Budućnost| Istorija| Politika| Život

Oslo, zasto da ne?

jaksa scekic RSS / 20.09.2010. u 14:55

Zasedanje Generalna skupstina Un je tu, iza coska, samo sto nije pocelo. Sve su glasnije spekulacije da se ovo troje mogu naci za istim stolom. (odvojeni susreti  sa Baronesom garantovano)
No Srbija, kad je vec prihvatila pregovore, i kad  kao i EU, porucuje:”Pregovore sto pre”  treba da povuce najtezi, najkomplikovaniji potez odmah. Da preuzme inicijativu, zbuni protivnika, i zabije gol.
Susret  Tadic-Taci. I to u zgradi Ujedinenih nacija. Pred citavim svetom.
Bez obzira bilo to sad u Njujorku, Briselu, Pristini, Beogradu, bice to kraj jedne ere na Balkanu.
Bice to kraj bolnih zabluda Srbije, koje kad je rec o Kosovu, traju mnogo duze i od Milosevica, Djindjica, Tadica, Broza, Kraljevina SHS.... Bice to i kraj bolnih zabluda Kosovskih Albanaca o velikoj, ujedinjenoj Albaniji, od juga Srbije, Kosova i  Severa Makedonije. Jer, docice dan kad nece biti granica, i kad ce se EU graniciti sa Irakom.
Srbija, kako rece jedan blagonakloni stranac na predavanju, nikako da nadje nacin da prevazidje proslost.

tacia.jpg tadicb.jpg


Srbija stalno zivi u proslosti, nikako da je prezivi, prevazidje i okrene se unapred.
Sad je pitanje svih pitanja: "Gde je Draza, il Draza bio protiv Nemaca ili ne?".I tako Srbija  stalno okrece glavu unazad, te tako usinutog vrata, ne vidi bas najbolje put ispred sebe.
Veliki zalogaj ima Tadic da proguta, verovatno ce njemu biti najteze da sedne preko puta Tacija, Proklece ga mozda duse nestalih Srba na Kosovu, ali ce ga  mozda u buducnosti proganjati   i duse novorodjenih Srba, koje ce ga proklinjati za ono sto nije uradio, kad je mogao.
“Ako uzmes, pokajaces se , ako ne uzmes,pokajaces se”. rekli bi ljudi.
Ali, kako rece Bosko Jaksic, jedan od najboljih, ako ne i najbolji kolumnista na ovim srpskim prostorima, jedno je biti politicar, jedno je biti predsednik, a jedno je biti drzavnik.
Politika je surova stvar. Secam se kad sam bio svedok izbacivanja Jevreja sa zapadne obale, radio je to isti covek, koji je ta naselja i gradio.
Taj isti politicar Ariel Sharon je posle 15 godina rusio ono sto je tada gradio. Nisu ga u Izraelu voleli zbog toga, ali je dobio podrsku naroda. Sta mu njegova stranka i jos neki nisu radili, bacali najteze kletve, pokusavali da ga sruse u stranci i parlamentu. Ali sve je tad politicki preziveo. A Sharon je rekao samo istinu:” Izrael je demokratska drzava, Izrael mora da bude drava makar i na jednom kvadratnom metru, Izrael mora da ima arapske poslanike u svom Parlamentu, ako smatra Zapadnu obalu i pojas gaze za svoju teritoriju, ako je tako , Jevreji ce biti manjina u svojoj drzavi za 50 do 100 godina., Da li to zelite”. I narod mu je dao podrsku.
Boris Tadic sad nema nazad. Zakoracio je u nesto, sto, ako hoce da bude drzavnik, mora da nastavi. To ukljucuje i susret sa Tacijem.
Presecanjem i skretanjem istorije postaje se drzavnik.
Drzavnik ima viziju.
Ako ce ovi potezi da donesu mir na Balkanu, vredi  zrtvovati status politicara za status drzavnika. Na duge staze. Istorijski kompromis Srpskog i Albanksog naroda na Kosovu je tu, iza coska. Obe strane ce morati da se odreknu mnogih stvari. Pojedini politicari sa obe strane ce nestati. Vele mi da se u Pristini sve vise vide automobili sa BG,NS tablicama. Kao sto je nekad devedestih bilo cudo videti hrvatske tablice po gradovima Srbije, tako ce i po sistemu “svako cudo za tri dana”  da se naviknemo na kosovske tablice po Srbiji.
Kosovo ekonomski ne moze bez Srbije, Kosovo se snabdeva iz Srbije, Srbi sa Kosova treba da udju u Kosovske institucije i dobiju pravo veta. Ako postoji u Bosni, zasto ne bi na Kosovu.
U politici, kao i u zivotu, bolje prolazi onaj ko ima inicijativu. Srbija i Tadic je sad imaju. Bilo bi glupo da se ta prednost izgubi pred golom.
A Oslo, ne bih se iznenadio ni najmanje.
Baronessa bi se tu nasla, ni kriva, ni duzna, po onoj " to be in the right place in the right time"

ashtono.jpg 

 PS: I da dodam ono sta sam jedared izjavio u "Utisku nedelje"-"Ja nemam problem sa spoljnom politikom Srbije, ja imam problem sa unutrasnjom politikom Srbije", ali to je vec druga tema, tek one, 2012 godine.



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 20.09.2010

Dobar post..

Dobar post Jakša...
Ovo na kraju, "problem sa unutrašnjom politikom" ostaće na žalost problem u toliko što Tadić neće imati petlju za incijativu...
Imam osećaj da će sada početi razvlačenje sa proceduralnim pitanjima do maksimuma izdržljivosti...i onda kad iznervira EU, onda će sesti. A tada će legitimni zahtevi biti oslabljeni..
master.dragi master.dragi 15:41 20.09.2010

Re: Dobar post..

Istorijski kompromis Srpskog i Albanksog naroda na Kosovu je tu, iza coska.

Kad je već krađa teritorije istorijska onda neka kompromis bude i nešto više od toga. Neka bude znak da su Srbija i njen predsednik iznad ovakve primitivne krađe i nametnutog rešenja, maltretiranja građana od strane lopova i međunarodnih pomagača.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:01 21.09.2010

Re: Dobar post..

Drago Kovacevic
Dobar post Jakša...
Ovo na kraju, "problem sa unutrašnjom politikom" ostaće na žalost problem u toliko što Tadić neće imati petlju za incijativu...
Imam osećaj da će sada početi razvlačenje sa proceduralnim pitanjima do maksimuma izdržljivosti...i onda kad iznervira EU, onda će sesti. A tada će legitimni zahtevi biti oslabljeni..

Rekli Tarabići da će....."onda doći vreme da se ta dva naroda pomire i u slozi, miru i ljubavi na vijek i vjekov će živeti, a Srbija će biti srećna država".
Nadajmo se da će tako biti
mikimedic mikimedic 06:56 21.09.2010

Re: Dobar post..

Rekli Tarabići da će....."onda doći vreme da se ta dva naroda pomire i u slozi, miru i ljubavi na vijek i vjekov će živeti, a Srbija će biti srećna država".Nadajmo se da će tako biti


ti verujes tarabicima i ostalim bapskim pricama?
Milan Karagaća Milan Karagaća 07:42 21.09.2010

Re: Dobar post..

ti verujes tarabicima i ostalim bapskim pricama?

a jedva si dočekao pa još da ti potvrdim da verujem.
Pa valjda se sećaš da je svojevremeno Politika ekspres donosila svakodnevno proročanstva deda Miloja i ostalih koji su potvrđivali ispravnost srpske nacionalne politike posle 8.sednice.
A taj Tarabić ako je to i rekao u pravu je samo je pitanje kada će se naciokratije dva naroda dogovoriti da žive normalno kao ljudi i susedi u najširem i najužem smislu.
mikimedic mikimedic 11:35 21.09.2010

Re: Dobar post..

a jedva si dočekao pa još da ti potvrdim da verujem.
Pa valjda se sećaš da je svojevremeno Politika ekspres donosila svakodnevno proročanstva deda Miloja i ostalih koji su potvrđivali ispravnost srpske nacionalne politike posle 8.sednice.


pusti politiku ekspres, ja pitam da li ti verujes?

jel moze jednom da se jasno odredis sa vrlo prostim da ili ne?

wukadin wukadin 15:57 21.09.2010

Re: Dobar post..

mikimedic
Rekli Tarabići da će....."onda doći vreme da se ta dva naroda pomire i u slozi, miru i ljubavi na vijek i vjekov će živeti, a Srbija će biti srećna država".Nadajmo se da će tako bititi verujes tarabicima i ostalim bapskim pricama?


More Miki, spinovanje opasno krenulo. A Karagaca je doktor babologije, mentor mu je bio Sjetinel licno (bem ti, nemam ovde word, a mrzi me na open source da trazim special char mjeko sj).
Vratimo se mi babologiji. Prorocanstva teze da se ispune, samom verom u cudo. Slepi progledaju, a mnogi koji su dobro videli obnevide od fanatizma. To mene brine.

jel moze jednom da se jasno odredis sa vrlo prostim da ili ne?


Zar ne znas da je to liberalistima najteze. I ostalima kojima je srce na levoj strani.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:51 21.09.2010

Re: Dobar post..

mikimedic
a jedva si dočekao pa još da ti potvrdim da verujem.
Pa valjda se sećaš da je svojevremeno Politika ekspres donosila svakodnevno proročanstva deda Miloja i ostalih koji su potvrđivali ispravnost srpske nacionalne politike posle 8.sednice.


pusti politiku ekspres, ja pitam da li ti verujes?

jel moze jednom da se jasno odredis sa vrlo prostim da ili ne?


Nije valjda da nisi ništa razumeo.Pa vračare i proroci su bili jedno od sredstava buđenja nacionalne svesti Srba počev od "mitinga istine" koji su služili samo razbuktavanju nacionalizma a Kosovo ih ni onda kao ni danas nije mnogo interesovalo. Pored deda Miloje bili su im poznate i popularne vidovite Zorke, Regulus,Milić od Mačve, Kalajić pa preko raznih kojih se više i ne sećam ali su imali emisije na TV i radiju u kojima su tumačili našu nebesku slavu.
E vidiš, ja ne verujem u te babolaguje , kako to jedan maloumniji nazva, ali hoću da verujem da će barem naši unuci živeti u miru kao dobri susedi sa svim ostalim narodima na Balkanu, jer ni Skandinavci ne zaboravljaju svoju istoriju i da su se međusobno tukli ali su dostigli civilizacijski nivo da ne žele da je ponavljaju.
Dakle, verujem u pomirenje i mir među ljudima.
ZNAČI-DA.
mikimedic mikimedic 22:09 21.09.2010

Re: Dobar post..

E vidiš, ja ne verujem u te babolaguje


a sto onda pominjes tarabice?
Inner Party Inner Party 15:57 20.09.2010

Uh ...

... , kako rece Bosko Jaksic, jedan od najboljih, ako ne i najbolji kolumnista na ovim srpskim prostorima,




filvas filvas 17:17 20.09.2010

Izrael, bezbednost.

Poredjenje s Izraelom je dobro. Sa Kosovom treba biti tvrdji od celika. Za pocetak, nemoguce je da se pregovara sa ratnim zlocincem Tacijem. Kad posalju sledeceg, i njemu treba naci manu. Kad dodje neko poptuno cist, treba videti da li su obnovljeni manastiri i crkve sruseni 2004. Dok se to ne obnovi nista od price. Dok se ne vrate sve izbeglice, nista od price. Dok se ne vrati sva imovina, nista od price. Dok se ne obestete preduzeca cija je imovina protivzakonito privatizovana, nista od price. Cim se desi neki makar i najmanji incident, odmah treba napustiti pregovore i suspendovati postignute dogovore. I da se razumemo, ovo su sve uslovi za tehnicke razgovore, nikakvo priznanje statusa ne dolazi u obzir. Granicu sa Kosovom treba obezbediti specijalnim sredstvima. Kao kad se ulazi u Izrael ili Ameriku. Ne prelazi se u motornom vozilu, nego peske kroz tri kapije, ceka se na suncu i zimi. Ne znamo da li nose eksploziv, drogu ili svercuju ljude. Nista licno, ali i mi imamo pravo na bezbednost. Ali ako ste vlasnik srpske licne karte, mozete da uzivate u blagodetima svoje zemlje.

Nema nikakvog razloga da Albancima omogucimo da uzivaju u blagodetima zlocina. Oni naprosto nemaju pravo na drzavu na Kosovu. Kosovo najvise moze da bude teritorija u sastavu EU, bez suvereniteta, bez zastave, grba i himne. Ali zato sa uplivom srpske Vlade u vezi sa bezbednosnim pitanjima. Ako hoce da zive iole normalno, neka i Albanci popuste.

I ne treba se brinuti za EU. Oni ce nas ucenjivati u svakom pogledu bez obzira sta uradili. Ako je nekoga strah, neka se seti da je Evropski parlament izjednacio komunizam i nacizam. U baltickim zemljama predsednici i premijeri polazu vence na spomenike clanovima SS, u Francuskoj proteruju Cigane, u Slovackoj se nalazi najveci geto u Evropi, gde 7000 Cigana i isto toliko pacova zivi bez struje, vode i grejanja, u Grckoj se ne priznaje Makedonija... Ako neko krene da njake, imate argumente. Pa kad Evropska Unija postane to sto tvrdi da jeste, onda mozda treba poceti s uvazavanjem.

Ljudi koji ne zive u Evropskoj Uniji uglavnom nemaju pojma koliko je slika koju predstavljaju uproscena i mitologizovana. Sto Srbija bude imala manje iluzija o drugima, imace vece sanse da sebe dovode u red.

DODATAK JELIMA: http://www.youtube.com/watch?v=tjv8cmxBlMo&feature=related
mikimedic mikimedic 19:32 20.09.2010

mislio sam da se ne javljam

jaksa,

ali vidim tek cetiri komenatara.

pa rekoh, mozda ipak ova vest ipak poveca posecenost.

p.s. ja ovo samo dok ne stigne krkar.
the the 20:56 20.09.2010

Re: mislio sam da se ne javljam

Ja bih prve pregovore organizovao u "žutoj" kući, kod demokrata.
Čisto da nadju neku zajedničku tačku.
jaksa scekic jaksa scekic 20:57 20.09.2010

Re: mislio sam da se ne javljam

mikimedic
jaksa,

ali vidim tek cetiri komenatara.

pa rekoh, mozda ipak ova vest ipak poveca posecenost.

p.s. ja ovo samo dok ne stigne krkar.


Moze Toma da raspise referendum i da Sava krene uzbrdo, pa nece, BTW koliko li je ono Sloba imao refernduma o Kosovu ?
Neka raspisu referendum EU ili Kosovo, nit ce to promeniti status Kosova, a nacija moze sebi "da puca u nogu"...Ali zato ljudi koji je vode nekad moraju da donesu odluke koji se ticu buducnosti, a trenutno su nepopularne (zato sam i spomenuo izraelski slucaj)

PS: Sto se tice broja komentara vrlo sam zadovoljan, verovatno i jedni i drugi skrgucu zubima, ali to nam je sto nam je ...Ta zaba mora da se proguta
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:09 20.09.2010

Baronesa

Baronessa bi se tu nasla, ni kriva, ni duzna, po onoj " to be in the right place in the right time"

More, mani Jakša te suzne, ništa njoj ne fali, čak ima i viška. Dobija takvu platetinu da je to bruka, a diplomatskog iskustva ima manje od početnika u tom fahu, čitaj 0. Jedva se provukla kroz "saslušanja" na komisiji, da je slučajno iz Poljske ili Češke, ne bi je sa tim znanjem ni do vrata pustili. U matičnoj Britaniji je opšte nepoznata, a kad su je provukli na jedvite jade, znalo se da je to da bi spoljna politika ostala u domenu velikih. S tim što je onda ona dovela pola matice u svoj kabinet i time sila iznervirala ostatak EU. Sreća naša što baronesa koja je u EK ušla sa gomilom šaptača, ima tri šefa koja se pitaju više no ona, inače bi bilo gusto. Ukratko - samo nam je još ona falila.
Nju kad vidim ja se setim Čehovljeve priče "Kći Albiona". Taman.

Doctor Wu Doctor Wu 22:50 20.09.2010

Moram priznati da mi nije jasna

ova paralela Saron-Tadic. Jel se to implicira da je Tadic rusio albanska sela, da je proterivao Albance ili se anticipira da ce Nikolic biti taj koji ce sprovesti 'istorijski' srpsko-albanski sporazum? Kako god, dozvoli li se Albancima da postave granicare na Pancicev vrh, Kragujevac i Nis za 20-30 godina vise nece biti srpski gradovi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:06 20.09.2010

Re: Moram priznati da mi nije jasna

paralela Saron-Tadic

To znači da su se skupili Srbi iz celog sveta i, uz međunarodnu podršku, naselili Kosovo smatrajući ga svojom teritorijalnom kolevkom, pa su onda proterali Albance koji su tu već imali državu i povremeno ih avionskim putem peglaju. A, međunarodna zajednica viče "No, no, c, c, c..."
Lepo kaže moj Žmu, "Nije Balkan bure baruta, nego je međunarodna zajednica piromanka."
Zen Master Zen Master 08:42 21.09.2010

Re: Moram priznati da mi nije jasna

Jelica Greganović

To znači da su se skupili Srbi iz celog sveta i, uz međunarodnu podršku, naselili Kosovo smatrajući ga svojom teritorijalnom kolevkom, pa su onda proterali Albance koji su tu već imali državu i povremeno ih avionskim putem peglaju.


Ako smem samo da dopunim... Najveća komedija u celoj toj priči sa naseljavanjem Jevreja je da nekih 85-90% onih koji su se doselili u Izrael apsolutno nikakve geneaološke niti bilo kakve druge veze nema sa Jevrejima iz stare Judeje već su samo prihvatili Hebrejsku veru u srednjem veku. Ali su sa " punim " pravom naselili zemlju gde su Arapi bili 90% većina sa tendencijom da ih sve odatle proteraju ili pobiju... svejedno... I onda dodje Jakša i priča o " demokratskoj " državi Izrael gde Arapin Palestinac po zakonu o braku iz 2003 ne može da oženi Jevrejku ( može doduše ali samo i jedino ako se odluči da promeni religiju u Hebrejizam )
alexandarlauper alexandarlauper 13:29 21.09.2010

Re: Moram priznati da mi nije jasna

Jelice carice... :))) ovo mi se dopalo..`Nije Balkan bure baruta,nego MZ piromanka ` Reci muzu da konkurise na Jeremicevo mesto
nim_opet nim_opet 14:23 21.09.2010

Re: Moram priznati da mi nije jasna

Da, u Srednjem veku je jako popularno bilo biti Jevrejin.....
Askenazi i Sefardi, iako razdvojeni kontinentom su jako genetski slicni, i jako slicni sa ostalim semitskim narodima na Bliskom istoku. Svi Potrazite radove prof. Goldsteina sa Duke University.
Kazezoze Kazezoze 15:41 21.09.2010

Re: Moram priznati da mi nije jasna

nim_opet
Da, u Srednjem veku je jako popularno bilo biti Jevrejin.....
Askenazi i Sefardi, iako razdvojeni kontinentom su jako genetski slicni, i jako slicni sa ostalim semitskim narodima na Bliskom istoku. Svi Potrazite radove prof. Goldsteina sa Duke University.

mozda gresim, al'mislim da je zen master mislio na hazare koji su primili jevrejsku religiju, a o kojima je pisao artur kesler u svom trinaestom plemenu...naime, po kesleru, najveci broj jevreja koji je stradao u ww2 nisu uopste bili semitskog porekla, tako da rec antisemitizam, koja se uglavnom koristi kada se govori o stradanjima jevreja u ww2, nema nikakvu vrednost. jevreji koji su stradali u ww2 i kasnije naselili izrael su bili hazarskog porekla.
freehand freehand 22:51 20.09.2010

Mućak

Jakša Šćekić

jedno je biti politicar, jedno je biti predsednik, a jedno je biti drzavnik.

Da li ovo znači da je, u stvari, svejedno?
No, nije to važno.
Presecanjem i skretanjem istorije postaje se drzavnik.
Da nam ne bude malo mnogo, to presecanje i skretanje
Na duge staze. Istorijski kompromis Srpskog i Albanksog naroda na Kosovu je tu, iza coska. Obe strane ce morati da se odreknu mnogih stvari.
Da, i ja sam načuo da su Albanci pristali da se odreknu Niša i Kragujevca, ako se mirno dogovorimo oko Leskovca i ako se Bugari ne budu ljutili za Pirot.
Srbi sa Kosova treba da udju u Kosovske institucije i dobiju pravo veta. Ako postoji u Bosni, zasto ne bi na Kosovu.
Uf,ova paralela može mnogo nezgodna da bude, nije naročito popularna u kontekstu u kome ti govoriš, Jakša. To - Kosovo i Bosna - to je bolje ne pominjati u istoj rečenici.
Bice to i kraj bolnih zabluda Kosovskih Albanaca o velikoj, ujedinjenoj Albaniji, od juga Srbije, Kosova i Severa Makedonije
A ni na ovo ne bih stavio ulog skuplji od dva piva, da ti kažem.

Eto kako te stvari funkcionišu: prvo niko neće da priča sa nama dok se ne samoišamaramo jer je grozni Vučko potrčao u UN bez konsultacija. Onda ipak kažu - ajd, ako lepo zamolite...
Pa onda dođe Vestervele, a za njim i gordi Albion... Pa ondak i ova Jeličina miljenica primi Tadića na ručak.
I onda oni nešto smuljaju, i mi smo, u roku od sedam dana, od parije i vraga opet postali fini i dragi.
Onda se zbrzavaju pregovri (nedovoljno po Jakši i Dragu, to mora i brže); to što se i UN nude za posredovanje, to su požurili da kažu ne treba, to će EU sama da rešava. Onda Holandija ima tehničke probleme. Mr. Luksemburg kaže 99%!

Kad ono - Bramerc?!
Dobro veče, domaćine. Kam gi Mladić, kam gi Hadžić?
I tako holandski tehnički postaju opet suštinski problemi.
Tako da, ako se već žuri - da Tadić na razgovore sa Zmijom povede ovu dvojicu.
E tu mi mašta staje. Šta bi mu onda tražili? Bilo bi ono - a gde ti je kaciga?
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 20.09.2010

Re: Mućak

A ni na ovo ne bih stavio ulog skuplji od dva piva, da ti kažem.

Jes da im je EU i šire, kao jedan od uslova pred samoproglašenje postavila i da nema anšlusiranja, ne bih se ni ja kladila. Dremne malo EU, obrne se na drugu stranu da vidi šta je palo ili ko je došao, kad ono međutim.
freehand freehand 23:18 20.09.2010

Re: Mućak

Jelica Greganović
A ni na ovo ne bih stavio ulog skuplji od dva piva, da ti kažem.

Jes da im je EU i šire, kao jedan od uslova pred samoproglašenje postavila i da nema anšlusiranja, ne bih se ni ja kladila. Dremne malo EU, obrne se na drugu stranu da vidi šta je palo ili ko je došao, kad ono međutim.

Pa jes', to taman dođe i kao lilulica za Grčku. Kako posle onaj patrljak da optuže za "teritorijalne" pretenzije"?
Dok to KosovoAlbanija ne bude sa Italijom imalo i suvu granicu. Onda ću da vas pitam za banane i Cankarjev dom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:21 20.09.2010

Re: Mućak

Ovde suva granica neće skoro da biva, počećemo da krekećemo. Uostalom moraće da se stane u red, komšije Hrvati su prvi po tom pitanju.
freehand freehand 23:22 20.09.2010

Re: Mućak

Jelica Greganović
Ovde suva granica neće skoro da biva, počećemo da krekećemo. Uostalom moraće da se stane u red, komšije Hrvati su prvi po tom pitanju.

Da te podsećam na "neprincipijelne koalicije"?
Il' ćeš sama?
Uostalom, poznato je da su Albanci cvijeće hrvatskog naroda, već tisućljećima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:08 21.09.2010

opet Bramerc

Taman smo mislili kad ono međutim.
Onaj Bramerc baš čudan tip. Zamera što Srbija ne radi dovoljno na traženju Mladića a ne vidi da mi imamo druge prioritete.Prvo bi rehabilitovali politiku DM a onda bi došla na red i rehabilitacija sledbenika takve politike tokom 90-ih pa na dalje.
Izvinjavam se za mali trolejbusčić
freehand freehand 00:31 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Milan Karagaća
Taman smo mislili kad ono međutim.
Onaj Bramerc baš čudan tip. Zamera što Srbija ne radi dovoljno na traženju Mladića a ne vidi da mi imamo druge prioritete.Prvo bi rehabilitovali politiku DM a onda bi došla na red i rehabilitacija sledbenika takve politike tokom 90-ih pa na dalje.
Izvinjavam se za mali trolejbusčić

Dobar tajming, da. Pa skoro li beše kad je isti bio zadovoljan naporima?
OK, sad će on i Zukorlić na smenu, ko čupavci iz kutije. Kako Tadić pomisli da kaže možda - eto Bramerca. Usudi li se da izgovori neću - eto muftije. Pa u krug.
I ako ćemo pravo - kome je Holbruk bilo šta obećavao? Kakav Brisel, kakav ručak, kakva Ketrin Ešton...
Sve su to samo sanje i fatamorganje.

P.S. Milane, pa ja umalo zaboravih da je i Draža bio uslov za ulazak u EU! On i Kurt Valdhajm.
Samo što se zna da se na mesto generalnog sekretara može iz Vermahta, ali ne može iz četnika.
Tako je i sa EU; može da zađe po neki domobran ili ustaša, nađe se po koji esesovac, biće svakakve fele i najšarenijih vojski. Al đeneralovih potomaka do sedmog kolena - jok. Da se sačuva moralna čistota.
Zen Master Zen Master 07:53 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Milan Karagaća
Taman smo mislili kad ono međutim.
Onaj Bramerc baš čudan tip. Zamera što Srbija ne radi dovoljno na traženju Mladića a ne vidi da mi imamo druge prioritete.Prvo bi rehabilitovali politiku DM a onda bi došla na red i rehabilitacija sledbenika takve politike tokom 90-ih pa na dalje.
Izvinjavam se za mali trolejbusčić


Jes vala Milane ti kao veliki poštovalac druga Tita srpskoga vladara koji je dovukao svu moguću proletersku goluguziju iz pizde lepe materine sa tim smešnim prezimenima i još smešnijim seosko dinarskim manirima da nas malo ovde nauče redu, uzmu kuće, stanove, fabrike i sve što je imalo neku vrednost ćeš prvi da se buniš kada ti neko dirne u svetlu tradiciju NOB-a i socijalističke revolucije
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:01 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Zen Master
Milan Karagaća
Taman smo mislili kad ono međutim.
Onaj Bramerc baš čudan tip. Zamera što Srbija ne radi dovoljno na traženju Mladića a ne vidi da mi imamo druge prioritete.Prvo bi rehabilitovali politiku DM a onda bi došla na red i rehabilitacija sledbenika takve politike tokom 90-ih pa na dalje.
Izvinjavam se za mali trolejbusčić


Jes vala Milane ti kao veliki poštovalac druga Tita srpskoga vladara koji je dovukao svu moguću proletersku goluguziju iz pizde lepe materine sa tim smešnim prezimenima i još smešnijim seosko dinarskim manirima da nas malo ovde nauče redu, uzmu kuće, stanove, fabrike i sve što je imalo neku vrednost ćeš prvi da se buniš kada ti neko dirne u svetlu tradiciju NOB-a i socijalističke revolucije

Pa sada prijatelju da li su bili gologuzije i došli iz pizde materine ili su došli kod gologuzija i u pizdu materinu maže da se preganja zavisno koliko hoćemo da se vređamo.
Vidiš, ako ćeš da budeš pošten i objektivan sva kultura, obrazovanje, nauka i nabrajaj koliko hoćeš došlo je u Srbiju upravo od tih prekodrinskih i Srba prečana.Počev od Dositeja,Tesle, Milankovića,Dučića,J.J.Zmaj,B.Radičević,Laza Lazarević, učitelja, lekara itd, došlo je otuda.Ako ti nije poznato u Srbiji su nošene šalvare, turbani i fesovi a tek su im Srbi prečani doneli šešire, pantalone i haljine.
Kada bi bili istorijski korektni Srbi bi trebali srećni što su imali Srbe i izvan turske carevine koji su patriotski pomogli Srbiji u prosvećivanju nakon 1.srpskog ustanka, inače Srbija je na početku XIX veka bila u letargiji u kojoj je mrtvim snom spavala 400 godina.
Bezobrazno jer svojatati Teslu kao Srbina a sa podozrenjem govoriti o Srbima preko Drine.Dok su jedni Srbi bili u dibokom srednjem veku sa mentalitetom durske despotije, drugi su bili u tada civilizovanoj Evropi. Prava je sreća za Srbiju što su je Srbi koji su živeli preko Drine i Save smatrali svojom, iako ona njih često smatrala svojim, kad su joj trebali onda ih je svojatala a kad nisu napuštala. To se belodano vidi i iz tvog stava.
Neverovatna je ta nacionalistička mentalna formula da prvo ne voli druge koji su nacionalno od njih različiti, a onda ni pripadnike svoje nacije koji se od njih po nečemu razlikuju.
freehand freehand 09:49 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Ma da, nit' je preko Drine bilo četnika, niti na Moravi partizana.
Besmisleno spuštanje nivoa diskusije.
Ali, Milane - ne dobih odgovor? Kakve veze imaju Bramerc i Draža? Kakve, uopšte, Draža i sa čime ima veze, sem kao zgodna poštapalica u dokazivanju anahrone i inadžijske politike Srbije (mada i to glupo zvuči a ništa ne vredi)?
Dakle, iz kog je šahta iskočio Bramerc, i zašto baš sada, u ovoj "kooperativnoj" fazi Beograda?
To da se ne zanesemo previše, i/ili da se pokaže da još ima aduta u rukavu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:21 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Kakve veze imaju Bramerc i Draža?

Ma bez veze sada pritiska za Mladića a mi imamo ozbiljniji i nacionalno najvažniji posao kojim se bavimo. Newka brate čeka da mi prvo nama nađemo Dražu, šta je navalio sa tim Mladićem.
freehand freehand 10:35 21.09.2010

Re: opet Bramerc

Milan Karagaća
Kakve veze imaju Bramerc i Draža?

Ma bez veze sada pritiska za Mladića a mi imamo ozbiljniji i nacionalno najvažniji posao kojim se bavimo. Newka brate čeka da mi prvo nama nađemo Dražu, šta je navalio sa tim Mladićem.

A DB ima ukupno dva agenta, i tužilaštvo jednog tužioca i jednog zamenika, pa ako traže jedno - ne mogu u isto vreme i drugo?
Ne vidim kako se te dve istrage potiru.

Ono što je suština mog pitanja je - kako to da se Glavni tužilac nije sa ovakvom konstatacijom pojavio pre tri nedelje, ili dve, ili nedelju dana, ili pre Evropske komisije i tapšanja po ramenu?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:09 21.09.2010

TADIĆ I SEJDIJU

Predsednici Srbije i Kosova, Boris Tadić i Fatmir Sejdiju, mogli bi da se sretnu na sredini mosta u Kosovskoj Mitrovici. Da na tom simboličnom mestu krenu u istorijsko pomirenje srpskog i albanskog naroda!

O Tadiću manje-više znamo sve! A o predsedniku Kosova?

Fatmir Sejdiju postao je predsednik Kosova 10. februara 2006, zamenivši Ibrahima Rugovu, koji je umro od raka pluća 21. januara. Visoki član najveće stranke na Kosovu – Demokratskog saveza Kosova (DSK) – i dugogodišnji bliski saradnik svog prethodnika Rugove, Sejdiju je imenovan na mesto šefa države od strane skupštine Kosova, sa 80 glasova za i 12 protiv.

Sejdiju je rođen 23. oktobra 1951. u selu Pakastica, u blizini Podujeva na severnom Kosovu, gde je završio osnovno i srednje obrazovanje. Diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Prištini, na kome je i doktorirao. Bio je profesor na Pravnom fakultetu, kao i na Fakultetu političkih nauka Prištinskog Univerziteta.

U trenutku imenovanja za predsednika, Sejdiju je bio generalni sekretar DSK, šef poslaničkog kluba i član predsedništva skupštine. Bio je jedan od vodećih članova DSK od kako ga je, početkom 90-ih godina, osnovala grupa intelektualaca, predvođena Rugovom.

Sejdiju je prvi put izabran za poslanika u parlamentu Kosova u novembru 2001, kada su u pokrajini održani prvi izbori od završetka sukoba 1998-1999. godine.

Jedan je od autora Ustavnog okvira za Kosovo iz 2001. godine.

Sejdijua smatraju umerenim političarem, ali i manjim idealistom od Rugove, koji je bio simbol kosovske borbe za nezavisnost.

Nominacija za šefa države zvanično je potvrđena 7. februara 2006. Kao jedini kandidat za to mesto, izabran je deset dana pre početka ključne faze pregovora o konačnom statusu Kosova, sedam godina pošto je pokrajina postala de fakto protektorat Ujedinjenih Nacija.

Sejdiju, koji je izborom za predsednika postao i šef kosovskog pregovaračkog tima, obećao je da će se zalagati za nezavisnost Kosova od Srbije, u skladu sa većinskom željom pokrajinskih Albanaca.

“Učiniću sve da pregovarački tim uspešno završi pregovore u 2006. godine,” obećao je Sejdiju 10. februara. “O nezavisnosti Kosova se ne može pregovarati.”

Sejdiju tečno govori albanski, engleski i francuski jezik.

Živi u Prištini sa suprugom i troje dece.
radulence radulence 03:03 21.09.2010

Re: TADIĆ I SEJDIJU

ja sam za.
bio oduvek.

na zalost
moj glas odavde
se ne vazi.

mislim
i ne treba da se vazi.
i u redu je da se ne vazi.
dodje mi samo ponekad
da pozelim da se vratim
tu u blok45
jedino zato
da bi se moj glas vazio
po ovom pitanju.
filvas filvas 09:06 21.09.2010

Re: TADIĆ I SEJDIJU

Predsednici Srbije i Kosova, Boris Tadić i Fatmir Sejdiju, mogli bi da se sretnu

Daleko bilo.

Sejdiju i klika mogu samo da se obrate ministarstvu unutrašnjih dela, naročito ako imaju da prijave lica tražena zbog umešanosti u ratne zločine i organizovani kriminal.
sybil sybil 02:28 21.09.2010

ne verujem u istorijsko pomirenje srba

i albanaca. ako se i desi nekakvo pomirenje, to ce biti na silu i neiskreno i zato- koja je svrha takvog pomirenja. srbi su istraumirani zbog gubitka terirorije i ta trauma se tesko leci, a albanci nece ni da cuju rec srbija. gledam pre neki dan emisiju o karate reprezentaciji sa kosova, oni ne mogu da se takmice na olimpijskim igrama zato sto kosovo nije univerzlno priznato, pita ih voditelj- zasto se ne takmicite za srbiju, odgovor je- nikada, nikada, nikada, nikada, trideset puta je ponovio nikada.
sto puta je bolje da srpska i albanska strana ostanu na svojim prirodnim pozicijama, da pricaju jedino o tome kako ce im zivot biti podnosljiviji. pretvaranje nema smisla.
mikimedic mikimedic 08:18 22.09.2010

Re: ne verujem u istorijsko pomirenje srba

pita ih voditelj- zasto se ne takmicite za srbiju, odgovor je- nikada, nikada, nikada, nikada, trideset puta je ponovio nikada.


eh jadnicak ni olimpijadu nece videti 30 puta nikada.
alselone alselone 08:33 22.09.2010

Re: ne verujem u istorijsko pomirenje srba

mozda bi on siroma i hteo da vidi olimpijade ali zna da se ne bi sunca jos puno nagledao po povratku kuci.
wukadin wukadin 15:51 21.09.2010

Srbija do Tokija

Da, zasto da ne, kad moze "Evropa do Iraka", sto rece blogoautor. Nije mnogo neverovatnije. Irak i nije tako daleko. Granici se sa Turskom, je li!? A kad ce Turska u "Evropu" (ajd da vidim to dijalekticko objasnjenje po kome je EU = Evropa). Neke zemlje clanice se nesto bune... No, nije nama bitna Turska (mada Tadicu iz nekog razloga jeste). Ajde Jaksicu, pitanjce za Vas: da srpske vlasti ispunjavaju sve naloge, kad ce Srbija uci? Ajde da vidim godinu. Naravno, kad kazem "sve naloge" prvenstveno mislim na odricanje od nacionalnih interesa. Nezavisnost sudstva im je 'malo teze', no ljudi smo dogovoricemo se (samo kad je nacija u pitanju smo neljudi). Sad, mozete reci nije to bitno... Nego sta je!? Prepristupni fondovi?!? Pa je li nam porastao standard. Evropa znaci nova radna mesta?!? Pa gde su??? Osim sto zvuci onako u fazonu munze-konza... petparacki.

Komo ce Tadic da zabode go?! Uzgred, kad koristite sportsku terminologiju, pobeda jednoga je poraz drugog tima. Nema trece. Ajd da vidimo uz pomoc tog Zapada da nesto dobiju Srbi, a da mora da se odrekne bilo ko treci!
Nemojte mi samo folozofije kako igra ne mora biti zero-sum. U knjizi/filmu The Secret mnogo nadahnutije to objasnise, pa nisam popusio pricu. Uostalom sami ste rekli
Politika je surova stvar.

A Tadic vodi Srbiju iz poraza u poraz!

Uostalom... da lepo rece Canak nesto posle uostalom, sto i ja rado kazem svima vama... Uostalom, nije meni strana taj vasi individualni kosmopolitizam. Kad svako i ja da gledam svoja posla. Zato me nesto i nema.
Kad sam gradjanin sveta ima mnogo lepih stvari u Kini, Indiji, Brazilu, Rusiji... Sad me neki vec u sebi salju tamo, a ja kad sam nekoga slao van Srbije bio sam sta?!? Ipak su mi ovakvi blogovi inspirativni. Zasto?!

Vi zivite u proslosti Jaksicu! EU je senka ranije, a prema onome sto i dalje mislite da jeste je u stvari bleda senka. Na poslednjem skupu se Sarkozi lepo isposvadjao sa staresina te birokratske organizacije. I sta, sutra smo clanice i nece ekonomsku imigraciju iz Srbije da tretiraju kao Rome sada?! Estonku, ciju sliku stavljate valjda samo u Srbiji ozbiljno shvataju.
Moze vecina u ovoj zemlji da stvari shvata ovako ili onako, ja znam da sam globalno u pravu i sasvim sam miran. A sto se tice individualnog interesa preduzeo sam neke stvari da mi vi liberalisti ne unistite zivot. No, to vec nije prica za javni medij.
Na vasa naivna verovanja komotno mogu gledati filozofski - prezirom stoika i cinizmom sofiste.
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:54 21.09.2010

Re: Srbija do Tokija

A Tadic vodi Srbiju iz poraza u poraz!

treba hitno na njegovo mesto postaviti Koštunicu. E onda će nam mnogo brže sve krenuti, nizbrdo.
wukadin wukadin 07:30 22.09.2010

Re: Srbija do Tokija

Ako nije dobar Sloba, ko onda da vlada...
Bas mi je nesto poznata ta logika, a vama je kako vidim jos poznatija.
Nije to, uostalom, izmislio ni Sloba ni njegovi, kako cenim. Nego oni vasi

p.s. Kad ste tako lapo sinhronizovani mogli ste da odgovorite na pitanje postavljeno Jaksicu... Znam, znam, to vama tesko ide. Nema frke, pitacu ja kad ce Srbija uci u EU kad god budem dokon
jaksa scekic jaksa scekic 09:44 22.09.2010

Re: Srbija do Tokijajavascript:;

wukadin
Ako nije dobar Sloba, ko onda da vlada...
Bas mi je nesto poznata ta logika, a vama je kako vidim jos poznatija.
Nije to, uostalom, izmislio ni Sloba ni njegovi, kako cenim. Nego oni vasi
javascript:;
p.s. Kad ste tako lapo sinhronizovani mogli ste da odgovorite na pitanje postavljeno Jaksicu... Znam, znam, to vama tesko ide. Nema frke, pitacu ja kad ce Srbija uci u EU kad god budem dokon


Pre bilo kakvog odgovora zeleo sam da procitam vase eseje.

[/url][url=http://www.vecnavatra.com/eseji.html] shvatio da je besmisleno ulaziti u raspravu, jer ni Vi mene ne mozete da ubedite u ono sto Vi mislite i vice versa, te rado prihvatam da me smestite u grupu "Reformskih teletabisa".

Ali za druge koji prate: ukratko

Srbija ce uci u EU (ja ne znam koje godine), ali kad SAMA uradi da postne uredjena drzava, od reforme pravosudja, do detajkunizacije, postovanja reda i zakona, smanjivanje korupcije...
Kao sto Vidite, ne uklapam se bas u profil "reformskog teletabisa" , ali u ovom trenutku brzina prikljucenja Srbije EU vise zavisi od Srbije nego od EU.
Uostalom, Vi bi morali da znate, kad idete i nudite knjige koje ste napisali, svaki izdavac ima svoje kriterijume za stampanje, zar ne?
wukadin wukadin 10:58 22.09.2010

Re: Srbija do Tokijajavascript:;

Drago mi je sto ste moje primedbe uzeli ozbiljno i pokusali da saznete nesto vise o backgroundu... uostalom ni ja nisam ovde "iz senke anonimnosti" iako se ne potpisujem imenom i prezimenom.
Sto se tice izdavaca, odlican ste primer dali, pa bi se moglo razgovarati i o tome da li izdavac trazi promenu sustine dela, da li pristajati na takve "kompromise" i slicno. To bi nas mozda daleko odvelo... a mozda samo do drugih izdavaca (ova metafora je nekakav odgovor na velikoumno pitanje DS-a a koja je to alternativa EU). No dobro, ne moramo ici toliko daleko... I Boris rece onomad da cemo uci sa svojim identitetom, ne znam da li se jos uvek drzi svojih reci.
Sta je onda poenta? To sto Vi kazete je u principu tacno. Tako gledano Srbija na kraju cak i ne mora uci u EU. Evo, Island ce ipak ekspresno uci, a mozda se i predomisle u poslednjem casu, uostalom da ih SEKA ne opali ne bi ni pomislili na u(ni)lazak. Samo sto Srbija nije Island, niti ce postati to ponavljam europskih fraza, a jos manje odricanjem od nacionalnih interesa.
Druga stvar je sto nekako mi stalno izgleda, ne izgleda to samo meni, a BT svojom politikom nikako ne razuverava - da su pred Srbijom stalno neki drugi zahtevi. Gledajuci NJIHOVE medije jos vise mi deluje da je tako. Bas posle jos jedne "istorijske pobede" (ove "zajednicke" deklaracije) krece prica kako necemo u EU bez resenja kosovskog problema. Do juce su isti govorili kako su to sasvim otvorene stvari... Znate ono "statusno neutralan", "izolovanje razlika"... Pa tu su onda neka druga pitanja, koja se ponovo potezu. Povremene izjave u stilu "to moramo ako mislimo u EU". Recimo Statut AP Vojvodina - nadam se da vam je poznato da u EU ima unitarnih i federalnih zemalja. A i regioni bi mogli biti Srem, Banat i Backa. Slicno vazi i Sandzak, nekima aktuelan. Cujemo nesto Jelka Kacina...
I na kraju balade, posto tesko da ce Srbija postati Island do 2020, mozda nam se famozno clanstvo ponovo izmakne. A mozda EU da podsticaja necijim idejama da ce bez mrske Srbije i Beograda brze stici u tu zemlju meda & mleka...
jaksa scekic jaksa scekic 12:10 22.09.2010

Re: Srbija do Tokijajavascript:;

Iako mozda na prvi mah tako izgleda, ja ne mislim da u EU teku mled i mleko, niti da bi Srbija preko noci procvetala ako bi kojim slucajem usla sutra u EU, sto je posle 5. oktobra bila floskula tadasnjih politicara, "Samo da udjemo u EU, i plata ce biti 2000 evara preko noci."
Ja vise vidim ulazak ili ne ulazak u EU, bilo to 2020 ili ko zna kad, kao proces izgradnje drzave Srbije i drustva na nekim odredjenim principima i standardima. (verujem da cemo ignorisati argumente u vidu pecenje rakije, ili uzgajanje prasica, ipak smo Vi -( kazu da je bonton na blogu na Ti) mnogo umniji da visi novo rasprave.
Ponavljam, i sad citiram mog sina, koji ce verovatno doziveti ulazak Srbije u EU (za sebe nisam siguran), koji veli: "Mnogo mi je vaznije primena standarda EU, nego samo clanstvo."
A standardi pocinju od sitnih stvari, da se regulise kako treba, od pozarnog puta do mog Bloka (ne daj boze da dodje do pozara tu gde stanujem, vatrogasci ne bi mogli da prodju od parkiranih automobila), do toga da u zgradu moraju da se ugrade osiguraci koji odgovaraju odredjenom propisu, a ne osigurac sa licnom.
Svestan sam da pojednostavljujem stvari, ali dok mi dodjemo do regiona, Kosova, nebeske mehanike, ti standardi ne samo da pojednostavlju zivot, vec ga i cine sigurnijim.
Mene je posao naucio da budem konkretan, evo primera, kad vozim po EU, siguran sam da mi iz kamiona koji me mimoilazi nece pasti u krivini teret na glavu, ovde, 6 meseci sam vozio Novi sad Beograd, sta sam se tu nagledao nocu, srecan sam sto sam jos uvek ziv i zdrav.
E, meni to treba, a kako rekoh dok dodjemo do regiona, Kosova, ko ziv ko mrtav.
Treba mi uredjan Srbija, a clanstvo, otom potom. Ako je put do uredjene drzave usvajanje standarda EU, ja sam za.
Pozdrav

PS: I da ne ispadne je samo pitanje kamiona, tu je i pitanje kako rekoh pravosudja, drzave, skolstva, urbanizma, poljoprivrede, znaci ukupna regulacija jedne drzave i odnosa u istoj, od medija do ......
Ako ngde ima boljih standarda uredjenja, nema problema idemo tamo, Kina, Kina, Indija, Indija ne pravim pitanje samo mi je mnogo muka od Balkanse improvizacije i sistema lako cemo
filvas filvas 12:50 22.09.2010

Re: Srbija do Tokijajavascript:;

Treba mi uredjena Srbija, a clanstvo, o tom potom.


Ovo je mnogo prihvatljivije. Ako je cilj da se uvedu standardi, onda ne vidim kako prepustanje Kosova ratnim zlocincima i nacistima tome moze da pomogne.
mikimedic mikimedic 14:30 22.09.2010

Re: Srbija do Tokijajavascript:;

A standardi pocinju od sitnih stvari, da se regulise kako treba, od pozarnog puta do mog Bloka (ne daj boze da dodje do pozara tu gde stanujem, vatrogasci ne bi mogli da prodju od parkiranih automobila), do toga da u zgradu moraju da se ugrade osiguraci koji odgovaraju odredjenom propisu, a ne osigurac sa licnom.


ovo nema nikakve veze sa bilo kakvim 'standardima eu'. ako imas citat bilo kog regulation/directive gde se pominju protivpozarni standardi ili osiguraci u stanu voleo bih da vidim.

Mene je posao naucio da budem konkretan, evo primera, kad vozim po EU, siguran sam da mi iz kamiona koji me mimoilazi nece pasti u krivini teret na glavu, ovde, 6 meseci sam vozio Novi sad Beograd, sta sam se tu nagledao nocu, srecan sam sto sam jos uvek ziv i zdrav.


opet, molim citat iz directive/regulation koji regulise bezbednost saobracaja (ne samo ispadanje tereta).

Treba mi uredjan Srbija, a clanstvo, otom potom. Ako je put do uredjene drzave usvajanje standarda EU, ja sam za.


upravo to je sustina jaksa -- put do uredjene drzave nije usvajanje standarda eu, vec recimo u najboljem slucaju standarda pojedinih drzava clanica. isto tako mozemo da usvajamo i odredjene standarde ruske federacije, sad, australije i ostalih g8 zemalja, ili bilo kojih drugih ako valjaju. stvari o kojima ti pricas ne regulise evropska unija, vec pojedine drzave clanice. na zalost vidim da ni ti kao javni radnik (a pritom i pravnik) ne razumes, kako onda ocekivati da vecinski neobrazovana srbija to ukapira.

zaista mi nije cilj da zvucim bezobrazno vec da pokazem svu besmislenost teze da ce 'standardi eu' doneti uredjenu drzavu -- nema jednog regulationa/ direktive koji uredjuje ove stvari o kojima ti pricas.

evo ti primer svajcarske -- drzave koja se granici sa eu. jel uredjena drzava? jeste, jel im ispada teret iz kamiona u krivini - ne ispada
a jel to resila uvodjenjem eu standarda? naravno da nije.

doduse mnogi voze po snegu sa letnjim gumama, pricao malo covek u belom o tome, ali ni to nece resiti ulaskom u evropsku uniju.

to bi trebalo objasniti narodu, ali kapiram da bi tek taj proces bio sizifov posao - posto nema ni najmanje politicke volje da se sprovede, on the contrary, jer boze moj, dok mi obecavamo pravnu drzavu ulaskom u evropu glasace za nas.
jaksa scekic jaksa scekic 15:43 22.09.2010

Prvi cas (besplatno)

malo bolje pogledaj:
lekcija broj jedan- kamioni i javni transport
1. Eu directiva o treningu vozaca autobusa i teretnjaka ukljucujuci i sta taj trening treba da sadrzi.
[/url][url=http://www.minimiseyourrisk.co.uk/images/stories/pdf/eu_training_directive.pdf]

lekcija broj dva
harmonizacija velicine kamiona u EU
[/url][url=http://www.sml.hw.ac.uk/logistics/downloads/lhvstudy/LHV%20presentation%20%28ISL%202008%20conference%29.pdf]

A evo i direktive same
[/url][url=http://www.legaltext.ee/text/en/T61381.htm]

Evo i bonus jer si Dragov prijatelj

EU regulacija kucnih aparata

[/url][url=htjavascript:;tp://europa.eu/legislation_summaries/consumers/product_labelling_and_packaging/l32004_en.htm]
i da zavrsim citatom Biljane Srbljanovic, kad budem video dobar rusli kompjuter i ruski auto vozicu ga.
I odmah da se prijavim, vozim rumunsku Daciju, jako sam zadovoljan jer je radjen po EU standardima.
i evo bonus nad bonusima, kad vozis kroz tunel u EU da znas zasto tuneli tako izgledaju (Moze i tunel kroz Karavanke)

http://www.abgs.gov.tr/tarama/tarama_files/14/SC14EXP_Safety%20Conditions,%20EU%20Tunnel%20Directive.pdf

PS: Ajd da uzmemo Ruske vojne standarde,nema frke, ali i oni polako preuzimaju Nato standarde, ups, problem....
mikimedic mikimedic 20:21 22.09.2010

Re: Prvi cas (besplatno)

regulisanje putnog komercijalnog transporta nije isto sto i bezbednost saobracaja. komercijalni transport naravno da spada u eu nadleznost, ali bezbednost saobracaja je u nadleznosti drzava clanica. mislim da nema potrebe da sirimo pricu.
jaksa scekic jaksa scekic 20:26 22.09.2010

Re: Prvi cas (besplatno)

mikimedic
regulisanje putnog komercijalnog transporta nije isto sto i bezbednost saobracaja. komercijalni transport naravno da spada u eu nadleznost, ali bezbednost saobracaja je u nadleznosti drzava clanica. mislim da nema potrebe da sirimo pricu.


OK, pozdrav do sledeceg Bloga

J
mikimedic mikimedic 21:22 22.09.2010

Re: Prvi cas (besplatno)

ok, izvinjavam se za ovu poslednju recenicu.

veliki pozz, u najboljoj nameri, miki
jaksa scekic jaksa scekic 21:28 22.09.2010

Re: Prvi cas (besplatno)

mikimedic
ok, izvinjavam se za ovu poslednju recenicu.

veliki pozz, u najboljoj nameri, miki


ma nema frke

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana