Društvo| Gost autor| Gradjanske inicijative| Ljudska prava

Otpozdrav drugu Krstiću (by Boban Stojanović)

Goran Miletic RSS / 03.10.2011. u 14:54

gost autor: Boban Stojanović

Poštovani gospodine Krstiću,

Želim da Vam zahvalim na trudu da se tokom jučerašnje vanredne situacije u državi nastalom najavom Parade ponosa, pozabavite i njenim organizatorima. Sa velikom pažnjom jutros sam pročitao Vaš tekst, te sa punim iskustvom organizatora ovogodišnje, prošlogodišnje i delimično Parade 2009, šaljem Vašem pismu otpozdrave.

 

Najpre, smatram da je komentar o nepoznavanju sasvim na mestu. Nažalost, opšta situacija u državi otežava vidljivost gej osoba u našem okruženju. Hajde da poverujemo statistikama da je deset posto ukupne populacije LGBT. Tih deset posto čini deset posto nezaposlenih, siromašnih, neobrazovanih, bolesnih, osoba sa posebnim potrebama. To je i deset posto Roma, Mađara, Slovaka, katolika, Jevreja u ovoj zemlji. To je i deset posto vojnika, političara, policajaca, malinara, učitelja, sveštenika, đubretara u ovoj zemlji. To je i deset posto Srba na Kosovu. A sve ove grupe nemaju samo problem što su L, G, B ili T već imaju i sve navedene i neke druge probleme.

 

Čak i kada se radi o LGBT osobama koje žive u boljim materijalnim uslovima, njihov strah je jednako veliki: nema držanja za ruke, nema nežnosti na javnom mestu, nema učešća u kolektivnom venčanju pred Skupštinom grada (jer nema ni mogućnosti venčanja), itd...

 

Lično, znam tek mali broj široko deklarisanih gej osoba: to su uglavnom aktivisti ili oni koji su dovoljno bogati da mogu to da kažu i da budu zaštićeni. Da je to lako, mi bi znali ko je gej u Vladi Srbije, u političkim partijama, ko je gej na estradi, u sportu. Svi ovi ljudi ne žive na čardaku ni na nebu ni na zemlji, već tu, pored nas. Da bi oni rekli da jesu, potrebno je da se osete sigurnim u okviru svojih porodica, na svojim radnim mestima, u svojim sportskim klubovima, na trgovima, u kafićima, na pijaci dok sa svojim partnerima kupuju zelen za nedeljnu supu.

Zamolio bih Vas javno da u daljim diskusijama ne upoređujete LGBT populaciju sa četnicima, jer ima dosta nas gejeva koji smo partizani u dušu i antifašisti na delu. Hvala unapred.

 
Dalje, nisu svi organizatori prošlogodišnje Parade nestali iz javnosti. Evo mene. Eno i kolege iz Novog Sada. Uz prijatelje iz Gej-strejt alijanse, još dve organizacije su prošle godine pravile Paradu. To treba da znate i sami jer smo prošle godine, zajedno, sedeli na kanabetu kod predsednika Tadića. Bili ste preko puta mene, ja sam onaj što je imao košulju u boji trule višnje (čega se možda sećate), koju sam kupio specijalno za tu priliku (što sasvim sigurno ne znate).

 

Gej organizacije, osim Parade, rade puno toga. Na našu veliku žalost, to ostaje nevidljivo ili uz puno napora konkretne aktivnosti osvanu u medijima. Zašto? Zato što te aktivnosti nisu senzacionalističke, grandiozne, spektakularne. Za naše projekte dobijamo malo para, pa velike kampanje nisu moguće. Podršku države nemamo, pa su naše snage utoliko manje. Zato bih Vaš pristup nazvao demagogijom, prebacivanjem odgovornosti za metafizički neuspeh na organizatore Parade (i, kako se da pročitati), na sve što rade famozne, antiterorističke LGBT organizacije.

Hajde da radimo zajedno.

Neka nacionalna televizija poštuje svoj slogan: Pravo da znate sve, pa neka napravi serijal o tome kako žive LGBT ljudi u Srbiji: šta ih muči, gde je nerazumevanje.

 

Hajde, pošaljite pozitivne poruke sa svojih odgovornih pozicija: neka se svaki gej, svaka lezbejka, svaka biseksualna persona koja radi u Vladi, policiji, vojsci, obrazovanju, kulturi, umetnosti, sportu, na estradi oseti prihvaćenom, neka kažu da jesu to što jesu - eto formule da ih upoznamo. Ne samo da ćemo ih upoznati, nego će svi ti ljudi, ako budu prihvaćeni, sa osećanjem sopstvenog ponosa, biti produktivniji.

 

Hajde da u škole, pored veronauke uvedemo i seksulano vaspitanje.

 

Hajde da država stimuliše korporacije da podržavaju nevidljive aktivnosti LGBT grupa kako bi one postale vidljivije: neka daju popuste 27.juna, neka svako napravi sopstveni stejtment, neka policijski sindikat učestvuje na Gej paradi, baš kao i sindikat zaposlenih u prosveti, neka svi pokažu da su dobri ljudi, jednostavno - dobri ljudi.

 

Hajde, iznad svega, zaštite nas. Kada prijavimo nasilje, procesuirajte ga valjano, neka država pošalje jasnu poruku da žrtva i nasilnik nisu jednaki, da promocija ljubavi i mržnje nije ista stvar, da je zalaganje za Ustavom garantovana prava dozvoljeno, a da pretnje terorizmom predstavljaju narušavanje Ustava. 

I, da... Ako pokušam da izvedem logiku iz Vašeg teksta: Šta smo mi kao organizatori Parade i vascele organizacije mogli da uradimo u odnosu na nasilje na prošlogodišnjoj Paradi?

Da pravimo radionice o nenasilju sa huliganima? Da senzibilišemo navijače na gej kulturu? Da primoravamo nacionaliste da zapevaju: I Will Survive? Da li smo mogli da vratimo vreme dvadeset godina unazad i utičemo na stvaranje matrica mržnje? Da li smo mogli da razbijamo političke koalicije između onih u koje smo verovali i onih koji su nas doveli do dna?

 

Poštovani gospodine Krstiću, građanska je odgovornost teška stvar. I Vama. I meni. I svakom biću koje želi da živi. Prema tome, kao vlasnik moći, država i njeni organi treba da odaju medalju za hrabrost svim organizatorima održanih i neodržanih Parada u Srbiji od 2001.godine do danas, a ne da nam na pitanje: Šta ste uradili, odgovarate istim pitanjem.

 

Gospodine Krstiću, organizatori Parade se JEDINI u ovom društvu suočavaju sa strahom i jedini staju protiv njega. Kada najavimo Paradu, onda mnogi drugi ugroženi kažu: A gde smo mi? Tu nastaje problem, jer onda država nezna šta da radi i kako da se suoči sa sopstvenim problemima. I onda je Parada problem...

Upravo je to ponos - da podstaknemo druge da kažu kako im je, pa ako im je loše da to adresiraju na prave adrese. To je uglavnom država. I zato smo potrebni jedni drugima. I mi državi i država nama.

 
Gospodine Krstiću, rado ću Vam poslati majicu, ceger, bedž i privezak za ključeve sa natpisom: Prajd. Normalno. Da se slikate i stavite na ovaj blog. I eto, mnogi drugi će razumeti da je gej OK i da zajedno možemo da gradimo svetlu demokratsku budućnost.

 

S poštovanjem,

Boban Stojanović
Građanin,
3.oktobra leta civilnog 2011.
 



Komentari (191)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran2 gorran2 22:45 03.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

libkonz
a zar Mira Markovič nije plod partizanske veze majke joj i Mome Markovića?
Hoću da kažem nije baš da su apstinirali

Niko ne kaže da su apstinirali (dobro, možda Goran kaže), nego se izgleda drug našao drugu. A tek vrhovna komanda? "Drug Tito jaše na čelu kolone" i tako to.

Ne kažem ni ja. Uostalom, probajte da zamislite 4 godine apstinencije - zvuči "čupavo" , zar ne?
Uglavnom, postojao je veoma snažan organizacijski i politički pritisak protiv upražnjavanja seksa. U najmanju ruku, razdvajanje u razne jedinice i partijske kazne za one za koje se sumnja da gaje uzajamna osećanja.

Naročita strogost važila je za borbene sastave, dok je za pozadinske službe i štabove situacija bila nešto opuštenija - na primer, tolerisanje bračnih veza. A i one druge je bilo teže kontrolisati.

Ovo sve uglavnom zato što su postojanje partizanki i generalno liberalan stav komunista prema seksualnim slobodama bile omiljene teme intenzivne antipartizanske propagande u svim krugovima. A ta propaganda je imala izvesnog odjeka u konzervativnoj sredini kakva je bila naša.

Dakle, bilo je kako se kome zalomi - veliki broj proveo je rat u spoljašnjom ili unutrašnjom disciplinom nametnutoj apstinenciji, ali nije malo onih koji su imali strasne ljubavne veze. U promiskuitet baš i ne verujem.
A o tako nečem bi se verovatno više ustezali i da mi pričaju.
maksa83 maksa83 22:45 03.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

Е, управо овако, исто као и на овој Максиној слици, изгледала су два средовечна

Ima maksa još dirljivih i nežnih slika.






(Ovo "Sve OK?" [ Objavi ] dugme ispod koje treba da se klikne me dodatno zasmejava)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:46 03.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Poštovani gospodine Krstiću, iskreno se nadam da ćete mi pomoći u nastojanju da Parada ponosa u narednim godinama postane manifestacija od značaja za kosmopolitski Beograd.

Kako stvari stoje, čini mi se da će narednih godina biti neko drugi ko će vam pomagati i nadam se da će taj biti mnogo korisniji.
libkonz libkonz 22:52 03.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Kako stvari stoje, čini mi se da će narednih godina biti neko drugi ko će vam pomagati i nadam se da će taj biti mnogo korisniji.

Krle se izgleda već pomirio sa pobedom naprednjaka.
tasadebeli tasadebeli 22:53 03.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

maksa83
Е, управо овако, исто као и на овој Максиној слици, изгледала су два средовечна Ima maksa još dirljivih i nežnih slika.(Ovo "Sve OK?" [ Objavi ] dugme ispod koje treba da se klikne me dodatno zasmejava)


Мени, брате, ови исто изгледају много срећније од оних поменутих младих парова са плаже. Једино што Мрка на другој слици, док грли Вељу, малкице очијука са осталима на том скупу... Курва је то стара!
maksa83 maksa83 22:55 03.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Krle se izgleda već pomirio sa pobedom naprednjaka.


Ma to nas Krle 'vata na stare pesme.

Ja sam tu
da ti priznam sve
ja sam tu
da ti pomognem da shvatiš
on može da te voli
i zamak da ti kupi
al' faliću ti
faliću ti ja


alexlambros alexlambros 22:59 03.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

Ali u poslu, za koji vi lepo kažete da je zajednički, država vam nije oponent, već partner.


izvinjavam se, o kojoj drzavi je ovde rec?
libkonz libkonz 23:03 03.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

uuu taj se najahao na čelu kolone

Bio je na glasu, i on i partizani, omiljeni kod žena:

Sa Ovčara i Kablara
Čobanica progovara.

Druže Tito, bjela lica,
kad češ doči do Užica?

Kad češ doći u Užice
i dovesti jedinice?

tasadebeli tasadebeli 23:54 03.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Nebojsa Krstic
Poštovani gospodine Krstiću, iskreno se nadam da ćete mi pomoći u nastojanju da Parada ponosa u narednim godinama postane manifestacija od značaja za kosmopolitski Beograd. Kako stvari stoje, čini mi se da će narednih godina biti neko drugi ko će vam pomagati i nadam se da će taj biti mnogo korisniji.


И мени се, гос`н Крстићу, тако чини. А онда ћемо сви ходати по месечини...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:02 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

vidim gore me Vučko pomenuo u nekom ozbiljnijem kontekstu, ali šta ću, ja kao "krmeljivi euroskeptik" što bi rekao gosn savetnik Krstić a i kao neko ko ne misli da su četnici bili baš največe zlo u srpskoj istoriji kako očigledno misli gosn Stojanović ( o nekim drugim njegovim peščaničkim mentalnim izlučevinama da ne govorim), dakle ja kao jedan u svemu primitivan balkanac, samo bih obojici da pošaljem jednu pesmicu.

slušanje i gledanje obavezno, a možete i da đuskate.

JJ Beba JJ Beba 00:13 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

dakle ja kao jedan u svemu primitivan balkanac,



ps
koreografija me dojmila

alselone alselone 06:58 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Bobanov odgovor na odgovor
By Boban Stojanovic:


Boban ne moze da otvori nalog?
janeznam janeznam 07:14 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Kako stvari stoje, čini mi se da će narednih godina biti neko drugi ko će vam pomagati i nadam se da će taj biti mnogo korisniji.

Šah, mat.
antioksidant antioksidant 08:02 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

Nebojsa Krstic
Poštovani gospodine Krstiću, iskreno se nadam da ćete mi pomoći u nastojanju da Parada ponosa u narednim godinama postane manifestacija od značaja za kosmopolitski Beograd.

Kako stvari stoje, čini mi se da će narednih godina biti neko drugi ko će vam pomagati i nadam se da će taj biti mnogo korisniji.

a ako je vec tako, zasto se nastavlja sa besmislenim projektom "dodvoravanja glasacima"?
gubite vlast svakako, onda se bavite realizacijom svog programa bez obzira koliko bi neke mere bile nepopularne (krenite bar u reforme drzavnog aparata - bolje reci dekonstrukciju parazitske mreze, krenite bar u reformu penzionog sistema, zagrebite bar po porezima, zapitatjte se na sta zdravstvo lici, predlozite pravac razmisljanja za reformu skolstva...).

cemu ti potezi ocanika da se namakne jos pola procenta u anesteziranom glasackom telu?
Jukie Jukie 08:31 04.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

maksa83
Е, управо овако, исто као и на овој Максиној слици, изгледала су два средовечна Ima maksa još dirljivih i nežnih slika.()

Izgleda da je Mrki obraz fetiš
Milan Novković Milan Novković 10:19 04.10.2011

Re: Bobanov odgovor na odgovor

ps
koreografija me dojmila

Žene u Centralnoj Evropi, "očigledno", imaju "problem"

Kako idemo dalje na zapad sećam se kad sam ja ovde u UK došao pre 24 godine i rekao cimeru (John, 60-togodošnji engleski džentlmen u to vreme, vrlo živahan) kako me "nervira" to uvek hladno i monotono englesko svađanje, i odmereni cinizam, kad dođe do svađanja.

Posle nekog vremena on počeo da mi se izvinjava i rekao kako oni nisu tako hladni, nego se samo pretvaraju

I onda mi njegove kolege rekle kako je John bio jedini u njihovoj generaciji koji je leteo fizički da se bije kad popreko pogledaju, ili se obrate, jezikom sumnjivog kvaliteta, njegovoj ženi/partnerki.

A mene uvek nerviralo kod mene, iako se još od osnovne škole ne obračunavam fizički sa prirodom i društvom oko sebe, što mi prsti i dalje počnu da se uvijaju u pesnicu svako malo i pod starije dane.

Jbg, čovek nikad zadovoljan, šta god da mu daš

Pa se sećam i Šon Konerija koji je, aparentli, rekao da bi pre udario ženu nego je psihički maltretirao. Nadam se da ne radi ni jedno ni drugo, ali je poznato da je prgav i da ga žene gotive pa je interesantno kako ni "da-draga" kvalitet nije na nekoj ceni

"Očigledno" je da ta loša hemija u nama mora nekako da se sagori, na dnevnoj bazi, i šteta je što zbog Interneta ili psiho-fizičke premorenosti posle posla sve manje izlazimo napolje, u neke šetnje, sportove, jurcanje u dobrom raspoloženju, da bi hemija bila dobra hemija, pa da nam ne ostaje previše za neposlušne, keyboard-prste.
dragan7557 dragan7557 10:33 04.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

Goran Vučković
To, i da nam preporučiš neku literaturu o četnicima koja ti je otvorila oči...

Jbt gde ćeš većeg autoriteta od Orsona Velsa

Ma bre niko i ništa spram Našeg Valtera Bate

Nije čak bio nikad ni poslank u skupštini.

cerski
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:51 04.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću


ti bre, k'o tapkaros sa tim fotkama iz 2. sv. rata!

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:00 05.10.2011

Re: Odgovor g. Stojanoviću

A je l' znaš kako je Prle iz Otpisanih izgubio čin?

8c_competizione 8c_competizione 16:35 03.10.2011

Potpisujem

Mislim da bi ovakvih pisama i diskusija trebalo da bude vishe u ovom drushtvu!

Jedino oko cega se ne slazhem jeste da veronauka pristaje u shkolu. Izvinite molim vas, ali da vas neko prisiljava da budete vernik (i to josh u zvanicno sekularnoj drzhavi), to ne ide. Meni je to isto kao da vas neko prisiljava na nezheljeni seks, shto se pravno zove silovanje!

ostavite vi lepo religiju za van-shkolske aktivnosti, u slobodno vreme, vikendom itd.

ta 21. vek je!
freehand freehand 18:02 03.10.2011

Re: Potpisujem

za van-shkolske aktivnosti

Da si školu češće pohađao znao bi da je ovo jedna reč, dakle piše se bez povlake.
Da išta znaš o obrazovnom sistemu znao bi da je veronauka izborni predmet. Moji klinci, recimo, idu na građansko.
I drži se ti svojih madonanista, to ti dobro ide.
angie01 angie01 17:01 03.10.2011

Bobanu

autorsku opciju pod hitno!

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:05 03.10.2011

Re: Bobanu

u jeeeee, ti jos postojis! What a carma, man! I sta ako se moj tekst pojavi uz tvoj? Ne opra me ni Dunav ni Sava!

P.S. Oš me tužakaš kod moderatora, a?
nikolic777 nikolic777 17:31 03.10.2011

Re: Bobanu

Bobanu
autorsku opciju pod hitno!


Spiridon Spiridon 17:34 03.10.2011

Re: Bobanu

autorsku opciju pod hitno!


i romanticnu veceru za dvoje u restoranu "Plavi papagaj" ... sa Princijem
cassiopeia cassiopeia 17:43 03.10.2011

Re: Bobanu

angie01
autorsku opciju pod hitno!



Normalno
Goran Vučković Goran Vučković 18:08 03.10.2011

Re: Bobanu

autorsku opciju pod hitno!

Podrška!



Na njega si mislila, nadam se...
prototype prototype 18:59 03.10.2011

Re: Bobanu

Spiridon
autorsku opciju pod hitno!


i romanticnu veceru za dvoje u restoranu "Plavi papagaj" ... sa Princijem

covece tebi princi ne izlazi iz usta vec nekoliko dana opusti se ima i drugih...
Spiridon Spiridon 19:20 03.10.2011

Re: Bobanu

prototype
Spiridon
autorsku opciju pod hitno!


i romanticnu veceru za dvoje u restoranu "Plavi papagaj" ... sa Princijem

covece tebi princi ne izlazi iz usta vec nekoliko dana opusti se ima i drugih...


ne mogu, to je jace od mene
gedza.73 gedza.73 20:05 03.10.2011

Re: Bobanu

Pod uslovom da odsvira 'tankosavu'
princi princi 22:58 03.10.2011

Re: Bobanu

Drhtava Usnica
ne mogu, to je jace od mene

Ma, OK, samo opusti mišić...
myredneckself myredneckself 23:21 03.10.2011

Re: Bobanu

angie01
autorsku opciju pod hitno!


Tako je NG
Dr Mebius Dr Mebius 17:16 03.10.2011

napredak

@Krle

Ovo je sad vec mnogo bolje nego tekst sa autorskog bloga.

Medjutim kad celu stvar stavimo u dnevno-politicki kontekst i dalje ostaje gorak ukus politikanstva i moralne kaljuge koja ocigledno ne muci samo neke od nas vec i Krleta. Bez zelje da pojedinacno ulazim u probleme koji danas muce drzavu (za koje ona na zalost jos uvek ne nalazi resenja), cinjenica je da se blize izbori i da DS menja kurs prema desnici da bi opstala na vlasti. Cinjenica je takodje da u okviru DS taj zaokret izvode neki novi kadrovi, koji su izgmizali na svetlost dana odlaskom Zorana Djindjica, a Pride je samo jos jedna od mnogih kolaterlanih zrtava ovog politickog manevra.
dali76 dali76 17:49 03.10.2011

il nisi il jesi; drzava

Ja ne ocekujem od drzave,pa ni od predizbornodemagosko nadahnutog savetnika, da promovise pozitivne il negativne stavove o Lgbt .
DS ,sasvim legitimno, procenjuje da bi pro gay promotivni stavovi imali llose izborne efekte po stranku.
Kao sto vec rekoh nije niti nelegitimno niti neprihvatljivo da gos’n Palma seta u molitvenom hodu, kao sto Jovanovic recimo bude na paradi ponosa.
Ali je obavezno da politicari, posebno oni na vlasti koji po defoltu predstavljaju drzavu jasno I glasno kazu:
Mozete vi gospodo gradjani voleti ,ne voleti gays, ali svako onaj ko uzme u ruku stanglu, palicu, ko bi da umjesto jedine legitimne sile u drzavi fizickom silompomenutih palica da sprovodi neka svoja moralna nacela, mimo ustava ili cak protivno istom,je drzavni neprijatelj broj jedan I suocice se sa posljedicama takvog ponasanja . Tacka.
Da je to savetnik savetovao svog sefa,da je njegov sef I da su svi politicari na vlasti, ukljucujuci Palmu I Djilasa, and Krstica, nedvosmisleno poslali ovakvu poruku , ja bih prvi dao krsticu preporuku I rekao ajde mozda da pricamo o problemima komunikacije od strane LGBT aktivista.
Posto toga bilo nije, ocigledno je da su raznorazni Krstici & Djilasi zajasili na ledjima populizma na stetu drzave,a njihova zabrinutost vise lici na demogosku laz kao sto je laz pokusati biti toboze objektivan, biti negdje izmedju, nema izmedju, il jesi il nisi drzava.
Il da se donese ustav gdje ce raznoraznevladike aminovati koje to grupe imaju pravo na okupljanje il postujte ovaj sad,izmedju nema,izmedju je sprdnja od drzave.
A gos’n Mileticu bilo je otuzno gledati na Utisku nedelje vasu inferiornost u odnosu na onog pravovernofinog pravednika iz Dveri,pa eto to bi mozda bio neki moj savet.
mariopan mariopan 18:13 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

dali76

cult cult 18:19 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

A gos’n Mileticu bilo je otuzno gledati na Utisku nedelje vasu inferiornost u odnosu na onog pravovernofinog pravednika iz Dveri,pa eto to bi mozda bio neki moj savet.


Da. Pravoverni Pravednik je bio potpuno uveren u ono što govori, sve pršti od Vere U Ideju, samosvesti, vojnik svoje partije itakoto, dočim je Miletić svaki put kad uzme reč uglavnom nespretno citirao ngo priručnike i to isti pasus. Pavlović je bio za nijansu bolji, delovao iskrenije, ali prilično izgubljeno i nesigurno. Prosečan gledalac bez simpatija za gej pokret i prajd, posle gledanja Utiska nije se baš pomerio u svojim uvernjima.
angie01 angie01 18:36 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

Gost-autor ovog bloga


gde si ti video Bobana sinoc?
cult cult 18:56 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

ispravljeno. hvala.
JJ Beba JJ Beba 19:24 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

Gost-autor ovog bloga je bio za nijansu bolji,

?
nismo onda gledali istu emisiju.
Pobrkao si nešto
cult cult 20:10 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

Pobrkao si nešto

da, ime...ali to sam ispravio pola sata pre tvog komentara : )
Ti kao onaj neutron iz kolajdera, jbt...put kroz vreme.
dakle, ispravljeno, hvala i tebi, u svakom slučaju.
JJ Beba JJ Beba 20:27 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

cult
Pobrkao si nešto

da, ime...ali to sam ispravio pola sata pre tvog komentara : )
Ti kao onaj neutron iz kolajdera, jbt...put kroz vreme.
dakle, ispravljeno, hvala i tebi, u svakom slučaju.

o čemu se radi? što si na kraj srca?
put kroz vreme? u stilu ako sam zakasnila na posao ne moram na ručak?

nema našta
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:41 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

cult
Pobrkao si nešto

da, ime...ali to sam ispravio pola sata pre tvog komentara : )
Ti kao onaj neutron iz kolajdera, jbt...put kroz vreme.
dakle, ispravljeno, hvala i tebi, u svakom slučaju.


Ispravka: neutrino.
cult cult 21:20 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

o čemu se radi? što si na kraj srca?


??
ali ni blizu kraja.
al' da ne upadamo sad u populacija/zajednica petlju : )

JJ Beba JJ Beba 21:36 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

al' da ne upadamo sad u populacija/zajednica petlju : )

e jbg
neke stvari su nepopravljive.
freehand freehand 21:44 03.10.2011

Re: il nisi il jesi; drzava

JJ Beba
al' da ne upadamo sad u populacija/zajednica petlju : )

e jbg
neke stvari su nepopravljive.

A ja ćutim...
vludvig vludvig 19:02 03.10.2011

Nije što će izbori nego tako...

Super im je taktika. Drug Bota se ogradio, Gradonačelnik bi zabranio a Savetnik je drugar. Podelili su uloge pa da pokriju svu klijentelu.
skyspoter skyspoter 19:16 03.10.2011

да ли

ова преписка између државе и ЛГБТ значи да Образ,Двери,Наши имају бољи маркетинг ?
mariopan mariopan 19:19 03.10.2011

Re: да ли

skyspoter
ова преписка између државе и ЛГБТ значи да Образ,Двери,Наши имају бољи маркетинг ?

Imaju. Zastupa ih Država lično.
predatortz predatortz 19:22 03.10.2011

Re: да ли

skyspoter
ова преписка између државе и ЛГБТ значи да Образ,Двери,Наши имају бољи маркетинг ?


Često se pitam: žele li LGBT aktivisti da pridobiju simpatije, ili da pojačaju antipatije prema ovoj zajednici?
docsumann docsumann 19:26 03.10.2011

hmmm

koliko postova o prajdu, problemima LGBT osoba, homofobiji na blogu B92, gdje ionako, uglavnom, svraćaju ljudi koji su manje-više ili sasvim na stani parade i prava za koje se bore gej osobe ...

bar da je upola ovolike pažnje i energije usmjereno na neke manje tolerantne sredine, odnosno medijske prostore, možda bi se i tamo napravio pomak u raspodjeli onih "za" i "protiv" od bar postotak il' dva.
dr.wagner dr.wagner 19:49 03.10.2011

110 %

... večer

-Malo je ovo "nategnuto" ... 10% građana je "populacija"
... u savkoj desetoj kući u vašoj ulici , su svi "gej" ???
-Pa tako u svakoj ulici , na svakom katu nebodera ... itd ... itd ...

-Moram ovakve "dječije" usporedbe , jer nije OK da manipuliraju oni što tvrde da
drugi manipuliraju
(to vam je kao i milijarde od hrvatskog turizma )

-I jedno zapažanje ... vezano i nevezano uz temu
... Ovaj Ivica ( MUP ) je pravi dečko , ne bih o ispravnosti / neispravnosti
zabrane okupljanja (oni valjda imaju imaju kvalitetne procjene) , nego njegova
izjava (pa i stav) o stanju na Kosovu . (Dnevnik RTS - sat)
-Istina je da mu je "pedigre" loš , možda čak i nije simpatičan ... ali ovako
sa strane (i bez navijačkih strasti) mi se čini da je on kriva adresa za
gej (populacija-građani) strelice


Wagner



cult cult 20:22 03.10.2011

Re: 110 %

Ovaj Ivica ( MUP ) je pravi dečko , ne bih o ispravnosti / neispravnosti
zabrane okupljanja (oni valjda imaju imaju kvalitetne procjene) , nego njegova
izjava (pa i stav) o stanju na Kosovu . (Dnevnik RTS - sat)


uh, opasan Ivica danas.
Izjava sasvim na mestu, naravno, ali vreme kad je data (u vreme odlučivanja o eu kandidaturi) i kome je data (eu diplomata) govori da je izgleda razočarenje u eu veće nego što sam mislio.
freehand freehand 21:35 03.10.2011

Re: 110 %

(u vreme odlučivanja o eu kandidaturi)

To ti misliš da nije odlučeno?
i kome je data (eu diplomata)

zar nije austrijski diplomata?
Ali je izjava potpuno i apsolutno na mestu, samo kasni jedno šest meseci. Onog momenta kad su se ovi spičili na prelaze, počelo je da otkucava unazad.
A Ameri igraju taknuto-maknuto, jebi ga.
cult cult 21:52 03.10.2011

Re: 110 %

To ti misliš da nije odlučeno?


moram da priznam da mi je sasvim svejedno šta jeste ili će biti odlučeno glede naše kandidature. Što reče jedna moja blogodrugarica nedavno o svom odnosu prema eu:

"A i eu se u tom čekanju prilično ofucala, ono ruku na srce. Prosto se pitam gde su mi oči bile...
So, nema više čarolije… Odljubila sam se. Definitivno."
dr.wagner dr.wagner 22:21 03.10.2011

Re: 110 %

Pozdrav F

freehand

Ali je izjava potpuno i apsolutno na mestu, samo kasni jedno šest meseci. Onog momenta kad su se ovi spičili na prelaze, počelo je da otkucava unazad.


-Dobro je ovo ... samo sada treba netko jak "ozdo" , a ne oružje ...

" ... mi smo tu i nije nam dobro , zato i zato ... i zato ... , a vi (EU-SAD)
nam osigurajte ista prava u svakom smislu (od jezika , TV-a ... do
mogućnosti kreiranja odluka .... znači neku autonomiju "

-Sorry što se "mješam" , ali to ne može Bg ... , sada je artikuliran
stav ( Ivica ) , ali ovi dole se moraju obratiti "konferencijama i
komisijama"
... jasno , uz vašu tehničku pomoć , a ne da to u njihovo ime radi muž
od spikerice ....

-Ne znam , individualno je to ... , ali mi smo državu dobili tek kada smo
počeli glumiti da smo za dogovor , suradnju i ljudska prava ...
... dok smo otimali avione i ubijali ambasadore ... ništa od toga ...

-Čini mi se da je danas i jedan dio Palestinaca to "skužio" ...



Wagner



freehand freehand 22:40 03.10.2011

Re: 110 %

-Ne znam , individualno je to ... , ali mi smo državu dobili tek kada smo
počeli glumiti da smo za dogovor , suradnju i ljudska prava ...

Vidi, Wagneru - mi (mrzim to mi/vi, al ajde) državu već imamo, sa tendencijom da je nemamo, za razliku od vas; a ne glumimo i ne foliramo se da smo za dogovor i ljudska prava, to rade Albanci i njihovi mentori.

Kako se sve izokrene, kakav je vreme peder jedan, a?

No, krajnje je vreme da se malo podvikne, jer odoše kola niza stranu. A i - što reče neko - i ta im EU šargarepa igleda malo trulo, kao da je malo i buđava, i da su je miši izeli...
Dr M Dr M 22:47 03.10.2011

Re: 110 %

EU šargarepa


Čudo jedno, te šargarepe.

Ako redovno jedeš, bolje vidiš.

Ako nećeš, zabiju ti je u...
freehand freehand 23:01 03.10.2011

Re: 110 %

Dr M
EU šargarepa


Čudo jedno, te šargarepe.

Ako redovno jedeš, bolje vidiš.

Ako nećeš, zabiju ti je u...

Aha.
dr.wagner dr.wagner 23:08 03.10.2011

Re: 110 %

freehand

Vidi, Wagneru - mi (mrzim to mi/vi, al ajde) državu već imamo, sa tendencijom da je nemamo, za razliku od vas; a ne glumimo i ne foliramo se da smo za dogovor i ljudska prava, to rade Albanci i njihovi mentori.


-Pa to Vam ja i govorim ... , mi si jesmo dobri , ali ja vjerujem
kako Albancima pod vašom "upravom" nisu baš cvijetale ruže ...

-Koliko su oni sami tome doprinjeli ... o tome se može ... ali na
osnovu toga su dobili državu !!!
-E sada , je li "muka" toliko vrijedila ... ne znam , ali oni što su im
je dali (i priznali) misle da je vrijedila ... (bilo je tu možda i nekih
drugih razloga, ali oni nisu temeljni)

-Isto tako mislim da Srbi danas dole nisu u Diznilendu ... pa je vrijeme
da se pila okrene naopako ... i da se spasi što se spasiti može ...

-I tu je Ivica "zablisto" ... " ... oni neka se dogovore (fol) a vi
im osigurajte jednakopravnost , a ako ćete ih terorizirat , mi ćemo uletit"
(tako sam bar ja ,i ne samo ja ovdje ... skužio)

-I sada je loptica na njihovoj strani ... pa neka vide što će s njom ...

-Nego ... kasno je ... a ja tu imam neke ženske ...pa laku noć


Wagner
myredneckself myredneckself 23:56 03.10.2011

Re: 110 %

Nego ... kasno je ... a ja tu imam neke ženske ...pa laku noć


ali ja vjerujem
kako Albancima pod vašom "upravom" nisu baš cvijetale ruže ...

dr.wagner, hvala na savetima, k'o bratu.
Osim proliferacije ženskih u vašim postovima, sada imate i proliferaciju -ije slovne grupe, dok pišete na maternjem vam jeziku.
docsumann docsumann 00:57 04.10.2011

Re: 110 %

Ako nećeš, zabiju ti je u...


Aha.


ne kaže se aha, nego - aah
dr.wagner dr.wagner 08:38 04.10.2011

Re: 110 %

Pozdrav gospođo M

myredneckself

...dr.wagner, hvala na savetima, k'o bratu.Osim proliferacije ženskih u vašim postovima, sada imate i proliferaciju -ije slovne grupe, dok pišete na maternjem vam jeziku.


-Nisu to savjeti ... to je tumačenje izjave jednog ministra ...

-Ako je djelovalo kao savjet (a zaista je moglo) ... moje isprike .

-Ovo sa "ženskima" ili "ženskama" je sleng ...
, a "cv i jetanje" je polupismenost



Wagner

g.radicevic g.radicevic 09:26 04.10.2011

Re: 110 %

ne kaže se aha, nego - aah


a ti nemoj da se onomatopejishesh
ovde



special for docs
freehand freehand 09:47 04.10.2011

Re: 110 %

ne kaže se aha, nego - aah

Kad iskustvo govori - ja zaćutim.
myredneckself myredneckself 17:41 04.10.2011

Re: 110 %

-Nisu to savjeti ... to je tumačenje izjave jednog ministra ...

-Ako je djelovalo kao savjet (a zaista je moglo) ... moje isprike .

-Ovo sa "ženskima" ili "ženskama" je sleng ...
, a "cv i jetanje" je polupismenost


freehand freehand 18:35 04.10.2011

Re: 110 %

myredneckself
-Nisu to savjeti ... to je tumačenje izjave jednog ministra ...

-Ako je djelovalo kao savjet (a zaista je moglo) ... moje isprike .

-Ovo sa "ženskima" ili "ženskama" je sleng ...
, a "cv i jetanje" je polupismenost



Pitaj me zašto je doktor jedan od mojih omiljenih na Blogu...
docsumann docsumann 19:16 04.10.2011

Re: 110 %

special for docs


uzvraćamo istom mjerom


Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:37 03.10.2011

kakvog nezahvalnog sveta ima!

Ja sam mu sve lepo objasnio, i šta sme da priča i šta ne sme, ako neće da ispadne glup u društvu. I još ga zamolio da ne lupeta, da mi ne uzima argumente. Da ga ceo grad olajava a ja ga stalno branim - kažem nije tako, nemoguće je da bude tako kako kažete, čovek je ipak lekar, diplomirao medicinu. I posle svega - to mi je hvala! Izbrisao mi komentare. I ozbiljne čak.
od sada više neću nikad ni reč u njegovu odbranu da kažem. Nek pričaju ljudi šta hoće. Šta me briga.
dr.wagner dr.wagner 21:51 03.10.2011

Re: kakvog nezahvalnog sveta ima!

...veečer

Dejan Tiago Stanković

... kažem nije tako, nemoguće je da bude tako kako kažete, čovek je ipak lekar, diplomirao medicinu...


-Ma to su fini ljudi ...
... baš ste lijepo ovo rekli , to i ja uvijek govorim ...


Wagner
libkonz libkonz 21:18 03.10.2011

Jeste gledali Pink?

Duel između domaćina bloga i Palme? Antologijska emisija
Najbolje je bilo kad mu je Palma na kraju emisije rekao da je zbog takvih kao što je on Srbija puna samohranih majki.
A ovamo, LGBT prava i taj rad, kad ono domaćin švalerčina!
alexlambros alexlambros 22:27 03.10.2011

ko

hoce shvatice ...

BRAVO Bobane
gorran2 gorran2 23:46 03.10.2011

Fajront.

Dakle, šta smo imali...

G. Savetnik je u svom tekstu ustvrdio sledeće:

1) Glavni problem nije armija terorista koja pravi planove da kidnapuje vozila, spaljuje autobuse, vrši sve moguće vrste napada
2) Nego je glavni problem odijum koji postoji u našoj "sredini", kod "građanina prosečnog" prema LGBT osobama. Ovaj problem trebalo bi rešavati kampanjama stvaranja povoljnog imidža LGBT ljudi
3) Pri tome, ovo nije problem koji treba da rešava država - na primer, angažovanjem stručnjaka koji bi sastavili blokove školskog programa na tu temu - nego taj problem imaju obavezu da reše "LGBT organizacija(/e)".
4) A ona (one) to međutim loše radi/e. Neaktivnost, nedoslednost, guranje prsta u oko su glavne pogreške.

Boban je u svom tekstu detaljno pobio sve navode iz stavke 4) g. Savetnika. Međutim, 1, 2 i 3. ne tiču se činjenica
nego predstavljaju izražavanje stava
i to stava koji potiče iz krugova u kojima se kroji državna politika.

Lično nalazim da je vrlo iznemirujuće da se u tim krugovima situacija tako postavlja.
Iritira me iskazana potpuna nezainteresovanost "odozgo" za preduzimanje nekih organizovanih aktivnosti od strane države u cilju informisanja i edukovanja populacije na temu LGBT prava.
Još više mi izaziva nespokojstvo što se pretnja koju je sama vlast plastično opisala kao masovnu terorističku pretnju, i koja je iznudila paralizu države i javnog života, posmatra tako olako.
I što su, po svemu sudeći, država i političke partije sklopile nekakav dil sa tim pretećim snagama, i što nameravaju da tako nastave i dalje.

Ali, eto, za kraj, dobili smo zluradu opasku u stilu, mi vam nismo bili dobri - pa neka, doći će drugi, gori, pa vidite kako ćete s njima.
Pravićete vi nas od blata, itajrad.
princi princi 00:12 04.10.2011

Re: Fajront.

G. Savetnik je u svom tekstu ustvrdio sledeće...

Ne treba preterivati, Krstić je samo ponudio LBGT populaciji svoje dobre usluge marketinškog svengalija. Jedini problem je što je to učinio manirom ruskog boksera koga ni udarac maljem u glavu ne obara na zemlju.
gorran2 gorran2 00:31 04.10.2011

Re: Fajront.

Ceniš da je tako neki scenario u pitanju?
Kao, g. Savetnik upadne i kaže gay ekipi, loše vam ide, ljudi. Marketing vam treba ko leba, al mnogo loše to radite.
A onda oni skoče, ajel bi mogli Vi, čiko, da nam pomognete? Plizplizplizpliz pliz!
Pa onda on: ma naravno, jer ste mi simpatični. A koliki je vaš finansijski potencijal?

To s obzirom da izgleda ceni da mu je dosadašnji gazda puko. A nove gazde će verovatno uvesti i novi marketinški monopol.
princi princi 01:08 04.10.2011

Re: Fajront.

To s obzirom da izgleda ceni da mu je dosadašnji gazda puko. A nove gazde će verovatno uvesti i novi marketinški monopol.

Ne, oni rade za sve, nemaju gazde, nemaju ideologije. Oni rade i za demokrate i za radikale i za Dačića. Radili bi i za ledepe da Čeda nema svoju agenciju. Toliko što se tiče monopola.
princi princi 01:55 04.10.2011

Re: Fajront.

Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:10 04.10.2011

Re: Fajront.

princi
Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.


Jesi li i ti popio ban tamo kod Krleta, ili mi se učinilo?
Spiridon Spiridon 07:11 04.10.2011

Re: Fajront.

princi
Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.


ma daaaj Princi, opusti se. Nije sve tako strašno. Bilo mi je dosadno pa sam hteo malo da razmrdam stvar.

Ali moraš da priznaš da te ono sa Miletićem zabolelo.

Suviše si napet u poslednje vreme. Ako hoceš, možes malo i ti da razmrdaš stvar ... Miletiću

g.radicevic g.radicevic 09:17 04.10.2011

Re: Fajront.

A onda oni skoče, ajel bi mogli Vi, čiko, da nam pomognete? Plizplizplizpliz pliz!
Pa onda on: ma naravno, jer ste mi simpatični. A koliki je vaš finansijski potencijal?


g.Savetnik je bre stari iskusni vuk,
takorekuc kurjak
zna on da su ovi LGBT nesigurne platishe
budzet je zakon,
sve ostalo su trice i kuchine

dragan7557 dragan7557 11:07 04.10.2011

Re: Fajront.

gorran2

i to stava koji potiče iz krugova u kojima se kroji državna politika.

Vala čini mi se da si propustio lekciju o Konfekciji. Krojenje se sada centralizovano obavlja.


cerski
princi princi 22:21 04.10.2011

Re: Fajront.

Spiridon
princi
Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.


ma daaaj Princi, opusti se. Nije sve tako strašno. Bilo mi je dosadno pa sam hteo malo da razmrdam stvar.

Ali moraš da priznaš da te ono sa Miletićem zabolelo.

Suviše si napet u poslednje vreme. Ako hoceš, možes malo i ti da razmrdaš stvar ... Miletiću


Ti si, bre, Spridone, stvarno težak fijuk i dijabola. Ajde da si rekao Brajović, Maksa, Bili Piton, Srki Pajić, Vučković, pa čak i Aleks Dunja ili Stošić. Ali, Miletić i ti... mislim, ne ide, pa ne znam koliko da ti zadrhti usnica.
princi princi 22:28 04.10.2011

Re: Fajront.

srdjan.pajic
princi
Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.


Jesi li i ti popio ban tamo kod Krleta, ili mi se učinilo?

Ne, odakle ti to. Doduše, nisam proveravao. Nego smara Krle, gori je od ovog fijuka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:16 05.10.2011

Re: Fajront.

princi
srdjan.pajic
princi
Hej, pa s kim ja ovde pričam? Nemoj opet onaj fijuk da mi se navadi ovde sa svojim drhtavousničastim homofobičnim projekcijama.


Jesi li i ti popio ban tamo kod Krleta, ili mi se učinilo?

Ne, odakle ti to. Doduše, nisam proveravao. Nego smara Krle, gori je od ovog fijuka.


Mnogi su pali na tom Krletovom namenskom blogu. Ja sam nešto srao tamo, u istom thread-u ko i ti, pa me progutao mrak u roku od odma, nisam stigao ni pravopisne greške da ispravim. A kunem se da nije bilo ništa gore od tvog uobičajenog trćenja. Izgleda da je Velika Panika u Firmi.

maksa83 maksa83 07:32 05.10.2011

Re: Fajront.

nogi su pali na tom Krletovom namenskom blogu. Ja sam nešto srao tamo, u istom thread-u ko i ti, pa me progutao mrak u roku od odma, nisam stigao ni pravopisne greške da ispravim. A kunem se da nije bilo ništa gore od tvog uobičajenog trćenja. Izgleda da je Velika Panika u Firmi.

Tri dana kasnije nestade i komentar sa Tadićevom beograd-je-evropa-beograd-je-svet-srbija-je-evropa-srbija-je-svet-a-vidi-što-sam-ja-lep-ti-mali-debeli-tamo-nazad-ne-zevaj stand-up comedy tačkom:



Tamo se briše, ali ne odmah, nego kad neko misli da niko neće primetiti.

Izgleda da je Velika Panika u Firm

Kako Firma radi, tako Firma prođe, uvek bilo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 05.10.2011

Re: Fajront.

maksa83
nogi su pali na tom Krletovom namenskom blogu. Ja sam nešto srao tamo, u istom thread-u ko i ti, pa me progutao mrak u roku od odma, nisam stigao ni pravopisne greške da ispravim. A kunem se da nije bilo ništa gore od tvog uobičajenog trćenja. Izgleda da je Velika Panika u Firmi.

Tri dana kasnije nestade i komentar sa Tadićevom beograd-je-evropa-beograd-je-svet-srbija-je-evropa-srbija-je-svet-a-vidi-što-sam-ja-lep-ti-mali-debeli-tamo-nazad-ne-zevaj stand-up comedy tačkom:



Tamo se briše, ali ne odmah, nego kad neko misli da niko neće primetiti.

Izgleda da je Velika Panika u Firm

Kako Firma radi, tako Firma prođe, uvek bilo.



Pazi, ja sam izmedju ostalog, upravo na tu temu prosvjedovao kod savetnika, ne naročito biranim rečima na račun onog ko je smislio nastup, kad me proguta mrak. Ban included, to mi nije niko uradio još od Budimca i one njegove iračke blogerke, ili beše mostova za 100 iljada evra (ko da mi ne znamo da za bilo koji kršten most treba 400 miliona evra, barem)

Ali nije da ne liči:
maksa83 maksa83 17:53 05.10.2011

Re: Fajront.

Pazi, ja sam izmedju ostalog, upravo na tu temu prosvjedovao kod savetnika, ne naročito biranim rečima na račun onog ko je smislio nastup,

To mora da je isti onaj ko je smislio ovaj nastup:


Milan Novković Milan Novković 18:34 05.10.2011

Re: Fajront.

To mora da je isti onaj ko je smislio ovaj nastup:

Ja mislim da su malo oladili poslednjih godinu dve

U vreme ovog skakanja Android nisu bili još ukapirali.

Iako, još ni danas nisu ukapirali ni frustraciju korisnika kojima pucaju osnovne stvari:

- Dobio ja za vikend svoj novi dev laptop, besprekoran Sony iz Z serije (onaj tanak, čudo prirode), Windows 7 i prvi mi posao da instaliram Dev Studio 2010.

Krenem u IE9, odem na msdn i, ...., neće da radi download, poruka tipa "pošaljite pismenu molbu MS boardu da vam objasne" (MS windows, MS browser, MS site).

Stavim Chrome i završim posao (ok, ora11g je tu da nam pomogne da ne dobijemo neku degenerativnu moždanu bolest zbog nedostatka razmišljanja, al tu smo utrenirani)
a_jovicic a_jovicic 03:19 06.10.2011

Re: Fajront. ... a ko nas je bio po ušima?

maksa83
Tri dana kasnije nestade i komentar sa Tadićevom beograd-je-evropa-beograd-je-svet-srbija-je-evropa-srbija-je-svet-a-vidi-što-sam-ja-lep-ti-mali-debeli-tamo-nazad-ne-zevaj stand-up comedy tačkom:

Tamo se briše, ali ne odmah, nego kad neko misli da niko neće primetiti.


Jes' vala ... i mene-me-nestade ... a samo napisah da sam bio u panici da li snevah da je ovaj klip bio pre par dana ali da kad videh freehand-ov komentar za "Novo lice MGM-a" (koji "greškom" nije obrisan) bi mi nekako lakše. Ih a ja mislio samo u državi druga Kobe "retuširali" fotografije iz prošlosti. No dobro ... biće da važi ona ... "Od laži je samo gore kad te u njoj i uhvate"


Izgleda da je Velika Panika u Firm

Kako Firma radi, tako Firma prođe, uvek bilo.

Nego može da bude još i gora situacija ... Kažu da je firma u gadnim problemima kad' menadžment počne da veruje u saopštenja za javnost sopstvene PR službe!
znik znik 05:02 04.10.2011

Promenite svest ljudi

Meni nije jasno kako ne shvatate da problem nije u huliganima koji bi da prave nerede i polupaju glave učesnicima parade - nego u ogromnoj većini stanovnika Srbije, koji nemaju razumevanje ni za LGBT ni za paradu. Čak je i ono "šta me briga šta rade među četiri zida" deklarativno.

Hipotetički, ako bi izašli na referendum sa pitanjima koja se tiču prava i zaštite LGBT populacije (pod "populacija" mislim na građane LGBT orjentacije), dobili bi nepovoljan odgovor na većinu pitanja. Mi možemo da se pozivamo na ustavom zagarantovana prava, ali taj ustav je na referendumu usvojen kao paket. Prošao bi i da je u njemu stajalo da se homoseksualcima uskraćuju sva građanska prava.

U jednoj takvoj situaciji, huligani su posledica - a ne uzrok problema. Problem je kako promeniti odnos većine stanovnika Srbije prema LGBT. Ako rešite taj problem, rešili ste i problem huligana.

Mnogi će se sada pozivati na evropske vrednosti, ispunjavanje standarda za evropske integracije i slično, ali mislim da se upravo to vezivanje za EU obija o glavu LGBT aktivistima. Svaki euroskeptik u Srbiji (a tokom ove krize u EU i na Kosovu niču kao pečurke posle kiše) automatski postaje protiv LGBT samo zato što je protiv EU.

Ja ne znam šta bi moglo da se uradi da se promeni ta slika o LGBT. Da se malo našalim, pošaljite delegaciju na administrativni prelaz prema Kosovu, razvijte tamo zastave duginih boja pa skandirajte "Kosovo je srce Srbije"... "Guzu dajem Kosovo ne dajem!". LGBT aktivisti se po prirodi bave drugim temama, ali ako su u SAD mogli da budu aktivni u Bušovoj kampanji - uključite malo maštu. Ili platite nekoga poput Krstića da vam radi marketing - pošto vam očigledno ne ide najbolje.

PS: Što se tiče Krstićevog komentara koji aludira na mogućnost da dogodine dođe do promena, bojim se da je u pravu.

looping looping 07:45 04.10.2011

Zalosno

Zalosno je to sto svaka vlast u Srbiji zeli da "pomaze" svojim gradjanima umesto da stvori (ili bar stvara) zdrav sistem u kome gradjanima pomoc nije potrebna.
tasadebeli tasadebeli 21:07 06.10.2011

Јел` се то оштри сечиво гиљотине?

Ау, човече! Па тек сада сам приметио потпис на овом блогу!!! Срочен је као потпис на некој пресуди за гиљотинирање у доба француске револуције!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana