svemu pricamo , i dodjemo do zakljucka , da covek nema tradiciju , nasledje
u Ugadjanju (akomerazumes)
tako , da sve je to ok . alihocureci , valja nekad i Ugadjati deci ...
( naravno da ovo nema sa Unf komentarom veze jer je on klasican primer
"dete debil i mama " naveo ...)
sta sam htela ovim reci :
Da ako se ne ugadja u detinjstvu , kasnije individua ne bude ( moze ,ali ne mora ) prohtevna .Ok .
Ali ne moze ni drugom sa prohtevima da izadje u susret .
I tada , ovi sto im se nije ugadjalo to ne vide kao Ugadjanje
vec kao "treba ga ..ebati" ( ima naravno izuzetaka , Cast njima..)


margos margos 16:37 14.08.2009

Re: Hm...

Tužno je uvek kad vidiš da čoveku nešto treba i daješ mu a on to ne ume i ne može da primi.
Jednako je tužno kad od nekog s pravom očekuješ da ti nešto da ili uzvrati - a on to ne ume ili ne može.
Moj drugar uvek kaže za te situacije 'jbg, Mićo, ne sekiraj se, pa vidiš da čovek nema organ za to...'.
Vidim - al sam tužna.

A opet, ko zna koje organe ja nemam...
omega68 omega68 16:56 14.08.2009

Re: Hm...

U većini slučajeva su žene te koje greše, jer nastavljaju da muškarcima svog života, iz ljubavi, budu majke.

Kako samo ja nikad da nađem takvu neku pa da uživam
Sad si me inspirisala da ubrzam pisanje teksta na sličnu temu koje mi odavno stoji negde u malom mozgu.
Razni su razlozi za ta ugađanja još od malih nogu.
Ako si Crnogorac i ako si muško, to onda...
Ako si tatina devojčica isto...
Ako si prvo unuče ( muško posle više ćerki.... ihaj )
Mislim da sve to nosi više negativnih nego pozitivnih efekata.
ali, uvek sam se pitao kako takvi opet bolje prođu u životu nego oni za koje bi rekli da su normalni
E tu stanem i prestanem da analiziram.Isuviše mi je nekako bolno akomerazumeš
ines08 ines08 17:28 14.08.2009

Re: Hm...

omega68
Isuviše mi je nekako bolno akomerazumeš

Akomenepitaš, razumem te, skroz.
I ti mora da si od onih što su im vezivali pertle do desete

p.s. Unf, nemoj da se ljutiš, mnogo mi simpatična pričica pa se ponavljam
maksa83 maksa83 17:43 14.08.2009

Re: Hm...

Samo još sitnica: da utvrdimo šta je to zdravo?... i ko je zdrav?... i da li je iko od nas uvek zdrav?

Zdravo je sve ono što ne škodi (tebi, a ni drugima).

margos margos 18:25 14.08.2009

Re: Hm...

Zdravo je sve ono što ne škodi (tebi, a ni drugima).

Jbg... a koi kako utvrđuje škodljivost?
I škodljivo u kom vremenskom periodu?

Vazda pitanja....
dunja73 dunja73 19:46 14.08.2009

Re: Hm...

Ako si Crnogorac i ako si muško, to onda...


Ada , za musko valja jadan zapiIJeti .. To moraju
dvojica ... ( sad ono bam ,bam po glavi - ok . preTJerala sam )

salim se ..
ali, uvek sam se pitao kako takvi opet bolje prođu u životu nego oni za koje bi rekli da su normalni


mada , pazi , navike su cudnovate ..
imas u parapsihologiji to furanje po Inerciji ..da ne koljem vise...mozda neki drugi put
mada ne umem i nemam vreme ja za to , ali do jaja je i ima logike ta teorija ...
dunja73 dunja73 19:51 14.08.2009

Re: Hm...

Zdravo je sve ono što ne škodi (tebi, a ni drugima).


Jawohl
dunja73 dunja73 19:57 14.08.2009

Re: Hm...

Unf, nemoj da se ljutiš, mnogo mi simpatična pričica pa se ponavljam


Nece , nece ,a tek kad cuje ovoga mucacosa

Unfuckable Unfuckable 21:31 14.08.2009

Re: Hm...

ma ne, meni je prva asocijacija bila to što sam video i opisao.
Što se tiče ugađanja u partnerskim vezama, pa ne znam : ja mislim da je tu ključna reč prepoznavanje i / ili - poznavanje.
Dakle, ako nekoga dovoljno upoznamo i osetimo / shvatimo da mu ugađanje prija, ne vidim zašto to ne bi i radili, ako nam je do te osobe stalo. Dobro (upoznavanje) bi trebalo dobrim (upoznavanjem) da se vrati, pa eto sreće.
Ja sam ponekad kapirao kao čisto ugađanje činjenicu da je neka žena sa mnom
Ugađanje bi, takođe, moglo da ispadne jako širok pojam.
Uz svu svesnost da ću možda opet loptu da šutnem u komšijski prozor a ne u gol - pomislite samo na sve te žene koje imaju problema sa orgazmom ili muškarce sa erektilnim disfunkcijama - pa se sve to ipak nekako - dogodi.
dunja73 dunja73 10:39 15.08.2009

Re: Hm...

ja mislim da je tu ključna reč prepoznavanje i / ili - poznavanje.


mislimo slicno..

Ja sam ponekad kapirao kao čisto ugađanje činjenicu da je neka žena sa mnom



hvala na iskrenosti
omega68 omega68 13:23 15.08.2009

Re: Hm...

I ti mora da si od onih što su im vezivali pertle do desete

Počeli smo da se vređamo?
A ti ništa što te stavih u moju vip listu?
Vezivali pertle, popravljali ocene , na kraju mi našli i ženu.
Ko zna i deca čija su
i vojsku mi sredili u Sloveniji
ines08 ines08 17:04 15.08.2009

Re: Hm...

omega68
I ti mora da si od onih što su im vezivali pertle do desete


Počeli smo da se vređamo?
A ti ništa što te stavih u moju vip listu?
Vezivali pertle, popravljali ocene , na kraju mi našli i ženu.
Ko zna i deca čija su
i vojsku mi sredili u Sloveniji


Stavio si me u svoju vip listu tek sada?
A ja mislila mi se čitamo odavno, pa ko ono možemo i da se malo "vređamo"

Eto, roditelji ti sve činili iz ljubavi, i nisi ispao ono što Unf kaže, jel da?
dunja73 dunja73 19:01 15.08.2009

Re: Hm...

i vojsku mi sredili u Sloveniji

Omi , da nije Grosuplje ?
jednatanja jednatanja 08:56 14.08.2009

Naći

zlatnu sredinu!
Ako previše kontriraš, ni to nije dobro, mada te osobe obično dobiju ono što žele. Neko reče da čovek ne može biti srećan ako sebe ne posveti nekom drugom čoveku, bilo deci, bilo prijateljima, bilo učestvovanjem u nekom humanitarnom radu. Ako je tvoj ortak deliće sebe redovno "davao" postoje šanse da je to činio jer ga je usrećavalo....
dunja73 dunja73 12:18 14.08.2009

Re: Naći

zlatnu sredinu!



Gotsajdank eto te opet tu! Hallo !


Ako je tvoj ortak deliće sebe redovno "davao" postoje šanse da je to činio jer ga je usrećavalo....

jeste ... ali , zasto ..zloupotrebljavati ?( grubo malo sam se izrazila da bih slikovitije...

zlatnu sredinu!

Naravno !!
jednatanja jednatanja 08:07 15.08.2009

Re: Naći

Wow, kakav lep doček! Divna pesma.
Još uvek ti mašem iz domovine, samo malo češće zavirujem na net....šta ćeš, loš tv program
dunja73 dunja73 10:41 15.08.2009

Re: Naći

Wow, kakav lep doček!


Ugadja se , Tanja
mashha mashha 17:18 16.08.2009

Re: Naći

Jes' vala! Sve što je preterano- ne valja! Treba naći meru u svemu i onda manje boli glava
natasavb natasavb 21:36 16.08.2009

Re: Naći


Treba naći meru u svemu i onda manje boli glava

a sta je mera?
ne mislim da se moze preterano ugadjati, ako onaj ko ugadja radi to od srca.
ako se posle pojavi sumnja da je bilo pretrano, onda nije bilo iskreno.
dunja73 dunja73 21:37 16.08.2009

Re: Naći

Treba naći meru u svemu i onda manje boli glava



Tako je , tako je ! jedan lep
dunja73 dunja73 22:01 16.08.2009

Re: Naći

ne mislim da se moze preterano ugadjati, ako onaj ko ugadja radi to od srca.
ako se posle pojavi sumnja da je bilo pretrano, onda nije bilo iskreno.



Natasa ,
a propo ´s preteranom ugadjanju u mladosti ,
jo- jo efekat i to...cini mi se da je Masa na to mislila....
Sumnja ( ako se pojavi ) da je bilo preterano ,
bas tako - nije onda ni bilo iz Srca ..
mashha mashha 19:59 17.08.2009

Re: Naći


Baš to, ne sme da postoji sumnja ako je iskreno, bez zadrške i kalkulacija. Inače "meru" doživljavam kao nešto što podjednako ispunjava obe strane- i onu koja ugađa i onu kojoj se ugađa- možda na prvi pogled ne deluje tako, ali unutrašnji osećaj govori da jeste... (e objasnih ga, svaka mi čast )
majacvet73 majacvet73 13:16 17.08.2009

Nesebicnost

Znaš šta, Dunjice, kad previše nekom ugađaš, pre ili kasnije puknu živci...
Jer taj neko zaboravi ili prestane ceniti ono što činiš za njega, nažalost...
dunja73 dunja73 20:48 18.08.2009

Re: Nesebicnost

Znaš šta, Dunjice, kad previše nekom ugađaš, pre ili kasnije puknu živci...
Jer taj neko zaboravi ili prestane ceniti ono što činiš za njega, nažalost...



Hvala na ovome "od miloste" ..a za to sto si mi kopirala
drugi deo nick-a ...
za tebe

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana