Edi je najgori ološ na svetu!

edi-va RSS / 13.10.2009. u 21:38

menschheit.jpg 

 

Tri dana već pokušavam da samoj sebi, a to je najbitnije, dam odgovor na postavljeno pitanje: Pa kakav smo mi to narod? Pošto mi ništa dovoljno precizno nije palo na pamet, krenem putem logike, mog omiljenog nastavnog predmeta - btw. Ko je imao susreta sa tim predmetom, setiće se da postoje dve premise iz kojih sledi konkluzija.

Pođem ja od pretpostavke da su Srbi najgori ološ na svetu, i potom zaključim to što piše u naslovu. Evo i školskog primera:

Premisa 1: Srbi su najgori ološ na svetu
Premisa 2: Edi je srpkinja
Konkluzija: Edi je najgori ološ na svetu

Zbunim se ja potom, malkice, jer mi pade na pamet da to onda važi ne samo za mene već za sve vas koji na bilo koji način i po bilo kom osnovu osećate pripadnost prema gorepomenutom narodu. Okrećite, prevrćite - svi smo mi ološ!

E sad, isto to važi za sve koji se to pitaju, jer, ako neko pita: Pa kakav smo mi to narod, onda to mi, unapred deklariše pripadnost. Slažete li se?

Da batalimo ipak logiku, koja u ovom slučaju (i ako je logično) nema puno smisla jer sam krenula od pogrešne pretpostavke - ekstremno pogrešne! Mislim da je najzdravije krenuti od ličnog iskustva koje mnogo ima veze sa tim kako se prema nečemu ili nekome postavite. Evo, ja npr., svaki dan srećem krajnje ljubazne pripadnike gorepomenutog naroda. Nema dana da ne primetim, ne osetim, ili ne vidim ljubaznost i poštovanje. Osim, do sada, jednog izuzetka.
Na putu kroz Košutnjak u najgore doba dana, i u tamošnjoj gužvi, propustim dva automobila da se uključe u saobraćaj sa desne strane, a sa leve hoće jedan baja u srebrnom BMW-u da skrene levo. Pomislim: nije mi danas socijalni dan, to jest, dovoljno sam odradila time što sam propustila dva automobila, on neka čeka sledeću priliku. U trenutku kada smo se direktno mimoilazili, on će ti meni kroz otvoren prozor:"Jebem te u usta!" Na svu sreću je radio bio dovoljno pojačan da dete nije ni čulo šta mi je dobacio, ali je zato više puta pitala:"Mama što se smeješ?" Da, slatko i glasno sam se smejala ...

...

Da se vratim suštini ovog mog pisanja ... Da, jesmo malo plahoviti i ishitreni, burnijeg temperamenta - što se na blogu najbolje da primetiti. Volimo da vređamo, a čik da nas neko uvredi. Volimo da provociramo, ali ne d´o blog da nas neko provocira ... Volimo i ližemo se s istomišljenicima sve dok ne dođe do naglog prekida istomišljenja, iz čega se da zaključiti da stopostotni istomišljenici ne postoje. Složićemo se možda od 10 u vezi 8 stvari, ali oko dve ćemo da se popičkamo, itd. Ono što najviše volimo je da ceo komentar svedemo na jednu reč koja nam bode oči, pa je lepo izvučemo iz konteksta i roštiljamo je do iznemoglosti. Volimo i da projiciramo subjektivno poimanje objektivne stvarnosti ... ma smoriću vas primerima, mislim da je dovoljno.

Da, još nešto. Smeta mi to što pojedini vrednosti koje je zastupao Zoran Đinđić poistovećuju sa sopstvenim aršinima vrednovanja. Sumnjam da bi se njemu to dopalo. Sumnjam da bi se on sa načinima i metodama kojima se pojedini služe na ovom blogu složio. Sve to ni malo ne predstavlja niti ima veze sa svim što je ostavio u nasleđe. Ustvari, da pojednostavim: Nekad mi je ozbiljno muka kad čitam blogove, a verujem da bi bilo i njemu.

Svi koji se i dalje pitaju: pa kakav smo mi to narod, mogu da vide upravo ovde na blogu kakav smo TO narod. Jednostavno, ima nas raznih, a i ogrezlih. Ozbiljan problem je, što mnogi ovde, svemu ovome pridaju ogromnu bitnost i sa previše ozbiljnosti kapiraju virtuelnu "stvarnost", u međuvremenu, ozbiljno poremećenih standarda samoga bloga. Kada neko na blogu ne ume pristojno da se ponaša, a kao zastupa evropske vrednosti, neka prvo u svojoj glavi definiše šta su to uopšte evropske vrednosti, sigurno nisu i nemaju veze sa načinom zastupljene komunikacije - mnogih, na žalost, što je tema za poseban blog.

Krajnje je vreme da ukapiramo da Srbija nikada neće biti Nemačka, a ni Italija nikada neće biti Nemačka. Niti će Nemačka ikada biti Francuska - akomerazumete.

To što se neki gnušaju na samu pomisao pečenog, mladog praseta ili jagnjeta, samim tim što nosi simboliku srpske tradicionalne kuhinje, isto tako bi trebali da se gnušaju najnovije perverzije među svetskim džet-setom: u jajetu kuvani pilići! Znači još se nisu izlegli ... no, neki to smatraju delikatesom i daju za to ogroman novac kako bi mogli da se hvale da su to jeli. Ima tu još na-ivici-zdravog-razuma primera. Ipak - svakom svoje.

Ne poistovećujem, ne relativizujem. Samo pokušavam i dalje da nađem najpravilniji odgovor na vrlo teško pitanje: Kakav smo mi to narod, a naglasak je sve vreme na MI!?

Mislim da odgovor ne postoji ili ga mi ne možemo dati, možda treba pitati upravo strance - veća je verovatnoća objektivnog odgovora. I mislim da je Trubecki bio u pravu jer očigledno je da se vidi bolje ili gore nego što zaista jeste, a ako sam ja jedna od retkih koja to primećuje, onda ja i nisam Srpkinja!? Barem ne po njegovoj definiciji, a možete je pronaći u mom pretposlednjem blogu.

Hajde da se zapitamo kavi smo mi to ljudi, svako za sebe nek se pita: Kakav sam ja to čovek ili žena? Kakav primer dajem okruženju? Realnom okruženju, naravno.

 

 

 



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 21:57 13.10.2009

Sjajno Edi!

Oni sto se pitaju Pa kakav smo to narod, upravo predstavljaju sami sebe na Stosicevom blogu Poltronstvo razara.

Edit: Urednistvo na taj nivo ocigledno nema primedbe.
Blade Runner Blade Runner 22:08 13.10.2009

Re: Sjajno Edi!

upravo predstavljaju sami sebe na Stosicevom blogu Poltronstvo razara.

Opet moram da čitam autore koje inače zaobilazim? <_<
Edit: pročitao. Kakva mizerija
edi-va edi-va 08:00 14.10.2009

Re: Sjajno Edi!

Ivana, nisam pristalica komentarisanja drugih blogova ovde na mom blogu, ali ću iskoristiti priliku da pomenutim blogokolegama posvetim pažnju sledećom porukom:

gorstak92 gorstak92 09:28 14.10.2009

Re: Sjajno Edi!

Blade Runner
upravo predstavljaju sami sebe na Stosicevom blogu Poltronstvo razara.

Opet moram da čitam autore koje inače zaobilazim?
Edit: pročitao. Kakva mizerija


Hej, bio sam i ja na instalaciji i sličan mi utisak, ali nisam ostavio čak tri komentara
Nisi ni neki youtube klip okačio. Pih. Samo neke slidže

Edi, ti si još dobro prošla u Košutnjaku. Mogao je baja da te izvuče iz kola i da ti da jedno dve tri vaspitne i to sve pred detetom.
Imaj u vidu, što reče dole dunja, ovde je bilo ratova, sankcija,... treba vremena da se unormali stanje.

Sad malo da evociram uspomene na sveže banovanog druga Floriana, a vezano za gnušanje na pečeno prase: pričao mi o nekom našem gastosu koji se u Nemačkoj otkidao od pečenja tako što je Nemcima prodavao praseće pečenje, a i priču kako ona kožurica nije za jelo jer ima pepela...

Što me podseti na Ramba (bio je na jedrenju) i njegove konobarske priče kad je kafu i kiselu naplaćivao 30DM Nemcima koji zalutaju u Herceg Novi.

Šta sam ono hteo?
Malo sam izgubio tok misli.

Da! Samo se vi zahebavajte na račun belih međeda pa će da prođete poput banovanog druga.

Šta misliš da napravimo peticiju? Da nam vrate Floriana u igralište.
Hoće li imati efekta?
edi-va edi-va 09:50 14.10.2009

Re:

Šta misliš da napravimo peticiju? Da nam vrate Floriana u igralište.
Hoće li imati efekta?


Hajde ti je sastavi, potom je pustiš odabranima na pp, samo vodi računa da ne zaluta u pogrešni postfach. Može svašta da ispadne i izrodi iz dobre namere.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:11 13.10.2009

Realno okruzenje:

Danas pomogoh zenici sa decijim kolicima da udje u radnju, a dva "bizmismena"- balvana, nas gledaju kako se mucimo i ne mogase nam pomoci, jer su pricali telefonom, i pogledom nas pratise da li cemo prevrnuti kolica ili ne. Sve je proslo kako treba, zenica mi se do neba zahvaljivala, a meni suze na oci, jer me podseti kad sam pre x godina sa kolicima i bebom unutra, a starijim u narucju, kisobranom i namirnicama na sred ulice skupljala puknutu kesu, a tada meni niko nije pomogao. Bez obzira na vreme, kisu, vetar, meni srce puno
edi-va edi-va 08:05 14.10.2009

Re: Realno okruzenje:

Bez obzira na vreme, kisu, vetar, meni srce puno


I meni, uvek
dunja73 dunja73 22:48 13.10.2009

--

Edi , ja sam toliko naroda videla i upoznala u ovom zivoticu , i putovala i vozila i pesacila .. da uopste nemam
dilemu kakav je ko . Mi , ovi , oni , sajz egal
postoje ispravni i neispravni ljudi i to je to .
Volim nas narod , ja se ustvari nikada nisam ni otudjila jer sam ranije jako cesto isla ,dugo ostajala ..

Konkretno , da bismo bolje Srbiju razumeli moramo malo poznavati i nasu istoriju i neke stvari posmatrati iz svih "uglova"

Zaista ne ocekujem kroz Bg voznju kao kroz Cirih ( mene cak Svajcarci nerviraju jer su ko usporeni filmovi ) ,a kod nas tih prostaka i primitivaca je uvek bilo , ali bilo je i ok ljudi , izuzetnih , extra izuzetnih .
Ta Zemlja je imala preko 10 godina sankcija i sta sve da ne tupim vise , ne znam koliko stranci uopste to imaju na umu kad su dole .. Doci ce to sve na svoje , uskoro..
edi-va edi-va 08:13 14.10.2009

Re: --

sajz egal


Dunjo, mene su Nemci maltene hvatali za gušu u vreme kada se o ratovima na našim prostorima prenosilo na najgori mogući način. Teško je u to vreme bilo reći da si iz Srbije i mnogi su to izbegavali da kažu. Takva su vremena bila. Razumela sam reakcije, ali mi je bilo teško da se pomirim sa generalizacijom koju su nemački mediji proizveli.
dunja73 dunja73 12:36 14.10.2009

Re: --

Dunjo, mene su Nemci maltene hvatali za gušu u vreme kada se o ratovima na našim prostorima prenosilo na najgori mogući način


Ma znam ja Edi sve sta i kako se ovde (U Nemackoj) razvijalo ima stvari gde se preterivalo , ima stvari koje su totalna lupetanja i podmetacine, imalo je nasih ljudi koje sam molila da "zaklope usta" i da nikom nista ne objasnjavaju jer su mnogo pametniji kad cute , jer da bi tupio nesto moras od svoga primera da krenes ..

Pazi jos nesto , nekoga koga interesuje nesto , a ne poznaje Tu zemlju ili Taj narod ce naci puteve da bude ne dobro , vec savrseno informisan .Generalizaciju nikada nisu nemacki mediji proizveli .Samo kod nizeskolovanog , prostijeg dela Nemaca i onih koji iz sebi znanih razloga nisu prijateljski ka Srbiji orjentisani . Nas oni nikad nisu gledali kao kako to nasi ljudi umeju da nalupetaju , neke divljake ( opet zovem istoriju koje se mora ZNATI za bolje razumevanje nekih stvarcica)
Evo , prati sad sa Muslimanima ovaj sav sou i cirkus ,bas pogledaj kod EdNoviPazar pisao je nesto poput .Isto znam ogorcenih muslimana koji vide da su generalizovani(uopste poslednjih godina sve ovo sto se desava u Nemackoj) , sto opet nije tacno , jer ko zeli istinu , on je i saznaje...

margos margos 23:29 13.10.2009

***

U vreme najvećih napada na Srbe kao bandite, teroriste, divljake - leta 92. kad su nam uvedene sankcije, provela sam šest meseci radeći u jednom turističkom mestu u Španiji. Nacrtala sam se karte Jugoslavije na salvetama, objašnjavala ko je ko u toj našoj tragediji, i uvek se završavalo sa zapanjenjem da ne izgledamo kao divljaci, ni suprug, ni ja. Tada sam donela odluku da ni jednu ružnu reč o NAMA kao narodu neću reći i da neću nikada ni o jednom narodu govoriti loše - generalno, jer postoje samo pojedinci, pa i grupe -koji su pripadnici nekog naroda i oni mogu biti loši, ali narod u celini, ne.

Nikada ni jednog pripadnika nekog drugog naroda nisam čula da tako ružno priča o svom narodu tj sebi, kao što sam čula Srbe. Uvek me rastuži to nemanje samopoštovanja. Šta da očekujemo od drugih kad mnogi od nas o nama tako ružno govore?

- volim Srbiju i naš narod.:)


mikimedic mikimedic 00:50 14.10.2009

Re: ***

generalno, jer postoje samo pojedinci, pa i grupe -koji su pripadnici nekog naroda i oni mogu biti loši, ali narod u celini, ne.


a zato ja volim margos

edi-va edi-va 08:16 14.10.2009

Re: ***

ne izgledamo kao divljaci, ni suprug, ni ja


Ovo je klasičan primer.
Pitanja čudjenja: Ti si iz Srbije!?!? Na koje sam mahom odgovarala: Da, i jedem žive ljude:)))
margos margos 16:14 14.10.2009

Re: ***

Ja sam bila terorista i bombaš :)
miloradkakmar miloradkakmar 00:18 14.10.2009

Kakav smo mi to narod ?

Ne možemo se podičiti , kroz istoriju, podelama na ove i one, ali u suštini dobrodušan.
edi-va edi-va 08:22 14.10.2009

Re: Kakav smo mi to narod ?

Ne možemo se podičiti , kroz istoriju, podelama na ove i one, ali u suštini dobrodušan.


A koji se to narodi, osim Inijanaca i Aboridžana koji se mogu podičiti kroz istoriju?

Da se razumemo, napisala sam ovde bezbroj puta da biti pripadnik ovog naroda nije bio moj izbor. Niko me nije pitao da li želim ili ne, a da me je pitao ja bih se odlučila za Novi Zeland i šišala bih ovce - najverovatnije.
miloradkakmar miloradkakmar 09:44 14.10.2009

Re: Kakav smo mi to narod ?

A koji se to narodi, osim Inijanaca i Aboridžana koji se mogu podičiti kroz istoriju?

Nisam rekao da nema kod drugih , ali me boli što ima kod Srba.
Da se razumemo, napisala sam ovde bezbroj puta da biti pripadnik ovog naroda nije bio moj izbor. Niko me nije pitao da li želim ili ne, a da me je pitao ja bih se odlučila za Novi Zeland i šišala bih ovce - najverovatnije.

Sreća naša što se ne pitamo,
Šta da se odlučimo svi za Novi Zeland !?!
edi-va edi-va 09:56 14.10.2009

Re: Kakav smo mi to narod ?

ali me boli što ima kod Srba.


E, to ja mnogima pokušavam da objasnim. Volela bih da su samo oni drugi činili zlodela, a Srbi se pridržavali zapovesti:

Ko tebe kamenom ti njega pogačom - tako nekako glasi, il´ sam opet lupila?

Šta da se odlučimo svi za Novi Zeland !?!


22 ovce po glavi stanovnika je podatak iz srednje škole ... pa ti računaj
miloradkakmar miloradkakmar 16:52 14.10.2009

Re: Kakav smo mi to narod ?

22 ovce po glavi stanovnika je podatak iz srednje škole ... pa ti računaj

Ja to sve pretvorio u jagnjetinu.
mikimedic mikimedic 00:48 14.10.2009

eto zasto si ti

u mojoj vip listi.


a jedan smo rod... mi....
sta god to znacilo. svi, sa svojim razlicitostima.
edi-va edi-va 08:49 14.10.2009

Re: eto zasto si ti

mikimedic
u mojoj vip listi.


a jedan smo rod... mi....
sta god to znacilo. svi, sa svojim razlicitostima.


Samo zato sam ti u VIP listi?

Ako se ne varam, banovan si zilion puta ... svaka tebi čast na izdržljivosti i upornosti
mikimedic mikimedic 12:36 14.10.2009

Re: eto zasto si ti

Samo zato sam ti u VIP listi?

Ako se ne varam, banovan si zilion puta ... svaka tebi čast na izdržljivosti i upornosti
*novo


u vip listi si zbog tekstova!!! zato sto si takva kavka si!!!


a ovaj nastavak je samo trebalo da oznaci da ne treba da imamo podele, na jednu, drugu, trecu, sedamnaestu srbiju...

a sto se banovanja tice, tako nekako...

ali svi smo ovde pomalo dokoni, tako da mi vise ni ne smeta. ne mogu oni toliko mnogo da me banuju koliko mnogo mogu ja da.... pitati stosketa

gorstak95 gorstak95 22:20 16.10.2009

Re: eto zasto si ti

ne mogu oni toliko mnogo da me banuju koliko mnogo mogu ja da.... pitati stosketa

auuuuu bre dokle
trener92 trener92 01:54 14.10.2009

Ne!!! ! Edi je ...

edi-va ....





Kuda ideš svete moj?... !


edi-va edi-va 08:53 14.10.2009

Re: Ne!!! ! Edi je ...

Varaš se drugar!

Edi je jedna frustrirana, očajna domaćica koja svako veče vrišti sledeću pjesmicu:




Čekam kad će komšije da pokrenu peticiju da me izbace iz zgrade
auroramaj auroramaj 06:14 14.10.2009

nikita stanesku

SRBI

Nek đavo nosi onoga koji legne
na srpsko srce.
Neće spavati ni tren.
Doviknuće velikoj ptici
koja je umesto neba
u Srbiji:
"Gušim se, gušim se!
Zašto mi, ptico, uskraćuješ vazduh?"
Ptica će odgovoriti:
"To nije vazduh za disanje,
to je vazduh za pevanje."
antioksidant antioksidant 08:17 14.10.2009

.

jer sam krenula od pogrešne pretpostavke - ekstremno pogrešne!
znaci mi ipak nismo srbi?


Hajde da se zapitamo kavi smo mi to ljudi, svako za sebe nek se pita: Kakav sam ja to čovek ili žena? Kakav primer dajem okruženju? Realnom okruženju, naravno.
a skup "nas" cini sta?
edi-va edi-va 09:04 14.10.2009

Re: .

antioksidant
jer sam krenula od pogrešne pretpostavke - ekstremno pogrešne!
znaci mi ipak nismo srbi?


Hajde da se zapitamo kavi smo mi to ljudi, svako za sebe nek se pita: Kakav sam ja to čovek ili žena? Kakav primer dajem okruženju? Realnom okruženju, naravno.
a skup "nas" cini sta?


Jesi ti sad ovo izvukao iz konteksta i nameravaš da baciš na roštilj?

Hajde da probam da ti doskočim ... odgovor na oba pitanja bi mogao da glasi:

Ljudi smo, na prvom mestu, a potom smo pripadnici nekog naroda.

U slučaju da se zekiš, odgovor bi mogao da glasi:

Mi smo Klingoni, a skup nas čini definitivno vanzemaljce
antioksidant antioksidant 09:16 14.10.2009

Re: .

odgovor na oba pitanja bi mogao da glasi:

Ljudi smo, na prvom mestu, a potom smo pripadnici nekog naroda.

slazem se sa prvim delom recenice

drugi je iluzija (moje misljenje)

nisam zlonameran, ne moras djonom

mislim da je problem u
mi, unapred deklariše pripadnost.


sto jeste (donekle) ok ali meni licno smeta sto primecujem tendeniju sklonosti ka pripadnosti u slucaju uspeha (imamo raznorazne sportske primere oko nas - ponos zbog pobede vaterpolista...) a vrlo se peru ruke od odgovornosti (srebrenica je tu najdrasticniji primer ali ulice prljaju neki ljudi koji su s marsa aili sta?)

da skratim

slazem se sa iskazom

srbija - to je skup svih nas

ne slazem se sa izrazom

srbi - to je skup svih nas

(ili da budem precizniji - meni je drugi iskaz irelevantan)

edi-va edi-va 09:35 14.10.2009

Re: .

nisam zlonameran, ne moras djonom


Daleko bilo da sam to mislila, samo nisam baš razumela. Kod mene uglavnom ide na gurku, kad je nešto očigledno, a kapiram iz prve kad niko drugi ne vidi - takvo mi je iskustvo, do sada.

ali meni licno smeta sto primecujem tendeniju sklonosti ka pripadnosti u slucaju uspeha (imamo raznorazne sportske primere oko nas - ponos zbog pobede vaterpolista...) a vrlo se peru ruke od odgovornosti (srebrenica je tu najdrasticniji primer ali ulice prljaju neki ljudi koji su s maras aili sta?)


To stoji, smeta i meni, s tim što to nema veze sa poentom ovog bloga.
antioksidant antioksidant 09:48 14.10.2009

Re: .

s tim što to nema veze sa poentom ovog bloga.

ok, onda je trol
edi-va edi-va 10:14 14.10.2009

Re: .

antioksidant
s tim što to nema veze sa poentom ovog bloga.

ok, onda je trol


Nije trol u klasičnom smislu, kao što je recimo trolovanje AlexDunje i mene u vezi Milutina.
Trolovanje mi nikada nije smetalo, osim ako je obojeno lošom namerom.
Izneo si svoje viđenje, stav. S tim što ni ti isto kao ni ja, nisi siguran koji je pravi odgovor na postavljeno pitanje.

112358oo 112358oo 08:27 14.10.2009

.

Na putu kroz Košutnjak

edi, voziš pogrešan auto. treba da nabaviš neko poluborbeno vozilo sa gusenicama, registruješ ga za taxi, uđeš u sobraćaj i poštuješ pravila. do kraja dana ćeš imati bar deset saobraćajki, malo ćeš izgrebati gusenice, ali ćeš po osnovu "pretrpljenog straha i bola" od osiguranja steći pravo na sto-dvesta hiljada evra. voziš se tako deset dana po beogradu, zaradiš milion evra i uplatiš sebi neko letovanje na sejšelima. lepa stvar je što na iste parice imaju pravo i tvoji najbliži, dakle i svakom od njih po milion evra ,)

doduše, ne znam kakav je internet tamo na sejšelima
edi-va edi-va 09:09 14.10.2009

Re: .

112358oo
Na putu kroz Košutnjak

edi, voziš pogrešan auto. treba da nabaviš neko poluborbeno vozilo sa gusenicama, registruješ ga za taxi, uđeš u sobraćaj i poštuješ pravila. do kraja dana ćeš imati bar deset saobraćajki, malo ćeš izgrebati gusenice, ali ćeš po osnovu "pretrpljenog straha i bola" od osiguranja steći pravo na sto-dvesta hiljada evra. voziš se tako deset dana po beogradu, zaradiš milion evra i uplatiš sebi neko letovanje na sejšelima. lepa stvar je što na iste parice imaju pravo i tvoji najbliži, dakle i svakom od njih po milion evra ,)

doduše, ne znam kakav je internet tamo na sejšelima


Mogu i Maldivi:))

Za sada se nisam nešto posebno cimala u BG saobraćaju. Primetlia sam da su mahom vozači nervozni, ali takvih je i u Nemačkoj bilo. Inače, vozači marke BMW su isti, gde god živeli i kojoj god naciji pripadali. Eto predrasude:)))
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:56 14.10.2009

Srbin

ja npr., svaki dan srećem krajnje ljubazne pripadnike gorepomenutog naroda. Nema dana da ne primetim, ne osetim, ili ne vidim ljubaznost i poštovanje.
Ja svako jutro vidim jednog ljubaznog, fino vaspitanog i pažljivog, a opet promućurnog, pametnog, sposobnog i kad treba provokativnog pripadnika svog naroda - u ogledalu. I dovoljno mi je da znam da nismo izgubljeni i najgori na svetu. Nemoguće je da sam samo ja takav. Da nije drugih sličnih, ne bih ni ja bio.

A glede ponašanja prema nama, već sam pisao da sve vreme svog angažmana u (belo)svetskim skautskim i drugim okvirima (a sve je počelo 1991. godine - zanimljivo, zar ne?) nisam imamo nekakvih problema što sam Srbin, pa još i Milošević! Cene me zbog toga šta znam i kakav sam, a ne odakle sam.

Mis'im, nemo se ljutite, malo sam bio neskroman ovdi.
AlexDunja AlexDunja 09:02 14.10.2009

Re: Srbin

Mis'im, nemo se ljutite, malo sam bio neskroman ovdi.

di?
pa ni jednom nisi pomenuo kako si lepuskast?
edi-va edi-va 09:11 14.10.2009

Re: Srbin

Ja svako jutro vidim jednog ljubaznog, fino vaspitanog i pažljivog, a opet promućurnog, pametnog, sposobnog i kad treba provokativnog pripadnika svog naroda - u ogledalu


Koji si ti narcis!
Strašno!!!

edi-va edi-va 09:13 14.10.2009

Re: Srbin

AlexDunja
Mis'im, nemo se ljutite, malo sam bio neskroman ovdi.

di?
pa ni jednom nisi pomenuo kako si lepuskast?


Visok, zgodan ...
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:35 14.10.2009

Re: Srbin

lepuskast?

Visok, zgodan ...

Cure, lepo vam je krenulo. Nemoj sad da ostane samo na ovih par atributa
edi-va edi-va 09:39 14.10.2009

Re: Srbin

Milutin Milošević
lepuskast?

Visok, zgodan ...

Cure, lepo vam je krenulo. Nemoj sad da ostane samo na ovih par atributa


Pa sad ... skromnost ti baš i nije vrlina, što se da zaključiti iz kvotiranog komentara.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:29 14.10.2009

Re: Srbin

skromnost ti baš i nije vrlina

Šta ću kad retko dobijam komplEmente, pa se zanesem
gorstak95 gorstak95 22:23 16.10.2009

Re: Srbin

Ja svako jutro vidim jednog ljubaznog, fino vaspitanog i pažljivog, a opet promućurnog, pametnog, sposobnog i kad treba provokativnog pripadnika svog naroda - u ogledalu.

Da . Da li si ti ja?
AlexDunja AlexDunja 22:27 16.10.2009

Re: Srbin


Da . Da li si ti ja?

ma jok..
samo je i on lepuskast:)
gorstak92 gorstak92 09:56 14.10.2009

Edi srećo

Daj dve pive i reci muzici malo tiše.

I pozdravi banned-florian (nije više ecce-florian) rodonačelnika padanja u borbi za slobodu.
Pravda za floriana!

I samo za njega nešto disciplinski:

vreme je za pravdu
vreme je za istinu
ah, ah kakva sreća
disciplina biće veća!

edi-va edi-va 10:18 14.10.2009

Re: Edi srećo





Tebe po hitnom postupku treba sankcionisati - troluješ za medalju!
medjutim92 medjutim92 13:59 14.10.2009

kako se izboriti sa besnim vozacima?

Prosto ko pasulj.

Posaljes poljubac kroz prozor.

Odgovor na svu direktnu agresiju je nesto lepo. Zbunis ih u momentu, a u isto vreme ih oladis..

A kad si musko, ima jos jaci efekat, posto pomisle da ti mislis da su drugacijeg seksualnog opredeljenja, a to ih boli kao retko sta drugo..
ines08 ines08 14:17 14.10.2009

Re: kako se izboriti sa besnim vozacima?

medjutim92
Odgovor na svu direktnu agresiju je nesto lepo. Zbunis ih u momentu, a u isto vreme ih oladis..



Ovo je najbolji mogući metod, i deluje, uvek!
g.radicevic g.radicevic 23:47 14.10.2009

Srbi vs srbi

jedino shto u svom zzivotu nisam birao
su majka i otac, dodeljeni su mi (ili ja njima, sve jedno)
u poslu se svakodnevno susrecem sa ircima, nemcima, englezima, shvedima, talijanima....
i sasvim lepo saradjujemo, pa i druzzimo,
i nisam primetio neku razliku, bitnu.
ono po chemu se srbi razlikuju
je preterivanje u svom ponosu i svojoj sramoti,
stoga ne treba da budemo ni previshe ponosni,
niti da se stidimo svog naroda
jer ovo je...
NNN NNN 14:51 15.10.2009

Kolektivna krivica i samokažnjavanje :P

zeks92 zeks92 12:21 16.10.2009

Mi smo ...

Kakav smo mi to narod, a naglasak je sve vreme na MI!?


kakav narod.
gorstak95 gorstak95 22:36 16.10.2009

Ao, alo edi

it's me
Leclerc


edi-va edi-va 08:29 17.10.2009

Re: Ao, alo edi



Blog Tornado c´est passe


P.S.: hoće li biti ...?

NNN NNN 12:27 17.10.2009

Re: Ao, alo edi

P.S.: hoće li biti ...?

bravar92 bravar92 09:49 17.10.2009

bez naslova

Dobro, bre:)

Edi-san...

Os ti da menjas ti naslov ili... ccc...

You are...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana