Društvo| Ekologija| Nauka| Politika| Život

Koliko smo lakoverni?

myredneckself RSS / 28.06.2010. u 17:49

Mnogi periodi na našem razvojnom civilizacijskom putu bili su prepuni značajnih događaja, otkrića i prosvetljenja. Danas živimo New Age period i pitam se da li bismo ga mogli nazvati  dobom lakovernosti, pa i šarlatanstva? Da, krivi smo. Često smo naivni i lakoverni, odnosno lako nas obmanjuju. Kako objasniti brzinu kojom gutamo razne poluistine, pogrešne premise i druge tlapnje, o raznim parolama da i ne govorim, kojima nas zasipaju razni reklameri, marketari, kvazi naučnici, pa i političari, sve u borbi za našu naklonost? Ako je za utehu, poznata je ta slabost lakovernosti i od ranije. Još je Phineas Taylor Barnum (1810-1891) američki šoumen, zabavljač, vlasnik cirkusa i muzeja frikova, biznismen, bio poznat kao prvi "showbiz millionaire" , promovišući na svojim predstavama proslavljene hoax-ove. Ništa manje nije poznat ni po svojoj izreci "There's a sucker born every minute".

Eh, pa da bi se izlečili od lakovernosti, kao u svakoj bolesti moramo se suočiti i konstatovati da ona postoji. To, dakle nije  u pitanju.  Ne sumnjam da je svako od nas ponekad bio lakoveran, ali je u pitanju   stepen ogrezlosti u ovoj slabosti. Koliko smo ogrezli u volji i nameri da verujemo u ono što želimo da čujemo, umesto da se suočavamo sa istinom.

Pročitala sam neki dan jedan prilično stari,  ali  smešan članak na Rec. humor funny sajtu i želim da ga podelim sa vama. Ja sam mislila da smo mi jedan od najlakovernijih naroda, ali posle ovoga vidim da je to sa Amerima mrtva trka. Članak govori o ljudskoj lakovernosti i koliko  neki " naučni" alarmisti umeju da uslovljavaju naše ponašanje i proizvedu strah od svega u našem okruženju.

Mladić sa Eagle Rock Junior High škole napravio je  eksperiment na Greater Idaho Falls Science Fair. On je tražio potpise i podršku o zabrani "dihydrogene monoxid-a" (H2O, najobičnija voda) , kao veoma štetnoj hemikaliji, i to zato što,

- može izazvati prekomerno znojenje i povraćanje

- glavni je sastojak kiselih kiša

- u gasovitom stanju može izazvati teške opekotine

- ako se inhalira, može izazvati smrt

- izaziva eroziju

- smanjuje efektivnost automobilskih kočnica

- pronađen je u tumorima kod pacijenata obolelih od raka...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

U peticiju za zabranu "hemikalije" bilo je uključeno 50 ljudi.

- 43 je bilo za zabranu

- 6 je bilo neodlučno

- 1 je samo prepoznao da se radi o vodi

Naravno, momak je na ovom sajmu osvojio prvu nagradu.

Tune by Dolly Parton, Where have all the flowers gone

PS

Ova pesma ima milion izvođenja, ali ja kao "myredneckself",  fan  starog dobrog folka, Dilana, Toma Henksa, filma Forest Gamp i tome slično, odlučila sam se  za Doli.  ;)

 

 

 

 




Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 18:02 28.06.2010

Lakonevjernik

Lakovjernost je ono što se političarima najviše dopada kod glasača.

Baš sam prije neki dan spomenuo, negdje na blogu, onu staru parolu iz devedesetih, kojom je SPS podgrijavao takvo jedno lakovjerničko-slabomisleće-kratkopamteće stanje kolektivne svijesti.

NAROD NIKO NE MOŽE PREVARITI

kakva hipokrizija, em varaš taj isti narod, em ga tapšeš po ramenu kako je nezajebljiv.
myredneckself myredneckself 18:44 28.06.2010

Re: Lakonevjernik

NAROD NIKO NE MOŽE PREVARITI

Kakvo udvaranje, ko ne bi poverovao, doc
docsumann docsumann 18:49 28.06.2010

Re: Lakonevjernik

Kakvo udvaranje, ko ne bi poverovao, doc

Upravo to. Ko ne bi povjerovao kad mu kažu da je lijep i pametan.
Možda bi samo pametni posumnjao da nije baš lijep...
loader loader 01:18 29.06.2010

Re: Lakonevjernik

Verujete u ovo što je mali uradio? :)

myredneckself myredneckself 01:45 29.06.2010

Re: Lakonevjernik

Verujete u ovo što je mali uradio? :)

Pa stvarno treba paziti na želje, jer se ostvaruju. Eto, verujem. Nego,
ovaj mališa bi mogao nešto da uradi s našim kišnim oblacima, kad već zna
loader loader 01:49 29.06.2010

Re: Lakonevjernik

Izvrsno primećeno! :)
Nego... danas je dvaput bio pljusak i oba puta me do gole kože .. <_<
Eh, da sam u tim trenucima imao ovog malog naučnika-iluzionistu ..! koji "vedri i oblači"

docsumann docsumann 18:04 28.06.2010

A to što sam 1.

nekom drugom prilikom ...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:20 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

docsumann, nisi ništa ni zaslužio, jer si lakoveran.
docsumann docsumann 18:33 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

docsumann, nisi ništa ni zaslužio, jer si lakoveran

nisam ja lakovjeran nego naivan
myredneckself myredneckself 18:51 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

Vojislav Stojković
docsumann, nisi ništa ni zaslužio, jer si lakoveran.


Vojislavu, jer se ne da prevariti.
Ja poverovala da ćeš na duži odmor kako si kazao, kad eto tebe. Baš lepo Vojislave

myredneckself myredneckself 18:54 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

docsumann
nekom drugom prilikom ...

Ne, ne doc, ne gubi mi se tvoje poverenje
Prvom po običaju...


docsumann docsumann 18:58 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

Prvom po običaju


Naravski, hvala.
myredneckself myredneckself 19:43 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

nisam ja lakovjeran nego naivan

А јел има ту неке веће разлике!
docsumann docsumann 19:47 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

А јел има ту неке веће разлике

ima, nikakve
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:28 28.06.2010

Re: A to što sam 1.

myredneckself

Ja poverovala da ćeš na duži odmor kako si kazao, kad eto tebe. Baš lepo Vojislave



Pa, ni najveći proroci i svetitelji nisu postili duže od 40 dana.
jesen92 jesen92 18:21 28.06.2010

ne znam

..da li se ovde radi o lakovernosti ili o nezainteresovanosti za ono sto se potpisuje ili pak o neznanju....Imam utisak da je obrazovanje svuda u krizi tj da su "siroke narodne mase" ,cak i u razvijenim zemljama, veoma neobrazovane... ..volela bih da gresim...

btw..mislim da takva peticija ne bi "prosla" pre 20 godina na prostoru "iza gvozdene zavese" ....
myredneckself myredneckself 18:37 28.06.2010

Re: ne znam

ne znam
..da li se ovde radi o lakovernosti ili o nezainteresovanosti za ono sto se potpisuje ili pak o neznanju....Imam utisak da je obrazovanje svuda u krizi tj da su "siroke narodne mase"

Mislim o svemu pomalo, a dodaj preplašenost od svega i svačega
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:12 28.06.2010

Re: ne znam

..da li se ovde radi o lakovernosti ili o nezainteresovanosti za ono sto se potpisuje ili pak o neznanju....Imam utisak da je obrazovanje svuda u krizi tj da su "siroke narodne mase" ,cak i u razvijenim zemljama, veoma neobrazovane.


Naravno da su - u apsolutno svim zemljama - široke narodne mase neobrazovane. Da su svi veoma obrazovani u nekoj državi, propala bi država. Ma koliko paradoksalno zvučalo - bez neobrazovanih nema ni države.

Što se tiče datog primera potpisivanja peticije protiv vode...

Niti su u srednjem veku vernici znali razliku između hrišćanske crkveno odobrene molitve i 'paganske' molitve koja je u sebe inkorporirala elemente hrišćanstva, niti široke narodne mase danas znaju razliku između prave nauke i onoga što zvuči kao nauka.

Poražavajuće je, pak, da je u prošlosti zvanična Crkva činila sve da vernicima objasni razliku, a da današnji naučnici - da prostite - zahebavaju narod tako što im namerno podmeću nešto što nije nauka, već samo zvuči kao nauka, ne bi li u toj situaciji narod ispao glup, a oni ekstra pametni (kao u citiranom primeru).

Ne radi se tu o lakovernosti, već o poverenju. Izigranom poverenju. Jel' poenta nauke da ističe glupost širokih narodnih masa? Hebo takvu nauku...
jesen92 jesen92 23:03 28.06.2010

Re: ne znam

Ne radi se tu o lakovernosti, već o poverenju. Izigranom poverenju. Jel' poenta nauke da ističe glupost širokih narodnih masa? Hebo takvu nauku.
..sve si u pravu...al malo je zapanjujuce da od njih 50 samo jedan prepoznao H2O...ipak,kad bolje razmislim ne verujem da bas svi ne bi znali o cemu se radi da su malo "mucnuli"...nekako mi najvise izgleda da se te peticije potpisiju tek onako...da se bude u trendu cuvanja zdravlja i okoline....jos da je taj nacrtao cigaru kako iz nje izlazi H20 mislim da bi i onaj jedan potpisao...
freehand freehand 23:08 28.06.2010

Re: ne znam

btw..mislim da takva peticija ne bi "prosla" pre 20 godina na prostoru "iza gvozdene zavese" ....

Pa ako bi u zaglavlju bio logo a pri dnu pečat nekog Komiteja... Ne znam baš.
Mada bi onda pre bila stvar nagona nego lakovernosti.
Realno, puk je najlakše ubediti u ono što hoće da veruje, dati hranu njegovoj podsvesti. Ta kombinacija podsvesne alavosti i lenjosti sive mase stvara izuzetnu glinu za opsenarske grnčare, političke i druge.
jesen92 jesen92 23:33 28.06.2010

Re: ne znam

Pa ako bi u zaglavlju bio logo a pri dnu pečat nekog Komiteja


..nisam mislila na Komiteju...nego na cinjenicu da je tamo jedino "obrazovanje" valjalo ako izumemo ideoloska ucenja...
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:14 29.06.2010

Re: ne znam

al malo je zapanjujuce da od njih 50 samo jedan prepoznao H2O


Meni je u celoj priči mnogo više zapanjujuća neetičnost poteza tzv. budućeg naučnika (srednjoškolac, jel?). Jel ga tome uče u toj školi? I koja mu budala dozvoli da tako nešto radi na "Science fair" (ako su im prezentacije bile takve, prikladnije bi bilo da su ga nazvali "Me Scientist - You Stupid Fair" ), a tek koja mu budala dade nagradu... božemesačuvajisakloni takvih budućih naučnika, i onih što već jesu naučnici, te ih ohrabruju da se tako ponašaju prema "širokim narodnim masama", dodeljujući im nagrade za projekte kojima se rugaju "širokim narodnim masama".
myredneckself myredneckself 00:30 29.06.2010

Re: ne znam

zahebavaju narod tako što im namerno podmeću nešto što nije nauka, već samo zvuči kao nauka, ne bi li u toj situaciji narod ispao glup, a oni ekstra pametni (kao u citiranom primeru).

Ne radi se tu o lakovernosti, već o poverenju. Izigranom poverenju. Jel' poenta nauke da ističe glupost širokih narodnih masa? Hebo takvu nauku...

Krugolina dobrodošla
Drago mi je da te je privukla ova tema, pa da se lepo i upoznamo
Ja u primeru-eksperimentu ne vidim nameru tog mladića da pokaže glupost naroda i njegovo nepoznavanje hemije. Mislim da su oni površno i neudubljujući se u suštinu pitanja, po automatizmu zauzeli stav...Aha...opet nas s nečim truju!
a sve zbog preteranog bombardovanja informacijama o štetnosti ovoga, ili onoga, svega. Mislim da je on taj paranoični strah od svega u okruženju hteo da podvuče, koliko su ljudi spremni da veruju svemu što čuju iz one kutije u kojoj žive mali ljudi, iz štampe. Oni kad su čuli dihidrogen monoksid, u startu su onako naplašeni potpisivali peticiju i ne udubljujući se, a da su se udubili verujem da ne bi samo onaj jedan prepoznao vodu u dihidrogen monoksidu, i trik pitanje. Jeste da nam je environment debelo napadnut, ali ne moramo baš da budemo skroz zaslepljeni.
Slažem se da tom strahu i nepoverenju doprinosi bad science i priučeni pseudo naučnici, katastrofičari i alarmeri, a zašto i kome to koristi, volela bih da saznam.
myredneckself myredneckself 01:48 29.06.2010

Re: ne znam

Ta kombinacija podsvesne alavosti i lenjosti sive mase stvara izuzetnu glinu za opsenarske grnčare, političke i druge.

Onda se najlakše formira wishful thinking
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:04 29.06.2010

Re: ne znam

Krugolina dobrodošla


E? Pa, bivala sam ja i ranije! Nije valjda da nikad komentar nisam ostavila?
U svakom slučaju - fala vi, i bolje vas našla!

Ja u primeru-eksperimentu ne vidim nameru tog mladića da pokaže glupost naroda i njegovo nepoznavanje hemije. Mislim da su oni površno i neudubljujući se u suštinu pitanja, po automatizmu zauzeli stav...Aha...opet nas s nečim truju!


Ma, jasan mi je taj deo. Ali, opet ne kapiram u čemu je senzacija. Ma koliko to čudno nama zvučalo, NORMALNO JE da samo 1 od 50 prepozna vodu. U svim državama sveta, ma kako razvijene bile. Stoga mene vređa superiorno postavljanje onih koji znaju da je to voda, u odnosu na one koji to ne znaju - umesto da se postave edukativno. Kapiraš? Vraćam se na pitanje POVERENJA. Ovakvim ponašanjem, naučnici samo odbijaju ljude od nauke. Što smatram da nije dobro.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:35 28.06.2010

Narod, ko narod...

... neki lakoverni manje, drugi lakoverni više, treći nisu lakoverni, a četvrti su neverne Tome... (računajte da sam ovde priložio klasičnu Gausovu krivu normalne distribucije, za koju u svojoj lakovernosti mislim da je svima poznata).

Međutim...

Nasuprot takvog naroda, od kada je veka i sveta, stoje eksperti koji narod lažu ili uterujući im strah u kosti ili obećavajući kule i gradove.

Kroz istoriju eksperti su menjali svoj lik i odoru.
Prvo su to bili plemenski vračevi, zatim proroci, pa sveštenici, kraljevi i carevi, danas su to političari sa svojim spin, marketing i sličnim majstorima, a tu su i analitičari, novinari i pojedini naučnici sa svojim asistentima.

Da ne dužim, narod i nije baš toliko lakoveran, već su pomenuti eksperti vešti lažovi.
myredneckself myredneckself 19:59 28.06.2010

Re: Narod, ko narod...

Nasuprot takvog naroda, od kada je veka i sveta, stoje eksperti koji narod lažu ili uterujući im strah u kosti ili obećavajući kule i gradove.

A novo doba prednjači u sistemu franšiza, u kome se samoproklamovani eksperti bogate u treniranju i obučavanju, davanju saveta i overa drugima da budu terapeuti, konsultanti, stručnjaci...i tako to ide.
Ako imaš problema bilo koje vrste, upravo sam završila jedan kurs od šest nedelja.
Tebi kao blogo kolegi, tarifa za početak 100 evra/h al' preporodićeš se, bukse mi moje!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:23 28.06.2010

Re: Narod, ko narod...

A, da uložimo u zajednički biznis, pa da lažemo i varamo druge?
Doduše, ja nisam završio nikakav kurs, ja sam talentovani autodidakt.
myredneckself myredneckself 20:58 28.06.2010

Re: Narod, ko narod...

Vojislav Stojković
A, da uložimo u zajednički biznis, pa da lažemo i varamo druge?
Doduše, ja nisam završio nikakav kurs, ja sam talentovani autodidakt.

Dobra ideja, kao večiti frilenser u hodu ću se adaptirati na timski rad. I meni je Seka, šta ću!?
Ja u startu ulažem poslovni prostor, a ti?



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:24 29.06.2010

Re: Narod, ko narod...

Želju za profitom.
mirelarado mirelarado 18:39 28.06.2010

*****

Људи су невероватно лаковерна бића и увек се нађе неко кадар да ту наивност искористи за властите циљеве. Уверили смо се да чак ни глобални финансијски системи нису далеко од преваре. Политика, религија и разне идеологије заснивају се на застрашивању, поспешивању постојећих и додавању нових страхова: од непријатеља, од противника, од Бога, ако нађу за сходно и од помрачења Сунца, као што се добро сећамо. :)

У историји су познати многи преваранти који су умели да придобију људе, стекну новац и славу, утичу на политичка дешавања. Један од њих је и Ђузепе Балсамо, познатији као гроф Алесандро ди Каљостро, из 18. века, врстан фалсификатор и опсенар, уплетен у мрачне тајне тадашњих европских дворова. Његов лик описан је у многим књижевним и филмским делима.



Него, МРНС, у некој сам стисци с ловом ових дана, принуђена сам да продам своје највредније власништво - Бруклински мост, јеси ли заинтересована? Продаћу ти га врло јефтино, све је легално, имам папире, па сам мислила да прво понудим теби...







niccolo niccolo 19:14 28.06.2010

Re: *****

Бруклински мост

Klasika...

myredneckself myredneckself 19:39 28.06.2010

Re: *****

Него, МРНС, у некој сам стисци с ловом ових дана, принуђена сам да продам своје највредније власништво - Бруклински мост, јеси ли заинтересована? Продаћу ти га врло јефтино, све је легално, имам папире, па сам мислила да прво понудим теби...


Мирела, некако сам више мислила о куповини old San Fransisco Bay Bridge-а, или Статуе слободе. Али у знак пријатељства, хммм... која је почетна цена?
Хвала за линк, читала сам да коначно знам целу причу о ББ, па је потрајало до одговора на питање
mirelarado mirelarado 19:57 28.06.2010

Re: *****

myredneckself

Мирела, некако сам више мислила о куповини old San Fransisco Bay Bridge-а, или Статуе слободе. Али у знак пријатељства, хммм... која је почетна це


Ништа не брини, лако ћемо се договорити... Па, рецимо, милионче (еврића, нормално). ;-)

Та продаја Кипа слободе и сличних некретнина заиста много казује о размерама људске лаковерности.
dragan7557 dragan7557 20:52 28.06.2010

Re: *****


У историји су познати многи преваранти

Svakako, neki od njih su ubedili stanovništvo Srbije da kad je pomračenje sunca ne izlazi iz kuće, zatvori se, navuče zavese, i sedi čekajući da ova po život opasna Neman prođe.

cerski
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:09 28.06.2010

Re: *****

vidi ti mirela biznismenka!?!?!


freehand freehand 23:14 28.06.2010

Re: *****

Мирела, некако сам више мислила о куповини old San Fransisco Bay Bridge-а, или Статуе слободе

Jesi li razmišljala o crkvi? Orignal ona Berluskonijeva, za male pare!
myredneckself myredneckself 00:46 29.06.2010

Re: *****

Klasika...

pa da, dobar prodavac, daj pa šta košta
myredneckself myredneckself 01:52 29.06.2010

Re: *****

dragan7557

У историји су познати многи преваранти

Svakako, neki od njih su ubedili stanovništvo Srbije da kad je pomračenje sunca ne izlazi iz kuće, zatvori se, navuče zavese, i sedi čekajući da ova po život opasna Neman prođe.

cerski

Ti nas verovatno još uče i da je promaja zlo
myredneckself myredneckself 02:06 29.06.2010

Re: *****

vidi ti mirela biznismenka!?!?!

Jeste, jeste, vidiš kako u startu primenjuje osnovno pravilo "ako smo mi braća, kese nam nisu sestre", i meni ništa popust. Još mi zveči u ušima ono milionče
dragan7557 dragan7557 09:39 29.06.2010

Re: *****

Ti nas verovatno još uče i da je promaja zlo

Da je promaja ustvari Vetar nikada niko nije ni rekao.

cerski
mirelarado mirelarado 10:50 29.06.2010

Re: *****

myredneckself
vidi ti mirela biznismenka!?!?!

Jeste, jeste, vidiš kako u startu primenjuje osnovno pravilo "ako smo mi braća, kese nam nisu sestre", i meni ništa popust. Još mi zveči u ušima ono milionče


Па, нисам ни ја од јуче, не закопчавам се на леђа... Нудим ти Бруклинску ћуприју будзашто, помисли само колико ћеш пара згрнути од мостарине.
myredneckself myredneckself 12:17 29.06.2010

Re: *****

Па, нисам ни ја од јуче, не закопчавам се на леђа... Нудим ти Бруклинску ћуприју будзашто, помисли само колико ћеш пара згрнути од мостарине.

Хммм...мостарина велиш, из твоје каскатуре у божије уши. Само да ови моји не крадуцкају превише

docsumann docsumann 18:42 28.06.2010

Nekrunisani guru lakovjerništva

myredneckself myredneckself 21:05 28.06.2010

Re: Nekrunisani guru lakovjerništva

docsumann

Na ovaj komentar doc, dobijaš odgovor kad se ponovo uloguješ, i daš mi još jednu preporuku za ovaj post. Pazi, znaću, nećeš se provući
libkonz libkonz 21:23 28.06.2010

Re: Nekrunisani guru lakovjerništva

Priča o Milanu Tarotu:
Čovek je radio za neku od tih prevarantskih agencija, ali ma koliko se trudio, pokazao se kao loš. Jednog dana su mu rekli da mu je to poslednja emisija i da više ne dolazi. I on počne da se zajebava, a telefoni se usijali. Ostalo je manje više poznato.
myredneckself myredneckself 01:57 29.06.2010

Re: Nekrunisani guru lakovjerništva

I on počne da se zajebava, a telefoni se usijali. Ostalo je manje više poznato.

Neverovatno šta ljudi vole da čuju
Kladi se, igraj u kartama izašao Čelzi
Udaćeš se za 6 meseci za Žiku, on je poštar...
On je horor, al oni su veći
iris.davidovich iris.davidovich 19:16 28.06.2010

...

ali ja kao "myredneckself", fan starog dobrog folka, Dilana, Toma Henksa, filma Forest Gamp i tome slično, odlučila sam se za Doli.

myredneckself myredneckself 20:01 28.06.2010

Re: ...

iris.davidovich
ali ja kao "myredneckself", fan starog dobrog folka, Dilana, Toma Henksa, filma Forest Gamp i tome slično, odlučila sam se za Doli.


Gde si Iris? Baš sam se obradovala
iris.davidovich iris.davidovich 02:34 29.06.2010

Re: ...

Gde si Iris?

eve me. vratila se iz majcice, pa se oporavljam (a bogami i brckam na bazenu, jer su mi posle onog minusa, ova 33 stepena pravo dobro dosla )
nego, promace mi prosli blog o kuvanju/hrani/uzivanju, a bas volim tu da se petljam (valda zato sto nis' ne znam)
myredneckself myredneckself 08:40 29.06.2010

Re: ...

vratila se iz majcice, pa se oporavljam (a bogami i brckam na bazenu, jer su mi posle onog minusa, ova 33 stepena pravo dobro dosla )

Kad sam čula da je u Moskvi i Londonu toplije nego kod nas, počela sam da pravim ljubomorne ispade
jasnaz jasnaz 19:54 28.06.2010

o

myredneckself myredneckself 20:16 28.06.2010

Re: o

jasnaz

Kako je lakoverna
Mislila da će je krila spasiti
mikele9 mikele9 20:26 28.06.2010

Re: o

jasnaz
Kako je lakoverna
Mislila da će je krila spasiti

More ja sam ispao lakoveran!!! Vidi joj izraz na licu, mislio sam nevinašce kad sam je gotografisao a ona mene žednog preko vode i ode kod Petra Pana
myredneckself myredneckself 23:20 28.06.2010

Re: o

a ona mene žednog preko vode i ode kod Petra Pana

mikele, pogledaj ovu drugu, ne jedi se


Ah, da evo i malo stardust-a, idi begaj, na 1:15 počinje i da peva...



mikele9 mikele9 10:00 29.06.2010

Re: o

mikele, pogledaj ovu drugu, ne jedi se

Hvala ti ali sam se odavno odrekao Zvončica, imam svoju
Ah, da evo i malo stardust-a, idi begaj, na 1:15 počinje i da peva...

I za ovo ti od hvala!!!!! Sačma sam zavoleo još kao klinac slušajući Radio Luksemburg i Radio Monte Karlo. Do besvesti sam slušao Kad Sveci marširaju, C'est si bon, Bluberi Hil....
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:11 28.06.2010

..

Gde su ljudi lakoverni (a svuda su, jer je većina na svetu prosta duhom ), tu se i manipuliše njima na najrazličitije načine. Ljudi su bića koja se plaše, kao što su istovremeno bića koja žele, i potrebno je samo da se nadje neko ko će im reći čega (se plašiti) i šta (želeti). Ovaj svet je sjajan prostor za igranje društvene igre poznate pod nazivom ''prodavanje magle'' u svim njenim varijantama, y compris ''uvaljivanje muda za bubrege''.

EDIT: Sad vidim da je Mirela sve ovo već rekla, samo lepše:).
(čitam odozdo prema gore, neće oni mene tako lako prevariti )


mirelarado mirelarado 20:27 28.06.2010

Re: ..

Gospodja Klara
Ovaj svet je sjajan prostor za igranje društvene igre poznate pod nazivom ''prodavanje magle'' u svim njenim varijantama, y compris ''uvaljivanje muda za bubrege''.


Морам да се надовежем: људима је прилично лако "продати рог за свећу", радо ће купити и "мачку у џаку" и "жваку за лудака". Признајем да сам пречесто била међу купцима, зато више ником ништа не верујем из така, чак ни самој себи. Јер, и самозаваравање и самообмана спадају у примамљиве игре. :)
myredneckself myredneckself 21:50 28.06.2010

Re: ..

(čitam odozdo prema gore, neće oni mene tako lako prevariti

Naravno Gospodjo Klara, ne bih rekla da ste vi ona iz Barnumove rečenice
Dobrodošli

PS
Ovo ti persiram jer mi neobično da te oslovim sa GK, a obraćam ti se sa "ti".
Pisala sam jednom nešto na tu temu a naslov je bio - Gospođo jel to vaš ker što trči za tobom?... pa da ne ispadnem kao takvi što se u tim gramatičkim slaganjima ponašaju k'o slon u staklari, a sve hoće da se ubiju od finoće
(Jel možeš da poveruješ da u horoskopu mogu biti bilo šta drugo, osim device?
Šta, ne veruješ u horoskope? )
myredneckself myredneckself 21:59 28.06.2010

Re: ..

Морам да се надовежем: људима је прилично лако "продати рог за свећу", радо ће купити и "мачку у џаку" и "жваку за лудака". Признајем да сам пречесто била међу купцима, зато више ником ништа не верујем из така, чак ни самој себи. Јер, и самозаваравање и самообмана спадају у примамљиве игре. :)

И ја верујем да су људи данас лаковернији него пре, Мирела. И то ми није јасно. С напретком цивилизације, друштва, схватања и уопште, велике обавештености, могло би се очекивати много више питања, а не да примамо здраво за готово све што нам се сервира.
libkonz libkonz 21:19 28.06.2010

Priznaj !

Gledala si Farmu, pa te izbor pobednika inspirisao !
myredneckself myredneckself 22:38 28.06.2010

Re: Priznaj !

libkonz
Gledala si Farmu, pa te izbor pobednika inspirisao !

Nisam, ali znam ko je pobedio
Pobednik mi nije inspirativan, jer sigurno ne voli ovakvu muziku
aj slušaj lib


libkonz libkonz 14:01 30.06.2010

Re: Priznaj !

pobednik voli brži ritam
A ovi su baš spori.
Nego, nikad nisam mislio da ću slušati neku pesmu sa Eurosonga, ali ova me baš oduševila.
myredneckself myredneckself 14:33 30.06.2010

Re: Priznaj !

libkonz
pobednik voli brži ritam
A ovi su baš spori.
Nego, nikad nisam mislio da ću slušati neku pesmu sa Eurosonga, ali ova me baš oduševila.

Slatka pesmičica ...samotako, samotako, samotako...
Ribozom Ribozom 21:43 28.06.2010

pijes vodu kao vo, neznas sta je H2O

Anegdota:
Komsijskom detetu kazem da ne pije vodu jer u njoj imaju atomi
Ono otrca kod mame i pita mamu: Da li u vodi imaju atomi?
Zena potvrdi
Dete poce da place.
A da ja bio srednjosolac
myredneckself myredneckself 22:44 28.06.2010

Re: pijes vodu kao vo, neznas sta je H2O

Komsijskom detetu kazem da ne pije vodu jer u njoj imaju atomi

Ribozom, zamisli da si mu rekao da ne pije novosadsku vodu, čega tu sve nema, atomi su čestice na koje se ne bi ni osvrnuo. Majko mila...
illuminated illuminated 22:23 28.06.2010

Lenjost je to...

Iako se lakovernost uglavnom (sa pravom) vezuje za obrazovanje (odn. neobrazovanost), imam utisak da je danasnja lakovernost pre svega posledica lenjosti. I to lenjosti koja je proizvod danasnjeg nacina zivota; svih olaksica koje danasnji zivot nudi da bi se postigao odredjeni cilj. Ljudi su nauceni da sa sto manje truda postizu odredjene rezultate, pa tako i nasedaju na razne gluposti zato sto primenjuju isti princip zakljucivanja odlucivanja. Prosto ih mrzi da razmisle. Radije ce se (nekada i svesno) "upecati" u takvu zamku samo da bi sto pre uspeli da se vrate u svoj neki umisljeni svet u glavi...
Zalosno je to...
myredneckself myredneckself 22:57 28.06.2010

Re: Lenjost je to...

Iako se lakovernost uglavnom (sa pravom) vezuje za obrazovanje (odn. neobrazovanost), imam utisak da je danasnja lakovernost pre svega posledica lenjosti. I to lenjosti koja je proizvod danasnjeg nacina zivota; svih olaksica koje danasnji zivot nudi da bi se postigao odredjeni cilj

Što god da je, illuminated, dobrodošao
Platon je o tome govorio, parafraziram - Štogod ljude obmanjuje i zavodi, stvara magičnu očaranost.
Na žalost znam neke obrazovane ljude koje fasciniraju bizarnosti. Ima i toga.
illuminated illuminated 23:29 28.06.2010

Re: Lenjost je to...

Hvala :)

Obzirom da sada zivim u postojbini Platona, mogu da potvrdim da njegovi naslednici dosledno postuju njegove reci :)
Pa, granica izmedju genijalnosti i ludila je jako jako tanka... :)
myredneckself myredneckself 23:34 28.06.2010

Re: Lenjost je to...

Pa, granica izmedju genijalnosti i ludila je jako jako tanka... :)

Hmmm...može biti
freehand freehand 23:47 28.06.2010

Re: Lenjost je to...

myredneckself
Pa, granica izmedju genijalnosti i ludila je jako jako tanka... :)
Hmmm...može biti

Da rekapitulišemo:
budalesam, lunatišem i jurodivljam na dnevnoj osnovi, a nemam dijagnozu... Ergo - izbor mi je da se javnem Akademiji ili da počnem da skupljam apostole?!
myredneckself myredneckself 08:47 29.06.2010

Re: Lenjost je to...

Ergo - izbor mi je da se javnem Akademiji ili da počnem da skupljam apostole?!

Dobro razmisli, i nemoj biti lakoveran. Ni te Akademije nisu više što su bile, a i ti apostoli - u vremenu New Age-a ništa više nije sveto
freehand freehand 09:04 29.06.2010

Re: Lenjost je to...

Dobro razmisli, i nemoj biti lakoveran. Ni te Akademije nisu više što su bile, a i ti apostoli - u vremenu New Age-a ništa više nije sveto

Biće, ipak, da si lakovaerna ti, ako misliš da je akademija ikad bila "ono što je bila", a da su apostoli ikad bili sveti.
E pa draga moja - sve, sve, al'' da ti crkva i akademija prodaju marketing...
Pa mis'im stvaaaarnoo...
myredneckself myredneckself 13:16 29.06.2010

Re: Lenjost je to...

Biće, ipak, da si lakovaerna ti, ako misliš da je akademija ikad bila "ono što je bila", a da su apostoli ikad bili sveti.

Misliš da je to sve slična ekipa, hmm?
freehand freehand 16:51 29.06.2010

Re: Lenjost je to...

myredneckself
Biće, ipak, da si lakovaerna ti, ako misliš da je akademija ikad bila "ono što je bila", a da su apostoli ikad bili sveti.
Misliš da je to sve slična ekipa, hmm?

Smart girl!
miloradkakmar miloradkakmar 22:57 28.06.2010

Lakovernost

je način življenja, ide samo napred i niko je ne može zaustaviti.
Mene interesuje, kakav to u čoveku postoji aparat za prežvakavanje silnih, svakodnevnih, priča , obećanja , podmetanja, laži, obmanjivanja... i gde je onda istina. Da li je i ona u tom društvu?
myredneckself myredneckself 23:32 28.06.2010

Re: Lakovernost

Mene interesuje, kakav to u čoveku postoji aparat za prežvakavanje silnih, svakodnevnih, priča , obećanja , podmetanja, laži, obmanjivanja... i gde je onda istina. Da li je i ona u tom društvu?

Milorade, mislim da lakoverni ljudi ne traže istinu. Nemaju snage da se s njom suoče, i kako to obično biva istina strada, tj. ljudi je se odreknu zbog svog komfora, lakše je i prijatnije verovati u ono što želiš da veruješ, i da žmuriš
A ja iskopala s neke police Platona, pa da iskoristim da ti prepričam šta je on kazao -
"Lako možemo oprostiti detetu koje se boji mraka. Prava tragedija je kad se odrastao čovek boji svetla."

loader loader 01:09 29.06.2010

Priznanje

Post je... da li poučan, ili upozoravajuć... U svakom slučaju - pravi, za nas lakovernike


Uz izvesnu dozu stida priznajem da sam ja, u stvari, poprilično lakoveran. Ne smem ni da nabrajam u šta sam sve poverovao. Samo u poslednje vreme..
myredneckself myredneckself 09:00 29.06.2010

Re: Priznanje

Uz izvesnu dozu stida priznajem da sam ja, u stvari, poprilično lakoveran. Ne smem ni da nabrajam u šta sam sve poverovao. Samo u poslednje vreme..

Ah, znam Mr loader, vi ste bili lakoverni posle onog gola Nemcima, i nadali ste se bar polufinalu!? Nadam se da sada niste razočarani i izštresirani.
Evo, malo utehe od suseda, ali nemojte baš da poverujete u sve o čemu peva

loader loader 10:39 29.06.2010

Re: Priznanje

Nisam razočaran. Bila je važna pobeda nad Švabama, koja će se pamtiti bar 30-40 godina. Prolaz u 1/8 finala (kao skoro svi prethodni) brzo bi se zaboravio. Ovako, ostavili utisak sposobne ekipe i dobili "dugotrajnu" psihološku injekciju. E, sad, što gomila lopti nije htela u gol... Zato je fudbal nepredvidiv :) ... A Bobby Solo je već opasniji. Tako su mu ubedljive "sugestije" da ću teško ostati "čvrsto na kišovitoj zemlji" :) Pozz
robylad robylad 03:42 29.06.2010

ovce sluze...

dokle god je ovaca..bice i makaza!
dali76 dali76 05:14 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Sezona uragana je pocela. Kazu da je Alex “samo “ tropska oluja , al ,kako stvari stoje ide prema nama”))
Prosle godine sam pisao o jednom drugom uraganu, ne mogu da im popamtim imena,ali ono sto je bilo zanimljivo I bas za tvoju temu jeste cinjenica da su ljudi masovno kupovali zarulje /sijalice jer su vlasti upozoravale da bi moglo doci do nestanka struje.
Jel ovo spada pod lakovjernost ))
robylad robylad 08:05 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Like I said: dokle god je ovaca..
docsumann docsumann 08:29 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Jel ovo spada pod lakovjernost

Ovo spada u rubliku Zbogom Pameti
myredneckself myredneckself 09:04 29.06.2010

Re: ovce sluze...

robylad
dokle god je ovaca..bice i makaza!

Za manikir?
Uhhh...robylad, vidiš kako sam ja lakoverna

PS
dobrodošao
myredneckself myredneckself 09:13 29.06.2010

Re: ovce sluze...

ali ono sto je bilo zanimljivo I bas za tvoju temu jeste cinjenica da su ljudi masovno kupovali zarulje /sijalice jer su vlasti upozoravale da bi moglo doci do nestanka struje.
Jel ovo spada pod lakovjernost )

Oh my god, dali,
ne znam, kako bih mogla da pomognem?

evo muzike za sad



Edit:
volim što si svratio

myredneckself myredneckself 09:22 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Ovo spada u rubliku Zbogom Pameti

Naslućujem da uopšte nisi politički korektan, odnosno da si surov, doc
(treba mi onaj smajli sa sijalicom)
freehand freehand 10:46 29.06.2010

Re: ovce sluze...

robylad
Like I said: dokle god je ovaca..

...biće i čarapa. I džempera. I kapa, i rukavica. Tepiha. A bogami, i kupusa!
docsumann docsumann 10:53 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Naslućujem da uopšte nisi politički korektan, odnosno da si surov, doc

Ma ja sam mala maca (sa sabljastim zubima) u odnosu na to kakvih sve igrača ima na ovom blogu
robylad robylad 12:24 29.06.2010

Re: ovce sluze...

myredneckself
robylad
dokle god je ovaca..bice i makaza!

Za manikir?
Uhhh...robylad, vidiš kako sam ja lakoverna

PS
dobrodošao


hvala,red je bio da uzvratim

p.s. za pedikir!
robylad robylad 12:26 29.06.2010

Re: ovce sluze...

freehand
robylad
Like I said: dokle god je ovaca..

...biće i čarapa. I džempera. I kapa, i rukavica. Tepiha. A bogami, i kupusa!


uh kupus! njam!
myredneckself myredneckself 12:48 29.06.2010

Re: ovce sluze...

Ma ja sam mala maca (sa sabljastim zubima) u odnosu na to kakvih sve igrača ima na ovom blogu

I ja sam baš sva pufnasta
aleksandarz92 aleksandarz92 13:36 29.06.2010

Pogrešan primer

Ja pokušavam da zamislim sebe na ovom "science fair". Kao idem ja od jednog do drugog štanda i dolazim do ovog.
- "Dobar dan, o čemu se radi?"
- "Znate postoji dihydrogene monoxid koji je mnogo štetan, treba ga zabraniti jer bla, bla, bla,...."
U tom trenutku shvatam da sam se zaebo što sam tu stao jer je ovo još jedan ekološki hipohondar koji davi o koznačemu, ali mi je glupo da ga prekinem i odem. Tada shvatam da on hoće da mu potpišem neku peticiju. Radosno potpisujem šta god mi se da, samo da me više ne davi i odlazim žurnim korakom.

Na kraju dana se ispostavi da je od 50 ljudi još 42 uradilo isto što i ja, 6 nije htelo da mu potpiše iz inata, a samo 1 je stvarno slušao šta ovaj priča.
myredneckself myredneckself 17:41 29.06.2010

Re: Pogrešan primer

U tom trenutku shvatam da sam se zaebo što sam tu stao jer je ovo još jedan ekološki hipohondar koji davi o koznačemu, ali mi je glupo da ga prekinem i odem

Na kraju dana se ispostavi da je od 50 ljudi još 42 uradilo isto što i ja, 6 nije htelo da mu potpiše iz inata, a samo 1 je stvarno slušao šta ovaj priča.

Znači, metodom slučajnog uzorka saznajemo da je 43 od 5o ljudi tamo užasno smoreno od eko - hipohondara, ali lepo vaspitano, proguta knedlu, i potpisuje sve što se od njih traži, zbog mira u kući. Ali se vreme do detonacije broji u milisekundama. Ova šestorica mora da su iz redova srpske dijaspore, a ovaj 1 - strpljen, spašen! Hmm...nije loš scenario. Aleksandre, pozdrav
kukusigameni kukusigameni 21:59 29.06.2010

Koliko smo lakoverni?

Mnogo smo lakoverni.

Odlican tekst.

Pozdrav.
myredneckself myredneckself 00:55 30.06.2010

Re: Koliko smo lakoverni?

kukusigameni
Mnogo smo lakoverni.

Odlican tekst.

Pozdrav.

Heej, kukusigameni, pozdrav i tebi
dobrodošao
margos margos 18:21 01.07.2010

Re: Koliko smo lakoverni?

Mnogo smo lakoverni.

Ma nismo.
Vidiš da je 99% napisanog na blogovima, novinama, knjigama... uporno dokazivanje da smo pametni i da znamo i više nego što znamo, sam' se pravimo...
Sad čuh da će nastupiti kataklizma kad Mesec načisto zakloni Sunce.
Da l' da verujem...?
myredneckself myredneckself 00:01 02.07.2010

Re: Koliko smo lakoverni?

Sad čuh da će nastupiti kataklizma kad Mesec načisto zakloni Sunce.
Da l' da verujem...?

Šta kažeš margos? Opet kataklizma
A šta kažu, jel i tu ugrožen internet?
Šta ćemo onda jadni mi koji živimo u kompjuterima?
Ne znam da l' da veruješ, a ne znam ni da li da se spremam da ispunjavam sebi poslednje želje, he, he, he ...
mirelarado mirelarado 02:45 02.07.2010

Кхм...

mirelarado mirelarado 02:50 02.07.2010

100!



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana