Društvo| Kultura| Ljudska prava| Mediji| Muzika| Nostalgija| Umetnost| Zabava| Život| Životni stil

Go-go!

Bili Piton RSS / 03.10.2009. u 18:56

obojeniprogram.jpg

 

Obojeni program je bend koji kao da poslednjih meseci dozivljava svoju drugu mladost. Posle "Aviona" u novom ruhu, koji su se proletos posteno izvrteli na talasima manje-vise svih relevantnih radio stanica u Srbiji, prosle nedelje je njihov odlican novi snimak, Go-go, debitovao kao novitet na osmom mestu domace liste Diskomera Studija B, radijskog outleta koji je svih ovih godina i decenija zadrzao titulu najbrizljivije negovanog rasadnika ugrozenih pop-rok vrsta na domacem terenu. Samu pesmu mozete cuti klikom na odgovarajuci link na toj stranici. Vasoj paznji bih svakako preporucio citav top ten.

Pazljivim pratiocima medija nije promaklo ni to da je Obojeni program nedavno ponovo bio u zizi interesovanja i po jednom drugom osnovu. Naime, preneseno je da je frontmen benda i jedini njegov clan iz originalne 1980 postave, Branislav Bebic Kebra, uz glumca Nikolu Djuricka, jedna od onih hrabrih i nezavisno-mislecih licnosti iz kulturnog zivota zemlje koje danas dozivljavaju neprijatnosti zbog svoje skorasnje principijelne podrske Povorci ponosa. U svetlu toga, pitanje iz kljucnog stiha nove pesme Obojenog programa - kako to da nikoga ta pojava ne zanima - mozda nije neumesno postaviti i ovde.

 

Obojeni program official website

Obojeni program My Space  



Komentari (266)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 18:58 03.10.2009

cek bre

objavio si tekst!!!

Bili Piton Bili Piton 19:02 03.10.2009

Re: cek bre



Aham

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:05 03.10.2009

Naslovna!

Eeeee!!!
vishnja92 vishnja92 19:43 03.10.2009

Re: Naslovna!

gledam sta ova milena prica, kad ono stvarno :)
cestitam i ja
angie01 angie01 11:39 04.10.2009

Re: Naslovna!

EEEEEEEEEEEEE, bili, kongraculejshn!
AlexDunja AlexDunja 19:06 03.10.2009

:))

radujem se:)
pravim iznimku i slusam domacu muziku!
i od mene
Bili Piton Bili Piton 19:10 03.10.2009

Re: :))

AlexDunja

pravim iznimku i slusam domacu muziku!



Ah, pa ima tu i danas puno toga dobrog i odlicnog da se ubode

Hvala svima na cestitkama
mirelarado mirelarado 19:11 03.10.2009

Re: :))

Само напред, Били!
Сад имам нека посла, али доцније ћу преслушати и јавити се.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:25 03.10.2009

Re: :))

pravim iznimku i slusam domacu muziku!

I ja
kako to da nikoga ta pojava ne zanima

Pa šta si zapeo, još ih niko nije prebio.
loader loader 01:16 04.10.2009

Re: :))

AlexDunja:
" ... pravim iznimku i slusam domacu muziku! ... "
Ovu stvar, koju znam da znate :) .. mnogi smatraju prostonarodnom urbanom pošalicom. Međutim, ona je, naravno, daleko, daleko više od toga :



Izvanredno...
4krofnica 4krofnica 19:19 03.10.2009

*

uf domace liste....to je nekad bilo tako tesko nabiberciti...pa se preznajam iznova i iznova...i onda su po mesec dana iste...brrrrr.
e Obojeni gledala (dal 75ti ili 76 put) na jelen pivu, skoro, standardno dobri, mada ponekad mi kebrin glas smeta, prosto nekad je njegov mikrofon najjaci, pa smeta, a ponajvise volim kad ga udopunjuju zenski glasovi (da nekazem nadvikuju)
a sto mi se svidjaju ovi Branka...tako jednostavno i lepo, kao da su prvi snimak iskoristili i podelili stanicama...
a Kebri su stalno nesto zamerali...bole ga..
Bili Piton Bili Piton 19:29 03.10.2009

Re: *

4krofnica

a sto mi se svidjaju ovi Branka....


Aha, i meni se mnogo dopada ta stvar.
loader loader 19:21 03.10.2009

Radosna vest ...

... je da je Bili napisao novi blog :)
I to na naslovnoj !! :))
Bili Piton Bili Piton 19:33 03.10.2009

Re: Radosna vest ...

loader
... je da je Bili napisao novi blog :)
I to na naslovnoj !! :))


Da, bio sam malo lenj od prethodnog puta - mada iskreno receno i nisam na blogu zbog ikakvih spisateljskih ambicija, vise volim da komentarisem. Sada eto mogu i na palubi da podignem svoj kiosk, trudicu se da bude otvoren kad god je dobra prilika
loader loader 20:10 03.10.2009

Re: Radosna vest ...

antioksidant antioksidant 19:59 03.10.2009

.

Bili Piton Bili Piton 20:11 03.10.2009

Re: .



Super stvar i super spot
Unfuckable Unfuckable 20:00 03.10.2009

koga to

moje ćorave starčke oči vide ???
Dobro došao, prijatelju, istinski znalcu i posedniku bezbroj zanimljivih ili krajnje smešnijeh informacija o muzici & muzičarima !
Pravi Čovek na pravom mestu, heh - to volem
Bili Piton Bili Piton 20:08 03.10.2009

Re: koga to



He, he, he

Hvala, hvala na komplimentima, gledacu da ih ne potrosim sve odjednom

Rekoh, prvi ja nisam ocekivao takav obrt, ali kad smo vec tu.....
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:18 03.10.2009

Re: koga to

Pravi Čovek na pravom mestu, heh - to volem

Unfuckable Unfuckable 20:19 03.10.2009

Re: koga to

e sada sam preslušao, OP je kao i uvek - dosledan i jak, svidža mi se i volim. Oni su zaista suludo i zlokobno jasno zvučali tokom devedesetih sa svim onim "sobarica vilama krevet meni namešta", pravi metak u čelo nemislećoj većini
Ono što za mene predstavlja potpuni šok i dokaz da sam zreo za Ustanovu je to što na listi, osim Njih - ne znam nikoga
(Dejana Milićevića, ako je to Onaj što je multimedijalni delatnik u pauzama oblačenja ili čega već, Cece, Jece i tako toga, ne bih komentarisao)
Sjajno osveženje predstavlja The Branka, totalnoludilo - samo se plašim da ne bude "one hit band"
Bili Piton Bili Piton 20:33 03.10.2009

Re: koga to

Unfuckable

(Dejana Milićevića, ako je to Onaj što je multimedijalni delatnik u pauzama oblačenja ili čega već, Cece, Jece i tako toga, ne bih komentarisao)


Ja ne znam ko je Taj - ali onako, na prvo slusanje, stvar mi se vrlo svidja, groovy minimal Serbian deep electro house, nije uopste lose. Oprostio bih mu i da je On u pitanju
4krofnica 4krofnica 21:10 03.10.2009

Re: koga to

Ja ne znam ko je Taj
blago tebi
Unfuckable Unfuckable 21:18 03.10.2009

Re: koga to

evo još od The Branke, ovde
imaju tekstove do bola, trenutno slušam "Nuklearna bomba" i padam
Zanimljivo, zanimljivo
polarno_prase polarno_prase 01:23 04.10.2009

Re: koga to

Nije taj. Informisite se, aman.
Bili Piton Bili Piton 01:27 04.10.2009

Re: koga to

polarno_prase
Nije taj. Informisite se, aman.


Iskreno, nisam ni trenutka sumnjao da bi to mogao biti Taj Milicevic

Odlicni su fakd ap sigarilosi

shumska shumska 02:16 04.10.2009

Re: koga to

Dejana Milićevića

ima i Dejan Milićević DJ i to dooobar bg dj
Blade Runner Blade Runner 20:18 03.10.2009

Ispred svog vremena

Bili Piton Bili Piton 20:30 03.10.2009

Re: Ispred svog vremena



Ovo je originalna verzija pesme. Ona koja se vrtela proletos je vrlo zanimljiv self-rework i promocija nesto drugacijeg i mozda cak i svezijeg zvuka, koji je vise synth-orijentisan (a bez ikakvog gubljenja osnovne ideje ili gitarske energije).

Kada se stari asovi vrate u novom ili novijem ruhu, cak i sa u osnovi starim materijalom, to je po pravilu zanimljivo za analizu, i prijatno za usi.
Unfuckable Unfuckable 20:44 03.10.2009

Re: Ispred svog vremena

a bez ikakvog gubljenja osnovne ideje ili gitarske energije)

tako je : to se i meni svidža - očuvali su gitarski zvuk, u opštoj poplavi svega i svačega - to volem da čujem
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:45 03.10.2009

Re: Ispred svog vremena

на прво слушање оне листе и slaptrap је положио.
mirelarado mirelarado 23:23 03.10.2009

Re: Ispred svog vremena

Bili Piton
Kada se stari asovi vrate u novom ili novijem ruhu, cak i sa u osnovi starim materijalom, to je po pravilu zanimljivo za analizu, i prijatno za usi.


Признајем, раније их нисам слушала, али сада ми звуче сасвим пријатно.
Иначе, тих деведесетих ми је овде све изгледало толико црно да сам слушала само класику и џез, блуз.
И ја мислим да треба подржати домаћи рок и превазићи локалне суревњивости.
Doctor Wu Doctor Wu 21:15 03.10.2009

E, a šta je sa

Bojama? Nikad nisam bio mnogo u tim laloškim grupama (Luna mi uvek ličila na srpski odgovor na Joy Division, smarački), ali Boje su mi se baš dopadale. Možda zato što sam sa sestrom Jasne Manjulov išao na fax (onako, slatka bila. Gica, ali slatka).

Inače, Bili, srećan drugenac. Ne znam kako mi je promakao prvenac.
Bili Piton Bili Piton 21:33 03.10.2009

Re: E, a šta je sa



Fala Wule, dobrodosao

Ne znam sta je sa Bojama, secam se onog legendarnog stiha iz jednog od njihovih prvih i najsirovijih demo snimaka, zvucalo je kao da je snimano u predsoblju, a mozda i jeste - "u tvoj sam zivot usla jaaaa kroz pro-zor od ku-pa-ti-laaaa", to je bilo super....

A na Luninoj ploci meni ima jedno 3-4 odlicne stvari taman po mom ukusu. Ostatak mi je u ono doba bio malo opaque, morao bih ponovo da metem to na gramofon pa da vidim kako mi to danas zvuci.
Doctor Wu Doctor Wu 21:54 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Da, stvarno su bile, onako, urbane, minimalizam do daske. Koja im producirao album, on je bio u tom fazonu. To je bilo ono njegovo Hendrix doba, pre nego što je otišao u London.

A Luna... sećam se njihovog koncerta u SKCu januara ili februara 1982., podrum SKCa, tačnije, bio dupke pun. Tišma pesnik, svi se ložili, pa i ja, priznajem, ali, ovako, u hindsightu, žešća smaračina. Kao i JD, uostalom. Sad kad čujem closer i unkown pleasures prosto ne znam ko to može da sluša.
maksa83 maksa83 21:56 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Bojama? Nikad nisam bio mnogo u tim laloškim grupama

Aobre, kako to?
Moj omiljeni pasttajm devedesetih (a i posle ; ) je bio iritiranje Beogradžana rečenicom: "svaki vojvođanski grad veći od 10000 stanovnika ima bolje bendove od Beograda". Ovo je (IMNSHO) važilo za te uboge vesele devedesete - ceo taj Panonski Pop fazon + Boje + Obojeni Program + Veliki Prezir (bečejski Dinosaur Jr.) + svašta još...
Beograd je u tom trenutku imao Darkwood Dub i ... priti mač ništa drugo.

Edit: zaboravih one još jedne Zrenjanince (?), kako beše ... a da - Instant Karma. Fenomenalno, pogotovo imajuć' u vidu to vreme.
4krofnica 4krofnica 22:01 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

e gresis...hard core cvetao... al nemogu nikoga da se setim kako bese...
a pored :kazna za usi,presing,block out, kristali
maksa83 maksa83 22:05 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

e gresis...hard core cvetao..

Čekaj bre, ovde pričamo o muzici.

(sa' kad mi shumska uleti klizeći s leđa onom hevi metal sekirom sa bodljom na vrhu)

. al nemogu nikoga da se setim kako bese...

E, vi'š što je cvetao, kad ne možeš da se setiš.
Evo, da pomognem - npr. Tirnanog ("tri-na-mog" smo ih zvali od milošte ... ko to voli. Not maj kap of ti, najtvrđe što moje uši trpe je Henri Rolins, i to više nekako zbog njega kao face nego zbog hmhhh muzike.
Blade Runner Blade Runner 22:08 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Luna mi uvek ličila na srpski odgovor na Joy Division


Kako si našao vezu izmedju njih?
4krofnica 4krofnica 22:11 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

evo dodala sam ove 'korektne' gore
nego, znam da je bilo nekih gitara ludih al nikako da se setim koji su, ma nisu bitni,,,
Doctor Wu Doctor Wu 22:12 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

zaboravih one još jedne Zrenjanince (?), kako beše ... a da - Instant Karma. Fenomenalno, pogotovo imajuć' u vidu to vreme.

I OPO, jel tako? Pa Eva Braun... Ali ti bendovi su tipično dolazili iz manjih mesta: Bečej, Zrenjanin, Sombor... Beograd stvarno osim Darkwood Duba i KK&N nije imao mnogo toga. Možda klinci po vojvodžanskim varošicama nisu imali mnogo toga da rade, a možda je i najezda dizelaša tome doprinela.
maksa83 maksa83 22:14 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

E, da - domatjine, ne običavam da čestitam naslovne i tako to (to me podseća na onaj džingl kada pok. Slobodan dolazi kod nekog seljaka a neko iz njegovog anturaža kaže: "čestitam ti preslavu i dolazak Predsednika", na šta ovaj (Predsednik) malo kasnije pita "a koliko vam daju mleka - po kravi?". Urnebesno.), dakle ... baš je ovo jedno prijatno iznenađenje iskočilo iz strane na kojoj se gledaju tekstovi po VIP listi. Znao sam da ćeš kad tad nešto da napišeš!
Bili Piton Bili Piton 22:15 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

maksa83
Bojama? Nikad nisam bio mnogo u tim laloškim grupama

Aobre, kako to?
Moj omiljeni pasttajm devedesetih (a i posle ; ) je bio iritiranje Beogradžana rečenicom: "svaki vojvođanski grad veći od 10000 stanovnika ima bolje bendove od Beograda".


Na rokenrol u Beogradu devedesetih stvarno kao da je pala bomba, pola se razbezalo, pola ucutalo.

Razmisljam o Beogradu i Novom Sadu cesto, i njihovom antagonizmu koji me strasno zalosti (mada bih radije da sve aspekte te price, koja se reflektuje i kroz rokenrol ostavimo za drugu priliku). Pod normalnim uslovima, ta dva centra, tako blizu jedan drugome, tako i razliciti i slicni u isti mah, prirodno bi gravitirala jedan drugom i postali bi jedinstven metro-konglomerat od kojeg bi profitirala citava oblast. Samo da covek pomisli recimo na mogucnosti koje pruza reka koja ih spaja.

Pod normalnim uslovima.
Doctor Wu Doctor Wu 22:15 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Kako si našao vezu izmedju njih?

Sve mi se čini da ne mislimo na istu Lunu. Ova o kojoj ja pišem je novosadski bend iz 1981., 82. godine. Tišma, Firči je lupao bubnjeve, ako se ne varam...
maksa83 maksa83 22:17 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

I OPO, jel tako? Pa Eva Braun...

Da, to bi npr. bio taj Pan(onski) Pop.

Ali ti bendovi su tipično dolazili iz manjih mesta: Bečej, Zrenjanin, Sombor... Beograd stvarno osim Darkwood Duba i KK&N nije imao mnogo toga. Možda klinci po vojvodžanskim varošicama nisu imali mnogo toga da rade, a možda je i najezda dizelaša tome doprinela.

Sad, fuck me sideways, ali ja bih rekao da je to stvar miljea i kulture - klavir je zadnjih par stotina godina vrlo čest komad nameštaja u vojvođanskim kućama, čak ne nužno jako bogatim.
Blade Runner Blade Runner 22:19 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Sve mi se čini da ne mislimo na istu Lunu

Oops
Bili Piton Bili Piton 22:24 03.10.2009

Re: E, a šta je sa



Da, molim vas ne brkajmo Tisminu Lunu s onom od Cede Cvorka.....vec cinjenica da postoji jos jedna Luna danas, stavise jedina za koju iko i zna, dovoljno je tragicna. To se nekako moralo spreciti
maksa83 maksa83 22:25 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

4krofnica
evo dodala sam ove 'korektne' gore
nego, znam da je bilo nekih gitara ludih al nikako da se setim koji su, ma nisu bitni,,,

Pa jeste, ima, to je otpr. to, s tim da ćemo momentalno da zagazimo u domen ukusa, npr. meni Kazna Za Uši (oni su se btw. sastavili ranije - polovinom osamdesetih) i Blokaut nisu nikad nešto zvučali. Presing, Tornado Ptice, itsl. - sve je to bilo okej, ali nekako kratkog daha (jedino su Plejboji uspeli da požive), otpr. kao oni mehurići što ih prave delfini. Mislim da bi u neko srećnije vreme stigli dalje i snimili više, ali bilo je kako je bilo, Kraka (Presing gitarista i frontman koji je išao sa mnom u srednju školu) je emigrirao, i ... buć. Uzgred napisao je ne tako lošu knjigu "Kralj Komaraca" o skvotovanju u Londonu.
Unfuckable Unfuckable 22:26 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

zaboravili ste Sunshine, bitan komad Bg zvuka devedesetih
Blade Runner Blade Runner 22:28 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

i DLM
Doctor Wu Doctor Wu 22:28 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Sad, fuck me sideways, ali ja bih rekao da je to stvar miljea i kulture - klavir je zadnjih par stotina godina vrlo čest komad nameštaja u vojvođanskim kućama, čak ne nužno jako bogatim.

Moguće, ali je činjenica da taj klavir u decenijama koje su prethodile vremenu o kome pišemo nije uspeo da prozivede ništa smislenije od neoplanta, žetve, sonora iz bajmoka (inače, omiljenog banda Pere Lukovića iz vremena dok je otkrivao punk u Dugi) i pekinške patke, .
4krofnica 4krofnica 22:30 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

a gde je sunshine tu je i gru
@maksa..ma malo branim svoj grad, eto bezveze, kao da ga nesto moze oprati...sve je to postojalo mada se nije slusalo, mozda u nekim sokacima, avlijama
maksa83 maksa83 22:30 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

zaboravili ste Sunshine, bitan komad Bg zvuka devedesetih

Oni mi padoše na pamet kad sam pomenuo Plejboje zbog ovog džojnt venčra - Kokane:



Skroz svestan moguće stigme, meni je to super, plodna saradnja, mada se sećam da su Plejboli kukali na profesionalizam Sunshinea.
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:31 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Tišma, Firči je lupao bubnjeve, ako se ne varam...

Ne varaš se, a Bale gitaru (i generalno pravio muziku)...
maksa83 maksa83 22:32 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

@maksa..ma malo branim svoj grad,

Ma to je i moj grad, pa sam osetljiv na njega - ono, gledaš ga stalno šta mu fali, porediš ga sa drugim, vajkaš se, itd. itd. itd. Kao nekome ko ga gleda svaki dan već ... iha-ha godina, njegov (sub)kulturni kolaps koji je počeo strmoglavo devedesetih me posebno peče.
maksa83 maksa83 22:36 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Doctor Wu
Sad, fuck me sideways, ali ja bih rekao da je to stvar miljea i kulture - klavir je zadnjih par stotina godina vrlo čest komad nameštaja u vojvođanskim kućama, čak ne nužno jako bogatim.

Moguće, ali je činjenica da taj klavir u decenijama koje su prethodile vremenu o kome pišemo nije uspeo da prozivede ništa smislenije od neoplanta, žetve, sonora iz bajmoka (inače, omiljenog banda Pere Lukovića iz vremena dok je otkrivao punk u Dugi) i pekinške patke, .

Čekaj, a Laboratorija Zvuka?

Dobro sad, be gentle, u to vreme su bili obuzeti Zvonkom Bogdanom, Janikom Balašem i Đokom.

A o Đoci ... kad bih se izjasnio ovde o Đoci bio bih doživotno banovan ja i moja sledeća tri kolena, sve sa linčom i kolektivnom blog kletvom ljubitelja Panonskog Patosa (dugo "a", ne patos kao pod, nego patos kao pathos).
Blade Runner Blade Runner 22:38 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Babe? Familija?
Bili Piton Bili Piton 22:40 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

maksa83

Čekaj, a Laboratorija Zvuka?


(ako nekome treba imam i prvu verziju sa singla koja je jos mnogo bolja)



edit - Maxo tek sad vidim one pozdravne reci gore, hvala ti puno
maksa83 maksa83 22:41 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Babe? Familija?

Krš, IMO.
Local variety Garavog Sokaka sastavljen od otpadaka drugih bendova ne bi li se nekako preživelo, to tek ne bih pokušavao da poredim sa onim što je devedesetih proizvela ravnica.
Bojan Budimac Bojan Budimac 22:43 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

A o Đoci ... kad bih se izjasnio ovde o Đoci bio bih doživotno banovan ja i moja sledeća tri kolena, sve sa linčom i kolektivnom blog kletvom ljubitelja Panonskog Patosa (dugo "a", ne patos kao pod, nego patos kao pathos).

Pssst Makso, nemoj da te čuje Gordana(c)
Blade Runner Blade Runner 22:45 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Local variety Garavog Sokaka sastavljen od otpadaka drugih bendova ne bi li se nekako preživelo


Jesi surov. DLM ne upada ovde?
4krofnica 4krofnica 22:45 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Blade Runner
Babe? Familija?

ili onaj
celo selo voli belo samo pop radi dop
maksa83 maksa83 22:47 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Pssst Makso, nemoj da te čuje Gordana(c)

Ma znam, ona mi sve vreme na pameti, ali računam da će moderacija uviđavno da obriše komentar pre nego što ga ona vidi.
maksa83 maksa83 22:48 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Blade Runner
Local variety Garavog Sokaka sastavljen od otpadaka drugih bendova ne bi li se nekako preživelo


Jesi surov. DLM ne upada ovde?

Ne, oni su samo mediocre.
Unfuckable Unfuckable 23:21 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

e, mojneme sa Gruom, pliz - to boli
Plejboj su isto bili ok, ali je trebalo neko malo da obuzda onog Perovića i sve te "vidi me kako sviram gitaru" - ego tripove
Mislim da su Vampiri (da,da - ježite se) imali zanimljiv koncepAt, ali ne i istrajnost. To se malo naslanjalo na Đavole, koje obožavam, ali nije dosegnulo njihova rešenja, aranžmane, produkciju i energiju - da pojednostavim : i u brzim pesmama, zvučali su - hladno

i još jedna zanimljiva pojava, s kraja '90 : Holivud Robotnik, valjda
totalno ludilo
fulhampress fulhampress 23:29 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Plejboj su isto bili ok,

fulhampress fulhampress 23:35 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Mislim da su Vampiri (da,da - ježite se) imali zanimljiv koncepAt, ali ne i istrajnost. To se malo naslanjalo na Đavole, koje obožavam, ali nije dosegnulo njihova rešenja, aranžmane, produkciju i energiju - da pojednostavim : i u brzim pesmama, zvučali su - hladno



Drugari, ipak ste zaboravili na realno pored EKV najbolji Beogradski bend svih vremena... i njihovu po meni jednu od najboljih stvari...
maksa83 maksa83 23:39 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Drugari, ipak ste zaboravili na realno pored EKV najbolji Beogradski bend svih vremena... i njihovu po meni jednu od najboljih stvari...

Naravno, ali oni su počeli (i po meni imali svoj zenit) pre neveselih devedesetih.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:41 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

брејкерси су деца осамдесетих. знам да је била криза, али молим деведесете да нађу свој израз.
fulhampress fulhampress 23:44 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Beogradski bend



I jos bih da dodam:

Cast Vojvodjanima na trudu jer su donekle spasli obraz Srbiji ali BeogradZani su uvek imali najbolji rok zvuk i rok bendove od kada je rok dosao u Srbiju...
Bas zato sto su BeogradZani pustili sve ostale da dodju i spasu svoju glavu ovde usled ratova pustili su i njihovu prostotu ali i drugacije uticaje... Ipak Beograd je preziveo ma sta ljudi o njemu mislili...

Daklem... BG scena pa sve ostalo...


fulhampress fulhampress 23:49 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Naravno, ali oni su počeli (i po meni imali svoj zenit) pre neveselih devedesetih.



Realno od 1989 do ovog albuma gde je "Hocu da znam"...

Devedesete su imale gorak ukus u opusu svih bendova (i svetskih i nasih)...
Bejase i onaj cudni BG bend Dza ili Bu ...
Unfuckable Unfuckable 23:49 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

брејкерси су деца осамдесетих. знам да је била криза, али молим деведесете да нађу свој израз.

potpis & pečat
fulhampress fulhampress 23:49 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Bejase i onaj cudni BG bend Dza ili Bu ...



fulhampress fulhampress 23:55 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

молим деведесете да нађу свој израз.



Priznajem da mi se kenja od SunSLAJMA ali za ovo svaka cas` !!!

maksa83 maksa83 23:56 03.10.2009

Re: E, a šta je sa

Bas zato sto su BeogradZani pustili sve ostale da dodju i spasu svoju glavu ovde usled ratova pustili su i njihovu prostotu ali i drugacije uticaje... Ipak Beograd je preziveo ma sta ljudi o njemu mislili...

Tako sam se i ja ložio - "sve će to asfalt da proguta", ali Beograd ipak nije preživeo. Desio mu se kolaps svih ljudskih standarda, a ja sad npr. ne umem da iskopam reanimatorov fantastičan asesment stanja omladine u ovom gradu iz chillout faze nekog bloga s početka godine. U moje vreme u srednjoj školi u gradu si npr. imao nijednog ili jednog koji sluša narodnjake, i bio je predmet zajebancije. Sada je to - the norm - svuda, a "padavičari i klošari" služe za podsmeh i povremeni rekreativni odstrel.

Neukus je zavladao, sistem vrednosti se prevrnuo. Deal with it. Gone daddy gone.
Bili Piton Bili Piton 23:57 03.10.2009

Re: E, a šta je sa


To su ovi isti sto su obradili Opasne igre?

Odlicno

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:01 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

maksa83
A o Đoci ... kad bih se izjasnio ovde o Đoci bio bih doživotno banovan ja i moja sledeća tri kolena, sve sa linčom i kolektivnom blog kletvom ljubitelja Panonskog Patosa (dugo "a", ne patos kao pod, nego patos kao pathos).

Осим Питралона спаја нас и Ђока.
Bili Piton Bili Piton 00:03 04.10.2009

Re: E, a šta je sa



Kad nisam crko na Pitralon sinoc
Unfuckable Unfuckable 00:07 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

daj link,hoću i ja Pitralon !
I ja sam palio čobanima čarape u JNA, nije samo Brajović - hoću i ja mojih par deci Pitralona !
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:09 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

максо, могуће је да мислиш на овај Ре класик.
fulhampress fulhampress 00:11 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Tako sam se i ja ložio - "sve će to asfalt da proguta", ali Beograd ipak nije preživeo. Desio mu se kolaps svih ljudskih standarda, a ja sad npr. ne umem da iskopam reanimatorov fantastičan asesment stanja omladine u ovom gradu iz chillout faze nekog bloga s početka godine. U moje vreme u srednjoj školi u gradu si npr. imao nijednog ili jednog koji sluša narodnjake, i bio je predmet zajebancije. Sada je to - the norm - svuda, a "padavičari i klošari" služe za podsmeh i povremeni rekreativni odstrel.

Neukus je zavladao, sistem vrednosti se prevrnuo. Deal with it. Gone daddy gone.

Makso, svaka ti je na mestu!

Ipak ako neko zeli da shvati BG onako kakav je on bio a danas se batrga neka pogleda ovaj Canetov nastup


fulhampress fulhampress 00:15 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

To su ovi isti sto su obradili Opasne igre?

Odlicno


si si..
maksa83 maksa83 00:17 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Devedesete su imale gorak ukus u opusu svih bendova (i svetskih i nasih)...

Devedesete u svetu uopšte nisu bile loše - izrodile su npr. grandž (epohalno, seča vena, krv do kolena a limfa do pojasa :) i elektronsku muziku (koje opet ima dobre, a ima i jako mnogo đubreta, pošto svaki Pera-Mika-Laza može da skine softver i "pravi muziku" i još koješta, svašta se tu dobro izdešavalo. Ovde su devedesete bile puko muzičko preživljavanje na ivici egzistencije.
maksa83 maksa83 00:19 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

marco_de.manccini
максо, могуће је да мислиш на овај Ре класик.

Jes, to je taj. Depresivno precizno slikanje finom četkicom, kako samo reanimator ume.
crossover crossover 00:28 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Unfuckable
zaboravili ste Sunshine, bitan komad Bg zvuka devedesetih

Sunshine су за мене на пола корака од народњака.
Али зато Еyesburn нису били лоши.
Unfuckable Unfuckable 00:31 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Sunshine су за мене на пола корака од народњака.

jbg bratko, koliko uopšte toga devedesetih nije bilo na pola koraka od narodnjaka, to je pitanje.
Ne sporim stav, ali mislim da jesu obeležili taj period, pa ma kako.
fulhampress fulhampress 00:35 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Devedesete u svetu uopšte nisu bile loše - izrodile su npr. grandž (epohalno, seča vena, krv do kolena a limfa do pojasa :) i elektronsku muziku (koje opet ima dobre, a ima i jako mnogo đubreta, pošto svaki Pera-Mika-Laza može da skine softver i "pravi muziku" i još koješta, svašta se tu dobro izdešavalo. Ovde su devedesete bile puko muzičko preživljavanje na ivici egzistencije.



Nirvana je razbila tikvu 80im i uvela grunge i sve ostalo za tim... ali ipak 90-te su bile vise destruktivne nego raniji periodi, mada 90-te su poslednji trzaj kreativnosti pre ulaska u kolektivnu ludnicu ili kicheraj...

Evo opet da okacim brejkerse jer najboljim recima opisuju sve...


fulhampress fulhampress 00:37 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

trzaj kreativnosti



Izvinte za trol ...

retki momenti Corbe...

Bili Piton Bili Piton 00:45 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

maksa83
Depresivno precizno slikanje finom četkicom


i pogibeljno za citanje. Da, verovatno je bas tako. Pretpostavljam da je srecan onaj ko za sebe u tome svemu nadje neki kutak normalnosti.

Drugim recima lejdiz end dzentlmens (kako se jednom davnom prilikom prisutnima obratio prodekan jedne umetnicke akademije u Beogradu, da sad ne apostrofiramo koje) - zestoko smo nahebali svi.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:53 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

crossover
Али зато Еyesburn нису били лоши.

Тај најбољи Еyesburn crossover је, по мени, од изузетне вредности; ја и данас у њима уживам, и умели су, са сцене, да дају звук који носи. Да будем искрен, они су једини од ових новијих за које сам се био везао, а Којот је ми је најбољи аутор ;-) На жалост, било им је допало мање срећно и берићетно време, а ни они сами нису имали снаге и карактера да неке ствари изгурају.

Него, како се зваше она песма Обојених где има стих "Дунав, Дунав тихо тече", тако некако, то сам слушао мислим 1990. у Новом Саду, у неком метално-звучном холу СПЕНС-а? Има ли је где на мрежи?
Unfuckable Unfuckable 01:01 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

ovde
stihovi, jbg
edit :
a evo ovde, svega
crossover crossover 01:01 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Unfuckable
jbg bratko, koliko uopšte toga devedesetih nije bilo na pola koraka od narodnjaka, to je pitanje.

Е, ту си, нажалост потпуно у праву. И мени је, чак и она музика која ми се свиђала, оставила много горак укус у ушима. Чује се та мука деведесетих у сваком тону.
shumska shumska 01:03 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Čekaj bre, ovde pričamo o muzici.

(sa' kad mi shumska uleti klizeći s leđa onom hevi metal sekirom sa bodljom na vrhu)

šumska se veseli kada vidi bilo kakav tekst o muzici - a tek od ovakvog znalca kakav je Bili - hit!!
i plačem od smeha zbog ove sekire sa bodljama sa kojom krećem na Maksu
čekajte bre ljudi - pa jedino smo devedesetih i imali neku scenu - ja više dosadila sama sebi na blogu sa "kačenjem prošlosti" (mislim na klipove)
niko nije spomenuo Ritam nereda, Generaciju bez budućnosti (sve ponosni i kvalitetni vojvodjani) ti se Makso setio Velikog prezira, bra'o, a Novembar? i njihova čuvena Irena i apokaliptična samoća?
ajmo na Šumadiju - KBO! i Zvoncekova bilježnica - sve odlični bendovi.
onda Šabac - Goblini (sa njima sam čak išla na neku mini turneju ) isto koncertno aktivni - baš su prašili (pevač nedavno objavio knjigu "Pisma iz Afganistana " )
onda Dzukele....
Kazna za uši, Pressing - spomenuto
a Overdose, Svarog, Daydream, Discord, Eyesburn, (sad već nosim onu sekiru:):):)
i tako....
najsmešnije mi je kad se setim jednog certa Obojenog programa u vreme inflacije - pustili me za jedan dolar, verovali ili ne - svirali u Bitefu, neobičan prostor za njih, ali ok koncert....
evo jednog cara koji je svirao devedesetih u Beogradu...(ovo niko ne sluša često - a prilika je da se okači jer je post o muzici)
edit - Eyesburn više ne postoji, ali Kojotić radi sam i saradjuje sa muzičarima iz inostranstva i to radi jako dobro
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:09 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Шумска, мени то све ауторски танко, осим Aјсбрна. Додуше, нисам то баш све пажљиво преслушао, али...
Unfuckable Unfuckable 01:12 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

оставила много горак укус у ушима. Чује се та мука деведесетих у сваком тону.

pa ja mislim da je to u stvari samo - loše sećanje na ceo taj period, koji neminovno baca senku na ceo taj opus.
Loše vreme, pa ni muzika nije mogla biti mnoo bolja.
maksa83 maksa83 01:14 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

Шумска, мени то све ауторски танко

Brajoviću, reklo bi se da nas nas pored Pitralona i Đoke spajaju i Goblini i Ritam Nereda (ovo je npr. prečanski promašaj).

Evo shumske da nam presudi

Bili Piton Bili Piton 01:16 04.10.2009

Re: E, a šta je sa



Da povezemo odmah tematski - Goblini imaju sjajnu obradu Kako bih voleo da si tu (original je Anjin, bez koje se na blogu - i sire - ne moze, ocito)
shumska shumska 01:17 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

мени то све ауторски танко

pa da - ali spada u devedesete, odnosno vreme zenita Obojenog programa...(priznajem da sam više replicirala Maksi i Krofnici gore ali mi odleteo komentar):) Goribor je dobar autorski bend... žao mi je što ne umem da aploudujem - Kojot mi je poklonio disk nedavno, muziku koju je radio zajedno sa jednim raga - mafin likom, to je recimo vrlo zanimljivo.
Pressing je autorski bend (pevač objavljivao poeziju isto kao i Kebra...samo neka zlehuda sudbina ga snašla)...kod naših bendova je osim tog autorskog pečata najveći problem slab kontinuitet....
E - play su jako talentovane dame, recimo...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:19 04.10.2009

Re: E, a šta je sa

crossover
Sunshine су за мене на пола корака од народњака.

А ја баш пре него што су се разишли(?) написао им текст за песму, по наруџбини. Углавном, ту се било нешто подогађало, тако да ипак нисам ушао у народњаке ;-.)
Goran Vučković Goran Vučković 01:22 04.10.2009

Goblini

Šabac - Goblini

Detalj iz života: sedi moja žena 90-tih u nekoj od onih podrumskih prostorija na ETF-u, pokušava da radi nešto u vezi tadašnjih postdiplomskih, a u "bašti" (poznati eufemizam KST-ovaca za onu rupu u zgradi) drnda neki bend koji se sprema za koncert te večeri.

- Momci, može li malo tiše, pokušavam da radim nešto?
- Uh moramo da vežbamo, imamo koncert večeras
- A ko ste vi, kako se zove grupa?
- Goblini!
- A jeste li vi poznati?



Čestitke Biliju za novi status - a komšijama prijatno veče (što bi rekli nekada na radiju )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana