Energetika| Životni stil

Zar je moguće..

Drago Kovacevic RSS / 13.08.2010. u 23:14

Toplana „Mišeluk" u Novom Sadu, koja može da greje najmanje 5.000 domaćinstava, potpuno je demontirana i odneta tokom ovog leta. Nakon krađe tamo nije ostao ni kamen na kamenu. Šteta iznosi nekoliko miliona evra. Za krađu se saznalo u junu i policija radi na slučaju. Iz Javnog komunalnog preduzeća „Novosadska toplana" saopštili su da su toplanu odneli nepoznati počinioci i da su iz ovog preduzeća podneli nekoliko krivičnih prijava protiv nepoznatih počinilaca.

Ovo je vest koju sam našao u "Presu" i uštinuo se..Pomislio da je možda prvoaprilska šala. Ko se ovde sa kim zeza? Čitava toplana nestane u gradu, toplana, ne bickl ili pepeljara sa stola bašte nekog kafea.

U svakom normalnom društvu bi gradonačelnik grada gde mu odnesu čitavu toplanu a on to mesecima ne zna, morao dati ostavku zbog objektivne odgovornosti. Šef policije i šef BIA u tom gradu, također. Ej, lopovi im maznuli toplanu, a počinilac nepoznat...oslobodi bože...A o direktoru "Novosadskih toplana" da ne pričam..

Ali ne..stranka kojoj pripada gradonačelnik, direktor i skoro svi funkcioneri koji ovde nose odgovornost je najbolja, nema alternativu, vodi u 23. vek..beš toplanu..

Kod gradonačelnika bio predsednik neki dan...Šetali gradom i mazili decu, rukovali se sa najstarijm sugrađanima, aplaudirali im stranački omladinci "spontano" čekajući na trasi za šetnju...Baš me zanima je li gradonačelnik odveo predsednika do Mišeluka da vidi neviđeno čudo i neviđenu bruku.Da vidi mesto gde nekad beše toplana.To je valjalo videti jer se ne viđa svaki dan..zapravo nikada se ne viđa....

Novosađani, šta se to tamo događa...I toplane kradu, zar ne?

Pa kako onda čovek da ne poželi da se vrati Valter...( Ima neki bend u Sarajevu čiji je hit - Vratiće se Valter ebaće vam mater)



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 23:20 13.08.2010

:Blink:

Štipam se i ja.
radulence radulence 23:35 13.08.2010

Re: :Blink:

jel mogu i ja
da shtipnem malo?
maca22 maca22 00:47 14.08.2010

Re: :Blink:

Ne da ti zena.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:51 14.08.2010

Re: :Blink:

maca22
Ne da ti zena.

Naslućujem da se razvija lepo prijateljstvo...
Ako, ako...
maca22 maca22 15:09 14.08.2010

Re: :Blink:

Drago Kovacevic
maca22
Ne da ti zena.

Naslućujem da se razvija lepo prijateljstvo...
Ako, ako...

Ma vis da ne sme da zine. Dobio kaznu.
radulence radulence 07:03 15.08.2010

Re: :Blink:

dragan7557 dragan7557 11:52 16.08.2010

Re:alo, bre, dosta sitnog senzacionalizma

U svakom normalnom društvu bi gradonačelnik grada gde mu odnesu čitavu toplanu a on to mesecima ne zna,



Kompletne države sa sve narodom i kapitalom su ukradene a ti bre o nekoj tamo toplani???
dati ostavku zbog objektivne odgovornosti.

I šta sad? Narod koji je dozvolio da mu ukradu državu, a nije to znao, treba da da ostavku?

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:23 13.08.2010

Mene ne bi čudilo...

... da ukradu Skupštinu sve sa onim konjima ispred.
Kao i uvek, policija bi sačinila zapisnik i prijavu protiv NN počinilaca.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:27 13.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

Ej, ali koliko je dana sve to trebalo skidati, demontirati..tovariti, nositi..i verovatno opet negde montirati...misim...
myredneckself myredneckself 23:35 13.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...


Ovog momenta saznadoh, neverovatno!
Izgleda da su nađeni dežurni krivci
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:41 13.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

myredneckself

Ovog momenta saznadoh, neverovatno!
Izgleda da su nađeni dežurni krivci

Ljudi moji...
Nadležni u toplani kažu da su „sve odneli Cigani", ali im niko ne veruje.

Pa ovde bi stvarno trebao Valter...
pix3lchick pix3lchick 00:23 14.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

Vojislav Stojković
... da ukradu Skupštinu sve sa onim konjima ispred.
Kao i uvek, policija bi sačinila zapisnik i prijavu protiv NN počinilaca.

A smo mi srece kurate, pa niko da ukrade Skupstinu sve sa onim konjima UNUTRA...

stefan.hauzer stefan.hauzer 02:48 14.08.2010

.



mlekac mlekac 02:56 14.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

pix3lchick
Vojislav Stojković
... da ukradu Skupštinu sve sa onim konjima ispred.
Kao i uvek, policija bi sačinila zapisnik i prijavu protiv NN počinilaca.

A smo mi srece kurate, pa niko da ukrade Skupstinu sve sa onim konjima UNUTRA...


Pa kad ti konji ne mogu da se prodaju kao sekundarna sirovina...
cbronson cbronson 09:21 14.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

Ljudi moji...
Nadležni u toplani kažu da su „sve odneli Cigani", ali im niko ne veruje.



pisacemo ovom gospodinu, on ce znati sta da radimo...
inco inco 10:28 14.08.2010

Re: Mene ne bi čudilo...

Vojislav Stojković
... da ukradu Skupštinu sve sa onim konjima ispred.


Pa vec su je ukrali, jedino sto je nigde nisu odneli nego se u istoj baskare na ocigled svih...

myredneckself
Izgleda da su nađeni dežurni krivci


Sta zna Cigance sta je trista kila, i to nocu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:29 13.08.2010

021

kod nas se deshava to da ne mosh disati a da ti ne uvale nekakav bosiljak i visibabe marke DS, dok toplane i zidici sa vekovne tvrdjave nestaju ljudima ispred ochiju.

provericu to sa , pa cu se izjasniti preciznije shjutra..pres mi nije bash najrelevantniji izvor info.
pozdrav.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:37 13.08.2010

Re: 021

Srđan Fuchs
kod nas se deshava to da ne mosh disati a da ti ne uvale nekakav bosiljak i visibabe marke DS, dok toplane i zidici sa vekovne tvrdjave nestaju ljudima ispred ochiju.

provericu to sa , pa cu se izjasniti preciznije shjutra..pres mi nije bash najrelevantniji izvor info.
pozdrav.

Hajde...Zvuči stvarno nadrealno....
A ovo o visibabama i bosiocima koji rastu samo zbog DS-a..i njihovih podviga..to mi se "svidža"...
pozz
radulence radulence 23:36 13.08.2010

.

pa koma treba toplana usred leta?

otishla na more.
vratice se.
pocrnela.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:43 13.08.2010

Re: .

radulence
pa koma treba toplana usred leta?

otishla na more.
vratice se.
pocrnela.

Pa ne mož da stane u dve kompozicije...
Nestala je i zgrada i trafostanica sa svim kablovima..
elis elis 00:00 14.08.2010

Re: .

Drago Kovacevic

Nestala je i zgrada i trafostanica sa svim kablovima..


Prema još nepotvrđenim informacijama dobijenim od neimenovanog izvora bliskog kabinetu ministra unutrašnjih poslova, Dačića, FBI će, nakon topčiderskog slučaja i ubistva premijera Đinđića još jednom pomoći srpskoj policiji u nastojanjima da se rasvetli zarmšeno krivično delo. Kako saznajemo, u Hooverovoj zgradi u Washingtonu Fox Mulder i Dana Scully već se pripremaju za dolazak u Srbiju. Policijski organi u Srbiji za sada su krug osumnjičenih suzili na Davida Copperfielda i Mandraka. Za trećeg osumnjičenog, Harry Houdinija, pretpostavlja se da nije bio u mogućnosti da izvede ovo gnusno delo, barem ne bez pomagača, pošto je u trenutku zločina bio mrtav skoro osamdesetčetiri godine.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:08 14.08.2010

Re: .

Ma Elis, šta će "liderima u regionu" pomoć...I šta će im FBI, kad imaju Darka...On se sliko pred zgradom...
radulence radulence 00:22 14.08.2010

Re: .

hitna depesha iz brisela:

sherlock holmes zauzet. stop.
shaljemo hercule poirot-a. stop.
ekspresno.
orijent expresom. stop.
popravite prugu. stop.
hitno. stop
mlekac mlekac 02:53 14.08.2010

Re: .

elis
Drago Kovacevic

Nestala je i zgrada i trafostanica sa svim kablovima..


Prema još nepotvrđenim informacijama dobijenim od neimenovanog izvora bliskog kabinetu ministra unutrašnjih poslova, Dačića, FBI će, nakon topčiderskog slučaja i ubistva premijera Đinđića još jednom pomoći srpskoj policiji u nastojanjima da se rasvetli zarmšeno krivično delo. Kako saznajemo, u Hooverovoj zgradi u Washingtonu Fox Mulder i Dana Scully već se pripremaju za dolazak u Srbiju. Policijski organi u Srbiji za sada su krug osumnjičenih suzili na Davida Copperfielda i Mandraka. Za trećeg osumnjičenog, Harry Houdinija, pretpostavlja se da nije bio u mogućnosti da izvede ovo gnusno delo, barem ne bez pomagača, pošto je u trenutku zločina bio mrtav skoro osamdesetčetiri godine.


Saznaje se da ce dobiti i pojacanje:
Alison Duboa


A i krug osumnjicenih je prosiren, postoje VEOMA opravdane sumnje da je celom operacijom rukovodio izvesni Tom Ridli, AKA Lord Voldermort
cbronson cbronson 09:36 14.08.2010

Re: .

kakav molder, mandrak i ostale andrmolje,imamo i mi iskusne policajce, samo su se malo ulenjili...
markonio92 markonio92 23:41 13.08.2010

Uzme i nosi

Ma šta zna dete šta je dvesta kila...
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:59 13.08.2010

Ma ovo je običan

copy/paste.

Toplane.
draft.dodger draft.dodger 00:44 14.08.2010

Re: Ma ovo je običan

uros_vozdovac
copy/paste.

Toplane.


Pre će biti, cut/paste.
mlekac mlekac 00:00 14.08.2010

Nego

Je li se neko setio da prijavi ovo cikama iz Riplija???
Ovo bre dusu dalo za novo izdanje knjige!
Inner Party Inner Party 00:28 14.08.2010

Secam se ...

... kada se JZ bunila da im "cigani kradu" prugu (sine za staro gvozdje). A onda se otkrilo da su to ljudi zaista krali, ali da su to bile pruge vise decenija van opticaja, zarasle u travu, zapustene i napustene. Pa je ispalo da su ovi jos odradili korisnu stvar (reciklirali).

A desilo se isto u NS da su ljudi ukrali bager sa gradilista, koji moze da ide nekih 5-10 km/h, na par metara od policijske stanice. U tom slucaju je valjda najvaznije ostati hladan i eventualno mahati nekim papirima...

U slucaju Toplane mora da se radi o veoma sposobnim ljudima i sto se mene tice, samo tako momci, svaka cast!
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 00:57 14.08.2010

.

znaci i ove zime necu imati redovno grejanje
prosle godine jer je moja zgrada za grejanje toj toplani dugovala oko 500000 dinara
a sada jer nje nema. divota
inco inco 10:32 14.08.2010

Re: .

Nema toplane, nema dugova... Proveri ti s komsijama da mozda oni nisu razmontirali izvor njihovih dugovanja...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:16 14.08.2010

Hipo Alpe Mišeluk

Hapšenje bivšeg predsednika UO Hipo Alpe banke Volfganga Kulterera, osumnjičenog za odobravanje milionskih kredita bez pokrića uzburkalo je javnost u Hrvatskoj.

Posebno odeljenje austrijske policije za istragu afere ocenjuje da je u vreme dok je i Kulterer bio šef, iz njenog bilansa "nestalo" najmanje 100 miliona evra.

Prema ranijim navodima medija u regionu, veliki deo rizičnih kredita završio je u Hrvatskoj, kao i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.

Za razliku od Hrvatske, u Srbiji se još ne govori o proveravanju poslovanja te banke u našoj zemlji.
šire
sentinel26 sentinel26 10:33 14.08.2010

Re: Hipo Alpe Mišeluk

Vojislav Stojković
Hapšenje bivšeg predsednika UO Hipo Alpe banke Volfganga Kulterera, osumnjičenog za odobravanje milionskih kredita bez pokrića uzburkalo je javnost u Hrvatskoj.
Posebno odeljenje austrijske policije za istragu afere ocenjuje da je u vreme dok je i Kulterer bio šef, iz njenog bilansa "nestalo" najmanje 100 miliona evra.
Prema ranijim navodima medija u regionu, veliki deo rizičnih kredita završio je u Hrvatskoj, kao i u Srbiji i Bosni i Hercegovini.
Za razliku od Hrvatske, u Srbiji se još ne govori o proveravanju poslovanja te banke u našoj zemlji.
šire

Već odavno se protiv te banke vodi istraga u Austriji.

Ima već 6-7 mjeseci kako sam ja nekim svojim bivšim komitentima i poslovnim prijateljima savjetovao da hitno napuste Hypo Alpe Adria banku, iz više razloga, pa ako budu brali kožu na šiljak sami su krivi.
expolicajac expolicajac 09:20 14.08.2010

Naivno

U svakom normalnom društvu bi gradonačelnik grada gde mu odnesu čitavu toplanu a on to mesecima ne zna, morao dati ostavku zbog objektivne odgovornosti. Šef policije i šef BIA u tom gradu, također

Čitajući do sada tvoje tekstove nisam mogao steći utisak da si naivan. Da bi zadržao mišljenje o tebi kao vispernom i iskusnom čoveku tretiraću ovu konstataciju kao izraz apsolutne nemoći koje izaziva samo vapaj.
Osnovni problem koji drma naše društvo jeste što si niko ne meša u svoj posao. Zadržavanje funkcija i fotelja koje donose solidne plate i egzistencijalnu stabilnost, postala je osnovna radna aktivnost ljudi kojima su poverne javne funkcije. U tom surovom svetu licemerja i podlosti opstaju samo oni koji su sposobni da nemaju svoj stav i da po mišljenje idu tamo gde će ceniti njihovu servilnost. Kada pogreše ili ne urade posao za koje opterećuju svojim primanjima poreske obveznike, pozivaju se na "vis majoris", vrlo često ne znajući pravi smisao ovog izraza. Koliko sam informisan Novi Sad nema postavljenog Načelnika PU tako da nema ko da podnese ostavku, a vršilac dužnosti verovatno predstavlja stari srpski san da su "privremena rešenja najduža".
Profesionalno obavljanje Javnih Funkcija ako se radi iskreno i pošteo neverovatno istroši čoveka i intelektualno i fizički, i posle četri godine nema više te energije i entuzijazma da se da maksimum. Oni koji to rade duže prelaze u negaciju samih sebe i postaju smetnja razvoju sistema. Obavljanje stalnih aktivnosti onemougućava ličnu edukaciju i normalno izaziva kašnjenje u spoznaji savremenih tokova. Sve postaje golo preživljavanje na funkciji. Dok se to ne promeni, nema napretka. Nema savršenih pojedinaca ima samo savršenih timova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:03 14.08.2010

Re: Naivno

Osnovni problem koji drma naše društvo jeste što si niko ne meša u svoj posao.

A, ne slažem se do kraja. Evo naš blog kolega Šabić radi...
Slažem se svim što si napisao, ali priznaj, jesi li ikada čuo da je moguće ukrasti čitavu toplanu u delovima. To je opet moglo i moralo biti samo uz blagoslov vlasti..
ljuboten ljuboten 14:16 14.08.2010

Re: Naivno

Čitajući do sada tvoje tekstove nisam mogao steći utisak da si naivan. Da bi zadržao mišljenje o tebi kao vispernom i iskusnom čoveku tretiraću ovu konstataciju kao izraz apsolutne nemoći koje izaziva samo vapaj.
Osnovni problem koji drma naše društvo jeste što si niko ne meša u svoj posao.


Ja sam mislio da je bio naivan moj poznanik Bugarin, inače seljanin, kada mi 1997. reče, dok sam mu se žalio da na Kosovu imam problema sa srpskom vlašču, a ne sa Albancima, kada mi reče:"Bratko ednaš vo 500 godine ovaa se slučuva. Ako sega ne fatiš pari ke ostaneš goltar cel život." Sada znam da sam ja bio inertan.
Neki spominju Valterovo vreme.Godine 1973. dok mlađi diskutuju o propaloj državi i tadašnje tragično stanje, stari Albanc, dok kleči na travi, i sprema da zapali krdžu, umeša se da kaže:"Dobro, nije dobro. Nije dobro, dobro eee."
Moj komnetar: Kontrarevolucija je u toku, a traje već dve decenije. Jednoga dana će zvrašit. Naravno i kada sve toplane budu nečije, one koje rade ili samo staro željezo.
Mi koji smo dozvolili da nam neko spava u krevetu sa ženom, možemo samo ujutru da pitamo da li su spavači, oću reći hebači, bili časni.
expolicajac expolicajac 14:59 14.08.2010

Re: Naivno

ali priznaj, jesi li ikada čuo da je moguće ukrasti čitavu toplanu u delovima. To je opet moglo i moralo biti samo uz blagoslov vlasti.

Drago sve se može ukrasti. Problem je kako sakriti krivćno delo ili još bolje kako obezbediti da pravna država nema mehanizme da izvrši jedino pravno dozvoljenu represiju nad izvršiocem.
Sva izvorišta problema na Balkanu su proistekla iz masovnog sakrivanja krivičnih dela "pljačke naroda" ratom koji je buktao od 90 godina do 2ooo.
Posle raspada SSSR stotinak pojedinaca sa Balkana ukapiralo je da će nastati promena sistema i da se vraća kapitalizam. Pedest godina stvaranog Društvenog proizvoda moralo je da se slije u njihove ruke. Najpouzdaniji način prikrivanja tragova koji bi ukazivali na izvršioce krivično dela "pljačke naroda" bila je paljevina odnoso spaliti svaku mogućnost da se forenzičkim putem dođe do materjalnih dokaza. Za tako veliko područije kakav je Balkan najsigurnija paljevina je RAT. Igrajći na podjednaki primitivizam svih naroda ( Srba, Hrvata, Muslimana Makedonaca i Crnogoraca) obezbedili su da je masa tragova totalno uništena a da se i za onima koja se mogu uočiti prestalo svako interesovanje jer su ljudi otupavili u boli i patnji koja ih je snašla.
Jedini su opet ispali pametni Slovenci, a dokaz te pameti je što kod njih nema tajkuna niti enormno bogatih pojedinaca, bogat je narod.
Pišem sve ovo jer ja dobro znam kako se jedino može nešto sakriti. Jedino krivično delo koje se nikada ne otkriva je ono koje pojedinac učini sam. Ako to uradi bez "materjalnih povreda igre" nema tog policajca niti forenzičara koji će prikupiti dokaze da bi ga poslao na sud.
Što se tiće događaja u Novom Sadu budi siguran da niko neće ići u zatvor. Protiv nekog će biti podneta krivična prijava i nakon par godina kada veo zaborava prekrije događaj kao prašina koja se digne posle jakog vetra otićići će sve u večnost.
Moja pretpostavka je da je predmetna trafo stanica već otpisan i da se u materjlanom knjigovodstvu elektrodistribucije Vojvodine to već dugi niz godina vodi kao neiskorišćeno zemljište. Samim tim niko ništa nije ukrao još su "savesni građani" odgovorili na poziv Olivera Dulića da očiste zemlju Srbiju od otpada koji nam je glavna prepreka ulaska u Evropu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:18 14.08.2010

Re: Naivno

Dragi bivši policajče...Pravo da ti kažemk voleo bih da si sadašnji..
Evo, ovako..osnovne teze, ako manemo "golu" politiku, kao da si preuzeo iz moje knjige napisane 1996. godine..I nije mi čudno. Ko god je ima nqatrosječno "soli" u glavi a bio informisan mogao je isto da zaključi..A još ako se ne plaši i nema putera po glavi, naročito.
Veruj, ja danas hodam poslom po Srbiji. Znam mnogo ljudi, čiji se ideološki pogledi silno razlikuju od mojih..Ali, kad sednemo, i počnemo priču, onda dođemo vrlo lako do istog zaključka.Činjenice imaju svoju snagu..Bilo gde..u Šidu, Bačkoj Palanci ili u Prokuplju..I rastanemo se...a Srbija ostaje ista...
Očito, manje je branioca onoga što ne valja, ali je i više demagogije od strane zvanične vlasti..Bolje nego da je obrnuto..Vlast kraće traje od zabluda...
expolicajac expolicajac 16:01 14.08.2010

Re: Naivno

Evo, ovako..osnovne teze, ako manemo "golu" politiku, kao da si preuzeo iz moje knjige napisane 1996. godine

Ja tam pomislim kako sam malo pametan kad ono osuda za izvršeno krivično delo "Plagijat"
Stara izreka kaže da je svaki original zapravo neotkriveni plagijat.

Šalu na stranu, preživeti sva ona ludila u kojima smo bili a u nekima sam bio i akter moglo se je samo uz jednu devizu "Istina neizrečena u pravom trenutku gora je od bilo koje laži".
Istina o kojoj si pisao 1996 bila je programirana još 1989. godine kada je Slobica video kako je prošao Čaušesku. Ja sam kao mladi operativac u dva navrata ispao "pametan" u to vreme i samo me je dragi Bog spasio da ne postanem ranije ex. U ovim Zemljama na Balkanu sve je moguće, tako da i neki novi klinci mogu napraviti nešto dobro. Samo da rata ne bude
sentinel26 sentinel26 10:58 14.08.2010

Valter se neće vratiti

Taj DNK je mutirao i u Sarajevu i u Novom Sadu i svugdje na Balkanu gdje bi baš njega poželjeli, tako da ne treba očekivati njegovo rodjenje.

Da parafraziram rečenicu njemačkog oficira sa konca filma - kad neki cijeli grad postane Valter - možeš očekivati drugi dio rečenice onog muzičkog benda.

Toplana "gori" a novosadjani se "češljaju".
Ima li kakvih vijesti iz Hilandara ?

DS i Tadić trenutno imaju skupu demontažu kosovskog zaveta, mogu da odnesu cijeli Novi Sad, oni neće primjetiti...

Mrka gradi skupe zaobilaznice oko Srbije...

Milka skupo plaća svoju slobodu...

Gradjani Srbije skupo plaćaju svoj zatvor...

A sve ostalo je pojeftinilo ( ) - jedna toplana manje ili više, sitnica je to .. ??
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:20 14.08.2010

ma to onaj David Copperfield...

... svratio u NS:)

Mislim, mrkno je Kip slobode, sto ne bi i elektranicu:)



NNN NNN 12:29 14.08.2010

Re: ma to onaj David Copperfield...

Ipak mu je najimpresivniji trik što je uspeo da smuva Klaudiju Šifer!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:16 14.08.2010

Ma brine me...

Niko bre da se javi od blogera iz Novog Sada...
Evo Srđan se javio, ali on je iz Novog Sada samo po "tazbini"...
Oni sigurno o ovome više znaju...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:56 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Drago Kovacevic
Oni sigurno o ovome više znaju...


da,osim da je to "rad profesionalaca" i da policija "radi na tome"...
sepeo sepeo 14:57 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Drago, ja sam iz NS i mogu da ti kazem da je cela ova prica potpuno promasena i nema nikakve veze sa istinom. Naravno, ne krivim te, jer ju je plasirao prilicno ugledan list "Press", a mene licno cudi sto se nisu ni malo potrudili da prvo provere sve cinjenice.
Naime, tehnicka oprema koja je navedena u clanku uopste nije pokradena, vec je prethodnih godina ugradjivana po drugim toplanama, sto je lako proverljivo, jer svaki deo ima svoj serijski broj. Ono sto su kradljivci uistinu pokrali jesu otpadne cevi i bakarni strujni kablovi, znatne vrednosti ali ni priblizno milionima evra koji se u clanku spominju.
Kradja se desila jos 31. jula i iste noci su radnici Toplane sproveli pravu malu poteru za kradljivcima (zaista su u pitanju Romi, ali to je najmanje bitno), vijali su ih skroz do Ribarskog ostrva gde su ih sustigli i potom pozvali policiju, koja je privela preko 20 lopova, sto je takodje lako proverljivo, jer postoje zapisnici u policiji.
O ovoj kradji i hapsenju su lokalni mediji izvestili javnost neposredno posto se to dogodilo, a ja zaista ne znam zasto je "Press" nakon dve nedelje odlucio da napise clanak i to jos na ovakav potpuno neprofesionalan nacin. Nadam se da je u pitanju samo zelja za senzacijom i popunjavanjem prostora u listu tokom letnje oskudice informacija...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:27 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
Drago, ja sam iz NS i mogu da ti kazem da je cela ova prica potpuno promasena i nema nikakve veze sa istinom. Naravno, ne krivim te, jer ju je plasirao prilicno ugledan list "Press", a mene licno cudi sto se nisu ni malo potrudili da prvo provere sve cinjenice.
Naime, tehnicka oprema koja je navedena u clanku uopste nije pokradena, vec je prethodnih godina ugradjivana po drugim toplanama, sto je lako proverljivo, jer svaki deo ima svoj serijski broj. Ono sto su kradljivci uistinu pokrali jesu otpadne cevi i bakarni strujni kablovi, znatne vrednosti ali ni priblizno milionima evra koji se u clanku spominju.
Kradja se desila jos 31. jula i iste noci su radnici Toplane sproveli pravu malu poteru za kradljivcima (zaista su u pitanju Romi, ali to je najmanje bitno), vijali su ih skroz do Ribarskog ostrva gde su ih sustigli i potom pozvali policiju, koja je privela preko 20 lopova, sto je takodje lako proverljivo, jer postoje zapisnici u policiji.
O ovoj kradji i hapsenju su lokalni mediji izvestili javnost neposredno posto se to dogodilo, a ja zaista ne znam zasto je "Press" nakon dve nedelje odlucio da napise clanak i to jos na ovakav potpuno neprofesionalan nacin. Nadam se da je u pitanju samo zelja za senzacijom i popunjavanjem prostora u listu tokom letnje oskudice informacija...

Hvala ti za informacije koje si dao...
Ali prizanj..Gledamo fotografije i vidimo samo temelje...Zar to nije drastična neodgovornost, ma gde da su završili kotlovi, ili kako se to već zove...
cbronson cbronson 15:35 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
Nadam se da je u pitanju samo zelja za senzacijom i popunjavanjem prostora u listu tokom letnje oskudice informacija...

drago kovacevic
Ali ne..stranka kojoj pripada gradonačelnik, direktor i skoro svi funkcioneri koji ovde nose odgovornost je najbolja, nema alternativu, vodi u 23. vek..beš toplanu..

i jos...
sepeo
Kradja se desila jos 31. jula i iste noci su radnici Toplane sproveli pravu malu poteru za kradljivcima (zaista su u pitanju Romi, ali to je najmanje bitno),


eh, sad, da ne zurimo sa zakljuccima, bitno je da su romi ako mogu da se zloupotrebe njihova prava za napad na gradonacelnika beograda ili novog sada, a nije bitno ako su romi a time ne dobijamo nista u smislu mogucnosti napada na gradonacelnike pomenutih i ostalih gradova u srbiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:41 14.08.2010

Re: Ma brine me...

eh, sad, da ne zurimo sa zakljuccima, bitno je da su romi ako mogu da se zloupotrebe njihova prava za napad na gradonacelnika beograda ili novog sada, a nije bitno ako su romi a time ne dobijamo nista u smislu mogucnosti napada na gradonacelnike pomenutih i ostalih gradova u srbiji.

Ne mogu Romi da maznu celu toplanu...Bronsone, care...
Može da je mazne samo organizovana grupacija..to znači grupacija u kojoj je vlast...
Romi mogu da maznu kakav poklopac sa kanalizacionih odvoda,mogu da skinu kakav kabal, ali da urade ovakvu stvar kao da su tu boravili "citroni"..to je budalaština...Mogu recimo da dođu i tu pokupe "mrvice" koje pravi lopovi nisu odneli, i tzo zato da bi neko mogao reći.."e, to su pokrali Cigani"...Strašno i dodatno lopovski izgovori..
sepeo sepeo 15:42 14.08.2010

Re: Ma brine me...

za svaku kradju koja je mogla biti sprecena, a nije, krivicu snose odgovorna lica, bez obzira koja vrednost je u pitanju, i u tom smislu nemam nameru da branim niti direktora Toplane, niti gradonacelnika. ali, cini mi se da ovaj clanak otprilike implicira da je neka organizovana grupa, na celu sa pomenutim direktorom i gradonacelnikom maznula celu toplanu u vrednosti od par miliona evra, sto prosto ne odgovara istini, niti zdravoj pameti. imaju oni dosta putera na glavi zbog mnogih drugih stvari, ali ovakve lazne optuzbe iz "Pressa" samo obesmisljavaju neku realnu kritiku
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:46 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
za svaku kradju koja je mogla biti sprecena, a nije, krivicu snose odgovorna lica, bez obzira koja vrednost je u pitanju, i u tom smislu nemam nameru da branim niti direktora Toplane, niti gradonacelnika. ali, cini mi se da ovaj clanak otprilike implicira da je neka organizovana grupa, na celu sa pomenutim direktorom i gradonacelnikom maznula celu toplanu u vrednosti od par miliona evra, sto prosto ne odgovara istini, niti zdravoj pameti. imaju oni dosta putera na glavi zbog mnogih drugih stvari, ali ovakve lazne optuzbe iz "Pressa" samo obesmisljavaju neku realnu kritiku

Ne, grešiš...Nigde se ne kaže da su gradonačelnik ili direktor toplana organizovali krađu.Ili ne daj bože DS..Ali je potpuno nesporna njihova objektivna odgovornost..Je li DS vlast...jest...je li u njihovom mandatu nestalo te toplane..jeste..Je li gradska vlčast bila odgovorna za upravljanje graske imovine..jeste...gde je toplana...prosto je to...
sepeo sepeo 15:47 14.08.2010

Re: Ma brine me...

e mogu Romi da maznu celu toplanu...Bronsone, care...
Može da je mazne samo organizovana grupacija..to znači grupacija u kojoj je vlast...


nadam se da sam razjasnio da nikakva toplana nije ukradena. ako mi ipak ne verujete, slobodno konsultujte nadlezne organe.

Romi mogu da maznu kakav poklopac sa kanalizacionih odvoda,mogu da skinu kakav kabal, ali da urade ovakvu stvar kao da su tu boravili "citroni"..to je budalaština...


upravo to su i pokrali te noci. nekoliko tona otpadnih cevi (to su cevi koje se izvade kada se postave nove i koje su bile skladistene u napustenom objektu na Miseluku) i bakarnih strujnih kablova. jedan deo ukradene robe je vracen toplani kada su privedeni lopovi sa "tamicem" na Ribarskom ostrvu.
elis elis 15:48 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Drago Kovacevic
Niko bre da se javi od blogera iz Novog Sada...


Cepaju drva, biće 'ladna zima
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:51 14.08.2010

Re: Ma brine me...

elis
Drago Kovacevic
Niko bre da se javi od blogera iz Novog Sada...


Cepaju drva, biće 'ladna zima

Jedne ladne vojvođanske zime...
Jebote, šta bi nemamo Roma...
Ko bi nas potkradao...
maca22 maca22 15:53 14.08.2010

Re: Ma brine me...

To su digli Beli Cigani.
sepeo sepeo 15:53 14.08.2010

Re: Ma brine me...

je li u njihovom mandatu nestalo te toplane..jeste..


drago, ja pokusavam da vam predocim da upravo ova tvrdnja nije istinita.
naime, toplana na Miseluku gotovo 20 godina nije u funkciji i Toplana je sve sto se moglo iskoristiti "ocerupala" i ugradila u druge objekte. prostor na Miseluku je koriscen iskljucivo kao skladisni za otpadne cevi.
odgovornost nadleznih je po mom misljenju u tome sto nije adekvatno obezbedila taj skladisni prostor i sto je organizovana grupa od dvadesetak lica uspela da pokrade deo tog otpada koji ima odredjenu vrednost, i naravno da treba zbog toga da odgovaraju, ali govoriti o tome da je ukradena neka toplana, to je cist senzacionalizam
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:02 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
je li u njihovom mandatu nestalo te toplane..jeste..


drago, ja pokusavam da vam predocim da upravo ova tvrdnja nije istinita.
naime, toplana na Miseluku gotovo 20 godina nije u funkciji i Toplana je sve sto se moglo iskoristiti "ocerupala" i ugradila u druge objekte. prostor na Miseluku je koriscen iskljucivo kao skladisni za otpadne cevi.
odgovornost nadleznih je po mom misljenju u tome sto nije adekvatno obezbedila taj skladisni prostor i sto je organizovana grupa od dvadesetak lica uspela da pokrade deo tog otpada koji ima odredjenu vrednost, i naravno da treba zbog toga da odgovaraju, ali govoriti o tome da je ukradena neka toplana, to je cist senzacionalizam

Pa ja mislim da je ovo pitanje o kome treba dati širu informaciju.
Ja sam pročitao, da se ne radi o dvadeset godina nego da je toplana bila oštećena za vreme bomnbardovanja, a to znači deset godina. Da je dotle grejala TV Novi Sad i bližu okolinu..
Da je od bombardovanja oštećenje bilo samo minimalno i da su na jednoj strani popucala stakla..samo na jednoj strani...
Da je nakon toga to stajalo...i da nema tragova o "čerupanju" kako ti kažeš..Čak se daju podaci o snazi uređaja i kaže da je to moglo grejati mnogo više ljudi..
Kad kažeš, ne zna se..zna se..Današnja vlast je to preuzela od one pre njue, dakle radikalske, 2008. godine. Jesu se negde žalili da je toplana očerupana..nisu...
Gd je toplana..pusti cevi..gde su joj krov, prozori, zidovi, nameštaj..valda je radio neko tamo..
Ničeg nema na fotografiji osim temelja i dva cevna izvoda ofarbana u žuto...
sepeo sepeo 16:13 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Pa ja mislim da je ovo pitanje o kome treba dati širu informaciju.


u tome se svakako slazemo.

Ja sam pročitao, da se ne radi o dvadeset godina nego da je toplana bila oštećena za vreme bomnbardovanja, a to znači deset godina. Da je dotle grejala TV Novi Sad i bližu okolinu..


pa dobro, ako ces bas najdetaljniji informaciju, ta toplana je do 1991. bila na Novom Naselju, kada je zamenjena vecom i savremenijom, te prebacena na Miseluk gde je radila sa minimalnim kapacitetom, grejuci samo jednu zgradu, RT Novi Sad, sve do 99. kada je zgrada RT Novi Sad unistena i od onda ta toplana ne radi ni sa tim minimumom.

Da je nakon toga to stajalo...i da nema tragova o "čerupanju" kako ti kažeš..Čak se daju podaci o snazi uređaja i kaže da je to moglo grejati mnogo više ljudi..


ne razumem na kakve tragove mislis. kada sam rekao "cerupanje" to mi se ucinilo kao zgodan izraz. tu se naravno radi o potpuno legitimnom i strucnom skidanju opreme sa toplane koja nije u upotrebi i njenoj ugradnji u toplane koje su u funkciji. ne razumem sto bi to ostavljalo neke tragove ili bilo prisutno u javnosti. jedini "tragovi" na koje mogu da pomislim su serijski brojevi tih kotlova i generatora koji su ugradjeni u druge toplane.

Jesu se negde žalili da je toplana očerupana..nisu...


opet isto. sto bi se bilo ko zalio, ne radi se ni o kakvoj steti za preduzece, vec je firma sama skidala upotrebljivu opremu i ugradjivala je tamo gde je moglo biti kakve koristi.

Gd je toplana..pusti cevi..gde su joj krov, prozori, zidovi, nameštaj..valda je radio neko tamo..
Ničeg nema na fotografiji osim temelja i dva cevna izvoda ofarbana u žuto...


pa dobro, ovo sad ulazi vec u jednu drugu sferu. da me ne mrzi, sad bih otisao do Miseluka i sam fotografisao taj prostor. pitanje je sta su ovi iz Pressa uopste uslikali u okolini tog objekta koji je pokraden. ali, ne znam sta time zelis da kazes, da je mozda neko ukrao zidove? sto bi to radio


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:24 14.08.2010

Re: Ma brine me...

pa dobro, ovo sad ulazi vec u jednu drugu sferu. da me ne mrzi, sad bih otisao do Miseluka i sam fotografisao taj prostor. pitanje je sta su ovi iz Pressa uopste uslikali u okolini tog objekta koji je pokraden. ali, ne znam sta time zelis da kazes, da je mozda neko ukrao zidove? sto bi to radio

Pazar bi prvi put u Srbiji bilo da neko ukrade i zidove...
Uslikali su temelje...i rekli da je očerupana do temelja...Pogledaj tekst, imaš link na jednom od postova i više fotografija....
Ne razumem šta ti ovde negiraš, osim što se sa Aljaske vidi da negiraš bilo kakvu odgovornost vlasti i propagiraš "vulgarni BoTin optimizam" na koji sam ja skrenuo pažnju u nekoliko tekstova koji ovome prethode, a i u ovom..
sentinel26 sentinel26 16:25 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
za svaku kradju koja je mogla biti sprecena, a nije, krivicu snose odgovorna lica, bez obzira koja vrednost je u pitanju, i u tom smislu nemam nameru da branim niti direktora Toplane, niti gradonacelnika. ali, cini mi se da ovaj clanak otprilike implicira da je neka organizovana grupa, na celu sa pomenutim direktorom i gradonacelnikom maznula celu toplanu u vrednosti od par miliona evra, sto prosto ne odgovara istini, niti zdravoj pameti. imaju oni dosta putera na glavi zbog mnogih drugih stvari, ali ovakve lazne optuzbe iz "Pressa" samo obesmisljavaju neku realnu kritiku


Mislim da ste veoma blizu kompletne istine.

Tekst služi za pranje biografija i ustvari predstavlja klasičan deterdžent za brisanje masnih mrlja iz dosadašnjeg traljavog odradjivanja mandata odgovornih lokalnih funkcionera ...

Ovaj i slične napise iz "Press"-a će vrlo lako demantovati...

Mogli ste neki link od lokalne "štampe" dati radi kpompletnog doživljaja...

Samo da znate ovaj recept nije nov, već je već korišćen i biće i u buduće sve dok su sredstva informisanja puna ćutologa i tzv. "istraživačkog novinarstva"...

sepeo sepeo 16:31 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Ne razumem šta ti ovde negiraš, osim što se sa Aljaske vidi da negiraš bilo kakvu odgovornost vlasti i propagiraš "vulgarni BoTin optimizam" na koji sam ja skrenuo pažnju u nekoliko tekstova koji ovome prethode, a i u ovom..


Ma, kakav BoTa... ne zanimaju me ni on ni ToNi, ni najmanje. Ja samo hocu da kazem da nikakva toplana nije ukradena, jer to prosto odgovara istini koju vi ocigledno niste spremni da prihvatite. Rekao sam u svom prvom odgovoru da vas ne krivim sto ste naseli jer je pricu objavio ugledan list, ali eto i posle objasnjenja vi ostajete pri svome.
Imam prijatelja koji radi kao vozac u Toplani i on mi je licno pricao na kafi 1. avgusta kako su prethodne noci vijali te kradljivce cevi do Ribarskog ostrva, eto kako znam za to i zbog cega sam se uopste zainteresovao za ovu pricu.
Nije mi jasno sta vi propagirate, da je neko prvo ukrao celu toplanu, pa je potom porusio ili obrnuto? U oba slucaja nema nikakvog smisla i veoma je naivno vidjenje lopovluka koji svakako postoji i u mom i vasem gradu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:50 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
Ne razumem šta ti ovde negiraš, osim što se sa Aljaske vidi da negiraš bilo kakvu odgovornost vlasti i propagiraš "vulgarni BoTin optimizam" na koji sam ja skrenuo pažnju u nekoliko tekstova koji ovome prethode, a i u ovom..


Ma, kakav BoTa... ne zanimaju me ni on ni ToNi, ni najmanje. Ja samo hocu da kazem da nikakva toplana nije ukradena, jer to prosto odgovara istini koju vi ocigledno niste spremni da prihvatite. Rekao sam u svom prvom odgovoru da vas ne krivim sto ste naseli jer je pricu objavio ugledan list, ali eto i posle objasnjenja vi ostajete pri svome.
Imam prijatelja koji radi kao vozac u Toplani i on mi je licno pricao na kafi 1. avgusta kako su prethodne noci vijali te kradljivce cevi do Ribarskog ostrva, eto kako znam za to i zbog cega sam se uopste zainteresovao za ovu pricu.
Nije mi jasno sta vi propagirate, da je neko prvo ukrao celu toplanu, pa je potom porusio ili obrnuto? U oba slucaja nema nikakvog smisla i veoma je naivno vidjenje lopovluka koji svakako postoji i u mom i vasem gradu.

Pa ovo je strašno...Vi kao da niste čitali uvodni post..
Ja tvrdim, hajde da ponovim opet, da je za fizičku likvidaciju toplane o kojoj je reč objektivno kriva gradska vlast u Novom Sadu..Kriva je oibjektivno za štetu koja je nestala krađom o kojoj je reč. Nije sprečila tu krađu, nije sprečila da se otuđi deo imovine, građana Novog Sada. Mene to neposredno ne bi trebalo biti briga da se ista stvar ne događa u gradu gde ja živim. Gde se ne kradu toplane, ali se krade sve do čega se može dohvatiti...Na čelu te vlasti u Novom Sadu je je čovek DS-a koji se zove Igor Pavličić.Nemam protiv njega ništa loše, čak mi po izjavama deluje pametnije od svojih šefova, pogotovo od glavnoga "ja kao predsednik" što stalno izgovara, ali za to je majstore kriv. Ako nije kriv, pa imaju ovcaj zakon o informisanju..Nisam ga čuo da negira ili bilo šta kaže..A vidim da direktor toplane daje najbedastije moguće izjave koje zapravo, samo potvrđuju tekst..
sepeo sepeo 16:52 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Ne razumem šta ti ovde negiraš, osim što se sa Aljaske vidi da negiraš bilo kakvu odgovornost vlasti i propagiraš "vulgarni BoTin optimizam"


ako mi dozvolite, malko cu se udaljiti od teme, cisto da bih vam pojasnio svoje motive.
Naime, ja verujem da spadam u onih 5% gradjana Novog Sada koji znaju da se gradonacelnik naseg grada zove Igor Pavlicic, sto je daleko daleko manja prepoznatljivost od npr. neke spodobe poput Jelene Tinske, ali nazalost ne spadam u onih 1% gradjana koji znaju ista vise o gradonacelniku Novog Sada i rezultatima njegovog rada, osim imena i prezimena.
Cinjenica da je on izabran za gradonacelnika najbolje oslikava sve manjkavosti naseg politickog (ne samo izbornog) sistema, da iskoristim najblazi moguci izraz, jer mi je svaka ostrascenost strana, a za to je svakako najodgovorniji BoTa, kao nesumnjivo najmocniji covek u drzavi.
Nadam se da sam vam ovim razjasnio da nemam nikakvu nameru da branim niti gradonacelnika mog grada, niti vulgarni optimizam predsednika drzave.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:23 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
Ne razumem šta ti ovde negiraš, osim što se sa Aljaske vidi da negiraš bilo kakvu odgovornost vlasti i propagiraš "vulgarni BoTin optimizam"


ako mi dozvolite, malko cu se udaljiti od teme, cisto da bih vam pojasnio svoje motive.
Naime, ja verujem da spadam u onih 5% gradjana Novog Sada koji znaju da se gradonacelnik naseg grada zove Igor Pavlicic, sto je daleko daleko manja prepoznatljivost od npr. neke spodobe poput Jelene Tinske, ali nazalost ne spadam u onih 1% gradjana koji znaju ista vise o gradonacelniku Novog Sada i rezultatima njegovog rada, osim imena i prezimena.
Cinjenica da je on izabran za gradonacelnika najbolje oslikava sve manjkavosti naseg politickog (ne samo izbornog) sistema, da iskoristim najblazi moguci izraz, jer mi je svaka ostrascenost strana, a za to je svakako najodgovorniji BoTa, kao nesumnjivo najmocniji covek u drzavi.
Nadam se da sam vam ovim razjasnio da nemam nikakvu nameru da branim niti gradonacelnika mog grada, niti vulgarni optimizam predsednika drzave.

Ne razumem se ja u procente, jer ne želim da se razumem..Inače, mogao bih, bavio sam se ja politikom..
Ja gledam stvari fenomenološki. I ako ti tako gledaš, reci mi leba ti, sasvim nepristrasno, šta misliš o društvu gde se objavljuju ovakve vesti...Misliš li da je to laž gde bi se difamirao onaj ko drži svu vlast, a sam si kazao ko je drži i ja se sa tobom slažem..
Misliš li da je vest bez osnova..Ako je vest bez osnova i ako je objavljuje novina koja bi da "ošteti našeg predsednika i njegovu stranku", a zna se da je to novina njegovih ljudi, u čemu je tu problem......
Ja kao čovek koji se bavio praktičnom politikom mogu misliti sam sledeće, pa taman da sam pao sa Marsa..
a) Vest ima istinite osnove...možda nije skroz u detaljima tačna, ali ne bi trebalo sumnjati da je to tu negde..(samo po sebi strašno gleede neodgovornosti)
b)Vest bi trebalo nekoga da gađa, i to ne bilo koga nego nekopga na koga nišani predsednik stranke ( Pajtića recimo).
c)Približavaju se stranački izbori. Ješić je već kritikovao Tadića ( pogledajte njegov zadnji intervju "Danasu" negde iz jula, koji sam ja uvrstio u knjigu u poglavlju "Vulgarni optimizam Borisa Tadića", iz koga je vidljivo da centralizam čika Dobice i tata Ljube neće proći bez srpskog otpora u Vojvodini. Verujem da je Pavličić na ovoj, Pajtićevoj strani iako šeta sa predsednikom po Novom Sadu..
Evo, da ti kažem..Kod nas Krajišnika, svako "jere" ima svoje "jerbo"...No većina njih, mojih zemljaka će biti za Borisa. Ovih što su sada u DS-u, a tu imaš svašta..od bivših "slobista", bivših "šešeljevaca" do lažnih Vučelinih komunista.I razlog će im biti "čuvanje jedinstva Srbije"..Ovde više ne trebaju Sloba, Šešelj i Koštunica..Dovoljni su sasvim Boris i Toma..
To je garancija naših narednih političkih problema koje ćemo sami produkovati...
E, tu ja vidim reazlog, a nestanak toplane, to je na žalost srpska lopovska praksa koja se poteže tek kad se najavi po neki politički obračun..
Ali, pisaću ja o tome...kad to tebi i drugima bude malo razvidnije..
sepeo sepeo 17:28 14.08.2010

Re: Ma brine me...

Misliš li da je vest bez osnova..Ako je vest bez osnova i ako je objavljuje novina koja bi da "ošteti našeg predsednika i njegovu stranku", a zna se da je to novina njegovih ljudi, u čemu je tu problem......


pa, negde prethodno sam napisao da se prosto nadam da je u pitanju senzacionalizam usmeren na povecavanje tiraza i popunjavanje stranica tokom leta.
no, daleko verovatnija opcija je ovo sto i vi nagadjate, da se radi o nekom sukobu unutar DS. Igor Pavlicic je kum Bojana Pajtica, koji ga je i postavio za gradonacelnika uprkos potpunoj anonimnosti, tako da ne treba sumnjati na cijoj je Pavlicic strani i kojoj struji bi bilo u interesu da ga oblati.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:43 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo
Misliš li da je vest bez osnova..Ako je vest bez osnova i ako je objavljuje novina koja bi da "ošteti našeg predsednika i njegovu stranku", a zna se da je to novina njegovih ljudi, u čemu je tu problem......


pa, negde prethodno sam napisao da se prosto nadam da je u pitanju senzacionalizam usmeren na povecavanje tiraza i popunjavanje stranica tokom leta.
no, daleko verovatnija opcija je ovo sto i vi nagadjate, da se radi o nekom sukobu unutar DS. Igor Pavlicic je kum Bojana Pajtica, koji ga je i postavio za gradonacelnika uprkos potpunoj anonimnosti, tako da ne treba sumnjati na cijoj je Pavlicic strani i kojoj struji bi bilo u interesu da ga oblati.

Ja to politički vidim tako, iako zaista nisam znao da su Pajtić i Pavličić kumovi..Ko god je gledao Tadićevu šetnju po Novom Sadu mogao je videti da tu nema Pajtića...to je jasna poruka. Iza toga dolazi ovaj tekst, za koji ja verujem da je istinitit, ali njegova namera nije borba protiv lopovluka nego borba za "disciplinovanje DS-a u Vojvodini". Evo, odi na blog Gordane Čomić..imam dva potpuno benigna pitanja, ali ni pisma ni razglednica..Odgovara brale na svašta osim na aktuelnosti..To se u kraju gde su rođeni moji i Gordanini preci zove "najvažnije je da je čoek zdrav"..
I garantujem ti, po ovome znam, Gordana će biti većina, a Pajtić manjina u sledećoj priči o Vojvodini...No to će povećati legitime zahteve za vipše autonomije i za regionalizacijom Srbie...
Ne bi me iznenadilo da Pajtiću, jako brzo smisle neku aferu. To nije neki problem u ovakvim odnosima..AQli jeste povjesna nužnost, jer tek nakog toga će se moći mirnije pričati o decentralizaciji Srbije. DS ipak nije stranka za "23 vek" nego je danas najviše stečajni upravnik slobističkog nasleđa" i čuvar rđave ravnoteže.
sepeo sepeo 17:59 14.08.2010

Re: Ma brine me...

njegova namera nije borba protiv lopovluka nego borba za "disciplinovanje DS-a u Vojvodini"


DS ipak nije stranka za "23 vek" nego je danas najviše stečajni upravnik slobističkog nasleđa" i čuvar rđave ravnoteže.


da, dobro ste uocili pravu prirodu DS, ispod svih naslaga medijske manipulacije, a nesumnjivo je i to da se tamo sprema veliki obracun, tako da se sa vecinom vasih teza u potpunosti slazem...

Iza toga dolazi ovaj tekst, za koji ja verujem da je istinitit


...osim sa ovom, za koju vi verujete da je istinita, a ja znam da nije
ivana23 ivana23 18:01 14.08.2010

Re: Ma brine me...

sepeo

Iza toga dolazi ovaj tekst, za koji ja verujem da je istinitit...

osim sa ovom, za koju vi verujete da je istinita, a ja znam da nije


Ukraden otpad sa postrojenja novosadske toplane "Mišeluk"
sepeo sepeo 18:04 14.08.2010

Re: Ma brine me...

heh, sta bismo mi bez Javnog servisa Vojvodine :)

za one koje mrzi da otvaraju link, evo par citata:

Топлана „Мишелук“ није у фукцији од бомбардовања 1999. године. У јуну ове године са локације ове топлане завршено је преношење свих машинских, електро и мерно-регулационих елемената у магацине Новосадске топлане. Све што је на овој локацији остало сматра се отпадом који није употребљив за даљу обраду, те је скоро сав као такав и расходован о чему постоји и детаљна документација.


Преношење свих машинских, електро и мерно-регулационих елемената са Топлане „Мишелук“ у магацине ЈКП „Новосадска топлана“ завршено је 9. 6.2010. године. Све што је остало на топлани сматра се отпадом. Део отпада продат је на тендеру, а остатак је остао на локацији Топлане „Мишелук“.

Крађа отпада на овој топлани, која је пријављена надлежним органима десила се 31. јула ове године, а штета још није утврђена.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:39 14.08.2010

Re: Ma brine me...

da, dobro ste uocili pravu prirodu DS, ispod svih naslaga medijske manipulacije, a nesumnjivo je i to da se tamo sprema veliki obracun, tako da se sa vecinom vasih teza u potpunosti slazem...

Pa da nisam uočio ne bi već 2004. bio u frakciji. Čim je došao Tadić..

osim sa ovom, za koju vi verujete da je istinita, a ja znam da nije

Ja poštujem tvoje znanje, ali veruj mi da znam kako radi DS-ov pr. Da je nešto bez osnova, oni to ne bi obznanili...Pustili bi da to urade radikali, svejedno dea li bez bedža ili sa njim. Ista ekipa u budućnosti biće "tadićevci", Mirović i Mirčić...njihova borba,
ljuboten ljuboten 11:22 15.08.2010

Re: Ma brine me...

O ovoj kradji i hapsenju su lokalni mediji izvestili javnost neposredno posto se to dogodilo, a ja zaista ne znam zasto je "Press" nakon dve nedelje odlucio da napise clanak i to jos na ovakav potpuno neprofesionalan nacin. Nadam se da je u pitanju samo zelja za senzacijom i popunjavanjem prostora u listu tokom letnje oskudice informacija...


Hvala Bogu ne čitam "Pres", a primećujem da Drago žuri da napiše novi blog.To mu se gleda i sa lica.
cbronson cbronson 17:16 14.08.2010

vreme je

da ovaj tekst proglasimo za novinarsku patku

toplana dugo nije radila, sva oprema odavno odneta, ono sto je ostalo nije bilo upotrebljivo, jedino se romi nisu slozili sa takvom konstatacijom, pokusali su da ukradu to sto je ostalo, uhvaceni su i mislim da se sada ipak manje kaju nego nas domacin drago sto se uhvatio ovog pressovog teksta
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:30 14.08.2010

Re: vreme je

cbronson
da ovaj tekst proglasimo za novinarsku patku

toplana dugo nije radila, sva oprema odavno odneta, ono sto je ostalo nije bilo upotrebljivo, jedino se romi nisu slozili sa takvom konstatacijom, pokusali su da ukradu to sto je ostalo, uhvaceni su i mislim da se sada ipak manje kaju nego nas domacin drago sto se uhvatio ovog pressovog teksta

I ja mislim Bronsone, rođo, dfa bi sve bilo kako spada da nema Roma..U ovoj zelji niko nikoga ne bi krao, i što je govorila moja pokoja baka Anđelija, bila bi to dolina "pure i varenike"...
WIMBLEDON WIMBLEDON 09:56 15.08.2010

Re: vreme je

Драго, видим (и читам) да волиш да користиш народне изреке. И jа. И то много, jер jе у њима сажета вековна мудрост. Зато пишем jедну: Три пута мери, jедном сеци... Разумели смо се?
JJ Beba JJ Beba 14:42 15.08.2010

Zar je moguće..

jeste. U Srbiji je sve moguce
Domazet Domazet 17:28 15.08.2010

Vuk dlaku menja a cud...

...i šef BIA...

...nikako, he he.

I shta smo nauchili iz ove, kako bi se reklo, novinarske patke. Mislim, pored toga da je Balkan poluostrvo chuda? Pa eto, sada znamo kako izgleda bata Dragchetova idealna drzhava. U njoj se tajne sluzhbe bave svime i svachime. Pa i kradjama otpada...

PS. Da mi je samo znati kakva je to teshka nervoza uzrok ovakvim uchestalim Dragchetovim blamiranjima? Ili je to ipak samo profesionalna deformacija, ne mozhe chovek a da nas ne Informishe...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana