Biz| Kućni ljubimci| Mediji| Politika| Satira

Jedan užasno loš dan

Strongman RSS / 15.04.2010. u 01:39
 
 

9195317664bc632be7d9cc867069890_450x360.jpg

Šok, tuga i neverica!!! U beogradskom naselju Medak pronađen pas kome je neko stvorenje koja hoda na dve noge, odseklo sve četiri šapice. Građanskom solidarnošću simpatični mešanac je koliko toliko medicinski zbrinut i svi se nadamo da će se naći neko ko će da mu obezbedi proteze za sve četri noge da nastavi svoj pseći život u prestonici koja ne prašta greške. Hvatam sebe kako već treći put na google.com prekopavam šerijatski zakon sa onim odsecanjem ekstremiteta. Nije mi jasno koliko nogu treba iseći ovoj moralnoj dvonožnoj nakazi za četri šapice. Kako god da bude kažnjen - MALO JE.

15149885024bc63f407060f543458025_450x338.jpg

 
 
Kad sam bio manji i mlađi naravno, voleo sam da odem kod moje tetke Biljane. Kažu da me je mnogo lepo čuvala, još kao srednjoškolka, kad sam bio beba ali se ja tog dela ne sećam. Pamtim samo da smo imali  mnogo lep odnos. Mnogo je volela decu i niko nije bio iznenađen što je kasnije osnovala porodicu i rodila četvoro dece. Nisu bili imućni, živeli su u trošnoj kući od 40-ak kvadrata ali su bili srećni. Tetka Bilja je bila divna majka. U onoj svojoj nemaštini uvek je imala ljubavi i strpljenja za svoju decu i, sećam se, da je za svako spremala doručak kakav poželi. Bilo da su to palačinke, pita, kačamak, pašteta na hlebu, ... Klinci su dobijali uslugu kao u hajatu. 
Čitam naslov na sajtu "Mišković traži privilegije od vlade". U priči su i dobri pošteni Beko, preslatki prepošteni Kole, čelični Drakulić i meni slabo poznati B Grujić. Najpošteniji traži od vlade privielegije, jedan drugi traži da štrpne luku, pa se još naručuje kurs u prelivu sa olakšicam... A vlada me podseća na moju siromašnu tetku koja proba da udovolji svojoj deci dirigovanim obrocima. Lepo je to što država vodi računa o svojim tajkunima. Ko kome ako ne svoj svome.
Nekom je ova država majka a nekom maćeha... Ili ova poslovica važi samo za vladu?







10-20-life.GIFNa stadionu neshvatljivo velikih dimenzija na kome se igra neverovatno loš fudbal desilo se redovno prolećno nasilje huligana infiltriranih među navijače. I pored jake redarske službe i žandarmerije u punoj borbenoj opremi najmaloumniji huligan je volšebno uneo pištolj na stadion i upucao u stomak navijača svog tima. Dokle više? Šta treba da se uradi pa da ludaci sa pištoljima nestanu iz naših života?
Na jugu Amerike, na Floridi, gde sam do nedavno živeo, svaka benziska pumpa ima nalepnicu "10 - 20 - doživotna" uz dodatno objašnjenje "potegni pištolj i gotov si". 2004 je uveden zakon o nelegalnoj upotrebi oružja, koji definiše minimalne mandatne zatvorske kazne. Ponavljam minimalne zatvorske kazne za upotrebu oružja. Time je stopa oružanog nasilja smanjena za 35%.
10 godina zatvora za nelegalno posedovanje oružja
20 godina zatvora za nelegalno potezanje oružja
25 godina do doživotne kazne ako je neko ranjen ili ubijen
Od momenta hapšenja nema prigovora, kaucije i odbrane sa slobode. U tim istim espadrilama i  dresom voljenog tima se ide u zatvor i vidimo se nikad.
Kod nas se za pokušaj ubistva policajca dobija grafit "Pravda za uroša".



409516_18-6.jpgKao što je Josip Broz izjavio tridesetih godina prošlog veka, na suđenju , koje je nazvano "bombaški proces", da ne priznaje ovaj sud već samo sud svoje partije tako je i najbolji privrednik iz Čačka i jedan od najboljih u Evropi, odbo da mu komisija za magistarski bude vanstranačka. Na protiv, novogodišnji menadžer poznate pevačice sa kućom čijij balkon gleda na narečeni stadion, je branio rad " "Razvoj modela reinžinjeringa procesa održavanja voznih sredstava željezničko-transportnih preduzeća" baš kod svojih partijskih kolega. Elem taj akademski građanin je u zadnja 24 sata uspeo da napravi dva incidenta sa mogućim sudskim ishodom. U prvom je, gostujući na javnom servisu izvređao portparola DS, meni simpatičnu gospođu Trivan, na najvulgarniji način što je dovelo do zabrane njegovog ulaska u zgradu RTS i istrage tužilaštva uz gledanje video snimka. Nezadovoljan što je njegovi telohranitelji nisu prebili ili "raščerečili", kako je on predlagao, odlučio je da civilnim vozilom preseče kolonu vozila pod pratnjom i da im vređanje po činovima. Od ministra vojnog, preko raznih pukovnikai zastavnika pa do desetara sve je on metnuo na kurac. Ministar vojni ne spori da je ovaj humanista izazvao incident: "Sve što ste saznali je apsolutno tačno. Ja nisam hteo da se oko toga pravi galama iako je očigledno da se radi o kršenju pravila o bezbednosti u saobraćaju, kao i pravila koja se tiču štićenih ličnosti i vozila... Nije tu, da se razumemo, problem što sam ja u pitanju, već što je u pitanju kršenje zakona i udarac na državu. Ovo je samo još jedan pokazatelj nekulture i bahatosti narodnog poslanika i bivšeg ministra Velimira Ilića koja je prešla sve granice i izmakla svakoj kontroli!"

Dijagnoza za magistra ima više no leka za sada nema. Možda treba suziti taj poslanički imunitet na radnje vezane za govornicu u parlamentu i izuzeti siledžisko i nasilničko ponašanje. Ne zaboravimo da se radi o čoveku koji puni novine, na nedeljnoj bazi, svojim prostklukom i siledžijskim ponašanjem. Ne verujem da je crven tepih i garda ispred skupštine postavljena zbog njega kao takvog.
ministarstvo-za-kosovo-i-metohiju.png
Pre neki dan me vozi drug u nekom mercedesu kome fali samo periskop pa da bude kao svemirski brod. Nisam ni video da je na prištinske tablice. Kaže uštedeo je 5 000 evra ne plativši PDV što ga je registrovao na prištinski MUP. Na moje pitanje kaže da nema prebivalište na kosovu već je to uradio preko čoveka. I ništa mi nije jasno sa tim supovima, mupovima i opštinama sa Kosova. Valjda oni služe samo za registrovanje najluksuznijih automobila. Jer kako da se potroše one silne pare koje Vlada Republike Srbije uplaćuje u budžet KIM. Oni jadni naučnici u Cernu se muče sa džinovskim tunelim da naprave mini crnu rupu a naši eksperti na KM i PR tablice su već kreirali crnu rupu od par stotina miliona možda dinara a možda i evra. Niko ne zna gde idu dodeljene im pare ali se zna da je malo i nedovoljno. Kažu da su renovirali jednu školu!!
 
Eto to su bile jučerašnje vesti. 



Komentari (173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:59 15.04.2010

želim

da degenerici koji su osakatili psa umiru polako, dugo, da se muče godinama, da ih boli, da se raspadnu...i da svo to vreme budu sasvim sami. sve im to od srca želim.
Bili Piton Bili Piton 02:12 15.04.2010

Re: želim


video sam ovu kucu pre nekoliko sati na fejsu i duša me zabolela

sačuvaj bože
veliot veliot 03:12 15.04.2010

Re: želim

ma ne znam ni sta zelim. kada vidim ovako nesto svi moji principi padaju u vodu. odmah bih uveo i smrtnu kaznu i diktaturu i osudio bih gamad bez sudjenja. cisto zlo od tih neljudi. bas sam besan. i zabrinut. za sve nas.

kroz prozor cujem svoju bebu kako laje. neka laje bre celu noc makar ne mogao da zaspim od njega. ali neka laje. neka nikada ne prestane.
Jukie Jukie 03:52 15.04.2010

Re: želim

BebaOdLonchara
da degenerici koji su osakatili psa umiru polako, dugo, da se muče godinama, da ih boli, da se raspadnu...i da svo to vreme budu sasvim sami. sve im to od srca želim.


Meni je najstrašnije to što je profil počinioca (sudeći po mnogobrojnim odgledanim epizodama Zločinačkih umova i sličnih serija) tinejdžer ili mladić od dvadesetak godina, koji će jednog dana postati serijski ubica koji će seckati svoje žrtve.

E sad nadam se da će biti sprečen pre nego što to i uradi (ili robijom ili policijskim metkom), ali sam od sebe neće stati.

I taj neko je (pošto su rane stare nekoliko dana) ovih dana možda bio u školi i sedeo u klupi pored nevine dece.
samodakazemnesto samodakazemnesto 07:35 15.04.2010

Re: želim

Meni je najstrašnije to što je profil počinioca (sudeći po mnogobrojnim odgledanim epizodama Zločinačkih umova i sličnih serija) tinejdžer ili mladić od dvadesetak godina, koji će jednog dana postati serijski ubica koji će seckati svoje žrtve.



izvini,ali uvek se gnusam ovakvih komentara. gnusam se jer je uvek poenta "ako je ovo uradio zivotinji,sto ne bi i ljudima?"

prvo,zasto su te nemocne i jadne zivotinje toliko nebitnije od ljudi?
drugo,ti isti ljudi za koje se bojimo su hiljadu puta vece zveri od najvece zveri.

samo molim da ih prestanemo podcenjivati i nipodostavati,ako ni zbog cega ono zato sto su pametniji bar od pola njihovih dvonoznih "prijatelja",a i nemocni su.
fala.
samodakazemnesto samodakazemnesto 07:43 15.04.2010

Re: želim

BebaOdLonchara
da degenerici koji su osakatili psa umiru polako, dugo, da se muče godinama, da ih boli, da se raspadnu...i da svo to vreme budu sasvim sami. sve im to od srca želim.



evo sad da mi izvedu tu nakazu pred oci,ja bi stala pred njega i samo plakala. ne bi mu nista uradila,ne bi ga nista pitala.
a sad dok mi ga nema pred ocima,mogu samo da kazem brate,kome se puca i ubija,fala bogu ne fali nam ratista. nek uzme pusku u ruku i nek ide u rat. evo,nek ide da brani kosovo. ahaaaa,ali nece,jer postoji sansa da njega neko ubije. zato je puno jednostavnije osakatiti jadnu i nemocnu zivotinju.

ali znate sta sta me fascinira kod takvih profila licnosti? nije upucao tog psa. to traje jednu sekundu. znate li koliko vremea treba za mu osece 4 sapice? ima li koja gora rec od monstrum???
buba_truba buba_truba 08:14 15.04.2010

Re: želim

veliot
kada vidim ovako nesto svi moji principi padaju u vodu. odmah bih uveo i smrtnu kaznu diktaturu i osudio bih gamad bez sudjenja.

Definitivno! Ovakvi monstrumi ne zaslužuju da žive.
Šta sve nećemo doživeti u ovoj sjebanoj državi?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:18 15.04.2010

Re: želim

ima i ono što sam davno čula, da je mučenje životinja do smrti jedan od pokazatelja laganog razvoja šizofrenije. imali smo u zgradi dečka koji je kasnije zaista psihički oboleo, sa 10 godina je bacio mače od 3 meseca sa 4.tog sprata zgrade, na beton ali sa stepeništa između gelendera :(((((( kasnije mi je to bilo objašnjeno tim poremećajem. ovo toliko liči na to, moram da priznam.
opet, navedeno je da ovo nije mogla jedna osoba da učini sama, jedan bolesnik je morao da drži psa dok drugi bolesnik precizno maše sekirom (crkodabogda!!!).

ps. ako ima neki psihijatar ovde, nek me ispravi, pojasni...?
man ray loves me man ray loves me 08:39 15.04.2010

Re: želim

mučenje životinja do smrti jedan od pokazatelja laganog razvoja šizofrenije

mucenje zivotinja je jedan od pokazatelja psihopatije. jedna od stvari koja se desava u sizofreniji (ali mislim da moze i inace) je da osoba ne oseca nista, a zna da bi trebalo nesto da oseca. otudjenost - to je kljucno da bi neko mogao da uradi ovako nesto.
zato od nedavno amerikanci hoce da naprave registar mucitelja zivotinja, jer vecina psihopata koji kasnije predju na ljude ima tu etapu u svojoj istoriji.
bio je neki ruski serijski ubica pre jedno godinu dana u moskvi koji je mucio nebrojene zivotinje naocigled celog kraja i nikom nista dok nisu provalili da to nije sve.
sto se mene tice, potpuno se slazem sa samodakazemnesto - kakve veze ima da li ce da predje na ljude ili ne. ovo samo po sebi je dovoljno da mi bude krivo sto npr nema boga ili sto se na mene ne primenjuje drugi amandman.
pre oko dve godine jedan skot od komsije u selu je otrovao mog psa musija kreozanom.
miloradkakmar miloradkakmar 09:29 15.04.2010

Re: želim

BebaOdLonchara
da degenerici koji su osakatili psa umiru polako, dugo, da se muče godinama, da ih boli, da se raspadnu...i da svo to vreme budu sasvim sami. sve im to od srca želim.

Podseti me na jednu divnu priču.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:40 15.04.2010

Re: želim

Podseti me na jednu divnu priču.

joseywales joseywales 02:11 15.04.2010

Limits of control

Novi dan, novo dno...
Colin_bgd Colin_bgd 09:12 15.04.2010

Re: Limits of control

joseywales
Novi dan, novo dno...

Posle ovog komentara blog b92 treba zatvoriti. Nema vise sta da se kaze...
blogovatelj blogovatelj 02:54 15.04.2010

Jeza

Samo to imam da kazem...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 04:15 15.04.2010

nista

BebaOdLonchara
da degenerici koji su osakatili psa umiru polako, dugo, da se muče godinama, da ih boli, da se raspadnu...i da svo to vreme budu sasvim sami. sve im to od srca želim.


Nece se oni muciti jer oni ne osecaju nista. Samo iz nistavila moze ovakva strahota da proizadje, iz teskog jada i praznine. Jadno kuce, ni krivo, ni duzno, naslo se medj zverima.













draft.dodger draft.dodger 04:27 15.04.2010

Re: nista


Nadam se da će pronaći počinioca, ili više njih, ovog zverstva!
margos margos 07:30 15.04.2010

Re: nista

Jadno kuce, ni krivo, ni duzno, naslo se medj zverima.

....bez reči sam. :(((
dolybell92 dolybell92 05:39 15.04.2010

Mislim

da imamo premalo psihijatrijskih bolnica,
jer je neverovatan broj ludaka van njih.

Očigledno da nema dovoljno mesta u postojećim
klinikama, a ni dovoljno psihijatara na ovom području
koje se zove Srbija.


samodakazemnesto samodakazemnesto 07:27 15.04.2010

Re: Mislim

dolybell92
da imamo premalo psihijatrijskih bolnica,
jer je neverovatan broj ludaka van njih.

Očigledno da nema dovoljno mesta u postojećim
klinikama, a ni dovoljno psihijatara na ovom području
koje se zove Srbija.





ima mesta u klinikama i zatvorima. problem je sto su vrata sirom otvorena pa izlazi kad ko hoce.
mrdax mrdax 05:53 15.04.2010

Srbija 2010

Nisam siguran da li se povecao broj ludaka, prostaka i ostalih negativaca ili ih samo sve vise vidjamo i o njima citamo. Uglavnom, Srbija 2010 izgleda jako lose. Sve sa osakacenim zivotinjama, halapljivim lopovcinama i primitivnim divljacima u foteljama. A i sa metiljavom DS koja je sa svima "dobra" , pa im se izgleda pocelo vracati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:03 15.04.2010

Uzas!

I gledam sad ovog mog fenomenalnog macora i stomak mi se prevrce od muke. Skoro da sam se pobio kad mi je neki poznanik pomenuo de-clowing, kao, eto, da macak ne "ostecuje" nemestaj. U, zabole me za namestaj!





samodakazemnesto samodakazemnesto 07:26 15.04.2010

sve sto je ljudsko,nije nam strano.

sme li iko da pogleda u oci ovom psichu? kunem se da ne smem. osecam se kao da sam mu ja to uradila.

bebo,kazna ne postoji.
mariopan mariopan 07:33 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

Ovo kuče ne mogu u oči da pogledam jer pripadam ljudskom rodu , ne znam šta uraditi mnijaku ali ovo je za zatvor, nastrožu kaznu, da robija i neka ga tamo mlate svaki dan. Nemam reči kakav monstrum.
Sve drugo ne mogu dalje da čitam.
margos margos 08:09 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

mariopan
Ovo kuče ne mogu u oči da pogledam jer pripadam ljudskom rodu , ne znam šta uraditi mnijaku ali ovo je za zatvor, nastrožu kaznu, da robija i neka ga tamo mlate svaki dan. Nemam reči kakav monstrum.
Sve drugo ne mogu dalje da čitam.

Evo dobra vest sa fejsbuka:
''Ana Milenković Moja drugarica sa Medaka u kontaktu je sa Sandrom Spoja, koja je pronašla psa, i upravo mi je javila divnu vest, da su se danas javili Francuzi, proizvođači proteza, i da će donirati u celosti i čak će je udomiti u Francuskoj. Hvala svim dobrim ljudima na spremnosti da pomognu, ali problem je rešen, i rečeno je da nema potrebe za prikupljanjem dodatnih sredstava, a administrator treba zato odmah da ugasi račun jer za ovu kucu novac nije potreban!!''

samodakazemnesto samodakazemnesto 08:30 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

Hvala svim dobrim ljudima na spremnosti da pomognu, ali problem je rešen,



sto je najgore,problem uopste nije resen.
margos margos 08:39 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

sto je najgore,problem uopste nije resen.

Formiran je domaći tim za spašavanje životinja - i taj deo je rešen.
Ostalo.... :(((
escherichije_colic escherichije_colic 09:41 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

dobra vest sa fejsbuka:


Bar nešto lepo u ovoj priči.
dragannalovic dragannalovic 11:26 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

sve sto je ljudsko,nije nam strano.
dobra vest sa fejsbuka:


Bar nešto lepo u ovoj priči.

Dobro je što je jadna kuca zbrinuta, zaista je zaslužila i nadam se da će joj ta pomagala koliko toliko ublažiti muke.
Što se tiče nas ostalih, kojima takve gnusobe nikada nisu ni pale na pamet, situacija je malo teža, pogotovo ako su u medjuvremenu postali i pripadnici nove društvene klase- gubitnika tranzicije, mada mislim da u tu grupu spadaju svi, osim jedne ne baš toliko brojne, usko-interesne družine. Naš put po trnju se nastavlja i još niko da smisli protezu koja bi nam makar olakšala sve ove "tranzicijske" muke.
Ili bi tu možda pomoglo neko pomagalo u obliku motke?
mariopan mariopan 12:52 15.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

Margos, hvala

Hvala Margos, plačem ceo dan, ne mogu da verujem u ovakav monstruozan čin. Neka uteha je ipak da će mu pomoći dobri ljudi.
Nadam se da će policija da nađe monstrume i da neće imati milosti ni sudije kao što oni nisu imali milosti prema nemoćnom kučetu.
dolybell92 dolybell92 04:14 16.04.2010

Re: sve sto je ljudsko,nije nam strano.

wukadin wukadin 07:37 15.04.2010

nemam reči

Ljudska zloba često ostavi čoveka bez reči.

Hvatam sebe kako već treći put na google.com prekopavam šerijatski zakon sa onim odsecanjem ekstremiteta. Nije mi jasno koliko nogu treba iseći ovoj moralnoj dvonožnoj nakazi za četri šapice. Kako god da bude kažnjen - MALO JE.


Slažem se.
ElectricDreams ElectricDreams 07:42 15.04.2010

Mislim, stvarno...

Prvo sam bio šokiran... pa sam malo plakao... pa sam trenutno besan...

Hteo bih nešto da napišem ali mi navire hiljade rečenica... ne znam koju bih pre napisao...
Je l' moguće da se ovako nešto može desiti, a da nije u horor filmu?
Sad sam u neverici... da nije prvi april?

Strašno...

Čoveče, pa to nije posao od 2 sekunde, pa kao omaklo mu se... ups, odsekoh ti šape...
Taj je morao da drži tog psa koji se verovatno otimao, pa... ma ne mogu ni da pomislim kako je cela procedura tekla...
Kakav je to monstrum... fakin šit... ej...
Nije mi jasno?!

Jesu li pojedinci baš toliko degenerisani, da mogu sebi da dozvole takve stvari?

Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(

Pa ovo je da odeš na trg i da vrištiš iz sve snage da bi te bar neko čuo... Ovo je za proteste i blokiranje celog grada, ako ne i Srbije... Ovo je poslednji poziv za osvešćivanje...

Čoveče... mnogo veliki pljus vodom je potreban ovom društvu :(

Još uvek se nisam pokajao što sam otišao iz srbije...
alselone alselone 08:02 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

ElectricDreams

Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(


ElectricDreams

Još uvek se nisam pokajao što sam otišao iz srbije...


Sto si ti neki naporan covek. Koliko ovo ponavljas, lakse ti je da odstampas na majicu pa samo 'odaj okolo.
ElectricDreams ElectricDreams 08:33 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

alselone
ElectricDreams

Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(


ElectricDreams

Još uvek se nisam pokajao što sam otišao iz srbije...


Sto si ti neki naporan covek. Koliko ovo ponavljas, lakse ti je da odstampas na majicu pa samo 'odaj okolo.


Na majicu?! To je za gastose početnike... ja sam ovo istetovirao na čelu...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:46 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(

kakve to veze ima sa Beogradom? da li si ti čuo za Animal Cops koji se prikazuju na Animal Planet? oni su u USA prezaposleni zbog količine degenerika koji su spremni da zapale mačku/psa, odseku im nogu, izgladnjuju životinju do smrti jer zaborave da imaju psa vezanog na lancu iza kuće, zatvaraju ih u male kaveze da u mraku provedu ceo život bez da IKDAD izađu napolje, zanemaruju ih do te mere da veterinarima preostaje samo da ih uspavaju kad ih otmu od vlasnika? kakav beograd?! što volim te likove kojima je to odmah pokazatelj situacije u srbiji...
ladyhawk ladyhawk 17:11 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

BebaOdLonchara
Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(

kakve to veze ima sa Beogradom?...pokazatelj situacije u srbiji...

Pa istina je da je Beograd ogledalo Srbije i da je obicno prvo mesto s kojim se ljudi susrecu pri dolasku u Srbiju, zahvaljujuci, pored ostalog, i monoplu na aerodrom. A onda se tu covek susretne s prebijanjem/ubijanjem navijaca, npr., s dzeparenjem u JAT-ovom autobusu, vrlo redovno i vrlo savesno sto ni jednom policajcu nije palo napamet da spreci, s ocajnim prevozom itd. Beograd zeli primat u svemu, ali nikakvu odgovornost, sto nije u redu.
Eto, nocas je doslo i do prebijanja putnika u vozu na liniji Bg-Lapovo (www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=04&dd=15&nav_category=16&nav_id=424619). Bese jednom takav film, sve se odvija u metrou, banda maltretira ljude na nocnoj liniji. Uzasno mucan, ali jako dobar film. Za mene je to tada bila naucna fantastika, a vidi sad gde smo. Nigde se ne osecam toliko nezasticeno i nesigurno kao u Beogradu, a Beograd je moja zemlja i to boli.
Ovo, medjutim, nije blog o Beogradu. Strongmen je naveo niz odvratnih stvari koje se desavaju u nasoj zemlji i to samo u jednom danu. Stvarno tonemo sve dublje, a dno se vise i ne nazire, sto rece joseywales: Novi dan, novo dno...
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:08 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

ma tooo bebo!
al najjace mi je sto ti iz dijaspore stalno kao nesto pljuju po bg i srbiji,a uredno se vracaju. aj sto se vracaju,nego se upitam ima li tamo u toj dijaspori blogova,il samo mi ovde imamo blog?

naravoucenije
dzaba ti sto dijaspora kad ti je rezon malogradjanski.


izvinjavam se rezonskoj dijaspori.
Bili Piton Bili Piton 23:06 15.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

samodakazemnesto
ma tooo bebo!
al najjace mi je sto ti iz dijaspore stalno kao nesto pljuju po bg i srbiji,a uredno se vracaju. aj sto se vracaju,nego se upitam ima li tamo u toj dijaspori blogova,il samo mi ovde imamo blog?

naravoucenije
dzaba ti sto dijaspora kad ti je rezon malogradjanski.


izvinjavam se rezonskoj dijaspori.


Ovde ima da se isprica jedna malo duza pricica, iz jedne nase mnogo dobre knjige (Ocevi i oci, Slobodan Selenic). Ukratko, radi se o Beogradu s pocetka 20 veka, i Srbinu koji se, studirajuci u Engleskoj, u zemlju vratio sa svojom novopecenom suprugom Engleskinjom, koja, kroz svoja pisma, opisuje svoje utiske o Beogradu i Srbima uopste. Kaze ona (parafraziram): "moj muz se predamnom stidi svake bitange na plocniku, svake blatnjave ulice, svake prljavstine, svake tuce u kafani, svakog prostakluka, svega ruznog sto se u Beogradu da videti, kao da je on sam za sve to kriv i odgovoran. Ja, koliko god pokusavala, ne mogu da se osecam ni krivom ni odgovornom za ruzne i grozne postupke pojedinaca iz svog naroda, jer me sa njima ne povezuje nista drugo osim te, sasvim slucajne, pripadnosti istom narodu".
ladyhawk ladyhawk 10:35 16.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

Bili Piton
samodakazemnesto
ma tooo bebo!
al najjace mi je sto ti iz dijaspore stalno kao nesto pljuju po bg i srbiji,a uredno se vracaju. aj sto se vracaju,nego se upitam ima li tamo u toj dijaspori blogova,il samo mi ovde imamo blog?

naravoucenije
dzaba ti sto dijaspora kad ti je rezon malogradjanski.


izvinjavam se rezonskoj dijaspori.


Ovde ima da se isprica jedna malo duza pricica, iz jedne nase mnogo dobre knjige (Ocevi i oci, Slobodan Selenic). Ukratko, radi se o Beogradu s pocetka 20 veka, i Srbinu koji se, studirajuci u Engleskoj, u zemlju vratio sa svojom novopecenom suprugom Engleskinjom, koja, kroz svoja pisma, opisuje svoje utiske o Beogradu i Srbima uopste. Kaze ona (parafraziram): "moj muz se predamnom stidi svake bitange na plocniku, svake blatnjave ulice, svake prljavstine, svake tuce u kafani, svakog prostakluka, svega ruznog sto se u Beogradu da videti, kao da je on sam za sve to kriv i odgovoran. Ja, koliko god pokusavala, ne mogu da se osecam ni krivom ni odgovornom za ruzne i grozne postupke pojedinaca iz svog naroda, jer me sa njima ne povezuje nista drugo osim te, sasvim slucajne, pripadnosti istom narodu".

Bili, ovo je divno receno i, na zalost, uglavnom istinito.
A sad jedno pitanje, treba li da o gadostima iz svoje zemlje raspravljamo na blogovima nekih drugih? Meni je to ravno izdaji. Ili mozda nemamo nikakvo pravo da komentarisemo dogadjaje i pojave u Srbiji, ako smo trenutno van Srbije? Cemu tolika malicioznost i animozitet prema sunarodnicima koji trenutno nisu u Srbiji? Mozda ih se treba odreci, ekskomunicirati ih?
samodakazemnesto samodakazemnesto 14:34 16.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

ohhh,izvini,al ako si me pazljivo procitao,mogao si uociti moje izvinjenje rezonskoj dijaspori.
ElectricDreams ElectricDreams 19:59 16.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

samodakazemnesto
ma tooo bebo!
al najjace mi je sto ti iz dijaspore stalno kao nesto pljuju po bg i srbiji,a uredno se vracaju. aj sto se vracaju,nego se upitam ima li tamo u toj dijaspori blogova,il samo mi ovde imamo blog?

naravoucenije
dzaba ti sto dijaspora kad ti je rezon malogradjanski.


izvinjavam se rezonskoj dijaspori.


Ne brini se... ne vraćam se!
A blogova ima...

Nemoj da misliš da je u inostranstvu sve super... Ha!
Kad bi samo znao kakva se sranja ovde dešavaju...

Ali, rodni grad je rodni grad... to se ne oprašta tako lako... i boli mnogo više...

BebaOdLonchara
Užas kako me je danas sramota što sam iz beograda ;(

kakve to veze ima sa Beogradom?


Desilo se u Beogradu, a ja sam iz Beograda....

Doduše, da budem iskren... pisano je u afektu... ne volim generalizacije...
Ne volim ni kad se u mom gradu dešavaju takve stvari... to mnogo odjekuje...
Nemate pojma koliko odjekuje...
Bili Piton Bili Piton 00:09 17.04.2010

Re: Mislim, stvarno...

samodakazemnesto
ohhh,izvini,al ako si me pazljivo procitao,mogao si uociti moje izvinjenje rezonskoj dijaspori.


Ma samo sam se nadovezao na tebe, uopste nije bilo upuceno tebi niti se na tebe odnosilo
Perodeformero Perodeformero 07:52 15.04.2010

Shta je sirotan ikome skrivio...

Kada bih uhvatio pochinioca,pokazao bih mu sve chari motorne testere,vile,machete,creva za benzin,i upaljacha...sve u isto vreme.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:21 15.04.2010

Re: Shta je sirotan ikome skrivio...

Perodeformero
Kada bih uhvatio pochinioca,pokazao bih mu sve chari motorne testere,vile,machete,creva za benzin,i upaljacha...sve u isto vreme.

zašto li imam isti osećaj?
garagejack garagejack 08:16 15.04.2010

zgranut

Šok, tuga i neverica!!! U beogradskom naselju Medak pronađen pas kome je neko stvorenje koja hoda na dve noge, odseklo sve četiri šapice. Građanskom solidarnošću simpatični mešanac je koliko toliko medicinski zbrinut i svi se nadamo da će se naći neko ko će da mu obezbedi proteze za sve četri noge da nastavi svoj pseći život u prestonici koja ne prašta greške. Hvatam sebe kako već treći put na google.com prekopavam šerijatski zakon sa onim odsecanjem ekstremiteta. Nije mi jasno koliko nogu treba iseći ovoj moralnoj dvonožnoj nakazi za četri šapice. Kako god da bude kažnjen - MALO JE.

ostao sam zgranut. i ne citam nastavak bloga. i pored onog mrznja radja mrznju zelim monstrumu sve najgore, a kazna ga u srbiji nece stici, bar ne konkretna.
iz obrenovca sam. dva klinca debila su pre mesec dana u skolskom ispred moje zgrade pustila staforde "da se igraju" sa stenetom lutalice. rastrgli bi ga da moja drugarica koja se zadesila tu nije pripretila da ce zvati policiju. policiju? sreca sto su jos toliki klinci da veruju u baba roge.ja sa osmog sam mogao samo da blenem. kome da se zalim? i nek sad neko prokomentarise da su lutalice ruglo grada, gradova, drzava. ruglo su ljudi koji dopustaju ruglo.
Marko Jevtic Marko Jevtic 08:35 15.04.2010

zemlja

nekad smo ziveli u dzungli, sada zivimo u cirkusu
dragannalovic dragannalovic 08:55 15.04.2010

Šta to ima u ljudskom biću

Ne vidim neku veću razliku, onaj ko može da muči životinje, može i ljude. Kod životinja toga nagona nema , čak ni kod predatora, zato mislim da su bolje od ljudi. Inače mučitelja je uvek bilo i biće, samo čekaju svoj trenutak, sećam se priče nekih mojih drugara od pre dvadeset i više godina, kako su neki klinci bacali mačke sa krova zgrade od 6 spratova samo da vide da li će uspeti da se dočekaju na noge.
Što se tiče tajkuna koji traži pomoć od države da bi još predanije radio protiv interesa te iste države, mislim da se mnogi danas u Srbiji osećaju kao te jadne mace, uzaludno se trudeći da se ipak nekako dočekaju na noge.
sesili sesili 09:07 15.04.2010

Re: Šta to ima u ljudskom biću

Ne znam koja je vest gora. Zato ostajem bez teksta i samo
dragan7557 dragan7557 12:30 16.04.2010

Re: Šta to ima u ljudskom biću

Ne znam koja je vest gora.

Sutrašnja.

cerski
kandabata kandabata 09:11 15.04.2010

Bal Monstruma

Izgleda da u broju monstruma koji zive medju nama za razliku od nekih drugih stvari uopste ne oskudevamo. U devedesetim godinama proslog veka ljudi su jedni drugima na ovim nasim jadnim prostorima odsecali sve i svasta. Sta onda reci o ovome sto se desilo ovoj jadnoj zivotinji ???
silver bullet silver bullet 09:41 15.04.2010

Postoji li druga mogucnost?

I sama ima psa, hranim dve lutalice na ulici, ova vest me je zgrozila!

Ali, da li postoji druga mogucnost?
Da nije kuji mozda voz odsekao sape? Ili kakva druga masina koja se naglo i bez najave pokrenula dok je ona spavala? Mozda je zaspala na pruzi? Ipak je proslo desetak dana od sakacenja, rane su jasne, ciste, izvedene ostrim predmetom, pas nije iskrvario...? Sve se nadam da je ovo neki nemio slucaj, a ne delo psihopate... previse je strasno.
Strongman Strongman 10:18 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

Da nije kuji mozda voz odsekao sape? Ili kakva druga masina koja se naglo i bez najave pokrenula dok je ona spavala? Mozda je zaspala na pruzi?


I ja sam pomipšljao na takav scenario. Ali koja životinja može da spava na šinama dok ide voz? Nema šanse.
nikvet pn nikvet pn 11:13 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

hranim dve lutalice na ulici,

Dobar lični osećaj ali loš javni rezultat.
buba_truba buba_truba 11:23 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

nikvet pn
Dobar lični osećaj ali loš javni rezultat.

A zašto "loš javni rezultat"? Da ih ne hrani, šta bi to bilo dobro pa je ovo loše?
Više gladnih pa time i agersivnih pasa lutalica. Ne razumem.
kandabata kandabata 12:01 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

A zašto "loš javni rezultat"?


mozda zato sto javne sluzbe koje bi trebalo da se bave tim pitanjem ne rade svoj posao kako treba ili ga ne rade uopste, pa na kraju zivotinje ni krive ni duzne zavrse u rukama nekog bolesnika
buba_truba buba_truba 12:06 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

kandabata
A zašto "loš javni rezultat"?


mozda zato sto javne sluzbe koje bi trebalo da se bave tim pitanjem ne rade svoj posao kako treba ili ga ne rade uopste, pa na kraju zivotinje ni krive ni duzne zavrse u rukama nekog bolesnika

Aha, a da su pomenute lutalice ostale nehranjene, onda bi javne službe, možda, radile svoj posao?
I dalje ne razumem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:49 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

da li na Medaku ima voz? pitam, ne znam. opet, i da ima, kako bi pas mogao da se dogega od pruge do mesta gde su ga pronašli?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:11 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

buba_truba
nikvet pn
Dobar lični osećaj ali loš javni rezultat.

A zašto "loš javni rezultat"? Da ih ne hrani, šta bi to bilo dobro pa je ovo loše?
Više gladnih pa time i agersivnih pasa lutalica. Ne razumem.

buba_truba
nikvet pn
Dobar lični osećaj ali loš javni rezultat.



Ukoliko se kucici ne sterilisu i ne nadje im se smestaj, samo hranjenje ne znaci mnogo za njihovu crnu sudbinu u gradu, bilo kom.
kandabata kandabata 13:20 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

Aha, a da su pomenute lutalice ostale nehranjene, onda bi javne službe, možda, radile svoj posao?


mislim da nema apsolutno ničeg loseg u tome sto neko hrani pse lutalice ali to sve nema veze sa sluzbama kojima je posao da sa ulica sklanjaju zivotinje (kako uhranjene tako i neuhranjene) izmedju ostalog i da im se ne bi ovakve stvari desavale
e011 e011 13:23 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

Druga mogucnost ne postoji. Ja sam s Medaka 3, i jedino sto se nalazi u blizini ovog dogadjaja su zgrade, teren za basket, parking, obdaniste, groblje i ulica kojom prolaze kola, bajsevi i trolejbusi... Nema tramvaja, vozova, metroa (narocito),..
Inace znamo valjda koliko su cula zivotinja jaka. I da se nasla na nekoj, tipa pruzi, cisto sumnjam da ne bi osetila da joj priblizava the hell-masina...

silver bullet silver bullet 13:30 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

Ukoliko se kucici ne sterilisu i ne nadje im se smestaj, samo hranjenje ne znaci mnogo za njihovu crnu sudbinu u gradu, bilo kom.


Njima znaci. Svaki dan.
To je ono sto ja kao pojedinac mogu da ucinim.
Sterilizacija nije u mojoj nadleznosti, nemam uticaja na to.
Ako ima neka akcija, pridruzicu se.
Ali dotle, moje malo - za njih je mnogo.

Pih!

Ne cenim ljudi koji bas sve moraju da kritikuju.

da li na Medaku ima voz? pitam, ne znam.


Ni ja ne znam. Pitam. Ili neki pogon, fabrika, pilana...
Toliko je monstruozno odseci psu sape da moj mozak to ne prihvata.

Doduse, kad sam ovo videla... kraj sveta!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:34 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

Toliko je monstruozno odseci psu sape da moj mozak to ne prihvata.

upravo! nepojmljivo.
nikvet pn nikvet pn 14:03 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

A zašto "loš javni rezultat"?

Kao i svaka populacija bilo čega bilo gde postojanje lutalica zasnovano je na stabilnom resursu ishrane. Zamlja Srbija je s te strane naprosto zemlja Dembelija za njih. Kontejneri, đubre na sve strane, divlje deponije, meka srca ... Mali raj. U kome bude i poneki kreten naravno.
Na dobroj ishrani etablirana populacija prirodno se širi do krajnjih mogućnosti. I tu počinju problemi, da ih ne nabrajam.
Hoću da kažem da ishrana lutalica na ulici samo doprinosi javnom problemu. Dobra je namera i plemenita ali rezultat nije. Problem se uvećava umesto da se civilizovano rešava.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:09 15.04.2010

Re: Postoji li druga mogucnost?

BebaOdLonchara
da li na Medaku ima voz? pitam, ne znam. opet, i da ima, kako bi pas mogao da se dogega od pruge do mesta gde su ga pronašli?



ima bre! jes ti cula za brze pruge srbije. te nema dje nisu stigle.
senka123 senka123 10:07 15.04.2010

los dan ?

Dan je kao iz pakla.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:17 15.04.2010

zlo

od sinoc kad sam prvi put videla vest o sakacenju kuceta mi je muka, prosto se ne usudjujem da opet pogledam sliku.

vrlo vrlo ozbiljno, dugorocno, temeljno i sveobuhvatno mora da pocne da se radi na edukaciji dece i odraslih.

ne mogu da se setim gde, ali znam da je bilo po medijima informacija da kad po unutrasnjosti srbije ubijaju pse lutalice i macke (ne secam se gradova), kao dokaz donose odsecene repove, pa dobiju pare. sama ideja o sakacenju je totalno monstruozna, ona ne bi smela ni u kakvoj formi da prodje.

pre nedelju dve tako je neko pobio i na drvo obesio sest stenaca. navodno je stence ubio neki drugi pas, a deca ih povesala.

da se smrznes. uzasno me je sramota i glava me zabolela od ove horor vesti.

moderatokantabile moderatokantabile 12:02 15.04.2010

Re: zlo

vrlo vrlo ozbiljno, dugorocno, temeljno i sveobuhvatno mora da pocne da se radi na edukaciji dece i odraslih.

To nema veze sa edukacijom, monstrumi se radjaju kao takvi, ono što normalnom čoveku nikada ni ne padne na pamet, monstruma podstiče na razmišljanje i delanje.
Problem je što takvih ima mnogo, naročito onih potencijalnih koji će se aktivirati čim im se ukaže prilika, kao u vreme nedavnih ratova.
Tu pomaže oštra kaznena politika jer su u većini to najoobičnije kukavice.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:41 15.04.2010

Re: zlo

To nema veze sa edukacijom, monstrumi se radjaju kao takvi


ma nece biti. mala deca vole zivotinje, dok ih odrasli ne nauce suprotno. edukacija pomaze i ona ne iskljucuje kaznene mere. nije disjunkcija u pitanju, vec i jedno i drugo.

a imas kulturu u kojoj su tradiocionalno razliciti oblici zlostavljanja zivotinja legitimni, od pukog ispoljavanja besa na životinji, jer je ne stiti niko, do kojekakvih vradžbina, bajanja i seoskih ritualnih obicaja klanja, do urbanih manijaka.

moderatokantabile moderatokantabile 14:06 15.04.2010

Re: zlo

ma nece biti. mala deca vole zivotinje, dok ih odrasli ne nauce suprotno. edukacija pomaze i ona ne iskljucuje kaznene mere. nije disjunkcija u pitanju, vec i jedno i drugo.

Edukacija se ne isključuje to se valjda podrazumeva ali u ovakvim stvarima nema presudan uticaj kao recimo kaznena politika.
Ima vrlo edukovanih monstruma, tako da nivo edukacije tu nema nikakvog uticaja, to je valjda poznato
Kada su u pitanju običaji, crna magija i vradžbine tu bi edukacija možda i mogla donekle da utiče ali posmatrano na duže staze
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:13 15.04.2010

Re: zlo

Tu pomaže oštra kaznena politika jer su u većini to najoobičnije kukavice.



tacno tako. to su vecinom oni izfrustrirani koji ne mogu nista svom shefu,zeni,komsiji,banci...pa se iskale na nemocnijem od sebe. zivi komplexasi. kako nikom ne padne na pamet da lupa glavom u zid kad je frustriran?
margos margos 10:29 16.04.2010

Re: zlo

kako nikom ne padne na pamet da lupa glavom u zid kad je frustriran?

Tako nama neka baba stalno baca đubre u dvorište... kažu 'luda baba', a ja pitam, kad je luda, što ne baci penziju kroz prozor - nego samo đubre? Za sad skupljamo... i tu je neka tužna priča u pozadini...
jinks jinks 10:30 15.04.2010

Zar nije

vlasnik Delta holdinga, insistirao je da se privrednicima u Srbiji obezbede isti uslovi kao njihovim kolegama u regionu

o kakvim se uslovima radi, da li bi neko mogao da pojasni
masovna_keva masovna_keva 10:49 15.04.2010

opet mi se povraća...

...i ne znam šta bih rekla...horor....oglasiću se kad obradim informaciju...a raznih zanimljivosti u postu...
Inner Party Inner Party 16:05 15.04.2010

Re: opet mi se povraća...

Da, ovo je samo da vrisnes i zanemis.

nikvet pn nikvet pn 11:06 15.04.2010

Zakon

Normalan um ne može da zamisli šta sve na veterinarski sto pokatkad dođe.
Neverovatno je dobro što odnedavno postoji nekoliko zakona iz te oblasti. Jesu bili mrtvo slovo na papiru ali polako kreću u život. Eno već nekoliko počinilaca kažnjeno; i to je dobro, kad ih bude više biće odlično. Da se svakom u glavu ukuca da je surovost uopše kažnjiva stvar.
Strongman Strongman 11:20 15.04.2010

Re: Zakon

Da se svakom u glavu ukuca da je surovost uopše kažnjiva stvar.


Baš tako.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:16 15.04.2010

Re: Zakon

nikvet pn
Normalan um ne može da zamisli šta sve na veterinarski sto pokatkad dođe.
Neverovatno je dobro što odnedavno postoji nekoliko zakona iz te oblasti. Jesu bili mrtvo slovo na papiru ali polako kreću u život. Eno već nekoliko počinilaca kažnjeno; i to je dobro, kad ih bude više biće odlično. Da se svakom u glavu ukuca da je surovost uopše kažnjiva stvar.


samo odrebatiti drakonske novcane kazne,jer vise boli kad te klepe po dzepu nego po obrazu.
ali... setite se sigurnih kuca. meni je to brate trulo malkice. resavas posledicu,a uzrok buja.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:37 15.04.2010

tonemo sve dublje

da li neko primecuje kako se skala morbidnosti u Srbiji pomera, kako se iz dana u dan desavaju strasni zlocini, kako je zivot postao bezvredan i kako pored nas hodaju monstrumi koje je ovo drustvo stvorilo....ubistva, samoubistva, sakacenje ljudi i zivotinja, revolveraski obracuni na tribinama stadiona, napadi svim vrstama bodeziau srce, stomak i slicno, eksplozije automobila...
ima li kraja ludilu? Ovo sto sam nabrojao desilo se samo u poslednje 3-4 nedelje!

samodakazemnesto samodakazemnesto 22:17 15.04.2010

Re: tonemo sve dublje

Aleksandar Stosic
da li neko primecuje kako se skala morbidnosti u Srbiji pomera, kako se iz dana u dan desavaju strasni zlocini, kako je zivot postao bezvredan i kako pored nas hodaju monstrumi koje je ovo drustvo stvorilo....ubistva, samoubistva, sakacenje ljudi i zivotinja, revolveraski obracuni na tribinama stadiona, napadi svim vrstama bodeziau srce, stomak i slicno, eksplozije automobila...
ima li kraja ludilu? Ovo sto sam nabrojao desilo se samo u poslednje 3-4 nedelje!




dok god se navikavamo,skala morbidnosti ce rasti.
ivankagrump ivankagrump 11:39 15.04.2010

Siledzije

Nista od ovoga nije neobicno, zivimo u kulturi u kojoj je "baja" onaj koji moze da maltretira druge, te spodobe znaju da time privlace paznju, zavist, pa i divljenje. Isti su razlozi i za nasilje u skolama. Nema dobrog i loseg nasilja, Rambo ubija samo negativce ali kada svi oni koji hoce da budu baje kao Rambo pocnu da ubijaju one koje oni smatraju negativcima, onda dobijes Srebrenicu, ili ovo sto se dogodilo tom navijacu, ili ovo cime je Velja pretio Jeleni Trivan.
samodakazemnesto samodakazemnesto 22:21 15.04.2010

Re: Siledzije

da,a kad te dovdeu na ivicu ljudske egzistencije,onda ti preostane samo da na svaki izbegnuti udarac zauzmes gard da sacekas sledeci. koji sledi odma zatim.
ovde cuda vise ne postoje. evo,budimo iskreni,koliko dana cemo jos misliti i zgrazavati se na ovo sto se deslio ovom jadnom psu? jos sutra,eventualno prekosutra,jer nova nebuloza stize,nemamo vremena misliti na staru.
laku noc srbijo,spaj mirno ako mozes.
dolybell92 dolybell92 11:48 15.04.2010

Ko bi to mogao biti..?

Skoro sam sigurna da u blizini postoji osoba koja
ima verovatno nov i skup auto, za kojim je trčala
nesretna kuca, što je vlasnika izluđivalo, jer se
od silne pažnje da ne ošteti auto, veoma polako
isparkirava... i taj je svoj problem rešio na
ovako monstruozan način... nemam drugu ideju.
Ona očito nije bežala, jer je znala osobu...
buba_truba buba_truba 12:12 15.04.2010

Re: Ko bi to mogao biti..?

dolybell92
Skoro sam sigurna da u blizini postoji osoba koja
ima verovatno nov i skup auto, za kojim je trčala
nesretna kuca, što je vlasnika izluđivalo, jer se
od silne pažnje da ne ošteti auto, veoma polako
isparkirava... i taj je svoj problem rešio na
ovako monstruozan način... nemam drugu ideju.
Ona očito nije bežala, jer je znala osobu...

Posle ovakvih događanja pojedinima baš proradi mašta. Možda je to i normalno, samo mi deluje malko bolešljivo. Mada, rekoh već, nije ni čudo... u kakvoj državi živimo.
dolybell92 dolybell92 12:50 15.04.2010

Re: Ko bi to mogao biti..?

Mada, rekoh već, nije ni čudo... u kakvoj državi živimo


Nije ona to još... fali joj određenje teritorije...

Više podseća na državu iz neke literature i nečije
mašte nego iz stvarnosti...
Kada spakuješ sve šta se dešava i šta se dešavalo,
na ovako malo geografskog prostora, po zakonu
verovatnoće to ne bi bilo moguće... izgleda da
taj pisac ipak malo preteruje... ko da veruje !

demarti demarti 20:19 17.04.2010

Re: Ko bi to mogao biti..?

Meni se čini da bi to mogao biti stariji maloletnik, ne baš omiljen u svojoj okolini koji je nabavio ručnu cirkularnu testeru (živi možda u blizini nekog stolara) pa je poželeo da svoje morbidne fantazije isproba na nesrećnom kučetu koje je verovatno poznavao i koje ga se nije bojalo.
ssvetlana92 ssvetlana92 11:54 15.04.2010

Pravda

25.04. od 12.00-14.00,ispred starog dvora u beogradu odrzace se protestni skup.


Molim sve da dodju, koji su u mogućnosti i da iskažemo svoj stav povodom raznih zakona, nameta i neodgovornosti u ovoj zemlji. Krajnje je vreme da se nešto pokrene sa mrtve tačke i problem pasa i njihovih vlasnika da se uvaže.
Ima mnogo jezivih slučajeva koji nisu izašli na svetlo dana tj. u medije, i mnogo je teško živeti sa tom istinom. Surovosti ima na pretek i ako već treba da plaćamo taksu za držanje kućnih ljubimaca, trebalo bi da taj novac ide u humane svrhe, rešavanje problema.. a ne u budžet kako je najavljeno.

Ne treba da kažem kako me je revoltirao ovaj slučaj sa sakaćenjem, jer čovek jednostavno ostaje bez reči!
l.micovic l.micovic 12:07 15.04.2010

pomozimo nesrecnom psu

Juce mi je pozlilo dok sam gledala vesti. Nesrecni pas... Ne mogu nikada da zamislim kakav to covek treba da bude, pa da uradi tako nesto, ali sam ipak negde ubedjena da je mentalno poremecen. Zelela bih da pomognem savetom, jer imam dosta iskustva sa zbrinjavanjem unesrecenih zivotinja sa ulice. Prosle godine sam nasla prelepog psa sa polomljenom kicmom, odvela ga na operaciju i cuvala ga 13 meseci, nadajuci se da ce da prohoda, jer veterinari nisu mogli da daju tacnu prognozu. Muz i ja radimo po ceo dan, pa je i on mucenik uglavnom bio sam. Prala sam ga dva puta dnevno, jer su mu se otvarale rane od sedenja, ma bio je to horor. Svi su mi predlagali da ga uspavam, a on pun zivota i veseo. Krenem ja da zovem Bgd azile, ali kada im kazem sta je problem, svi me iznapusavaju, kao, gospodjo je l' vi znate kako se mi mucimo. I onda cujem za gospodju Moniku Brukner koja ima azil u Djurdjevu. Zena mi kaze, imamo mi psa kojem je tramvaj odsekao obe zadnje noge, i evo ga zivi. Pristane ona da ga uzme i da ga stavi u neka specijalna kolica i ja se nadam da je on sad zdrav i srecan. Muz ga odvezao, ja nisam imala herca, toliko sam se vezala za njega, ali znala sam da kod mene nece dugo da pozivi. Da ne duzim, obavestenja o Monikinom azilu nalaze se na [url=www.djurdjevo.rs][/url] i zaista se nadam da ce i ovaj pas, na kraju, naci neku srecu.
ssvetlana92 ssvetlana92 12:08 15.04.2010

Još jedan skup

Danas će se održati skup ispred Skupštine, povodom monstruoznog sakaćenja životinja, u 17h, povedite svoje ljubimce
dolybell92 dolybell92 12:53 15.04.2010

Re: Još jedan skup

ssvetlana92
Danas će se održati skup ispred Skupštine, povodom monstruoznog sakaćenja životinja, u 17h, povedite svoje ljubimce


Vodite računa da slučajno ne zapiške neko drvo u
u Pionirskom parku... može posle da "istruli" i
moraće da ga poseku...
petar310 petar310 13:01 15.04.2010

Dušanov zakonik

Hvatam sebe kako već treći put na google.com prekopavam šerijatski zakon sa onim odsecanjem ekstremiteta.

Meni je kada sam pročitao vest prva misao bila Dušanov zakonik, i kako bi monstrumu, koji je to uradio trebalo, trebalo isto tako odseći sva četiri ekstremiteta.
Inače prošle godine je bilo 660 godina od proglašenje Dušanovog zakonika 1349. na saboru u Skoplju. Evo jednog od članova zakonika:
"Sve sudije da sude po zakoniku, pravo kako piše u zakoniku, a da ne sude po strahu od carstva mi" (član 172)

Znači rigorozni zakoni i rigorozno poštovanje zakona nam je potrebno, a šta imamo...
Velja je upravo odličan reprezent toga šta se i kako radi u srpkom pravosuđu i zato maksimalno podržavam što se u nekoliko postova osvrnuo na njegov lik i delo. Kada je on "mučki sa leđa" malo potkačen po nosu, napadač je ekspresno za srpske pravosudne standarde osuđen na dve godine (bilo bi lepo da se svi procesi u Srbiji završavaju tako brzo). Velja sa svim svojim siledžistvima, nikad nije ni došao do suda, a ako ikada bude i došao predmet će se verovatno zagubiti u nekoj fioci i zastareti...
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:33 15.04.2010

TO ŠTO ŽIVIMO I U ČEMU ŽIVIMO....

“Da je Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, opet bi bila sto puta bolja od svega što je nakon nje nastalo.To što mi živimo, to u čemu živimo, to još nema svoga naučnog imena.”
Abdulah Sidran
kandabata kandabata 14:36 15.04.2010

Re: update

ivankagrump
Huligani napali putnike u vozu


od sakacenja zivotinja do pljacki vozova i sve to u 48 sati. Prevazilazimo sami sebe
Andrya Andrya 13:43 15.04.2010

imao sam tu

nesrecu da je vidim sa prozora kako se jedva krece, kako jedva zivi! Posle toga ispred zgrade kako krvari...
Lezala je pored puta, jedva mrdajuci, a pored je servis, za koji ne znam kako je dobio dozvolu da se tu nalazi jer stalno turiraju motore i to je tako visokofrekventan zvuk a svuda okolo su zgrade, inace je Medakovic 2 poznat kao porodican kraj, tj. mladi sa decom i gomila penzionera. Zvuci su od ranog jutra, da ne pricam o prosutom ulju, delovima, isparenjima, idealno za zdrav zivot. Ljudi iz servisa je nisu ni pogledali, prolazili su pored totalno ignorisuci jad i nemoc, strasno samo posmatrati. Licno bih voleo da se optuze za nemar prema zivotinjama i da se kazne, pozeljno i zatvore, kako bi sredstva otisla u neki fond ili cak za kupovinu proteza jadnoj Mili, jer nisu nista bolji od pocinioca ove monstruoznosti.
Kasnije je jedva krenula da prelazi ulicu, bez laganja joj je trebalo skoro 30 minuta za 10 metara, do bare. Licno nisam znao sta da radim, poceo sam da kopam po netu brojeve, dobijajuci stalno informaciju da niko nije zaduzen za to, i da se zovu sinteri!!! Sinteri za ranjenu zivotinju??? Nisam znao nekog veterinara niti dresera, osecam se vrlo lose sto nisam mogao da pridjem i nekako pomognem, iskreno nemam stomak za takve stvari, ne znam ko bi posle meni pomogao...
Bez vredjanja ikoga, ali deo ispod Medaka 2, odakle pocinje Marinkova bara, izgleda kao neko predgradje pakistanskog grada. Ne cudi me sto se to tu desilo, jer svako ko zivi ovde zna kakva je situacija i ko se tamo nalazi. Jos ce biti smesno kada ce ova vlast dozvoliti legalizaciju tog cvorista prljavstine i smrada (drugi opis ne postoji i nije metafora) samo zarad novca, bez ikakvog razmisljanja sta se tamo nalazi, i to 6km daleko od Narodne skupstine.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:43 15.04.2010

Re: imao sam tu

drugi put, molim te, ako ne znaš da zoveš taksi i odneseš psa kod bio kod veterinara, kontaktiraš mene a pp, ja ću doći taksijem iz centra na yebeni Medak da je odnesem u prvu veterinarsku ambulantu! da joj daju nešto protiv bolova i da joj previju noge, ne može da košta mnogo a oni će znati koga dalje da kontaktiraju. da je gledaš danima sa prozora kako se muči, bolje da si platio nekom da joj puca u glavu i da je na taj način lišiš muka! nisi znao ni za jednog veterinara a imaš internet?! google it!!!!
Andrya Andrya 15:17 15.04.2010

Re: imao sam tu

ovo sto si napisala je samo da je nesto napisano: danima? pucati u glavu? o cemu ti to? pa to vece je nadjena...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:33 15.04.2010

Re: imao sam tu

Andrya
ovo sto si napisala je samo da je nesto napisano: danima? pucati u glavu? o cemu ti to? pa to vece je nadjena...

pa gledao si je bar 30 minuta kako prelazi 10 metara? ja ne bih izdržala toliko!
smokvica92 smokvica92 16:14 15.04.2010

Re: imao sam tu

Andrya
Ljudi iz servisa je nisu ni pogledali, prolazili su pored totalno ignorisuci jad i nemoc, strasno samo posmatrati. Licno bih voleo da se optuze za nemar prema zivotinjama i da se kazne, pozeljno i zatvore, kako bi sredstva otisla u neki fond ili cak za kupovinu proteza jadnoj Mili, jer nisu nista bolji od pocinioca ove monstruoznosti.


Izvinite, ali po čemu ste Vi bolji od ljudi iz servisa? Zato što ste je gledali? Gledali kako bez šapa prelazi ulicu 30 minuta?

Andrya Andrya 16:23 15.04.2010

Re: imao sam tu

BebaOdLonchara
Andrya
ovo sto si napisala je samo da je nesto napisano: danima? pucati u glavu? o cemu ti to? pa to vece je nadjena...

pa gledao si je bar 30 minuta kako prelazi 10 metara? ja ne bih izdržala toliko!

po tvojoj prici si neka super heroina, sigurno mozes

nisam je gledao, nisam mogao i bilo mi je strasno lose, i zasto da se pravdam bilo kome, kada sam vec zvao i gledao kako da pomognem?
@ smokvica92
prvo, nisam znao sta se desava sa psom dok nisam sisao ispred zgrade, posle sam povezao i napisao citav post

ovo je cisto vulgarizovanje svega sto sam napisao, izgleda da citanje lose ide, tako da necu vise ni komentarisati
samodakazemnesto samodakazemnesto 23:01 15.04.2010

Re: imao sam tu

BebaOdLonchara
drugi put, molim te, ako ne znaš da zoveš taksi i odneseš psa kod bio kod veterinara, kontaktiraš mene a pp, ja ću doći taksijem iz centra na yebeni Medak da je odnesem u prvu veterinarsku ambulantu! da joj daju nešto protiv bolova i da joj previju noge, ne može da košta mnogo a oni će znati koga dalje da kontaktiraju. da je gledaš danima sa prozora kako se muči, bolje da si platio nekom da joj puca u glavu i da je na taj način lišiš muka! nisi znao ni za jednog veterinara a imaš internet?! google it!!!!



bebo,sad sam besna sto si me preduhitrila!
i ot tako lik ispisa,ocekujuci da se sazalimo na NJEGA???
ja vise nemam reci,sad cu da predjem na dela. idem da izglancam bejzbol palicu i da je nosim u reveru. reci vise nista ne znace.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana