Ljubi, ljubi al' glavu ne gubi

cassiopeia RSS / 23.08.2009. u 14:34

 

Ines08 je pre neki dan ostavila komentar kod Bocvene i podsetila me na jednu odličnu knjigu "Formule ljubavi - Kako ne upropastiti sopstveni život tražeći pravu ljubav", koju sam čitala davne 1995. kada se i pojavila u knjižarama. Autor je Dr Zoran Milivojević, transakciono-analitički psihoterapeut.

knjiga_formule.jpg

    Te davne godine bila sam u već dugogodišnjoj vezi i na pitanje  da li želim da počnemo zajednički život - odgovorila sam ne. Ni on ni ja nismo imali stabilan posao, životni prostor je bio takođe problem i jednostavnije je bilo ne komplikovati sebi život. Ostali smo zajedno još 9 godina i nikada, ali nikada moje odbijanje nije bilo predmet razgovora niti mi je prebacivano. Voleli smo se i dalje bez kalkulisanja i žudeli jedno za drugim kad nismo zajedno. 

 E ovaj deo je mnogim mojim prijateljicama bio lažan. Kako je moguće da se i dalje volimo i želimo da budemo zajedno a da ništa ne činimo da izgradimo zajednicu.

Ja na to pitanje nisam imala odgovor. Počela sam da razmišljam o našoj vezi, o tome šta ljubav za mene jeste... a možda više o tome šta ljubav za mene nije. I tako jednoga dana knjiga nađe put do mene. Pročitam podnaslov - kako ne upropastiti sopstveni život tražeči pravu ljubav - i kažem sebi pa ja sam je našla šta kog vraga imam da čitam ovu knjigu. Radoznalost beše jača i shvatim da je knjiga korisna ne samo onima koji ljubav traže već i onima koji već jesu u vezi. Autor govori o uverenjima o ljubavi koja utiču na naša osećanja, misli i ponašanje, a koji mogu biti uzrok problema u partnerskom odnosu.

 

 

Prikazao je tridesetak zabluda o ljubavi i objasnio njihovo značenje. U knjizi se nalazi i test kojim se utvrđuje koliko iskrivljenih uverenja o ljubavi čini vašu sliku prave partnerske ljubavi. Korisno je da test rešite i vi i vaš partner jer poznajući sličnosti i razlike između svoje i partnerove predstave o ljubavi može pomoći osobama da se bolje upoznaju i da se razumeju. A naročito da razumeju koje ponašanje njihov partner shvata kao znak ljubavi.

 Jedno od uverenja je da je prava ljubav jednaka potpunom razumevanju. Pokušaću da prenesem u kratkim crtama šta je autor o ovome rekao.

Što je veće razumevanje između partnera to je veća ljubav i obrnuto. Razumeti nekoga znači poznavati način na koji on razmišlja, oseća i postupa, i poznavati razloge zbog kojih tako funkcioniše. Međutim, mnogi ljudi pod razumevanjem shvataju nešto drugo - najčešće odsustvo konflikata ili veruju da je neverbalna komunikacija sasvim dovoljna za sporazumevanje. Osobe koje o postojanju razumevanja ili nerazumevanja zaključuju na osnovu toga da li su u konfliktu ili ne imaju pogrešnu sliku šta (ne)razumevanje jeste. Nerazumevanje i konflikt su dva potpuno odvojena pojma: mi možemo razumeti nekoga sa kim smo u konfliktu ako što možemo ne razumeti nekoga sa kim nismo u konfliktu. Drugim rečima, međusobno razumevanje nikako ne isključuje međusobni konflikt. Kada dve osobe počinju da se vole one se još ne poznaju dovoljno dobro. Kako se određene razlike moraju neminovno ispoljiti tako i konflikt postaje nužnost tokom procesa upoznavanja. Svaki konflikt onda postaje stepenica na putu ka boljem razumevanju. Zbog toga je važno upamtiti da ne postoji idealni partner ali da postoje osobe koje nam mogu odgovarati u visokom procentu. I još kaže da je važno da osobe koje ulaze u odnos ljubavi budu ono što zaista jesu, čime će svakako doći do konflikta u važnim pitanjima zajedničkog života, ali tek kada se ispolje, konflikti mogu da se razreše. Konflikt jeste rizik za odnos jer može dovesti do raskida ali je osnovni princip rasta i razvoja. Važno je razlikovati sam konflikt od načina njegovog razrešavanja. Uspešni parovi imaju konfliktne situacije, ali imaju i dobar način razrešavanja konflikata. Glavna osobina uspešnih parova je da pojavu konflikta ne dovode u vezu sa nepostojanjem ljubavi. Takođe, svaki konflikt je test za odnos, i sa svakim prebrođenim konfliktom odnos je dobio dodatnu potvrdu snage, smisla i vrednosti.

 I tako sam ja lepo proučila knjigu, zatvorila je i nastavila život po svome.

Kako su godine prolazile u meni se rodila želja za zajedničkim životom i kada sam ja tu temu stavila na dnevni red reakcija dragog bića je bila identična mojoj staroj - ne, meni je ovako dobro i dovoljno. Rekao bi neko tante za kukuriku. Moja i njegova slika partnerske ljubavi se razišla i razišli se i mi. 

I tako sam ja stigla od uverenja da sam našla pravu ljubav do uverenja da je svaka ljubav i stvarna i prava.

 

266.jpg



Komentari (209)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

cult cult 14:46 23.08.2009

neverovatno

nedavno sam postao vlasnik jednog primerka ove knjige.
coveka sam gledao jednom u Utisku nedelje i odusevio me.
prvo treba resiti onaj test na kraju, pa onda krenuti u citanje.
cassiopeia cassiopeia 15:01 23.08.2009

Re: neverovatno

prvo treba resiti onaj test na kraju, pa onda krenuti u citanje.


Znam više osoba koje su test rešile i svi smo imali tremu a i želju da imamo što manje zabluda. Što govori da je ljubav često visoko pozicionirana na skali životnih vrednosti.

Ako neko želi da pogleda Utisak, emisija je bila odlična.

Utisak nedelje 31.05.2009.

Gosti: Zoran Milivojević - psihoterapeut, Nevena Čalovska Hercog - psihijatar i Marko Vidojković - pisac.
natasavb natasavb 16:02 23.08.2009

Re: neverovatno

pusti emisiju, daj test.
cult cult 16:17 23.08.2009

Re: neverovatno

bio je u jos jednom Utisku ranije.
Krajem prosle godine, cini mi se.
Mislim da ih je bilo cetvoro u studiju.
Tema je bila ljubav, zaljubljenost i sl.
Test ...hmmm...obiman.

edit: ne, tema je bila vaspitanje dece.
yup!
sad se setih.
lik je genijalan.
cassiopeia cassiopeia 16:59 23.08.2009

Re: neverovatno

natasavb
pusti emisiju, daj test.


Nisam sigurna koliko ima smisla da ga prekucavam jer je test samo putokaz na koja poglavlja bi trebalo obratiti pažnju. A drugo, možda i važnije pitanje, je da li je ok prema autoru.

Zato će knjiga uskoro biti u tvojim rukama :)

Pusti test, evo muzike:)
ines08 ines08 16:59 23.08.2009

Šta je prava ljubav?

U pravoj ljubavi nije važno samo ono što osećate prema vašem partneru. Mnogo je važnije kako vaš partner utiče na vaša osećanja prema samom sebi.

Prava ljubav nije kada izgubite sebe zbog partnera, već kada postanete bliži svom istinskom biću zahvaljujući njemu.

Suština ljubavi nije u tome koliko je sjajan vaš partner, već u tome koliko vi možete postati sjajni uz njega.

Prava ljubav nije u tome koliko volite svog partnera, već u tome koliko vam vaš partner pomaže da volite sami sebe.

Ljubav ne znači samo da je partner u svom srcu našao mesta za vas, već da li u životu vašeg partnera ima mesta za vašu snagu, energiju, ambiciju, strast, interesovanja i potrebe.

U ljubavi nije važno koliko vaš partner ima "dobru dušu", već koliko te svoje dobrote ispoljava u vašem zajedničkom životu.

Ljubav se ne zasniva na tome koliko vaš partner u vama budi želju da budete zajedno, već koliko on/ona čini da se osećate opušteno u njegovom/njenom društvu.

Suština emotivnog odnosa nije samo u uzajamnoj ljubavi već i u svakodnevnom životu koji delite potpuno, ravnopravno, duboko.

Prava ljubav je kada se prema partneru odnosite onako kako biste voleli da se on odnosi prema vama.

Prava ljubav znači da vam se neko stvarno sviđa kao osoba.
ines08 ines08 17:02 23.08.2009

Re: Šta je prava ljubav?

I muzički prilog

cassiopeia cassiopeia 17:06 23.08.2009

Re: Šta je prava ljubav?

Prava ljubav znači da vam se neko stvarno sviđa kao osoba.


Ovaj deo bih podvukla a stara mudrost kaže -treba naći takvog partnera čije lične kvalitete doživljavamo kao dovoljno vredne, a čije mane nam ne smetaju suviše.
cassiopeia cassiopeia 17:27 23.08.2009

Re: Šta je prava ljubav?

ines08
I muzički prilog



Baš si me obradovala ovom pesmom. Odavno je nisam čula.
ines08 ines08 17:33 23.08.2009

Re: Šta je prava ljubav?

cassiopeia
ines08
I muzički prilog


Baš si me obradovala ovom pesmom. Odavno je nisam čula.


Sviđa ti se?
Nice
Evo ti još jedna na zadatu temu.
cassiopeia cassiopeia 17:42 23.08.2009

Re: Šta je prava ljubav?

ines08
cassiopeia
ines08
I muzički prilog


Baš si me obradovala ovom pesmom. Odavno je nisam čula.


Sviđa ti se?
Nice
Evo ti još jedna na zadatu temu.


Very, very nice :)
leopold_lady leopold_lady 17:04 23.08.2009

Vi definitivno....

niste imali pravu ljubav.... Da jeste - zar ne biste osnovali porodicu,imali decu?..... Nego je jedno samo zamenilo ulogu onog drugog.... Verujem da je bilo nečega između vas - a da li je to bila ljubav ili ne - nije na meni da utvrđujem.... Ali,prava ljubav svakako nije....

To šta svi analitičari,psihijatri,psiho-analitičari itd pišu u svojim knjigama bi mogli da raspravljamo - da ne prestajemo - i opet ne bi došli do nekog konkretnog - valjanog zaključka....

Ljudi zbog sigurnosti,zbog strasti i navike sa nekim - u vezama opstaju i po 10-20 godina,neki se i venčaju,a da se ne vole... Stvarno vole... Venčaju se ili je vreme ili je trudnoća ili 1001 razlog - zašto da ne?.... I onda,posle 2,3,5,10 godina upoznaju nekog - zaljube se,taj se zaljubi u nih i .... Shvate da su gradili nešto godinama - što nije imalo ljubav kao kamen temeljac.... Neki se razvedu ili raskinu stare veze - neki odbace tu novu - uljuljkani u onu sigurnost i naviku.... I onda kad ih pitaju sutra u anketi - šta je ljubav da li umeju da kažu i objasne.... Ne....

Ništa od tih knjiga - ne može da te nauči kako da voliš,kako da sagledaš svoj život iz pravog ugla...Možeš samo da čuješ nečije mišljenje .... Ali,to možeš da čuješ ovde na blogu.... Moja ljubavna istorija je sigurno bila veća i teža nego nekog Jove Taševskog ili Zorana Milojevića itd itd.... Ja ne mogu i ne želim da ti kažem kako da živiš - mogu samo da ti ukažem na moje greške koje sam ja pravila i da ih ne ponoviš....

A u ostalom - ako ti se više sviđa - čitaj knjige.... Ali,knjige nisu život...Život ume tako da te iznenadi - da nemaš pojma šta te snašlo.... Pogotovo što si živeo sasvim normalan život - kao svi tvoji vršnjaci....
cassiopeia cassiopeia 17:26 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

Prava ljubav je uvek ono što neka osoba veruje da prava ljubav jeste i zato se slika prave ljubavi razlikuje od čoveka do čoveka.

Knjige jesu život pretočen u reči. A da život ume da nas iznenadi si apsolutno u pravu.
j.bre j.bre 18:13 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

cassiopeia
Prava ljubav je uvek ono što neka osoba veruje da prava ljubav jeste i zato se slika prave ljubavi razlikuje od čoveka do čoveka.

Uuu kako se ja ne bih slozila s tobom po ovom pitanju! :)

Imam licni primer, ali je previse slikovit da bih ovde o tome pisala, ali da probam ovako: najgora iskustva dozivela sam s muskarcem koji tvrdi kako niko!-nikoga!-nikada! nije voleo kao sto on mene voli.

Na to mogu reci samo jedno - Boze, sacuvaj me i zastiti od takve ljubavi!
cassiopeia cassiopeia 18:26 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

j.bre
cassiopeia
Prava ljubav je uvek ono što neka osoba veruje da prava ljubav jeste i zato se slika prave ljubavi razlikuje od čoveka do čoveka.

Uuu kako se ja ne bih slozila s tobom po ovom pitanju! :)

Imam licni primer, ali je previse slikovit da bih ovde o tome pisala, ali da probam ovako: najgora iskustva dozivela sam s muskarcem koji tvrdi kako niko!-nikoga!-nikada! nije voleo kao sto on mene voli.

Na to mogu reci samo jedno - Boze, sacuvaj me i zastiti od takve ljubavi!



Ček, ček pa kad sam rekla prava mislila sam prava za osobu koja je nosilac određene predstave ljubavi a nisam joj pripisala nikakvu pozitivnu vrednost. I rekoh da se razlikuje od čoveka do čoveka. A kad se kod partnera ne poklope predstave o tome šta ljubav jeste e onda nastaje sr...nje da izvineš.
j.bre j.bre 18:56 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

cassiopeia
Ček, ček pa kad sam rekla prava mislila sam prava za osobu koja je nosilac određene predstave ljubavi a nisam joj pripisala nikakvu pozitivnu vrednost.

Ok, ja sam drugacije razumela :)

Sad bih ja da to rastavimo na delove, ali nema sanse... zeza me nesto komp, ne mogu da citiram nego rucno ukucavam zagrade i slesheve, kad pustim komentar ne vidim ga, sve vreme mi nesto koci, ne prijavljuje nove komentare... ako sam fasovala neki virus ima da se samoubijem!

Ali pre toga, da zapevamo :)

cassiopeia cassiopeia 19:04 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

Sad bih ja da to rastavimo na delove, ali nema sanse... zeza me nesto komp, ne mogu da citiram nego rucno ukucavam zagrade i slesheve, kad pustim komentar ne vidim ga, sve vreme mi nesto koci, ne prijavljuje nove komentare... ako sam fasovala neki virus ima da se samoubijem!


Rastavljaćemo :)

Držim fige da nije virus nego nešto drugo.

Ali pre toga, da zapevamo :)


Ja pevam:)
j.bre j.bre 19:27 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

Evo sam pustila da mi skenira ceo hard, pa cemo da vidimo...


Nego, usput sam se setila:





selica_nena selica_nena 19:36 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

niste imali pravu ljubav.... Da jeste - zar ne biste osnovali porodicu,imali decu?.....


A što? Da upropaste to što imaju? Ljudi se voleli toliko dugo, bilo im sasvim lepo u statusu kakav su imali, na kraju se smorili i razišli i šta tu ne valja? Što nisu overili ljubav venčanim listom i decom? I kako se određuje razlika između ljubavi i prave ljubavi?
P.S. Meni je svaka bila prava, dok je trajala
cassiopeia cassiopeia 19:43 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

j.bre



Preslatka je ova zaljubljena :)
cassiopeia cassiopeia 19:52 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

P.S. Meni je svaka bila prava, dok je trajala



Neno razumemo se
leopold_lady leopold_lady 20:19 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

selica_nena
niste imali pravu ljubav.... Da jeste - zar ne biste osnovali porodicu,imali decu?.....


A što? Da upropaste to što imaju? Ljudi se voleli toliko dugo, bilo im sasvim lepo u statusu kakav su imali, na kraju se smorili i razišli i šta tu ne valja? Što nisu overili ljubav venčanim listom i decom? I kako se određuje razlika između ljubavi i prave ljubavi?
P.S. Meni je svaka bila prava, dok je trajala


I bre .... Stani malo .... Prava ljubav ne može biti svaka ljubav.... Kako vam to nije jasno.... Možete vi dati sve od sebe,može ta osoba dati sve od sebe - ako to nije dovoljno i ako pukne - to nikako nije moglo da bude pravo....

O tome se radi .... Prave ljubavi ne pucaju - one se razvijaju,oblikuju,jačaju.... Znam šta je prava ljubav - vidim je u 40- godina dugom braku nekih ljudi.... Koji i dan danas jedno drugo gledaju sa istim žarom,kao što su i pre 30 (od kad ja pamtim).... To je prava ljubav - ona koja ostari zajedno (brak tu nije presudan,ali u okruženju smo gde je on bitan)....

Ne mogu reći - Imala sam pravu ljubav,trajala je samo mesec dana..... Ja Gorana jesam volela - zaista jesam,tih mesec dana,ali nikako ne mogu (sve da je i on mene isto tako voleo-al nije) reći da je to prava ljubav.....

Jel malo jasnije sada i tebi i svima?


selica_nena selica_nena 21:30 23.08.2009

Re: Vi definitivno....

Jel malo jasnije sada i tebi i svima?


Nije, lady. Ovo:

Znam šta je prava ljubav - vidim je u 40- godina dugom braku nekih ljudi.... Koji i dan danas jedno drugo gledaju sa istim žarom,kao što su i pre 30 (od kad ja pamtim)....


je jednostavno nemoguće. Ne možeš nekog gledati istim žarom 30 godina. Možeš ga voleti, to da. Ali, menjamo se, starimo, sazrevamo, imamo uspone i padove, loše i dobre trenutke. Nekad smo sami sebi dovoljni, a nekad ne možemo ni sebe da smislimo. A ljubav između dvoje prolazi kroz sve to. I to je normalno, jer da nije tako oguglali bismo i ta prava ljubav bi postala sasvim obična navika življenja u dvoje.
Vidiš, ja verujem u ljubav koja je svakim danom drugačija. Nekad mi se učini da je sasvim utihla, a onda me iznenadi sasvim drugom pojavnošću, a od istog čoveka. Nekom rečenicom ili gestom grune svom snagom i znam da je to TO. Prava? Zar je bitno ako me ispunjava?
cassiopeia cassiopeia 21:50 23.08.2009

Re: Vi definitivno....


Lady



Selica nena


Složićete se obe sa mnom da sve razlike u mišljenju šta prava ljubav jeste potiču upravo od činjenice da svako od nas ima svoje boje i slika svoju sliku :) Najvažnije od svega je da nađemo sebi onoga/onu ko će tu sliku da dopuni i obogati a i mi njegovu/njenu.
cassiopeia cassiopeia 18:06 25.08.2009

Re: Vi definitivno....

j.bre
Evo sam pustila da mi skenira ceo hard, pa cemo da vidimo...



Nije valjda najgore

J.bre vratiiiii se
margos margos 18:42 25.08.2009

Re: Vi definitivno....

I bre .... Stani malo .... Prava ljubav ne može biti svaka ljubav.... Kako vam to nije jasno.... Možete vi dati sve od sebe,može ta osoba dati sve od sebe - ako to nije dovoljno i ako pukne - to nikako nije moglo da bude pravo....

Ček bre i ti LL.:)
SVAKA LJUBAV JE PRAVA.
Veze mogu biti prave, dobre, funkcionalne, nefunkcionalne, u pravo vreme i li ne, ali ljubav jednostavno ne trpi te kvalifikacije prava ili neprava. Gde je ta naprava za merenje ljubavi - dala bih ti bubreg, život, štednu knjižicu... sve bih učinila za tebe? Je l to?

Ili jeste ili nije. Kao i Život - ili si živ ili si mrtav. Ili voliš, il ne voliš.

Da li pričamo o osećanju ljubavi, ili dokazima ljubavi? Moje najveće ljubavi su imale najnefunkcionalnije veze - upravo stoga što je vatra bivala uvek jača od sposobnosti da se bavim(o) operativnim i funkcionalnim stvarima. I nakon prekida - ljubav nije nestajala. I dalje ljubav postoji - iako su veze prekinute.

A u knjizi - Milivojević zapravo tera na analizu i razmišljanje: šta mi sve zovemo ljubavlju, a često nije - od iluzija, potreba, skrivanja iza bajki, osoba, ponavljanje usvojenih modela, kalkulacija. Jednostavno, tera na preispitivanje i vrlo mudro, knjigu tretira početkom otkrivanja, a ne sveznajućom i onom koja nudi rešenja. Na žalost, mnogi se zadovolje time kad vide da većih budala od njih ima, i tu stanu, jer on zapravo iznosi primere ekstrema. No, u svakom slučaju, vrlo vredna knjiga.
scabies scabies 19:18 25.08.2009

Re: Vi definitivno....

Moje najveće ljubavi su imale najnefunkcionalnije veze - upravo stoga što je vatra bivala uvek jača od sposobnosti da se bavim(o) operativnim i funkcionalnim stvarima. I nakon prekida - ljubav nije nestajala. I dalje ljubav postoji - iako su veze prekinute.

cassiopeia cassiopeia 21:39 25.08.2009

Re: Vi definitivno....

Margos
SVAKA LJUBAV JE PRAVA.




Jednostavno, tera na preispitivanje i vrlo mudro, knjigu tretira početkom otkrivanja, a ne sveznajućom i onom koja nudi rešenja.


Meni upravo ovde leži njena vrednost i svakim novim čitanjem otkrivaju ti se slojevi. Nekada jednostavno nisi spreman da prepoznaš šta ti nudi a onda ti se odjednom otvori prozor i sine sunce. :)


shumska shumska 03:23 26.08.2009

Re: Vi definitivno....

ovo ti ja cass dala preporuku:) za slojeve, otkrivanja, vrata i prozor i zrak sunca:)
cassiopeia cassiopeia 05:16 26.08.2009

Re: Vi definitivno....

shumska
ovo ti ja cass dala preporuku:) za slojeve, otkrivanja, vrata i prozor i zrak sunca:)




Hvala Shumska:)
miloradkakmar miloradkakmar 17:32 23.08.2009

Ja

bih se sa ovim složio.
I tako sam ja stigla od uverenja da sam našla pravu ljubav do uverenja da je svaka ljubav i stvarna i prava

Knjigu koliko je dobro imati , toliko i ne.
cassiopeia cassiopeia 17:43 23.08.2009

Re: Ja

Knjigu koliko je dobro imati , toliko i ne.


Verujem da je uvek dobro imati je :)
miloradkakmar miloradkakmar 19:24 23.08.2009

Re: Ja

cassiopeia
Knjigu koliko je dobro imati , toliko i ne.


Verujem da je uvek dobro imati je :)

Dobro je imati knjigu , kad bolje razmislim.
reanimator reanimator 17:37 23.08.2009

...

Te davne godine bila sam u već dugogodišnjoj vezi i na pitanje da li želim da počnemo zajednički život - odgovorila sam ne.

Kako su godine prolazile u meni se rodila želja za zajedničkim životom i kada sam ja tu temu stavila na dnevni red reakcija dragog bića je bila identična mojoj staroj - ne

Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)
cassiopeia cassiopeia 17:44 23.08.2009

Re: ...

Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)


Omanula ti slobodna procena
niccolo niccolo 18:04 23.08.2009

Re: ...

cassiopeia
Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)


Omanula ti slobodna procena

14?

Edit: Ko će pliz da mi objasni što je B zaključala komentarisanje na svom blogu?
cassiopeia cassiopeia 18:09 23.08.2009

Re: ...

niccolo
cassiopeia
Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)


Omanula ti slobodna procena

14?



zamalo pogodak
reanimator reanimator 18:12 23.08.2009

Re: ...

cassiopeia
niccolo
cassiopeia
Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)

Omanula ti slobodna procena

14?

zamalo pogodak

Manje od 18, a više od 13?
cassiopeia cassiopeia 18:14 23.08.2009

Re: ...

Edit: Ko će pliz da mi objasni što je B zaključala komentarisanje na svom blogu?


Pominje neke nestašne dečake i moderaciju. Napisa da joj ne odgovaraju pravila igre.
cassiopeia cassiopeia 18:16 23.08.2009

Re: ...

reanimator
cassiopeia
niccolo
cassiopeia
Po slobodnoj proceni, bila si u vezi..brat bratu..20 god? :)

Omanula ti slobodna procena

14?

zamalo pogodak

Manje od 18, a više od 13?


A bre dečki što ste se navrzli na taj podatak?
To samo govori da sam ja jedna stena postojana

16
niccolo niccolo 18:20 23.08.2009

Re: ...

A bre dečki što ste se navrzli na taj podatak?

Volimo statistiku...
16

Pa kad ste se smuvali, u obdaništu?
cassiopeia cassiopeia 18:28 23.08.2009

Re: ...

Pa kad ste se smuvali, u obdaništu?


Pa nisam ja tako mlada
topcat topcat 19:41 23.08.2009

Re: ...

Ko će pliz da mi objasni što je B zaključala komentarisanje na svom blogu?


Pominje neke nestašne dečake i moderaciju. Napisa da joj ne odgovaraju pravila igre.



Javio se ipsi, pa se javio Unf...pa opet ipsi...pa opet Unf...i tako dalje...
Boc je brisala, ali ne sve što je trebalo (bilo je prigovora).
Moderacija je dovršila posao.

Spominje se i neko događanje na pp, ali o tome ne znam ništa.

Sve u svemu, šteta što je zaključala za komentare.

cassiopeia cassiopeia 19:53 23.08.2009

Re: ...

šteta što je zaključala za komentare.


Šteta :(
niccolo niccolo 20:18 23.08.2009

Re: ...

Tnx, TC

Inače, slažem se, zaista šteta, tek je trebalo da se dobro troluje

Pa nisam ja tako mlada

Eto, a ja hteo da ispadnem konjanik pa da je napravim mlađom...
omega68 omega68 20:24 23.08.2009

Re: ...

16

E da yebe rak čavku , mislio sam da sam svaki primer na ovom svetu u vezi ljubavi video
cassiopeia cassiopeia 20:25 23.08.2009

Re: ...

Eto, a ja hteo da ispadnem konjanik pa da je napravim mlađom...




natasavb natasavb 20:35 23.08.2009

Re: ...

Javio se ipsi, pa se javio Unf...pa opet ipsi...pa opet Unf...i tako dalje..

greska. javio se ipsi, pa ga unf prozvao, pa mu ipsi odgovorio, pa onda ide ovo unf, ipsi, unf...


Boc je brisala, ali ne sve što je trebalo

po cijem misljenju?
Spominje se i neko događanje na pp, ali o tome ne znam ništa.

publika ostala sa viskom kokica u rukama, pa trazi jos na pp.

Sve u svemu, šteta što je zaključala za komentare.

e , sa ovim se slazem. mada , razumem zasto je to uradila.
cassiopeia cassiopeia 20:52 23.08.2009

Re: ...

natasavb
Javio se ipsi, pa se javio Unf...pa opet ipsi...pa opet Unf...i tako dalje..

greska. javio se ipsi, pa ga unf prozvao, pa mu ipsi odgovorio, pa onda ide ovo unf, ipsi, unf...


Boc je brisala, ali ne sve što je trebalo

po cijem misljenju?
Spominje se i neko događanje na pp, ali o tome ne znam ništa.

publika ostala sa viskom kokica u rukama, pa trazi jos na pp.

Sve u svemu, šteta što je zaključala za komentare.

e , sa ovim se slazem. mada , razumem zasto je to uradila.


Natasha hvala ti na dodatnom pojašnjenju

p.s.nadam se da smo ovim zatvorili temu Ipsi, Unf, Ipsi, Unf... i da su sve znatiželje zadovoljene
niccolo niccolo 20:56 23.08.2009

Re: ...

i da su sve znatiželje zadovoljene

Pošto sam ja pokrenuo tu temu, potvrđujem da je moja znatiženja zadovoljena...
cassiopeia cassiopeia 21:03 23.08.2009

Re: ...

omega68
16

E da yebe rak čavku , mislio sam da sam svaki primer na ovom svetu u vezi ljubavi video


Zapanjeni šta bi?
topcat topcat 21:05 23.08.2009

Re: ...

natasavb

po cijem misljenju?


Obično pišem u svoje ime - dakle vlastito mišljenje, ali nekome se izgleda fajta i na temi o ljubavi.

Jeste, Unf je prozvao, ali ipsijev odgovor je mogao biti drugačiji. Mogao je ne uvlačiti 10 drugih blogera.
A kad je već uvukao i to na takav (seljačko-prostačko-primitivno-jadan) način - dobio je odgovor i za neke ranije stvari (koje su čini mi se, jedan od uzroka sukoba među dvojicom).
Tko je tada pratio, zna o čemu je Unf govorio.
Tko nije, čini mu se da je to još jedna šorka u dvorištu.

Boc je trebala dovesti blog u stanje u koje ga je kasnije dovela moderacija (bilo je pritužbi na "selektivno" brisanje), da ne kažem ne dozvoliti da se situacija zakomplicira, pošto je bila prisutna kad je sve krenulo.

Autorska opcija nije samo pojava na naslovnoj strani - tu su i neke dužnosti.

Ako nemaš ništa protiv, ja bi se odmakla od ovih događanja da cass ne kvarimo blog.


topcat topcat 21:06 23.08.2009

Re: ...

cassiopeia


p.s.nadam se da smo ovim zatvorili temu Ipsi, Unf, Ipsi, Unf... i da su sve znatiželje zadovoljene


Nisam vidjela tvoj komentar pa sam odgovorila.
Evo - neću više, obećajem.
cassiopeia cassiopeia 21:13 23.08.2009

Re: ...

topcat
cassiopeia


p.s.nadam se da smo ovim zatvorili temu Ipsi, Unf, Ipsi, Unf... i da su sve znatiželje zadovoljene


Nisam vidjela tvoj komentar pa sam odgovorila.
Evo - neću više, obećajem.


Ok je... rekla si ono što misliš da treba i to je to.
natasavb natasavb 21:26 23.08.2009

Re: ...

Ako nemaš ništa protiv, ja bi se odmakla od ovih događanja da cass ne kvarimo blog.


kad si iznela svoje vidjenje dogadjaja? zanimljivo.

nisam znala da se ovde radi o seriji i to sve sa pevanjem i pucanjem, a mislim da to nije ni vazno.
sta god da unfu smeta kod ipsija, a ocito da ima neki problem kad se ovaj pojavi, treba da to rese na drugi nacin, a ne da pokvare svaki blog na kome se sretnu.
cass, izvini, ja necu vise sigurno.

vracamo se na temu.
love
cassiopeia cassiopeia 21:41 23.08.2009

Re: ...

cass, izvini, ja necu vise sigurno.

vracamo se na temu.
love


NNN NNN 23:21 23.08.2009

Re: ...

Šta, bre, izvini?
Pa, ovde nema brisanja!



ŠORKA!!!
cassiopeia cassiopeia 23:26 23.08.2009

Re: ...

NNN
Šta, bre, izvini?
Pa, ovde nema brisanja!



ŠORKA!!!



Dobro bre dječače spavaš li ti kadgod?

Eno ga Re dole puni bazen čokoladom (on bi želeom nego ja preferiram čokoladu pa se nadam da će mi ispuniti želju)
reanimator reanimator 18:21 23.08.2009

...

U prilog temi...
cassiopeia cassiopeia 18:37 23.08.2009

Re: ...

reanimator
U prilog temi...



Kad si kod njega meni uvek ova
Kazezoze Kazezoze 20:04 23.08.2009

...

cassiopeia
I tako sam ja stigla od uverenja da sam našla pravu ljubav do uverenja da je svaka ljubav i stvarna i prava.


ja mislim da se idealna veza, bez obzira da li je overena papirom ili ne, mozhe ostvariti samo ako su oba partnera spremna da svoju ljubav bezuslovno daju jedno drugom. znachi davanje ljubavi bez uvetovanja da se ta ljubav uzvrati. chim partner trazhi od druge strane da mu ljubav bude uzvracena, pojavljuje se egoizam i ljubav je tu na klimavim nogama. na scenu stupa ljubomora kao popratna pojava uvredjenog ega i to, najcheshce, prouzrokuje slabljenje veza.

ps. da zachinim komentar sa malo muzike...
topcat topcat 20:11 23.08.2009

Re: ...

Kaz,
Kazezoze Kazezoze 20:49 23.08.2009

Re: ...

topcat,
cassiopeia cassiopeia 20:50 23.08.2009

Re: ...

a mislim da se idealna veza, bez obzira da li je overena papirom ili ne, mozhe ostvariti samo ako su oba partnera spremna da svoju ljubav bezuslovno daju jedno drugom. znachi davanje ljubavi bez uvetovanja da se ta ljubav uzvrati.


Ti pod bezuslovnom ljubavi podrazumevaš ljubav koja koja zauzvrat ništa ne očekuje. Po meni takva je jedino ljubav roditelja prema deci a u partnerskim odnosima mislim da bezuslovna ljubav ne postoji jer uvek postoji neki uslov koji osoba koju biramo mora da ispuni.

Ljubomora je tek zakukumuljena tema Po meni ona je pre svega znak straha od gubitka ljubavi.

Začin je pravi... tnx Kaz :)
Kazezoze Kazezoze 21:14 23.08.2009

Re: ...

Ti pod bezuslovnom ljubavi podrazumevaš ljubav koja koja zauzvrat ništa ne očekuje. Po meni takva je jedino ljubav roditelja prema deci a u partnerskim odnosima mislim da bezuslovna ljubav ne postoji jer uvek postoji neki uslov koji osoba koju biramo mora da ispuni.

o postoji, itekako. funkcionishe samo ako su partneri svesni sebe i svoje ljubavi.
znam nekoliko sluchajeva koji upravo tako funkcionishu, dodushe, te osobe su, josh pre nego shto su se zblizhili, vredno radili na sebi da bi se doveli u takvo stanje. njihovi sukobi i nesuglasice ne utichu na ljubav koju daju, nego su vishe trazhenje reshenja u nastalim situacijama.
cassiopeia cassiopeia 21:25 23.08.2009

Re: ...

njihovi sukobi i nesuglasice ne utichu na ljubav koju daju, nego su vishe trazhenje reshenja u nastalim situacijama.


Onda ne govorimo o bezuslovnoj ljubavi već o ljubavi koja je stabilna, zrela i koja konflikt ne doživljava kao odbacivanje i prestanak ljubavi a tu se slažemo. Mogu te voleti ali se mogu i ljutiti na tebe a da to ne umanjuje moju ljubav.
Kazezoze Kazezoze 21:55 23.08.2009

Re: ...

cassiopeia
njihovi sukobi i nesuglasice ne utichu na ljubav koju daju, nego su vishe trazhenje reshenja u nastalim situacijama.


Onda ne govorimo o bezuslovnoj ljubavi već o ljubavi koja je stabilna, zrela i koja konflikt ne doživljava kao odbacivanje i prestanak ljubavi a tu se slažemo. Mogu te voleti ali se mogu i ljutiti na tebe a da to ne umanjuje moju ljubav.

naravno da je to bezuslovna ljubav jer ako se i ljutish na partnera to nije zbog ljubavi za koju mislish da je ne dobijash u dovoljnim kolichinama, nego zbog nekih drugih zhivotnih stvari u kojima se partneri chesto nalaze.zajednichki zhivot nije samo ljubav, ali ona treba da bude najvazhniji faktor, jer se tako lakshe reshavaju ostali problemi.
ja chak mislim da svi koji svoju ljubav uslovljavaju ljubavlju svog partnera nisu iskreni u svojoj ljubavi prema tom partneru.
kad bi svako preispitao sebe po pitanju iskrenosti u pruzhanju ljubavi prema partneru i veza bi postala stabilniji, ali, nazhalost, chovek, skoro uvek, postavlja suprotno pitanje: da li me partner (dovoljno) voli?
cassiopeia cassiopeia 22:09 23.08.2009

Re: ...

kad bi svako preispitao sebe po pitanju iskrenosti u pruzhanju ljubavi prema partneru i veza bi postala stabilniji, ali, nazhalost, chovek, skoro uvek, postavlja suprotno pitanje: da li me partner (dovoljno) voli?


Pa još kad se to da li me dovoljno voli procenjuje u odnosu na sopstvenu sliku šta jesu znaci ljubavi a to često nije slika koju onaj drugi slika eto belaja. Čuveno je pitanje zašto mi nikada ne kažeš da me voliš.
reanimator reanimator 23:11 23.08.2009

Re: ...

topcat
Kaz,


Kazezoze
topcat,

Get a room..
maksa83 maksa83 20:43 23.08.2009

ultimativna

ljubavna:

cassiopeia cassiopeia 21:01 23.08.2009

Re: ultimativna

maksa83
ljubavna:



A tek ova...

Only Love Can Break Your Heart
maksa83 maksa83 21:16 23.08.2009

Re: ultimativna

cassiopeia
maksa83
ljubavna:

A tek ova...
Only Love Can Break Your Heart

Au bre, da me danas satro tramvaj na Bulevaru ne bih znao da je to njegova pesma, mislio sam da su to oni Saint Etienne od kraja do početka.
cassiopeia cassiopeia 21:31 23.08.2009

Re: ultimativna

maksa83
cassiopeia
maksa83
ljubavna:

A tek ova...
Only Love Can Break Your Heart

Au bre, da me danas satro tramvaj na Bulevaru ne bih znao da je to njegova pesma, mislio sam da su to oni Saint Etienne od kraja do početka.


Pu pu daleko bilo... kakav tramvaj te spopao.

A čuj ovu

p.s. nije baš najbolji snimak al' može da prođe
Blade Runner Blade Runner 05:32 25.08.2009

Re: ultimativna

ljubavna:

cvexkeks cvexkeks 21:52 23.08.2009

Ljudi

žena mi se vratila kući! Od sad, pa nadalje, na njenom blogu slobodno da dolaze : Unf, Ips, Topc, Streetfighter I, II, i III, Duke Nukem, Han Solo i svi Vukiji, Max Payne i svi ostali dragi virtuelni junaci.

A da ostanem u temi :

natasavb natasavb 21:59 23.08.2009

Re: Ljudi

na njenom blogu slobodno da dolaze

al' ces ti sa ovog sve da oteras muzikom.
cass , evo odmah stize nesto suFtilnije da se opravis

cassiopeia cassiopeia 22:00 23.08.2009

Re: Ljudi

žena mi se vratila kući!


Samo da ti kažem da si se rano obradovao... petak je naš
cassiopeia cassiopeia 22:01 23.08.2009

Re: Ljudi

cass , evo odmah stize nesto suFtilnije da se opravis


Znala sam ja ko će mene da leči
omega68 omega68 22:26 23.08.2009

Re: Ljudi

NNN NNN 23:42 23.08.2009

Re: Ljudi

Jok!
Biće D.Jr.
(ove žene misle ako je tema ljubav, da one treba da se pitaju)


Ps. cvex, ja te imam u VIP listi, a vidim da se još neko toga setio
scabies scabies 22:25 23.08.2009

Ljubav

Nema pravih i lažnih ljubavi. Ljubavi ima ili nema.
cassiopeia cassiopeia 22:46 23.08.2009

Re: Ljubav

scabies
Nema pravih i lažnih ljubavi. Ljubavi ima ili nema.



Autor knjige odrednicu prava ljubav koristi kada govori o o željenoj, idealizovanoj ljubavi koja je bazirana na iskrivljenim predstavama o partnerskoj ljubavi i ja sam taj termin preuzela od njega. Ne nosi značenje u smislu istinita, jedina moguća. Termin stvarna ljubav predstavlja odnos ljubavi zasnovan na realnim predstavama o sebi, partneru i međusobnom odnosu. To je autor i sam pojasnio na početku knjige da bi priča bila razumljivija. Definisao je pojmove kojima barata u knjizi.


A da ljubavi ima ili nema je jasno ko dan
scabies scabies 23:09 23.08.2009

Re: Ljubav

Autor knjige odrednicu prava ljubav koristi kada govori o o željenoj, idealizovanoj ljubavi koja je bazirana na iskrivljenim predstavama o partnerskoj ljubavi i ja sam taj termin preuzela od njega.
To mi je jasno. Nemam zamerke na termine, ako je tako delovalo
Samo sam rekla ono što mislim o "pravoj ljubavi", baš toj "željenoj, idealizovanoj ljubavi koja je bazirana na iskrivljenim predstavama o partnerskoj ljubavi". A mislim da ne treba želeti neq određenu ljubav, niti očekivati bilo šta od nje. Treba voleti i uživati što si voljen.
cassiopeia cassiopeia 23:16 23.08.2009

Re: Ljubav

A mislim da ne treba želeti neq određenu ljubav, niti očekivati bilo šta od nje. Treba voleti i uživati što si voljen.


A pre toga izabrati onoga/onu koju ćeš voleti. A biramo na osnovu nekih očekivanja i procenjujemo na osnovu stavova kako bi trebalo da izgleda naš idealan partner. I eto odakle cela priča krenu.
scabies scabies 23:26 23.08.2009

Re: Ljubav

A pre toga izabrati onoga/onu koju ćeš voleti.
Kod mene je to malo drugačije išlo u životu. Ja sam samo birala sa kim i kako ću da provodim vreme. Neke sam zavolela. Sa nekima samo provodila vreme. Zato valjda sad ovako i gledam na život i ljubav.
Cela ta priča u kojoj pukne fluid, a ljudi to shvate kao trenutak od kog počinje da se gradi veza, mi se nikad nije mnogo sviđao. Nije da nisam probala. Samo, jedini zaključak koji sam donela je da mnogo lako sve može da se izgradi i traje samo ako su ljudi spremni da prave kompromise. A to ima mnogo više veze sa tim kakvi smo mi nego kakav je partner.
cassiopeia cassiopeia 23:30 23.08.2009

Re: Ljubav

scabies
A pre toga izabrati onoga/onu koju ćeš voleti.
Kod mene je to malo drugačije išlo u životu. Ja sam samo birala sa kim i kako ću da provodim vreme. Neke sam zavolela. Sa nekima samo provodila vreme. Zato valjda sad ovako i gledam na život i ljubav.
Cela ta priča u kojoj pukne fluid, a ljudi to shvate kao trenutak od kog počinje da se gradi veza, mi se nikad nije mnogo sviđao. Nije da nisam probala. Samo, jedini zaključak koji sam donela je da mnogo lako sve može da se izgradi i traje samo ako su ljudi spremni da prave kompromise. A to ima mnogo više veze sa tim kakvi smo mi nego kakav je partner.


Uh Scabies pa ne idem ja okolo i pitam sebe da li bih ovog mogla voleti Naporna rabota.

A ovo
je da mnogo lako sve može da se izgradi i traje samo ako su ljudi spremni da prave kompromise. A to ima mnogo više veze sa tim kakvi smo mi nego kakav je partner.


potpisujem i nemam šta da dodam
dunja73 dunja73 22:53 23.08.2009

---

Ljubav je za mene kad si samostalan finansijski , a mlad ..( obrazovan)
pa biras kako ti volja sa kim hoces , neces ..Pa posle x ljubavi shvatis , da je
x-prva - prava ...ili neprava .. svejedno ..


cassiopeia cassiopeia 22:58 23.08.2009

Re: ---


Neće baš biti da finansijski nesamostalni, u zrelim godinama pa još i neobrazovani nisu sposobni da shvate koja je ljubav prava ili neprava... svejedno.

dunja73 dunja73 23:05 23.08.2009

Re: ---

cassiopeia
Neće baš biti da finansijski nesamostalni, u zrelim godinama pa još i neobrazovani nisu sposobni da shvate koja je ljubav prava ili neprava... svejedno.


Ja samo napisah "za mene " gore je to -to .. To je ono pravo i idealno


A tvoj odgovor - proizvod tvoga razumevanja mene....ne znam odkuda ti ideja , da mi obrnes
reci....
cassiopeia cassiopeia 23:12 23.08.2009

Re: ---

dunja73
cassiopeia
Neće baš biti da finansijski nesamostalni, u zrelim godinama pa još i neobrazovani nisu sposobni da shvate koja je ljubav prava ili neprava... svejedno.


Ja samo napisah "za mene " gore je to -to .. To je ono pravo i idealno


A tvoj odgovor - proizvod tvoga razumevanja mene....ne znam odkuda ti ideja , da mi obrnes
reci....


Ne obrćem ja ništa Dunja, rekla si za tebe, a šta je sa ovima koji nisu to što za tebe jesu pretpostavke pravog i idealnog. Na to sam mislila kad sam napisala komentar.
Biće da se ne razumemo a i to je ok.
reanimator reanimator 23:14 23.08.2009

Re: ---

cassiopeia

Neće baš biti da finansijski nesamostalni, u zrelim godinama pa još i neobrazovani nisu sposobni da shvate koja je ljubav prava ili neprava... svejedno.


dunja73

Ja samo napisah "za mene " gore je to -to .. To je ono pravo i idealno
A tvoj odgovor - proizvod tvoga razumevanja mene....ne znam odkuda ti ideja , da mi obrnes
reci....

Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)

NNN!!! Chick fight!! :)
cassiopeia cassiopeia 23:17 23.08.2009

Re: ---

Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)


Nemoj želeom gadljiva sam, daj čokoladu
dunja73 dunja73 23:19 23.08.2009

Re: ---

Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)

Mladjani gospodine pod uslovom da
se bucnete sa nama zajedno...
reanimator reanimator 23:26 23.08.2009

Re: ---

dunja73
Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)

Mladjani gospodine pod uslovom da
se bucnete sa nama zajedno...

Važi se :)
Pod uslovom da nadješ nekoga ko će da preuzme kameru i umesto mene bude hroničar vremena
reanimator reanimator 23:29 23.08.2009

Re: ---

cassiopeia
Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)


Nemoj želeom gadljiva sam, daj čokoladu

Jock. Žele je providniji. A i padovi su spektakularniji :)
Jbg cass, publika traži spektakl...ko će mi plati da vas gleda u oklopu od čokolade???
cassiopeia cassiopeia 23:32 23.08.2009

Re: ---

reanimator
cassiopeia
Samo nastavite...evo, ja punim bazen želeom :)


Nemoj želeom gadljiva sam, daj čokoladu

Jock. Žele je providniji. A i padovi su spektakularniji :)
Jbg cass, publika traži spektakl...ko će mi plati da vas gleda u oklopu od čokolade???


A bre ne mora sve da bude na izvolte... nek se naslućuje
NNN NNN 23:37 23.08.2009

Re: ---

reanimator


NNN!!! Chick fight!! :)

cassiopeia cassiopeia 23:40 23.08.2009

Re: ---

NNN
reanimator


NNN!!! Chick fight!! :)




Vama dvojici pubertet neprolazna faza, a?
NNN NNN 23:45 23.08.2009

Re: ---

Vama dvojici pubertet neprolazna faza, a?
Jok, u pubertetu sam jeo čokoladu i žele...
omega68 omega68 23:46 23.08.2009

Re: ---

NNN
reanimator


NNN!!! Chick fight!! :)


E ,a ne znam što danas pobrisaše ...
baš ljudi bili u temi o parama :
ko ima repa za kupanje u Sredozemnom moru , a ko nema pa se kupa u lavoru ... i takO

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana