Kultura

Basarin sms

Nebojsa Krstic RSS / 22.12.2009. u 22:17

Svetislav Basara u svojoj kolumni (Danas, 21.12.009.) piše "novogodišnji sms" Borisu Tadiću. U njemu kaže: “Da vidimo, poštovani predsedniče Tadiću. Univerzitet, pogotovo fakulteti društvenih nauka, u potpunosti u rukama Koštuničinih mudžahedina halk; provincijalizacija i posrbljavanje filozofije, sociologije, psihologije - o istoriji da i ne govorimo - u poodmakloj fazi. Po osnovnim školama veronauku predaju nastavnici članovi ekstremističkih desničarskih grupa. Duhovni, intelektualni i umetnički napori koji nisu u funkciji lažnog „rodoljublja“ se za sada tolerišu i još uvek ne kažnjavaju, ali su odgurnuti na krajnju marginu.”

Potom dodaje: “Narodni muzej nebeskog naroda ne radi već dugi niz godina. Likovna scena ne postoji. Književna još manje. Nema nijednog ozbiljnog časopisa za društvena pitanja. Nepismenost - i još gore - polupismenost šire se na dnevnoj bazi.”

I zaključuje: “Činjenica, međutim, da vi, koji predsedavate i državi i Demokratskoj stranci, ne uviđate da rasute nacionalne energije može sakupiti samo temeljan duhovni i kulturni preobražaj, izaziva određenu zabrinutost.”

Slažem se sa ovom prilično odmerenom kritikom stanja u jednom od “sektora” društva. Lično, bio bih sklon težim rečima….ali, nema šta: čovek je potpuno u pravu.

Basara je, inače, izvanredan pisac, bio je dobar ambasador, jednom rečju kul je lik. Zato ne verujem da je naivan. I da zaista veruje da B.Tadić ne zna da ne valja sve što Basara  navodi da ne valja. I da veruje da ovaj zaista ne zna kakva je kamara loših stvari nagomilana u svim drugim “sektorima”, koliko još kostura vreba iz raznih šifonjera i koliko još pokvarenih stvari u Srbiji treba popraviti, a krivih ispraviti.

Znao ne znao, Basara čini – šta? Šalje dijagnozu Tadiću. Dijagnozu i poziv da ovaj nešto učini. A šta će Basara, izvanredni pisac, cenjeni kulturni radnik i intelektualac?

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.

Svaka šuša zna da dignu ruku na pitanje: “ko zna šta ne valja?” Nažalost, nema mnogo dignutih ruku posle pitanja: “ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.

Zato bih bio zahvalan Basari kad bi posle postavljanja dijagnoze sledio njegov predlog terapije, bar kad je književna scena u pitanju. Šta bi, po njemu, trebalo preduzeti i kako. Makar u tom segmentu kulture (ako je o kulturi reč) i makar sa minimalnim odnosom prema mogućnostima kojima se raspolaže. Misleći na finansije. Misleći na koalicione partnere. Misleći na ljudske resurse itd.

To bi bio koristan model. Slanje novododišnjih sms-ova kojima se sve, pa i stanje kniževne scene, prebacuje Tadiću na konto, pomalo je nefer, a pomalo i sebična aktivnost. 



Komentari (294)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 22:28 22.12.2009

Prvi

Prvi

Edit: E sad da pisemo malo kad sam vec kaparisao ovu poziciju

Ne beri gajle ti za Basaru, nego gledaj sta ti je ciniti sa naprednjacima... To je muka prava, Basara je Zeka Peka za njih, on to pise samo da bi bio u centru paznje. Da je hteo nesto da menja, menjao bi na sebi prvo...
JJ Beba JJ Beba 22:40 22.12.2009

Re: Prvi

Znao ne znao, Basara čini – šta? Šalje dijagnozu Tadiću. Dijagnozu i poziv da ovaj nešto učini. A šta će Basara, izvanredni pisac, cenjeni kulturni radnik i intelektualac?

pa normalno da je javio tadiću, kome će drugom?
zar tadić nije preuzeo odgovornost za posao koji radi? zar on nije kapo di tuti kapi?
To bi bio koristan model. Slanje novododišnjih sms-ova kojima se sve prebacuje Tadiću na konto, pomalo je nefer, a pomalo i sebična aktivnost.

žašto nefer? kome drugom? tadić je najodgovorniji za ovu vladu pa logično i da sve kritike idu njemu na konto.
vlada je njegova. još nam žive sećanja na vreme & način kako je formirana
sonja k. sonja k. 23:37 22.12.2009

Re: Prvi

“ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.


oni ciji je posao da "nesto urade" i oni koji su za to placeni.





Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 06:01 23.12.2009

Re: Prvi

pa normalno da je javio tadiću, kome će drugom?
zar tadić nije preuzeo odgovornost za posao koji radi? zar on nije kapo di tuti kapi?

Kao što mu "Nije bilo u opisu radnog mesta" - Savezni Telkom ministar - da zna da mu prijateljica Neda glasa iz Bodruma, pa mu nije bilo u opisu radnog mesta - Ministar Vojni - nije bilo da prepoznaje begunca Šljivančanina fotografisanog kako izlazi iz beogradske kasarne, tako mu nije u opisu radnog mesta da se brine za posledice Koštuničine vlasti. Možda i stoga što bi morao da objašnjava kako je i njegova Kohabitacija dala svoj obol svemu pomenutom.

A i bolje da ne odgovara, jer kada god treba da objasni nešto (recimo dok singeriše na strugu u Zastavi - postao je baš dobar bravar ) razveže priču manje ubedljivu (a suvoparnu ) nego ova:



Inače, licemerno je prozivati Basaru "A šta ti radiš protiv toga" u državi koja ima onako sraman zakon o informisanju, u državi koja je ukidala Darvina, i koja i dalje pušta popove u škole - i još ih i plaća! da decu zatucavaju sa istim takvim ukinimodarvina idejama i pune im glave sa glupostima i izmišljotinama, u državi koja finansira kojekave projekte one kvaziintelektualne grupe što se okuplja u pivnici Nove Minhenske Misli, u državi koja je sebi dozvolila da revidira Nušića, kako se brojne novopokondirene Gospoje Ministarke ne bi osećale glupe u društvu, u državi koja je skoro po svemu na nivou latinoameričkih despotija od pre 2 veka, u državi u kojoj sudovi ne rade, sudije su sve samo ne ono što bi morale biti, a sve što je negativno se restaurira - od nacista do prvobitne zajednice kao ideala obiteljskog i političkog života.
Doctor Wu Doctor Wu 08:40 23.12.2009

Re: Prvi

Inače, licemerno je prozivati Basaru "A šta ti radiš protiv toga" u državi koja ima onako sraman zakon o informisanju, u državi koja je ukidala Darvina, i koja i dalje pušta popove u škole - i još ih i plaća! da decu zatucavaju sa istim takvim ukinimodarvina idejama i pune im glave sa glupostima i izmišljotinama, ... - od nacista do prvobitne zajednice kao ideala obiteljskog i političkog života.

Ne znam šta ovaj Nušić radi ovde, ali tebe je, reklo bi se, ovaj Darvin baš pogodio... za pun efekat fali samo jedno poređenje sa Hitlerom (Minhen, nacisti).
Rejlem Rejlem 10:08 23.12.2009

Re: Prvi

Dont Fear The Reaper
pa normalno da je javio tadiću, kome će drugom?zar tadić nije preuzeo odgovornost za posao koji radi? zar on nije kapo di tuti kapi?Kao što mu "Nije bilo u opisu radnog mesta" - Savezni Telkom ministar - da zna da mu prijateljica Neda glasa iz Bodruma, pa mu nije bilo u opisu radnog mesta - Ministar Vojni - nije bilo da prepoznaje begunca Šljivančanina fotografisanog kako izlazi iz beogradske kasarne, tako mu nije u opisu radnog mesta da se brine za posledice Koštuničine vlasti. Možda i stoga što bi morao da objašnjava kako je i njegova Kohabitacija dala svoj obol svemu pomenutom. A i bolje da ne odgovara, jer kada god treba da objasni nešto (recimo dok singeriše na strugu u Zastavi - postao je baš dobar bravar ) razveže priču manje ubedljivu (a suvoparnu ) nego ova:
Inače, licemerno je prozivati Basaru "A šta ti radiš protiv toga" u državi koja ima onako sraman zakon o informisanju, u državi koja je ukidala Darvina, i koja i dalje pušta popove u škole - i još ih i plaća! da decu zatucavaju sa istim takvim ukinimodarvina idejama i pune im glave sa glupostima i izmišljotinama, u državi koja finansira kojekave projekte one kvaziintelektualne grupe što se okuplja u pivnici Nove Minhenske Misli, u državi koja je sebi dozvolila da revidira Nušića, kako se brojne novopokondirene Gospoje Ministarke ne bi osećale glupe u društvu, u državi koja je skoro po svemu na nivou latinoameričkih despotija od pre 2 veka, u državi u kojoj sudovi ne rade, sudije su sve samo ne ono što bi morale biti, a sve što je negativno se restaurira - od nacista do prvobitne zajednice kao ideala obiteljskog i političkog života.



Sve potpisujem.
apectator apectator 11:10 23.12.2009

Re: Prvi

sonja k.
“ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”. oni ciji je posao da "nesto urade" i oni koji su za to placeni.

A ljude koji su spremni da preuzmu odgovornost i nesto urade,i onda kad se pojave,sprega politickih mocnika i tajkuna i njeni izvrsioci saplicu i opstruisu i otezavaju im rad na svaki moguci nacin.Zar primeri ljudi kao sto su Rodoljub Sabic ili Verica Barac to ne potvrdjuju ?
benevolent benevolent 11:15 23.12.2009

Re: Prvi

Zar primeri ljudi kao sto su Rodoljub Sabic ili Verica Barac to ne potvrdjuju ?


...Слободан Лаловић, проф др Предраг Чупић...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:35 22.12.2009

Одговор

Basarin sms
Znao ne znao, Basara čini – šta? Šalje dijagnozu Tadiću. Dijagnozu i poziv da ovaj nešto učini. A šta će Basara, izvanredni pisac, cenjeni kulturni radnik i intelektualac?

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.

Басара би, на оно горње питање, вероватно одговорио: "Пишем књиге и чланке који се директно супротстављају ономе што сам у овом свом тексту прозвао. И немојте тражити више од мене." И то не би био лош одговор на твоје питање.

Иначе, занимљив је онај захтев:
“Činjenica, međutim, da vi, koji predsedavate i državi i Demokratskoj stranci, ne uviđate da rasute nacionalne energije može sakupiti samo temeljan duhovni i kulturni preobražaj, izaziva određenu zabrinutost.”
Истоветан позив, на обнову националних снага, чуо се у времену које је тупаво претходило мучним деведесетим. Као и у тридесетим годинама прошлог века (Црњански и остали). Шта је идеја? Комесарски препород? Уместо веронауке у школе увести етику? Занимљиво.
blogovatelj blogovatelj 22:42 22.12.2009

Re: Одговор

Истоветан позив, на обнову националних снага, чуо се у времену које је тупаво претходило мучним деведесетим


Najobicnije frazetine, kao sto rekoh. I to objavljene u novinama koje imaju minimalan tiraz.
Postaje simptomaticno da gospodin savetnik na blogu napada likove poput ex premijera Zivkovica ili Basare, koji stvarno vise nikoga ne zanimaju.
A kao sto rekoh, najveca mu nevolja preti od naprednjaka. Ili sam mozda u zabludi?! Mozda je na pomolu neka koalicija sa Tomom i Alexom, za koju mi i ne znamo?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 22.12.2009

Re: Одговор

Мислим да је илузорно и наивно веровати како ће се у ово данашње време појавити некакав модерни Доситеј Обрадовић са песмом Востани Сербие, под којом ће се Срби подигнути у бољу будућност. Или да ће неко талентовано Српче написати нововеки Капитал који ће земљу повести у духовни препород. Овакав приступ је нека врста анахроног романтизма, сличног оном који Басара у својим текстовима оптужује. Једино што би, рецимо, у том случају Доситеј био подобнији него Вук Караџић, а Капетан Миша бољи од Мишковића. Култура и књиге, у модерном добу, имају врло мали ако икакав утицај на духовно здравствено стање неке нације. Јер нација се, већински, њима не бави.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:09 22.12.2009

Re: Одговор

Apsolutno,moram se slozim i strasno me nerviraju ljudi koji postave problem,bez resenja!
I to je ono sto Basara radi vec odredjeno vreme! Mogao bih i ja da trubim o nesposobnosti vlasti,jer nijedna vlast nije savrsena,ali voditi citavu politiku,kao sto vodi Basara i co. je krajnje !Ali takodje mi je
,kada ljudi koji su u direktnom dodiru s' vlascu,ljudi koji mogu nesto promene,ne rade na resenju,vec na klasicnom,ocijukanju politickih neistomisljenika...i bogami ta politika vodi ka sledecem Vozdovcu,ili pak
neka koalicija sa Tomom i Alexom, za koju mi i ne znamo?!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:13 22.12.2009

Re: Одговор

Najobicnije frazetine, kao sto rekoh. I to objavljene u novinama koje imaju minimalan tiraz.

ali maksimalan uticaj na politiku
Doctor Wu Doctor Wu 23:32 22.12.2009

Re: Одговор

“Činjenica, međutim, da vi, koji predsedavate i državi i Demokratskoj stranci, ne uviđate da rasute nacionalne energije može sakupiti samo temeljan duhovni i kulturni preobražaj, izaziva određenu zabrinutost.”

Brajoviću, majstore! Citat je pravi, onako, ćosićevski, starosrpski, hristijanski... fali samo jedno: Za kralja i otadžbinu!
Nije Basara tek tako stara demohrišćanska kuka.
drug.clan drug.clan 00:23 23.12.2009

Re: Одговор

stefan.hauzer
Apsolutno,moram se slozim i strasno me nerviraju ljudi koji postave problem,bez resenja!
I to je ono sto Basara radi vec odredjeno vreme! Mogao bih i ja da trubim o nesposobnosti vlasti,jer nijedna vlast nije savrsena,ali voditi citavu politiku,kao sto vodi Basara i co. je krajnje !Ali takodje mi je
,kada ljudi koji su u direktnom dodiru s' vlascu,ljudi koji mogu nesto promene,ne rade na resenju,vec na klasicnom,ocijukanju politickih neistomisljenika...i bogami ta politika vodi ka sledecem Vozdovcu,ili pak
neka koalicija sa Tomom i Alexom, za koju mi i ne znamo?!




basara je samo tipican predstavnik politike grupe zvane "vecita opozicija" e sada sa stavovima te grupe mozete da se slazete ili ne, no to je vec druga prica
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:31 23.12.2009

Re: Одговор

basara je samo tipican predstavnik politike grupe zvane "vecita opozicija" e sada sa stavovima te grupe mozete da se slazete ili ne, no to je vec druga prica

ja njega gledam kao jednog intelektualca koji ima svoja misljenja na drustvene tokove i ta misljenja saopstava javno. Od njega nista drugo ne ocekujem, samo jednu analizu, koje su - sto se njega tice - gotovo uvek apsolutno ispravne. I na tome sam mu zahvalan.
A, te antopoloske analize, zlurade interpretacije istorije njegovog politickpoog aktivizma, ili pak pakosne primedbe protiv novina za koje pise, pogotovo od ljudi koji nemaju nikakav krediblitet da bi to ocenjivali, ni najmanje me ne interesuju.
blogovatelj blogovatelj 01:08 23.12.2009

Re: Одговор

ali maksimalan uticaj na politiku


U redu je hvaliti svoga konja, ko ce ako neces ti sam.
Ali ovo citirano mi nikako nije jasno.
Na ciju politiku vi imate uticaja? Na politiku vlade? Demokrata? Savetnika? Svih zajedno?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:18 23.12.2009

Re: Одговор

Na ciju politiku vi imate uticaja? Na politiku vlade? Demokrata? Savetnika? Svih zajedno?

Danas je bitan, jer je "oppinion making" novina. Vazan je svakog politicara je su stavovi Danasa izuzetno postovani u diplomatskim krugovima, jer to nije drzavna novina u kojoj vlast direktno moze da utice komentarima. Danas kao korektiv politickih tokova i drustvenih tokova ima i te kakav uticaj.Otprilike kao nekakv srpski "think tank", a cesto ga na zapadu tako i objasnjavaju.
blogovatelj blogovatelj 01:19 23.12.2009

Re: Одговор

Nije Basara tek tako stara demohrišćanska kuka.


Da je samo demohriscanska... Moze on biti i liberalna kuka, uopste u njega ne sumnjam.
mikimedic mikimedic 01:57 23.12.2009

Re: Одговор

Danasa izuzetno postovani u diplomatskim krugovima


ga na zapadu tako i objasnjavaju


Exitus Letalis Exitus Letalis 02:00 23.12.2009

Re: Одговор

Apsolutno,moram se slozim i strasno me nerviraju ljudi koji postave problem,bez resenja!

šta je tu za nerviranje?
basara može, kao što to u nekim zemljama rade intelektualci, da ukaže na problem.
koliko se on dotiče vlasti, sad je drugo pitanje.
zar nije tačno da je veroučitelj onaj iz neke ekstremističke grupe (u slobodno vreme se bavi tim finim bejzbol stvarima)?
jel taj tip suspendovan?
jel su suspendovani oni fudblaeri koji su nosili majicu "pravda za uroša"?
a ovi košarkaši koji su skandirali da brankici da će proći ko ćuruvija?
ma jok, svi na svojim mestima, slobodni ko ptice.
mislim, dal treba prećutati ove stvari?
i kakvo rešenje predložiti?
pa, valjda se rešenje vidi iz aviona.
ćorka, suspenzija, suđenje, šta god!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:24 23.12.2009

Re: Одговор

pa, valjda se rešenje vidi iz aviona.
ćorka, suspenzija, suđenje, šta god!


Naravno. Jedino što bi intelektualac znao da to zavisi od nezavisnog tuzilaštva i sudstva koje se reformiše, a ne od Tadićeve dobre volje. A ovde imate pojavu da se u isto vreme kritikuje nekažnjavanje huligana i reforma pravosudnog sistema. A to je kontradiktornost.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:50 23.12.2009

Re: Одговор

A ovde imate pojavu da se u isto vreme kritikuje nekažnjavanje huligana i reforma pravosudnog sistema. A to je kontradiktornost.

ti se šališ s nama.
kakva reforma.
predložili čoveka koji je umro.
i predložili one što su "krali" izbore.
il što su primali milione a nisu znali otkud im na računu.
kad već spominjemo peščanik, možda da neko baci pogled na tekst
vesne rakić vodinelić.
ne škodi, kako da kažem.
blogovatelj blogovatelj 05:14 23.12.2009

Re: Одговор

cesto ga na zapadu tako i objasnjavaju


Prijatelju moj dragi, polovina populacije Srbije ne zna za te novine, a ne na zapadu. Na zapadu ne znaju ni za jedne srpske novine.
Nemoj samo da mi kazes da ste firma koja se izdrzava samo od prodaje novina i od prodaje reklamnog prostora u tim novinama i na svom sajtu.
Onaj kompjuterski odeljak i odeljak za kulturu su vam izuzetni, sto jes' jes', ali to ne donosi pare.
Znaci, pare stizu sa drugog mesta.
Nisam kao mnogi koji tvrde da je to lose, cak mislim da je to dobro, jer odredjeni broj ljudi radi i zaradjuje a nije na grbaci poreskih obveznika. Ali to onda ne moze biti nazvano nazavisnoscu medija, ma sta ti o tome mislio i pricao.
adam weisphaut adam weisphaut 07:24 23.12.2009

Re: Одговор

Уместо веронауке у школе увести етику?

Somebody said Jehovah?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:12 23.12.2009

Re: Одговор

Predrag Brajovic
Шта је идеја? Комесарски препород?


Izgleda. Sad bi izgleda trebalo LDP-komesari da sprovedu cistku na univerzitetu u kulturi etc. Ko nije moraln(at)o-politicki podoban napolje ... Nekadasnji clan DSS ce da nam daje "ispravne" dijagonoze i savete kako ucutkati "Kostunicine mudzahedine" ... Samo jos da se sa savetima (i dijagnozama) javi onaj nekadasnji cetnik i perjanica srpske reci Nikola Samardzic sa savetima kako se boriti protiv ekstremnih desnicara ... Novi ldp-mudzahedini protiv svojih nekadasnjih drugova i saboraca ... Blago Srbiji ako se po njihovim savetima bude postupalo...
kamichak92 kamichak92 08:29 23.12.2009

Re: Одговор

Nebojsa Krstic
A ovde imate pojavu da se u isto vreme kritikuje nekažnjavanje huligana i reforma pravosudnog sistema. A to je kontradiktornost.


nije tacno. reforma pravosudnog sistema po sebi ne garantuje da ce huligani biti kaznjeni.
ali to je komplikovano, nema veze ako ne razumes.
ninasimone ninasimone 08:52 23.12.2009

Re: Одговор

Exitus Letalis
možda da neko baci pogled na tekst
vesne rakić vodinelić.

Jel sam ja to dobro procitala u njenom clanku: savet ih postavlja bez ogranicenja mandata?
wukadin wukadin 08:53 23.12.2009

Re: Одговор

Postaje simptomaticno da gospodin savetnik na blogu napada likove poput ex premijera Zivkovica ili Basare, koji stvarno vise nikoga ne zanimaju.
A kao sto rekoh, najveca mu nevolja preti od naprednjaka. Ili sam mozda u zabludi?! Mozda je na pomolu neka koalicija sa Tomom i Alexom, za koju mi i ne znamo?!


Nemojmo biti prestrogi prema savetniku. Pa dva bloga je posvetio pobedi naprednjaka u Voždovcu. Živkovića je (u oba?) uzgred pomenuo. Sad što je pisao nebuloze, i uglavnom dobijao negativne komentare, druga je stvar.
wukadin wukadin 08:59 23.12.2009

Re: Одговор

basara je samo tipican predstavnik politike grupe zvane "vecita opozicija" e sada sa stavovima te grupe mozete da se slazete ili ne, no to je vec druga prica


... a posebno kad je ta opozicija na vlasti, kako reče Drašković davno.
Ambasadorsko mesto
Uzgred, setih se jednog drugog demo-no-hrišćanina, STR Protića, koga su još zvali Kiklop: "Ne mrzim ja Koštunicu,* ali vi biste ga mrzeli da je vama uradio što i meni!" Jes, vala! Oduzeo mu ambasadorsko mesto, sve privilegije i iluziju bitnosti koja je hranila narasli ego. Pa kako čovek da ga ne mrzi ali...

*Zato je kul biti pagan. Lepo mrziš, i nije te sramota. Ne nameće ti hrišćansko ime ograničenja. Ili "agnostik" kao Ceca Lukić koja "zdravo mrzi"... gle čuda, baš Koštunicu
wukadin wukadin 09:06 23.12.2009

Re: Одговор

i kakvo rešenje predložiti?
pa, valjda se rešenje vidi iz aviona.


Naprednjake na vlast.
U Iranu praktično nema islamskog terorizma, za razliku od Egipta.
Šta mislite zašto
niccolo niccolo 09:45 23.12.2009

Re: Одговор

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.

Slažem se sa ovim stavom. Evo ja sam baš u zadnjem svom blogu izneo jedan problem u društvu i rekao kako bi se isti mogao rešiti...
Jel sam ja to dobro procitala u njenom clanku: savet ih postavlja bez ogranicenja mandata?

Pa da, sudije su stalne - samo se prvi put biraju (od strane Skupštine) na period od tri godine, posle toga ih sudsko telo (Visoki savet sudstva) bira do kraja radnog veka (osim naravno ako sami ne odluče da prestanu da budu sudije ili ih razreše).
medjutim92 medjutim92 10:13 23.12.2009

Re: Одговор

Exitus Letalis
jel su suspendovani oni fudblaeri koji su nosili majicu "pravda za uroša"?


jel nezakonito?

Exitus Letalis
a ovi košarkaši koji su skandirali da brankici da će proći ko ćuruvija?


Kosarkasi to NISU skandirali.

To su skandirali navijaci na fudbalskoj utakmici, na kosarkaskoj utakmici je skandirana druga pesma vulgarnog sadrzaja, ali bez pominjanja kako ce Brankica da prodje.

Napominjem ovo jer je za sud prilicna razlika izmedju psovanja i pretnji, po vama bi ispalo da i kosarkasi treba da idu u aps jer su pretili Brankici..

Doduse, ni to sa apsom nije sigurno, ni Canak koji je pretio da ce Milosevica da obesi na Terazijama nikad nije isao u zatvor zbog svojih javno izrecenih optuzbi.. Cudan taj verbalni delikt, selektivan..
wukadin wukadin 10:38 23.12.2009

Re: Одговор

Doduse, ni to sa apsom nije sigurno, ni Canak koji je pretio da ce Milosevica da obesi na Terazijama nikad nije isao u zatvor zbog svojih javno izrecenih optuzbi.. Cudan taj verbalni delikt, selektivan..



Kao i sve kod liberalista.
Zato oni nikad ne mogu biti liberal(n)i jer sustinski ne dozvoljavaju drugacije misljenje.
benevolent benevolent 10:57 23.12.2009

Re: Одговор

predložili čoveka koji je umro

politicki_konkretan politicki_konkretan 11:48 23.12.2009

Re: Одговор

A zar nije kontradiktornost to što baš Vi obavljate funkciju za koju niste kvalifikovani (za koju kažete da vas ne plaća država, već neko drugi verovatno, ali to nećete da nam kažete) i to u kabinetu predsednika, a očekujete od drugih da obavljaju vaš posao, da vam pružaju besplatne savete, čak i da preuzimaju odgovornost.
Pošteno bi bilo da se povučete ukoliko vam smetaju kritike jer za loše stanje u svim oblastima društva ne može biti kriv Basara, ali vi možete biti i jeste odgovorni.
pedja1008 pedja1008 13:26 23.12.2009

Re: Одговор

wukadin
basara je samo tipican predstavnik politike grupe zvane "vecita opozicija" e sada sa stavovima te grupe mozete da se slazete ili ne, no to je vec druga prica


... a posebno kad je ta opozicija na vlasti, kako reče Drašković davno.
Ambasadorsko mesto
Uzgred, setih se jednog drugog demo-no-hrišćanina, STR Protića, koga su još zvali Kiklop: "Ne mrzim ja Koštunicu,* ali vi biste ga mrzeli da je vama uradio što i meni!" Jes, vala! Oduzeo mu ambasadorsko mesto, sve privilegije i iluziju bitnosti koja je hranila narasli ego. Pa kako čovek da ga ne mrzi ali...

*Zato je kul biti pagan. Lepo mrziš, i nije te sramota. Ne nameće ti hrišćansko ime ograničenja. Ili "agnostik" kao Ceca Lukić koja "zdravo mrzi"... gle čuda, baš Koštunicu


A ti si kao hriscanin?
blogovatelj blogovatelj 17:09 23.12.2009

Re: Одговор

Zato oni nikad ne mogu biti liberal(n)i jer sustinski ne dozvoljavaju drugacije misljenje.


To sam ja uvideo na blogu ovde.
Hvala im sto su me prosvetlili.
Bio sam nespretan i mlad i mislio, posto su liberali jedna od dve najjace kanadske partije, da i ovi srpski pokusavaju tako nesto. Medjutim, blog mi je otvorio oci i ukapirao sam kako izgleda njihovo vidjenje sloboda i liberalizma.
ninasimone ninasimone 17:36 23.12.2009

Re: Одговор

niccolo

Pa da, sudije su stalne - samo se prvi put biraju (od strane Skupštine) na period od tri godine, posle toga ih sudsko telo (Visoki savet sudstva) bira do kraja radnog veka (osim naravno ako sami ne odluče da prestanu da budu sudije ili ih razreše).

tnx niccolo. Zvucalo je kao da se ustolice pa dalje nikakvih ogranicenja, uslovljavanja, evaluacije, itd. - bar na papiru.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:17 23.12.2009

Re: Одговор

jel nezakonito?

jašta je.
Kosarkasi to NISU skandirali.

Mlake reakcije klubova na uvrede
11. decembar 2009. | 17:15 | Izvor: B92
Beograd -- Uprave sportskih klubova bez odnosa prema sinoćnjem pogrdnom skandiranju navijača kome su se pridružili i košarkaši Partizana.


piše ovde
medjutim92 medjutim92 13:28 24.12.2009

Re: Одговор

Exitus Letalis
Kosarkasi to NISU skandirali.

Mlake reakcije klubova na uvrede
11. decembar 2009. | 17:15 | Izvor: B92
Beograd -- Uprave sportskih klubova bez odnosa prema sinoćnjem pogrdnom skandiranju navijača kome su se pridružili i košarkaši Partizana.


piše ovde


kao sto rekoh gore, kosarkasi NISU skandirali Brankici da ce da prodje kao Curuvija. Jesu pevali uvredljivu pesmu, da je ne citiram, ali pretnji nije bilo. Solidna je razlika izmedju smrti i oralnog seksa..
vludvig vludvig 01:51 25.12.2009

Re: Одговор


A ovde imate pojavu da se u isto vreme kritikuje nekažnjavanje huligana i reforma pravosudnog sistema. A to je kontradiktornost.


Reforma pravosudnog sistema je kritikovana zato što njeni kriterijumi nisu jasni i javni.
halman halman 16:08 25.12.2009

Re: Одговор

wukadin
basara je samo tipican predstavnik politike grupe zvane "vecita opozicija" e sada sa stavovima te grupe mozete da se slazete ili ne, no to je vec druga prica... a posebno kad je ta opozicija na vlasti, kako reče Drašković davno.Ambasadorsko mestoUzgred, setih se jednog drugog demo-no-hrišćanina, STR Protića, koga su još zvali Kiklop: "Ne mrzim ja Koštunicu,* ali vi biste ga mrzeli da je vama uradio što i meni!" Jes, vala! Oduzeo mu ambasadorsko mesto, sve privilegije i iluziju bitnosti koja je hranila narasli ego. Pa kako čovek da ga ne mrzi ali... *Zato je kul biti pagan. Lepo mrziš, i nije te sramota. Ne nameće ti hrišćansko ime ograničenja. Ili "agnostik" kao Ceca Lukić koja "zdravo mrzi"... gle čuda, baš Koštunicu


Браво Мајсторе!!!!!! Потписујем....
gorran2 gorran2 22:36 22.12.2009

nezahvalnost

ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost
Odgovorni drugovi (i gospoda) preuzeli su ogromnu odgovornost na svoja pleća, a neodgovorni građani ih samo nerviraju i propituju gde su nestale pare i gde su rezultati. E, pa, ne može to tako! Pokažite malo zahvalnosti i ne galamite dok se odgovorni drugovi/gospoda odmaraju od napornog (k)rada!
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:01 23.12.2009

Re: nezahvalnost

gorran2
ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost
Odgovorni drugovi (i gospoda) preuzeli su ogromnu odgovornost na svoja pleća, a neodgovorni građani ih samo nerviraju i propituju gde su nestale pare i gde su rezultati. E, pa, ne može to tako! Pokažite malo zahvalnosti i ne galamite dok se odgovorni drugovi/gospoda odmaraju od napornog (k)rada!

da, ko kralj ibi.
samo da im je bolji narod.



šta je to s mojim narodom?
zameniću ga za neki nov.
šta će mi polovan narod.
zamenim to, pa koliko dobijem.
nije važno ...
Filip2412 Filip2412 22:41 22.12.2009

...

Bezbednost je ipak najbitnija, samo nek policija & sudstvo rade svoj posao i sami gradjani kroz razne ngo popravice kulturnu sliku Srbije.

Pre toga oni koji javno prete smrcu novinarima & oni koji sa po 20 optuznica za teska krivicna dela setaju slobodno ulicama moraju biti smesteni gde im je mesto.

Bez preterivanja zaista, ko moze da se oseca bezbedno ako njegove izjave u javnosti odmeravaju razne nasilne grupe i zatim prete? Eto recimo, neke od tih kriminalnih grupa su uzimale sebi za pravo da prekidaju umetnicke performanse....

Dok to prolazi nekaznjeno tesko je ocekivati sveze ideje u kulturi. Dakle, drzava mora da stvroi uslove, to jest da obezbedi i brani slobodu pojednica a ljudi ce sami poceti da stvaraju.
gorran2 gorran2 22:45 22.12.2009

pitanje identiteta

Svetislav Basara u svojoj kolumni (Danas, 21.12.009.) piše novogodišnji sms Borisu Tadiću. U njemu kaže: “Da vidimo, poštovani predsedniče Tadiću. Univerzitet, pogotovo fakulteti društvenih nauka, u potpunosti u rukama Koštuničinih mudžahedina halk; provincijalizacija i posrbljavanje filozofije, sociologije, psihologije - o istoriji da i ne govorimo - u poodmakloj fazi. Po osnovnim školama veronauku predaju nastavnici članovi ekstremističkih desničarskih grupa. Duhovni, intelektualni i umetnički napori koji nisu u funkciji lažnog „rodoljublja“ se za sada tolerišu i još uvek ne kažnjavaju, ali su odgurnuti na krajnju marginu.”
Ma je li to onaj isti Basara što je bio aktivista DSS, DHSS, DS i na kraju opet DHSS, ili je to u njega ušao Todor Kuljić?
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:53 22.12.2009

Ovako su mi ˝savetnici˝ bili drazi :))


myredneckself myredneckself 23:41 22.12.2009

onda

I da veruje da ovaj zaista ne zna kakva je kamarila loših stvari nagomilana u svim drugim “sektorima”, koliko još kostura vreba iz raznih šifonjera i koliko još pokvarenih stvari u Srbiji treba popraviti, a krivih ispraviti.

Slanje novododišnjih sms-ova kojima se sve prebacuje Tadiću na konto, pomalo je nefer, a pomalo i sebična aktivnost.

razglednica, može?


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 03:13 23.12.2009

Re: Ovako su mi ˝savetnici˝ bili drazi :))

stefan.hauzer



I meni. Sta li radi Zdenko, moj skolski drug:)
Rejlem Rejlem 10:13 23.12.2009

Re: Ovako su mi ˝savetnici˝ bili drazi :))

stefan.hauzer

I meni.
JJ Beba JJ Beba 20:57 23.12.2009

Re: Ovako su mi ˝savetnici˝ bili drazi :))

I meni. Sta li radi Zdenko, moj skolski drug:)

svira bluz u Zoni B
NNN NNN 23:32 22.12.2009

freak scene

Likovna scena ne postoji. Književna još manje.
Rok scena
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:34 23.12.2009

Re: freak scene

Rok scena

i te kako postoji, samo je treba naci.
I to sto je s komercijalne strane potpuno garazna u ovom trenutku, za mene je apsolutni hit.
NNN NNN 00:58 23.12.2009

Re: freak scene

Daj neki hint (može i kod tebe na blogu, ako ovde opet proradi metla)
Dr M Dr M 01:12 23.12.2009

Re: freak scene

ako ovde opet proradi metla)


Metla dize mnogo prasine, sad ce da radi sundjer...
blogovatelj blogovatelj 05:46 23.12.2009

Re: freak scene

i te kako postoji, samo je treba naci.
I to sto je s komercijalne strane potpuno garazna u ovom trenutku, za mene je apsolutni hit.


Slicno razmisljanje kao i prethodni komentar vezan za novine u kojima radis, sto ce reci pretenciozno razmisljanje.
Hajde sad malo logike, nauke koja nas uci kako da izvlacimo zakljucke.
1. Napisao si post vezan za novitete u svetskoj rok muzici u 2009. godini pre neki dan na blogu
2. Moze se reci da na svetskom nivou jos uvek postoji fenomen nazvan rok scena, mada uveliko izumire
3. Ovo je blog i sajt gde dolazi populacija koja u ogromnom broju slusa rok muziku.
4. Koliko si komentara na svom blogu imao od 19 decembra do danasnjeg dana? Reci cu ti. Cetiri! A red velicine registrovanih clanova bloga je nekoliko hiljada i verujem da 95% njih slusa rok muziku. Od kad sam bloger nisam video na ovom sajtu post koji je manje komentarisan.

Na kraju komentara tvrdis da scena nije komercijalna. To onda znaci da ti ljudi to ne rade profesionalno nego iz hobija.
Tu gresis. Ne da nije komercijalna, rok muzika je mrtva. Nema je vise. Izumire svuda u svetu, a u Srbiji je odavno umrla. Ima par izuzetaka koji potvrdjuju pravilo i mali broj ljudi koji to vole i sviraju za sebe i svoje prijatelje. Toga ima, ali to nije dovoljno da se kaze da u Srbiji postoji rok scena. Koliko je albuma u Srbiji izdato ove godine?
Rejlem Rejlem 10:16 23.12.2009

Re: freak scene

U to ime,

Jes da nema nikakve veze sa g. Savetnikom, al malo da evociramo uspomene.
136357 136357 12:28 23.12.2009

Re: freak scene


2. Moze se reci da na svetskom nivou jos uvek postoji fenomen nazvan rok scena, mada uveliko izumire


Proveriti koliko puta se od 1955. naovamo ta teza pojavljivala i uporediti sa realnim stanjem stvari.


4. Koliko si komentara na svom blogu imao od 19 decembra do danasnjeg dana? Reci cu ti. Cetiri! A red velicine registrovanih clanova bloga je nekoliko hiljada i verujem da 95% njih slusa rok muziku. Od kad sam bloger nisam video na ovom sajtu post koji je manje komentarisan.


Blogeri očigledno veruju da će do dobre cure doći kroz bavljenje najpopularnijom srpskom naučno umetničko sportskom veštinom - politikom. A kako su dometi srpske politike prvenstveno takvi da isključuju realne kriterijume, jasno je da je politikantska onanija milija većini blogera od hetero seksa koji i dalje, o, da, nudi rok muzika. Pa čak i srpska.

Na kraju komentara tvrdis da scena nije komercijalna. To onda znaci da ti ljudi to ne rade profesionalno nego iz hobija.
Tu gresis. Ne da nije komercijalna, rok muzika je mrtva. Nema je vise. Izumire svuda u svetu, a u Srbiji je odavno umrla. Ima par izuzetaka koji potvrdjuju pravilo i mali broj ljudi koji to vole i sviraju za sebe i svoje prijatelje. Toga ima, ali to nije dovoljno da se kaze da u Srbiji postoji rok scena. Koliko je albuma u Srbiji izdato ove godine?


Oko sto. I najgori među njima su bolji od blogerskog mudroserstva, iako im je vidljivost obrnuto proporcionalna.

Konkretan predlog g. savetniku: možda bi g. Basara blagonaklonije gledao na predsednikove civilizacijsko-kulturološke napore ako bi predsednik mogao da (opet?) uleti sa finansijskom inekcijom pokojnom magazinu Zemlja. Pa tu da vidimo kako g. Basara vidi Zemlju posle one tirade o superanusima...
blogovatelj blogovatelj 20:41 23.12.2009

Re: freak scene

Proveriti koliko puta se od 1955. naovamo ta teza pojavljivala i uporediti sa realnim stanjem stvari.


A koje je realno stanje, ti nam reci, o premudri.

Sta ti mislis koliko jedan muzicki zanr moze da traje?
Je li dzez danas ziv?
Nije, tj nije svetski hit da budem tacniji. Tako ce i rok prestati da bude jednog dana. You can hate it, but don't ignore it.
Ostace naravno ljudi koji ce to voleti i slusati, ali to nece biti svetski trend, kao sto i prestaje da bude.
Razlog svemu su uvek pare. Rok muziku je ubijalo i ubija brdo stvari, ali definitivno pojavom mp3 muzike, vise nema para u muzickom izdavastvu.
Dalje, znak da sve umire je sve veci i veci broj cover bendova. Rok postaje reproduktivna muzika, a ne muzika koju stvaraju novi autori.
Koja rok pesma je zavladala svetom u zadnjih deset godina? Neeeeeeemaaaaaaaa.....
A sezdesetih, sedamdesetih, osamdesetih i u prvoj polovini devedesetih se pojavljivalo mesecno po nekoliko takvih. A onda je polako sledio smiraj svega, pa danas satro mega zvezde izdaju album jednom u pet godina. A oni koji su underground jos redje.
Ja rekoh, a ti sad pricaj koliko god hoces.
136357 136357 02:03 24.12.2009

Re: freak scene

Bulazniš, druže, upadaš samom sebi u reč navodeći sveopšta mesta čije kontradikcije bi ja sad trebalo da ti navodim, sagovorniku koji odgovor počinje sa "o premudri" a završava sa "pričaj koliko oćeš, boli me dupe". Sve i da ne navodim činjenice koje su suprotnosti sa onim što si izneo, a koje bi ti onda kao osporavao. Nema problema, zemlja je ploča i sunce se vrti oko nje, a tvoja pamet je beskrajna.
Svoj legitimitet urbanog intelektualca koji sa rezignacijom nosi u sebi svest o smrti rokenrola si dokazao, što znači, iz ovih stopa u najbližu ispostavu neke od vladajućih partija. Ako već i nisi tamo.

blogovatelj blogovatelj 03:28 24.12.2009

Re: freak scene

Bulazniš, druže, upadaš samom sebi u reč navodeći sveopšta mesta čije kontradikcije bi ja sad trebalo da ti navodim, sagovorniku koji odgovor počinje sa "o premudri" a završava sa "pričaj koliko oćeš, boli me dupe". Sve i da ne navodim činjenice koje su suprotnosti sa onim što si izneo, a koje bi ti onda kao osporavao. Nema problema, zemlja je ploča i sunce se vrti oko nje, a tvoja pamet je beskrajna.
Svoj legitimitet urbanog intelektualca koji sa rezignacijom nosi u sebi svest o smrti rokenrola si dokazao, što znači, iz ovih stopa u najbližu ispostavu neke od vladajućih partija. Ako već i nisi tamo


A ovo su kao argumenti?!
Ne zelim vise da trolujem, samo da ti javim da nikad nisam bio ni u jednoj partiji, i od silne ljubavi prema partijama sam emigrirao u svet gde pripadnost partiji nije merilo uspeha.
Ako imas jos pitanja, pisi mi slobodno na priv...

136357 136357 20:40 26.12.2009

Re: freak scene

A ovo su kao argumenti?!
Ne zelim vise da trolujem, samo da ti javim da nikad nisam bio ni u jednoj partiji, i od silne ljubavi prema partijama sam emigrirao u svet gde pripadnost partiji nije merilo uspeha.
Ako imas jos pitanja, pisi mi slobodno na priv...


Nemam i nisam ni imao pitanja za tebe, već sam samo odgovorio na tvoje pitanje o tome koliko je albuma objavljeno u Srbiji ove godine (da ponovim: oko 100), pa ako ćeš ti da sahranjuješ žive ljude koji stvaraju muziku, ispod tvog radara doduše (što je njihova greška koliko i tvoja), onda treba da se ukaže na značaj i važnost blogerskih sudova.

Ali ajde, đene đene za Srbiju, sahranio si i svetsku rok muziku. Čini mi se i da se u toj tvojoj pečalbi mogu pronaći podaci o broju prodatih diskova 2009 (već sa rezultata na prvoj stranici gugla), cifra se procenjuje na oko 20 milijardi. To jeste prepolovljena cifra iz zlatnog CD doba (navode se 43 milijarde), i deo te cifre ide na ne-rok muziku, ali neka je i pet milijardi tzv. rok diskova prodato ove godine, to čini priču o smrti roka zbog nekomercijalnosti čistim trućanjem. RATM npr. mi nisu neki favoriti, ali su za nedelju dana prodali u pola miliona primeraka pesmu sa prvog albuma koju su već utopili u zilion varijanti.

A gde su tek hard i drugi diskovi, mine&yours included ispunjeni gb-ovima "mrtve, nekomercijalne" muzike? Pitanje podele novca je nešto drugo, kao što je i više od pola veka duga istorija sahranjivanja rokenrola nešto treće u odnosu na samu muziku i zbivanja na planetarnoj rok sceni. A četvrta je stvar navođenje 4 komentara na jednom od bilion blogova na ovom sajtu, gde po pravilu sve što nema veze sa srpskom politikom i nije nešto zanimljivo.

Tj., davno su prošla vremena kada se B92 kitio imenom "rokenrol radija", sad je to kuća premudrih sveznalica kritičnih prema svemu, delom iz fioke odlivenih mozgova, delom iz ove žalosne zemlje. Ipak, glavu gore, rok je živ i rokaće se i 2010. i to je dobro. Srećna nova!
blogovatelj blogovatelj 00:57 27.12.2009

Re: freak scene

j., davno su prošla vremena kada se B92 kitio imenom "rokenrol radija", sad je to kuća premudrih sveznalica kritičnih prema svemu, delom iz fioke odlivenih mozgova, delom iz ove žalosne zemlje. Ipak, glavu gore, rok je živ i rokaće se i 2010. i to je dobro. Srećna nova!


Now you're talking
Tako napisi i sve OK, nisi morao da vatriras da bi mi nesto objasnio.
Delimicno si u pravu, ali mislim da sam i ja delimicno u pravu, samo malo vise od tebe
1. Prvo, kazes, pala prodaja iz zlatnog doba na manje od 50%. Verovatno si u pravu, nisam istrazivao ali da pretpostavimo da je ovo tacnoi. Sto ce reci, rok muzika u svetu se prodaje duplo slabije sada nego pre recimo 15 godina. A sad da te pitam nesto. Sta mislis od tih diskova koji se prodaju, koji je procenat onih koji su snimljeni pre 1995. godine, znaci starijih od 15 godina? Trenutno je u Torontu duplo skuplji "Dark side of the Moon" snimljen 1973 od bilo kog albuma snimljenog ove godine. I prodaje se neuporedivo bolje. Ovo je samo primer, isto je i sa "London Calling" "Back in Black" ili bilo kojim albumom Bitlsa i Stonsa. A Bitlsi zadnji album snimili pre 40 godina?!

2. I ona opaska za hard diskove je tacna, ali i na hard diskovima je ogroman procenat muzike starije od 15 godina.

3. U Srbiji izdato oko 100 CD-ova. Tako kazes, recimo da je i to tacno, licno mislim da ih nema ni toliko, ali recimo da je i ova cifra ok. Zamisli onda gde se rok muzika nalazi kad je pre 15 godina izdavano verovatno tri puta vise, a tada je izdavanje CD-a bilo nesto u domenu naucne fantastike, a danas svako moze da nareze CD kod kuce za neke sitne pare. A o tirazima da i ne govorim, ne mogu da se porede uopste.
4. A da ce da se roka i 2010, pa rokace se naravno, ali ne kao 1969, ili 1979., nego jedno pet puta manje. Kao sto ce i da se dzezira 2010. ali ne kao 1937. ili 1955.
5. Srecna Nova Godina svim onima koji imaju nameru da rokaju i sledece godine. A i onima koji nemaju tu nameru

ecce-florian ecce-florian 23:51 22.12.2009

Posredovanje

Izvini Krstiću, ali ako imaš punomoć da odgovaraš na pitanja postavljena gospodinu Tadiću molio bih da ih prethodno priložiš.
Koliko znam ti si savetnik predsednika za odredjena pitanja.
Nije pristojno da ti odgovaraš na pitanja koja ti nisu postavljena , izuzev ukoliko ne priložiš ovlašćenje da iznosiš stavove odnosno odgovore precednika na postavljena pitanja.
U suprotnom objasni da je ovo tvoj odgovor na nešto što tebe niko nije pitao.

Ne verujem da je pridruživanje armiji onih koji iz prikrajka merkaju i kenjkaju o tome šta sve u Srbiji ne valja, neki naročiti domet.

Nažalost.
S jedne strane armija onih koji kenjkaju a sa druge avangarda onih koji znaju šta rade u sopstvenom a i širem ( čitaj našem) interesu.

Svaka šuša zna da dignu ruku na pitanje: “ko zna šta ne valja?” Nažalost, nema mnogo dignutih ruku posle pitanja: “ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.

Ovaj otužni pokušaj parafraziranja i imitiranja nekih zaista ozbiljnih istorijskih odluka je ispod svake granice pristojnosti.
Šta je to "korisnik tvojih usluga" uradio i za šta je preuzeo odgovornost?

Pomirio DS i SPS i oprostio ubistvo ?

U pravu si
.
Na sreću, nema mnogo onih koji su spremni da na sebe preuzmu odgovornost za ovakvo delovanje.

Sramno
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:03 23.12.2009

Re: Posredovanje

I
zvini Krstiću, ali ako imaš punomoć da odgovaraš na pitanja postavljena gospodinu Tadiću molio bih da ih prethodno priložiš
.
Ne treba mi punomoć da odgovorim Basari kao što ne treba ni tebi da odgovoriš meni.
ecce-florian ecce-florian 00:19 23.12.2009

Re: Posredovanje

Krstiću
dok mi moderacija još ne uskrati pravo komentarisanja mogu da komentarišem ovo tvoje treće (razredno ) obraćanje javnosti putem bloga b92.

Ovo pravo sam ostvario registracijom na blog pa mogu ne da ti odgovorim već da ti postavim pitanja kao što sam i učinio.

Da postavio sam i kvalifikaciju iza koje i dalje stojim.

No ti na pitanja oko jedne od sramnijih uloga korisnika tvojih usluga u novijoj Srpskoj istoriji nisi, i čini mi se ni nemaš nameru da odgovoriš.
Znam ,nije ti lako.
Ovo me podseća na (ako je tačna) izjavu jednog od šefova marketinga Coca-Cole, koji je kada je doslo do pada prodaje valjda Light proizvoda izjavio :
"Prodajte vi nekom nešto što mu uopšte ne treba"
Tako i ti Krstiću
Ne zavidim ti na trudu. Nije lako prodati ovakvog precednika.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:26 23.12.2009

Re: Posredovanje

No ti na pitanja oko jedne od sramnijih uloga korisnika tvojih usluga u novijoj Srpskoj istoriji nisi, i čini mi se ni nemaš nameru da odgovoriš.
Znam ,nije ti lako.

I nije, da znas.
pnbb pnbb 17:56 23.12.2009

Re: Posredovanje

"Prodajte vi nekom nešto što mu uopšte ne treba"

otkad je to problem?

brat bratu bar 85.3 % trgovine
sentinel26 sentinel26 23:59 22.12.2009

S M S

Znači, Tadić nije primio SMS...
Dr M Dr M 01:01 23.12.2009

Re: S M S

Znači, Tadić nije primio SMS...


Ne, primio je SPS...
wukadin wukadin 09:16 23.12.2009

Re: S M S

Cinično se slažem sa Dr M
Šta ćeš, nikako da se ostvari san snova: DS + LDP + manjine + G17+
halman halman 16:12 25.12.2009

Re: S M S

Dr M
Znači, Tadić nije primio SMS... Ne, primio je SPS...


asparagus asparagus 00:24 23.12.2009

Nisam Basara... al' znam sta treba!

Šta bi, po njemu, trebalo preduzeti i kako


Treba centralizovati DS! Samo centralizovan DS je lekovit za Srbiju, resava decentralizaciju, bolove u ledjima, probleme u kulturi i lumbago, leci od side i siromastva, deli akcije, proizvodi fiate i gradi skijalista.
miloradkakmar miloradkakmar 00:27 23.12.2009

Uraditi

Zato bih bio zahvalan Basari kad bi posle postavljanja dijagnoze sledio njegov predlog terapije.

Misliš li da će se Basara javiti ?
“ko je spreman da na sebe preuzme odgovornost i da nešto uradi?”.


Moralo se odavno uraditi, jer ako nije za ovih devet godina i koji mesec , i neće skoro.
drug.clan drug.clan 00:30 23.12.2009

SANU

meni je zanimljivo da je basara uspeo napisati kriticki tekst u novinama a da u njemu nije pomenuo njemu (a i meni) omiljenu instituciju - SANU
Spiridon Spiridon 00:32 23.12.2009

jedno moje dobro delo

Sedim ti ja pre par godina na platou ispred filozofskog kad eto ti ga gosn Basara seda za sto pored mene. Volim tog coveka. Bio je uz nas kada je bila frka sa smenom rektora ili rektuma (kako ga je on tada nazvao). Popi ti Basarce kaficu pa onako nervozno ustade i zaboravi mobilni na stolu. Ja ko da me je neko vrucom vodom popario, ustadoh, dograbih onaj mobilni sa stola i viknuh "gosn Basaraaa, vas mobilni". On se zahvali i ode u istoriju, a ja po jos jedno pivce.

Bilo mi glupo da ga peglam da mi je u kesi pokraj stola njegova knjiga "Na ivici".



Gospodja Klara Gospodja Klara 00:32 23.12.2009

Mala ispravka

I da veruje da ovaj zaista ne zna kakva je kamarila loših stvari nagomilana u svim drugim “sektorima”

Možda kamara umesto kamarila?
JJ Beba JJ Beba 00:42 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Gospodja Klara
I da veruje da ovaj zaista ne zna kakva je kamarila loših stvari nagomilana u svim drugim “sektorima”

Možda kamara umesto kamarila?


klaro, treba li savetniku objasniti razliku?
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:01 23.12.2009

Re: Mala ispravka

klaro, treba li savetniku objasniti razliku?

Nećemo mi Bebo šutku u gomili. Možda je lapsus mentis.
Verujem da zna razliku. Ako ne - raskrinkali smo savetnika!
Dr M Dr M 01:04 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Možda je lapsus mentis.


A mozda je i Frojdovska greska..
JJ Beba JJ Beba 01:11 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Verujem da zna razliku.

hm....
Gospodja Klara Gospodja Klara 01:18 23.12.2009

Re: Mala ispravka

hm....

Ma i ja bih bila maliciozna da me nije Spira gore raznežio ovim svojim dobrim delom.
(A mogao je uz pivce da cima ''face'' iz Basarinih kontakata i da im dahće ili nešto sl).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:23 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Možda kamara umesto kamarila?

Tacno!
gorstak92 gorstak92 01:41 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Gospodja Klara
hm....

Ma i ja bih bila maliciozna da me nije Spira gore raznežio ovim svojim dobrim delom.
(A mogao je uz pivce da cima ''face'' iz Basarinih kontakata i da im dahće ili nešto sl).


Znaš kako.
Spira je samo vršio svoju dužnost.
Kako bi inače Basara slao SMS bez mob. tel.?

Ako se Spire sete za dan bezbednosti sete se, ako se ne sete nikom ništa.

I, naravno, Zlatibore:

pnbb pnbb 18:03 23.12.2009

Re: Mala ispravka

A mogao je uz pivce da cima ''face'' iz Basarinih kontakata i da im dahće ili nešto sl)

sick..
alo dobrice ... jeste ja sam...nesto sam promukao.. slusaj , ako ti je negde ostao neki komplet onih tvojih sabranih dela.. jeste, onaj zuti.. daj molim te posalji, treba kumu nesto za rodjendan... jeste , na branin racun, moze.. aj uzdrav;lje
JJ Beba JJ Beba 21:01 23.12.2009

Re: Mala ispravka

Gospodja Klara
hm....

Ma i ja bih bila maliciozna da me nije Spira gore raznežio ovim svojim dobrim delom.
(A mogao je uz pivce da cima ''face'' iz Basarinih kontakata i da im dahće ili nešto sl).

klaro, eno promenio savetnik u kamara
poslušao
nurudin nurudin 01:00 23.12.2009

Питам се, питам???

Поштовани господине Крстићу, најискреније сам веровао, некада давно, када сам заокруживао име господина Тадића, и његове "свите", да он, као и његова дружина знају шта треба да раде - па, зато смо их и бирали - а сад, како из Вашег текста сазнајем, он зна шта не ваља, а господин Басара треба да му каже шта треба да ради. Да није реч о људима, заиста би ово могла да буде једна филозофска парабола која је у рукама обичног човека постала банална прича.
Па, господин Тадић је председник, он ваљда мора, по службеној дужности, да зна шта треба да ради, ако не зна, нека да оставку (мада се не веселим ни онима који ће га заменити....)
Шта се мене тиче што господин Тадић, као што рекосте, зна шта не ваља, па сви ми (што опет рекосте Ви) знамо шта не ваља, па нисмо председници.... Далеко било (мада ) да уопште желим да будем председник..... на шта би личила ова земља (ако уопште на нешто и личи) када бисмо ми давали савете ПРЕДСЕДНИКУ шта да поправи.....
Господин Басара, као и милиони људи широм "мајке" нам Србије, жели да, у пристојној земљи, најбоље што уме, обавља свој посао, а не председников, а председник треба да обезбеди нормалне услове за живот и рад...
Зар господин Тадић нема своје саветнике, или их има, али очито дају лоше савете и предлоге???
Колико је мени познато, господин Басара није плаћен да предлаже господину Тадићу шта да ради, а и неће, не због тога што господин Тадић то не жели, већ из разлога што господин Басара, као и прегршт интелектулаца, не жели да се компромитује политиком која се води (ако се уопште и води).
Када пекар најбоље пече свој хлеб, лекар најбоље лечи, професор најбоље одржи свој час....једном речју када свако свој посао обавља најбоље што уме, можда ова земља и прогледа, а пре свега када председник уместо што зна шта не ваља, уме да поправи "квар".
Али, како пекар да умеси хлеб, кад за шефа има столара, како глумац да одглуми кад за управника има цариника....који су "кадровска решења" и пулени разних партија, између осталог и партије председника Тадића?
Питам се, питам ко ли је поставио те "партијске пулене", да није Басара???
bandi fornoski bandi fornoski 01:26 23.12.2009

krle, krle...

Ovo je vrhunac bezobrazluka: javno prozivaš čoveka zato što je javno prozvao tvog šefa, a nije o istom trošku ponudio rešenje. Šta to znači, da je samo konstruktivna opozicija ok? Jednopartijski pluralizam? Siđi sa funkcije, ili siđi sa bloga, ne može i jare i pare.
JJ Beba JJ Beba 01:30 23.12.2009

Re: krle, krle...

Siđi sa funkcije, ili siđi sa bloga, ne može i jare i pare.


vako?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:39 23.12.2009

Re: krle, krle...

Ovo je vrhunac bezobrazluka: javno prozivaš čoveka zato što je javno prozvao tvog šefa, a nije o istom trošku ponudio rešenje

Na javno izražen stav moze se javno odgovoriti. To se ne zove prozivka već polemika. U nekim civilizovanim sredinama normalna je pojava.
Od budale ne bih očekivao da ponudi rešenja. Već uvrede i gluposti različitih vrsta. Basara je izuzetan pisac i intelektualac, Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.
bandi fornoski bandi fornoski 01:53 23.12.2009

Re: krle, krle...

Na javno izražen stav moze se javno odgovoriti. To se ne zove prozivka već polemika. U nekim civilizovanim sredinama normalna je pojava.


To bi bilo u redu, da si slobodni umetnik, pa biste ti i Bas igrali jedan na jedan, a mi da brojimo poene i navijamo. Ali ti, prijatelju, nastupaš sa zvanične funkcije koju sad zloupotrebljavaš. Ugledaj se na Gocu Č, ona ne meša funkciju i blog.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:57 23.12.2009

Re: krle, krle...

Ali ti, prijatelju, nastupaš sa zvanične funkcije koju sad zloupotrebljavaš. Ugledaj se na Gocu Č, ona ne meša funkciju i blog.

Dakle ako bih tebe pitao mogao bih da pišem o cveću i drveću. Ostalo mi je zabranjeno. Jer ako kažem nešto što ima veze sa životom, zloupotrebljavam položaj. Na koji način zloupotrebljavam?
cika_djole cika_djole 01:58 23.12.2009

Re: krle, krle...

Nebojsa Krstic
Ovo je vrhunac bezobrazluka: javno prozivaš čoveka zato što je javno prozvao tvog šefa, a nije o istom trošku ponudio rešenje

Na javno izražen stav moze se javno odgovoriti. To se ne zove prozivka već polemika. U nekim civilizovanim sredinama normalna je pojava.
Od budale ne bih očekivao da ponudi rešenja. Već uvrede i gluposti različitih vrsta. Basara je izuzetan pisac i intelektualac, Od njega očekujem ideje i predloge rešenja.


Ko je ovde budala? Ko ovde vređa i iznosi gluposti?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:05 23.12.2009

Re: krle, krle...

ko je ovde budala? Ko ovde vređa i iznosi gluposti?

Nema ovde takvih. To je valjda jasno.
bandi fornoski bandi fornoski 02:09 23.12.2009

Re: krle, krle...

Dakle ako bih tebe pitao mogao bih da pišem o cveću i drveću. Ostalo mi je zabranjeno. Jer ako kažem nešto što ima veze sa životom, zloupotrebljavam položaj. Na koji način zloupotrebljavam?


Ma niko ti ne brani to da kažeš u vidu saopštenja iz kabineta ili na kzš, koju možeš (za razliku od većine nas ovde) da sazoveš kad hoćeš. Zloupotreba je u brkanju privatnog i javnog, ali izgleda da je to opšti problem u vašoj maloj firmi. Samo nemojte da vam sutra bude kriv Bas ako puknete na izborima.

I još nešto; pročitaj Prokićevo pismo Peščaniku na sajtu LDP, naći češ srodnu dušu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:12 23.12.2009

Re: krle, krle...

još nešto; pročitaj Prokićevo pismo Peščaniku na sajtu LDP, naći češ srodnu dušu.

Proćitao sam. Zašto smo srodni? Obojica nešto kenjkamo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:15 23.12.2009

Re: krle, krle...

Ma niko ti ne brani to da kažeš u vidu saopštenja iz kabineta ili na kzš, koju možeš (za razliku od većine nas ovde) da sazoveš kad hoćeš. Zloupotreba je u brkanju privatnog i javnog, ali izgleda da je to opšti problem u vašoj maloj firmi

Pa ja ovde pišem svoje privatne misli, u čemu je zloupotreba?
bandi fornoski bandi fornoski 02:26 23.12.2009

Re: krle, krle...

Proćitao sam. Zašto smo srodni? Obojica nešto kenjkamo?


Kenjkate na istom fonu. Obojica kao funkcioneri (on poslanik, a ti savetnik) imate primedbe na šalabajzere koji pljuckaju na vlast, umesto kao vi da zasuku rukave i ponosno stanu ispod zastave, stranačke iili predsedničke. Ali Prokić, za razliku od tebe, bar nije deo izvršne vlasti, tako da ima više prostora da se blamira.


.
bandi fornoski bandi fornoski 02:36 23.12.2009

Re: krle, krle...

Pa ja ovde pišem svoje privatne misli, u čemu je zloupotreba?


U tome što je ne prepoznaješ. Da citiram Duška Radovića; "Ko ne zna šta mu je, nek pogleda gde mu je, pa ako ga ne nađe - to mu je"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana