Društvo| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Zdravlje

SEKSUALNO NASILJE U BLOGERSKOM KONTEKSTU - PRIJAVLJUJEM

KRALJMAJMUNA RSS / 05.02.2011. u 22:41

Poslednjih nedelja i meseci na BLOGU B92 pojavila se serija tekstova čiji je autor Dušica Popadić,  direktorka INCEST TRAUMA CENTRA  .

Krajnje neobični tekstovi. Više liče na oglase koji bi trebalo da privuku pažnju ljudi, žrtava seksualnog nasilja i naravno, donatora.

Tekstovi Dušice Popadić su imali sledeće naslove:

VIZIJA NAŠE BUDUĆNOSTI - ZNANJEM PROTIV SEKSUALNOG NASILJA

DOSIJE ITC

„PREKINIMO CUTANJE!" BY ALEKSANDRA KOVAC

SEKSUALNO NASILJE U ŠKOLSKOM KONTEKSTU - PRIJAVITE! (n)

Deset  tekstova koji su mogli da  promene svest mnogobrojnih čitalaca, komentatora, VIP blogera.  

Deset  tekstova čiji  naslovi privlače svakoga ko ima mrvu morala, svakoga ko želi da pomogne, svakoga koga pogađa maltretiranje nemoćnih. Dakle, svakog normalnog čitaoca i posetioca BLOGA B92.  

Deset  tekstova koji su promašili temu i čiji je efekat bio katastrofalan po pretpostavljenu misiju ITC-a.

Deset  tekstova koji su iznervirali mnoge na čelu sa mnom.

Deset  tekstova na kojima se Dušica Popadić nije ni jednom oglasila na komentare od kojih su neki bili vrlo grubi i direktni, na koje se nije oglašavala iako je ustanova na čijem je čelu bila gadno napadana.
Dušica Popadić je odćutala iako je elementarni red na Blogu da se odgovori na komentare. A bilo je, mora da se prizna  i nešto pohvalnih i neutralnih komentara.
Svako zna da na ovom mestu treba da se odgovora taman  da si najobičniji građanin.  Pogotovo ovo važi ako ti je  dužnost  da se svim silama boriš za ciljeve ustanove na čijem je čelu.  To je, valjda,  dužnost  svakog rukovodioca. A ako to ne radiš postoji samo jedan izlaz: napolje!  

Deset  tekstova koji su dali sliku karaktera Dušice Popadić i njenog Centra, koji su dali sliku kako treba raditi u korist svoje štete, u korist štete žrtava, u korist štete blizu 60 donatora čije su namere sigurno bile najbolje moguće.
 
Deset tekstova i na svakom je mogao da se postavi moj omiljeni komentar moje omiljene komentatorke: „Btw, kamo je domaćica". Nema je. Ona je iznad svega ovoga. Autizam? Kao karakterna crta, kao oznaka zatvorenog i netransparentnog ponašanja ITC-a. Upozoren sam da ovim izrazom mogu da povredim autistične osobe ili njihove porodice. Ali ja verujem da se distinkcija između upotrebe u ovom kontekstu ovde i upotrebe izraza autizam kao stanja  jasno vidi kao što se vidi i kod različite upotrebe izraza seljak, laponac, ...      

Na BLOGU B92 je bilo mnogo tekstova koji su imali za temu nejake, slabe, hendikepirane, maltretirane, decu, manjine. U zavisnosti od veštine autora ti tekstovi su po pravilu privlačili pažnju, veću ili manju, a nekada su imali za posledicu sasvim konkretne oblike pomoći koji su blogeri, komentatori i obični neregistrovani čitaoci organizovali.

A ovih deset tekstova je, na moju žalost i ogorčenje, odvuklo pažnju od žrtava, posejalo seme sumnje u aktivnost ITC-a, unelo netrpeljivost prema ovakvom rukovodiocu tog Centra.

Neki komentatori  su pisali komentare koje bih mogao da potpišem. Drago mi je da nisam usamljen. To mi daje nadu da nisam lud i da nisam umislio da je čitava stvar oko ITC-a i Dušice Popadić  sumnjiva.

Jezik je simptom. Tumačenje simptoma nije lako. To znamo.  Kad se u tekstovima ITC ili Dušice Popović sretnem sa ničim izazvanim izrazima kao što su građani i građanke, dobrodošli i dobrodošle,  kad sretnem izraze kao što su čitatelji i čitateljke, kad sretnem izraze kao što su pojedinke i pojedinci (majke mi, ovo piše na njihovom sajtu) ja znam sa kim imam posla i odmah mi se pali crvena sijalica i dižem antene. Imam posla sa ljudima koji ne poznaju rođeni jezik, koji ovakvim izrazima kriju svoje mane, prevare, svoje promašaje i svoje novce (da upotrebim ovaj izraz iz Vojvodine). I upotreba takvih izraza mi uvek ukazuje - kao visoka temperatura, visoka sedimentacija krvi ili povećana količina belančevina u mokraći - da postoji neka upala, žarište, neka ozbiljna bolest i da snižavanje temperature i unošenje velike količine tečnosti ne rešava problem kao što ne rešava problem ni zanemarivanje loših laboratorijskih nalaza. Mnogo puta je u poslednjih nekoliko godina na ovom mestu sa moje strane upozoravano na nasilnu kampanju i komičnu i opasnu upotrebu izraza iz tzv. rodno ravnopravnog/rodno senzitivnog/rodno senzualnog jezika, najpre u mnogim mojim komentarima a tek mnogo kasnije i mojim tekstovima gde je sa „druge" strane bila ekipa predvođena novinarima RTV B92 (žao mi je što su naši domaćini ovde poslednjih godina odigrali ružnu ulogu nosioca kampanje RRJ), Gordanom Čomić, Svenkom Savić i njihovim mladim i najčešće poštenim obožavaocima (ne mislim samo na muške, razumete me valjda). Eto veze kampanje za rodno ravnopravni jezik i morala, kampanje i novca, kampanje i loših skrivenih namera (baciš kosku pa realni problemi nestanu), kampanje i varanja naivnih građana.        

Moj drugi omiljeni citat

 „Kao što rekoh, sajt   im je preopterećen besmislenom i nepotrebnom animacijom i zbunjujućim i kontraproduktivnim dizajnom (ogromni baner na kome je nekakva dečja lutka i poziv da se popuni kviz, koji i na mom računaru, koji ima relativno pristojnu rezoluciju, popunjava pola visine ekrana), nastup ovde na blogu izgleda kao totalni fijasko, ali ono što ITC radi, a iz nekih, meni potpuno nerazumljivih, razloga nije dobilo svoje centralno mesto u uvodu - izgleda, bar ovako na prvi pogled, kao nešto što je više nego vredno hvale i donacija za finansiranje daljeg rada.

Moj zaključak: to što nam žene iz ITC pričaju različitim jezikom i ne umeju sebe efektno da predstave i svojom prezentacijom ekspresno zadobiju našu pažnju i poverenje, počevši priču od kraja i (koliko sam pročitao drugi nastavak) pokušavajući da koriste čitaoce ovog bloga kao sopstvene terapeute za tretiranje svojih svakodnevnih trauma - ne znači da mi treba da se ponašamo kao mrzovoljni roditelji ili bračni partneri prema korisnicima njihove pomoći.
Dušice, dobrodošli na blog i moju VIP listu - a nadam se da ćemo naći zajednički jezik s vremenom
Nadam se, takođe, da ćete nam se pridružiti i u diskusiji - kako na vašim, tako i na drugim blogovima."     

Ovaj komentar zaslužuje moje komentare. Autor je naš izrazito duhoviti, pošteni i dobronamerni kolega.  
Kolega, ako centralna delatnost ne dobije centralno mesto u uvodu to ne znači da je neko nespretan u pisanju.  Da su razlozi nerazumljivi ne slažem se. Razlozi su razumljivi: jednostavno,  centralna delatnost nije centralna delatost. Centralna delatnost je skupiti što više para od donatora. Nema drugog objašnjenja.

A nisam razumeo šta je moj omiljeni komentator hteo da kaže time da se neko ponaša kao mrzovoljni roditelj ili bračni partner prema korisnicima njihove pomoći. Ako je mislio na mrzovoljne komentatore (ili nedajbože na mene posebno) nema tu mrzovolje prema nesrećnim korisnicima/žrtvama nego je mrzovolja zbog blesavih tekstova i blesavog sajta koja šteti nesrećnima.  
Kao što se vidi nema zajedničkog jezika s Dušicom Popadić i ITC-om.
A nema ni pridruživanja u diskusijama.  

Napraviti onakav nejasan sajt, okačiti na njega žirafe i druge bedastoće kao što je slika iz Hičkokovog filma Psiho napraviti kompletnu verziju sajta na engleskom (valjda ovde ima puno zlostavljane dece i zlostavljanih žena kojima je engleski maternji jezik) ne govori da je neko nespretan pravio sajt. To govori kakva je ustanova ITC i kakva je osoba rukovodilac ITC-a.   

Moj treći omiljeni citat iz komentara na navedenih deset smušenih, nejasnih, kontraproduktivnih tekstova je: „Dosta zanimljiv stil pisanja ličnog dnevnika. Inovativan. Doduše na štetu teme. Ove ili bilo koje druge"

Posle prvih nemuštih tekstova i komentara na njih mislio sam da će neko iz ITC-a da reaguje, da pokuša da se odbrani, da popravi stvar, da objavi izvinjenje, da ažurirra sajt, da ukloni prokletu žirafu, da stavi na prvu stranu sajta telefon, da uradi bilo šta. Ništa. Jedina reakcija je bila da se u devetom tekstu brutalno obriše nekoliko komentara, među njima i moj, i da se jasno napiše: Bloger je isključio mogućnost komentarisanja. Sad toga nema, naravno. Jednostavno dođe ti da podivljaš od nemoći!

Zašto je moj tekst postavljen na Blog? Pre svega zato što se osećam prevarenim. Duboko verujem da nisam jedini. A možda će biti neke društvene  koristi, možda  će neko od donatora pročešlja na šta se sve troše njihovi novci. A i moja država i moj grad  daju  moje novce ITC-u.

Nemoć? Da, još jedan razlog  što je ovaj tekst pred vama.     

Nije moralno obmanjivati čitaoce, blogere, nikoga. A najnemoralnije je varati žrtve. Bojim se da ovde ima i toga.

Unapred se izvinjavam zbog mogućih štamparskih, gramatičkih, stilskih falinki. Tekst, kao obično pišem brzo, emotivno, pošteno.   
 
Još malo citata za kraj:

„Vaša uplata, po veoma povoljnoj ceni, direktno doprinosi odvijanju našeg rada" - ITC 

 „ČEKAMO VAS!" - ITC

„Na pismo ćemo Vam odgovoriti u roku od tri dana" - ITC

"Šta je ovo? Feljton? Ovo je više od VIP statusa.
Dosta rogobatno napisan uvod koji odvraća od podrške i od samog čitanja daljih nastavaka. Nejasne i besmislene rečenice samo sevaju.
Posebno naglašavam ničim izazvan nasilni-rodnio-ravnopravni-rogobatni izraz "zločini počinjeni u ime građanki i građana Srbije"

"Ovako se odbijaju ljudi... Nije ovo oglasna tabla.

Ako želite podršku:

1. Morate pismeno i jasno da se izražavate;
2. Morate da odgovarate na komentare;
3. Ne smete da bukvalno prevodite sa engleskog ili na engleski;
4. Ne smete da pomešate deset ciljeva jer taj mix zamagljuje stvari;
5. Morate biti iskreni;"

"SupermodAutori nemaju obavezu da učestvuju u komentarisanju (autorska opcija nije time uslovljena) i svi autori na blogu to znaju, a da bi blog bio komentarisan nije neophodno da autor učestvuje.Svi autori takodje znaju da je poželjno i očekivano (ali ne i obavezno) njihovo učestvovanje u komentarisanju, kako njihovih, tako i drugih blogova. p.s. ukoliko vas ovo obaveštenje podstakne da komentarišete, molimo Vas da ne komentarišete obaveštenje, nego da pročitate blog i komentarišete ono što u njemu piše. Hvala.

Gospodine ili gospodjo, svi, ukljucucjuci i vas, znamo sta je poenta nasih komentara. Nema potrebe da nam objasnjavanjate sta je pozeljno, sta je ocekivano, sta je neophodno i da autori nemaju obavezu da komentarisu. Svi komentatori su dovoljno pametni i imaju dovoljno iskustva na Blogu. Nema potrebe da branite nesto sto je jasno kao dan u oba dosadasnja teksta Dusice Popadic i sto su komentatori vrlo jasno napisali.

(km, sorry very much ako ti zbog mene ode komentar)

potpisujem km-ov odlican komentar"

"U najboljoj nameri:
Ako želite da ovi tekstovi predstave vašu aktivnost široj javnosti prva pretpostavka je da budu jasno napisani.
Zato vas ja molim da prevedete ovaj tekst na srpski, da ga učinite jasnijim, koliko je to moguće bolje. Monitorka, Backlash, „Patent", oficirka, ...?
A sve mi se čini da je originalni tekst bio na engleskom i da ga je neko sa pasivnim znanjem srpskog preveo na kvazisrpski.
Bojim se da ovaj vaš "feljton" postiže upravo suprotan cilj od onoga koji je poželjan. Da postiže averziju prema ITC-u, prema vašim aktivnostima i pogotovo prema načinu na koji sprovodite vaše aktivnosti"

"Kao neko ko je izabrao humanu vokaciju za svoje životno opredeljenje i svojim delima to pokušavate da prikažete, red bi bio da kada se ljudima obratite, naročito ovako javno preko bloga, minimum što od vas ona druga strana, u ovom slučaju čitaoci, očekuju je DIJALOG, koji na vašim blogovima IZOSTAJE!!!

Nadam se da razlog izostanka dijaloga niije to što ste direktor(!?), pa mislite da niste u obavezi da komunicirate sa ljudima, već da je dovoljno da samo objavite saopštenja ili imate možda neki drugi razlog??? Iskreno se nadam da ćete nas sve udostojiti odgovora"

"UH!Skupio sam snage i ušao na njihov sajt.Ima tamo nekakav PPS kviz, nekakva žirafa i nekakav imbecilan tekst.Ja ne mogu da shvatim da se neko tako igra sa ovako tragičnom temom.Jedino objašnjenje je da je neko hakovao njihov sajt. Mislim da niko normalan ne može da dovede u vezu kviz, žirafu i imbecilan tekst sa zadatkom koji bi trebalo da ima ICT. Što se mene tiče ja poručujem Dušici Popadić da se ODMAH mane ovog posla. A USAID-u i drugim donatorima poručujem da se njihove pare troše ko zna na šta, samo ne na ono što bi zaista trebalo da rade. I da ODMAH provere šta ta ekipa stvarno radi. Biće bolje zlostavljanoj deci. Sigurno je da sam ja mnogo više pomogao zlostavljanoj deci, zlostavljanim ženama i drugim nesrećnim ljudima nego mnoge humanitarne organizacije kakva je i ICT. A siguran sam da ima još takvih ljudi koji pomažu bez ikakve pompe i bez ovakvih nemuštih tekstova.
VELIKO IZVINJENJE ZA TO ŠTO SAM KORISTIO IZRAZ AUTISTIČNO U POGRDNOM SMISLU. Umem i da kažem nekome da je seljak (kao karakterna osobina) iako nema ništa bolje od vrednog i pametnog seljaka. Hvala natasivb što me upozorila na tu grešku koju sam učinio u ljutnji što se zloupotrebljava problem nemoćnih i zlostavljanih.
Izbacio sam naknadno taj izraz iz ovog komentara.
Treba pogledati i prethodne tekstove ICT-a na ovom Blogu pa će čitaocima i komentatorima biti mnogo jasnije (ili nejasnije) o čemu se ovde zapravo radi"



Komentari (234)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 22:46 05.02.2011

.

.
topcat topcat 01:27 06.02.2011

; )

mikimedic
.

Tako je, odma' točka, a ne tu nešto idimidođimi.
Miki, briljantno!
mikimedic mikimedic 12:18 06.02.2011

Re: ; )

vesna.gm vesna.gm 13:07 07.02.2011

Re: .

Prvo mi nije bilo jasno zašto se vi, u stvari, bunite i ljutite, a onda sam pogledala sajt ITC.

Retko loše urađen sajt i prosto je neverovatno da to tako stoji. Svaki iole pismeniji klinac iz komšiluka bi za 200 eura napravio ludilo od sajta, u odnosu na ovo.

Sramota, mislim da se neko grubo ruga žrtvama svih mogućih zlostavljanja...
kleinemutter kleinemutter 22:41 08.02.2011

Re: .

Sramota, mislim da se neko grubo ruga žrtvama svih mogućih zlostavljanja


Ruganje ili ismevanje je takodje zlostavljanje!
I mene izludjuje kako su napisani njeni tekstovi. Totalno ,,bljak,, kako kaze moja 2-godisnja cerka.
mikimedic mikimedic 22:46 05.02.2011

dakle

stvarno si car. za ovo te potpuno podrzavam. odoh sad da citam.

inace najjaci detalj zakljucanog bloga mi je, da parafraziram, 'mora postojati baza podataka svih registrovanih prijava protiv napasnika'.

e pa evo, dakle ovo je prva prijava koja moze da udje u bazu. dakle doticna ide pod brojem 1.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:00 05.02.2011

Re: dakle

mikimedic
stvarno si car. za ovo te potpuno podrzavam. odoh sad da citam. inace najjaci detalj zakljucanog bloga mi je, da parafraziram, 'mora postojati baza podataka svih registrovanih prijava protiv napasnika'. e pa evo, dakle ovo je prva prijava koja moze da udje u bazu. dakle doticna ide pod brojem 1.

Pečen si. Kad uđeš u njihovu bazu.
maca22 maca22 23:06 05.02.2011

Re: dakle

Kao ono Nastice. Jednom im budes sumnjiv, i nema veze sto dokažeš da nije to TO, zauvek si "ubeležen".
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:08 05.02.2011

Re: dakle

maca22
Kao ono Nastice. Jednom im budes sumnjiv, i nema veze sto dokažeš da nije to TO, zauvek si "ubeležen".

Čekam da se stvar sa Nastićima razreši skroz.
A ko je dokazao bilo šta? Imaš neke informacije?
mikimedic mikimedic 23:09 05.02.2011

Re: dakle

Pečen si. Kad uđeš u njihovu bazu.


da, bas tako.

a ta baza prijavljenih napasnika mi je na nivou onog schjentijevog zvanicnog dokumenta da je neki blog profasisticki

maca22 maca22 23:47 05.02.2011

Re: dakle

KRALJMAJMUNA
Imaš neke informacije?

Samo sam citala na više strana da je sistem takav da i kada na sudu dokažeš da nisi kriv, to ne znači da će i oni da te brišu iz svoje baze. Već ljude rode mečku, i teraju godianma, bacajući gomile novca, dok ne isteraju da budu izbrisani iz te baze.
blogovatelj blogovatelj 16:09 06.02.2011

Re: dakle

a ta baza prijavljenih napasnika mi je na nivou onog schjentijevog zvanicnog dokumenta da je neki blog profasisticki


I ja se

Tako pojam slobode shvataju oni ciji alter ego prizeljkuje celicnu ruku pravicnog vladara.
A ove incest blogove o kojima domacin pise sam tako smireno, glatko i hladno preskocio. Valjda sam instiktivno naslutio ovo o cemu je ovde pisano.
Tako da mogu da javno saopstim da te pojedinke i pojedinci od mene nisu dobili ni klik.
NNN NNN 23:08 05.02.2011

Bio jednom jedan...

bloger (ili bot - svejedno) - zvao se Globalno zagrevanje,
koji je
kačio (prevedene) pamflete,
nije se javljao na sopstveni blog
(jbg. kad je mašina za prevođenje, ali ne i za interakciju),
a uz to je još i zloupotrebio logo WWF-a (kao i naše vreme)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:40 05.02.2011

Re: Bio jednom jedan...

Globalno zagrevanje

Taj nije pravio veliku štetu. Valjda.
mlekac mlekac 23:17 05.02.2011

Ne znam za ostale

Al' ja dalje od njenog prvog bloga nisam makla.

Prvo, zato sto ne volim da vodim monolog na tudjem blogu. To, ako hocu, mogu i na svom.

Sem toga, smatram da, iako nije obavezno, neko vaspitanje i carsijski red nalazu da se odazoves kad ti se neko javi, pa makar samo da mahnes.

Drugo, zato sto sam imala prilike da radim, cak nekoliko godina, sa NGO koje su stvarno MNOGO ucinile za zrtve nasilja. (Pogotovo WAR/Woman Against Rape) Ovo mi nije licilo na to.

A meni je, praznih prica preko glave.

Stoga, sorry, al' ja na to igraliste vise ne zalazim.

Not my cup of tea.

A steta, jer to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:23 05.02.2011

Re: Ne znam za ostale

A steta, jer to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.

To i ja pričam. Žao mi je što neko sve to upropašćava.
Da ti kažem u poverenju, malo sam se raspitivao, oni nisu sasvim čisti. A i vidi se iz aviona. Ni moralno ni finansijski. Ama nemam dokaze, pa mogu mirno da nastave posao sa žirafama i drugim donatorima. Da njihov sajt nema to tužno ime, i da tema nije strašna, čovek bi mogao ludo da se zabavlja šetajući po njemu.
mlekac mlekac 23:35 05.02.2011

Re: Ne znam za ostale

KRALJMAJMUNA
A steta, jer to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.

To i ja pričam. Žao mi je što neko sve to upropašćava.
Da ti kažem u poverenju, malo sam se raspitivao, oni nisu sasvim čisti. A i vidi se iz aviona. Ni moralno ni finansijski. Ama nemam dokaze, pa mogu mirno da nastave posao sa žirafama i drugim donatorima. Da njihov sajt nema to tužno ime, i da tema nije strašna, čovek bi mogao ludo da se zabavlja šetajući po njemu.


A posle ljudi pitaju zasto NVO ovde ne uspevaju nista da urade?

(Zamisli smajlija koji tesko uzdise)

Za tebe
milisav68 milisav68 00:13 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

KRALJMAJMUNA
A steta, jer to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.

To i ja pričam. Žao mi je što neko sve to upropašćava.
Da ti kažem u poverenju, malo sam se raspitivao, oni nisu sasvim čisti. A i vidi se iz aviona. Ni moralno ni finansijski. Ama nemam dokaze, pa mogu mirno da nastave posao sa žirafama i drugim donatorima. Da njihov sajt nema to tužno ime, i da tema nije strašna, čovek bi mogao ludo da se zabavlja šetajući po njemu.

Katarina Rebrača
I meni je zaličilo na to.
Posle se čude što narod ima averziju prema takvim organizacijama.

Inače, pre neki dan, zvoni telefon:
-Halo, zovemo iz niške banje........imamo lekovito blato.....bla bla....
-Hvala, ne treba.

Kad danas u Kuriru:

NIŠ - Predstavnici Instituta za lečenje i rehabilitaciju "Niška banja" upozorili su građane da ta ustanova ne pakuje i ne prodaje lekovito blato i da ne stoji iza ponude nepoznatog prodavca koji takvo blato nudi širom Srbije.

- Od početka ove godine zovu nas građani iz cele Srbije sa pitanjima o lekovitom blatu i obaveštenjem da neko iz Niške banje telefonom nudi pakovano blato po ceni od 2.900 dinara. Građani koji nam se javljaju ne znaju naziv ponuđača koji se, kako navode, predstavlja samo da je iz Niške banje - rekli su u Institutu.

Prema rečima Marijane Matić iz marketing službe Instituta "Niška banja", ova ustanova ne ulazi u to da li prodavac ovaj posao radi sa dozvolom ili ne, samo žele da upozore da Institut "Niška banja" ne stoji iza prodaje lekovitog blata.
topcat topcat 01:11 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.


Itekako je potrebna, ali da je ovima u interesu pomoć, valjda bi se svojim radom trudili spasiti, a ne rasturiti obitelji i svoditi oca (muškarca općenito)na nivo svinje. Ne bi vikali "prijavite" niti bi pozivali u svoj centar kao da se radi o turbo povoljnom vikendu u toplicama. Ne bi vršili mentalno nasilje i širili mržnju svojim idiotskim oglasima i proglasima. Ali...boli njih neka stvar za žrtve i traume. Osobni cilj je valjda nešto malo samoterapije - što kroz položaj, što kroz novac, a cilj onih koji su ih postavili je nešto malo dublji. Slična situacija je bila u Hrvatskoj sa ženskom autonomnom kućom koju je vodila izvjesna Neva Tolle, gotovo identičnog CV-a (Dušica me podsjetila, pošto i fizički liče, odatle moj komentar tamo).

Pozdrav Kralju.
myredneckself myredneckself 08:36 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

topcat
Itekako je potrebna, ali da je ovima u interesu pomoć, valjda bi se svojim radom trudili spasiti, a ne rasturiti obitelji i svoditi oca (muškarca općenito)na nivo svinje.

bravo top
maca22 maca22 12:50 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

Nema šta da se 'spasava porodica' (u smislu zadržavaju nasilnik i žrtve zajedno) u koojoj neko JESTE silovatelj, niti ga iko svodi na svinju, osim sam sebe.
treceoko treceoko 22:44 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

KRALJMAJMUNA
A steta, jer to jeste oblast u kojoj je pomoc vrlo potrebna.

To i ja pričam. Žao mi je što neko sve to upropašćava.
Da ti kažem u poverenju, malo sam se raspitivao, oni nisu sasvim čisti. A i vidi se iz aviona. Ni moralno ni finansijski. Ama nemam dokaze, pa mogu mirno da nastave posao sa žirafama i drugim donatorima. Da njihov sajt nema to tužno ime, i da tema nije strašna, čovek bi mogao ludo da se zabavlja šetajući po njemu.


Ovo sto vi ovde iznosite, kao i niz drugih optuzbih, a na osnovu podataka do kojih ste koliko razumem dosli guglanjem , nije ni malo naivno.
Ako nisu tacne, bojim se da bi ste mogli i vi i kuca koja je vlasnik ovog sajta, da zavrsite na sudu.

Njen stil pisanja mi se ne dopada, ali na osnovu toga ne mogu da sudim o njenom radu.

P.S. Mislim da bi bio red da se oglasi neko iz urednistva.
maca22 maca22 22:51 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

treceoko
Ako nisu tacne, bojim se da bi ste mogli i vi i kuca koja je vlasnik ovog sajta, da zavrsite na sudu..

Ne bi mogli. Samo se opustite....
freehand freehand 23:08 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

P.S. Mislim da bi bio red da se oglasi neko iz urednistva.

A ja mislim da bi bio red da se oglasi ITC i narečena dama.

Inače imam podeljeno mišljenje o kompletnom NVO sektoru; ne sporim da postoji mnogo vrednih ljudi spremnih da rade poslove kojima se država, iz nekog razloga, ne bavi, ili ih otaljava.
Takođe, mnoštvo je pohlepnih a po pravilu nekvalifikovanih ljudi koji su spremni da se bave manjinskim pravima, hirurgijom ili da pilotiraju erbasom, sasvim svejedno. Ako su dobre sponzorske i donatorske duše spremne da to finansiraju.
Što se konkretnog slučaja tiče nisam načisto do kojih sve sfera nekompetentnost i ignorancija doseže u radu ITC.
Kad je u pitanju PR - njihov diletantizam i arogancija vrište do neba.
treceoko treceoko 23:10 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

maca22
treceoko
Ako nisu tacne, bojim se da bi ste mogli i vi i kuca koja je vlasnik ovog sajta, da zavrsite na sudu..

Ne bi mogli. Samo se opustite....

Da li to znaci da ja mogu da napisem da je recimo kraljmajmuna neko ko zlostavlja decu, navodeci njegovo pravo ime i prezime i da mu zato smetaju ljudi poput Dusice i da ne odgovaram za to?

Da se odmah razumemo, ne znam ko je kraljmajmuna, a ni sta radi u zivotu, samo navodim kao primer.

Dusica ovde pise pod svojim imenom i prezimenom, a na sajtu ITC pise cime se oni bave,ko su donatori, sta su do sada uradili itd.
O autoru ovog bloga znamo samo da je kraljmajmuna.
Vama to nije problem?
Ili je vazno samo da se neko pljuje, pa nema veze ko i zasto?
Cudi me da urednistvo B92 dozvoljava takve stvari, ali to je vec njihov problem.
Moja primedba je bila dobronamerna, nista vise.
topcat topcat 23:17 06.02.2011

dejavu:

treceoko


P.S. Mislim da bi bio red da se oglasi neko iz urednistva.


Zaista nemate ništa drugo u priručnicima do batina, brisanja i prijetnji tužbama?

Ako su dostupne informacije netočne, neka se dotični pobrinu da iste ne ostavljaju po netu.
O bilo čemu napisanom i objavljenom svatko ima pravo izreći stav. Mogli ste nešto naučiti o tim slobodama za koje se kao fol zalažete.
treceoko treceoko 23:24 06.02.2011

Re: dejavu:

topcat
treceoko


P.S. Mislim da bi bio red da se oglasi neko iz urednistva.


Zaista nemate ništa drugo u priručnicima do batina, brisanja i prijetnji tužbama?

Ako su dostupne informacije netočne, neka se dotični pobrinu da iste ne ostavljaju po netu.
O bilo čemu napisanom i objavljenom svatko ima pravo izreći stav. Mogli ste nešto naučiti o tim slobodama za koje se kao fol zalažete.


Mislim da se obracate na pogresnu adresu.
O Dusici i ITC znam onoliko koliko pise ovde i na njihovom sajtu.
Iznosim svoje misljenje o blogu, kao ustalom i vi.
Na to imam prava i ja ili samo vi koji se slazete sa autorom?

topcat topcat 23:24 06.02.2011

savjeti, povoljno:

Da li to znaci da ja mogu da napisem da je recimo kraljmajmuna neko ko zlostavlja decu, navodeci njegovo pravo ime i prezime i da mu zato smetaju ljudi poput Dusice i da ne odgovaram za to?


Navodeći javno ime i prezime nekoga tko inače piše pod nikom, dovodiš se u situaciju da budeš baniran/a. To se zove napad na privatnost.

Ako se radi o zlostavljaču, bilo bi mudro to argumentirati.
Na blogojavnosti je da procijeni da li će ti povjerovati i popljuvati KM-a ili će te proglasiti za još jednog provokatora.
treceoko treceoko 23:30 06.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Navodeći javno ime i prezime nekoga tko inače piše pod nikom, dovodiš se u situaciju da budeš baniran/a. To se zove napad na privatnost.


A kako se zove nazvati nekog lopovom i prevarantom, a nemati dokaze za tako nesto?

Vidim razumete se u pravila, pa me zanima da li je moguce da ljudi koji pisu pod nikom nemaju nikakvu odgovornost za to sto pisu?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:42 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

treceoko

Da li to znaci da ja mogu da napisem da je recimo kraljmajmuna neko ko zlostavlja decu, navodeci njegovo pravo ime i prezime i da mu zato smetaju ljudi poput Dusice i da ne odgovaram za to?


To znači, trećeoko, da ukoliko bi ga prijavili ITC-u kralj majmuna bi odmah bio uveden u Centralni registar izvršilaca seksualnih delikata. Jer, upravo to predlaže i piše direktorka ITC.

"Svaka prijava sumnje ili saznanja o krivičnim delima koja se tiče emocionalnog, fizičkog i seksualnog zlostavljanja, počinjenog u ma kom privatnom ili javnom prostoru, mora biti evidentirana, zavedena - žargonski rečeno - „kao krivica, a ne kao prekršaj" i time automatski biti unešena u Centralni registar, u ovom slučaju izvršilaca seksualnih delikata."

O tome je ovaj blog, trećeoko, ne o blaćenju, već o nebulozama koje retko ko razume (od onih koji su čitali njene postove na blogu b92), a pitanja direktorki ne vredi postavljati, ona na njih ne odgovara.
topcat topcat 23:54 06.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

treceoko

A kako se zove nazvati nekog lopovom i prevarantom, a nemati dokaze za tako nesto?


Ako netko sa završenom srednjom ekonomskom glumi psihologa u incest trauma centru, onda je taj prevarant. Ako za svoju prevaru traži donacije onda je i lopov. Ne znam šta je nejasno.
Ako su objavljene informacije (na osnovu kojih je ovo zaključeno) neistinite, mislim da je ostavljeno sasvim dovoljno i vremena i prostora da se stvar pojasni.

Pravila smo valjda svi pročitali prilikom registracije.
Goran Vučković Goran Vučković 23:58 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

"Svaka prijava sumnje ili saznanja o krivičnim delima koja se tiče emocionalnog, fizičkog i seksualnog zlostavljanja, počinjenog u ma kom privatnom ili javnom prostoru, mora biti evidentirana, zavedena - žargonski rečeno - „kao krivica, a ne kao prekršaj" i time automatski biti unešena u Centralni registar, u ovom slučaju izvršilaca seksualnih delikata."

Biće to interesantno gledati - neosuđeni mogu da ih tuže za klevetu, a osuđeni za povredu privatnosti ličnih podataka, po odgovarajućem zakonu (videti kod Šabića).
treceoko treceoko 23:59 06.02.2011

Re: Ne znam za ostale

O tome je ovaj blog, trećeoko, ne o blaćenju, već o nebulozama koje retko ko razume (od onih koji su čitali njene postove na blogu b92), a pitanja direktorki ne vredi postavljati, ona na njih ne odgovara.


Samo o tome?


Da su razlozi nerazumljivi ne slažem se. Razlozi su razumljivi: jednostavno, centralna delatnost nije centralna delatost. Centralna delatnost je skupiti što više para od donatora. Nema drugog objašnjenja.


Zašto je moj tekst postavljen na Blog? Pre svega zato što se osećam prevarenim. Duboko verujem da nisam jedini. A možda će biti neke društvene koristi, možda će neko od donatora pročešlja na šta se sve troše njihovi novci. A i moja država i moj grad daju moje novce ITC-u.

Nije moralno obmanjivati čitaoce, blogere, nikoga. A najnemoralnije je varati žrtve. Bojim se da ovde ima i toga.

Što se mene tiče ja poručujem Dušici Popadić da se ODMAH mane ovog posla. A USAID-u i drugim donatorima poručujem da se njihove pare troše ko zna na šta, samo ne na ono što bi zaista trebalo da rade. I da ODMAH provere šta ta ekipa stvarno radi.

ja ne znam kakav um može na ovako nečemu da uzima pare, pravi ime...jezivo!



muka mi je of ovih sto zacicu evara hoce da uvedu bolesne zakone i pravila koje na resavaju probleme vec samo stvaraju nove

Kad se pomenuta "aktivistkinja" pojavila na blogu, odmah se videlo o čemu se radi. Koga prevariti za novac je ono što joj je najvažnije. Drugo je širenje mržnje prema muškarcima.

I dobro je što imaju loš PR. Mogli su da nas varaju dugo, dugo da nije tako.
Ako imaš neku informaciju o njima/njoj bilo bi dragoceno da je postaviš. Možda sam se ja zaleteo a one su u stvari prave humanitarne lez...uups borkinje.


Treba jos?
topcat topcat 00:01 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

"Svaka prijava sumnje ili saznanja o krivičnim delima koja se tiče emocionalnog, fizičkog i seksualnog zlostavljanja, počinjenog u ma kom privatnom ili javnom prostoru, mora biti evidentirana, zavedena - žargonski rečeno - „kao krivica, a ne kao prekršaj" i time automatski biti unešena u Centralni registar, u ovom slučaju izvršilaca seksualnih delikata."


Aha, znači možemo prijaviti Dušicu Popadić zbog sumnje da je emocionalno zlostavljala malodobnu djevojku, što je vidljivo iz članka koji je postirao Lib?

Ili se podrazumijeva da trebamo prijavljivati samo muškarce?
treceoko treceoko 00:04 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Ako netko sa završenom srednjom ekonomskom glumi psihologa u incest trauma centru, onda je taj prevarant. Ako za svoju prevaru traži donacije onda je i lopov. Ne znam šta je nejasno.
Ako su objavljene informacije (na osnovu kojih je ovo zaključeno) neistinite, mislim da je ostavljeno sasvim dovoljno i vremena i prostora da se stvar pojasni.


Vi stvarno mislite da su svi ti koji su dali pare ITC-u sa Dusicom na celu ludi i naivni i da nisu proverili kome daju pare?
Svasta.

Prostora i vremena da se pravda kome?
Ljudima koji se kriju iza nika, a kojima se eto ne dopada sta radi taj ITC iako nista ne zna o njemu?
Ne mislite li da je malo preterano ocekivati da se neko ko nesto ozbiljno radi pravda nekome od nas?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:06 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

treceoko

Samo o tome?



Naravno, i o tome.
libkonz libkonz 00:09 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Ljudima koji se kriju iza nika, a kojima se eto ne dopada sta radi taj ITC iako nista ne zna o njemu?

Ona piše na blogu, samim tim ima i neku obavezu da odgovori.
Vi stvarno mislite da su svi ti koji su dali pare ITC-u sa Dusicom na celu ludi i naivni i da nisu proverili kome daju pare?

Retko ko proverava, mnogi polaze od pretpostavke da se neke teme neće zloupotrebljavati.
Najozbiljnija optužba protiv Dušice nije trošenje para, već linkovani tekst gde je majka jedne devojčice optužuje za najstrašnije seksualno zlostavljanje. Na takvu optužbu javnost nije dobila odgovor. Sramota treba da ih bude!
maca22 maca22 00:11 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

treceoko
Ne mislite li da je malo preterano ocekivati da se neko ko nesto ozbiljno radi pravda nekome od nas?

Naravno da ne mislim da je to preterano. Čak je razumno kad je već došla.
topcat topcat 00:13 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:


Ne mislite li da je malo preterano ocekivati da se neko ko nesto ozbiljno radi pravda nekome od nas?


Heh, a što se ne zapita, kad je već tako ozbiljno radio, što ga je dovelo u situaciju da se mora pravdati?

O anonimnosti vs. nickovi: promašen fudbal, žao mi je.
Ovdje smo SVI nikovi, a dotična se slučajno predstavila i funkcijom, dakle koristi medijski prostor za oglase.

treceoko treceoko 00:14 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Ona piše na blogu, samim tim ima i neku obavezu da odgovori.

Ne, ima mogucnost, ali ne i obavezu.

Retko ko proverava, mnogi polaze od pretpostavke da se neke teme neće zloupotrebljavati.

Odakle vam ovo?
Niko od donatora ne daje pare bez provere. Sad da li su njima vazne iste stvari kao i vama, to je drugo pitanje, ali tesko da ne proveravaju ko stoji na celu neke organizacije i na sta organizacija trosi pare.

Najozbiljnija optužba protiv Dušice nije trošenje para, već linkovani tekst gde je majka jedne devojčice optužuje za najstrašnije seksualno zlostavljanje. Na takvu optužbu javnost nije dobila odgovor. Sramota treba da ih bude!



Majka ne treba, ako je to tacno, Dusicu da tuzi u po novinama vec na sudu.
libkonz libkonz 00:19 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Niko od donatora ne daje pare bez provere.

ovo nije istina. Ponoviću: većina donatora polazi od pretpostavke da se kod ovakvih stvari neće misliti na pljačku. Ali, Katarina Rebrača je dokaz da mnogi ljudi nemaju ni zrno morala.
Tvoja prijateljica je sa svojim pisanjem jasno stavila do znanja da je puna frustracija i postoji osnovana sumnja da svoj posao, za koji nije ni osposobljena, obavlja loše po žrtve nasilja!
treceoko treceoko 00:20 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Ovdje smo SVI nikovi, a dotična se slučajno predstavila i funkcijom, dakle koristi medijski prostor za oglase.


Ako smo SVI nikovi, zasto je Dusicino pisanje oglas, a vase o Istri (sad bacih pogled i videh da ste i o tome pisali) nije?
Mozda i vas placa neka turisticka agencija, ali niste hteli to da nam otkrijete.
libkonz libkonz 00:24 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Mozda i vas placa neka turisticka agencija, ali niste hteli to da nam otkrijete.

ako je plaća turistička agencija, onda ona svoj posao ODLIČNO obavlja.
Nije problem što je Dušica plaćena za posao, problem je u načinu obavljanja posla, tj. kvalitetu.
topcat topcat 00:26 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

treceoko

Mozda i vas placa neka turisticka agencija


A možda me za blog o Mozartu platio Salieri lično...

treceoko treceoko 00:27 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

libkonz
Niko od donatora ne daje pare bez provere.

ovo nije istina. Ponoviću: većina donatora polazi od pretpostavke da se kod ovakvih stvari neće misliti na pljačku. Ali, Katarina Rebrača je dokaz da mnogi ljudi nemaju ni zrno morala.
Tvoja prijateljica je sa svojim pisanjem jasno stavila do znanja da je puna frustracija i postoji osnovana sumnja da svoj posao, za koji nije ni osposobljena, obavlja loše po žrtve nasilja!


To je vasa istina.
Katarina je optuzena i treba da joj se sudi.
Ako autor ili bilo ko drugi misli da je Dusica prevarant onda treba da se obrati nadleznim za te stvari. Ovako sve izgleda samo kao obicna kleveta.

Ja vec rekoh, ali da ponvim. Dusicu ne poznajem, a ni bilo koga drugog iz ITC-a.
Samo komentarisem kao i vi.
Ustvari mozda nismo u istom polozaju, mozda vi znate nesto sto mi ostali koji smo citali njene tekstove ne znamo.
Sutra pravo kod nadleznih sa tim, moj vam je savet.
treceoko treceoko 00:30 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

libkonz
Mozda i vas placa neka turisticka agencija, ali niste hteli to da nam otkrijete.

ako je plaća turistička agencija, onda ona svoj posao ODLIČNO obavlja.
Nije problem što je Dušica plaćena za posao, problem je u načinu obavljanja posla, tj. kvalitetu.


Na osnovu cega smatrate da ste kompetentni da procenite da ona ne obavlja svoj posao kako treba?
Poznajete nekog ko joj se obratio za pomoc, a nije je dobio?

maca22 maca22 00:30 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

treceoko
To je vasa istina.
Katarina je optuzena i treba da joj se sudi.
Ako autor ili bilo ko drugi misli da je Dusica prevarant onda treba da se obrati nadleznim za te stvari. Ovako sve izgleda samo kao obicna kleveta.

Mislite da ne trebamo da ih zavedemo u neki Registar Zloća bez da su osuđene?
treceoko treceoko 00:33 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

maca22
treceoko
To je vasa istina.
Katarina je optuzena i treba da joj se sudi.
Ako autor ili bilo ko drugi misli da je Dusica prevarant onda treba da se obrati nadleznim za te stvari. Ovako sve izgleda samo kao obicna kleveta.

Mislite da ne trebamo da ih zavedemo u neki Registar Zloća bez da su osuđene?


Kako vam volja.
Nastavite slobodno da se igrate lopova i zandara.
Ovo definitivno nije my cup of tea.
libkonz libkonz 00:34 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Na osnovu cega smatrate da ste kompetentni da procenite da ona ne obavlja svoj posao kako treba?

na osnovu budalaština iz njenih tekstova, u kojim se vidi nestručnost i agresija.
yugaya yugaya 01:16 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

treceoko

Centralna delatnost je skupiti što više para od donatora.


možda će neko od donatora pročešlja na šta se sve troše njihovi novci. A i moja država i moj grad daju moje novce ITC-u.

A najnemoralnije je varati žrtve. Bojim se da ovde ima i toga.. A USAID-u i drugim donatorima poručujem da se njihove pare troše ko zna na šta, samo ne na ono što bi zaista trebalo da rade.

na ovako nečemu da uzima pare,

ovih sto zacicu evara hoce da uvedu bolesne zakone

Koga prevariti za novac je ono što joj je najvažnije.

varaju dugo, prave humanitarne lez...uups borkinje.

... prenebregnuli ste skoro sve ostale primedbe na rad dotične i centra ....osim onih o - parama.

Jasno kao dan šta vas u stvari zanima i zašto vam smeta ovaj blog.




KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:57 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

treceoko Ovo sto vi ovde iznosite, kao i niz drugih optuzbih, a na osnovu podataka do kojih ste koliko razumem dosli guglanjem , nije ni malo naivno.
Ako nisu tacne, bojim se da bi ste mogli i vi i kuca koja je vlasnik ovog sajta, da zavrsite na sudu.

Njen stil pisanja mi se ne dopada, ali na osnovu toga ne mogu da sudim o njenom radu.

P.S. Mislim da bi bio red da se oglasi neko iz urednistva.


Pažljivo sam pregledao moj tekst i komentare. Nema straha da ću završiti na sudu.
A bezobrazni konentatori (sram da ih bude) mogu da završe na sudu. Ako vi budete tužilac. I sudija.
Od svega mi se najviše dopao vaš podvučeni detalj
možda će neko od donatora pročešlja na šta se sve troše njihovi novci. A i moja država i moj grad daju moje novce ITC-u.
Šta je ovde za sud, ljubavi moja trooka?
vesna.gm vesna.gm 13:13 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

topcat
Ne bi vikali "prijavite" niti bi pozivali u svoj centar kao da se radi o turbo povoljnom vikendu u toplicama.



Ne razumem. Šta je problem u tome što govore "Prijavite!". Pa valjda treba da se prijavi, ili ne?

Ne mogu oni od normalnog oca da naprave nešto što on nije. Ima li neki slučaj da su komšije ili neko drugi zlonameran prijavili normalnog, porodičnog čoveka pa mu napravili štetu?

Ja nisam čula za to. Samo za obrnute slučajeve: kad se nešto desi, svi kažu :"Pa, jest se čudno ponašao u poslednje vreme..."

Dakle, šta je problem u njihovom pozivu da se prijavi zlostavljanje?
maca22 maca22 13:16 07.02.2011

Re: Ne znam za ostale

vesna.gm
topcat
Ne bi vikali "prijavite" niti bi pozivali u svoj centar kao da se radi o turbo povoljnom vikendu u toplicama.

Dakle, šta je problem u njihovom pozivu da se prijavi zlostavljanje?

Po meni nikakv problem. Obrnuto, problem je sto svi koji slute - cute i ne mesaju se.
vesna.gm vesna.gm 13:23 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

libkonz

Najozbiljnija optužba protiv Dušice nije trošenje para, već linkovani tekst gde je majka jedne devojčice optužuje za najstrašnije seksualno zlostavljanje. Na takvu optužbu javnost nije dobila odgovor. Sramota treba da ih bude!


Ja ovo nisam uspela da pronadjem. Molim Vas, pokažite mi gde je.
blogovatelj blogovatelj 21:28 07.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

treceoko


kleinemutter kleinemutter 22:51 08.02.2011

Re: savjeti, povoljno:

Ne mislite li da je malo preterano ocekivati da se neko ko nesto ozbiljno radi pravda nekome od nas?


Ne treba da se pravda, nego kad vec koristi ovu opciju komunikacije, a radi ozbiljan posao na ozbiljan nacin, moze samo da nam ozbiljno isprica lepim jezikom, sta to korisno i lepo radi.
Oni tekstovi jesu nakaradno napisani, ma koju ideju nosili u sebi.
fantomatsicna fantomatsicna 23:19 05.02.2011

ITC me ne zanima..

Ali me svakako dodirnuo blog o Svratistu...sve su to nasa deca.Efekat.Sumnjam..Iako i oni koji imaju malo imaju vise od onih koji nemaju nista osim dobre volje onih koji ne zatavraju oci pred decom sa ulice...
kick68 kick68 23:49 05.02.2011

king

ja znam sa kim imam posla i odmah mi se pali crvena sijalica i dižem antene. Imam posla sa ljudima koji ne poznaju rođeni jezik, koji ovakvim izrazima kriju svoje mane, prevare, svoje promašaje i svoje novce (da upotrebim ovaj izraz iz Vojvodine). I upotreba takvih izraza mi uvek ukazuje - kao visoka temperatura, visoka sedimentacija krvi ili povećana količina belančevina u mokraći - da postoji neka upala, žarište, neka ozbiljna bolest i da snižavanje temperature i unošenje velike količine tečnosti ne rešava problem kao što ne rešava problem ni zanemarivanje loših laboratorijskih nalaza.

Jesi kralj! Preporuka!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:51 05.02.2011

Re: king

Jesi kralj! Preporuka!

Eh, tužan sam ti ja kralj.
cult cult 23:56 05.02.2011

Re: king

ja ne znam kakav um može na ovako nečemu da uzima pare, pravi ime...jezivo!
Popizdeo sam, sorry.
Ovo treba prijaviti nekom
kick68 kick68 00:05 06.02.2011

Re: king

Eh, tužan sam ti ja kralj.

Nema tu mesta za tugu. Raspaliti zestoko po laznim dobrotvorima koji profitiraju na tudjoj nesreci, (u najmanju ruku) kraljevski je potez.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 00:11 06.02.2011

Re: king

cult
ja ne znam kakav um može na ovako nečemu da uzima pare, pravi ime...jezivo!Popizdeo sam, sorry.Ovo treba prijaviti nekom

Ej, vidi. Mene najviše to zanima: kakav je to um. Ti ga "pljuješ" svom snagom a on ne raguje - mislim um. Voleo bih da kaže: ovo nije tačno, neko nam je hakovao sajt, vi ste muška šovinistička svinja, sram vas bilo,...bilo šta da kaže, samo da ne ćuti.
Dušice, radiš posao, bre, gde se podrazumeva humanost, dobra komunikacija, tolerancija,...ne samo od ponedeljka do petka!
Znam da ovo čita i ona i da čitaju njeni saradnici i razni drugi borci (dobro i borkinje, đavo vas odneo) za razne rodne, prirodne i neprirodne ravnopravnosti. Valjda će neko da reaguje.

AJMO SVI: JAVI SE, DUŠICE!
Bright Spot Bright Spot 00:12 06.02.2011

Re: king

JA VI SE DU ŠI CE
cult cult 00:24 06.02.2011

Re: king

JA VI SE DU ŠI CE


Vidi, postoji velika opasnost da ti odgovori ovako nešto

Backlash: Teškoće u postavljanju zaštite boraca za ljudska prava na javnu agendu podstaknute su i učvršćene „dance-om" između javnog i (ženskog) nevladinog sektora ili dinamikom unutar svakog pojedinačnog:
margos margos 00:36 06.02.2011

Re: king

Backlash: Teškoće u postavljanju zaštite boraca za ljudska prava na javnu agendu podstaknute su i učvršćene „dance-om" između javnog i (ženskog) nevladinog sektora ili dinamikom unutar svakog pojedinačnog:

Pročitala triput i niš' ne razumem...
jesen92 jesen92 01:28 06.02.2011

Re: king



AJMO SVI: JAVI SE, DUŠICE!

...sto se mene tice ne mora da se javlja posto je ne citam....
yugaya yugaya 02:36 06.02.2011

Re: king

Kralju, ako je za utehu i engleski im je isto toliko neljudski :(

Sramota da su oni perjanica nečega što bih , da su iole smisleni, podržala bez razmišljanja. Ovako, muka mi je da znam da na tu adresu stižu pare od silnih donacija (moje neće to budite sigurni).
st.jepan st.jepan 02:54 06.02.2011

Re: king

znam da na tu adresu stižu pare od silnih donacija (moje neće to budite sigurni).

O, ne brini, stizu im i toje i moje, sve su to nase pare.
Ako i nisu, ako su strane, mogle bi da budu nase, tj da nam svima koriste, kad ne bi zavrsavale u pogresnim rukama.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 02:59 06.02.2011

Re: king

Mislim da bi poreski službenici trebali da pročešljaju dokumentaciju ITC.
yugaya yugaya 03:06 06.02.2011

Re: king

st.jepane nisam sigurna da li znaš da već evo šestu godinu krckam negde...i od poreza imam pravo godišnje da 1% doniram...kome hoću, a njima neću bogami, kao ni udruženju za borbu protiv raka koje je zasedalo u istom ekstremno skupom hotelu kada sam i ja statirala neki godišnji trening... mislim se u sebi stigle baje iz Dajmlera, sedam novih mečki se naslagalo na parking, kad ono jok - humanitarci na mesečni sastanak i to samo jedne regije u državi ...

A od lično "mojih" para se daje u institucije gde su direktori malo drugačiji ljudi.
Hansel Hansel 23:13 06.02.2011

Re: king

Ej, vidi. Mene najviše to zanima: kakav je to um. Ti ga "pljuješ" svom snagom a on ne raguje - mislim um. Voleo bih da kaže: ovo nije tačno, neko nam je hakovao sajt, vi ste muška šovinistička svinja, sram vas bilo,...bilo šta da kaže, samo da ne ćuti.
Dušice, radiš posao, bre, gde se podrazumeva humanost, dobra komunikacija, tolerancija,...ne samo od ponedeljka do petka!
Znam da ovo čita i ona i da čitaju njeni saradnici i razni drugi borci (dobro i borkinje, đavo vas odneo) za razne rodne, prirodne i neprirodne ravnopravnosti. Valjda će neko da reaguje.

AJMO SVI: JAVI SE, DUŠICE!

Mislim da je nećeš "dozvati", tj. da se neće odazvati. Imao sam prilike da budem u prostoriji gde je bila "prinuđena" na dijalog, neku vrstu provere konstrukcija koje iznosi (bili su to istovetni primeri navedeni u jednom od nastavaka, onaj o profesoru onanisti i učitelju i učiteljici na poljskoj nastavi). Ništa nisu pomogle dobronamerne sugestije, to kao da je sve udaralo u zid. Ne bih da iznosim svoje pretpostavke, ali svakako je reč o prilično introvertiranoj, činilo mi se čak i rigidnoj osobi i malo mi je žao što je ona kao ličnost na tapetu, a, opet - sama se eksponira kako se eksponira. Ne bih rekao da se time bavi iz materijanih pobuda, a to jeste veliki problem kod nekih udruženja, da ne kažem NVO-a - ne može se živeti i raditi od vazduha. Ovo kažem načelno. Ima ih raznih, a ja o ITC-u ne znam ništa više od vas...
kleinemutter kleinemutter 22:59 08.02.2011

Re: king

yugaya
st.jepane nisam sigurna da li znaš da već evo šestu godinu krckam negde...i od poreza imam pravo godišnje da 1% doniram...kome hoću, a njima neću bogami, kao ni udruženju za borbu protiv raka koje je zasedalo u istom ekstremno skupom hotelu kada sam i ja statirala neki godišnji trening... mislim se u sebi stigle baje iz Dajmlera, sedam novih mečki se naslagalo na parking, kad ono jok - humanitarci na mesečni sastanak i to samo jedne regije u državi ...

A od lično "mojih" para se daje u institucije gde su direktori malo drugačiji ljudi.


Molim te kad vec mozes da doniras, doniraj nama učila u školi. Eh, šta bi djacima i meni značio video bim ili smart tabla.
Ma, može i obicni tv + dvd player.
st.jepan st.jepan 00:14 06.02.2011

Gorda čutnja

centralna delatnost nije centralna delatost. Centralna delatnost je skupiti što više para od donatora

Da, tu je najverovatnije point.
Imam utisak da se razvila čitava jedna subkultura tih NVO i da je osnovna delatnost večine njih, grebanje od raznih fondova i komisija, koje ne dele svoje, nego nečije tudje novce.

A sto se tiče tih Popadickinih blogova, evo i ja sam se jednom, zarad neobaveštenosti, zeznuo, pa to pročitao, cak i napiso komentar..., najozbijnije se uneo u problem, pokušao nešto onako razložno i konstruktivno, ali nikakvog odgovora, niko ni da mi kaže, nemas ti batice pojma (priznajem, nemam), saće ti ja objasnim..., jednostavno ništa, samo ponosita čutnja!
Jukie Jukie 00:21 06.02.2011

Kad smo već kod familija

Interesuje me ako je neko ovih dana išao u prodavnicu Familija, da li su dobili one čokolade za kuvanje (sa njihovim brendom "Pametno" ) koje su mnogo dobre, jer se meni ne ide preko pola grada da bih pogledao u raf i video da tamo stoje samo tegle sa kremićima.
zoja444 zoja444 00:39 06.02.2011

Re: Kad smo već kod familija

Jukie, ti si definitivno najduhovitiji na celom blogu.
ovo je kompliment.

cult cult 00:44 06.02.2011

Re: Kad smo već kod familija

Jukie, ti si definitivno najduhovitiji na celom blogu.
ovo je kompliment.


Mene je ovaj Jukijev komentar podsetio, te sam ga i pročitao u Taško Načić style...evo recimo kao u ovoj legnedarnoj sceni u kafani u Radovanu III

Olga Medenica Olga Medenica 00:36 06.02.2011

Nesto nije u redu

[url=http://blog.b92.net/text/2028/Nakaradne-nove-reci-za-profesionalne-titule-u-zenskom-rodu/][/url]Pokusala sam da procitam jedan od navedenih tekstova pre neki dan i zaista nisam daleko odmakla.

Sto se tice shatro PC jezika i ja sam se pre...nekog vremena oglasila na tu temu
na ovom Blogu:

http://blog.b92.net/text/2028/Nakaradne-nove-reci-za-profesionalne-titule-u-zenskom-rodu/

Izvinjavam se sto ovo nije link, ta opcije ne radi sa ovog teksta.
shumska shumska 00:54 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

ovo je, kralju, opako tragično
ivana23 ivana23 01:16 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

Olga Medenica

Sto se tice shatro PC jezika i ja sam se pre...nekog vremena oglasila na tu temuna ovom Blogu:
Nakaradne nove reci za profesinalne titule u zenskom rodu
Izvinjavam se sto ovo nije link, ta opcije ne radi sa ovog teksta.


Mala pomoc
yugaya yugaya 09:04 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

Vizuelno predstavljanje klijentkinjinih/klijentovih problema olakšava i pomogačici/pomagaču i klijentkinji/klijentu da steknu tačan uvid ne samo o osobama koje su uključene, već i o tome kako klijentkinja/klijent doživljava interakciju tih osoba.


jedan/jedna pasus/paragraf prevoditeljke/prevoditelja ITC-a.

link
vhedrih2 vhedrih2 09:49 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

http://blog.b92.net/text/2028/Nakaradne-nove-reci-za-profesionalne-titule-u-zenskom-rodu/


Nevezano za ovu temu, ali - procitah. Sjajan tekst! :) Svaka cast. Potpisujem skroz.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:59 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

Olga Medenica je jedna od prvih koja se oglasila po temi tzv Rodno senzitivnog jezika. Na pravoj strani. Da joj se dodeli spomenica.
Olga Medenica Olga Medenica 13:48 06.02.2011

Re: Nesto nije u redu

Hvala!
Mada, nekada se pitam, ima li uopste svrhe pisati bilo sta.
Pas laje, karavan prolazi, zar ne?
seceranac seceranac 08:30 06.02.2011

svaka ti cast

e svaka ti cas,

muka mi je of ovih sto zacicu evara hoce da uvedu bolesne zakone i pravila koje na resavaju probleme vec samo stvaraju nove

Samo da kazem da doticna gospodza ipak cita i radi na blogu i brise moje postove

Biljana 77 Biljana 77 09:36 06.02.2011

Jedna velika primedba

Polažeš puno na jezik i na ono što izborom određenih reči sugerišemo. Onda promeni naslov ovog bloga jer njime sugerišeš jedan krajnje neozbiljan i posprdan odnos prema seksualnom nasilju. Što se teksta tiče, davno niko ništa ovoliko ozbiljno napisao nije.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:15 06.02.2011

Re: Jedna velika primedba

Biljana 77
Polažeš puno na jezik i na ono što izborom određenih reči sugerišemo. Onda promeni naslov ovog bloga jer njime sugerišeš jedan krajnje neozbiljan i posprdan odnos prema seksualnom nasilju. Što se teksta tiče, davno niko ništa ovoliko ozbiljno napisao nije.


Ja sam samo parafrazirao njihov naslov SEKSUALNO NASILJE U ŠKOLSKOM KONTEKSTU - PRIJAVITE. Možda ne baš uspešno kako sam želeo. Želeo sam da se podsmevam NJIMA. Ne može se protiv njih baš mrtav ozbiljan. Da sugerišem naslovom neozbiljan i posprdan odnos prema seksualnom nasilju?! Mislim da nije baš tako. A s obzirom da su mi njihovi tekstovi na BLOGU B92 bili glavni izvor informacija tako sam se odlučio za naslov.
Blogeri žive brzo (rokovi ) pa se omakne i neka nepreciznost, sedim sam i nemam urednika inače bih možda razmislio i promenio. Sad je kasno.
Hvala za pohvalu
Biljana 77 Biljana 77 11:08 06.02.2011

Re: Jedna velika primedba

Ja sam samo parafrazirao njihov naslov SEKSUALNO NASILJE U ŠKOLSKOM KONTEKSTU - PRIJAVITE. Možda ne baš uspešno kako sam želeo. Želeo sam da se podsmevam NJIMA. Ne može se protiv njih baš mrtav ozbiljan. Da sugerišem naslovom neozbiljan i posprdan odnos prema seksualnom nasilju?! Mislim da nije baš tako.

Sve je jasno, nema razloga za ljutnju. Meni je zasmetala baš ta parafraza, ali može biti da su mi uši preosetljive. Imala sam potrebu da kažem, toliko.
vhedrih2 vhedrih2 10:03 06.02.2011

Mozda

Mozda su samo kompjuterski nepismeni, a blogove im postavlja neko drugi? To moze da objasni i izostanak odgovora na komentare i los sajt i katastrofa tekstove i nekulturno ponasanje na blogu - nisam siguran u kojoj meri ljudi koji nisu navikli na dinamicnost diskusije po blogovima mogu da svare komentare koji im stizu i da znaju sta je pristojno ponasanje. A pogotovo je tesko organizovati da neko drugi u tvoje ime odgovara uverljivo na komentare. Npr. ako blogove postavlja neki mladji saradnik ili organizacijski "momak/devojka strucan sa kompjutere" u seficino ime nije verovatno da bi on sad mogao i da odgovara na komentare u njeno ime. Ja znam da jos ima ljudi koji elektronski komuniciraju tako sto nekom diktiraju sta treba da napie, on napise i oni onda salju u njegovo ime. POgotovo ljudi na komandnim polozajima. Srbija je ovo...

Ali istina, po informacijama koje vidim da ljudi iznose lici i na NGO industriju (glavna delatnost - skupljanje para od donatora, a usput jos kao i urade po nesto humanitarno cisto da imaju sta da pokazu donatorima ako ovi traze) ili jos gore zloupotrebu teme za neke druge ciljeve (promociju licnih ideoloskih/verskih/politickih ciljeva preko satro humaniratrnog rada).
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:26 06.02.2011

Re: Mozda

Mozda su samo kompjuterski nepismeni, a blogove im postavlja neko drugi? To moze da objasni i izostanak odgovora na komentare i los sajt i katastrofa tekstove i nekulturno ponasanje na blogu - nisam siguran u kojoj meri ljudi koji nisu navikli na dinamicnost diskusije po blogovima mogu da svare komentare koji im stizu i da znaju sta je pristojno ponasanje


E, da je tako da su kompjuterski nepismeni. Na žirafu na sajtu im je skrenuta pažnja ihahaj od kad! Ništa. Kao da govoriš zidu.

Njima je računar jedno od osnovnih sredstava za rad. Ja sam se potrudio pa sam lutao po njihovom sajtu iako je to vrlo naporno. Vrlo su aktivni i računar koriste samo tako. Uostalom dobili su VIP status ovde, umeju da postavljaju tekstove, umeju da brišu komentare, svašta umeju samo ne umeju da kažu šta rade i šta misle.

A potrudiću se da napišem par pisama našim ministarstvima i drugim ustanovama koji su verovali u misiju ITC-a. Bilo bi korisno da i čitaoci koji imaju konekcije ka Ministarstvima i ustanovama koji se pominju kao donatori (Min. zdravlja, Rada i socijalne politike,...) pošalju par rečenica i par linkova na njihove adrese.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:02 06.02.2011

Re: Mozda

Na žirafu na sajtu im je skrenuta pažnja ihahaj od kad! Ništa. Kao da govoriš zidu.


samo pretpostavljam, ne znam, da su žirafu stavili kao simbol, ono, kada se govori ono što opažamo, što osećamo i šta trebamo, znači iskren govor, za razliku od govora zmije, kao jezika netoleranacije, mržnje, agresije itd.

kažem, pretpostavljam, jer slučajno znam za jezik žirafe i jezik zmije, te da neki terapeuti koriste lutke žirafe u radu s decom.

iz konteksta sajta se to ne vidi.

priznajem, iako sam se trudila, nisam uspela da razumem tesktove koji su objavljeni. mislim, razumem sta hoce da kazu, ali ne razumem čemu takav otudjeni jezik, kome je namenjen, koga treba da inspiriše?

ovako kako je uradjeno, imam utisak, volela bih da je pogrešan, da je namenjen prevashodno donatorima, a ne žrtvama nasilja i onima koji nasilje prepoznju.

isto priznajem, zaintrigirala me količina negativnih komenara i izostanak pozitivnih, što je neverovatno za ovakvu tematiku na koju su svi ljudi osetljivi. meni ne smeta čak ni novogovor, politički korektan, varim i "borkinja" i "psihološkinja" i šta ja znam. Ali mi smeta nedostatak osećajnosti i samilosti. Slika žirafe nije dovoljna, bez objašnjenja je promašaj.

na žalost, bojim se da verovatno opravdane kritike ovog sajta i rada blogerke aktivistkinje, ne vode nigde. Jer se lako prikazuju kao stigma prema temi i lako zloupotrebljavaju po sistemu "vidite kako je nama teško svi su protiv nas i onoga što radimo".još će da ispadne da su ljudi ovde protiv registracije predatora, zato što ukazuju na propuste, da im ne smetaju seksulani zlostavljači dece, ili da nalaze da takvih u Srbiji nema. a to nije tačno, ali se lako prikazuje kao "tačno" u izveštaju.

a reč je samo o tome da takva tema ne može da se odrađuje postavljanjem hladnih, otudjenih, parolaškuh i nerazumljivih tekstova, po sistemu "ispunili smo kvotu", objavili smo.

da skratim, iz mogu ugla, nema zida prema temi i ovakvom aktivizmu, ali ima prema nehumanom pristupu. razumem gnev i iritiranost kralja majmuna. i meni igra u stomaku.






Biljana 77 Biljana 77 11:18 06.02.2011

Re: Mozda

Potpisujem sve što je Vesna rekla + da je citiram sa njenog davnašnjeg bloga:
Ako hoćete nekažnjeno da izvršite zločin i da još pri tome perverzno uživate, zlostavljajte decu. To je najkraći, sarkastični, zaključak boraca i aktivista protiv pedofilije. Jer, samo jedan od deset počinioca završi na sudu, a tek svaki dvadeseti biva osuđen. Poražavajuće činjenice govore da deca zlostavljanje kriju, roditelji negiraju, a sudstvo, socijalni radnici, policija i lekari prečesto zločin jednostavno ignorišu.


Link za taj odličan tekst.
yugaya yugaya 11:30 06.02.2011

Re: Mozda

još će da ispadne da su ljudi ovde protiv registracije predatora, zato što ukazuju na propuste, da im ne smetaju seksulani zlostavljači dece, ili da nalaze da takvih u Srbiji nema. a to nije tačno, ali se lako prikazuje kao "tačno" u izveštaju.


Vesna ja sam izrazito za stvaranje centralnog registra seksualnih prestupnika, bilo je o tome govora na blogu Freedom of Information:

http://blog.b92.net/text/15739/%E2%80%9CREGISTAR-MONSTRUMA%E2%80%9D-%E2%80%93-RESENJE-ILI-SAMOZAVARAVANJE/

Mislim da način kako na tu temu *progovara* ITC nanosi ogromnu štetu diskusiji i eventualnoj inicijativi za njegovo osnivanje.
Biljana 77 Biljana 77 11:36 06.02.2011

Re: Mozda

Mislim da je Vesna htela da ukaže na način na koji situacija može biti predstavljena od strane sastavljača izveštaja, a ne da su blogeri/javnost protiv formiranja takvog registra.
yugaya yugaya 11:41 06.02.2011

Re:sastavljači izveštaja

Znam - još gore što njihov blog na tu temu normalnoj osobi stvara stav protiv registra, njihovu verziju predloga ni u ludilu ne potpisujem.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:26 06.02.2011

Re: Mozda

Vesna Knežević Ćosić samo pretpostavljam, ne znam, da su žirafu stavili kao simbol, ono, kada se govori ono što opažamo, što osećamo i šta trebamo, znači iskren govor, za razliku od govora zmije, kao jezika netoleranacije, mržnje, agresije itd.

kažem, pretpostavljam, jer slučajno znam za jezik žirafe i jezik zmije, te da neki terapeuti koriste lutke žirafe u radu s decom.

iz konteksta sajta se to ne vidi.


Preko žirafe na ITC sajtu ide tekst:

Zdravo
Želim samo da vidim da li si tu
I vidim –
Da jesi !
Napolju je lepo vreme
A ti, u 12:13
Sediš pred računarom
Dobro..
Odoh ja u šetnju
Poljubac . . . !
I prijatna zabava . . . !
. . . Ćao ! ! !

Ja sam to preveo ovako:
gledaš ovaj blesavi sajt? neko te je silovao? baš si glup što gledaš ovaj sajt. nema tebi pomoći. idem ja u šetnju a ti razmisli.

libkonz libkonz 10:43 06.02.2011

Svaka čast

Kad se pomenuta "aktivistkinja" pojavila na blogu, odmah se videlo o čemu se radi. Koga prevariti za novac je ono što joj je najvažnije. Drugo je širenje mržnje prema muškarcima.
Žalosna smo mi zemlja kada ove budalaštine mogu da prođu. Plus što se zloupotrebljava jedna tako bitna tema.
I šta je više to sa lezbijskim aktivistkinjama? Može li žena koja nije lezbejka da se bori za nešto dobro u ovom društvu? Jesu li samo lezbejke pametne?
Ukucao sam njeno ime na guglu i evo šta sam dobio:
U tom pismu "M. Radenković" tvrdi da je njena šesnaestogodišnja ćerka doživela seksualno nasilje od komšije, posle čega je počela da odlazi na psihološke tretmane u Incest trauma centar. Tamo joj je, navodno, terapeut bila psiholog Dušica Popadić. Kako se u pismu dalje navodi, Popadićeva je njenoj ćerki rekla "da treba voleti samo devojke, bežati od muškaraca, jer oni siluju, tuku devojke i žene".

- To su joj pričali u Incest centru. Pogledala sam njihov veb i na Guglu (internet pretraživač) ukucala ime njenog terapeuta Dušice Popadić. Našla sam je na veb sajtu Labrisa i pročitala da Popadićeva vodi psihološko savetovalište za lezbijke. Tamo piše da je psiholog i to sam ispitala. Nije. Završila je srednju ekonomsku. Bila je nekoliko meseci na kursu u Americi - ističe između ostalog "M. Radenković".

Ne razmatrajući stavove navedene u ovom intrigantnom pismu, reporteri Kurira pokušali su da, tragom informacije o odnosu između devojčice i Popadićeve, provere da li se to stvarno desilo, kao i da čuju komentar Dušice Popadić na sve što je objavljeno u konkretnom slučaju.

Međutim, u Incest trauma centru su, nakon što su saslušali o čemu se radi, rekli da Dušica Popadić nije tu i da neće dolaziti, kao i da ne mogu da nam daju njen broj telefona. Na pitanje da li neko drugi iz te organizacije može da komentariše slučaj, dobili smo odgovor da ne može.

Isto je bilo i sa "Labrisom". Kurir nije mogao da stupi u kontakt sa Dušicom Popadić, a od službenika te organizacije dobili smo informaciju da ta organizacija neće komentarisati slučaj.
libkonz libkonz 10:48 06.02.2011

Re: Svaka čast

Akcenat na to da je "psiholog" završila samo srednju ekonomsku školu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:53 06.02.2011

Re: Svaka čast


libkonz Svaka čast
Kad se pomenuta "aktivistkinja" pojavila na blogu, odmah se videlo o čemu se radi. Koga prevariti za novac je ono što joj je najvažnije. Drugo je širenje mržnje prema muškarcima.
Žalosna smo mi zemlja kada ove budalaštine mogu da prođu. Plus što se zloupotrebljava jedna tako bitna tema.
I šta je više to sa lezbijskim aktivistkinjama? Može li žena koja nije lezbejka da se bori za nešto dobro u ovom društvu? Jesu li samo lezbejke pametne?
Ukucao sam njeno ime na guglu i evo šta sam dobio:


Libkonz, ja sam ovo video ali nisam želeo da ispalim i ovaj argument da me ne bi optužili da sam muška šovinistička svinja. A pomislio sam da Kurir nije najpouzdanij izvor.
Možda Azdejković ima neke pouzdanije informacije

Imamo ovde među komentatorima izrazito stručne ljude u oblasti psihologije. Možda oni mogu da pomognu.

Znaš šta, ako se pokaže da je ovo što libkonz navede u vezi sa Dušicom Popadić tačno umreću od tuge
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:56 06.02.2011

Re: Svaka čast

libkonz
Akcenat na to da je "psiholog" završila samo srednju ekonomsku školu.

Onda ona nije psiholog, ona je psihologinja (vidi u rečniku RRJ: psiholog bez fakulteta, sa završenom srednjom ekonomskom, uspeh jako vrlo dobar).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana