Život

Pljačka - dokle više?

njanja_de.manccini RSS / 22.07.2010. u 03:46

Sedim ja tako danas i razmišljam šta li radi Predrag Brajović. Krenem da napišem mejl, pa se predomislim. Ali malopre stiže do mene najsvežija vest koja ima neke veze sa njim. Ostala sam spičles. Sigurna sam da se sećate njegovog teksta Srbija, nož i pravda. Tvrđava je opet opljačkana. Srećom niko nije povređen ovom prilikom. Postoji video zapis. I šta sad? Da li je ovaj video nekome od pomoći?

 

 



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 04:00 22.07.2010

Da li je ovaj video nekome od pomoći?

Istraznim organima, nadajmo se.
Bilo je na pomenutom blogu vatrenih zastitnika lika i dela pljackasa Tvrdjave.
Bas me zanima hoce li se ovde pojaviti?
Ne verujem. Bice manji od makovog zrna.
Jer. najteza je stvar u zivotu priznati sopstvenu glupost.
Pozdrav Predragu, verujem da ce citati ovaj blog.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:05 22.07.2010

Re: Da li je ovaj video nekome od pomoći?

Istraznim organima, nadajmo se.

i ja se tome nadam.
će vidime (što bi rekli ovi moji iz MK)
blogovatelj blogovatelj 04:17 22.07.2010

Re: Da li je ovaj video nekome od pomoći?

će vidime (što bi rekli ovi moji iz MK)


Mislis, ke vidime, sto rekli ovi moji iz MK.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:19 22.07.2010

Re: Da li je ovaj video nekome od pomoći?

u pravu si
blogovatelj blogovatelj 04:34 22.07.2010

Re: Da li je ovaj video nekome od pomoći?

u pravu si


Znam, makedonski je prvi jezik koji sam naucio u zivotu
loader loader 08:42 22.07.2010

Re: Da li je ovaj video nekome od pomoći?

Video zapis svakako neće da smeta. Može samo da pomogne. Ostalo zavisi od valjda dobro udresiranih tragača i možda malo sportske sreće.

Pita li se iko, kako je jadnoj prodavačici !
U onom času ona ne zna šta sve može da bude.
Hoće li biti do kraja "ljubazan", ili će je na kraju klepiti nečim po glavi, kako bi zaradio što više vremena da se udalji?
Šta ako je osoba nervno labilna, pa na bilo koji njen pokret panično ispali metak?
Šta ako opali sasvim slučajno?
Šta ako baš u tom času, dok ovaj pelješi kasu, uđe neko od kupaca? To bi izazvalo nepredviđen tok događaja. Možda bi u tom slučaju prodavačica bila očevidac upucavanja drugog čoveka. Iskustvo za doživotno lep san.

U svakom slučaju, i ukoliko je najpribranija osoba na svetu, prodavačica je pretrpela neku vrstu latentnog šoka. U najmanju ruku.

bauer. bauer. 04:01 22.07.2010

Eno!

Kakva je to TvrĐava, kad je pljačka ko oće, i kad oće!?

Ali, bez zezanja, ovo više kao i da nije vest. Više mu dođe kao - dobar dan, dobar dan, eno, opet opljačkali Tvrđavu. Jedino, što se onaj lik dobro vidi na snimku, pa ga možda neko i prepozna. Ako u policiji već ne znaju ko je. Jer, iako deluje smotano, verujem da mu ovo nije prvi put da pljačka.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:06 22.07.2010

Re: Eno!

kolko i da liči smotan mislim da mu je igračka u rukama prava
bauer. bauer. 04:45 22.07.2010

Re: Eno!

Sada opet kontam, u Americi se ovakve stvari dešavaju, naravno, svakodnevno na benzinskim pumpama u sklopu kojih je, po pravilu, i mala radnjica. Uvek sveže okačene fotke sa sigurnosnih kamera, novih i novih pljačkaša. Ali, ovde postoje ugrađeni sefovi pored kasa, za koje osoblje ne zna šifru (tako da ne mogu da ih otvore, i kada bi hteli)i u njuh deponuju pazar, kroz prorez, čim se nakupi. Tako da u kasi nikada nemaju više od stotinjak dolara u sitnim apoenima.

I, još, pazar se organizovano sakuplja i odnosi u banku blindiranim kamionima, tako da ni o tome vlasnik ne mora da brine. A u slučaju pljačke, verujem da imaju osiguranje, koje se možda i ne isplati potezati za minimalne iznose u kasi.

blogovatelj blogovatelj 05:16 22.07.2010

Re: Eno!

Ali, ovde postoje ugrađeni sefovi pored kasa, za koje osoblje ne zna šifru (tako da ne mogu da ih otvore, i kada bi hteli)i u njuh deponuju pazar, kroz prorez, čim se nakupi. Tako da u kasi nikada nemaju više od stotinjak dolara u sitnim apoenima.


Srbija nije Amerika i u radnjama, pogovoto malim radnjama, cesto i nema mesta gde bi mogao da se ugradi sef.

I, još, pazar se organizovano sakuplja i odnosi u banku blindiranim kamionima,


Ovo je zadovoljstvo koje mogu da plate velike firme, banke, supermarketi.
Vlasnici malih radnji sami nose novac u banku, i u Americi i u Srbiji.
blogovatelj blogovatelj 05:25 22.07.2010

Re: Eno!

Sada opet kontam, u Americi se ovakve stvari dešavaju


Pade mi na pamet jos jedna stvar koja cesto postoji u severnoamerickim radnjama, koja nije skupa a koja moze pomoci policiji.
To je metar koji stoji sa unutrasnje strane vrata, zalepljen za okvir istih i u koji je uperena kamera, bas kao i na ovom snimku iz Tvrdjave.
Taj metar je uvek ofarban u neke jarke boje da bi na snimku bio uocljiv.
Kada pljackas ulazi i izlazi iz radnje, veoma jasno se na snimku moze videti njegova / njena tacna visina.

Edit:

Evo nasao sam konacno. Slede slika i link.



Evo i teksta o tome. Doduse iz Engleske, ne iz Amerike, ali to je to. Jedino su americki metri u vise boja da bi se lakse uocili detalji.
bauer. bauer. 05:57 22.07.2010

Re: Eno!

Srbija nije Amerika

Da živim još sto godina, ne bih znao da Srbija nije Amerika. Da mi ti nisi rekao.

u radnjama, pogovoto malim radnjama, cesto i nema mesta gde bi mogao da se ugradi sef.

Mali sef? Možda veoma mali sef, ankerovan u beton, rešenja ima jako mnogo. A ni skupljanje pazara nije uopšte skupo, na velikom tržištu. Kada bi se našao neko preduzimljiv, to nikako ne bi moralo da bude ekskluzivna usluga. Zamisli samo, kreneš da nudiš trgovinama svih fela, u gradu u kome takvu uslugu ne nudi niko, da ćeš da im bezbedno odneseš pazar do banke. Još im i sefove iznajmiš? Svi se učipe po malo, i svima dobro.
bauer. bauer. 06:03 22.07.2010

Re: Eno!

Jedino su americki metri u vise boja da bi se lakse uocili detalji.

Pa, to ti pričam. Engleska nije Amerika
Unfuckable Unfuckable 06:56 22.07.2010

Re: Eno!

koja moze pomoci policiji.

ovo mi malo bode oči, priznajem. Jadna bespomoćna policija
Građanstvu treba pomoć, a ne policiji koja ima i sredstva i metode, samo je malo mrzi da se meša u svoj posao izgleda.
(pošto nije dignuta dovoljna medijska halabuka)
stari92 stari92 07:18 22.07.2010

Pljačka,čemu (kome) !?

njanja_de.manccini
kolko i da liči smotan mislim da mu je igračka u rukama prava


Ima se,može se : Nema se,hoće se !!!

Od pamtiveka prisutna rekompozicija akumulacije materijalnih dobara,
kao (neki) vid eksproprijacije eksproprijatora.
Eto vam nasleđa trulog kapitalizma,reče drug M.

D



Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:49 22.07.2010

Re: Eno!

A ni skupljanje pazara nije uopšte skupo, na velikom tržištu. Kada bi se našao neko preduzimljiv


ja ne bio lenj, pa se raspitao i evo šta mi kažu male i velike firme za obezbedjenje:

jedna polovna blinda za prenos novca marke Ford E350, 1997 godište, stepen zaštite 3, košta reda veličine $20.000 i to je dobra cena. fizičko obezbedjenje takodje košta u vidu plata, osiguranja, uniformi, pancira, radio veze, GPS praćenja, oružja, svih mogućih dozvola i licenci. valjalo bi takodje izračunati granicu isplativosti - odnosno koliko vozila sa tri čoveka po vozilu, na koliko radnji, sa X količinom novca, osigurannjem, itd itd itd.... ergo, preduzimljivi bi trebalo da imaju grno mnogo para, što onda otvara prostor samo za postojeće firme koje imaju infrastrukturu. a njima se za sada ne isplati. sitne pare. vlasnici malih radnji više vole da plate osiguravajućim zavodima.
antioksidant antioksidant 08:51 22.07.2010

Re: Eno!

Mali sef? Možda veoma mali sef, ankerovan u beton, rešenja ima jako mnogo. A ni skupljanje pazara nije uopšte skupo, na velikom tržištu. Kada bi se našao neko preduzimljiv, to nikako ne bi moralo da bude ekskluzivna usluga. Zamisli samo, kreneš da nudiš trgovinama svih fela, u gradu u kome takvu uslugu ne nudi niko, da ćeš da im bezbedno odneseš pazar do banke. Još im i sefove iznajmiš? Svi se učipe po malo, i svima dobro.

све то постоји и овде (и сефови и скупљање новца и осигурање...) а и тврђава је радња у центру града
вероватно више на мети пљачкаша јер ради 24 часа...али ова пљачка се десила у 6 поподне...
овде постоји једна друга врста проблема - (не)организованост/(не)заинтересованост државних органа. очекујем почетак пребацивања лопте у туђе двориште. полиција ће рећи ми их хапсимо, нико не подноси пријаве. тужилаштво ће рећи ми подносимо пријаве али их судови ослобађају. судови ће речи...
и тако у круг до нове пљачке... овог пута на срећу није био трагедије као прошли пут..
loader loader 08:59 22.07.2010

Re: Eno!

полиција ће рећи ми их хапсимо, нико не подноси пријаве. тужилаштво ће рећи ми подносимо пријаве али их судови ослобађају. судови ће речи...

Važno je, bre, šta blogeri kažu
predatortz predatortz 09:30 22.07.2010

Re: Eno!

ovo mi malo bode oči, priznajem. Jadna bespomoćna policija
Građanstvu treba pomoć, a ne policiji koja ima i sredstva i metode, samo je malo mrzi da se meša u svoj posao izgleda.


E, ovo je generalni problem kod nas. Prvi uslov za dobar rad policije je dobra saradnja na nivou policajac pozornik-građanin. A nama je devedesetih policija ogadila za sva vremena! U zemljama na koje se ugledamo ( bar deklarativno ) , pomoć policajcu (informacijom) se tretira kao građanska dužnost. Niko to ne gleda kao cinkarenje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:34 22.07.2010

Re: Eno!

pomoć policajcu (informacijom) se tretira kao građanska dužnost. Niko to ne gleda kao cinkarenje.

tako je, s tim što problem nastane kada majmuna prijaviš policajcu koji majmunu dođe - kum/ortak-iz-kraja/partner-u-raboti. kod nas, od policije nikad ne znaš kada tačno možeš da nayebeš.
predatortz predatortz 09:43 22.07.2010

Re: Eno!

tako je, s tim što problem nastane kada majmuna prijaviš policajcu koji majmunu dođe - kum/ortak-iz-kraja/partner-u-raboti. kod nas, od policije nikad ne znaš kada tačno možeš da nayebeš.



Tako je. Prljavih policajaca ima svugde, ali su manjina. Kod nas u to nisam siguran. Samo obratiti pažnju na procenat najtežih krivičnih dela ( ubistva, otmice, oružane pljačke ) u kojima su učestvovali aktivni ili bivši policajci.
Sprega kriminala i policije je očigledna na svim nivoima. Zbog toga nam treba dobra građanska inicijativa. Jak nevladin sektor koji će da pritišće. Tu dolazimo do drugog problema. Nekoliko persona je narodu toliko ogadilo nevladine organizacije, da su u narodu omraženije i od policije!
b92fmember b92fmember 13:11 22.07.2010

Re: Eno!

Prvi uslov za dobar rad policije je dobra saradnja na nivou policajac pozornik-građanin.


Kad ti isti policajci ne bi radili pre podne za policiju a po podne za razne draskovice, peconije, jociće ... mozda bi to tad imalo smisla.
blogovatelj blogovatelj 17:23 22.07.2010

Re: Eno!

Da živim još sto godina, ne bih znao da Srbija nije Amerika. Da mi ti nisi rekao.


Uvek spreman da pomognem bliznjem
Unfuckable Unfuckable 05:14 22.07.2010

hebote

izgleda da "Tvrđava" postaje nerešiva enigma srpske policije, što je krajnje zanimljivo ako znamo da su sposobni da na osnovu sasvim sličnog video zapisa uhapse silovatelja, recimo.
Mora da kamera nema dobru rezoluciju ili nije kupljena na pravom mestu.
Bili Piton Bili Piton 07:30 22.07.2010

Re: hebote


Jadan ovaj devojcurak sto radi u radnji, gledam ovo na ekranu pa sam se opet preznojio....sirotica. nemam sta drugo da dodam.

ivana23 ivana23 08:37 22.07.2010

Re: hebote

Bili Piton
Jadan ovaj devojcurak sto radi u radnji, gledam ovo na ekranu pa sam se opet preznojio....sirotica. nemam sta drugo da dodam.

Znam devojku, stanujem u toj ulici. Strasno. U po bela dana...

Edit:

Ta ideja sa kutijicom ispod pulta (za krupnije novcanice) uopste nije dobra ideja. Svi koji redovno kupuju nesto u T. znaju za nju jer devojke pred nama tu stavljaju novac, a ocigledno je ne prazne cim se ukaze prilika (ostanu same u radnji).
buba_truba buba_truba 09:18 22.07.2010

Re: hebote

Unfuckable
izgleda da "Tvrđava" postaje nerešiva enigma srpske policije, što je krajnje zanimljivo ako znamo da su sposobni da na osnovu sasvim sličnog video zapisa uhapse silovatelja, recimo.
Mora da kamera nema dobru rezoluciju ili nije kupljena na pravom mestu.

Da, zanimljivo - ovo se, valjda, dešava jedino sa "Tvrđavom".
Unfuckable Unfuckable 09:27 22.07.2010

Re: hebote

izvini trubo, ne razumem bold - ako može malo pojašnjenje?
buba_truba buba_truba 10:19 22.07.2010

Re: hebote

Unfuckable
izvini trubo, ne razumem bold - ako može malo pojašnjenje?

Može, naravno. Šta ti je ovde "krajnje zanimljivo"?
Primera opljačkanih (prodavnica, benzinskih pumpi...) po beogradskom okrugu (a i celoj Srbiji) ima koliko hoćeš. Neki nemaju, ali mnogi imaju postavljene kamere. Nerešeni su kao i slučaj "Tvrđava".

Razumem ja da si ti fokusiran na ovaj slučaj. To je, koliko sam shvatila, i tebi draga radnja u kojoj kupuješ. Obaška što ti je i vlasnik poznat i drag. Ok. Ali ne sužavaj problem koji je raširen po Srbiji - onoliko.

Eto, to sam htela da ti kažem.
Unfuckable Unfuckable 11:12 22.07.2010

Re: lec kat d krep

Primera opljačkanih (prodavnica, benzinskih pumpi...) po beogradskom okrugu (a i celoj Srbiji) ima koliko hoćeš. Neki nemaju, ali mnogi imaju postavljene kamere. Nerešeni su kao i slučaj "Tvrđava"


Ali ne sužavaj problem koji je raširen po Srbiji - onoliko.


Ok, ovako stoje stvari, pošto vidim da se uopštava, onoliko:
Tvrđava postoji od 1999. i od tada je pljačkana minimum 15 puta.
Od jeseni 2009. pljačkana je 6 puta, a od tih 6 na 2010. do danas otpadaju 4 pljačke.

Daklem, ako možeš da mi nađeš neki sličan primer a da nije Poštanska štedionica, bio bih ti jako zahvalan
predatortz predatortz 11:17 22.07.2010

Re: lec kat d krep

Ok, ovako stoje stvari, pošto vidim da se uopštava, onoliko:
Tvrđava postoji od 1999. i od tada je pljačkana minimum 15 puta.
Od jeseni 2009. pljačkana je 6 puta, a od tih 6 na 2010. do danas otpadaju 4 pljačke.


Brate! Ja bih , da sam na gazdinom mestu, tu zaposlio veterana prethodnih ratova sa dijagnostifikovanim PTSP.
brandname brandname 12:11 22.07.2010

Re: hebote

Mora da kamera nema dobru rezoluciju ili nije kupljena na pravom mestu.

Mislim da je drugi razlog presudan. Siguran sam da bivša narodna milicija raspolaže vrhunskim modelima koje bi bila rada - uz razumnu nadoknadu - ustupiti zainteresovanima na korišćenje. Cijena - sitnica.
Il se nekom mnooogo sviđa lokacija...
NNN NNN 16:11 22.07.2010

Re: lec kat d krep

Ja bih , da sam na gazdinom mestu, tu zaposlio veterana prethodnih ratova sa dijagnostifikovanim PTSP.
Već je probao sa narkomanom koljačom (jeftiniji je od veterana) pa ga mediji rastrgili
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:17 22.07.2010

Re: lec kat d krep

Već je probao sa koljačem narkomanom (jeftiniji je od veterana) pa ga mediji rastrgili

NNN ovo boldovano zar je bilo potrebno?
NNN NNN 17:29 22.07.2010

Re: lec kat d krep

ustvari je "italikovano" (što je praktično isto kao i da je pod navodnicima) - jer je ironično
albicilla albicilla 07:26 22.07.2010

svrha

Naravno da video ima svrhu:
• Ako ste policajac, jasno vam je da je izvrsilac mladi Bosanac
• Ako ste vlasnik prodavnice, jasno vam je da vam treba jos jedna kamera, skrivena i postavljena nize, da uhvati lice
• Ako ste prodavacica, jasno vam je da je vreme za promenu profesije
• Ako ste izvrsilac, jasno vam je da cete sledeci put lice sa strane bolje sakriti sesirom s padajucim obodom
Unfuckable Unfuckable 07:28 22.07.2010

Re: svrha

Naravno da video ima svrhu:

uz dužno poštovanje blogokolegi, ja nekako mislim da je jedino ona utoka u ruci mlađahnog junoše pokazala neku svrhu
albicilla albicilla 07:42 22.07.2010

Re: svrha

ja se, mozda naivno, nadam da je izvrsilac imao dovoljno mozga da u ovo udje s praznim pistoljem, posto mu te pare nisu vredne ispaljenog metka i kazne koju mu takva situacija moze doneti

u ovakvoj situaciji, pistolj je nuklearno oruzje: obija se o oglavu obema stranama - sluzi samo za pokazivanje, nikako za upotrebu
bauer. bauer. 07:48 22.07.2010

Re: svrha

• Ako ste prodavacica, jasno vam je da je vreme za promenu profesije

A, šta, ako nema baš mnogo izbora glede profesije? Ne bih hteo da budem maliciozan, ali...
Unfuckable Unfuckable 07:50 22.07.2010

Re: svrha

možda je i ušao s praznim pištoljem, ali je svakako izašao punih džepova: nečija mesečna plata (verovatno) za manje od 30 sekundi
Izgleda mi da Predrag Brajović polako postaje beogradski donator br 1, uz svesrdnu logističku podršku lokalne policije
albicilla albicilla 07:51 22.07.2010

Re: svrha

bauer.
• Ako ste prodavacica, jasno vam je da je vreme za promenu profesije

A, šta, ako nema baš mnogo izbora glede profesije? Ne bih hteo da budem maliciozan, ali...


znam.... ali to ne menja istinitost prethodne tvrdnje, samo je znatno otezava
Bili Piton Bili Piton 08:10 22.07.2010

Re: svrha

albicilla

• Ako ste vlasnik prodavnice, jasno vam je da vam treba jos jedna kamera, skrivena i postavljena nize, da uhvati lice


Treba i ogroman natpis na vratima da je objekat pod stalnim video nadzorom. To u engleskoj ima i kad ulazite u autobus a kamoli u piljarnicu. I ogroman monitor iznad kase na kome musterija cim udje moze odmah da se razgleda iz vise uglova. Skupo mozda jeste ali se pokazalo kao delotvorno.
maksa83 maksa83 08:23 22.07.2010

Re: svrha

• Ako ste policajac, jasno vam je da je izvrsilac mladi Bosanac

Ne mora da bude Bosanac (mada je verovatnoća prilično visoka), ovako će zvučati i npr. neko iz nekog sela oko vojvođanskih mesta kolonizovanih '45.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 08:58 22.07.2010

Re: svrha

Ne mora da bude Bosanac (mada je verovatnoća prilično visoka), ovako će zvučati i npr. neko iz nekog sela oko vojvođanskih mesta kolonizovanih '45.

krajina ili bosna, ali kolonizacija devedesetih. dvesta posto. oni čiji su se roditelji kolonizovali posle prvog rata nemaju iskvaren vojvođanski akcenat kao što ima ovaj majmun.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:01 22.07.2010

Re: svrha

Izgleda mi da Predrag Brajović polako postaje beogradski donator br 1, uz svesrdnu logističku podršku lokalne policije

još i most da izgradi... (sorry, jače je od mene )
myredneckself myredneckself 09:18 22.07.2010

Re: svrha

ovako će zvučati i npr. neko iz nekog sela oko vojvođanskih mesta kolonizovanih '45.

Makso, znam taj mix (vojvođ.- bosanski) govor kolonizovanih, ali prema ovome što čuje moje uvo, on zvuči prilično arhaično
reanimator reanimator 10:34 22.07.2010

Re: svrha

BebaOdLonchara
još i most da izgradi... (sorry, jače je od mene )


A posle ćemo ga upregnemo da asfaltira od Požege do Budve :)

blogovatelj blogovatelj 14:21 22.07.2010

Re: svrha

Treba i ogroman natpis na vratima da je objekat pod stalnim video nadzorom. To u engleskoj ima i kad ulazite u autobus a kamoli u piljarnicu. I ogroman monitor iznad kase na kome musterija cim udje moze odmah da se razgleda iz vise uglova. Skupo mozda jeste ali se pokazalo kao delotvorno.


Ima i u Kanadi. I jos ti napisu da se nasmejes jer te snimaju, da bi potencijalni lopov imao u vidu da mu je u trenutku dok gleda ekran, glavudza vec spakovana na neki hard disk.
predatortz predatortz 08:06 22.07.2010

Amater

Ovaj je ostavio toliko otisaka,gledao u kameru,odaje ga i narečje... Slučaj će biti rešen veoma brzo.
myredneckself myredneckself 08:48 22.07.2010

Re: Amater

Srećom niko nije povređen ovom prilikom.

Srećom.
Ali će verovatno zato biti od drugorazrednog prioriteta za policiju i ostale, pa ćemo se po ne znam koji put uveriti da savršeni zločini, ipak postoje
antioksidant antioksidant 09:01 22.07.2010

Re: Amater

predatortz
Ovaj je ostavio toliko otisaka,gledao u kameru,odaje ga i narečje... Slučaj će biti rešen veoma brzo.
ако буде заинтересованих...
predatortz predatortz 09:03 22.07.2010

Re: Amater

ако буде заинтересованих...



Biće. Za policiju je veoma važna statistika. Znaš ono, procenat rešenih krivičnih dela. Ovakve stvari 'pumpaju' taj procenat. On je kod nas srazmerno visok.
Unfuckable Unfuckable 09:10 22.07.2010

Re: Amater

Za policiju je veoma važna statistika. Znaš ono, procenat rešenih krivičnih dela

onda je Šesta stanica u veeelikom statističkom problemu, pošto ni jednu oružanu pljačku Tvrđave do sada nisu rešili.
A bilo ih je sijaset, isto sa sve snimcima. Samo u poslednjih par nedelja - dve, ako ne i tri.
predatortz predatortz 09:14 22.07.2010

Re: Amater

onda je Šesta stanica u veeelikom statističkom problemu, pošto ni jednu oružanu pljačku Tvrđave do sada nisu rešili.
A bilo ih je sijaset, isto sa sve snimcima. Samo u poslednjih par nedelja - dve, ako ne i tri.



To je debeo razlog za smenu komandira i šefa krim službe. Prvi nije pojačao prisustvo 'prašinara' na lokaciji sa većom učestalošću krivičnih dela. Drugi je nesposoban!
Unfuckable Unfuckable 09:16 22.07.2010

Re: Amater

ok, ko će da ih smeni?
Ja nešto nemam vremena danas, jel možeš ti?
predatortz predatortz 09:20 22.07.2010

Re: Amater

ok, ko će da ih smeni?
Ja nešto nemam vremena danas, jel možeš ti?


Ne. Na žalost. Ali da se udružimo ti,ja,stanari tog kraja... Da postavimo nekoliko pitanja ministru preko medija. Onaj američki fazon 'ja sam poreski obveznik i imam pravo da znam' koji mi se mnogo dopada. Možda bi i upalilo.
Bili Piton Bili Piton 09:22 22.07.2010

Re: Amater



Da se ubacim sa svojim iskustvom....zivim u delu Londona koji ni izdaleka nije elitni deo grada, naprotiv. Vecito su bile provale, pljacke, cesto i pucnjave. Dok nije seo komesarijat na nivou grada (a mozda i sire) i resio da taj problem odstrani. Kako? Pa ceo grad je pokriven kamerama. Pisalo u novinama nedavno - izadjite iz kuce, ogromna je verovatnoca da vas neko odnekud snima. I policijskih patrola (na biciklima, na motorima, u kolima, peske, na konjima cak) - svuda. U cetiri popodne kad klinci izlaze iz skole i idu kuci na svakom cosku su po dva pandura, stoje i nadgledaju. Na svaki poziv reaguju munjevito. I zbilja, poslednjih pet-sest godina drasticno suzbijen svaki kriminal u mom kraju, narocito ovaj sitni, bastenskog tipa. Ali za to treba stvarna volja i istrajnost da se nesto promeni, a ne da se sve otaljava i radi preko qrca (da prostite).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:28 22.07.2010

Re: Amater

Ne. Na žalost. Ali da se udružimo ti,ja,stanari tog kraja... Da postavimo nekoliko pitanja ministru preko medija. Onaj američki fazon 'ja sam poreski obveznik i imam pravo da znam' koji mi se mnogo dopada. Možda bi i upalilo.

da podsetim, Objekat je u neposrednoj blizini zgrade Radio Beograda, zgrade Politike, preko puta zgrade Opštine Stari grad. koliko treba biti glup pa ne postaviti policijsku patrolu u blizini posle toliko ORUŽANIH pljački Objekta? samo što oni nisu glupi...
Kazezoze Kazezoze 13:47 22.07.2010

Re: Amater

Bili Piton


Da se ubacim sa svojim iskustvom....zivim u delu Londona koji ni izdaleka nije elitni deo grada, naprotiv. Vecito su bile provale, pljacke, cesto i pucnjave. Dok nije seo komesarijat na nivou grada (a mozda i sire) i resio da taj problem odstrani. Kako? Pa ceo grad je pokriven kamerama. Pisalo u novinama nedavno - izadjite iz kuce, ogromna je verovatnoca da vas neko odnekud snima. I policijskih patrola (na biciklima, na motorima, u kolima, peske, na konjima cak) - svuda. U cetiri popodne kad klinci izlaze iz skole i idu kuci na svakom cosku su po dva pandura, stoje i nadgledaju. Na svaki poziv reaguju munjevito. I zbilja, poslednjih pet-sest godina drasticno suzbijen svaki kriminal u mom kraju, narocito ovaj sitni, bastenskog tipa. Ali za to treba stvarna volja i istrajnost da se nesto promeni, a ne da se sve otaljava i radi preko qrca (da prostite).



ima i ovde zatvora tog "zatvorenog" tipa, uglavnom za teze kriminalce.
mada sam cuo da je takvo obezbedjenje i u nekim ludnicama...


tyson tyson 14:10 22.07.2010

Re: Amater

Ali za to treba stvarna volja i istrajnost da se nesto promeni,

Za to treba pre svega puno novca.



blogovatelj blogovatelj 14:25 22.07.2010

Re: Amater

ok, ko će da ih smeni?
Ja nešto nemam vremena danas, jel možeš ti?


Дачић - бата ?!
Bili Piton Bili Piton 16:49 22.07.2010

Re: Amater

Kazezoze


ima i ovde zatvora tog "zatvorenog" tipa, uglavnom za teze kriminalce.
mada sam cuo da je takvo obezbedjenje i u nekim ludnicama...


Pa ovde i jeste bila ludnica dok nisu postavili takvo "obezbedjenje" na ulicama. A ako si hteo da hintujes na "povredu privatnosti" sto te neko snima dok setas ulicom, pa rado cu se odreci te privatnosti u ime toga da me na sledecem cosku neko ne odzepari, npr.

tyson

Za to treba pre svega puno novca.


Tacno, ali ono malo novca sto se ima bolje bi se iskoristilo da se podizu stubovi sa CCTV kamerama nego krstace na ulazu u svako selo.
antioksidant antioksidant 19:24 22.07.2010

Re: Amater

nego krstace na ulazu u svako selo.

bili, ovo ti je prvi zuti
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:42 22.07.2010

Re: Amater

bili, ovo ti je prvi zuti

ko je tvoj drug, onaj sudija sa finalnog meca na sveCkom prvenstvu (zna se u cemu) ili Jelica?
Bili Piton Bili Piton 19:57 22.07.2010

Re: Amater

antioksidant
nego krstace na ulazu u svako selo.


bili, ovo ti je prvi zuti







loader loader 08:19 22.07.2010

Veliki selotejp za lopova

Nema druge, nego ugraditi veliki ponjava-selotejp u prorezu iznad vrata. Kad lopov "obavi posao" i krene napolje, kamera i kompjuter u saradnji - otkače selotejp i lopov se neodlepivo zalepi za njega, kao mušica. Tu naravno u miru i opuštenosti sačeka ljude Ivice Dačića, koji selotejp napakuju na kamionet (jer lopova ne mogu sa njega da odlepe) i odvezu ga u adekvatnu državnu instituciju ..
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:51 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

Jadna devojka...
predatortz predatortz 08:58 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

Jadna devojka...


Nju čeka i druga trauma. Davanje izjave policiji. Naime, deo standardne procedure je i da se utvrdi da li je zaposleni u nekoj vezi sa izvršiocem. Narodski rečeno, da li je u pitanju deal. Na žalost, to nije redak slučaj.
Pa onda, insistiranje na detaljima. A žrtva je još u šoku... Elem, ima mučenici ovo na nos da izađe!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:05 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

odvezu ga u adekvatnu državnu instituciju

u vladu srbije?
dirtyharry dirtyharry 09:12 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

BebaOdLonchara

u vladu srbije?

NE!!! To mesto je rezervisano samo za krupne ribe. Ovaj je amater.



Skupštinskog poslanika zove kum iz zavičaja da pita ima li posla za
njegovog malog tu u BG-u?!

- 'De si kume, šta ima?
- Evo ništa kume, živi se, radi se, sve po malo. Kako si mi ti?
- Ja evo dobro nego me ovaj moj mali brine. Znaš da mu škola nikad nije
išla od ruke, uvek je vukao jedinice, ma ni tu srednju nije završio... Pa
sam razmišljao dal' bre imaš tu neki poslić za njega u Vladi Srbije,da ne
dangubi po ceo dan?
- Kako da nema, mora za kuma da ima, uvek! Zaposliću ga da mi bude
pomoćnik, 3500€ plata, službeni auto, telefon, boli ga uvo.
- Jao kume, nemoj! Mnogo je to, šta će njemu toliki novac, pomahnitaće,
znaš da je problematičan. Daj nešto razumnije...
- Dobro kume, razumem. Neka bude asistent moje sekretarice. Plata 1500€ ,
nema kola al' dobiće dobar telefon, račun uvek plaćen, može i Ameriku da
zove, šta ga briga !
- Nemoj da se ljutiš kume, ali i to je mnogo, nije ti on za tol'ke pare,
skliznuće na neku stranputicu. Daj ako ima neki normalan posao za 200-300
evrića pa da mora malo da razmišlja i da se pomuči, ima li tako šta!?
- E jebi ga kume...... Za to mu treba fakultet....


loader loader 09:49 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

Bili Piton Bili Piton 09:51 22.07.2010

Re: Veliki selotejp za lopova

dirtyharry

- E jebi ga kume...... Za to mu treba fakultet....


Genijalno.
Biljana 77 Biljana 77 09:53 22.07.2010

Dokle?

Dok PB ne plati nekom panduru da "povede računa" o kraju oko radnje ili mu panduri diskretno ne predlože -vrlo pouzdanog momka, kuma/brata/komšiju koji bi radio kao obezbeđenje ili tako nešto...
Unfuckable Unfuckable 09:58 22.07.2010

Re: ...ni dovde - ni donde

ili dok se na tu atraktivnu lokaciju ne instalira neko malo više "omiljen"?
blogovatelj blogovatelj 14:34 22.07.2010

Re: ...ni dovde - ni donde

Dokle?
Dok PB ne plati nekom panduru da "povede računa" o kraju oko radnje ili mu panduri diskretno ne predlože -vrlo pouzdanog momka, kuma/brata/komšiju koji bi radio kao obezbeđenje ili tako nešto...Preporuči / Preporuka: 0 / Obavesti moderatora / Link / Replika: 1 / Citiraj / Odgovori

Unfuckable
04:58 22.07.2010 Re: ...ni dovde - ni donde
ili dok se na tu atraktivnu lokaciju ne instalira neko malo više "omiljen"?


Kad sam procitao blog, ove stvari mi nisu bile ni na kraj pameti. Jebaji ga, zivi se u Kanadi osam godina, zbog takvih stvari sam uostalom otisao iz Srbije.
A sada mi vi, drage blogokolege, misao neprestano usmeravate na tu stranu, pa onda poceh da se mislim... I mislim... I mislim...
Uvek na internetu, od kad zivim u Kanadi, nadjem nesto sto mi bar jednom meseecno kaze "Dobro je sto si otisao iz Srbije"
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:55 22.07.2010

Re: ...ni dovde - ni donde

Uvek na internetu, od kad zivim u Kanadi, nadjem nesto sto mi bar jednom meseecno kaze "Dobro je sto si otisao iz Srbije"

slusaj ako trazis uvek nadjes takve vesti. ja i ovde ako citam njihovu stampu mogu da nadjem milion razloga zasto treba da se vratim odakle sam dosla. zato ja ne citam vesti i mirna mi glava.
blogovatelj blogovatelj 15:09 22.07.2010

Re: ...ni dovde - ni donde

slusaj ako trazis uvek nadjes takve vesti. ja i ovde ako citam njihovu stampu mogu da nadjem milion razloga zasto treba da se vratim odakle sam dosla. zato ja ne citam vesti i mirna mi glava


Slazem se, samo ja nekako americke vesti gledam, a srpske citam.
Na TV stanicama malo i umiju istinu, pa sve izgleda lepse nego sto jeste. Kada gledam takve vesti, umivene, iznerviram se, ali je cinjenica da za osam godina u Kanadi nisam cuo za neresiv slucaj pljacke prodavnice, za slucaj ubistva premijera Kanade, itd isl.
Sa druge strane, video sam na TV upad murije u napustenu fabriku u kojoj je mafija uzgajala travu u vrednosti od $100 000 000.
I svi imaju vezane pojaseve kad se voze kolima.
Ako me razumes..
skyspoter skyspoter 12:02 22.07.2010

Brajo

Znam da ti je Mesa Selimovic drag ali promeni ime radnje. Ovi patriJoti verovatno misle da ima mudzahedina pa svracju redovno.

Dr M Dr M 12:44 22.07.2010

Re: Brajo

skyspoter
Znam da ti je Mesa Selimovic drag ali promeni ime radnje. Ovi patriJoti verovatno misle da ima mudzahedina pa svracju redovno.


Pa, jedini nacin da ih razjuri je da na firmi napise SKOLA.
topcat topcat 13:05 22.07.2010

Re: Brajo

Dr M

Pa, jedini nacin da ih razjuri je da na firmi napise SKOLA.


Ili Centar za kulturu i obrazovanje mladih & da unutra pušta isključivo klasiku.
tyson tyson 14:05 22.07.2010

Re: Brajo

Ili Centar za kulturu i obrazovanje mladih & da unutra pušta isključivo klasiku.






njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:37 22.07.2010

dobar dan

izvinjavam se što me nije bilo, ali ja sam od onih što spavaju noću
nego htela sam da kažem da snimak bi svakako poslužio policiji koja želi da reši problem. a što se tiče kamera, postavljanja još nekoliko njih da bi se bolje videlo lice je dobra ideja. takodje mi se svidja Ivanina ideja o sklanjanju one kutije jer očigledno svi znaju za nju.
nego blogeri iz Engleske i Amerike pričaju o tome da se stavi znak da je objekat under video surveillance. ja mislim da to može da reši stvar donekle time što će da se smanji broj pljački. ovde neki lokali po tržnim centrima samo imaju taj znak da im je objekat under video surveillance, kamere na svakom ćošku a ustvari nisu uključene nego su onako samo za dekor i služe za rasterivanje lopova.

a Beba i Top imaju genijalne ideje - klasična muzika i to ja bi pustila da trešti i napolje na zvučke da im čak i ne padne na pamet da udju unutra. ali ovo možda može da otera i neke poštene kupce, da se ne lažemo sad.
stari92 stari92 13:41 22.07.2010

Ko mu kriv kad ne piše za Blog (92)) ..

Vi'š kako VIP V.K.Ć. štiti Interventna,dok šeta Džekija?

D)
antioksidant antioksidant 13:42 22.07.2010

Re: Ko mu kriv kad ne piše za Blog (92))

stari92
Viš kako VIP V.K.Ć. štiti Interventna,kad šeta Džekija?

topcat topcat 14:10 22.07.2010

Re: dobar dan

a Beba i Top imaju genijalne ideje


Hvala, hvala


služimo Blogu i narodu.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:41 22.07.2010

Re: dobar dan

služimo Blogu i narodu.

ajde daj neki primer te mjuze da isprobamo dal radi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:29 22.07.2010

Re: dobar dan

radi u nemačkoj. bezeze. na nekim od najprometnijih metro-stanica se pušta klasična muzika i to prilično glasno. i nema narko-dilera više

ipak, kamera koja mu slika facu nakon što je ušao u Objekat bi radila pos'o...sve dok ne bi uslikala polismena van dužnosti

ps. lepo kaže unf gore, nekom ta lokacija upada u oko već neko vreme i sad igra igru ko duže izdrži.
NNN NNN 20:13 22.07.2010

pretpostavljam

da će sad da se javi (onaj mentol) ingadnadrda i da kaže kako je to samo nestašna manguparija
blogovatelj blogovatelj 20:27 22.07.2010

Re: pretpostavljam

da će sad da se javi (onaj mentol) ingadnadrda


Ne prizivaj daleko bilo
Kao sto rekoh, najteze je priznati svoju glupost.
Mialim nce pojaviti ako uzmemo u obzir sta je pisao na Predregovom blogu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana