Društvo| Ljudska prava| Obrazovanje| Politika| Roditeljstvo

Specijalno vaspitanje

nikolic777 RSS / 22.09.2011. u 10:13

275033_1741040854_552175053_n.jpg

 Milan Nikolić

Nedostaju vam ideje kako da skrenete pažnju na sebe? Želeli biste da se vaš glas odjekne dalje od vaših trenutnih dometa i da, ukoliko je moguće, pridobijete što više pristalica? Ili prosto imate potrebu da olakšate nagomilani bes i nataložene frustracije, ali u javnom prostoru jer ste shvatili da je samo tada lekovito po vaše izmučene živce? Ništa lakše. Jedini uslov je da imate profil na nekoj društvenoj mreži. I malo ekstremizma.

Slučaj profesorke engleskog jezika, Jelene Popović-Ivanović, koja predaje u srednjoj školi u Novom Sadu, savršen je i pouzdan reper za sagledavanje trenutnog stanja nacije zaokupljene kvizom Pogodi ko je Ćoki a onda pristisni taster (ništa drugo do slika našeg odnosa prema zločinima iz prošlosti), najavljenom Paradom Ponosa, barikadama na Kosovu, sumnjivim vakcinama i još sumnjivijim epidemiolozima. U takvoj konkurenciji, profesorka koja se na svom Facebook profilu potpisuje kao Nikita Če Buraška, može da bude tek zvezda nedelje, ukoliko pred naletom nove kvote jezivih, a opet zanimljivih vesti, izdrži i toliko. Pa ipak, rok trajanja je sasvim dovoljan da bismo još jednom sagledali i onako zdušno se zapanjili nad činjenicom u kakvom društvu živimo. Posebno ukloliko se uzme u obzir reakcija Ministarstva prosvete na ceo slučaj.

Na svom profilu, profesorka nije štedela na vatrenosti i stilskim figurama koje bi  je dočarale a sve povodom odnosa manjina/većina, društvnih "bolesti" i ugrožne normalnosti:


"Kakav je to projekat na kome se od đaka traži da pišu sastav poznanicima manjina i njihovom uticaju? Volimo različitosti, to je neka tema konkursa. Je.. mi se za različitosti dok se taj različiti izjašnjava kao Srbin. Ako se ne izjašnjava tako, različit je i tačka. Moje lično pravo je da li ću da ga volim ili mrzim"

"Je.. vas vaš projekat o nasilju, debili izopačeni, crknite sa sve tim parama koje ste pokrali za tako debilne projekte kojima zatupljujete narod"

"Manjine nikad ne smeju imati ista prava kao većinski narod! Ovo je naša zemlja, srpska, bre!"

"Nemo' da me neko kritikovao za ovaj status zato što sam profa! Ima da se derem o čemu poželim"


"Kada vam neko ne da prava da budete normalni u Srbiji, odvalite ga, bre, od batina
!"

"Jeste, pederi su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti!"

"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"

"Kad vam neko opsuje kevu, neko treba da ih mlatne u njušku, da ih nauči pameti"

 

Ništa od ovoga ne zaslužuje poseban komentar budući da su sve to poznati refreni godinama prisutni u javnom govoru svih mrzitelja manjina. Meni čak, zbog svoje sirovosti i direktnosti, prihvatljiviji od onih, šatro intelektualnih koji teku po šemi ja nemam ništa protiv, ali. Zvuči nekako poštenije. Profesorka, bez obzira na zvanje, nije štedela reči niti se posebno trudila oko ambalaže za sopstvenu ogorčenost pravima drugih. Pisala je onako da je svi razumeju i da uz svako bre zagreje srca i pokrene gnev istomišljenika. Lajkovi njenih učenika pokazuju da je u tome uspela. Budite opušteni dok su vam deca u školi. U Srbiji, koja se svakodnevno reformiše i kojoj je, kako pre neki dan reče onaj tihi, komični čika što se igra premijera, EU strateško opredeljenje.

Da je to zaista tako potvrđuje i rakcija Ministarstva prosvete: "Škole su dužne da propišu pravila ponašanja za svoje zaposlene, kako u školi tako i van nje. U ovom slučaju direktor škole je taj koji će proceniti da li j profesorka prekršila norme ponašanja i na koji način."

Dakle, stvar tek treba proceniti. Još uvek nije sigurno da li su norme ponašanja narušene. Još uvek nije sasvim jasno bez obzira na trud i rečitost koje je profesorka Če uložila. To će utvrditi direktor. Od njega zavisi. Od toga kakav je njegov odnos prema spornim pitanjima, leže li mu gejevi na srcu ili ne, koliko je osetljiv na govor mržnje, u kakvim je odnosima sa profesorkom. Njemu na volju, bez obzira na zakone, zvaničan stav držve prema diskriminaciji (ovo je smešno, jel'da?), Ustav, srceparajuće i ohrabrujuće tirade političara da i ne pominjemo.

Za sada znamo da je Dejan Erdeljan, direktor Mašinske škole u Novom Sadu, iznenađen i zapanjen. Ali i mi smo to isto svaki dan. I uvek nečim novim. Što ne znači da smo, kao što to direktor obećava, "preduzeli korake" da rešimo staro. Osladilo nam se stajanje u mestu. A i zapanjivanje stvara privid da se nešto dešava i rešava problem nedostatka tema za prežvakavanje. Istomišljnici borbene profesorke sve to mnogo ozbiljnije shvataju. Verovatno će, isključivo zahvaljujući nama, zadržati dozvolu za rad.

 

*fotografija profesorke sa njenom ličnom  "autorskom intervencijom".

 

 

 



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 10:17 22.09.2011

Prvi

nikolic777 nikolic777 10:18 22.09.2011

Re: Prvi

dobrodošao
expolicajac expolicajac 10:34 22.09.2011

Re: Prvi

dobrodošao

Nije problem što dotična persona ima takav stav prema GLP populaciji. Svako u demokratiji ima pravo, ali i obavezu da misli. Pogrešno ili ispravno nije bitno. Veći je problem, i to ozbiljan što je ona zaposlena u državnoj ustanovi koja edikuje decu u skladu sa ustavom R.Srbije. Ona svojim postupanjem direktno krši ustav ove zemlje. Dok jednom ne počnemo da poštujemo taj najviši akt ove zemlje, bilo da nama se sviđa ili ne sviđa, od nas nema ni GK. To se odnosi i na pripadnike GLP populacije, da se u potpunosti razumemo
Preporuka
nikolic777 nikolic777 11:07 22.09.2011

Re: Prvi

. Veći je problem, i to ozbiljan što je ona zaposlena u državnoj ustanovi koja edikuje decu u skladu sa ustavom R.Srbije. Ona svojim postupanjem direktno krši ustav ove zemlje. Dok jednom ne počnemo da poštujemo taj najviši akt ove zemlje, bilo da nama se sviđa ili ne sviđa, od nas nema ni GK.


o tome se i radi

pratićemo slučaj do kraja
angie01 angie01 12:24 22.09.2011

licenca za

profesuru & pedagoski rad!
valhalen valhalen 15:12 22.09.2011

Re: Prvi


expolicajac
dobrodošao

Nije problem što dotična persona ima takav stav prema GLP populaciji. Svako u demokratiji ima pravo, ali i obavezu da misli. Pogrešno ili ispravno nije bitno. Veći je problem, i to ozbiljan što je ona zaposlena u državnoj ustanovi koja edikuje decu u skladu sa ustavom R.Srbije. Ona svojim postupanjem direktno krši ustav ove zemlje. Dok jednom ne počnemo da poštujemo taj najviši akt ove zemlje, bilo da nama se sviđa ili ne sviđa, od nas nema ni GK. To se odnosi i na pripadnike GLP populacije, da se u potpunosti razumemo
Preporuka


Odlično rečeno. Tačno tako. Ona kao građanka može da priča šta hoće, ali kao državni slučbenik, i to još u prosvetnoj ustanovi, ne može. Nije ničija građanska obaveza da se bude profesor u školi, ako joj se ne sviđa neka da otkaz pa nek priča do mile volje.
Milan Novković Milan Novković 20:07 22.09.2011

In God is Our Trust

expolicajac
dobrodošao

Nije problem što dotična persona ima takav stav prema GLP populaciji. Svako u demokratiji ima pravo, ali i obavezu da misli. Pogrešno ili ispravno nije bitno. Veći je problem, i to ozbiljan što je ona zaposlena u državnoj ustanovi koja edikuje decu u skladu sa ustavom R.Srbije. Ona svojim postupanjem direktno krši ustav ove zemlje. Dok jednom ne počnemo da poštujemo taj najviši akt ove zemlje, bilo da nama se sviđa ili ne sviđa, od nas nema ni GK. To se odnosi i na pripadnike GLP populacije, da se u potpunosti razumemo
Preporuka

Pretpostavimo da su nam prvi Bogovi na raznim putevima deca.

I da nema tih puteva gde ćemo na Boga nabasati pesničenjem u kafani.

Kako ja u "pola sekunde" donosim odluku da li je blog sa komentarima na svetlijoj ili mračnijoj strani?

Pa samo se zapitam, i obično mi nije potrebno više od pola sekunde za odgovor, da li bih posavetovao dete da dođe i čita.

Ovo je i moćan način da čovek pobedi svoje licemerje bez da ga zaboli mozak od dijalektike i zapevavanja raznih pesama o kontekstima i ostlim "intelektualnim" čudima.

Ja neću posavetovati dete da dođe i čita ovaj blog i komentare. A da je temu obradila Tetka Snežana Mihailović (od više imena instinktivno biram jedno - profesor Engleskog, i nije mi neki instinkt), na primer, poslao bih dete na čitanje na neviđeno.

Tu sam već upetljao i taj dosadni kontekst, kroz ovo "na neviđeno" - kod Snežane bismo se i mi komentatori poprilično drugačije ponašali - ona nam je elita, njoj verujemo bez razmišljanja, ona provocira i raspaljuje ono bolje u nama.

I već bih mogao da završim komentar, al što sam i počinjao ako ne želim da vas "udavim" mojim "mislima".

Ja ne verujem u svađanje i pesničenje. To što se i sam ponekad upuštam u "bitke" jeste i licemerje, ali priprosto bi bilo završiti problem sa taskvom dijagnozom, nego je i to moja daleko-od-savršene dublja-priroda.

Licemerje-nijelicemerje je relativno kilav "matematički" aparat za razmišljanje.

Moja mlađa ćerka je tipičan predstavnik veće grupe devojčica koje sad imaju oko 15 godina.

Recimo da im je prosečan IQ 100 i da već 3-4 godine imaju filozofiju kao predmet. Tamo se dotiču ravnopravnosti po boji, polu, seksualnom opredelenju i ostalom.

Evo šta mi je interesantno: na moj užaš, i moram da se požalim kad sam već ovde, dete mi nije ludo za matematikom i fizikom, ali joj je jedan od ludo interesantnih predmeta filozofija (nisam ništa čeprkao, slučajno sam pre par godina i saznao).

Pre godinu-dve je ja usput pitam šta joj je interesantno, izazovno i šta je "muči" tih dana u filozofiji i n aprvom mestu, pre onoga što bi svi mi stavili u CV, dete kaže - interesantan i dobar profesor (što je kod njih tad bio profesor koji nije namćor, ne davi ih i ne kritikuje, a nedajbože "udara".

Etički problem tih dana (tad je, dakle, bila 13-14 godina stara): ako mora da žrtvuje u nekoj hipotetičkoj prilici majku ili 5 drugih, nevinih ljudi šta bi radila - i tu se brzo smirimo da je ok uraditi šta god srce kaže, da takvih situacija skoro niko nema u životu i da ne treba previše trošiti mozak, nego samo "osetiti" problem, kad, u proseku, ne bismo voleli majke koliko ih volimo svet bi gubio mnogo više nevinih života pošto bismo bili više zveri nego ljudi.

Ovoga se sećam pošto se sećam da nam je do otprilike par godina pre toga ona bila moralna policija u kući na benigno vriskanje kako Francusi neće da nam se sklone na malim putevima kad mi vozimo brže od njih po Francuskoj, kako nam Belgijanci iskaču ko ludi pred kola itd.

A pre toga je glasno komentarisala o jednakosti i o tome kako neke devojčice umeju da lupe, ali se brzo pokaju i isprave.

Dakle, sa jedno 11-12 godina ta deca sve kapiraju kako treba - to je isti "materijal", ako se ja pitam, kao bilo koja grupa dece u Srbiji.

I na progres su uticali roditelji, sredina, profesori i, by all means, elita (na svaki minut filozofije u školi clockujemo bar sedam i po hiljada minuta na FB-u).

Dete od 9 godina sa IQ 100, je, u apsolutnom poređenju, slično odraslom sa IQ 70. I to je neka donja granica normale kod odraslih, recimo da je iznad te normale jedno 97% stanovništva (95% ih je između IQ 70 i IQ 130).

Ne znam gde se nalazi prosečno dete 11 godina staro, ali recimo da, nagađam, da ne guglujem sad, da je takvo dete ekvivalentno IQ 80 kod odraslih i da odraslih pametnijih od toga ima preko 90%.

Elita - ok, ove devojčice iz moje priče žive u UK, ali i pored toga otkrili su Annie Lennox prirodno, a ove ultra-desne debile kojima ni ja ne znam imena ovde nisu.

Tako bi i srpska deca, pa odrasli da imaju pravu elitu (kad kažem da je Snežana elita to najozbiljnije i mislim, i ima puno Snežana, ali ima i taj nesrećni detalj čestog pojavljivanja u javnom životu, novinama, radijima i televizijama koji najboljima među nama nije dostupan).

Dakle, novosadska profesorica - ne bi trebali ljudi koji tako stvarno misle da nam obrazuju decu. Nije ni meni teško reći da je neko na putu da dobije otkaz i da bi trebao da se pomeri u stranu.

Ali ako takvih ljudi ima previše male su šanse da su svi hladnokrvno opasni i da ćemo da rešimo problem tako što ćemo ih pokositi ne trepnuvši.

Elita ne kosi nemilosrdno, nego obrazuje, daje svetao primer.

Problem je dublji, problem jeste sredina, a ne genetski materijal stanovnika Srbije.

Moja starija ćerka je još blaže naravi, išla u istu školu, i ja ne znam šta im je profesor filozofije pričao, ali, evo eksperimenta koji meni "elitnije" zvuči:

- Mogao bih i ja, ali manje agresivni predstavnici homoseksualaca, finih manira bi to bolje složili, tu neku priču o jednakosti koju su mi deca slušala, al sad ne možemo da je potpuno rekonstruišemo.

- Pa je pokažemo toj profesorici i grupi sličnih. I njima je potrebna elita.

- Pa im damo primer iz više tolerantnijih zemalja

- Pa ih strpljivo slušamo i još strpljivije disutujemo.

Ono što je najvažnije - nije bitno dokle bi tako neka mala grupa dobacila, iako sumnjam da bi bila toliko bljutavo agresivna koliko nam se prenosi sa FB-a - neko bi se, negde, na trenutak posramio, smirio i ohlaio malo. Malo po malo.

Ali bi ceo auditorijum sigurno dalje dobacio.

Moje mišljenje - ja ne verujem u hlađenje do kojeg se stiže uključivanjem grejalice, tučom gde nema izbora nego da se zaborave rukavice pa vraćaju udarci, gde se nema vremena za razmišljanje.

I ne mislim samo na ovu temu, nego to opšte, beskrajno, prepucavanje, udaranje, opsesiju mračnim.

Ako sam naiva ok, naiva sam, nije toliko opasno po ničiju egzistenciju, nikad ni nisam bio predaleko od naive
nikolic777 nikolic777 23:28 22.09.2011

Re: In God is Our Trust


Dakle, novosadska profesorica - ne bi trebali ljudi koji tako stvarno misle da nam obrazuju decu. Nije ni meni teško reći da je neko na putu da dobije otkaz i da bi trebao da se pomeri u stranu.

Ali ako takvih ljudi ima previše male su šanse da su svi hladnokrvno opasni i da ćemo da rešimo problem tako što ćemo ih pokositi ne trepnuvši.

Elita ne kosi nemilosrdno, nego obrazuje, daje svetao primer.



vi, nakon sto ste procitali ono sto je profesorka napisala i obatili paznju na nacin na koji je izrazila svoje stavove, zaista verujete u ovo sto pisete?

kojim svetlim primerom biste joj vi pomogli?
ajte otkrijte vec jednom
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 22.09.2011

Re: In God is Our Trust

kojim svetlim primerom biste joj vi pomogli?

Ne vidim u tom kometraru zelju da se njoj uopste pomaze vec nesti drugo, zameranje na nacinu na koji se reaguje ovde.
Ali neka to Milan objasni ako misli da treba.
Ja, od kad sam procitao blog i komentare, razmisljam d ali da pitam ili ne ali kad sam se vec javio....
Razgovor od gore:
kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi
Kojim "nama"?


nama takozvanim običnim ljudima :)

Kako to zamisljas da "mi obicni ljudi" ne dozvolimo da ikada vise radi u skoli?
Verujem da nije linc u pitanju?
nikolic777 nikolic777 23:54 22.09.2011

Re: In God is Our Trust

Verujem da nije linc u pitanju?


ne, naravno

pracenjem slucaja i nedopustanjem da se zataska i zameni necim novim


Milan Novković Milan Novković 09:00 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

vi, nakon sto ste procitali ono sto je profesorka napisala i obatili paznju na nacin na koji je izrazila svoje stavove, zaista verujete u ovo sto pisete?

Pa ne bih pisao da ne verujem.

Iako su u brzini greške moguće - evo, proverio, verujem.

Ako je Alex u pravu, a radio je sa takvim ljudima, dobre su šanse da u obrazovanju ima previše ljudi koji su neadekvatni po stavovima koje zauzimaju.

Takvi su opasni za školstvo. Čak i ako uglavnom ćute pred đacima pošto takvi stavovi na kraju procure, u proseku.

I zamisli da si ti vlast. Kako da ih zameniš? Kako da znaš da su ti novi koje bi postavio na mesta ok?

Pa ne možeš da znaš - zato obrazovanje tih radnika u obrazovanju nema alternativu, kao ni obrazovanje svih nas ostalih. I to kolo može da vodi samo elita.
kojim svetlim primerom biste joj vi pomogli?
ajte otkrijte vec jednom

Toj konkretno profesorki? Ja ne pričam toliko o tome, nego brzom, crno-belom potezanju.

Neće se urušiti Srbija ako "sudija" ne donese presudu u 10 sekundi, bez razmišljanja, nego obazrivo sve promisli nekoliko dana ili nedelja.

Nećemo mnogo naučiti ako joj po kratkom postupku damo otkaz, "streljamo je", što reče alselone, oni slični njoj će samo drugi put biti obazriviji i pametniji u izražavanju, a potencijal za pravljenje štete im nećemo mnogo podriti.

One što su bili ni tamo ni vamo ćemo odbiti od sebe možda više nego što ćemo ih privući.
ajte otkrijte vec jednom

Pa već sam bio rekao al, evo vidiš, nije mi bilo teško da ponovim
nikolic777 nikolic777 13:57 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

I zamisli da si ti vlast. Kako da ih zameniš? Kako da znaš da su ti novi koje bi postavio na mesta ok?


ne znam koliko pratite situaciju sa nezaposlenima u Srbiji...a sto se tice drugog dela pitanja, kada bi se u ovoj zemlji postovali zakoni svako bi znao daokle sme da ide i sta jeste a sta nije ok (sta god on privatno mislio o tome)


Ako je Alex u pravu, a radio je sa takvim ljudima, dobre su šanse da u obrazovanju ima previše ljudi koji su neadekvatni po stavovima koje zauzimaju.


ma ne, dosadno mu je bilo juce, pa resio malo da fantazira...naravno da je u pravu, govorio je o svom iskustvu u prosveti
Milan Novković Milan Novković 14:27 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

ma ne, dosadno mu je bilo juce, pa resio malo da fantazira...naravno da je u pravu, govorio je o svom iskustvu u prosveti

Dakle, da sumiram i po mom mišljenju, naravno, koje možeš tiho ili glasno da odbaciš:

- Kao proto-elita i novinar dalje ćeš dobaciti ako budeš sporije potezao (osim ako ti nije život ugrožen, naravno, ili nekom oko tebe)

- Razmisliš, udahneš i smisliš.

Ne moraš da se pravdaš na mene i slične, i ovo nije nikakvo licemerje - ja nisam profesionalac, nego amater, i ovde dolazim u slobodno vreme i iz hobija. "Asimetričan" sam - neke stvari mogu da razumem iako ne umem da ih prvi napravim.

"naravno da je u pravu, govorio je o svom iskustvu u prosveti", naravno, nije logički najkorektnija rečenica, al da sad ne potežem za falacies i logikom uopštavanja.

Samo, naravno (treća sreća s ovim "naravno" i ja se vrlo plašim da je Alex u pravu.

Pa onda opet ponavljam: ako jeste u pravu, a sa toliko systemic problema u Srbiji, skoro sigurno, po mom mišljenju, postoji pametniji način da pametni i strpljivi ljudi, a pri medijima, urade više ljubaznim podučavanjem nego ratobornim vriskanjem.
nikolic777 nikolic777 14:32 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

urade više ljubaznim podučavanjem nego ratobornim vriskanjem.



ljubaznom reedukacijom zaposlenih u prosveti?



ok, trebace nam:

- prostor, ili da bude ostavljena i dopisna varijanta

- vreme

- pristanak zabludelih profesora, jer se znanje i siri pogled na svet ne prenose silom, a vecina njih ima preko 30 godina, dakle oformljene su licnosti u pitanju

-edukatori/volonteri

pa da pokusamo :)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:59 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

Novković

zilikaka zilikaka 19:50 23.09.2011

Re: In God is Our Trust

urade više ljubaznim podučavanjem nego ratobornim vriskanjem.

Ovde je važnije kakav uticaj ta osoba ima na okolinu, nego kakva je ona.

Da je cela priča bila o trafikantkinji ili apotekarki, ne bi bilo ni blizu tako strašno, zar ne?

Ipak, mislim da bi njeno izbacivanje iz škole izazvalo suprotan efekat, i od nje napravilo mučenicu.

Zapravo, ni približno nije važno kakva će sudbina te osobe dalje biti, u odnosu na važnost poništavanja štete koju je napravila.

TO se može postići samo mirnim, argumentovanim razgovorom sa učenicima, profesori su manje bitni. Mislim.


nikolic777 nikolic777 21:14 23.09.2011

Re: In God is Our Trust


Da je cela priča bila o trafikantkinji ili apotekarki, ne bi bilo ni blizu tako strašno, zar ne?

mariopan mariopan 10:19 22.09.2011

?

....jer vrše propagandu bolesti

Dotle sam stigla....zblanuta...TO nam uči decu po školama?

Pošto sam mazohista pročitaću do kraja.

PS

Pa ne znam šta da kažem, pošto se ne zna ništa, da li je nešto prekršila ili nije, mislim dok to ne odluči direktor ili ko već treba......samo sam strašno srećna što su mi deca odrasla pa nemam nikoga da šaljem u školu i da verujem da će tamo nešto naučiti

Jadna je ona, stvarno, tu treba neka pomoć, neka dijagnoza postoji to sam sigurna.
A tek jadna deca koju ona uči bilo šta.

PPS

Ako neku decu ni motkom ne možeš naterati u školu, nemojte ih ni terati, izgleda da će oni na kraju ispasti najpametniji?
nikolic777 nikolic777 10:21 22.09.2011

Re: ?

Pošto sam mazohista pročitaću do kraja.


u mazohizmu svi ozbiljno napredovali
kako drugačije...
margos margos 10:37 22.09.2011

Re: ?

Polako, bre, Mariopan...

Dakle, stvar tek treba proceniti. Još uvek nije sigurno da li su norme ponašanja narušene.


A uvek mislim kako me nema šta mnogo iznenaditi, kad... :(
mariopan mariopan 10:49 22.09.2011

Re: ?

margos
Polako, bre, Mariopan...

Dakle, stvar tek treba proceniti. Još uvek nije sigurno da li su norme ponašanja narušene.


A uvek mislim kako me nema šta mnogo iznenaditi, kad... :(

Eh Margos, uvek optimista, bila sam i ja dok nisam pročitala do kraja
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:20 22.09.2011

Naravno

da će ona ostati na svome radnom mestu. Iz škola koje gore pominjete prošle godine su učenici izbacivali klupe kroz prozor, tako da ovo što se događa za mnoge i nije ništa novo.

Kakvi su nam profesori deca su nam super. Znam osobu koja je ekonomista a koja se od septembra zaposlila kao profesor na predmetu 'očuvanje životne sredine'...Šta reći više.
antioksidant antioksidant 10:22 22.09.2011

Re: Naravno

Znam osobu koja je ekonomista a koja se od septembra zaposlila kao profesor na predmetu 'očuvanje životne sredine'

znam osobu koja je filolog a koja je viceguverner narodne banke srbije
nikolic777 nikolic777 10:23 22.09.2011

Re: Naravno

Naravno
da će ona ostati na svome radnom mestu.


ako ostane, mi smo krivi, niko drugi
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:24 22.09.2011

Re: Naravno

ja sam budući filolog. ima nade za mene. a možda i vašem detetu budem nekad predavao matematiku
predatortz predatortz 10:24 22.09.2011

Re: Naravno

antioksidant
Znam osobu koja je ekonomista a koja se od septembra zaposlila kao profesor na predmetu 'očuvanje životne sredine'

znam osobu koja je filolog a koja je viceguverner narodne banke srbije


Znam za jednog koji je bio osrednji profesor, a sad je Kluni.
nikolic777 nikolic777 10:25 22.09.2011

Re: Naravno


Znam za jednog koji je bio osrednji profesor, a sad je Kluni.






znam osobu koja je završila srednju školu, a radi kao ministar kulture
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 10:26 22.09.2011

Re: Naravno

Mislim da su ta deca kriva. Meni šta god da kaže profesor odgovorim, nekad se i posvađam, pa šta...Tako sam radio i kao mali, tako radim i sada. A kamoli da imam ovakvog profesora, ja bih je linčovao, lično.<_<
nikolic777 nikolic777 10:27 22.09.2011

Re: Naravno

a možda i vašem detetu budem nekad predavao matematiku

sve je moguće
AlexDunja AlexDunja 10:29 22.09.2011

Re: Naravno

a sad je Kluni.

nije nego alan ford.
alselone alselone 10:30 22.09.2011

Re: Naravno

nikolic777

znam osobu koja ime srednju školu, a radi kao ministar kulture


znam osobe koje su dramaturzi a...
AlexDunja AlexDunja 10:31 22.09.2011

Re: Naravno

znam osobu koja je završila srednju školu, a radi kao ministar kulture


formalno obrazovanje ograničava kreativnost.
treba ga ukinuti.
nikolic777 nikolic777 10:31 22.09.2011

Re: Naravno

znam osobe koje su dramaturzi a...


ne bi ti bio ti kad ne bi...
Rejlem Rejlem 10:39 22.09.2011

Re: Naravno

Znamo i osobe koje su ortopedi, al se sad bave gradjevinarstvom, zastitom okoline, rudarstvom, ...
alselone alselone 10:41 22.09.2011

Re: Naravno

nikolic777

ne bi ti bio ti kad ne bi...


Valja malo zasoliti.
nikolic777 nikolic777 10:43 22.09.2011

Re: Naravno

Valja malo zasoliti.


Uvek
highshalfbooze highshalfbooze 10:50 22.09.2011

Re: Naravno

Znam osobu koja je ekonomista a koja se od septembra zaposlila kao profesor na predmetu 'očuvanje životne sredine'.


Ja znam osobu koja je etnolog, a ne može da predaje izborni predmet Narodna tradicija.
dr.wagner dr.wagner 11:19 22.09.2011

Re: Naravno

... dan

AlexDunja
formalno obrazovanje ograničava kreativnost.treba ga ukinuti.


-Google ionako sve zna ... , a što nije u Wikipediji , ni ne postoji !

-Glupost treba ozakoniti , a ne se vječno zgražati nad njom ...

-Ustav čl.1. st.1. :
"Svatko ima pravo biti budala u govoru i pismu "

..... st.2.
"...glupost je kažnjiva samo ako ugrožava drugog "


Wagner
dragan7557 dragan7557 20:45 22.09.2011

Re: Naravno

dr.wagner 12:19 22.09.2011
Re: Naravno
... dan

AlexDunja
formalno obrazovanje ograničava kreativnost.treba ga ukinuti.



-Google ionako sve zna ... , a što nije u Wikipediji , ni ne postoji !

-Glupost treba ozakoniti , a ne se vječno zgražati nad njom ...


Poštovani doktore,

glupost vlada svuda oko nas i ona je zakon. Pamet na nesreću ponekad sevne u zajednici sa razumom, ali na sreću to se izuzetno retko dešava.

cerski
kukusigameni kukusigameni 10:21 22.09.2011

trol

nikolic777
savršen je i pouzdan reper za sagledavanje trenutnog stanja nacije zaokupljene kvizom Pogodi ko je Ćoki a onda pristisni taster


nikolic777 nikolic777 10:24 22.09.2011

Re: trol

kukusigameni





uros_vozdovac uros_vozdovac 10:28 22.09.2011

A vidi vraga

napravili smo sistem u kome je direktor u školi bog. Neverovatno.
arianna arianna 10:31 22.09.2011

Stručna pomoć

Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil, ali to nije dovoljno

Kad neko sa završenim fakultetom ima ovakav životni stav, treba mu pored svih mogućih ograničenja oduzeti i pešačku dozvolu i poslati ga na obaveznu stručnu pomoć
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:32 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

arianna
Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil


Ako uspe da obriše taj profil, ja pojedem tastaturu.
nikolic777 nikolic777 10:32 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil, ali to nije dovoljno


osoba koja pise ovakve stvari na ovakav nacin ne sme da radi taj posao i tu je kraj
mariopan mariopan 10:34 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

nikolic777
Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil, ali to nije dovoljno


osoba koja pise ovakve stvari na ovakav nacin ne sme da radi taj posao i tu je kraj

Ona je bolesna. Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.
arianna arianna 10:36 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

mariopan
Ona je bolesna. Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.


Slažem se i da pitam zna li neko
postoji li sankcija i odgovornost za javno izgovorenu reč na društvenim mrežama?
nikolic777 nikolic777 10:36 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Ako uspe da obriše taj profil, ja pojedem tastaturu.

nikolic777 nikolic777 10:39 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Slažem se i da pitam zna li neko
postoji li sankcija i odgovornost za javno izgovorenu reč na društvenim mrežama?


to je takođe javni prostor

trebalo bi da reaguje policija na koju je brigu preneo izvesni Velimir Tmušić načelnik prosvetne inspekcije u Ministarstvu prosvete...zloupotreba društvenih mreža

dakle policija i direktor škole, Velimir tu ništa ne bi dir'o
predatortz predatortz 10:42 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Slažem se i da pitam zna li neko
postoji li sankcija i odgovornost za javno izgovorenu reč na društvenim mrežama?


Koliko ja znam, u ovoj zemlji, poziv na nasilje je još uvek krivično delo...

Tako da nije mudro testirati tužilaštvo izjavama tipa:


"Kada vam neko ne da prava da budete normalni u Srbiji, odvalite ga, bre, od batina!"

"Jeste, pederi su bolesnici i treba ih se kloniti, ignorisati, zanemarivati i ućutkati na sve načine, jer vrše propagandu bolesti!"

"Je... vas tolerancija, gonite se u pm i vi i vaše pozitivne diskriminacije!"

"Kad vam neko opsuje kevu, neko treba da ih mlatne u njušku, da ih nauči pameti"

nikolic777 nikolic777 10:44 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Ona je bolesna. Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.



slažem se
ajde da jedan slučaj ispratimo do kraja, da ne zaboravimo već sutra kada stigne nesto drugo i da sacekamo rasplet
ja mislim da je to strasno vazno
mariopan mariopan 10:45 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

arianna
mariopan
Ona je bolesna. Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.


Slažem se i da pitam zna li neko
postoji li sankcija i odgovornost za javno izgovorenu reč na društvenim mrežama?

Postoji, kao i za naše ovde napisane reči,samo se bojim da će reakcija biti baš onako mlaka kao što kažu neki blogeri...na kraju će popiti neku opomenu i nastaviti da "uči" neku decu, verovatno ono što kod kuće ne bi naučili...poražavajuće je koliko je preporuka dobijala za takve stavove, što je pokazatelj da je njena bolest veoma zarazna, razorna i da se brzo širi
nikolic777 nikolic777 10:47 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

poražavajuće je koliko je preporuka dobijala za takve stavove, što je pokazatelj da je njena bolest veoma zarazna, razorna i da se brzo širi


upravo
potpisujem

Istomišljnici borbene profesorke sve to mnogo ozbiljnije shvataju
antioksidant antioksidant 10:49 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Ona je bolesna.

ova vasa izjava je neprimerena
molio bih vas da je obrisete ili izmenite
arianna arianna 10:58 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Mladi vole da se poistovećuju i to uglavnom sa negativnim uzorima.

Ali ako neko prima platu od države, kao što je slučaj sa ovom profesorkom, bio bi red da zastupa interese te iste države koja traži poštovanje tolerancije, različitosti i osudjuje ovakve ispade.

Ovaj slučaj svakako zahteva akciju tužilaštva

mariopan mariopan 10:59 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

antioksidant
Ona je bolesna.

ova vasa izjava je neprimerena
molio bih vas da je obrisete ili izmenite

Sad sam u problemu.
Kažem da je bolesna i da joj treba pomoć, pre nego što svoju bolest prenese masovnim medijima ili kontaktom u školi.
To je poziv u pomoć, ne uvreda. Ok?

A na tešku boljku ljutom travkom.
alexlambros alexlambros 11:06 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

bio bi red da zastupa interese te iste države koja traži poštovanje tolerancije, različitosti i osudjuje ovakve ispade.


u kojoj ste vi to drzavi?
Spiridon Spiridon 11:09 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

uros_vozdovac
arianna
Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil


Ako uspe da obriše taj profil, ja pojedem tastaturu.


ja zbog ovakvih stari za svaki slucaj koristim:


arianna arianna 11:19 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

alexlambros
bio bi red da zastupa interese te iste države koja traži poštovanje tolerancije, različitosti i osudjuje ovakve ispade.


u kojoj ste vi to drzavi?


ma ja sam tu, čim neko skrene


maca22 maca22 12:04 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

antioksidant
Ona je bolesna.

ova vasa izjava je neprimerena
molio bih vas da je obrisete ili izmenite

Ali ona je bolesna.
antioksidant antioksidant 12:14 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

maca22
antioksidant
Ona je bolesna.

ova vasa izjava je neprimerena
molio bih vas da je obrisete ili izmenite

Ali ona je bolesna.
a koje je ta;no dijagnoza?
i ako moe prosvetljenje kako je dijagnoza postavljena?
zahvalnost se podrazumeva
maca22 maca22 12:17 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Onaj ko se raspada od mrznje i seje je naokolo je bolestan. Sta tu ima neprimereno?
ElectricDreams ElectricDreams 14:32 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

nikolic777
Ona je bolesna. Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.


slažem se
ajde da jedan slučaj ispratimo do kraja, da ne zaboravimo već sutra kada stigne nesto drugo i da sacekamo rasplet
ja mislim da je to strasno vazno


Kad bi Srbija bila iole normalna zemlja, mi bi ovu vest saznali tek pošto bi dotična "profesorka" popasla dooobar šut u dupe, par sati po pisanju ovih bljuvotina na fejsu. Ali pošto nije, ko zna koliko su one bljuvotine čučale na fejsu, pre nego što je neko odreagovao (škola sigurno ne).
nikolic777 nikolic777 14:33 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Kad bi Srbija bila iole normalna zemlja, mi bi ovu vest saznali tek pošto bi dotična "profesorka" popasla dooobar šut u dupe, par sati po pisanju ovih bljuvotina na fejsu.


potpisujem
bookbinder bookbinder 14:38 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Onaj ko se raspada od mrznje i seje je naokolo je bolestan.


Onaj koji se raspada od mrznje je djubre. A ako tu mrznju i seje naokolo, onda ga (drzava, naravno) treba kazniti.

Bolesnici se lece, zlikovci kaznjavaju.
dr.wagner dr.wagner 14:57 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Pozdrav gospođo M

mariopan

Ne bi smela da radi sa decom ni pod razno.


-Ali sa nama starijima bi mogla ... !?

-Mislim , ionako ja nisam baš nacionalno osviješten , pa mi ta njezina
osobina ni malo ne smeta ...
..., a ove druge (njezine osobine)su mi čisto prihvatljive


Wagner

P.S.
... e sad , jedino ako ona ne voli ponavljače
alselone alselone 15:04 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

ElectricDreams


Kad bi Srbija bila iole normalna zemlja, mi bi ovu vest saznali tek pošto bi dotična "profesorka" popasla dooobar šut u dupe, par sati po pisanju ovih bljuvotina na fejsu. Ali pošto nije, ko zna koliko su one bljuvotine čučale na fejsu, pre nego što je neko odreagovao (škola sigurno ne).


Imas previse animoziteta prema homofobima. Ti si jedan homofobfob. To je zbog toga sto se plasis njihove seksualne orjentacije. Ti si hetero. Orman je za garderobu, izadji iz njega!
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:52 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Spiridon
uros_vozdovac
arianna
Možda će profesorka i da "popase" neku disciplinsku i da joj smanje od plate, eventulano nalože da obriše svoj fb profil


Ako uspe da obriše taj profil, ja pojedem tastaturu.


ja zbog ovakvih stari za svaki slucaj koristim:



Ma ne sekiraj se ovakva lepotica neće stradati


Uploaded with ImageShack.us
expolicajac expolicajac 17:06 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

-Ali sa nama starijima bi mogla ... !?

-Mislim , ionako ja nisam baš nacionalno osviješten , pa mi ta njezina
osobina ni malo ne smeta ...
..., a ove druge (njezine osobine)su mi čisto prihvatljive


Wagner

P.S.
... e sad , jedino ako ona ne voli ponavljače

Wagner, komšija ili susjedu, jebemli ga šta je ispravno, mogu ti reći da ti boluješ od jedne teške bolesti koja se stručno naziva "mladoženofilija"
Vodi računa da te ne proglasne internacionalnim zločincem zbog te opake bolesti.
I kod sebe primećujem neke slične simptome ali se za sada držim. Nisam siguran da ću još dugo moći da izdržim i moraću i ja podleći toj opakoj bolesti.
dr.wagner dr.wagner 20:14 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

Pozdrav gospodine Ex

expolicajac
I kod sebe primećujem neke slične simptome ali se za sada držim. Nisam siguran da ću još dugo moći da izdržim i moraću i ja podleći toj opakoj bolesti.


-Tako to počne , prvo neki jedva primjetni simptomi ...
... zatim počnete "prijetiti" i nagovarati , pa neka čak i pristane !

-I na kraju Vam sazna žena


Wagner
dragan7557 dragan7557 20:48 22.09.2011

Re: Stručna pomoć

nikolic777
Kad bi Srbija bila iole normalna zemlja, mi bi ovu vest saznali tek pošto bi dotična "profesorka" popasla dooobar šut u dupe, par sati po pisanju ovih bljuvotina na fejsu.


potpisujem

Potpisivanje poziva na nasilje?

U najmanju ruku neumesno.

cerski
janeznam janeznam 10:38 22.09.2011

Doticnu

treba poslati psihijatru jer to nije normalno ponasanje jednog pedagoga.

Znam osobu koja je sa srednjim strucnim obrazovanjem direktor jednog javnog servisa!
nikolic777 nikolic777 10:41 22.09.2011

Re: Doticnu


Znam osobu koja je sa srednjim strucnim obrazovanjem direktor jednog javnog servisa!


naravoučenije: svi znamo bar dvojicu
patividi
janeznam janeznam 10:57 22.09.2011

Re: Doticnu

Sto jes jes... (nema dalje kao ono najbolji je ... )!
mrale54 mrale54 11:04 22.09.2011

Re: Doticnu

E, pa ja znam osobu koja je čobanin (kome novinari siluju ovce!) ali ima MAGISTRATURU!
Aha!
Šta ćete sad?
predatortz predatortz 11:06 22.09.2011

Re: Doticnu

Šta ćete sad?


Prošlo podne, može nešto kratko sa ledom
mariopan mariopan 11:08 22.09.2011

Re: Doticnu

mrale54
E, pa ja znam osobu koja je čobanin (kome novinari siluju ovce!) ali ima MAGISTRATURU!
Aha!
Šta ćete sad?

Ništa.
Ako znaš nekog čobanina koji ima MAGISTRALU (da me upoznaš sa njim) od ovaca nema novaca
janeznam janeznam 11:10 22.09.2011

Re: Doticnu

E, pa ja znam osobu koja je čobanin (kome novinari siluju ovce!) ali ima MAGISTRATURU!
Aha!

Je`l to onaj sto kaze: A vi sa b92 ?
alselone alselone 11:19 22.09.2011

Re: Doticnu

predatortz
Šta ćete sad?


Prošlo podne, može nešto kratko sa ledom


Sedaj.
Jeste da ne ide sa ledom ali ne mari.
kukusigameni kukusigameni 11:25 22.09.2011

Re: Doticnu

predatortz

alselone


alexlambros alexlambros 10:57 22.09.2011

eh

pet godina predavao u srednjoj skoli, dakle svi sa fakultetskim diplomama .... cega sam se naslusao, sumnjam da biste mi poverovali ....

ilsutracije radi, profesor srpskog i knjizevnosti, povodom pobede Marije Serifovic na Eurosongu u zbornici za vreme pauze komentarise "em Ciganka, em lezbejka, ona da nas predstavlja?!" ... Ostali mudro klimaju ....
eto, to su vam danas profesori

kad se samo setim cigancice Ljubice koja isla sa mnom kod uciteljice i uciteljicine neprimetne dodatne paznje njoj ....

o tome ko sta predaje, dal si dobar s direktorom il nisi, verouciteljima i debilizmima tipa "muskarac ima rebro manje od zene jer ga je bog uzeo Adamu da napravi Evu", o kreacionizmu na jednom i evoluciji na sledecem casu, o reformi koja je obrazovanje doslovno unistila, necu ovom prilikom ....

cisto da znate, ova nesrecnica nije jedina, samo se izletela
nikolic777 nikolic777 11:00 22.09.2011

Re: eh

cisto da znate, ova nesrecnica nije jedina, samo se izletela


kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi
alexlambros alexlambros 11:08 22.09.2011

Re: eh

kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi


apsolutno
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:11 22.09.2011

Re: eh

nikolic777
cisto da znate, ova nesrecnica nije jedina, samo se izletela


kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi

Kojim "nama"?
Zar Vi zaista mislite da je "batina iz raja izašla"?
nikolic777 nikolic777 11:25 22.09.2011

Re: eh


Kojim "nama"?

nama takozvanim običnim ljudima :)
zoja444 zoja444 11:28 22.09.2011

Re: eh

eto, to su vam danas profesori


u prosveti je uvek bilo zalutalih, ne treba se toliko cuditi.

evo nekoliko primera:

- prof koji izjavljuje da ga sex uzbudjuju ucenice. sa jednom od njih je poceo i da se zabavlja. ostavila ga je posle godinu dana i on je upao u tesku depresiju.
- profesor koji je masovno obarao studentkinje i one zgodnije "primoravao" da polazu sa njim nasamo u kabinetu.
- profesor koji je u knjizi opisao kako je imao intimne odnose sa svojom ucenicom na jednom muzickom instrumentu (on je to mnogo plasticnije opisao). u knjizi se inace i bavio prljavim vesom, kako svojim, tako i svojih kolega, svi su se mogli prepoznati.

ratovi, kriza (drustvena i ekonomska) su mnogo toga poremetile u opstem vrednosnom sistemu. ali nekome su dobrodosli kao izgovor za licne frustracije i eksponiranje.

nisam u prosveti, pa ne znam, ali zar ne postoje neki testovi licnosti, skale stavova i sl. koje bi nastavnici trebalo da popune pre prijema u radni odnos?
godec godec 19:47 22.09.2011

Re: eh

alexlambros
kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi


apsolutno


Predlažem da se tebi ne dozvoli da ikada više pišeš blogove.

dragan7557 dragan7557 20:52 22.09.2011

Re: eh

nikolic777
cisto da znate, ova nesrecnica nije jedina, samo se izletela


kad vec jeste, na nama je da ne dozvolimo da ikada vise radi u školi

Znači za precednicu?

cerski
draft.dodger draft.dodger 11:00 22.09.2011

Profagija, profanija...

Ovoj je profaniji potrebna pomoć.
Bolovanje, terapija, procena...
nikolic777 nikolic777 11:01 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Bolovanje, terapija, procena...


+ gubitak dozvole za rad
alselone alselone 11:05 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

nikolic777


+ gubitak dozvole za rad


Objektivno - preterujes.


Mozda suspenzija. Ali gubitak licence (da li su uvedene?) je svakako previse.
arianna arianna 11:05 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

nikolic777
Bolovanje, terapija, procena...


+ gubitak dozvole za rad


+slučaj pratiti javno do kraja, pisati tekstova i članke u dnevnim i nedeljnim novinama, prikazati drugima, kao negativan primer za svaku osudu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:08 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

arianna
nikolic777
Bolovanje, terapija, procena...


+ gubitak dozvole za rad


+slučaj pratiti javno do kraja, pisati tekstova i članke u dnevnim i nedeljnim novinama, prikazati drugima, kao negativan primer za svaku osudu

Lepo je to, igrati se lopova i žandarma, ali je potreban i pozitivan primer.
alexlambros alexlambros 11:08 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Mozda suspenzija. Ali gubitak licence (da li su uvedene?) je svakako previse.


nije
alselone alselone 11:11 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

alexlambros

nije



Onda dobro.
Posteno joj sudite, pa da je streljamo.
mariopan mariopan 11:11 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Lepo je to, igrati se lopova i žandarma, ali je potreban i pozitivan primer.

Evo jedan ali tako filigranski da ga nisi zapazio
alexlambros:

kad se samo setim cigancice Ljubice koja isla sa mnom kod uciteljice i uciteljicine neprimetne dodatne paznje njoj ....

Spiridon Spiridon 11:11 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Mozda suspenzija. Ali gubitak licence (da li su uvedene?) je svakako previse.



ili ovaj rad




nikolic777 nikolic777 11:13 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...


+slučaj pratiti javno do kraja, pisati tekstova i članke u dnevnim i nedeljnim novinama, prikazati drugima, kao negativan primer za svaku osudu


baš tako
umesto površnog tabloidnog odnosa, izgurati stvar do kraja
alexlambros alexlambros 11:13 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Posteno joj sudite, pa da je streljamo.


e, o toj relativizaciji se ovde radi a koja nas udavi .... pa profesorka je naci, aj sta sad dizete frku bezveze ....

doktor odbije da leci Ciganina ili HIV + pozitivnu osobu, naravno da ce izgubiti dozvolu za rad .... u cemu je razlika s ovom nacoskom?

janeznam janeznam 11:18 22.09.2011

Re: Profagija, profanija...

Ali gubitak licence (da li su uvedene?) je svakako previse.

Licence nisu uvedene ali nju je vec sigurno bas briga posto se o nju ,zasigurno , otimaju raznorazni pokreti ciju ideologiju ona svesno ili nesvesno propagira.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana