Društvo| Ljudska prava| Satira

Nale, jel može blokče na zajam?

Predrag Azdejković RSS / 22.01.2010. u 00:53

 natasa-kandic-023.9887.jpg

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...

Jedno veče seo ja tako da se malo odmorim. Pustim televiziju, a ono emisija o kuvanju. Na prvi pogled izgleda jednostavno, mogao bih i ja to da napravim. Počeo da tražim po sobi neko blokče da zapišem recept, ali kao za inat nijedno ne mogu da nađem. I šta Srbin radi kad mu nešto u kući fali? Tako je, ide u komšiluk da uzajmi i nikad ne vrati. Padne tako meni na pamet, komšinica Nataša Kandić sigurno ima neko blokče na zajam.

Zazvonim komšinici na vrata i nisam mnogo čekao da mi otvori.

- Dobro veče. Nale, jel može blokče na zajam?

- Naravno komšija. Pođi za mnom.

Išli smo tako desetak minuta kroz stan i stigli do jednog dugačkog hodnika.

- Pa da vidimo šta ovde imamo. Soba za pakovanje poklona, - pokazivala je prstom na vrata, zamrzivač, diskoteka, autoperionica... A sa ove strane imamo sobu za olovke, štampani materijal, fascikle i... evo sobe za blokčiće.

 natasa-kandic-024.9886.jpg

Otvorila je velika tapacirana vrata iza kojih je bila soba od nekih 50 kvadrata prepuna blokčića, u vrednosti od 30 hiljada evra po mojoj slobodnoj proceni.

- Koliko vam treba komšija? - upita me Nataša.

- Ma jedan Nale, šta će mi više, - odgovorih zbunjeno količinom blokćića. Bilo ih je raznih, srcastih, u svim bojama duge, sa plišanim koricama... Ma raznih.

- Jedan. Evo ti sto komada, da ti se nađe. Ja tako pred Svetog Savu napunim džaku pun blokčića i odem do kolektivnog smeštaja gde su ove jadne izbeglice, pa ih delim deci da imaju za školu. Oh, da znaš komšija kako se deca silno obraduju kad vide moje blokčiće. Sve im suzice idu niz musave obraze, a meni srce puno. Joj komšija, a ovi naši političari nemaju pojma kako narod teško živi.

- Istina komšinice, ovi naši političari na ovu krizu troše pare na gluposti dok narod umire od gladi. A odakle vama ovoliki blokčići?

- A to? To je od ove Koalicije za REKOM.

- Šta je sad pa to? Ma, neka naša inicijativa koja zagovara osnivanje nezavisne komisije koja može da ustanovi i javno saopšti činjenice o ratnim zličinima.

- Pa, ako su to njihovi blokčići onda bolje da ne uzimamo?

- Ma jok. Sad smo dobili dva ipo miliona evra za tu koaliciju, imamo 30 hiljada evra u budžetu za blokčiće i te štampane pizdarije. Slobodno uzmi koliko god hoćeš.

- U bre komšinice. To su baš velike pare.

- Jesu, ali ako mi ne veruješ možeš da pogledaš na sajtu www.korekom.org. Mnogo dobar sajt. Samo za njegovo održavanje smo dobili 11 hiljada evra.

- Kod vas baš nema krize.

- Ma ćuti, ima. Sve je manje i manje para. Ne znam kako ćemo da preživimo, a toliko je puno posla. Ti ratni zločini nikako da se rasvetle, a mi radimo i radimo i radimo, a rezultata nigde. Strašno.

- Jeste. I Borka je prošle godine u CZKD rekla kako ona već dvadeset godina priča jednu te istu priča, a narod nikako da shvati i da se stvari promene.

- Pa o tome ti ja i pričam.

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka.

- Neka, neka, važno je da se vi mladi volite. Laku noć.

- Laku noć komšinice.

 

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

miloradkakmar miloradkakmar 01:06 22.01.2010

Kriza

- Kod vas baš nema krize.

Mora da su to višenamenski blokčići!?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:11 22.01.2010

Re: Kriza

Ma super su za recepte. Ali mi se sad plajvaz istrošio, a glupo mi da opet tražim od komšinice.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:17 22.01.2010

Re: Kriza

Predrag Azdejković
Ma super su za recepte. Ali mi se sad plajvaz istrošio, a glupo mi da opet tražim od komšinice.

i oni vaši blokčići su super.
i pasoši zalužnim građanima i građankama.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:57 22.01.2010

Re: Kriza

i oni vaši blokčići su super.


Šta time hoćeš da kažeš?
neverovatnimiki neverovatnimiki 01:14 22.01.2010

Indijana Dzons

Koliko avantura zabog jednog recepta!!!
Zenama je bilo jako uzbudljivo u vremenima pre emancipacije i pre Dzejmsa Olivera.
Nego,sta Natasa Kandic voli da kuva?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:17 22.01.2010

Re: Indijana Dzons

Nego,sta Natasa Kandic voli da kuva?


Nataša je emancipovana i nema vremena da kuva. Hrani se samo po restoranima.
neverovatnimiki neverovatnimiki 01:25 22.01.2010

Re: Indijana Dzons

Predrag Azdejković
Nego,sta Natasa Kandic voli da kuva?


Nataša je emancipovana i nema vremena da kuva. Hrani se samo po restoranima.


Po kojim restoranima?Po ekspres restoranima?Ipak je kriza i ljudi bi trebalo da pristede,makar ti ljudi bili i zene.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:28 22.01.2010

Re: Indijana Dzons

U pekari kod Tome 200gr žu žu peciva za ručak.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:18 22.01.2010

Re: Indijana Dzons

Predrag Azdejković
Nego,sta Natasa Kandic voli da kuva?


Nataša je emancipovana i nema vremena da kuva. Hrani se samo po restoranima.

znaš pouzdano.
srećete se il imaš insajdere?
arianna arianna 08:41 22.01.2010

Re: Indijana Dzons

Predrag Azdejković
Nego,sta Natasa Kandic voli da kuva?

Nataša je emancipovana i nema vremena da kuva. Hrani se samo po restoranima.



E, vidiš tu je poenta. Od tolike hrane,van kuće,uglavnom se i dobijaju probavne smetnje
mostarac mostarac 02:37 22.01.2010

Hm....

Cudi me da si i na nju udario.
JJ Beba JJ Beba 02:49 22.01.2010

Re: Hm....

Išli smo tako desetak minuta kroz stan i stigli do jednog dugačkog hodnika.

mora da je gajbetina.

el se tamo snalazi džipiesom, busolom ili onako skautski, pomoću mahovine?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:55 22.01.2010

Re: Hm....

Cudi me da si i na nju udario.


Pa, kažu da treba prvo počistiti u svom dvorištu.

el se tamo snalazi džipiesom, busolom ili onako skautski, pomoću mahovine?


Ima metro

marija.mt marija.mt 08:53 22.01.2010

Re: Hm....

Pa, kažu da treba prvo počistiti u svom dvorištu.


Svaka cast, skidam kapu
bellakafa bellakafa 18:54 22.01.2010

Re: Hm....

mostarac
Cudi me da si i na nju udario.

i mene. jako
mashha mashha 03:08 22.01.2010

...

Pa sigurno je otišlo dosta para i da se plate prevodioci, pošto videh da su prevodili neke dokumente na 3 jezika . Ipak tu ima dosta posla
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 03:13 22.01.2010

Re: ...

Ipak tu ima dosta posla


Krvav je to posao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:24 22.01.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
Ipak tu ima dosta posla


Krvav je to posao.

jel ovo neki ciničan tekst, zavidljiv il si protiv istaživanja ratnih zločina.

vidim da si se prozlio i postao zavidljiv.

i što uopšte zajmiš blokče kad imate svoje?
voliš tuđe?
možda da ti zajmi, ako već skupljaš, karleuša il severina.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:14 22.01.2010

Re: ...

EL
jel ovo neki ciničan tekst, zavidljiv il si protiv istaživanja ratnih zločina.

vidim da si se prozlio i postao zavidljiv.


Leti, pa nije valjda Natasa sveta krava da joj se ne sme traziti obracun: koliko i kojih (i posto) zlocinaca je uhvatila. I koliko i kojih (i posto/zasto) nije uhvatila?

ps. Hm, ovaj svet se bas okrenueo naopacke - ko bi, koliko jos juce, verovao da cu ja braniti Pedju od Letice?
adam weisphaut adam weisphaut 09:24 22.01.2010

Re: ...

Leti, pa nije valjda Natasa sveta krava

Sveta matera crkva jeste
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:59 22.01.2010

Re: ...

adam weisphaut

Sveta matera crkva jeste


ako si mislio da cu komentarisati tvoje besmislice i upadati u dalju diskusiju - grdno si se prevario
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:58 22.01.2010

Re: ...

Leti, pa nije valjda Natasa sveta krava da joj se ne sme traziti obracun

naravno da nije.
zato i ima link.
nije to peđa nekako izbunario.

koliko i kojih (i posto) zlocinaca je uhvatila. I koliko i kojih (i posto/zasto) nije uhvatila?

zločince vata policija, optužuje ih tužilaštvo, sudi sudsko veće... kao i tamo gde ti živiš.

rekom je nešto drugo.
ako peđi i tebi nije stalo da se identifikuju svi zločinci i zločini.
da se popisu sve žrtve, onda ništa.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:03 22.01.2010

Re: ...

jel ovo neki ciničan tekst, zavidljiv il si protiv istaživanja ratnih zločina.


To što ti ne vidiš nikakv problem u budžetskim ciframa, dok Nataša Kandić domaćim političarima spočitava da ne znaju kako ovaj narod teško živi je problem sam po sebi.

Krvav je posao prevoditi tekstove sa sprskog na bosanski i na hrvatski. Znaš ti koliko puta treba da se lupi u tastaturu da bi se taj posao obavio, koliko je noktiju tu stradalo, koliko zanoktica...

Verujem da su za vremed dok su to zaludno prevodili mogli da istraže jedan ratni zločin.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:19 22.01.2010

Re: ...

Krvav je posao prevoditi tekstove sa sprskog na bosanski i na hrvatski.

šta ti znaš o tome?
ko kaže da se prevodi?
samo se transkribuje onako kako govore učesnici konsultacija.
jedino se lektorišu završni izveštaji.

kad bi malo bolje pročitao korekom i rekom i video koliko se konsultacija
održava mesečno u celom reginonu, znao bi za šta su pare utrošene.

Verujem da su za vremed dok su to zaludno prevodili mogli da istraže jedan ratni zločin.

mislim, onu kasetu o škorpionima hagu nije dao ljajić.
lovas, zvornik, podujevo, ovčara ...
inače, posao fonda nije da istražuje ratne zločine, valjda to radi pravosuđe i policija sa svim svojim strukturama.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:33 22.01.2010

Re: ...

šta ti znaš o tome?


http://www.korekom.org/webpage/1

I ovde nije reč o aktivnostima Fonda za humanitarno pravo, već je reč o licemerju... ali eto možemo da pričamo i o rezultatima NVO sektora za 20 godina i parama koje su potrošili, pa da vidimo da li to vredi toliko.
JJ Beba JJ Beba 14:44 22.01.2010

Re: ...

rekom je nešto drugo.

Kamo sreće da taj posao rade države a ne NVO
mislim tako treba, tako rade odgovorne države.
Jedno je kad države osnivaju komisije za istinu i pomirenje a sasvim drugo kad to rade NVO. Drugačija je težina
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:15 22.01.2010

Re: ...

Kamo sreće da taj posao rade države a ne NVO
mislim tako treba, tako rade odgovorne države.


Kamo sreće, ali ni druge države nisu neki svetli primer. Tome i služe NVO, da nateraju države da budu odgovorne.

Jedno je kad države osnivaju komisije za istinu i pomirenje a sasvim drugo kad to rade NVO.


Posle ovoliko godina ja ne vidim ni istinu ni pomirenje.
JJ Beba JJ Beba 16:25 22.01.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
Kamo sreće da taj posao rade države a ne NVO
mislim tako treba, tako rade odgovorne države.


Kamo sreće, ali ni druge države nisu neki svetli primer. Tome i služe NVO, da nateraju države da budu odgovorne.

Jedno je kad države osnivaju komisije za istinu i pomirenje a sasvim drugo kad to rade NVO.


Posle ovoliko godina ja ne vidim ni istinu ni pomirenje.

patotikaem
kada država ustanovi komisiju za istinu i pomirenje onda je jasno da je rešila da se suoči sa svojim zločinima, da je pomirenje moguće, da je rešila da sa svojih stanovnika skine breme kolektivne krivice itd.
to je posao države
a kada to kao kod nas rade NVO onda to liči na privatnu stvar i onda dolazi do ovakvih blogova; onda se kaže da skupe ciple, stanove i ručkove plaćaju kosti žrava.
NVO treba da vrše pritisak na državu a ne da rade posao države.
tako ja vidim rad NVO
bellakafa bellakafa 18:55 22.01.2010

Re: ...

Exitus Letalis
Predrag Azdejković
Ipak tu ima dosta posla


Krvav je to posao.

jel ovo neki ciničan tekst, zavidljiv il si protiv istaživanja ratnih zločina.

vidim da si se prozlio i postao zavidljiv.

i što uopšte zajmiš blokče kad imate svoje?
voliš tuđe?
možda da ti zajmi, ako već skupljaš, karleuša il severina.


fakat ne mogu da dođem sebi od čuda.
peđa prolupao.
nevolja nevolja 18:56 22.01.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
jel ovo neki ciničan tekst, zavidljiv il si protiv istaživanja ratnih zločina.


To što ti ne vidiš nikakv problem u budžetskim ciframa, dok Nataša Kandić domaćim političarima spočitava da ne znaju kako ovaj narod teško živi je problem sam po sebi.

Krvav je posao prevoditi tekstove sa sprskog na bosanski i na hrvatski. Znaš ti koliko puta treba da se lupi u tastaturu da bi se taj posao obavio, koliko je noktiju tu stradalo, koliko zanoktica...

Verujem da su za vremed dok su to zaludno prevodili mogli da istraže jedan ratni zločin.

Citas mi misli
(nemoj samo da kazes da volis laku beletristiku )
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:47 23.01.2010

Re: ...

Exitus Letalis
zločince vata policija, optužuje ih tužilaštvo, sudi sudsko veće... kao i tamo gde ti živiš.

rekom je nešto drugo.
ako peđi i tebi nije stalo da se identifikuju svi zločinci i zločini.
da se popisu sve žrtve, onda ništa.


Leti,

sasvim je jasno da sam ja mislio na pomoc u "vatanju" ... a ne da ona bukvalno hapsi i "vata" ...

Bacih pogled na to sta bi trebalo da bude rekom: i skidama kapu ... tesko mi samo da budem optimista da ce se to ostvariti. Ali cu biti uvek spreman da podrzim i pohvalim - bez obzira "sta je nekad bilo" ...

A sad procitah i ceo blog i lupih preporuku "k'o vrata" Pedji. I to ne zato sto zelim da se stavljam na jednu stranu nego zato sto prvi put na ovom blogu vidim pokusaj diskusije o nasem NVO sektoru u kome oni koji su ga dosada branili kao "svetu kravu" pokusavaju da stvari sagledaju REALNO i ZDRAVORAZUMSKI ... i da odvoje zito od kukolja.

Dosad su se sve kritike nas sa strane odbijale od vaseg cvrstog zida solidarnosti bez obzira koliko su bile dobornamerne, argumentovane i razumne. Iako mozda toga niste bili svesni, takvim ignorisanjem ste samo JAKO stetili sebi - stiteci profitere (pa i lopove i prevarante) medju vama samo ste ponistavali i ono korisno i dobro sto ste uradili/postigli ...

pozz
.
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:59 23.01.2010

Re: ...

Virtuelni Vasilije

A sad procitah i ceo blog i lupih preporuku "k'o vrata" Pedji. I to ne zato sto zelim da se stavljam na jednu stranu nego zato sto prvi put na ovom blogu vidim pokusaj diskusije o nasem NVO sektoru u kome oni koji su ga dosada branili kao "svetu kravu" pokusavaju da stvari sagledaju REALNO i ZDRAVORAZUMSKI ... i da odvoje zito od kukolja.

Dosad su se sve kritike nas sa strane odbijale od vaseg cvrstog zida solidarnosti bez obzira koliko su bile dobornamerne, argumentovane i razumne. Iako mozda toga niste bili svesni, takvim ignorisanjem ste samo JAKO stetili sebi - stiteci profitere (pa i lopove i prevarante) medju vama samo ste ponistavali i ono korisno i dobro sto ste uradili/postigli ...

pozz
.


JJ Beba JJ Beba 13:23 23.01.2010

Re: ...

Bacih pogled na to sta bi trebalo da bude rekom: i skidama kapu ... tesko mi samo da budem optimista da ce se to ostvariti. Ali cu biti uvek spreman da podrzim i pohvalim - bez obzira "sta je nekad bilo" ...

po meni to država treba da radi

a što se Peđinog blog nastupa u stilu kradu -kradu - al - nama - ne-dadu
još na ZUC dudare pa da zabava bude kompletna
sela sam u prvi red
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:28 23.01.2010

Re: ...

a što se Peđinog blog nastupa u stilu kradu -kradu - al - nama - ne-dadu


He he he, pa mogu ja i kao Velja Ilić da kažem: "E da malo kraduckate, pa da vam pogledam kroz prste, ali ga vi preteraste".

još na ZUC dudare pa da zabava bude kompletna


Ti opet u množini govoriš? Molio bih da prestaneš s tim, jer me nervira kada mi neko takne u moja autorska prava.

O ŽUC-u imam još gore mišljenje, ali su suviše minorni da bih o njima raspravljao.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:35 23.01.2010

Re: ...

Beba
po meni to država treba da radi


Ono sto se meni svidelo u vezi rekoma je sto pokriva sve drzave ex-Yu. Naravno da su one trebalo "to da rade" - ali ocigledno nisu. Srbija uglavnom jeste - sigurno zahvaljujci I NVO sektoru i pritisku sa strane ali to ne menja na cinjenici da su u njoj ti zadaci obavljeni. U Hrvatskoj, BiH i "kvazi" drzavi Kosovu je malo od toga uradjeno (u ove zadnje dve posebno malo) i tu tek predstoji posao ... a te zemlje i njihovi NVO sektori ocigledno nisu u stanju to da urade. Srpska drzava moze do izvesnog stepena da vrsi pirtisak na njih ali su joj tu iz razlnih razloga (prilicano) vezane ruke ... Tako da mislim da bi ovakva oraganizacija, ako se drzi onoga sto joj pise u programu, bila VRLO KORISNA ...

Beba

još na ZUC dudare pa da zabava bude kompletna


Bilo bi krajnje vreme - cisto sa moralne strane meni su ZUC-e najproblematicnije od svih NVO. Jednostavno nije normalno da neko nosi to ime i da mirno gleda (bolje reci IGNORISE) stotine hiljada zrtava etnickih ciscenja i drugih zlocina kojih je svih ovih godina Srbija bila prepuna. Da se pridruzije svojim "sestrama" iz Srebrenice kad zale za njihovim zrtvama i da im, u isto vreme, ne padne napamet da odaju postu onim drugim zrtvama u Bratuncu. Da zajedno sa tim sestrama kritkuje Holandiju (sto je krsenje njihovog navodnog principa o "svom drvoristu" ) a da im nista ne kaze kad slave i organizuju doceke tako odvratnim zlocincima poput Nasera Orica (slicno je i sa onim drugim "sestrama" iz Pristine kad su docekivale i slavile pustanje Haradinja iz Haga).

Nazalost nema ovde na blogu vise Vracaraca, ali secam se kad nam je on ovde pricao kakve su zurke (da ne kazem terevenke) organizovane u inostranstvu za ZUC-e na "studijskim putovanjima". Isao i on posto se u to vreme zabavljao sa jednom od njih ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:39 23.01.2010

Re: ...

Pedja
O ŽUC-u imam još gore mišljenje, ali su suviše minorni da bih o njima raspravljao.


Tek sad videh ovo pa ne mogu a da se ne odusevim

Jedino sto ja nisam siguran da su zuce minorne - mada, priznajem, moguce da je to kod mene uticaj "rada" Jasmine Tesanovic na ovom blogu ... pa imam (pogresan? ) utisak da su one najglasnije od svih NVO u srpskoj javnosti ..

JJ Beba JJ Beba 17:35 23.01.2010

Re: ...

vasice,
ja nemam razloga da branim nijednu NVO pojedinačno, mislim nemam nikakve lične koristi u smislu kinte ili da sam član neke itajrad, ali ih smatram važnim sektorom društva i u mnoge od njih sam podržala.

Imam razloga da kritikujem ono što naša država i društvo u celini nisu uradili po pitanju ratnih zloćina i distanciranja od istih.
Takođe smatram da NVO sektor treba da prerpi kritike u smislu ispravnosti izbora strategija kojima postižu svoje ciljeve i opravdavaju razloge svojih osnivanja. Ako se uočava da država i društvo nisu napredovali po pitanjima koji su bili uzroci osnivanja pojedinih NVO onda se opravdano mora postaviti pitanje da li je njihov način borbe ispravan i da li ga treba menjati itd. U tom smislu kapiram normalnu diskuiju argumentima, razmenom stavova a ne dal' neko ima veliku gajbu, skupe cipele il se hrani po kafanama od kosaka žrtvi srebrenice, što se uobičajeno govori kad se pominje Nataša Kandić.
U ovom tekstu Peđa nije izneo ništa smisleno što zamera Nataši i njenoj NVO, već implicira da NK mažnjava kiNtu koju su joj donatori dali za komisiju za istinu i pomirenje za ugodan i luksuzan lični život.
Ono što on ovde zastupa je kao što sam rekla kradu, kradu, a nama ne dadu i to mi je odvratno jer mu je NGO sektor bio dobar dok je imao lične koristi od njih.
Kad rekoh iznošenje stavova, na prethodnom Peđinom blogu Queeria kalendar 2010.ja sam iznela stav da im strategija i taktika kojom su se rukovodili i kojom se rukovode prilikom izrade svojih sredstava za komunikaciju u okviru njihovih kampanja, po meni, nije dobra a on me napljuvao najgore na svetu, nazvao fašistkinjom, homofobom i celim tim već viđenim arsenalom elokventosti; zatim mi objasnio kolko mu traje erekcija da bi sve to kasnije pobrisao i zaključao blog za dalju diskusiju.
Čudi me da me nije i banovao.
A ja samo rekla da im kalendar, o kome je bio blog, po meni idejno nije u funkciji njihove borbe.

JJ Beba JJ Beba 17:36 23.01.2010

Re: ...

O ŽUC-u imam još gore mišljenje, ali su suviše minorni da bih o njima raspravljao.

verujem.
Bilo bi rani kuče da te ujede
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:07 23.01.2010

Re: ...

U ovom tekstu Peđa nije izneo ništa smisleno što zamera Nataši i njenoj NVO, već implicira da NK mažnjava kitu koju su joj donatori dali za komisiju za istinu i pomirenje za ugodan i luksuzan lični život.


Ti stvarno ne umeš da čitaš. (crna bebo, šta ti pišeš - bold)

A ja samo rekla da im kalendar, o kome je bio blog, po meni idejno nije u funkciji njihove borbe.


Rekla si da su ljudi na kalendaru nepodobni, što je fašizam. I rekla si da sam budala što priznajem da sam stereotip, što je homofobija.
JJ Beba JJ Beba 19:03 23.01.2010

Re: ...

Ti stvarno ne umeš da čitaš. (crna bebo, šta ti pišeš - bold)

hahahha lapsus manus ali frojd radi , rekli bi zlobnici.
kul je kita... u stvari baš odgovara tekstu
ne da ne umem nego ja skoro nikada ne čitam šta sam pisala, onako iz prve...
takav mi stil
pa i ako mislim da je sex koren svega, što reče Crnjanski, ipak ću ispraviti da ne odvači pažnju od cipela, stana i blokčića.
Rekla si da su ljudi na kalendaru nepodobni

rekla sam da osobe koje su izabrane za kalendar po meni ne odgovarju strategiji komuniciranja koju Q kalendar treba da ima.
Radilo se o značenju, ne o ljudima na naćin koji bi ti želeo da je moj.
Možda ne znaš al naš svet se sastoji od onoga i što se vidi i što se ne vidi..tek zejno čine stvarnost.
Značenja pojava oko nas su važnija od samih pojava: cvet je obična biljka ali kad je nekome pokloniš ona izražava osečanje ljubavi ili poštovanja.
Dakle samo za tebe - pojavno nije bitno ono bitno nije pojavno, što bi rekli neki filozofi al da te ne smaram maši se za knjigu.
Svaka pojava , stvar, događaj nije samo nešto što postoji u iskustvenom svetu nego i nešto što ima nadiskustveno značenje. Pojava je privremena a njeno značenje je trajno. Tako je sa svime. Čovek ne razmišlja samo u okviru uzrok - posledica več dopunjuje svoje mišljenje značenjima.
O tome sam govorila kada sam govorla da Ceca nije neki simbol za staviti na kalendar, našta si ti onako gejački konstatovao da bih joj ja pobila i decu - seme i pleme ,jer sam fašista.
Sliku sveta koju nude oči nije slika koju otkrivaju značenja. Sve oko nas i vidljivo i nevidljivo ima svoje skriveno značenje koje se tumači. svoje značenje. Misli o tome
To je nešto sasvim drugo od onoga šta si mi ti stavljao u glavu i usta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:49 25.01.2010

Re: ...


http://www.korekom.org/webpage/1


jel si se ti s njima razišao pošto je Queeria kao organizacija, članica REKOM-a????
jel su i oni mafija?
samo pitam.
geragera geragera 03:41 22.01.2010

:-)

Pedja, bre, odgovori gospodji Hag, znas da je iritira ignorisanje, nece prestati.
Nego, vidim ja da cu te na kraju stvarno upoznati s onom drugaricom kojoj si " bas je sladak" - sumnjivo mi sto po blokce ne ides kod nekog lepog komsije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:05 22.01.2010

Re: :-)

Sledeći put po blokče idem kod Miljenka Derete.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:14 22.01.2010

Re: :-)

Predrag Azdejković
Sledeći put po blokče idem kod Miljenka Derete.

što, jel ste svoje utrošlili?
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 04:54 22.01.2010

Notepad

dobar je maliiii....dobarrrrr:)

5+ Mr.Gayguy:)

Preporuka!
sesili sesili 07:47 22.01.2010

Re: Notepad

Uuuu, Predraže, pa kad ti je već komšinica dala blokče, što ti njoj ne dade plajvaz, kad ga nema?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:06 22.01.2010

Re: Notepad

Ja sam siroma čovek i nemam tako fancy plajvaze. Znaš ti koliko košta Pierre Cardin.
eugensavojski eugensavojski 08:40 22.01.2010

Ni medj cvetjem ni pravice

Eto neke NGO od vlada dobivju blokče na kartonče , a neko ni komad
adam weisphaut adam weisphaut 09:28 22.01.2010

Meni je ovo sasvim cool

ako Peđa kritikuje crkvu, vladu, paralament, opoyiciju što da ne i NVO, samo vidim da se već oduševljavaju oni koji vrište kada im se udari na svetu materu
mariopan mariopan 09:45 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

adam weisphaut
ako Peđa kritikuje crkvu, vladu, paralament, opoyiciju što da ne i NVO, samo vidim da se već oduševljavaju oni koji vrište kada im se udari na svetu materu

Dobro Adame, evo ja cu da je branim.

Pedja, jesi li ti siguran da je to njen stan?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:44 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Dobro Adame, evo ja cu da je branim.

Pedja, jesi li ti siguran da je to njen stan?

nema šta da je braniš.
gajba je fikcija kao. da bude zanimljivo.
da zagolica publiku.
da neko uopšte čita.
mogu ja da ti kažem kolka joj je gaba al su to ipak
privatne stvari.
a za REKOM i lovu sve je piše.
nije dala komšinica info uz blokče, kafu i slatko.
piše javno, za razlilku od mnogih.
mariopan mariopan 11:07 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Exitus Letalis
Dobro Adame, evo ja cu da je branim.

Pedja, jesi li ti siguran da je to njen stan?

nema šta da je braniš.
gajba je fikcija kao. da bude zanimljivo.
da zagolica publiku.
da neko uopšte čita.
mogu ja da ti kažem kolka joj je gaba al su to ipak
privatne stvari.
a za REKOM i lovu sve je piše.
nije dala komšinica info uz blokče, kafu i slatko.
piše javno, za razlilku od mnogih.

Ja sam imala utisak da nije fikcija, covek bio, video...?Ako nije, onda mu je dobra fora i dobra fikcija, zeznuo me...
Sta treba da se radi u Srbiji da se ima takav stancic? Osim onoga kada su 45-te oslobadjali takve stanove od pravih vlasnika pa ih posle ostavljali svojoj deci kao da je njihova dedovina a pravi vlasnik spava pod nekim mostom?
Ako je samo fikcija - onda nista.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:11 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

a za REKOM i lovu sve je piše.


Moram da citiram Stašu Zajović: "Pa zar za Srebrenicu tražiš da ti se nešto plati".

Pedja, jesi li ti siguran da je to njen stan?


To je metafora o luksuzu. Nataša Kandić je poznata po svom luksuznom ukusu za odevanje, tehniku, eneterijer... Ona Milka Frocan NVO sektora, mislim oblači se skuplje od nje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:11 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Ja sam imala utisak da nije fikcija, covek bio, video...?

pitaj njega jel to njena gajba.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:13 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

To je metafora o luksuzu. Nataša Kandić je poznata po svom luksuznom ukusu za odevanje, tehniku, eneterijer... Ona Milka Frocan NVO sektora, mislim oblači se skuplje od nje.

dno!
mariopan mariopan 11:18 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool


To je metafora o luksuzu. Nataša Kandić je poznata po svom luksuznom ukusu za odevanje, tehniku, eneterijer... Ona Milka Frocan NVO sektora, mislim oblači se skuplje od nje.

Ok, Hvala.
Ume ta strast za luksuzom da bude skupa, zato se i zove luksuz, kao neka stancuga? OK, razumela.
mariopan mariopan 11:19 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Exitus Letalis
Ja sam imala utisak da nije fikcija, covek bio, video...?

pitaj njega jel to njena gajba.

Pitala.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:28 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

mariopan
Exitus Letalis
Ja sam imala utisak da nije fikcija, covek bio, video...?

pitaj njega jel to njena gajba.

Pitala.

pitaj ga i za njegove blokčiće i pasoše.
nema šta da zajmi.
ima sve kod sebe.
doduše, on je nosio gajbice pa zaradio.
a bavi se neviđeno važnim poslovima, al u tajnosti.
alselone alselone 11:31 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Exitus Letalis

Ovoliki trud zasluzuje titulu Radnika Meseca.
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:36 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Ne,ne!
Ovo je vrh!!!
Bravo Pedja!
Nego,Excitus Letalis,kako se knjizi ovo tvoje blogovanje ovde?Kako Natasa to pise i pravda?Lepa Brena za cetiri osobe?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:43 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

neverovatnimiki
Ne,ne!
Ovo je vrh!!!
Bravo Pedja!
Nego,Excitus Letalis,kako se knjizi ovo tvoje blogovanje ovde?Kako Natasa to pise i pravda?Lepa Brena za cetiri osobe?

u blokčićima.
imam da zajmim.
punu sobu, takođe, luksuzne gajbe ... ideš, ideš, pa soba...
ideš, ideš ... pa druga puna blokčića.
dodouše i peđinih...
i kalendara ...
i pasoša ...
svašta su i oni pravili, ali namenski, nisu uzalud trošili...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:43 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

pitaj ga i za njegove blokčiće i pasoše.


Ahaaaa, u tom grmu leži zec. Upoređujete pasoše čije je štampanje ukupno koštalo 5 hiljada dinara, sa blokčićima koji koštaju 30 hiljada evra.

Mislim da vaš pokušaj da opravdate te troškove samo govori o vašem karakteru.

U čitavoj priči ću zanemariti genocid koji se vrši nad šumama.
mariopan mariopan 11:44 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Exitus Letalis
mariopan
Exitus Letalis
Ja sam imala utisak da nije fikcija, covek bio, video...?

pitaj njega jel to njena gajba.

Pitala.

pitaj ga i za njegove blokčiće i pasoše.
nema šta da zajmi.
ima sve kod sebe.
doduše, on je nosio gajbice pa zaradio.
a bavi se neviđeno važnim poslovima, al u tajnosti.

Ma ok, ja nisam htela toliko daleko da idem,tu bih stavila tacku (.) nekome ostalo od tate, nekome od dede a bas tolike stancuge nisu mogle da se zarade jednom platom ma sta god da radis ovde u Srbiji ,(osim ako nosis gajbice ili oslobadjas u revoluciji koja tece i dan danas)... pa mi je to bilo prvo da pitam.
Ali, evo ako hoces :
Hajde Predrage kazi ti nama sada sta ti imas od blokcica i sta ima da zajmis od komsiluka ako imas svoje, ali onako, za peticu?Gde si nosio gajbice, ima li jos gajbica da se nose ( ja sam slobodna i odmah) i tako to?
Nisam htela to da te pitam, ona me naterala Za gajbice javi na pp, vidi koliko se naroda skupilo pa samo citaju
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:57 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Uh!Blago Vama.
Ja se sada pomalo osecam kao budala.Ja sam sve ove godine glasao kako treba,sve po spisku iz tih Vasih blokcica,sve ispravno,proevropski,liberano i demokratski.
Ja sam mislio da su 'strani placenici' placeni samo zbog nuznih troskova.Uvek sam uzivao kada Natasa K. gostuje u emisiji vs Aleksandar Vucic,razbijala ga je uvek,voleo sam Natasu K. na tribini na Pravnom,verovao sam Sonji Liht,vene sekao na Cedin LDP,voleo Ostojica u Problemu,zeleo sam da se verujem u svaki Djelicev rok(iz rokovnika,valjda),uvek sam verovao da je ISPRAVNO da se bude prtiv mracnjaka i zlikovaca.I sada se zbog toga osecam kao budala.Izgleda da je to sto imam nizak nivo blokica u krvi.
Blago Vama!Vi ste zdravi i normalni.Jedino Vas dusa malo(ili malo vise)zaboli kada samo pomislite na sve te zlocine,leseve,spaljene ili asfaltirane ili hibernizovane u nekom jezeru.I onda mozete sva taj bol da zapisete u neko Vase blokce i tako vam bude lakse,a i uradite ispravnu stvar.Blago Vama kada to mozete.
Da je Kipling znao za Vas sigurno bi Vam posvetio svoju najpoznatiju pesmu,ali avaj.Verovatno nije imao blokce da Vam je zapise.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:20 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Hajde Predrage kazi ti nama sada sta ti imas od blokcica i sta ima da zajmis od komsiluka ako imas svoje, ali onako, za peticu?


Taj novac nije ni iz mog, niti iz vašeg džepa - dali Holanđani... Ali je pitanje morala, licemerja i korumpiranosti. Zašto se razbacivati novcem na gluposti? Naravno, uvek je dobrodošla i priča o rezultatima tog rada, koji toliko košta. Mislim, već 20 godina NVO sektor se smatra izdajnički, Ratko i Radovan su još uvek heroji, desničarske i fašističke organizacije su popularnije no ikad, govora mržnje na internetu koliko hoćeš i onda se čovek zapita, a čemu služe te nevladine organizacije?

Mislim da je bezobrazluk da se besomučno potroši 2,5 miliona evra na ratne zločine, dok žrtve ratnih zločina umiru od gladi. Neka Nataša Kandić i cela NVO kompanija odu u Srebrenicu i kažu da su za Koaliciju za REKOM dobili 2,5 miliona evra, da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:26 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.

a zamisli da su se dosetili pa umesto blokčića kupili isto toliko laptopova. ko će više da se bakće sa olovkama, ipak je ovo 21. vek
neverovatnimiki neverovatnimiki 12:38 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Srđan Mitrović
da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.

a zamisli da su se dosetili pa umesto blokčića kupili isto toliko laptopova. ko će više da se bakće sa olovkama, ipak je ovo 21. vek

Ili da kao u Star Treku nabave elektronske notese-"Natasin dnevnik broj 204583...Na zapadu nista novo.Klingonci pod prismotrom...."
mariopan mariopan 12:40 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Predrag Azdejković
Hajde Predrage kazi ti nama sada sta ti imas od blokcica i sta ima da zajmis od komsiluka ako imas svoje, ali onako, za peticu?


Taj novac nije ni iz mog, niti iz vašeg džepa - dali Holanđani... Ali je pitanje morala, licemerja i korumpiranosti. Zašto se razbacivati novcem na gluposti? Naravno, uvek je dobrodošla i priča o rezultatima tog rada, koji toliko košta. Mislim, već 20 godina NVO sektor se smatra izdajnički, Ratko i Radovan su još uvek heroji, desničarske i fašističke organizacije su popularnije no ikad, govora mržnje na internetu koliko hoćeš i onda se čovek zapita, a čemu služe te nevladine organizacije?

Mislim da je bezobrazluk da se besomučno potroši 2,5 miliona evra na ratne zločine, dok žrtve ratnih zločina umiru od gladi. Neka Nataša Kandić i cela NVO kompanija odu u Srebrenicu i kažu da su za Koaliciju za REKOM dobili 2,5 miliona evra, da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.

Hvala na odgovoru, ja se odjavljujem dok sam jos citava.
marija.mt marija.mt 12:53 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Ja se sada pomalo osecam kao budala.


Isti slucaj, neverovatni, svadjala sam se sa svima, branila IH od svih koji su IH napadali. A onda je dosao zakon o informisanju, pa Beko i luka, pa.... pa sam neke od njih upoznala i sad se osecam...bas kao i ti
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:58 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Taj novac nije ni iz mog, niti iz vašeg džepa - dali Holanđani...

i ovo dali stranci.
kad smo kod efekata rada, u šta ste vi potrošili 'olandske pare?
i gde piše kolike su te 'olandske pare?
neverovatnimiki neverovatnimiki 13:00 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Znam Marija da ima ljudi koji se osecaju kao mi.Koji se osecaju prevareno zbog stvari u koje su iskreno verovali(a i dalje veruju),kada vide kako neki brane svoje blokcice.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:02 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

kad smo kod efekata rada, u šta ste vi potrošili 'olandske pare?


a koji smo to mi?
eugensavojski eugensavojski 14:04 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

adam weisphaut
ako Peđa kritikuje crkvu, vladu, paralament, opoyiciju što da ne i NVO, samo vidim da se već oduševljavaju oni koji vrište kada im se udari na svetu materu

naravno
ja ču da ih podržim
pobite se i umlatite se samo jedan/a može biti prvi
tako je Peđa ti si gorštak
ti si Meklaud
baci plajvaz i toledo il katanu u ruke
ti češ bit izabran
i tebi će pripast sve
čak če te i Tadić poljubit u ruku il već gde treba
a Deda mraz će dreši kesu
samo moraš biti prvi
samo moraš biti jedini
bit ćeš gospodar svemira i svedržitelj buđetskih sredstava
ali mora biti jedan
i dekapirat ostale
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:11 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Pedja, ja procitah ovaj tekst i nista ga ne razumem. Mozda sam suvise dugo u inostranstvu pa mi se Srbija cini sve udaljenijom. John Lennon je imao pravo:
bellakafa bellakafa 18:58 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Predrag Azdejković


Taj novac nije ni iz mog, niti iz vašeg džepa - dali Holanđani... Ali je pitanje morala, licemerja i korumpiranosti. Zašto se razbacivati novcem na gluposti? Naravno, uvek je dobrodošla i priča o rezultatima tog rada, koji toliko košta. Mislim, već 20 godina NVO sektor se smatra izdajnički, Ratko i Radovan su još uvek heroji, desničarske i fašističke organizacije su popularnije no ikad, govora mržnje na internetu koliko hoćeš i onda se čovek zapita, a čemu služe te nevladine organizacije?

Mislim da je bezobrazluk da se besomučno potroši 2,5 miliona evra na ratne zločine, dok žrtve ratnih zločina umiru od gladi. Neka Nataša Kandić i cela NVO kompanija odu u Srebrenicu i kažu da su za Koaliciju za REKOM dobili 2,5 miliona evra, da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.


pele, dotako si dno života.

od raznih poštenjačina ovde ne može da se živi, a ti baš našao da napadaš one koji se bore za pravu stvar.
bellakafa bellakafa 21:40 22.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

Predrag Azdejković
Hajde Predrage kazi ti nama sada sta ti imas od blokcica i sta ima da zajmis od komsiluka ako imas svoje, ali onako, za peticu?


Taj novac nije ni iz mog, niti iz vašeg džepa - dali Holanđani... Ali je pitanje morala, licemerja i korumpiranosti. Zašto se razbacivati novcem na gluposti? Naravno, uvek je dobrodošla i priča o rezultatima tog rada, koji toliko košta. Mislim, već 20 godina NVO sektor se smatra izdajnički, Ratko i Radovan su još uvek heroji, desničarske i fašističke organizacije su popularnije no ikad, govora mržnje na internetu koliko hoćeš i onda se čovek zapita, a čemu služe te nevladine organizacije?

Mislim da je bezobrazluk da se besomučno potroši 2,5 miliona evra na ratne zločine, dok žrtve ratnih zločina umiru od gladi. Neka Nataša Kandić i cela NVO kompanija odu u Srebrenicu i kažu da su za Koaliciju za REKOM dobili 2,5 miliona evra, da će od toga 30 hiljada potrošiti na blokčiće i 11 hiljada na održavanje sajta.



potpuno se slažem ali čini mi se da je kandićka poslednja kojoj tako nešto može da se zameri.a brate mili u svakom slučaju ima mnogo manje od onog što je (opet po mom mišljenju) zaslužila.
tripraseta92 tripraseta92 09:08 23.01.2010

Re: Dvostruki arsini!

11 hiljada na održavanje sajta



Bas interesantne reakcije na ovom blogu!!! Kada je, nedavno, jedna druga 'kuca" trebalo da plati 3.500E za IZRADU sajta, bloga i e-prodavnice( + odrzavanje) bila je potpuno suprotna reakcija. "Ekipa" sa ovog bloga je napala izvodjace radova da su LOPOVI (jel`te, otimaju sirotinji koja zivi od donacija…)
E,sad, kad je 3.500,00 evra za 10x veci posao ogroooomna lova i lopovluk, a kad je 11.000,00 evra za odrzavanje sica ? Ja stvarno ne znam. Nisam pametna!!! (ali, evo preporucujem se i ja za odrzavanje za sicu od 11 soma )
I nije ovo jedina razlika. Pedja je ovo napisao JAVNO, a "ekipa" je blatila IZA LEDJA (ponekad mi si cinilo da i "ekipa' ima neko blokce, u koje stiklira svakog koga je povukla za rukav da joj "isprica" ) I sve onako u stilu "ekipe", iza ledja, ispod zita , ispod pojasa etc.
Doduse, kasnije smo shvatili da je podmetacina, kleveta i sl. lansirana sa namerom da "ekipini" ortaci uzmu taj posao. Koga ni posle 2 god. zavrsili nisu. Tj. zavrsili su taman toliko koliko su manje naplatili.
A to sto su ljude oblatili, i gotovo gurnuli u bankrot ( los glas) verovatno ide u rok sluzbe!

Ko razume, shvatice!
libela libela 10:09 23.01.2010

Re: Dvostruki arsini!

tripraseta92
11 hiljada na održavanje sajta


Bas interesantne reakcije na ovom blogu!!! Kada je, nedavno, jedna druga 'kuca" trebalo da plati 3.500E za IZRADU sajta, bloga i e-prodavnice( + odrzavanje) bila je potpuno suprotna reakcija. "Ekipa" sa ovog bloga je napala izvodjace radova da su LOPOVI (jel`te, otimaju sirotinji koja zivi od donacija…)
E,sad, kad je 3.500,00 evra za 10x veci posao ogroooomna lova i lopovluk, a kad je 11.000,00 evra za odrzavanje sica ? Ja stvarno ne znam. Nisam pametna!!! (ali, evo preporucujem se i ja za odrzavanje za sicu od 11 soma )
I nije ovo jedina razlika. Pedja je ovo napisao JAVNO, a "ekipa" je blatila IZA LEDJA (ponekad mi si cinilo da i "ekipa' ima neko blokce, u koje stiklira svakog koga je povukla za rukav da joj "isprica" ) I sve onako u stilu "ekipe", iza ledja, ispod zita , ispod pojasa etc.
Doduse, kasnije smo shvatili da je podmetacina, kleveta i sl. lansirana sa namerom da "ekipini" ortaci uzmu taj posao. Koga ni posle 2 god. zavrsili nisu. Tj. zavrsili su taman toliko koliko su manje naplatili.
A to sto su ljude oblatili, i gotovo gurnuli u bankrot ( los glas) verovatno ide u rok sluzbe!

Ko razume, shvatice!


Ne ispratih... ako moze link!
geragera geragera 11:01 23.01.2010

Re: Meni je ovo sasvim cool

bellakafa


potpuno se slažem ali čini mi se da je kandićka poslednja kojoj tako nešto može da se zameri.a brate mili u svakom slučaju ima mnogo manje od onog što je (opet po mom mišljenju) zaslužila.


Eto, to je ta mentalna matrica neophodna za bavljenje ovim "poslom" - ovi honorarci ne zele da primete koliziju izmedju navodnih filantropskih pobuda i gramzivosti za donacijama bilo koje vrste, gde je cifra na ceku jedina mera humanosti.
iseljenik iseljenik 09:39 22.01.2010

Секс у најави

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...
..............

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka...
\\\.............................

Господине Аздејковићу, залутах случајно на Ваш блог. Лепо је што сте тако млади, а тако поносни на своје сексуално определење.

Него, нисам сигуран да ли сте свесни да блог овог сајта посећују и малолетна деца оба пола. Е, занима ме како та малолетна деца треба да одреагују на Вашу прву реченицу коју сам цитирао пре мог коментара.

Разумем ја да Ви нећете имати сличних брига у животу, јер нећете имати деце са "Вашим човеком" и то је у реду. Оно што није у реду је да деца, малолетна деца могу да прочитају овакве и сличне, врло узнемирујуће реченице, што може имате врло негативне последице по њихов развој.

Не желим да погађам колико сте сличних "бисерних" реченица изрекли у свим другим вашим текстовима. Да ли Вам је икада пало на памет да имате и неку одговорност према малолетним лицима, а и свим осталим лицима, док сте писали Ваше текстове?

Ајде да Ви пишете на неком порно сајту хомосексуалне оријентације, то не би био проблем, јер постоје програмска решења којима се може деци ограничити приступ таквим сајтовима.

Кад сам последњи пут проверавао, Б92 није био порно сајт. Било би лепо да тако и остане, зар не?
skener92 skener92 09:46 22.01.2010

Re: Секс у најави

auuuuuuuuuuuuuu
marija.mt marija.mt 09:55 22.01.2010

Re: Секс у најави

Ne mogu da docekam odgovor, Predraze budi se!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:15 22.01.2010

Re: Секс у најави

Него, нисам сигуран да ли сте свесни да блог овог сајта посећују и малолетна деца оба пола.


Ja se izvinjavam vama i vašoj dečici i na traumi koju sam im izazvao, ali kao što je tužilac meni poručio kada su mi pretili ubistvom preko interneta, tako ću i ja vama: "Isključite kompjuter vama i vašoj deci".
mariopan mariopan 14:53 22.01.2010

Re: Секс у најави

Секс у најави

I ja bih rekla da je ovo i te kakav sex, ceo blog.
Bili Piton Bili Piton 16:00 22.01.2010

Re: Секс у најави

neverovatnimiki




malaramona malaramona 18:46 22.01.2010

Re: Секс у најави

iseljenik


Кад сам последњи пут проверавао, Б92 није био порно сајт. Било би лепо да тако и остане, зар не?


Bogami
[url=http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?&nav_id=405781]
nevolja nevolja 19:22 22.01.2010

Re: Секс у најави

iseljenik
Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...
..............

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka...
\.............................

Господине Аздејковићу, залутах случајно на Ваш блог. Лепо је што сте тако млади, а тако поносни на своје сексуално определење.

Него, нисам сигуран да ли сте свесни да блог овог сајта посећују и малолетна деца оба пола. Е, занима ме како та малолетна деца треба да одреагују на Вашу прву реченицу коју сам цитирао пре мог коментара.

Разумем ја да Ви нећете имати сличних брига у животу, јер нећете имати деце са "Вашим човеком" и то је у реду. Оно што није у реду је да деца, малолетна деца могу да прочитају овакве и сличне, врло узнемирујуће реченице, што може имате врло негативне последице по њихов развој.

Не желим да погађам колико сте сличних "бисерних" реченица изрекли у свим другим вашим текстовима. Да ли Вам је икада пало на памет да имате и неку одговорност према малолетним лицима, а и свим осталим лицима, док сте писали Ваше текстове?

Ајде да Ви пишете на неком порно сајту хомосексуалне оријентације, то не би био проблем, јер постоје програмска решења којима се може деци ограничити приступ таквим сајтовима.

Кад сам последњи пут проверавао, Б92 није био порно сајт. Било би лепо да тако и остане, зар не?

Tako je!Najbolje je da se pogase svi mediji (TV,net,radio,novine) zbog mogucnosti ,,kvarenja" maloletnika-lakse je tako nego da roditelji nadziru i usmeravaju aktivnosti svoje dece.
Inace,blog B92 je omiljeno steciste 5ogosinjaka i 6ogodisnjaka koji dolaze ovde da procitaju desetine stranica ne bi li slucajno naleteli na rec koju je tesko pronaci-procitati ili cuti na drugim mestima (rec ,,seks"-na primer)
Ne bi bilo lose ni da se deci pri svakom izlasku iz kuce zapuse usi cepovima i vezu oci ,da bi se sprecili skaredni uticaji u vidu polugolih devojaka u sred dana,golih grudi pevacica u novinama,psovki prolaznika, ruznih reci u gradskom prevozu,pasa lutalica u sred cina parenja,itd...
Naravno,iz kuce izbaciti televizor,radio,kompjuter.I zabraniti odlazak u skolu (i deca psuju)-privatni profesor pa nek uci kuci.
Ne preteruj, covece!
nevolja nevolja 19:25 22.01.2010

Re: Секс у најави

Predrag Azdejković
Него, нисам сигуран да ли сте свесни да блог овог сајта посећују и малолетна деца оба пола.


Ja se izvinjavam vama i vašoj dečici i na traumi koju sam im izazvao, ali kao što je tužilac meni poručio kada su mi pretili ubistvom preko interneta, tako ću i ja vama: "Isključite kompjuter vama i vašoj deci".

Post Iseljenika je jedan od najjacih ever,jos uvek se smejem,suze mi oci
Moj favorit je citat: ,,Оно што није у реду је да деца, малолетна деца могу да прочитају овакве и сличне, врло узнемирујуће реченице, што може имате врло негативне последице по њихов развој." u veoma teskoj konkurenciji (skoro svaka recenica iz tog posta bi mogla postati moja uzrecica )
Nije problem ako roditelji ne nadziru maloletno dete sta cita po netu,vec je problem sta se pise
iseljenik iseljenik 19:51 22.01.2010

Re: Секс у најави

iseljenik


Занимљиво је како толеранција добро звучи кад је писана вашим речником, зар не?

Препричавате овде сценарио из своје спаваће собе и дајете га на читање свима, а не занима Вас ако то читају и малолетна деца. Нисам приметио да други блогери на овом сајту то раде из приче у причу. Ви сте тако јединствени.

Разумем да Ви не разумете како се било који родитељ осећа кад прочита такве реченице које Ви остављате овде на јавном блогу, јер никад нећете бити родитељ, али кључна реч овде је толеранција. Бусате се у прса да вам је ограничена слобода говора и чега све још не, а не размишљате о одговорности коју иста собом носи. Кликћете ове пароле са својим "невероватним" и сличним истомишљеницима, ругајући се свима који не мисле као ви. Ви сте господине мало иѕопачили појам "слободе говора", јер се у сваком Вашем тексту може налетети на сличне изразе, директно или индиректно. А то већ спада у меку порнографију. Као што рекох, последњи пут кад сам проверавао, Б92 није био порно сајт. Нисам сигуран да ли је још увек тако.

И да, извињења примам само кад су искрена. Ова која су писана за Ваше истомишљенике слободно упутите њима, не мојој деци. Нису моја деца једини малолетници који могу да налете на речи које пишете, а које сам поменуо (и многе друге сличне које сам прескочио).

И нисте ми одговорили, да ли осећате одговорност према малолетницима кад користите такве изразе у вашим текстовима? Или Вас једноставно није брига, јер нису Ваша деца?
iseljenik iseljenik 19:58 22.01.2010

Re: Секс у најави

nevolja


Није проблем спречити децу да иду на порно и сличне сајтове, али је проблем спречити и надзирати их од посете сајтовима који се не сматрају порнографским, а шире такве садржаје, као што је овај блог.

Треба деци дати и слободу да истражују по интернету, али не перверзије и болештине, већ странице где могу да науче нешто. Деца нису војници да им неко чучи иза леђа нон-стоп, а читајући овакве блог странице, може да им позли...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:01 22.01.2010

Re: Секс у најави

Da, mada mene u čitavoj priči zanima šta je tu pornografija, perverzno i boleština... Ako ne primećujete, ti sadržaji u tekst su cenzurisani.
iseljenik iseljenik 20:05 22.01.2010

Re: Секс у најави

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...
>>>>>>>>>>>>>>>>

И даље није јасно? Крените редом по Вашим текстовима и покушајте да саставите све директне и индиректне простаклуке које сте писали. Псовка и ружне речи имају смисла у причи ако нису писане себе ради. Ви на жалост користите исте да бисте нагласили своју сексуалну опредељеност, а то нико од других блог аутора на овом сајту не ради.
filantrop filantrop 20:07 22.01.2010

Re: Секс у најави

Као што рекох, последњи пут кад сам проверавао, Б92 није био порно сајт.


Znaci proveravao si i gej porno sajtove, cim mozes da uporedis.

Bili Piton Bili Piton 20:09 22.01.2010

Re: Секс у најави

iseljenik
Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...
>>>>>>>>>>>>>>>>

И даље није јасно?


Iskreno, jedino sto meni nije ovde jasno je kakav bi to bio zenski ku***.


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:09 22.01.2010

Re: Секс у најави

sve lepo cenzurisano po pravilima... čak se i BIP čuje...

put do muškog kuka vodi preko stomaka

kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni pritisak

vama samo neka pornografija na pameti
iseljenik iseljenik 20:12 22.01.2010

Re: Секс у најави

Добро нећемо даље. Нема сврхе.

Рекох Вам већ, толеранције је реч коју много волите, али само кад је писана Вашим речником.

Уздравље
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 22.01.2010

Re: Секс у најави

iseljenik


Dobro, eto rekao si sta si imao..niko te nije vredjao, niko ti nije pretio, sad sto ne misle svi kao ti pa sta da se radi.
Sta ocekujes? Da se brise blog ili da autor obeca da ce ubuduce tebi slati tekstove na odobrenje. Kazi deci da ne citaju tekstove Predraga Azdejkovica i gotova stvar.
Promeniti se nece to ti garantujem.
Ova promena mu je dovoljna.
Slusam Bobana Stojanovica na nekom radiju pre nekog vremena i slicnu pricu prica.
Ne mogu reci da se nisam iznenadio
Kao i sad.
Pozitivno, al iznenadio.
JJ Beba JJ Beba 20:46 22.01.2010

Re: Секс у најави

Iskreno, jedino sto meni nije ovde jasno je kakav bi to bio zenski ku***.



Shemale
veliot veliot 21:07 22.01.2010

Re: Секс у најави

Kakva hipokrizija. Iseljenik, nauci da vodis racuna bre o sopstvenoj deci. Ili mozda treba da izvadim mindju iz obrve da me ne bi slucjno video neki maloletnik pa zbog mene posao djavoljim putem?
AlexDunja AlexDunja 21:15 22.01.2010

Re: Секс у најави

Ili mozda treba da izvadim mindju iz obrve da me ne bi slucjno video neki maloletnik pa zbog mene posao djavoljim putem?


:)) ma nemas brines, veliot.
ne smetaju iseljeniku mindjuse, tetovaze...

ne smeta mu ni pink estrada, i sva
pripadajuca pornografija:

on je homofob i neznalica:
on misli da ce mu se decica
zaraziti pgresnom sexualnom orijantacijom,
zamisli gde: na pedjinom blogu!
ne do pu sti vo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana