Politika

Na Voždovcu se već lakše diše

Nebojsa Krstic RSS / 16.12.2009. u 07:49

Da li se na Voždovcu već oseća boljitak? Pun osećaj nadolazeće nove energije i optimizma pomalo kvare snežni smetovi koji su pali u poslednjih 24 sata. Nažalost.

Srpska napredna stranka je pobedila DS na ovoj beogradskoj opštini. Kao dugogodišnji stanovnik iste, majušni fragment biračkog tela i pojedinac koji je tri puta u poslednjih par meseci s obe ruke glasao protiv SNS, priznajem poraz i čestitam pobednicima.

A to činim najviše zbog pojave koju sam ustanovio igrom slučaja. Naime, prekjuče sam išao Bulevarom Revolucije od Cvetka ka Boleču. Taj deo Beograda je od Terazija samo 10 minuta vožnje (kad je vreme lepo), a - izgleda kao predgrađe Teherana! Pritom, zanemarujem arhitekturu nedavno podignutih poslovnih objekata i govorim u djubretu koje se in continuo proteže s obe strane druma. Ne znam da li taj potez pripada Voždovcu ili Zvezdari s obzirom da je opštinska granica otprilike tu negde. Ako pripada Voždovcu onda je pravo što su dosadašnji opštinari dobili nogu u dupe. Ukoliko je to Opština Zvezdara, onda bi takvu istu nogu trebalo da dobiju i oni.

Posle kratkih i lakih pregovora, dogovorena je nova opštinska vlast između SNS i DSS/NS.

Veoma lepo. Napokon, videćemo šta SNS ume. Jer to je nova stranka na političkoj sceni. Njeni čelnici nemaju veze sa onim rukovodstvom SRS od pre desetak meseci. Nisu oni ti koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek. Nisu oni bili Miloševićeve štule. Nisu oni obećavali Albancima da će ih sve oterati preko Prokletija, i nisu oni vodili politiku koja je rezultirala bombardovanjem Srbije i Kumanovskim sporazumom. Nisu oni bili ti koji su navodno bili protiv tog sporazuma jer su bili za to da bombardovanje duže traje. Nisu oni potom napustili Vladu na 15 minuta kako bi demonstrirali svoje neslaganje sa potpisivanjem mira. Nisu brate oni krivi što je posle toga srpska država izgubila faktičko pravo da bude prisutna na delu svoje teritorije....Nisu oni one patriote koje su okretale glavu od kolone srpskih izbeglica posle hrvatske Oluje. Nisu bili oni ti koji nisu smeli da pisnu šta se dešava...Nisu oni izbacivali ljude iz stanova, a decu iz zemunskih vrtića jer deca nisu imala srpska prezimena...Nisu oni krivi za mučko prebijanje advokata Barovića...Nisu oni govorili da ne žale zbog ubistva Slavka Ćuruvije...Nisu oni ti. Oni su neki drugi. Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.

I sad će ta nova stranka, zajedno sa starim, dobrim i prepoštenim DSS/NS, da bude vlast na Voždovcu. Pošto su i jedni i drugi pre svega principijelni, očekivao sam da najpre javno pojasne principe svoje saradnje.

DSS ovaj put, iz sasvim nejasnih razloga, nije pominjao Kosovo i uprkos najavama, nije definisao kako će ga koalicioni partneri braniti. Ovde odgovor tipa ne brani se Kosovo na Voždovcu nije prihvatljiv jer mi nemamo pojma an general šta SNS misli na tu temu, ne znamo šta planira da uradi i kako vidi kosovski problem u budućnosti. Malo me čudi da Koštunica tako olako ovu, za njega navodno najvažniju temu gura pod tepih samo da bi osvojio fotelju u Ustaničkoj. Ne mogu da ne primetim da me čudi Koštunicina nezainteresovanost za ovo pitanje, ali i ćutanje g. Samardžića sada me već brine.

Sledeći princip koji nije dogovoren tiče se referenduma o (ne)pristupanju Srbije NATO savezu. Kako ćete, mili moji, da kvalitetno sarađujete ako naprednjaci, uzmimo, nisu za takav referendum? O stavu SNS prema NATO mi ništa, jel te, ne znamo. Da li je važnije da Velja Ilić asfaltira voždovačke sokake nego razjašnjenje ovog, za Koštunicu (i Samardžića) takođe najvažnijeg pitanja? Da li je važnije da se zauzme naplatna rampa ka Nišu (koja, bojim se, pripada Voždovcu) nego da se definiše zajednička anti NATO strategija?

A gde je tek Hag?! Kako će Koštunica kao haški šampion, tj. čovek koji je Haškom tribunalu isporučio najveći broj Srba (sic!), napred sa ljudima koji organizuju rušilačke demonstracije protiv izvođenja optuženih za najstrašnije zločine pred sud. Slutim odgovor. Nisu to ti ljudi. I, nije to taj čovek... Bilo kako mu drago, SNS je stranka koja je vlast u mom rodnom kraju, na Voždovcu, i morala bi meni, korpuskulu biračkog tela i građaninu, da napokon razjasni misteriju oko svog stava prema Mladićevom hapšenju.

Pitanja decentralizacije Srbije i smanjenja državne birokratije, šumadijsko-tarabićevski četnici na sastanku sa vojvodama republikancima kojih se Šešešelj (gle!) nije odrekao, iz razloga efikasnijeg rada nisu pokretana.

Sve u svemu, kao voždovački patriota i nekadašnji član Socijalističke omladine i Saveza radnog naroda, ja od naše nove vlasti mnogo očekujem. Zato me je pomalo zbunilo što su naprednjaci pohitali da izjave kako je njihov uspeh na Voždovcu pokazatelj da su neophodni vanredni parlamentarni izbori. Očekivao sam da kažu da će to biti pokazatelj kako se uspešno, pošteno i znalački vodi opština. Jer posao nije obavljen kad se prebroje glasački listići već kad se ispune izborna obećanja. A onda, kad vidimo da pršti kad se u posao uhvate Velja, Voja, Toma i Aca - e onda ćemo lako na izbore.

Važna napomena:

Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno! 

 

 

 



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

palilula92 palilula92 16:45 16.12.2009

Re: marketing uber alles

Mislis politicka stranka na vlasti u Srbiji da krene da hapsi krupnu buraniju-naucna fantastika
dajboze da sam u krivom
tyson tyson 01:30 17.12.2009

Re: marketing uber alles

Mislis politicka stranka na vlasti u Srbiji da krene da hapsi
Ne dao bog da stranka hapsi.

Za hapšenje je zadužena policija.




Inner Party Inner Party 16:09 16.12.2009

Sore loser

Nije gubitnik onaj koji izgubi, vec onaj ko iz poraza nista ne nauci.
A nigde poraz nije blagotvorniji nego u politici.
Mista ne prociscuje stranku tako dobro kao poraz na izborima.
To bi bar jedan clan DS-a morao da zna!

Zato, umesto sto kukumavcite i pretite - eto Vam prilike da reformisete stranku i obnovite kadrove.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:26 16.12.2009

Re: Sore loser


Zato, umesto sto kukumavcite i pretite - eto Vam prilike da reformisete stranku i obnovite kadrove.

Za kukumavčenje manje-više, ali ne sećam se da sam nekom pretio.
halman halman 16:34 16.12.2009

Re: Sore loser

Za kukumavčenje manje-više, ali ne sećam se da sam nekom pretio.


ЈАВИО СЕ!!!!!!!!!! Браво за лицитацију!!!!!!!!!!!!
mikimedic mikimedic 16:35 16.12.2009

Re: Sore loser

makso, pukli smo!

palilula92 palilula92 16:35 16.12.2009

Re: Sore loser

zanci tu si i samo nas posmatras
Inner Party Inner Party 16:40 16.12.2009

Re: Sore loser

Nebojsa Krstic

Zato, umesto sto kukumavcite i pretite - eto Vam prilike da reformisete stranku i obnovite kadrove.

Za kukumavčenje manje-više, ali ne sećam se da sam nekom pretio.


Pa napisali ste blog u smislu "E, moji Vozdovcani, sad cete da vidite sta ste, kakav cemer izglasali... "

PS
Mada videli smo slicno ponasanje vec...
Secate li se SPS-ove kampanje posle 5. Oktobra?
Bili su to republicki parlamentarni izbori ako se ne varam
Imali su parolu "Nije kasno"
Kao da ce "naivni, zavedeni narod" u momentu da se "dovede pameti" ...



maksa83 maksa83 19:53 16.12.2009

Re: Sore loser

makso, pukli smo!

Mis'iš - pukli smo k'o na Voždovcu?
paimonia paimonia 21:06 16.12.2009

Re: Sore loser

maksa83
Mis'iš - pukli smo k'o na Voždovcu?


stefan.hauzer stefan.hauzer 21:44 16.12.2009

Re: Sore loser

Mis'iš - pukli smo k'o na Voždovcu?



joj...odavno se nisam ovako nasmejao,like a girl
mikimedic mikimedic 22:09 16.12.2009

Re: Sore loser

Mis'iš - pukli smo k'o na Voždovcu?


glavu gore -- 'ebes vozdovac, zato smo razbili u leposavicu (with all due respect...).
Alava Alava 16:37 16.12.2009

A da nisu...

Nisu oni ti koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek. Nisu oni bili Miloševićeve štule. Nisu oni obećavali Albancima da će ih sve oterati preko Prokletija, i nisu oni vodili politiku koja je rezultirala bombardovanjem Srbije i Kumanovskim sporazumom. Nisu oni bili ti koji su navodno bili protiv tog sporazuma jer su bili za to da bombardovanje duže traje. Nisu oni potom napustili Vladu na 15 minuta kako bi demonstrirali svoje neslaganje sa potpisivanjem mira. Nisu brate oni krivi što je posle toga srpska država izgubila faktičko pravo da bude prisutna na delu svoje teritorije....Nisu oni one patriote koje su okretale glavu od kolone srpskih izbeglica posle hrvatske Oluje. Nisu bili oni ti koji nisu smeli da pisnu šta se dešava...Nisu oni izbacivali ljude iz stanova, a decu iz zemunskih vrtića jer deca nisu imala srpska prezimena...Nisu oni krivi za mučko prebijanje advokata Barovića...Nisu oni govorili da ne žale zbog ubistva Slavka Ćuruvije...Nisu oni ti.

ovo vaši koalicioni partneri?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:43 16.12.2009

Re: A da nisu...

Nisu to oni SPS-ovci, ovo su novi, genetski modifikovani, da ne kažem napredniji
palilula92 palilula92 17:58 16.12.2009

Re: A da nisu...

Predraze,

preporodeni, ili ko oni "born again"
Alava Alava 18:01 16.12.2009

Re: A da nisu...

Predrag Azdejković
Nisu to oni SPS-ovci, ovo su novi, genetski modifikovani, da ne kažem napredniji

Aaaaa, to su SPS GMO-s

(nek' posle neko samo kaže da ne čitam Njanjine blogove)

Mene bi bilo sramota da pišem ovakve stvari a da sedim u vladi sa SPS-om, ja ne znam da l' Krle misli da smo mi lobotomirani ili je greška u nama što ne pamtimo kao zlatne ribice? Takođe, ako imam ovo na leđima, molim da me obavestite. Mislim, nije fora.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:42 16.12.2009

Nek zastrašivanje počne

Filip2412 Filip2412 17:44 16.12.2009

...

jooooj citanje političkih tekstova and komentara sam rešio zayebem, ali ponekad nije loše, uklanja opstipaciju

jasnaz jasnaz 18:43 16.12.2009

ne pada sneg da pokrije брег....




mikele9 mikele9 19:09 16.12.2009

litl primedba

antioksidante, iako su nas godinama tako (pogrešno) učili, kaže se HANIBAL AD PORTAS. Proveri pa ako sam u krivu, ispravi me. I ne samo ti.
P.S. Krstić je priznao da kukumavči ali nije ni pokušao da objasni otkud toliko đubre na samo deset minuta (kad je lepo vreme) od centra Beograda, da li je nova koaliciona vlast uspela da za enormno kratko vreme nagomila to silno đubre, da nije deportovano sa Kosova prilikom potpisivanja POVELJE O POMIRENJU između dve takorekuć sestrinsko-bratske stranke, da ga ne bacaju revnosni voždovčani......jebote, ne mogu više! Ipak još ovo.
Pa Krstiću, sve što su nam radili i činili socijalisti i radikali ohohoj godina unazad, bolje znam(o) od tebe i više sam(smo) na svojoj koži osetio(li), pa zaista nije bilo potrebno da promenu vlasti na Voždovcu iskoristiš za ponavljanje i prežvakavanje notornih stvari. Kukumavči u svojoj stranci i što neko reče, stavite svi zajedno prst na čelo jer umesto Hanibala ili vuka (kurjaka, ne Draškovića), eto vama na vratima vrelousnog (pozajmljeno s ushićenjem) Vučićhena.
Dr M Dr M 19:33 16.12.2009

Re: litl primedba

iako su nas godinama tako (pogrešno) učili, kaže se HANIBAL AD PORTAS. Proveri pa ako sam u krivu, ispravi me. I ne samo ti.


Dok AO ne stigne:

ad, samostalno, i u sastavu reci, znaci: za, k, ka, na, do, kod, pri.

ante, znaci: pred, napred, pre.kao prolog ili sastavni deo drugih reci oznacava da je nesto, prostorno ili vremenski, pre ili ispred necega.

Znaci, Hanibal je do vrata, pri vratima, kod vrata, ako je AD..
Ispred vrata je, ili , pred vratima, ako je ANTE.

Ali, kao sto sam vec rekao, nije ni vazno, vec je usao...
mikele9 mikele9 20:52 16.12.2009

Hvala

Dr.M-u na iscrpnom i stručnom objašnjenju. Meni je međutim ostalo u glavi i ono drugo. Potražim, nađem i oba egzistiraju:
1: HANNIBAL ANTE PORTAS (Refers to wasting time while the enemy is already here. Attributed to Cicero)
2. HANNIBAL AD PORTAS (Roman parents would tell their misbehaving children this, invoking their fear of Hannibal)
Hvala još jednom Doktore
BigBadWolf BigBadWolf 16:01 17.12.2009

Re: Hvala

Hehe, ko bi rekao da cak i na ovakvim blogovima covek moze nesto da nauci. Hvala obojici.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:03 16.12.2009

krah demokrata na voždovcu

dragi gospodine Nevo,
pošto vas maksimalno spopadaju ljudi ovde jer nije tako često da se ovde javi neka stvarno vrlo značajna osoba,
potrudiću se da budem kratak i jasan.

sa krajnjom simpatijom za vašu ličnost, delo i značaj, želim samo da vam kažem, kao krajnji laik, nekoliko stvari za koje mislim da su pogrešne i da se tiču politike kojom se bavite na najvišem mogućem nivou. pre svega, mislim da je krajnje besplodno da upotrebljavate kao argument nešto što je vezano za epohu slo miloševića. njega davno više nema, drugi vođa tog bloka takođe je u hagu, dakle, irelevantni su za srpsku političku scenu. imamo samo danas i ovde. danas i ovde je i vaš politički blok, i to je ono čega su ljudi svesni. miloševićevo vreme je potisnuto u zaborav. (šta ćete, narod uopšte ima kratko pamćenje i brzo zaboravlja ružne i pogubne stvari) blok u kojem i vi učestvujete, makar samo i indirektno je prisutan u državnom vrhu barem toliko koliko su i miloševićevi i šešeljevi bili. pritom, vi i sami sedite sa miloševićevima u vlasti, tako da je još utoliko pride bespredmetnije da upotrebljavate miloševića kao argument. keep my word i prepustite mrtve mrtvima.

epilog sa izborima na voždovcu vam tačno ukazuje kako se demokratsko jezgro beograda oseća. iako smo, pored svih ličnih simpatija, uopšteno vama naklonjeni, indifirentni smo prema vama i ne izlazimo na izbore jer nam se ne sviđa kako vi funkcionišete kao uprava.

sa druge strane, desni glasači izlaze discplinovano na izbore i biraju svoj blok.

umesto besplodnog cinizma, analizirao bih uzroke zbog kojih je došlo do toga da vam vaši odani birači okrenu leđa, pre nego što bih nasrtao nekim uobičajenim i šablonskim porukama na suprotstavljeni blok.

mislim da nije loše da pređete malo u opoziciju, čisto zbog vas, i čisto zbog pročišćenja originalne vizije demokratske srbije, danas tako potopljene u glib sitnih i kratkoročnih interesa.

pozdrav stvarno, i sve najbolje, i izvinite na smetnji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:22 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

(šta ćete, narod uopšte ima kratko pamćenje i brzo zaboravlja ružne i pogubne stvari)

To je tacno ali neće biti da je dobro što je tako. Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.
ninasimone ninasimone 22:04 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Nebojsa Krstic
(šta ćete, narod uopšte ima kratko pamćenje i brzo zaboravlja ružne i pogubne stvari)To je tacno ali neće biti da je dobro što je tako. Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.

Pamtimo i mi, i to ne samo njihovo, nego i vase.
mikimedic mikimedic 22:08 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

To je tacno ali neće biti da je dobro što je tako. Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.


ovo se na sps ne odnosi ili sam mozda spavao na casu?



palilula92 palilula92 22:36 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Re: krah demokrata na voždovcu #Link(šta ćete, narod uopšte ima kratko pamćenje i brzo zaboravlja ružne i pogubne stvari)
To je tacno ali neće biti da je dobro što je tako. Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.



Jos ce da ispadne da blogeri brane radikale... kuku-lele

Ljuttko Ljuttko 22:52 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Posto si ovako izricit i eksplicitan mene bi jako zanimalo koji je onda uslov da bar na neko vreme zaboravis ili se pravis da si zaboravio sta su radili i govorili sadasnji cestiti spsovci koji vredno rade u vladi. Nisam primetila da ih iko od vas demokrata gleda sa gadjenjem a kamoli bode bar kisobranom u dupe iz sitne obesti , ako vec nisu kaznjeni i ne trunu u zatvorima za mnoga svoja pocinjena i izrecena nepocinstva.
Stvar je u tome Krsticu da je i kod tebe izgleda pamcenje selektivno i zavisno od situacije al se ovde prodajes za moralnu gromadu.
A zaboravljas pri tome da isto nesto mozga i pamecenja imaju i glasaci stranke koju predstavljas te da pamte sve sto im je obecano u proteklih godina pri svakim izborima. I nije da ne bi oprostili sto mnogo nije ostvareno ( eto ja sam ta, pa cu za neostvareno biti blagonaklona kao majka prema djaku kad joj donese 2 keca)
Al da me gleda u oci pri tome, laze me ko da mi je mozak pihtija , e to brate moj nece da moze.
Ili mislis da vam je sve i oprosteno i dozvojeno jer ste se u predrevolucionarnim danima sami i jedino vi onoliko napatili i zrtvovali za sve nas a mi stoka sad to ne umemo da cenimo.
Stvar je u tome Krsticu sto nas vi, koje smo izabrali (" vi" ne mislim na tebe licno vec na stranku koju predstavljas) vec izvesno vreme toliko ocigledno muntate da bi nama glasacima dosadilo i da ste nam svi rod rodjeni. Pa ako ti to, kao neko ko je blizu vrha vlasti neces da shvatis i jos nam citas moralne lekcije sta da ti kazem, Vozdovac moze biti samo pocetak.
Veruj mi na rec neke od likova bi pre volela da vidim uvaljane u glib nego nekada stovanog Dacica, a sad ministra. Jer ih je , te neke , moj glas doveo na poziciju na kojoj su sad . I sa koje meni direktno zvalace ruku u dzep a pre deset godina na koje se i ti stalno pozivas su imali manje od 15 godina. Ali i oni misle da im je popao zlatni prah po glavi od petog i pre petog oktobra . Samo je nama glasacima od svega ostala samo neka siva prasina po licu i rukama ali vi nekako mislite da i dalje treba da zaokruzujemo pa dok ima mastila
Ako mislis da ces i dalje izbore dobijati taktikom koju ovde demonstriras na blogu - ovakvim socitanijima , ova mala druzina ovde moze ti biti koristan komad za probu te taktike. A ona je ne za nulu, ona je Krsticu za veliki minus. I isto, veruj mi na rec, ova je druzina blagonaklona jos uvek prema vama.
Ja bih se dobro zamislila da mi je posao to sto je tebi nad mnogocime sto ti je ovde napisano. Dobronamerno napisano , ma sta ti o tome mislio.


Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.
*novo

margos margos 23:30 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Ako mislis da ces i dalje izbore dobijati taktikom koju ovde demonstriras na blogu - ovakvim socitanijima , ova mala druzina ovde moze ti biti koristan komad za probu te taktike. A ona je ne za nulu, ona je Krsticu za veliki minus. I isto, veruj mi na rec, ova je druzina blagonaklona jos uvek prema vama.

I da, a na veliku žalost,
Vozdovac moze biti samo pocetak.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

J
a bih se dobro zamislila da mi je posao to sto je tebi nad mnogocime sto ti je ovde napisano. Dobronamerno napisano , ma sta ti o tome mislio.


Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.
*novo

Pa ovo u drugom pasusu sam ja napisao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:39 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

pilog sa izborima na voždovcu vam tačno ukazuje kako se demokratsko jezgro beograda oseća. iako smo, pored svih ličnih simpatija, uopšteno vama naklonjeni, indifirentni smo prema vama i ne izlazimo na izbore jer nam se ne sviđa kako vi funkcionišete kao uprava.

A ko ste to VI koji ste indiferentni.? Neka stranka? NGO? Mladi izviđači?
mirelarado mirelarado 23:39 16.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Саветнику саветујем да пажљиво прочита коментар блогерке Ljuttko, ту је све речено. Уколико се демократе не прену и не схвате да многи од нас нису гласали за њих да би се они и њихови коалициони партнери на свим нивоима вршења власти незаконито богатили, већ да би одговорно водили државу, проћи ће као на Вождовцу.

У мом наливперу мастила више нема, као што нема ни странке за коју бих у овом часу гласала. Жао ми је што је тако.
palilula92 palilula92 00:08 17.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

A ko ste to VI koji ste indiferentni.? Neka stranka? NGO? Mladi izviđači?


Mi smo blogeri i ti si trenutno na blogu B92. nacrtano, sad imas presek blogerskog javnog mnjenja za potrebe marketinga.
Ljuttko Ljuttko 01:15 17.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu


Cak i pod pretpotstavkom da ti je paznja na ovom blogu nesto "rasuta", meni je pravo da ti kazem po malo zao kada vidim kako se vladas medju ovom blogeraskom druzinom. To sto nemas ni zelju ni znanje da iole ozbiljno diskutujes o bilo cemu sto ti je ovde pomenuto bi i previdela. Ne uspevas da budes ni duhovit. Ni u malim bednim pokusajima.


Nebojsa Krstic
J
a bih se dobro zamislila da mi je posao to sto je tebi nad mnogocime sto ti je ovde napisano. Dobronamerno napisano , ma sta ti o tome mislio.


Mislim da je čovek odgovoran za ono što je radio i govorio pre pet dana, i pre 15 godina. Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.
*novo

Pa ovo u drugom pasusu sam ja napisao.

halman halman 12:51 17.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Pa ovo u drugom pasusu sam ja napisao.


Па ко ти каже да ниси написао!!!???? Видиш да си цитиран "Саветниче"...
filvas filvas 19:21 19.12.2009

Re: krah demokrata na voždovcu

Kome se zaboravlja nek zaboravi. Ja pamtim.

Pa onda pamtite i sta vam ljudi ovde govore. Vecina je ubedjena da su se u DS namnozili cinicni lopovi. Stavovi izneti u vasem blogu idu tom ubedjenju na ruku jer umesto da se okomite na svoje, okomili ste se na one koji su smatrani zauvek porazenima. To sto su se povampirili, nije greska zaboravnog naroda, nego neubedljive vlasti.
NNN NNN 21:11 16.12.2009

Tako se to radi

Svi, bre, nešto qkaju: Nebojša ne valja ovo, savetniče ne valja ono...
Ja sam mu mirne duše dao preporuku, jer očekujem da ovo bude jedan od onih blogova
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:21 16.12.2009

Re: Tako se to radi

jedan od onih blogova

maksa83 maksa83 21:35 16.12.2009

Re: Tako se to radi

dobrosavljevic_m
jedan od onih blogova



Dete, životati, 'de ih iskopavaš...
vishnja92 vishnja92 21:38 16.12.2009

Re: Tako se to radi



edit - opet se ugurao
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:04 16.12.2009

Re: Tako se to radi

Dete, životati, 'de ih iskopavaš...

E, čudesa mož' da nađeš ako bunariš po štrokavim budžacima na internetu.
maksa83 maksa83 22:14 16.12.2009

Re: Tako se to radi

E, čudesa mož' da nađeš ako bunariš po štrokavim budžacima na internetu.

Kad god sam tamo zabasao nalazio sam čudesa, ali neka druga. Da ne kačim sad ovde... nije red da trolujemo. :))))
Doctor Wu Doctor Wu 22:24 16.12.2009

Re: Tako se to radi

dobrosavljevic_m
Dete, životati, 'de ih iskopavaš...

E, čudesa mož' da nađeš ako bunariš po štrokavim budžacima na internetu.

A, nešto se, boga mi, može izbunariti i na TV.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:26 16.12.2009

Re: Tako se to radi

Kad god sam tamo zabasao nalazio sam čudesa, ali neka druga. Da ne kačim sad ovde... nije red da trolujemo. :))))

Nije red...a i mogu da naslutim
edit:
A, nešto se, boga mi, može izbunariti i na TV.

Au, požnjeli su njihovu ljubav!
NNN NNN 22:33 16.12.2009

Re: Tako se to radi



ivana23 ivana23 22:54 16.12.2009

Re: Tako se to radi

NNN




ecce-florian ecce-florian 00:36 17.12.2009

Re: Tako se to radi

Dobrosavljevićki tri pozitivna brojanja i bambi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:36 17.12.2009

Re: Tako se to radi

Dobrosavljevićki tri pozitivna brojanja i bambi.

Hvala
Filip2412 Filip2412 22:11 16.12.2009

...

bilo je puno afera, meni zadnje na pameti Miladin Kovacevic.... sitno za budzet ali krupno kao princip, veoma bitno kao promocija primitivizma i divljastva - ucinjeno direkto od DS-a ...

Ipak, ne bih glasao za radikale niti folkere ili bilo sta slicno pa makar mi zadnje bilo.

Zato pored lajanja na politicare, ne teba ispustiti iz vida da narod nije apstinirao vec glasao za narodnjake, stoga osim sto konstatujemo kriminal & korupciju u DS-u treba razumeti najbitniju poruku koju ovi rezultati nose:
Narod je bio i ostao neizmerno glup.
ninasimone ninasimone 22:37 16.12.2009

Re: ...

Filip2412
bilo je puno afera, meni zadnje na pameti Miladin Kovacevic.... sitno za budzet ali krupno kao princip, veoma bitno kao promocija primitivizma i divljastva - ucinjeno direkto od DS-a ... Ipak, ne bih glasao za radikale niti folkere ili bilo sta slicno pa makar mi zadnje bilo.Zato pored lajanja na politicare, ne teba ispustiti iz vida da narod nije apstinirao vec glasao za narodnjake, stoga osim sto konstatujemo kriminal & korupciju u DS-u treba razumeti najbitniju poruku koju ovi rezultati nose: Narod je bio i ostao neizmerno glup.

Narod bi u ovom slucaju ispao neizmerno glup za koga god da je glasao, i to je ono najtragicnije (ukljucujuci i NOPO). A, DS, cije su vrednosti i principi trebale da budu (i na papiru jesu) dijametralno suprotne od radikalskih da se pokazu kao nista bolji kad je u pitanju governing (dakle, upravljanje a ne vladanje - to lord over - kako se to kod nas cesto vidi), e, to je vec dupla sramota... i, da, u upravljanje spada i odnosenje djubra a to je pretpostavljam bilo ispod casti velikanima demokratije.
palilula92 palilula92 22:42 16.12.2009

Re: ...

Narod bi u ovom slucaju ispao neizmerno glup za koga god da je glasao



potpisujem
Filip2412 Filip2412 22:43 16.12.2009

Re: ...

Narod bi u ovom slucaju ispao neizmerno glup za koga god da je glasao
slazem se, trebalo je apstinirati ... to je jedini inteligentni odgovor
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:13 16.12.2009

Re: ...

palilula92
Narod bi u ovom slucaju ispao neizmerno glup za koga god da je glasao



potpisujem

ds je pukla ali nije primetila kad je ušla u koaliciju sa sps-om i palmom, umalo ne napisah, paklom.
elem, mada vidim da je važnije dal je đubre odneseno sa ulica, ipak da napomenem ...
dačić je sve vreme do miloševićevog pada bio u glavnom odboru i muvao se oko vlasti.
sada imamo koliko hoćeš ministara i budžovana iz tog istog espesa: dačić, škundrić, obradović, mrkonjić, dejanovićka ... etc. samo fali gorica...
lilić rehabilitovan, i on u nekom odboru...
pa, ko nam je uveo sankcije? možda moja baba kriva.
i sad je dačić heroj, dopali na beli šengen...
zemljo, otvori se ...

a o palmi, arkanovom generalu da ne pričamo.

a sad vamo na voždovcu... ma mislim, sve po zaslugama ...
kako ide ono ... ko s đavolom tikve sadi ...

ubi me ovo pamćenje u milisekundama ...
zakon o informisanju, zakon o univerzitetu ...
pa zabrana povratka u zemlju onima koji su zbrisali od mobilizacije...

i kad smo kod mobilizacije, bože, toga se niko ne seća...
arkanovih i šešeljevih paravojnih formacija...
a komandanti se rasporedili dža kod tadića, dža kod tome, dža kod ovih vernih šešelju...

možda vas mrzi da čitate, možda se i slažete politikom karlovac - voždovac....

da vas podsetim na knjige vođe kad su bili u najvećoj ljubavi toma, vučuć i on:


Politički ortakluk Kurve del Ponte i Kurve del Koštunice
Narkomanija Vuka manitoga
Vašingtonski seksualni manijak Bil Klinton
Haško bajramsko prase
Lažljiva haška pederčina Džefri Najs
Engleski pederski isprdak Toni Bler
Podmukli galski picopevac Žak Širak
Holandski kurvin sin Alfons Ori
Smrdljiva gvajanska svinja Mohamed Šahabudin
Degenerisani majmun Bakone Džastis Moloto
Mafijaška pudlica Nebojša Čović

obožavali su se.
pukla tikva oko para...
taj jadni siroti tom u gajbi od 200 kvadrata u buleveru zorana đinđića.
i seli se čim nađe gajbu u ulici ratka mladića...

možda na voždovcu

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:16 16.12.2009

Re: ...


Jel' to velikoizdajnikserbski pored Todorovica...ili je Todorovic,tog dana promenio dioptriju?
vludvig vludvig 03:21 17.12.2009

Re: ...



Politički ortakluk Kurve del Ponte i Kurve del Koštunice
Narkomanija Vuka manitoga
Vašingtonski seksualni manijak Bil Klinton
Haško bajramsko prase
Lažljiva haška pederčina Džefri Najs
Engleski pederski isprdak Toni Bler
Podmukli galski picopevac Žak Širak
Holandski kurvin sin Alfons Ori
Smrdljiva gvajanska svinja Mohamed Šahabudin
Degenerisani majmun Bakone Džastis Moloto
Mafijaška pudlica Nebojša Čović


ovo još malo pa ko borat

ps. primetio sam da mu je konstrukcija prideva kao kod Vojislava Ilića, pu pu (široko tamno more, kvrgava stara kruška ili slično)
ninasimone ninasimone 05:34 17.12.2009

Re: ...

vludvig

ovo još malo pa ko borat



....e, da nije tuzno....

@EL
kapiram sve sto kazes, to pamcenje u milisekundama o kome govoris... samo, ovi se jos uvek vade na tudje grehe - za koje su sami bili rekli da ce da ih raskrinkaju i osude - a nisu - pre 9 (devet) godina.
Obama je mogao da se vadi na Busha neko vreme al' , evo, posle godinu dana mu vec istice kartica. Ne bio on kriv ni zasta, svejedno, ovo je sad his presidency i sad krecu iskljucivo njegovi rezultati da se mere. Uostalom, niko ga nije tukao po usima da se prihvata posla. U slucaju DS-a, long time overdue.

maksa83 maksa83 06:34 17.12.2009

Re: ...

Obama je mogao da se vadi na Busha neko vreme al' , evo, posle godinu dana mu vec istice kartica. Ne bio on kriv ni zasta, svejedno, ovo je sad his presidency i sad krecu iskljucivo njegovi rezultati da se mere. Uostalom, niko ga nije tukao po usima da se prihvata posla.

Ne bih brinuo za Obamu, i on ima svoje Savetnike i Izvršioce koji se ne zezaju:

ninasimone ninasimone 07:34 17.12.2009

Re: ...

maksa83

Ne bih brinuo za Obamu, i on ima svoje Savetnike i Izvršioce koji se ne zezaju:


internet je za sve kriv, ultimately
opaki opaki 22:42 16.12.2009

Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Poštovani gospodine Krstiću,
Pošto komentarišete stručnost i obrazovanje političara koji su danas opozicija (sutra?) kao i bivšeg premijera Živkovića, molim Vas da se raspitate o obrazovanju kadrova iz DS koji čine vlast danas u Srbiji. Raspitajte se kakve su škole završili (privatne keš fakultete tiba BK, Megatrent, Singidunum...), koliko su studirali, radno iskustvo. stručnost... Tema izbori na Voždovcu - raspitajte se molim Vas o stručnosti čoveka koji je bio prvi na listi DS, koliko je studirao, gde je i kad završio (čuveni Pravni fakultet u Kragujevcu posle ??? godina studiranja u Bg), stručnost...
DALI JE NA DELU OSVETA PONAVLJAČA - RASPITAJTE SE PRVO U VAŠOJ STRANCI!!!
ILI MOŽDA MISLITE DA SE ŠKOLOVANJEM UBIJA SPOSOBNOST I KREATIVNOST POLITIČARA?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 16.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Pošto komentarišete stručnost i obrazovanje političara koji su danas opozicija (sutra?) kao i bivšeg premijera Živkovića, molim Vas da se raspitate o obrazovanju kadrova iz DS koji čine vlast danas u Srbiji.

Evo raspitujem se, recite nam kad već znate.
Inače, što se obrazovanja tiče, nemam problem da čovek ima kakvo god obrazovanje...to je njegov problem...jedino, mislim, ako bez obrazovanja ne možeš da vodiš bolnicu, biblioteku ili arhitektonski biro, valjda ne možeš ni državu.
Filip2412 Filip2412 23:35 16.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Inače, što se obrazovanja tiče, nemam problem da čovek ima kakvo god obrazovanje...to je njegov problem...jedino, mislim, ako bez obrazovanja ne možeš da vodiš bolnicu, biblioteku ili arhitektonski biro, valjda ne možeš ni državu.

Ma svi znamo sta treba za Biblioteku i Bolnicu, ali koje su potrebne kvalifikacije za vodjenje drzave?

a) Medicinski fakultet,
b) Biologija, Poljoprivreda i Psihologija
c) Matematika, Dramske umetnosti

... ili sta vec?

Iako se slazem sa tobom po pitanju ZŽ ipak diplome politicara nisu problem. Prave oni sranja i sa i bez diploma jednako.
mikimedic mikimedic 23:39 16.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

jedino, mislim, ako bez obrazovanja ne možeš da vodiš bolnicu, biblioteku ili arhitektonski biro, valjda ne možeš ni državu.


a aerodrom, javni servis?

ili su to koalicioni partneri?
Dr M Dr M 00:03 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

ako bez obrazovanja ne možeš da vodiš bolnicu, biblioteku ili arhitektonski biro, valjda ne možeš ni državu.


Neki od clanova Ustava uredjuje da svako moze da bira i da bude biran, klauzula o strucnoj spremi ne postoji.
Stav koji sam citirao je diskriminatorski i antidemokratski.

Da li treba da ocekujemo i zalaganje za uvodjenje imovinskog cenzusa?

Mozda bi TO bio nacin da DS ostane stalno na vlasti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:19 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Ma svi znamo sta treba za Biblioteku i Bolnicu, ali koje su potrebne kvalifikacije za vodjenje drzave?

a) Medicinski fakultet,
b) Biologija, Poljoprivreda i Psihologija
c) Matematika, Dramske umetnosti

Mislim da bi test opšte kulture i pismenosti završio posao.
ninasimone ninasimone 01:14 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Nebojsa Krstic
Mislim da bi test opšte kulture i pismenosti završio posao.

Pa da krenemo od tvog danasnjeg posta?
blogovatelj blogovatelj 03:38 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

ako bez obrazovanja ne možeš da vodiš bolnicu, biblioteku ili arhitektonski biro, valjda ne možeš ni državu.


Ja sam nekad negde procitao da je u nekoj zemlji predsednik bio masinbravar i da je solidno vodio drzavu. Kazu i da je ta drzava kasnije propala kad su tog bravara zamenili neki bankari i povjesnicari na vlasti.
palilula92 palilula92 05:16 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

Ja sam nekad negde procitao da je u nekoj zemlji predsednik bio masinbravar i da je solidno vodio drzavu. Kazu i da je ta drzava kasnije propala kad su tog bravara zamenili neki bankari i povjesnicari na vlasti.



Masinbravari su izuzetak, retka sorta, pogotovo kad sviraju Sopena (i to je rucni rad)
maksa83 maksa83 07:24 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...


Mislim da bi test opšte kulture i pismenosti završio posao.

Sjajna ideja.

Preostalih petoro bi se o svemu dogovorili.

Siguran sam da i Miško i ekipica aplaudiraju pošto bi trošili manje para na round robin finansiranje glomaznih i alavih stranaka.
adam weisphaut adam weisphaut 08:49 17.12.2009

Re: Voždovac - opomena, nauk, KADROVI...

ili su to koalicioni partneri?

Potonji i poslovni partner.
vishnja92 vishnja92 22:54 16.12.2009

200

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:04 16.12.2009

203

xexexex,brza...
Cekam te na 300
vishnja92 vishnja92 12:45 17.12.2009

Re: 203

cekaj, cekaj...
nask nask 23:20 16.12.2009

Godine su to moja deco

Rođen, odrastao i proveo preko 98% svog života u Beogradu... Na ostrvu Visu, u Komiži, bio lekar 3 godine.


Ako je 2% = 3 godine, onda je 100% = 150 godina (najmanje toliko), u tom slucaju g. Krsticu moze vam se oprostiti za sve ono sto ste danas u svom postu napisali.

nask
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:32 16.12.2009

Re: Godine su to moja deco

Ako je 2% = 3 godine, onda je 100% = 150 godina (najmanje toliko), u tom slucaju g. Krsticu moze vam se oprostiti za sve ono sto ste danas u svom postu napisali.

Bravo! Pa ja imam 150 godina. Tačnije 152.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:20 17.12.2009

papirologija

ja sam na vracaru, gde u istoimenoj opstini vadim krstenicu kad mi treba, a od kad su je sredili, to biva lako i bez gnjavaze. ali, po drzavljanstvo moram ma vozdovac, u opstinu tu.

i uzmem ja letos krstenicu na vracaru, a drzavljanstvo na vozdovcu, kad, ispade da u ovom drugom imam pogresno upisan datum rodjenja, umesto 24 oktobar, pise 21.

odem ponovo na vozdovac, kazem, ima greska, aj da se ispravi, kaze meni tetka da idem ponovo na vracar i da joj donesem ponovo krstenicu, kazem, nema sansona, em sto puta da placam takse, em nije moja greska nego vasa, u vasim knjigama, valjda imate neku komunikaciju s opstinom vracar, okrenite telefon, trazite fax, nije bas da je preko sveta. a i evo licnjak, tu pise kako treba, evo i pasos i sve...

kaze tetka, e ne moze, moram ja da joj donesem, pa ce ona ondaK da ispravi. ja se setim da je dan dva pre toga gradonacelnik beograda nesto ostro rek'o na racun salterskih sluzbenika, da ne mogu vise da zajebavaju narod, pa kazem tetki da cu pisem gradonacelniku i da mi da ime svoje cenjeno i tako, rec po rec, uradi mi ona ispravku, na osnovu licne karte, a ja se spasih taj put da joj izigravam kurira.

odem ponovo pre mesec i po dana u tu opstinu vozdovac, opet mi trebalo to drzavljanstvo, dodjem u 15 do cetiri, kad ono, sve u mraku, nigde zive duse.

pitam coveka iz obezbedjenja, pa gde su ovi sluzbenici, a on mucenik, skroz ljubazan, kaze, pala kisa, pa otosli kuci malo ranije.

mislim, bre, pa kako da zbrisu s posla tako kolektivno, ko deca, ne mogu da verujem i da ne tupim, dade mi ovaj ljubazni covek iz obezbedjenja papir i kaze, eto da ispunite kod kuce, pa dodjite sutra...

elem, znam ja da je ovo sitno i iz ugla grande politike beznacajno, al eto meni vazno da me niko ne maltretira na salteru, da mi ne trazi da mu izigravam kurira za moje vreme i moje pare i da u radno vreme bude prisutan, kad vec moram da mu dodjem na noge, umesto da vec jednom sve to ide postom.



trener92 trener92 01:35 17.12.2009

Re: papirologija

Vesna Knežević Ćosić

Fenomenalno!

Može opklada?
sada će svi u kompletu garant da ti se presele na Vračar ! Tako da... šta reći ...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:26 17.12.2009

Re: papirologija

elem, znam ja da je ovo sitno i iz ugla grande politike beznacajno, al eto meni vazno da me niko ne maltretira na salteru, da mi ne trazi da mu izigravam kurira za moje vreme i moje pare i da u radno vreme bude prisutan, kad vec moram da mu dodjem na noge, umesto da vec jednom sve to ide postom.

Baš mi je žao što su vas izvozali.

pitam coveka iz obezbedjenja, pa gde su ovi sluzbenici, a on mucenik, skroz ljubazan, kaze, pala kisa, pa otosli kuci malo ranije.

Voleo bih da on ostane da radi što je i radio.
blogovatelj blogovatelj 03:52 17.12.2009

Re: papirologija

odem ponovo na vozdovac, kazem, ima greska, aj da se ispravi, kaze meni tetka da idem ponovo na vracar i da joj donesem ponovo krstenicu


skroz ljubazan, kaze, pala kisa, pa otosli kuci malo ranije.


Majko mila, ja se vama u Sbriji divim nekad.
Kako mi ovakve stvari fale u Kanadi da mi razbiju monotoniju
I onda satro optimizuju drzavnu upravu, daju nekim ljudima otkaze...
Umesto da u sekundi otpuste sefove sto su im radnici kolektivno zapalili kuci zbog kise. Cisto sumnjam da bi neko posle toga isao kuci pre vremena.
Filip2412 Filip2412 06:43 17.12.2009

Re: papirologija

Kako mi ovakve stvari fale u Kanadi da mi razbiju monotoniju
istine radi u Kanadi se recimo za izvod iz knjige rodjenih, za novorodjeno dete ceka skoro godinu dana,, u Srbiji se dobija u istom danu

Kanadska birokkratija je zayebala sve po neefikasnosti
Unfuckable Unfuckable 06:51 17.12.2009

Re: papirologija

Voleo bih da on ostane da radi što je i radio.

molim uredništvo da korisniku "Radojka i Tine" preimenuje nadimak u
"Radojka, Tine i Nebojša"
blogovatelj blogovatelj 07:36 17.12.2009

Re: papirologija

Kanadska birokkratija je zayebala sve po neefikasnosti


Onda mi ne zivimo u istoj Kanadi.

Za izvod ne znam, moja deca su u Srbiji rodjena. Pretpostavljam da odes, apliciras za sta zelis i to ti postom stigne kasnije kuci. I realno kad je dete beba pa ti hoces izvod, do obdanista u Kanadi ti taj papir nije potreban, tako da i ako cekas toliko, ne patis puno zbog toga.
Nije cekanje ako ti apliciras cim odes u drzavnu instituciju pa ti za tri nedelje taj papir stigne postom.
Cekanje je kad izgubis ceo dan u redu.
A ne pricamo samo o tome.
Kad vec pricamo kako lokalna vlast treba da funkcionise, evo moje price kada sam stigao u Kanadu i kad je napadao prvi sneg.
Popodne je zavejalo. Bas zavejalo. Iza zgrade sam imao park sa jednom predivnom nizbrdicom za sankanje. Otisao sam sa decom tamo, medjutim zbog vejavice bilo je samo pet osoba tu, ja sa svoje dvoje dece, i neki covek sa cerkom. sankali se par sati i otisli oko osam uvece kuci.
Sutradan nisam radio, probudili smo se recimo oko osam, doruckovali, snega napolju koliko hoces, i onda je pala odluka da idemo opet na sankanje. Bilo je oko 10 ujutro kad smo dosli na isto mesto. I?
Na dnu nizbrdice, gde je bilo drveca, neko je izmedju nasa dva sankanja oblozio svako stablo debelim slojem slame. pa tu slamu obmotao najlonom da se ne rasipa, da se neko dete ne bi povredilo pri sankanju.
Znas kad bi se to u Srbiji desilo, da neko to uradi tako ekspresno? Nikad.
A to je stvar koja niti je skupa, niti zahtevna sto se logistike tice. Potrebno je samo malo dobre volje i naravno biti spreman kad zatreba da se takva neka stvar uradi.
Onda sam posle dosao u Srbiju, bio setao po Sumadiji i padne mi na pamet da deci pokazem Oplenac, jer nije bilo daleko. Nekim lokalnim putem smo krenuli ka Oplencu i odjednom... Put zatvoren, radovi na putu. Niko znak stavio nije da ima radova. Zar je to tesko i zar je to skupo? Nije. To je stvar elementarnog poimanja prostora oko sebe kojeg delis sa drugima u civilizovanom drustvu.. Posledica - put pun krivina, iza mene bio FAP kamion, i zamislite nesretnog kamiondziju koji putem nizeg ranga, punom krivina, mora u rikverc da ide 1km, jer mesta za okretanje nije bilo. A ja u rikverc polagano za kamiondzijom, dok nismo naisli na mesto da mozemo da se okrenemo.
Filip2412 Filip2412 16:42 17.12.2009

Re: papirologija

Za novorodjeno dete treba ljudima izvod zbog pasosa, a zaista se za novorodjeno dete ceka skoro godinu dana.

ja sam izgubio smesno papirce koje se zove record of landing nikome nije jasno cemu sluzi s obzirom da imam prc. Naravski bez cekanja mozes naruciti kopiju kosta samo $20 i ..... 10 meseci cekanja. Radi se o smesnom listu papira sa jednom recenicom i jednim potpisom.

Vec skoro 4-5 meseci u Ontariju nije moguce polagati za vozacku dozvolu. Da nisam ovde ne bih verovao da je tako nesto moguce ej, vec pola godine ljudi ne polazu u provinciji koja je ekonomski najjaca u kanad i koja ima skoro 15 miliona stanovnika. Strajkuju ljudi zabole ih dzonson, tako je to u severnoj americi, svi mi rmbamo i ako pomislimo na srtajk mozemo samo ispasti smesni i biti otpusteni, osim governmenta i onih koji rade za government... oni strajkuju kad im se prohte, placeni su od nase plate a mogu da zayebu da rade kad im se prohte.

U globalu, naravno da je ovde mnogo bolje organizovana drzava, ali eto, ima izuzetaka.
blogovatelj blogovatelj 17:33 17.12.2009

Re: papirologija

ja sam izgubio smesno papirce koje se zove record of landing


Record of Landing ti je jedini dokaz da si usao u Kanadu legano, zato i imas problema. Meni su i kad sam dobio Permanent Resident Card (PRC) i kasnije drzavljanstvo rekli i NAGLASILI da ni u ludilu ne bacam taj papir. Znaci, nije do njih, do tebe je... Klasican srpski sindrom, ti bacio papir, oni krivi...

Vec skoro 4-5 meseci u Ontariju nije moguce polagati za vozacku dozvolu.


Ajmo malo argumenata. Ljudi ovde ne poznaju prilike i mislice da si u pravu.
Prvo, radnici ministarstva saobracaja strajkuju, ali postoje otvorene kancelarije koje obezbedjuju minimum funkcionalnosti. Znaci za vozacku dozvolu ako zelis da polazes, postoje dezurna mesta gde mozes da uradis to ako ti je bas hitno. Ovo ne bih ni znao, ali imam takvu kancelariju 300m od mesta stanovanja, i prijateljicu koja je nedavno dobila papire pa smo to na netu nasli.
A sto se tice registracije auta, tu nikad nije ni bilo problema jer to rade privatne firme koje drzava placa, i one nikada nisu ni bile u strajku.
Filip2412 Filip2412 18:13 17.12.2009

Re: papirologija

Record of Landing ti je jedini dokaz da si usao u Kanadu legano, zato i imas problema. Meni su i kad sam dobio Permanent Resident Card (PRC) i kasnije drzavljanstvo rekli i NAGLASILI da ni u ludilu ne bacam taj papir. Znaci, nije do njih, do tebe je... Klasican srpski sindrom, ti bacio papir, oni krivi...

To papirce koje su mi dali izgleda kao zguzvani papir od bureka i moje ime se jedva na njemu videlo zato sam ga i bacio. Iz nekog razloga oni smatrju da ja moram licno cuvati to papirce iako ga i oni sami u isto vreme poseduju i za samo $20 mogu napraviti kopiju. Zasto ja da cuvam ono sto oni vec imaju? Posao mi je da radim sa podacima pa mi je povo maximalno nelogicno. Osim toga, imam PRC koji je zaista uradjen kvalitetno i ne vidim zasto mi je plus p[otrebno to smesno papirce. No nebitno, sve to ne opravdava cinjenicu da sam ja za kopiju toga papirceta cekao tacno 11 meseci!Iskreno da sam znao da je tako bedno razmislio bi da l da ga sam odstampam u MS WORD ok salim se ali zaista se radi o obicnom WORD odstampanom listu sa nekakvim jednostavnim p[ecatom i zvrljkom od potpisa

Vec skoro 4-5 meseci u Ontariju nije moguce polagati za vozacku dozvolu.

Ajmo malo argumenata. Ljudi ovde ne poznaju prilike i mislice da si u pravu
.
Naravno da sam upravu, moj prijatelj vozi bez dozvole vec 4-5 meseci - tolerisu jer je aplicirao pre strajka. Nije moguce, da. U Ontariju nije mogice polagati za vozacku vec citavih 5 meseci! Mozete otici u Quebec da polazete tamo, ali avaj - dozvola vam nece biti priznata u Ontariju :)

Druga stvar - strajk djubretara letos.... 3 meseca smrdljivog Toronta jer država strajkuje sama protiv sebe?! Đubretari strajkuju a oni su radnici vladinih institucija koje ja finansiram od poreza da bi se zayebavali strajkovanjem...

ok, dosta o Kanadi, neću više
ninasimone ninasimone 18:33 17.12.2009

Re: papirologija

Nebojsa Krstic

Voleo bih da on ostane da radi što je i radio.

A kako bi bilo da se on unapredi u sefa ovih odbeglih sluzbenika? A za "obezbedjenje" ionako ima kandidata kolko hoces
blogovatelj blogovatelj 00:00 18.12.2009

Re: papirologija

3 meseca smrdljivog Toronta jer država strajkuje sama protiv sebe?!


Ne nego djubretari strajkovali protiv drzave. I to se desava ponekad, na zalost, i tu si u pravu.
Zato je gradonacelnik Dejvid Miler rekao posle tog strajka da se vise nece kandidovati za tu poziciju, jer zna sta bi ga cekalo na izborima. Isto sto i demokrate na Vozdovcu.

U Ontariju nije mogice polagati za vozacku vec citavih 5 meseci


U Ontariju JE MOGUCE polagati za vozacki. Ograniceno, ali moze. Na donjem linku pise da Road Test moze svako polagati, a to je u Ontariju dovoljno za tzv G1 dozvolu. A ako imas takvu tolerisace te sa njom milicija dok traje strajk!

Evo i dokaz!
Filip2412 Filip2412 04:03 18.12.2009

Re: papirologija

oket blogovatelj, moze za G1, u kontaktu sam sa coekom koji ima G1 i isteko je atreba mu G2, nareavski nece ponovo da polaze G1 da baca pare...

djubretari ko i svio ostali sto su placeni iz biudzeta od premijera do djubretara su za mene "drzava"
dakle, mi ih placamo da se zayebavaju

oket, nisam hteo dokazivati kako je kanada losa, bolje je organizovana od Srbije svakako, ali ima puno supljina i ovde

blogovatelj blogovatelj 06:18 18.12.2009

Re: papirologija

ali ima puno supljina i ovde


Supljina ima svuda, samo je pitanje koliko ih ima, i kojom ih brzinom neko krpi
A valjda ce i ovi da prestanu sa strajkom jednog dana...
vludvig vludvig 01:51 17.12.2009

Neki ministri ne rade dobro

Nadam se da ste Vašeg predsednika posavetovali da više ne izlazi u javnost s optužbom da pojedina ministarstva ne rade svoj posao a da pritom ne kaže koja su to ministarstva. Demokratija, transparentnost, iskrenost.. ili zastrašivanje, spletkarenje i mešanje u tuđe poslove..
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:22 17.12.2009

Re: Neki ministri ne rade dobro

Nadam se da ste Vašeg predsednika posavetovali da više ne izlazi u javnost s optužbom da pojedina ministarstva ne rade svoj posao a da pritom ne kaže koja su to ministarstva. Demokratija, transparentnost, iskrenost.. ili zastrašivanje, spletkarenje i mešanje u tuđe poslove..

Pa ovo je mešanje u moje poslove, zar ne?
vludvig vludvig 03:36 17.12.2009

Re: Neki ministri ne rade dobro

Mešanje u Vaš posao bi bilo ako bi imalo nekog uticaja, ovako je samo pusta želja (i još pride dobronamerna).
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:04 17.12.2009

zoran ...

zoran živković je đinđić za tadića ...

Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.
blogovatelj blogovatelj 03:25 17.12.2009

Ovaj post postaje medijska atrakcija

Cestitka Zen Masteru, Mikiju Medicu i Unfu!
Citiraju vas mediji po Srbiji...

palilula92 palilula92 05:04 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Ma blogeri su zakon!

Da ne navodim ko je to rekao, znace te
Goran Vučković Goran Vučković 08:57 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Razlaz bre, šta ste se skupili ovde - ne igra mečka!
adam weisphaut adam weisphaut 09:01 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Goran Vučković
Razlaz bre, šta ste se skupili ovde - ne igra mečka!

Spiridon Spiridon 09:53 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Goran Vučković
Razlaz bre, šta ste se skupili ovde - ne igra mečka!


Evo ga Vučko (poznatiji kao: NeočekivanaSilaKojaSeIznenadaPojavljujeIRešava Stvar).




Bijezimo



vishnja92 vishnja92 09:59 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

ne igra mečka!



~ klik na slik ~
mikimedic mikimedic 10:03 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Cestitka Zen Masteru, Mikiju Medicu i Unfu!
Citiraju vas mediji po Srbiji...


uf, da li je neka partija zainteresovana za nase usluge?



hvala blogovatelju.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana