Planeta| Politika

Smrt Osame bin Ladena, moguće implikacije

Vojislav Stojković RSS / 02.05.2011. u 08:32

Nema sumnje vođa Al Kaide Osama bin Laden je mrtav.  To je Amerikancima i svetu saopštio predsednik SAD Barak Husein Obama.

The White House, Office of the Press Secretary, May 02. 2011, 11:35 P.M. East Room:

  
 Good evening.  Tonight, I can report to the American people and to the world that the United States has conducted an operation that killed Osama bin Laden, the leader of al Qaeda, and a terrorist who’s responsible for the murder of thousands of innocent men, women, and children..... i dalje.
 

Dok se svetski i domaći politički analitičari, kolumnisti i komentatori ne probude, pitam se koje su moguće implikacije. Evo nekih, onako ad hock:

 
1.-  Ugled  Baraka Obame  u SAD i svetu će porasti. Čak da ne uradi ništa više u prvom mandatu, Obama je, ubistvom Bin Ladena, obezbedio sebi još jedan predsednički mandat. Naravno, u svom pomalo neuobičajenom saopštenju, Obama nije propustio da istakne svoju ulogu u akciji pronalaženja i likvidacije vođe Al kaide.
 
2.- Pripadnici Al Kaide, ali i drugih islamski teroristi osvetiće svog neprikosnovenog vođu i ideologa nizom terorističkih akcija u Americi i ostatku sveta.  Akcije osvete i odmazde neće biti koordinisane iz jednog cenra i  visoko organizovane kao ona 9/11, biće to sporadične i nervozne akcije bombaša samoubica, i baš zato su moguće veće civilne žrtve. Uostalom, Al Kaida je osvetu najavila i pre ubistva svog vođe, a Stejt department, odmah posle Obaminog obraćanja,  izdao je  upozorenje američkim ambasadama i građanima da bi zbog ubistva  vođe Al Kaide Osame bin Ladena  moglo da izbije antiameričko nasilje.

3.-  Ubistvo vođe Al Kaide neće bitnije uticati na dužinu rata u Avganistanu, talibani će nastaviti svoj rat i bez Bin Ladena. 

4.- Politički, a možda i biološki kraj Moamera Gadafija,  ubistvom Bin Ladena biće ubrzan. Nema sumnje da će SAD na najbolji način i medijski, ali i vojno,  iskoristiti uspeh u pronalaženju i likvidaciji vođe Al Kaide i intenzivirati  vojnu intervenciju u Libiji. Smrt Gadafijevog sina i troje unučadi, ubijenih u akciji NATO, inače prilično neugodna za SAD i saveznike, medijski će biti potisnuta u drugi plan.

5.-  Uspeh koji su SAD postigle likvidacijom Bin Ladena učvrstiće veze SAD sa njihovim saveznima i, svakako, povećati odlučnost i spremnost SAD da još češće vojno intervenišu u zemljama i regionima gde imaju svoje interese.

6.-  Tu je i jedna implikacija za domaći politički teren. Za neuspehe u potrazi za preostalim haškim optuženicima, naši političari se više neće moći izgovarati kako, eto, ni velika Amerika ne može da otkrije jednog Bin Ladena.



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 08:37 02.05.2011

Sve u svemu

Bice ovo jedno duugoo vruce leto...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:49 02.05.2011

Re: Sve u svemu

Samo da ne bude prevruće.
loader loader 09:55 02.05.2011

Re: Sve u svemu

Stoga bi trebalo posedovati nešto što bi imalo ulogu klima-uređaja

expolicajac expolicajac 08:39 02.05.2011

Sagledati posledice "nemoguća misija"

Niko u ovom trenutku nezna "kuda će ova misao da nas odvede"
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:01 02.05.2011

Re: Sagledati posledice "nemoguća misija"

Interesuje me tvoje stručno mišljenje da li je Obama sačekao sa odlukom o akciji "bin Laden" da se prvo završi ovo:



i ovo:



...pa, tek onda udario.
expolicajac expolicajac 09:06 02.05.2011

Re: Sagledati posledice "nemoguća misija"

Interesuje me tvoje stručno mišljenje da li je Obama sačekao sa odlukom o akciji "bin Laden" da se prvo završi ovo:

Sa velikom verovatnoćom DA
arthuratkinson arthuratkinson 09:57 02.05.2011

Re: Sagledati posledice "nemoguća misija"

Vojislav Stojković
Interesuje me tvoje stručno mišljenje da li je Obama sačekao sa odlukom o akciji "bin Laden" da se prvo završi ovo:



i ovo:



...pa, tek onda udario.


Jos vaznije ovo:



kao i ovo:



ljuboten ljuboten 10:42 02.05.2011

Ovo je proces koji teče

Niko u ovom trenutku nezna "kuda će ova misao da nas odvede"


Ako je mogao da živi u najvećoj kući, opasana zidom od 4-5 metra, u blizini Vojne akademije, u gradu na 100km od glavnog grada države koja ima u svom posedu atomske bombe, mogu da pretpostavim da ljudi Bin Ladena mogu da imaju u posed i mateijal za masovno uništenje, koje su planirali da ga upotrebe za osvetu kada bude ubijen Bin Laden.
Nije prestao razlog za terorizam, iako pobuna mladih u arapskim zemljama gradi put kojim trebaju da se uspostave ramnopravniji odnosi između islamskih zemalja i Zapada, pre svega SAD. No, to je proces u kome će se regrutovat i novi kadrovi za Ak Kaedu, osim što će postojeći islamski pokreti, tipa Muslimanska braća u Egiptu, postati političke stranke koje će imati veliki broj pristalica na izborima, pa će nove vlade u islamskim zemljam imati drugojačije odnose sa eksploatatorima Zapada, tj, samostalnije nego dok su diktatori bili više u službi zapadnog kapitala i pritom gomilali bogastvo za sebe, kao je što to radio i jedan revolcionar Gadafi.
Uostalom tako se pleme Osama Bin Ladena odmetnulo od vlasti Sauda u Arabiji jer vladari nisu hteli da se menjaju odnosi sa SAD.
Poenta je da će proces teći u pozitivnom pravcu, ali sa velikim žrtvama. Jer u novim odnosima neće moći Amerikanci da kupuju naftu od araspkih valadara po ceni nižoj nego da je vade u Tekasu, kao što više ne mogu da koriste bogatu željeznu rudu iz Barzila jefitnije nego da je vade u svojim planinama.
Ovaj tok događaja zabrinjava krupne kapitaliste SAD zboga čega optužuju predsednika Obamu, jer njega su na vlast doneli sitni kapitalisti, tj. oni koji privređuju u okviru SAD, obrazovaniiji deo populacije, kao i većina mladih. Dok se kapitalisti osećaju ugroženim sa novonastalim odnosima u svetu, (Južna Amerika se oslobodila Amerike, a sada na tome rade mladi u arapskim zemljama, dok komunistička Kina vlada svetskim tržištem, naravno najviše u SAD!), pa se kapitalisti jede do te mere da potsećaju na kapitaliste u Nemačkoj koji su na vlast doneli Hitlera.
Tako da Obami ne može biti zagarantovan novi izbor ta predsednika samo zato što je ubijen Bin Laden. U SAD su u toku fašizoidni procesi koje diktiraju ugorženi kapitalisti. To potvrđuju i učestale pobede na izboprima krajnje desnice u evropskim zemljama.Kao što kod nas takav proce diktiraju ugrožene mase mladih i besposlenih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:30 02.05.2011

Re: Ovo je proces koji teče

ljuboten

Tako da Obami ne može biti zagarantovan novi izbor ta predsednika samo zato što je ubijen Bin Laden. U SAD su u toku fašizoidni procesi koje diktiraju ugorženi kapitalisti. To potvrđuju i učestale pobede na izboprima krajnje desnice u evropskim zemljama.Kao što kod nas takav proce diktiraju ugrožene mase mladih i besposlenih.


Desnica jeste svuda u svetu u ofanzivi, pa i u SAD, ali Obama je, likvidacijom bin Ladena, sebi obezbedio značajnu prednost nad bilo kojim republikanskim protivkandidatom.
Priče gde je rođen i kakve je ocene imao Obama na koledžu, kao predtekst za sledeće izbore, sada u očima birača izgledaju smešne.

Edit: Jedno je sigurnu AL Kaida neće imati izbore: Bin Ladenov naslednik se zna. To je dr Ajman al Zavahiri:


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:35 02.05.2011

Re: Ovo je proces koji teče

ljuboten
Ovaj tok događaja zabrinjava krupne kapitaliste SAD zboga čega optužuju predsednika Obamu, jer njega su na vlast doneli sitni kapitalisti, tj. oni koji privređuju u okviru SAD, obrazovaniiji deo populacije, kao i većina mladih.

Kandidata za predsednika SAD na vlast UVEK dovodi krupni kapital.

To je kao kad su Srbiju pretvorili u jednu izbornu jedinicu.
ljuboten ljuboten 20:42 02.05.2011

Re: Ovo je proces koji teče

Ovaj tok događaja zabrinjava krupne kapitaliste SAD zboga čega optužuju predsednika Obamu, jer njega su na vlast doneli sitni kapitalisti, tj. oni koji privređuju u okviru SAD, obrazovaniiji deo populacije, kao i većina mladih.

Kandidata za predsednika SAD na vlast UVEK dovodi krupni kapital.

To je kao kad su Srbiju pretvorili u jednu izbornu jedinicu.


To ja nisam izmislio, već su to napisali najpoznati analitičari, naravno ne samo srpski, čak se od njih i ne sećam da je neko napisao.
maksa83 maksa83 20:35 03.05.2011

Re: Ovo je proces koji teče

vaj tok događaja zabrinjava krupne kapitaliste SAD zboga čega optužuju predsednika Obamu, jer njega su na vlast doneli sitni kapitalisti

E ako je Goldman Sachs sa svojih 93 mlijardi dolara težine sitan kapitalista kako onda izgleda krupan?
gorran2 gorran2 09:57 04.05.2011

Re: Ovo je proces koji teče

Ovaj tok događaja zabrinjava krupne kapitaliste SAD zboga čega optužuju predsednika Obamu, jer njega su na vlast doneli sitni kapitalisti

Krupne kapitaliste ne zabrinjava ništa. Oni su uvek (jedini) na vlasti i u vlasti.
Džozef Stiglic: Narodna vladavina, iz 1% naroda, za 1% naroda
Ako su nekoga na vlast doveli neki drugi, to ne znači da će on i raditi u korist njih (tih nekih drugih).
To samo pokazuje koliko su ti "neki drugi" naivni.
niccolo niccolo 08:41 02.05.2011

Ja bih dodao još jednu implikaciju

sada će sledeća tri dana svi mediji, uključujući i blog, da nas neprestano smaraju osaminim ubistvom
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:47 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

Misliš, kao onomad o seči platana ili gey paradi?
Ti si, niccolo, bez sumnje najbolji blogoanalitičar.
Nisam video da je već objavljen jedan blog o tome. Da jesam, ne bih ovo postirao.
niccolo niccolo 08:49 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

Misliš, kao onomad o seči platana ili gey paradi?

E pa da...jesam li beše onomad sa tobom razgovarao o tome da čovek može da predvidi šta će se pisati na blogu?
Nisam video da je već objavljen jedan blog o tome

Ih jedan, evo četiri već

Da jesam, ne bih ovo postirao.
Čini mi se da bi to bila greška, tvoj mi je nekako najozbiljniji, mada ni Nevenov pravac nije loš

Ti si, niccolo, bez sumnje najbolji blogoanalitičar.

hvala, hvala
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:56 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

niccolo

Nisam video da je već objavljen jedan blog o tome

Ih jedan, evo četiri već


Kad pre? Au.. baš smo brzi.
fantomatsicna fantomatsicna 09:12 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

Vojislav Stojković
Misliš, kao onomad o seči platana ili gey paradi?Ti si, niccolo, bez sumnje najbolji blogoanalitičar.Nisam video da je već objavljen jedan blog o tome. Da jesam, ne bih ovo postirao.

Nisi ali videces..danas sutra prekosutra sve eksluzivno ..
dragan7557 dragan7557 09:24 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

Obama je, ubistvom Bin Ladena, obezbedio sebi još jedan predsednički mandat.


Braćela mrzim kad me nečije reči nateraju da se ulogujem.

Ugled Baraka Obame u SAD i svetu će porasti.

Ako bilo čiji ugled raste sa ubistvom bilo koga onda je to bolesno. Ako se ubistvo prvo nazove smrt pa se kao razlog smrti tek u drugom planu navede ubistvo:
Smrt Gadafijevog sina i troje unučadi

ubijenih u akciji NATO,

onda mi to liči na dobro smišljen tekst. Ili je sloboda pisca u pitanju?

cerski
dragan7557 dragan7557 09:33 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

niccolo
sada će sledeća tri dana svi mediji, uključujući i blog, da nas neprestano smaraju osaminim ubistvom

Sumnjam, umaraće nas sa velikim uspehom il' Obame il' NATO, a veliki uspeh je ubiti troje maloletne dece.

cerski
niccolo niccolo 09:55 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

Da, u pravu si, ja sam pogrešno stavio akcenat, znači neće se govoriti o ubistvu osame nego o uspešnoj akciji američke vojske
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:09 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

niccolo
Da, u pravu si, ja sam pogrešno stavio akcenat, znači neće se govoriti o ubistvu osame nego o uspešnoj akciji američke vojske

.... koja je izvedena u skaldu sa najboljom tradicijom holivudskih akcionih filmova.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:11 02.05.2011

Re: Ja bih dodao još jednu implikaciju

dragan7557

onda mi to liči na dobro smišljen tekst. Ili je sloboda pisca u pitanju?

cerski

Tumačenja prepuštam svojim mnogobrojnim čitaocima.
Dr M Dr M 08:41 02.05.2011

Još implikacija


Skok akcija na berzi

Tvoja tačka 2. Disperzija terorizma ali i antiterorizma. Možda će uskoro svaki okrug imati nezavisnu antiterorističku jedinicu.
mlekac mlekac 08:43 02.05.2011

Re: Još implikacija

Dr M

Skok akcija na berzi

Tvoja tačka 2. Disperzija terorizma ali i antiterorizma. Možda će uskoro svaki okrug imati nezavisnu antiterorističku jedinicu.

Mislis, ovako?
Dr M Dr M 08:51 02.05.2011

Re: Još implikacija

Mislis, ovako?


Još proučavam, u trku, dok žurim da pretvorim akcije u zlatne poluge.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:54 02.05.2011

Re: Još implikacija

Dr M

Tvoja tačka 2. Disperzija terorizma ali i antiterorizma. Možda će uskoro svaki okrug imati nezavisnu antiterorističku jedinicu.

Mi se bar imamo na koga ugledati:


Dr M Dr M 09:00 02.05.2011

Re: Još implikacija

Mi se bar imamo na koga ugledati:


Da, tu smo jako ugledni..
sesili sesili 09:36 02.05.2011

Brzina

Amerikanci su već sahranili Bin Ladena! Ne baš bukvalno, jer su ga "spustili" u okean na nepoznatoj lokaciji. Ispoštovali su muslimansku tradiciju, da se telo sahrani 24 sata posle smrti.
Kazezoze Kazezoze 09:58 02.05.2011

Re: Brzina

sesili
Amerikanci su već sahranili Bin Ladena! Ne baš bukvalno, jer su ga "spustili" u okean na nepoznatoj lokaciji. Ispoštovali su muslimansku tradiciju, da se telo sahrani 24 sata posle smrti.

to sam i ja pročitao u hrvatskom indexu.
tamo su se još malo poigrali i datumima, pa se ispostavilo da je istog dana (1.maj) pre 66 godina objavljena i smrt hitlera, kao da su na isti datum počeli američki ratovi u iranu i libiji, a čarobni datum je bio 19 mart.

index hr.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:03 02.05.2011

Re: Brzina

Eto prilike da Homenova operativa tragaoca za Dražinim grobom zaradi na izvoznim poslovima u čvrstoj valuti.
Kazezoze Kazezoze 10:17 02.05.2011

Re: Brzina

Vojislav Stojković
Eto prilike da Homenova operativa tragaoca za Dražinim grobom zaradi na izvoznim poslovima u čvrstoj valuti.

ja sam čuo da su oni već angažovani u potrazi za atlantidom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:20 02.05.2011

Re: Brzina

Kazezoze

ja sam čuo da su oni već angažovani u potrazi za atlantidom.



Atomski mrav Atomski mrav 10:31 02.05.2011

Re: Brzina

Amerikanci su već sahranili Bin Ladena! Ne baš bukvalno, jer su ga "spustili" u okean na nepoznatoj lokaciji. Ispoštovali su muslimansku tradiciju, da se telo sahrani 24 sata posle smrti.


Bacili su ga u more da mu se fanovi ne bi skupljali na ćabi...
jedan.kub jedan.kub 22:03 02.05.2011

Re: Brzina

Atomski mrav
Amerikanci su već sahranili Bin Ladena! Ne baš bukvalno, jer su ga "spustili" u okean na nepoznatoj lokaciji. Ispoštovali su muslimansku tradiciju, da se telo sahrani 24 sata posle smrti.


Bacili su ga u more da mu se fanovi ne bi skupljali na ćabi...

Ili mozda da se ne vidi da su poturili nekog drugog? Mislim da je posredi neka spekulacija zbog desavanja u Libiji. Mozda gresim.
Njegovim ubistvom terorizam nece nestati.
mili92 mili92 09:45 02.05.2011

Potezi i potezčići

Treba sačekati neko vrijeme dok se ispucaju informacije i šarenoliki scenariji sa svih strana i iz svih mogućih i nemogućih političkih kuhinjica. Sad kad krene medijska lavina, stručni komentari, nagađanja, prognoze,... Ali da će biti, biti će.
loader loader 10:18 02.05.2011

Preterivanja ... !!

Mislim da se ništa spektakularno neće dogoditi u smislu promene američke politike, a ni promene u okviru stremljenja najekstremnijih muslimanskih organizacija. Svakako da će SAD u uzvesnoj meri imati "moralno opravdanje" više za nastavak koraka u pravcu preduzetih akcija, pre svega u Libiji, ali i drugde. Sa druge strane, biće vršeni i neki mali ustupci muslimanskom svetu, kako bi SAD pokazale da nisu neprijatelj Muslimana. To za nas konkretno znači izvesne nijanse dodatne američke blagonaklonosti ka kosovskim Albancima, sandžačkim Muslimanima i, naravno, muslimanskoj strani u Bosni, a i turska uloga će biti nešto bolje pozicionirana. Podvlačim, u pitanju su promene izražene u nijansama. Što se pozicije srske politike tiče, sasvim je na mestu primedba da više neće biti onog izlizanog opravdanja da "ni oni nisu uhvatili Binladena, a zameraju nama što nismo Mladića". Ovaj događaj je u suštini nama na korist, jer se to ionako isprazno i štetno poređenje više neće upotrebljavati. Znači, biće nešto manje povoda za srpsku iracionalnost i prikriveno teranje inata (tu mislim na rezultantu kompletne srpske političke scene).

Inače, jedna stvar u vestima mi bode oči. A to je neka vrsta slavlja okupljenih ispred Bele kuće posle vesti o likvidaciji Binladena (barem tako kažu izveštaji). Shvatam neku vrstu pobedničkog olakšanja, ili satisfakcije zbog žrtava terorističkih napada, ali ne shvatam, niti prihvatam čin radosti što je neko ubijen. To nikad nije za radovanje, ko god da je.
Spiridon Spiridon 10:21 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

ali ne shvatam, niti prihvatam čin radosti što je neko ubijen. To nikad nije za radovanje, ko god da je.


potpisujem


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:24 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

loader
To za nas konkretno znači izvesne nijanse dodatne američke blagonaklonosti ka kosovskim Albancima, sandžačkim Muslimanima i, naravno, muslimanskoj strani u Bosni...


Šta god da se dogodi i kako god da okreneš mi uvek nahebemo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:38 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Spiridon
ali ne shvatam, niti prihvatam čin radosti što je neko ubijen. To nikad nije za radovanje, ko god da je.


potpisujem


Američki svaeznici, koje su još u vreme Bušove vladavine prozvani "naši poručnici", raduju se i takmiče se u čestitkama i pohvalama Obami i Americi na uspešnoj akciji egzekucije.

Merkel: "osećam olakšanje posle ubistva Bin Ladena".

Kameron: "Vest da je mrtav, doneće veliko olakšanje narodima širom sveta".

Sarkozi čestita na "upornosti u lovu".

Franko Fratini: "Ubistvo Bin Ladena predstavlja veliku pobedu dobra protiv zla."

Benjamin Netanijahu pohvalio je SAD zbog ubistva Bin Ladena, rekavši da ono predstavlja "glasni trijumf" za Vašington i njegove saveznike.
loader loader 10:40 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Šta god da se dogodi i kako god da okreneš mi uvek nahebemo.

Eh... Možda i ne mora da bude tako .. Ako su izvesne nijanse pomerene na stranu nekih naših suparnika, to ne znači da smo već nagrabusili. Sve zavisi kako ćemo mi da odigramo. Onih godina smo videli kako se igra loše, čak pogibeljno. Ako smo izvukli makar neke pouke, ima nade da više nećemo.
loader loader 10:45 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

B92 kaže:

".... Podrška građana širom SAD
Nekoliko stotina stanovnika Vašingtona se posle saopštenja predsednika okupilo ispred Bele kuće da bi proslavilo uspeh svoje vojske.

...

Slično okupljanje vidi se i na mestu na kojem su stajali tornjevi Svetskog trgovinskog centra u Njujorku, ....
...


Najveselije je ove noći na njujorškom Tajms skveru, gde u proslavi učestvuju i pripadnici njujorške policije. ...
"



arthuratkinson arthuratkinson 10:45 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

loader
ne shvatam, niti prihvatam čin radosti što je neko ubijen. To nikad nije za radovanje, ko god da je.


Isto tako je slavljena vest o Hitlerovoj smrti.

Ko hoce moze da zapali svecu obojici o istom trosku.
Unfuckable Unfuckable 10:50 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Američki svaeznici, koje su još u vreme Bušove vladavine prozvani "naši poručnici", raduju se i takmiče se u čestitkama i pohvalama Obami i Americi na uspešnoj akciji egzekucije.


hmda, ovih dana je Obamin anus baš prenaseljen
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:43 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

... a sada je jasno i zašto nije bio na venčanju veka, išao je u lov.
Unfuckable Unfuckable 12:03 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

koliko ja znam, nisu ga ni zvali.
I, nekako mislim da je to sasvim pravedna i jasna poruka: kad si plave krvi - to si za ceo život.
A predsednik Amerike može da bude bilo ko.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:04 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Unfuckable

A predsednik Amerike može da bude bilo ko.

Dabome.
palilula92 palilula92 13:09 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Inače, jedna stvar u vestima mi bode oči. A to je neka vrsta slavlja okupljenih ispred Bele kuće posle vesti o likvidaciji Binladena (barem tako kažu izveštaji).


I mene je to bas iznenadilo, i ne samo izpred Bele Kuce, vec masovna slavlja po ulicama. Tako nesto mi stvarno ne bi palo na pamet, bas degutantno. Da su izasli na ulice u neku mirnu setnju i da na dostojanstven nacin pokazu olaksanje, ali proslava, mahanje zastavama, nemam reci. Izgleda da nismo mnogo odmakli od predstava oko giljotina.
sybil sybil 15:17 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Unfuckable
koliko ja znam, nisu ga ni zvali.
I, nekako mislim da je to sasvim pravedna i jasna poruka: kad si plave krvi - to si za ceo život.
A predsednik Amerike može da bude bilo ko.

jao, vencanje veka, kakav degute spin. vecina amerike se podsmeva toj prici o plavoj krvi i spinu. recimo david letterman, kakav car- kaze-vencanica je tajna, mozes misliti. sigurno ce biti nesto od vere wang. vencanje je u 4 ujutru na tv. hmm, da, ustacu u 4, kako da ne -da piskim.
dragan7557 dragan7557 15:38 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Vojislav Stojković
Unfuckable

A predsednik Amerike može da bude bilo ko.

Dabome.

Ovo je najnetačnija tvrdnja i potvrda te tvrdnje, koju sam čuo na ovom blogu.

cerski
Unfuckable Unfuckable 17:19 02.05.2011

Re: Nebeck, to smo svi mi

Kad već ne možeš da pružiš neko potkrepljenje ovoj svojoj tvrdnji - daj bar malo bolda, ne vidi se dobro
(smajli sa eregiranim srednjakom i majicom "nisam ti ja nsarski" )
omega68 omega68 17:53 02.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

jao, vencanje veka, kakav degute spin. vecina amerike se podsmeva toj prici o plavoj krvi



kompleks je čudo
midnightbird midnightbird 20:41 03.05.2011

Re: Preterivanja ... !!

Ovo je najnetačnija tvrdnja i potvrda te tvrdnje, koju sam čuo na ovom blogu.


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:01 02.05.2011

bin Laden

izveli su ga pred "lice pravde" !

dok je obama ,upravo, sebi kupio jos jedan mandat ...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:11 02.05.2011

Re: bin Laden

ne bih se kladila da je drugi mandat done deal. Robert Gates, Defense Secretary je master mind ovih akcija a on se povlaci sa funkcije sad na leto, sto znaci da postoji mogucnost da on uleti kao republikanski kandidat za Predsednika, jer im je dosadasnja ponuda na celu sa The Donald uzasno smesna. ako se Gates kandiduje on ce i da pobedi jer tip ima fenomenalnu karijeru

inace kad je Bin Ladeonova sestra umrla u Bostonu, amerikanci su subpoena njen mozak kako bi u slucaju da uhvate samog bin ladena uporedili DNA. rezultati se ocekuju ...
newcity newcity 11:22 02.05.2011

samo malo pravopisa

Osama bin Laden ili Bin Laden,
Karla del Ponte ili Del Ponte,
Migel de Servantes ili De Servantes,
i tako dalje...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:35 02.05.2011

Re: samo malo pravopisa

Hvala, newcity, podsećanje na pravopis uvek dobro dođe.
princi princi 11:34 02.05.2011

А где га Тадић да се огласи?

Или, макар, Дачке (он је посебно близак Америма)?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:37 02.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

Mislim da je pitanje besmisleno: pa, kod nas se ne radi, slavi se 1. maj, roštilja se, pije se pivo, ide u posete tazbini na selo.. i tako to.

Možda se kolega Krle oglasi, ako dežura na Andrićevom vencu. Doduše, doktori na dežurstvu obično spavaju.
Kazezoze Kazezoze 11:39 02.05.2011

back to back

princi princi 12:23 02.05.2011

Re: back to back

Само се надам да Бин Ладен неће сад дати интервју Ал Џазири, јер би једино то била већа бламажа од ове Обамине.
monamia monamia 13:31 02.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

Vojislav Stojković
Re: А где га Тадић да се огласи?
Mislim da je pitanje besmisleno: pa, kod nas se ne radi, slavi se 1. maj, roštilja se, pije se pivo, ide u posete tazbini na selo.. i tako to.

Možda se kolega Krle oglasi, ako dežura na Andrićevom vencu. Doduše, doktori na dežurstvu obično spavaju.





srdjan.pajic srdjan.pajic 14:11 02.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

princi
Или, макар, Дачке (он је посебно близак Америма)?


Pazi sad kad ispadne da je u eliminaciji učestvovao neki naš SAJ ili slični batinaši iz Slobinih vremena, uz pomoć nacionalne garde Ohaja.




Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:03 03.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

srdjan.pajic


Pazi sad kad ispadne da je u eliminaciji učestvovao neki naš SAJ ili slični batinaši iz Slobinih vremena, uz pomoć nacionalne garde Ohaja.



Nije baš naš SAJ, ali si blizu.

Posao je završio "TIM 6" iz sastava mornaričkih "Foka" koji je, svojevremeno, bio stacioniran na aerodromu u Tuzli (naravno, ne u ovom sastavu) i sticao iskustvo loveći haške optuženike po Republici Srpskoj. Locirali su i uhapsili generala Krstića, Gorana Jelisića, Simu Zarića, Milana Simića, Blagoja Simića i Miroslava Tadića, a bili su angažovani i u lovu na Karadžića. (izvor)


Pripadnici i osnivač "tima 6" Richard Marcinko (desno)


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:54 03.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

Vojislav Stojković
srdjan.pajic


Pazi sad kad ispadne da je u eliminaciji učestvovao neki naš SAJ ili slični batinaši iz Slobinih vremena, uz pomoć nacionalne garde Ohaja.



Nije baš naš SAJ, ali si blizu.

Posao je završio "TIM 6" iz sastava mornaričkih "Foka" koji je, svojevremeno, bio stacioniran na aerodromu u Tuzli (naravno, ne u ovom sastavu) i sticao iskustvo loveći haške optuženike po Republici Srpskoj. Locirali su i uhapsili generala Krstića, Gorana Jelisića, Simu Zarića, Milana Simića, Blagoja Simića i Miroslava Tadića, a bili su angažovani i u lovu na Karadžića. (izvor)


Pripadnici i osnivač "tima 6" Richard Marcinko (desno)




I deluju nadrkano, ko sajevci pred kontramiting. A Laden je razočarao, očekivao bih da će pružiti neki ozbiljniji otpor, ali izgleda da ga je uvatilo sa spuštenim pantalonama.
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 22:13 03.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

Vojislav Stojković

Posao je završio "TIM 6" iz sastava mornaričkih "Foka" koji je, svojevremeno, bio stacioniran na aerodromu u Tuzli (naravno, ne u ovom sastavu) i sticao iskustvo loveći haške optuženike po Republici Srpskoj. Locirali su i uhapsili generala Krstića, Gorana Jelisića, Simu Zarića, Milana Simića, Blagoja Simića i Miroslava Tadića, a bili su angažovani i u lovu na Karadžića.

Simo Zarić, Milan Simić, Blagoje Simić i Miroslav Tadić su se predali. Jelisić je uhapšen ispred zgrade u kojoj je živio, Krstić dok je išao na posao.

Jutarnji List kao izvor treba uzimati sa oprezom. Velikim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:34 03.05.2011

Re: А где га Тадић да се огласи?

Cyrano de Bergerac


Jutarnji List kao izvor treba uzimati sa oprezom. Velikim.


E, jebi ga sad, ode još jedan mit o nama kao naciji sa opasnim razbojnicima koje je Tim 6 morao da apsi. Samo, ako nisu u Bosni, gde su onda ove namrštene face ispekle zanat? Sigurno nisu u Legiji Stranaca. Možda su gledali Brus Vilisa?

Ali dobro, ni ovo nije neki ozbiljan blog, barem ga ja nisam doživeo kao takvog. Više kao mesto da se ljudi malo istresu, i daju oduška generalnoj frustraciji. Što je sasvim uredu.

ivana23 ivana23 11:38 02.05.2011

***

Montaza?


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:42 02.05.2011

Re: ***

ivana, može li više informacija?
ivana23 ivana23 12:02 02.05.2011

Re: ***

Vojislav Stojković
ivana, može li više informacija?


Za sada je ovo (fotografije) u domenu sumnji u istinitost objavljenih informacija.

Cekamo dalje reakcije.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:08 02.05.2011

Re: ***

Verujem da će biti sumnji, ali s obzirom ko je i kako tu vest objavio, mislim da je Bin Laden likvidiran.
Kazezoze Kazezoze 12:12 02.05.2011

Re: ***

Vojislav Stojković
Verujem da će biti sumnji, ali s obzirom ko je i kako tu vest objavio, mislim da je Bin Laden likvidiran.

naravno da je mrtav, a da si pogledao onaj video par komentara iznad što sam postavio, video bi i kad je ubijen i ko ga je ubio.
ivana23 ivana23 12:14 02.05.2011

Re: ***

Vojislav Stojković
Verujem da će biti sumnji, ali s obzirom ko je i kako tu vest objavio, mislim da je Bin Laden likvidiran.


Jao, Jeremija.

Ne bih rekla da si toliko naivan...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:28 02.05.2011

Re: ***

Kazezoze

ivana23


Jao, Jeremija.

Ne bih rekla da si toliko naivan...



Možda sam naivan, ali sklon sam da u ovom slučaju poverujem Obami.
omega68 omega68 12:37 02.05.2011

Re: ***

može li više informacija?


ivana23 ivana23 12:52 02.05.2011

Re: ***

Dobro je imati i 'svedoka'...

IT konsultant iz Abotabada, koji je živeo samo 250 metara od Bin Ladenove vile, u nedelju uveče je "tvitovao" uživo detalje napada, ni ne sanjajući da uživo prenosi ubistvo najpoznatijeg svetskog teroriste. Sohaib Atar je svoj prvi "tvit" pustio u nedelju u 1 ujutru kada je primetio helikopter iznad svoje kuće. Sutradan se probudio i otkrio da je bio jedini živi "reporter" ovog događaja.

Njegove tvitove možete čitati ovde
cult cult 12:55 02.05.2011

Re: ***

Za sada je ovo (fotografije) u domenu sumnji u istinitost objavljenih informacija.


Ako ni reč ne veruješ Amerima, veruj Talibanima. Prete osvetom. Mislim da u smrt ovog teroriste ne treba sumnjati.
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:58 02.05.2011

Re: ***


Cekamo dalje reakcije.

AP retracts photo purporting to show Osama bin Laden's dead body
Izvor
draft.dodger draft.dodger 13:13 02.05.2011

Re: ***

Sporna fotografija je očigledan Recycle bin Laden.
Verujem da bi celom svetu dobrodošlo nešto opipljivije, od izjave američkog predsednika.
ivana23 ivana23 13:49 02.05.2011

Re: ***

cult
Ako ni reč ne veruješ Amerima, veruj Talibanima. Prete osvetom. Mislim da u smrt ovog teroriste ne treba sumnjati.


Bilo stvarno ili ne, ubistvo Bin Ladena im dobro dodje za dalje teroristicke akcije.
natasavb natasavb 14:02 02.05.2011

Proslave smrti

Bilo stvarno ili ne, ubistvo Bin Ladena im dobrododje za dalje teroristicke akcije.

I meni je to prvo palo na pamet kad sam jutros procitala vest.
A o proslavama i masovnoj histeriji u USA nemam reci.
Em mi je odvratno radovanje bilo cijoj smrti (isto se odnosi i na ono sto se juce desilo u Libiji i proslavama u Bengaziju tim povodom), em mi je smesno to verovanje da smrt jednog coveka znaci kraj teroristickih napada islamskih ekstremista.
omega68 omega68 15:07 02.05.2011

Re: Proslave smrti, novi rat

Bilo stvarno ili ne, ubistvo Bin Ladena im dobrododje za dalje teroristicke akcije.

I meni je to prvo palo na pamet kad sam jutros procitala vest.
A o proslavama i masovnoj histeriji u USA nemam reci.
Em mi je odvratno radovanje bilo cijoj smrti (isto se odnosi i na ono sto se juce desilo u Libiji i proslavama u Bengaziju tim povodom), em mi je smesno to verovanje da smrt jednog coveka znaci kraj teroristickih napada islamskih ekstremista.

Srećan nam svima III sv. Rat
arthuratkinson arthuratkinson 19:37 02.05.2011

Re: ***

Bojan Budimac

Cekamo dalje reakcije.

AP retracts photo purporting to show Osama bin Laden's dead body
Izvor

opet im neki Palestinac podmetnuo fotomontazu.
G r o f G r o f 20:50 02.05.2011

Re: ***

ivana23
Montaza?




Ovo je vic godine. Sila te snage ne moze napraviti jednu obicnu fotomontazu koju Ivana i drustvo ne mogu provaliti..
Sta se na ovim blogovima pokusava dokazati stvarno mi nije jasno ali zabrinjava doza empatije prema raznim teroristima i diktatorima.

jedan.kub jedan.kub 22:22 02.05.2011

Re: Proslave smrti

natasavb
Bilo stvarno ili ne, ubistvo Bin Ladena im dobrododje za dalje teroristicke akcije.

I meni je to prvo palo na pamet kad sam jutros procitala vest.
A o proslavama i masovnoj histeriji u USA nemam reci.
Em mi je odvratno radovanje bilo cijoj smrti (isto se odnosi i na ono sto se juce desilo u Libiji i proslavama u Bengaziju tim povodom), em mi je smesno to verovanje da smrt jednog coveka znaci kraj teroristickih napada islamskih ekstremista.

Ponelo ih obamino odusevljenje.
Nema razloga za veselje jer jos uvek ostaje americki terorizam i odgovor na isti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:39 02.05.2011

Re: ***

Bojan Budimac

Cekamo dalje reakcije.



Budimac, čekamo i tvoje analize o reakcijama sa Bliskog Istoka.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:48 02.05.2011

Re: ***

cult

Mislim da u smrt ovog teroriste ne treba sumnjati.



srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 03.05.2011

Re: ***

Grof
Sta se na ovim blogovima pokusava dokazati stvarno mi nije jasno ali zabrinjava doza empatije prema raznim teroristima i diktatorima.


Eh da je samo blog...

alselone alselone 12:11 02.05.2011

Svetiliste

Razumem zelju da se ne napravi svetiliste od Osaminog groba (tako su svi "veliki" skoncali), ali 2011. godine varvarski baciti telo u more mi je posebno odvratno.
Sa druge strane ne vidim zasto su ga sada skinuli, da li je moguce da su potrosili ovaj ogromni rezervoar spina - 'nako.
demarti demarti 13:46 02.05.2011

Re: Svetiliste

da li je moguce da su potrosili ovaj ogromni rezervoar spina - 'nako.


Meni više liči da su napunili rezervoar, time što su sada napravili legendu, a problem sa legendama je što ih ubija samo zaborav (ništa foke i drugi superjunaci).
ivana23 ivana23 14:34 02.05.2011

***

princi princi 15:13 02.05.2011

Re: ***

ivana23

Al Jazeera English: Live

Сад ће медијска машинерија ударити по спину, али ово је, чини се, главна (могуће и једина) импликација објављене вести: изгледа да су Амери постигли неки споразум у тим својим "тајним" преговорима с Талибанима, и да је објава Бин Ладенове смрти заправо најава америчког повлачења из Авганистана. У сваком случају, боље тако, него да признају да су попили по пички. Авганистан остаје неосвојив.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:46 02.05.2011

Re: ***

princi
Сад ће медијска машинерија ударити по спину, али ово је, чини се, главна (могуће и једина) импликација објављене вести: изгледа да су Амери постигли неки споразум у тим својим "тајним" преговорима с Талибанима, и да је објава Бин Ладенове смрти заправо најава америчког повлачења из Авганистана. У сваком случају, боље тако, него да признају да су попили по пички. Авганистан остаје неосвојив.



Mada, "neosvojiv" je uteha za tolike žrtve.
tasha_helikotrema tasha_helikotrema 18:16 02.05.2011

Pitanje..

Priznajem da se ne zanimam poltikom toliko pa ni nemam neko posebno znanje.
Ali mi je bilo jako čudno kad jutros čuh na vestima nešto u stilu : ,,Uspešno ostvarena misija likvidacije Bin Ladena''.
Aj' da shvatim tipa poginuo Bin Laden u bombardovanju i sl.Ali oni su bukavlno imali plan,aj' što su ga imali nego su ga i javno izneli,da likvidiraju nekog.
Zar ne važi - niko nije kriv dok se ne dokaže suprotno?Zar nisu trebali da ga uhapse,okrive za zločine protiv čovečnosti itd.?
Ne znam da li me razumete,nema veze sa tim što je to Bin Laden,mogao je da bude i neki sasvim levi,ali mi nije jasno da 'ladno imaš pravo da nekog tek tako likvidiraš.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:31 02.05.2011

Re: Pitanje..

tasha_helikotrema

Ne znam da li me razumete...



Razumemo mi tebe, ali izgleda da ti ne razumeš politiku SAD i njihovog aktuelnog predsednika, inače dečjeg pisca i laureata Nobelove ngrade za mir.
tasha_helikotrema tasha_helikotrema 08:13 03.05.2011

Re: Pitanje..

Ne,kapiram ja zašto su oni to uradili,ali mi nije jasno kako nije naišlo ni na jednu osudu od strane npr. evropskih zemalja.
Toliko priče o ljudskim pravima i onda čuješ ovo.
Voja Radovanović Voja Radovanović 18:19 02.05.2011

Blog

Ukratko...Implikacije će proizvesti komplikacije...
pozz imenjače...odlična analiza...prijatno veče ti želim...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:34 02.05.2011

Re: Blog

Hvala, imenjače, ja sam to onako, uz jutarnju kaficu... srk...srk...
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:29 02.05.2011

Još jedna implikacija

Spammers and scammers move within hours of Osama Bid Laden's death

Izvor

EDIT:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana