Ekonomija| Region

a da nema "seča srpskih predajnika" na jugu kosova veze sa

ana_radmilovic RSS / 25.04.2010. u 18:33

podatkom da telekom kosova kao i telekom srbije merka da kupi dojče telekom?

  "menadžment telekoma srbije izdao nalog da se obustavi dotok telekomovog internet signala provajderima na Kosovu i Metohiji"  kaže "beta" (mada naglašava vest kao nezvaničnu) - i to je inače jedina konkretna reakcija iz srbje... ostalo su izražaanja čudjenja i zabrinutosti

onda se internet signal vraća ali niko ne demantuje nezvaničnu vest. pregovara se o fiksnoj telefoniji (koja, zanimljivo radi u albanskik sredinama iako je ti i dalje srpska fiksna telefonija, tj telekom srbje) 

onda srbima u selima dele besplatne kartice kosovskog provajdera "valja" (044)  od kojih nesretnici nemaju ama baš nikakve koristi jer su impulsi preskupi,  a i ne znaju brojeve hitne pomoći i policije, plaše se... 

onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i  poziva na demonstracije  i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...

 

bolje da slušam veitsa, ne mogu da se nerviram 

 

 

 



Komentari (60)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 18:42 25.04.2010

Ko koga

podatkom da telekom kosova kao i telekom srbije merka da kupi dojče telekom?

namerava da kupi?
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:44 25.04.2010

Re: Ko koga

niccolo

namerava da kupi?

kibicje
mariopan mariopan 18:47 25.04.2010

Re: Ko koga

Pa sve što se radi ili ne radi ima veze sa nekim parama a kojim i čijim saznaćemo.
Samo sam ucvikala da će tebi biti onemogućeno da se javljaš svojima telefonom i nama na blogu ako i internet pridave?
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:11 25.04.2010

Re: Ko koga

mariopan
Pa sve što se radi ili ne radi ima veze sa nekim parama a kojim i čijim saznaćemo.
Samo sam ucvikala da će tebi biti onemogućeno da se javljaš svojima telefonom i nama na blogu ako i internet pridave?


ne koristim srpski net, ne brini
ipak - hvala na "ucvikavanju" lepo zvuči da se neko zabrine i za mene jadnu :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:47 25.04.2010

Re: Ko koga

podatkom da telekom kosova kao i telekom srbije merka da kupi dojče telekom?

Pasiv bi trebalo, da budu kupljeni.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:23 25.04.2010

Re: Ko koga

Jelica Greganović
podatkom da telekom kosova kao i telekom srbije merka da kupi dojče telekom?

Pasiv bi trebalo, da budu kupljeni.

jok, nego ovako:
"a da nema "seča srpski predajnici" na jug kosova veze s' podatak da telekom kosova ko i telekom srbije 'oće da kupi provajder iz nemačku?"
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:33 25.04.2010

Re: Ko koga

"a da nema "seča srpski predajnici" na jug kosova veze s' podatak da telekom kosova ko i telekom srbije 'oće da kupi provajder iz nemačku?"

Mož da bidne.
nurudin nurudin 18:48 25.04.2010

Бого мој...

Укључио сам компјутер у намери да видим шта се дешава по овом питању, да ли сте писали о овом проблему који ни сам не могу да дефинишем...Ово је, Ана, потпуни хаос, заиста ми није јасна ни намера, ни поента..., а још мање реакције наших званичника...Потпуна лудница, а све преко грбаче обичног човека...

Бого мој, зашто кажњаваш тежака...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:51 25.04.2010

Re: Бого мој...

nurudine, predvidljivo je, ono što je svinjarija u celoj priči je što nisu pripremili te ljude da se organizuju nekako.
južno od ibra je druga država i to nam je valjda jasno, problem je što su uzeli da seku te predajnike, ruše i detoniraju na nekim mestima u 5 u zoru, pa se svet uspaničio.

ana_radmilovic ana_radmilovic 18:57 25.04.2010

Re: Бого мој...

nurudine, preproučujem vam IPKO ( 049) nikakao "valja (044)
nurudin nurudin 19:02 25.04.2010

Re: Бого мој...

ana_radmilovic
južno od ibra je druga država i to nam je valjda jasno, problem je što su uzeli da seku te predajnike, ruše i detoniraju na nekim mestima u 5 u zoru, pa se svet uspaničio


Немам речи, био сам ван Косова, али ми се телефон усијао од позива како би људи проверили да ли сам доступан, и то проверавање је било непријатно; могу само да претпоставим стресну ситуацију код тамошњих мештана..падали сте ми на памет и Ви, шта једна новинарка ради без телефона и интернета...

А, кога је на концу свега брига...Међународну заједницу???
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:06 25.04.2010

Re: Бого мој...

nurudin
..падали сте ми на памет и Ви, шта једна новинарка ради без телефона и интернета...

hvala na brizi, nurudine
ja imam ipko internet a o radu telekom mreže na p.p.
nurudin nurudin 19:09 25.04.2010

Re: Бого мој...


ana_radmilovic
nurudine, preproučujem vam IPKO ( 049) nikakao "valja (044)


Хвала Вам, то се зове другарство...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:48 25.04.2010

Re: Бого мој...

ruše i detoniraju na nekim mestima u 5 u zoru, pa se svet uspaničio.

Zar im je bilo malo gruvanja, aman...
Innana Innana 21:53 25.04.2010

Re: Бого мој...

Jelica Greganović
ruše i detoniraju na nekim mestima u 5 u zoru, pa se svet uspaničio.

Zar im je bilo malo gruvanja, aman...

Ma jok navikli smo. Nama cudno ako bar jednom mesecno negde nesto ne grune. To onako rekreativno da se ne ispadne iz fazona
A i prolece je. Od kako sam ovde ni jedno prolece nije proslo bez izvinite na izrazu (ali nemam adekvatan izraz) pi*darija...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:03 25.04.2010

Re: Бого мој...

Reči nemam...
pereca011 pereca011 23:08 25.04.2010

Re: Бого мој...

iskusna
Innana Innana 18:50 25.04.2010

Vala 044

Hvala sto ste bar vi pomenuli ono sto javnost u Srbiji ne zna. A to je da je mobilna mreza na Kosovu uspostavljena preko pozivnog broja +377 sto znaci da je akcija deljenja brojeva onim nesrecnim ljudima od strane kosovskih vlasti cinizam bez presedana. Jer da bi nasi ljudi zvali svoje prijatelje, rodbinu bilo koga, moraju minut razgovora da plate papreno, preko 1 eura minut. Albanci masovno koriste nase brojeve jer su mnogo povoljniji za komunikaciju sa ostatkom okruzenja.

Slazem se sa vama da je situacija sizofrena, takva je vec duze vreme. Pre proglasenja nezavisnosti NI JEDNA veca srpska firma nije mogla da dobije legalnu licencu, iako su maksimalno postovali proceduru. Mogla bih roman u nastavcima o pregovorima na kojima sam licno bila prisutna godinama, kako za Telekom, EPS, Jugopetrol, tako i za druge kompanije. Posle proglasenja naravno je tek nezamislivo.

Javnost takodje ne zna da su oni predajnici IPKO kompanije na severu KiM postavljeni nelegalno odnosno bez legalne papirologije.Ne opravdavam nasilje nego isticem ocigledne momente koji nisu javnosti prezentovani.
Hvala na prostoru da kazem ono sto me "jedi"...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:54 25.04.2010

Re: Vala 044

Innana


Javnost takodje ne zna da su oni predajnici IPKO kompanije na severu KiM postavljeni nelegalno odnosno bez legalne papirologije..


čula sam da je srušen neki IPKO predajnik u selu rudare kod zvečana. i ne znam da li je srušen onaj u leposaviću

da, slažem se da je deljenje "valja" 00377(0)44 ... cinizam. a o cinizmu izjava vazda nepripremljenih zvaničnika rs da ne govorim.
Innana Innana 19:00 25.04.2010

Re: Vala 044

ana_radmilovic
Innana


Javnost takodje ne zna da su oni predajnici IPKO kompanije na severu KiM postavljeni nelegalno odnosno bez legalne papirologije..


čula sam da je srušen neki IPKO predajnik u selu rudare kod zvečana. i ne znam da li je srušen onaj u leposaviću

da, slažem se da je deljenje "valja" 00377(0)44 ... cinizam. a o cinizmu izjava vazda nepripremljenih zvaničnika rs da ne govorim.


Znam gde su oba predajnika, i kako su sagradjeni i kako nisu ispostovali proceduru koja je normalna svuda u svetu. Cinicno je da se neko poziva na zakon i red koji flagrantno krsi na svakom koraku. By the way oba su srusena. I nesto mi ne idu suze zbog toga...
O nasim zvanicnicima ne bih, jer pre svega ne kontrolisu dembele koji rade u nasim lokalnim strukturama svugde na KiM...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:50 25.04.2010

Re: Vala 044

čula sam da je srušen neki IPKO predajnik u selu rudare kod zvečana.

Jeste, čulo se do Slovenije, ovde su to odmah objavili, jerbo je Ipko u vlasništvu slovenačkog, državnog, Telekoma Slovenija.
jaksa scekic jaksa scekic 18:52 25.04.2010

Uvod

u podelu Kosova
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:55 25.04.2010

Re: Uvod

jaksa scekic
u podelu Kosova

ja napisala (upravo to) za novu srpsku... kad objave šaljem link
jaksa scekic jaksa scekic 19:04 25.04.2010

Re: Uvod

ana_radmilovic
jaksa scekic
u podelu Kosova

ja napisala (upravo to) za novu srpsku... kad (ako) objave šaljem link


Sve mirise i vodi ka tome, koliko ja vidim u ovom trenutku
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:07 25.04.2010

Re: Uvod

jaksa scekic
koliko ja vidim u ovom trenutku

i ja
pereca011 pereca011 23:10 25.04.2010

Re: Uvod

Sta cete,mora se.Ne mozete sve da dobijete a Srbija nista.
nije fer.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:12 25.04.2010

Re: Uvod

pereca011
.Ne mozete sve da dobijete a Srbija nista.
nije fer.

tačno, ne možemo (mi) sve da dobijemo a srbija ništa
lakipingvin lakipingvin 18:41 26.04.2010

Re: Uvod

ana_radmilovic
jaksa scekic
koliko ja vidim u ovom trenutku

i ja

pre sat vremena i foreign affairs "odjednom" objavi Gvosdev clanak tako da to oko podele vise nije dim vec manja vatra ja bi reko http://www.foreignaffairs.com/articles/66392/nikolas-k-gvosdev/unfreezing-kosovo?src=fb]

Innana Innana 19:07 25.04.2010

Legalizam

Ja bih da dodam da bez obzira na pozivanje na neki red i zakon od strane albanskih institucija, bilo je mnogo lepsih i laksih nacina da se odradi sve ovo. Uz mnogo manje trauma i stresa.
Ovo je jos jedno urcenje, kao kad su ceo sever Kosmeta odsekli iz sistema snabdevanja strujom.
Medjunarodna zajednica po obicaju kulira. S obzirom da radim sa strancima, pritisak u poslednjih godinu dana, jos vise u proteklih 6 meseci da pokazu neki boljitak i pomak u stvaranju nove drzave u kojoj caruje red, buduceg clana EU je rastao i rastao. Otuda i onaj nesrecno i na brzinu sklepan plan o Severu. No o tome drugom prilikom.
Njima se zuri da se rese vruceg krompira. Iako nezvanicno priznaju da su napravili velike greske u koracima, to javno ne mogu da kazu, ulozi su preveliki.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:09 25.04.2010

Re: Legalizam

Innana
, bilo je mnogo lepsih i laksih nacina da se odradi sve ovo. Uz mnogo manje trauma i stresa.

naravno
G r o f G r o f 19:52 25.04.2010

bem te učiteljico, istorijo...

onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i poziva na demonstracije i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...


...tako je i Milošević branio.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:56 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

G r o f


...tako je i Milošević branio.

i vala odbranio
Innana Innana 20:03 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

G r o f
onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i poziva na demonstracije i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...


...tako je i Milošević branio.

Ne tako su Albanci radili sve vreme i na kraju odradili posao. Ko je nama kriv kad prvo nismo jedinstveni, nemamo definisanu strategiju i jos bolje nemamo PR poteze. Albanci salju protestna pisma za svaku mogucu glupost, u svakom naselju, a nasi cute ko mule, cak i kada gori pod nogama. U tome je razlika.
expolicajac expolicajac 20:10 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

Imaš li ideju šta bi moglo da se uradi
Innana Innana 20:18 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

expolicajac
Imaš li ideju šta bi moglo da se uradi

Jel to pitanje upuceno meni?

Kao i sva ostala delikatna pitanja, pitanje telekomunikacija i status svih velikih srpskih firmi jeste i mora da bude deo onoga sto ja zovem statusni paket. Dakle neraskidivo je vezan za statusne pregovore koji ce morati da se dogode, kad tad. Do tada omoguciti rad Telekoma uz placanje neke simbolicne nadoknade, koja nece biti u formi placanja poreza vec ne znam kako bi ga formulisali, a da ne izgleda kao priznavanje nezavisnosti.

Navela sam gore primer Jugopetrola cija je kompletna imovina opljackana. Nisu im dali licencu jer bi onda morali da mnogo toga nadoknade. I tako u krug. Bezocna pljacka privatne/akcionarske imovine je i dovela do toga da makar pod UNMIK-om nismo mogli do licence.

Uostalom ni albanske firme ne placaju vodu koju slobodno koriste iz jezera Gazivode, a ovamo nama Srbima prebacuju da ne placamo vodu...I tako u krug...
Sizofreno kazem ti uz blagoslov EU.
expolicajac expolicajac 20:36 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

Da tebi sam uputio pitanje. Posle tvog odgovra i razmišljanja koje je iskreno ljudsko, mogu ti samo dati savet koji je uputila meni naša draga "mariopan" kada me je u jednom trenutku blogovanja udarila "žila glupača". Uzmi sadi cveće i šišaj travu ako imaš travnjak. Nisu bitne ljudske sudbine, našeg naroda koji imajući nadu, živi u nemogućim uslovima na područiju AP Kosovo. Sačuvaj razum i ljudsku dobrotu, kojom se može samo dići iz pepela ono što su neki neinformisani i neobavešteni uspeli da pokriju muljem ljudske pohlepe. Ako ti nešto nužno treba pusti poruku, učniću sve što je u mojim moćima da ti sačuvam nadu da se digneš iz pepela.
Innana Innana 21:21 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

expolicajac
Da tebi sam uputio pitanje. Posle tvog odgovra i razmišljanja koje je iskreno ljudsko, mogu ti samo dati savet koji je uputila meni naša draga "mariopan" kada me je u jednom trenutku blogovanja udarila "žila glupača". Uzmi sadi cveće i šišaj travu ako imaš travnjak. Nisu bitne ljudske sudbine, našeg naroda koji imajući nadu, živi u nemogućim uslovima na područiju AP Kosovo. Sačuvaj razum i ljudsku dobrotu, kojom se može samo dići iz pepela ono što su neki neinformisani i neobavešteni uspeli da pokriju muljem ljudske pohlepe. Ako ti nešto nužno treba pusti poruku, učniću sve što je u mojim moćima da ti sačuvam nadu da se digneš iz pepela.


Nemam bastu
A i da imam bastu, nemam vodu posto zivim u KM gde smo kaznjeni nemanjem vode u letnjim mesecima. Doduse nisam imala vodu jedno 3 i po dana za Uskrs a nije bilo vruce pa da se vade na veliku potrosnju...Valjda zato sto sam ovde u epicentru sa porodicom razmisljam malo drugacije...
Hvala na lepim recima. Inace ima puno ljudske dobrote ovde oko mene i nekog sveta sa divnim dusama. Nismo se svi kolektivno iskvarili kao sto se cesto predstavlja u javnosti...
G r o f G r o f 21:35 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

Do tada omoguciti rad Telekoma uz placanje neke simbolicne nadoknade,


To je rešenijeeee. Pa što ne kažeš...hahah..
Ipak vi za svaki slučaj kupite VALJA karticu. Na žalost realnost ne mari za virtualu u koju nas guraju.
Innana Innana 21:46 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

G r o f
Do tada omoguciti rad Telekoma uz placanje neke simbolicne nadoknade,


To je rešenijeeee. Pa što ne kažeš...hahah..
Ipak vi za svaki slučaj kupite VALJA karticu. Na žalost realnost ne mari za virtualu u koju nas guraju.

Hvala sto se brinete...Ipak ja sam na severu a mi ovde volimo da koristimo II Njutnov zakon
Tako da ipak necu zuriti sa kupovinom kartice
G r o f G r o f 22:24 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

mi ovde volimo da koristimo II Njutnov zakon


Innana, sad si me zbunila.Ko je sila, ko masa, a ko daje ubrzanje???
Bez zezanja, mislim da Srbija stvar uporno rešava praznom puškom i povremenim udaranjem glavom u zid.
U toj igri najgore prolaze Srbi na Kosovu.
Mislim da bi se mnogo više postiglo pruženom rukom i prijateljskim razgovorom sa Albancima.
Oholost vas sa severa ne koristi Srbima na jugu..
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:27 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

G r o f

Ipak vi za svaki slučaj kupite VALJA karticu. Na žalost realnost ne mari za virtualu u koju nas guraju.

IPKO grofe, ipko - nemoj da mi zbunjuješ čitaoci.

p.s.

nisam razumela ono sa plaćanjem simbolične naknade. kome? za čega (što bi rekli u severnoj srpskoj pokrajini)
Innana Innana 22:49 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

G r o f
mi ovde volimo da koristimo II Njutnov zakon


Innana, sad si me zbunila.Ko je sila, ko masa, a ko daje ubrzanje???
Bez zezanja, mislim da Srbija stvar uporno rešava praznom puškom i povremenim udaranjem glavom u zid.
U toj igri najgore prolaze Srbi na Kosovu.
Mislim da bi se mnogo više postiglo pruženom rukom i prijateljskim razgovorom sa Albancima.
Oholost vas sa severa ne koristi Srbima na jugu..


Ako ostavimo shalu po strani, nema tu nikavih pusaka u prici. Svi znamo da je car go, ali je nije lako to pravno formulisati. Ima ova prica mnogo slojeva, tesko ih je pobrojati i opisati na blogu, mali je ovo prostor za takve stvari.

Drugo da nije bilo otpora na Severu ne bi bilo i nas, prosli bi ko i svi ostali . Ja sam do koske protiv nasilja, ali negde je morao da se koristi tvrdji stav.

A sad ozbiljno, kakve prijateljske ruke ti vidis na drugoj strani koja sprovodi nemilosrdnu represiju? Koja odbija bilo kakvo resenje ponudjeno vec godinama? Da nisam sedela na tim razgovorima pa da kazes da pisem u prazno?
Da li znas da je Mitrovica jedina prava urbana multi etnicka sredina na Kosovu? Nakaradna doduse, ali ipak sustinski nismo samo deo problema, nudili smo mi masu resenja, samo dzabe kad imas tvrd stav druge strane uz podrsku MZ.

Ne vidim nikakvu oholost na nasoj strani vec borbu za opstanak. Od '99 pozicija severa je drugacija jer snaga lezi u brojkama a dodaj na to geografski polozaj i jasno je da je invazija morala makar i simbolicno da stane na Ibru. Jug nije te srece, prvo zato sto su to samo ostrvca u moru, a drugo zato sto tamo realno nemaju sanse da bore jer ih ima malo.

Albanci da su hteli mogli su od '99 na ovamo da pokazu svoju velicinu i da maksimalno ispostuju Srbe. Jer da su to uradili mi ne bi imali argumente i poziciju koju imamo.Umesto da manjine drze ko malo vode na dlanu, vrsi se sistemska represija i neka vrsta aparthejda na svakom koraku na ocigled MZ koja ima obraza da pominje neki napredak i vladavinu prava. Umesto da pridobiju Srbe i da im pokazu da su gradjani Kosova (ja bih isla tom logikom) oni vrse ciscenje.
Pa mi reci kako i s kim da pricas na drugoj strani? S bivsim rukovodstvom UCK?
Ima filmova o stanju na terenu, Ninoslav Randjelovic, BBC, Rai...To je stanje stvari...

Sad ce Ana opet da me kritikuje sto pisem romane na njenom blogu...Ana brisi ako je dugacko..

ana_radmilovic ana_radmilovic 22:59 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

Innana

Pa mi reci kako i s kim da pricas na drugoj strani? S bivsim rukovodstvom UCK?
Ima filmova o stanju na terenu, Ninoslav Randjelovic, BBC, Rai...To je stanje stvari...

Sad ce Ana opet da me kritikuje sto pisem romane na njenom blogu...Ana brisi ako je dugacko..



pričaš (na drugo, trećoj, petoj strani) s kim moraš.
ana neće da briše komentar (to zbog ninoslava randjelovića, inače bi odma' )

p.s.
šalim se, i izvini za ono (mislim da ti nisam obrisala komentar nego sam se žalila na dužinu, a ja sam mislila da ti imaš autorsku opciju.... da ne dužim - izvini)
ja brišem samo one komentare u kojima nanjušim antipušačku kampanju (agresiju, tačnije)
Innana Innana 23:17 25.04.2010

Re: bem te učiteljico, istorijo...

ana_radmilovic
G r o f

Ipak vi za svaki slučaj kupite VALJA karticu. Na žalost realnost ne mari za virtualu u koju nas guraju.

IPKO grofe, ipko - nemoj da mi zbunjuješ čitaoci.

p.s.

nisam razumela ono sa plaćanjem simbolične naknade. kome? za čega (što bi rekli u severnoj srpskoj pokrajini)


Pa uvek je lova problem. Ili ce da podmazu pa da rade nesmetano, il' ce da plate nekakv harac koji nece biti protumacen kao priznavanje nezavisnosti. To je ono para vrti gde burgija nece logika. Ovde na KiM je zona sumraka. Sve moze uz podmazivanje, ama bas sve. I ono cega nema, ce ga ima uz podmazivanje...Ja tako kontam, mozda gresim..
samodakazemnesto samodakazemnesto 20:34 25.04.2010

alo,alo

predsednik srbije je zaprepashchen!
dosta od nas.
samodakazemnesto samodakazemnesto 20:35 25.04.2010

Re: alo,alo

da prijavim i preporuku za blog.
sesili sesili 20:53 25.04.2010

Re: alo,alo

Preporuka, naravno, mada su me komentari zbunili. Fakat je da, za razliku od Albanaca, nismo složni, ali da se baš tako seku veze, a mi nemoćni...
samodakazemnesto samodakazemnesto 20:58 25.04.2010

Re: alo,alo

mi smo uvek nemocni,izmanipulisani,napadnuti,nevini,pobedili,pravedni,tako mali,a tako veliki,ceo svet je protiv nas,mi smo savrseni i da skratim,mi smo nebeski narod,bre!
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:05 25.04.2010

Re: alo,alo

samodakazemnesto
i da skratim,mi smo nebeski narod,bre!

i šta će nam telefoni kad imamo telepatske sposobnosti (bre!)
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:12 25.04.2010

Re: alo,alo

telefone su izmislili tako neki strani placenici i domaci izdajnici ko ti. ti si namerno tamo da bi nas cinkarila. nama. priznaj!
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:14 25.04.2010

Re: alo,alo

sesili
Preporuka, naravno, mada su me komentari zbunili. Fakat je da, za razliku od Albanaca, nismo složni, ali da se baš tako seku veze, a mi nemoćni...


sesili,obe smo dale preporuku,a pise da ima samo jedna. neko laaagi,ti ili ja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:21 25.04.2010

Re: alo,alo

sesili
Preporuka, naravno, mada su me komentari zbunili...

koji kometari?
sad ste vi mene zbunili
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:26 25.04.2010

Re: alo,alo

ana_radmilovic
sesili
Preporuka, naravno, mada su me komentari zbunili...

koji kometari?
sad ste vi mene zbunili


mislim da je sesili htela reci da ne moze verovati sta se sve moze kriti iza seche kablova. a to je saznala upravo iz komentara ovde.

idem dati sebi preporuku za misljenje.
vlkdrag vlkdrag 21:31 25.04.2010

Ne bih da dižem paniku

ali, deo priprema za svaku akciju koja podrazumeva korišćenje sile radi zauzimanja određenog prostora jeste prekid komunikacija. Živeo i radio u enklavama od 99te, sećam se vremena kada smo instalirali UKT stanice da bi postojao ikakav kontakt, zatim polako po neki satelitski telefon, pa Karić uglavio dil za 063, pa onda bilo lakše i za 064... Bilo bi super da se iza svega krije privremena borba za udaju mlade
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:37 25.04.2010

Re: Ne bih da dižem paniku

preporuka za naslov
al neće biti ništa... ljudi samo implementiraju državu, na malo nezgrapan način doduše
a mi se zbunili jer nam nije javljeno
miloradkakmar miloradkakmar 22:47 25.04.2010

Sramota

onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i poziva na demonstracije i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...

Umesto da oni oštro reaguju , u vatru stavljaju napaćeni narod.
Uskoro treba očekivati da se povuku u Beograd.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:37 25.04.2010

Re: Sramota

miloradkakmar

Umesto da oni oštro reaguju , u vatru stavljaju napaćeni narod.
Uskoro treba očekivati da se povuku u Beograd.

već su, samo daju izjave (iz beograda)
krkar krkar 01:20 27.04.2010

Ministarstvo za lude i zbunjene

onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i poziva na demonstracije i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...


A kako ih obaveštavaju kad nema telefona?

Kurirom?

Ili ide dobošar: Achtung! Achtung! Es wird bekannt gegeben!
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:19 27.04.2010

Re: Ministarstvo za lude i zbunjene

krkar
onda genijalno ministarstvo za kim, čija je inače svrha izdavanje saopštenja, prevazilazi sebe, i poziva na demonstracije i traži od nesretnika po selima koji su ostali bez telefona da se organizuju ida oštro reaguju...


A kako ih obaveštavaju kad nema telefona?

Kurirom?

Ili ide dobošar: Achtung! Achtung! Es wird bekannt gegeben!


daju izjave i saopštenja za tv i novine.

mene je zbunilo, kako da se narod samoorganizuje bez telefona.

samodakazemnesto samodakazemnesto 07:31 27.04.2010

Re: Ministarstvo za lude i zbunjene

pa sama si rekla,telepatski.
ali zamisli licemerja. izadjite vi na ulicu,mi cemo vas podrzavati iz beograda. sta vise,navijati za vas preko ekrana.
bolej da su pozvali narod u bg da izadje na demonstracije protiv NJIH. jer narodu je izgleda super,chim chuti.
mada,ne znam ni ko bi im bio alternativa.bem ti zemlju u kojoj je revolucija solucija. ajme,evo stiha niotkuda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana