Mediji| Politika

ARANDJELOVAC, ZABRANJENI GRAD

Biljana Srbljanović RSS / 03.12.2007. u 19:53
Upravo sam razgovarala sa Svetlanom Lukic.
Ona nam prenosi porazavajuce vesti: uprkos jakim policijskim snagama koje su obezbedjivale grad, tribina Pescanika je upravo prekinuta.
arandjelovac-003-foto-s-mar.jpg

002-foto-s-maricic_n.jpg

ARANDJELOVAC-04-SM_mc.jpg

005-foto-s-maricic_m.jpg

Zahvaljujem se fotografima Stanislavu Milojkovicu iz Danasa i Andreju Isakovicu iz lista "ALO" na fotografijama.
Jednom od organizatora tribine, Dr Slobodanu Plećiću, noćas razbijači tribine uporno prete telefonom, najavljuju obračun sa njim, a policija i dalje ništa ne preduzima po pitanju zaštite ovog Arandjelovčanina.
Da li je obaveza policije je da zaštiti svakog, pa i ovog gradjanina, od pretnji i mogućeg nasilja, ili je na dr Plećića večeras otvoren lov, samo zbog njegovih političkih ubedjenja, otvorene kritike vlasti i želje da i njegovi sugradjani saslušaju tribinu Peščanika!
Nocas sam zaznala da ljudi iz LDP-a brinu o bezbednosti organizatora tribine, kad vec policija odbija da do kraja radi svoj posao.

ARANDJELOVAC-02-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-11-SM_M.jpg

ARANDJELOVAC-12-SM_m.jpg

Kordoni policije su, sasvim korektno, stitili goste iz Beograda, ali su istovremeno pripadnici Nove Srbije, koje je gradonacelnik Topole autobusima organizovano doveo u Arandjelovac, zajedno sa clanovima Srpske Radikalne Stranke, koji vladaju ovim gradom, uz pretece urlike i neprekidno ometanje, uspeli da prekinu tribinu.
Ucesnici iz Beograda, protiv kojih se na lokalnoj televiziji danima vodila kampanja, u kojoj je ucestvovao i Aleksandar Vucic, su samo zahvaljujuci pomoci policije uspeli da se evakuisu, samo nekoliko trenutaka pre tuce u kojoj su povredjeni neki organizatori i publika koja je zelela da slusa tribinu pescanika.
Predvidjeni govornici Mirko Djordjevic, Vesna Rakic Vodinelic, Teofil Pancic, Miljenko Dereta i Petar Lukovic, nisu uspeli da kazu ni rec.
U parlamentu radikali slave.
U Srbiji vlada mrak.

Javljacu dalje utiske tokom veceri.

Zahvaljujem se fotografu Danasa Stanislavu Milojkovicu na fotografijama.

ARANDJELOVAC-09-SM_m.jpg

ARANDJELOVAC-08-SM_m.jpg


Komentari (391)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 19:59 03.12.2007

skupština

za skupštinskom govornicom radikalka Nataša Jovanović slavljenički je objavila da su "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:04 03.12.2007

Re: skupština

dogadjanje naroda je strategija koju i ova vlast koristi, za obracun sa politickim neistomisljenicima, za obracun sa sopstvenim gradjanima.
izbori se blize.
mislite o tome.

hocete li glasati za one sto ulaze u koaliciju sa novom srbijom?
hocete li jos jednom, u strahu pred radikalima, podrzati one koji su isti takvi, samo se malo drugacije zovu?
hocete li jednom reci NE!
pidola pidola 20:05 03.12.2007

Re: skupština

vratila se stara atmosfera,ko drugacije misli,izdajnik je.
i posle se jos pitaju ko je vise ugrozen.
uzas.
njegos njegos 20:21 03.12.2007

Re: skupština

JJ Beba
za skupštinskom govornicom radikalka Nataša Jovanović slavljenički je objavila da su "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.

Pa i vasi su dovodjeni autobusima koliko vidim iz ovog bloga...
oldtajmer oldtajmer 21:02 03.12.2007

Sta se desilo od 5. oktobra, 2000-te??

Secam se kao kroz maglu, bio je tu jedan period gde radikali nisu smeli ni da pisnu, bili su ispod cenzusa, a na ulici nisu smeli da se pojave jer bi ih narod gov...im motkama najurio. Slicno sa JUL-ovcima i SPS-ovcima. A evo, polako ali sigurno vracamo se u period kao u najcrnje vreme Slobizma, vreme tzv. 'vidovdanskog sabora' ili vreme posle bombardovanja, kada nisi smeo da pisnes cak ni pred 'normalnim' ljudima, kada su se batinasi setali ulicama, raznorazni Arkani bili 'carevi', uniformisani likovi sa poluatomatskim oruzjem i kasikarama bili najnormalnija pojava. OK, kapiram ja sve to donekle, ali ono sto mi nikako nije jasno je gde su svi ti ljudi?? Gde su ljudi koji su zvonili i lupali serpama? Gde su ljudi koji su hodali od Novog Sada, sibali se sa radikalskim hordama koji su cepali plakate ulicama Beograda, koji su jurisali na skupstinu, itd? Pa isti ljudi, manje-vise, zive u toj drzavi. Gde su??? Kako opet nastade ova sramna, glasna, preglasna 'vecina'??
blackbox blackbox 21:35 03.12.2007

Re: skupština

JJ Beba
za skupštinskom govornicom radikalka Nataša Jovanović slavljenički je objavila da su "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.

Skupština je završila ovaj plodonosni radni dan tako što je g-đa Radeta rekla Šutanovcu da je dripac.
Toliko o nivou našeg visokog doma i kulturnom obrascu najveće parlamentarne stranke.
JJ Beba JJ Beba 21:45 03.12.2007

Re: skupština

Pa i vasi su dovodjeni autobusima koliko vidim iz ovog bloga...

ne tupsi, mi smo išli javnim prevozom , kolima, sami smo se organizovali. Nije nas organizovala nikakva partija.
Ivan Epstajn Ivan Epstajn 22:13 03.12.2007

Re: skupština

učesnici tribine, ne publika.

publika je iz Aranđelovca.

autobusom su dovoženi uzurpatori.

bitna razlika, zar ne?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:19 03.12.2007

Re: skupština

njegos
JJ Beba
za skupštinskom govornicom radikalka Nataša Jovanović slavljenički je objavila da su "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.

Pa i vasi su dovodjeni autobusima koliko vidim iz ovog bloga...


slušaj njegoše,
upravo sam se vratila sa neuspele tribine.
na fotkama možeš da vidiš te likove. al uživo ne možeš ni da ih zamisliš.

vesna rakić vodinelić je sa veljom ilićem 96. pravila zajednicu slobodnih opština.
vesna ga je zvala telefonom da ga pita da li je to ta zajednica slobodnih gradova.
naravno da se nije javio. ne radi telefon u bazenu.

a veljini su došli iz toplole sa zastavama, kokardama. užasno besni, bacali su knjige "peščanika" po sali.
nisu dali ućesnicima da progovore.
vređali su, psovali. vređali mirka đorđevića najstrašnije. i teofila pančića. ma koga su stigli.
skandirali su: naši! naš! naši! ovo je srbija.
i za tvoju informaciju peščanik je bio u mnooogooo gradova.
bio je čak i u čačku.
i nigde nije bilo ovako.
a to je bila samo promocija knjige.

Lektorka Lektorka 22:31 03.12.2007

Re: skupština

ceca lukic ce u 23h biti na vestima b92.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:34 03.12.2007

Re: skupština

Ivan Epstajn
učesnici tribine, ne publika.

publika je iz Aranđelovca.

autobusom su dovoženi uzurpatori.

bitna razlika, zar ne?


ma i jedni i drugi. u aranđeovcu se hajka priprema danima.
predsednik opštine je radikal.

oni građani koji su hteli da dođu na tribinu i da nešto čuju, sad su pod
strašnim pritiskom tih "naših".
organizatori tribine morali su da se sklone iz svojih stanova. a nema nikoga da ih zaštiti.
nikoga, mrkli mrak se spustio na aranđelovac.


velja ilić je sa vesnom rakić vodinelić stvarao zajednicu slobodnih gradova i opština 96. to je velja radio tada da bi danas aranđelovac postao zabranjeni grad. jer je taj isti velja danas je poslao
svoje batinaše da razbiju promociju jedne knjige.

kakva farsa i kakva sramota. za srbiju pre svega i
za njene uspavane građane.
kojima je očigledno dobro.


jer da nije, pa bili bi ne mestu gde gori a ne udobno u svojim gajbama
da slušaju natašu jovanović i onu radetu.

naravno da niie samo naša srbija, tu su i radikali.

kada smo mi napustili salu, jedan naš prijatelj je ostavo da vidi šta se događa.
"naši" su seli za sto na bini i počeli da prave spisak ko je bio.

Dragons Dragons 22:39 03.12.2007

Re: Sta se desilo od 5. oktobra, 2000-te??

Nazalost...... ti su ljudi otisli jer im je "prekipelo"....kao i meni......
Medju prvima sam hodao, do decembra....pa "otvarao" ...novosadsku dugu.... pa na skupstinu par dana nakon mosta.....i na kraju....VOJA, VELJA I VECI BROJ SELJA.....vodi Srbiju.......sve je ostalo isto, ako ne i gore.....
LJUDI......REVOLUCIJA.....!
IDEMO OPET.......GOTOV JE, OTPOR....
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:40 03.12.2007

"naši"


evo da se vidi kako se ulazi u slobodni grad aranđelovac.

Напад на Аранђеловац


Фашисти са телевизије Б92 3.12.2007. год. у 18 часова организују снимање Пешчаника по други пут у Аранђеловцу, долазак најављују многе невладине организације Жене у црном, Теофил Панчић, Мирко Ђорђевић, Петар Луковић, и остали фашисти и мрзитељи српског народа. По нашим сазнањима на све окупљене који буду у миру протествовали због гостовања Б92 биће послата Жандармерија.


ПОЗИВАМО СВЕ СРБЕ ДА УСТАНУ У ОДБРАНУ СРПСТВА И ДА ДОЂУ 3.12.2007. ГОД. У 17 ЧАСОВА У ДОМ ОМЛАДИНЕ У АРАНЂЕЛОВЦУ!
КАКО РАДИЛИ ТАКО НАМ И БОГ ПОМОГАО



УСТАНИ СРБИНЕ !!!

Ако и Ти желиш да живиш у богатој и снажној Србији,
Ако и Ти не желиш да ти блате Цркву под плаштом људских права и толеранције,
Ако и Ти желиш да живиш у здравом и нормалном друштву,
Ако и Ти желиш да Нашој деци оставиш лепшу и срећнију будућност без дроге и криминала,
Ако и Ти желиш да сви будемо грађани са истим правима, и да закон буде једнак за све,
Ако је и теби мука од себичних и алавих политичара, и лажова разних врста,

АКО И ТИ ВОЛИШ СВОЈУ ДРЖАВУ!
АКО И ТИ ВОЛИШ СВОЈ ГРАД!
АКО И ТИ ВОЛИШ СВОЈЕ СЕЛО!

Ако и Ти желиш да учествујеш у активностима ``НАШИХ``

ПРИДРУЖИ НАМ СЕ И ПОМОЗИ РАД НАШЕГ УДРУЖЕЊА!
БУДИМО НАШИ ДА БИ СМО БИЛИ СВОЈИ!



JJ Beba JJ Beba 22:46 03.12.2007

Re: "naši"

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:46 03.12.2007

još o "našima"

ovo je prethodilo današnjem "mironom" protestu!

САОПШТЕЊЕ ЗА ЈАВНОСТ

Да је у Србији забрањена слобода мишљења поново се потврдило, на
телевизији Б-92 која је једнострано и крајње безобзирно повела хајку
против нашег удружења. Наиме, поменута телевизија је требала да има
снимање своје емисије ``ПЕШЧАНИК`` у нашем граду. Због својих
безобзирних ставова ове телевизије према српском народу,а посебно
деци, против које су људи са ове телевизије објавили карикатуру
хомосексуалца који мокри и где пише `` овим благосиљамо српчад``.

Наше
удружења гостовало је на ТВ Шумадији у плаћеном термину, заједно са
Равногорским покретом, СНП Светозар Милетић и Наша Шумадија где смо
сви заједно позвали грађане да у миру протествују против ове срамне
телевизије.Мећутим, директор центра за културу Саша Симоновић када је
видео какав се скандал спрема одлучио је да своју кривицу због дозволе
да овакви људи гостују у нашем граду, покушао је да пребаци на госте
емисије алудираћи да смо позивали на линч и сукоб. Наше удружење се
оштро противи оваквим оптужбама и опомиње да постоји снимак емисије, и
да ће за изазивање оваквих немира директор центра морати да поднесе
одговор! У току 19.11.2007.год. чланови Лдп-а су упали у ТВ Шумадију
са људима из Б-92 који су крајње безобзирно без одобрења директорке
Наташе Живановић укључивали камере, и насилно покушавали да је сниме.
Такође председнику НАШИХ Ивану Ивановићу од стране чланова ЛДП-а
упућиване су претње да ће бити претучен, згажен, да ће их запамтити...
На молбу директорке да напусте студио псовали су и викали "јебали вас
грађани,побићемо вас..." Наше удружење подсећа да људи из ЛДП-а већ
месецима воде антисрпску кампању почевши од бојкота устава,
инсиситирању на цепању наше државе, а сада и довођењу телевизије која
на свом интернет сајту мокраћом благосиља нашу децу!

Поштовани
суграђани не наседајте на провокације такозваних демократа, јер управо
ових дана они показују своје право лице, где због једне изговорене
речи неко може да изгуби живот!

Информативна служба
У Аранђеловцу
21.11.2007.год.

Удуружење грађана ``НАШИ``
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:50 03.12.2007

Izvinjavam se zbog fotki...

Ljudi,
te "patriote" već isuviše dobro poznajemo
uvek su slavili smrt i palili se na istu:



sklon sam da sve ovo pokušam da posmatram i sa malo vedrije strane
- možda današnji događaj konačno bude poslednji signal svima koji još uvek imaju
nekakvih dilema po pitanju prirode vlasti u Srbiji danas
- ukoliko dozvolimo da nas pobedi polusvet, onda...
gorran gorran 22:57 03.12.2007

pogrešna adresa :(

Nisu to branitelji Miloševića, nego oni što su ga rušili.
Oni su bili protiv Miloševića - ne zbog etničkog čišćenja, genocida i velike Srbije, nego što u svemu tome nije bio uspešan.
Slobo, Santrače :(((((((
A mi smo ih pustili... Ni pre ni posle 5. oktobra niko nije zucnuo protiv njih... Prihvatili smo ih da nam pomognu protiv Miloševića, s računicom "samo nek ode glavni, a posle ćemo pomoću napretka, slobodnih medija, međunarodne saradnje, uzdići Srbiju iznad svega toga..."
Ali njihova računica je bila bolja. :((((( Tačnija :(((

Otrovni nacionalizam postojao je i pre i posle Miloševića, i "unutar" i "izvan" Miloševića. Milošević je bio epizoda. Saputnik. Nacionalizam je večan :(
Ivan Marović Ivan Marović 23:01 03.12.2007

Re: pogrešna adresa :(

gorran
"samo nek ode glavni, a posle ćemo pomoću napretka, slobodnih medija, međunarodne saradnje, uzdići Srbiju iznad svega toga..."
Tako će i biti.
Fembot Fembot 23:53 03.12.2007

Re: Izvinjavam se zbog fotki...

Nebojša Milenković
.....................- ukoliko dozvolimo da nas pobedi polusvet, onda...



Ukoliko dozvolimo? Dozvolili smo da nas pobede! I to ne jednom!
Zato sto ih ima vise, zato sto su glasni, oraganizovani, poslusni, smrdljivi, bezobrazni i niceg se ne stide.
JJ Beba JJ Beba 23:59 03.12.2007

Re: Izvinjavam se zbog fotki...

Ukoliko dozvolimo? Dozvolili smo da nas pobede! I to ne jednom!
Zato sto ih ima vise, zato sto su glasni, oraganizovani, poslusni, smrdljivi, bezobrazni i niceg se ne stide

i zato što su ubili najboljeg.
Fembot Fembot 00:04 04.12.2007

Re: skupština

JJ "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.[/quote



Bojim se da takvog naroda ima malo vise nego sto moze da stane u nekoliko autobusa. Dokle cemo se tesiti da su ih odnekud dovezli!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:31 04.12.2007

Nivo?

Zakonodavnim odborom Skupstine Srbije predsedava Goran Ratkovac (DSS-NS), dok je zamenica Vjerica Radeta (SRS), poznata i po izjavi da je "Zoran Djindjić bio "mafijaški premijer"
Dax Dax 00:48 04.12.2007

Re: skupština

njegos

JJ Bebaza skupštinskom govornicom radikalka Nataša Jovanović slavljenički je objavila da su "izdajnici najureni iz Aranđelovca voljom naroda". Onog naroda koji je prevožen autobusima.Pa i vasi su dovodjeni autobusima koliko vidim iz ovog bloga...

E Njegose svaka ti je ka da si Vladika,kako li si mudro primetio da su i izdajnici dosli avtobusom.
Dax Dax 00:56 04.12.2007

Re: još o "našima"

Ajde sad vi meni recite sledece.Govoricu "politicki korektno".Kolika budala i zatupljenik moras da budes da poverujes u ovakvo saopstenje.

Наше удружење подсећа да људи из ЛДП-а већ
месецима воде антисрпску кампању почевши од бојкота устава,
инсиситирању на цепању наше државе, а сада и довођењу телевизије која
на свом интернет сајту мокраћом благосиља нашу децу!


Ljudi nama nije kriv ni Sloba ni Kostunica...Vec je dobar deo ovog naroda totalno sludjen,jadan,bedan i cemeran,glup do koske,izmanipulisan ,zaostao i bez sanse za napredak.Ako ove prezivimo ,onda nam nema kraja.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:09 04.12.2007

Re: pogrešna adresa :(

Ivan Marović
gorran
"samo nek ode glavni, a posle ćemo pomoću napretka, slobodnih medija, međunarodne saradnje, uzdići Srbiju iznad svega toga..."
Tako će i biti.

Svakako, za jedno par miliona godina, poglavito zbog pomeranja kontinenata i drugih munjevitih (na skali srpskog nacionalnog bica) procesa...
pidola pidola 05:16 04.12.2007

...

koliko smo i mi ludi.
izgubili smo nit za normalnim zivotom.
cudimo se,otkazana tribina,a sto policijske snage moraju da obezbedjuju nekoga ko misli drugacije,to nista.

i kako ljudi vise mogu da padaju na takve price zlih politicara,
da su u stanju da povrede (do te mere mrze) svakoga ko drugacije razmislja,ko nije po njihovom sablonu?
zar nismo svi vec prosli kroz taj period (vise puta) ,gde politika zarad svojih interesa koristi i ljude i zivote?
hocemo li se ikada probuditi?
hoce li doci vise kraj ove price,pa da krenemo sa nekim novim,normalnim zivotom?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:38 04.12.2007

Re: Mnogo fotki-koncept motki

Zato sto ih ima vise, zato sto su glasni, oraganizovani, poslusni, smrdljivi, bezobrazni i niceg se ne stide.

Bojim se da si popisao sve njihove najvažnije osobine. Kako se izboriti protiv te, na kratak i srednji rok, dobitničke kombinacije u Srbiji? Protiv toga ne postoji dobitnička politička strategija. Ili je ja ne vidim. A vidim mnoštvo razbarušenih i zapenjenih koncepcijica, i vidim mnoštvo stručnjaka a svaki misli da je najpametniji i da samo treba njega poslušati i svanuće nam.
BBoris BBoris 09:11 04.12.2007

Re: Sta se desilo od 5. oktobra, 2000-te??

Gde su ti ljudi? Ne znam gde su ostali ali meni i supruzi je ove godine stvarno prekipelo i zbrisali smo napolje. Daleko, jako daleko...
milivoye milivoye 09:13 04.12.2007

Re: skupština

njegos
Pa i vasi su dovodjeni autobusima koliko vidim iz ovog bloga...


Истина је.
У Србији нема ни морона довољно, а камоли пристојних и одговорних људи да им се супротставе.
Dejan Restak Dejan Restak 11:48 04.12.2007

Re: Izvinjavam se zbog fotki...

- ukoliko dozvolimo da nas pobedi polusvet, onda...


nije problmem priznati pobedu polusveta. samo je pitanje na koji način je ta pobeda ostvarena. onoga dana kada smo se složili da je demokratija najmanje loše uređenje prihvatili smo mogućnost pobede polusveta.

samo zbog toga još uvek se radujem što postoje granice između zemalja. To nam još uvek daje neku alternativu.

Kada kažem granice ne mislim samo na ove fizičke iako na kraju kada se opredeljujemo u kom ćemo društvu živeti moramo preći i tu fizičku barijeru.

Nije čudno što Srbija iznutra nema snage da se izbori sa polusvetom kada je većina onoga što je i valjalo u njoj iz nje nestalo.

Zato se polusvetu i čini da oni spolja hoće da ga unište, a da su ovi iznutra koji tako ne misle izdajnici koje ova zemlja mora poslati tamo gde im je mesto, van zemlje ili ispod zemlje.




predd predd 16:12 04.12.2007

Re: još o "našima"

Наше удружење подсећа да људи из ЛДП-а већ
месецима воде антисрпску кампању почевши од бојкота устава,
инсиситирању на цепању наше државе, а сада и довођењу телевизије која
на свом интернет сајту мокраћом благосиља нашу децу!



B92 "мокраћом благосиља нашу децу" a popovi srpske pravoslavne crkve ih "je##u"

ludvig ludvig 20:09 03.12.2007

aranđelovac

e napokon....već pola sata čekam da se neko javi na blog sa vestima iz ar...
znači to je to....zabrane, putujući autobusi batinaša i ostalo je opet krenulo...
diskutant diskutant 20:26 03.12.2007

Re: aranđelovac

ludvig
e napokon....već pola sata čekam da se neko javi na blog sa vestima iz ar...
znači to je to....zabrane, putujući autobusi batinaša i ostalo je opet krenulo...



zanimljiva stvar sa "nasima" - jedan od cetvorice je tzv "veroucitelj" u nekoj osnovnoj skoli.

a postoji i ovo
vinska musica vinska musica 22:08 03.12.2007

Re: aranđelovac

Znaci, kordon ljutih pandura bio bespomocan da savlada napujdanu svetinu, koja
je dosla, spotano organizovana od strane lokalne vlasti, da pesnicama izrazi svoj ultimativni akademski stav ko na njihovom bunjistu ima pravo na slobodnu rec, a ko na batine, ukoliko
neprincipijelno insistira na konzumiranju svog, ustavom zagarantovanog prava, na javno izrazavanje manjinskog i nepopularnog politickog misljenja.

Cak ni ta siledzijska i huliganska drskost u Arandjelovcu nije bila dovoljna, nego treba da i na blogu trpimo seirenja njihovih, malo pismenijih, navijaca i logisticara, koji nas sistematski, podmuklo, licemerno opominju da smo sami krivi, jer im se ne obracamo dovoljno kultivisanim jezikom, pa ih mnooogo iritiramo. A kad njima, jelte, opravdano ripi adrenalin u glavu i pesnice, onda bolje da im se sklonimo s puta i budemo srecni sto smo izvukli zivu glavu.

Koliko kapiram, rulja u ovakvim prilikama, po defaultu, dobija pravoverni oreol sabornosti, pa joj se moze sve, i nekaznjeno; da neistomiljenike naziva kakvim joj se prohte imenima, da ih gazi, pljuje, sikanira, pravi barikade po ulicama, bushi gume... dok se mi iscrpljujemo u virtuelnim hvatanjima za vratove, opominjuci jedni druge za polit-nekorektne reci, tacke i zapete, kada govorimo o njima.

Dokle ce da nam nabijaju kompleks „prejake“ reci, dok oni, smejuci nam se u lice, konkretno /stetocinski/ delaju?
Queeria Queeria 22:33 03.12.2007

Re: aranđelovac

E znao sam da mora da me ima i na sajtu Udruženja "Naši":

http://www.nasi.org.yu/aktuelno.html (na dnu strane)

A kreteni su iskoristili moj tekst "Srpski pravoslavni blog" za obračun sa Peščanikom i karikaturu na kojoj se lepo vidi da dečak piški po queeria blogu:



Ja stvarno ne mogu a da se ne osetim delimično odgovornim za dešavanja u Aranđelovcu i trenutno se jako loše osećam :(
Lektorka Lektorka 22:34 03.12.2007

Re: aranđelovac

dok se mi iscrpljujemo u virtuelnim hvatanjima za vratove, opominjuci jedni druge za polit-nekorektne reci, tacke i zapete, kada govorimo o njima.

Dokle ce da nam nabijaju kompleks „prejake“ reci, dok oni, smejuci nam se u lice, konkretno /stetocinski/ delaju?

dok budu imali realnu moć.
man ray loves me man ray loves me 23:30 03.12.2007

Re: aranđelovac

Queeria
Ja stvarno ne mogu a da se ne osetim delimično odgovornim za dešavanja u Aranđelovcu i trenutno se jako loše osećam :(

Ma daj, nasli bi oni vec nesto, to ti je obrazovan analiticki kadar (ovih dana db se regrutuje sa filozofskog - ako, bar ne moraju da ih opismenjavaju). Nadam se da ces biti ok i zao mi je sto se ovo desava.
diskutant diskutant 01:00 04.12.2007

Re: aranđelovac

Queeria
E znao sam da mora da me ima i na sajtu Udruženja "Naši":

http://www.nasi.org.yu/aktuelno.html (na dnu strane)

A kreteni su iskoristili moj tekst "Srpski pravoslavni blog" za obračun sa Peščanikom i karikaturu na kojoj se lepo vidi da dečak piški po queeria blogu:

Ja stvarno ne mogu a da se ne osetim delimično odgovornim za dešavanja u Aranđelovcu i trenutno se jako loše osećam :(
niti si ti kriv za pedofilnog vladiku, niti treba izbegavati temu da je srbija jedna od retkih drzava koja institucionalno stiti popove pa makar bili i pedofili. nema nista lose u potsecanju da je u srbiji pravda selektivna; ako ti je za utehu zbog toga se mnogi osecaju lose, ali to je neka druga tema.
schweppes schweppes 09:07 04.12.2007

Re: aranđelovac

Ja stvarno ne mogu a da se ne osetim delimično odgovornim za dešavanja u Aranđelovcu i trenutno se jako loše osećam :(


Mnogo je više razloga da se osećaš odgovornim i loše nego li samo taj koji si naveo. Ti si na svojim blogovima u više navrata postavljao razne najuvredljivije moguće montaže koje su izazivale opravdani protest i ljutnju mnogih. Hteo si provokaciju a nisi znao da je odmeriš. Nije čudno da ti se vraća na ovakav način. To što Naši "zloupotrebljavaju" baš tvoje tekstove, karikature i montaže nije čudno jer zapravo ti i Peščanik ste potpuno ista idejno/kreativna linija.
man ray loves me man ray loves me 18:19 04.12.2007

Re: aranđelovac

schweppes
Mnogo je više razloga da se osećaš odgovornim i loše nego li samo taj koji si naveo.

Zar Pedja da se oseca odgovornim prema moronima koji ne znaju ni da procitaju njegov tekst a nalaze se pozvanim da ga prozivaju, a ne prema nama koji smo fanovi i koji smatramo da to sto on pise nije nikakva provokacija radi provokacije vec fenomenalna kritika nase politicke scene. Ti Pedji porucujes 'ne talasaj, spusti malo glavu, na meti si im'. Treba svi da podignemo glavu i da se suprotstavimo nasilju.
Mozda sam ja gledala one X-files too many, ali meni je ocigledno da db skuplja sve ove morone, pocev od garde cara lazara, pa preko svih ovih jadnika i da su oni medju njima sa dve mozdane celije umesto jedne na njihovom platnom spisku. Ko je platio autobuse?
mvelja mvelja 20:10 03.12.2007

mi

ovo kao da sam vec negde video
mvelja mvelja 20:12 03.12.2007

Re: mi

mvelja
ovo kao da sam vec negde video


zasto ne odete u Smederevo, mislim da toga tamo ne bi bilo
nikolla90 nikolla90 20:20 03.12.2007

Mi

OK, opet je prekinuta tribina Peščanika. Šta ćemo mi da uradimo? Očigledno je da 20 ljudi više ne može da spreči 300 dokonih NSovaca, radikala više na drugoj strani. Moj predlog je veliki protest ali ne u četvrtak u pola 11 ujutru, već u subotu, kad može da se okupi naša ekipa. I ne u Aranđelovcu, nego u Beogradu. I da se ne čuje samo na Blogu, nego u svim medijima. E onda će efekat biti veći..

Ne smemo da dozvolimo da njihove horde ponovo prekidaju naše skupove. Nemojte da ćutite!

bronx bronx 21:04 03.12.2007

Re: Mi-ONI

NoSurrender NoSurrender 21:18 03.12.2007

Re: Mi

Nikolla90,respect! Svaka ti cast za sazetu retrospektivu svega sto su nam do sada priredili.A sta ce im jos pasti na pamet, ko zna.U stvari uradice nam sve sto im dozvolimo, i koliko im dozvolimo.

Dok pasivna rezignacija bude glavni vid nase reakcije,oni ce uzimati sve vise maha.
Siledzija razume samo jezik sile.On ne razmislja u kategorijama ko je u pravu, vec ko je jaci.I dok budu jaci,tlacice slabije, jer im je to potpuno prirodno.

Pobedicemo ih tek kad im pokazemo da smo jaci, brojniji,organizovaniji...dotle,nastavicemo da skripimo zubima u svojim toplim sobama...
Dragons Dragons 22:45 03.12.2007

Re: Mi

BRAVO NIKOLA..... Na nesrecu ili srecu nisam u Srbiji da vam se pridruzim....REVOLUCIJA.......
Dax Dax 01:08 04.12.2007

Re: Mi

Nikola svaka cast!
Gothsa Gothsa 01:25 04.12.2007

Re: Mi

Nikola fantastičan spot! Preporuka!
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:12 04.12.2007

Re: Mi

nikolla90
OK, opet je prekinuta tribina Peščanika. Šta ćemo mi da uradimo? Očigledno je da 20 ljudi više ne može da spreči 300 dokonih NSovaca, radikala više na drugoj strani. Moj predlog je veliki protest ali ne u četvrtak u pola 11 ujutru, već u subotu, kad može da se okupi naša ekipa. I ne u Aranđelovcu, nego u Beogradu. I da se ne čuje samo na Blogu, nego u svim medijima. E onda će efekat biti veći..

Ne smemo da dozvolimo da njihove horde ponovo prekidaju naše skupove. Nemojte da ćutite!



dodaj suvu reku
dodaj narašu kandić
koju razvlače četiri nedelje
da ne kažem 14 godina
dodaj aranđelovac
uopšte, dodaj one koji valjaju

i gde predlažeš da se skupimo?
preporuka!
nikolla90 nikolla90 16:17 04.12.2007

....

hvala..

Od mojih predloga nemamo ništa, fora je u tome da se podigne građanska Srbija, znači nevladin sektor, stranke građanskog opredeljenja i svi koji nisu u tim strankama a misle da ovo što se sve češće dešava ne valja. Slična akcija kao u Novom Sadu. Bez ikakvih obeležja, sa jasnim porukama. Neka nas bude 200 u početku. Na kraju može da nas bude milion. Provereno i dokazano.
joshka joshka 18:32 04.12.2007

Re: Mi

Bravo
Strongman Strongman 20:13 03.12.2007

Grozno

Balvan revolucionari na delu.

S druge strane dobro je da su toliko protiv pescanika. Da se zna sta je sta. "Ne pada sneg da pokrije breg, vec pada sneg da svaki ZVER pokaze svoj trag".

Mislim da je dvostrukko prekidanje Pescanikove tribine najbolja reklama koju moze jedna emisija da ima.

vucko vucko 20:15 03.12.2007

Re: Grozno

Mislim da je dvostrukko prekidanje Pescanikove tribine najbolja reklama koju moze jedna emisija da ima.

Uh... mislim da si promašio geografiju. Ili bar geološki period :(
JJ Beba JJ Beba 20:16 03.12.2007

Sa zvanične prezentacije na netu

Sa zvanične prezentacije na netu
Dobrodošli u Arandjelovac on line!

Aranđelovac je oduvek bio mesto okupljanja i divnog druženja, stoga Vas pozivamo da nam se pridružite u pokušaju da naša iskustva podelimo sa posetiocima širom sveta. Želimo da pored obilja informacija na ovom mestu pronađete nove prijatelje, obnovite stara poznanstva, podelite svoje utiske sa drugima, date nove ideje koje će pomoći da našem gradu vratimo kosmopolitski duh. Želimo da Arandjelovac i Bukovička banja ponovo postanu mesto okupljanja umetnika iz celog sveta, mesto u kojem sve generacije uživaju u druženju i stvaranju."

I vi im verujete?
mvelja mvelja 20:17 03.12.2007

Re: Grozno

Mislio sam da smo ovo vreme ostavili iza sebe, ali sada vidim da nije tako. Ocekujem nove vesti iz Arandjelovca



Velimir Mladenovic
AlexDunja AlexDunja 20:17 03.12.2007

Re: Grozno


Uh... mislim da si promašio geografiju. Ili bar geološki period :(

tako.bas.
mvelja mvelja 20:18 03.12.2007

Re: Grozno

zasto
Strongman Strongman 20:22 03.12.2007

Re: Grozno

Uh... mislim da si promašio geografiju. Ili bar geološki period :(


Mislim da ovo nece da prodje tek tako. Ima da naraste i nesto ce da se izrodi. Sta god da se izrodi, Pescanik moze da bude samo jaci.
Doctor Wu Doctor Wu 22:29 03.12.2007

Strongy, ti polako ali sigurno

postaješ moj favorit. Do sada je to bila Jelena Pavlović, ali Boga mi, ti si je prestigao. Ne znam da li ćeš izdržati, ali da znaš da imaš moju punu podršku.
Becker Becker 22:43 03.12.2007

Re: Grozno

Slažem se da je ovo samo odlična reklama za Peščanik. Glupa radikalsko-novosrbijanska stoka... Ti miloševićevi puleni ne mogu da pobegnu od svog primitivizma. Da su ih pustili da govore to bi bio još samo jedan beznačajni skup sekte sa totalitarističkim ambicijama. Ovako postadoše mučenici.
Lektorka Lektorka 22:47 03.12.2007

Re: Grozno

Da su ih pustili da govore to bi bio još samo jedan beznačajni skup sekte sa totalitarističkim ambicijama. Ovako postadoše mučenici.

a koje sekte? javi, da ih nađem pa da se konačno negde učlanim.
Becker Becker 23:22 03.12.2007

Re: Grozno

Jesi šeret, svaka čast. ;-)
Ucitelj Tasa Ucitelj Tasa 23:38 03.12.2007

Re: Grozno

Placi SRBIJO! Nama ne trebaju ni Hrvati ni Albanci sami cemo da se istrebimo.
Nenad M. Nenad M. 00:01 04.12.2007

Re: Grozno

Da su ih pustili da govore to bi bio još samo jedan beznačajni skup sekte sa totalitarističkim ambicijama. Ovako postadoše mučenici.


sedi 1, uciteljica ne pita u avgustu!
Zabran Zabran 01:25 04.12.2007

Re: Grozno

Ma, ti bi jos da se Pescanik tebi ili njima mozda i zahvali?!
tri3p tri3p 03:40 04.12.2007

Re: Sa zvanične prezentacije na netu

[quote=
Aranđelovac je oduvek bio mesto okupljanja i divnog druzenja stoga Vas pozivamo da nam se pridružite u pokušaju da naša iskustva podelimo sa posetiocima širom sveta. Želimo da pored obilja informacija na ovom mestu pronađete nove prijatelje, obnovite stara poznanstva, podelite svoje utiske sa drugima, date nove ideje koje će pomoći da našem gradu vratimo kosmopolitski duh. Želimo da Arandjelovac i Bukovička banja ponovo postanu mesto okupljanja umetnika iz celog sveta, mesto u kojem sve generacije uživaju u druženju i stvaranju."]

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:29 04.12.2007

Re: Grozno

Becker
Glupa radikalsko-novosrbijanska stoka... Ti miloševićevi puleni ne mogu da pobegnu od svog primitivizma. Da su ih pustili da govore to bi bio još samo jedan beznačajni skup sekte sa totalitarističkim ambicijama. Ovako postadoše mučenici.


Ne bih se bas slozio sa tobom. Za mene je ovo jos jedan dokaz kako jedni ekstremisti koriste drugima, posto je incident promocija i jednih i drugih. I jedni i drugi ce iz sve halabuke izaci jaci, jedino sto se jacanjem ovih "maleckih" za 50% oni sa 5% posto skociti na 7,5% podrske u birackom telu. Ali ce zato radikali sa preko 30% stici do vecine ...

A da su po netolerantnosti prema drugacijem misljenju slicni evo pokazuje najbolje post njihove "partijske sekretarice" (il' je mozda samo sekretarica novog Ben Akibe poznatog i kao Pera Lukovic?) vinske musice:nego treba da i na blogu trpimo seirenja njihovih, malo pismenijih, navijaca i logisticara, koji nas sistematski, podmuklo, licemerno opominju da smo sami krivi, jer im se ne obracamo dovoljno kultivisanim jezikom, pa ih mnooogo iritiramo.

Za vise od godinu dana ovde na blogu sam izuzetno retko imao prilike da vidim nekog ko zastupa ideje Seselja i/ili Velje Ilica (ako ih je uopste bilo?) ... pa je jasno da se ovde radi o pozivu na "netrpljenje" neistomisljenika. Sto pokazuje u osnovi istu netolerantnost u odnosu na one koji misle drugacije kao kod ovih "mirnih demonstranata" dovedenih sa strane u Aradnjelovac ... Steta samo za onaj lepi gradic ... zloupotrebljavaju ga ekstremisti za svoju promociju i prljave dnevno-politicke igre ...
Dr M Dr M 09:49 04.12.2007

Re: Grozno

@ Virtuelni Vasilije

Vas komentar me je podsetio na anegdotu u kojoj je Picaso, ispred slike Gernike, upitan od strane jednog SS-ovca "Da li ste Vi ovo uradili?" odgovorio: "Ne, to ste uradili VI".

Naravno, nikako ne mislim o Vama kao SS-ovcu ali pocinjem da mislim o Arandjelovcu kao o Gernici.
adam weisphaut adam weisphaut 09:55 04.12.2007

Re: Grozno

Dr M
@ Virtuelni Vasilije

Vas komentar me je podsetio na anegdotu u kojoj je Picaso, ispred slike Gernike, upitan od strane jednog SS-ovca "Da li ste Vi ovo uradili?" odgovorio: "Ne, to ste uradili VI".

Naravno, nikako ne mislim o Vama kao SS-ovcu ali pocinjem da mislim o Arandjelovcu kao o Gernici.

Dr. M vi li jos citate Vasine carsave u kojima se sve svodi na dva ektremizma od kojih je jedan gori, pogodite koji? Da je neko sinoc bacio bombu na promociju, Vasa bi dotrcao da nam objasni kako je sve to eto isto ali je ipak krivica na Pescaniku jer su oni odgovorni za odrzavanje promocije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:01 04.12.2007

Re: Grozno

Dr M
Naravno, nikako ne mislim o Vama kao SS-ovcu ali pocinjem da mislim o Arandjelovcu kao o Gernici.


A mene vas komentar podesti na detalj iz proglasa ovih "mirnih demonstranata" u kome oni pristalice LDPetc (koje manje-vise reprezentuje i Pescanik) nazivaju fasistima. Da li je to slucajno? Pa ne bih rekao. To se, kao bumerang, vraca ovima zloupotreba reci kao sto su fasista i nacista. Ne treba ni da se cude i bune posto su sami uveli "u modu" da se u Srbiji svakom ko drugacije misli i "nije sa nama" olako moze prilepiti takva teska (dis)kvalifikacija ...

pozz
Dr M Dr M 12:01 04.12.2007

Re: Grozno

Virtuelni Vasilije

Dr MNaravno, nikako ne mislim o Vama kao SS-ovcu ali pocinjem da mislim o Arandjelovcu kao o Gernici.A mene vas komentar podesti na detalj iz proglasa ovih "mirnih demonstranata" u kome oni pristalice LDPetc (koje manje-vise reprezentuje i Pescanik) nazivaju fasistima. Da li je to slucajno? Pa ne bih rekao. To se, kao bumerang, vraca ovima zloupotreba reci kao sto su fasista i nacista. Ne treba ni da se cude i bune posto su sami uveli "u modu" da se u Srbiji svakom ko drugacije misli i "nije sa nama" olako moze prilepiti takva teska (dis)kvalifikacija ...pozz


Postovani Vasilije,
u pravu ste, prvo kvalifikacija pa onda dis.
Ovi koji su nasilno sprecili promociju "Pescanika", i neki koje necu da pominjem zbog ogranicenosti prostora, su se nasiljem kvalifikovali.
Ko ce da ih "dis"?
VK(vladajuca koalicija)?
Strongman Strongman 12:03 04.12.2007

Re: Strongy, ti polako ali sigurno


Doctor Wu
postaješ moj favorit. Do sada je to bila Jelena Pavlović, ali Boga mi, ti si je prestigao. Ne znam da li ćeš izdržati, ali da znaš da imaš moju punu podršku.



Medju nama: ja bio jedan od vodja studentskih protesta u Nisu 1992
Lektorka Lektorka 13:10 04.12.2007

Re: Grozno

Postovani Vasilije,
u pravu ste, prvo kvalifikacija pa onda dis.
Ovi koji su nasilno sprecili promociju "Pescanika", i neki koje necu da pominjem zbog ogranicenosti prostora, su se nasiljem kvalifikovali.
Ko ce da ih "dis"?
VK(vladajuca koalicija)?

Dr M, ma nije fora uopste u tome. Nego treba da razumemo su LDP&Pescanik sami krivi za sve. Ko one devojke sto nose minice, pa im je posle djavo kriv kad ih neko siluje. Samo je u prvom slucaju u pitanju nasilni govor uma, a u drugom nasilni govor tela. Dakle, molim da se vodi racuna o tome ko je prvi poceo da... govori.
(Ono zbog cega LDP&Pescanik govore to sto govore, to se ne broji. A i komplikuje lepotu ovako jednostavne jednacine.)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:27 04.12.2007

Re: Grozno

Dr M
Postovani Vasilije,
u pravu ste, prvo kvalifikacija pa onda dis.
Ovi koji su nasilno sprecili promociju "Pescanika", i neki koje necu da pominjem zbog ogranicenosti prostora, su se nasiljem kvalifikovali.
Ko ce da ih "dis"?
VK(vladajuca koalicija)?


Postovani Dr M,

dobro ste primetili ono moje "nepostojano dis" Time sam bas hteo da kazem da na srpskoj politickoj sceni prakticno svaka rec (o prefiksima i sufiksima i da ne govorimo) imao razlicito znacenje ... u zavisnosti da li je koristimo "mi" ili "oni". Ali u jednom su svi jedinstveni: svi traze/vide krivicu na nekoj drugoj strani. I nikom da padne na pamet da se zapita: da li sam mozda i ja(mi) kriv? A bez toga ce tesko nesto krenuti na bolje ...

Moguce da je policija nacinila neki propust, ali ako prihvatimo da vazi konstatacija iz uvodnog posta "Kordoni policije su, sasvim korektno, stitili goste iz Beograda" onda je jasno da vlast i policija ne mogu da sprece radikaliczaciju nase politicke scene ... ako je sami akteri zele. Posto se ovde ipak radi o verbalnom nasilju ... koje promovisu obe strane. Pa ne mogu se valjda u salu gde je ulaz slobodan pustati samo pripadnici jedne politicke opcije? Pa kad u nju udje znatno vise onih koji su protiv govornika ko ce da ih spreci da skandiraju i ne dozvole mu da uposte govori? Posebno ako skandiraju njegove sopstvene reci kao sto su: "kurva, skot ... mentalni bolesnik"?

Ne znam, ja sam skeptican ... cini mi se da je jedino resenje da ovi "promoteri" dele ulaznice, podobnim gledaocima ... problem je samo sto onda pricaju samo onima koji im i tako "veruju" ...

Ja se ipak nadam da ce u Srbiji nekako doci do reci i oni razumni i umereni. Oni koji kritikuju pristojno i argumentovano. I, sto je jos vaznije, oni koji nisu pre svega skoncetrisani na borbu protiv drugih ... nego na ubedjivanje gradjana u svoje sopstvene sposobosti i u to sta oni mogu da urade da bi stanje krenulo na bolje ...

pozz
kimm kimm 15:11 04.12.2007

Virtuelni,

Za mene je ovo jos jedan dokaz kako jedni ekstremisti koriste drugima...

drugim relima, vladi ne treba zamerati ništa jer je to ekstremizam koji, prirodno, rađa drugi ekstremizam. To si hteo da kažeš?
Dr M Dr M 17:31 04.12.2007

Re: Grozno

Postovani Vasilije,

ja se bojim drzave u kojoj policija mora da stiti goste.

Tacno je da na nasoj politickoj sceni skoro svaka rec ima drukcije znacenje, zavisno od toga ko govori.
Medjutim, razlicita je odgovornost za izgovorenu rec.

"Alea iacta est" ne znaci isto na ulazu u kockarnicu i na obali Rubikona.

Nije isto kad partije vladajuce koalicije silom onemogucavaju ucesnike radio emisije da recima iskazu suprotan stav.

Sa te tacke gledista, nismo na obali Rubikona, duboko smo ugazili.

Pozz
Becker Becker 18:34 04.12.2007

Re: Grozno

Naravno da treba da im se zahvali. Kao da nisu srećni zbog tolike medijske pažnje. Ti verovatno misliš i da su Slobo i Tuđman bili neprijatelji?
anelie anelie 20:15 03.12.2007

tuga

citam...i sve mi se grudva stiska u stomaku....

sve ponovo?
zar nista nismo naucili?
jananderson jananderson 20:15 03.12.2007

dogadjanje naroda

Zar to dogadjanje naroda iz autobusa nismo vec videli, zar nismo videli kuda nas je to odvelo?
Dokle ce da nam se dogadja dogadjanje naroda koje organizuje vlast?
Kada ce da nam se dogodi narod koji misli svojom glavom, a ne kostunicinom, seseljevom, tadicevom, jocicevom, veljinom, tijanicevom...
JJ Beba JJ Beba 20:19 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

Dokle ce da nam se dogadja dogadjanje naroda koje organizuje vlast?

Dokle? Dok ne lupimo šakom u sto i ne kažemo - dosta. Mi građani.
Alo bre građani, gde ste?
anelie anelie 20:31 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

pa tu smo,
samo nas ocito nema dovoljno!!!!
JJ Beba JJ Beba 20:35 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

anelie
pa tu smo,samo nas ocito nema dovoljno!!!!

Nema , na žalost. Zar nije vreme da ih budimo?

GRAĐANI BUĐENJE!!!!
Strongman Strongman 20:53 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

anelie
pa tu smo,
samo nas ocito nema dovoljno!!!!



Vladajuca hunta je marketinski strasno odradil - NAS. Ucinila je bavljenje politikom u smislu njihovog svrgavanja besmislenim i demode. Uspeli su da izbace politiku iz mode. Mnogi mladi ljudi, sa potencijalom doprinosenja stvaranja kriticne mase i ne probaju da rade za opstu stvar.

VK je nacinio politiku parlamentarnimi sportom. Nama treba da politika udje u "siroke narodne mase".
ludvig ludvig 20:53 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

Nema , na žalost. Zar nije vreme da ih budimo?

GRAĐANI BUĐENJE!!!!


e kad bi to išlo tako lako ne bi bilo ovakvih problema...nažalost snažni anestetici koji se konstantno serviraju tako nešto otežavaju...i još kad počnu da zabranjuju sve ostale vidove lečenja( uzmimo na primer večerašnju sramnu zabranu) onda je to to...
jednom rečju Srbija spava.
I uz to nesnosno hrče.
JJ Beba JJ Beba 20:55 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

kad bi to išlo tako lako ne bi bilo ovakvih problema...nažalost snažni anestetici koji se konstantno serviraju tako nešto otežavaju...i još kad počnu da zabranjuju sve ostale vidove lečenja( uzmimo na primer večerašnju sramnu zabranu) onda je to to...
jednom rečju Srbija spava.
I uz to nesnosno hrče.

e pa ajde da ne kukamo. Ajde da budimo
Lektorka Lektorka 20:56 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

anelie
pa tu smo,
samo nas ocito nema dovoljno!!!!

trebalo je 1999. da padnu bombe na srbiju da se osvrnemo oko sebe i vidimo na nas ima dovoljno. cekamo nove bombe? ili sankcije? nikolica i radikale pred skupstinom 10. decembra?
NoSurrender NoSurrender 21:27 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

GRAĐANI BUĐENJE!!!!

Citiracu grafit iz 2000-ite

"OTPOR, BRE STOKO!!!"

Dokle god budemo savijali glavu,navlacice nam jaram.I to ko?Veljini i Tomini basibozluci.

Na zalost, cir pukne tek kada sazri.Mi se jos uvek osecamo sigurni u svojim mikrokosmosima.Probudicemo se tek kad nam zakucaju na kucna vrata.A onda ce biti vec kasno.
anelie anelie 21:51 03.12.2007

Re: dogadjanje naroda

mozda nam opet nije dovoljno muka da nas bude dovoljno..?

jedno vreme sam mislila da ne moze biti gore, a onda sam tu misao zamenila sa: sta je sledece?

tako i ovo...ovo nije pocetak, a na zalost, nije ni kraj!!
peralozac peralozac 01:03 04.12.2007

Re: dogadjanje naroda

o čemu ti pričaš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:31 04.12.2007

Re: dogadjanje naroda

JJ Beba
Dokle ce da nam se dogadja dogadjanje naroda koje organizuje vlast?

Dokle? Dok ne lupimo šakom u sto i ne kažemo - dosta. Mi građani.
Alo bre građani, gde ste?



građanka čomić sedi u parlamentu i ne čuh da je reagovala na događaj u aranđelovcu i izjave radikalske u skupštini.
samo se nadam da nije aplaudirala.
mada nije isključeno, bar u sebi.

jer, zar ne kaže poslovica - ćutanje je odobravanje?
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:35 04.12.2007

Re: dogadjanje naroda

Exitus Letalis

građanka čomić sedi u parlamentu i ne čuh da je reagovala na događaj u aranđelovcu i izjave radikalske u skupštini.samo se nadam da nije aplaudirala.mada nije isključeno, bar u sebi.jer, zar ne kaže poslovica - ćutanje je odobravanje?

a ne! ds ima onaj snazan pricnip - cutimo i resice se to samo od sebe... ne daj boze da iskazu jasan stav

JJ Beba JJ Beba 14:56 04.12.2007

Re: dogadjanje naroda

kakav bre sta? Ko ima stav? DS?
kimm kimm 04:00 05.12.2007

građanka čomić sedi

u parlamentu i ne čuh da je reagovala na događaj u aranđelovcu i izjave radikalske u skupštini.

Od njih ne traba očekivati ništa pametno, to je propala stvar. U skupštini svako malo vređaju ubijenog premijera, a gospođa koju si pomenuo mudro i istrajno ćuti. Al zato ovde ume da piše o svemu i svačemu, samo ne o ljubavi sa Saučesnikom.
Jeremić se u skupstini pola sata zahvaljivao radikalima i inima na "konstruktivnim primedbama" na predlog nekakvog zakona, na kraju je bilo otužno. Ama sve što im se bude desilo, zaslužili su. Što pre, to bolje.
doktorka doktorka 04:28 05.12.2007

Re: dogadjanje naroda

Exitus Letalis

JJ Beba
Dokle ce da nam se dogadja dogadjanje naroda koje organizuje vlast?Dokle? Dok ne lupimo šakom u sto i ne kažemo - dosta. Mi građani. Alo bre građani, gde ste?građanka čomić sedi u parlamentu i ne čuh da je reagovala na događaj u aranđelovcu i izjave radikalske u skupštini.samo se nadam da nije aplaudirala.mada nije isključeno, bar u sebi.jer, zar ne kaže poslovica - ćutanje je odobravanje?


comicka ceka da vidi sta ce istrazivanja da pokazu , pa ce onda da se oglasi...ovde
adam weisphaut adam weisphaut 20:16 03.12.2007

Slatka mala okupacija mozgova

Histerija protiv "izdajnika" podgrevana sistematski putem mainstream medija, setimo se samo tekstova uglednih novih srpskih politickih mislilaca Vukadinovica i Antonica u Politici, pocinje da daje rezultate. U tom pogledu Arandjelovac nije nikakav ekstremni ekskluzivtet, on je samo lakmus papir srpskog drustva.
Nenad M. Nenad M. 20:20 03.12.2007

O Srbijo,bleda majko, ala su te udesili...

When the Nazis came for the communists,
I remained silent;
I was not a communist.

When they locked up the social democrats,
I remained silent;
I was not a social democrat.

When they came for the trade unionists,
I did not speak out;
I was not a trade unionist.

When they came for the Jews,
I remained silent;
I wasn't a Jew.

When they came for me,
there was no one left to speak out for me.

Reverend Martin Niemöller


Sta je sledece?
Lpd, b92, spiskovi nepodobnih... Ko ce da ih zaustavi? Ds koji se utrkuje u nacionalistickoj retorici podlo se nadajuci da ce pobeci od spiska u koji nema nista protiv sto NAS svrstavaju!? Tesko.
Arandjelovac je pao kao simbol ono malo preostale demokratije. Sta je ostalo ako nam ukidaju pravo na gunjanje!?
zmz_oblaK zmz_oblaK 21:05 03.12.2007

Re: O Srbijo,bleda majko, ala su te udesil

Samo ne znam do koje smo strofe stigli... A da smo tu, to sigurno.
sentinel26 sentinel26 21:07 03.12.2007

Re: O Srbijo,bleda majko, ala su te udesil

Nenad M.
When the Nazis came for the communists,
I remained silent;
I was not a communist.

When they locked up the social democrats,
I remained silent;
I was not a social democrat.

When they came for the trade unionists,
I did not speak out;
I was not a trade unionist.

When they came for the Jews,
I remained silent;
I wasn't a Jew.

When they came for me,
there was no one left to speak out for me.

Reverend Martin Niemöller

Sta je sledece?
Lpd, b92, spiskovi nepodobnih... Ko ce da ih zaustavi? Ds koji se utrkuje u nacionalistickoj retorici podlo se nadajuci da ce pobeci od spiska u koji nema nista protiv sto NAS svrstavaju!? Tesko.
Arandjelovac je pao kao simbol ono malo preostale demokratije. Sta je ostalo ako nam ukidaju pravo na gunjanje!?

Žao mi je što to moram da kažem baš sada.
Ovaj tekst treba da stoji na prvoj strani sajta B-92 i sve dotle dok i posljednji fašista ne bude smešten tamo gdje mu je mjesto a to je prvo buvara pa smetlište istorije.

Od danas potpisujem sve tekstove (riječi) koje napiše (izgovori) Petar Luković !

A sada da pitam ja društvo na blogu i van njega, kad ono sa ekrana Javne TV kuće vodja i zamjenik vojvode od zahrdjale kašike, maja mjeseca 2006.godine, obećava reprizu "Noći dugih noževa" i "Kristalne noći", koliko je bilo onih koji su podigli glas ?

On je to tada obećavao Crnogorcima.
Ko je sada došao na red?

Vidite li bar malo sličnosti.
On je tada morao biti uhapšen i sproveden dje mu je mjesto.

Sada će nekome dobro doći da uvede "Vanredno stanje".

Čestitam Srbijo.
Davno si Ti zagazila u vode fašizma, gledaj kako ćeš iz njega izaći.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:24 03.12.2007

narod je blejao

Veliki broj Srba nema osecaj da je greska u njemu. Zadojeni slobo-shizoizmom, namamljeni slepom mrznjom i sitnom lovom u kesu, dovezli su se iz okolnih sela na kontra miting polupismeni ljubitelji lika i dela osoba sa poternica od kojih su neki po zatvorima duz Evrope. I sta mi tu ima da se bunimo. Narod je izabrao i svrstao se.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:26 03.12.2007

the naked truth

U Srbiji vlada mrak. Zato što je pola devet i sunce je odavno zašlo. Laku noć.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana