Biz| Ljudska prava| Moj grad| Život

U vinu je istina

Strongman RSS / 01.03.2010. u 12:38
Grapes.17454051.JPG
Ne tako davno je u novinama, koje mnogi ne smatraju baš higijenskim, izašao informativni članak o proslavi Svetog Trifuna, zaštitnika vinogradara i još nekih plemenitih ljudi. O proslavli u Krčadinu objavljen je članak osrednje veličine koji nit smrdi nit miriše. Esnafska informacija o zarezojli na vinogradima kuće vina "Živković". Dan kasnije, u istom tom listu, kao da se neko dočepao naknadne pameti, objavljen je prvi u nizu tekstova, u kome se poziva "Država da istraži: Kako je Živković postao milioner !?", pa se u sledećem naslovu citira izjava koja sasvim sigurno presu nije data "Živković: Država mi poklonila milione!" , ... slavi se radna poseta inspekcije i na kraju veliko samoproglašeno slavlje "Velika pobeda presa: Neka me ispitaju". Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ... S obzirom da znamo da press nije baš baš perjanica istraživačkog novinarstva i da više radi kao halo pica sa motom "Vi naručite mi napišemo", nešto mi se po glavi vrti da bi sled događaja koji je inicirao združenu akciju ove dvojice što imaju po 6% vlasništva presa i onog što je radio i za Miru i Slobodana, pa za Karića a sada za Koštunicu, pardon Tadića. 
 
 
 
Pre desetak dana izašao je prvi u seriji tekstova u Presu u kome se bivši premijer spominje kao vlasnik milionskog biznisa pokrenutog kapitalom za koji nema pokriće. Pa se daje se domaći zadatak istražnim organima, inspekcijama, državi, postavljaju se pitanja kao na kolokvijumu, ... sve to sa namerom da se sazna kako je moguće da jedan bivši premijer nekažnjeno postane vinar. Pri tome se ne samo sugeriše već i spočitava da je sve to stečeno nelegalno pod eksplicitnom zaštitom vlasti opcija koje kohabitiraju zadnjih šest godina. 

Uvaženi pažljivi čitalac mojih dosadašnjih blogova je bio u situaciji da primeti da se narečeni bivši premijer a sadašnji vinar oglašavao na mojim blogovima kao komentor i bio citiran kao autor, a s obzirom da sam popio dosta vina, iz kuće vina Živković, osećam se pozvanim da prodiskutujem dotičnu temu i kao konzument a i kao nepristrasni ("nepristrasni") bloger.

Ne tako davno je u novinama, koje mnogi ne smatraju baš higijenskim, izašao informativni članak o proslavi Svetog Trifuna, zaštitnika vinogradara i još nekih plemenitih ljudi. O proslavli u Krčadinu objavljen je članak osrednje veličine koji nit smrdi nit miriše. Esnafska informacija o zarezojli na vinogradima kuće vina "Živković". Dan kasnije, u istom tom listu, kao da se neko dočepao naknadne pameti, objavljen je prvi u nizu tekstova, u kome se poziva "Država da istraži: Kako je Živković postao milioner !?", pa se u sledećem naslovu citira izjava koja sasvim sigurno presu nije data "Živković: Država mi poklonila milione!" , ... slavi se radna poseta inspekcije i na kraju veliko samoproglašeno slavlje "Velika pobeda presa: Neka me ispitaju". Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ...

S obzirom da znamo da press nije baš baš perjanica istraživačkog novinarstva i da više radi kao halo pica sa motom "Vi naručite mi napišemo", nešto mi se po glavi vrti da bi sled događaja koji je inicirao združenu akciju ove dvojice što imaju po 6% vlasništva presa i onog što je radio i za Miru i Slobodana, pa za Karića a sada za Koštunicu, pardon Tadića, mogao biti drugačiji.
 
Sedeći u onom ofreskanom kafiću, muvolovac glave veličine kineske glasačke kutije čija proporcionalno velika zadnjica savršeno prijanja u svaku fotelju je glasno urličući, jer ne ume drugačije, pročitao članak o vinariji. Odmah je reagovao popivši dve najomiljenije tablete i s mukom debelim prstima okrenu broj i glasno postavio pitanje kako je takav članak u kome se reklamira "naš višegodišnji neprijatelj", mogao da prođe nezapaženo od onog što vonja dok uređuje, a čija fotografija odlično ilusturje šta sve može da izbaci poplava i onaog drugog poznatog po pokliču "alo bre" za kog se ne zna da li je pijan ili retardiran, mada ja mu ne bih osporavao pravo na oba atribuda. Dojaviše mi nedavno kolege ovog zadnjeg da je kasnih devedesetih skupljao potpise za kandidaturu za predsednika Jugoslavije pa nije prošao nekakvu komisiju. IQ test ili zavera Šaćirovskog ostaće misterija.

Na ad hoc organizovanom sastanku koje usledio nakon poziva najpoznatijeg srpskog lovca na muve, trojica prepoštenih pregaoca su odlučili da napišu prvi manifest o vinu na prostorima bivše sfrjot. Neznavši da je Zoranov vinograd velikim delom već opisan u udžbeniku "Osnove vinarstva" i kao školski primer izučen od strane mnogih studenata poljoprivrednog fakulteta. Njihovo "anonimno" čedo se, zbog tesnog manevarskog prostora, potpisuje mahom kao ekipa presa. 

Španskoj sapunici se, par dana kasnije, pridružio jedan od anonimih autora se u svom potpisanom tekstu, ne vezanom za opus harange, nepristrasno čudi kako se niko od drugih medija ne prima na uverljivu priču pa čak i poziva na juriš:
"Alo, bre, državo! Alo, bre, drugovi policajci! Alo, bre, gospodo demokratski političari! Alo, bre, kolege novinari, urednici i glavni urednici! Pa, zašto pobogu svi ćutite? Zašto pristajete? Zašto okrećete glavu? Zašto ste saučesnici u pretvaranju Srbije u balkansku Kolumbiju?!"



Cela priča ima puno nelogičnosti i formalnih neistina i ja prosto ne mogu da odolim a da se ne osvrnem na njih. Da počnemo od logičkih premisa. 

Kad neko muti sa firmom osnovanom sa parama bez legalnog porekla valjda je logično da se firma registruje pod tuđim ili barem konspirativnim imenom u nekoj zabiti nekih ostrva koje ni google ne može da nađe iz prve. U slučaju neke mutljavine preduzeće mog sugrađanina u najmanju ruku se ne bi se zvalo "Vinarija Živković".

Zatim je (ne)namerno preterivano u proceni vrednosti posla veoma upadljivo. Nepodrezanom službenom mastiljavom olovkom je preko cifre površine vinograda dopisan neki čudan koeficijent i dobijena je suma u dinarima koja se ne uklapa u realnost. I to za mnogo. Da se razumemo, tu ima deo istine.  Svako ko je zidao ili barem poznaje nekog ko je zidao zna da se cena kvadratnog metra razikuje od zbira cena materijala, rada i plaćenih dažbina. Neki to nazivaju i razlikom između izvođačke cene i tržišne. Da ne spominjem što je kod kupovine bilo čega na veliko  moguće napraviti razliku u nabavnoj ceni, ili što bi neka svetska firma dala mašinu za branje grožđa gratis, reference radi i otvaranja novog tržišta. Od tuda i nema puno mesta za sumnju u izjavu novopečenog vinara da "sredstva iz subvencije pokrivaju 95 posto troškova", a to su potvrdile i razne inspekcije koje nisu našle ništa vredno spomena u novinama.

Prvobitno "Odakle pare?" i "Zašto baš njemu?", kroz par članaka svelo na "Zašto država tako troši pare na vinograde?". 

Svakom ko ume da broji je stvar mnogo jasna i čista. Naravno da je država motivisana da daje subvencije. Prosečan životni vek vinograda je od 20 do 30 godina. Na subvenciju od 400 000 evra ove godine će samo kroz PDV biti uplaćeno 150 000 a svih narednih po oko 300 000 evra (od prilike evro po boci). Ako tome dodamo i broj novootvorenih radnih mesta jasno je da nema mesta diskusiji o opravdanosti subvencionisanja. U ostalom subvencije i nisu srpska umotvorina.

Da li je sa subvencijom sve urađeno po propisima? Priča se da je i sam ministar poljoprivrede bio iznenađen brojnošću inspekcijskih službi koje duži, a koje su posetile, sada već, medijski najeksploatisaniju vinariju Živković. Jedino što su pouzdano utvdili je da su baterije u novom GPS uređaju longlife a još proveravaju da li se vinograd nalazi u Krčedinu i da li je zasađen. 

Odakle pare za kuću i kola? Zahtevi za dokazivanjem porekla imovine funkcionera se Zorana ne tiču preterano, s obzirom da već 6 godina nije u politici, pa nema nikakvu dodatnu zakonsku obavezu da danas bilo kome prijavljuje šta ima. Osim toga postoje i službe, čije su ljude, zadnjih 6 godina, postavljali Koštunicini i Tadićevi ljudi, koje bi odavno, s neskrivenim zadovoljstvom, iskopali da nečega ima. A do pisanja Gebelsove pres sekcije Zoran nije ni bio tema.

Kažu u Pressu:

Na našu molbu, juče nam je iz kabineta predsednika republike dostavljen „principijelni stav" Borisa Tadića. Prenosimo ga u integralnoj verziji:
„Javnost ima puno pravo da sazna na koji način je svoju imovinu stekao svaki funkcioner, pa i bivši premijer, gospodin Zoran Živković. Ako postoje indicije da je on svoju imovinu stekao protivzakonito, naravno da nadležni državni organi sve sumnje treba da ispitaju i na odgovarajući način reaguju. Pred zakonom svi moraju biti jednaki i tu ne sme biti ni jednog jedinog izuzetka", kaže se u saopštenju predsednika Tadića.

Ma i tu mi je nešto nepotpuno. Ako je nešto dostavljeno iz kabineta obično ima u zaglavlju grb Srbije sa sve orlovima, pa potpis, pa pečat... To je onda čist poen za novine koje imaju običaj da objavljuju scene eksplicitnog seksa i leševa na naslovnoj strani. Naravno da bi objavili fotogrfiju takvog dokumenta. Ovako mi pre liči da je neko od ovih što spinuju a možda i bloguju, za "give me five" predsednika stranke koja 50 meseci nija imala unutrašnje izbore, dostavio u pisanoj formi nešto za šta je siguran da ljubitelj Idola neće da demantuje.

Neki kažu da je ova predsednikova izjava ozbiljno nominovala Zorana za najznačajnijeg stanovnika Srbije iz ugla nosioca sive majce (siledžike) treći dan. To se lako zaključuje iz činjenice da se glavnokomandujući svog kabineta i šire nije javno izjasnio ni o kom pojedincu do sada. Nije li ta promena ponašanja zbog vakcine za/protiv N1H1 ne može da se sa sigurnošću odbaci. Čovek sa druge strane N1H1 šprica Slobodan Miškosavljević se, onomad, u nastupu građanske savest, ili čega već, poverio da ga je Press loše citirao kako i on sumnja u "Živkovićevu priču" ali da nema energije da javno demantuje. N1H1 Cobi ima preča posla u delti reke... kakosebešezvaše.


Kao kolateralnu dobit gore navedenog "principijelnog stava u integralnoj verziji" malo jačeg od kisele vode, najjednakijeg od svih jednakih imamo crno na belo da su pred zakonom svi jednaki. Malo li je? 


Uzgred, ne umem da objasnim ali sam 99% siguran da serijal u presu nije politički motivisan već čistom zlobom trojice urednika. Možda je samo prećutno dobijena saglasnost korisnika prostorija iz Krunske.


I na kraju, šta su, suma sumare, tekovine tekstova u presu:

1. Otkrili su da se vino pravi od grožđa
2. Po prvi put su korišćeni GPS urećaji u okviru poljoprivrednih inspekcija kojima je potvrđeno da Krčadinski vinograd nije prenet na neku drugu lokaciju
3. Dokazana je mogućnost upotreba mastiljave olovke ispod klozetske daske











Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

prevara ili prevarica

milance, od kad se ti bavis iskljucivo stilskim finesama?

mislim, cinjenice kazu da je zivkovic dobio subvencije od drzave. to koliko i kako su samo finese. novine su se uvek koristile u svrhu obracunavanja sa politickim protivnicima i ta tema je sasvim legitimna za blog. medjutim, ako na osnovu detalja o grbu na pismu i par ari gore-dole i nekoliko nula pokusavas da zastitis prijatelja/poznanika, to nece popraviti njegovu reputaciju u javnosti.

a ti rizikujes da steknes reputaciju blogo-kolege nebojse krstica
Strongman Strongman 13:12 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Na meni je bilo da kažem šta mislim, to jest da li da ćutim ili kažem. Ja rekoh.

A i ti si već blogo kolega sa uvaženim Krstićem i ja tu ne vidim ništa loše. Loše je da kad nekog biju ti mu držiš ruke za njegovo dobro.

EDIT:

RAZGOVOR - Zoran Živković, bivši predsednik Vlade Srbije, o optužbama medija da se nelegalno obogatio
Vinograd sam „dobio“ od Koštunice
Pre tri godine firma u kojoj sam suvlasnik zajedno sa preduzećem „Agrounija“ iz Inđije po sistemu 50:50 posto, zasadila je vinograd koristeći subvenciju iz agrarnog fonda, u skladu sa zakonom, u vreme kad je predsednik Vlade bio lider DSS, pa je svaka priča o nekom bočnom ulazu besmislena
AUTOR: DRAGOLJUB PETROVIĆ
Beograd - Moj životni standard je bolji nego standard većine građana Srbije, a slično je bilo i 1992. godine, kada sam ušao u politiku - kaže u razgovoru za Danas bivši premijer Srbije Zoran Živković, povodom kontroverzi oko vinograda koji je podigao kod sremskog sela Krčedin i porekla novca za vinarski biznis kojim se bavi već pet godina.

On objašnjava da je samo iskoristio mere podsticanja poljoprivredne proizvodnje koje je donela njegova vlada, dok mu je subvenciju iz agrarnog fonda od 41 milion dinara dodelila vlada njegovog ljutog protivnika Vojislava Koštunice. Živković kaže da je najnovija kampanja u medijima deseta po redu koja se vodi protiv njega od kada je napustio politiku, upravo zbog straha određenih krugova da bi se u nju mogao i vratiti.

Da li je kampanja koja se protekle dve nedelje vodi protiv vas u nekim tabloidima rezultat uobičajene novinarske profesionalne znatiželje ili se iza nje krije nešto drugo?

To što se u Srbiji naziva tabloidnom štampom, a stvarno prestavlja najniži oblik mentalne patologije, nikada nije upoznalo definiciju profesionalne znatiželje. Takva skribomanija je oruđe u rukama onih koji ovo društvo žele da zarobe u okove srednjovekovne tame. To su halapljivi, samozadovoljni kvazipolitičari, primitivni novobogataši i spodobe koje se predstavljaju kao urednici i novinari, a u stvari predstavljaju bruku za profesiju. Razlog za najnoviju, desetu po redu, kampanju protiv moje malenkosti treba tražiti u mojoj političkoj prošlosti , strahu od moje potencijalne političke budućnosti i svesti da moderna, liberalna Srbija možda time stiče izvesnije šanse za pobedu. To je za njih noćna mora.

Kako komentarišete činjenicu da je predsednik Boris Tadić izjavom reagovao baš u vašem slučaju, a nije u prethodnim sličnim?

Navodnu izjavu Borisa Tadića nisam pronašao na njegovom sajtu, niti sam spreman da poverujem navodima „žute štampe“ da ona postoji. Ako ta izjava ipak postoji ona predstavlja neobičan kompliment jer predsednik, suočen sa hiljadama problema koje Srbija danas ima, ipak nalazi dovoljno vremena i pažnje da se bavi neistinama koji se pronose o čoveku koji je davne 2004. godine bio njegov protivkandidat na unutarstranačkim izborima.

Izjavili ste da ste vi i vaša porodica ugroženi pisanjem Presa. Da li ste imali nekih neprijatnosti tokom ove dve nedelje?

Nakon početka najnovije kampanje, poučen iskustvom iz ranijih godina, preduzeo sam potrebne mere koje imaju preventivni karakter. Priče o bogatstvu, posebno sumnjivog porekla, odavno su evidentirane kao mogući mamac kriminalnom podzemlju da izvrši neko teško krivično delo koje ugrožava ličnu i imovinsku sigurnost prozvane ličnosti.

Da li ste vi, kako se piše, bogat čovek? Šta ste radili pre politike, a od čega ste živeli dok ste bili politički aktivni?

Stanje moje imovine i način njenog sticanja je poznat nadležnim državnim organima. Moj životni standard je bolji neko standard većine građana naše zemlje, a slično je bilo i 1992. godine, kada sam ušao u politiku. Nikada nisam radio ni u društvenoj ni u državnoj kompaniji, celog života sam bio privatnik. Od kad sam postao poslanik i funkcioner DS, moja porodica je živela od državnih plata koje smo zarađivali supruga i ja. U poslednjih šest godina, koliko sam van politike, vratio sam se privatnom poslu.

Šta je prava istina o vašem vinogradarsko-vinarskom biznisu?

Od 2005. godine sam u poslovima sa vinom prvo kao uvoznik a kasnije i kao proizvođač i distributer. Pre tri godine firma u kojoj sam suvlasnik zajedno sa preduzećem „Agrounija“ iz Inđije po sistemu 50:50 posto, zasadila je vinograd koristeći subvenciju iz agrarnog fonda, u skladu sa zakonom. O tome sam detaljno govorio u dvadesetak intervjua elektronskim i štampanim medijima u poslednje tri godine. Ono što se objavljuje poslednjih nedelja je bućkuriš izvrnutih činjenica, laži i manipulacija. Investicija u vinograd u poslednje tri godine je preko 60 miliona dinara od čega je 41 milion iz subvencije za podsticaj poljoprivredne proizvodnje. Ali ne samo meni, nisam ja imao nikakvu protekciju, a to sam, inače, dobio kad je predsednik vlade bio Vojislav Koštunica, tako da je svaka sumnja u neki bočni ulaz besmislena. Danas je vinograd bezmalo u punom rodu i prirodno je da njegova aktuelna vrednost visoko premašuje uloženu investiciju.



Nema propalih vinara
- Razmišljao sam šta da radim kad izađem iz politike. Posle dve godine analize shvatio sam da je vino nešto u šta vredi ulagati, pre svega jer je mala popunjenost tržišta dobrim srpskim vinima. Ne moram da se guram s konkurencijom, ne moram nikome da smetam. Drugo, na vinu se solidno zarađuje. Niko ne zna ni jednog propalog vinara u istoriji, čak ni u Srbiji. Loša stvar je spor obrt kapitala. Ulaganje se vraća za pet do sedam godina - kaže bivši predsednik Vlade Srbije.
Uvozio iz Argentine i Orahovca
- Hteo sam da se lično uverim kakvo je tržište vina, pa sam najpre uvozio vina iz vinarije ‘’Mišel Torino’’ sa severa Argentine. Taj vinograd je na 1700 metara nadmorske visine, što je u Evropi nezamislivo. Cena vina na njihovom tržištu je smešna, ali je zato vrlo prihvatljiva i ja imam računicu da ga transportujem 15.000 kilometara. To moje vežbanje na tržištu vina je bio i ‘’uvoz’’ vina iz Orahovca pored Peći. Cisternama sam ih dovozio do Niša i tamo pakovao u Sićevačkom podrumu. To je bilo vino ‘’Car Konstantin’’ i tu sam stekao iskustvo u trgovini – kaže Živković.
Iskoristio mere svoje vlade
- Ja sam hteo novi vinograd, to je bio prvi korak. Dobro je što je 2003. godine jedna pametna vlada uvela neke jako dobre mere podsticaja poljoprivredne proizvodnje. Slučajno sam ja bio predsednik te Vlade. To su uredbe kojima se stimulišu zasadi vinove loze, hmelja, voća... U slučaju vinograda to znači da vam država vrati skoro 100 posto onoga što ste vi uložili u podizanje vinograda - kaže Živković.
Sledilo je ulaganje u opremu za vinifikaciju grožđa, tu je potrebno puno novca, ali je dobio povoljan kredit preko Fonda za razvoj.
- U petoj-šestoj godini bi trebalo da se vrati kredit. I onda je vreme da se postane bogat – priča ekspremijer.
stari92 stari92 13:13 01.03.2010

Pravda za Zotju !

Ako su gospodi Grcima i Latinima
spremali gozbe s ovakvim vinima,
kraljevi naši,kukavci nam sinji,
dosta su ih i poštovali Latini !

Je li ovo iz močvari zahvaćeno ? Slično kiši !
Da ga pije ,povratilo bi i more !
E,ako smo s ovim u proševine išli,
lepe smo neveste dovodili u dvore !

Pa zar ovim da se posvete Dečani ?
Ovim bi se i ale i guje plašile !
Pa zar si ovo pio Stefane Prvovenčani ?
Zar ovo ,despote Uglješa ? Ovo,kralju Vukašine ?
..
Ovo je vino zaseda u mraku !
Žaba u ustima,kandža u stomaku!
Nije ti ovo radost siromahu,
a kamoli caru - a kamoli junaku !
..
Bolje i guja da pljune u lice !
Bolje i šlem s više rupa no svirala !
Ako smo od ovoga uzimali pričest,
dosta smo milosti Božije i imali !
S čorbom po prsluku,sa štalom u glavi,
znam ja ,vinopije,kako vam je bilo !
Ne može niko ko naši vinari
od boljega grožđa gore vino !

(D.B)

Re: prevara ili prevarica

Strongman
Na meni je bilo da kažem šta mislim, to jest da li da ćutim ili kažem. Ja rekoh.

ako si hteo da kazes da zivkovic nije muljao, nisi bio bas ubedljiv

Strongman
A i ti si već blogo kolega sa uvaženim Krstićem i ja tu ne vidim ništa loše. Loše je da kad nekog biju ti mu držiš ruke za njegovo dobro.


biti kolega i imati istu reputaciju kao neko su dve vrlo razlicite stvari
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:50 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

bar posadio čovek vinograd. a nije uništavao ko ovi što posekoše zdrave platane, kojima je, inače, živković trn u oku samo zbog đinđića.
inače, oni sami su besprekorini.
od ministara spsa do ostalih.

izbunarili škundrića odnekud i još mu dali mesto u upravnom odboru od kolko ono iljada, 600.
a tek bajatović, jel on, 8.000 eura od upravnog odbora.
nije ga moja pokojna majka turila na to mesto.

edit: mogu oni živkoviću da uzmu vinograde, al ne mogu da vrate platane.
Atomski mrav Atomski mrav 16:01 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Beše vladika Artemije, pa sad Zoran Živković... dal' zbog platana ili su i oni, jadni, samo žrtve medijske kampanje da se sakrije nešto što je mnogo veće i mnogo više smrdi...?
Strongman Strongman 16:21 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

ako si hteo da kazes da zivkovic nije muljao, nisi bio bas ubedljiv


Vrlo ;esto je istina manje ubedljva od ostalih "argumenata"
mostarac mostarac 16:25 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Strongman
ako si hteo da kazes da zivkovic nije muljao, nisi bio bas ubedljiv


Vrlo ;esto je istina manje ubedljva od ostalih "argumenata"

Ma covek sve zaradio posteno.
Sa deset vlastitih prstiju.
Dobro, pomagali su mu nesto i prijatelji.
Okopavali lozu i tako.
malisremacc malisremacc 16:39 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Exitus Letalis
bar posadio čovek vinograd. a nije uništavao ko ovi što posekoše zdrave platane, kojima je, inače, živković trn u oku samo zbog đinđića.
inače, oni sami su besprekorini.
od ministara spsa do ostalih.

izbunarili škundrića odnekud i još mu dali mesto u upravnom odboru od kolko ono iljada, 600.
a tek bajatović, jel on, 8.000 eura od upravnog odbora.
nije ga moja pokojna majka turila na to mesto.

edit: mogu oni živkoviću da uzmu vinograde, al ne mogu da vrate platane.

Što zbog Đinđića?
kakve on realne veze ima sa Đinđićem, njegova i đinđićeva politika imaju dodirnih tašaka taman koliko Tadićeva politika ima sa Đinđićevom.


P.S.
A odakle pare za to sađenje vinograda?
Javlja se ogromna disproporcija izmeću uložnog novca i novca koji mu je dala država..................to je jedini problem.
Bivsi Bivsi 17:49 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

koje podatke ste koristili kada ste donosili zakljucke o disproporciji? verujete onome sto je pisao press? prvo su rekli da je ukupna investicija 1,5 miliona evra, a juce da je 850000...
malisremacc malisremacc 19:02 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Bivsi
koje podatke ste koristili kada ste donosili zakljucke o disproporciji? verujete onome sto je pisao press? prvo su rekli da je ukupna investicija 1,5 miliona evra, a juce da je 850000...

Prvobitne podatke koje je izneo lično Z. Živković "vrednost mog vinograda je oko 1.500.000 evra"
Proveri.......... i nema potrebe za presiranjem.
Dr M Dr M 19:09 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

koje podatke ste koristili kada ste donosili zakljucke o disproporciji? verujete onome sto je pisao press? prvo su rekli da je ukupna investicija 1,5 miliona evra, a juce da je 850000...


Mozda je to posledica munjevitog skoka RSD u odnosu na E/ ?
Strongman Strongman 19:10 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Prvobitne podatke koje je izneo lično Z. Živković "vrednost mog vinograda je oko 1.500.000 evra"



Da podsetim da je krucijalna razlika između vrednosti uloženih sredstava i vrednosti vinograda. Ako ništa drugo taj vinograd je posađen, negovan, poraso, počeo da rađa...

Izgleda slično ali nije. Tu promađuješ.
malisremacc malisremacc 19:38 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Strongman
Prvobitne podatke koje je izneo lično Z. Živković "vrednost mog vinograda je oko 1.500.000 evra"


Da podsetim da je krucijalna razlika između vrednosti uloženih sredstava i vrednosti vinograda. Ako ništa drugo taj vinograd je posađen, negovan, poraso, počeo da rađa...

Izgleda slično ali nije. Tu promađuješ.

Naravno, ali on je prvobitno tvrdio da je državnu subvenciju dobio upravo na tih 1.500.000 evra (95% iznosa) a danas vrednost svega pada na 60.000.000 dinara.....
Oprosti ali tu nema logike.......
U ostalom da je sve to tako isplativo, cela srbija bi bila pod vinogradima, ne bi to promaklo Mišku i drugarima tako lako.
ne bi se zezali sa supermarketima i vakcinama već bi sve ulagali u vinograde.......
P.S.
Velika nejasnoća je i način na koji je Živković došao do tog zemljišta jer prema raspoloživim informacijama na aukciji (ne zna se da li je bila javna) su učestvovali samo Žile i Kostić.......žile je dao ponudu koja je samo za 100 dinara veća od koletove a predstavljao ga je upravo Koletov advokat?????

da ne diskutujemo o postignutoj ceni.
Bivsi Bivsi 21:59 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

da, vrednost vinograda, koliko on danas vredi a u njega je ulozeno oko 700.000. da li razumete razliku izmedju vrednosti investicije i danasnje vrednost?
mostarac mostarac 22:11 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Bivsi
da, vrednost vinograda, koliko on danas vredi a u njega je ulozeno oko 700.000. da li razumete razliku izmedju vrednosti investicije i danasnje vrednost?

A otkud tih pocetnih 700 000?
Sve drzava dala?

PS
Uzgred kad je pocela ta kampanja Press-a, ex premijer se obratio javnosti kako je to napad na njega, njegov integritet, porodicu, decu...
Klasicna prica kako se to radi kad te uhvate sa prstima u pekmezu.
blazha2000 blazha2000 23:17 01.03.2010

Re: prevara ili prevarica

Vrlo ;esto je istina manje ubedljva od ostalih "argumenata"




Lepo receno

Sto se tice zorana ili bilo koje druge javne licnosti,ili bivse javne licnosti,pa makar bio i premijer,kako god,senzacionalisticka stampa me uopste ne privlaci,a ako i slucajno procitam ne animira me uopste...pustite coveka neka radi kad je vec sposoban i ima dovoljno kredibiliteta da dobije ozbiljne subvencije
alselone alselone 12:59 01.03.2010

Ulog za buducnost

Ko ce to nama sa pijace da se prebaci na neko drugo "toplije" javno preduzece?
Strongman Strongman 13:08 01.03.2010

Re: Ulog za buducnost

Ma ja sam pronašao sebe na pijaci
malisremacc malisremacc 13:00 01.03.2010

Sumnjivo.

Cela priča je zaista više nego sumnjiva.

Živković je na vlast došao sa prijavljenom imovinom od dela porodične kuće, dva prastara automobila (nisu muzejske vrednosti) i iskqučivo državna plata.
Pre per nedelje se hvalio vinogradom od 1.5 miliona evra.
takođe je rekao da mu je država dala 95% BESPOVRATNIH sredstava za podizanje tog vinograda.
dan kasnije iz vlasti (Milosavljević) saznajemo da mu je dato samo 500.000 evra kao subvencija.
Živković naravno ništa ne komentariše.
zatim saznajemo da je Živokvić pobedio u javnom nadmetanju sa firmom čiji je vlasnik M. Kostić (šećerko, šećerane od 3 evra) a da ga je predstavlja upravo šećerkov advokat............neravno, cena zakupa je više nego besmislena.
Onda kreću "sporedne" pretnje ........žile preti tužbama ukoliko ne presstane da se piše o tome.
Onda se javlja i preCednik Tadić, traži objašnjenje, Žile se slaže.
Danas cena vinograda iznenada pada sa 1.5 miliona evra koliko je "Žile" prvobitno objavio na "svega 60 miliona" dinara.
Vodeći plantažeri (Radovanović, Oplenac, Kosović...),z zemlje se odmah nude da otkupe
te vinograde po toj ceni...........a Danilo Šuković miz saveta za borbu protiv korupcije smatra da "moral nema nikakve beze sa tim" i da treba ispitati poreklo Živkovićeve imovine......................koje sa osetno povećala od trenutka povlačenja iz politike............Od bube do Dzipa i od dela porodične kuće do hacijende u niškom Dedinju...........preko poslovnog prostora u Nišu do silnih hektara vinograda na Fručkoj Gori i to sve samo sa diplomom hemijskog tehničara (?)....................malo mnogo od samo jedne državne plate

mariopan mariopan 13:27 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Da li se još dele te subvencije za bilo šta pa da konkurišem? Valjda mi još nije kasno da se obogatim


Na našu molbu, juče nam je iz kabineta predsednika republike dostavljen „principijelni stav" Borisa Tadića. Prenosimo ga u integralnoj verziji:
„Javnost ima puno pravo da sazna na koji način je svoju imovinu stekao svaki funkcioner, pa i bivši premijer, gospodin Zoran Živković. Ako postoje indicije da je on svoju imovinu stekao protivzakonito, naravno da nadležni državni organi sve sumnje treba da ispitaju i na odgovarajući način reaguju. Pred zakonom svi moraju biti jednaki i tu ne sme biti ni jednog jedinog izuzetka", kaže se u saopštenju predsednika Tadića.

Jel se oglasio?
Jao, pa onda da krenemo redom?
Dao je zeleno svetlo?
Javio Tužilaštvu, Sudijama tek izabranim da mogu da rade svoj posao jer sada će sa tim lopovima neko da se obračuna?

Da hvatamo sve ili samo Živkovića?
Pa ko će nam onda ostati u Vladi, Skupštini a i "privrednici" bi nam se proredili drastično, bio bi to kolaps "privrede" Srbije, nema ništa da je zdravo i vredno a da ga se nisu dočepali političari i njihovi mentori - tajkuni.
Samo neka se svi pokriju ušima :

Zato što je 700 000 građana Srbije ispod granice siromaštva - bukvalno gladuju.
Zato što je ta brojka bar dvaput veća a o tome retko koja novina piše, udešavaju "statistiku" da im se uklopi u Potemkinova sela.
Zato što je bar 60 % građana Srbije siromašno ( izvor Bloc od juče).
Zato što radnicima isplate 11 000 dinara plate pa za dan dva traže od njih da vrate 5 000 dinara - ljudi rade za 6 000 mesec dana?
Zato što nijedna afera nije rešena, samo su ih zatrpavali ko mačka govance.
Zato što su celu zemlju doveli do prosjačkog štapa, a oni su svi sve deblji, sve masniji i sve bogatiji - i sve to od plate?
Da li je Precednik rekao da i njih neko treba da hvata i proverava? Dozvoljava?
E, hvala mu onoliko!
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:34 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

mariopan
Da hvatamo sve ili samo Živkovića?

Ja mislim da je ŽIvković najveći problem Srbije danas, a ti se smej
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:57 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Da li se još dele te subvencije za bilo šta pa da konkurišem?


Mariopan

Molim te da kada ti posalju unapred popunjeni formular za drzavnu subvenciju na kucnu adresu za tvoj potpis da to skeniras i prosledis i meni mejlom da se pripremim za sta sledi...ja se prezivam na P pa verovatno zbog toga jos nisam dosao na red....
skener92 skener92 14:07 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

mariopan i dragane, salu na stranu, ali tako su se dobijale bespovratne subvencije za poljoprivredu. ja, kao ni vi, o tome nisam imala pojma, ali pre dva meseca dodje mi malo podnapit komsija da cestita nas novokupljeni auto (kupljen za nase 'rodjene' novce) i isprica mi da je uzeo 30.000 maraka tog zajma ili sta je vec, i da se strasno kaje sto nije uzeo vise. kad nisam pala sa stolice ...
mariopan mariopan 14:11 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

ana_radmilovic
mariopan
Da hvatamo sve ili samo Živkovića?

Ja mislim da je ŽIvković najveći problem Srbije danas, a ti se smej

Pa meni je smešno što to tako predstavljaju kao da jeste najveći problem.
Samo što ja smatram da je on jedan od onih koji su do ovih problema doveli sve nas.
Svi koji su i pet minuta bili na vlasti od Slobe do danas radili su sve što su mogli da do ovih problema dođemo a to rade i danas.Kontinuirano, zato je tako uspešno osiromašena cela zemlja.
Ako hoćeš da znaš za šta se neko borio samo pogledaj šta sada poseduje.
Pitam samo da li zeleno svetlo od Tadića znači da će sve da ih ispituju ili samo Živkovića? Zašto samo njega?
mariopan mariopan 14:19 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

skener92
mariopan i dragane, salu na stranu, ali tako su se dobijale bespovratne subvencije za poljoprivredu. ja, kao ni vi, o tome nisam imala pojma, ali pre dva meseca dodje mi malo podnapit komsija da cestita nas novokupljeni auto (kupljen za nase 'rodjene' novce) i isprica mi da je uzeo 30.000 maraka tog zajma ili sta je vec, i da se strasno kaje sto nije uzeo vise. kad nisam pala sa stolice ...

Evo , ja pala sa stolice
Verujem ti, znam da se arče naše pare ali pola miliona je stvarno mnogo?
Za pokretanje malih bzinisa mladi dobijaju tako malecne sume da ništa sa njima ne mogu da počnu a ovde se arči.
Početni kapital takođe je problematičan jer ga niko nema. Kako smo svi mi došli do toga da nemamo ništa a neko se obogatio za 10 godina? Tu je sve u redu? To mi nikako nije jasno
Atomski mrav Atomski mrav 14:23 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Svi koji su i pet minuta bili na vlasti od Slobe do danas radili su sve što su mogli da do ovih problema dođemo a to rade i danas

A sebe su bogami lepo namirili... na naš račun.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 14:24 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

mariopan i dragane, salu na stranu, ali tako su se dobijale bespovratne subvencije za poljoprivredu. ja, kao ni vi, o tome nisam imala pojma, ali pre dva meseca dodje mi malo podnapit komsija da cestita nas novokupljeni auto (kupljen za nase 'rodjene' novce) i isprica mi da je uzeo 30.000 maraka tog zajma ili sta je vec, i da se strasno kaje sto nije uzeo vise. kad nisam pala sa stolice ...


vazi...gde bilo objavljeno, koje sume, koji uslovi, koji kriterijumi, ko odlucivao, ko se prijavljivao?
skener92 skener92 14:31 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

sad se kajem sto sve nisam saznala (bilo mi samo da sto pre ode onako pijan), ali, casna rec, sve cu da se raspitam, samo znam da mi je rekao da ga posle nikada niko nista nije pitao.
mariopan mariopan 15:22 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Dragan Pavlicevic
Da li se još dele te subvencije za bilo šta pa da konkurišem?


Mariopan

Molim te da kada ti posalju unapred popunjeni formular za drzavnu subvenciju na kucnu adresu za tvoj potpis da to skeniras i prosledis i meni mejlom da se pripremim za sta sledi...ja se prezivam na P pa verovatno zbog toga jos nisam dosao na red....

Ma neću.
Bićeš mi zahvalan.
Znaš kako je teško biti bogat ako si ceo život bio siroma?
Trauma sam' tako.Vidiš šta bi ti radili po novinama?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:56 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Da hvatamo sve ili samo Živkovića?

samo živkovića.
nikako koferče.
nikako miškovića.
nikako ove iz gradske vlasti koji su podelili džaba exluzivne lokacije.
nikako ove koji posekoše zdrave platane.
nikako ove što dadoše nekom baji da sruši zgradu pod zaštitom države, bivšu japansku ambasadu na andrićevom vencu, da gradi "nobel" hotel.
veza sa japanskom ambasadom su wc šolje iz japana koje ti oma rade analizu mokraće i onog drugog.

mariopan mariopan 16:11 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Exitus Letalis
Da hvatamo sve ili samo Živkovića?

samo živkovića.
nikako koferče.
nikako miškovića.
nikako ove iz gradske vlasti koji su podelili džaba exluzivne lokacije.
nikako ove koji posekoše zdrave platane.
nikako ove što dadoše nekom baji da sruši zgradu pod zaštitom države, bivšu japansku ambasadu na andrićevom vencu, da gradi "nobel" hotel.
veza sa japanskom ambasadom su wc šolje iz japana koje ti oma rade analizu mokraće i onog drugog.


E TO!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:13 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

nikako koferče.
nikako miškovića.
nikako ove iz gradske vlasti koji su podelili džaba exluzivne lokacije.
nikako ove koji posekoše zdrave platane.
nikako ove što dadoše nekom baji da sruši zgradu pod zaštitom države, bivšu japansku ambasadu na andrićevom vencu, da gradi "nobel" hotel.
veza sa japanskom ambasadom su wc šolje iz japana koje ti oma rade analizu mokraće i onog drugog.

Pa, kako kad ništa od ovog ne postoji...misim... Nema koferčeta, nema japanske ambasade, nema platana, nema "nobl" hotela, nema kopči sa Darkom Šarićem,nema sukoba interesa, nema savetničkih i DS-ovih agencija za marketing koje uzimaju sve poslove koje je uopšte moguće naplatiti od države, nema Delte, nema ni jednog monopola, nema pada standarda, nema ničega...bre...
Postoji Živković, koji je napravio biznis plan, platio institut na poljoprivrednom fakultetu da mu izradi elaborat za vinograd, podneo aplikaciju za subvenciju po pozitivnim propisima, dobio subvenciju, posadio vinograd, regularno podneo sve račune...Ima registrovanu firmu, plaća poreze i doprinose...I još priča o tome kako Tadić vodi politiku propasti...

malisremacc malisremacc 16:35 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Drago Kovacevic
nikako koferče.
nikako miškovića.
nikako ove iz gradske vlasti koji su podelili džaba exluzivne lokacije.
nikako ove koji posekoše zdrave platane.
nikako ove što dadoše nekom baji da sruši zgradu pod zaštitom države, bivšu japansku ambasadu na andrićevom vencu, da gradi "nobel" hotel.
veza sa japanskom ambasadom su wc šolje iz japana koje ti oma rade analizu mokraće i onog drugog.
Pa, kako kad ništa od ovog ne postoji...misim... Nema koferčeta, nema japanske ambasade, nema platana, nema "nobl" hotela, nema kopči sa Darkom Šarićem,nema sukoba interesa, nema savetničkih i DS-ovih agencija za marketing koje uzimaju sve poslove koje je uopšte moguće naplatiti od države, nema Delte, nema ni jednog monopola, nema pada standarda, nema ničega...bre...
Postoji Živković, koji je napravio biznis plan, platio institut na poljoprivrednom fakultetu da mu izradi elaborat za vinograd, podneo aplikaciju za subvenciju po pozitivnim propisima, dobio subvenciju, posadio vinograd, regularno podneo sve račune...Ima registrovanu firmu, plaća poreze i doprinose...I još priča o tome kako Tadić vodi politiku propasti...


Jedino što se javlja nesklad od oko 1.000.000 evra.......
ODAKLE?
Bivsi Bivsi 17:53 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

hemiski tehnicar? to vam je tacno kao i sve ostalo sto ste procitali u presu, novini koja se stampa na recikliranom taolet papiru. njoj veruju samo tridesetogodisnjaci koji su vlasnici potuno novih, nekoriscenih mozgova.
schweppes92 schweppes92 18:34 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Exitus Letalis
Da hvatamo sve ili samo Živkovića?samo živkovića.
nikako koferče.
nikako miškovića.
nikako ove iz gradske vlasti koji su podelili džaba exluzivne lokacije.
nikako ove koji posekoše zdrave platane.
nikako ove što dadoše nekom baji da sruši zgradu pod zaštitom države, bivšu japansku ambasadu na andrićevom vencu, da gradi "nobel" hotel.
veza sa japanskom ambasadom su wc šolje iz japana koje ti oma rade analizu mokraće i onog drugog.


Kada bi bar na trenutak razmislila o tome da je u postu reč o nekada prvom čoveku države, onda bi ti bilo sasvim jasno da prvo njega treba hvatati.
Da je država imala snage da "hvata" glavne ovih drugih ne bi ni bilo. Svi drugi su samo plagijatori "metoda" koje su legalizovane na vrhu.

Ovim ne želim da kažem da je ZŽ učinio neko krivično delo. Ja to ne znam i ne pada mi na pamet da ga a priori optužujem. Svakako, uzevši u obzir navode iz medija (ma kako ih ZŽ i Strongmen kvalifikovali), treba proveriti čitavu stvar. Mislim da je to i u interesu samog ZŽ.
Strongman Strongman 18:38 01.03.2010

Re: Sumnjivo.

Ovim ne želim da kažem da je ZŽ učinio neko krivično delo. Ja to ne znam i ne pada mi na pamet da ga a priori optužujem. Svakako, uzevši u obzir navode iz medija (ma kako ih ZŽ i Strongmen kvalifikovali), treba proveriti čitavu stvar. Mislim da je to i u interesu samog ZŽ.



Navedoh u tekstu da postoje službe koje proveravaju sve a sigurno je i ZŽ bio pod lupom i to ne jednom.
Zamena teza je u tome da se traži polaganje računa pressu. Bivši funkcioner svakako nema potrebe da prikazuje svoju imovinsku kartu apodleže zakonima ove zemlje kao i svako drugi.
libkonz libkonz 13:20 01.03.2010

Strongmene care!

Živković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim

A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao.
malisremacc malisremacc 13:25 01.03.2010

Re: Strongmene care!

libkonz
Živković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim

A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao.


A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?
Treba li i to proveriti?

A vinogradarstvo definitivno jeste jedan od najlepših poziva.......
libkonz libkonz 13:28 01.03.2010

Re: Strongmene care!

A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?
Treba li i to proveriti?

treba. pa ako se uvere da je krao, neka i pišu o tome.
stari92 stari92 13:31 01.03.2010

Pa,kad nije Bojan Krišto ..

malisremacc

libkonzŽivković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao. A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?Treba li i to proveriti?A vinogradarstvo definitivno jeste jedan od najlepših poziva.......


Radi čovek šta zna.
A,i koreni su mu iz vinogorja (potez Matejevac-Čegrovac)

.
malisremacc malisremacc 13:34 01.03.2010

Re: Strongmene care!

libkonz
A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?
Treba li i to proveriti?

treba. pa ako se uvere da je krao, neka i pišu o tome.

Niko nije spomenuo krađu...............Žile definitivno nije lopov u klasičniom smislu te reči, Verovatno se radi o "uslugama" koje je nekako naplatio.........ali to se nikada neće saznati.........i dan danas nam Miloševićevi tajkuni i poltroni paradiraju pred nosom sa milionima evra a niko ih ne pita "ODAKLE", tako da je mala šansa da neko pošteno istraži poreklo imovine (definitivno nije stečeno od plate, matematika)hemijskog tehničara, bivšeg premijera.
malisremacc malisremacc 13:36 01.03.2010

Re: Pa,kad nije Bojan Krišto ..

stari92
malisremacc

libkonzŽivković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao. A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?Treba li i to proveriti?A vinogradarstvo definitivno jeste jedan od najlepših poziva.......

Radi čovek šta zna.
A,i koreni su mu iz vinogorja (potez Matejevac-Čegrovac)

.

A pare za taj hobi?
libkonz libkonz 13:38 01.03.2010

Re: Strongmene care!

malisremacc

i koja je procena, koliko je morao da uloži u startu da bi imao to što ima, ne računajući subvencije?
stari92 stari92 13:41 01.03.2010

Pusti,bre,pare-irelevantne su

malisremacc

stari92

malisremacclibkonzŽivković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao. A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?Treba li i to proveriti?A vinogradarstvo definitivno jeste jedan od najlepših poziva.......Radi čovek šta zna.A,i koreni su mu iz vinogorja (potez Matejevac-Čegrovac).A pare za taj hobi?

Pa šta ako ima genge (monetarne jedinice) ?
Radi bato - pa zaradi.
Ko ti brani ?

D))
malisremacc malisremacc 13:47 01.03.2010

Re: Strongmene care!

libkonz
malisremacc
i koja je procena, koliko je morao da uloži u startu da bi imao to što ima, ne računajući subvencije?

Još oko 1.000.000 evra........bez ličnih troškova (džip, hacijenda u Nišu.....a 2003. je po sopstveno priznanju bio obišan golja)
Odakle?
malisremacc malisremacc 13:48 01.03.2010

Re: Pusti,bre,pare-irelevantne su

stari92
malisremacc

stari92

malisremacclibkonzŽivković je faca za sve srpske političare, plus se bavi najlepšim (bar meni), ali nikako najlakšim poslom na svetu. Moram reći da mu zavidim A u vinarskom poslu najvažnije je znanje i trud. Verujem da su mu subvencije bile dovoljne da razgrana posao. A evidentni nesklad između dobijenih subvencija i realne vrednosti koju je sam izrekao?Treba li i to proveriti?A vinogradarstvo definitivno jeste jedan od najlepših poziva.......Radi čovek šta zna.A,i koreni su mu iz vinogorja (potez Matejevac-Čegrovac).A pare za taj hobi?
Pa šta ako ima genge (monetarne jedinice) ?
Radi bato - pa zaradi.
Ko ti brani ?

D.



A šta se radi da bi se zaradila tolika lova na prečac?
Bivsi Bivsi 18:06 01.03.2010

Re: Strongmene care!

mala ekonomska analiza, samo za malog sremca:

SUBVENCIJA(40 miliona dinara) je novac koji se dobija od drzave za investiciju u nesto sto drzava smatra deficitarnim, ovde je to vinograd.

VREDNOST INVESTICIJE je subvencija + licna sredstva investitora što u konkretnom slucaju iznosi 61 milion dinara.

Danasnja REALNA VREDNOST vinograda, ako bi se prodavao, je veca od 150 miliona dinara.

dakle, aktuelna realna vrednost je skoro tri puta veca od vrednosti investicije i četri puta vaća od subvencije zato sto je od tada proslo vise od tri godine i zato sto je vinopgrad tad bio tek zasađen a danas je prakticno u punom rodu. To se zove dodatna, novostvorena vrednost.

jasno?
Strongman Strongman 18:14 01.03.2010

Re: Strongmene care!

Ne bih se iznenadio da Pressovci ponude 50 - 60 miliona za vinograd glumeći inteligentne kupce-pregovarače.

dakle, aktuelna realna vrednost je skoro tri puta veca od vrednosti investicije i četri puta vaća od subvencije zato sto je od tada proslo vise od tri godine i zato sto je vinopgrad tad bio tek zasađen a danas je prakticno u punom rodu. To se zove dodatna, novostvorena vrednost.

jasno?


To se nikako ne uklapa u presovu "matematiku" ili "matematike".
krkar krkar 18:22 01.03.2010

Re: Strongmene care!

dakle, aktuelna realna vrednost je skoro tri puta veca od vrednosti investicije i četri puta vaća od subvencije zato sto je od tada proslo vise od tri godine i zato sto je vinopgrad tad bio tek zasađen a danas je prakticno u punom rodu. To se zove dodatna, novostvorena vrednost.


Ne znam konkretne iznose ali odnosi koje navodi Bivši su sasvim OK. I princip subvencije takođe.
Strongman Strongman 18:29 01.03.2010

Re: Strongmene care!

Ne znam konkretne iznose ali odnosi koje navodi Bivši su sasvim OK. I princip subvencije takođe.



Da te brojim dakle... "Jedan manje"
malisremacc malisremacc 19:07 01.03.2010

Re: Strongmene care!

Bivsi
mala ekonomska analiza, samo za malog sremca:

SUBVENCIJA(40 miliona dinara) je novac koji se dobija od drzave za investiciju u nesto sto drzava smatra deficitarnim, ovde je to vinograd.

VREDNOST INVESTICIJE je subvencija + licna sredstva investitora što u konkretnom slucaju iznosi 61 milion dinara.

Danasnja REALNA VREDNOST vinograda, ako bi se prodavao, je veca od 150 miliona dinara.

dakle, aktuelna realna vrednost je skoro tri puta veca od vrednosti investicije i četri puta vaća od subvencije zato sto je od tada proslo vise od tri godine i zato sto je vinopgrad tad bio tek zasađen a danas je prakticno u punom rodu. To se zove dodatna, novostvorena vrednost.

jasno?


Gospodin Živković je lično izjavio da je vrednost njegovog vinograda oko 1.500.000 evra i de je 95%od tog iznosa bespovratna državna subvencija!!!
oprosti ali tu nešto nije u redu.......država mu je dala samo 500.000 evra, dakle, odakle ostatak?
malisremacc malisremacc 19:09 01.03.2010

Re: Strongmene care!

ovo nema nikakve veze sa Živkovićem lično, već sa SVIM političarima koji su na vlast došli kao golje i za kratko vreme se debelo nafatirali dok država žmuri.
krkar krkar 19:11 01.03.2010

Re: Strongmene care!

Da te brojim dakle... "Jedan manje"


Ne znam u šta me brojiš - ali ubrojao si me triput.
Strongman Strongman 00:19 02.03.2010

Re: Strongmene care!

Ne bih se iznenadio da Pressovci ponude 50 - 60 miliona za vinograd glumeći inteligentne kupce-pregovarače.



Posrećilo mi se sa čitanjem budućnosti

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/103309/Živkoviću%2C+čik+prodaj+vinograd%21.html
vranac147 vranac147 09:48 02.03.2010

Re: Strongmene care!


otkud ti to? lik je privatnik od 86.

aj saberi cenu zakupa, na godishnjem nivou,
pa * 3 godine
pa dodaj sadnice i "ruke"

pa oduzmi subvenciju

i kazi mi o kojim parama ti prichash?

vranac147 vranac147 09:49 02.03.2010

Re: Strongmene care!

Gospodin Živković je lično izjavio da je vrednost njegovog vinograda oko 1.500.000 evra i de je 95%od tog iznosa bespovratna državna subvencija!!!
oprosti ali tu nešto nije u redu.......država mu je dala samo 500.000 evra, dakle, odakle ostatak?


vrednost nije prost zbir ulozenog novca
vec i rada i stanja trzishta

ana_radmilovic ana_radmilovic 13:31 01.03.2010

šta god da je

Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ...

ovo je


naime, nersećni čitalac srpske štampe ima da se nervira jer neko ima milione, ima da otvara svoj prazni frižider i zamišlja neke preskupe stanove i tako ima da bude jako ljut na nekog živkovića ili neku zoricu ili već nekoga ko je kriv za sve.
a to što su od šariča napravili eskobara pa im većina klinaca mašta o sličnoj karijeri - nema veze.
ne znam zašto, ali mene uvek afere tipa živković navedu da padnem u napast i budem na strani subjekta koji je meta. nemam naravno pojma ni šta je razlog, ni zašto sad pa on, odjednom, ne znam ništa ali me svojim pisanijama spontano "opredele" protiv autora a za označenog krivca
(ovo se naravno ne odnosi na šariće, od njih su napravili mega zvezde)
malisremacc malisremacc 13:42 01.03.2010

Re: šta god da je

ana_radmilovic
Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ...
ovo je


naime, nersećni čitalac srpske štampe ima da se nervira jer neko ima milione, ima da otvara svoj prazni frižider i zamišlja neke preskupe stanove i tako ima da bude jako ljut na nekog živkovića ili neku zoricu ili već nekoga ko je kriv za sve.
a to što su od šariča napravili eskobara pa im većina klinaca mašta o sličnoj karijeri - nema veze.
ne znam zašto, ali mene uvek afere tipa živković navedu da padnem u napast i budem na strani subjekta koji je meta. nemam naravno pojma ni šta je razlog, ni zašto sad pa on, odjednom, ne znam ništa ali me svojim pisanijama spontano "opredele" protiv autora a za označenog krivca
(ovo se naravno ne odnosi na šariće, od njih su napravili mega zvezde)


ma niko se ne nervira...samo se pita ODAKLE pojedincima milioni iako su sami rekli da nemaju nikakvu imovinu im žive od plate?


To je jedino ispravno pitanje..........i univerzalno pošto bi moralo da se odnoi na sve političare bez obzira da li se zovu Zoran Živković, Čedomir Jovanović, Dragan Đilas, Boris Tadić, Aleksandar Vučić, Mihajlov, Todorović, Milosavljević..........
ODAKLE im kada su pre stupanja u politiku bili obične golje?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:43 01.03.2010

Re: šta god da je

ne znam zašto, ali mene uvek afere tipa živković navedu da padnem u napast i budem na strani subjekta koji je meta. nemam naravno pojma ni šta je razlog, ni zašto sad pa on, odjednom, ne znam ništa ali me svojim pisanijama spontano "opredele" protiv autora a za označenog krivca


Koliko sam shvatio iz tvog bloga koji nije bio o platanima i ovog komentara - in je ne znati zasto i nemati misljenje ali uvek biti antiprotivan!? hmmm, ok
mariopan mariopan 13:55 01.03.2010

Re: šta god da je

ana_radmilovic

Cenim tvoj stav ali sasvim drugačije razmišljam.

Prijavljena imovina Živkovića na početku karijere bila je imovina prosečnog stanovnika Srbije. Mnogi od njih su sa jako skromnom imovinom ušli u politiku, recimo Čeda nije imao ništa?
Većina nas je imala ono što i Živković.
Današnji stanovnik Srbije pretura po kontejneru da bi nabavio ručak, ili skuplja otpatke sa pijace za čorbu a on ima impozantnu imovinu za koju mu je u iznosu od pola miliona evra poklonila ova država u naše ime?
Šta misliš od koga su te poklonjene pare uzeli?
Ne govorim samo o Živkoviću, to se podrazumeva, govorim o svima njima koji su po sistemu "ja tebi ti meni" podelili međusobno sve što su uspeli da otmu (po zakonima koje su sebe radi doneli i imali vlast da ih donesu) od osiromašenog naroda.
Za to su upotrebili vlast i poverenja građana.

Zato ja i ne skačem samo na temu (slučaj) "Živkovića". Svaki put kada neka afera ispliva po novinama ona ima svoj zadatak a to je da zatrpa i zataška nešto još gore, da nam odvuče pažnju na drugu stranu. Da li to znači da automatski zaboravimo šta je urađeno u ovom slučaju?
Za mene ne, i ovaj i sve druge takve treba ispitati, što niko u ovoj državi neće uraditi nikad, jednostavno , svi koji to treba da urade su u "poslu".

Zato sam gadljiva na svaku odbranu nečega što je stečeno pomoću funkcije i položaja, pomoću zakona koji su nepoštenje ozakonili da bi mogli po "zakonu" da rade to što su uradili.
A to su uradili svima nama.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:56 01.03.2010

Re: šta god da je

Dragan Pavlicevic
Koliko sam shvatio iz tvog bloga koji nije bio o platanima i ovog komentara - in je ne znati zasto i nemati misljenje ali uvek biti antiprotivan!? hmmm, ok

ok, možda može i tako da deluje.
ja, kao i verovatno i ti, ne znam zašto je baš sada baš toliko interesantno šta radi živković i zašto neko nalazi da je to glavna tema. ono što, medjutim, znam jeste to da je jako siromašnom narodu jedna takva priča kao "slučaj živković" prst u oko, a da razlog tome svakako nije što se autora afere zaista tiče poreklo novca dotičnog gospodnina. sve to malo više liči na arenu i "hleba i igara" ali nisam imala nameru da pišem esej o tome, nego samo da ostavim komentar na blog snažnog.
što se tiče platana, ako si pročitao moj blog, mogao si da zaključiš da ja naravno ne mogu da budem za nešto tako grozno kao što je uništavanje mog starog komšiluka, inače jednog od lepših delova beograda. možda nije lepo s moje strane što nisam sve to fino i nacrtala pa da ne bude zabune.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:59 01.03.2010

Re: šta god da je

mariopan
.Današnji stanovnik Srbije pretura po kontejneru da bi nabavio ručak, ili skuplja otpatke sa pijace za čorbu a on ima impozantnu imovinu za koju mu je u iznosu od pola miliona evra poklonila ova država u naše ime?.

to i kažem, mariopan. u tom slučaju ne treba pisati o živkoviću kao glavnom i odgovornom jer on nije obio sef narodne banke niti otimao od gladnih stanovnika srbije. samo to.
Atomski mrav Atomski mrav 14:00 01.03.2010

Re: šta god da je

i budem na strani subjekta koji je meta.


Zar ne reče ti da ne voliš da se opredeljuješ?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 14:05 01.03.2010

Re: šta god da je

ne znam zašto je baš sada baš toliko interesantno šta radi živković i zašto neko nalazi da je to glavna tema.


zao mi je. evo mariopan gore je dovoljno strpljiva da nacrta.


mariopan mariopan 14:26 01.03.2010

Re: šta god da je

ana_radmilovic
mariopan
.Današnji stanovnik Srbije pretura po kontejneru da bi nabavio ručak, ili skuplja otpatke sa pijace za čorbu a on ima impozantnu imovinu za koju mu je u iznosu od pola miliona evra poklonila ova država u naše ime?.

to i kažem, mariopan. u tom slučaju ne treba pisati o živkoviću kao glavnom i odgovornom jer on nije obio sef narodne banke niti otimao od gladnih stanovnika srbije. samo to.

Onda se slažemo.
Znam i ja da nije ali zašto samo njega a ne sve, pa ko je pošten neka mu ostane a ko nije neka odgovara?
Kad god preko novina krene hajka na nekoga ja se malo zapitam šta se to mnogo veće zatrpava?
Ono oko platana mi je jako čudno, recimo mediji horski ćute o tome? A dali nam poslasticu da se zamajavamo? hmmmmm?
Atomski mrav Atomski mrav 14:30 01.03.2010

Re: šta god da je

Zato što ne laje kera zbog sela već zbog sebe.
Zato što se često od drveća ne vidi šuma.
Zato što je forma važnija od suštine.
Zato što ima mnogo zakopanih leševa, koji se otkopavaju po potrebi.
...
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:15 01.03.2010

Re: šta god da je

Atomski mrav
Zar ne reče ti da ne voliš da se opredeljuješ?

pa dobre de, nemoj si bukvalista sad i ti
Strongman Strongman 16:50 01.03.2010

Re: šta god da je

I ja ne napisah blog o plantanima... c c c ...
Strongman Strongman 01:19 02.03.2010

Re: šta god da je

ja, kao i verovatno i ti, ne znam zašto je baš sada baš toliko interesantno šta radi živković i zašto neko nalazi da je to glavna tema


ima nekoliko dodatnih mogućih razloga:
- pad dinara
- poskupljenje pet značajnih artikala
- uskori neminovni susret tadića i Sejdiua u Sloveniji
- Ministar obrazovanja kupio stančić od 500 000 juroa...

Afera vinograd je odlična da zamajava prosečnog ljubitelja presa
vranac147 vranac147 09:54 02.03.2010

Re: šta god da je

malisremacc
ana_radmilovic
Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ...
ovo je


naime, nersećni čitalac srpske štampe ima da se nervira jer neko ima milione, ima da otvara svoj prazni frižider i zamišlja neke preskupe stanove i tako ima da bude jako ljut na nekog živkovića ili neku zoricu ili već nekoga ko je kriv za sve.
a to što su od šariča napravili eskobara pa im većina klinaca mašta o sličnoj karijeri - nema veze.
ne znam zašto, ali mene uvek afere tipa živković navedu da padnem u napast i budem na strani subjekta koji je meta. nemam naravno pojma ni šta je razlog, ni zašto sad pa on, odjednom, ne znam ništa ali me svojim pisanijama spontano "opredele" protiv autora a za označenog krivca
(ovo se naravno ne odnosi na šariće, od njih su napravili mega zvezde)


ma niko se ne nervira...samo se pita ODAKLE pojedincima milioni iako su sami rekli da nemaju nikakvu imovinu im žive od plate?


To je jedino ispravno pitanje..........i univerzalno pošto bi moralo da se odnoi na sve političare bez obzira da li se zovu Zoran Živković, Čedomir Jovanović, Dragan Đilas, Boris Tadić, Aleksandar Vučić, Mihajlov, Todorović, Milosavljević..........
ODAKLE im kada su pre stupanja u politiku bili obične golje?

malisremacc
ana_radmilovic
Sve nešto skandalozno, nečuveno, kriminal, ...
ovo je


naime, nersećni čitalac srpske štampe ima da se nervira jer neko ima milione, ima da otvara svoj prazni frižider i zamišlja neke preskupe stanove i tako ima da bude jako ljut na nekog živkovića ili neku zoricu ili već nekoga ko je kriv za sve.
a to što su od šariča napravili eskobara pa im većina klinaca mašta o sličnoj karijeri - nema veze.
ne znam zašto, ali mene uvek afere tipa živković navedu da padnem u napast i budem na strani subjekta koji je meta. nemam naravno pojma ni šta je razlog, ni zašto sad pa on, odjednom, ne znam ništa ali me svojim pisanijama spontano "opredele" protiv autora a za označenog krivca
(ovo se naravno ne odnosi na šariće, od njih su napravili mega zvezde)


ma niko se ne nervira...samo se pita ODAKLE pojedincima milioni iako su sami rekli da nemaju nikakvu imovinu im žive od plate?


To je jedino ispravno pitanje..........i univerzalno pošto bi moralo da se odnoi na sve političare bez obzira da li se zovu Zoran Živković, Čedomir Jovanović, Dragan Đilas, Boris Tadić, Aleksandar Vučić, Mihajlov, Todorović, Milosavljević..........
ODAKLE im kada su pre stupanja u politiku bili obične golje?

ja mislim da si ti to dechko sanjao...
tobex tobex 13:41 01.03.2010

Od dobrog vina glava ne treba da boli

Samo neka radi Zoki. Mada mi fali u drzavi. Siguran sam da placa porez i radnike, a ako vec postoje konkursi valjda je i zasluznim gradjanima dozvoljeno da konkurisu. Da ne navodimo sad gluplje primere trosenja para koje je ova zemlja sebi dozvoljavala.
malisremacc malisremacc 13:55 01.03.2010

Re: Od dobrog vina glava ne treba da boli

tobex
Samo neka radi Zoki. Mada mi fali u drzavi. Siguran sam da placa porez i radnike, a ako vec postoje konkursi valjda je i zasluznim gradjanima dozvoljeno da konkurisu. Da ne navodimo sad gluplje primere trosenja para koje je ova zemlja sebi dozvoljavala.

A odakle oststak para?
radi se o cifri od oko 1.000.000.evra.
vranac147 vranac147 09:55 02.03.2010

Re: Od dobrog vina glava ne treba da boli

toje konkursi valjda je i zasluznim gradjanima dozvoljeno da konkurisu. Da ne navodimo sad glup

a da ti nadjesh neki udzbenik iz ekonomije,lkulator i platish par chasova matematike?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:51 01.03.2010

Sve ima svoju cenu!

Na istorijsko pitanje ZAŠTO ZORAN ŽIVKOVIĆ, kao premijer Srbije, nije raspisao parlamentarne izbore u junu 2003. godine, kada su sva ispitivanja javnog mnenja potvrdjivala pobedu Demokratske stranke, sada je najzad dobijen odgovor!
Atomski mrav Atomski mrav 14:01 01.03.2010

Re: Sve ima svoju cenu!

Follow the money...
Bivsi Bivsi 22:58 01.03.2010

Re: Sve ima svoju cenu!


Na istorijsko pitanje ZAŠTO ZORAN ŽIVKOVIĆ, kao premijer Srbije, nije raspisao parlamentarne izbore u junu 2003. godine, kada su sva ispitivanja javnog mnenja potvrdjivala pobedu Demokratske stranke, sada je najzad dobijen odgovor!?

ti si genije!!! da li zelis da pises kolumnu za press? da li te zovu kojot?
omega68 omega68 00:56 02.03.2010

Re: Sve ima svoju cenu!

Na istorijsko pitanje ZAŠTO ZORAN ŽIVKOVIĆ, kao premijer Srbije, nije raspisao parlamentarne izbore u junu 2003. godine, kada su sva ispitivanja javnog mnenja potvrdjivala pobedu Demokratske stranke, sada je najzad dobijen odgovor!?

ti si genije!!! da li zelis da pises kolumnu za press? da li te zovu kojot?

mene ne zovu kojot
i ne želim da pišem kolumnu za press
ali želim da pitam , takođe, zašto su pušteni niz vodu , tada, lojalni prijatelji pok. Premijera , npr.dr.Vladan Batić i ostali...
Strongman Strongman 01:07 02.03.2010

Re: Sve ima svoju cenu!

Sve ima svoju cenu!
Na istorijsko pitanje ZAŠTO ZORAN ŽIVKOVIĆ, kao premijer Srbije, nije raspisao parlamentarne izbore u junu 2003. godine, kada su sva ispitivanja javnog mnenja potvrdjivala pobedu Demokratske stranke, sada je najzad dobijen odgovor!



Uzgred na mom blogu "Utisak nedelje: Ko je kriv?" je lično Bivši objasnio:



Samo za vas,ekskluzivno, poslednji put,objasnjenje zasto je bilo besmisleno raspisivati izbore nakon Sablje:
Zagovornici teze da bi izbori nakon vanrednog stanja doneli veliku,odlucujucu pobedu Demokratske stranke,one prave, svoje uverenje zasnivaju na istrazivanju javnog mnjenja koje je isprovedeno nekoliko nedelja nakon atentata na Zorana.DOS, ne DS, je tada imala rejting skoro 40% sto bi donelo pobedu na izborima i bar 175 poslanika. To je argument onih koji misle da je trebalo raspisati izbore.
Pogesno.
Prvo,istrazivanja koja se rade u imalo neregularnim uslovima daju nepouzdane podatke a ovo je radjeno u vreme vanrednog stanja! Ako su rezultati ipak tacni i da su izbori odrzani 7 dana kasnije - to znaci da bi DOS imao oko 170 poslanika,a DS ne vise od 120 te bi ponovo bila ucenjivana od malih stranaka koje bi takodje imale vise poslanika nego do tada te bi,znam iz iskustva, jos vise podigle svoj ucenjivacki kapacitet.
Konacno, izbori su mogli biti odrzani najmanje dva meseca nakon famoznog istrazivanja , a to tada bi moja vlada vec bila zrtva rafalne paljbe, spolja i iznutra, te bi i rejting bio znacajno nizi.Dok smo mi jurili kriminalce i sprovodili reforme, bagra iz opozicije i iz koalicije, pa i iz DS, se spremala na obracun sa nama. Prvog dana nakon ukidanja vanrednog stanja je zapoceo medijski linc u kome su ucestvovali mnogi, sa razlicitih strana.Medju njima je dosta onih koji danas liju krokodilske suze i zale za tim vremenom,isti oni koji su za zivota pljuvali Djindjica a danasglume njegove stare prijatelje.
Ukinuo sam vanredno stanje zato sto sam dana kad je zavedeno rekao da ce trajati 40 dana i toliko je i trajalo.
Nikakvi ambasadori,generali ilio tajkuni nisu imali uticaj na moje odluke.
Kad sam izgubio vecinu u skupstini raspisao sam izbore jer je to jedino demokratsko resenje.Kasnije protivprirodne koalicije i njihovi rezultati su dokaz da sam bio u pravu.

P.S.ponosan sam na privatizacije koje su tada izvrsene:Beopetrol,DIN,DIV,Sartid i svaka prica o zloupotrebama je poslednjih 5 godina nekoliko desetina puta kriminalisticki obradjena i nije nadjeno nista.Ne postoji ni jedan sudski spor ,domaci ili strani, vezan za ova preduzeca koja su danas skoro polovina ukupne industrijske aktivnosti u ovoj zemlji.
Jasno?
omega68 omega68 01:24 02.03.2010

Re: Sve ima svoju cenu!

Jasno?

nije
a ako hoćeš da se biješ - važi
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:59 01.03.2010

Ta, smirte se ljudi..bar malo

malisremacc malisremacc 14:04 01.03.2010

Moj Zorane kad u grožđe pođeš.............

Među prvima bih da izrazim javnu podršku budućem vlasniku Pressa (izjavio da će nas tužiti, doterati do prosjačkog štapa i preuzeti) Zoranu „Čokot" Živkoviću, i napomenem da sa hajkom koju kolege danima vode protiv njegovog preplanulog lika, imena i vinogradarskog dela - nemam baš ništa!


Štaviše, jedini sam u kafe kuhinji demonstrativno odbio ponuđeni espreso, solidarišući se sa još jednom nepravdom učinjenom srpskom seljaku, a ti to, Zorule, zaista jesi - prostodušna seljačina koja se manula politike, u koju svi trče, i uhvatila njive, od koje svi beže, ali, eto, ni u prirodnom ambijentu ti ne daju mira...

Hoću da kažem, kao nadničar si ušao u politiku, prošao kroz nju kao traktor kroz oranje, crnih noktiju i belog obraza se povukao iz te priče, i ne razumem šta je sad tu sporno, Zoki, paore?!

Dobio si neku lovu od države, pa šta?! Uštedela je dovoljno na tvom školovanju da ti dođe taman toliko koliko si tražio za kalemove tamjanike, Feniksu nišavskog mulja...

Verujem da si kao i ostali smerno stajao u redu pred šalterom stiskajući fasciklu sa potrebnom dokumentacijom pod poljoprivrednom miškom i čekao da te neljubazna službenica prozove, ne želeći da koristiš veze koje si stekao motajući se po zgradi Vlade, dok te čistačice nisu prijavile obezbeđenju da pušiš u toaletu, a ti ih molio da ne kažu tvojima jer si obećao da ćeš prestati, do velike mature...

Ne, Žile, sam si, kao konj na livadi, izložio svoj projekat podozrivim birokratama demonstrirajući gazanje grozdova u buretu, nakon čega su jednoglasno prelomili: „Ovom čoveku treba pomoć, definitivno!"

I pomogli su ti, k'o što ti nesumnjivo želiš da pomogneš Srbiji brendirajući svoje ime u svetu enologije, etnologije, ekologije, džipologije i auto-vulkanizerstva, da više ne bude predmet raskusuravanja roditelja sa neposlušnom decom: „Ako ne učiš, bićeš ko čika Zoran..."

Spočitavaju ti i nekakvog džipa, kao da se može „jugom" u oranje?

Nisu se oni nahvatali motike, moj Zorane, već tastaturama kompjutera udarili preko težačke grbine, ne pitajući koliko si kazana morao da ispečeš za tih tričavih 70.000 evra, ne mareći je l' mraz ili 40 stepeni iznad nule?!

Nikome nije palo na pamet da možda i ti imaš džipodavne prijatelje kao i Čeda, prijatelje vinarije koji su verovali u tebe čak i kada je babica sumnjičavo vtrela glavom na porođaju...

Možda su to i zajednički prijatelji, ko zna?! Poznato je da se vi, uzgajivači koječega, držite k'o jedan, ali ta istina očigledno nikoga ne zanima.

Najvažnije je da zadušne babe sad raspravljaju je li to Živković preplanuo od kvarcovanja, ili luftiranja po egzotičnim destinacijama koja mu, sudeći prema prijavljenim prihodima, nisu dostupna ni u mašti?!

Od kiše, sunca, znoja i vetra koji je šibao to namučeno lice dok vezuje i orezuje kaleme, dušebrižna gospodo!

Evo, ko mi dovede bledunjavog seljaka, častiću ga ručkom i poreći sve što sam napisao u Žiletovu odbranu! U suprotnom, Žiletov ten - Žiletova stvar, i da više nisam čuo prozivke na taj račun!

Jesam im dobro rekao, gazda, a?!

Znači, mora se pod hitno stati na rep ovoj hajci, ako ne zbog Zorana, onda zbog onih koji su nameravali da se posle visoke politike vrate rodnim njivama i u njih investiraju skromno znanje i neskromni kapital.

Da je pravde pa da država na ravne časti razdeli imovinu i novce nesrećne braće Šarić onima koji su im najviše pomagali, verujem da bi oranice vrcale od zadihanih političara koje je prokleta pečalba naterala iz traktora u „audije".

Ne bi se danima dumalo odakle gorepomenutom liberalu sat od nekoliko desetina hiljada evra - našao ga na njivi!

Spao sa ruke nekom od orača pa ga Čeda malko obrisao od blata, zamenio bateriju i mangupira se pred zadrugom dok cepa pivo sa drugarima, žeteocima političke setve...

Eto, toliko od mene.

Još samo da u ime Kuće sira (nemam za više) „Medenica" poželim berićetnu godinu Kući vina „Živković", sa željom da što pre izađe iz nebranog grožđa, uz pesmu: „Moj Zorane, kad u grožđe pođeš, nemoj poresku upravu da prođeš..."

Neka mi te sveti Trifun čuva, gazda Zoki, pa i da nazdravimo kad „preuzmeš„ Press.

Možemo i negde u zezanje: gitara, vino, džip... sitnice koje život znače, a ne koštaju mnogo.

Šta zna ljakse šta je 500.000 evra - njega bi ionako svi da prevare.

Ne zna se ni ko pije ni ko plaća, a bogme ni ko pola miliona Šarcu daje...

M.M.
Press magazin
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:12 01.03.2010

Re: Moj Zorane kad u grožđe pođeš.............

malisremacc

Nisu se oni nahvatali motike, moj Zorane, već tastaturama kompjutera udarili preko težačke grbine, ne pitajući koliko si kazana morao da ispečeš za tih tričavih 70.000 evra, ne mareći je l' mraz ili 40 stepeni iznad nule?!


M.M.
Press magazin


Za ostalo ne znam da li je tačno, ali sigurno znam da se vino ne peče u kazanima.

Jeremija, vinopija ovdašnji
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 14:16 01.03.2010

Re: Moj Zorane kad u grožđe pođeš.............

M.M.
Press magazin


politicki nekorektno





ali mnogo smesno
malisremacc malisremacc 14:22 01.03.2010

Re: Moj Zorane kad u grožđe pođeš.............

politicki nekorektno

zašto nekorektno?
Pa zar vlasnik PRESSa nije iz iste stranke kao i Zoran Živković?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:08 01.03.2010

Prijatelju..

Kako da ti kažem...Još jedan dvorski spin. A ja sam očekivao kampanju protiv Z. Živkovića.
Na neki način već je ovde pominjan u negativnom kontekstu. Odavde sa bloga je krenula, a pominjao ga je Tadićev savetnik za medije, g. Krstić u nekoj od svojih "poslanica"..
Srbija je na dnu. Zadnja evropska rupčaga. Najgori ekonomski parametri, najniži standard,sve najgore među najlošijima. Bez ikakve vizije, u procesu samoizolacije, korumpirane političke klase, Srbija troši vreme budućih generacija..
Sada se bliži godišnjica ubistva Zorana Đinđića. Nekako, režim ne voli da se puno o njemu priča, pogotovo da verodostojno pričaju njegovi najbliži saradnici i ljudi kojima je verovao. Pogotovo ne vole da se upoređuje prva reformska vlada i ovo što sad imamo, ova baruština palanačke prosečnosti.
I preko vinograda, Živkovića hoće da ućutkaju. Da kažu, šta se ti buniš i ti si kao i svi drugi.
Pozdravi Zorana i reci mu da uđe u politiku. Bar sa Vojvođanima, sa Pajtićem, da radi neki dil. Pajtić je najveća opozicija ovom centralizmu i ovom javašluku u Srbiji.
malisremacc malisremacc 14:17 01.03.2010

Re: Prijatelju..

A ko su ti kojima je verovao i koji su mu bili najbliži saradnici?
po svemu sudeći takvi više nisu u politici i meni je kao iskrenom sledbeniku Zorana Đinžića zbog toga veoma žao.................ovi koji se sada predstavqaju kao njegovi naseldnici, sledbenici i najbliži saradnici apsolutno nemaju dodirnih tačaka sa načim pokojnim premijertom ma u kojoj se stranci nalazili.


A za Žileta, zar je problem da se sazna ODAKLE mu pare?
Zar to treba da se prđutkuje?
da li treba da okređemo glavu pred "preko noći" stečeni bogatstvom naših političara poput Žileta, Čeda, Mihajlova, Kolesara, Dačića, Đilasa, Senića, Todorovića.........?


Zbog čega je tabu tema poreklo njihovog (preko noći uvečanog) imetka?
Pre par godina nisu imali ništa, sada su veoma imućni a zvanično su radili i za taj rad bili plaćeni veoma kratko vreme.
KAKO?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:23 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Zbog čega je tabu tema poreklo njihovog (preko noći uvečanog) imetka?

Nije tabu tema...Čovek je rekao odakle mu pare..objasnio kako je zasadio vinograd. Podneo sve račune...plaća PDV i druge poreze...U čemu je problem..
malisremacc malisremacc 14:31 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Drago Kovacevic
Zbog čega je tabu tema poreklo njihovog (preko noći uvečanog) imetka?
Nije tabu tema...Čovek je rekao odakle mu pare..objasnio kako je zasadio vinograd. Podneo sve račune...plaća PDV i druge poreze...U čemu je problem..

U tome što je prvo izjavio da je vrfednost vinograda 1.500.000 evra a da mu je država dala 95% od tog iznosa (nepovratno).
Ministar milosavqević potom iznosi zvanični podatak da mu je dato "svega" 41.000.000 dinara t.j. oko 500.000 evra.(dokumentovano)
Kada je ispalo jasno da je uhvaćen u neistini, Žile spušta vrednost svog vinograda na "samo" 60.000.000 dinara što vodeći vinogradari smatraju za besmisleno smešnu vrednost i listom potvrđuju da je vrednost Ždrastično veča i da su spremni da odmaf sve otkupe po toj ceni.
A Žile je 2003. objavio imovinsku kartu u kojoj navodi da ima jedino deo kuće, dva razdrndana automobila i državnu platu koja je do dolaska Koštunice na vlast bila zaista skromna.........
dakle, digitron u ruke i jasno će se videti šta je sporno.
Atomski mrav Atomski mrav 14:32 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Sve pošteno i transparentno. Kako samo političari umeju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:37 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Pa nema problema! I Mišković zapošljava veliki broj ljudi, daje im plate, plaća PDV. I Miodrag Kostić isto, i Petar Matić isto, i Milan Beko, isto, i preostali Karići isto, i Peconi isto, i Miša Omega isto... Pitanje svih pitanja je:
Kako su likovi poput nabrojanih od svojih skromnih karijera i standarda tokom devedesetih dogurali do "bizmismena"!? ODAKLE IM PARE!? I kako su do tih para došli!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:38 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Atomski mrav
Sve pošteno i transparentno. Kako samo političari umeju.

Ne tvrdim ja da je baš sve "transparentno"...Da bi recimo ti dobio 500.000 evra subvencija da si aplicirao sa istim eleboratom.....Uvek je bilo i biće da će oni koji se dobro poznaju jedni drugima učiniti. No bilo je te godine milijardu dinara subvencija i mogao je aplicirati onaj ko to prati..
Nije valjda da u DS-u nisu znali da je Živković dobio tu subvenciju.Što su ćutali do sada ako to nije ok...ako nije po zakonu..
malisremacc malisremacc 14:40 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Filip Mladenović
Pa nema problema! I Mišković zapošljava veliki broj ljudi, daje im plate, plaća PDV. I Miodrag Kostić isto, i Petar Matić isto, i Milan Beko, isto, i preostali Karići isto, i Peconi isto, i Miša Omega isto... Pitanje svih pitanja je:
Kako su likovi poput nabrojanih od svojih skromnih karijera i standarda tokom devedesetih dogurali do "bizmismena"!? ODAKLE IM PARE!? I kako su do tih para došli!?

Tačno.


treba ih sve ispitati ,i smatram da je ogroman propust što to nije učinjeno već 6. oktobra i što je raznim sumnjivcima olako dozvoljeno da preko noći promene stranu.
malisremacc malisremacc 14:41 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Drago Kovacevic
Atomski mrav
Sve pošteno i transparentno. Kako samo političari umeju.
Ne tvrdim ja da je baš sve "transparentno"...Da bi recimo ti dobio 500.000 evra subvencija da si aplicirao sa istim eleboratom.....Uvek je bilo i biće da će oni koji se dobro poznaju jedni drugima učiniti. No bilo je te godine milijardu dinara subvencija i mogao je aplicirati onaj ko to prati..
Nije valjda da u DS-u nisu znali da je Živković dobio tu subvenciju.Što su ćutali do sada ako to nije ok...ako nije po zakonu..

A odakle ostatak?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:52 01.03.2010

Re: Prijatelju..

reba ih sve ispitati ,i smatram da je ogroman propust što to nije učinjeno već 6. oktobra i što je raznim sumnjivcima olako dozvoljeno da preko noći promene stranu.

Što samo one do 6. oktobra...
Ja bih, pored ostaloga, ispitao i sve ove što su poslovali sa imperijom "Šarić" recimo...Ne vidim da se to radi...
malisremacc malisremacc 14:58 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Što samo one do 6. oktobra...
Ja bih, pored ostaloga, ispitao i sve ove što su poslovali sa imperijom "Šarić" recimo...Ne vidim da se to radi...

Apsolutno se slažem.
Sepulturero Sepulturero 15:12 01.03.2010

Re: Prijatelju..

Нису баш сви променили страну. Например, Миодраг Костић, кум Ђинђићев и тадашњи директор ДС.
jinks jinks 14:32 01.03.2010

Uz sve

duzno postovanje prema g. Zoranu i njegovim poslovima, cini se da ce on, bez obzira na to sta sada radi ili sta se o tome sada pise u medijima, najvise ostati upamcen po katastrofalnom porazu koji je doziveo na izborima za Skupstinu 2003. godine.

Nista sto se posle toga desilo ili sto moze posle toga da se desi ne moze da nadmasi takvu propast, kontrolisanu ili nekontrolisanu, i poraz od necega sto je noseno greskama i propustima tadasnje vlasti dovelo u prvi plan svoju politiku.
Atomski mrav Atomski mrav 14:33 01.03.2010

Re: Uz sve

A evo vidiš, Drago bi da se vrati u politiku... mislim, evo kao bizMismen je dokazao da nije nesposoban pa valjda je zaslužio popravni?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:42 01.03.2010

Re: Uz sve

Atomski mrav
A evo vidiš, Drago bi da se vrati u politiku... mislim, evo kao bizMismen je dokazao da nije nesposoban pa valjda je zaslužio popravni?

Neka se vrati...I u ovom poslu je pokazao sposobnost. Upotrebio je novac namenski. Proizvodi, zapošljava, izvozi...nije uzeo pare pa kupio kuću na moru..ili prokockao.
A što se politike tiče, od ovih što su sada glavni, sposobniji je, pametniji i moralniji...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana