Mediji

e-reket

Nebojsa Krstic RSS / 20.02.2010. u 17:20

(prilog za Wikipediju)

E-reket je jedna od inovacija pristiglih sa digitalnom revolucijom. Predstavlja artefakt, nuspojavu i dosad niko nije na nju obratio pažnju. Evo o čemu se radi.

Napravite svoj sajt.  Na njemu kačite svašta: tekstove autora iz ex jugoslovenskih zemalja i ponešto svoje. Uglavnom mrzovoljnog i psovačkog tipa. Onda razglasite da ste u finansijskom problemu. Za njega optužite nekog ko nema veze ni sa vama, ni sa vašim sajtom, i kažete kako upravo on sprečava oglašivače da vam daju novac. Onda iz dana u dan pišete loše o oglašivačima (koji vam nisu dali pare) i sve najgore o onima koji su oglašivače navodno sprečili da vam novac daju.

Potom sedite i čekate kome će prvom da dosadi i ko će da vas zamoli da vam plati kako bi prestali da ga blatite.

Napomena: ideja nije naročito originalna. Nastala je sa pojavom žute štampe, nastavile je televizije slične orijentacije, a potom je našla primenu i na webu.  



Komentari (305)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:03 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Postavise ga i na celo Beogradske filharmonije



Šaper je tim povodom izjavio da se nada da će Filharmonija, uz angažman Upravnog odbora i direktora Ivana Tasovca, koji je već mnogo učinio za tu instituciju, postati "deo sveta u Srbiji i deo Srbije u svetu".
da li je on od 2000. bio bar jednom na koncertu BF?! ako on ne dovede "svet u srbiju", niko neće.

mene takođe zanima kakva su njegova iskustva rada sa velikim ansamblima (Idoli?!?!), i još presudnije pitanje - šta će u UO BF politikolog Milan Pajević (who the hack is he i koja su njegova iskustva rada sa Velikim Ansamblima IKAD?!) i predsednik izvršnog odbora banke "inteza" Draginja Đurić? da li se ta banka time zvanično upisuje u glavne pokrovitelje akcija i koncerata BF? da li će to uticati na program koncertne sezone? imam još pitanja ali moram da hitno ispraznim ovaj prelivajući lavor sa krila u koji bljujem od kad sam pročitala vest.
JJ Beba JJ Beba 12:38 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

kakva su njegova iskustva rada sa velikim ansamblima (Idoli?!?!),

i tu se nisu kao vođe pokazali - raspali se onomad u ljubljani ko svi amateri
mariopan mariopan 13:14 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Ratovi tokom devedesetih su režirani da bi se 200 familija u Srbiji enormno obogatilo kao ratni profiteri, bezočnom pljačkom društvene svojine i organizovanim kriminalom!
Bivši i aktuelni političari su samo njihovi menadžeri, a stranke na vlasti i u opoziciji - njihove marionete!

U sred srede
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:49 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Filip Mladenović

Potpisujem
eugensavojski eugensavojski 14:24 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Miroslav Mišković je bio jedan od direktora u Hemijskoj industriji "ŽUPA" iz Kruševca, braća Karić su u Peći imali radionicu za proizvodnju poljoprivrednih alatki, Miodrag Kostić je u Vrbasu imao malu porodičnu radionicu za proizvodnju kukuruznog flipsa, Petar Matić je prodavao cipele u Benkovcu,
Milan Janković, sada Filip Cepter, bio je prodavac AMC kuhinjskog posudja na principu multi level marketinga, Zoran Drakulić je po povratku sa Kipra bio zamenik direktora Genex banke, Vuk Hamović je bio direktor Energodate, dela Energoprojekta...

Dakle ovo je grupa koja je sve izmislila i rat i šta ti ja znam .
ili su isplivali na osnovu nekih kvaliteta (ne nužno pozitivnih) da se projektiralo 200 obitelji (ko krivožvalji njofra) valjda bi prvoborci osme sednice sebi napenalili , ovde očito vidiš da su im pozicije bile outsiderske .
Po toj logici šta su bili Gates i Alan prije Microsofta bijedni studenti .
osim Miškovića po tvojoj priči svi su imali PRIVATNU INICIJATIVU a to je kvalitete , šta su trebali bit doktori samoupravljanja na temu "uticaj misli Moše Pijade na radničko odlučivanje u RK Beograd" ili su trebali bit neki histerični umetnici koji su se goli posipali brašnom na bitefu.
Mislim ljudi krenuli privatnom inicijativom dok su drugi čuvali "radni odnos, socijalno i penziono "makar godinu dana ne primali plaću . A Hamović je muški recimo otrkeljiso ove mrmke iz HEPa što sigurno nij Slobina štela.
Bili Piton Bili Piton 15:33 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

BebaOdLonchara
imam još pitanja ali moram da hitno ispraznim ovaj prelivajući lavor sa krila u koji bljujem od kad sam pročitala vest.


Ja hteo blog o tome, ali, odustao sam. Bio bi jos dosadniji nego ovaj kroz koji upravo skrolujem.
blogovatelj blogovatelj 19:11 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Bivši i aktuelni političari su samo njihovi menadžeri, a stranke na vlasti i u opoziciji - njihove marionete!


A ti si genije sa dna kace.
Karic se obogatio na monopolu, to je tacno. I kaznjen je oduzimanjem velikog dela imovine.
A svi ostali su imali konkurenciju. Sto se konkurencija nije obogatila tako kao pomenuti?
Englezi imaju jednu interesantnu poslovicu. Ako si tako pametan, zasto nisi bogat?
Razmisljaj malo i o tome.
Doctor Wu Doctor Wu 19:19 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Filip Mladenović
Pre samo dvadeset godina, Miroslav Mišković je bio jedan od direktora u Hemijskoj industriji "ŽUPA" iz Kruševca, braća Karić su u Peći imali radionicu za proizvodnju poljoprivrednih alatki, Miodrag Kostić je u Vrbasu imao malu porodičnu radionicu za proizvodnju kukuruznog flipsa, Petar Matić je prodavao cipele u Benkovcu,
Milan Janković, sada Filip Cepter, bio je prodavac AMC kuhinjskog posudja na principu multi level marketinga, Zoran Drakulić je po povratku sa Kipra bio zamenik direktora Genex banke, Vuk Hamović je bio direktor Energodate, dela Energoprojekta...

Ratovi tokom devedesetih su režirani da bi se 200 familija u Srbiji enormno obogatilo kao ratni profiteri, bezočnom pljačkom društvene svojine i organizovanim kriminalom!
Bivši i aktuelni političari su samo njihovi menadžeri, a stranke na vlasti i u opoziciji - njihove marionete!

Ovo je, otprilike, manifest neuspesne, lenje i, u osnovi, tupave pseudointelektualne Srbije, koja se grohotom smeje vatikansko-kominternovsko-vasingtonskim zaverama, ali nema nikakvih mentalnih problema da iste takve zavere pripise udbasko-popovsko-fasisticko-ruskomafijaskim-tajkunskim strukturama.
ninasimone ninasimone 20:00 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

BebaOdLonchara



Šaper je tim povodom izjavio da se nada da će Filharmonija, uz angažman Upravnog odbora i direktora Ivana Tasovca, koji je već mnogo učinio za tu instituciju, postati "deo sveta u Srbiji i deo Srbije u svetu".

Otkud sad Tasovac opet direktor? Zar nije dao ostavku? Samo kad smo se onoliko natezali kod Radulovica na blogu kako DS & Saper nemaju (marketinske)veze sa filharmonijom. E, pa sad imaju i muzicke.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 21.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Ja hteo blog o tome, ali, odustao sam. Bio bi jos dosadniji nego ovaj kroz koji upravo skrolujem

ih dosadan. da mene pripustiš da ti demoliram blog, bio bi urnebes
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:22 22.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

eugensavojski
Miroslav Mišković je bio jedan od direktora u Hemijskoj industriji "ŽUPA" iz Kruševca, braća Karić su u Peći imali radionicu za proizvodnju poljoprivrednih alatki, Miodrag Kostić je u Vrbasu imao malu porodičnu radionicu za proizvodnju kukuruznog flipsa, Petar Matić je prodavao cipele u Benkovcu,Milan Janković, sada Filip Cepter, bio je prodavac AMC kuhinjskog posudja na principu multi level marketinga, Zoran Drakulić je po povratku sa Kipra bio zamenik direktora Genex banke, Vuk Hamović je bio direktor Energodate, dela Energoprojekta...Dakle ovo je grupa koja je sve izmislila i rat i šta ti ja znam . ili su isplivali na osnovu nekih kvaliteta (ne nužno pozitivnih) da se projektiralo 200 obitelji (ko krivožvalji njofra) valjda bi prvoborci osme sednice sebi napenalili , ovde očito vidiš da su im pozicije bile outsiderske . Po toj logici šta su bili Gates i Alan prije Microsofta bijedni studenti . osim Miškovića po tvojoj priči svi su imali PRIVATNU INICIJATIVU a to je kvalitete , šta su trebali bit doktori samoupravljanja na temu "uticaj misli Moše Pijade na radničko odlučivanje u RK Beograd" ili su trebali bit neki histerični umetnici koji su se goli posipali brašnom na bitefu.Mislim ljudi krenuli privatnom inicijativom dok su drugi čuvali "radni odnos, socijalno i penziono "makar godinu dana ne primali plaću . A Hamović je muški recimo otrkeljiso ove mrmke iz HEPa što sigurno nij Slobina štela.

Ako su Mišković i Karić bili Miloševićeva leva i desna ruka, onda su pobrojani, plus Milan Beko, ostali UDOVI. Toliko o privatnoj inicijativi tokom Slobinih "godina raspleta"!
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:26 22.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Doctor Wu

Ovo je, otprilike, manifest neuspesne, lenje i, u osnovi, tupave pseudointelektualne Srbije, koja se grohotom smeje vatikansko-kominternovsko-vasingtonskim zaverama, ali nema nikakvih mentalnih problema da iste takve zavere pripise udbasko-popovsko-fasisticko-ruskomafijaskim-tajkunskim strukturama.

Zamena teza, stari demagoški trik: ne radi se o zaverama, već o ČINJENICAMA:
Uporedne analize prosečnih mesečnih primanja i prosečnih troškova pokazuju da je standard u Srbiji na najnižem među svim zemljama članicama bivše Jugoslavije.
U Srbiji je trenutno više od 700 000 ljudi SIROMAŠNO! Pola radno sposobnog stanovništva je NEZAPOSLENO! U ovom trenutku u Srbiji oko 1,8 miliona ljudi faktički izdržava 2,3 miliona građana, koliko je ukupno penzionisanih i nezaposlenih. Radnika, naravno, ima daleko više, ali je mnogo njih u "sivoj zoni", što državu samo dodatno košta. Ni tih 1,8 miliona ne plaćaju doprinose na realne zarade, već mnogo njih prijavljuje minimalce!
Doctor Wu Doctor Wu 06:13 22.02.2010

Re: marketing i propaganda monopol DS-a

Zamena teza, stari demagoški trik: ne radi se o zaverama, već o ČINJENICAMA:
Uporedne analize prosečnih mesečnih primanja i prosečnih troškova pokazuju da je standard u Srbiji na najnižem među svim zemljama članicama bivše Jugoslavije.
U Srbiji je trenutno više od 700 000 ljudi SIROMAŠNO! Pola radno sposobnog stanovništva je NEZAPOSLENO! U ovom trenutku u Srbiji oko 1,8 miliona ljudi faktički izdržava 2,3 miliona građana, koliko je ukupno penzionisanih i nezaposlenih. Radnika, naravno, ima daleko više, ali je mnogo njih u "sivoj zoni", što državu samo dodatno košta. Ni tih 1,8 miliona ne plaćaju doprinose na realne zarade, već mnogo njih prijavljuje minimalce!

, stvarno ne mogu da verujem ko sve kod nas ima diplomu ekonomskog fakulteta. Ovde glupost i protivrecnosti vriste iz gotovo svake napisane reci. Prvo pominjes neke zvanicne statistike radi nekih bombasticnih teza koje ni ne razumes sta znace, a onda sam osporavas te iste statistike, jer Radnika, naravno, ima daleko više, ali je mnogo njih u "sivoj zoni", da bi zavrsio sa brigom za drzavu (onom istom koju vode pokvareni & zli tajkuni iz tvog prvog posta) i nacin na koji ona ubira svoje prihode.

Mislim, sta reci, kad su nam ovakvi ekonomisti, nije situacija ni tako losa...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:13 21.02.2010

(P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da smo antifašističko i antinacionalističko glasilo, kritično prema svemu postojećem, večito nezadovoljno i prilično nadrkano. Uzgred, obaveza pod prijetnjom smrtne kazne jeste da nikako ne budemo dosadni.
Doctor Wu Doctor Wu 03:06 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da smo antifašističko i antinacionalističko glasilo, kritično prema svemu postojećem, večito nezadovoljno i prilično nadrkano.

Ako treba da se opise glupost u samo jednoj recenici, ova bi bila vrlo ozbiljan kandidat. Mene Pera Lukovic ponekad podseca na ulicnu pijanduru koja zamislja da je Lenny Bruce.
intrepid intrepid 03:15 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Aleksandar Stosic
Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da smo antifašističko i antinacionalističko glasilo, kritično prema svemu postojećem, večito nezadovoljno i prilično nadrkano. Uzgred, obaveza pod prijetnjom smrtne kazne jeste da nikako ne budemo dosadni.



dobar stos. inace su e-novine veoma popularne na bosanskim fasistickim portalima, poput "bosnjaci. net". oni vas rado citiraju a vase gadosti koje pisete o predsedniku tadicu i specijalno o ministru jeremicu, izazivaju kolektivne orgazme primitivaca koji se tamo okupljaju. naravno tu su jos i sarajevski dani gde vas isto tako senad pecanin, kojeg u sarajevu zovu "hulja" redovno citira i hvali.



pedja1008 pedja1008 03:29 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

A ako bi mogla da se nadje jedna zajednicka karakteristika za sve vas fasiste svih nacionalnosti to je da ste totalno operisani od smisla za humor...
Doctor Wu Doctor Wu 03:47 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

pedja1008
bla, bla...

Evo ga jos jedan iz Perine i Cedine 50 cent army.
libela libela 09:27 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Doctor Wu
Mene Pera Lukovic ponekad podseca na ulicnu pijanduru ...

...sa ozbiljnim psihickim smetnjama!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:19 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Aleksandar Stosic
Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da smo antifašističko i antinacionalističko glasilo, kritično prema svemu postojećem, večito nezadovoljno i prilično nadrkano. Uzgred, obaveza pod prijetnjom smrtne kazne jeste da nikako ne budemo dosadni.


E pa Stosicu da se i ja slozim sa tobom - bar sto se tice ove dve boldovane konstatacije. Sa "antifasizmom" je samo problemcic sto nemate (dovoljno) fasista pa se bavite njihovim izmisljanjem...

E sad ako to u Srbiji nema prodju ima ocigledno u Sarajevu gde se Pera predlaze za pocasnog gradjanina (ili je vec postao?). Cuh skoro da su Srbi nekad bili vecina u gradskom podrucju Sarajeva - a sad ih prakticno nema. Pa Izetbegovicevi naslednici sad "vracaju" ove virtuelne Srbe nazad i pri tome nedvosmisleno pokazuju kakve preferiraju: one koji non-stop izmisljaju price o "genocidnim i fasistickim Srbima" ili pak o tome kako je Srbija nedovoljno bombardovana - kao sto su Pera Lukovic, Srdja Popovic & Co ...
blogovatelj blogovatelj 19:12 21.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Ako treba da opišem e-novine


Ne treba, hvala.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:16 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da [b]smo[/] antifašističko i antinacionalističko glasilo,

Kako sad "smo"? Pa, zar ne napisa ti meni onomad, Stošiću, da ti ne radiš za e-novine? Jesi se pišmanio u međuvremenu?

Uzgred, obaveza pod prijetnjom smrtne kazne jeste da nikako ne budemo dosadni.

Dakle, pomor je na pomolu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:50 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Ako treba da se opise glupost u samo jednoj recenici, ova bi bila vrlo ozbiljan kandidat. Mene Pera Lukovic ponekad podseca na ulicnu pijanduru koja zamislja da je Lenny Bruce.

kad bi se pokazo, pa da dodamo štogođ i tvom izgledu.
o osebujnom pisanju već sve znamo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:56 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

libela
Doctor Wu
Mene Pera Lukovic ponekad podseca na ulicnu pijanduru ...

...sa ozbiljnim psihickim smetnjama!


ti si neki psiholog?
da nisimarićtakvismomisrbi?
al si nevidljiv, pa su tako i ozbiljne psiićke mahane iliti smetnje nevidiljive ...
mada... kad bolje razmislim, ko da si turio svoju sliku...
portet nevidljivog...
libela libela 01:14 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Exitus Letalis

ti si neki psiholog?

ne, ali posmatram ljude... reakcije, govor, gestikulacije, grimase... upravo kod navedenih stvari, on pada na tom testu normalnosti.
Exitus Letalis

da nisimarićtakvismomisrbi?

ne. to neka tvoja fiksacija? onako, usput: ja sam tebe smatrao pismenom zenom.
Exitus Letalis

al si nevidljiv, pa su tako i ozbiljne psiićke mahane iliti smetnje nevidiljive ...
mada... kad bolje razmislim, ko da si turio svoju sliku...
portet nevidljivog...

cemu onda pitanje iznad? ocigledno ni sama ne znas sta da napises.
libela libela 02:00 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Exitus Letalis

al si nevidljiv, pa su tako i ozbiljne psiićke mahane iliti smetnje nevidiljive ...
mada... kad bolje razmislim, ko da si turio svoju sliku...
portet nevidljivog...

Exitus Letalis Exitus Letalis 02:20 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

blogovatelj
Ako treba da opišem e-novine


Ne treba, hvala.

greškom sam umesto preporuči pritisla obavesti moderatora. sorry.
Doctor Wu Doctor Wu 06:24 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Exitus Letalis
Ako treba da se opise glupost u samo jednoj recenici, ova bi bila vrlo ozbiljan kandidat. Mene Pera Lukovic ponekad podseca na ulicnu pijanduru koja zamislja da je Lenny Bruce.

kad bi se pokazo, pa da dodamo štogođ i tvom izgledu.
o osebujnom pisanju već sve znamo.

, Hektor the Projector! Pokazi u mom postu jednu jedinu rec kojom se komentarise fizicki izgled Pere Lukovica. Nemoj drugima pripisivati ono sto sama mislis, a ne smes naglas da kazes.

Ako ovako nastavis, Kandicka ce poceti da ti ukida dnevnice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:41 22.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Jelice, nisam Stosic ali cisto da skrenem paznju da iznad teksta koji si citirala stoji (P. Luković, 23.01.2010. Novi list). To je istovremeno i subject koji stoji iznad tvog komentara, ali ocigledno nisi jedina kojoj je to promaklo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:39 23.02.2010

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)

Stanovita sačuvajbože napisa -

Re: (P. Luković, 23.01.2010. Novi list)


Ako treba da opišem e-novine, opisaću ih rečima da [b]smo[/] antifašističko i antinacionalističko glasilo,


Kako sad "smo"? Pa, zar ne napisa ti meni onomad, Stošiću, da ti ne radiš za e-novine? Jesi se pišmanio u međuvremenu?


Elem, zar je za napredne omladince teško da shvate dve rečenice?

Prva - naslov (opisuje Gde, Ko, i Kada)

Druga - sadržaj (opisuje Šta)

Kada se spoje, jasno je, osim onima kojima smetaju e-novine (u medecinskoj lopti poznati sindrom - kogitivna paraliza) da je Pera Luković dao nekakav već intervju, u kojem je rekao citirano.

Što će kasti, prvo lice jednine se odnosi na Davaoca Intervjua, dočim se prvo lice množine odnosi na Davaoca Intervjua i Subject Matter priče, dakle, E-novine kao takve. Niti jedno od tih lica se ne odnosi na onog koji intervjuisano citatno prenosi. Jeste to malo teško za shvatiti, no medecinska lopta sve to objašnjava.

jaksa scekic jaksa scekic 10:02 21.02.2010

Opasniji monopol

ima recimo vlasnik svega sem Kosova,i njegovi pajtasi. Dovoljno je da on i njegovi sledbenici iz Kluba povuku utikac, i mediji mogu da se gase. Zato priloge o njima urednici gledaju mnogo pazljivo, da ne bi dosli u sukob sa oglasivacima. Jer pretnji ima.
Jerbo,dzaba ti agencije, ako uvoznik svega i svacega ne da pare za reklamu.
Pogledajte listu najuticajnijih ljudi koju pravi Blic. Sto rece prof. Dimitrijevic u Pescaniku, govoreci o sindromu "slabe drzave" ispada da je reda radi Predsednik na prvom mestu, a sve ostalo su tajkuni i ljudi iz senke koji su pravi vladari Srbije i koji imaju ponekad mnogo veci uticaj od Drzave. ( i onda je dao nekoliko primera slabe drzave)
Dok se to ne razbije, oni vladaju, a ljudi i mediji su samo dekor. A drzava u ovom trenutku im moze NISTA, jer su kod njih i od njih zivi preko 100.000 ljudi, a koliko je to glasaca?
A oni iz Kluba, mudri, pa svakoj stranci po malo, majstori su to..

PS:Inace, ja ne volim novi stil P.L., ni negativnost Pescanika ni konzervatizam NSPM, ni radikalsko-navijacke prepodnevne emisije Radio Fokusa, ali mislim da je za Srbiju dobro da sve to postoji.
Istina, nikako da nadjem medij koji ce da zadovolji moje standarde ali to je vec moj problem.
maksa83 maksa83 10:16 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

Istina, nikako da nadjem medij koji ce da zadovolji moje standarde ali to je vec moj problem.

Ako mene pitaš MTV nije toliko loš kada ne smaraju sa hip-hopom, kvazi-neo-soul zaljubljenim crncima i hevi metalom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:41 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

ni radikalsko-navijacke prepodnevne emisije Radio Fokusa

čudo kako si za našao izraz za peščanik i nspm a tako si "nežnan" prema fokus. radiju.
iliti ne pomenu marka jankovića koji je svoj manir sa fokusa preneo na košavu.

možda treba da ih ima. al u demokratskim zemljama, ne u srbiji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:15 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

kvazi-neo-soul zaljubljenim crncima

jel misliš a bjonse i taj fazon ili...?

meni bi MTV (meni kao sredovečnoj blogerki*) bio ok da nema onih besmislenih hejterskih emisija tipa "skini mu ribu", "upoznaj kevu da bi kresnuo ćerku/sina" i ostale budalaštine. insajderski info sa mtv-a: te emisije su - najgledanije.
libela libela 11:21 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

BebaOdLonchara

jel misliš a bjonse i taj fazon ili...?

meni bi MTV (meni kao sredovečnoj blogerki*) bio ok da nema onih besmislenih hejterskih emisija tipa "skini mu ribu", "upoznaj kevu da bi kresnuo ćerku/sina" i ostale budalaštine. insajderski info sa mtv-a: te emisije su - najgledanije.

Meni je apsolutni hit emisija o izboru za najbolju drugaricu Paris Hilton!
Dok volim Drawn together i South Park!
O, muzici... Hmmm... Uglavnom neslusljivi hip-hop, kvazi soul... ali protrci ponesto zanimljivo, a da je novo.
Godine su, izgleda, stigle!
lubitel lubitel 11:28 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

Nas drug Jaksa ima problem jer nikako ne moze da nadje medij koji zadovoljava njegove standarde.
Problem za mene je kako je to moguce pored ovakvog Savetnika za medije.To je uvreda Savetnika E-N E-K. koji se legitimisao kao totalnno operisani savetnik od smisla za humor.
Ako mogu posavetovao bih Savetnika.
Sutra u ponedeljak 22.II o.g. na online magazinu Zurnal je CHAT S PEROM od 12 do 14 casova.
Samo kliknite na baner i bez predstavljanja postavite pitanje,a mozete ga pitati sve sto hocete.
Bice mi zadovoljstvo da saslusam odgovor.
Doctor Wu Doctor Wu 12:17 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

kvazi-neo-soul zaljubljenim crncima

Car!
Moderator06 Moderator06 13:56 21.02.2010

Obavestenje

Obrisan je komentar kojim je ponovo zapocet trol o platanima i replike, nastavljanje s temom za koju postoji aktuelni blog drugog autora.

Molimo vas da obavestenje ne komentarisete i ne nadovezujete se jer ce ti komentari biti obrisani.

Hvala.
maksa83 maksa83 14:12 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

jel misliš a bjonse i taj fazon ili...?

E, pssst - šta je tebi Robi Vilijams, meni je to Bijonse.

Sad da me ubiješ, ne pamtim im imena, osim jednom - Omarion (pošto je išao šou "budi moj Omarion", gde riba koja se loži na njega treba da izabere između tri tipa koji pokušavaju da budu isti kao on, dakle groteska & piš živi), i tako, taj fazon - ono, crnac, mlad & ušminkan, osećajan u p.m., čezne do fenomenalnog bola, emocije naviru dotle da refreni prelaze u jecaj, a ona je super, sve na svetu, bogznakako, i on bi za nju ovo-i-ono, i ako treba uskočio goloruk u fajt sa krdom pomahnitalih Platana, leteo do sunca i nazad u Yugo Florida i itakoto. A pokreti kao Beki Bekić u sevdahu, stisnuta pesnica i dubok pogled u kameru pa malo nadole (ruka sa stisnutom pesnicom prati, isto nadole). Mis'im - razumeš? Jezzzzivo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:33 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

E, pssst - šta je tebi Robi Vilijams, meni je to Bijonse.

meni je bijose super (nezayebavamse!) ps. a ne smeta ti što je i ona ptekla iz girls band.a, a?

to oko bekija bekića je ozbiljna priča. zahteva poseban blog o trollu itself, ne bih ja to prepušćala slučaju i ruci lakoj.
Mis'im - razumeš?

makakodane. sve mi je jasno, ako misliš na ovo...?
ono, crnac, mlad & ušminkan, osećajan u p.m.

dubinski rad je to, nema zezanja. pa zamisli samo kako je Bekiju? sva sam se naježila...
Unfuckable Unfuckable 15:47 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

A pokreti kao Beki Bekić u sevdahu, stisnuta pesnica i dubok pogled u kameru pa malo nadole (ruka sa stisnutom pesnicom prati, isto nadole). Mis'im - razumeš? Jezzzzivo.

to se, makso, zove: stav, čoveče
maksa83 maksa83 16:13 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

to se, makso, zove: stav, čoveče

Mis'iš - etitjud?
Ne, pazi, stav mi je kada pesnicu stisne, šta znam, Mohamed Ali, ili Marija Šerifović, ovo što sam opisao je gola nepatvorena Puff-Daddy-P.-Diddy-plain-Diddy-kako-se-već-danas-zove producirao emocija. Prožima k'o Marxizam.

Evo iskopao sam reprezentativnu!

Vidi o čemu ti pričam:



Razumeš sad?

Jezzzzivije od Platana koji lovi i rastrže antilopu.
Unfuckable Unfuckable 16:17 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

da, potpuno razumem sada (prosvetljen k'o svetleća reklama, bokte!) to je etitjud tipa "drag mi je Platan, ali mi je kinta draža" je l'?
bindu bindu 18:36 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

JJ Beba JJ Beba 20:35 21.02.2010

Re: Opasniji monopol

. Uglavnom neslusljivi hip-hop, kvazi soul... ali protrci ponesto zanimljivo, a da je novo.
Godine su, izgleda, stigle!

mislim da to nema veze sa godinama, dočim sa ukusom ima
blogovatelj blogovatelj 05:43 22.02.2010

Re: Opasniji monopol

a sve ostalo su tajkuni i ljudi iz senke koji su pravi vladari Srbije i koji imaju ponekad mnogo veci uticaj od Drzave


A u Americi, Nemackoj, Rusiji, Japanu je drugacije, pretpostavljam?
Gosn Scekicu, tako je svuda u svetu, zasto bi i u Srbiji bilo drugacije?
To moze vama da se ne svidja. Ne svidja se ni meni, ali je tako, a nas dvojica i svi ostali ovde mozemo na glavu da se posadimo, ali ni to ne pomaze.
Jedina varijanta je komunizam, ali i to sam doziveo kao mlad, pa ako bih da biram, ne bih bas njega.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:51 23.02.2010

Re: Opasniji monopol

ali mislim da je za Srbiju dobro da sve to postoji.


Da, čuveni komunistički princip uravnilovke. Jedino što je ovde uravnilovka malo specifična, pa tako država širokom rukom finansira sve što je vezano za Crkvu (pa naravno, kada Predsednik tvrdi da Crkva Mora Da Se Pita Za Sve), a posebno obožava da daje pare fašistima (a Predsednik kaže da je skup nacifašista Istina o Srebrenici "Sloboda različitih mišljenja" - valjda stoga, mimo Rusije, Srbija i ima najveći broj antisemtiskih naslova u prodaji).

Inače, sastavni deo "sloboda" je i krivična odgovornost. No, ovde nema odgovornosti za fašizam, nema odgovornosti za lopovluk, nema odgovornosti za kršenje Ustava - a pogotovo kada ga vrše najviši organi države, nema odgovornosti ni za šta, osim za ono što smeta tajkunima, crkvi i mafijašima. A država je tu samo da to sprovodi i ubira pikslu. U Crkvu ne dira ama baš NIKADA, mafijaše dira samo kada dobije odobrenje, a tajkune čačka samo kada baš mora - recimo kao Karića, kada požele da izbace posrednika (političare) i zasednu na obe stolice.

cikabosko cikabosko 11:03 21.02.2010

Njihov deo...

Generalni problem sa ovim pljuvačima i psovačima je što smatraju da su nepravedno uskraćeni za prava koja im kao "prosvetiteljima" ovog društva, po njihovom osećaju pripadaju.
Dajte im nešto.
Mesta u upravnim odborima, nacionalne penzije...
Onda će vas voleti više nego svoje najbliže.
Verujte mi.
saliven saliven 13:14 21.02.2010

"novinarski" reket

Konacno neko, makar i g. Krstic, da za enciklopediju definise i ogoli sustinu rada i delovanja E novina. Mozemo da ocekujemo ovih dana da g. Lukovic pomocu reketa servira jednu prljavu lopticu ka g. savetniku, ili pak jednu ka donatorima i to onu koja zapomaze da je ugrozena sloboda novinarstava u nas.
Kraja Kraja 14:31 21.02.2010

...krsticevi blogovi...

...mene podsecaju na ime ruze...otvori se poklopac, sljune se djubre iz kuhinje, a narod se strci da prebira...kad se pridigne negde predvece, mozda uz digestiv baci pogled na dole...
prskalica prskalica 15:02 21.02.2010

Re: ...krsticevi blogovi...

Kraja
...mene podsecaju na ime ruze...otvori se poklopac, sljune se djubre iz kuhinje, a narod se strci da prebira...kad se pridigne negde predvece, mozda uz digestiv baci pogled na dole...


krstic je jedan skroz nevaspitan i nedrustven domacin! pozove ljude u kucu a onda im pruzi igracke i to jos od komsije pere, a on se povuce u drugu sobu da se igra sa svojim drugom srletom i pravi se da nije tu!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:03 21.02.2010

Re: ...krsticevi blogovi...

Kraja
...mene podsecaju na ime ruze...otvori se poklopac, sljune se djubre iz kuhinje, a narod se strci da prebira...kad se pridigne negde predvece, mozda uz digestiv baci pogled na dole...

Milan Novković Milan Novković 15:08 21.02.2010

Re: ...krsticevi blogovi...

Kraja
...mene podsecaju na ime ruze...otvori se poklopac, sljune se djubre iz kuhinje, a narod se strci da prebira...kad se pridigne negde predvece, mozda uz digestiv baci pogled na dole...

Ne zna se da li je brži narod ili moderatori, što u uniformi, a što u civilu.
Autor bar kaže u svom profilu:
Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!

Koliko se drži toga ne znam. Ipak, "spustio" se među blogere, obične ljude, za pohvalu, blog ume da bude danguba i nije realno očekivati od nekog da visi ovde, čak i ako mu je do pisanja blogova.

Ne seče manijakalno artifakte po Internet bulevaru nego je stavio na diskusiju.

Ne znam ni koliko vuče konce ovih funkcionalno nepismenih pajaca od moderatora - direktno, indirektno, ili oni samo podignu ručice pa ih vuku sami - autonomni pajaci.

E, sad, "ime ruže" nije tema, ali možda Okamova Ošstrica jeste pa ovi komentari ostanu - 50-50
Kraja Kraja 15:40 21.02.2010

Re: ...Milane, od svih...

...problema koje ima ova vlast i mi zajedno sa njom (ni krivi ni duzni), savetniku ponekad zasmeta neciji marketing, stav radikala (novih i starih) na vozdovcu...i poneki koncert...
...forma mu jeste slobodna, ali prvih nekoliko redova obicno strada po staljinovom receptu, dok se nadje lekar...domacin uvek negira egzekuciju, administratori mudro cute - diskreciono pravo ukidanja javne reci...
...milslite da je visak slobode sadrzan u boldovanom textu...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:32 21.02.2010

Re: ...krsticevi blogovi...

krstic je jedan skroz nevaspitan i nedrustven domacin

Ma tu sam, sad će i kafica!
blogovatelj blogovatelj 19:17 21.02.2010

Re: ...krsticevi blogovi...

...krsticevi blogovi...
...mene podsecaju na ime ruze...otvori se poklopac, sljune se djubre iz kuhinje, a narod se strci da prebira...kad se pridigne negde predvece, mozda uz digestiv baci pogled na dole...


Bravo... Preporuka... Al sta cu kad volem da prebiram
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:03 21.02.2010

ovo je već bezobrazluk

staljinizam najgore vrste.
samo vi brišite. ne možete nas poseći kao platane.
Unfuckable Unfuckable 15:59 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk



Gospodja Klara Gospodja Klara 16:08 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

Brisati sve!
Svaki trol i iskakanje iz teme.
Zamisli, npr. muzički blog kod trenera, a oni troluju o seksu, dok istovremeno ima još 3 seksualna bloga na kojima se može pohotno šaputati na tu temu.
Anarhija! To saseći u korenu (ko Djilas platane)!
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:45 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

dirtyharry dirtyharry 16:50 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

Zamisli, npr. muzički blog kod trenera, a oni troluju o seksu, dok istovremeno ima još 3 seksualna bloga na kojima se može pohotno šaputati na tu temu.

Pa to se ja pitam što niko neće da mi piše komentare na blog na sexualne teme kad oni mi se odlivaju komentari po ostalim blogovima. Moderacija bi onda ovo trebala hitno da zabrani i da uputi te blogere na moj blog
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:58 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

Pa to se ja pitam što niko neće....


eh,a da si se obrijao,druga bi prica bila.
dirtyharry dirtyharry 18:27 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

eh,a da si se obrijao,druga bi prica bila.

Definitvno
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:17 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

slazem se gospodjo.
mariopan mariopan 21:20 21.02.2010

Re: ovo je već bezobrazluk

Pa to se ja pitam što niko neće da mi piše komentare na blog na sexualne teme kad oni mi se odlivaju komentari po ostalim blogovima. Moderacija bi onda ovo trebala hitno da zabrani i da uputi te blogere na moj blog

Ima i ovde sexa ako nisi primetio?
Princip je isti sve su ostalo nijanse
dj dj 18:06 21.02.2010

skrivena kamera

citanje vasih blogova izaziva mucninu. upravo sam ih procitao, svih 6. sokiran sam. uzasnut... ne mogu da verujem da ste vi to sto jeste, da vas je neko tu postavio, da pisete to sto pisete, da komunicirate na nacin na koji komunicirate... ja ne razumem, ne razumem uopste... vi ste savetnik? cek, jos jednom.... vi savetujete nekoga nesto i taj neko vas stvarno saslusa? placeni ste da savetujete nekoga? stvarno vam daju lovu za to?

ko je moguce da se to desava.... pa vi svi se sprdate sa nama, zar ne? to je jedini logican odgovor, tesko da je sve ovo samo skrivena kamera
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:36 21.02.2010

Re: skrivena kamera

tesko da je sve ovo samo skrivena kamera

Jeste skrivena je i kamera je. BTW molim moderatora da ne briše trolove o platanima...
dj dj 18:51 21.02.2010

Re: skrivena kamera

Nebojsa Krstic
tesko da je sve ovo samo skrivena kameraJeste skrivena je i kamera je. BTW molim moderatora da ne briše trolove o platanima...


molim moderatora da me udari bejzbol palicom po sred cela, da zaboravim da sam ikad bio ovde
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 21.02.2010

Re: skrivena kamera

BTW molim moderatora da ne briše trolove o platanima...

- molim, jednu pitu od limuna!
- pita od limuna spremna! preuzmi!
- vaša pita, gospodine!

blogovatelj blogovatelj 22:23 21.02.2010

Re: skrivena kamera

ko je moguce da se to desava.... pa vi svi se sprdate sa nama, zar ne? to je jedini logican odgovor, tesko da je sve ovo samo skrivena kamera


Nije
Ajte vi lepo na drugi neki blog posto Vam ovaj ocigledno ne lezi bas najbolje...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:04 22.02.2010

Re: skrivena kamera

Nebojsa Krstic
tesko da je sve ovo samo skrivena kamera

Jeste skrivena je i kamera je. BTW molim moderatora da ne briše trolove o platanima...

a ja molim autora bloga da ne dopušta takva vređanja kao gorenavedena neka nevidiljiva osoba koja za petra lukovića kaže da je osoba sa ozbiljnim psihičkim smetnjama...
sem ako nije doktormarićambasadornašesrbije...

možemo da se ne slažemo sa pisanjem e-novina.
i uopšte.
al kvalifikacije te vrste nekako je too much...
intrepid intrepid 01:15 22.02.2010

Re: skrivena kamera

koja za petra lukovića kaže da je osoba sa ozbiljnim psihičkim smetnjama.



nisi se bunila kad je taj psiho napao jelicu bez ikakvog razloga. ono je bilo stvarno bolesno. a da ima ozbiljne psihicke smetnje, to odavno nije tajna.
libela libela 01:29 22.02.2010

Re: skrivena kamera

intrepid

nisi se bunila kad je taj psiho napao jelicu bez ikakvog razloga. ono je bilo stvarno bolesno. a da ima ozbiljne psihicke smetnje, to odavno nije tajna.

Godine rada u domacem NGO sektoru, ako su je icemu naucile, to je selektivnosti!
Dakle, doslednosti!
blogovatelj blogovatelj 06:03 22.02.2010

Re: skrivena kamera

možemo da se ne slažemo sa pisanjem e-novina.
i uopšte.
al kvalifikacije te vrste nekako je too much...


E pa vi skojevci stvarno preterujete, sto i jeste tema ovog bloga.
Pa ko vredja koga?
Otisao sam sad na djubre sajt e-novina i trebalo je deset sekundi da naletim na ovo. Kolumna Pere Lukovica je u pitanju.
Ovo je citat o nekom coveku koji ima neku vezu sa Dodikom. Naravno da nisam citao, otisao sam samo da kopipesjtujem primer tolerantnosti i mirotocivosti kolumniste pomenutog sajta.
Naslov je produhovljen i glasi "Ne pipajte mi Dodika" a citat je sledeci...

Nevoljno shvatam da je Pero Simić opasan, zajeban polemičar: impresivno glup, senzacionalno nepismen, veličanstveno budalast, ali nadasve šarmantan u svojoj polnoj ljubavi prema Šefu, oralno sposoban da Dodika pacifikuje na kolenima u svakom trenutku, dakle – spreman stići i uteći i na strašnom mjestu zadovoljiti

Ovo nije too much? Sta je sa tobom?
Unfuckable Unfuckable 19:11 21.02.2010

200

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:15 21.02.2010

za 200-ti :))



p.s. ne verujem,a cekao ga,sad sam besan...pihhhhh
mariopan mariopan 20:13 21.02.2010

Re: 200

Unfuckable

Čestitam
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:07 21.02.2010

Re: za 200-ti :))

p.s. ne verujem,a cekao ga,sad sam besan.

pa šta si čekao?! ko pre devojci, njegova je. moraš u akciju, napravi situaciju za 200. aman!
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:29 22.02.2010

Re: za 200-ti :))

BebaOdLonchara

pa šta si čekao?! ko pre devojci, njegova je. moraš u akciju, napravi situaciju za 200. aman!


Sad je gotovo,naostrio sam se,300. je moj ili ga nece ni biti!
Unfuckable Unfuckable 22:14 21.02.2010

zanimljivo

znao sam da me ovo

Potom sedite i čekate kome će prvom da dosadi i ko će da vas zamoli da vam plati kako bi prestali da ga blatite.


podseća na nešto:

Iz knjige Miloša Vasića:
"Tada dolazi do jednog zanimljivog događaja o kome govori Čeda Jovanović.
Oktobra 2002. uz posredstvo dva čoveka bliska Demokratskoj stranci, kod Zorana Đinđića, sve veoma tajno, dolazi Predrag Popović, glavni urednik Nacionala. Beba Popović za to ne zna. Predrag Popović skrušeno objašnjava kako, eto, za pare objavljuje ta pisme Ljilje Buhe, jer mora i on od nečega da živi, nego ako mu neko plati jedno 50.000 evra on će prestati sa tim. Zoran, iznerviran kaže da mu nađu sponzora, da ga plate, da mu ga već jednom skinu sa vrata.
Tako je i bilo, ali Predrag Popović ne samo što je uzeo pare, nego je i nastavio da objavljuje te svoje svinjarije, pa se još i hvalisao okolo kako je izradio Zorana."

link
blogovatelj blogovatelj 22:26 21.02.2010

Re: zanimljivo

A ti imas fotografsko pamcenje?
mariopan mariopan 23:20 21.02.2010

Re: zanimljivo

Unfuckable

I meni baš zanimljivo, em skupo to ćutanje.

A još onaj deo gde Spasojević gura zakon da se mafiji retroaktivno ne ispituje oklen im lova ,priča svedok saradnik, a kasnije ga usvojila naša Skupština, hvalio nam se Dinkić tim Zakonom onomad kad su ga usvojili? Ne znam da li udovici dadoše autorska prava na pisanje tog zakona? Baš ih je zadužio, ima tajkuni spomenik da mu podignu
Unfuckable Unfuckable 23:25 21.02.2010

Re: zanimljivo

pa da mariopan, kažem: baš zanimljiva tema, tj - paralela
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:37 22.02.2010

Re: zanimljivo

Unfuckable
"Tada dolazi do jednog zanimljivog događaja o kome govori Čeda Jovanović. Oktobra 2002. uz posredstvo dva čoveka bliska Demokratskoj stranci, kod Zorana Đinđića, sve veoma tajno, dolazi Predrag Popović, glavni urednik Nacionala. Beba Popović za to ne zna. Predrag Popović skrušeno objašnjava kako, eto, za pare objavljuje ta pisme Ljilje Buhe, jer mora i on od nečega da živi, nego ako mu neko plati jedno 50.000 evra on će prestati sa tim. Zoran, iznerviran kaže da mu nađu sponzora, da ga plate, da mu ga već jednom skinu sa vrata. Tako je i bilo, ali Predrag Popović ne samo što je uzeo pare, nego je i nastavio da objavljuje te svoje svinjarije, pa se još i hvalisao okolo kako je izradio Zorana."link

čekaj anfak, nisam shvatila, ko je to pričao? vasić? ne, njemu je pričao čeda... a čedi ta dvojica, bliska ds-u, koja su došla sa p. popovićem. a ovaj je došao da ucenjuje. i dali mu pare. a on nastavio da pljuje. c, c, c...
a ko su ta dvojica? ah, da... ne zna se, jer sve je bilo tajno...
zna se (pouzdano) samo da je došao. kul. skoro kao pa one bebine publikacije.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:45 22.02.2010

Re: zanimljivo

Unfuckable
pa da mariopan, kažem: baš zanimljiva tema, tj - paralela

ma nije paralela, anf, nemoj tako. tema bloga je stvar koja se odigrava u vremenu sadašnjem a ovo sa čime uporedjuješ je problematično. naime, jes' ti siguran da je to baš tako bilo?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:10 22.02.2010

Re: zanimljivo

ma nije paralela, anf, nemoj tako. tema bloga je stvar koja se odigrava u vremenu sadašnjem

to jest ana donja crta bi da nastavi sa pljuckanjem po e-novinama.
jel iz nekih ličnih razloga?
il simpatija prema respektabilnom portalu nspm koja albance zove šiptari?
samo onako pitam.
pošto podjednako dobro vladam i ćirilicom i latinicom, svrenem i do respektabilnog portala, uz prethodnu duplu dozu rupuruta...
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:28 22.02.2010

Re: zanimljivo

Exitus Letalis
ana donja crta bi da nastavi sa pljuckanjem po e-novinama.jel iz nekih ličnih razloga?il simpatija prema respektabilnom portalu nspm koja albance zove šiptari?samo onako pitam.pošto podjednako dobro vladam i ćirilicom i latinicom, svrenem i do respektabilnog portala, uz prethodnu duplu dozu rupuruta...

pa ne, exitus letalis, nije tako. pomenuti urednik nema veze sa portalom nspm, sa tim portalom ja imam neke veze
pitala sam anfaka samo kako je onaj autor baš siguran da je to tako kako je napisao, jer - ako je sve bilo tako tajno kao što je opisano, on može da bude 100% siguran u to samo ako je jedan od one dvojice sa kojima je ovaj urednik navodno došao da reketira dr. zorana djindjića.
nije bilo zlonamerno. samo sam pitala
blogovatelj blogovatelj 06:16 22.02.2010

Re: zanimljivo

pošto podjednako dobro vladam i ćirilicom i latinicom


Ne zezaj...
Znas cirilicu?
Alal vera domacice...
Da nisi Ruskinja kad i to znas?
Svaka cast...

svrenem i do respektabilnog portala, uz prethodnu duplu dozu rupuruta...


Ti si dobro prosla. Zamisli kako se ja sad osecam, evo upravo dodjo' sa sajta Pere Lukovica a zaboravi' prethodno da se omamim...
Unfuckable Unfuckable 06:24 22.02.2010

Re: zanimljivo

navedeno je c/p iz jedne od epizoda "Insajdera", (link u dnu teksta) tako da mislim su oni prava adresa za tvoje pitanje, kao što mislim da su sasma relevantan izvor za navođenje - osim ako EL ne kaže drugačije

Paralela se ogleda u tome da mi Krstićeva teza da Neko čeka da mu se ponude pare da bi prestao da pljuje po njemu jako podseća na slučaj/podatak/činjenicu/izmišljotinu/votevr koja je izneta u "Insajderu"

Molim nadležne da se u editor teksta instalira i neki program za crtanje, s obzirom da su reči često nedovoljne
mariopan mariopan 08:54 22.02.2010

Re: zanimljivo

Unfuckable
pa da mariopan, kažem: baš zanimljiva tema, tj - paralela


ana_radmilovic ana_radmilovic 11:15 22.02.2010

Re: zanimljivo

Unfuckable
jako podseća na slučaj/podatak/činjenicu/izmišljotinu/votevr koja je izneta u "Insajderu"

pa to ti kažem. krle priča o onome što jeste a ovo sa čime porediš možda jeste a sasvim je moguće da i nije.
i pored toga nije ista tema. ovde se kuka na neku "višu silu" koja u liku krstića & šapera ili djilasa i koga god već, ne dopušta jadnim oglašivačima da se reklamiraju na rečenom portalu, a ovi bi, da nije tako, pohrlili...

Dawngreeter Dawngreeter 11:05 22.02.2010

Dilema

Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:31 22.02.2010

Re: Dilema

Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...

Samo neke!?
maksa83 maksa83 13:37 22.02.2010

Re: Dilema

Nebojsa Krstic
Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...

Samo neke!?

Lec fejs it, Čokolada (album) je prilično (sad sam blag i pristojan) zvezebe, osim Vetar i Zastave.

(To iz ugla ozbiljnog i huuuge fana.)

Ono pre je fantastično, ono posle recikliranje, ali ipak skroz okej.

E! Sad se setih. Na Čokoladi bila pesma - "Udri Bogataša"

Šta bi sa tim? Točak vremena nas melje, valjda.
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:56 22.02.2010

Re: Dilema

Dawngreeter
Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...

nikako, nikako evo meni ovih dana baš pade na pamet ovo



irenaema irenaema 15:30 22.02.2010

nagradno pitanje

Nebojsa Krstic
Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...

Samo neke!?


Nagradno pitanje, ko odgovori ima piće:

Zašto gospodin savetnik ovako natrčava?

Dawngreeter Dawngreeter 16:28 22.02.2010

Re: Dilema

Nebojsa Krstic
Ono sta mene kopka je dal' treba da se osecam krivo sto mi se neke pesme Idola svidjaju...

Samo neke!?

Da.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:34 22.02.2010

Re: Dilema

E! Sad se setih. Na Čokoladi bila pesma - "Udri Bogataša"

Šta bi sa tim? Točak vremena nas melje, valjda.

vishnja92 vishnja92 18:46 22.02.2010

Re: Dilema

Točak vremena nas melje, valjda.

ja mislim da Pekic po drugi put tiho umire na plocniku u Makedonskoj i to nikako ne mogu da podnesem. grad se promenio, ljudi su se promenili i drveta se, evo, menjaju (i Djilas se promenio, za sta me relativno bole usi - ne mogu da pratim svakog malog seljackog dzudzubejca, pa makar bio prvi na nasem platnom spisku).
ali ovo je veleizdaja, i boli.

Dragane, sinko, jel nije bilo dosta?
i da malo... sjases? aj, ne bilo ti zapovedjeno.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:07 23.02.2010

Re: Dilema

Šta bi sa tim? Točak vremena nas melje, valjda.

Melje, menja, tužno je to ;>


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana