Film| Kultura| Ljudska prava| Politika

PRVA I POSLEDNJA KLAPA FILMA "SESTRE"

Bojana Maljević RSS / 24.11.2010. u 09:55

2318662814cbbf589e5b60113500213_extreme.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pala je prva  poslednja klapa filma "SESTRE", u režiji  Vladimira Paskaljevića i produkciji Monte Royal Pictures. Snimanje je uspešno završeno po planu, 15.11.2010.

klapa-(1)_620x0.jpg Istine radi - ne dešava se baš često da početku snimanja jednog filma prisustvuju premijer, ministar unutrašnjih poslova i ambasador EU. Sve u svemu, gospodin Mirko Cvetković, gospodin Ivica Dačić i gospodin Vensan Dežer bili su veoma zlatni što su došli. I nisu samo došli već su, svako u svom govoru, na poseban način istakli važnost filma "Sestre" i preventivne borbe protiv trgovine ljudima. Puno hvala na odvojenom vremenu, na svim izgovorenim lepim rečima podrške, zatim na tačnim rečima koje ukazuju na problem o kojem film govori i naravno - hvala na obećanjima. Što bi rekao ministar na prvoj klapi: "Još samo da se ispune"...

podrška premijera
podrška premijera

 

podrška ministra
podrška ministra

Zahvaljujem se i brojnim drugim zvaničnicima i predstavnicima domaćih i međunarodnih NVO (ASTRA, OEBS...) koje se bave borbom protiv trgovine ljudima... Hvala na svim konsultacijama i edukaciji, na pomoći svake vrste.... pa i na tome što su se pojedini čak i pojavili u našem filmu (Mitre, Branka - bili ste sjajni!). I beskrajno hvala predstavnicima IOM-a iz Ženeve što su nam omogućili da projekat predstavimo pred više od 120 zemalja, i Šefu misije i kancelariji iz Beograda - što su nam pomogli oko aplikacije za donaciju. Posebno se zahvaljujem svim donatorima što su donacije stigle na vreme. Bez toga ne bismo uspeli da završimo snimanje.

Produkcija filma je prvu klapu poklonila Šefu delegacije Evropske Unije, ambasadoru Vensanu Dežeru. Ovo je bio naš simbolični gest zahvalnosti što je komisija konkursa "Medijskog fonda u oblasti evropskih integracija" prepoznala ovaj projekat među najboljima i dodelila mu donaciju od koje je počeo njegov razvoj.  

sa prve klape
sa prve klape

Koristim ovu priliku da se zahvalim i Specijalnom sudu za organizovani kriminal, koji nam je nesebično stavio na raspolaganje sudnicu za snimanje, režiju suda, kao i sve potrebne prostorije za rad. Ovi stariji filmski radnici kažu da "takve uslove za rad nisu imali ni za vreme Tita". Reč je, pre svega, o ljubaznom osoblju, o razumevanju filmskih potreba, o stražarima koji su žrtvovali svoj vikend da bi bili deo ekipe i tako dalje. Posebno hvala Gordani, zamenici državnog tužioca, uz čiju pomoć je scena u sudnici postavljena onako kako treba; i Vladi, zameniku predsednika suda, na svemu što je učinio i na spisima koje mi je dao, kako u toj sudnici ne bismo izgovarali netačne i proizvoljne rečenice. Ništa manje hvala svim službenicima MUP Republike Srbije koji su nam pružili pomoć, dali vozila, značke i prostorije, posebno pripadnicima PTJ koji su učinili da scena hapšenja bude verodostojna - momci, bili ste k'o pravi! Posebnu zahvalnost dugujemo upravi i osoblju Gerontološkog centra, u čijem smo objektu proveli najviše vremena. Branka i svi drugi - mnogo ste nam pomogli. Dakle, VELIKO HVALA u ime cele filmske ekipe svima koji su na bilo koji način pomogli da se snimanje filma "SESTRE" odvija u planiranom roku i željenom kvalitetu.

I na kraju, zahvaljujem se celoj filmskoj ekipi, na čelu sa rediteljem Vladom Paskaljevićem, što je izgurala ovo snimanje onako kako samo vrhunski profesionalci mogu u ovim današnjim uslovima u Srbiji. Raditi film uz veliko poverenje, bez dovoljno sredstava i nesebičnu energiju velika je stvar. I moram da istaknem svoju naročitu i po svemu duboku zahvalnost svojim kolegama glumcima: pre svih - Bati Živojinoviću, jer je bio i ostao najveći; Ljubi Bandoviću, Ani Maljević, Borisu Isakoviću, Milici Mihajlović, Beti Đorevskoj, Mileni Predić, Ivani Šćepanović, Leni Cvetković, Miloradu Kaporu, Duletu Premoviću, Saneli Milošević i svima drugima (nemojte mi zameriti što ne nabrajam sve) - što su dali svoj izuzetan doprinos ovoj filmskoj priči i što su se svi zajedno potrudili da razumeju važnost i suštinu problema o kojem govorimo. A dvema mladim glumicama, debitantkinjama Ivani Vuković i Ani Mandić, koje su igrale dve glavne uloge i to žrtava trgovine ljudima i koje su maksimalno iskoristile svoju šansu - čestitam na velikoj hrabrosti i ozbiljnom ulasku u svet filma. Slike koje slede su kadrovi iz filma, potpuno neobrađeni i sirovi. Još uvek nemamo spreman materijal za prikazivanje, pa ni fotografije. Ipak, želela sam da podelim makar neke, makar ovako, naši smo nećete zameriti :-)

Sad još "samo" montaža, muzika, šumovi, postprodukcija.... i još malo i gotovo!  

scena sa maturantom
scena sa maturantom

scena u bordelu
scena u bordelu

scena u stanu
scena u stanu

scena iz Sigurne kuće
scena iz Sigurne kuće
scena preprodaje
scena preprodaje

scena iz filma, sestre
scena iz filma, sestre
scena iz filma, sestre
scena iz filma, sestre

scena hapšenja
scena hapšenja

scena iz suda
scena iz suda

scena iz suda
scena iz suda

Atačmenti



Komentari (56)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jinks jinks 10:16 24.11.2010

Što

reče FMD ... mada mu verovatno ovako nešto i nije moglo da padne na pamet.
st.jepan st.jepan 10:18 24.11.2010

OK

Pa dobro, valja se kadikad i ovako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:34 24.11.2010

političari i alkoholizam

fotka sa koktela...

... kako su naši političari čestiti, niko ne pije, dok se ovaj iz EU alkoholiše.
loader loader 11:52 24.11.2010

Re: političari i alkoholizam

Pa, zato mi i hrlimo u EU,
da i sami možemo da cugnemo ponekad, kao oni
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:28 24.11.2010

Čestitam

Ovo je kao neka nova forma - blogtrailer.
Ostaje nam da sačekamo mart i premijeru
st.jepan st.jepan 12:00 24.11.2010

Re: Čestitam

Ovo je kao neka nova forma - blogtrailer.

Pa da.

Nova forma umetnosti - nova forma bloga.

Foundation art - foundation blog.

Bojana Maljević Bojana Maljević 17:38 24.11.2010

Re: Čestitam

Foundation art - foundation blog.

Tačno tako. Takva tema a takva i vremena došla. U svakom slučaju mi je pristojnije od reklamiranja sponzora.
st.jepan st.jepan 18:01 24.11.2010

Re: Čestitam

Tačno tako. Takva tema a takva i vremena došla. U svakom slučaju mi je pristojnije od reklamiranja sponzora.


Ma slažem se, Bojana, film je skupa umetnost, valjda ni ne moze drugačije, nego il' država, il' fonfacija, il' neka firma... A nisam baš nešto siguran da je pristojnije slikati se sa Dačićem, nego sa bocom Koka Kole...

Šta reći, sve to jeste malo strašno, a znam, shaow must go on. I znam, mora tako nekako, jer ovde pravih producenata i nema, mislim nema ljudi koji imaju i ideju, i novac, i spremnost da rizikuju.

Nemoj što zamjerit', verujem da je namera bazicno bila dobra i humana, samo ti taj blogic nekako previse lici na reklam'cu, pa je 'nako..., malo neprikladno

P.S. neobično mi, ali ubediše me da smo ovde, kao italijanski komunisti, svi na ti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:02 24.11.2010

Re: Čestitam

Ma slažem se, Bojana, film je skupa umetnost, valjda ni ne moze drugačije, nego il' država, il' fonfacija, il' neka firma..

To nije slučaj samo u srpskoj kinematografiji. Pogledajte primere iz Evrope: francuska, nemačka ....... te države ulažu mnogo u kinematografiju svojih zemalja. Za razliku od naše. Tim pre mi je zadovoljstvo da istaknem one koji su uložili nešto novca ili svoje lične volje da pomognu filmu, i time između ostalog skrenu pažnju javnosti na problem o kojem govorimo. I u tome ne vidim ništa strašno. Strašno je što se većina srpskih filmova ne bi nikada snimila da nema evropskih fondova.
Nemoj što zamjerit', verujem da je namera bazicno bila dobra i humana, samo ti taj blogic nekako previse lici na reklam'cu, pa je 'nako..., malo neprikladno

Ma ne zameram ništa. Možda je neprikladno ali je nužno.
Lično mislim da nema ničeg neprikladnog, naročito jer nije reč o nečemu komercijalnom.
st.jepan st.jepan 21:39 24.11.2010

Re: Čestitam

Lično mislim da nema ničeg neprikladnog, naročito jer nije reč o nečemu komercijalnom.


Da, verovatno si u pravu, problem kojim se film bavi, zaista je bolan, jezim se nasilja, posebno nasilja nad zenama.

Ono, medjutim, sto mi u foudation artu smeta, jeste sto novac fondacija raspodeljuju ljudi koji ga nisu sami napravili, pa prema njegovom (bilo kakvom) oplodjenju, nemaju dovoljno odgovornosti. Stoga se cesto desava da pristup tim fondovima imaju ljudi iz "ekipe", ljudi zustri i nasrtljivi. a bez ozbiljnijeg umetnickog potencijala.

Izvini zbog preostog prekora. Moguce je da sam za tu vrstu "neprikladnosti" nesto jace senzibiliziran, jer mi je ovde vrlo zamereno vec i pominjanje mog bloga na seecultu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:25 24.11.2010

Re: Čestitam

Ono, medjutim, sto mi u foudation artu smeta, jeste sto novac fondacija raspodeljuju ljudi koji ga nisu sami napravili, pa prema njegovom (bilo kakvom) oplodjenju, nemaju dovoljno odgovornosti. Stoga se cesto desava da pristup tim fondovima imaju ljudi iz "ekipe", ljudi zustri i nasrtljivi. a bez ozbiljnijeg umetnickog potencijala.

Nemam mnogo iskustava sa fondovima bilo koje vrste. Ali konkretno, kada je reč o konkursu na kojem je naš film dobio novac, ne mogu se složiti sa tobom. EU je angažovala sasvim nezavisnu i stručnu komisiju (ne poznajem ni jednog člana, niti su ljudi iz Srbije) koja je odlučivala o izboru. Taj izbor je trajao od Decembra prošle godine pa sve do Juna. Tako da ne bih rekla da su se neodgovorno odnosili prema novcu koji, istina, nije njihov nego novac poreskih obveznika EU.
st.jepan st.jepan 23:05 24.11.2010

Re: Čestitam


kada je reč o konkursu na kojem je naš film dobio novac, ne mogu se složiti sa tobom

Pa i ne treba, nisam ni rekao ništa o konkretnom slucaju vašeg filma, sasvim verujem da je bilo tako. Rekao sam da se "često desava...", jerbo znam za česte slučajeve u kojima se sve završava u okviru raznih "ekipica". To je čitava jedna fondacijska subkultura, izrazito hermeticna i konspirativna.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:55 24.11.2010

Lepo..

Videćemo premijeru, pa onda više o svemu.
Zanimljivo, u svakom slučaju.
Hajde da saopštim iskreno neku preliminarnu misao što mi na um pade...Premijer, ministar policije, Dežer....falio je Tadić i Jeremić... Ništa Bojana ovo ne znači, osim slobodno iskazane asocijacije.Niti znači po sebi nešto loše.Ali, kao starijoj generaciji koja pamti kako su realizovani neki projekti ranije, a kad su za film neposredno zainteresovani najviši državni dužnosnici u meri da prisustvuju prvoj i završnoj klapi, kad su za sadržaj filma zainteresovane navedene face, onda mi se pojavi bojazan da stvaralačke slobode ustuknu pred zadatkom...bar malo...
Eto..voleo bih da to nije bilo ni mrvicu od uticaja, ali uslovni refleks je nekako kod mene još prisutan..
pozz

Unfuckable Unfuckable 19:45 24.11.2010

Re: Lepo..

jesvala imenižao što nema Krla
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:37 24.11.2010

Re: Lepo..

Hajde da saopštim iskreno neku preliminarnu misao što mi na um pade...Premijer, ministar policije, Dežer....falio je Tadić i Jeremić... Ništa Bojana ovo ne znači, osim slobodno iskazane asocijacije.

Eh... meni nisu falili. Meni su jedan predsednik, jedan ministar i jedan ambasador - sasvim dovoljni.
Ali, kao starijoj generaciji koja pamti kako su realizovani neki projekti ranije, a kad su za film neposredno zainteresovani najviši državni dužnosnici...

Pa sad... nije to baš pravilo. Tito je bio zainteresovan za film. Pa je film u Srbiji tada cvetao
onda mi se pojavi bojazan da stvaralačke slobode ustuknu pred zadatkom...bar malo...

Ta bojazan je realna.
Mada, veći su zahtevi "prajmtajma" i šta se u njemu sme pokazati (dakle veća je cenzura u tome) nego u onome što su bili ili bi bili eventualni zahtevi države u odnosu na problem kojim se film bavi.

Uzgred, bili su samo na prvoj klapi. Na poslednjoj je ekipa bila sama, slušali smo Azru i bili skroz nezvanični. Hvala na komentaru.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:47 24.11.2010

Re: Lepo..

Bojana Maljević
Hajde da saopštim iskreno neku preliminarnu misao što mi na um pade...Premijer, ministar policije, Dežer....falio je Tadić i Jeremić... Ništa Bojana ovo ne znači, osim slobodno iskazane asocijacije.

Eh... meni nisu falili. Meni su jedan predsednik, jedan ministar i jedan ambasador - sasvim dovoljni.
Ali, kao starijoj generaciji koja pamti kako su realizovani neki projekti ranije, a kad su za film neposredno zainteresovani najviši državni dužnosnici...

Pa sad... nije to baš pravilo. Tito je bio zainteresovan za film. Pa je film u Srbiji tada cvetao
onda mi se pojavi bojazan da stvaralačke slobode ustuknu pred zadatkom...bar malo...

Ta bojazan je realna.
Mada, veći su zahtevi "prajmtajma" i šta se u njemu sme pokazati (dakle veća je cenzura u tome) nego u onome što su bili ili bi bili eventualni zahtevi države u odnosu na problem kojim se film bavi.

Uzgred, bili su samo na prvoj klapi. Na poslednjoj je ekipa bila sama, slušali smo Azru i bili skroz nezvanični. Hvala na komentaru.

Ma, naravno da je dobro što je film snimljen. Znam da si već jednom, kad je davno negde najavljeno da će se snimati o tome pisala..
Trgovina ljudima je veliko zlo, udar na sam temelj ljudskosti i sigurno nosi najveće poniženje koje žrtva može doživeti...Valja o tome govoriti u kontinuitetu..
Podrška tebi Bojana....a ove moje male "zlobe" upućene političarima, nebitne su...
pozz
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:46 24.11.2010

Re: Lepo..

jesvala imenižao što nema Krla

On je uvek tu. Ćak i kad nije.
sonja.m sonja.m 16:07 24.11.2010

besplatna reklama

Ovo je samo besplatna reklama proizvoda doticne producentske kuce, a u disklajmeru lepo pise o tome ...Ne znam zasto oni koji vode blog sami sebi skacu u usta.
Ima ih joooos koji se non stop besplatno reklamiraju ovde.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Da...reklamiranje ostvarenja koje je deo borbe protiv trgovine ljudima je zaista nedopustivo.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:57 24.11.2010

Adegnote


Tako je! Skidajte ove besramne reklamne trućarije,
`oćemo autnetične utiske i adegnote sa snimanja!
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:50 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Ovo je samo besplatna reklama proizvoda doticne producentske kuce, a u disklajmeru lepo pise o tome ...Ne znam zasto oni koji vode blog sami sebi skacu u usta.
Ima ih joooos koji se non stop besplatno reklamiraju ovde.

Vidi, sonja.m - možda je stvar samo tvoje pogrešne percepcije. Ovo je jedan od načina da se skrene pažnja javnosti na problem o kojem film govori. Ovaj film, na žalost, nije komercijalan proizvod. Ja ga ne reklamiram da bih ga prodala. Ja se javno zahvaljujem svima koji su pomogli realizaciju filma ili koji su podržali njegovo snimanje, jer film jeste od društvenog značaja. Ne vidim ništa loše u tome i ne slažem se sa tvojom primedbom. Mislim da je veoma površna. Pogotovo ako se ima u vidu da ne promovišem nikakve sponzore, nego pre svega tematiku i institucije koje se bave borbom protiv trgovine ljudima.
sonja.m sonja.m 20:53 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Namerno si zamenila teze,Jelice,
zato sto se i ti krijes iza onog joooos,
pa si se osetila pozvanom da branis
potpuno pogresno ponasanje i tvoje i
svakog ko to cini.


Jelica Greganović Jelica Greganović 21:03 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Nije bilo potrebe da menjam teze. Nisam se osetila prozvanom, ali evo sad lepo otvoreno prozivaš, pa vidim da sam ti i ja na spisku, ali mi ne pada na pamet da se "branim" od tvojih smatranja i viđenja.
potpuno pogresno ponasanje i tvoje i
svakog ko to cini.

Ovo unapred ocenjivanje daje posebnu draž...važno je samo da tvoje ponašanje nije potpuno pogrešno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:04 24.11.2010

Re: Adegnote

`oćemo autnetične utiske i adegnote sa snimanja!

Eh sad... za to ćeš morati malo da sačekaš. Ima i toga. Nije da nema.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:14 24.11.2010

Re: besplatna reklama

potpuno pogresno ponasanje i tvoje i svakog ko to cini.

Grešiš, sonja.m. Potpuno krivo shvataš. No, to je tvoje pravo. Šteta.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:29 24.11.2010

Re: besplatna reklama

potpuno pogresno ponasanje i tvoje i svakog ko to cini.


Eh, kamo sreće da sve televizije otkupe proizvod i što češće ga emituju.

Prvi put priču o trafikingu na ovim našim prostorima čuo sam iz usta jednog kamiondžije. Zastao je na semaforu u po bijela dana u Bijeljini i dok je čekao da se upali zeleno, jedan tip iz kola ispred njega izašao je i silovito zgrabio slučajnu prolaznicu i pokušao da ju na silu uvuče u kola. Žena se u panici borila i nekako je uspjela da se oslobodi napadača tako što joj se bluza pocijepala pa je ostala u grudnjaku. Počela je da trči, ugledala policajca u blizini, dotrčala do njega i još uvijek izbezumljena i u šoku počela da ga grli. Dakle, nisam bio, nisam vidio ali priča je bila jeziva.
sonja.m sonja.m 21:30 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Na zalost ne gresim.
I nije nikakva steta, narocito tvoja,
sto ja nosim sirom otvorene oci kako u
zivotu , tako i na ovom blogu.
Iako se ne oglasavaju, nadam se da
postoji jos neki par( ociju)ovde.

Bojana Maljević
potpuno pogresno ponasanje i tvoje i svakog ko to cini.

Grešiš, sonja.m. Potpuno krivo shvataš. No, to je tvoje pravo. Šteta.

Bojana Maljević Bojana Maljević 21:37 24.11.2010

Re: besplatna reklama

Dakle, nisam bio, nisam vidio ali priča je bila jeziva.

A evo šta se nama desilo na snimanju: dok smo snimali jednu od scena preprodaje pored puta, ZAISTA su se zaustavljala vozila, očekujući "usluge". Nekoliko puta je prekinuto snimanje jer je neko zatrubio ili se zaustavio pored "prostitutke". Saobraćaj namerno nismo zaustavljali.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:40 24.11.2010

Re: besplatna reklama

I nije nikakva steta, narocito tvoja,
sto ja nosim sirom otvorene oci kako u
zivotu , tako i na ovom blogu.

Ma moja šteta svakako nije. Nije ni tvoja, od otvorenih očiju. Nego od nemogućnosti da makar malo iskosiš pogled, promeniš vizuru, pokušaš nešto da sagledaš i na drugačiji način ili makar iz nekog dodatnog ugla.
b92fmember b92fmember 01:42 25.11.2010

Re: besplatna reklama

Ima ih joooos koji se non stop besplatno reklamiraju ovde.

Pa? 'el ti krivo zbog toga?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:38 24.11.2010

Bravo

Bojana i bravo za film, samo još da ga vidimo
Ja mogu skromno, u okviru opisa svoje profesije da doprinesem ovim izveštajem:

U Briselu je danas održana konferencija evropskih ministarki i državnih sekretarki koja je bila posvećena borbi protiv nasilja nad ženama.
Konferenciji su prisustvovala i slovenačka ministarka odbrane (vojna), Ljubica Jelušić, kao i državna sekretarka na ministarstvu spoljnih poslova Slovenije, Dragoljuba Benčina.
Obe su ispostavile alarmantan podatak da je svaka peta žena u Sloveniji, tokom poslednjih godinu dana, bila predmet neke vrste nasilja, seksualnog, fizičkog ili ekonomskog, uprkos tome da se podrška javnosti tome da se smanji nasilje nad ženama povećala sa 60% na 80%.
Učesnice današnje konferencije su se zauzele da dve konkretne mere sprečavanja nasilja nad ženama: uspostavljanje institucije "evropskog posmatrača" i uvođenje besplatnog, evropskog pozivnog broja za pomoć žrtvama.
Današnji susret je održan dan pred Danom sprečavanja nasilja nad ženama koji se obeležava 25. novembra.
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:11 24.11.2010

Re: Bravo

Bojana i bravo za film, samo još da ga vidimo
Ja mogu skromno, u okviru opisa svoje profesije da doprinesem ovim izveštajem:

Hvala Jelice na podršci i izveštaju.
Mislim da je važno o tome govoriti, na sve načine, pa i kroz film.
Ja sam odlučila da se bavim ovom temom kada sam shvatila da većina ljudi ne razlikuje prostituciju od trgovine ljudima (u okviru koje se odvija i prinudna prostitucija).
Mada, pojedini stručnjaci smatraju da je svaka prostititucija prinudna (na ovaj ili onaj način, pre ili kasnije).
Delim to mišljenje.
Pa mi je, s tim u vezi bilo jezivo da pre bar nedelja na sajtu B92 vidim promociju prostitucije kao "turističke forme" u Amsterdamu. Na primer.
sonja.m sonja.m 21:32 24.11.2010

Re: Bravo

Bojana i bravo za film, samo još da ga vidimo
Ja mogu skromno, u okviru opisa svoje profesije da doprinesem ovim izveštajem:



Nije valjda dotle doslo da u vidu pancir
kosulje, oblacimo svaka svoju profesiju.
Izgleda da jeste dotle doslo:

Iz perspektive moje profesije
mogu da zakljucim da se obe gospodje
osecaju privilegovane u drustvu
u kojem zive, tako da barataju istinom
iskljucivo sa tih pozicija.

Izvinite obe, zaista nisam
zelela ovo da vam kazem.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:19 24.11.2010

Re: Bravo

Izvinite obe, zaista nisam
zelela ovo da vam kazem.

Što se ti izvinjavaš? I nisi htela da kažeš - šta? Reci, bre, slobodno šta misliš, tome blog služi.
Iz perspektive moje profesije mogu da zakljucim da se obe gospodje osecaju privilegovane u drustvu u kojem zive, tako da barataju istinom iskljucivo sa tih pozicija.

Je l to - to što nisi htela da kažeš? Obe gospođe smo Jelica i ja?
Ne znam koja ti je profesija, sonja.m. I ne znam zbog čega bi trebalo da se osećam privilegovano? Privilegovano znači da je meni dopušteno nešto što drugima nije. Na primer, šta? Na primer - koja je to "pozicija"?
Kada kažeš da neko "barata istinom" to nekako podrazumeva i deo neistine. U čemu se sastoji taj deo?
Hajde, kad već pričaš "ono što ne želiš da kažeš" - reci da se razumemo.
Sa mnom je lako, ja uvek pričam ono što želim da kažem. Umem i da čujem.
Pozz
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:48 24.11.2010

Re: Bravo


Izvinite obe, zaista nisam
zelela ovo da vam kazem.

Ne mogu da prihvatim izvinjenje za nešto što si uradila, čak iako kažeš da nisi želela. Jesi želela. Da nisi, ne bi to napisala.

Nije valjda dotle doslo da u vidu pancir
kosulje, oblacimo svaka svoju profesiju.

Moram da priznam da mi ovo ič nije jasno, kakve pancir košulje, kakvo oblačenje profesija?! Samo sam htela da doprinesem Bojaninom blogu, smatrajući da film čije snimanje je završeno treba podržati, tj. njegovu temu, makar i onim što je meni najdostupnije, a to su vesti. Ne vidim šta tu ima da smeta tvom paru očiju. Šta tu ima loše?
Iz perspektive moje profesije
mogu da zakljucim da se obe gospodje
osecaju privilegovane u drustvu
u kojem zive, tako da barataju istinom
iskljucivo sa tih pozicija.

Ajde napiši koja ti je profesija, baš me zanima koja to profesija vidi privilegovano baratanje istinom kod drugih, ali kod sebe ne. Što se mene tiče, ja istinom ne baratam, ne volim je i smatram totalitarističkim pojmom. To što ti voliš da njome oplićeš više govori o tvojim "širom otvorenim očima" u kojima ima mesta samo za tvoj pogled, no o meni.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:07 24.11.2010

Cestike za film



Sitan glasic u meni koji uvek nesto mrmlja, ne bi mi dozvolio da se slikam sa ovim covekom.

Bojana Maljević Bojana Maljević 23:25 24.11.2010

Re: Cestike za film

Sitan glasic u meni koji uvek nesto mrmlja, ne bi mi dozvolio da se slikam sa ovim covekom.

Ti si u svakom trenutku skoncentrisana i pametna, Jeco?
Da se razumemo: svako se smejao ovom snimku, pa i sam Dačić.
Ali ne treba suditi tako olako.
Pozz
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:38 25.11.2010

Re: Cestike za film

Bojana Maljević
Sitan glasic u meni koji uvek nesto mrmlja, ne bi mi dozvolio da se slikam sa ovim covekom.

Ti si u svakom trenutku skoncentrisana i pametna, Jeco?
Da se razumemo: svako se smejao ovom snimku, pa i sam Dačić.
Ali ne treba suditi tako olako.
Pozz


Veruj mi da sam daleko od skoncentrisanosti i neke primenljive pameti. A imam taj dosadni unutrasnji glasic, sta mogu. On neki put pomogne, a neki put bas i ne. I uopste te ne kritikujem, veruj mi. Samo zapazam. Meni Dacic nije bio smesan sa svojim obozavanjem svog idejnog oca i nesto sumnjam da se u sustini bilo sta, sem frizure, kod tog coveka promenilo. Izvini sto mracim.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:59 25.11.2010

Re: Cestike za film

Izvini sto mracim.

Ne mračiš me.
Lično mislim da se on promenio na bolje taman toliko koliko su se mnogi, kojima njegov idejni otac nije bio blizak, promenili na gore. Ako bih morala, ukratko.

No, ovo nije ni ta tema ni to mesto. Možemo odvojeno, nekom drugom prilikom detaljno o tome. Jer, ovde je jedino važna sledeća stvar: on je Predsednik Nacionalnog Saveta za borbu protiv trgovine ljudima i taj posao obavlja dobro. Ja tu problematiku pratim već godinama i ne pričam napamet. A kao ministar policije je konačno uhapsio najvećeg trgovca ljudima na Balkanu, koji je godinama unazad, uprkos presudi, bio na slobodi. Prema tome: možemo da kritikujemo bilo šta, bilo koga, ali u trenutku kad nema mesta kritici ne treba je silom stvarati. Ne treba sve stvari i sve "glasiće" stavljati u isti koš, to je sve.
Pozz
thug_b thug_b 01:30 25.11.2010

Re: Cestike za film // this is not a troll

nesto sam sigurna skroz da jelena nije stavila klip sa namerom da ilustruje nekulturu ili sta god da je cime se gljivica izblamirao (nisam gledala klip: moj glasic poznaje coveka vec dvadeset godina i, kako bih vam rekla - u svakom smislu odavno vise nije ni neartikulisan ni glasic).

htedoh da nadjem neki nezbunjujuci klip ali se (kao i jelena verovatno?) nisam snasla u sumi klipova sa dacicem okrenutim buducnosti.

nema bas mnogo ni fotki... ah - najzad, i to sa coletovog bloga...


ne treba olako suditi, da (tj. duh:).
a ni biti zajedljiv.
neko voli, neko zna.
dacic zna, sto yes - yes.

yep.
trener92 trener92 22:13 24.11.2010

Čestitam

Sve najbolje!
Najbolji način da se kroz flim predoči ljudima ( posebno mladim) o čemu se ustvari tu radi.Pošto Očigledno da se ovo ne shvata dovoljno ozbiljno onako kako bi trebalo)(primera za to je bezbroj i u našoj zemlji.
Nešto o tome , u ovom video klipu, priča i Mira Sorvino ,( inače glavna uloga u odličnoj mini seriji "Human Trafficking " .



edit:
gospodin Mirko Cvetković, gospodin Ivica Dačić i gospodin Vensan Dežer bili su veoma zlatni što su došli. I nisu samo došli već su, svako u svom govoru, na poseban način istakli važnost filma "Sestre" i preventivne borbe protiv trgovine ljudima


I ovo je odlična vest , pokazuje da su političari svesni najvećeg problema tzv. modernog robovlasništva , kojim se film bavi I treba da podrže ovako nešto .
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:57 24.11.2010

Re: Čestitam

I ovo je odlična vest , pokazuje da su političari svesni najvećeg problema tzv. modernog robovlasništva , kojim se film bavi I treba da podrže ovako nešto .

Jeste. Zato sam i pohvalila. Kritika je veoma važna za razvoj demokratije ali su važne i pohvale, iako su povodi retki.

Hvala na linku Mire S. Film (mini seriju) sam gledala, odlično je.
trener92 trener92 01:24 25.11.2010

Re: Čestitam

Bojana Maljević

Jeste. Zato sam i pohvalila. Kritika je veoma važna za razvoj demokratije ali su važne i pohvale, iako su povodi retki.

Hvala na linku Mire S. Film (mini seriju) sam gledala, odlično je.

Mislim da su pohvale mnogo važnije ,posebno kada oni koji svojim delovanjem mogu da utiču da se stvari promene na bolje.Samo pozitivne vibracije , to je najvažnije!

Jedna lepa pesma za vas, u to ime

crveninindza crveninindza 22:40 24.11.2010

Lepo, lepo ...

Priča o trgovini ljudima je neisrcpna i treba je što više provlačiti u našim medijima. Bojana, veoma me raduje što imate sluha i učestvujete u tim projektima, jer u velikim gradovima većina ljudi veruje da je trgovina ljudima marginalna i minimalna pojava koja pogađa samo nemoralne žene, dok se trgovina ljudima dešava pred njihovim očima na ulicama velegrada ... Lično mislim da je pored suzbijanja trgovine ljudima najbolji način borbe informisanje ljudi kako da prepoznaju trgovinu ljudima.

P.S: Šta je bilo sa emotivanjem serijala "Moderno Ropstvo"? Očekivao sam da se pojavi na RTSu a njega nema pa nema :)
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:39 24.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

jer u velikim gradovima većina ljudi veruje da je trgovina ljudima marginalna i minimalna pojava koja pogađa samo nemoralne žene, dok se trgovina ljudima dešava pred njihovim očima...

Da, to je upravo jedna od ideja zašto igrana struktura. Da bismo pokazali i to osećanje žrtve prilikom eksploatacije i za vreme rehabilitacije, što je u dokumentarnoj formi teško (zbog zaštite žrtava).
Lično mislim da je pored suzbijanja trgovine ljudima najbolji način borbe informisanje ljudi kako da prepoznaju trgovinu ljudima.

Tako je. Tome, između ostalog, služe i ovakvi programi.
Šta je bilo sa emotivanjem serijala "Moderno Ropstvo"? Očekivao sam da se pojavi na RTSu a njega nema pa nema :)

Ta serija nije snimljena. Čak i kada bi bila snimljena sumnjam da bi se pojavila na RTSu, dokle god je direktor gospodin Tijanić.
b92fmember b92fmember 01:48 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Čak i kada bi bila snimljena sumnjam da si be pojavila na RTSu, dokle god je direktor gospodin Tijanić.

Eh, a sto? Nije valjda da mu tema ne odgovara?
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:56 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Eh, a sto? Nije valjda da mu tema ne odgovara?

Odgovor bi zahtevao nov zaseban post. Pa ću ovom prilikom preskočiti sve šta imam da kažem na tu temu. Nemoj mi zameriti.
crveninindza crveninindza 16:57 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Bojana Maljević
Ta serija nije snimljena. Čak i kada bi bila snimljena sumnjam da bi se pojavila na RTSu, dokle god je direktor gospodin Tijanić.

Šteta. Nadam se da će u budućnosti biti projekata kroz koje će moći da se provuče ideja serijala "Moderno ropstvo". Ako me sećanje dobro služi najavljivana je u medijima kao ozbiljan veliki projekat, a pominjan je i kasting ... Ima tome možda čak i dve godine.

Što se gospodina Tijanića tiče, njega od trenutka postavljanja na mesto direktora ne gotivim (pre toga nisam ni čuo za njega). Čovek koji se služi poslovicama "Batina je iz raja izašla" i "Posao završava volja i gvozdena pesnica" ne zaslužuje tu poziciju!
ivana23 ivana23 19:39 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

crveninindza
Što se gospodina Tijanića tiče, njega od trenutka postavljanja na mesto direktora ne gotivim (pre toga nisam ni čuo za njega). Čovek koji se služi poslovicama "Batina je iz raja izašla" i "Posao završava volja i gvozdena pesnica" ne zaslužuje tu poziciju!


Ne mogu da verujem.
crveninindza crveninindza 21:53 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

ivana23
crveninindza
Što se gospodina Tijanića tiče, njega od trenutka postavljanja na mesto direktora ne gotivim (pre toga nisam ni čuo za njega). Čovek koji se služi poslovicama "Batina je iz raja izašla" i "Posao završava volja i gvozdena pesnica" ne zaslužuje tu poziciju!


Ne mogu da verujem.


Živa istina. Imam taj "dar" da zaboravljam stvari koje me iritiraju, pa nije nemoguće da sam ga potisnuo iz sećanja.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:08 25.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Ako me sećanje dobro služi najavljivana je u medijima kao ozbiljan veliki projekat, a pominjan je i kasting ... Ima tome možda čak i dve godine.

Jeste. Serija je bila u pripremama, uradili smo ozbiljan kasting sa preko 180 mladih glumaca i onda smo stali. Pre svega zato što Vlada nije ispunila svoj deo ugovornih obaveza.

Nekolicina tih glumaca (između ostalih i glavna glumica Ivana Vuković) dobili su uloge u filmu "Sestre" upravo zahvaljujući tom kastingu. Naravno, radili smo i odvojen kasting za film. Na kojem je, recimo, Ana Mandić (druga sestra) u filmu dobila svoju ulogu. I td.
Imamo izuzetne mlade glumce. To me je jako obradovalo.

herooftheday herooftheday 12:32 27.11.2010

Re: Lepo, lepo ...


Ma koliko bih se ja mogao složiti sa komentarima svojih prethodnika po pitanju "CRTANIH LIKOVA" koji su podržali ceo taj projekat i naružili fotkice na kojima ,bez Vas, ničeg zanimljivog i lepog - ovaj put moram pohvaliti rezultat svega toga i Vaše lično zalaganje da do realizacije istog projekta i dodje!
(po cenu da se sada suočavate sa "nepristojnim i neodmerenim" komentarima ljudi koji drže širom otvorene oči a pri tome zapažaju sve sem suštine)
Bojana,divni ste!

Bojana Maljević Bojana Maljević 00:21 28.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Bojana,divni ste!

Vidim, Vi ste se registrovali samo da biste mi to rekli. Pa... hvala Vam. Na trudu (za registraciju) i lepim rečima.

Nadam se da će rezultati biti adekvatni uloženom trudu cele ekipe autora i protagonista.
herooftheday herooftheday 00:35 28.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Te lepe oči vide sve!?Mora da su širom otvorene???
Zadovoljstvo je moje,
utoliko pre što mi registracija nije teško pala naspram želje da Vam uputim podršku u svemu što radite!
Da,Bojana-divni ste!


Bojana Maljević Bojana Maljević 00:42 28.11.2010

Re: Lepo, lepo ...

Te lepe oči vide sve!?Mora da su širom otvorene???

Naprotiv, na pola su zatvorene. Zato vide sve.

Hvala puno na podršci.
herooftheday herooftheday 14:42 28.11.2010

Re: Lepo, lepo ...


Naprotiv, na pola su zatvorene. Zato vide sve.

<_< ovako?na opasno?

Hvala puno na podršci.

ništa,ništa...kao što rekoh...zadovoljstvo je moje!
p.s.
kako ja sad da ugasim profil ovde?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana