Društvo| Umetnost

Bezobrazluk Beogradske filharmonije

Predrag Azdejković RSS / 06.09.2011. u 13:55

14006.jpg 

Ovih dana mnogi su oduševljeni akcijom Beogradske filharmonije u beogradskoj Silikonskoj dolini. Spustila se arogantna grupa umetnika do Strahinjića Bana i izvređali prisutne goste. Odakle ta malograđanska potreba kod "vrhunskih" umetnika da odu među "seljake" i da im na nos nabiju kako su oni kao "vrhunski" umetnici mnogo bolji ljudi od njih silikonskih "seljaka"?

Dok su im se zahvaljivali što ne dolaze, "vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima su zaboravili na jednu činjenicu. Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost. To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni, plaćaju ti isti seljaci kojih se gade!

Beogradska filharmonija MORA da se izvini zbog ovakog odnosa prema javnosti, jer je to čist bezobrazluk i vređanje. A da ima pravde beogradskih "silikondolinaši" treba da se organizuju i da im odu, pa da vidimo kako bi se to dopalo Beogradskoj malograđanskoj filharmoniji.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".

 

Meni ne pada na pamet da vam dođem,

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

 

 

Original fotka:

beogradska-filharmonija.jpg 

Atačmenti



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 14:06 06.09.2011

Ja sve nekako delim tvoje misljenje

Mis'im, sad ti dolazis kod nekog ko pije kapucino (pri kapucineru, sto kaze Krleza) i onda ga gnjavis sto nemas pare i jos ga podjebavas.
Meni ipak taj gest nije za izvinjenje, ali mi je bljutav.
maca22 maca22 15:03 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

Slazem se. Potez nije za izvinjenje, ali je bljutav.

p.s. Da li ti silikonci, od svih ljudi, zasita placaju porez? :)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:10 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

18% PDV na kafu
maca22 maca22 15:13 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

Ne daju tamo fiskalni racun...
ivankagrump ivankagrump 21:38 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

Subkulturrasizam?
maca22 maca22 21:40 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

ivankagrump
Subkulturrasizam?

Rasista prema lopovima? Jel to na hrvatskom? Mouze.
8c_competizione 8c_competizione 21:47 06.09.2011

Re: Ja sve nekako delim tvoje misljenje

Pod uslovom da vlasnici tih kafica sve prikazuju u knjigama Perice!
Laudanum Laudanum 14:08 06.09.2011

...

Odlicna kampanja uradjena na pravom mestu. Malom provokacijom postigli su da se o njima neprestano govori, izmedju ostalog, i ovako kako ti zboris. Isao im ti na svirke ili ne - njima ce se posecenost povecati.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:14 06.09.2011

Re: ...

Slažem se da je kampanja odlična i pogađa ciljnu grupu kojoj oni teže, ali je ona uvredljiva... Kao što su šovinističke reklame sa golim ženama super muškarcima, ali i dalje je tu činjenica da su šovinističke!
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:20 06.09.2011

Re: ...

A da ima pravde beogradskih "silikondolinaši" treba da se organizuju i da im odu, pa da vidimo kako bi se to dopalo Beogradskoj malograđanskoj filharmoniji.


..pa ukoliko neko iz orkestra pogresi notu, da ga pojedu za veceru po receptu enciklopedije kulinarstva.



(i preporuka Pedji)
Laudanum Laudanum 14:25 06.09.2011

Re: ...

Nisam tu video bilo kakav sovinizam. Samo malo sarkazma u poruci ljudima koji su publika nekakvih Birfestova, Exita i kojecega, a za sta drzava daje milione iz budzeta za kulturu, iako s kulturom veze nemaju. Te milione filharmonija moze samo da sanja.
docsumann docsumann 14:40 06.09.2011

Re: ...

Samo malo sarkazma u poruci ljudima koji su publika nekakvih Birfestova, Exita i kojecega, a za sta drzava daje milione iz budzeta za kulturu, iako s kulturom veze nemaju


1. mislim da to nije ta publika

2. vidi, po meni su na EXIT-u svih ovih godina nastupali i neki pravi umjetnici
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:45 06.09.2011

Re: ...

Ali nisam video da je EXIT išao na Grand paradu sa transparentom "Hvala što ne dolazite" iako bi to super oduševilo publiku EXIT-a.
maca22 maca22 15:04 06.09.2011

Re: ...

Mislim da silikonci nisu njihova ciljna grupa.
Isto mislim da silikonci nisu Exit i Birfest publika.
A ne znam sta je uvredljivo, nije valjda da silikonci imaju lose misljenje o sebi?
jedan.kub jedan.kub 21:47 06.09.2011

Re: ...

Laudanum
Nisam tu video bilo kakav sovinizam. Samo malo sarkazma u poruci ljudima koji su publika nekakvih Birfestova, Exita i kojecega, a za sta drzava daje milione iz budzeta za kulturu, iako s kulturom veze nemaju. Te milione filharmonija moze samo da sanja.

Mozda direktor zadrzava veci deo od tog novca, pa su ljudi prinudjeni da se samoreklamiraju.
8c_competizione 8c_competizione 21:48 06.09.2011

Re: ...

koji spin Perice
8c_competizione 8c_competizione 21:50 06.09.2011

Re: ...

Perice, uvredljiv je i tvoj blog o njima, zar se ne slazhesh. Koliko puta je mozhda bio uvredljiv i prema SPC? ili drugima koji tebi nisu bili po volji! Eno ga Palma, josh uvek istraumiran zbog tvojim fotomontazha!
highshalfbooze highshalfbooze 21:53 06.09.2011

Re: ...

Slažem se da je kampanja odlična i pogađa ciljnu grupu kojoj oni teže, ali je ona uvredljiva...

Uvredljiva? Na koji način? Kao što ti vređaš druge, otvoreno, brutalno i tendenciozno?
Ili si se ti našao uvređenim jer je to gorka i surova istina.
Pa bi sad da ih ti onako pošteno izvređaš i ispljuješ da vide kako se to jedan profesionalac radi.
A to što se dotiraju iz budžeta, oni i odrade. Samo ti to naravno ne znaš.
maca22 maca22 22:00 06.09.2011

Re: ...

Znaci ovaj jadni potez Filharmonije bi sasvim lako bio osudjen, da nije Pedjine zelje da kulturu krimosa zastiti.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:02 06.09.2011

Re: ...

da nije Pedjine zelje da kulturu krimosa zastiti.


Meni je interesantno ovo čitanje.

Kako smo došli do toga?

Hoćete da kažete da su svi ljudi sa video snimka krimosi? Imate li dokaza?
maca22 maca22 22:06 06.09.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
Hoćete da kažete da su svi ljudi sa video snimka krimosi? Imate li dokaza?

Hocu da kazem da kultura koju simbolise Silikonska dolina to jeste.
jedi-knight jedi-knight 22:09 06.09.2011

Re: ...

Hoćete da kažete da su svi ljudi sa video snimka krimosi? Imate li dokaza?


Da li je moguce da si postavio ovakvo pitanje? Ne radi se o ljudima sa snimka, radi se o simbolici koju nosi taj deo grada.
8c_competizione 8c_competizione 22:43 06.09.2011

Re: ...

Pa Pedjice, sigurniji sam u to da ces statisticki naci mnogo vishe krimosa u odnosu na celu populaciju SB, nego sto ces ih naci u Filharmoniji!
ivankagrump ivankagrump 23:14 06.09.2011

Re: ...

Ne radi se o ljudima sa snimka, radi se o simbolici koju nosi taj deo grada.


Dobro da mi rece, da znam gde da ne zalazim ako necu da me pljuju
nemanja.glisic nemanja.glisic 23:22 06.09.2011

Re: ...

Marketinški maestralno.
Filip2412 Filip2412 23:28 06.09.2011

Re: ...

Kao što su šovinističke reklame sa golim ženama super muškarcima
Nisu super, to je dupla manipulacija, em nas zene izmanipulisu golotinjom em nam natovare sovinizam sto blejimo u te slike.

A ovi su mogli samo da odsviraju, transparent poruka im je skroz glupa, kao uvredjeni smo jadni mi ne dolaze nam seljaci na svirke... pathetic

man ray loves me man ray loves me 07:26 07.09.2011

Re: ...

Hocu da kazem da kultura koju simbolise Silikonska dolina to jeste.

not necessarily, ne vise kao pre. na dorcolu ima i drugacijih desavanja, sto sam sigurna da jedan dobar deo filharmonije zna posto tu zive...
i zato da bi njihova poruka bila jasnija, trebalo je da nose plasticne utoke u kutijama za instrumente ko kod bili vajldera, eventualno da nabace gigantske brushaltere sa silikonom...
ustvari, if i may, trebalo je da repliciraju ovaj genijalan skec:
mariopan mariopan 14:15 06.09.2011

:-)

I nemoj da im odeš, mislim da te nisu ni očekivali?

Verujem da su "preskupe" frakove sami platili, koliko izdvajamo za kulturu ne bi tu bilo ni za manžetne, ali ako su to ipak kupili tvojim parama, evo ja glasam da ti se te pare vrate, pošto ne "konzumiraš" tu vrstu umetnosti?

Mislim da su hteli da skrenu pažnju na sebe i to im je uspelo. Način je malo neobičan i može se i tako razumeti kao što ti vidiš......ali može i onako kao što to vidi kolega bloger na drugom blogu.

Ja nekako uvek više volim ( i to biram) da vidim bolji deo slike, ne lošu nameru, nego malo agresivniji EPP nego što je naša publika navikla da vidi. NIšta više.

Sudeći po reakcijama, uspelo im je?



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:19 06.09.2011

Re: :-)

Mislim da su hteli da skrenu pažnju na sebe i to im je uspelo.


Može da se skrene pažnja i bez vređanja... Meni je ovo slično kao što Palma koristi homofobiju da skrene pažnju na sebe, tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Što reče moj FB prijatelj, akcija bi bila super bez tog uvredljivog transparenta.
mariopan mariopan 14:37 06.09.2011

Re: :-)


Što reče moj FB prijatelj, akcija bi bila super bez tog uvredljivog transparenta.

Možda i bi ali to spada u "šta bi bilo kad bi bilo""...ali recimo da su pošli od pretpostavke ( možda pogrešne) da ima ljudi koje dok ne klepiš po glavi Filharmonijom ne bi znali ni da oni postoje?

Verujem da su se baš njima obraćali, ne svima, naravno?

Možda bi i tvoj blog bio bolji da ne brineš baš toliko o "našim parama"?

Kad god neko krene da brine o našim parama setim se ovih naših autonomaša koji samo kukaju "gde su naši novci" a tih naših novaca im puni džepovi? I tu mi proradi Pavlovljev refleks
tyson tyson 14:43 06.09.2011

Re: :-)

Može da se skrene pažnja i bez vređanja...

Haha, da je neko drugi ovo napisao pa i da prođe neprimećeno, ali kad dolazi od tebe pa to je ravno revidiranju sa Golog Otoka!



mariopan mariopan 14:56 06.09.2011

Re: :-)

tyson
Može da se skrene pažnja i bez vređanja...

Haha, da je neko drugi ovo napisao pa i da prođe neprimećeno, ali kad dolazi od tebe pa to je ravno revidiranju sa Golog Otoka!






Nisam verovala da ću to doživeti od Peđe, da baš to napiše "može se skrenuti pažnja i bez vređanja"...

Volim kada se mladi ljudi, svesni svojih grešaka, poprave, pa ako Peđa stvarno misli to što je napisao, onda i njemu i neka pazi šta od sad radi..
maca22 maca22 15:07 06.09.2011

Re: :-)

Predrag Azdejković
tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Good point. Sto nisu svirali na ulicama, na autobuskoj stanciji, na zeleznickoj...
jedi-knight jedi-knight 15:13 06.09.2011

Re: :-)

Re:
Predrag Azdejković
tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Good point. Sto nisu svirali na ulicama, na autobuskoj stanciji, na zeleznickoj...


Kao i "Parada ponosa" rekao bih. Sto se ne prosetaju Uscem?

maca22 maca22 15:17 06.09.2011

Re: :-)

jedi-knight
Re:
Predrag Azdejković
tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Good point. Sto nisu svirali na ulicama, na autobuskoj stanciji, na zeleznickoj...


Kao i "Parada ponosa" rekao bih. Sto se ne prosetaju Uscem?

Ne pratite na casu. Na uscu nema nikog, a na zeleznickoj ima puno ljudi koji mogu biti njihvoa publika.

Ili ste mislili na TC Usce kad pisete velikim slovom?
jedi-knight jedi-knight 15:25 06.09.2011

Re: :-)

Ili ste mislili na TC Usce kad pisete velikim slovom?


Da sam napisao malim, neko kao Vi bi pomislio da govorim o uscu Save u Dunav. Izgleda da sam opet pogresio, jer ste pomislili na TC Usce, sto nije nimalo neobicno kad ste Vi u pitanju. Usce je pritom i park na Novom Beogradu gde sam odrastao i koji je vec generacijama poznat pod tim imenom. Otuda je od mene i dobio veliko slovo. Ako nije po pravopisu, izvinjavam se.

Na to da li pratim ili ne, necu ni da odgovorim
maca22 maca22 15:32 06.09.2011

Re: :-)

E ne znam za pravopis, pod uscem podrazumevaju livadu gde ni nema nikog. A na Zelezinickoj stanici ima ljudi, tako da je poenta price da ste promasili temu kad se prebacivali gejevima da paradu treba da drze na uscu kao sto i Filharmonija moze da svira na Zeleznickoj.


A na poturanja sta je iznenadjujuce kad je sagovornih u pitanju nemam komentar.
jedi-knight jedi-knight 15:34 06.09.2011

Re: :-)

E ne znam za pravopis, pod uscem podrazumevaju livadu gde ni nema nikog. A na Zelezinickoj stanici ima ljudi, tako da je poenta pricae da ste promasili temu kad se prebacivali gejevima za paradu.


Da. Priznajem gresku.
maca22 maca22 15:38 06.09.2011

Re: :-)

Sad mi jos i neprijatno. :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:25 06.09.2011

Re: :-)

Nisam verovala da ću to doživeti od Peđe, da baš to napiše "može se skrenuti pažnja i bez vređanja"...

Volim kada se mladi ljudi, svesni svojih grešaka, poprave, pa ako Peđa stvarno misli to što je napisao, onda i njemu i neka pazi šta od sad radi..

Potpisujem.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:26 06.09.2011

Re: :-)

Volim kada se mladi ljudi, svesni svojih grešaka, poprave, pa ako Peđa stvarno misli to što je napisao, onda i njemu i neka pazi šta od sad radi..


Ali ja nisam svestan svojih grešaka, makar ne onih na koje vi ciljate
ivankagrump ivankagrump 21:45 06.09.2011

Re: :-)

Good point. Sto nisu svirali na ulicama, na autobuskoj stanciji, na zeleznickoj...


Kao Brus Springstin pre neki dan

nemanja.glisic nemanja.glisic 23:24 06.09.2011

Re: :-)

A šta je ovde uvredljivi transparent? Ja ne vidim ni jednu ružnu reč! Ako se neko ovde pronalazi znači da postoji problem
Filip2412 Filip2412 04:33 07.09.2011

Re: :-)

nemanja.glisic
A šta je ovde uvredljivi transparent? Ja ne vidim ni jednu ružnu reč! Ako se neko ovde pronalazi znači da postoji problem
Uvredljiv je za ove sto ga drze - jer je vulgaran. Pravi umetnik je srecan u svojoj umetnosti, ne ide okolo da prica ljudima kako su glupi sto ne vole njegovo delo.

Jel moz da zamislis neku pravu velicinu, tipa Arsen Dedic ili Nick Cave da uradi nesto ovako smesno.
Jukie Jukie 08:50 07.09.2011

Re: :-)

jedi-knight
Ili ste mislili na TC Usce kad pisete velikim slovom? Da sam napisao malim, neko kao Vi bi pomislio da govorim o uscu Save u Dunav. Izgleda da sam opet pogresio, jer ste pomislili na TC Usce, sto nije nimalo neobicno kad ste Vi u pitanju. Usce je pritom i park na Novom Beogradu gde sam odrastao i koji je vec generacijama poznat pod tim imenom. Otuda je od mene i dobio veliko slovo. Ako nije po pravopisu, izvinjavam se.Na to da li pratim ili ne, necu ni da odgovorim

Meni nikad nije bilo jasno gde je tačno to kada kažu "bili smo na Ušću da šetamo / vodimo decu na školu biciklizma "
(ne znam odakle dokle je to)
Onda sam nekako našao sada kada sam tražio gde su tačno ti plastični dinosaurusi
bug-dad bug-dad 10:20 07.09.2011

Re: :-)

Filip2412
nemanja.glisic
A šta je ovde uvredljivi transparent? Ja ne vidim ni jednu ružnu reč! Ako se neko ovde pronalazi znači da postoji problem
Uvredljiv je za ove sto ga drze - jer je vulgaran. Pravi umetnik je srecan u svojoj umetnosti, ne ide okolo da prica ljudima kako su glupi sto ne vole njegovo delo.

Jel moz da zamislis neku pravu velicinu, tipa Arsen Dedic ili Nick Cave da uradi nesto ovako smesno.


uspesna!!! sitna provokacija. posle dobre svirke ako niste primetili nastupio je i dobar aplauz!!! svidelo im se !!! da su znali gde ima takva svirka mozda bi je i posetili.
zoja444 zoja444 10:30 07.09.2011

Re: :-)

Jel moz da zamislis neku pravu velicinu, tipa Arsen Dedic ili Nick Cave da uradi nesto ovako smesno.


ja negde imam fotku kako Arsen drzi za guzu svoju obozavateljku koja mu predaje cvece na sceni posle koncerta.

zato:



jedi-knight jedi-knight 14:15 06.09.2011

Sve je to samo jazz...

Samo ti nemoj o malogradjanskim potrebama i eksponiranju. Imaju pravo po zakonu, na koji se ti toliko cesto pozivas, da se okupljaju i predstave sebe i otkud da si se bas ti nasao pogodjen.
Krajnje licemerno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:20 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

da se ne ponavljam, pa mali copy paste

Može da se skrene pažnja i bez vređanja... Meni je ovo slično kao što Palma koristi homofobiju da skrene pažnju na sebe, tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Što reče moj FB prijatelj, akcija bi bila super bez tog uvredljivog transparenta.
jedi-knight jedi-knight 14:27 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Može da se skrene pažnja i bez vređanja...


Pedja, koliko si ljudi ti uvredio na svom blogu raznoraznim fotomontazama, komentarima i slicno. Ja ovde kritikujem tvoj glas protiv toga jer nisi dosledan.

Odvijanje transparenta je u stvari postavljanje boljikave zice izmedju dva sveta, onog koji simbolizuje Strahinjica Bana ulica i onog iz Vasine. Ja sam transparent shvatio kao zelju da se distancira od kulturnog obrazca koji nudi populacija "fensera". Na efektan nacin je receno: "Niste jedini na svetu iako se ponasate tako".
alselone alselone 14:28 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Pedja, koliko si ljudi ti uvredio na svom blogu raznoraznim fotomontazama, komentarima i slicno.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:37 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Pedja, koliko si ljudi ti uvredio na svom blogu raznoraznim fotomontazama, komentarima i slicno. Ja ovde kritikujem tvoj glas protiv toga jer nisi dosledan.


Da, ali se ja ne predstavljam da sam kulturno-umetničko društvo

Drugo, nisam primetio da Silikonska dolina vređa BG filharmoniju, pa da im oni odgovaraju i da se brane... što je kod mene slučaj!!!

Ja sam transparent shvatio kao zelju da se distancira od kulturnog obrazca koji nudi populacija "fensera".


NE. Oni samo tuguju što oni nisu glavni i najvažniji kulturni obrazac. Njima su "fenseri" glavna konkurencija
zoja444 zoja444 14:46 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

NE. Oni samo tuguju što oni nisu glavni i najvažniji kulturni obrazac. Njima su "fenseri" glavna konkurencija


gde ti u SB vidis fenseraj? to je samo ekskluzivna stajga, iliti, kako maznuti sto bogatijeg tipa i kako smuvati sto bolju ribu za jednokratnu upotrebu. ako je to socioloska pojava, ok, konstatuje se. ako je kulturni obrazac, onda smo na*ebali.
jedi-knight jedi-knight 14:48 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

to je samo ekskluzivna stajga



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:50 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

gde ti u SB vidis fenseraj? to je samo ekskluzivna stajga, iliti, kako maznuti sto bogatijeg tipa i kako smuvati sto bolju ribu za jednokratnu upotrebu. ako je to socioloska pojava, ok, konstatuje se. ako je kulturni obrazac, onda smo na*ebali.


dok se na svim ostalim "štajgama" pobiše ko će da mazne siromaha i debeljucu...
zoja444 zoja444 14:52 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

dok se na svim ostalim "štajgama" pobiše ko će da mazne siromaha i debeljucu...


ukusi su razliciti, ali stajga je stajga. ovakva ili onakva.
jedi-knight jedi-knight 14:59 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

ako je kulturni obrazac, onda smo na*ebali.


Nego sta je nego kulturni obrazac.
Kulturni obrazac se sam oblikuje kroz tipicne predstavnike neke sredine, odnosno odnose koji vladaju unutar iste. Spontano se izdvoje mesta koja vremenom postaju svojevrsni "kulturni centri" gde je moguce upoznati ambijent te sredine: Skadarlija u svoje vreme, SKC i Dom omladine u svoje, splavovi i Strahinjica Bana danas.
maca22 maca22 15:10 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Predrag Azdejković
Drugo, nisam primetio da Silikonska dolina vređa BG filharmoniju, pa da im oni odgovaraju i da se brane... što je kod mene slučaj!!!

Point!

Predrag Azdejković
NE. Oni samo tuguju što oni nisu glavni i najvažniji kulturni obrazac. Njima su "fenseri" glavna konkurencija

Point.
jedi-knight jedi-knight 15:31 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Re: Sve je to samo jazz...
Predrag Azdejković
Drugo, nisam primetio da Silikonska dolina vređa BG filharmoniju, pa da im oni odgovaraju i da se brane... što je kod mene slučaj!!!

Point!

Predrag Azdejković
NE. Oni samo tuguju što oni nisu glavni i najvažniji kulturni obrazac. Njima su "fenseri" glavna konkurencija

Point.


No point
maca22 maca22 15:39 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

jedi-knight
Re: Sve je to samo jazz...
Predrag Azdejković
Drugo, nisam primetio da Silikonska dolina vređa BG filharmoniju, pa da im oni odgovaraju i da se brane... što je kod mene slučaj!!!

Point!

Predrag Azdejković
NE. Oni samo tuguju što oni nisu glavni i najvažniji kulturni obrazac. Njima su "fenseri" glavna konkurencija

Point.


No point

Pa kako Silikonci vredjaju Filharmoniju?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:40 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

jedi-knight

No point



Hvala što ne dolazite na moj blog
jedi-knight jedi-knight 15:44 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

No point se odnosi na nesto drugo, ne na Pedjine replike.
Ali ne bih da zatezemo odnose
jedi-knight jedi-knight 15:45 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Hvala što ne dolazite na moj blog


Vidis da dolazim
leeanna leeanna 16:51 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

neko treba da ima svest o tome da propušta nešto vredno - pa da mu ova poruka bude uvredljiva.

e sad, ko se tu gde prepoznao i zbog čega i da li se uopšte prepoznao... nisam gadljiva da sednem u S.B., zavisi od raspoloženja i drugih okolnosti. od osnovne škole idem na kolarac (prvo je bilo "pod moranje", posle je postalo jedan od lepših delova mog slobodnog vremena). da sam sedela u Dolini kada je Filharmonija izvela performans, ne bih se osetila prozvanom ni malo. opet, neko ko je bio na licu mesta, a ko u odnosu na klasičnu muziku ima podsmešljiv stav - ne bi bilo logično da se vređa što ga je prozvao taj neko u odnosu na koga ima navedeni stav.

ko se uvredio, neka se zapita šta ga je i zbog čega tačno uvredilo.

u međuvremenu, filharmonija će i dalje da svira, a ko želi, uglavnom lako može da dođe do slobodnog mesta u sali. svakako lakše nego do mesta za stolom u nekoj od bašti u Dolini

filharmonija je napravila dobru, provokativnu foru.
zilikaka zilikaka 16:59 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

tako i BG filahrmonija koristi animozitet prema silikoncima da skrene pažnju na sebe.

Zašto animozitet?
Ja to tumačim kao povlačenje oštre crte između onih koji imaju potrebu da dođu, i onih kojima može pasti na pamet da dođu, kako bi tamo bili viđeni, a koji se sad viđaju u Silikonskoj.

To je očekivan i logičan sledeći korak onih koji su se dočepali para, a da za to vreme nisu stigli ništa na sebi da porade.

Mislim da je Filharmonija, promovišuči sebe, htela i to da stavi do znanja.
maca22 maca22 17:08 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

zilikaka
Ja to tumačim kao povlačenje oštre crte između onih koji imaju potrebu da dođu, i onih kojima može pasti na pamet da dođu, kako bi tamo bili viđeni, a koji se sad viđaju u Silikonskoj.

Pa ne, a evo zašto. Oni koji bi dosli u Filharmoniju samo da bi bili vidjenim su sitni glodari koji nisu dovoljno dobri ni za silikonsku dolinu (da, postoje i takvi).

To su posetioci premijera. Plus, parovi koji slave jubileje, plus publika koja ide na predstave za forom, da se izgrokće.
8c_competizione 8c_competizione 22:00 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Point
nemanja.glisic nemanja.glisic 23:27 06.09.2011

Re: Sve je to samo jazz...

Tako je. Našta se ti pozivaš, je upravo ovo ovde. Samo što je ovo genijalno sa više aspekata, Svaka čast vrhunskim umetinicima za ovo
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:18 06.09.2011

Si

Odakle ta malograđanska potreba kod "vrhunskih" umetnika da odu među "seljake" i da im na nos nabiju kako su oni kao "vrhunski" umetnici mnogo bolji ljudi od njih silikonskih "seljaka"?
Silikonski "seljaci"?
Silikonske "seljanke"?
Čini mi se da je ovde preoštro osuđena akcija čija je jedina ideja da privuče ljude kojima ne pada na pamet (od silikonskih isparenja) da posete Beogradsku filharmoniju.
A siguran sam da je i među slušaocima & gledaocima tog performansa u Silikonskoj dolini bilo i onih koji posećuju BF.
Ima li neki link o tom događaju?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:28 06.09.2011

Re: Si

Čini mi se da je ovde preoštro osuđena akcija čija je jedina ideja da privuče ljude kojima ne pada na pamet (od silikonskih isparenja) da posete Beogradsku filharmoniju.


Tako što ih izvređaš, zahvališ im se što ne dolaze i moliš se bogu da ne dođu!

Nego, šta bi se desilo da BG filharmonija ode u kartonsko romsko naselje sa istim transparentom?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:32 06.09.2011

Re: Si

Predrag Azdejković
Čini mi se da je ovde preoštro osuđena akcija čija je jedina ideja da privuče ljude kojima ne pada na pamet (od silikonskih isparenja) da posete Beogradsku filharmoniju.Tako što ih izvređaš, zahvališ im se što ne dolaze i moliš se bogu da ne dođu!Nego, šta bi se desilo da BG filharmonija ode u kartonsko romsko naselje sa istim transparentom?

To ne bi bil dobro i lepo, naravno.

Ali, možda nisam video taj uvredljivi transparent, pa ne razumem uvredu.
Ovo na slici koju si zakačio (hvala što plaćate porez...) mi deluje krajnje pristojno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:40 06.09.2011

Re: Si

Ovo na slici koju si zakačio (hvala što plaćate porez...) mi deluje krajnje pristojno.


To je moja fotomontaža.

Original slika:


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:45 06.09.2011

Re: Si

Predrag Azdejković
Ovo na slici koju si zakačio (hvala što plaćate porez...) mi deluje krajnje pristojno.To je moja fotomontaža.Original slika:

HVALA.
Mislim da bi ovaj performans mogao da se izvede u svakom novobeogradskom bloku, beogradskom kraju, prigradskom naselju, ... svuda osim u kartonskom romskom naselju i sličnim mestima.
maca22 maca22 15:21 06.09.2011

Re: Si

Pedja, odmah da si okacio pravi transparent, ljudi POJMA nemaju i nije im jasno sta je uvredljivo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:26 06.09.2011

Re: Si

Izgleda
Jukie Jukie 16:04 06.09.2011

Re: Si

KRALJMAJMUNA

Mislim da bi ovaj performans mogao da se izvede u svakom novobeogradskom bloku, beogradskom kraju, prigradskom naselju, ... svuda osim u kartonskom romskom naselju i sličnim mestima.

Jeste. Nama svima treba da bude krivo što ne idemo na koncerte klasične muzike (zato što smo iz nekog razloga grešni jer nas klasična muzika ne interesuje, pošto zaboga imamo mokri čvor u stanu), samo oni iz kartonskog naselja ne moraju da imaju tu krivicu.
gedza.73 gedza.73 20:52 06.09.2011

Re: Si

Original slika:

Ubiva kako je dobra.
Spustila se ........ grupa umetnika do Strahinjića Bana i izvređali prisutne goste.

Ako.
8c_competizione 8c_competizione 22:02 06.09.2011

Re: Si

Spin, with hearth-braking hook!

low, very low Perice
sonja k. sonja k. 22:38 06.09.2011

Re: Si

Ne razumem sta je arogantno i sta je snobovstina u ovoj akciji?

Nije valjda da se u toj silikonskoj dolini neguje kult dobre muzike i kvalitetnih izvodjaca pa se mi sad kolektivno zgrazamo nad nekoliko ljudi koji su se usudili da izadju na ulicu?
Cela zemlja se dopinguje turbo sundom na svim nivoima a nama smeta leptir masna. Bas smo nekulturni.

Hvala sto ne dolaze i neka slusaju i dalje cecebece, bubamare i ostale
zoja444 zoja444 14:25 06.09.2011

epidemija kontra-blogova

hey, super je i ovaj blog.

nego jesi li siguran u ovo:

Dok su im se zahvaljivali što ne dolaze, "vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima su zaboravili na jednu činjenicu. Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost. To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni, plaćaju ti isti seljaci kojih se gade!



koliko znam, filharmonicari zive od karata za koncerte a instrumente su dobili nekom stranom donacijom. ne finansiraju ih poreski obveznici... ajd, provericu.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".



g.Tasovac i ne smatra sebe "vrhunskim" umetnikom, vec menadzerom i u tome je stvarno dobar. povratio je Filharmoniju iz mrtvih i svaka mu cast na tome.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:31 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

Ministarstvo kulture sufinansira kulturne institucije.
misha.m misha.m 17:18 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

Treba biti veoma pažljiv kod te formulacije - "sufinansira", jer sam imao iskustva sa "sufinansiranjem" (na nekim nižim nivoima, doduše) umetnosti. U suštini pod pojmom "sufinansiranje" Ministarstva (Kulture, prosvete, omladine i sporta, kako god su se zvala poslednjih 10 godina) podrazumevaju ne davanje para.
Lično, ne žalim ni jedan jedini dinar koji se iz mog poreza izdvaja za bilo koji vid umetnosti, ali se bojim da je u pitanju suviše mali iznos, koji omogućava samo golo preživljavanje.
maca22 maca22 17:22 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

A ih cijih para je plaćen Karleušin koncert u Zaječaru i koliko spram onoga što dobija Fh?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:27 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

maca22
A ih cijih para je plaćen Karleušin koncert u Zaječaru i koliko spram onoga što dobija Fh?


Za Dan muzike Fh je imala koncert u SD tvrđavi, koji je plaćen iz budžeta grada.

U Zaječaru je pevala JK i to je plaćeno iz budžeta grada... Tu ništa nije sporno.

Jedino je sporno je da su mladi progresivni rokeri protestovali protiv JK, a grandovci nisu protiv Fh.
maca22 maca22 21:37 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

Predrag Azdejković
Jedino je sporno je da su mladi progresivni rokeri protestovali protiv JK, a grandovci nisu protiv Fh.

Pa to je zato sto su ovi progresivni, dok su grandovci regresirali.
Sorry, nema tu jednakosti.
8c_competizione 8c_competizione 22:03 06.09.2011

Re: epidemija kontra-blogova

A da problem ne lezhi shto umetnici "kradu" pare namenjene kojekakvim NVO? Mozhda to boli Perice?

alselone alselone 14:26 06.09.2011

Meni ne pada na pamet da vam dođem

"vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima


Vidim jasnu korelaciju.
mrdax mrdax 14:36 06.09.2011

Ala smo osetljivi

A kada se prave razne gay fotomontaze i kada se bira gay ikona , makar to bio i najveci homofob, onda je to super i onda je zezanje. Pedja , znamo te, nemoj nas na blogu da peglas!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:41 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Da, ali ja nisam ni državna institucija, ni KUD... Ja sam pojedinac i meni se može da serem koliko hoću, jer ja neću da se predstavljam kao bitan za društvo, kao što tu potrebu ima BG filharmonija.
mrale54 mrale54 15:05 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi


Pa, sad sam stvarno iznenadjen! (imam đ!)
Čovek zna koliko košta frak?
Za instrumente da ne pričamo!
Verovatno zna i kako sastaviti fudbalsku reprezentaciju?
A, možda zna i kako se radi otvorena operacija srca i koliko košta?
Ali, ipak na kraju reče -

Predrag Azdejković
Ja sam pojedinac i meni se može da serem koliko hoću


I sve je kako i treba da bude!
Vid'la žaba da se ...

EDIT KUD ??? Filharmonija ?? KUD ?? Filharm.....
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:18 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

EDIT KUD ??? Filharmonija ?? KUD ?? Filharm.....


da, da, KUD
mrdax mrdax 15:27 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Predrag Azdejković
Da, ali ja nisam ni državna institucija, ni KUD... Ja sam pojedinac i meni se može da serem koliko hoću, jer ja neću da se predstavljam kao bitan za društvo, kao što tu potrebu ima BG filharmonija.


Tacno je da nisi drustvo i da mozes da pricas sta ti je volja , ja ti samo kazem da se ti sluzis potpuno istim metodama kada zelis da preneses neku poruku.
Pogledaj molim te samo nazive tvojih blogova, pa to je urnebes, nema bloga u kojem nekog ne potkacis.

Deder priznaj da mrzis nesto Tasovca?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:32 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Tacno je da nisi drustvo i da mozes da pricas sta ti je volja , ja ti samo kazem da se ti sluzis potpuno istim metodama kada zelis da preneses neku poruku.
Pogledaj molim te samo nazive tvojih blogova, pa to je urnebes, nema bloga u kojem nekog ne potkacis.


Hvala što mene i Beogradsku filharmoniju stavljate u istu ravan, to je ipak kompliment
mrale54 mrale54 15:55 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Predrag Azdejković
EDIT KUD ??? Filharmonija ?? KUD ?? Filharm.....


da, da, KUD



E, pa ako takav poznavalac muzike, muzičke pedagogije, budžetskih pitanja i da ne nabrajam dalje - kaže da je to KUD - ja, kao stanar u St. Bana, i muzičar - ćutim!
Mislim, već si mi obrisao komentar pa bolje ovako...

Ko s' pederima leže - obrisan ustaje!!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:00 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

mrale54 mrale54 16:25 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Predrag Azdejković


Pa što ne kažeš tako od početka?
8c_competizione 8c_competizione 22:05 06.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Perice, pa nisi ni bash pojedinac vishe, vec neko sa VIP statusom na ovom blogu, dakle malko jednakiji medju jednakima. Takodje si prilicno glasnogovornik jedne grupacije ljudi.

tako da zajebi maloo tu varijantu da mozhesh kao "pojedinac" da seresh na svom blogu koliko hocesh. Slicno su mogli da tvrde i karadzhic i Mladic a i Cobi!
loocifer48 loocifer48 10:23 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Jesi pojedinac i može ti se. I nisi bitan za društvo, jer si, smatram, prav, zdrav i normalan član ovog društva kao i ja i milioni drugih, koji bi da žive mirno i normalno. Ali, bitnim te prave oni koji su te npr. ovde uvrstili kao autora, zbog tvojih nesumnjivih literarnih kvaliteta, a ne zbog tvoje seksualne orijentacije. Da je suprotno, ti bi se sigurno uvredio.
Uzgred, filharmoničari su šabanima gurnuli prst u oko. Umetnički i na svaki drugi način legitimno i umesno. Oni imaju pravo na to. Posao kojim se bave i umetnički nivo koji su dosegli daju im pravo na to.
Milan Novković Milan Novković 11:13 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Uzgred, filharmoničari su šabanima gurnuli prst u oko

Ja bih pre rekao da su filharmoničari šabani koji su jedni drugima gurnuli prst u dupe pre nego što su izašli na ulicu, a na ulici su ga onda izvadili pa se kolektivno prosrali.
Oni imaju pravo na to. Posao kojim se bave i umetnički nivo koji su dosegli daju im pravo na to.

Posao i umetnički nivo ne bi trebali da daju neka specifična, dodatna prava koja nemaju drugi i koja nemaju bliske veze sa osnovnom delatnošću.

Da nije tako, primer, čistači, zidari i slični bi bili bića niže vrednosti, zar ne!?

A nisu, osim ako ne priznamo da ne samo što nikako da se otresemo fašisoidnih crtica nego ni ne želimo, i mi smo fašisti.

Smešno je podcenjivati zidara, npr, u vrednosnom sistemu gde kad nemamo novca, a imamo prebivalište ipak ne prodajemo to prebivalište i selimo se na ulicu da bi imali novca za "umetnički nivo"
zoja444 zoja444 11:26 07.09.2011

Re: Ala smo osetljivi

Ja bih pre rekao da su filharmoničari šabani koji su jedni drugima gurnuli prst u dupe pre nego što su izašli na ulicu, a na ulici su ga onda izvadili pa se kolektivno prosrali.


Milane, a sta Vi sad radite? da li je ovakva recenica Vas nivo? ja mislim da nije. i mislim da ste nesto jako ljuti na filharmonicare.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana