Društvo| Kultura| Politika| Sport

Sport i kultura

Dejan Tiago Stanković RSS / 05.07.2011. u 18:45

Za svaku državu je blagotvorno da propagira masovni sport i elitnu kulturu. Nasuprot tome, elitni sport i masovna kultura dalekosezno zaglupljuju najvažniji resurs države, njen narod.

pripisano Rambo Amadeusu, ne znam da li je on autor, ali se slažem.

I ako bi mogli da ne spuštate raspravu na lični nivo, bio bih vam neizmerno zahvalan.



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pnbb pnbb 19:01 05.07.2011

si ziv?

sad za elitni sport kapiram.. al sto masovna kultura, sta fali?
bitno je valjda STA se uvaljuej kao masovna kultura
princi princi 22:06 05.07.2011

Re: si ziv?

pnbb
sad za elitni sport kapiram.. al sto masovna kultura, sta fali?
bitno je valjda STA se uvaljuej kao masovna kultura

Да, ни мени баш није јасно шта се хтело са горњим. Масовна култура=поп култура. Или можда Рамбо себе види као концептуалног херменеутичара библијске провенијенције?
expolicajac expolicajac 19:01 05.07.2011

Mora lično

ako bi mogli da ne spuštate raspravu na lični nivo, bio bih vam neizmerno zahvalan.

U Srbiji mora sve lično. Da je drugačije ne bi bili ovde gde jesmo. Mora malo po cevanicama, malo brkanje u oko, pokvareno u rebra. Srbija bato
ljuboten ljuboten 08:33 06.07.2011

Re: Mora lično

ako bi mogli da ne spuštate raspravu na lični nivo, bio bih vam neizmerno zahvalan.

U Srbiji mora sve lično. Da je drugačije ne bi bili ovde gde jesmo. Mora malo po cevanicama, malo brkanje u oko, pokvareno u rebra. Srbija bato


A kako inače tumačiti neprijatno osećanje čoveka koji nije mogao da podeli radost sa svojim narodom, makar to gledao preko tv ekrana jer je on elita, osim da se oseća poraženim što više ne živi tu a toliko je mnogo želeo, ako ne samo lični problem koji bi hteo da podeli sa nama?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 12:58 06.07.2011

Re: Mora lično

A kako inače tumačiti neprijatno osećanje čoveka koji nije mogao da podeli radost sa svojim narodom, makar to gledao preko tv ekrana jer je on elita, osim da se oseća poraženim što više ne živi tu a toliko je mnogo želeo, ako ne samo lični problem koji bi hteo da podeli sa nama?


pustite da vam padne masovnom euforijom podignuti adrenalin pa cete mozda shvatiti da ne volimo svi iste stvari a postoji dobar deo kako vi kazete mog naroda koga raduje uspeh svakog pojedinca, srbina ili ne, a da pritom ne pada u trans i ne pokusava da lincuje ikoga ko nije bas u fazonu da galami i ne voli dzumbus i tarapanu.

ne volim dzumbus, manipulaciju i svodjenje narodnih masa na instrumente za radovanje, velicanje ili ratovanje.
danas slavimo sportske pobede, sutra jednako zdusno palimo dzamije, crkve ili hapsimo vlasija a podrzavamo slobu. (ne kazem da su to isti ljudi, ali sve je to isti sistem)

a za djokovica, pristojnog, radnog i vrednog momka mi je krajnje milo, a ima jos slucajeva gde mi je jednako tako milo, pa se ne derem.niti mi pada na pamet koga da lincujem.
freehand freehand 15:14 06.07.2011

Re: Mora lično

danas slavimo sportske pobede, sutra jednako zdusno palimo dzamije, crkve ili hapsimo vlasija a podrzavamo slobu.

Dobro, Tiago, jel ti stvarno ne znaš šta je bilo pre, a šta posle?
Hteo si da kažeš - Danas slavimo, a juče ćemo da palimo i da hapsimo...?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:21 07.07.2011

Re: Mora lično

ma zajebi me masovki i dranja. toliko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:12 05.07.2011

preporuka za ukljuchenje, shalom lisboa

shto je masovka, pa i na pepersima je bilo sto soma ljudi? nije loshe da se sto soma ljudi u zemlji pali na neshto ili nekoga shto je popularno, uspeshno i uslovno recheno - normalno. svakako je emocionalno da je novak uspeo to sto je uspeo. sada da li ce ga upotrebiti bOtA il' ne, na novaku je da hendluje;
al' nije on pglu dechko, naprotiv, ako je pametan upotrebice trenutnu naklonjenost vrhushke za sprovodjenje nekih sopstvenih, lichnih interesa.

al' za masovku - agree with pnnb.

dodushe malo mi je debilno da vidim klince od svojih dvajes i kusur u ulici kako furaju maje "novak" i shishaju se isto kao on, al' bozhe moj.

ps. kakav anti-srbizam od posta, potpuno su te pokatolichili ovi portugezi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:35 05.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje, shalom lisboa

dodushe malo mi je debilno da vidim klince od svojih dvajes i kusur u ulici kako furaju maje "novak" i shishaju se isto kao on, al' bozhe moj.

Da li je debilno u takvoj meri u kojoj je popriličan deo planete bio ošišan na šerpicu i nosio majice Bitlsa?
pnbb pnbb 19:39 05.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje, shalom lisboa

al' za masovku - agree with pnnb.

bb, ne nb... kukuuuu
ja kad sam bio klinac, bile su one fore pokupe celo odelenje, ili razred, i uclane u biblioteku, ili odvedu u neku galeriju.. ili u pozoriste... u bioskop se redovno masovno-organizovano islo 1 mesecno
sad moze biti da je to za gomilu klinaca bilo smaranje, al bas u tome je fora, ima da ides, ko te pita, pa ako se nesto zakaci -dobro je .. pet-sest puta odes na silu u pozoristance ili galeriju, jednom ces iz dosade da kazes daj d avidim sta ima kad sam vec ovde, bice tu i neka reakcija - hm vidi nije lose , ili u kakvo sranje, al vec samim tim si presto da budes divlji covek.. odnosno dete
blogovatelj blogovatelj 22:06 05.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje, shalom lisboa

Da li je debilno u takvoj meri u kojoj je popriličan deo planete bio ošišan na šerpicu i nosio majice Bitlsa?


To i ja otprilike mislim.
Al' da citiram Kusturicu, iako znam da ce mnogi bloger ovde dobiti nervni slom pri pomenu njegovog imena.
Elem, pomenuti profa rece nesto u stilu da je u "danasnje vreme sasvim normalno praviti mit o Bred Pitu, ali nije o Kosovu"
Da se u drzavi Srbiji kojim slucajem pravi mit o Rodzeru Federeru, mislim da se niko ne bi tangirao zbog toga. Medjutim, Novak nije isto sto i Federer.
On je bolji od njega
Vera Johnson Vera Johnson 00:55 06.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje, shalom lisboa

Jelica Greganović
dodushe malo mi je debilno da vidim klince od svojih dvajes i kusur u ulici kako furaju maje "novak" i shishaju se isto kao on, al' bozhe moj.Da li je debilno u takvoj meri u kojoj je popriličan deo planete bio ošišan na šerpicu i nosio majice Bitlsa?


sta li je to britanska kraljica za njih ucinila (kol'ko im je dala u keshu da "pospesi njihov uspeh" da bi se posle s njima slikala i proglasila ih za ser... ovaj, vitezove?

procitala sve komentare. neki su ok, neki su bljak. licno, ne bi bilo moguce mene naci u sitaciji gde ima mnoooooogo ljudi na ulici. ali... mnogi komentari me podsecaju na ono homofobno: "sta ima da paradiraju? nek' to rade u svoja cetiri zida!"
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 01:52 06.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ja u svoje ime mogu da kazem da me malo zastrasuje srpska sposobnost da se za tren oka okupi toliki narod da izadje na ulicu. ogromna enegrgija. ovoga puta pozitivna, a vec smo videli istu takvu negativnu.

ja verujem da oni novaka djokovica vole sasvim iracionalno. covek je uspesan i sebi odlican, ali srbija nit je u njega ulagala niti ima konkretnu vajdu. da, srbin je, ali to je nebitno. on je velicina iznad toga. a srbi ga vole. vole ga bez razloga. isto tako bi mogli da ga mrze bez razloga. zastrasuje to.
tyson tyson 06:55 06.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ja verujem da oni novaka djokovica vole sasvim iracionalno. covek je uspesan i sebi odlican, ali srbija nit je u njega ulagala niti ima konkretnu vajdu. da, srbin je, ali to je nebitno. on je velicina iznad toga. a srbi ga vole. vole ga bez razloga. isto tako bi mogli da ga mrze bez razloga. zastrasuje to

Najzad poenta. Pa fala bogu da je iracionalno, sva da ad hoc euforija, zato me i čudi (i pomalo nervira upornost) pokušaj tumačenja tog fenomena kao da je to nešto planirano i kontrolisano od strane svakog pojedinca koji je u toj masovnoj euforiji učestvovao. I upravo kako si rekao - dobro je da je bar pozitivno a ne destruktivno.

Sve to što si rekao je na fenomenološkom nivou i prisutno svuda u svetu, i proučava se svuda u svetu na razne načine - kako nastaje, kako sprečiti, kako iskoristiti...

Nismo mi ni malo različiti od drugih.



buba_truba buba_truba 08:55 06.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

tyson
Najzad poenta. Pa fala bogu da je iracionalno, sva da ad hoc euforija, zato me i čudi (i pomalo nervira upornost) pokušaj tumačenja tog fenomena kao da je to nešto planirano i kontrolisano od strane svakog pojedinca koji je u toj masovnoj euforiji učestvovao. I upravo kako si rekao - dobro je da je bar pozitivno a ne destruktivno.

Sve to što si rekao je na fenomenološkom nivou i prisutno svuda u svetu, i proučava se svuda u svetu na razne načine - kako nastaje, kako sprečiti, kako iskoristiti...

Nismo mi ni malo različiti od drugih.

Konačno!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:00 06.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Nismo mi ni malo različiti od drugih.


na zalost jesmo. i po dobru i po zlu, ali jesmo. da nismo ne bismo bili tu gde smo, a nazalost, mnogo smo lose plasirani. 300 novaka nas ne vadi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:31 07.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Dejan Tiago Stanković
ja u svoje ime mogu da kazem da me malo zastrasuje srpska sposobnost da se za tren oka okupi toliki narod da izadje na ulicu. ogromna enegrgija. ovoga puta pozitivna, a vec smo videli istu takvu negativnu.

ja verujem da oni novaka djokovica vole sasvim iracionalno. covek je uspesan i sebi odlican, ali srbija nit je u njega ulagala niti ima konkretnu vajdu. da, srbin je, ali to je nebitno. on je velicina iznad toga. a srbi ga vole. vole ga bez razloga. isto tako bi mogli da ga mrze bez razloga. zastrasuje to.


pa, dobro, nece ih novak kao sveti knez lazar voditi da osvajaju kosovo od turaka i shiptara, tako da malo ne razumem tvoje strahove. podseca ovo strahovanje kudikamo na kafkino nerazumljivo strahovanje od noci i nesposobnosti da spava nocima.

meni se isto chini da je ovaj strah iracionalan. neke rechi, neka opshta mesta tipa, danas na trgu, sutra na frontu, ne znam, ali mislim da je to preterano.

bilo pa proslo, niko vise ni ne prica o novaku, doslo je sto hiljada, pretezno mladih ljudi, pretezno mladjih od njega, ta nulta generacija, kako je zovemo ovde, koja je odrasla za vreme ratova. generacija beznadja, sankcija, ratova, kada je srbija zaista bila takva kakvom si je ti poneo u svojim uspomenama i zbog chega sada od nje zaziresh. ta generacija je danas najproblematichnija u srbiji, ali evo, ako novak, njihov vrshnjak koji je uspeo samo sopstvenim mukotrpnim radom da se izdigne iz te besciljnosti i dosegne do zvezda, ako je on njihov uzor, onda je to lepo i emocionalno. oni su dosli da podele svoju emociju sa njim, a ne da podju i popale i porushe sve do lisabona i nazad.

da li ce vlast neshto tu isprljati i izmanipulisati, teshko mi je da procenim, ali delovalo je da je novak mnogo spontanije reagovao na pojavu tadica ispred svlacionice nego na pojavu, recimo, bobe-turned-to-a-pig zivojinovica. tako da novak ima, ocigledno, neku hemiju sa tadicem. nije delovao kao maloumni bolid pored njega, to svakako.


Jelica Greganović

Da li je debilno u takvoj meri u kojoj je popriličan deo planete bio ošišan na šerpicu i nosio majice Bitlsa?


nije ni blizu te mere, ipak su Britonsi neprevazidjeni majstori manipulacije, Pol posebno. Dzon, opet, nije bio takav. da li je Tiago nesto sada prorekao i opisao nam Novaka-manipulatora, ne znam, za sada ne izgleda tako. ne sumnjam da ce imati najraznovrsnijih pritisaka dok svota miliona na racunu bude rasla, ali pretpostavljam da se covek svemu da prilagoditi, sve ima u prirodi, pa tako i da bude prebogat.
loader loader 10:03 07.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje


Ako mi nešto (oduvek) nije blisko i ne prija mi - to su masovke. Najpre zato što one, u biti, dovode i do one zdušnosti koja potire individualnost, ali to nije bitno samo zbog individualnosti kao individualnosti, već zato što se u individualnom stavu, tj. delovanju rađa kreativnost, a kreativnost je osnov života. Naravno, to je ogromna tema. Naglasio sam ovo, ukratko, tek da se podrazumeva, kao i radi izvesnih ograda od lošeg razumevanja (namernog ili nenamernog).

Ipak, ako se masovni skup već desio (odnosno imao razlog da se desi), valja razlikovati masovni skup koji prerasta u destrukciju, i masovni skup koji je došao kao posledica jedne krajnje pozitivne stvari (kao što je pobeda nekog našeg čoveka na Vimbldonu) i koji se u pozitivnom duhu i odigrava. Potpuno su drugačije energije prikupljene u prvom i u drugom slučaju. Potpuno su drugačija i ishodišta. Čak, suprotna.
ivankagrump ivankagrump 01:45 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje


meni se isto chini da je ovaj strah iracionalan. neke rechi, neka opshta mesta tipa, danas na trgu, sutra na frontu, ne znam, ali mislim da je to preterano.


Joj ja bih volela da si u pravu ali nisi. Ljudi su euforicni zato sto je SRBIN osvojio Vimbldon. Ne Novak kao Novak, kao individua, kao neko ko ima svoje vrline zbog kojih ga ljudi postuju, ne, nego zato sto je igrom slucaja rodjen u Srbiji od roditelja Srba pa je samim tim Srbin. Ono je bila nacionalisticka - scratch that - patriotska festa. A s obzirom na to sta u ovim krajevima podrazumeva nacionalizam - scratch that - patriotizam, razloga za brigu itekako ima.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:05 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
meni se isto chini da je ovaj strah iracionalan. neke rechi, neka opshta mesta tipa, danas na trgu, sutra na frontu, ne znam, ali mislim da je to preterano.Joj ja bih volela da si u pravu ali nisi. Ljudi su euforicni zato sto je SRBIN osvojio Vimbldon. Ne Novak kao Novak, kao individua, kao neko ko ima svoje vrline zbog kojih ga ljudi postuju, ne, nego zato sto je igrom slucaja rodjen u Srbiji od roditelja Srba pa je samim tim Srbin. Ono je bila nacionalisticka - scratch that - patriotska festa. A s obzirom na to sta u ovim krajevima podrazumeva nacionalizam - scratch that - patriotizam, razloga za brigu itekako ima.

Euforični su Španci kad Španac osvoji nešto, euforični su Englezi kad osvoje nešto, euforični su Hrvati kad ..., euforični su svi kad neko njihov osvoji nešto.
Dakle razloga za brigu što se narod veselio što je neko njihov (izvinite na izrazu) osvojio broj 1 + Vimbldon NEMA.
Neće valjda da se Srbi, građani Srbije, individue iz Srbije, raduju što je Nadal, kao individua, kao neko ko ima svoje vrline zbog kojih ga ljudi postuju, osvojio neki turnir?! Aman, zaman!
ivankagrump ivankagrump 12:09 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Dakle razloga za brigu što se narod veselio što je neko njihov (izvinite na izrazu) osvojio broj 1 + Vimbldon NEMA.


IMA, od navedenih nacija razloga za brigu ima kod nas i Hrvata. Je li moguce da neko posle svega sto se izdesavalo u bliskoj proslosti poredi nas sa Spancima i Englezima
freehand freehand 12:26 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Je li moguce da neko posle svega sto se izdesavalo u bliskoj proslosti poredi nas sa Spancima i Englezima

Da možda pitaš narode Afrike, Azije, Australije, Severne i Južne Amerike?
Mislim - ono što je od njih preteklo posle Španaca i Engleza?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:22 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
Dakle razloga za brigu što se narod veselio što je neko njihov (izvinite na izrazu) osvojio broj 1 + Vimbldon NEMA.IMA, od navedenih nacija razloga za brigu ima kod nas i Hrvata. Je li moguce da neko posle svega sto se izdesavalo u bliskoj proslosti poredi nas sa Spancima i Englezima

Znači, nema nam radovanja sve dok vi ne odobrite.
A poređenje sa Englezima i Špancima je sramotno - za nas. Nećemo ih nikada dostići, trebalo bi nam stotine građanskih ratova poput ovog poslednjeg.

Šta su Amrikanci, Španci, Englezi ili Britanci uradili građanima, građanima Azije i Afrike, individuama iz Azije i Afrike (a bogme i našim individuama) koji imaju svoje vrline zbog kojih bi ljudi trebalo da ih poštuju - to se ne može ravnati ni sa jednom Srebrenicom ni Potočarima ni sa jednim našim građanskim ratom.
Pljujem ja na njih onako generalno, ali ih potpuno razumem i podržavam kad se raduju uspesima svojih sportista. Baš kao što se i naši normalni i obični ljudi raduju uspesima sportista iz Srbije. Makar u tome malo preterali, kao što preteruju svuda na svetu.
margos margos 13:50 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Ne znam kako je to vama izgledalo uz tv prijemnike, ali na licu mesta nije bilo ničeg, ali ničeg ružnog. Atmosfera pozitivna, slavljenička, s poštovanjem, radosna. Čak nije uspevalo ni paljenje publike 'aj sad vi...'
milisav68 milisav68 14:23 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

margos
Ne znam kako je to vama izgledalo uz tv prijemnike, ali na licu mesta nije bilo ničeg, ali ničeg ružnog. Atmosfera pozitivna, slavljenička, s poštovanjem, radosna. Čak nije uspevalo ni paljenje publike 'aj sad vi...'

Ma tako je izgledalo i na TV-u, baš smo komentarisali uz ladno pivce , da je super što se neko setio da dovede muziku, i da se napravi mala žurka.
Oni koji pričaju drugačije su zlonamerni, i vide nešto čega nije bilo.

Inače, nisam neki fan Novaka i tenisa uopšte, ali sam dovoljno informisan da znam šta znači osvajanje Wimbldona, pa mi je i logično da je "buka" koja je napravljena, srazmerna tom uspehu.

ivankagrump ivankagrump 14:56 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

@ Kralj i Freehand - vidite razlika je u tome sto Englezi i Spanci koji su pravili zlocine po kolonijama vise nisu medju zivima, a njihovi potomci se stide onoga sto su im preci radili. Hrvati i Srbi koji cu pravili zlocine po ratom zahvacenim teritorijama su zivi, i njihovi savremenici se ne stide (u prevelikom procentu se ne stide - jedan mali deo se stidi) onoga sto su njihovi sunarodnici radili. (Samo nemojte molim vas o nepostojanju kolektivne krivice, ako mozemo da budemo ponosni sto je Srbin osvojio Vimbldon valjda mozemo i da se stidimo sto je Srbin ubijao, silovao, tukao itd)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:06 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
@ Kralj i Freehand - vidite razlika je u tome sto Englezi i Spanci koji su pravili zlocine po kolonijama vise nisu medju zivima, a njihovi potomci se stide onoga sto su im preci radili. Hrvati i Srbi koji cu pravili zlocine po ratom zahvacenim teritorijama su zivi, i njihovi savremenici se ne stide (u prevelikom procentu se ne stide - jedan mali deo se stidi) onoga sto su njihovi sunarodnici radili. (Samo nemojte molim vas o nepostojanju kolektivne krivice, ako mozemo da budemo ponosni sto je Srbin osvojio Vimbldon valjda mozemo i da se stidimo sto je Srbin ubijao, silovao, tukao itd)

Vidi dušo,
ne pričam o onima po nekadašnjim kolonijama. Pričamao o onima koji su itekako živi. I koji se ne stide. Koji meni i tebi sole pamet svakodnevno. Na engleskom.
Ali tebi ne bi na pamet pali mrtvi, stotine hiljade mrtvih po Iracima, Avganistanima, Srbijama i sličnim zemljama. I da ih ti isti nose na duši. Šta tebe briga za stotine hiljada mrtvih.
Govorim o Engleziam, Amerikancima, Špancima,...koji su preko NATO pakta ili samostalno ubijali širom sveta, a i dalje ubijaju. I to ne manje, nego mnogo, mnogo više nego Srbi, Muslimani, Hrvati u prethodnom građanskom ratu.
I naravno da se ti živi Ameri, Englezi, Španci,...ne stide toga što su ubijali.
Ali se njihovi građani ponose uspesima svojih sportista. Kao i građani Srbije.
Ništa ti nisi razumela. Do ovog komentara.
ivana23 ivana23 15:11 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Samo nemojte molim vas o nepostojanju kolektivne krivice, ako mozemo da budemo ponosni sto je Srbin osvojio Vimbldon valjda mozemo i da se stidimo sto je Srbin ubijao, silovao, tukao itd


Kao sto nismo doprineli uspehu N.Dj. tako nismo doprineli ni ubistvima, silovanjima...

Da se ponosimo mozemo, da se stidimo takodje, ali ni zasluge, ni krivice nema.

Uostalom, stid i krivica nisu u istoj ravni.
ivankagrump ivankagrump 15:37 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivana23

Kao sto nismo doprineli uspehu N.Dj. tako nismo doprineli ni ubistvima, silovanjima...

Da se ponosimo mozemo, da se stidimo takodje, ali ni zasluge, ni krivice nema.

Uostalom, stid i krivica nisu u istoj ravni.


Meni je licno besmisleno i jedno i drugo, ali ajde, ne pricamo ovde o meni.

Govorim o Engleziam, Amerikancima, Špancima,...koji su preko NATO pakta ili samostalno ubijali širom sveta, a i dalje ubijaju.


Dobro, hvala na objasnjenju, jeste da ima veze sa pricom o nacionalizmu - scratch that - patriotizmu koliko i moja macka sa Pitagorinom teoremom ali sta ja tu mogu, ti ocito smatras da se ovaj komentar logicki nadovezuje na temu o kojoj smo pricali.
maca22 maca22 16:24 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Pa nismo gori od drugih. Evo, mozemo da ga kanonizujemo.
freehand freehand 17:07 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

vidite razlika je u tome sto Englezi i Spanci koji su pravili zlocine po kolonijama vise nisu medju zivima, a njihovi potomci se stide onoga sto su im preci radili.

Gospođo draga, temelji njihovog blagostanja postavljeni su na patnji, krvi, boli i bogatstvu tih kolonija... Ali nema veze, zaista da ne širimo. Nećeš ti to razumeti, slutim.
Nego - hajde da se dogovrimo šta bismo još danas mogli da natovarimo Srbiji i Srbima, da ne gubimo vreme.

Dakle, pod krinkom proslave osvajanja zlatne medalje Nađe Higl (da ne diramo krvna zrnca) održana je proslava na kojoj je ona drogirana i hipnotisana sa osmehom na licu pokazala po tri prsta sa obe ruke.
Egzaltirana masa dočekala Novaka Đokovića koji nesmiljeno nastavlja da pri punoj svesti insistira na tome da se ne stidi svoga nacionalnog porekla i pripadnosti, te to pominje bar 800% češće no što bi iole normalan čovek i Europljanin mogao da prihvati bez protesta i pritiska na prijavi haškom tužilaštvu gumb.
Dobro, mis'im... Dokle, bre?!
blogovatelj blogovatelj 17:33 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Je li moguce da neko posle svega sto se izdesavalo u bliskoj proslosti poredi nas sa Spancima i Englezima

Da možda pitaš narode Afrike, Azije, Australije, Severne i Južne Amerike?
Mislim - ono što je od njih preteklo posle Španaca i Engleza?


Nije potrebno ici tako daleko.
I bliza proslost prepuna je krvi...



blogovatelj blogovatelj 17:39 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

razlika je u tome sto Englezi i Spanci koji su pravili zlocine po kolonijama vise nisu medju zivima, a njihovi potomci se stide onoga sto su im preci radili


Aj nemoj da pijes caj od bunike pre logovanja. Moze?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:40 08.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump Dobro, hvala na objasnjenju, jeste da ima veze sa pricom o nacionalizmu - scratch that - patriotizmu koliko i moja macka sa Pitagorinom teoremom ali sta ja tu mogu, ti ocito smatras da se ovaj komentar logicki nadovezuje na temu o kojoj smo pricali.

Ne da se moji komentari nadovezuju nego su SAMA SRŽ TEME I TVOJIH KOMENTARA.

ivankagrump ivankagrump 01:24 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Dragi svi,

je li moguce da zaista ne vidite razliku izmedju potencijalnih posledica upumpavanja nacionalizma - scratch that - patriotizma u masu koju cine Srbi ili Hrvati (svejedno) i upumpavanja - kao znak dobre volje reci cu istog tog osecanja - u masu Engleza ili Spanaca? Really?
NNN NNN 07:08 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
Dragi svi,

je li moguce da zaista ne vidite razliku izmedju potencijalnih posledica upumpavanja nacionalizma - scratch that - patriotizma u masu koju cine Srbi ili Hrvati (svejedno) i upumpavanja - kao znak dobre volje reci cu istog tog osecanja - u masu Engleza ili Spanaca? Really?
A da li ti kad - scratch that - kažeš "Španci", tu uključiješ - scratch that - i Katalonce i npr. - scratch that - Baskijce?
Takođe, - scratch that -
da - scratch that - li Englezi isključiju Irce, - scratch that - Škot- scratch that -lanđane i Velšane- scratch that -?

ivankagrump ivankagrump 09:37 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Apsolutno je svejedno, ukljucio ih ili ih iskljucio, poenta ostaje ista.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:58 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
Apsolutno je svejedno, ukljucio ih ili ih iskljucio, poenta ostaje ista.


Tvoja poenta je da su Srbi (i Hrvati) gori od Engleza i Španaca.
A kad Englezima i Špancima upumpavaš nacionalizam (ma šta to značilo) to je pozitivno i ima vrlo pozitivne efekte a kad kod nas upumpavaš radost zbog Noletove pobede onda je to negativno i treba nas *ebati na sve načine uključujući bombe.
Upumpavali su patriotizama i nacionalizam i Španci i Englezi i Ameri u Irak npr. i ostalo je par stotina hiljada ljudi sakatih, sahranjenih, obogaljenih.
Aman.
Ako imaš 15 godina oprošteno ti je. Ako imaš i dan više evo ti:
*?=?%&/?($"#
Ovo ti je bila psovka sve po spisku.
ivankagrump ivankagrump 19:55 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

A kad Englezima i Špancima upumpavaš nacionalizam (ma šta to značilo) to je pozitivno i ima vrlo pozitivne efekte


Ne smatram. Mozda ima pozitivne, mozda neutralne, mozda negativne efekte. Ali u svakom slucaju daleko benignije nego sto su potencijalni efekti

kad kod nas upumpavaš radost zbog Noletove pobede


Upumpavali su patriotizama i nacionalizam i Španci i Englezi i Ameri u Irak


Nisu, taj rat nema veze sa nacionalizmom.

Otpozdravljam.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:21 09.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

ivankagrump
A kad Englezima i Špancima upumpavaš nacionalizam (ma šta to značilo) to je pozitivno i ima vrlo pozitivne efekte Ne smatram. Mozda ima pozitivne, mozda neutralne, mozda negativne efekte. Ali u svakom slucaju daleko benignije nego sto su potencijalni efekti
kad kod nas upumpavaš radost zbog Noletove pobede
Upumpavali su patriotizama i nacionalizam i Španci i Englezi i Ameri u Irak Nisu, taj rat nema veze sa nacionalizmom. Otpozdravljam.

Nećeš se izvući.
Upumpavanje nacionalizma je daleko benignije kad se radi o simpatičnim Amerima, Englezima i Špancima nego kad se radi o malignim Srbima (Hrvate si ubacila kao masku)?!?!?!
Upumpavanje radosti zbog Noletove pobede je maligno, ili manje benigno ili otrovno (naravno samo potencijalno ) ili šta, izjasni se!?

Kaži otvoreno da ti se gade Srbi (naravno, potencijalno) za razliku od simpatičnih i benignih Amera, Engleza i Španaca (da ne zaboravimo Nemce i Ruse i Turke).
Otrovnice! Ne javljaj se više! Ako se javiš, na svaki tvoj budalasti odgovor dobićeš novi još oštriji return, pravo u glavu, u rezervoar otrova.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:34 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
Da ne zaboravim.
Napisala si ovu budalaštinu:
"Upumpavali su patriotizama i nacionalizam i Španci i Englezi i Ameri u Irak
Nisu, taj rat nema veze sa nacionalizmom"


Uoči poslednjeg rata sa Irakom upumpavana je OGROMNA količina nacionalizma, patriotizma, idiotizma preko svih medija u zemljama gde je trebalo pripremiti javno mnenje. Kao uoči svakog rata. I to je malgno svuda. Svuda, zapamti jednom.
Ne samo u Srbiji, Hrvatskoj, nego u svim tvojim omiljenim benignim zemljama, ili bolje reći u tim zemljama ima daleko malignije efekte po nevine širom sveta. A svuda se sportisti slave, i nije maligno (manje benigno bi ti rekla) kod nas.
Dakle taj rat ne da ima veze sa nacionalizmom nego je primer zloupotrebe nacionalizma i patriotizma. Prevod: Mi smo u pravu, mi smo moralni, mi smo naj, mi znamo šta je demokratija, mi znamo šta su ljudska prava, mi smemo da lažemo, mi smo bolji - za razliku od vas nižih rasa, Srba (Hrvate si ubacila kao masku) Iračana, Bosanaca, Avganistanaca, Kineza, Rusa, Indijaca,...

To se zove pumpanje i to krvavo pumpanje. A ne proslavljanje Noletove pobede.
ivana23 ivana23 21:54 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivankagrump
Dragi svi,je li moguce da zaista ne vidite razliku izmedju potencijalnih posledica upumpavanja nacionalizma - scratch that - patriotizma u masu koju cine Srbi ili Hrvati (svejedno) i upumpavanja - kao znak dobre volje reci cu istog tog osecanja - u masu Engleza ili Spanaca? Really?


Ova osoba (sa maramom) upumpava nacionalizam?
Da, bas ima ratoboran stav


maca22 maca22 21:58 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

Iz fotografije se vidi da je odgovoran jedino za upumpavanje loseg ukusa.
Kao sto sam sve vreme govorila Hvala Ivana.

(sad je otkrivena tajna onih babljih navijanja )
ivankagrump ivankagrump 22:11 09.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje


Kaži otvoreno da ti se gade Srbi (naravno, potencijalno) za razliku od simpatičnih i benignih Amera, Engleza i Španaca (da ne zaboravimo Nemce i Ruse i Turke).
Otrovnice! Ne javljaj se više! Ako se javiš, na svaki tvoj budalasti odgovor dobićeš novi još oštriji return, pravo u glavu, u rezervoar otrova.


Je li to pokusavas da mi dokazes da imam pogresno misljenje o srpskim nacionalistima, da oni postuju tudju kucu i ne pada im na pamet da je prisvajaju, namecu svoja pravila, izigravaju domacina i isteruju goste i kako su kooperativni i nenasilni ljudi koji nesuglasice resavaju dijalogom Mkay, dokazao si mi, nema sta
freehand freehand 22:30 09.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

Je li to pokusavas da mi dokazes da imam pogresno misljenje o srpskim nacionalistima, da oni postuju tudju kucu i ne pada im na pamet da je prisvajaju, namecu svoja pravila, izigravaju domacina i isteruju goste i kako su kooperativni i nenasilni ljudi koji nesuglasice resavaju dijalogom Mkay, dokazao si mi, nema sta




Izvini - a o čemu ti to?
To ima neke veze sa tenisom, Đokovićem, radovanjem, dočekom?!
ivankagrump ivankagrump 22:32 09.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

Da.
ivana23 ivana23 22:44 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

maca22
Iz fotografije se vidi da je odgovoran samo za upumpavanje loseg ukusa. Kao sto sam sve vreme govorila Hvala Ivana. (sad je otkrivena tajna onih babljih navijanja )



Znaci nije histerija, nacizam... stigli smo do loseg ukusa. Malkice mi je lakse. Bas ga i postujem jer je opusten zezator koji ne vidi sebe kao neku velicinu uprkos svim uspesima. Takvog ga znam i volim.

Neko okaci na YT link sa snimkom svoje babe i ti odmah sve navijace poistovetis sa tom babom. Inteligentno.

maca22 maca22 22:52 09.07.2011

Re: preporuka za ukljuchenje

ivana23
Znaci nije histerija, nacizam... stigli smo do loseg ukusa. Malkice mi je lakse.

Nikada nisam pominjala nacizam. To vidi sa ovim Ivankama i Vinonama.
A u histeriju je zapao prost svet loseg ukusa.


ivana23
Bas ga i postujem jer je opusten zezator koji ne vidi sebe kao neku velicinu uprkos svim uspesima. Takvog ga znam i volim.

Secam se snimka neke huge crnkinje koja za kameru govorila da voli Majkl Dzeksona (no less) jer je down to earth. :)))


ivana23
Neko okaci na YT link sa snimkom svoje babe i ti odmah sve navijace poistovetis sa tom babom. Inteligentno.

O boze, ne pratis. Bilo je tu jos baba u prici.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:44 10.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

ivankagrump
Kaži otvoreno da ti se gade Srbi (naravno, potencijalno) za razliku od simpatičnih i benignih Amera, Engleza i Španaca (da ne zaboravimo Nemce i Ruse i Turke).Otrovnice! Ne javljaj se više! Ako se javiš, na svaki tvoj budalasti odgovor dobićeš novi još oštriji return, pravo u glavu, u rezervoar otrova. Je li to pokusavas da mi dokazes da imam pogresno misljenje o srpskim nacionalistima, da oni postuju tudju kucu i ne pada im na pamet da je prisvajaju, namecu svoja pravila, izigravaju domacina i isteruju goste i kako su kooperativni i nenasilni ljudi koji nesuglasice resavaju dijalogom Mkay, dokazao si mi, nema sta

Otrovnice,
ovde se ne govori o srpskim nacionalistima (mada mi se povremeno učini da bi Noleta rado svrstala među njih), ovde se govori o elementarnom pravu da se ljudi poraduju a da im niko sa strane ne zamera to i da im još spočitava Srebrenicu, rat, sklonost ka ubijanju, malignost (ili malo manju benignost, kao što ti odvratno formulišeš). I da im niko ne stavlja na uporedni tas benigne Amere, Engleze i ostale, koji se stide (kako si ti negde gore bupnula).

I da samo za ljude koji nemaju vremena da čitaju sve tvoje komentare citiram tvoj početak ove diskusije u kojoj si ostala osramoćena (i nije ti dosta), neka ostane za blogoistoriju: "Ono je bila nacionalisticka - scratch that - patriotska festa. A s obzirom na to sta u ovim krajevima podrazumeva nacionalizam - scratch that - patriotizam, razloga za brigu itekako ima" - reče ivankagrump. Ni Sonja Biserko se ne bi postidela ove rečenice.
ivana23 ivana23 08:29 11.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje



AUSTIN, TX - JULY 10: Members of the Spanish team toss David Ferrer of Spain after his victory over Mardy Fish during the fourth rubber of the Davis Cup tie between USA and Spain at the Frank Erwin Center on July 10, 2011 in Austin, Texas.





AUSTIN, TX - JULY 10: Spanish fans cheer as David Ferrer of Spain plays Mardy Fish during the fourth rubber of the Davis Cup tie between USA and Spain at the Frank Erwin Center on July 10, 2011 in Austin, Texas.

Ovo nece na dobro izaci. Ovako se radovati u sred Teksasa...
NNN NNN 09:11 11.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

Super je ovaj u publici što voli Mariju i Sofiju
freehand freehand 10:11 11.07.2011

Re: preporuka za iskljuchenje

Ovo nece na dobro izaci. Ovako se radovati u sred Teksasa...

To je ok. Oni su Španci.
A ok je i to što nas naprđuju ovi što američke i britanske zastave nose kao gaće, majice, posteljinu i šešire.
A zna se i šta nije ok.

draft.dodger draft.dodger 19:17 05.07.2011

Dakle,

prost i kurtula...
alselone alselone 19:19 05.07.2011

Samo neka si se ti naspavao

Za ostalo cemo lako.
maca22 maca22 20:38 05.07.2011

Re: Samo neka si se ti naspavao

alselone
Za ostalo cemo lako.

Kah, kah, rekao je bez spustanja na licni nivo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:41 05.07.2011

Re: Samo neka si se ti naspavao

Samo neka si se ti naspavao
Za ostalo cemo lako.


super ako se naspavao, samo još nekako da nateramo njegovog ćaleta da da pravi odgovor na pitanje koga više voli, Dekita ili Noleta, pa da odmorimo svi.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:06 06.07.2011

Re: Samo neka si se ti naspavao

evo brat i ja ga kinjimo tim pitanjima a on ko jelena cetkovic, ni da pisne.
sumnjamo na najgore!
freehand freehand 00:13 06.07.2011

Re: Samo neka si se ti naspavao

Dejan Tiago Stanković
evo brat i ja ga kinjimo tim pitanjima a on ko jelena cetkovic, ni da pisne.
sumnjamo na najgore!

Pesma za ćalca:

Ne raspravljaj se s njim nabodi ga, nabodi ga, nabodi gaaaaa....

Šalamala.
Sad mu džaba kad nije vaspitavo na vreme. Uopšte mi ga nije žao.
maca22 maca22 17:43 08.07.2011

Re: Samo neka si se ti naspavao

freehand
Dejan Tiago Stanković
evo brat i ja ga kinjimo tim pitanjima a on ko jelena cetkovic, ni da pisne.
sumnjamo na najgore!

Pesma za ćalca:

Ne raspravljaj se s njim nabodi ga, nabodi ga, nabodi gaaaaa....

Šalamala.
Sad mu džaba kad nije vaspitavo na vreme. Uopšte mi ga nije žao.

Zapravo ta epizoda sa caletom je primer koliko moze da se zastrani.
A i ova poruka.
Milan Novković Milan Novković 19:20 05.07.2011

Država...

...u Srbiji izgleda da nema mnogo veze ni sa sportom ni sa kulturom. Ona je, de-facto, bankrotirala, u mrtvoj petlji besparice i poprilične intelektualne i operativne nemoći. Truli marketing trule države je kako ja vidim njeno šepurenje oko uspeha onih koji su vredno radili - ne vidim šta tu iznenađuje i šta novo možemo da naučimo.

Elita - nije mi jasno šta joj fali u bilo kojoj oblasti življenja koja ne vuče na neku negativnu stranu (npr. lopovska elita).

Elitni sport i masovna kulutura su, po mom mišljenju, značajniji vektori današnjeg napretka nego masovni sport i elitna kultura, ako bih morao, misaonog eksperimenta radi, da biram jedan od ova dva para:

- Masovni sport je pitanje jeftinijeg obrazovanja - fascinantna je ta kulturološka (više nacionalna, običajna) letargija gde i u mnogim razvijenim zemljama ima previše mladih, recimo, koji se ne bave nikakvim sportom. Efikasna kampanja na ovu temu ne bi smela da bude preskupa i njeno odsustvo je, opet, indikacija kilave države.


- Sve masovnija kultura je jedna od osvnovnih odlika civilizacijskog napredka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:26 05.07.2011

Re: Država...

Milan Novković
...


- Sve masovnija kultura je jedna od osvnovnih odlika civilizacijskog napredka.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:30 05.07.2011

Re: Država...

...u Srbiji izgleda da nema mnogo veze ni sa sportom ni sa kulturom. Ona je, de-facto, bankrotirala, u mrtvoj petlji besparice i poprilične intelektualne i operativne nemoći. Truli marketing trule države je kako ja vidim njeno šepurenje oko uspeha onih koji su vredno radili - ne vidim šta tu iznenađuje i šta novo možemo da naučimo.


bajduej, Milane, sta ti ovo znaci dugorocno? obistinice ce se nikoliceve prorochke da ce "srbija biti crna rupa na mapi evrope"? huh, scary to think 'bout it.
Milan Novković Milan Novković 19:44 05.07.2011

Re: Država...

...Kraftwerk...

Misliš masovni sport ide na "jeftiniju" energiju - pojedeš 10 šljiva i imaš goriva za 3 kilomentra Može ko hoće :)

Kultura nezgodna - moramo da žvaćemo i preživamo ko krava - možda je to ipak bolje ostaviti eliti

(stereotip, ok, ali meni Nemačka i dođe kao jedna od asocijacija na masovni sport i elitnu kulturu)
Milan Novković Milan Novković 19:53 05.07.2011

Re: Država...

bajduej, Milane, sta ti ovo znaci dugorocno? obistinice ce se nikoliceve prorochke da ce "srbija biti crna rupa na mapi evrope"? huh, scary to think 'bout it.

Jeste scary! A i B92 navalili ko "mutavi" i sami - danas gore-desno vest kako nas Albanija pretiče ovih godina po GDP po glavi stanovnika (ili neko drugo merilo, zaboravih), Slovenija po tom istom merilu 50% bolja posle raspada Jugoslavije, Srbija djutifuli juri nizbrdo:

- Nikakva proizvodnja

- Pošla svetska kriza još uvek ujeda potencijalne investitore

- Uslužni-logistički potencijal podriven brutalno nekompetentnom vladom pod palcem gramzivosti koje nema ni u životinjskom carstvu, kriminala i oligarhije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:57 05.07.2011

Re: Država...

Slovenija po tom istom merilu 50% bolja posle raspada Jugoslavije

Interesantno merilo, jer se inače u EU Sloveniji sluti grčki put...
Milan Novković Milan Novković 20:06 05.07.2011

Re: Država...

Interesantno merilo, jer se inače u EU Sloveniji sluti grčki put

Ja sam samo "pokupio" B92 vest jutros u prolazu, ali sad više ne mogu da je nađem :)

GDP nije neko merilo, to je tačno, u ekonomijama koje su loše vođene.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:26 06.07.2011

Re: Država...

Jelica Greganović
Slovenija po tom istom merilu 50% bolja posle raspada Jugoslavije

Interesantno merilo, jer se inače u EU Sloveniji sluti grčki put...



Za grčki put bi se danas svako rado menjao, odavde.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 05.07.2011

Očima ne verujem, ko nam se pojavio :)

Za svaku državu je blagotvorno da propagira masovni sport i elitnu kulturu. Nasuprot tome, elitni sport i masovna kultura dalekosezno zaglupljuju najvažniji resurs države, njen narod


Ova misao nije baš najjasnija...

- Da li je blagotvorno za državu kao državni aparat ili je blagotvorno da država zarad dobra naroda propagira..?

- Zašto je elitni sport, za razliku od masovnog sporta manje koristan, tj. štetan, pa još dalekosežno.
(Recimo, Austrija se već dugo može pohvaliti dobrim rezultatima prevashodno u belom sportu, skijanju, koje je takođe elitnog karaktera. Da li to znači da su Austrijanci dalekosežno zaglupljeni?)

- Elitna kultura se takvom zove upravo jer ne dopire do širokih narodnih masa i nije im namenjena. Da li to znači da je zato korisnija za narodne mase od kulture do koje iste imaju dostup - masovne?

Ne bih se složila sa tim da je svaka masovna kultura štetna. Uostalom, na jednom delu masovne kulture je Vuk Stefanović Karadžić izgradio ime i upisao se u istoriju. A, nama sačuvao ono što bi bilo izgubljeno, vredan deo jezičke masovne kulture.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:32 05.07.2011

Re: Očima ne verujem, ko nam se pojavio :)

Sve masovnija kultura je jedna od osvnovnih odlika civilizacijskog napredka.

Potpisujem.
Biljana 77 Biljana 77 09:48 06.07.2011

Re: Očima ne verujem, ko nam se pojavio :)

(pst! prizvala sam ga neki dan, veštičarenje čisto, pitajte Žmua)

Ni ja nekako ne pronalazim ispravan smisao u ovo rečenici (mada u RSMC verujem kao u Bibliju).
Propagiranje bilo kakvog sporta smatram dalekosežno dobrim potezom svake države. Ne vidim uopšte na koji bi način moglo zaglupljivati narod ili štagod. (Znam da je ofucano potpuno ali setimo se klasične Grčke...) S druge strane masovna kultura ... Ako se pod masovnom kulturom podrzumeva velikibrat/grand/ivan ivanovič/karlešua i sl. onda primedba stoji. Ali masovna kultura su, što reče Srđan i RHCP i Gospodar prstenova i sl. Ne verujem u delotvornost elitne kulture, Marina Abramovič neće nikad, u svoj svojoj veličini, ostaviti traga na svakodnevni život Srbalja. Neki elitni sportista, npr. mlad, lepo vaspitan, elokventan, opušten možda i hoće. Jer klinci ne kopiraju samo frizure, nego i model ponašanja.
nestor92 nestor92 11:15 06.07.2011

Re: Očima ne verujem, ko nam se pojavio :)

Prvo, to je ipak samo jedna rečenica i u nju ne može stati vaskolika mudrost. Ali mislim da nije sasvim bez veze.

Sa stanovišta države ( društva, nacije - kako god ) naravno da je bolje masovno bavljenje sportom od masovnog praćenja vrhunskog sporta. O koristi čitanja, odlaska u pozorište, na koncert tzv. ozbiljne muzike i još ponečega u odnosu na konzumiranje instant kulture mislim da takođe ne treba posebno trošiti reči.

Sa stanovišta države zaglupljen narod je medjutim - idealan narod.

Masovna kultura, masovni mediji - ja to posmatram kao pojavu koja ima koliko dobrih toliko i loših strana. Zaglupljivanje konzumenata je jedna od tih - naravno ne svih i naravno da se ne radi o atrofiji mozga koliko o nekoj vrsti pasivizacije.

Ja sam konzument masovne kulture u jednom njenom delu i takodje pasionirani pratilac vrhunskog sporta.

Pa ipak ne mogu reći da nisam svestan toga da postoje kudikamo korisniji ( po mozak ) načini da se utroši vreme: da se čovek usavrši, sazna nešto ... ali sad je kasno. Nepovratno sam zaglupljen.


Ne verujem u delotvornost elitne kulture, Marina Abramovič neće nikad, u svoj svojoj veličini, ostaviti traga na svakodnevni život Srbalja.


Ni ja. Samo nisam siguran da je autor rečenice mislio na Marinu Abramović i sl. Bojim se da je već sada knjiga pojam elitne kulture.
Kazezoze Kazezoze 12:24 06.07.2011

Re: Očima ne verujem, ko nam se pojavio :)

Jer klinci ne kopiraju samo frizure, nego i model ponašanja.

samo da ne počnu travu da jedu (pasu)...
dius.gladius dius.gladius 19:32 05.07.2011

Slažem se da postoje ...

masa i elita ... ali mislim da su kultura i sport, tako posmatrani, pobrkani lončići. Pa i sport je valjda kultura; fizička kultura, to je taj masovni sport.

Na početku XXI-og veka, podeljeni smo po bogatstvu i po obrazovanju (tako je od pamtiveka), ali, baš sada, ponajviše po tome
sa koje strane kamere se nalazimo, kakvi smo pred televizorom:
elita - napred, masa - pozadi.
jacHa. jacHa. 19:35 05.07.2011

e

svaka njemu čast za reket i tenis, ali ova masovna histerija idolopoklonstva mi ide na onu stvar.
posebice kad se setim kako maje ponosno sa tri prsta i brojanicom na ruci. uzor klincima? fala lepo, mojoj deci želim drugačije uzore.
al´ ne mogu da se ne spustim na lični nivo: što ne pišeš češće, sunce li ti kalajisano?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:37 05.07.2011

Re: e

mi ide na onu stvar

mojoj deci želim drugačije uzore.

I ja bih da sam na tvom mestu.
jacHa. jacHa. 19:41 05.07.2011

Re: e

jebešga, meni psovke ne smetaju ako su rečene u nekoj opuštenciji, ćaskanju. ne psujem kad sam na vimbldonu pred kamerama, svega mi
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:52 05.07.2011

Re: e

jebešga, meni psovke ne smetaju ako su rečene u nekoj opuštenciji, ćaskanju. ne psujem kad sam na vimbldonu pred kamerama, svega mi

Meni, iako ih sama baš ne koristim na javnim mestima, pa i ovom, ne smetaju...ostavljam slobodu izbora. I uzora. Od svog dvorišta.
jacHa. jacHa. 20:43 05.07.2011

Re: e

Jelica Greganović
ostavljam slobodu izbora

hvala!

a jel bi ti smetale moje psovke i da li bi mi spuštala (ono, da si na mom mestu) da sam zinula da hvalim mladog tenisera?
nešto imam utisak da ne bi, ali hajde da pitam
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:53 05.07.2011

Re: e

a jel bi ti smetale moje psovke i da li bi mi spuštala (ono, da si na mom mestu) da sam zinula da hvalim mladog tenisera?
nešto imam utisak da ne bi, ali hajde da pitam

Pitanje je retoričko, al ajde...ne bih, a valjda u pohvale nekog ikog ko je 20 godina radio i uradio više no što bi mnogi za dva života, ne bi turala psovke?
Domazet Domazet 01:16 06.07.2011

Shta si se bre Jelice navrzla...

Jelica Greganović
a jel bi ti smetale moje psovke i da li bi mi spuštala (ono, da si na mom mestu) da sam zinula da hvalim mladog tenisera?
nešto imam utisak da ne bi, ali hajde da pitam

Pitanje je retoričko, al ajde...ne bih, a valjda u pohvale nekog ikog ko je 20 godina radio i uradio više no što bi mnogi za dva života, ne bi turala psovke?

...na sirotu JaChu!? Pa samo izuzetni zlobnici (poput mene) u njenoj potrebi za odsecanjem tri prsta vide povampirenu moralno politichku podobnost...
jacHa. jacHa. 06:34 06.07.2011

bro jutro

a valjda u pohvale nekog ikog ko je 20 godina radio i uradio više no što bi mnogi za dva života, ne bi turala psovke?

bih, veoma lako. na pr: al ga je *** i taj rad. samo što mene ne fasciniraju takve stvari još od puberteta.
sada više to posmatram kao "jadno dete". zapanjujuće mi je, da on sa 23, već 20 godina radi kao magarac (da izvinu tvoje prefinjene oči) i nema za sobom ni normalno detinjstvo, ni mladost, ni slobodno vreme kao njegovi vršnjaci. ok, ima no. 1. i kintu, ali vredno li je to takvog odricanja? ima i potrebu da nosi brojanicu, i tri prsta (šta ću, uvek mi takve stvari bodu oči, više mi smeta srbovanje nego psovanje).
nestor92 nestor92 11:20 06.07.2011

Re: bro jutro

više mi smeta srbovanje nego psovanje).


Šta čovek da kaže sem da opsuje ...
ivana23 ivana23 19:35 05.07.2011

***

Ujedinjena elita za masovnu konzumaciju i zaglupljivanje:


Princeze...




Pripadnik masovnog sporta i nekadasnja pevacica iz reda masovne kulture...





Jelica Greganović Jelica Greganović 20:12 05.07.2011

Re: ***

Kad smo već u tom delu sveta, da l je i Šekspir masovna kultura, s obzirom da je izvođen na vašarima? I da li je shodno tome štetan po narod?
nsarski nsarski 19:36 05.07.2011

Bem mu misha, Tiago,

a kako cemo zvati to kada se na koncertu, recimo, A. Bocellia, operskog pevaca, pojavi 100 000 ljudi? Da je masovno, masovno je, ali sta?

(Da ti se odmah poverim - ova NDJ euforija kojoj prisustvujem mi je malo preterana, ali, rekao bih, ona ne odrazava neku posebnu ljubav prema tom elitnom sportu, vec vise odusak sveta koji nema mnogo prilike dusom da dane.)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:38 05.07.2011

Re: Alo,

domaćine?
dius.gladius dius.gladius 19:53 05.07.2011

Re: Alo,

Jelica Greganović
domaćine?


sad će domaćica da ti opali jedan forhend varjačom ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:58 05.07.2011

Re: Alo,

Ko je domaćica?
dius.gladius dius.gladius 20:00 05.07.2011

Re: Alo,

Jelica Greganović
Malo teže...


Tiganjem?
dius.gladius dius.gladius 20:02 05.07.2011

Re: Alo,

Jelica Greganović
Ko je domaćica?



Čuvena blogerka koja ne edituje komentare.

EDIT: i koja se "raširila" po ovom blogu ko domaćica po kuhinji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:11 05.07.2011

Re: Alo,

Predomislila sam se, jer sam u poslednjem trenutku shvatila tvoje insinuiranje, mogu da ti se izvinim za editovanje, al ti da mi odgovoriš, kako ja mogu da budem domaćica Dejanovog bloga?
dius.gladius dius.gladius 20:15 05.07.2011

Re: Alo,

Jelica Greganović
Predomislila sam se, jer sam u poslednjem trenutku shvatila tvoje insinuiranje, mogu da ti se izvinim za editovanje, al ti da mi odgovoriš, kako ja mogu da budem domaćica Dejanovog bloga?


pa, u neku ruku, ti si domaćica bloga B92.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:23 05.07.2011

Re: Alo,

dius.gladius

Jelica GreganovićPredomislila sam se, jer sam u poslednjem trenutku shvatila tvoje insinuiranje, mogu da ti se izvinim za editovanje, al ti da mi odgovoriš, kako ja mogu da budem domaćica Dejanovog bloga?pa, u neku ruku, ti si domaćica bloga B92.

?
dius.gladius dius.gladius 20:25 05.07.2011

Re: Alo,

KRALJMAJMUNA

?


Šta znači taj znak pitanja?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:30 05.07.2011

Re: Alo,

ti si domaćica bloga B92

Šta znači "u neku ruku, ti si domaćica bloga B92"
dius.gladius dius.gladius 20:36 05.07.2011

Re: Alo,

to znači, to što piše.

To je moje mišljenje.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:19 05.07.2011

Re: Alo,

dius.gladius
to znači, to što piše.To je moje mišljenje.

Šta znači "u neku ruku, ti si domaćica bloga B92"
Znam da je to tvoje mišljenje, ali šta je tvoje mišljenje?
dius.gladius dius.gladius 22:41 05.07.2011

Re: Alo,

KRALJMAJMUNA

"Znam da je to tvoje mišljenje, ali šta je tvoje mišljenje?


Pa, kad hoćeš, da ti nacrtam ...

Ovaj okvir sa ovim rečima. Baš ovo ispred tebe, potpisano mojim nick-om.
To je moje ... mišljenje.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:57 05.07.2011

Re: Alo,

dius.gladius

KRALJMAJMUNA"Znam da je to tvoje mišljenje, ali šta je tvoje mišljenje?Pa, kad hoćeš, da ti nacrtam ...Ovaj okvir sa ovim rečima. Baš ovo ispred tebe, potpisano mojim nick-om. To je moje ... mišljenje.

Ali šta je tvoje mišljenje? Šta znači "u neku ruku, ti si domaćica bloga B92"
dius.gladius dius.gladius 23:06 05.07.2011

Re: Alo,

KRALJMAJMUNA

Ali šta je tvoje mišljenje? Šta znači "u neku ruku, ti si domaćica bloga B92"


Ponavljaš se. Ja sam napisao "šta je moje mišljenje", a vidim da tebe zanima "kakvo je moje mišljenje" ... pa ... to ne pitaj mene, to pitaj sebe ili pitaj druge.

Pitaj Jelicu. Ona je započela prozivku: Alo, domaćine!

Ja sam se samo nadovezao ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana