Film| Planeta

Teksas u šoku!

Srđan Mitrović RSS / 15.03.2010. u 19:04

srpski_film0.jpg

 

 

 

 

 

 

Teksas još uvek očima ne veruje. Vilice su još uvek otvorene, a ni muva se ne čuje.  Americi se dogodila svetska premijera "Srpskog filma". Srđan Spasojević je svojim za sada jedinim filmom ušao u svetsku ekipu autora kao što su Gaspar Noel, Lars Von Trier i David Lynch. Jedina razlika je u tome što je naš reditelj uspeo da ode i korak dalje  i napravi još siroviji i šokantnijii film nego njegovi predhodnici.

 

Pojavile su se i prve kritike Todda Browna i Quinta sa uticajnih sajtova kao što su www.twitchfilm.net i www.aintitcool.com.

 

Quint kaže da mu je negde na pola filma pala vilica, i to bukvalno. Uvek je mislio da je "padanje vilice" samo fraza, međutim upravo mu se to dogodilo dok je gledao film.

 

Todd Brown kaže da je film izvanredan i da iznenađuje svojoj zrelošću ako imamo u vidu da je u pitanju debitantski film.

 

Naravno i Twitter je prepun komentara gledalaca posle filma:

 

Tim claims that - despite being on a "diet of depravity" since age 12 - Serbian Film made him flinch several times.

 

"I dunno whether to say thank you, or FUCK YOU"

 

Pasolini's SALO is THE SOUND OF MUSIC compared to the most depraved film I've ever, ever seen: SERBIAN FILM. Help us.

 

The only way I could feel better about life after watching Serbian Film would be to commit suicide.

 

Antichrist ain't got shit on Serbian Film.

 

"Serbian Film" is legitimately great and significant.

 

SERBIAN FILM makes ANTI-CHRIST look like AUNTIE MAME. BOOGIE NIGHTS meets SCHINDLER'S LIST? Did I mention the donkey? The mind reels.

 

Oh shit, Serbian Film totally fucked both my eyes. 

 

Ovo je samo početak. Film čeka bogat festivalski život: evropska premijera u Briselu u okviru Triller Competition. Potom slede Fantasia festival u Montrealu , Stokholm…

 

Pogledajte i neke domaće recenzije na postu Inner party Srpski Film (SXSW premijera)

 

 

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 19:07 15.03.2010

Jedva cekam



da vidim i donesem o tome svoj sud, generalno me zanima extreme cinema.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:10 15.03.2010

?

Srđan


Teksas u šoku

ma lažu te, kod nas stanje redovno. nismo ni čuli za film.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:13 15.03.2010

Re: ?

nismo ni čuli za film.

vreme je da se obavestite.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:14 15.03.2010

Re: ?

a sad ozbiljno gde je prikazan?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:15 15.03.2010

Re: ?

a sad ozbiljno gde je prikazan?

na festivalu u Ostinu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:19 15.03.2010

Re: ?

e sad mi krivo što nisam znala jer svakako idemo u austin ovih dana. mogli smo baš tad da odemo, samo da sam se bolje informisala. bzvz...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:20 15.03.2010

Re: ?

da si čitala moje postove na vreme
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:25 15.03.2010

Re: ?

Srđan Mitrović
da si čitala moje postove na vreme

pa to, to, evo sad vidim.
bzvz sam skroz
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 16.03.2010

Re: ?

njanja_de.manccini
e sad mi krivo što nisam znala jer svakako idemo u austin ovih dana. mogli smo baš tad da odemo, samo da sam se bolje informisala. bzvz...


Pa kad zivis u pasivnim krajevima . Austin rules! Boulder jos vise!



Bili Piton Bili Piton 19:26 15.03.2010

A u cemu je problem



sa distribucijom u Srbiji? Svi se plase da ga prikazu?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:28 15.03.2010

Re: A u cemu je problem

Svi se plase da ga prikazu?

nemaju muda. a nije ni stiglo mišljenje "odozgo".
niccolo niccolo 19:55 15.03.2010

Re: A u cemu je problem

Čekaj, to znači da kod nas ni ne može da se vidi? A mene ovi komentari baš privukli da pogledam...
antonacci antonacci 19:58 15.03.2010

Re: A u cemu je problem

A mene ovi komentari baš privukli da pogledam...


I ja bih voleo da ga pogledam, ne toliko zbog komentara koliko zbog trejlera, izgleda da je vizuelno jako dobro urađen.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:08 15.03.2010

Re: A u cemu je problem

Čekaj, to znači da kod nas ni ne može da se vidi?

mislim da neće još neko vreme
Bili Piton Bili Piton 20:12 15.03.2010

Re: A u cemu je problem

antonacci
izgleda da je vizuelno jako dobro urađen.


Citav production design deluje super, cak i ovo malo muzike sto sam cuo mi se dopada.

Ne znam koliko ce mi se dopasti Sergej Trifunovic (mislim da nece mnogo) - ali to ostaje da se vidi.
corn mouth corn mouth 20:08 16.03.2010

Re: A u cemu je problem

muda

FANTASIA 2010 ANNOUNCES SUBVERSIVE SERBIA!


Though Montreal's Fantasia Festival normally waits another month or two before announcing any titles this year they're jumping to it early with an announcement of their first spotlight program. And get ready because they're bringing A Serbian Film to Canada and it's bringing along some friends ... read on!

A SERBIAN FILM to have its Canadian Premiere at the Fantasia Film Festival as part of scorching "Subversive Serbia" spotlight.

March 9, 2010

The Fantasia Film Festival has announced a first slice of programming for its 2010 event. SUBVERSIVE SERBIA: a spotlight on the blistering new wave of confrontational and edgy Serbian cinema.

At this early stage, the festival can announce only an initial trio of titles: Srdjan Spasojevic's A SERBIAN FILM (Srpski Film), which is about to have its North American premiere at SXSW, Mladen Djordjevic's Raindance hit THE LIFE AND DEATH OF A PORNO GANG (Zivot i smrt porno bande) and, making its long awaited Montreal debut, Uros Stojanovic's TEARS FOR SALE (carlston za ognjenku), an adored selection at the Toronto International Film Festival, co-written by SERBIAN FILM screenwriter Aleksandar Radivojevic.

Fantasia is also working with journalist Dejan Ognjanovic in association with the Belgrade Cinematheque to curate a parallel series to be announced shortly.

"The voices emerging from the new wave of independent Serbian cinema are some of the rawest and most daring of any we've ever encountered" said Fantasia co-director Mitch Davis. "This is smart, confrontational filmmaking with astounding elements of shock, armed with the intelligence and the urgency to back it up. In particular, SERBIAN FILM and PORNO GANG are, to my mind, the CLOCKWORK ORANGEs of our generation. They push boundaries in ways that cinema rarely has the courage to do, and they're two of the most transgressive films I've ever seen. We can't wait to see them come to life in front of an audience here. "

SERBIAN FILM producer Nikola Pantelic issued the following statement:" To us, Canada is a very special place because it is the homeland of one of our favorite filmmakers, whose work greatly inspired us - David Cronenberg. We're honored to participate in Fantasia- a place where majority of our favorite recent films were screened. Montreal Fantasia is one of the few places left on this earth where artistic freedom and unorthodox cinema thinking still mean something. Mitch Davis is one of the rare people who has reacted on our film in exactly the right way. Fantasia has made a Mecca for gutsy and vital cinema today. For A Serbian Film, things have come full circle."

The 2010 Fantasia Film Festival will take place in Montreal July 8 - July 27. More information can be found at www.fantasiafestival.com.
antonacci antonacci 19:54 15.03.2010

A zašto poređenje sa Antihristom?

Na stranu što meni Antihrist nije bio toliko šokantan koliko je bio pretenciozan i prenatrpan nesistematizovanim idejama, sličnost mi izmiče, makar na osnovu trejlera.
libela libela 20:12 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?

antonacci
Na stranu što meni Antihrist nije bio toliko šokantan koliko je bio pretenciozan i prenatrpan nesistematizovanim idejama, sličnost mi izmiče, makar na osnovu trejlera.

Mozda zbog mizoginije?!?!
antonacci antonacci 20:14 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?

libela
antonacci
Na stranu što meni Antihrist nije bio toliko šokantan koliko je bio pretenciozan i prenatrpan nesistematizovanim idejama, sličnost mi izmiče, makar na osnovu trejlera.

Mozda zbog mizoginije?!?!


Ta priča o von Triru i mizoginiji je preterana i, iskreno govoreći, meni se čini da onaj ko vidi samo mizoginiju kod njega ne zna da gleda njegove filmove.
libela libela 20:45 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?

antonacci
libela
antonacci
Na stranu što meni Antihrist nije bio toliko šokantan koliko je bio pretenciozan i prenatrpan nesistematizovanim idejama, sličnost mi izmiče, makar na osnovu trejlera.

Mozda zbog mizoginije?!?!

Ta priča o von Triru i mizoginiji je preterana i, iskreno govoreći, meni se čini da onaj ko vidi samo mizoginiju kod njega ne zna da gleda njegove filmove.

Sto se tice Antihrista, tu ne mozes poreci mizoginiju!
Ali, dobro... svako dozivljava film na svoj nacin!
antonacci antonacci 21:03 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?


Sto se tice Antihrista, tu ne mozes poreci mizoginiju!


A zašto ne mogu? Ako ti možeš da je vidiš, mogu i ja da je poreknem.

Nego hajde ovako - razumem gde može biti viđena mizoginija, ali to mogu da razumem samo kod nekog ko se nije potrudio da uđe u to zašto je i šta i kako von Trir radio. A nije da čovek nije objašnjavao.

Što se Antihrista tiče, meni je tu glavni problem to što je taj film jedna potpuna papazjanija koju verujem ni von Trir ne shvata u potpunosti, koja vrvi od potpuno jeftine frojdovske simbolike.

Od tolikog oduševljenja tim filmom, niko od mojih poznanika još nije uspeo da mi objasni what the fuck is all that about? Ali bitno da ona seče svoj klitoris i da tu postoje životinje koje pričaju i simboličke vagine. Mis'im stvarno.
libela libela 21:13 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?

antonacci

A zašto ne mogu? Ako ti možeš da je vidiš, mogu i ja da je poreknem.

Nego hajde ovako - razumem gde može biti viđena mizoginija, ali to mogu da razumem samo kod nekog ko se nije potrudio da uđe u to zašto je i šta i kako von Trir radio. A nije da čovek nije objašnjavao.


Ugusismo temu...
Ma ima puno mizoginije, ali bas...
Krenes od samog pocetka... odnosno plakata gde je u reci Antichrist upravo to T stilizovano u Venerino ogledalo... i pogledaj samo taj zenski lik.

antonacci

Što se Antihrista tiče, meni je tu glavni problem to što je taj film jedna potpuna papazjanija koju verujem ni von Trir ne shvata u potpunosti, koja vrvi od potpuno jeftine frojdovske simbolike.

Od tolikog oduševljenja tim filmom, niko od mojih poznanika još nije uspeo da mi objasni what the fuck is all that about? Ali bitno da ona seče svoj klitoris i da tu postoje životinje koje pričaju i simboličke vagine. Mis'im stvarno.

Slozio bih se da je film poprilicno konfuzan... a simbolike ima koliko hoces!
antonacci antonacci 22:08 15.03.2010

Re: A zašto poređenje sa Antihristom?

a simbolike ima koliko hoces!


To i jeste problem to filma. U u toj šumi (hint hint!) simbolike izgubio se negde smisao.
markonio92 markonio92 19:59 15.03.2010

Jutube

Baš me interesuje koliko će dugo ovaj trejler da bude na jutubetu
roland_h roland_h 20:08 15.03.2010

odavno

nisam ovako želeo da pogledam neki domaći film!

obećava!

biće na dvd-u uskoro, koliko sam shvatio...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:10 15.03.2010

Re: odavno

biće na dvd-u uskoro, koliko sam shvatio...

mislim da film čeka bogat festivalski život bar sledeće dve godine.
ako niko nema muda ovde da ga pusti, teško onda da će i dvd da prave.
Filip2412 Filip2412 20:35 15.03.2010

Re: odavno

Srđan Mitrović
biće na dvd-u uskoro, koliko sam shvatio...

mislim da film čeka bogat festivalski život bar sledeće dve godine.
ako niko nema muda ovde da ga pusti, teško onda da će i dvd da prave.
Pa ako je tako ekstreman koji festivali ce ga prikazivati?

Svalka cast na uspehu, mada nasi filmovi imaju dugu tradiciju preterivajna u gadostima, sto ja licno ne nalazim interesantnim za gledanje. Nisam ni ocekivao da uspemo sa nekom melodramom i tako to...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:38 15.03.2010

Re: odavno

Pa ako je tako ekstreman koji festivali ce ga prikazivati?

kao što se pokazalo ipak ima hrabrih festivala. ostin, brisel, montreal, stokholm... brisel i montreal su dva najveća festivala fantasy fima.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 14:50 16.03.2010

Re: odavno

Filip2412
Svalka cast na uspehu, mada nasi filmovi imaju dugu tradiciju preterivajna u gadostima, sto ja licno ne nalazim interesantnim za gledanje.

potpis..
Ivan Marović Ivan Marović 20:09 15.03.2010

Q&A

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:11 15.03.2010

Re: Q&A

hvala. to sam čekao.
Ivan Marović Ivan Marović 20:16 15.03.2010

Re: Q&A

Ne kaže se hvala nego fank you (10 minut snimka )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:18 15.03.2010

Re: Q&A

fank you very much!
Bili Piton Bili Piton 20:18 15.03.2010

Re: Q&A

Nije ni fank you nego fank u, kad vec zakeras.
vishnja92 vishnja92 20:38 15.03.2010

Re: Q&A

Here

hvala
mirelarado mirelarado 20:40 15.03.2010

Re: Q&A

Српском филму препорука одмах! Једва чекам да га видим, макар и онако с рукама преко очију, вирећи кроз прсте. :)
NNN NNN 20:36 15.03.2010

!!!!!!!!!!!!!!



JJ Beba JJ Beba 20:43 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

. Jedina razlika je u tome što je naš reditelj uspeo da ode i korak dalje i napravi još siroviji i šokantnijii film nego njegovi predhodnici.


želim izričito da napomenem da je veliku zaslugu za uspeh filma imao i scenarisata filma, a moj rođak, Aca Radivojević.


Bravo za Srpski film
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:54 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Aca Radivojević.

pogledaj snimak, aca je hit. baš me nasmejao do suza.
JJ Beba JJ Beba 21:25 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Srđan Mitrović
Aca Radivojević.

pogledaj snimak, aca je hit. baš me nasmejao do suza.

pa da, normalno, to nam je u porodici
hahahahhahah
a i on je sin svoga oca
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:54 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

želim izričito da napomenem da je veliku zaslugu za uspeh filma imao i scenarisata filma, a moj rođak, Aca Radivojević. Bravo za Srpski film

ehem...zanima me, JJ Bebo, da li ćeš stvaraoce Srpskog filma, pa i rođaka, pridružiti grupi Kusta/Brega u naporu...
(brega (i kusta)se ubiše) da nas svetu predstave kao deponiju jedino što od toga samo oni imaju koristi.


ivana23 ivana23 22:03 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

BebaOdLonchara
ehem...zanima me, JJ Bebo, da li ćeš stvaraoce Srpskog filma, pa i rođaka, pridružiti grupi Kusta/Brega u naporu...
(brega (i kusta)se ubiše) da nas svetu predstave kao deponiju jedino što od toga samo oni imaju koristi.

U tom slucaju treba izbrisati iz secanja da je ova kinematografija iznedrila i Skupljace perja.
JJ Beba JJ Beba 22:22 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

U tom slucaju treba izbrisati iz secanja da je ova kinematografija iznedrila i Skupljace perja.

ni ovo ne razumem

Kusta i brega isto što i Srpski film, ste to tele reći?

za BOL
sleg je nameran i primeren
u slučaju da ti treba prevod
JJ Beba JJ Beba 22:24 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

ivana23
BebaOdLonchara
ehem...zanima me, JJ Bebo, da li ćeš stvaraoce Srpskog filma, pa i rođaka, pridružiti grupi Kusta/Brega u naporu...
(brega (i kusta)se ubiše) da nas svetu predstave kao deponiju jedino što od toga samo oni imaju koristi.

U tom slucaju treba izbrisati iz secanja da je ova kinematografija iznedrila i Skupljace perja.

ne razumem ovu grupu žena


JJ Beba JJ Beba 22:26 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

JJ Bebo, da li ćeš stvaraoce Srpskog filma, pa i rođaka,

rođaku ti majstori nisu ni do....naime it
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:29 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

rođaku ti majstori nisu ni do....naime it

tri puta mi odgovaraš? nešto ti nije prijalo, da se nisi zagrcnula?

ne znam rođaka, a nisam ni gledala film (nažalost), ali nekako, tvojim očima, čini mi se da duvaju u istu tikvu, a?

mislim, meni ne, ali samo da pitam...
JJ Beba JJ Beba 23:49 15.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

ri puta mi odgovaraš? nešto ti nije prijalo, da se nisi zagrcnula?

kako si pogodila? mada ne znam što se pitam, ti valjda znaš bolje od mene kako se osećam


jednom sam odgovorila tebi & ivani kao grupi žena, a drugi put samo tebi po pitanju rođaka.

a da ne odvlačimo pažnju bloga sa Srpskog filma na Kustu und Bregu, mislim da je Srbija hardkor pornić sa sve Kustinim filmovima i Breginom muzikom u njemu.

tvojim očima, čini mi se da duvaju u istu tikvu, a?

pa eto, opet znaš bolje
kul


mixailo92 mixailo92 10:44 16.03.2010

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!

Srđan Mitrović
Aca Radivojević.

pogledaj snimak, aca je hit. baš me nasmejao do suza.


Da li od one tekile, ali oteo mikrofon i ne da nikome da priđe
A bisere niže jedan za drugim
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:00 15.03.2010

uuu,jbte od ovog moze 'se rikne...

ako je ovakav trejler,mogu zamisliti kakav je film...
dexter92 dexter92 21:34 15.03.2010

Zika Todorovic

Ex Pornstar?
Taj bre nije uradio 3 skleka u zivotu!
Jedino ako nema alat ko Dzon Holms..
antonacci antonacci 22:06 15.03.2010

Re: Zika Todorovic

Taj bre nije uradio 3 skleka u zivotu!


Jao meni je on kao rođen za ulogu ex-porno zvezde. Ne zaboravi da su u pitanju srpski pornići.

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:07 15.03.2010

Re: Zika Todorovic

dexter92
Ex Pornstar?
Taj bre nije uradio 3 skleka u zivotu!
Jedino ako nema alat ko Dzon Holms..


dovoljno je napisati Ron Jeremy...
Bili Piton Bili Piton 22:35 15.03.2010

Re: Zika Todorovic

stefan.hauzer
dexter92
Ex Pornstar?
Taj bre nije uradio 3 skleka u zivotu!
Jedino ako nema alat ko Dzon Holms..


dovoljno je napisati Ron Jeremy...



Jelica Greganović Jelica Greganović 22:41 15.03.2010

Re: Zika Todorovic

Bravo!
Jedva čekam da vidim film.
Zen Master Zen Master 16:50 16.03.2010

Re: Zika Todorovic

dexter92
Ex Pornstar?
Taj bre nije uradio 3 skleka u zivotu!
Jedino ako nema alat ko Dzon Holms..


Pa kao blizu si tačnom odgovoru... u svakom slučaju nisu ga izabrali što je lep i mišićav ako te već zanima.
U prevodu kakav otac, takav i sin
Inner Party Inner Party 22:45 15.03.2010

Entuzijazam

Neverovatan je entuzijazam ovih Teksasana! Podjimo samo od ponocne premijere do pune sale gledalaca koji su spremni da pogledaju nesto iz Srbije (sto je kao da mi odavde idemo da gledamo film iz Bangladesa ili Perua) i da se trude da ga razumeju i da ostanu na Q&A sesiji... Da ni ne pominjemo tekila party!



PS

Radivojevicev rant o politickoj korektnosti u umetnosti je perfektan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:59 15.03.2010

ja sam

do dna svoje duše ljubomorna na svakog ko je video film.
nevencho nevencho 08:51 16.03.2010

Re: ja sam

BebaOdLonchara
do dna svoje duše ljubomorna na svakog ko je video film.



Ja sam gledala
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:28 16.03.2010

Re: ja sam

Ja sam gledala

ako ti kažem da te mrzim iz dna duše, ti to nećeš shvatiti lično, ok?
nevencho nevencho 19:35 16.03.2010

Re: ja sam

BebaOdLonchara
Ja sam gledala

ako ti kažem da te mrzim iz dna duše, ti to nećeš shvatiti lično, ok?



It's all good!
joseywales joseywales 23:44 15.03.2010

počelo je :)

Srđan srpski Kevin Bacon! Prajsles!!! Možemo da igramo šest koraka do Srđana Todorovića

Očekujem film. S nestrpljenjem.
Pa i ako ovde dođe samo na DVD-u bolje da ga prave tamo gde znaju kako se to radi. Uostalom, DVD je mrtav. Neka bude na BluRay-u.
Inner Party Inner Party 02:18 17.03.2010

Re: počelo je :)

joseywales
Uostalom, DVD je mrtav. Neka bude na BluRay-u.


Da DVD ce svakako biti mrtav dok SF dodje u prodavnice.


nevencho nevencho 08:53 16.03.2010

Da li postoji

Ovaj video klip na you tube-u?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:07 16.03.2010

Re: Da li postoji

Q&A? mislim da ne.
darkonduty darkonduty 10:09 16.03.2010

....

Gaspar Noel, Lars Von Trier i David Lynch


Klanjam im se svima al samo mi je na Chan Wook Parku pozlilo ( da ne idem sad u detalje).
Ostalo peace of cake.
djapex djapex 10:33 16.03.2010

Re: ....

.. al samo mi je na Chan Wook Parku pozlilo..
Au ne to je EXtreme, slazem se, ali je umjetnost u montazi, kameri, fotografiji, elementima borbe..prichi, sve zhivo...Ono na sta sam se ja zadnje zgrozio je bio ovaj film koji nisam imao zivaca da pogledam od kraja do pocetka, a koje neka slobodno kaze, ili ga pogleda pa nek da svoj sud:



Dakle unatoc francuskom jeziku i ljepim zenama, film je sJ**N zbog scena mucenja da ga je jednostavno neljudski za gledat..
libela libela 13:55 16.03.2010

Re: ....

darkonduty
.. al samo mi je na Chan Wook Parku pozlilo..

djapex
Au ne to je EXtreme, slazem se, ali je umjetnost u montazi, kameri, fotografiji, elementima borbe..prichi, sve zhivo...Ono na sta sam se ja zadnje zgrozio je bio ovaj film koji nisam imao zivaca da pogledam od kraja do pocetka, a koje neka slobodno kaze, ili ga pogleda pa nek da svoj sud...
Dakle unatoc francuskom jeziku i ljepim zenama, film je sJ**N zbog scena mucenja da ga je jednostavno neljudski za gledat..

Ja bih dodao i Takashi Miike-a! :)

Audition, Imprint, Visitor Q...
filmopol filmopol 12:49 16.03.2010

Sok koridor 10

U potpunosti podrzavam ovu novu vrednost srpskog filma, nadam se da ce otvoriti vrata koja su do sada bila zakljucana. Uhhh kada se setim Bakjwi i Oldeuboi , ustvari voleo bih da nema poredjenja nego da to jednostavno bude Srđan Spasojević - Serbian movie. Jedva cekam ...
curadorsorchid curadorsorchid 13:03 16.03.2010

Teksas u šoku!

Cuo sam za ovaj film pre oko mesec dana i cini mi se da je bio najavljen na FESTu (podsetite me, molim,da li je, zaista i bio prikazan). Veoma me interesuje!
Ne znam u kojoj meri je pomerio granice filmske naracije, ali, pozdravljam smelost ekipe da se bavi Srbijom kako i dolikuje.
Totalno je neverovatno kako se veci broj kreativaca nije dohvatio neke od tako "srpskih", a neretko univerzalnih tema, proteklih godina, ali na inventivan i kriticki nacin. A, toliko materijala svuda oko nas... A, sve se trudimo da nista od toga ne vidimo.
Kakav trash je taj stav! A, dominira. Jako dugo. Jedino niko ne sme da se obrati rekonstrukciji nedavne proslosti i stvarnog ambijenta kao krvavom SM (vise SADO) tripu koji se zove zivot u Srbiji.
Tzv. obicni zivot.
PODRSKA FILMU I EKIPI, NA NEVIDJENO!
BRAVO, MOMCI!
Zen Master Zen Master 17:01 16.03.2010

Re: Teksas u šoku!

curadorsorchid

Ne znam u kojoj meri je pomerio granice filmske naracije, ali, pozdravljam smelost ekipe da se bavi Srbijom kako i dolikuje.
Totalno je neverovatno kako se veci broj kreativaca nije dohvatio neke od tako "srpskih", a neretko univerzalnih tema, proteklih godina, ali na inventivan i kriticki nacin. A, toliko materijala svuda oko nas... A, sve se trudimo da nista od toga ne vidimo.



Vidi prijatel ajde malo smanji doživljaj sa tim srpski, Srbija i tako to, jer ulaziš u ravan sa nacionalno emotivnom ekipom koja voli da pljuje ovaj film upravo zbog njegovog naslova jer kao sad će ceo svet da nas mrzi zbog toga !?
Ovaj film je pre svega umetnički a umetnost se ne deli na srpsku i nesrpsku, fala
curadorsorchid curadorsorchid 01:42 17.03.2010

Re: Teksas u šoku!

"Ovaj film je pre svega umetnički a umetnost se ne deli na srpsku i nesrpsku, fala"

Saglasan. Svaka umetnost nastaje u odredjenom kontekstu, pa se kroz istu i sagledava, i kroz posmatracevu, takodje. Posto je u filmu, izgleda, rec o veoma snaznoj metafori i vremena i prostora i dogadjaja kroz mnogo sasvim ekstremnih narativnih sredstava, potpuno je suvisno prenebregavati odakle film stize (sve i da se to pokusa), na sta referira, kome se obraca...a kome ne.
Za dezurne "Srbe po profesiji" to je nova mogucnost za nedotupavno "dokazivanje". Njihova "ravan" me ne zanima i ne dotice. Ta ravan, uglavnom, i deluje ravNO, kao u konceptima poput- planeta je ravna ploca...


stonex stonex 15:05 16.03.2010

Trailer ...

sam odgledao pre par meseci i rekao sam sebi da ovaj film sigurno neću gledati ! Toliko mi je bilo teško da odgledam trejler do kraja da zaista ne znam kako bih podneo film . Pritom govorim o temi i radnji filma a ne o samom kvalitetu dela koje je , barem koliko sam prosudio po trejleru , na visokom nivou .
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:08 16.03.2010

Re: Trailer ...

stonex
sam odgledao pre par meseci i rekao sam sebi da ovaj film sigurno neću gledati ! Toliko mi je bilo teško da odgledam trejler do kraja da zaista ne znam kako bih podneo film . Pritom govorim o temi i radnji filma a ne o samom kvalitetu dela koje je , barem koliko sam prosudio po trejleru , na visokom nivou .


nesto mi tu ne stima...da nisi mislio na kvantitet?

I sve to zakljuceno na osnovu treilera...
Zen Master Zen Master 17:07 16.03.2010

Re: Trailer ...

stonex
sam odgledao pre par meseci i rekao sam sebi da ovaj film sigurno neću gledati ! Toliko mi je bilo teško da odgledam trejler do kraja da zaista ne znam kako bih podneo film . Pritom govorim o temi i radnji filma a ne o samom kvalitetu dela koje je , barem koliko sam prosudio po trejleru , na visokom nivou .


I ne moraš... evo došla u bioskope Alisa u zemlji čuda Tim Burtona pa kao možda ti pomogne da se smiriš... mislim kada te je trailer baš toliko potresao...
JJ Beba JJ Beba 21:21 16.03.2010

Re: Trailer ...

stonex
sam odgledao pre par meseci i rekao sam sebi da ovaj film sigurno neću gledati ! Toliko mi je bilo teško da odgledam trejler do kraja da zaista ne znam kako bih podneo film . Pritom govorim o temi i radnji filma a ne o samom kvalitetu dela koje je , barem koliko sam prosudio po trejleru , na visokom nivou .

vidi
ja visim na zelenjaku i poznajem sve seljake, nakupce, ljude koji drže tezge...
tuda se muvaju razni tipovi, muljatori, dileri, šverceri.
Ono što ne mogu da podnesem, i nikada neću moći da podnesem su psovke koje neke pijane, krezube protvuve koje tu borave izgovaraju.
jedna od najodvratnijih srpskih psovki je jebem li ti dete u dupence. Si čuo za to?
e vidiš to je tamo ko dobar dan.
ili jebem li ti mrtvu majku.
i nikom ništa. to izgovaraju upišavaju se od smeha


Srpski film je ekranizacija naših najodvratnijih a ipak tako omiljenih psovačina
Spiridon Spiridon 15:28 16.03.2010

..

osecam da je film dobar ali znam da nemam zeludac za ovakve stvari. Daj ako je neko gledao nek me malo psihicki pripremi. Da li je na primer sokantniji od filma "Poslednja Trka"?


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:07 16.03.2010

Re: ..

Da li je na primer sokantniji od filma "Poslednja Trka"?

malo. umesto konja ima jedan magarac
Marija34 Marija34 20:58 16.03.2010

zanimljive kritike

Ivan Marović Ivan Marović 21:58 16.03.2010

Re: zanimljive kritike

Eugene Novikov
On an intellectual level, I think I can see and appreciate what it's trying to do. But if I could unsee it, I would.

Robert Saucedo
You will probably never get a chance to watch this movie. This is probably a good thing.

Svaka im čast, ali daleko im lepa kuća. Ja ovaj film gledati neću.
Djenka Djavo Djenka Djavo 21:19 16.03.2010

Uh...

Ja mislim da ovo.... nije umetnost. Umetnost je "Ko to tamo peva", "Balkanski spijun", "Underground", "Arizona dream" ili "Million dollar baby", ne... ovo. Sokatno da, visoka produkcija da, umetnost ne.

Naravno o ukusima ne vredi raspravljati, mozda neko misli da "Srpski film" ima umetnicku vrednost kao sto postoje ljudi koji misle da je turbo-folk umetnost, ili da je Ronaldinjo zasluzio pocasno mesto u milanskoj skali jer je virtuoz sa loptom.

Nije meni strasno sto je ovaj film snimljen, meni je strasno sto sam manjina koja misli da su "Srpski film", "Avatar" i "Da Vincijev kod" najbolji dokaz stanja svesti covecantsva. Jadno, bedno i tuzno. Toliko od mene.

P.S. A nije ni originalno, American Psycho (knjiga, ne film) je vec podobro izeksploatisao ovakav nacin sokiranja javnosti.



Bili Piton Bili Piton 21:25 16.03.2010

Re: Uh...

Djenka Djavo
"Srpski film", "Avatar" i "Da Vincijev kod"



Nesto nisam sposoban da uocim nekakvu immediately obvious connection izmedju ova tri vrlo razlicita filma, ali dobro.

Ti si Djenka vec pogledao "Srpski film"?
Djenka Djavo Djenka Djavo 21:55 16.03.2010

Re: Uh...

Zar zaista mislis da sam toliko malouman da pogledam... ovo? Seks sa novorodnjencetom? To prepustam svestenicima katolicke crkve.


I nisam govorio o filmu "Da Vincijev kod" nego o knjizi, o delu. Postoji vise niti koje spajaju ova tri ... ako mogu tako da ih nazovem... dela, sve zavisi od ugla posmatranja. Najjaca nit je "potpuno gubljenje vremena", barem po meni. Na stranu plitkost pokrivena velom pseudo-inteligencije, na stranu pare kojima se mogla nahraniti gomila dece... I u ovom trenutku gubim vreme komentarisuci... ovo.

Ovo...je alarm. Steta sto je vecina gluva.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:01 16.03.2010

Re: Uh...

a kako možeš da komentarišeš nešto što nisi gledao i što znaš samo preko trača?
ako pratimo tu tvoju nit, vrlo lako dolazimo i do tvog komentara
."potpuno gubljenje vremena"
Djenka Djavo Djenka Djavo 22:05 16.03.2010

Re: Uh...

Srki Srle, 'ajde da se dogovorimo nesto. Ti... ovo... pogledaj pa mi reci jesam li bio u pravu.

I da vrnem uvredu, budale se uce na svojim greskama, a pametni na tudjim. Ti mi reci kojoj grupi pripadam kad pogledas... ovo.
JJ Beba JJ Beba 22:06 16.03.2010

Re: Uh...

Seks sa novorodnjencetom? To prepustam svestenicima katolicke crkve.

a super ti je često radbljenja srpska psovka - jebem li ti dete u dupence?
to je ok?
pravoslavnim sveštenicima se ta psovka sviđa?
ili jebem li ti mrtvu majku. to čuješ ladno po ulici. deca izgovaraju. to je ok?
film ne moraš da gledaš, al što pljuješ po nečemu što ti nije jasno?

edit
mi svaki dan živimo horor film
i to hard kor horor
brendirali smo naš haos, po ulicama nam se šetaju ratni zločinci.
Živimo u sredini koja daleko više poštuje smrt od života, odrastamo na pepelu mrtvih predaka.
to je kao sve ok
joseywales joseywales 22:07 16.03.2010

Re: Uh...

Djenka Djavo
Zar zaista mislis da sam toliko malouman da pogledam... ovo? Seks sa novorodnjencetom? To prepustam svestenicima katolicke crkve.


Spoiler alert?

"...filmmakers have a moral obligation not to show certain things unless they are prepared to seriously grapple with their real-world consequences. " Eugene Novikov review

mi odavno nismo able to seriously grapple with real-world consequences. nekih 20 godina minimum... ako sam preživeo dnevnik i njegove dodatke sa bebama u rernama, preživeću i ovaj film. većina koja je gluva (slepa i mutava) ne mora da ga gleda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:11 16.03.2010

Re: Uh...

Ti... ovo... pogledaj pa mi reci jesam li bio u pravu.

gledao sam. i nisi u pravu.
Bili Piton Bili Piton 22:13 16.03.2010

Re: Uh...

Djenka Djavo


I da vrnem uvredu, budale se uce na svojim greskama, a pametni na tudjim. Ti mi reci kojoj grupi pripadam kad pogledas... ovo.


Cuj, ja ne smatram sebe ni budalom ni maloumnim sto me zanima da vidim ovaj film. Mozda bi to moglo da mi se prisije ako bih hteo da zbog seksa sa novorodjencetom pogledam taj film, sto nije slucaj.

Takodje bi me zanimalo zasto je jedna tako drasticna scena u tom filmu, ima li neko opravdanje? Postoji li neka vrlo jaka misao koju reditelj i scenarista zele da tom vrlo radikalnom scenom iskazu? To me sve zanima, i zato cekam da vidim film. Ne mislim da je to maloumno. Mislim da je suditi o sceni unapred ako ne maloumno onda - kratkovido i dogmatsko.
Djenka Djavo Djenka Djavo 22:14 16.03.2010

Re: Uh...

Odakle tebi da je to sve za mene ok? Poznajes li me? Ne. You don't know me, don't judge me, ili da ti kazem po internet naski - STFU BRE!

Sta ste se popalili, cim neko kritkuje film u kome su Sergej i Srdjan odmah osecate potrenu da branite nase cenjene glumce. Ja se njima divim do imbecilnosti ali oni nece ostati zapamceni po ... ovome. Iskreno se nadam, zbog njih, jer nisu zasluzili.

Neke linije se ne prelaze. Ako ih neke i predje on nije hrabar nego bolestan. Recimo koncentracioni logori, ili masovna streljanja... Sicno, vrlo slicno.

Jel ima jos neki branilac Srpskog filma da se javi dok imam vremena? Gase mi se vatrice na kojima przim one koji se dive ovakvim delima pa da pozurimo.
Djenka Djavo Djenka Djavo 22:18 16.03.2010

Re: Uh...

Bili Piton

Takodje bi me zanimalo zasto je jedna tako drasticna scena u tom filmu, ima li neko opravdanje? Postoji li neka vrlo jaka misao koju reditelj i scenarista zele da tom vrlo radikalnom scenom iskazu?



Zaista mislis da se nesto pametno moze reci silovanjem bebe? Iskreno? Ljudski. Ili klanjem zene sa kojom imas odnos? Poruka? Skriveno znacenje?

Ponavljam: Neke linije se ne prelaze.
Bili Piton Bili Piton 22:20 16.03.2010

Re: Uh...

Djenka Djavo


Ponavljam: Neke linije se ne prelaze.


Koje su to linije i ko ih povlaci?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:20 16.03.2010

Re: Uh...

nisi gledao film pa lupetaš. scene koje si nabrajao si izvadio iz konteksta. nemaš pojim ao čemu se radi u filmu.
vidi se da nisi ni neki poznavalac filma jer očigledno nisi čuo za pazolinija, trira, linča, mikea, kitana...
Djenka Djavo Djenka Djavo 22:21 16.03.2010

Re: Uh...

Bili Piton
Djenka Djavo


Ponavljam: Neke linije se ne prelaze.


Koje su to linije i ko ih povlaci?


Ako ti je potreban odgovor na to pitanje... dzaba mi truda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:22 16.03.2010

Re: Uh...

Ako ti je potreban odgovor na to pitanje... dzaba mi truda.

al si mu skresao, svaka ti čast!
JJ Beba JJ Beba 22:23 16.03.2010

Re: Uh...

Gase mi se vatrice na kojima przim one koji se dive ovakvim delima pa da pozurimo.


jel to pretnja ili obećanje?
Djenka Djavo Djenka Djavo 22:24 16.03.2010

Re: Uh...

Srđan Mitrović
nisi gledao film pa lupetaš. scene koje si nabrajao si izvadio iz konteksta. nemaš pojim ao čemu se radi u filmu.
vidi se da nisi ni neki poznavalac filma jer očigledno nisi čuo za pazolinija, trira, linča, mikea, kitana...



Ahahahahahaha Linc i ovo?!? Ne budi smesan, ako neko lupeta ovde onda si to ti. Sve i da ne znam za gore navedene kakve to veze ima sa ovom bolestinom?

Pogledaj film da da pricamo kao ljudi. Ako budes u stanju. A neces. I ti to znas nego ti tvoja balkanska tvrdoglavost ne dozvoljava da priznas. Kosovska bitka, Gazimestan, Srpski film, sve to treba braniti, zar ne? (Ne)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:25 16.03.2010

Re: Uh...

ako ti je vatrca kao tvoji argumenti, nećeš se ti prženog mesa najesti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:26 16.03.2010

Re: Uh...

Pogledaj film da da pricamo kao ljudi. Ako budes u stanju. A neces.

jel si glup ili lud. ili ćorav? već sam ti rekao da sam film GLEDAO.
a ti kad pogledaš, javi se.
i pogledaj neke od filmova. a možeš i arenta za početak
kakv bre gazimestan,kakva bitka? na kojim si ti to lekovima.
Bili Piton Bili Piton 22:28 16.03.2010

Re: Uh...


Popizdeo Srkisrle

A gde i ne bi....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:29 16.03.2010

Re: Uh...

što volim ove filmske kritičare, seru a nisu pogledali ni špicu. mora da su ovi iz dss-a što im smeta naslov filma

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana