Politika

Apel intelektualcima

Nebojsa Krstic RSS / 13.01.2010. u 21:15

Tokom sezone1976/77, na televiziji Beograd u emisiji Kino oko Dragana Babića, grupa intelektualaca bi sredom vodila debatu na određenu temu. Jedne od tih sreda, jedan od učesnika programa nastavljajući se na svog sagovornika kaza: ”Kao što reče gospodin taj i taj...”

”Nisam ja gospodin!”, prekinu ga gospodin taj i taj.

”U redu prijatelju, brate, zemljače.”, izvini mu se sagovornik.

Tih godina intelektualna scena bila je živahna. Intelektualci su vazda potpisivali peticije. Za ukidanje verbalnog delikta. Za oslobađanje iz zatvora mladog intelektualca Vojislava Šešelja. Za oslobađanje mladog intelektualca Vladimira Šeksa. Za solidarisanje sa Solidarnošću. Jedni su tvrdili da je Danilo Kiš plagijator. Drugi da je Dragan M. Jeremić na pravdi boga oklevetao Kiša koji je borhesovac i koji nije plagirao već citirao. Kiš je tvrdio da su Usta puna zemlje i Smrt gospodina Goluže stupidna škrabanja Brane Šćepanovića, a da su Jeremićeve Misli i maksime idiotarija. Igor Mandić je svoju malenkost suprotstavljao Predragu Matvejeviću i obrnuto. Mihiz je čitao Pekićevo Zlatno runo u rukopisu i tvrdio da nema pristojne knjige o Beogradu. Potpisivalo se protiv hapšenja Gojka Đoga, autora Vunenih vremena. Mirko Kovač se spremao da se uvređen Miloševićem preseli u Hrvatsku jer je Tuđman nešto sasvim drugačije i mnogo bolje...

Gospodin Goluža je umro ne pobunivši se što mu se obraćaju sa gospodine.

Danas je intelektualna scena, ispravite me ako grešim, nekako – kriptointelektualna. Nikako ne bih da kažem da je manje pametna i inspirativna. Niti da je neduhovita i bezidejna. Preterano bi bilo tvrditi i da je mrtvija nego mrtvo more. I potpuno bi netačno bilo reći da su današnji prononsirani intelektualci uglavnom prazne ljušture i najobičniji pokondireni dupeglavci. Ipak, nešto hronično nedostaje.

A onda, kada se na jednom komadu hartuje okupi 200 intelektualaca, oni dobace do referenduma protiv NATO! Iako, nit mi idemo u NATO, nit nas NATO zove da dođemo.

Moja, na primer, malenkost koja je učestvovala u ratu protiv NATO, ni pored najbolje volje ne može da se seti da je te 1999. srela u uniformi i rovu za stojeći položaj nekog od 200 potpisnika ove DSS-ove konstipativne inicijative. Dobro, ima tu i trećepozivaca, ima i oslobođenih služenja, moguće da ima i žena, ali gde su tada bili ostali, deset godina kasnije probuđeni zakasnelim gnevom?

Toma i Vučić takođe nisu bili (u rovu 1999.) – ali opravdano! Oni su tada vodili vladu koja je moju malenkost i slične koristila kao topovsko meso.

Zato ja, ceneći njihov doprinos tragičnoj istoriji Srbije, nešto mislim: njihova stranka nemilice ište vanredne izbore. Razlog tome je što se Toma odcepio od Todorovića. Pretpostavimo da im se izađe u susret. Šta ćemo ako se Vučić, ne daj bože, sutra pocepa od Tome? Ili ako se Jorgovanka pocepa od Vučića a Delić se uželi solističke karijere nezavisnog intelektualca?

Gde je onda kraj tom rastakanju i potrebi za vanrednim i prevremenim izborima?

Magistar Velimir Ilić analizirajući situaciju zaključuje da su izbori potrebni da bi se Srbija izvukla iz haosa u kome je i vratila u harmoniju i sreću koja je vladala dok je on bio ministar i dok je gospodario novcem za šoder i šljunak. Ali Velja je (donekle) drugačija zvezda na intelektualnom nebu Srbije.

Zbog svega toga, zaključio bih, inicijativa intelektualaca (kom. 200) otišla je u pogrešnom pravcu. Ne treba oni da se bave pitanjem kako oživeti gospodina Golužu, pardon Koštunicu, tako što bi država iz čista mira bacila silne paruštine na njegove domišljatosti, već bi pametnije bilo uputiti apel radikalima, svih oblika i boja, da malo predahnu sa cepanjem, jer je to nepraktično na ovu skupoću.

Umalo da zaboravim, intelektualac koji se 1976. pobunio što ga je vladika Irinej Bulović nazvao gospodinom zvao se, a zove se i danas - Žarko Korać. Samo danas se u sličnim situacijama više ne ljuti.



Komentari (334)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 15:37 14.01.2010

Re: my nickname iz frustrirani nezaposleni~fro

p.s. napolju smrad baruta i petardi
Smells like... victory.




shumska shumska 17:40 14.01.2010

Re: my nickname iz frustrirani nezaposleni~fro

Smells like... victory.

kriptointelektualci i kriptonacionalisti...

kripto
kripto
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:47 13.01.2010

Haiti

‘Horrific’ devastation from Haiti quake
PM fears death toll above 100,000; food, water needed, aid worker says

houp houp 00:10 14.01.2010

grupa intelektualaca...

Sve su to medijski kaskaderi,nisu čak ni loši glumci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:26 14.01.2010

ovo je baš onako ... džonom ...

Umalo da zaboravim, intelektualac koja se 1976. pobunio što ga je vladika Irinej Bulović nazvao gospodinom zvao se, a zove se i danas - Žarko Korać. Samo danas se u sličnim situacijama više ne ljuti.


mogao si da napišeš i ko je sve išao da peva i glumi ineznamštasvene kod josipa broza.
upravo se 100ti put reprizira kako mu je tanasije uzunović "odbrusio" da mu sveti nikola neda da uđe u partiju.
sve se bojim da je to rekao...
al kad nema svedoka, moš da pričaš šta ti padne napamet...

svi se danas peru da su išli kao da ga zajebavaju, da su mu se podsmevali ... vidi kako je ovaj naš nakićen, ko ovaj iz afrike i slično...

nit sam išla, nit sam pozivana... al odvratni su mi ovi koji su išli a sad se pravdaju kao da to neko od njih uopšte traži.

p.s. umalo da zaboravim, kako si ti oslovljavao druge i kako su tebe oslovljavali?
dragoljub92 dragoljub92 00:44 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

svi se danas peru da su išli

al odvratni su mi ovi koji su išli a sad se pravdaju

kako si ti oslovljavao druge i kako su tebe oslovljavali

da,to je to
da je u jugoslaviji bilo toliko neprijatelja komunizma ,koliko se sad busaju u grudi komunizam bi bio srušen već 47.
JJ Beba JJ Beba 01:46 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

da,to je to
da je u jugoslaviji bilo toliko neprijatelja komunizma ,koliko se sad busaju u grudi komunizam bi bio srušen već 47.

sve junak do junaka.
mnoge od njih pamtim ne kao komunjare nego kao mega komunjare!!!
(molim da se pravi razlika komunjare/ komunisti)
recimo jedan danas poznati demokrata je više puta tamo gde smo radilli sazivao radnički savet ne bi li me tužio i kaznio zbog "nepristojnog" i nadasve nesocijalističkog izgleda i oblačenja - nošenja mini suknje, kose ošišane na keca, narukvica do lakata.....
danas drma

Milan Karagaća Milan Karagaća 01:58 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

svi se danas peru da su išli kao da ga zajebavaju, da su mu se podsmevali ... vidi kako je ovaj naš nakićen, ko ovaj iz afrike i slično...

Meni mnogo ruznije izgledz kad neki kao Kusturica i onaj americki glumac dodju kod predsednika drzave tako pristojno obuceni da iskazuju ne samo svoj nivo opste kulture vec i nepristojno ponasanje prema predsedniku drzave kao instituciji.
Imam utisak da ga je Kostunica nagovorio da dodje tako obucen kod predsednika drzave.
Pa da je nekog reda protokol bi im skrenuo paznju kako se ulayi kod predsednika, pa ako i pored toga navale onda barem da su iskljucili medije da ne vidimo tu bruku.
Da ne pricam o liku lika koji je svojevremeno na poynatom mitingu ya odbranu Kosova pitao "gde su sada oni misevi evropski pobegli", a slucajnost je bila da je predsednik Tadic tada bio u Rumuniji, pa neka neko misli da je to sto je izgovoreno slucajnost.
Da. covek je potpisnik peticije za referendum protiv NATO-a.
sonja k. sonja k. 02:01 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

Pa da je nekog reda protokol bi im skrenuo paznju kako se ulayi kod predsednika,

a ja mislila da predsednik bira ko ulazi, a ko ne....
blogovatelj blogovatelj 02:45 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

recimo jedan danas poznati demokrata je više puta tamo gde smo radilli sazivao radnički savet ne bi li me tužio i kaznio zbog "nepristojnog" i nadasve nesocijalističkog izgleda i oblačenja - nošenja mini suknje, kose ošišane na keca, narukvica do lakata.....
danas drma


Daj kazi ime, pa nek ide zivot

Vuk Draskovic u svojoj knjizi "Ja, malogradjanin" postavlja cuveno pitanje kako je to moguce u socijalizmu da Zdravko Colic zaradjuje mnogo vise para od jednog rudara. Nadjite, procitajte, srdacno preporucujem.
I partija mu je jos uvek u strukturama, koliko ja znam, samo je vesto kriju da se ne vidi.
blogovatelj blogovatelj 02:50 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

Meni mnogo ruznije izgledz kad neki kao Kusturica i onaj americki glumac dodju kod predsednika drzave tako pristojno obuceni da iskazuju ne samo svoj nivo opste kulture vec i nepristojno ponasanje prema predsedniku drzave kao instituciji.


Gospodine, oni su umetnici. Ako do sada niste razumeli, necete nikad. Zato bolje ne komentarisite ovakve stvari.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:32 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

blogovatelj
Meni mnogo ruznije izgledz kad neki kao Kusturica i onaj americki glumac dodju kod predsednika drzave tako pristojno obuceni da iskazuju ne samo svoj nivo opste kulture vec i nepristojno ponasanje prema predsedniku drzave kao instituciji.


Gospodine, oni su umetnici. Ako do sada niste razumeli, necete nikad. Zato bolje ne komentarisite ovakve stvari.

Da li su po Vama , DOSPODINE, Ricard Barton, Sofija Loren i Kirk Daglas umetnici ili su niko u odnosu na ovu dvojicu.
Umetnik ne znaci biti nepristojan.Neka se oblace i koliko god digo im odgovara ne peru kosu tamo na onim njihovim sumengradovima, mecavnicima, pecinama itd.
I zato bolje da ne komentarisete ove stvari jer zanemarujete meru pristojnosti.
NNN NNN 15:19 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

onaj americki glumac dodju kod predsednika drzave tako pristojno obuceni da iskazuju ne samo svoj nivo opste kulture vec i nepristojno ponasanje prema predsedniku drzave kao instituciji.
Džoni Dep uvek nosi iste cipele, bez obzira da l' ide kod Tadića, Pape ili Joce Krelca
uostalom, one (cipele) imaju duži mandat od Tadića, a ne vidim ni da je Tadiću smetalo kako je Džoni odeven.
(za šta sve neće dežurni dušebrižnici da se u'vate )

Ps. Odelo ne čini čoveka (već smo pobedili na blogoreferendumu kod Unfa).
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:46 14.01.2010

Re: ovo je baš onako ... džonom ...

NNN
.(za šta sve neće dežurni dušebrižnici da se u'vate )).

vala baš 3N
sentinel26 sentinel26 00:30 14.01.2010

Zašto vam je važnije ko predlaže

od toga šta taj neko predlaže ?

Zašto ne "opalite" po predlogu, po ideji, nego po ljudima ?
Pa njihova ideja nije čak ni na staklenim već na papirnatim nogama, sama će se vrlo brzo urušiti..

Da li su ovih 200 ljudi (ne znam jesu li svi intelektualci ) još koji put predlagali nešto slično ?

Jesmo li imali referendum da tudja noga neće zgaziti na tlo Srbije, pa dodjoše vojske i odvališe poveliki komad Srbije..

Morali ste u priču da uvedete i radikale i Srpsku natražnjačku stranku i Vučića, valjda da bi se što širi krug interesenata uključio u diskusiju.
Dodali ste i vojvodu od kašike i Šeksa, da bi čorba bila što ljuća, profesor Korać vam je trebao biti biber (ili biser )..

Gospodine Krstiću citiraću vam tri rečenice iz gornjeg vašeg teksta koje vonjaju na jednu službu... na njenu tehnologiju rada, na njen stil...na njen rukopis..

1.
Jedni su tvrdili da je Danilo Kiš plagijator. Drugi da je Dragan M. Jeremić na pravdi boga oklevetao Kiša koji je borhesovac i koji nije plagirao već citirao. Kiš je tvrdio da su Usta puna zemlje i Smrt gospodina Goluže stupidna škrabanja Brane Šćepanovića, a da su Jeremićeve Misli i maksime idiotarija.
Šta ste hteli da kažete ubacivanjem Kiša u ovu vašu čorbu ?
Jesu li se neki ondašnji intelektualci mnogo nasekirali zbog njega?
Zar je malo vrijedjan, omalovažavan i proganjan, te morate i danas da solite rane.?
Zar nije dovoljno što je i njegov testament falsifikovan?
Zar nije dovoljno što su mu se nad odrom popiškili na njegovu posljednju želju.?

2.
Mirko Kovač se spremao da se uvređen Miloševićem preseli u Hrvatsku jer je Tuđman nešto sasvim drugačije i mnogo bolje...
Da li bi Milošević bio bolji od Tudjmana da se Mirko Kovač nije spremao da ode iz Srbije?
O uvredjenim, poniženim i zgaženim u vrijeme Miloševića se može nabrajati samo nekome ko ništa od toga nije doživeo.
Da li je Tudjman ispunio svoje dato obećanje Hrvatskoj i Hrvatima ? Jeste !
Da li je Milošević ispunio još koje svoje obećanje, osim onoga da umijemo da se bijemo ? Nije !
Hrvati (većina ) ne misli da su Tudjman i Milošević jednaki (isti )..
Je li važnije zašto je ili od koga je Kovač bježao ?
Bez obzira što na onom spisku od 200 ličnosti ima mnogo časnih ljudi, Mirko Kovač ne zaslužuje da ga trpate u ovu čorbu.

3.
Umalo da zaboravim, intelektualac koja se 1976. pobunio što ga je vladika Irinej Bulović nazvao gospodinom zvao se, a zove se i danas - Žarko Korać. Samo danas se u sličnim situacijama više ne ljuti.
Odakle vam saznanje da danas imamo slične situacije ?
Obraćati se nekome sa "gospodine" 1976.godine i da poredimo sa današnjom situacijom, nema tu ni "s" od sličnosti.

Zanima me, vi ste te 1976.godine imali 19 godina. Da li ste ovo tada zapamtili, ("umalo da zaboravim" ) ili ste čitali Bulovićeve memoare ili možda Koraćev dosije ?

Zašto se bojite tog referenduma, pa narod je prosto zaljubljen u NATO.
Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...
jaksa scekic jaksa scekic 00:47 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

sentinel26
od toga šta taj neko predlaže ?Zašto ne "opalite" po predlogu, po ideji, nego po ljudima .......Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...


Sad mi nesto nije jasno,po cenu da ispadnem glup u drustvu...Zamerate autoru bloga sto mu je vaznije KO PREDLAZE nego STA predlaze, a na kraju kazete da zbog nekih pojedinaca koji su na spisku necete podrzati inicijativu. Ergo i Vama je vaznije KO PREDLAZE nego STA,
Da nije, podrzali bi ih onda


Nesto mi tu nije jasno

J


sentinel26 sentinel26 01:14 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

jaksa scekic
sentinel26
od toga šta taj neko predlaže ?Zašto ne "opalite" po predlogu, po ideji, nego po ljudima .......Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...
Sad mi nesto nije jasno,po cenu da ispadnem glup u drustvu...Zamerate autoru bloga sto mu je vaznije KO PREDLAZE nego STA predlaze, a na kraju kazete da zbog nekih pojedinaca koji su na spisku necete podrzati inicijativu. Ergo i Vama je vaznije KO PREDLAZE nego STA,
Da nije, podrzali bi ih onda
Nesto mi tu nije jasno
J
Dešava se to mnogima, pa i tebi, nije ništa strašno..

Ne čitaš dobro Šćekiću ...ja ne krivotvorim svoje tekstove kao neki,...,i u tvojoj replici stoji original - napisao sam "podržao" a ne podržao, a to nikad nije bilo niti će biti isto...

Valjda je ovo dovoljno... neće trebati da čitam nečije memoare da bih dokazao razliku...

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:31 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Zanima me, vi ste te 1976.godine imali 19 godina. Da li ste ovo tada zapamtili, ("umalo da zaboravim" ) ili ste čitali Bulovićeve memoare ili možda Koraćev dosije ?

jok, slušo tasu uzunovića....

tamo je bila gospođa pepica ... ili drugarica pepica ... i gospođa jovanka ... ili drugarica jovanka ...
to ono kad mu je odbrusio za za svetog nikolu...
jaksa scekic jaksa scekic 01:32 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

sentinel26

jaksa scekic

sentinel26od toga šta taj neko predlaže ?Zašto ne "opalite" po predlogu, po ideji, nego po ljudima .......Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...Sad mi nesto nije jasno,po cenu da ispadnem glup u drustvu...Zamerate autoru bloga sto mu je vaznije KO PREDLAZE nego STA predlaze, a na kraju kazete da zbog nekih pojedinaca koji su na spisku necete podrzati inicijativu. Ergo i Vama je vaznije KO PREDLAZE nego STA, Da nije, podrzali bi ih ondaNesto mi tu nije jasnoJDešava se to mnogima, pa i tebi, nije ništa strašno..Ne čitaš dobro Šćekiću ...ja ne krivotvorim svoje tekstove kao neki,...,i u tvojoj replici stoji original - napisao sam "podržao" a ne podržao, a to nikad nije bilo niti će biti isto...Valjda je ovo dovoljno... neće trebati da čitam nečije memoare da bih dokazao razliku...


Ako se ne varam dve negacije daju potvrdu,..Znaci da su na spisku samo ljudi sa kojima bi se sreli cak i na groblju- podrzali bi inicijativu...Znaci ipak Vam je bitno ko potpisuje a ne sta.

BTW, ako vam nije bitno ko nego sta, sto onda niste potpisali...

i BTW od kad smo ti to presli na TI, ja se nesto ne secam, pa ostajem sa Vama na VI.
A sto se tice opaske o krivotvorenju textova i o memoarima, to takodje nisam shvatio
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:43 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

i BTW od kad smo ti to presli na TI,

ovde na blogu do skoro je bilo uobičajeno da smo svi na ti dok niste došli vi fino vaspitani:)))
al majkemi:)))
dragoljub92 dragoljub92 02:49 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Exitus Letalis
i BTW od kad smo ti to presli na TI,

ovde na blogu do skoro je bilo uobičajeno da smo svi na ti dok niste došli vi fino vaspitani:)))
al majkemi:)))

da i bilo je ako ne forsirano ono bar prihvaćeno sa razumevanjem od strane ljudi sa imenom.ovo je ipak jedno neformalno druženje tako da bi insistiranje na persiranju stvorilo nelagodnu distancu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:03 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Zanima me, vi ste te 1976.godine imali 19 godina. Da li ste ovo tada zapamtili, ("umalo da zaboravim" ) ili ste čitali Bulovićeve memoare ili možda Koraćev dosije ?

Gledao sam i zapamtio.
sentinel26 sentinel26 10:53 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

jaksa scekic
sentinel26
Dešava se to mnogima, pa i tebi, nije ništa strašno..Ne čitaš dobro Šćekiću ...ja ne krivotvorim svoje tekstove kao neki,...,i u tvojoj replici stoji original - napisao sam "podržao" a ne podržao, a to nikad nije bilo niti će biti isto...Valjda je ovo dovoljno... neće trebati da čitam nečije memoare da bih dokazao razliku...
Ako se ne varam dve negacije daju potvrdu,..Znaci da su na spisku samo ljudi sa kojima bi se sreli cak i na groblju- podrzali bi inicijativu...Znaci ipak Vam je bitno ko potpisuje a ne sta.
BTW, ako vam nije bitno ko nego sta, sto onda niste potpisali...
i BTW od kad smo ti to presli na TI, ja se nesto ne secam, pa ostajem sa Vama na VI.
A sto se tice opaske o krivotvorenju textova i o memoarima, to takodje nisam shvatio

Gospodine Šćekiću, ovo je jeftin pokušaj proturanja, gde se Ti trudiš da meni i blogerima nametneš Tvoje tumačenje mojih riječi :

"podržao"
i
podržao - koju ja nijesam upotrebio, nego si je Ti izmislio !

Vještom manipulacijom - upotrebom jedne riječi koju ja jesam i druge koju nijesam napisao, pokušavaš da dokažeš da medju njima nema razlike.. Dostojno jednog majstora..

Svako ko nije bježao sa časova zna da postoji razlika u značenju kada se nekoj riječi dodaju navodnici, u slučajevima kada se ne radi o citiranju...

Tumačenje tih navodnika (ako je potrebno ) je isključivo u autorovoj nadležnosti...

Zašto se bojite tog referenduma, pa narod je prosto zaljubljen u NATO.
Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...
Ove dvije rečenice (u jednom pasusu ) predstavljaju cjelinu i podsmijavanje njihovoj inicijativi i mogu da smetaju samo propalim bivšim (sadašnjim ? ) saradnicima službe..

Tebi Šćekiću moguće je smetaju neke druge moje rečenice u tekstu ali o njima ne smiješ ni da obijeliš ni da zacrniš.
Tehnologija Tvojeg komentarisanja mojih tekstova vonja Šćekiću na nešto drugo (jedan tekst Ti je obrisala moderacija - ako si zaboravio ) a i još jedan dokaz je "na" Tvojem tekstu koji potvrdjuje da se radi o vonjanju...

Da nešto raščistimo - ljudi sa kojima bih se ja rado sretao :
- nikada ne bi napisali onakvo pismo i ne bi se javnosti Srbije predstavljali na onakav način,
- nikada ne bi napisali ovakav uvredljiv tekst kakav je napisao gospodin Krstić,
- nikada se ne bi bavili jeftinim podmetanjem i izvrtanjem tudjih riječi kao Jakša Šćekić,

pa je potpuno nepotrebno ja nekom objašnjavam šta bi bilo kada bih se sa njima sreo na groblju..
sentinel26 sentinel26 10:56 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Nebojsa Krstic
Zanima me, vi ste te 1976.godine imali 19 godina. Da li ste ovo tada zapamtili, ("umalo da zaboravim" ) ili ste čitali Bulovićeve memoare ili možda Koraćev dosije ?
Gledao sam i zapamtio.
Dobro je, laknulo mi je.
Baš sam se bio prepanuo da nijesu memoari u pitanju a na čitanje Koraćevog dosijea sam najmanje sumnjao zato sam ga i stavio tek na treće mjesto..

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:09 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Gledao sam i zapamtio.

Umalo da zaboravim, intelektualac koja se 1976. pobunio što ga je vladika Irinej Bulović nazvao gospodinom zvao se, a zove se i danas - Žarko Korać. Samo danas se u sličnim situacijama više ne ljuti.

Zanima me, vi ste te 1976.godine imali 19 godina. Da li ste ovo tada zapamtili, ("umalo da zaboravim" ) ili ste čitali Bulovićeve memoare ili možda Koraćev dosije ?

da, i mene je to mučilo, mislim, tako sveže pamćenje nakon toliko godina, pa sam malo kopala po podacima.
dakle, gosn Krstić se čak služi i neistinama.
irinej bulović je nazvao gospodinom vojkana milenkovića, urednika i novinara rts-a a ne žarka koraća ... što može da se proveri ...
mada bi žarku verovatno bilo svejedno i da je čak i njega tako nazvao.
ali istine radi, osoba "umalo da zaboravim" nije žarko korać, nego vojkan milenković.
molim gospodina krstića da proveri i demantuje ili mene ili sebe.
jaksa scekic jaksa scekic 14:15 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

sentinel26

jaksa scekic

sentinel26Dešava se to mnogima, pa i tebi, nije ništa strašno..Ne čitaš dobro Šćekiću ...ja ne krivotvorim svoje tekstove kao neki,...,i u tvojoj replici stoji original - napisao sam "podržao" a ne podržao, a to nikad nije bilo niti će biti isto...Valjda je ovo dovoljno... neće trebati da čitam nečije memoare da bih dokazao razliku...Ako se ne varam dve negacije daju potvrdu,..Znaci da su na spisku samo ljudi sa kojima bi se sreli cak i na groblju- podrzali bi inicijativu...Znaci ipak Vam je bitno ko potpisuje a ne sta.BTW, ako vam nije bitno ko nego sta, sto onda niste potpisali...i BTW od kad smo ti to presli na TI, ja se nesto ne secam, pa ostajem sa Vama na VI.A sto se tice opaske o krivotvorenju textova i o memoarima, to takodje nisam shvatio Gospodine Šćekiću, ovo je jeftin pokušaj proturanja, gde se Ti trudiš da meni i blogerima nametneš Tvoje tumačenje mojih riječi :"podržao"i podržao - koju ja nijesam upotrebio, nego si je Ti izmislio !Vještom manipulacijom - upotrebom jedne riječi koju ja jesam i druge koju nijesam napisao, pokušavaš da dokažeš da medju njima nema razlike.. Dostojno jednog majstora..Svako ko nije bježao sa časova zna da postoji razlika u značenju kada se nekoj riječi dodaju navodnici, u slučajevima kada se ne radi o citiranju...Tumačenje tih navodnika (ako je potrebno ) je isključivo u autorovoj nadležnosti...
Zašto se bojite tog referenduma, pa narod je prosto zaljubljen u NATO.Da na onom spisku nema pojedinaca sa kojima ne želim da se sretnem ni na groblju, rado bih "podržao" njihovu inicijativu, ovako ništa...Ove dvije rečenice (u jednom pasusu ) predstavljaju cjelinu i podsmijavanje njihovoj inicijativi i mogu da smetaju samo propalim bivšim (sadašnjim ? ) saradnicima službe..Tebi Šćekiću moguće je smetaju neke druge moje rečenice u tekstu ali o njima ne smiješ ni da obijeliš ni da zacrniš.Tehnologija Tvojeg komentarisanja mojih tekstova vonja Šćekiću na nešto drugo (jedan tekst Ti je obrisala moderacija - ako si zaboravio ) a i još jedan dokaz je "na" Tvojem tekstu koji potvrdjuje da se radi o vonjanju... Da nešto raščistimo - ljudi sa kojima bih se ja rado sretao :- nikada ne bi napisali onakvo pismo i ne bi se javnosti Srbije predstavljali na onakav način, - nikada ne bi napisali ovakav uvredljiv tekst kakav je napisao gospodin Krstić,- nikada se ne bi bavili jeftinim podmetanjem i izvrtanjem tudjih riječi kao Jakša Šćekić,pa je potpuno nepotrebno ja nekom objašnjavam šta bi bilo kada bih se sa njima sreo na groblju..


Imama dilemu,jer kod Vas, kad sam ja u pitanju, uvek provejava spominjanje sluzbe, pa mi nije jasno ili bi hteli da date sebi na znacaju, zeleci da budete interesantni za sluzbu,ili jednostavno vredjate.
Sta je od ovog dvoje, zamislite, ne zanima me.
Najbolje da medjusobno stavimo jedan lep "ignore" posto se mi, na moju veliku srecu srecu, nikad necemo razumeti. U mojim godinama, mentalna higijena je veoma bitna.

S postovanjem

J Scekic

PS: I hvala na informaciji da su moderatori obrisali neki moj post, nisam ni znao, pa se sad izvinjavam. Nije mi bila namera da moderatorima pruzim priliku da intervenisu.
sentinel26 sentinel26 15:11 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

jaksa scekic
sentinel26
,pa je potpuno nepotrebno ja nekom objašnjavam šta bi bilo kada bih se sa njima sreo na groblju..
Imama dilemu,jer kod Vas, kad sam ja u pitanju, uvek provejava spominjanje sluzbe, pa mi nije jasno ili bi hteli da date sebi na znacaju, zeleci da budete interesantni za sluzbu,ili jednostavno vredjate.
Sta je od ovog dvoje, zamislite, ne zanima me.
Kakav koloplet riječi + dilema + sumnja ili (? ) vrijedjanje + ravnodušnost...
Ne kvakujem se kada se pomene služba jer mi nije potrebna a ni ja njoj ništa ne dugujem..
Najbolje da medjusobno stavimo jedan lep "ignore" posto se mi, na moju veliku srecu srecu, nikad necemo razumeti . U mojim godinama, mentalna higijena je veoma bitna.
S postovanjemJ Scekic
Izvodjenje zaključka i u tudje ime nije korektno..
Radujem se svačijoj sreći..
Niti sam tražio od tebe razumijevanje niti je to potrebno, tražio sam da ne izvrćeš moje riječi i da im ne pridaješ iskrivljeno tumačenje..
Dobro je kada čovjek brine o svojoj mentalnoj higijeni...
Iako sam dosta stariji od tebe ne bih tumačio ovu tvoju opasku..
A što se tiče poštovanja otpozdravljam sa zadovoljstvom..
PS: I hvala na informaciji da su moderatori obrisali neki moj post, nisam ni znao, pa se sad izvinjavam. Nije mi bila namera da moderatorima pruzim priliku da intervenisu.
Nema na čemu. I drugi put..

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:40 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

još malo o kino oku!


KINO OKO
Urednik Zora Korac. Voditelj je u jednom periodu bio i prof. dr Vojhin Dimitrijević. Zatim je emisiju vodio Aleksandar Spasić.
Na kraju i najduže su emisiju vodili Isidora Sekulić i Dragan Babić.


ko je vodio emisiju u kojoj su bili žarko i irinej?
dimitrijević, babić ili aca Spasić?
mislim kad se već tako dobro sećaš.
il si bio u kuhinji i naišo baš na "umalo da zaboravim" pa ti se urezalo.
sve ostalo je bilo nevažno u toj emisiji, a?
Supermod Supermod 18:19 14.01.2010

Obaveštenje

sentinel26



Tehnologija Tvojeg komentarisanja mojih tekstova vonja Šćekiću na nešto drugo (jedan tekst Ti je obrisala moderacija - ako si zaboravio ) a i još jedan dokaz je "na" Tvojem tekstu koji potvrdjuje da se radi o vonjanju...



Tvrdnja koju ste izneli nije tačna. Ni jedan tekst/blog Jakše Šćekića nije obrisan od strane moderacije, odnosno B92.
O tome postoji precizna evidencija u administratorskom panelu i to uopšte nije podložno diskusiji. Molim Vas da ne dovodite čitaoce u zabludu.
sentinel26 sentinel26 19:51 14.01.2010

Re: Obaveštenje

Supermod
sentinel26
Tehnologija Tvojeg komentarisanja mojih tekstova vonja Šćekiću na nešto drugo (jedan tekst Ti je obrisala moderacija - ako si zaboravio ) a i još jedan dokaz je "na" Tvojem tekstu koji potvrdjuje da se radi o vonjanju...
Tvrdnja koju ste izneli nije tačna. Ni jedan tekst/blog Jakše Šćekića nije obrisan od strane moderacije, odnosno B92. O tome postoji precizna evidencija u administratorskom panelu i to uopšte nije podložno diskusiji. Molim Vas da ne dovodite čitaoce u zabludu.

Izvinjavam se moderaciji zbog optužbe, i ja posjedujem tekst dotičnog i moju repliku na isti koji su obrisani (oba ) sa jednog bloga (nije njegov ), na kraju, ko mu ga je brisao (? ) i nije me baš mnogo briga ...

Čitaoce bloga koji su dovedeni u zabludu molim da prime moje izvinjenje...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:27 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

dakle, gosn Krstić se čak služi i neistinama.
irinej bulović je nazvao gospodinom vojkana milenkovića, urednika i novinara rts-a a ne žarka koraća ... što može da se proveri

Proverio sam. Ja sam u pravu, to je bio vrli Korać.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:30 14.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

Proverio sam. Ja sam u pravu, to je bio vrli Korać.

dno!
opet ne govoriš istinu.
prvo si "zapamtio" pa si onda "proverio".

kod koga si proverio?
iz poverljivih izvora? bia, cia, mosad...
ja zvala doru sekulić.
ali se seća da je bio milenković.
znači, kod nje nisi.
aca spasić je umro pre nekoliko godina.
da nisi zvao vojina dimitrijevića ili dragana babića?
kod koga si proverio?
kod tijanića?
sumnjam.
verovatno kod nekoga sa tako tankim pamćenje ko što je i tvoje.
ne, ta osoba je bila vojislav milenković.
žarka čak i da su tako oslovili bilo bi mu svejedno.

možda ti malo zasmetao današnji kažiprst?
boli, boli, znam...
šta ćeš, mora da se trpi.
a ne da se obmanjuje blogerska javnost.
verujem da poznaješ žarka. zovi ga pa pitaj.
ne otrcavaj naokolo.
ne priliči jednom savetniku predsednika države.
Supermod Supermod 22:51 14.01.2010

Re: Obaveštenje

sentinel26
Supermod


sentinel26
Tehnologija Tvojeg komentarisanja mojih tekstova vonja Šćekiću na nešto drugo (jedan tekst Ti je obrisala moderacija - ako si zaboravio ) a i još jedan dokaz je "na" Tvojem tekstu koji potvrdjuje da se radi o vonjanju...


Tvrdnja koju ste izneli nije tačna. Ni jedan tekst/blog Jakše Šćekića nije obrisan od strane moderacije, odnosno B92. O tome postoji precizna evidencija u administratorskom panelu i to uopšte nije podložno diskusiji. Molim Vas da ne dovodite čitaoce u zabludu.

Izvinjavam se moderaciji zbog optužbe, i ja posjedujem tekst dotičnog i moju repliku na isti koji su obrisani (oba ) sa jednog bloga (nije njegov ), na kraju, ko mu ga je brisao (? ) i nije me baš mnogo briga ...

Čitaoce bloga koji su dovedeni u zabludu molim da prime moje izvinjenje...




Iz ovoga se može zaključiti da ste mislili na komentar, a ne na blog (kada se kaze tekst, obično se misli na blog). U tom smislu je moderacija želela da se izbegne eventualna zabuna. A malo kome na blogu nije obrisan ni jedan komentar.
sentinel26 sentinel26 00:03 15.01.2010

Re: Obaveštenje

Supermod
Iz ovoga se može zaključiti da ste mislili na komentar, a ne na blog (kada se kaze tekst, obično se misli na blog). U tom smislu je moderacija želela da se izbegne eventualna zabuna. A malo kome na blogu nije obrisan ni jedan komentar.
Eto i to se razjasni, a da je Pera odmah otišao gde treba, sve bi bilo drugačije...
O komentarima je bila moja riječ... Za ovu nepreciznost u izražavanju krivica je moja...
Zahvaljujem na pomoći..
intrepid intrepid 00:05 15.01.2010

Re: Obaveštenje

Čitaoce bloga koji su dovedeni u zabludu molim da prime moje izvinjenje...


ja, jok, neprimam izvinjenje. mnogo si bezobrazan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:47 15.01.2010

Re: Zašto vam je važnije ko predlaže

irinej bulović je nazvao gospodinom vojkana milenkovića, urednika i novinara rts-a a ne žarka koraća ... što može da se proveri ...

Ma jok bre. Vojkan foetor ex ore Milenković nije bivao nazočan u emisijama koje pominjem, već Dragan Babić.
ecce-florian ecce-florian 00:36 14.01.2010

Poštovani predsedniče Tadić

Vaš savetnik, gospodin Nebojša Krstić je u svom blogu " Apel intelektualcima" objavljenom na blogu B92 dana 13. januara 2010. godine, u pasusu 4 pokušao da u jednu , po samo njemu poznatom kriterijumu označenu grupu svrsta i:

Vojislava Šešelja
Vladimira Šeksa
Solidarnošć
Danila Kiša
Dragana M. Jeremića
Branu Šćepanovića
Igora Mandića
Predraga Matvejevića
Mihiza
Pekića
Gojka Đoga
Mirka Kovača

te je delatnost istih generalno okarakterisao sa nipodaštavanjem

Tih godina intelektualna scena bila je živahna.


Iako najverovatnije ne delite moje razmišljanje o sumanutom smeštanju Danila Kiša u ovaj corpus, ukazujem samo na to da su medju ostalim pomenuti i neki od istaknutih članova Vaše stranke.

Priznajem, dužan sam Vam izvinjenje, jer sam tek sada shvatio da i pored čestih Vaših izjava koje doživljavam kao neodmerene, ipak izgleda da su iste mnogo više odmerene od onih koje Vaš savetnik pronosi u javnosti.

Kako ovaj blog škodi ugledu funkcije Predsednika Srbije, to Vas molim da se distancirate od istupa gospodina Nebojše Krstića na taj način da ga otpustite( nadam se da još uvek nema neku funkciju koja bi zahtevala pokretanje postupka razrešenja).

Nisam se nadao da ću Vam se obraćati sa ovakvim zahtevom, a još manje da ću javno priznati da postoje i lošije opcije u javnom životu Srbije od Vaše, ali na isto prisiljen istupom Vašeg savetnika.

Zahvalan


Unfuckable Unfuckable 07:11 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

da, ja predlažem da BT pod hitno otvori kontra - blog
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:03 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ecce-florian
Vaš savetnik, gospodin Nebojša Krstić je u pasusu 4 pokušao da u jednu , po samo njemu poznatom kriterijumu označenu grupu svrsta i:Vojislava Šešelja Vladimira Šeksa Solidarnošć Danila Kiša Dragana M. Jeremića Branu Šćepanovića Igora Mandića Predraga Matvejevića Mihiza Pekića Gojka Đoga Mirka Kovača te je delatnost istih generalno okarakterisao sa nipodaštavanjem

E sada ja ne razumem, šta je uredljivo u nabrajanju ovih individua koje su delovale u istom vremenu, a koje savetnik pominje u kontekstu koji je prilično jasan? Ili Danilo Kiš nije živeo u periodu druge polovine 70-tih pa tokom 80-tih, i učestvovao u toj "živahnoj intelektualnoj sceni", pa savetnik krivotvori, ili je, pak, Kiš, božanstvo koje se ne sme spuštati na razinu ostalnih....ili se ni Kovač (moralna gromada) ne sme stavljati u istu rečenicu sa ovim smrtnicima... što je krajnje neodmereno a čime savetnik narušava predsednikov ugled?

Anfak, u pravu si - kontra blog, ne samo predsednik nego i svi pomenuti u tekstu, ako su živi, ako ne - njihi naslednici, ako ne ... svi koji se osećaju uvredjenim ovim neprimerenim blogovanjem savetnika!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:23 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Kako ovaj blog škodi ugledu funkcije Predsednika Srbije, to Vas molim da se distancirate od istupa gospodina Nebojše Krstića na taj način da ga otpustite( nadam se da još uvek nema neku funkciju koja bi zahtevala pokretanje postupka razrešenja).

Podržavam inicijativu. Ovaj je apel 200x inteligentniji nego onaj koji je potpisalo 200 intelektualaca (ne računajući Zorana pseudo Živkovića)
sentinel26 sentinel26 11:37 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ana_radmilovic
ecce-florian
u jednu, po samo njemu poznatom kriterijumu označenu grupu svrsta i :
Vojislava Šešelja,
Vladimira Šeksa,
Solidarnošć,
Danila Kiša,
Dragana M. Jeremića,
Branu Šćepanovića,
Igora Mandića,
Predraga Matvejevića,
Mihiza ,
Pekića,
Gojka Đoga,
Mirka Kovača
te je delatnost istih generalno okarakterisao sa nipodaštavanjem
E sada ja ne razumem, šta je uredljivo u nabrajanju ovih individua koje su delovale u istom vremenu, a koje savetnik pominje u kontekstu koji je prilično jasan? Ili Danilo Kiš nije živeo u periodu druge polovine 70-tih pa tokom 80-tih, i učestvovao u toj "živahnoj intelektualnoj sceni", pa savetnik krivotvori, ili je, pak, Kiš, božanstvo koje se ne sme spuštati na razinu ostalnih....ili se ni Kovač (moralna gromada) ne sme stavljati u istu rečenicu sa ovim smrtnicima... ?
Ima li još nešto zajedničko za pobrojane osim tog "vemena" delovanja ?

Možemo li da saznamo taj kriterijum na osnovu kojeg ste vi i Krstić došli do zaključka da Šešelj ima nešto zajedničko sa Danilom Kišom ?

Niti je Kiš božanstvo a ni Šeks i Šešelj nijesu obični smrtnici.

Šta to zajedničko imaju "Solidarnost" i Mirko Kovač ?

Za nas koji smo malo manje pametni potrebno je da pojasnite taj Krstićev "kontekst" nabrajanja i vašu upotrebu riječi:
- individue,
- božanstvo,
- moralna gromada,
- smrtnici ...? ?
medjutim92 medjutim92 12:28 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Nebojsa Krstic
Kako ovaj blog škodi ugledu funkcije Predsednika Srbije, to Vas molim da se distancirate od istupa gospodina Nebojše Krstića na taj način da ga otpustite( nadam se da još uvek nema neku funkciju koja bi zahtevala pokretanje postupka razrešenja).

Podržavam inicijativu. Ovaj je apel 100x inteligentniji nego onaj koji je potpisalo 200 intelektualaca (ne računajući Zorana pseudo Živkovića)


Gde god nadjes zgodno mesto, po Zivkovicu raspali..
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:50 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

sentinel26

Za nas koji smo malo manje pametni potrebno je da pojasnite taj Krstićev "kontekst" nabrajanja i vašu upotrebu riječi:- individue,- božanstvo,- moralna gromada,- smrtnici ...? ?

zaista ne razumem pitanje, ako možete malo ga preformilište ne bi li dostiglo kakvu - kakvu jasnost, pa ću vam rado odgovoriti.
ecce-florian ecce-florian 16:03 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

E sada ja ne razumem, šta je uredljivo u nabrajanju ovih individua koje su delovale u istom vremenu, a koje savetnik pominje u kontekstu koji je prilično jasan? Ili Danilo Kiš nije živeo u periodu druge polovine 70-tih pa tokom 80-tih, i učestvovao u toj "živahnoj intelektualnoj sceni", pa savetnik krivotvori, ili je, pak, Kiš, božanstvo koje se ne sme spuštati na razinu ostalnih....


Ove "individue" kako ih ti nazivaš "koje su delovale u istom vremenu" misliš savremenici dovde razumem a ovo dalje "koje savetnik pominje u kontekstu koji je prilično jasan" uopšte ne.

Izuzev ako nije ovo
Tih godina intelektualna scena bila je živahna. Intelektualci su vazda potpisivali peticije.

Da ne bude , ne pada mi na pamet da branim Kiša od Krstića ,tebe ili bilo koga drugog.Nikako
Ne samo da je bio savremenik navedenih "individua" bolje reći "persoooona", nego postoje brojne druge zajedničke crte
Sa Šćepančevićev i Šeksom zajedničko mu je to da imaju svi po jednos slovo Š u prezimenu.
Donekle ista sličnost postoji i sa Solidarnošću ( nije prezime)
Sa Šešeljem postoje kako zajedničke crte, tako i razlike. Oba prezimena imaju slovo š ali Šešelj ima dva.

Šta škodi ugledu?
Pa ako Predsednik prima savete od Savetnika koji ,a da na to nije primoran , napiše, nakon što je onako suštinski razmotrio intelektualnu scenu Srbje 80' i sledeće:
Danas je intelektualna scena, ispravite me ako grešim, nekako – kriptointelektualna. Nikako ne bih da kažem da je manje pametna i inspirativna

to mi više nije samo pitanje odsustva stila .

Ako Predsednik plaća Savetnika koji u pokušaju da napiše politički pamflet, to čini na ovaj način ( manje pametna intelektualna scena sic.), onda se može dovesti u pitanje i određene kvalitete predsednika.

Što normalno ne bi bio izuzetak ( bivši Predsednik Buš naprimer)


ecce-florian ecce-florian 16:07 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Nebojsa Krstic

Podržavam inicijativu.

Ako ova tvoja izjava znači da si upravo javno dao otkaz, ČETITAM na dostojanstvenom postupku koji priliči jednom PRAVOM Savetniku Predsednika!
sentinel26 sentinel26 16:44 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ana_radmilovic
sentinel26
Za nas koji smo malo manje pametni potrebno je da pojasnite taj Krstićev "kontekst" nabrajanja i vašu upotrebu riječi:- individue,- božanstvo,- moralna gromada,- smrtnici ...? ?
zaista ne razumem pitanje, ako možete malo ga preformilište ne bi li dostiglo kakvu - kakvu jasnost, pa ću vam rado odgovoriti.
? ? ?
....šta je uredljivo u nabrajanju ovih individua koje su delovale u istom vremenu, a koje savetnik pominje u kontekstu koji je prilično jasan

Pojasnite taj Krstićev "kontekst" nabrajanja ?
Kako su se u njemu našli Danilo Kiš i Žarko Korać i kakva oni veze imaju sa peticijom grupe ljudi koji su se predstavili (svi ) kao intelektualci ?
Ovdje je izražena sumnja da se one riječi odnose na Ž. Koraća ?
Jedini dokaz koji je Krstić ponudio jeste njegovo pamćenje..

A vi bi mogli da pojasnite vaš "kontekst" upotrebe riječi :
"individue, i
"moralna gromada", ako može.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:53 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

sentinel26

A vi bi mogli da pojasnite vaš "kontekst" upotrebe riječi : "individue, i"moralna gromada", ako može.

Pa "kontekst" ste sami objasnili, čovek je pričao o jednom vremenu pa nabrajao ljude kojih se setio... to je kontekst. Nije rekao da su oni isti, nije ih poredio ili ocenjiao - tako da ne vidim zašto ste toliko pogodjeni jednostavnim nabrajanjem nekih "individua", bez obzira što se nekih od njih gnušate a neke volite. Kiš je, na primer, jedan od mojih najdražih pisaca, nema potrebe "braniti" ga od mene. Nisam, takodje, primetila da ga je iko napao. Svejedno, on je, kao i ostali nabrojani, "delovao" u tom odredjenom vremenu o kojem se na početku teksta govorilo. U tom smislu sam napisala da nije božanstvo, te ga se ne sme stavljati u istu rečenicu sa ostalim smrtnicima ma ko oni bili. Ako sam dobro razumela ono što sam pročitala od Kiša, verujem da ni sam nije voleo idolopklonstvo ni idolopoklonike, pa ga ova neuvredljiva priča ne bi potresla kao vas. "Moralna gromada" se odnosilo na gospodina Kovača, ironično je i ima veze sa mojim ličnim mišljenjem, koje naravno ne mora da vam se dopadne. Da li je sada dovoljno eksplicirana ona jednostavna i kratka rečenica koju sam napisala?
sentinel26 sentinel26 22:44 14.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ana_radmilovic
sentinel26
A vi bi mogli da pojasnite vaš "kontekst" upotrebe riječi : "individue, i"moralna gromada", ako može.
Ako sam dobro razumela ono što sam pročitala od Kiša, verujem da ni sam nije voleo idolopklonstvo ni idolopoklonike, pa ga ova neuvredljiva priča ne bi potresla kao vas.
A ja ne vjerujem da bi Kiš (umro je 1989. ) bio oduševljen da ga neko trpa u isti koš sa Šešeljem..

Moguće je i da bi mu se "dopalo" da ga neko naziva "individuom" pošto je navikao na mnogo što šta "neobično" što nije imao "čast" svako da doživi kao on što je.
Zar je malo vrijedjan, omalovažavan i proganjan, te moraju i poslije smrti da mu sole rane?
Zar nije dovoljno što je i njegov testament falsifikovan?
Zar nije dovoljno što su mu se nad odrom popiškili na njegovu posljednju želju.?
Zar se ne zna ko je sve stajao iza svega toga ?
"Moralna gromada" se odnosilo na gospodina Kovača, ironično je i ima veze sa mojim ličnim mišljenjem, koje naravno ne mora da vam se dopadne. Da li je sada dovoljno eksplicirana ona jednostavna i kratka rečenica koju sam napisala?
Onaj ko želi Mirka Kovača ironično da naziva "moralnom gromadom" i da to javno plasira, mora da bude spreman na sopstveno vrednovanje i poredjenje u odnosu na tu "moralnu gromadu"...

ana_radmilovic ana_radmilovic 07:10 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

sentinel26

.A ja ne vjerujem da bi Kiš (umro je 1989. ) bio oduševljen da ga neko trpa u isti koš sa Šešeljem..Moguće je i da bi mu se "dopalo" da ga neko naziva "individuom" pošto je navikao na mnogo što šta "neobično" što nije imao "čast" svako da doživi kao on što je.Zar je malo vrijedjan, omalovažavan i proganjan, te moraju i poslije smrti da mu sole rane?Zar nije dovoljno što je i njegov testament falsifikovan?Zar nije dovoljno što su mu se nad odrom popiškili na njegovu posljednju želju.?Zar se ne zna ko je sve stajao iza svega toga ?"...


Uh, bre. Ja nisam imala nameru da upadnem u besmislenu raspravu, ali evo:
prvo, nisam primetila da ga se "trpa u isti koš" - sem ako, kao što sam napisala, samo pominjanje u istom tekstu sa odredjenim "individuama" ne smatrate "trpanjem u isti koš"
drugo, reč "individua" nije pogrdna reč, nije uvreda, pogledajte rečnik - mada čisto sumnjam da ne znate šta znači. meni je smešna, kao što mi je smešna reč "subjekat" ili "persona" - u tome nema nikakve zle namere, sem ako je baš lupom tražite. kao što sam rekla, kiš je jedan od meni najdražih pisaca. pročitajte još jednom njegov esej o nacionalizmu i reč nacionalzam zamenite bilo kojim drugim "izmom" pa ćete videti likove mnogih njegovih "branitelja" kao naslikana: evo prvog pasusa "Nacionalizam je, pre svega, paranoja. Kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te, prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo do zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma. Ako pojedinac, u okviru društvenog projekta, nije u stanju da se «izrazi», ili zato što mu taj društveni projekt ne ide na ruku, ne stimuliše ga kao individuu, ili ga sprečava kao individuu, što će reći ne daje mu da dođe do svog entiteta, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tzv. društvene strukture..... Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N.N. postaje čovek akcije, narodni tribun, privid individuuma. Kad smo ga već sveli na tu meru, na njegovu pravu meru, pošto smo ga izdvojili iz krda, u koje se on sam smestio – ili gde su ga drugi smestili, imamo pred sobom individuu bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila (Jules)." Da li prepoznajete još nekoga sem "naionalista" u ovom strašnom opisu?
Onaj ko želi Mirka Kovača ironično da naziva "moralnom gromadom" i da to javno plasira, mora da bude spreman na sopstveno vrednovanje i poredjenje u odnosu na tu "moralnu gromadu"...

a ko je vrhovni vrednovatelj i uporedjivač?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 09:49 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Šta to zajedničko imaju "Solidarnost" i Mirko Kovač ?

Možda to što se Mirko solidarisao s Franjom.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:13 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Nebojsa Krstic
?Možda to što se Mirko solidarisao s Franjom.

biće da je to
sentinel26 sentinel26 11:37 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ana_radmilovic
sentinel26
.A ja ne vjerujem da bi Kiš (umro je 1989. ) bio oduševljen da ga neko trpa u isti koš sa Šešeljem..Moguće je i da bi mu se "dopalo" da ga neko naziva "individuom" pošto je navikao na mnogo što šta "neobično" što nije imao "čast" svako da doživi kao on što je.Zar je malo vrijedjan, omalovažavan i proganjan, te moraju i poslije smrti da mu sole rane?Zar nije dovoljno što je i njegov testament falsifikovan?Zar nije dovoljno što su mu se nad odrom popiškili na njegovu posljednju želju.?Zar se ne zna ko je sve stajao iza svega toga ?"...

Uh, bre. Ja nisam imala nameru da upadnem u besmislenu raspravu, ali evo:
prvo, nisam primetila da ga se "trpa u isti koš".
Da li prepoznajete još nekoga sem "naionalista" u ovom strašnom opisu?

Ja o vdje još nijesam primjetio bilo kakvu raspravu.
Igramo se gluvih telefona.
Zamjerio sam autoru što je Kiša strpao u isti koš sa Šešeljem jer niti ima što zajedničko (osim slova "Š" u prezimenu ) niti su djelovali u istom vremenu niti im se djelatnost poklapala.
Ako je autor možda bio stidljiv pa nije hteo (smeo )da prizna, da je mislio da su oni koji su Kiša progonili postali Šešeljevi promoteri i sponzori, onda mu se izvinjavam...

Ne znam zašto vi meni citirate i držite lekcije o nacionalizmu, ja nikoga od pobrojanih ličnosti iz posta, a ni domaćina nijesam pominjao u tom kontekstu.

Gospodjo Radmilović ja sam dosta dugo živio u sredini gdje je nacionalizam kao majka a šovinizam i strina i maćeha, pa vi pronadjite nekoga pogodnijeg za tu temu i lekciju..

Onaj ko želi Mirka Kovača ironično da naziva "moralnom gromadom" i da to javno plasira, mora da bude spreman na sopstveno vrednovanje i poredjenje u odnosu na tu "moralnu gromadu"...
a ko je vrhovni vrednovatelj i uporedjivač ?
Raspišite tender, vi ste sebi dodijelili licencu da javno saopštavate ko je "moralna gromada", predlažem da izaberete gospodina Krstića, ima čovjek evidenciju koga je sve Kovač podržavao u bliskoj prošlosti..

Mirko Kovač bio i ostao dosljedan kritičar srpske politike i posebno politike S.Miloševića koja vaskrsava.


sentinel26 sentinel26 11:57 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

Nebojsa Krstic
Šta to zajedničko imaju "Solidarnost" i Mirko Kovač ?
Možda to što se Mirko solidarisao s Franjom.

Pa što to odmah ne rekoste nego nas ovoliko mučite..
I zašto "možda" - zar nijeste sigurni u svoje izvore informacija ?

"Solidarnost" bila dosljedna u kritici generala Jaruzelskog i komunizma, a Mirko Kovač istrajan u kritici srpske politike (i danas je ) a naročito politike Slobodana Miloševića koja je dobrano već vaskrsnula..

Gospodine savetniče predsednika, ne bilo vam šta hatar, imam jedno malecko pitanjce za vas, ako nije mnogo povjerljivo, koji savetnik je nagovorio predsednika Tadića da preko sredstava informisanja (novina ) 5 nedjelja prije inauguracije poručuje Josipoviću koga treba a koga ne treba da pozove na tu svečanost ?

Zar Srbija nema ambasadora u Zagrebu ili Tadić nema povjerenja u njega ?

Zar 5 nedjelja nije dovoljno da se diplomatskim putem to pitanje riješi, pa ako Josipović ne udovolji njegovoj molbi onda objaviti voljenom narodu razloge neodlaska.

Ako ne bude prisutan Sejdiu biće prisutan njihov ambasador, kakva je razlika i šta će onda Tadić da radi, hoće (treba ) li napustiti skup ?
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:04 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

sentinel26

...Ne znam zašto vi meni citirate i držite lekcije o nacionalizmu, ja nikoga od pobrojanih ličnosti iz posta, a ni domaćina nijesam pominjao u tom kontekstu.Gospodjo Radmilović ja sam dosta dugo živio u sredini gdje je nacionalizam kao majka a šovinizam i strina i maćeha, pa vi pronadjite nekoga pogodnijeg za tu temu i lekciju...

Ovo postaje dosadno, ili pročitajte šta sam napisala pre i posle citata, ili nemojte komentarisati. Branite nenapadnutog Kiša, pri tome ne shvatajući da citirani (više nego poznati) tekst govoreći o nacionalizmu, opisuje i mnoge druge "izme" - iliti na šta čovek počne da liči kada se pretvori u vatrenog pripadnika bilo koje od raspoloživih nam političkih opcija.

vi ste sebi dodijelili licencu da javno saopštavate ko je "moralna gromada", predlažem da izaberete gospodina Krstića,.


ajde da prestanemo sad, bez veze je

sentinel26 sentinel26 13:13 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

ana_radmilovic
ajde da prestanemo sad, bez veze je

Eh, što volim ovakve rečenice !
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:03 15.01.2010

Re: Poštovani predsedniče Tadić

"Solidarnost" bila dosljedna u kritici generala Jaruzelskog i komunizma, a Mirko Kovač istrajan u kritici srpske politike (i danas je ) a naročito politike Slobodana Miloševića koja je dobrano već vaskrsnula.
.
Mirko Kovač zaslužuje poseban post. Ali ukratko, to što je bio istrajan u kritici Miloševićeve politike je vrlo dobro. To što je otišao u Hrvatsku da bi bio istrajan u kritici Milošebićeve politike, a pri tom nije bio istrajan i u kritici Tuđmanove, e to je nekako suviše "intelektualno", čak i za naše navike.

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:38 14.01.2010

neverovatno je u kojoj se meri

politicka klasa u Srbiji bavi tračarenjem umesto da se usresredi na bitne stvari. na ideje, preloge, projekte. provincijalno do zla boga.
sonja k. sonja k. 00:40 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

Dejan Tiago Stanković
politicka klasa u Srbiji bavi tračarenjem umesto da se usresredi na bitne stvari.


mislis trac je?
evo ja vec sat pokusavam da ukapiram o cemu je ovaj blog
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:45 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

svođenje na lični nivo , baratanje trivijalnostima, otrcavanje političkih protivnika, stagod da je, jadno je.
sonja k. sonja k. 00:47 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

i glupo je...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:51 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

a, kao fol, lukavo. kao "al sam im svima skres'o!"

krsticu,
silentio ad aurum est
Goran Vučković Goran Vučković 00:54 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

politicka klasa u Srbiji bavi tračarenjem umesto da se usresredi na bitne stvari.

Bitne stvari se rade daleko od očiju "političke klase", a da bi to bilo što jednostavnije (da ne kažem izvodljivo), otvaraju se nova radna mesta - vkv zamajavač političke klase itd...
sonja k. sonja k. 00:57 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

kao "al sam im svima skres'o!"

i to iz rova za stojeci polozaj
blogovatelj blogovatelj 01:05 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

Dejan Tiago Stanković
politicka klasa u Srbiji bavi tračarenjem umesto da se usresredi na bitne stvari. na ideje, preloge, projekte. provincijalno do zla boga.


Bas tako.

Selo gori a baba se ceslja.

Gornji link postovani gosn savetnik nema nameru da komentarise. Ever. Pretpostavljam.
lilit66 lilit66 01:13 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

vkv zamajavač političke klase

Alava Alava 01:29 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

svođenje na lični nivo , baratanje trivijalnostima, otrcavanje političkih protivnika, stagod

Jednom rečju - tekstovi gospodina (?) Nebojše Krstića.
lilit66 lilit66 01:43 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

Alava
svođenje na lični nivo , baratanje trivijalnostima, otrcavanje političkih protivnika, stagod

Jednom rečju - tekstovi gospodina (?) Nebojše Krstića.


Drugarice, pazite kako se izražavate...
p.s. a je l' on stvarno savetnik Tadićev ili se vi to zezate?


Alava Alava 01:48 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

lilit66
Alava
svođenje na lični nivo , baratanje trivijalnostima, otrcavanje političkih protivnika, stagod

Jednom rečju - tekstovi gospodina (?) Nebojše Krstića.


Drugarice, pazite kako se izražavate...
p.s. a je l' on stvarno savetnik Tadićev ili se vi to zezate?



Trenutno savetnik predsednika Republike.
Tako piše u profilu, valjda gospodin ne bi lagao.
Gospodin takođe uživa da kroji, prekraja, dopunjuje i licka svoj profil, pa se tako od skoro može naći i sledeće obaveštenje
Važna napomena:
Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!
lilit66 lilit66 01:57 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!



Dobro, pošto sam se izbezumila od smejanja, da ipak kažem da je hrabar.
Pazi "niko ga ne šalje?"
pa koj će ga slati kuku majci kukavnoj...samo"u tamo" mogu da ga pošalju iz očajanja šta im radi...
Prefinjeni misaoni tokovi, ma možemo samo da mu pljunemo pod prozor!
schweppes92 schweppes92 02:12 14.01.2010

Re: neverovatno je u kojoj se meri

Dejan Tiago Stanković
politicka klasa u Srbiji bavi tračarenjem umesto da se usresredi na bitne stvari. na ideje, preloge, projekte. provincijalno do zla boga.



Ma ne... savetnik je cool lik, ovde je navratio samo " da donese tetki lek"...



Goran Ješić (ne znam zašto sam napisao ovo ime, nekako mi se sve vreme nameće)




BigBadWolf BigBadWolf 01:09 14.01.2010

Ma dobro to

Intelektualci, indijanci, pusti sad, nego vec drugi blog nisi pljunuo po Zoranu Zivkovicu. Sta ce kuci da ti kazu?

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 14.01.2010

Re: Ma dobro to

BigBadWolf
Intelektualci, indijanci, pusti sad, nego vec drugi blog nisi pljunuo po Zoranu Zivkovicu. Sta ce kuci da ti kazu?


nije, istina.
prešo na žarka koraća.
onaj duhoviti dijalog s početka teksta ... šta ti meni gospodin ... umalo da zaboravim itajrad...
die hard die hard 02:02 14.01.2010

Re: Ma dobro to


nije, istina.
prešo na žarka koraća.
onaj duhoviti dijalog s početka teksta ... šta ti meni gospodin ... umalo da zaboravim itajrad...


Jes vala, samo kad bi Zarka sklonili sve bi bilo lakse.Taj drug nam svima o glavi radi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:18 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Jes vala, samo kad bi Zarka sklonili sve bi bilo lakse.Taj drug nam svima o glavi radi.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 07:33 14.01.2010

Re: Ma dobro to

I
ntelektualci, indijanci, pusti sad, nego vec drugi blog nisi pljunuo po Zoranu Zivkovicu. Sta ce kuci da ti kazu?

Izvinjavam se ali ja nisam nikada "pljuvao" Zorana Živkovića, bivšeg premijera Vlade Republike Srbije. Iz razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što, za čudo, nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.
kamichak92 kamichak92 08:35 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Nebojsa Krstic
I
ntelektualci, indijanci, pusti sad, nego vec drugi blog nisi pljunuo po Zoranu Zivkovicu. Sta ce kuci da ti kazu?

Izvinjavam se ali ja nisam nikada "pljuvao" Zorana Živkovića, bivšeg premijera Vlade Republike Srbije. Iz razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što je veliko čudo da nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.


ma hajde sad, jedna pljuvacina gore dole, necemo ti zaokruzivati na drugu decimalu ...

elem, ima nesto sto se zove "prokleti visak."
pitaj nekog intelektualca da ti objasni o cemu je rec.
taj prokleti visak omogucava da ti i ostali lelemudi ne skapate od gladi.
samo u jebeno srecnoj ljudskoj zajednici ima toliko para za bacanje
da se nadje koja mrvica sa stola i za one koji samo sede i naprduju a ucinak koji bi za tu zajednicu imao ikakvu vrednost im je nula, nada, zilch, duplo golo,
a nisu cak ni intelektualci.
sta ti prodajes sto bi bilo ko hteo da kupi?
nista.
a ipak udobno zivis.
jebala nas socijalna drzava blagostanja ...
maksa83 maksa83 08:51 14.01.2010

Re: Ma dobro to

elem, ima nesto sto se zove "prokleti visak."
pitaj nekog intelektualca da ti objasni o cemu je rec.

"Prokleti visak" strpan u isti kontekst sa "intelektualcima" može da znači samo jednu stvar.


P.S. The point being - ljudi, koristite naša slova ako ikako možete. ĆČĐŠčćđš itd. nije rocket science. Kome smeta što su na default Serbian Latin rasporedu zamenjeni Z i Y može da skine ovo pa i ta zamerka nestaje.
JJ Beba JJ Beba 15:21 14.01.2010

Re: Ma dobro to

sta ti prodajes sto bi bilo ko hteo da kupi?
nista.

kako bre ništa?
kreiraju strah od pobede Tome Nikolića na sledećim izborima (kao i na prethodnim)
Posle taj strah prodaju putem predizborne kampanje -glasajte -za- nas- mi- smo- manje- zlo- od - tome.
posle tah strah od tomine pobede kapitalizuju u moći, kinti.... pa se onda se druže sa džonijem depom, putuju po svetu, lepo se oblakaju *

Copyright by Mladen Trajkovski, beogradski kolporter
JJ Beba JJ Beba 16:01 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Nebojsa Krstic
I
ntelektualci, indijanci, pusti sad, nego vec drugi blog nisi pljunuo po Zoranu Zivkovicu. Sta ce kuci da ti kazu?

Izvinjavam se ali ja nisam nikada "pljuvao" Zorana Živkovića, bivšeg premijera Vlade Republike Srbije. Iz razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što, za čudo, nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.

cinizam se odnosi verovatno na fakultetsko obazovanje ZŽ..
fakat, inetelektualac i nije onaj koji je završio fakultete, doktorate, akademije, istorije, medicine, filozofije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:44 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Izvinjavam se ali ja nisam nikada "pljuvao" Zorana Živkovića, bivšeg premijera Vlade Republike Srbije. Iz razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što, za čudo, nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.

ti mora da ne čitaš ono što pišeš.
kako nisi.
pa, ceo blog si posvetio sprdanju.

Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.


Sto se tice komentara za Zorana Zivkovica, on je, u sustini, apsolutno nepotreban i suvisan u recenici, ali time nespretno i naivno otkrivate podsvesni strah i iskompleksiranost.


A ja npr. mislim da ne mogu svi da budu sve. I nije to ništa uvredljivo. Onaj ko je po profesiji građevinski tehničar, može verovatno da bude solidan građevinski tehničar. ...No, pošto zakon dozvoljava da SVAKO može da se kandiduje za bilo koju funkciju, svako i može da bude izabran. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran. Tako ja mislim. Vama niko ne brani da mislite suprotno.


sve su ovo tvoje reči.
mada si nedosledan.
i ti si valjda lekar.
o čemu savetuješ predsednika?
šta da doručkuje?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:52 14.01.2010

Re: Ma dobro to

cinizam se odnosi verovatno na fakultetsko obazovanje ZŽ..
fakat, inetelektualac i nije onaj koji je završio fakultete, doktorate, akademije, istorije, medicine, filozofije.

Tačno, ali intelektualac također ne bi smeo da bude moron.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:29 14.01.2010

Re: Ma dobro to

sve su ovo tvoje reči.
mada si nedosledan.
i ti si valjda lekar.
o čemu savetuješ predsednika?
šta da doručkuje?

Ti si prijatelju prilično drčna osoba. Da se vidimo mi pa da mi to sve kazes u oči. A?

ecce-florian ecce-florian 23:35 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Ti si prijatelju prilično drčna osoba. Da se vidimo mi pa da mi to sve kazes u oči. A?

Nije oči ,već
Op mala, iči ......
maksa83 maksa83 23:40 14.01.2010

Re: Ma dobro to

Kuku Nebojša, pali Idolu, ovo je rock bottom.

Ti si prijatelju prilično drčna osoba. Da se vidimo mi pa da mi to sve kazes u oči. A?

Taj "Prijatelj" je:

a) Žena (po svoj prilici starija od tebe)
b) a i da nije, isti đ.

Na tvom mestu ja bih jako brzo obrisao taj tvoj i ovaj moj komentar.

(Čisto ako ti se to opet vrzma po glavi - ja nemam problem da se vidimo i da ti sve ovo kažem u oči.)

P.S. Da ne zanemarimo i rizik da se nekako sretnete pa te gospođa Exitus ošašavi od batina. Otkud znaš da nije bila neki kickboxing reprezentativac ili bacačica kladiva, ili tako nešto? Nikad bre ne znaš 100% sa kim se kačiš, misli malo.
ecce-florian ecce-florian 00:01 15.01.2010

Re: Ma dobro to

crni maxo

pa kako možeš da se ovako odnosiš prema problemu

Nemam ja ništa protiv da se vas dvojica vidjate, ali da znaš , ti i savetnik možete da brišete svoje komentare do mile volje, moj ne dirajte

ps
hm?
da li?




Exitus Letalis Exitus Letalis 00:06 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Ti si prijatelju prilično drčna osoba. Da se vidimo mi pa da mi to sve kazes u oči. A?

da se nisi malčice iznervirao?

što u četiri oka?
šta nije tačno?
a el mogu da dođem sa maksom?
onako pitam...
maksa83 maksa83 00:06 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Nemam ja ništa protiv da se vas dvojica vidjate, ali da znaš , ti i savetnik možete da brišete svoje komentare do mile volje, moj ne dirajte

Ma meni bre veća frka da gđa Exitus prihvati, oddddvali ga od batina, i usred cele ove furtutme (Kosovo, Draža, Metalika, Tužba, vakcinacija, Džoni Dep, sve se bre skupilo) Boki mora da traži novog Savetnika.
niccolo niccolo 00:10 15.01.2010

Re: Ma dobro to

a el mogu da dođem sa maksom?

Pa mislim ako pravimo okupljanje blogera, red je da i nas ostale pozovete...Evo kad je Florijan već tu, to bi moglo da bude pod okriljem NVO BUBE,a?
ecce-florian ecce-florian 00:18 15.01.2010

Re: Ma dobro to

nemoj sad niccolo, ček da ovo sačuvam, kakve sam sreće sad će supermod sve ovo gumicom da obriše i šta onda.
NVO BUBE92 JE I OSNOVANA SA CILJEM ZAŠTITE BLOGERA IZLOŽENIH PROGANJANJU I PRETNJAMA,
ali nikad do sad to nije bilo učinjeno od strane Savetnika Predsednika

Exitus Letalis obaveštavam da je sigurna adresa za komunikaciju u slučaju sumnje u pp bube92@gmail.com

Molim da se i nadalje pridržavamo principa nenasilnog rešavanja konflikata i aktivne miroljubive koegzistencije

Sad me izvinite, odo da sve ovo dokumentujem i da sazovem sastanak sekretata i blagajnika , kako bi se dogovorili o daljim merama i izvestili relevantne medjunarodne faktore.


edit
dokumentovano
maksa83 maksa83 00:24 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Molim da se i nadalje pridržavamo principa nenasilnog rešavanja konflikata i aktivne miroljubive koegzistencije

a u skladu sa Poveljom Ujedinjenih Nacija, Ustavom Srbije i ostalim pozitivnim zakonskim aktima.

Ili što reče prethodni Kajzer - "niko ne sme da vas bije".

Heh, kako je sve ciklično, yin-yang, točak sudbine ... auh, sad sam odlutao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:25 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Taj "Prijatelj" je:

a) Žena (po svoj prilici starija od tebe)

Tim bolje!
ecce-florian ecce-florian 00:51 15.01.2010

Re: Ma dobro to

a u skladu sa

Lagano Maxo, ne jedi se

Vredelo je

Pogledaj kometar ispod tvog, ne radi se o omašci.

TO je savetnik Predsednika

Ovo je postalo veoma interesantno veče.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Pa mislim ako pravimo okupljanje blogera, red je da i nas ostale pozovete...Evo kad je Florijan već tu, to bi moglo da bude pod okriljem NVO BUBE,a?

ti niccolo da se koncentriraš na australian open, znaš:)))
evo, samo što nije žreb.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:50 15.01.2010

Re: Ma dobro to

edit: također copy/paste/save...
za svaki slučaj...
i hvala za sigurnu kuću!
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:36 15.01.2010

Re: Ma dobro to

Tim bolje!

It's not the crime, it's the cover up
niccolo niccolo 10:04 15.01.2010

Re: Ma dobro to

ti niccolo da se koncentriraš na australian open, znaš:)))

Da vidiš samo kako sam skoncentrisan

dragoljub92 dragoljub92 11:27 15.01.2010

Re: Ma dobro to

z razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što, za čudo, nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.

koj si ti xxxxx
Bili Piton Bili Piton 16:41 15.01.2010

Re: Ma dobro to

dragoljub92

z razloga toga što je on jedan od mojih omiljenih intelektualaca i što, za čudo, nije i on potpisao ovo dostignuće kao 201.

koj si ti xxxxx


Da jbt. Krle, ne stoji ti to, ko neka zajedljiva zenturaca (ovo nije seksizam, zene na blogu uglavnom brojim u dame).

Ne valja ti poso
politicki_konkretan politicki_konkretan 02:40 14.01.2010

e ovo je dobar post!!!

Kao dosledan, strog i u medijima navođen i osvedočen kritičar Krstića imam pravo da pohvalim ovaj post, a da ne budem optužen da sam Krstićevac, Tadićevac ili ostrašćeni demokrata. Ovde smo saznali što nismo znali ili smo se potsetili na nešto što smo zaboravili. Toma, Vučić i Jorgovanka su potpuno suvišni u postu, ali demokrata ostaje demokrata pa nekad mora potpuno bespotrebno da plete konkurenciju i kada nije ni vreme ni mesto. Veliki napredak i sva podrška za postove poput ovog.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 07:39 14.01.2010

Re: e ovo je dobar post!!!

Toma, Vučić i Jorgovanka su potpuno suvišni u postu, ali demokrata ostaje demokrata pa nekad mora potpuno bespotrebno da plete konkurenciju i kada nije ni vreme ni mesto.

Kako, izvinjavam se, suvišni!? Broj jedan, pričam o intelektualcima. Broj dva apelujem na njih (intelectuals) da apeluju na Tomu, Vučića i Jorgovanku, umesto da se razbacuju novcima na ovu skupoću. Jel tako?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana