Eksperimenti u blogovanju

Nataša Kandić, čemu?

vladimir petrovic RSS / 07.06.2011. u 19:52

Sa zakašnjenjem sam pregledao Njujork Tajms, da bih se veoma iznenadio kada sam u (jučerašnjem) uvodniku tog dnevnika, koji ima milionsko čitalaštvo, ne samo u SAD već i širom sveta, video naslov - THE SHAME OF SERBIA.

Štrecnulo me nešto, pitajući se o čemu se sada radi.

A onda sam video da ga je napisala Ms. Nataša Kandić, razglabajući o slučaju generala Ratka Mladića i njegovom izručenju Hagu.

Za mene je ta afera sa Mladićem, kako-tako, privedena kraju. Bilo je propusta, moglo se to uraditi ranije, ali bolje ikada nego nikada. Uglavnom je taj čin Srbije pozitivno primljen u svetu. Sam Njujork Tajms je pre nekoliko dana pozdravio hapšenje  Mladića, doduše uz prekor da „Srbija sve radi pod pritiskom", ali uz izraženo zadovoljstvo što je najzad Mladić u Hagu.

A onda dolazi ovaj članak sa ubitačnim naslovom Ms. Nataše Kandić, naslovom velikim kao vrata.

 

Quo vadis Ms. Nataša Kandić?

Pretpostavljam da sada sedite u vašoj rezidenciji, ispijate limunadu na tanku slamku i likujete, smejući se u ogledalu, kako ste uspeli da čak u tako poznatom Njujork Tajmsu proturite članak u kome, reklo bi se, zagovarate da Srbiju i dalje treba držati na stubu srama, naslovom u stilu: Kartaginu treba razoriti! (Carthago delenda est).

Naknadno vidim da je tekst tog spornog članka „Srpska sramota" objavljen i na srpskom.

Ja izbegavam da pišem blogove na političke teme, ali ovom prilikom nisam mogao da na ovaj način ne protestujem -  prvenstveno protiv naslova. Moglo je da se kaže sve što se htelo reći i na ispravniji način. 

Zna se da su naslovi važni, odnosno da je forma kako nešto saopštavate svetu važnija od same sadržine. Siguran sam da mnogi koji vide naslov THE SHAME OF SERBIA neće ni čitati tekst, ali će videti da  nastojanja iz nedavnih proteklih vremena - da je sve što dolazi iz Srbije sramotno, još nisu postala prošlost. Zato reagujem.

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala.

Atačmenti



Komentari (681)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 19:56 07.06.2011

.

Ja izbegavam da pišem blogove na političke teme

ako ti je lakse ova tema nije politicka vec ekonomska
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:17 07.06.2011

Re: .

antioksidant
... ova tema nije politicka vec ekonomska


Hm. Moglo bi se reći i ovako: ima političko-ekonomsko-bezbednosni aspekt".

Za tebe, koji u svemu vidiš ekonomiju:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:31 07.06.2011

Re: .

ova tema nije politicka vec ekonomska

tačno tako.
milandez milandez 19:11 08.06.2011

Re: .

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala.

Можда би сте волели да поједете "шумске" јагоде са "Комадићем"?
Kazezoze Kazezoze 21:59 08.06.2011

naslov, čemu?

vladimire, kad već cepidlačiš oko naslova, onda si morao primetiti da naslov iz vidovdanskog magazina, kojeg si linkovao, nije dobro preveden i samim tim čitava ova halabuka koju si izazvao je glupa i nepotrebna.
drugo, a i to si morao znati da koristiš glavu za razmišljanje, naslov nije odabrala NK, nego urednik časopisa gde je tekst objavljen.
zato i naslov ovog komentara: naslov, čemu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:15 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Kazezoze
... vladimire, kad već cepidlačiš oko naslova,

Kaz, mnogo slobodnih ocena daješ.

naslov nije odabrala NK, nego urednik časopisa gde je tekst objavljen.

Otkud ti to znaš? Pretpostavljaš? To ne mora biti tačno.
Ukazuješ, kao i neki pre tebe, na nešto što je sporedno.

Naime, irelevantno je, na kraju krajeva, ko je izabrao naslov.
Naslov je ubitačan, jer je izabran tako da nanese štetu.
A iza naslova formalno stoji NK, i tekst njenog članka.

Ne budi djavolji advokat, Kaz.
samim tim čitava ova halabuka koju si izazvao je glupa i nepotrebna.


Nisam ja tražio halabuku.
A ako ljudi u komentarima daju oduška onome što misle o celoj toj stvari, to ne treba ignorisati.
Ima tu nečega!
Kazezoze Kazezoze 15:02 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Nisam ja tražio halabuku.
A ako ljudi u komentarima daju oduška onome što misle o celoj toj stvari, to ne treba ignorisati.
Ima tu nečega!

možda je nisi svesno tražio, ali si je izazvao.
komentari su na nivou kurira, ali ako tebi imponuju, onda i sebe moraš potražiti na istom nivou.
na kraju, niko ne komentariše temu (naslov), nego osobu koja sa naslovom veze nema.
kurirski, nema šta!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:03 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

meni je ta zena bezvezna, profesionalna krvopija, pretpostavljam po ushtogljenoj navici. odlican i odmeren tekst, kao i uvek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:08 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Kazezoze

možda je nisi svesno tražio, ali si je izazvao.
komentari su na nivou kurira, ali ako tebi imponuju, onda i sebe moraš potražiti na istom nivou.
na kraju, niko ne komentariše temu (naslov), nego osobu koja sa naslovom veze nema.
kurirski, nema šta!



kako ne komentarise (kandicku), je l' treba da volimo nekog ko gazi po sopstvenom narodu iz navike i za pare da bi dobili plaketu da smo kulturni? kandicka je valjda jadna koliko i cela mashina za koju radi, koju ti i sam toliko prezires u svim drugim situacijama, izuzev ove. zanimljivo bi bilo samo znati koji ti je motiv da sechesh vene na profy pljuvachicu. ne lichi na tvoj nivo.
JJ Beba JJ Beba 15:30 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Otkud ti to znaš? Pretpostavljaš? To ne mora biti tačno.

ne to je upravo tačno - naslov je dalo uredništvo NT. naslov koji je dala NK bio je potpuno neutralan i za uredništvo očito neinteresantano

edit
pošto NK ne poznajem, informaciju o naslovu dobila sam od svojih kolega iz velike jabuke


Naslov je ubitačan, jer je izabran tako da nanese štetu.

kome? Čime? Sve što je rečeno u tekstu je istina

Ne budi djavolji advokat, Kaz.

kako odvratno
libkonz libkonz 15:37 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

komentari su na nivou kurira

ovi na "e đubretu" su zajebali i Kurir.
Kazezoze Kazezoze 15:41 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Srđan Fuchs
Kazezoze

možda je nisi svesno tražio, ali si je izazvao.
komentari su na nivou kurira, ali ako tebi imponuju, onda i sebe moraš potražiti na istom nivou.
na kraju, niko ne komentariše temu (naslov), nego osobu koja sa naslovom veze nema.
kurirski, nema šta!



kako ne komentarise (kandicku), je l' treba da volimo nekog ko gazi po sopstvenom narodu iz navike i za pare da bi dobili plaketu da smo kulturni? kandicka je valjda jadna koliko i cela mashina za koju radi, koju ti i sam toliko prezires u svim drugim situacijama, izuzev ove. zanimljivo bi bilo samo znati koji ti je motiv da sechesh vene na profy pljuvachicu. ne lichi na tvoj nivo.

srki, jesi li uopšte pročitao na što se vladimir zgrozio?
ne na tekst, nego na naslov teksta. taj naslov nije odabrala kandićka nego urednik njujork tajmsa koji je tekst objavio. naravno, vladimir to nije shvatio.
ovde skoro niko, pa ni ti, ne komentariše naslov teksta u njujork tajmsu nego kandićku, a to je već žešća trolčina.
ja ne branim kandićku, niti se stavljam na neku stranu kada je naša politika u pitanju, jer sve su strane loše, ali pljuvačina usled pogrešno razumevanja teksta je na nivou kurira, bez obzira o kome se radi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:02 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Kazezoze
srki, jesi li uopšte pročitao na što se vladimir zgrozio?
ne na tekst, nego na naslov teksta. taj naslov nije odabrala kandićka nego urednik njujork tajmsa koji je tekst objavio. naravno, vladimir to nije shvatio.
ovde skoro niko, pa ni ti, ne komentariše naslov teksta u njujork tajmsu nego kandićku, a to je već žešća trolčina.


Uopste nisi u pravu Kaz,

tacno je da je Valdimir u svom kratkom tekstu stavio akcenat na naslov ali bi bilo vrlo neozbiljno proglasavati diskusije o samom clanku i o autoru clanka "trolovanjem" (pa i Vladimir sam je tekst zavrsio sa "Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić." ).

Uostalom ko god da je izabrao naslov ocigledno da nije pogresio i da je on u skladu sa tekstom u kome autorka dva puta koristi kljucnu rec iz naslova shame (That ruling was a mark of shame on all of us ... The sympathy that state officials and the news media expressed for Mr. Mladic last week is yet another mark of shame on all of us). Ok, mozda je taj naslov jos za jedan stepen vise prljava gebelesovska propaganda nego i sam tekst ali bitne razlike nema.

Ja sam vec ovde negde napisao nesto opsirnije o tekstu pa se ne bih ponavljao. Napisala je par stvar koje su ok ali najveci deo teksta i njegova poruka su zbilja najprljavija moguca propaganda uperena direktno protiv drzave Srbije. A osnovna poruka i teksta i naslova je da bi Srbija trebalo da se stidi vise nego bilo koja druga od pomenutih balkanskih zemalja. A sve cinjenice govore upravo suprotno.

Evo uzmimo i one dve citirane recenice koje sadrze "shame". Ja sam recimo bio za to da skorpioni (na koje se odnosi prvi "shame" ) dobiju najvise kazne i to se i desilo ... i to je za mene bio jedan od dokaza za tvrdnju da je Srbija primer ostalima u regionu kako se odnosi prema "svojim ratnim zlocincima". I sto se tice hapsenja Mladica nema ni trunke razloga za shame - naprotiv. Licno sam ubedjen da je on odgovran za ratni zlocin koji je pocinjen u Srebrenici ali mi sasvim logicno izgleda sto je drzava imala krajnje korektan odnos prilikom hapsenja i pruzila mu ono na sta je imao pravo. Samo totalno zaludjen ljudi mogu nekom prebaciti sto su mu dozvolili da poseti grob cerke ili da bude pregledan od lekara. Ali sta da se radi, tzv. borci za ljudska prava smatrajau da na njih imaju pravo samo njihovi politicki istomisljenici ...

ps. posebna prica bi bilo ovo njeno prljavo i pokvareno "shame on all of us" - to ona moze da prica za sebe i sacicu svojih (drugosrbijanskih) istomisljenika a ne za "all of us". Ali ni to nije nista novo - ona, njene drugarice ZUCe & Co su vec bezbroj puta uzimale sebi za pravo da pricaju svasta (i izvinjavaju) se u "ime svih nas" ...
stari92 stari92 17:28 09.06.2011

psiho test II : 'su vam otimali užinu ..

libkonz

.. na Velikom odmoru bili po strani ..

evo exp-impl/cite score = )))

freehand freehand 17:38 09.06.2011

Re: psiho test II : 'su vam otimali užinu ..

stari92
libkonz

.. na Velikom odmoru bili po strani ..

evo exp-impl/cite score = )))


Yes!
Domazet Domazet 18:05 09.06.2011

A sada, od muke, ozbiljno...

Kazezoze
vladimire, kad već cepidlačiš oko naslova, onda si morao primetiti da naslov iz vidovdanskog magazina, kojeg si linkovao, nije dobro preveden i samim tim čitava ova halabuka koju si izazvao je glupa i nepotrebna.
drugo, a i to si morao znati da koristiš glavu za razmišljanje, naslov nije odabrala NK, nego urednik časopisa gde je tekst objavljen.
zato i naslov ovog komentara: naslov, čemu?

...da li se ovde od nas trazhi da poverujemo da je eNKAy, duboko nezadovoljna naslovom, uputila uredniku oshtar protest a on je, tvrdoglavo, ipak ostao pri svome?

Mislim, ovakvo insistiranje na tome da budemo gluplji nego shto jesmo me opako iritira. Jer kako drugachije shvatiti insistiranje na tome da je ceo blog zapravo jedan trol jer se eNKay optuzhuje za senzacionalistichki ('senzacionalistichki'?) naslov s kojim Natasha, koja je inache napisala jedan sjajan teks prepun Istina, nema nikakve veze. U kome je ponovljeno spominjanje colective shame puka koincidencija. Pri chemu, razume se, iskljuchivanje iz kolektiva (ili bar iz colective shame) Trailblazing Pioneers koji svetu objavljuju tu 'kolektivnu' shame uopshte nije namera Autora. Nego to samo umishljaju oni koji dijagonalno chitaju...

I da nas bar ljubazno zamole da samo ovaj put budemo gluplji nego shto jesmo, za opshtu stvar.Ali ne, oni se deru na nas kako smo primitivni i zlikovachki nastrojeni jer sumnjamo u Vishu Istinu...
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:10 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

Kazezoze
... komentari su na nivou kurira,

kurirski, nema šta!


Misliš na bečki Kurier ili na beogradski?

Veruj mi, ima po neke dobre stvari i u beogradskom Kuriru! A ima djubreta i u tzv. finijim novinama.
Važno je čitati, he, he, he...

Kaz, kad si već stupio u polemiku sa Srdjanom Fuchsom, mogao si primetiti (neka mi se oprosti za neskromnost) kako je on bio fer, pa je za moj tekst rekao:
odlican i odmeren tekst, kao i uvek.


Kada će se dogoditi da mi ti tako nešto kažeš?



antioksidant antioksidant 20:13 09.06.2011

Re: naslov, čemu?


Kada će se dogoditi da mi ti tako nešto kažeš?

kad takav tekst i napises
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:29 09.06.2011

Re: naslov, čemu?


... Kada će se dogoditi da mi ti tako nešto kažeš?

antioksidant
... kad takav tekst i napises


AO, ne budi zločest. Ja se ubih od serviranja dobrih tekstova!
(Pritom, izbegavam ekonomske teme, da ne bih ulazio u tvoj najčešći resor)
highshalfbooze highshalfbooze 23:31 09.06.2011

Re: naslov, čemu?

kome? Čime? Sve što je rečeno u tekstu je istina


To je apsolutna neistina jer u tekstu ništa nije dobronamerno i istinito.

"The New York Times" nije objavio njen tekst zato što je Nataša Kandić vrstan analitičar ili dobar novinar ili je išta pametno i prosvećeno napisala u članku. Članak je objavljen iz jednostavnog razloga. Objavljen je zato što opravdava spoljnju politiku koju vode SAD. Kada bi postojala neka Iračka Nataša Kandić da napiše kako je Sadam Husein raspolagao sa oružjem za masovno uništenje, bio bi objavljen. Sasvim je nebitno što ga nisu našli niti će ga ikada naći jer ne postoji.
Šta nije tačno u članku.
Odakle njoj pravo da proglašava kolektivnu krivicu i da generalno proglasi Srbe krivim? Ima li bilo kakvih argumenata?
Kakav žig srama? Ja se ne osećam odgovornim. Kriminalci neka odgovaraju, u čije ime ona proglašava kolektivnu krivicu.
Odakle njoj pravo da tvrdi da su Srbi vodili genocidan rat u Bosni? Gde su joj argumenti? Da li je dokazano za sve ove godine suđenja u hagu da je vršen genocid?
Odakle njoj pravo da nekoga ko nije osuđen naziva ubicom. Ona je nekome znači već presudila jer ga tako naziva. Svako je nevin dok mu se ne dokaže krivica.
Ona je beše direktor fonda za Humanitarno pravo? Pa to su osnovna ljudska prava. Za šta se ona to bori? Sasvim je nebitno o kome se radi. Ljudska prava se ne sprovode selektivno. Da li je Nataša Kandić zadužena da pojedinima ukida osnovna ljudska prava?
Uopšte ne pratim njenu aktivnost, niti me to interesuje, ali kad god se ona pominje ili prikaže u javnosti prate je incidenti. Na jednom protestnom okupljanju je posle verbalnog obračuna sa okupljenima, udarila šamar čoveku koji joj ništa nije uradio.
Zar je moguće da borca za humanitarno pravo neko može tako da iznervira da upotrebi silu prema nedužnoj osobi. Pa šta bi onda radila da se našla u ratnom okruženju? Šta bi radila da vidi da su ubili nekoga ko je njoj blizak? Šta bi radila da je videla da su joj imovinu uništili? Šta bi radila da je videla da su nekoga njoj bliskog mučili i maltretirali?
Šta bi tek tada uradila, kada je primenila silu samo zbog toga što ju je neko uvredio? Lako je kritikovati druge. Lako je biti destruktivan, lako je pomagati zlonamernima da osuđuju.
alselone alselone 07:29 10.06.2011

Re: naslov, čemu?

vladimir petrovic

AO, ne budi zločest. Ja se ubih od serviranja dobrih tekstova!



draganaglog draganaglog 09:14 11.06.2011

Re: naslov, čemu?

Izostavi naslov prijatelju,
Sadržina je važna.
Šta je bitno K0 je objavio tekst i pod kojim NASLOVOM , bitno je da ovaj čovek - zvani Nataša Kandić , radi sve suprotno interesima svog naroda. U svakoj normalnoj državi ova žena bi odavno bila pribijena stub srama / na bilo koji način poznat tzv. demokratiji/ no u Srbiji ona ima lep život i mnogo para i niko ni šamar da joj udari na ulici.
Ona pak sama može biti procenjene po odavno izrečenoj mudroj rečenici - Ružnoća je sama po sebi dekadens.
Ceterum censeo Cartaginam dellendum esse -Uostalom smatram da Kartaginu treba uništiti , to je poslednja rečenica koju je izgovarao Rimljanin Katon Mlađi , na kraju SVAKE sednice Rimskog senata o čemu god da je bio dnevni red razgovora.
Ono što Nataša Kandić izgovara na kraju bilo kog razgovora gde joj uopšte daju reč je to isto- Uostalom smatram da Srbiju treba uništiti.
Da je sretnem na ulici rizikovao bih krivičnu osudu za lake telesne povrede i dobro našamarao opisanu ženicu.
niko_kao.ja niko_kao.ja 19:44 11.06.2011

Re: naslov, čemu?

Sadržina je važna.
Šta je bitno K0 je objavio tekst i pod kojim NASLOVOM , bitno je da ovaj čovek - zvani Nataša Kandić , radi sve suprotno interesima svog naroda.

A koji su interesi dotičnog naroda? Nešto sam preskočio tu lekciju

U svakoj normalnoj državi ova žena bi odavno bila pribijena stub srama / na bilo koji način poznat tzv. demokratiji/ no u Srbiji ona ima lep život i mnogo para i niko ni šamar da joj udari na ulici.


Srbija je normalna država, demokratska i ne udaraju se šamari po ulici. Otkad? I ovu lekciju sam izgleda preskočio

Ona pak sama može biti procenjene po odavno izrečenoj mudroj rečenici - Ružnoća je sama po sebi dekadens.


Aaa, ovo je izgleda prva lekcija. Svi Srbi/Srpkinje su lepi a ona radi protiv interesa istih. Živelo zatezanje, Živeli silikoni
jedi-knight jedi-knight 20:07 07.06.2011

Njena moc ili nasa nemoc


Bravo za nase intelektualce, kada se glas doticne gospodje cuje tako daleko, a oni cute.
Bravo za mudrost nasih politicara kada nisu u stanju da se izbore sa jednom takvom pojavom zvanom Natasa Kandic.
Bravo za sve medije koji ostaju nemi nad njenom zlobom.
Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.

bluestar bluestar 22:10 07.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

mislim da dobar primer kako se prodje kad se radi protiv interesa sopstvene zemlje dolazi ipak iz amerike. kada je nakon septembra 11 susan sontag pokusala da opravda taj cin islamskih fundametalista, cela liberalna amerika (o desnicarima i republikancima ne treba trositi reci) joj je okrenula ledja. od tog dana su joj vrata medija bila zatvorena, vise nije gostovala u tv emisijama, ni jedna jedina kolumna joj nije bila objavljena i na kraju je umrla sama i zaboravljena. tako je to u "kolevci" demokratije, kad predjes crvenu liniju koja oznacava nacionalne interese zemlje, odgovor drzave i javnosti je jako surov.
tom tom 07:52 08.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

kada je nakon septembra 11 susan sontag pokusala da opravda taj cin islamskih fundametalista


Pa zar je to isto???
Meni se čini da Vi pokušavate da opravdate čin srpskih fundamentalista...
ivon.i ivon.i 23:29 08.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.


vala!
kaldorei kaldorei 23:37 08.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

ivon.i
Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.


vala!

jeste, treba joj nabiti eksere pod nokte.
ili je spaliti. ima toliko načina...

mišljenje je zaista kao donji deo leđa.
jedi-knight jedi-knight 00:06 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

ivon.i
Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.


vala!

jeste, treba joj nabiti eksere pod nokte.
ili je spaliti. ima toliko načina...

mišljenje je zaista kao donji deo leđa.


Izvini, na koji komentar si dao ovaj odgovor?
Jedini koji je izneo misljenje ( ok, cinicno ) si ti i to o tome sta joj treba uraditi
kaldorei kaldorei 00:44 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

jedi-knight
Izvini, na koji komentar si dao ovaj odgovor?
Jedini koji je izneo misljenje ( ok, cinicno ) si ti i to o tome sta joj treba uraditi

ta ne znam kako je primereno kazniti za "sve što nam radi"
stari92 stari92 14:39 09.06.2011

Njena moc ili prijava za Ja imam talenat

pa,B.S. sredi sa Rujama da je prime i uradi režiju,ma ..
iha-ha ..

ta ne znam kako je primereno kazniti za "sve što nam radi"



)
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:22 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

ivon.i
Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.


vala!



Ako neko moze da mi kaze, da li je iko ikada tuzio NK? Od klevete do ev. nanosenja stete drzavi Srbiji (kako stoji zakon u tom pogledu)?

Srdjanu Fuchs sam dala preporuku kao vrata i imam pitanje, kako bi se Izrael (drzava) i javnost tamosnja oglasila, bila misljenja, kada bi njen drzavljanin davao ovakve izjave i bio clan organizacije koja Izraelu nanosi direktnu stetu.
Fala unapred
buba_truba buba_truba 15:34 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

apacherosepeacock
Ako neko moze da mi kaze, da li je iko ikada tuzio NK?

Jeste.
JJ Beba JJ Beba 15:39 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

kako bi se Izrael (drzava) i javnost tamosnja oglasila, bila misljenja,

kako tamošnja javnost reaguje kada Ahmadinejad kaže da genocida nad jevrejima nije bilo? ili kako reaguju kada se velačuju zločinci koji su ubijali jevreje?

niko ne misli kako komentari izrečeni na ovom blogu vređaju žrtve, vređaju bošnjake. ah da vidi mene ja zaboravila, u Srbiji ne žive, nema bošnjaka. ovde žive samo srbi, pravoslavci. U Sandžaku su Turci, a zna se kako se sa njima postupa- reko nam Mladić kako treba sa njima, turcima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:40 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

buba_truba
apacherosepeacock
Ako neko moze da mi kaze, da li je iko ikada tuzio NK?

Jeste.


I, sta je bilo, daj neku informaciju (ne bilo ti zapovedjeno), ja ne mogu da nadjem.
freehand freehand 15:46 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

kada se vilačuju

ne znam šta ovo znači, ali zvuči opasno?!
kako bi tamošnja javnost reaguje kada Ahmadinejad kaže da genocida nad jevrejima nije bilo?

Isto kao ovdašnja kad neko kaže da je NATO bombardovanje bilo opravdano, ili da je Oluja briljantna vojno-policijska akcija bez mrlje? Ili da su Ramuš&Naser uzoriti borci za demokratiju i slobodu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:50 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

JJ Beba
kako bi se Izrael (drzava) i javnost tamosnja oglasila, bila misljenja,

kako bi tamošnja javnost reaguje kada Ahmadinejad kaže da genocida nad jevrejima nije bilo? ili kako reaguju kada se vilačuju zločinci koji su ubijali jevreje?


Ne stoji poredjenje , Ahmedinedzad govori ono sto upravo za Srbe govori prosecan/a iz Bosanske Federacije, Hrvatske..a ima ih i po Srbiji vidimo, ne manjka ih ni sirom sveta.

Poredjenje koje si ti napravila bi odgovaralo kako srpska javnost treba da reaguje kad joj razne NK ispiraju mozak da ne treba da pisnu o svojim zrtvama da ih zapravo (po njenom angazmanu) i nemaju i da svi oni pobijeni Srbi u ratu ne postoje.

Pitanje iz prvog komentara (i to ne tebi jer nisi Srdjan ne zivis u Izraelu i nisi jevrejka) je bilo ekvivalent NK izraelski drzavljanin o Izraelu.


JJ Beba JJ Beba 15:52 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

kada se vilačuju


ne znam šta ovo znači, ali zvuči opasno?!

jbg kad radim dva posla u isto vreme. u stvari tri
ispravila sam, a nisam imala pojma da si u niskom staratu
JJ Beba JJ Beba 15:54 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

upravo kako srpska javnost treba da reaguje

pa srpska javnost tako i reaguje, kažu da u Srebrenici nije bilo genocida i ako je presudama u Hagu to dokazano
buba_truba buba_truba 17:19 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

apacherosepeacock
buba_truba
apacherosepeacock
Ako neko moze da mi kaze, da li je iko ikada tuzio NK?

Jeste.


I, sta je bilo, daj neku informaciju (ne bilo ti zapovedjeno), ja ne mogu da nadjem.

Ako me pitaš za epilog, pojma nemam, nisam se trudila... samo sam se setila da je bila tužena i da je izgubila u prvom stepenu presude. Cenim da sve možda još i nije okončano, jer da jeste bilo bi halabuke pa bi se čulo... ili od Kandićke ili od Nikolića. Samo sam ti dala hint... za dalje, sorry, u mom selu je pala kiša pogolema, sve okupano, sveže, miriše, opija me ozon... odo'.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:47 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

buba_truba
apacherosepeacock
buba_truba
apacherosepeacock
Ako neko moze da mi kaze, da li je iko ikada tuzio NK?

Jeste.


I, sta je bilo, daj neku informaciju (ne bilo ti zapovedjeno), ja ne mogu da nadjem.

Ako me pitaš za epilog, pojma nemam, nisam se trudila... samo sam se setila da je bila tužena i da je izgubila u prvom stepenu presude. Cenim da sve možda još i nije okončano, jer da jeste bilo bi halabuke pa bi se čulo... ili od Kandićke ili od Nikolića. Samo sam ti dala hint... za dalje, sorry, u mom selu je pala kiša pogolema, sve okupano, sveže, miriše, opija me ozon... odo'.


Hvala, pogledala sam, kod mene sijalo sunce u mom selu pa sam iz istih razloga sad tek nazad
ivon.i ivon.i 23:57 09.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc

kaldorei

Re: Njena moc ili nasa nemoc
ivon.i
Bravo za nju kada uporno i dosledno povraca po nama bez posledica.


vala!

jeste, treba joj nabiti eksere pod nokte.
ili je spaliti. ima toliko načina...

mišljenje je zaista kao donji deo leđa.




suva pamet !!
ivon.i ivon.i 10:32 10.06.2011

Re: Njena moc ili nasa nemoc


za kaldoreiA :

ta ne znaš ti niti da ne piše - sve što nam radi - a ti to stavio pod navodnike, citirao kao, pa se na sebe takvog, pogrešnog, čak i osvrnuo.
komentarisao.
ne bi bilo loše da malo (pro)misliš, a ne da se tek javiš, kažeš bilo šta.
razumeš ?
bojim se da ne.
sesili sesili 20:32 07.06.2011

Re: Lavez

Rekla bih: ona j..e nas! Evo reprize na info kanalu b92, gde je puštaju da "govori" sve i svašta. Nisam imala živaca da slušam, pobegla sam sa tog kanala...
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:50 07.06.2011

Re: Lavez

Moglo je da se kaže sve što se htelo reći i na ispravniji način.


Moglo je, da je neko drugi u pitanju. Ne znam da li je rec o novcu vise, pre bih rekla da je patologija.
JJ Beba JJ Beba 23:03 07.06.2011

Re: Lavez

Nisam imala živaca da slušam, pobegla sam sa tog kanala...

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića. zamišljala sam kako bi to bilo kad bi u Nemačkoj kapoi iz recimo Mathauzena i jevreji (ili sloveni, homosoksulaci, česi, poljaci, cigani...) razgovarali o gasnim komorama. kapoi bi tvrdili da je to bilo samo tuširanje
pobegla sam sa tog kanala...


I ja sam sklonila 92ku sa očinjeg vida. pogotovo mi bila gadna ona voditeljka koja je jadno vodila emisliju sa tako važnom temom. Pitam se čime je to zalužila da vodi bilo šta
libkonz libkonz 23:08 07.06.2011

Re: Lavez

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović

Kao da je rođena sestra Milijane Baletić. Šta oni pustiše na TV...
vatos_locos vatos_locos 23:38 07.06.2011

Re: Lavez

Poredjenje Bulatovicke i Čavoskog sa kapoima iz Mathauzena ,kako reče Čerčil:
Glavna odlika nacista je optuziti druge za ono sto oni rade ...
Zna Jevrejski narod ko su Srbi !!!!! Zato se Liberman radno odmara u Banja Luci
gdje je Dodiku obecano zazuimanje AIPAC-a za Srpsku stvar u Americi
JJ Beba JJ Beba 23:41 07.06.2011

Re: Lavez

Poredjenje Bulatovicke i Čavoskog sa kapoima iz Mathauzena ,kako reče Čerčil:
Glavna odlika nacista je optuziti druge za ono sto oni rade ...

pogrešno, Mladić je kapo iz Mathauzena koga Bulatović i Čavoški veličaju
JJ Beba JJ Beba 23:42 07.06.2011

Re: Lavez

Kao da je rođena sestra Milijane Baletić.

ili Kosare Balabanović
vatos_locos vatos_locos 23:47 07.06.2011

Re: Lavez

Alija nije pripadnik SS handzar ,Mladic je kapo iz Mathauzena ciju tvorevinu podrzava Izrael
ETO
sybil sybil 04:50 08.06.2011

Re: Lavez

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića.

a pazi naslov: Ratko Mladic-mit ili stvarnost?

Pa mislim stvarno, kuda ide b92?
fantomatsicna fantomatsicna 05:22 08.06.2011

Re: Lavez

sesili
Rekla bih: ona j..e nas! Evo reprize na info kanalu b92, gde je puštaju da "govori" sve i svašta. Nisam imala živaca da slušam, pobegla sam sa tog kanala...

mozda zna grcki ili ima akcije na B92?
Rejlem Rejlem 07:25 08.06.2011

'Debatne' emisije, cemu?

JJ Beba
Nisam imala živaca da slušam, pobegla sam sa tog kanala...

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića. zamišljala sam kako bi to bilo kad bi u Nemačkoj kapoi iz recimo Mathauzena i jevreji (ili sloveni, homosoksulaci, česi, poljaci, cigani...) razgovarali o gasnim komorama. kapoi bi tvrdili da je to bilo samo tuširanje
pobegla sam sa tog kanala...


I ja sam sklonila 92ku sa očinjeg vida. pogotovo mi bila gadna ona voditeljka koja je jadno vodila emisliju sa tako važnom temom. Pitam se čime je to zalužila da vodi bilo šta

JJBebo, sve potpisujem.
I ja sam sklonio TVB92 iz vidokruga. Ovakva emisija mi je samo potvrdila da sam u pravu. 'Debatna' emisija pravljena same sebe radi, koju vodi neko neuk, i gde su gosti sa dve potpuno suprotne strane, gde se ne moze ocekivati da ce doci do bilo kakve debate, vec samo moze da se ocekuje paljba i shibanje, za koju urednistvo TVB92 smatra da ce im povecati gledanost. Cim sam video ko su gosti (sa izuzetkom Borke Pavicevic), zaobisao sam emisiju.
tom tom 08:02 08.06.2011

Re: 'Debatne' emisije, cemu?

Meni je emisija bila odlična, i mislim da takvih emisija treba da bude što više. Što se pre osvestimo kao narod, veće su nam šanse da stvorimo normalnu državu. Činjenica je da kod nas nije došlo do suočavanja sa prošlošću, mahom zbog politike guranja neprijatnih stvari pod tepih...
nikolic777 nikolic777 11:42 08.06.2011

Re: Lavez

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića. zamišljala sam kako bi to bilo kad bi u Nemačkoj kapoi iz recimo Mathauzena i jevreji (ili sloveni, homosoksulaci, česi, poljaci, cigani...) razgovarali o gasnim komorama. kapoi bi tvrdili da je to bilo samo tuširanje


isti slučaj
freehand freehand 11:45 08.06.2011

Re: Lavez

nikolic777
ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića. zamišljala sam kako bi to bilo kad bi u Nemačkoj kapoi iz recimo Mathauzena i jevreji (ili sloveni, homosoksulaci, česi, poljaci, cigani...) razgovarali o gasnim komorama. kapoi bi tvrdili da je to bilo samo tuširanje


isti slučaj

Pa kako si onda o tome napisao blog, jebote!?

alselone alselone 11:46 08.06.2011

Re: Lavez

freehand

Pa kako si onda o tome napisao blog, jebote!?






JJ Beba JJ Beba 12:07 08.06.2011

Re: Lavez

freehand
nikolic777
ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića. zamišljala sam kako bi to bilo kad bi u Nemačkoj kapoi iz recimo Mathauzena i jevreji (ili sloveni, homosoksulaci, česi, poljaci, cigani...) razgovarali o gasnim komorama. kapoi bi tvrdili da je to bilo samo tuširanje


isti slučaj

Pa kako si onda o tome napisao blog, jebote!?


znači ništa oslanjanje na prethodno iskustvo? evolucija ispočetka?
JJ Beba JJ Beba 13:03 08.06.2011

Re: 'Debatne' emisije, cemu?

mislim da takvih emisija treba da bude što više.

da, ali ne sa onima koji veličaju optužene za najteže ratne rzločine.
Činjenica je da kod nas nije došlo do suočavanja sa prošlošću,

činjenica. ali suočavanje sa prošlošću podrazumeva svest o zločinima koje su naše vojne i paravojne snage podstaknute ratnom politikom i ratnohučkakim medijima počinili drugim etničkim grupama, nikako merenjem ko je koga više popbio. Srbijanske žrtve idu na dušu drugim učensicima rata, oni treba sa tim da se suočavaju.

Nemci nisu dovodili niti dovode u medije i javnost uopšte pristalice nacizma, Hitlerove simpatizere i saradnike da veličaju svoju ratnu politiku i rat.
za pravo suočavanje potrebne su dokumentarci, autentučni snimci događaja, priče žrtava i počinioca zločina a ne lupetanje jedne lude novinarke koja optruženika za nateže ratne zločine naziva junakom, hrabrim čovekom...
freehand freehand 13:09 08.06.2011

Re: 'Debatne' emisije, cemu?

Srbijanske žrtve idu na dušu drugim učensicima rata,

Ovo je najnovija konstrukcija. Šta pod njom, majke ti, podrazumevaš?
Mislim, jebeš učensike, to vidim da je lapsus calami.
Ali, šta su srbijanske žrtve?
predatortz predatortz 13:12 08.06.2011

Re: 'Debatne' emisije, cemu?

rbijanske žrtve idu na dušu drugim učensicima rata, oni treba sa tim da se suočavaju.


Treba, ali neće ljudi. Mislim da je to, pre svega, posao naših pravosudnih organa. Što je govorila moja pokojna baba: tuđa ruka svrab ne češe!
nikolic777 nikolic777 13:14 08.06.2011

Re: Lavez

Pa kako si onda o tome napisao blog, jebote!?



a bilo mi je gadno, ali nisam mogao da odustanem
princi princi 23:20 08.06.2011

Re: 'Debatne' emisije, cemu?

Srbijanske žrtve idu na dušu drugim učensicima rata, oni treba sa tim da se suočavaju.

For fuck sake, Бебе, па ниси ваљда и ти почела са овим "србијанство" просеравањем? Ја мислио то само Буцко Bros & the circle. Ниси ваљда и ти део the circle?
freehand freehand 19:37 09.06.2011

Re: Lavez

ja nisam imala živaca da slušam Ljiljanu Bulatović i Kostu Čavoškog kako 20 godina veličaju Mladića.

Tek sad vidim kolko traje ta emisija!
Čoveče, jel to neka zezancija za Ginisa? Ili ujdurma da zločinci begaju dok ovi Natašu zamajavaju u studiju?
miloseng miloseng 20:26 07.06.2011

Analiticari....

svih vrsta, kriticari dezurni ili povremeni, novinari skolovani ili ne, politicari pozicioni ili opozicioni, NIKADA nisu zadovoljni. cak i kada se radi bas ono sto oni traze. takvo je stanje u srbiji od 5. oktobra do danas. ovo je samo jedan primer. ima ih milion
freehand freehand 20:30 07.06.2011

Nataša Kandić, čemu?

...
Obrisao sam odgovor na ono "čemu". Bio je ispod nivoa Bloga.
Glodur NYT nije, mada je imao isti razlog.
predatortz predatortz 20:32 07.06.2011

Re: Nataša Kandić, čemu?

obrisano zbog sugestije free-a. Razlog prihvatam. Ponesoše me emocije...
freehand freehand 20:34 07.06.2011

Re: Nataša Kandić, čemu?


Predatorz, obriši i ti, molim te.

Bajdvej: ovakvi ljudi, poput Nataše Kandić blagotvorni su za moralnu higijenu društva. Da ne dozvole da se uljuljamo i umuljavamo u sladostrašću svoje kobajagi časti i čestitosti. Da se mnogi plaše, da se pitaju hoće li ili neće povući oroz, narediti, skratiti postupak...

Dok ne umisle da su iznad društva, dok se ne uljuljkaju u mit o sopstvenoj veličini i dok sebi ne pridaju svojstva Nadbića.
Onda dobiješ razvalinu tipa Nataše Kandić poslednjih deset ili dvanaest godina.
Uvaljanu u mržnju i materijalne blagodeti.

Vrišteći primer ratnog profitera.
predatortz predatortz 20:49 07.06.2011

Biće zanimljivo...

Gledam ovih dana kako ljudi, uz veliki rizik da budu optuženi za opstrukciju suda, daju izjave u Hagu kako ih je Kandićka ucenjivala i nagonila na davanje lažnih iskaza.
libkonz libkonz 21:01 07.06.2011

Jednom sam na blogu napisao

Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.
predatortz predatortz 21:04 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.



Apsolutno! Ona je mnogo kvalitetnih ljudi gurnula malčice desno. Hvala joj na tome. Nama desničarima bolji PR ne treba...

Edit:

Antipatična,arogantna,ostrašćena, puna mržnje... Te osobine će većinu porodičnih ljudi iz srednje klase ( ciljna grupa umerene desnice ) opredeliti protiv njenih (proklamovanih) ciljeva.
jedi-knight jedi-knight 21:06 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

Apsolutno! Ona je mnogo kvalitetnih ljudi gurnula malčice desno. Hvala joj na tome. Nama desničarima bolji PR ne treba...


Mozda tajno radi za desnicu
libkonz libkonz 21:11 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

Mozda tajno radi za desnicu

javno radi za desnicu, samo neće da prizna baš tim rečima.
kukusigameni kukusigameni 22:11 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

predatortz
Apsolutno! Ona je mnogo kvalitetnih ljudi gurnula malčice desno. Hvala joj na tome. Nama desničarima bolji PR ne treba...

Kao sto su Mladic i pajtasi gurnuli mnogo kvalitetnih ljudi malcice levo i nisam im bas zahvalan zbog toga.
predatortz predatortz 22:13 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

Kao sto su Mladic i pajtasi gurnuli mnogo kvalitetnih ljudi malcice levo i nisam im bas zahvalan zbog toga.



Si ti siguran da nisi nešto pomešao? RM je ekstremni levičar. Komunista do koske. Kadar Titove Armije. Besprekoran crveni bekgraund.
kukusigameni kukusigameni 22:17 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

Si ti siguran da nisi nešto pomešao? RM je ekstremni levičar. Komunista do koske. Kadar Titove Armije. Besprekoran crveni bekgraund.

To i kazem. Kvazi desni su prave desne "gurnuli" levlje.
JJ Beba JJ Beba 23:10 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.

Nemci se još uvek suočavaju sa nacističkom prošlošću.
libkonz libkonz 23:24 07.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

Nemci se još uvek suočavaju sa nacističkom prošlošću.

Mislim da je to završen proces. Hteo sam ovih dana malo o tome pisati, ali ne stiže se.
outcast outcast 01:21 08.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.


filantrop filantrop 06:02 08.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.


kad bi mogao makar da naslutis
koliko ovaj komentar mnogo govori o tebi
umesto o onoj koju si hteo da pljunes
libkonz libkonz 08:22 08.06.2011

Re: Jednom sam na blogu napisao

kad bi mogao makar da naslutis
koliko ovaj komentar mnogo govori o tebi
umesto o onoj koju si hteo da pljunes

nauči nas, o veliki filantrope, sa svojom bezgraničnom mudrošću.

Šta govori? Da Nataša Kandić samo voli pare, a što više pljuje više para dobije.
Spiridon Spiridon 10:06 08.06.2011

Re: Jednom sam na blogu odgovorio

libkonz
Da su Nemci imali Natašu Kandić posle drugog svetskog rata da ih suočava sa nacističkom prošlošću, još bi bili većinski za Hitlera.


a da Nemci nisu imali Hitlera pre drugog svetskog rata, ne bi ni bilo potrebe da ih nekakva Natasa Kandic suocava sa prosloscu.
letak letak 21:21 08.06.2011

Re: Jednom sam na blogu odgovorio

nekakva Natasa Kandic suocava sa prosloscu.


eh baba ... em je zabludela, em loše piše;
hvala joj, pošteno nas je informisala o tužnom masakru Srebrničkih dečaka, ali tome ima više od pet godina. Sada priča u prazno, morališe bez podataka, bez dokumenta. Ali na istaknutom mestu.
jedi-knight jedi-knight 21:03 07.06.2011

Samar

samodakazemnesto samodakazemnesto 13:24 09.06.2011

Re: Samar

u jeee....
AlexDunja AlexDunja 21:06 07.06.2011

...

a mene je ta afera sa Mladićem, kako-tako, privedena kraju. Bilo je propusta, moglo se to uraditi ranije, ali bolje ikada nego nikada. Uglavnom je taj čin Srbije pozitivno primljen u svetu. Sam Njujork Tajms je pre nekoliko dana pozdravio hapšenje Mladića, doduše uz prekor da „Srbija sve radi pod pritiskom", ali uz izraženo zadovoljstvo što je najzad Mladić u Hagu.

A onda dolazi ovaj članak sa ubitačnim naslovom Ms. Nataše Kandić, naslovom velikim kao vrata.

slično mislim, alli:
ja mislim da je naslov dobar.
ili bar istinit.

ne znam mnogo o radu ms. kandić,
nisam ni zaineteresovana... možda je plaćena
da radi ovo, ono...

nego:
posle onoga što smo znali, a naravno da smo znali
šta se dogadjalo sarajevu, videli smo u direktnom prenosu
šta se dogodilo srebrenici:
ko god kaže da je video onaj snimak i nije znao: poklanjam vam ovaj grad...
laže :znao je tog jula šta se tamo dogodilo.
ja sam znala. a samo sam gledala dnevnik u centralnoj srbiji.

sve ono što se dogadjalao
posle je sramota za srbiju.
sve godine prikrivanja,
sve godine laži,
to što je dovelo do smrti gardista u topčideru, i vojnika u leskovcu,
je ogromna sramota za srbiju.

dok se ne kaže ko je i zašto
skrivao generala,
sramota će biti odvratno tu.
i to nikakve veze sa hagom nema.

i ja bih to iskreno, rekla bilo kojim novinama
i njujorktajmsu, što da ne.
predatortz predatortz 21:26 07.06.2011

Re: ...

šta se dogadjalo sarajevu, videli smo u direktnom prenosu


Nismo baš sve videli...
AlexDunja AlexDunja 21:29 07.06.2011

Re: ...

Nismo baš sve videli...

znam za ovo, i ti znaš...
ja sam mislila na srebrenicu kad sam to rekla,
a i ti si znao.

ni jednog trenutka nisam mislila da
zločina sa druge strane nije bilo...
joseywales joseywales 21:31 07.06.2011

Re: ...

sve ono što se dogadjalao
posle je sramota za srbiju.
sve godine prikrivanja,
sve godine laži,
to što je dovelo do smrti gardista u topčideru, i vojnika u leskovcu,
je ogromna sramota za srbiju.

dok se ne kaže ko je i zašto
skrivao generala,
sramota će biti odvratno tu.
i to nikakve veze sa hagom nema.


+1
predatortz predatortz 21:32 07.06.2011

Re: ...

ja sam mislila na srebrenicu kad sam to rekla,


Tek za Srebrenicu me ne vuci za jezik...
Ovi iz Sarajeva su male mace za Nasera. Raspitaj se kako je prošao sveštenik u Kravici.
predatortz predatortz 21:34 07.06.2011

Re: ...

ni jednog trenutka nisam mislila da
zločina sa druge strane nije bilo...


Ali se ne procesuiraju. Zašto?
Mada, od kad je Dodik digao frku oko referenduma i Eštonova došla u BL, za mesec dana je uhapšeno više Muslimana zbog ratnih zločina nogo od rata na ovamo. Polako se giba...
kinky kitten kinky kitten 21:34 07.06.2011

Re: ...

AlexDunja

posle onoga što smo znali, a naravno da smo znali
šta se dogadjalo sarajevu, videli smo u direktnom prenosu
šta se dogodilo srebrenici:
ko god kaže da je video onaj snimak i nije znao: poklanjam vam ovaj grad...
laže :znao je tog jula šta se tamo dogodilo.
ja sam znala. a samo sam gledala dnevnik u centralnoj srbiji.

sve ono što se dogadjalao
posle je sramota za srbiju.
sve godine prikrivanja,
sve godine laži,
to što je dovelo do smrti gardista u topčideru, i vojnika u leskovcu,
je ogromna sramota za srbiju.

dok se ne kaže ko je i zašto
skrivao generala,
sramota će biti odvratno tu.
i to nikakve veze sa hagom nema.

i ja bih to iskreno, rekla bilo kojim novinama
i njujorktajmsu, što da ne.

ne mogu da verujem da je ovo jedan jedini normalan komentar. ovaj blog je potonuo.
AlexDunja AlexDunja 21:37 07.06.2011

Re: ...


Tek za Srebrenicu me ne vuci za jezik...
Ovi iz Sarajeva su male mace za Nasera. Raspitaj se kako je prošao sveštenik u Kravici.

nemam nameru.
ja bih volela,
da kogod u srbiji, a da je odgovoran
odgovara za zlo

volela bih da kogodd u bosni je odgovoran, takodje odgovara
ali, da ga prozovu oni koji bi da
u njihovoj zemlji bude bolje.

natasavb natasavb 21:38 07.06.2011

Re: ...

Ovi iz Sarajeva su male mace za Nasera. Raspitaj se kako je prošao sveštenik u Kravici.

Ne znam za svestenika, ali ono sto sam cula za neke zene je strasno.
Pre neko vece sam pokusala da gledam ovaj film. Izdrzala sam do pola...



ni jednog trenutka nisam mislila da
zločina sa druge strane nije bilo...



Znamo da je bilo, ali vidimo da se uglavnom sudi samo onim koji su se desili na jednoj strani.
Treba da se sudi svima.
predatortz predatortz 21:39 07.06.2011

Re: ...

ali, da ga prozovu oni koji bi da


Kada su zločini u pitanju, ali je suvišno. Ne sme da bude ali...
AlexDunja AlexDunja 21:42 07.06.2011

Re: ...

Znamo da je bilo, ali vidimo da se uglavnom sudi samo onim koji su se desili na jednoj strani.
Treba da se sudi svima.

nataša, ne misliš valjda
da ne treba da se sudi ovima,
zato što se ne sudi onima...

da i ovi naši ostanu nekažnjeni...
pa oni kad nemaju koga, ubijaju našu decu.

pa sigurno će im se suditi, kad tad.
AlexDunja AlexDunja 21:48 07.06.2011

Re: ...


Kada su zločini u pitanju, ali je suvišno. Ne sme da bude ali...

saglasna, ne sme

to znači da dok ne bude bez ali
zločini koje su vršili u naše ime
ostaju nekažnjeni?
natasavb natasavb 21:51 07.06.2011

Re: ...

nataša, ne misliš valjda
da ne treba da se sudi ovima,
zato što se ne sudi onima...

da i ovi naši ostanu nekažnjeni...
pa oni kad nemaju koga, ubijaju našu decu.

pa sigurno će im se suditi, kad tad.


Naravno da ne mislim.
Rekla sam da mislim da treba da se sudi svima.
Stvar je u tome sto se ne sudi, sto se sudi samo jednoj strani i onda razni lesinari izvlace razne koristi iz toga.
Tebi ne smeta sto se ne sudi onima koji su izvrslili zlocine na Srbima?
Meni smeta, i te kako, i kad je to u pitanju aposlutno ne mogu da progutam pricu o ciscenju svog dvorista i negledanju tudjeg.
To vazi za sve strane. Svako ima pravo da trazi da se pronadju zlocinci na bilo kojoj strani.
Zlocinci su zlocinci i to nema veze sa nacijom.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:54 07.06.2011

Re: ...

slično mislim, alli:
ja mislim da je naslov dobar.
ili bar istinit.

tekst je poručio urednik lista i dao naslov.
šta nije tačno?

sve je dokazano što stoji u optužnici, od sarajeva do srebrenice.

[url=http://www.camo.ch/imenovao_krivce.htm] GENERAL KRSTIC IMENOVAO KRIVCE ZA ZLOCIN U SREBRENICI

Radislav Krstic Ratni zlocinci 1991-1995

HAAG, 4. avgusta 2000.

General Vojske Republike Srpske (VRS) Radislav Krstic imenovao je ratnog komandanta VRS generala Ratka Mladica i jos petoricu oficira kao odgovorne za pokolj Muslimana u Srebrenici u julu 1995. godine za koji se njemu sudi pred Haskim tribunalom.

U razgovoru sa glavnim istraziteljem za Srebrenicu Zan Rene Ruezom 18. i 19. februara, koji je danas prikazan sudijama, general Krstic je pokolj u Srebrenici osudio kao ratni zlocin koji su, prema njegovoj ocjeni, izvrsili "umobolni ljudi".

Kao krivce za sistematsku likvidaciju oko 8.000 muslimanskih muskaraca i djecaka oznacio je:

generala Ratka Mladica,
pukovnika Ljuba Bearu,
majora Pecanca,
porucnika Misu Pelemisa,
majora Malinovica i
potpukovnika Vujadina Popovica.

Prikazivanjem video snimka Krsticevog iskaza zavrsen je dokazni postupak tuzioca na sudjenju koje je pocelo 13. marta.[/url]

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana