Društvo| Gradjanske inicijative| Porodica| Sex

Kad bolje razmislim...

expolicajac RSS / 30.09.2011. u 11:34

policajci_pederi.jpg

 Dugogodišnja policijska praksa me je naučila da se stvarno raspoloženje širokih narodnih masa može saznati samo u neposrednom kontaktu sa ljudima. To mišljenje običnog naroda je jasnije ako su mesta na kojima se razgovara sa ljudima što običnija. Kafana, pijaca, samoposluga ili klupa na običnom šetalištu. Po navici sam skoro bio u šetnji i onako korak po korak susreo jednog starog prijatelja koji mi je ispričao ovu priču...

 Kad sam imao 20 godina, čak ni u tim godinama nisam znao šta znači reč:PEDER!? Priznajem da mi je grozno zvučala ta reč, ali primetio sam da je mnogi ljudi koriste u javnoj komunikaciji, i iz tih komunikacija sam shvatio, da kod nas ima stvarno mnogo pedera. 

 Tada nije bilo  gugla, interneta, pa da lepo inkognito saznaš šta ta reč stvarno znači ? Jok, morao sam to da čujem od nekih toboš poznavaoca…a zapravo običnih pajserčina, koji mi objasniše šta ta reč znači, i ja šokiran i dosta neuko tada…shvatim da kako rekoh ima u Srbiji pedera više no igde na svetu. Jer, kasnije sam tu reč slušao svaki dan, i što sam je više slušao, shvatio sam da su veći pederi oni koji je mnogo upotrebljavaju, no svi oni koji su njome opisivani.

 

Danas znam i ono što 90 % ljudi u Srbiji ne zna, da je zapravo reč „PEDER“ karakterna osobina nekoga čoveka, a ne sexualna orjentacija…al’  kako to objasniti običnom čoveku u Srbiji ? Nema teorije, čak ni lopatom i krampom.

 

Priznajem, da sam u mladosti slično mislio o GEJ populaciji kao gro „pajsera“ u Srbiji recimo danas…a sve to zahvaljujući groznim pričama od poznanika, komšija, gde su mi objašnjavali da oni zapravo na silu obljubljuju svoje žrtve, da ne smeš da se okreneš neoprezno a da te neko od njih ne zaskoči!?

 

Ko  se brate rodjeni ne bi plašio tih izmišljotina i bljuvotina, medjutim, iako čak ni sa  35-40 godine svoga života nisam nikada sreo, viideo ništa slično uživo što bi mi reklo: evo ja sam taj homić, ja sam taj varvarin, siledzija itd.

 

Ma jok, oni su za mene uvek bili NLO-lica, i dan-danas što bi se reklo. Ali, u medjuvremenu sam shvatio, da su GEJ-lica, gospoda ljudi, inteligennija nad-bića za 6 svetlosnih godina od prosečnog srpskog heterosexualca…i šokiran time, shvatim, zašto ih običan svet kod nas šikanira, progoni, bije kada čuje da su oni homosexualci.

 

Tražio sam istorijat tog GEJ-pokreta, i shvatim, da se nikada u istoriji čovečanstva nije desilo, da neki homić nekoga napadne, siluje, bije, maltretira, itd. Ali zato u ljudskoj istoriji ima na milijarde slučajeva, gde su navodno osvedočeni normalni HETEROSEXUALCI nekoga prebili, silovali, iživljavali se nad istima. Je l’ to tačno ? Jeste ! I koga bre vi siledzije heterosexualne prozivate, pretite im ? GEJ-evima, koji su za vas pojam kulture, pojam kreativnosti, ponašanja pre svega , i na svako  svakom mestu  !? Da li je to tako već hiljadama godina ? Jeste !

 

I da ja sada pitam sve „Obrazovce“,  „DVERIinjake“,  „Naše“, „Navijače“, političare, razne pajser brigade iz redova navodnih heterosexualaca !? U čemu je vaš problem gospodo sa GEJ-populacijom ?  Znate li da beknete ? Nema šanse, toliko sam ubedjen u to, da ste svi vi protivnici HOMOSEXUALIZMA umno siromašni, da u to ime evo javno vam dajem ponudu :

 

-Dakle, svakom čoveku, osobi u Srbiji koja mi suvislo, logički, skladno sklopi odgovor u smislu…koji je njegov problem sa GEJ-evima, šta mu oni smetaju u životu, i koji je njihov problem sa „Paradom“ ?  E takvi će Dobiti od pisca ovih redova na poklon i trajno korišćenje moj lični putnički automobil…je l’ to uredu drugovi, drugarice, gospodo  i ostali ?

 

P.S. Rok za vaše odgovore na nagradno pitanje je : 30 godina. 

28488_407191535101_179441290101_3882577_6970734_n.jpg 



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Obren Markov Obren Markov 11:47 30.09.2011

A nama što ne smeta...

... šta mi da radimo ? Da izmišljamo sad tu koješta nešto ?

Diskriminacija, gde god da se okreneš...
Dr M Dr M 11:54 30.09.2011

Re: A nama što ne smeta...

Obren Markov
... šta mi da radimo ? Da izmišljamo sad tu koješta nešto ?

Diskriminacija, gde god da se okreneš...


Mi ćemo da pevamo, možda će da nam da jedan krug, tim svojim kolima..

arianna arianna 12:00 30.09.2011

Re: A nama što ne smeta...

Diskriminacija, gde god da se okreneš..



i svi su naši, kako god ga okreneš


Ljudi, kad ispišete sve ove tekstove, ajd nešto da radimo po tom pitanju.
Recimo ovu omladinu da edukujemo, da podižemo nivo svesti, šta god
angie01 angie01 12:04 30.09.2011

Re: A nama što ne smeta...

Ljudi, kad ispišete sve ove tekstove, ajd nešto da radimo po tom pitanju.
Recimo ovu omladinu da edukujemo, da podižemo nivo svesti, šta god


slazem se!

jedino sto po skolama dovlace popove i to im je svima ok, umesto da se naprave programi za gradjansko vaspitanje, gde ce se obradjivati svi problemi i teme, koje jedno dete u 21. veku treba da usvoji, kako bi blo gradjanin sveta!
Jukie Jukie 12:22 30.09.2011

Re: A nama što ne smeta...

angie01

jedino sto po skolama dovlace popove i to im je svima ok, umesto da se naprave programi za gradjansko vaspitanje, gde ce se obradjivati svi problemi i teme, koje jedno dete u 21. veku treba da usvoji, kako bi blo gradjanin sveta!

Papir trpi svašta, ja sam čuo da neki đaci bivaju pušteni sa građ.vasp. pa džodže okolo po dvorištu/parkiću, a drugima ga predaje random nastavnik kome je zatrebalo časova da poveća nedeljni fond i ne mora da znači da se slaže sa tim što ćeš ti da napišeš u programu i da to zaista i radi sa decom a ne da preskoči što mu se ne svidi (da dodam i da se taj predmet ne ocenjuje ocenom koja ulazi u prosek tako da je više šetnja parkom nego poseta muzeju)
8c_competizione 8c_competizione 11:47 01.10.2011

Re: A nama što ne smeta...

potpisujem!

religiju govnjivom motkom proterati iz shkola!
angie01 angie01 11:55 30.09.2011

a je l mi

sto nemamo problem s gejevima i ne mozemo da suvislo logicno & skladno da odgovorimo na postavljeno pitanje, zbog pocetnog problema-nemanja istog- ne ucestvujemo u izvlacenju?

i jos- koji je to automobil u pitanju, koliko je star i u kakvom je stanju?



ps- odlican blog!

vise ne mogu da citam ove profesionalne sa istom tematikom, hebo vise to drdanje u krug, a stvar krajnje jednostavna-pise lepo u zakonu i samo ga treba sprovesti-sve ostalo je zloupotreba!
nikolic777 nikolic777 20:43 30.09.2011

Re: a je l mi


ps- odlican blog!



odlican blog i drago mi je sto si ga bas ti napisao sa sve nagradnim pitanjem na kraju iako razumnog odgovora mimo patriotskih bulaznjenja nece biti
jedi-knight jedi-knight 12:01 30.09.2011

Zar i ti ex?

Nikakav problem ni sa gejevima, ni sa paradom. Nista mi ne smetaju u zivotu. Ziveo sam mesec dana sa parom homoseksualaca u istom stanu. Imam odlicne prijatelje medju gejevima. Slazem se da sa svime sto si napisao u tekstu, ali dokle vise zaboga.
Meni smeta samo licemerje, a to nema veze sa seksualnim opredeljenjem. Koliko vidim nisam jedini, samo cim zucnes bilo sta sto nije po ukusu blog manekena, odmah ti lupe etiketu da si homofob.
expolicajac expolicajac 12:07 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Meni smeta samo licemerje, a to nema veze sa seksualnim opredeljenjem. Koliko vidim nisam jedini, samo cim zucnes bilo sta sto nije po ukusu blog manekena, odmah ti lupe etiketu da si homofob.

Koliko se ja razumem u psihologiju, ti homofob nisi. Da imaš svoj stav, imaš ga. Meni lično tvoji komentari liče na vrlo inteligentne ali pomalo osobene, što im iskreno daje određenu draž.
Ja sam samo izneo jedan prosečan, po meni, stav koji je prisutan u narodu.
gorstak92 gorstak92 12:16 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

ex
Ja sam samo izneo jedan prosečan, po meni, stav koji je prisutan u narodu

Drugim rečina, misliš da će Partija Ujedinjenih Džedaja Srbije postati parlamentarna stranka iduće godine.
expolicajac expolicajac 12:21 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Drugim rečina, misliš da će Partija Ujedinjenih Džedaja Srbije postati parlamentarna stranka iduće godine.

Gde idemo na obuku za Džedaje
angie01 angie01 12:25 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

koju je pokrenula grupa ideoloskih i politickih istomisljenika u Galaktickom Carstvu 6. januara 1990. godine potpisivanjem Svetog Dzedajskog manifesta.

Na moj rodjendan, smatram se Obi Wan Kenobijem!
jedi-knight jedi-knight 12:41 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

expolicajac
Drugim rečina, misliš da će Partija Ujedinjenih Džedaja Srbije postati parlamentarna stranka iduće godine.

Gde idemo na obuku za Džedaje


U Sremsku Kamenicu
expolicajac expolicajac 12:43 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

U Sremsku Kamenicu

Idi begaj pa ja tamo nikad nisam bio, ali je sada prava prilika. Nego evo jedan stari dobri vic.
Znaš li zašto se kurs za policijske pse organizuje u Nišu a kurs za policajce u Kamenici.
Pa da ne prepisuju jedni od drugih tokom završnog ispita
jedi-knight jedi-knight 12:50 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Moja zena je imala psa koji je imao sve uslove da bude policijski pas, ali je imao jednu manu. Bio je jazavicar. I nije primljen na akademiju zbog rasnog porekla.
jedi-knight jedi-knight 12:54 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

koju je pokrenula grupa ideoloskih i politickih istomisljenika u Galaktickom Carstvu 6. januara 1990. godine potpisivanjem Svetog Dzedajskog manifesta.




Ja se zezam, ali ovi izgleda stvarno misle
expolicajac expolicajac 12:54 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Moja zena je imala psa koji je imao sve uslove da bude policijski pas, ali je imao jednu manu. Bio je jazavicar. I nije primljen na akademiju zbog rasnog porekla.

Imaš ženu i psa, sad su mi jasni tvoji postovi
jedi-knight jedi-knight 12:56 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Nemam, ona je imala. Sada imamo zajedno dva andjela

Jel ti sada jasnije?
expolicajac expolicajac 13:00 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

dva andjela

Blago tebi, ja ima dva sina. To ti je sigurni put ka staračkom domu kad dodju neki andjelčići.
Ti si sigurno obezbedio da te dočuvaju a ja ...
gorstak92 gorstak92 13:07 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?

Ja se zezam, ali ovi izgleda stvarno misle

Ja sam se živ potresao kad je izdato zvanično saopštenje da je Vrhovno Božanstvo dalo neopozivu ostavku.

Ostavka Marka Lazica na funkciju Vrhovnog Bozanstva

Na danasnjoj sednici otadzbinske uprave PUDzS-a, odrzanoj u pivnici beer house, primljena je neopoziva ostavka Marka Lazica na funkciju Vrhovnog Bozanstva i jednoglasno je na tu funkciju izabran Nikola Milenkovic koji je od danas Vrhovno Bozanstvo kojem ce se klanjati svi clanovi Partije Ujedinjenih Dzedaja Srbije.
Takodje, na danasnjoj sednici je Predrag Stankovic postavljen na funkciju Svemirca. Svemirac je kriv za sve, sve, sve!


Srećom ima odgovornih Božanstava koji su se primili te nezahvalne uloge.
Čini mi se da je SNS tajno povezan sa PUDžS-om jer obe partije najavljuju ogromne investicije iz Rusije.
jedi-knight jedi-knight 13:09 30.09.2011

Re: Zar i ti ex?



gorstak92 gorstak92 12:05 30.09.2011

A ja sa petoro dece, ženom, taštom,

majkom i dva kućna ljubimca živim u šupu!
expolicajac
je l’ to uredu drugovi, drugarice, gospodo i ostali ?

Nijeeee!!! Povika radnički zbor.
expolicajac
A kako treba?

U šupi, u šupi!!!
Povika ranički zbor jednoglasno.
-Dakle, svakom čoveku, osobi u Srbiji koja mi suvislo, logički, skladno sklopi odgovor u smislu…koji je njegov problem sa GEJ-evima

Eno Ivica Dačić će ti kaže.
Umorio se čovek.
Svi ga cimaju te za Kosovo, te za Paradu, te brigade, te nešto četvrto...

Mogu li ja kao Dačićev glasnik da mu odvezem auto?
(pišem ovo i ne verujem sam sebi šta pišem, a ne verujem ni da ću da mu odvezem kola)
expolicajac expolicajac 12:19 30.09.2011

Re: A ja sa petoro dece, ženom, taštom,

Mogu li ja kao Dačićev glasnik da mu odvezem auto?

Ili da se odvezeš u marici
Šalim se.
gorstak92 gorstak92 13:02 30.09.2011

Re: A ja sa petoro dece, ženom, taštom,

Šalim se.

Ovo je mnogo surova šala.

No, idemo dalje.

Malopre je ministar ID (pajz inicijale) rekao sledeće:
"Parada treba da bude održana, ali ako postoji bojazan da bude većih problema od održavanja Parade i da dođe do većih incidenata, u svim zemljama Parada bi bila odložena", rekao je Dačić na Pasuljanskim livadama posle vežbe protivterorističkih jedinica MUP-a.
evo link

Molim te da obratiš pažnju na više slučajnosti, a svi znamo da to ne postoji.
Dakle, ID je najavio da će Parada biti zabranjena. Ok, to je njegov posao. Ti si se ovde kao ex angažovao po pitanju ,,Parada ili ne pitanje je sad".
Iskreno, nisam shvatio za koju si opciju, ali sam primetio da te ima u komentatorima. Ne se ljutiš jer nisam skapirao ni ostale komentatore za šta su oni. Čini mi se da je neko izjašnjavanje na blogu, a ja odbijam da učestvujem u tim akcijama osim ako je reč o zvaničnom popisu.

Dalje, obrati pažnju na Pasuljanske livade?!?
Prvo, eizo je pisao o pasulju kao ključnom elementu odbrane srpstva (na Kosovu, na Pride Paradi i sve gde je neophodno).
Drugo, preprethodni ministar je napisao knjigu sa livadama u naslovu. Povlenske livade (ili magle?). Svejedno jer i naziv mesta i naziv knjige zvuče nekako čarobno, vilinski.

I reci ti meni da su to sve slučajnosti. Nema šaMse!
fantomatsicna fantomatsicna 12:06 30.09.2011

nije bas tacno..

Tražio sam istorijat tog GEJ-pokreta, i shvatim, da se nikada u istoriji čovečanstva nije desilo, da neki homić nekoga napadne, siluje, bije, maltretira, itd

Pa ne mogu da ti odgovorim na nagradno pitanje kad se ne slazem sa neistinitim teksom koji si napisao<_<
Misim pogledaj istorijat homoseksulanih masovnih ubica ovde:
http://worstgenerationseed.blogspot.com/2008/11/homosexual-mass-murderers.html
Sve ovo ovoliki blogovi samo doprinose nepravednoj propagandi.
expolicajac expolicajac 12:11 30.09.2011

Re: nije bas tacno..

fantomatsicna

Al si ti zlopamtilo . Ako nisam poslao one fotke sa pijace ne znači da sam ti postao neprijatelj
Pod hitno moram da ispravim nepravdu, zbog interkontinentalnih odnosa
fantomatsicna fantomatsicna 20:47 30.09.2011

Re: nije bas tacno..

expolicajac
fantomatsicnaAl si ti zlopamtilo . Ako nisam poslao one fotke sa pijace ne znači da sam ti postao neprijateljPod hitno moram da ispravim nepravdu, zbog interkontinentalnih odnosa

Ma pijacni dani su se zavrsili.Tvoja krivica da Nis nisi promovisao.A nisam ja zlopamtilo..volim te k'o i pre
8c_competizione 8c_competizione 11:55 01.10.2011

Re: nije bas tacno..

cuj jedno je ubica koji/ja zbog svog mentalnog poremecaja radi sto to radi (nisi uradila statistiku broj str8 ubica prema str8 populaciji u poredjenju sa gay ubica sa gay populacijom da bi tek tako olako neshto tvrdila!), a drugo je kada tolika neobrazovana masa, shto zbog licne gluposti i neobrazovanja i netrpeljivosti, shto zbog hushkanja od strane Djilasa, Markovica, Zveri ..... Patrijarha .... pokushava da napadne miroljubivu skupinu koja (sa pravom ili ne?) trazhi neka svoja prava!

Dosta zamene teza! Koji ste bre vi spin-doktori!
schweppes92 schweppes92 13:11 30.09.2011

i shvatim ...

...i shvatim, da se nikada u istoriji čovečanstva nije desilo, da neki homić nekoga napadne, siluje, bije, maltretira...


To što se uz krivičnu prijavu ne navodi da li je neko gay ili hetero apsolutne ne opravdava ovakav zaključak. Taman posla da je drugačije, da čitamo da li je silovatelj, pljačkaš ili neki drugi bandit gay/hetero. To bi bio realan osnov za optužbu za targetiranje. Ovakvo mišljenje je potpuno druga krajnost, podjednako iracionalna i bez smisla.
Mislim da je ovakva ružičasta slika još jedan, mada neočigledan, način za nepotrebno razdvajanje gay od hetero. Gay su ljudi, potpuno isti kao hetero, sa malom i jedinom razlikom. Ni njima ništa ljudsko nije strano.
outcast outcast 13:11 30.09.2011

Preporuka za tekst...

Slazem se sa expolicajcem da je "obican covek" mnogo tolerantniji nego sto se misli.

nikola_kovac nikola_kovac 13:52 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

outcast
Slazem se sa expolicajcem da je "obican covek" mnogo tolerantniji nego sto se misli.



И кад помислим на "обичног човека" сетим се "обичних" бака и прабака које су за своје синове-гејове, мислиле и говориле: какав је да је мој је. [И то је још једна традиционална вредност која је дивна у Срба.]
JJ Beba JJ Beba 14:08 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

outcast
Slazem se sa expolicajcem da je "obican covek" mnogo tolerantniji nego sto se misli.


alii mnogo vremana provodi pred teveom kojoj veruje svaku reč i iz koje ga narajcavaju svakojaki policijski sindikati, palme i ostalo rastinje
expolicajac expolicajac 14:19 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

alii mnogo vremana provodi pred teveom kojoj veruje svaku reč i iz koje ga narajcavaju svakojaki policijski sindikati, palme i ostalo rastinje

Bebo malo detaljnije procitaj sta sam sve pisao i u kom kontekstu. Nisam bas povodljiv, kao sto se cini
JJ Beba JJ Beba 14:23 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

expolicajac
alii mnogo vremana provodi pred teveom kojoj veruje svaku reč i iz koje ga narajcavaju svakojaki policijski sindikati, palme i ostalo rastinje

Bebo malo detaljnije procitaj sta sam sve pisao i u kom kontekstu. Nisam bas povodljiv, kao sto se cini

uvek valja poctrtati

šta vredi što je običan čovek mnogo tolerantniji nego što mislimo kad krtitičkog duha nema, svećom da ga tražimo
expolicajac expolicajac 14:35 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

Slazem se sa expolicajcem da je "obican covek" mnogo tolerantniji nego sto se misli.

Kad se ti javis mene ogreje sunce slobode i nade da ce biti bolje
angie01 angie01 15:54 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

i ju!

expolicajac expolicajac 21:37 30.09.2011

Re: Preporuka za tekst...

i ju!

Zelenooka devojko, nemoj da si na kraj srca
outcast outcast 14:10 02.10.2011

Re: Preporuka za tekst...

JJ Beba

šta vredi što je običan čovek mnogo tolerantniji nego što mislimo kad krtitičkog duha nema, svećom da ga tražimo


Decu treba uciti od malih nogu da imaju pravo na svoje misljenje. Ucenje dece kritickom misljenju treba da bude sastavni deo obrazovnog sistema.

Mislim da je u obrazovnom sistemu svih bivsih socijalistickih zemalja taj aspekt potpuno zapostavljen. Ne znam da li je danas nesto drugacije ( odavno sam zavrsila skole u bivsoj mi domovini, a dete podizem u sasvim drugacijem sistemu od onog u kojem sam odrasla...).....
libkonz libkonz 15:46 30.09.2011

Nemoj više da razmišljaš

Vidi se da to nije za tebe.
Imao sam bolje mišljenje o tebi pre ovog teksta, malo je reći da si me razočarao.
Ovakav uvlakačko - besmisleni tekst odavno nisam pročitao.
Jadno, Ex.
angie01 angie01 15:53 30.09.2011

samo jedno pitanje!

Ovakav uvlakačko


kome se uvlaci?
expolicajac expolicajac 17:30 30.09.2011

Re: Nemoj više da razmišljaš

Jadno, Ex.

Pa dobro, demokratsko pravo da svako misli na svoj način. Uostalom ja sam preneo jedno od razmišljanja prisutnih u našem narodu.
U svakom slučaju od kad si dobi VIP status postao si malo onako što bi se reklo...
Ali nema veze od mene uvek dobijaš preporuku, valjda zato što dugujem ono vino
libkonz libkonz 18:40 30.09.2011

Re: Nemoj više da razmišljaš

U svakom slučaju od kad si dobi VIP status postao si malo onako što bi se reklo...

kako?
Ali nema veze od mene uvek dobijaš preporuku, valjda zato što dugujem ono vino

kako one smajlije da shvatim?
expolicajac expolicajac 18:45 30.09.2011

Re: Nemoj više da razmišljaš

kako one smajlije da shvatim

Ima da se smejemo kad se napijemo od obećanog vina.Ima da se napijemo ko
Jel sada jasno
libkonz libkonz 19:13 30.09.2011

Re: Nemoj više da razmišljaš

Ima da se smejemo kad se napijemo od obećanog vina.Ima da se napijemo ko

tako sam i mislio
Biću slobodan da pošaljem PP kad budem išao u tvoj kraj. A u planu je.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:07 30.09.2011

Daj auto!

Problem sa gejevima, iliti pederima, istovetan je problemu koji imaš sa pripadnikom druge (ili neke) vere, nacije, čoveka koji govori nepoznatim jezikom, druge boje kože, različitog odevanja... Ukratko, SVE ŠTO JE STRANO, NEPOZNATO.
Ksenofobija, koja se ne da iskoreniti, izuzev stalnim, od generacije do generacije, upoznavanjem. Metropola ili varoš, problem.
U osnovi, to je
STRAH OD SMRTI.
angie01 angie01 16:16 30.09.2011

Re: Daj auto!

srdjazlopogledja


bogtemazo i tebi da dam jednom preporuku!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:40 30.09.2011

Re: Daj auto!

angie01

Hvala, Angie, na preporuci.

Što se Vas tiče, nisam se ustručavao da dam svoju, kada mi se tekst dopada.

EX, šalim se ja za auto, ali... Dugujete! A pošto stalno imam problema sa cajkanima, nije ni to loše.
expolicajac expolicajac 17:32 30.09.2011

Re: Daj auto!

Problem sa gejevima, iliti pederima, istovetan je problemu koji imaš sa pripadnikom druge (ili neke) vere, nacije, čoveka koji govori nepoznatim jezikom, druge boje kože, različitog odevanja... Ukratko, SVE ŠTO JE STRANO, NEPOZNATO.
Ksenofobija, koja se ne da iskoreniti, izuzev stalnim, od generacije do generacije, upoznavanjem. Metropola ili varoš, problem.
U osnovi, to je
STRAH OD SMRTI.

Visoko kotiraš u takmičenju za auto. Ti i gorštak vodite mrtvu trku. Ovaj libi malo muti u sredini ali nema šanse, jer je VIP pa ispada iz konkurencije. U svakom slučaju preporuka za post i
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:48 30.09.2011

Re: Daj auto!

NEPRAVDA!

Uvek kada je policajac mesto sudije.


I šta će Gorštaku auto?!
expolicajac expolicajac 20:02 30.09.2011

Re: Daj auto!

I šta će Gorštaku auto?!

Ima taštu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:29 30.09.2011

Re: Daj auto!

ex
ima tastu

I to je olakšavajuća okolnost? Otkad to?!
milisav68 milisav68 21:30 30.09.2011

Re: Daj auto!

srdjazlopogledja
ex
ima tastu

I to je olakšavajuća okolnost? Otkad to?!

Naprotiv - otežavajuća.
expolicajac expolicajac 21:35 30.09.2011

Re: Daj auto!

Naprotiv - otežavajuća

Ozbiljno se uključuješ u borbu za mesto u MARICI ako dopusti Ivica
49 41 49 41 16:42 30.09.2011

Dilema?


highshalfbooze highshalfbooze 17:48 30.09.2011

Izvini, ali

Priznajem, da sam u mladosti slično mislio o GEJ populaciji kao gro „pajsera“ u Srbiji recimo danas…a sve to zahvaljujući groznim pričama od poznanika, komšija, gde su mi objašnjavali da oni zapravo na silu obljubljuju svoje žrtve, da ne smeš da se okreneš neoprezno a da te neko od njih ne zaskoči!?


Da nisi ti slučajno odrastao u nekoj apsani?
expolicajac expolicajac 18:40 30.09.2011

Re: Izvini, ali

Da nisi ti slučajno odrastao u nekoj apsani?

A bre to pričao meni čovek. Ja sam rasto pored kasarne
aleksanadar aleksanadar 19:48 30.09.2011

Проблем

koji je njegov problem sa GEJ-evima...


Већ сам поставио ово питање, али да поновим:

Како гласи граматички правилан облик за множину: "гејЕВИ" или "гејОВИ" ?





libkonz libkonz 21:59 30.09.2011

Pitanje za pandura

Iskreno, da li bi ti otkazao ovo za nedelju da si bio na Ivicinom mestu?
expolicajac expolicajac 22:07 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

Iskreno, da li bi ti otkazao ovo za nedelju da si bio na Ivicinom mestu?

Nemam sva saznanja vezana za donošenje pravilne bezbednosne procene, ali u sklopu političkih opredelenja za koje se zalažem i primenom važećeg ustava "parada bi bila održana". Nemoj da misliš da nisam svestan svih konsekvenci ovakve izjave. U prethodnim blogovima sam ukazivao na sve moguće posledice i totalnu politizovanost same parade i sitnointeresnog ponašanja organizatora LGB pokreta.
Duboko sam uveren da otkazivanje nije urađeno zbog interesa građana Srbije već zbog interesa partokratskih struktura. Vlast po svaku cenu želi da dočeka proleće. Da se parada održala bilo bi nemira i tuče a to bi opozicija iskoristila za raspisivanje izbora pre nove godine i time dobila na tempu, što bi rekli sportisti. Ovde nikoga nezanima stanje ljudskih prava već gola fajterska borba za vlast.
jedi-knight jedi-knight 22:27 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

Jos jedno pitanje.

Koliko ministar Dacic ima uopste autonomiju u odlucivanju hoce li biti parade ili ne ?
Koliko se policija uopste pita?
expolicajac expolicajac 22:42 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

Koliko ministar Dacic ima uopste autonomiju u odlucivanju hoce li biti parade ili ne ?
Koliko se policija uopste pita?

Dačić je koalicioni partner. Koaliciona vlada se uvek zasniva na diktaturi manjinskih stranaka. Ta ucenjivanja nemaju u većini slučajeva nacionalni interes već partokratski. Dačić pre svega brine o svom rejtingu unutar stranke. On mora da obezbedi svoje mesto, a to se čini lobiranjem i postavljanjem svojih ljudi na ključna mesta. Samim tim on uslovljava globalne odluke svojim interesima i interesima svoje partije.
Kao ministar policije on zapravo ima onoliko vlasti koliko je ljudi instalirao u sistem MUP-a. Najznačajnija mesta su mu ona koja imaju i najviše sile, kao što je žandarmerija. Tu je postavio svog čoveka. Na većini ostalih mesta je zadržao Jočićev kadar i time obezbedio eventualnu poziciju ukoliko se DSS izbori za uticaj na sledećim izborima.
Polijcija kao institucija izvršava naredbe izvršne vlasti odnosno Vlade. Samim tim šta se nagode u vladi to policija izvršava, naravno tu ima upravo onoga što je vezano za nstalirane kadrove.
Tako je za vreme DSS bilo paljenja ambasada jer rukovodioci nisu radili posao koji su znali nego su slušali naredbe političara.
Tako ti je to, nelogično za građane Srbije ali sasvim logično za političko stanje koje vlada u Srbiji
jedi-knight jedi-knight 22:53 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura


Komplikovano je to, misliti tudjom glavom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:59 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

To, što ste napisali za "diktaturu malih partija", štetno je. Korak na diktaturu jedne partije.
Ono ostalo, svodi se na diskreciono odlučivanje, nedostatak strukture, pravila, pravne države.
expolicajac expolicajac 23:03 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

To, što ste napisali za "diktaturu malih partija", štetno je. Korak na diktaturu jedne partije.
Ono ostalo, svodi se na diskreciono odlučivanje, nedostatak strukture, pravila, pravne države.

Tačno ali nažalost trenutno prisutno. Opšta karakteristika mladih demokratija.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:07 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

Ok, slažem se.
Onda pišete sa zahtevom uspostavljanja pravila, strukture, kako bi se ograničio, ili bar usporio uticaj partodespotije. A ne da ulazite u njio've tintare.
expolicajac expolicajac 23:22 30.09.2011

Re: Pitanje za pandura

A ne da ulazite u njio've tintare.

Pa oni su dobili izbore, moraš da znaš kako razmišljaju
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:08 01.10.2011

Re: Pitanje za pandura

A, žandarmi i lopovi fazon?

Ako će 'apsimo, ok.

Ali u političkom životu, to je učestvovanje u nji'ovoj igri. Šta su mislili, šta je 'teo da kaže, šta je 'teo... A nije mogao. Itakoto.

Ustao jutros i... Zabranio paradu. Po postojećim pravilima. Ta nije on pogrešan. Pogrešna su pravila.
jedi-knight jedi-knight 00:20 01.10.2011

Re: Pitanje za pandura

Ustao jutros i... Zabranio paradu. Po postojećim pravilima. Ta nije on pogrešan. Pogrešna su pravila.


Uvek postoji izlaz. Kazes NECU.
I odes na pecanje.
mariopan mariopan 16:04 01.10.2011

...

Meni je najbolji način da sve to saznam bio taj što sam od najranijeg detinjstva odrastala sa jednim dečkom. Spavao je u sobi do moje, jeli smo za istim stolom jedno desetak godina naših detinjstava. Bio je dve godine stariji od mene ali je dvaput ponavljao, negde u pubertetu, sav zbunjen i nesrećan šta mu se događa, pa je tako dospeo i u moj razred, što će reći 24 sata smo bili zajedno, i u školi i kod "kuće" i sve nam je to bilo normalno.
I danas mi je normalno, i ne vidim šta tu nije normalno?

A u pravu si, u Srbiji sve go peder do pedera.
predatortz predatortz 12:24 03.10.2011

Loša kampanja

I da ja sada pitam sve „Obrazovce“, „DVERIinjake“, „Naše“, „Navijače“, političare, razne pajser brigade iz redova navodnih heterosexualaca !? U čemu je vaš problem gospodo sa GEJ-populacijom ? Znate li da beknete ? Nema šanse, toliko sam ubedjen u to, da ste svi vi protivnici HOMOSEXUALIZMA umno siromašni, da u to ime evo javno vam dajem ponudu :


Normalna osoba teško može da ima problem sa prihvatanjem različitosti. Čime sam ja , ili moja porodica, ugrožen ako se reše neke stvari koje nekim ljudima zagorčavaju život?
Ničim.
Pa, gde je onda problem? Kako razne mutikaše uspevaju da mobilišu toliko ljudi na aktivan i pasivan otpor ka jednom delu populacije?

Mislim da se odgovor nalazi u činjenici da obični ljudi gej aktivizam doživljavaju kao još jedno sredstvo pritiska na nas. Sami gej aktivisti ništa ne čine da to opovrgnu. Naprotiv, hvale se odlascima u neke, neomiljene, ambasade. Vezama sa nekim prilično antipatičnim likovima ,tipa Kacina.
Pod tim okolnostima se javlja poznati srpski inat. E nećeš me ti jebati u mom žitu! Kad ne mogu da jebem kevu Kacinu , mogu tebi...

Priča bi , verovatno, bila drugačija da gej populacija za svoje promotere izabere simpatične umesto prilično antipatičnih likova.
Da kažu ljudi mi imamo sve probleme koji vas muče + jedan više. I nas boli činjenica da je juče naš sunarodnik odstreljen na Kosovu....
Ne. Gospoda su iznad toga! Njih to ne zanima. Često se sprdaju sa stvarima koje prosečnom čoveku pretstavljaju neku vrednost.
Besplatan savet:

Kako mislite da budete prihvaćeni kad se, iz petnih žila, upinjete da budete antipatični?
Menjajte promotere, menjajte mecene...
expolicajac expolicajac 12:42 03.10.2011

Re: Loša kampanja

predatortz

Što se nerviraš kad tebe nema niti u jednoj navedenoj grupaciji. Ovo što si napisaoje tačno ali nagradu nećeš dobiti jer nisi ni bio u konkurenciji za nju.
Ako se sećaš oplevio sam ja Azdejkovića upravo po pitanju koje si obradio.
predatortz predatortz 12:47 03.10.2011

Re: Loša kampanja

Što se nerviraš kad tebe nema niti u jednoj navedenoj grupaciji


Nerviram se što, pored gomile realnih problema fabrikujemo nepotrebne.
Što , kao narod, nismo dovoljno bistri da parada prođe uz obezbeđenje dva pozornika, kao totalno nebitan događaj.

expolicajac expolicajac 14:49 03.10.2011

Re: Loša kampanja

Što , kao narod, nismo dovoljno bistri da parada prođe uz obezbeđenje dva pozornika, kao totalno nebitan događaj.

Ako mi nedočekamo to naši unuci će sigurno
Hansel Hansel 08:21 04.10.2011

S malim zakašnjenjem

... čitam ovaj tekst, pa sada samo (kraći, nadam se) komentar. (P.S. Uzaludna je bila nada! )

Prvo, mislim (i znam) da ti informacije o sveopštoj i isključivoj benevolentnosti homoseksualne populacije nisu tačne. Ništa ovim neću da kažem sem onoga što sam nekad pročitao u nekim udžbenicima medicine/psihologije/psihijatrije - da je zabluda da je homoseksualnost pojava rezervisana samo za intelektualce - pisalo je tmao da je podjednako zastupljena u svim slojevima društva. Mislim (zato) da je idealizacija homoseksualaca i homoseksualnosti, svojevrsno pravljenje maskota od onih te orijentacije prilično nezrelo. Ti bi verovatno trebalo da znaš da postoje i u ratu silovanja muškaraca - a da li ih čine homoseksualci, u miru latentni homoseksualci ili "samo" univerzalne siledžije - trebalo bi istražiti, ali sumnjam da se iko time bavio.

Drugo, kako se takođe moglo čitati u literaturi, struktura homoseksualnih veza takođe nije mnogo različita od heteroseksualnih, pa se onda ni sve negativnosti (ili da budemo neuitralni: pojave) koje se javljaju u heteroseksualnim vezama, javljaju i ovde.

Treće, možda je procenat klasičnog silovanja u mirnodopskim uslovima od strane homoseksualaca manji (možda jednak nuli), ali se to verovatno ne može reći za tzv. seksualno uznemiravanje (srazmerno procentu homoseksualaca u populaciji) i zloupotrebi položaja (recimo starešina-vojnik, o čemu mogu da indirektno svedočim jer sam bio u jedinici u kojoj je bar jedan starešina imao odnose s vojnicima, od kojih je jedan završio na ušivanju; pomenuti starešina, a naročito drugi koji je u toj jedinici bolje skrivao svoje "aktivnosti", bio je vrlo sadistički raspoložen prema vojsci, ali to se valjda od vojnika i očekuje! ).

Četvrto, i ovome sam ranije povremeno pisao, laž je ili zabluda da se homoseksualnost (iako kod nekih sigurno genetski isključivo determinisana) ne može indukovati kod mnogih ljudi - mnogi psiholozi smatraju da i seksualnost kod većine ljudi, poput nekih drugih osobina, podleže formiranju, tj. da se na neki način uči. Ako bude interesa, navešću neke primere iz eksperimenata na životinjama i neke slučajeve kod ljudi za koje znam.

I, da skratim - peto: u narodu (ovde ne diskutujem ekstremističke organizacije) na otpor bi naišlo i održavanje manifestacije poput karnevala u Riju i problem s paradom postoji najviše zbog slika parada iz drugih zemalja. Ključno za patrijarhalnost generalno je da postoji odvojenost intimnog od javnog. Tvrdim da je suština otpora u ovoj sferi,a priznajem da ne znam šta o toj podeli na intimno i javno da mislim. Meni lično smeta a mogu i racionalno da branim tezu o potrebi da u društvu ne vlada ta vrsta anarhičnosti, mada bih branio i svaku antilicemernost. Ali, nije, da to tako sažmem, licemerno zabraniti seksualne odnose u publici na fudbalskoj utakmici (bila vest neki dan da jedan par zbog takve egzibicije izbačen) ili na javnom mestu - zar bi onaj ko ih je izbacio rekao da on to privatno ne radi; mi možemo da zamislimo društvo gde je i to dozvoljeno javno, ali zamislimo onda i sve druge implikacije. Istina, postoji studija o nekom plemenu gde nema nikakvih inhibicija/tabua te vsrte, ni incestuoznih, u kome se ne beleže bilo kakvi psihički poremećaji (a valjda i ne vode ratove, zaboravio sam). Iako je njihov način života - bar za dojučerašnju zapadnu civilizaciju, pa i većinu ostalih - poremećaj po definiciji.

Nadam se da je nešto jasnije i, pre svega, da je jasno da se ja samo zalažem za nepristrasnu analizu svakog, pa i ovog problema. Koliko je ljudski mozak za to sposoban.

Da, ovaj komentar ne konkuriše za automobil, ali, ako misliš da ima šanse, da nastavim?
jedi-knight jedi-knight 10:07 04.10.2011

Re: S malim zakašnjenjem


Potuno je pogresna kampanja koju vode pripadnici LGBT zajednice, bar po mom misljenju.
Potpuno ignorisnje cinjenice da u jednom delu Srbije traje kaubojski obracun u kome ucestvuje previse revolverasa i koje lako moze da izazove pometnju mnogo siru nego sto iko moze da pomisli. Jedan atentat nedaleko odatle je izazvao svetski rat. Ne bih da zvucim zloslutno, samo komentarisem. Oni u svojim nastupima i preko medija i na blogu, potpuno ignorisu ovu cinjenicu, cak se i spradaju sa njom, a realnost je da je veliki procenat ljudi u sredini u kojoj zele da ostvare svoja prava, opasno isfrustriran ne samo problemom Kosova vec i ekonomskom krizom, proslim ratovima, ponizenjima, osecanjem ( takodje ) obesparavljenosti i beznadja. Njima pojedini blogeri nude resenje: Fight for your rights, prizivajuci opsti haos ili sta vec.
I uprkos svemu tome, oni hoce svoju paradu, postajuci time meta ne samo desnicarskim organizacijama, vec i obicnim ljudima, koji ne mogu izolovno da razmisljaju o njima i njihovim pravima dok zemlja mozda ulazi u novi rat. OK, nema tu nimalo krivice pripadnika LGBT zajednice, ali nema ni zelje da se ucestvuje u drustveno-politickom zivotom na afirmativan nacin, vec naprotiv: insistira se na tome da se na ulicu izvede cela rusilacka "elita" i da se zapali grad, a oni ce da prosetaju svoja dva sata. Drzava je ionako duzna da ih odbrani.
Bojim se da im je ova godina jedan veliki korak nazad u ostvarenju svojih ciljeva i da su ga sami napravili.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana