Politika

Na Voždovcu se već lakše diše

Nebojsa Krstic RSS / 16.12.2009. u 07:49

Da li se na Voždovcu već oseća boljitak? Pun osećaj nadolazeće nove energije i optimizma pomalo kvare snežni smetovi koji su pali u poslednjih 24 sata. Nažalost.

Srpska napredna stranka je pobedila DS na ovoj beogradskoj opštini. Kao dugogodišnji stanovnik iste, majušni fragment biračkog tela i pojedinac koji je tri puta u poslednjih par meseci s obe ruke glasao protiv SNS, priznajem poraz i čestitam pobednicima.

A to činim najviše zbog pojave koju sam ustanovio igrom slučaja. Naime, prekjuče sam išao Bulevarom Revolucije od Cvetka ka Boleču. Taj deo Beograda je od Terazija samo 10 minuta vožnje (kad je vreme lepo), a - izgleda kao predgrađe Teherana! Pritom, zanemarujem arhitekturu nedavno podignutih poslovnih objekata i govorim u djubretu koje se in continuo proteže s obe strane druma. Ne znam da li taj potez pripada Voždovcu ili Zvezdari s obzirom da je opštinska granica otprilike tu negde. Ako pripada Voždovcu onda je pravo što su dosadašnji opštinari dobili nogu u dupe. Ukoliko je to Opština Zvezdara, onda bi takvu istu nogu trebalo da dobiju i oni.

Posle kratkih i lakih pregovora, dogovorena je nova opštinska vlast između SNS i DSS/NS.

Veoma lepo. Napokon, videćemo šta SNS ume. Jer to je nova stranka na političkoj sceni. Njeni čelnici nemaju veze sa onim rukovodstvom SRS od pre desetak meseci. Nisu oni ti koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek. Nisu oni bili Miloševićeve štule. Nisu oni obećavali Albancima da će ih sve oterati preko Prokletija, i nisu oni vodili politiku koja je rezultirala bombardovanjem Srbije i Kumanovskim sporazumom. Nisu oni bili ti koji su navodno bili protiv tog sporazuma jer su bili za to da bombardovanje duže traje. Nisu oni potom napustili Vladu na 15 minuta kako bi demonstrirali svoje neslaganje sa potpisivanjem mira. Nisu brate oni krivi što je posle toga srpska država izgubila faktičko pravo da bude prisutna na delu svoje teritorije....Nisu oni one patriote koje su okretale glavu od kolone srpskih izbeglica posle hrvatske Oluje. Nisu bili oni ti koji nisu smeli da pisnu šta se dešava...Nisu oni izbacivali ljude iz stanova, a decu iz zemunskih vrtića jer deca nisu imala srpska prezimena...Nisu oni krivi za mučko prebijanje advokata Barovića...Nisu oni govorili da ne žale zbog ubistva Slavka Ćuruvije...Nisu oni ti. Oni su neki drugi. Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.

I sad će ta nova stranka, zajedno sa starim, dobrim i prepoštenim DSS/NS, da bude vlast na Voždovcu. Pošto su i jedni i drugi pre svega principijelni, očekivao sam da najpre javno pojasne principe svoje saradnje.

DSS ovaj put, iz sasvim nejasnih razloga, nije pominjao Kosovo i uprkos najavama, nije definisao kako će ga koalicioni partneri braniti. Ovde odgovor tipa ne brani se Kosovo na Voždovcu nije prihvatljiv jer mi nemamo pojma an general šta SNS misli na tu temu, ne znamo šta planira da uradi i kako vidi kosovski problem u budućnosti. Malo me čudi da Koštunica tako olako ovu, za njega navodno najvažniju temu gura pod tepih samo da bi osvojio fotelju u Ustaničkoj. Ne mogu da ne primetim da me čudi Koštunicina nezainteresovanost za ovo pitanje, ali i ćutanje g. Samardžića sada me već brine.

Sledeći princip koji nije dogovoren tiče se referenduma o (ne)pristupanju Srbije NATO savezu. Kako ćete, mili moji, da kvalitetno sarađujete ako naprednjaci, uzmimo, nisu za takav referendum? O stavu SNS prema NATO mi ništa, jel te, ne znamo. Da li je važnije da Velja Ilić asfaltira voždovačke sokake nego razjašnjenje ovog, za Koštunicu (i Samardžića) takođe najvažnijeg pitanja? Da li je važnije da se zauzme naplatna rampa ka Nišu (koja, bojim se, pripada Voždovcu) nego da se definiše zajednička anti NATO strategija?

A gde je tek Hag?! Kako će Koštunica kao haški šampion, tj. čovek koji je Haškom tribunalu isporučio najveći broj Srba (sic!), napred sa ljudima koji organizuju rušilačke demonstracije protiv izvođenja optuženih za najstrašnije zločine pred sud. Slutim odgovor. Nisu to ti ljudi. I, nije to taj čovek... Bilo kako mu drago, SNS je stranka koja je vlast u mom rodnom kraju, na Voždovcu, i morala bi meni, korpuskulu biračkog tela i građaninu, da napokon razjasni misteriju oko svog stava prema Mladićevom hapšenju.

Pitanja decentralizacije Srbije i smanjenja državne birokratije, šumadijsko-tarabićevski četnici na sastanku sa vojvodama republikancima kojih se Šešešelj (gle!) nije odrekao, iz razloga efikasnijeg rada nisu pokretana.

Sve u svemu, kao voždovački patriota i nekadašnji član Socijalističke omladine i Saveza radnog naroda, ja od naše nove vlasti mnogo očekujem. Zato me je pomalo zbunilo što su naprednjaci pohitali da izjave kako je njihov uspeh na Voždovcu pokazatelj da su neophodni vanredni parlamentarni izbori. Očekivao sam da kažu da će to biti pokazatelj kako se uspešno, pošteno i znalački vodi opština. Jer posao nije obavljen kad se prebroje glasački listići već kad se ispune izborna obećanja. A onda, kad vidimo da pršti kad se u posao uhvate Velja, Voja, Toma i Aca - e onda ćemo lako na izbore.

Važna napomena:

Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno! 

 

 

 



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:46 16.12.2009

Re: U pleksus

moderator05
Unfuckable
...

Strongmen
...

Moderacija vas najljubaznije moli da ovu polemiku nastavite putem privatnih poruka.

Hvala.

Strongman
Prihvatam.
Unfuckable
što se mene tiče, usvojeno,

Ja se ne slažem.
Hvala.
vishnja92 vishnja92 13:47 16.12.2009

Re: U pleksus

:)))))))))))))
Bili Piton Bili Piton 14:00 16.12.2009

Re: U pleksus

buba_truba
Nebojsa Krstic
mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.


Ovo Vam nije trebalo.


Vala bas. Nepotrebno i neduhovito
ecce-florian ecce-florian 14:07 16.12.2009

Re: U pleksus

Ja se ne slažem.
Hvala.

Koja ironija ,
Prvo Krstić napiše blog o tome kako DS u delu Beograda ipak poštuje volju birača ( na nivou grada normalno ne dolazi u obzir) .
Onda se na lošem blogu zapodene par dobrih diskusija uključujući i gornju.
Potom uleti moderacija da dobre diskusij ukloni sa lošeg bloga
Učesnici se slože
i na kraju gosn Stojković pravilno zaključi da i blogeri ipak imaju pravo glasa ,o rekao bih ,"molbi " moderacije

U skladu sa navedenim koristim svoje blogersko pravo izjašnjavanja da izjavim da se i ja ne slažem

Pa Krstić je doveden da poveća čitanost bloga b92 što nikako neće uspeti ovakvim blogovima ,ali znam da će pola bloga, a i šire, doći da prati nastavak diskusije Strongman- Unf
Supermod Supermod 14:13 16.12.2009

Re: U pleksus

Vojislav Stojković


Ja se ne slažem.





Delim Džeremajino mišljenje, ali moderator05 savesno obavlja svoj posao, iako je sudar titana nešto što je šteta propustiti, približno kao prolazak Halejeve komete.

vishnja92 vishnja92 14:16 16.12.2009

Re: U pleksus

Supermod

o, Supermode!

hoces maramicu?
Strongman Strongman 14:23 16.12.2009

Re: U pleksus

nastavak diskusije Strongman- Unf


Bojim se da nemam s kim.




A i čemu.
antioksidant antioksidant 14:30 16.12.2009

Re: U pleksus

Supermod
Vojislav Stojković


Ja se ne slažem.





Delim Džeremajino mišljenje, ali moderator05 savesno obavlja svoj posao, iako je sudar titana nešto što je šteta propustiti, približno kao prolazak Halejeve komete.



sta je tacno njegov posao sem oduzimanje bilo kakvog ukusa ovom blogu?
sterilizacija nezadovoljstva?
anesteziranje javnog mnenja?
pa time se bavi savetnik
neka moderator 05 pronadje drugu zanimaciju...
molicu lepo
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:47 16.12.2009

Re: U pleksus

ali moderator05 savesno obavlja svoj posao

Puf!
Primetila sam da dotični nema avatar, pa da predložim jedan

Supermod Supermod 16:13 16.12.2009

Re: U pleksus

vishnja92
Supermod

o, Supermode!

hoces maramicu, Supermnod je uvredJen i izjenadJen!!!!!?


Maramicu? Hoću, ali treba mi oveća krpa/peškir/salveta! Ipak, vishnja92, hvala!

p.s. VisHnja sa H, ne ona što ima pedesetak komentara i registrovana je kao visnja - bez H
vishnja92 vishnja92 16:21 16.12.2009

Re: U pleksus



p.s. VisHnja sa H, ne ona što ima pedesetak komentara i registrovana je kao visnja - bez H



ps - a di pise da si iznenadjen i uvredjen?




edit: da priupitam kad smo vec pri temi, o Velicanstveni Supermode:
ne ona što ima pedesetak komentara

jel nece ove godine da se pojavi blogostatistika opet? pliz? ?
blogovatelj blogovatelj 17:42 16.12.2009

Re: U pleksus

Delim Džeremajino mišljenje, ali moderator05 savesno obavlja svoj posao, iako je sudar titana nešto što je šteta propustiti, približno kao prolazak Halejeve komete.


Ovom blogu ne nedostaje vrcavog humora, ali smo se malo odmakli od teme...
Ako moze priblizavanje temi, bio bih zahvalan.
Supermod Supermod 18:50 16.12.2009

Re: U pleksus

vishnja92


edit: da priupitam kad smo vec pri temi, o Velicanstveni Supermode:
ne ona što ima pedesetak komentara

jel nece ove godine da se pojavi blogostatistika opet? pliz? ?


Da odgovorim, kad smo vec pri temi, dear vishnja92 - hoće!
No, to tebe i tako ne tangira, na tim nekim listama se sigurno ne nalazi korisnica s pededesetak komentara, a ako se zalomi neka cherry - biva to
blogovatelj blogovatelj 19:22 16.12.2009

Re: U pleksus

da priupitam kad smo vec pri temi, o Velicanstveni Supermode


A hoce li Velicanstveni Supermode, kad smo pri temi vec, niza klasa biti pustena iz podruma, na svetlo dana, da pise po volji svojoj? Da postove ostavlja, i da ne komentarise samo postove onih koji su svetlo dana videli vec.
Camimo cekajuci i nadajuci se....
vishnja92 vishnja92 19:47 16.12.2009

Re: U pleksus

biva to








~ za S: klik na tzitzu ~
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:16 16.12.2009

Re: U pleksus

blogovatelj
Delim Džeremajino mišljenje, ali moderator05 savesno obavlja svoj posao, iako je sudar titana nešto što je šteta propustiti, približno kao prolazak Halejeve komete.


Ovom blogu ne nedostaje vrcavog humora, ali smo se malo odmakli od teme...
Ako moze priblizavanje temi, bio bih zahvalan.

najzanimljivije je da ovde vlada totalna amnezija.
pa, taj isti vučić je bio ministar informisanja i pogasio što lovom što fizički sve moguće medije.
taj isti toma nikolić je rekao da mu nije žao što je ćuruvija ubijen a rekao je i ovo:



il je to neki drugi toma?
samo pitam.
da se ne vraćamo na karlobag ...
da se ne vraćamo da je rekao ako dođe na vlast da će prekinuti diplomatske odnose sa hrvatskom ...
da se ne vraćamo čiji je bio verni sluga godinama ...
i da, ima veze sa miloševićem, i te kako ima.
da nije milošević lažirao izbore u rakovici i umesto pekića došao šešelj, sve bi, nadam se, bilo drugačije.

al eto, postade đubre važnije od svega što je bilo od 90tih do danas.
Unfuckable Unfuckable 21:16 16.12.2009

Re: U pleksus

Bojim se da nemam s kim.
A i čemu.

a i - čime?

blogovatelj blogovatelj 21:32 16.12.2009

Re: U pleksus

pa, taj isti vučić je bio ministar informisanja i pogasio što lovom što fizički sve moguće medije.
taj isti toma nikolić je rekao da mu nije žao što je ćuruvija ubijen a rekao je i ovo:


EL u pravu si skroz. A zamisli onda koliko je beznadje u Srbiji kad 38% njih na Vozdovcu glasa za tu dvojicu?!
Nemoj da mislis da se ljudi ne secaju sta su AV i TN radili. Secaju se i te kako. Tj ima onih koji imaju mozak Homera Simpaona, ali za njih je svejedno u svakom slucaju.
Ali, rekoh na jednom drugom blogu, gde dozvoljavaju pisanje postova, da politicka partija nije fudbalski tim pa da stalno glasas samo za jednu opciju. Kad ti se jedni smuce, ti glasas za druge.
I tako...
Strongman Strongman 22:04 16.12.2009

Re: U pleksus

Unfuckable
Bojim se da nemam s kim.
A i čemu.

a i - čime?



Još piješ? Šta fali drogama?
vludvig vludvig 02:06 17.12.2009

Re: U pleksus

Poštovanje,
mislim da se svi ovde slažu s tobom povodom Tome grobara, ali to nije zanimljivo. Zanimljivo je što ovi drugi tj. DSovci nemaju prava da se šlepaju na priče o Tomi grobaru i da prave narod budalom.
Ajd malo da komentarišemo preCednikovu izjavu da svako ima svoje mrtve koje žali (otprilike tako) a onda sledi istorijsko (sramno) pomirenje..
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:18 17.12.2009

Re: U pleksus

Nemoj da mislis da se ljudi ne secaju sta su AV i TN radili. Secaju se i te kako.

naravno da se sećaju, al nije po njihovom ćilimćetu.

Tj ima onih koji imaju mozak Homera Simpaona, ali za njih je svejedno u svakom slucaju.

malo mnogo ima tih.
previše.
ko te, bre, pita šta je bilo. bilo davno.
nećemo da se vraćamo na to valjda.
i uostalo, ništa nisu krivi ni oni ni mladić ni dabić...
sve je to zavera belosvetska.
golub_tica golub_tica 11:36 16.12.2009

eh ah uh

Zasto uopste pricate o naprednjacima, njihova krivica je najmanja sto dolaze na vlast. Da ce bit bolje tesko, da ce biti gore, jos teze.

Generalno gubitak memorije biraca se popravlja, radikalima zaboravljaju grehe ali vama pamte propala obecanja i poneku laz
mikimedic mikimedic 11:58 16.12.2009

Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

Taj deo Beograda je od Terazija samo 10 minuta vožnje (kad je vreme lepo), a - izgleda kao predgrađe Teherana!


mislis ovako

ili ovako

ili mozda ovako
(scrollovati do slika sadasnjeg stanja)

kad si poslednji put bio u teheranu?

eh, kamo lepe srece da taj deo beograda izgleda kao predgradje teherana. a ne izgleda.
i ne ide metro.

ko je kriv za to?
oni sto od petog oktobra pricaju o lakom tramvaju, ili oni koji su o njemu pricali pre petog oktobra?
ili onaj sto je raspisao samodoprinos 1981. za tramvaj za 21. vek?

ovakvo poredjenje mogu da ocekujem od nekog srednjoskolca, ali ne i od savetnika predsednika republike, pogotovo ne u vreme kada se ocekuje podrska od tog istog teherana, ne samo u postupku pred medjunarodnim sudom pravde.

mislis da niko iz iranske ambasade ne cita blogove, pogotovo koje pisu savetnici predsednika?

i ako nesto ocekujem od savetnika, to je da se ne ide na prvu loptu i da ne bazira zakljucke na predrasudama. vec upravo da radi suprotno, na konstantnom menjanju predrasuda i formiranju javnog mnjenja.

'negde sam cuo da je u teheranu tako'. a da li je bas zaista tako nije mnogo bitno.

stereotipi i razmisljanja tako tipicna za nas. na nivou (kad smo vec kod teherana) --
'proci ce kao prase u teheranu'. ni logika nam nije jaca strana, pa ne kapiramo da prase mnogo bolje prolazi u teheranu, nego u srbiji za bozic.

a ti savetuj i dalje...kakve savete dobijamo, nije nam ni tako lose.
samo mi kazi -- kam gi taj metro?

pomisli samo da je zaspalo zvonce...
Strongman Strongman 12:32 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

ovakvo poredjenje mogu da ocekujem od nekog srednjoskolca, ali ne i od savetnika predsednika republike u vreme kada se ocekuje podrska od tog istog teherana, ne samo u postupku pred medjunarodnim sudom pravde.


U tome je suština. Od savetnika treba očekivati neočekivano.



mislis da niko iz iranske ambasade ne cita blogove, pogotovo koje pisu savetnici predsednika?




samo mi kazi -- kam gi taj metro?


"ga" je bolje
mikimedic mikimedic 12:40 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

"ga" je bolje


Strongman Strongman 12:41 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

blogovatelj blogovatelj 17:52 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

kamo lepe srece da taj deo beograda izgleda kao predgradje teherana. a ne izgleda. i ne ide metro



mislis da niko iz iranske ambasade ne cita blogove, pogotovo koje pisu savetnici predsednika?

i ako nesto ocekujem od savetnika, to je da se ne ide na prvu loptu i da ne bazira zakljucke na predrasudama. vec upravo da radi suprotno, na konstantnom menjanju predrasuda i formiranju javnog mnjenja.

stereotipi i razmisljanja tako tipicna za nas. na nivou (kad smo vec kod teherana) --
'proci ce kao prase u teheranu'. ni logika nam nije jaca strana, pa ne kapiramo da prase mnogo bolje prolazi u teheranu, nego u srbiji za bozic.

a ti savetuj i dalje...kakve savete dobijamo, nije nam ni tako lose.


Miki, prevazisao si sam sebe, grabis krupnim koracima ka vrhu moje top liste blogera ;-)
ninasimone ninasimone 19:06 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

mikimedic - e, stvarno, ovo poredjenje je teska uvreda za Teheran. Sa snimaka ovih skorasnjih demonstracija, se lepo vidi koliko je grad cist i uredjen, a i ljudi. Imali bi sto sta od njih da naucimo u tom pogledu.
mikimedic mikimedic 19:12 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

s'a da ti recem.
kad naidjem na the lack of...logika, i pravljenje glasaca ovcama (u neuspelom pokusaju), pogotovo od savetnika moram da reagujem.

na ostatak teksta prosto ne znam sta bih (mu) pre rekao, ali vecina komentatora mu je hvala bogu odgovorila.
ako nas vec pita za misljenje... i ako ume da cita. ne samo izmedju redova.

thx.
ninasimone ninasimone 19:13 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

Ispao dupli post pa da dodam
Mozda Krsticu bilo nelagodno da gleda mase nezadovoljnih a nije zbog djubreta ....


mikimedic mikimedic 19:19 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

e, stvarno, ono poredjenje je teska uvreda za Teheran. Da je g. Krstic pogledao samo par snimaka sa ovih nedavnih demonstracija, video bi koliko je grad cist i uredjen (a i ljudi). Mozda mu bilo nelagodno da gleda mase nezadovoljnih a nije zbog djubreta ....


poredjenje na mestu. cula za grandmothers and frogs?

ninasimone ninasimone 20:28 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

mikimedic

poredjenje na mestu. cula za grandmothers and frogs?


a,da, cuvene granmas&frogs
kao kad se porede bruto&neto prihodi (po Krsticu)
mikimedic mikimedic 22:14 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

a,da, cuvene granmas&frogs
kao kad se porede bruto&neto prihodi (po Krsticu)


pa porediti metro do boleca i metro do predgradja teherana jesu granmas i frogs. a i uvreda za iran.

kad vec poredis demonstracije, onda ih uporedjuj sa demonstracijama na drugim mestima, pa i u beogradu, za koje su su valjda i dalje odgovorni savetnikovi koalicioni partneri
ninasimone ninasimone 22:43 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

mikimedic
a,da, cuvene granmas&frogs kao kad se porede bruto&neto prihodi (po Krsticu)pa porediti metro do boleca i metro do predgradja teherana jesu granmas i frogs. a i uvreda za iran. kad vec poredis demonstracije, onda ih uporedjuj sa demonstracijama na drugim mestima, pa i u beogradu, za koje su su valjda i dalje odgovorni savetnikovi koalicioni partneri

izvini, nista ne razumem sta hoces da kazes. Nisam poredila demonstracije, nego komentarisala moguc razlog zasto on one Iranske nije gledao (narod se buni, sa razlogom, hoce bolje) pa nije video ciste ulice Teherana. Ok, ako mislis da su babe i zabe, samo ne znam zasto kad poredjenja nije ni bilo. A nista tebi licno, majke mi...
mikimedic mikimedic 22:54 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

izvini, nista ne razumem sta hoces da kazes. Nisam poredila demonstracije, nego komentarisala moguc razlog zasto on one Iranske nije gledao. Ok, ako mislis da su babe i zabe, samo ne znam zasto kad poredjenja nije ni bilo.


izvini ti, mozda nisam najbolje shvatio tvoj prvi komentar -- rekla si da mozda nije video kako je teheran lep na demonstracijama.

mislim da ni beograd nije bio lep kad su ga prikazivali kroz slike koalicionih partnera kako biju na brankovom mestu, tako da ne smatram ni da su slike teherana za vreme demonstracija idilicne.

ali te slike nikako ne treba porediti sa slikama kasabe (bolec) i razvijenih predgradja teherana, bar u smislu da do njih ide metro.

ako je nesporazum, neka ostane na tome i aj' uzdravlje... do novog savetnikovog bloga.
ja licno bih voleo da napise nesto na temu koalicionih partnera. naprednjake je vec pokrio.
ninasimone ninasimone 23:03 16.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

mikimedic

ako je nesporazum, neka ostane na tome i aj' uzdravlje... do novog savetnikovog bloga. ja licno bih voleo da napise nesto na temu koalicionih partnera. naprednjake je vec pokrio.

sve OK, i ja bih volela tu temu koalicionih partnera, plus onih finansijskih.

omega68 omega68 20:22 17.12.2009

Re: Deo Beograda na 10 minuta od Terazija

kakve savete dobijamo, nije nam ni tako lose.

Da sam ja Predsednik, pored takvih savetnika bih odmah
abdicirao
olalija olalija 12:06 16.12.2009

voždovac

da li to DS počinje da liči na DSS pa je bila "neobaveštena" šta se četiri godine (ne) radi na voždovcu. ako ste bili neobavešteni, mogli ste već posle prvih izbora da revidirate kandidate, ali vi to niste uradili. ostavili ste iste ljude koji su izgubili izbore i koji nisu radili ništa godinama (ili su radili ali za svoj budžet?) da se kandiduju ponovo. znači bilo je potrebno tri izborna kruga da biste se obavestili. e, pa, iz prve ruke, kao voždovčanka vam mogu reći da DS nije imao čime da se pohvali pred izbore. izborna kapmanje je bila zasnovana na obećanjima, a nije bilo nijednog rezultata, što je malo čudno za kampanju stranke koja je bila na vlasti. više su uradili za nekoliko meseci između drugog i trećeg kruga izbora nego za nekoliko godina vlasti. mislim da me je to još više razbesnelo jer se lepo videlo da se može kad se hoće, ali se nije htelo. pored toga što gospodin branko arsenijević (bivši predsednik opštine) nije radio ništa, cvetala je i divlja gradnja. pored toga, za moju izbornu jedinicu na dušanovcu predložen je dečko koji ima 25 i koji je apsolvent na nekom privatnom fakultetu. znači niti je završio školu, niti je nešto radio, a već bi da uđe u vlast i da me predstavlja.
pitanje za vas: da li vam je ova opština uopšte bila važna?
stari92 stari92 12:38 16.12.2009

Raskopani (dodatno) Voždovac a propo ..

apsolventa.

Pa,bolje apsolvent nego da se razbuca 1/2 kvarta u cilju nalaženja ''Diplome''.

VSS,rek'o bih.

D) Naissus
Atomski mrav Atomski mrav 13:23 16.12.2009

Re: voždovac

G. savetnik kanda nije primetio to silno smeće sve dok njegovi savetoprimci ne izgubiše vlast na Voždovcu? Tako je to kad se kod drugih vidi trn u oku a ne primećuje balvan u sopstvenom...
halman halman 14:51 16.12.2009

Re: voždovac

pitanje za vas: da li vam je ova opština uopšte bila važna?


Да није била, не би га онолико раскопали, а да су имали најгору и најизфолиранију кампању то је тачно. Где бре нађосте оно необразовано и неваспитано дете за председника Општине??? Вождовац заслужује више!!!
Kraja Kraja 16:53 16.12.2009

...jok.........

.....Issa.......
maksa83 maksa83 12:36 16.12.2009

jako prosto

Sledeći princip koji nije dogovoren tiče se referenduma o (ne)pristupanju Srbije NATO savezu. Kako ćete, mili moji, da kvalitetno sarađujete ako naprednjaci, uzmimo, nisu za takav referendum?

Ovo je trivijalno. U skladu sa zakonom o regionalizaciji svi ćemo u NATO, minus Voždovac, i - mirna (susedna i prijateljska) Zvezdara. Voždovac će da ostane enklava u koju će biti prebačena ruska ba... pardon - niški aerodrom, i samo kroz njega (Voždovca) će da prolazi fiktivni simbolični krak Južni Toka.

Je l' ima još neki problem da se reši?

'Ajde dok sam raspoložen i pre nego što dođe Velika Metla i krene da briše.

P.S. Pravo je zadovoljstvo pomagati i razvejavati teške nedoumice čoveku koji ti je svojom muzikom ulepšao mlados'. Nisam očekivao da ću jednog dana moći da uzvratim.

P.P.S. U-ma-lo da zaboravim prigodnu muzičku podlogu:

Strongman Strongman 12:43 16.12.2009

Re: jako prosto

Jedna od mojih omiljenih pesama,
vishnja92 vishnja92 12:44 16.12.2009

Re: jako prosto

Velika Metla

gugl nema pojma sta je ovo kad ukucas u pretragu. nesto si se zbunio.
samo kroz njega (Voždovca)

maksa83 maksa83 12:46 16.12.2009

Re: jako prosto

Jedna od mojih omiljenih pesama,

Je l' zbog "imala je snažnije ruke nego ja"?

E da mi je videti tu gospodžu... ustvari možda bolje ne.
NNN NNN 19:58 16.12.2009

Re: jako prosto

maksa83
Jedna od mojih omiljenih pesama,

Je l' zbog "imala je snažnije ruke nego ja"?

E da mi je videti tu gospodžu... ustvari možda bolje ne.


Znam za jednu, koja je, kada je videla jednog, rekla:
- Konačno neko ko može mene uza zid!
hajkula1 hajkula1 20:26 16.12.2009

Re: jako prosto

Strongman
Jedna od mojih omiljenih pesama,



I moja.


Floria Floria 12:51 16.12.2009

Slicno...

Slicno se desilo u Italiji na sirem, drzavnom nivou. Demokratska partija sa Prodijem i ekipom opustosila sve, totalno razocarali i... ljudi vrate Berlusconija Prst na celo DS!!!
ecce-florian ecce-florian 14:27 16.12.2009

Re: Slicno...

Demokratska partija sa Prodijem i ekipom opustosila sve,

Gospodin Krstić na ovom blogu upravo pokušava da nas ubedi da za razliku od nekih partija stranaka i sl. koji su se transformisali, reformisali etc. jedino sadašnja DS stoji postojano.
Mogućno, no nije "svaka " DS upropaštavala i razočaravala kao ova sadašnja.
Jedino je pitanje da li se ova sadašnja vratila "izvornim" principima gospodina Mićunovića od pre dvadesetak godina( dobri odnosi sa SPS-om uz konstruktivnu kritiku njihove politike i distancu od političke prakse neparticipiranjem u vlasti). U tom slučaju bi onda trebalo da se Krstić i rukovodstvo stranke jasno opredeli o periodu u delovanju stranke kada je na čelu stranke bio Zoran Djindjić. Taj period bi onda shodno bio period skretanja( otklona) od izvornih i originernih principa DS čiji je osnovni ideolog upravo gospodin Mićunović i koju ovaj put gledamo u ulozi stranke na vlasti sve zajedno sa strankama u kojim je osnovni ideolog bio ( da li i ostao) gospodin Tadić stariji sa druge strane.

No da batalimo ideološke raspre, nisu marketinški interesantne. Predlažem da gospodin Krstić za sledeće izbore marketinški odradi ideju "DS kao glavni borac protiv korupcije". To je dobitna kombinacija.To je i izazov za prave majstore.

I da budem iskren gospodjo Florina. Ovaj blog me nije preterano zainteresovao a komentar sam ostavio prvenstveno kako bi se upoznali. Pisaće Krstić i dalje a nije bas česta prilika da na blogu sretnem žensku osobu sličnog nika.
s poštovanjem Florian
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:04 16.12.2009

Re: Slicno...

No da batalimo ideološke raspre, nisu marketinški interesantne. Predlažem da gospodin Krstić za sledeće izbore marketinški odradi ideju "DS kao glavni borac protiv korupcije". To je dobitna kombinacija.To je i izazov za prave majstore.

Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 16.12.2009

Re: Slicno...

Nebojsa Krstic
No da batalimo ideološke raspre, nisu marketinški interesantne. Predlažem da gospodin Krstić za sledeće izbore marketinški odradi ideju "DS kao glavni borac protiv korupcije". To je dobitna kombinacija.To je i izazov za prave majstore.

Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.

Хммм...
А ко ли је оволико усавршио?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:08 16.12.2009

Re: Slicno...

Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.

Pardon, korupcija je izmislila njih!
paimonia paimonia 21:12 16.12.2009

Re: Slicno...

Nebojsa Krstic
Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.


Извини, који ратни злочинци? Човече, обожавам овакве флоскуле... Још ће да ме натера да браним љигавце...

Хајде, дај имена па да то правно решимо.
bookbinder bookbinder 21:28 16.12.2009

Re: Slicno...

Nebojsa Krstic
No da batalimo ideološke raspre, nisu marketinški interesantne. Predlažem da gospodin Krstić za sledeće izbore marketinški odradi ideju "DS kao glavni borac protiv korupcije". To je dobitna kombinacija.To je i izazov za prave majstore.

Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.


Niko nije ni rekao da ce "ratni zlocinci" da se bore s korupcijom. Problem je u tome sto ni "ovi drugi", koji su trenutno na vlasti, i nisu "ratni zlocinci", to ne mogu. Pokazali su vrlo dobro da ne mogu.

I to je nasa ogromna tragedija: nemoc "ovih drugih" da izgrade civilizovano drustvo nakon propasti devedesetih, drustvo bez korupcije, nasilja, etc.

Kao sto je i tragedija da savetnik predsednika republike pada u ovako trivijalnu logicku pogresku, pa kad mu neko kaze "ovi su nesposobni" odgovori "pa zar su oni drugi sposobni?" Ili ne upada u logicku, vec u "gresku inteligencije", kad misli da moze da nam ovde prodaje ovako jeftine fore.
ecce-florian ecce-florian 01:07 17.12.2009

Re: Slicno...

Nebojsa Krstic
No da batalimo ideološke raspre, nisu marketinški interesantne. Predlažem da gospodin Krstić za sledeće izbore marketinški odradi ideju "DS kao glavni borac protiv korupcije". To je dobitna kombinacija.To je i izazov za prave majstore.

Ne, nego će ratni zločinci da se bore s korupcijom. Ne mogu. Oni su je izmislili.


Krstiću, ratni zločinci su Vam ubili predsednika stranke, a nama premijera. Ne spominjem ime Zorana Djindjića jer to izgleda nije baš u političkom trendu u poslednje vreme.

Nekako mi se javlja da su ubice bile članovi odredjenih formacija u nadležnosti policije.

Nakon istorijskog VAŠEG ( ne našeg) pomirenja glede izgubljenih predsednika stranaka , precednik čiji ste Vi savetnik je potpisao istorijski akt o vašem pomirenju i dao oprost ministru policije čiji pripadnici su ubili Vašeg precednika stranke, a našeg premijera.

Tačno je da je vaš pomireni ministar policije počeo da hapsi i izručuje ratne zločince za koje je njegova stranka obezbedila pretpostavke postojanja kao i neophodne materijalne i ostale uslove za delovanje.

Nisu ratni zločinci izmislili korupciju , već su vaši pomireni koalicioni partneri izmislili zločince.


Želite li da poverujemo da Ministar policije koje treba da se bori protiv korupcije nema veze sa ratnim zločinima te da zajedno sa vama ima legitimitet da se bori protiv korupcije?

Gospodine Krstiću ovo stvarno predstavlja profesionalni izazov. Ako vaša kompanija sve i sa Šaperom uspe da ovo proda biračima, DS u borbi protiv korupcije putem SPS-ove policije i da je to ono za šta gradjani trebaju da daju svoj glas ja ću Vam po okončanju izbora koje dobijete sa ovim sloganom pod punim imenom i prezimenom odati priznanje kao i preporučiti za merketing bilo koje ideje i organizacije bilo gde. Ne isključujem ovakvu mogućnost, glasačko telo Srbije me ne bi prvi put iznenadilo ,ali ipak mislim da ste pred sebe postavili veoma težak zadatak u ovim vremenima.Nadam se jedino da ste ga i preuzeli kao profesionalni izazov i da to ne znači da se slažete sa istim.
Moram ipak direktno da pitam ( na stranu sujeta): Da li stavrno smatrate da su glasovi koje je Boris Tadić kao jedini direktno izabran političar posledica Vašeg dobrog političkog marketinga ili su možda neki drugi razlozi u pitanju?

ps.
za slučaj da slogan ipak bude "DS u borbi protiv korupcije " ili nešto slično molim da mi se javite na PP kako bi vansudskim putem rešili pitanje autorskih prava

politicki_konkretan politicki_konkretan 13:01 16.12.2009

greška se ponavlja

Prosto ne mogu da poverujem čitajući post da činite upravo ono što je i dovelo do toga da izgubite izbore na Voždovcu, a to je da se bavite svim i svačim, samo ne građanima i njihovim problemima.
Potcenjujete i vređate političku konkurenciju, a prema ljudima koji su od početka bili u Demokratskoj stranci i sigurno imaju makar deo zasluga što je ta stranka danas jaka (da, mislim na Zorana Živkovića) vrlo ste nepristojni. Posebno je neprimereno da vi kao lekar izjavljujete tako nešto jer to može da znači samo da kršite kodeks profesije ukoliko govorite istinu, a ukoliko ne govorite istinu već ste to izmislili onda je to još gore.
Možda biste trebali naučiti nešto o reputaciji i politici i okrenuti se problemima i građanima, a ne što nam ponavljate svaki put koliko su radikali ili umiveni radikali loši. Verujte da građani to znaju mnogo bolje od vas jer mnogi od nas su bili žrtve i svedoci terora radikala i današnjih umivenih radikala, ali to vam ne daje za pravo da nam ispirate mozak sa tim koliko su oni loši.
Budite bolji, uradite nešto konkretno za građane, pa se onda hvalite do mile volje. Dokle god potcenjujete inteligenciju birača mnogi neće imati stomak da izađu na izbore, iako bi najradije glasali za proevropsku, modernu, umerenu socijaldemokratsku partiju ljudi koji nisu korumpirani. Da li vi možda znate neku takvu političku partiju u Srbiji?
takanohana takanohana 13:08 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

politicki_konkretan
Prosto ne mogu da poverujem čitajući post da činite upravo ono što je i dovelo do toga da izgubite izbore na Voždovcu, a to je da se bavite svim i svačim, samo ne građanima i njihovim problemima. Potcenjujete i vređate političku konkurenciju, a prema ljudima koji su od početka bili u Demokratskoj stranci i sigurno imaju makar deo zasluga što je ta stranka danas jaka (da, mislim na Zorana Živkovića) vrlo ste nepristojni. Posebno je neprimereno da vi kao lekar izjavljujete tako nešto jer to može da znači samo da kršite kodeks profesije ukoliko govorite istinu, a ukoliko ne govorite istinu već ste to izmislili onda je to još gore. Možda biste trebali naučiti nešto o reputaciji i politici i okrenuti se problemima i građanima, a ne što nam ponavljate svaki put koliko su radikali ili umiveni radikali loši. Verujte da građani to znaju mnogo bolje od vas jer mnogi od nas su bili žrtve i svedoci terora radikala i današnjih umivenih radikala, ali to vam ne daje za pravo da nam ispirate mozak sa tim koliko su oni loši. Budite bolji, uradite nešto konkretno za građane, pa se onda hvalite do mile volje. Dokle god potcenjujete inteligenciju birača mnogi neće imati stomak da izađu na izbore, iako bi najradije glasali za proevropsku, modernu, umerenu socijaldemokratsku partiju ljudi koji nisu korumpirani. Da li vi možda znate neku takvu političku partiju u Srbiji?

Bravo za komentar. Konkretno, a korektno.
Strongman Strongman 13:11 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

shumska shumska 14:37 16.12.2009

muzički predah

malo muzike gos'n savetniče, pa i vi nekad bejaste muzičar
brat Monogamija I Mikri (Prti)
halman halman 14:57 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

Budite bolji, uradite nešto konkretno za građane, pa se onda hvalite do mile volje. Dokle god potcenjujete inteligenciju birača mnogi neće imati stomak da izađu na izbore, iako bi najradije glasali za proevropsku, modernu, umerenu socijaldemokratsku partiju ljudi koji nisu korumpirani. Da li vi možda znate neku takvu političku partiju u Srbiji?


Ово сте рекли стварно "политички конкретно". Поздрав од "грађанске деснице", које на жалост више нема...
hrabrikekec hrabrikekec 14:58 16.12.2009

Re: greška se ponavlja



Odličan odgovor na ovako konfuzan tekst.
Sve u svemu g-din Krstić piše po onoj poznatoj: ...trla baba lan da joj prođe dan..."!
politicki_konkretan politicki_konkretan 15:28 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

Hvala za bravo, ali moglo bi to i konkretnije kada bi me predsednik pozvao da ja kažem šta mislim kako se obavlja posao savetnika za medije
politicki_konkretan politicki_konkretan 15:34 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

za konkretnije bih trebao da budem savetnik za medije Predsednika Republike ili makar savetnik savetnika predsednika
Što se građanske desnice tiče, nekada je postojala i u samoj Demokratskoj stranci, ali pretpostavljam da je posle istorijskog pomirenja i opraštanja svega što nam je SPS učinio, ona zauvek isčezla.
Kraja Kraja 17:00 16.12.2009

...krstic ...

...odlazi kod sapera, zajedno kod tadica: idi ti pa pisi blog na 92-jci, ja vise ni mrtav....
...sva trojica pogledaju ka jovanu, koji se premesta sa noge na nogu i brise zamagljene naocare....
politicki_konkretan politicki_konkretan 17:30 16.12.2009

Re: ...krstic ...

Unfuckable Unfuckable 21:09 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

LaviĆe, da Krle ne piše blogove, ja ne znam gde bi ti, i putem kojih trikova namakao osam preporuka na komentar
(čuj, komentar - sliku)

Krle - Care, da te nema trebalo bi te izmisliti.


U to ime :



Strongman Strongman 22:06 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

Sa kockarima sam kockam,
Sa pijancima pijem
Sa budalama se ne dopisujem.

Odoh
Unfuckable Unfuckable 22:18 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

grunuše mi suze na oči
("Barbara, ne možeš sada tek tako da odeš, pa ko će sve ove sudove da sredi?")
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:46 16.12.2009

Re: greška se ponavlja

Potcenjujete i vređate političku konkurenciju, a prema ljudima koji su od početka bili u Demokratskoj stranci i sigurno imaju makar deo zasluga što je ta stranka danas jaka (da, mislim na Zorana Živkovića)

Pardon, ja sam od poćetka bio. Kad sam ja bio on nije bio.
tyson tyson 01:18 17.12.2009

Re: greška se ponavlja

Što se građanske desnice tiče, nekada je postojala i u samoj Demokratskoj stranci, ali pretpostavljam da je posle istorijskog pomirenja i opraštanja svega što nam je SPS učinio, ona zauvek isčezla.
Istini za volju, poslednji iole istaknutiji predstavnici nekakve desnice su iz DS počišćeni od strane pokojnog Zorana Đinđića pre, hm ne sećam se dobro, jedno desetak godina manje-više. Tačnije, što počišćeni, što su sami digli ruke od stranke kad su procenili da džaba pokušavaju da kreče.




politicki_konkretan politicki_konkretan 01:45 17.12.2009

Re: greška se ponavlja

Gospodine Krstiću, ne možemo ignorisati zasluge Zorana Živkovića i, uz dužno poštovanje, neuporediva je njegova uloga u demokratskim promenama sa ulogom koju ste vi igrali i o kojoj većina građana Srbije ne zna ništa.
Da podsetim Zoran Živković je bio čovek broj 2 u DS-u i čovek od najvećeg poverenja Zorana Đinđića. Kao niko pre njega, Živković je organizovao u Nišu velike proteste 1996. protiv Miloševićeve diktature, na čemu smo mu svi mi u Beogradu zavideli i što nikada, bar neki od nas, neće zaboraviti. Tada nije bilo jasno da li opozicija postoji izvan kruga dvojke i da li iko drugi, sem nas prestoničara, i sme da se pobuni protiv Miloševića. Mnogo puta je pokazao ličnu hrabrost i odlučnost u borbi protiv vaših sadašnjih koalicionih partnera.
Da ne dužim: po svim merilima i kriterijumima za vašeg koalicionog partnera Palmu, Živković je akademik Francuske akademije i poslanik gornjeg doma Britanskog parlamenta, slikovit da budem.
baltazarka baltazarka 10:21 17.12.2009

Re: greška se ponavlja

Nebojsa Krstic
Potcenjujete i vređate političku konkurenciju, a prema ljudima koji su od početka bili u Demokratskoj stranci i sigurno imaju makar deo zasluga što je ta stranka danas jaka (da, mislim na Zorana Živkovića) Pardon, ja sam od poćetka bio. Kad sam ja bio on nije bio.




baltazarka baltazarka 10:22 17.12.2009

Re: greška se ponavlja

Poštovani savetniće!
halman halman 12:41 17.12.2009

Re: greška se ponavlja

Pardon, ja sam od poćetka bio. Kad sam ja bio on nije bio.


Где си бре ти био од почетка!!! У ИДОЛИМА да, наравно!!! Пази првоборац.............
oort oort 13:57 16.12.2009

rugao se lopov kradljivcu

Jer posao nije obavljen kad se prebroje glasački listići već kad se ispune izborna obećanja.

kakva demagogija.
nijedna vlast u srbiji gornje "pravilo" nije zarezivala.
a nos nam trlja čuveka od vlasti.
što znači da vlast jako dobro zna šta je bitno.
ali to nam servira tek kad nije vlast.
što znači da kad si vlast bitno je nešto drugo.

bolje nađite slatkorečivog epidemiologa.
da ubedi narod da se vakciniše.
pošto već nemate pametnija posla.

ali ne, imate pametnija posla.
zgrtanje. pod okriljem... ne, nema okrilja.
okrilje ti treba samo kad te gleda neko ko ti nešto može.
paimonia paimonia 14:25 16.12.2009

Они други су грозни, а ми смо – грозни

Крстићу, лепо је што си се својих дохватио, макар и овако неумесно. Требало је на њима дуже да се задржиш, јер само ту лежи одговор на сва питања о скоку напредњака, на садашња и будућа.

ДС влада твојом и мојом општином осетно дуже од десетлећа. За то време није урађено ништа, осим што се издашно крало, пило и јело на рачун Вождовчана. Без сумње, овде сте били гори од Милошевићевих. Ако ни због чега другог, онда зато што сте дуже држали окупацију. И немогуће је, без трунке претеривања, да било која општинска власт буде гора од власти господина Лукачевића, осим ако би нам неко циљано, из чисте мржње, загорчавао живот. Не очекујем да ће нам напредњаци буштити гуме на колима и просипати боје по интерфонима. Зато се бојим да ће твоје наде убрзо потонути.

Међу водећим напредњацима наше општине су и бивши чланови твоје странке, људи у које сте имали поверење (шифра: општински печат). Да би се доказали новом босу, они ће сада запети и покушати баш овде да покажу да су од вас бољи. Њихови савезници су ваши бивши савезници, они из времена пре историјског помирења са Дачићем и осталим осумњиченима, које сте нам (хвала лепо) вратили на власт, и то само зато што више не умете да одете у опозицију док вас буквално не отерају. Шта о СПС-у имаш да кажеш? Важи ли за њих исто што и за Томине? Дачић се још није одрекао Милошевића...

Због свега претходно наведеног, за вас је боље да изборе за Народну скупштину распишете пре него што Томини докажу да Вождовац воде мање страшно. Боље је да им препустите власт док су само мало јачи од вас. А ви можете мало и да се одморите од власти, решите унутрашња питања, пензионишете Динкића, видите шта ћете с Пајтићем, смислите хоћете ли да дајете вештачко дисање Чедистима или ћете да усисавате назад њихово бирачко тело. И тако...

Е, да... Још један бесплатан савет... На следеће изборе изађите под називом Демократска странка. Пустите европске и боље Вождовце и Србије. На власти сте. Да сте знали боље и европскије, ваљда бисте до сада тако радили. Сопственим називом ћете неким људима дати тренутак вере да капирате да нисмо овце. После ћете их, наравно, преварити.
palilula92 palilula92 14:47 16.12.2009

Gde Nestade

Bloger Krle?

Napisa blog i ode?
Spiridon Spiridon 14:57 16.12.2009

Re: Gde Nestade

Napisa blog i ode?


da nije ono najgore?
Lionsgate Lionsgate 14:58 16.12.2009

Re: Gde Nestade

palilula92
Bloger Krle?

Napisa blog i ode?


Dremka sine . . . vidis da se jutros poranilo (pre bih rekao okasnilo), stoga treba to nadokaditi.
halman halman 15:03 16.12.2009

Re: Gde Nestade

Spiridon
Napisa blog i ode?da nije ono najgore?


Ма јок, срамота га...........
palilula92 palilula92 15:08 16.12.2009

Re: Gde Nestade

podseti me na jednog dramskog DS blogera:
samo da se ne vrati ko on i ne posvada sa blogerima.
halman halman 15:14 16.12.2009

Re: Gde Nestade

palilula92
podseti me na jednog dramskog DS blogera:samo da se ne vrati ko on i ne posvada sa blogerima.


....то ми је нешто познато....
Strongman Strongman 18:09 16.12.2009

Re: Gde Nestade

da nije ono najgore?


prešo da piše za gloriju?
Strongman Strongman 18:10 16.12.2009

Re: Gde Nestade

Ма јок, срамота га...........


Ja bih isključio takvu mogućnost.
tyson tyson 01:22 17.12.2009

Re: Gde Nestade

Ja bih isključio takvu mogućnost.
Što, znaš čoveka...?




jucaibin jucaibin 15:32 16.12.2009

blogovanje gradjanina krstica...

je cista jednosmerna ulica, bilo kad se brani bilo kad napada. krajnje je iritirajuce da on dodje na ovaj blog samo da se "isprazni". on nije zeljan komunikacije s obicnom rajom, zato nemam sta da dodam na njegovo pisanje bio upravu ili ne. dovoljno mi je bilo da vidim da na 90 i nesto postova nikome nije odgovorio - i bilo mi jasno kakav je to gradjanin, birac, s vozdovca...zato ovo moje javljanje mozete slobodno smatrati trolovanjem, a ne blogovanjem
tyson tyson 01:25 17.12.2009

Re: blogovanje gradjanina krstica...

Iskuliraj malo, ne može svako da visi na internetu u sred radnog vremena (ja, priznajem, često mogu) i nije svakome blog b92 najvažnija stvar na svetu.



tajatehno tajatehno 15:34 16.12.2009

Gubitnici

Ta i takva SNS (SRS) kako ste ih lepo i detaljno i ispravno opisali su vas ladno pobedili.Strasan poraz.Utoliko strasniji sto ni sa SPS ne mozete da napravite vestacku vladajucu koaliciju.Nisu se dali pravi SPS glasaci da se prevare drugi put,da glasaju za Ivicu,pa da ih opet predje koalicijom sa DS pa su iz predostroznosti glasali za Tomu.Ali ta njihova velika pobeda mnogo je manje znacajna nego vas veliki pad.Nije tome uzrok ni djubre ni Teheran(nasi glasaci to u stvari vole).Stvarni razlozi gubitka izbora su Vama jako dobro poznati.
paimonia paimonia 15:42 16.12.2009

Re: Gubitnici

tajatehno
Ta i takva...


Непријатна фраза...
vishnja92 vishnja92 15:48 16.12.2009

100

mikimedic mikimedic 15:58 16.12.2009

Re: 100

a da igramo nagradnu igru -- jedinstveni broj komentara kada ce se krle pojaviti?

ja kazem 157 (veceras, negde oko 11:40).
maksa83 maksa83 16:01 16.12.2009

Re: 100

mikimedic
a da igramo nagradnu igru -- jedinstveni broj komentara kada ce se krle pojaviti?

ja kazem 157 (veceras, negde oko 11:40).

Šta, kao, krajcerice...

E sad, moraš da preciziraš - je l' 157 sve zajedno (napisanih), ili 157 preživelih, tj. da li se tu računa onih 40 koje će počistiti budno oko i brza ruka Broja 5?

Ja kažem 130 (preživelih), noćas oko 00:30.
vishnja92 vishnja92 16:02 16.12.2009

Re: 100

"jedinstveni" - jel to onaj na koji se svaki put iznova vracamo, pa ukrug-ukrug?

edit: maksa bio brzi
mikimedic mikimedic 16:04 16.12.2009

Re: 100

E sad, moraš da preciziraš - je l' 157 sve zajedno (napisanih), ili 157 preživelih, tj. da li se tu računa onih 40 koje će počistiti budno oko i brza ruka Broja 5?


ecce-florian ecce-florian 19:02 16.12.2009

Re: 100

mikimedic
a da igramo nagradnu igru -- jedinstveni broj komentara kada ce se krle pojaviti?

ja kazem 157 (veceras, negde oko 11:40).

Ne smem više da se kladim, pardon igram nagradne igre. Danas sam već izgubio po pitanju: Ko je sledeći novi ili stari bloger koji će povećati čitanost bloga be92.Ja preturao nešto po hiberniranim i tipovao da će se On oglasiti povodom prijema u EU kad On dao intervju u nedeljnom blicu (naslovna i 2 i 3 strana)Ovi s kojim se igram priznali da je i ponovno javljanje blogera Krstića u tako kratkom vremenskom intervalu ipak u igri i tako sam izgibio.
Ovo kad će i dal će kod njega se nikad ne zna. Evo vidiš kako blog za blogom teče.

edit:
dobro da se nisam kladio. Ene ga , javijo se .
corlaja corlaja 16:02 16.12.2009

marketing uber alles

Pošto se DS poslednjih nekoliko godina pri donošenju odluka prvo pita kako će tu odluku da prihvati javnost, i kako će to uticati na rejting stranke, mogu samo da kažem da je ovaj blog sa marketinške strane potpuni promašaj. Prvo, i najvažnije, plašenje birača radikalima, a sada SNS-om više nije produktivno, u smislu povećanja rejtinga.
Najvažniji adut koji je imao DS do sada, da je jedina snaga koja će sprečiti povratak u 90-te, SNS je uspešno izbio, prihvatanjem evropskog puta. Pitanje je koliko je iskren taj SNS-ov proevropski pravac, ali i DS je pokazao da nije iskreno proevropska stranka, i njihova obećanja pred izbore 2008. godina još uvek stoje neispunjena, Mladić pod broj jedan.
Preporučio bih predsednikovom savetniku da posluša Kažiprst od 15. decembra 2008, gost je bio Dušan Pavlović, i čovek je stvarno lepo objasnio zbog čega je DS izgubio izbore na Voždovcu i da postoji realna mogućnost da imamo parlamentarne izbore pre nego što smo se nadali.
Moje lično mišljenje jeste da je DS danas na prekretnici. Može da izabere da iskreno krene u reforme i u borbu protiv korupcije na svim nivoima, tj. da ojača maksimalno tela koja se bore protiv korupcije, ili da taktičkim potezima pokušava da održi rejting stranke u nekim zadatim okvirima. Iskreno bih voleo da se odluče za ovu prvu opciju i dobili bi moju podršku, a verujem i velikog broja ljudi koji danas nemaju poverenja ni u jednu stranku.
Strongman Strongman 16:06 16.12.2009

Re: marketing uber alles

Pošto se DS poslednjih nekoliko godina pri donošenju odluka prvo pita kako će tu odluku da prihvati javnost, i kako će to uticati na rejting stranke, mogu samo da kažem da je ovaj blog sa marketinške strane potpuni promašaj. Prvo, i najvažnije, plašenje birača radikalima, a sada SNS-om više nije produktivno, u smislu povećanja rejtinga.



Auuu pa zar je lepo tako sasuti u lice istinu i to kome drugom nego savetniku. Pa je l se secas kako se onomad, naljuti onaj ministar i prestao da pise.
halman halman 16:32 16.12.2009

Re: marketing uber alles

Auuu pa zar je lepo tako sasuti u lice istinu i to kome drugom nego savetniku. Pa je l se secas kako se onomad, naljuti onaj ministar i prestao da pise.


Дај једном реци који је тај министар????
politicki_konkretan politicki_konkretan 16:41 16.12.2009

Re: marketing uber alles

DS je pokazao da nije iskreno proevropska stranka, i njihova obećanja pred izbore 2008. godina još uvek stoje neispunjena, Mladić pod broj jedan.


Plašim se da im neispunjenje tog obećanja može u Srbiji samo povećati rejting. A što se tiče tvojih preporuka i sam se nadam da će DS iskreno da krene u reforme i borbu protiv korupcije. To je zapravo jedino pravo i spasonosno rešenje za njih

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana