Životinjski svet

Postoji Samo Jedan Bog I $, Je Njegov Prorok...

eizo RSS / 03.03.2011. u 02:08

...To whom it may concern...

  Ovaj tekst je nastao kao posledica nedostatka isprava jedne osobe koju necemo imenovati, i dok njen muz ne nadje pare za podmicivanje Egipatskih granicara, i dok se to ne sredi sleduje vam, jelte, zna se, zauzmi pozu, opusti misic...

  Dakle, tekst kao takav obilovace glupostima, psovkama, zajedljivim detinjastim zajebavanjem, vredjanjem Srpskog i svih ostalih naroda koji mi dodju pod ruku, i to bi bilo to...

  A da, odgovor na smisao zivota i sve, je na kraju teksta...

 

  Postovani braco i sestre pioniri, obracam vam se u ovom teskom trenutku po narod Srbije sa bolom u dusi i nekim crvenilom na bulji, pa ako neko ima iskustva sa dermatoloskim problemima te vrste ja vas iskreno ko covek i nindza molim, da slike i detaljan opis problema saljete na kancelariju predsednika Srbije, taj ionako nista ne radi, mislim meni nece puno pomoci ali cu se bar bolje osecati znajuci da ga neko zajebava koliko i on Srbe.

  Hvala.

 

  A sad ono najvaznije, ono vazno, dakle u ovom trenutku kada je najveci sin nasih Arapskih naroda i narodnosti podlo i zlocinacki napadnut od strane navodnog "naroda" Libije, nasa mala, naravno nevladina organizacija "VASI" (svaka slicnost sa parazitskim organizmom je slucajna) je odlucila da organizuje fond za pomoc Muameru Gadafiju, pozivaju se svi, da svako u skladu sa svojim mogucnostima donira sredstva u fond.

  Uveravamo sve donatore da ni jedan jedini dinar nece biti potrosen na gluposti tipa lekovi i hrana, vec samo i iskljucivo na ono najpotrebnije. Keve nam.

  Dakle, nabavka sminke za licnu gardu, hemijskog i bioloskog oruzja, kao i na isprobavanje istog na deci, tako da cak iako  niste u mogucnosti da pomognete finansijskim sredstvima a imate dete u skoli koje redja keceve i sramoti familiju, a vi se crvenite na roditeljskom, greota' da se baci, sto bi reko nas narod.

 Molim vas da pored bratskog odnosa sa nasim prijateljem u Libiji imate u vidu i bratski odnos nase industrije oruzja koja mu sve ove godine blagostanja u Libiji izvozi oruzje a posebno municiju koju on dalje salje u Sudan preko Cada, time izbegavajuci razne internacionalne, nepravedne i nicim izazvane zabrane na uvoz oruzja i municije. Aman ljudi Afrika je to, nije to kao kod nas da municija raste na drvetu, tamo je situacija teska, i ako mi ne pomognemo genocid pa ko ce !?!?

Sudan Naftna Polja
Sudan Naftna Polja
 

Sudan/Narodi
Sudan/Narodi

 

 

 

 

 

 

 

 

  Setite se rata u Bosni, i u najtezim vremenima nasa industrija je uspevala da postignezavidne razultate, a tamo su ratovala samo tri naroda, dabro ajde, dva naroda i jedan sto se folira, al' ajde.

  Pogledajte mapu gore, RAZMISLITE O POTENCIJALU ZA PROSEIRENJE PROIZVODNJE BREE, treba samo malo da ih zavadimo bre i ima da ratuju milion godina, malo su se sad smirili ali svaki biznis ima svojim uspona i padova, cim jug napravi svoju drzavu ima i njih da naoruzamo, pa onda kad na severu krenu plemena da se tamane, bice ljudi posla preko glave, ima da nam skoce penzije ko kad Dinkic laze.

  Razmislite ozbiljno da li par zivota tu i tamo vredi gubljenja posla koji odrzava nasa industriju tik iznad linije sranja u koju moze lako da se potone, a onda smo, razume se, u govnima, jer ne moze vise da se valja oruzje i ratuje sa Hrvatima u isto vreme kao u dobra stara vremena. Ova najnovija kriza u Americi, gde je cena zemljista naglo opala je veoma potresla Srpsku ekonomiju, zasnovanu na prodaji oruzja i municije Libiji, Sudanu, Burmi, i svim ostalim fasisticko nacistickim rezimima.

  Dajte ljudi ozbiljno, to su crnci i Arapi, nisu to ljudi, ko vi i ja, mislim niko o tome nece da izvestava pa da imamo mi sad neceg tu da se stidimo, mislim evo vec su se oni tamanili i ubijali u Darfuru ali eto bas kad je trebalo da se izvestava o tome nestala je bela devojcica u Portugalu, i naravno da su svi morali da izvestavaju o tome, e sad sto je par miliona ljudi umro u Darfuru, jebiga brate, los tajming.

  Uostalom  vec smo to radili zlatnih devedesetih pre nego sto je izbila ova nicim izazvana demokratija.

Srbi u Zairu...
Srbi u Zairu...

 

 

 

 

 

  Dajte ljudi pa evo skoro je Angela Merkel, Nemacka kancelarka, rekla kako treba malo da se koncentrisemo na Evropsku rasu, prosto je zena uzasnuta cinjenicom da bre sve te radne jedinice sa istoka i i ostalih zemalja nece da idu kuci, ona je lepo mislila da su oni tu dosli malo da rade pa ce da odu kad ono...

 Dejvid Kamerun, Britanski premijer, isto, lepo covek reko' da je multiculturalism mrtav i da ce se okanuti takvih gluposti.

  Svajcarci, su isto primetili da se ovi muslimani u poslednje vreme ponasaju ko ljudska bica, pa cak hoce i svoje dzamije sa sve minaretima bre, TO MOZE NEKOM OCI DA ISKOPA, ALO ?!?!.

  Evo i gospodja Michele Alliot-Marie je ponudila Tuniskoj vladi pomoc u suzbijanju te "narodne" revolucije, znaju koliko je ozbiljna ta suluda ideja o slobodi, demokratiji i tim suludim glupostima.

  Ukratko moze se zakljuciti da je stav EU povodom ovih nemilih dogadjaja od Maroka do Bahrejna bio jedinstven i pozitivan po njihove industrije.

  A  valjda je svima jasno da je cilj Srbije, EvroAtlanske integracije dakle integracija pravo u okean, na pola puta izmedju Evropskog ajde da pomognemo diktatorima, i Americkog ajde da cutimo i da cekamo da nas prijatelj pobije sve demonstrante.

 

  Da li znate da kad vi ovo budete citali Gadafijeva 32 Brigada (kao JSO samo sociopata do psihopate) ce vec napasti predgradje Zavije, i obicni ljudi ce se boriti protiv njih i ginuti da bi bili slobidni. Kako se prica pripadnici specijanih jedinica Zimbabvea granicu su presli pre 7-8 sati kod Tuave da pomognu cika Gadafiju, placenici iz Cada su vec odavno krenuli iz Tripolija ka Sirti.

  I ja moram da priznam da sam odusevljen Srbima kao narodom ovih dana, takva tiha podrska jednom fasizma, istog kalibra kakvog su do pre par godina i sami trpeli sad tiho podrzavaju ili cute, covek bi ocekivao da ce bar neko ispred Canavasa da kaze nesto pozitivno od tim ljudima koji se tamo bore za svoju slobodu jer se cesto hvale cinjenicom kako su izmislili nenasilan otpor (Nelson je ujeo cuvara, znaci folirao se, dvadeset godina...koja pi...), mislim izaci ce neko od ovih iz LDP malo da jede govna, mozda ce drug predsednik da se seti kako je bilo buditi se svaki put kad ispred kuce zaskripe gume kola, nije ocigledno mu se parada u Libiji mnogo dopala. Sta znam, reko' izaci ce mozda neko da proslavi tu pobedu ljudi i slobode nad fasizmom al eto...

  A eto do skoro nisam znao, i u Egiptu i u Libiji su bili protesti ispred Americkih ambasada kad je Jugoslavija bila bombardovana.

  Toliko tekstova i gluposti napisanih u Srbiji o tim ljudima dole je malo reci tuzna slika ne ljudi tamo nego ljudi ovde, svi pametni Srbi sveta odjednom su se nasli prozvani da pisu o tome koliko ce oslabiti nasa industrija i kako su eto ljudi tamo na intelektualnoj ravni sa majmunom pa ce odmah svuda umesto diktatora da padne nova islamska drzava jer eto oni ne znaju bolje. Kako se bre sami sebi ne ogade, ljudi ginu po ulicama od Libije do Bahrejna, a Srbi u zemlji Srbiji raspravljaju o tome kako ce se to odraziti na nasu industriji.

  I sad razmislite, da li je u interesu Srbije i Srpskog naroda da podrzi svoju industriju oruzja, i pomogne nasem velikom prijatelju Muameru Gadafiju, on sad kad krene u obracunavanje sa tim bandama narkomana, placenika, i ostalih zavedenih studenata, zamislite koliko ce mu municije za to trebati, racunajte na svakog pobunjenika jos cetri clana familije koje ce trideset druga da strelja a zatim spali njihova tela, a jos usput mozemo i drugu stranu da naoruzamo, zamislite sve te masakre i pokolje, zamislite hiljade i hiljade metaka i bombi koji ce biti potroseni, i koje cemo mi prodati, zamislite kolike ce nam biti plate i penzije.

Zamislite kako ce nam biti...

...a smisao zivota je...

 

 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 02:22 03.03.2011

U skladu

Lep jezik




i verzija koja je puno, puno bolja
krkar krkar 02:26 03.03.2011

Svaka čas'

Al' xhaba priča.

Ovdašnji mrsomudi već će iskopati neke antiameričke, antizapadne i ine teorije zavere kojima će nepobitno dokazati da Gadafi brani autohtone svetosavske Tuarege koje islamisti hoće da zatru, kako su u sve umešani Amerika, nafta, Jevreji, Medlin Olbrajt, papa Nemac, pokojni Homeini, Nataša Kandić i Hogar strašni.

Uostalom, sačekaj da vidiš komentare.

loader loader 02:29 03.03.2011

Re: Svaka čas'

autohtone svetosavske

Ima ih vala...
Inflacija čitava

apectator apectator 08:03 03.03.2011

Re: Svaka čas'

krkar
Al' xhaba priča.Ovdašnji mrsomudi već će iskopati neke antiameričke, antizapadne i ine teorije zavere kojima će nepobitno dokazati da Gadafi brani autohtone svetosavske Tuarege koje islamisti hoće da zatru, kako su u sve umešani Amerika, nafta, Jevreji, Medlin Olbrajt, papa Nemac, pokojni Homeini, Nataša Kandić i Hogar strašni.Uostalom, sačekaj da vidiš komentare.

sahmatbg sahmatbg 08:32 03.03.2011

Re: Svaka čas'

krkar
Al' xhaba priča.Ovdašnji mrsomudi već će iskopati neke antiameričke, antizapadne i ine teorije zavere ...
Uostalom, sačekaj da vidiš komentare.

Pa bar za sad nema komentara pristalica teorije zavere.Bar za sad.
alselone alselone 08:59 03.03.2011

Re: Svaka čas'

sahmatbg

Pa bar za sad nema komentara pristalica teorije zavere.Bar za sad.


Srbi definitivno nemaju zdrav odnos prema teorijama zavere. Kao i u svemu postoji jasna linija podele (TAKE SIDES ® Filip):

- Sve ovo kuvaju Amerikanci i Jevreji, Bilderberg i Masoni. Pogledajte istoriju, sve su oni zakuvali... Vladali bi oni svetom samo da nije Kineza i Rusa. Svaki malo veci dogadjaj je dirigovan, svesno ili podsvesno (znas onu pricu kad su ubacivali reklamu za koka kolu u bioskopu a da se ne vidi u filmu... e, to...)

- Ha! Glupo, neobrazono pucanstvo. Kakve teorije zavere, pogledajte istoriju, to se nikada nije desavalo. U pitanju je humanizam, borci i borkinje za slobode, postenje, spontanost... Svi veliki dogadjaji i ratovi su spontani, veliki igraci dodju na kraju da pomognu narodu.
loader loader 09:58 03.03.2011

Re: Svaka čas'

Priču o zaveri moramo da imamo u špajzu, u velikoj tegli odozgo zatvorenoj celofanom i vezanoj svilenkastim gajtančićem. Pa, čim zatreba, da se to izvadi, donese, postavi na sto i ... Tako, kad god se zapodene razgovor, postoji spreman katalizator. I, kiksa nema. Razgovor o Uzrocima mora da bude uspešan.


wukadin wukadin 10:02 03.03.2011

Re: Svaka čas'

Zavera SPC, Vojske, SANU, UKS, DSS, Masona, Biciklista...
A sve da se Srbija skrene s pravog Titovog... uops Jevropejskog puta.
Samo gledajte Insajder
dali76 dali76 16:05 03.03.2011

Re: Svaka čas'

Ja mislim da svako iole voljan razmisljati racionalno zna da su sve partije ,kazem sve a mislim one sto su bile na vlasti turale ruke u kase javnih firmi.
Onda pravdoljubivi DSS se dosjetio kako je optuziti DSS za lopovluk ustvari kampanja protiv DSS jer su oni eto jedina politicka opcija koja nije prodala, sto god to znacilo, veru za veceru.
Da li Wukadine Srbiji DSS ovom pricom prodaje, da izvine blogerski puk,muda za bubrege?

wukadin wukadin 08:45 04.03.2011

Re: Svaka čas'

Liberalistički Dali,
postavio sam pitanje ne lopovluka, nego umešanosti u neke zavere... Uzgred, primetio sam, a prema Umbertu Eku, fašistički rezon nekih da su im neprijatelji istovremeno svemoćni i veoma slabi. Više o tome u sledećem broju Zagora te-neja, hoću reći u posebnoj niti, jer ima veze i sa Gadafijem.
To što ti imaš potrebu da kad se ja sprdam sa tezom da je Koštunica ubica, odmah dodaš "ali je zato lopov", dosta govori o tebi. Ovo ti kažem krajnje dobronamerno, svako treba da se preispita. Ja jesam, i ne mislim sada da je Koštunica sve dobro radio, zapravo on je zajebao stvari (Tadić najviše treba da mu je zahvalan). Malo je verovatno da ću opet glasati za DSS.
Nemam nameru da ti na pitanje direktno odgovorim. Etimološki, reč partija potiče od latinskog pars, što će reći deo zajednice, "društva" što bi rekli levičari. Neke partije su dobre zemljoradnicima, neke privatnicima. Recimo da sam imao partikularni interese da DSS ostane na vlasti - osim što sam, naravno, mislio da je dobro imati čvršću politiku glede nacionalnih interesa.
dali76 dali76 17:59 04.03.2011

Re: Svaka čas'

Ja kad cujem da se ljudi olako gadaju tim ideoloskim pridjevima dobijem osjecaj da im je to jedini argument o kome uzgredbudireceno ne razmisljaju mnogo.
To cesto rade ovi promoteri gradjani& gradjanke politicki korektnog koncepta ali vidim ni tebi to nije strano.
Ja se ne sprdam sa tvojom sprdnjom o Kostunici kao ubici ,samo sam htio da kazem kako Kostunica isto tako umije da koristi raznorazne teorije zavjere kako bi prikrio vlastitu nesposobnost pa I lopovluk.
Zamisli , prica o Kolubari dio kampanje protiv kostunice koji jedini nije prodao veru za veceru?
Samo sam te pitao jeli ovo prodavanje muda za bubrege iliti teorija zavjere , to je sve.

AlexDunja AlexDunja 21:44 04.03.2011

Re: Svaka čas'

Liberalistički Dali,

trener92 trener92 02:47 03.03.2011

Hm (zbunjujuće?)

Rekao je (zvanično) ministar (vojni - civilni odbrane) da se više ne prodaje (zamrznuto) ,
"Ministar odbrane Srbije Dragan Šutanovac izjavio je danas da je to ministarstvo zamrzlo svaku vrstu vojno-ekonomske saradnje sa Libijom, u skladu sa odlukom Ujedinjenih nacija"
link

a i preispituje se učešće zemalja koje ne poštuju lj.prava, na samitu nesvrstanih
(profa.Mićunović).

dodatak( donosi se zakon o ukidanju viza za Libiju( ili tako nešto).


Navodiš , ove likove iz EU:,pa onda moje pitanje :

Šta je bilo sa onim EU nema alternativu? Gde se izgubilo ono da treba da sledimo primer (kao što i radimo ?)

Za Libiju znaš vrlo dobro ko sve izvozi oružje i municiju.

Imaš sada i sajam oružja dole ( malo levo na mapi).Najveći izlagači Englezi,pored ostalih (iz EU), da ne nabrajam.

Da li sledimo EU ili ne ?

"Odlučite se već jednom, šta hoćete u životu " ("Đenka" )

"There are over 550 million firearms in worldwide circulation.
That's one firearm for every twelve people on the planet.
The only question is:
How do we arm the other 11
?"




p.s.

Malo sam oštrije reagovao, (što možda i nije u redu , ne kažem da nisi u pravu za ovo što si napisao,s druge strane stoji i ono što sam napisao )

Pozdravljam te, posle toliko vremena!

Ribozom Ribozom 03:33 03.03.2011

koincidencija

Danas sam pokusavao da se setim tvog nicka. Pricali smo nesto o siromastvu pa sam se setio 'pisma tvoje sestre' (mislim da je odlicno za tu temu).

seceranac seceranac 04:24 03.03.2011

pripreme

mozemo mi da se zajebavamo koliko hocemo ali kako su stvari pocele da odvijaju sirom sveta sve mi se cini da bi najbolje u ovom trenutku bilo da pocnemo sa ciscenjem sklonista i starih kuca u planinama, nabavkama zaliha dugotrajne hrane i lakog licnog odbrambenog naoruzanja.

fantomatsicna fantomatsicna 05:09 03.03.2011

Re: pripreme

seceranac
mozemo mi da se zajebavamo koliko hocemo ali kako su stvari pocele da odvijaju sirom sveta sve mi se cini da bi najbolje u ovom trenutku bilo da pocnemo sa ciscenjem sklonista i starih kuca u planinama, nabavkama zaliha dugotrajne hrane i lakog licnog odbrambenog naoruzanja.

Lepo neko rece: Ma nema sanse da ce 2012 zemlja nestati.Kupila sam dzak krompira na kojem pise; Rok upotrebe:2013
wukadin wukadin 09:21 03.03.2011

Re: pripreme

seceranac
mozemo mi da se zajebavamo koliko hocemo ali kako su stvari pocele da odvijaju sirom sveta sve mi se cini da bi najbolje u ovom trenutku bilo da pocnemo sa ciscenjem sklonista i starih kuca u planinama, nabavkama zaliha dugotrajne hrane i lakog licnog odbrambenog naoruzanja.


Lepo rekli Tarabići - će se tumba u celom svetu.
Samo, ako hoćeš takve pripreme, uradi to kako rade Mormoni (ako se ne varam) u Americi, ili nikako drugačije. Polu-rešenja su gubljenje vremena.
seceranac seceranac 10:49 03.03.2011

Re: pripreme

wukadin
seceranac
mozemo mi da se zajebavamo koliko hocemo ali kako su stvari pocele da odvijaju sirom sveta sve mi se cini da bi najbolje u ovom trenutku bilo da pocnemo sa ciscenjem sklonista i starih kuca u planinama, nabavkama zaliha dugotrajne hrane i lakog licnog odbrambenog naoruzanja.


Lepo rekli Tarabići - će se tumba u celom svetu.
Samo, ako hoćeš takve pripreme, uradi to kako rade Mormoni (ako se ne varam) u Americi, ili nikako drugačije. Polu-rešenja su gubljenje vremena.


nisam ja mislio na kraj sveta vec jedan stari dobri veliki rat u kome smo mi evropljeni pravi majstori
wukadin wukadin 10:55 03.03.2011

Re: pripreme

I ja sam mislio na veliki rat, koji ne može više biti "stari dobri". Jbg, izmenila se tehnologija i svetonazori, as well.
Ne mora biti "smak sveta", no običnom pućanstvu može izgledati veoma slično. Koliko su Evropljani tu majstori, videćemo...
Strepnja mi je dublja od nade
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:40 03.03.2011

svaka čast (II)

A i dugo te nije bilo, padalo mi na pamet kakav ti je vetar dunuo u jedra i kuda te odvede. Dobro je, tu si -:)

O tekstu - no comment. Svaki bi bio izlišan
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:43 03.03.2011

pun pogodak

Malo je stvari koje su uzaludnije od pucanja iz izmishljene pushke u izmishljene mete, i uz to sa 0% pogodaka.
filantrop filantrop 05:31 03.03.2011

gde si bre eizo, nema te :)

Dajte ljudi pa evo skoro je Angela Merkel, Nemacka kancelarka, rekla kako treba malo da se koncentrisemo na Evropsku rasu, prosto je zena uzasnuta cinjenicom da bre sve te radne jedinice sa istoka i i ostalih zemalja nece da idu kuci, ona je lepo mislila da su oni tu dosli malo da rade pa ce da odu kad ono...

nego,
istini za volju, nije samo do nje.
citao ja spigl danas, kad tamo erdogan...

Recep Tayyip Erdogan says immigrant children should learn Turkish first and then German..

Erdogan Urges Turks Not to Assimilate
'You Are Part of Germany, But Also Part of Our Great Turkey'

http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,748070,00.html

http://www.spiegel.de/international/germany/0,1518,748379,00.html


nasao da podjebava civilizovane i kulturne nemce, posle se cudi sto ih oni ne prihvataju

--------------
tekst je fenomenalan
wukadin wukadin 09:16 03.03.2011

Re: gde si bre eizo, nema te :)

Podrška Erdoganu
Podrška i Merkelovoj

The Winners:

Serbia: I'm not expecting anything particularly great for Serbia in the realm of politics or economics, but they may well appreciate the irony of watching their Western European tormenters become embroiled in a vicious conflict with Islam. And America's impending bankruptcy might be good for a few laughs too.

This Century

filantrop filantrop 05:57 03.03.2011

:)))



nemoj ovako ostro o gadafiju, ima on ustanovljenu nagradu za ljudska prava na svoje ime


http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Gaddafi_International_Prize_for_Human_Rights

ima zanimljivih dobitnika :))
wukadin wukadin 09:13 03.03.2011

Re: :)))

Jesu li zanimljiviji od Nobelovih?!
filantrop filantrop 00:17 04.03.2011

Re: :)))

wukadin
Jesu li zanimljiviji od Nobelovih?!


samo u tvojoj nesrecnoj glavi
gadafijeva i nobelova nagrada mogu da se izjednace
wukadin wukadin 08:50 04.03.2011

Re: :)))

Ko ih, bre, izjednačava?!
Ne znam ko može da se meri sa Ahtisarijem i ostalim ubicama koji najednom postadoše mirotvorci. Pa nije li "svetski terorista No1" (prema Amerikancima) dobio tu nagradu čim se sliza sa... istim Amerikancima?!
Uzgred, jesi li gledao komentare povodom pokušaja naše vlasti da bojkoruje Nobela?! Komantare vesti na ovom portalu...
maksa83 maksa83 08:06 03.03.2011

zdravpo

Ćao domatjine, baš si nedostajao.
antioksidant antioksidant 09:20 03.03.2011

Re: zdravpo

Ćao domatjine, baš si nedostajao.

wukadin wukadin 09:10 03.03.2011

Lepo napisano ali...

I
U Darfuru je genocid taman koliko i u Libiji. Libiji su oružje prodavali i naši "prijatelji", recimo Britanci koji bi da nama (a sada i Libijcima) sole pamet kako šta treba...

II
Još se nije dogodilo da jedna grupa (etnička recimo, ako ćemo tražiti dlaku u jajetu sad možemo šlajfne potrošiti šta sve može činiti identitet) bude zamenjena drugom sasvim mirno i da ova druga grupa usvoji nastavi da razvija njenu kulturu. Rimljani su probali, nije išlo... Amerika ne može biti primer, mogu objasniti ako treba. Mislim na Sjedinjene Države do pre nekih dvadesetak godina, sad je nešto drugačije i problema već ima - ¡Se compra armas!
Ovo sve apropo izjava Merkelove. Naravno, ona nema rešenje, no to je već drugi par cipela...

III
Nema u tekstu, no eto setih se... Gledam juče BN dnevnik, "građanski" Lagumdžija rekao da ako "Bosna" ne dobije vladu do kraja marta "Tripoli će biti Diznilend..." za ono što će se dogoditi. Kako drska pretnja!
Uzgred, Gadafijev sin je zapretio da će Jugoslavija biti "obdanište" prema onome što mož' da bude u Libiji. Baš je persu kad samo tako jedni drugima za poređenje.
Atomski mrav Atomski mrav 09:13 03.03.2011

Welcome back!

Nedostajao si nam. Za tekst preporuka, nema šta da se doda ili oduzme...
mrdax mrdax 09:22 03.03.2011

Dobar tekst

Meni je sve bilo jasno jos pre neki dan :


izgleda da USA i Al Kaida jos uvek tesno saradjuju, kao na Balkanu, tako i u Libiji i Ceceniji, Kavkazu.
Sramota.
(naivcine, 24. februar 2011 22:36)
Preporučujem (+628)
Ne preporučujem (-98)

Arapi, šta je bre OVO? Ima li tamo nekoga živog? Je l` trebamo mi sada da idemo da se borimo protiv Amera. Ako treba, ja idem u prve redove. Ako nekome nije jasno koliko je ovo dramatična situacija, neka se samo seti 1939. i 1941. i sve će mu se samo razjasniti. Ljudi, sa Zapada ponovo dolazi FAŠIZAM. Ako padnu Libija i Severna Koreja, ulazimo u (veoma) dugo, i to ozvaničeno ROPSTVO. Toliko.
(pharaoh, 24. februar 2011 22:35)
Preporučujem (+642)
Ne preporučujem (-293)

zgleda da je Kastro ipak bio u pravu: Ameri planiraju invaziju na Libiju. Sad je znaci potpuno jasno ko je sve i zakuvao.
(Milan, 24. februar 2011 22:34)
Preporučujem (+1053)
Ne preporučujem (-179)

Samo napred pukovnice!!!Americka demokratija nikada nikome dobro nije donela!!!
(Ivan, 24. februar 2011 22:45)
Preporučujem (+823)
Ne preporučujem (-188)

"SAD ne isključuju mogućnost vojne intervencije u slučaju da se nasilje režima nastavi."

Kad ce Bog da razmotri da intervenise protiv vas...Dosta ste vrsili agresiju nad nezavisnim zemljama...Neka svako sredjuje svoje unutrasnje probleme!
(sasa, 24. februar 2011 22:54)
Preporučujem (+638)
Ne preporučujem (-102)

2000 ljudi mrtvo!? a danas nasa lekarka u bolnici u tripoliju kaze da nema nijednog povredjenog a kamoli mrtvog! za vasu televiziju dala intervju! rekla da se ne cuje nikakva pucnjava i da se malo toga desava! sve je laz amerikanaca koji su celu ovu pometnju i stvorili!
(Oz, 24. februar 2011 23:01)
Preporučujem (+900)
Ne preporučujem (-150)

Pa evo, sve ide po planu... Gadafi lagano prelazi u kontranapad, ali ameri to neće dozvoliti, demokratija mora da se širi po svetu. Napašće ga, samo nek napravi neki uspeh, povrati neki grad. Sve je ovo več puno puta viđeno, a videli smo i mi na našoj koži. Milosrdni libijski anđeo uskoro kreće da podeli pravdu!
(vlayko, 24. februar 2011 23:28
Preporučujem (+576)
Ne preporučujem (-101)


posebno mi je bio zanimljiv komentar za Milosrdnog andjela ... ali o tome neki drugi put







wukadin wukadin 09:26 03.03.2011

Re: Dobar tekst

Pa jeste Mrdaxe...
Pisao sam ja odavno pismo Sorošu. Reko mu da džabe baca pare, ne mogu da nas promene, nas srbende, barem ne dosadašnjim metodama. Šlagvort mi je dala rahmetli BKV koja reče "mi smo zapravo poraženi"

A i kad vidim ovaj portal - ljige kao Wukadin uspevaju, a veličine tipa Ćire se povlače, dok borci protiv nepravdi (st. maurice a.k.a. Milosss92 a.k.a. Jimrainor a.k.a. Spajki) biVaju banoVani s blogova
wukadin wukadin 09:57 03.03.2011

Re: Dobar tekst

A evo ti još Mrdaxe, uživaj u fanti

Amerikancima pored ovakvih prijatelja, neprijatelji nisu ni potrebni.
(Lazarenko, 2. mart 2011 19:26)

Nisam baš siguran da ima mesta zgražavanju. Nastradali su vojnici, što znači da nije u pitanju terorizam već legitimni napad na legitimni cilj.
Barem tako su oni objašnjavali bombardovanje Srbije a i mnogih drugih.
(Pera K., 2. mart 2011 19:41)

Na nemackoj televiziji u prvim izvestajima su tvrdili da je napadac Srbin . Arif Uka pravi srbenda ....
(Milan, 2. mart 2011 19:33)

Нека, нека. Нека Американци само и даље приказују Србе у филмовима као терористе који убијају америчке војнике. А у стварности Срби никада нису убили ни једног америчког војника у неком терористичком нападу. А Албанци им убише двојицу, па сада нека Американцни виде...
(зачуђени посматрач, 2. mart 2011 19:50)

Meni ovo ne deluje kao terorizam nego kao heroinizam, biznis koji je posao krivim putem
(D, 2. mart 2011 19:21)

Ako to rade albanci,sta bi trebao ja kao Srbin kome su ubijena dva clana porodice tokom NATO bombardovanja i unisteno nekoliko kuca?

Nadam se da ce sada javnost na zapadu uvideti da su podrzali pogresnu stranu 99te.

Uzgred receno,trenutna situacija u Libiji me neodoljivo podseca na uvertiru u bombardovanje slicno nasem.
(Anonimus, 2. mart 2011 19:49)

BAMBOOCHA!!!
papaja papaja 09:54 03.03.2011

Covece

vec sam se zabrinuo da si zaglavio negde..
kiselkasta kiselkasta 10:07 03.03.2011

:)

koja radost kad sam otvorila naslovnu
a jos juce sam bas brinula, hajde sto nema blogova, ali nigde ni jednog komentara, bar onako usput nabacenog...
petar_p petar_p 10:21 03.03.2011

da li neko uopste zna

ko predvodi oruzane snage koje ratuju protiv Gadafija?? U medijima nema ustvari nikakvih informacija, samo zamajavanje. Pricaju nesto kao 'narodni ustanak', ma da, kao da mi ne znamo da od toga nema nista, kada je to pa ``narod'' ratovao sam. To su dobro organizovane i dobro opremljene a pre svega i dobro obucene jedinice sa fukcionalnom komandnom strukturom, inace bi ih u suprotnom Gadafijeva vojska (iako i sama u rasulu) pocistila za nekoliko dana... Znaci, uopste nema informacija ko ratuje protiv Gadafija, odakle oruzje, ko komanduje, i sa kojim ciljem!
mrdax mrdax 10:31 03.03.2011

Re: da li neko uopste zna

petar_p
ko predvodi oruzane snage koje ratuju protiv Gadafija?? U medijima nema ustvari nikakvih informacija, samo zamajavanje. Pricaju nesto kao 'narodni ustanak', ma da, kao da mi ne znamo da od toga nema nista, kada je to pa ``narod'' ratovao sam. To su dobro organizovane i dobro opremljene a pre svega i dobro obucene jedinice sa fukcionalnom komandnom strukturom, inace bi ih u suprotnom Gadafijeva vojska (iako i sama u rasulu) pocistila za nekoliko dana... Znaci, uopste nema informacija ko ratuje protiv Gadafija, odakle oruzje, ko komanduje, i sa kojim ciljem!


O ovome ja pricam. Tipican primer
petar_p petar_p 10:50 03.03.2011

Re: da li neko uopste zna

Da, ima tu jos dosta 'detalja'. Npr. cinjenica da je Libijski ambasador u UN, koji je bio jedan od najvaznijih Gadafijevih ljudi i 'stari prijatelj', vec na samom pocetku 'nemira' javno istupio protiv Gadafija. Takodje, to su isto uradili i mnogi drugi ambasadori, svi simultano. Znaci, Gadafija je izdao najblizi krug jako visoko pozicioniranih saradnika, verovatno takodje i u samoj vojsci u zemlji. A kada komandna struktura tako kolapsira, onda vojska nema rasta da se bori, sto je upravo i iskorisceno za prve oruzane napade 'pobunjnika'. Znaci, ceo scenario je dobro pripremljen unapred, jer ne okrecu visoki drzavni funkcioneri curak naopako protiv vlasti koja ih je postavila tek tako, mozda se samo cekao pogodan trenutak, koji je sad nastupio.
Sepulturero Sepulturero 13:54 03.03.2011

Re: da li neko uopste zna

petar_p
Da, ima tu jos dosta 'detalja'. Npr. cinjenica da je Libijski ambasador u UN, koji je bio jedan od najvaznijih Gadafijevih ljudi i 'stari prijatelj', vec na samom pocetku 'nemira' javno istupio protiv Gadafija. Takodje, to su isto uradili i mnogi drugi ambasadori, svi simultano. Znaci, Gadafija je izdao najblizi krug jako visoko pozicioniranih saradnika, verovatno takodje i u samoj vojsci u zemlji. A kada komandna struktura tako kolapsira, onda vojska nema rasta da se bori, sto je upravo i iskorisceno za prve oruzane napade 'pobunjnika'. Znaci, ceo scenario je dobro pripremljen unapred, jer ne okrecu visoki drzavni funkcioneri curak naopako protiv vlasti koja ih je postavila tek tako, mozda se samo cekao pogodan trenutak, koji je sad nastupio.


Слична тактика као и са Слобом. Још пре петооктобарског пуча читао сам у неком медију на Западу да би најбоља тактика за његово обарање била притисак на сараднике или оне који би највише имали да изгубе од наставка изолације. Тако је, углавном, и било јер су га скоро сви напустили када је постало густо.

А петооктобарцима који су сада очигледно против Гадафија предлажем да му врате онај чек на, чини ми се, 17 милиона долара који им је дао одмах после преврата.
mrdax mrdax 14:22 03.03.2011

Re: da li neko uopste zna

evo ga jos jedan
wukadin wukadin 14:24 03.03.2011

Re: da li neko uopste zna

Umorićeš se od brojanja... no možda tako brže zaspiš.

Nego. 'ćeš da ti bata opiše par stvari:
1) cinično slaganje
2) cinično neslaganje
... a izgleda ima i cinično nisam siguran
csicsai csicsai 10:36 03.03.2011

a smisao života je

a smisao života je ..... PORODICA.
Da sa svojim najbližima živiš u sreći. Sve ostalo je samo veliko sr'nje. Naročito tamo neke vođe, partije, popovi i ostali kradljivci ljudske duše.
wukadin wukadin 10:43 03.03.2011

Re: a smisao života je

Porodica nije moderna
csicsai csicsai 13:34 03.03.2011

Re: a smisao života je

Pa moderan nije ali je, kako da se izrazim. A da. Fin je kao kad sam kao klinac otišao kod babe, otvorio vrata od letnje kuhinje i preplavio me miris kolača koja su bila ispečena sa ljubavlju. Sa ljubavlju meni.
margos margos 13:36 03.03.2011

Re: a smisao života je

Maločas mi jedan dečko od 82 godine, razdragano reče:
''Smisao života je da nikad ne vidiš kraj svojim obavezama.''
wukadin wukadin 14:12 03.03.2011

Re: a smisao života je

margos
Maločas mi jedan dečko od 82 godine, razdragano reče:''Smisao života je da nikad ne vidiš kraj svojim obavezama.''



Na prvi pogled stvarno zvuči sablasno.
Ali samo na prvi pogled.
Drugi pogled zavisi od definicije obaveza.

p.s. Svaka čast kolačima
freehand freehand 11:50 03.03.2011

A gde je granica?

Gde je granica između ideala i pragme?
Nekako mislim da bi normalno bilo da se čovek u svakom sukobu države i građana stavi na stranu kontra institucija;
i da se država u skladu sa principima na kojima počiva, svojom snagom , pozicijama i interesima izjašnjava i prilagođava procesima van svojih granica.
I čini mi se da su građani previše tihi u osudi represije u celoj Severnoj Africi, a da je država uspela da nađe meru čekajući da se prvo dogovore veliki igrači i izjasni Savet bezbednosti. I da se konačno ponašamo kao mali Mujo koji polako trčka za Turcima, što nam i jeste mera.
A slažem se sa Krkarom da nema čorbe na ovome belom svetu bez nafte i Amera. I nisam siguran za Jevreje u smislu organizovane grupe, ali bih podanike Njenog veličanstva obavezno dopisao.
Naročito ako Krkiša to i nije mislio baš tako.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:53 03.03.2011

Re: A gde je granica?

freehand
Gde je granica između ideala i pragme?



Čini mi se da je nema, da su ideali konačno poraženi. Kad vidim kod nekog nekakvo uverenje - ja se oduševim. Još ako zbog tog uverenja makar malčice trpi njegov konfor, onda poraste u mojim očima.
Usput uopšte mi nije bitno koja su mu uverenja, stvarno. Sad je daj šta daš.
Biljana 77 Biljana 77 14:59 03.03.2011

Re: A gde je granica?

Nekako mislim da bi normalno bilo da se čovek u svakom sukobu države i građana stavi na stranu kontra institucija;
i da se država u skladu sa principima na kojima počiva, svojom snagom , pozicijama i interesima izjašnjava i prilagođava procesima van svojih granica.
I čini mi se da su građani previše tihi u osudi represije u celoj Severnoj Africi, a da je država uspela da nađe meru čekajući da se prvo dogovore veliki igrači i izjasni Savet bezbednosti. I da se konačno ponašamo kao mali Mujo koji polako trčka za Turcima, što nam i jeste mera.



Glede ponašanja naše države da dodam - I da se sačeka da se naši građani bezbedno izvuku odande.

EDIT: Građani (ove države) su tihi u osudi represije jer nisu
1. dovoljno upućeni u dešavanja; velika većina ljudi je te zemlje posmatrala samo kao turističko odredište - plaža, jefitno i ostalo (ja prva nisam stekla utisak represije u Tunisu, nisam se naravno zanosila ni idejom da vladaju ne znam kakve slobode)
2. dovoljno zainteresovani ni za svoje sopstveno življenje, a nekmoli za tamo neke Arape
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 03.03.2011

Re: A gde je granica?

Biljana 77
Nekako mislim da bi normalno bilo da se čovek u svakom sukobu države i građana stavi na stranu kontra institucija;
i da se država u skladu sa principima na kojima počiva, svojom snagom , pozicijama i interesima izjašnjava i prilagođava procesima van svojih granica.
I čini mi se da su građani previše tihi u osudi represije u celoj Severnoj Africi, a da je država uspela da nađe meru čekajući da se prvo dogovore veliki igrači i izjasni Savet bezbednosti. I da se konačno ponašamo kao mali Mujo koji polako trčka za Turcima, što nam i jeste mera.



Glede ponašanja naše države da dodam - I da se sačeka da se naši građani bezbedno izvuku odande.


Šta bi sa gosn' Čerom? Promače mi, ako je bilo na Blogu. Nadam se da je ok.
Biljana 77 Biljana 77 15:51 03.03.2011

Re: A gde je granica?

Šta bi sa gosn' Čerom? Promače mi, ako je bilo na Blogu

Javila se ćerka njegova kod Jeremije na blog. Sve OK. Ali se ne zna šta je sa blogerom coachko62 koji je takođe bio u Libiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:56 03.03.2011

Re: A gde je granica?

Biljana 77
Šta bi sa gosn' Čerom? Promače mi, ako je bilo na Blogu

Javila se ćerka njegova kod Jeremije na blog. Sve OK.

Okidoki, hvala, sećam se samo nekog SMS-a koji joj je stigao dok je Čer valjda još bio tamo.
margos margos 13:25 03.03.2011

Odavno

ceo svet liči na prokletu avliju i nema nevinih.
Sve vlade sveta prave lovu da bi sebe održale što duže na vlasti. Proizvodnja smrti podeljena je tako da onaj iz Namenske i ne misli o svom učinku u ubijanju... zna samo da ne sme ni mamuran ni umoran na posao jer ako mu zadrhte ruke može da ode sve u majčinu...

I tako, ljudi po celom svetu, pet dana rade nešto, šesti dan jure da priskrbe nešto za porodicu, u nedelju se možda prisete sebe i/ili boga... U ponedeljak - sve ispočetka.
antioksidant antioksidant 13:29 03.03.2011

Re: Odavno

dolybell92 dolybell92 14:16 03.03.2011

Lepo je imati uverenja

ali to se koristi u nekim drugim prilikama.
Kad se ratuje, uverenja ne pomažu.

Ja sam svojevremeno bila zaprepašćena saznanjem da
se devedestih godina oružjem i municijom snabdevala
i Hrvatska preko nas... čudno ?
Ne, nimalo, kada mi je objašnjeno da će ONI svakako
kupiti i oružje i municiju ... i drugo... zašto bi
na tome zaradio neko treći kad možemo MI da zaradimo ?

Tako je to sa svima pa i sa Libijom i svim ostalim....
ako im mi ne prodamo - prodaće im neko drugi... dok mi
samo gubimo .... (lična uverenja niko ne kupuje).
wukadin wukadin 14:17 03.03.2011

Komentar na naslov

Es gibt kein Gott, und ich bin sein Prophet
Slobodan Vladušić
crapgame crapgame 16:21 03.03.2011

Bakara

Welcome back!

Samo jedna primjedba na Zimmerovu Hunger iz Black Hawk-a:

Uz tematiku prodaje i proizvodnje metaka te upotrebe istih, više ide "Bakara"...

Ipak je ovaj svijet global Bakara market...

na kojoj i mi, pored drugih, tezgu, prodavce i nakupce imamo...

N.B. Bakara market - čuvena pijaca u Mogadišu na kojoj se zlatnih 90-tih mogla kupiti šarolika roba od brašna, kikirikija, odjeće do municije i oružja (doduše samo lakog, tipa RPG, AK ili poneka Duška DShK). Naravno, roba se probala na licu mjesta.

I samo da dodam - slike iz Mobutuovog Zaira - neprocjenjivo.
freehand freehand 16:51 03.03.2011

Re: Bakara

crapgame
Welcome back!

Samo jedna primjedba na Zimmerovu Hunger iz Black Hawk-a:

Uz tematiku prodaje i proizvodnje metaka te upotrebe istih, više ide "Bakara"...

Ipak je ovaj svijet global Bakara market...

na kojoj i mi, pored drugih, tezgu, prodavce i nakupce imamo...

N.B. Bakara market - čuvena pijaca u Mogadišu na kojoj se zlatnih 90-tih mogla kupiti šarolika roba od brašna, kikirikija, odjeće do municije i oružja (doduše samo lakog, tipa RPG, AK ili poneka Duška DShK). Naravno, roba se probala na licu mjesta.

I samo da dodam - slike iz Mobutuovog Zaira - neprocjenjivo.

Da, Bakara...
A ovaj čovek, Adnan Kašogi?
Taj nije bio na pijaci. Najviše je voleo da stvari završava na jahti, kažu.
ili ovako nešto sa ministrima i avionima, još pre četrdesetak godina...
A gde su majstori generali kejdžibija iz raznih bivših republika SSSr...

Pa malo pogledati ko je jedini imao najmodernije francusko oružje na Bliskom istoku, uključujući i Miraže F1, i ko je (sve) još snabdevao obe strane u epopeji iračko-iranskog rata '80-'88 godine...
Ali, trenutna dešavanja nisu 8još uvek) ozbiljan posao za vepon dilere, još se barata sa gomilom lakog pešadijskog naoružanja i, sporadično, lake artiljerije. Gadafijeva avijacija, koliko se vidi, interveniše samo tamo gde su zauzeta vojna skladišta i naftna postrojenja.
crapgame crapgame 11:58 04.03.2011

Re: Bakara

Ne znam čemu konsternacija, stid i sram zbog trgovačke preduzimljivosti ljudskog roda.

Vjera u ljudski rod i poslednjih 20-ak vijekova zajedničke nam istorije jednostavno ne idu zajedno.

A kako eizo napisa, da li je u interesu Srbije i Srba da podrži ili ne podrži prodaju kojekakve džebane i prangija stabilnim, bistabilnim ili nestabilnim državama - pa mi smo poznati po nizu dubokoumnih umotvorina i narodnih izreka ala zakivanja taraba intimnim djelovima tela, svraba koji tuđe ruke ne češu, gledanja svojih poslova itd.

Kad vrli Gali remontuju Mirage-ove LARAF-a za circa 100 milona evra prije tri-četiri godine, niti arapski Fox aka Al Jazeera niti CNN ne pomenuše demokratske tekovine niti socio-economic conditions u džamahiriji. Sad se satraše.

Sad i gdjica Furtado vrće pare koje je od Gadafijevih juniora dobila na nekom derneku 2007 godine...

I zato je eizov naslov bloga rekao sve.



predatortz predatortz 18:58 03.03.2011

Igrale se delije

U Tunisu,Egiptu, Libiji...

Nek' se igraju još malo, pa će im onda gazde lepo nametnuti nove marionetske režime.
I mirna Bačka.
princi princi 19:49 03.03.2011

Борци за слободу и

и њихови смртни непријатељи.

Слике са пута између Рас Лануфа и Браге. Борци за слободу објашњавају "нешто" клинцу оптуженом да је Гадафијев присталица. Треће слике у низу нема, али за претпоставити је шта се догодило...

Слобода нема цену.
Kazezoze Kazezoze 21:21 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

princi
и њихови смртни непријатељи.

Слике са пута између Рас Лануфа и Браге. Борци за слободу објашњавају "нешто" клинцу оптуженом да је Гадафијев присталица. Треће слике у низу нема, али за претпоставити је шта се догодило...

Слобода нема цену.

kako da znamo da su slike baš iz libije, a ne recimo iz sudana od pre nekoliko godina gde su arapi vršili represiju nad afrikancima?
princi princi 21:56 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

kako da znamo da su slike baš iz libije, a ne recimo iz sudana od pre nekoliko godina gde su arapi vršili represiju nad afrikancima?

Јел то толико битно мења садржај онога што је на слици?
Kazezoze Kazezoze 22:21 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

princi
kako da znamo da su slike baš iz libije, a ne recimo iz sudana od pre nekoliko godina gde su arapi vršili represiju nad afrikancima?

Јел то толико битно мења садржај онога што је на слици?

ne menja sadržaj slike, nego manipulira sa počiniocem tog zločina.
freehand freehand 22:24 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

Јел то толико битно мења садржај онога што је на слици?

Zavisi od toga šta si hteo da kažeš kačenjem te slike na ovom blogu. Sudeći po sadržaju tvog posta - okreće ga dupke.
Pravi od njega Wag the dog varijantu.
I pošto ti nisi CIA i CNN a mi nismo domaćice sa srednjeg zapada - dobiješ potpuni kontra-efekat.
princi princi 23:01 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

Zavisi od toga šta si hteo da kažeš kačenjem te slike na ovom blogu. Sudeći po sadržaju tvog posta - okreće ga dupke.
Pravi od njega Wag the dog varijantu.
I pošto ti nisi CIA i CNN a mi nismo domaćice sa srednjeg zapada - dobiješ potpuni kontra-efekat.

Хм, па чуди ме да ниси цитирао и Казе-ов пост, јер у овом тренутку још увек не знамо да ли је снимак направљен јуче у Либији (као што стоји у потпису слике) или пре 5 година у Судану (као што Казе сугерише). Слика је објављена у новинама и у земљи које жестоко заговарају војну интервенцију против Гадафија и по некој логици би се чинило да им није претерани циљ да збуне домаћице са Средњег Запада (па ни тебе ни Казеа). А тамо се појавила као илустрација питања "Ко то (још) подржава Гадафија?" (пиштољ уперен у главу и цигарета, рекао бих, су се провукли непажњом фото-репортера).

Ако је једини циљ јављања на овом блогу : "Где си, геније? Фалио си!" онда ок, извињавам се за садржај. Ал'видех пар коментара другачијег садржаја (не брини, твој и Wuкадинов не спадају у њих), па ми се учинило да је читава либијска ситуација нешто мало комплекснија од онога како је представљена у тексту блога (не бој се, нисам Саидов брат од тетке, читава породица Гадафи ми је одвратнија него теби).
freehand freehand 23:14 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

Princi, ništa lično. Samo, toliko je montaža i paramontaža viđeno na ovim našim prostorima, toliko je bednih podmetačina iskoršteno u različite svrhe, od pumpanja javnosti do direktnih vojnih i političkih akcija, da je osetljivost na takve stvari potpuno normalna i očekivana.
Da si na pitanje koje ti je Kazezoze postavio odgovorio ovako
Слика је објављена у новинама и у земљи које жестоко заговарају војну интервенцију против Гадафија и по некој логици би се чинило да им није претерани циљ да збуне домаћице са Средњег Запада (па ни тебе ни Казеа). А тамо се појавила као илустрација питања "Ко то (још) подржава Гадафија?" (пиштољ уперен у главу и цигарета, рекао бих, су се провукли непажњом фото-репортера)

ja se ne bih ni javljao.
Pošto si odgovorio kako si odgovorio - ostalo je samo posledice. I mislim da te nisam ni prozivao ni vređao.
I - ne boj se, ja se ne bojim

Inače, meni je tekst autora bloga dobar. Mislim, i sam sam se onoliko puta nervirao gledajući ljude sa kolikom nezainteresovanošću i ravnodušjem gledaju slike razaranja i ubijanja... I to isti oni koji su do neba kukali i vikali "Nepravda!" i "Upomoć, gde ste ljudi, gde si svete?!" dok su nas tamburali.
princi princi 23:32 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

Ма ок, него сам и ја, можда наивно, помислио да су читаоци и коментатори на овом блогу махом старији од 21 године, и да неће посегнути за "Не-збуњуј-ме-чињеницама" ставом (ту, пре свега, мислим на Казеа), па сам неке ствари написао можда нејасно и у брзини. У сваком случају, ни са моје стране ништа лично.
Kazezoze Kazezoze 23:37 03.03.2011

Re: Борци за слободу и

па ми се учинило да је читава либијска ситуација нешто мало комплекснија од онога како је представљена у тексту блога

pa situacija i jeste kompleksna i liči mi na teledirigovani haos koji se pokušava napraviti u tom delu sveta. samim tim, slike sa porukom ˝ovi su ovakvi˝, upravo i rade na stvaranju što većeg haosa. zato treba sve te nedokazane vesti uzeti sa dozom nepoverenja, inače ćemo i mi uleteti u taj haos.

uzgred, nedavno, pre ovih bliskoistočnih pobuna, sam negde pročitao (ako se setim gde, okačiću link) intervju sa brzezinskim koji je najavljivao ˝rast svesti˝ u zemljama trećeg sveta i ˝promicanje demokratije˝. usput je, onako uzgred, izjavio da u ovom trenutku americi najviše odgovaraju haotične situacije u svetu, jer, kako je rekao, u današnjem svetu tehnološkog napretka mnogo je lakše ubiti milion ljudi nego ih kontrolisati.
princi princi 00:33 04.03.2011

Re: Борци за слободу и

uzgred, nedavno, pre ovih bliskoistočnih pobuna, sam negde pročitao (ako se setim gde, okačiću link) intervju sa brzezinskim koji je najavljivao ˝rast svesti˝ u zemljama trećeg sveta i ˝promicanje demokratije˝.usput je, onako uzgred, izjavio da u ovom trenutku americi najviše odgovaraju haotične situacije u svetu,

Нисам знао за ово. Код Бжежињнског човек никад није сигуран колика је његова стварна моћ, а колико његове изјаве представљају лупетања бившег важног човека, очајнички жељног медијске пажње. У сваком случају било би интересантно прочитати.
jer, kako je rekao, u današnjem svetu tehnološkog napretka mnogo je lakše ubiti milion ljudi nego ih kontrolisati.

Никад ми неће бити јасно како је он успевао себе да продаје као богобојажљивог католика. У сваком случају, ја њега пре свега видим као неку америчку варијанту Јова Капичића (надам се да нисам погрешио у роду), маторог, одртавелог убицу који себе жели да представи опаснијим и утицајнијим него што то објективно јесте.
wukadin wukadin 08:59 04.03.2011

Re: Борци за слободу и

kako da znamo da su slike baš iz libije, a ne recimo iz sudana od pre nekoliko godina gde su arapi vršili represiju nad afrikancima?


Kako da znamo da se na BBC-u javila žena baš iz Tripolija da priča kako "plaćenici"* ubijaju sa ulice ljude koji gledaju kroz prozor?! Ili za bombardovanje "mirnih civila" iz aviona?! Možda se javila iz Londona?!
Naravno da ovo pitanje govori dosta toga o meni. Govori da se sećam snimaka CNN-a o "jadnim malim" albanskim izbeglicama koje u julu mesecu beže po snegu debelom jedan metar...

*Uzgred, je li profesionalni vojnik, recimo u Srbiji, plaćenik?!?
maksa83 maksa83 22:07 03.03.2011

randomizing area

je big biznis.

wukadin wukadin 09:15 04.03.2011

Re: randomizing area

wukadin wukadin 09:30 04.03.2011

Procena snage neprijatelja

Pristaše se moraju osjećati poniženima zbog očiglednog bogatstva i moći svojih neprijatelja. Dok sam bio dječak, naučili su me da Engleze vidim kao narod pet dnevnih obroka. Oni su jeli češće nego li siromašni, ali smjerni Italijani. Jevreji su bogati i jedni drugima pomažu kroz mrežu uzajamne podrške. Pristaše, međutim, moraju biti uvjereni da mogu savladati neprijatelje. Neprestanim mijenjanjem retoričkog fokusa neprijatelji su čas slabi čas jaki. Fašističke vlade osuđene su na ratne poraze, jer su ustavno nesposobne tačno procijeniti snage neprijatelja.

Umberto Eko, Vječiti fašizam
(naravno da je izvor Peščanik, a i ko bi drugi molim te...)

Ovih dana svedoci smo takve neuravnoteženosti u izveštavanju "zapadnih medija". Gadafi je istovremeno veoma slab, njegov pad je pitanje dana, seljani naoružani "kamenjem i štapovima" (nije ironija nego citat, sa BBC-a) hrabro zauzimaju vojne baze. Ali Gadafi je istovremeno i veoma jak, dovodi (još uvek) hiljade plaćenika (i dalje pitam je li svaki profesionalni vojnik plaćenik), njegovi avioni bombarduju (zar nisu svi piloti dezertirali) pa, si claro, "Zapad" mora da interveniše - iako su "revolucionari" protiv toga "ovo je libijska revolucija", a istovremenu su i za...
Nije to prvi put. Sećam se da sam često znao pitati čediste kako je to istovremeno Koštunica i tunjav i opasan. Kako on tako tunjav i meta stalnog podsmeha da bude odgovoran za nepočinstva od zavere za ubistvo Đinđić, doktor Zorana, do navodnog postavljanja Borisa na čelo demokratske?! Odlučite se već jednom - je li Koštunica sposoban ili je nesposoban. A za tolike zavere treba sposobnost - ko je još rekao da je Adolf Hitler nesposoban?! Recimo...

Biće da je pojam fašizma dosta širok. Fašisti su mnogi za koje to nikada ne bismo rekli... Ili možda ovo ne važi samo za fašiste?!
Naravno, može se reći kako su fašisti u nešto "stvarno verovali", dok je nešto drugo samo "medijska manipulacija". Ali, koliko je tu jasna linija? Psiholozi bi mogli reći kako neko počinje da veruje u svoju propagandu, pa mu to blokira rasuđivanje (rekao bih da je američka administracija, barem vrh, na trenutak zaboravila strateški mnogo vežnije tačke - Jemen, Oman, Bahrein, što može da im se obije o glavu).
Na to pitanje je lakše odgovoriti ako imamo insajderske informacija. Što reče onomad profesor Antonić - mnogo šta bismo znali kada bi nam medicinska sestra rekla je li stvarno Borisu Tadiću ubrizgala vakcinu protiv H1N1, ili neku vitaminiziranu vodicu...

baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 16:29 08.03.2011

Veliki pozdrav, Eizo!

Fenomenalan tekst, kao i uvek.

Prevelika pauza od prošlog javljanja!

Djina

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana