Nostalgija| Politika| Reč i slika

Жили были

Tibor Jóna RSS / 07.10.2011. u 10:47

Sesti oktobar ostace u Srbiji dan koji nikada nije dosao.

Sesti je oktobar 2011. godine medjutim pokazao u kakvom provizorijumu i "make believe" drustvu zapravo zivmo.  Vest da je mozda najcuveniji eugenicar medju piscima i najcuveniji pisac medju eugenicarima dobitnik Nobelove nagrade mogla se sestog oktobra 2011. naci svuda od drustvenih mreza do kairona drzavne televizije.

Ova gerilska akcija Anonimous Serbia pokazala je svu povrsnost naseg drustva, a posebno onog dela koji bi trebalo da bude njegov najkriticniji deo - novinara i tzv. web aktivista. Akcija je pokazala da pucamo po svim savovima kao drustvo i da su povrsnost, zloba i lakomost na slavu uz otvoreni prezir spram istine prodrli u sve pore. Pokazalo je - recju - koliko smo truli.

Osnovna je pretraga - koja traje manje od 2 minuta - uz pomoc google-a, mogla da vam juce pomogne da otkrijete da se radi o nekoj nepodobstini. To nisu uradili ni B92, ni RTS ali ni Vecernje Novosti. Svako iz svog razloga - neko neodolevshi zarkoj zelji da seiri nad Eugenicarevim neistomisljenicima, nego po svaku cenu zeleci da bude prvi i aktuelan... Potreba da se bude aktuelan i da se iskezi u lice manje ili vise zamisljenom neprijatelju, da ne kazem Drugoj Srbiji - to jest lakomost i mrznja - ucinili su od ovih ljudi pajace.

Ispalo je, na primer, da RTS sa svojim milionskim budzetom nema mogucnost zaposli novinare ili urednike koji umeju da pokrenu google i provere jednu apsolutno dostupnu vest.

Isto se desilo i na drustvenim mrezama gde su armije "uticajnih web aktivista" prenosile kao omadjijane vest i stvarale zabunu. Kakofonija na webu je zapravo bila i najzabavnija. Jedan od glavnih motora ove trke bio je upravo kreiranje "uticaja" po svaku cenu - tj. opet lakomost. Ono sto je tuzno je sto ti ljudi, kao uticajni i upuceni u tajne interneta, prvi trebalo da upozore javnost da se radi o neistinitoj vesti, laznom sajtu i internet zameseteljstvu prve vrste. Prosto to im je struka, to najbolje znaju. Kao. Ali nisu.

Ovih dana u nas se odrzava se jos jedna u nizu web konferencija na kojoj ce biti urucene i nagrade za web uticajnost - sta god to u svojoj svojoj nemerljivosti bilo - Annonimous Serbia, vlasnik projekta decenije koji je jedno vreme trendovao (bio medju najpopularnijima) na celom Twitteru - nece (treba li reci naravno) dobiti nagradu sto ne znaci da je nece dobiti i ljudi koji su juce pronosili, uticajno, ovu novinarsku patku. I web aktivisti vole nagrade, ne samo Eugenicar.

Obicni twitterasi - ljubitelji Eugenicara - su otisli i dalje pa su imali potrebu da se izivljavaju nad ostalima uz salvu slavodobitnih komentara, trljanja na nos i kezenja. Sto je ok. Tako nam je kako nam je u drustvu. 

Misljenje je o Nobelu imala i SANU - institucija koja okuplja najvece umove nase zemlje i samog Eugenicara. Danas cujemo da ce da se tuze sa nekim zbog onog blama. Pominju Odeljenja za tehnoloski kriminal, Sud, tuzilastvo, 6. licku, CIA, BIA... Kako su se ovi umovi upecali to niko ne zna.

Svi pominju sve izuzev odgovornih u svojim institucijama za ovu blamazu. I to je ok. To je Srbija.

A vi, volite li 90te?



Komentari (27)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:07 07.10.2011

WEBOVANJE...


Vodje nacije – šake blata natopljene krvlju!

Peć je ognjište srpske duhovnosti.
Dedinje je krematorijum!

Hrvatima je bilo lakše!
Njihov Ćosić se bavio košarkom!

Gvožđe se kuje dok je vruće, a vođe dok je usijanih glava!

Vlast je na staklenim nogama.
Staklo je od TV ekrana!

Zašto smo toliko potonuli?
Režim nam je stao na muku.

Sve je veći jaz izmedju bogatih i siromašnih: pre je bio do Kipra, a sada čak do Kajmanskih ostrva!

Zrno po zrno - pogača, metak po metak – imetak, granata po granata –
dedinjska palata!

Zašto nam kroz istoriju sve ide Ćosićevski ćosavo, Crnčevićevski crno, Krestićevski kreštavo i Bećkovićevski blebećavo!?

Zašto stalno dobijamo keca iz istorije?
Zbog kruga dvojke!



aleksanadar aleksanadar 15:36 08.10.2011

Re: WEBOVANJE...

Zašto stalno dobijamo keca iz istorije?
Zbog kruga dvojke!


Мени је, међутим, остао у сећању један интервју Слободана Самарџића (бившег министра за Косово и експерта за европске односе и ЕУ), у којем се тврди да: "није важно шта мисли круг двојке".

Тиме се хтело рећи да је од другоразредне важности шта мисли онај малобројнији и образованији део нације, а да пресудну реч има (као што је ред) - "народ".

На то би Жика Павловић рекао...

loader loader 11:13 07.10.2011

Progutan dan

Sesti oktobar ostace u Srbiji dan koji nikada nije dosao.


Preskočen je ovde taj dan i odmah se otišlo na sedmi oktobar. Zato je sve poremećeno. Kalendar nam je ... kao zupčanici koji nisu baš nalegli jedan na drugog kako treba, jer je za malo, za taj jedan dan, pozicija naša u odnosu na zahtevani tok zbivanja pomerena.
Stoga, nikako da se vaspostavimo
dr.wagner dr.wagner 11:22 07.10.2011

A zašto ... ?

...dan

-Ne vidim nikakvu svrhu plasiranja te lažne vijesti ... , a ja zaista imam
razumjevanja za svašta ...

-I sada na kraju , taj koji je to izmislio ... je fora , bistar i pametan ...
.. , a ovi ostali koji su tu "vijest" (vjerujem u dobroj namjeri) poslali
dalje preko svojih medija ... su krivi za sve i glupi ....

-A siroti Dobrica ..., tužno je ako se možda ponadao ...

-Istina , teško je meni razumjeti neke vaše antagonizme ..., ali nije se
lijepo naslađivati sa tuđim neuspjehom ...


Wagner
vanja.t vanja.t 12:02 07.10.2011

Re: A zašto ... ?

-Istina , teško je meni razumjeti neke vaše antagonizme ..., ali nije se
lijepo naslađivati sa tuđim neuspjehom ...


veliki broj srba je rođen, odrastao i formirao se u okviru jugoslovenske nacije i komunističke partije. raspadom tog identiteta nisu mogli da prihvate nov, neki ih nazivaju i autošovinistima, greše. zbog jugoslavije ne vole srbiju, na kp se više ne lože, ali crkvu i dalje ne mogu da smisle. najviše mrze svoje bivše drugove, koji su izvršili tranziciju, kao recimo dobricu... čuveni drugosrbijanci
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:22 07.10.2011

Re: A zašto ... ?

vanja.t
-Istina , teško je meni razumjeti neke vaše antagonizme ..., ali nije se
lijepo naslađivati sa tuđim neuspjehom ...


veliki broj srba je rođen, odrastao i formirao se u okviru jugoslovenske nacije i komunističke partije. raspadom tog identiteta nisu mogli da prihvate nov, neki ih nazivaju i autošovinistima, greše. zbog jugoslavije ne vole srbiju, na kp se više ne lože, ali crkvu i dalje ne mogu da smisle. najviše mrze svoje bivše drugove, koji su izvršili tranziciju, kao recimo dobricu... čuveni drugosrbijanci

Nesrbijanci.

A ja i' zovem janičari. Od skora.
westvleteren westvleteren 13:52 07.10.2011

Re: A zašto ... ?

a ovi ostali koji su tu "vijest" (vjerujem u dobroj namjeri) poslali
dalje preko svojih medija ... su krivi za sve i glupi ....


Ovo je, u stvari, veliki šamar novinarima Srbije. Ja nisam video vest, video sam samo demant, ali verujem da bi mi prvi instinkt bio da proverim izvor informacije (možda i ne bi, lako je sada da se pravim pametan)
U svakom slučaju novinaru je u opisu posla da bude skeptičan i da proverava činjenice. Ovde je želja da se bude prvi i da se prenese senzacionalna vest nadvladala zdrav razum (dešavalo se to i ranije).
ivana23 ivana23 21:59 07.10.2011

Re: A zašto ... ?

westvleteren
Ovo je, u stvari, veliki šamar novinarima Srbije. Ja nisam video vest, video sam samo demant, ali verujem da bi mi prvi instinkt bio da proverim izvor informacije (možda i ne bi, lako je sada da se pravim pametan)
U svakom slučaju novinaru je u opisu posla da bude skeptičan i da proverava činjenice. Ovde je želja da se bude prvi i da se prenese senzacionalna vest nadvladala zdrav razum (dešavalo se to i ranije).


Zasto samo novnarima Srbije, mnogi svetski mediji su objavili tu vest...

11.48am: Woah! it looks as if the Nobel website has gazumped itself: go to the front of the Nobel prize for literature site, and they appear to have posted the name of the winner: Serbian author Dobrica Cosic.

The Guardian
mariopan mariopan 11:41 07.10.2011

..

Ne volim devedesete ali ne volim ni dvehiljade jedanaeste...dvanaeste...

Imam poverenja u mlade pametne ljude. Njihova je budućnost, oni treba da je prave po svojoj meri i pameti, pa zašto to ne rade?

Osim što svoju pamet i mladost troše da se sprdaju sa našom zajedničkom nesrećom, zašto ne urade nešto pametno da nam ovaj kokošinjac od države srede, počiste, učvrste labave daske? Pa njihova mladost prolazi u svemu tome haosu, ne moja, moja je prošla odavno.

Rado bih im pomogla koliko mogu ali nije moje da vodim nego da sledim.

Na blogu kod Novkovića napišem da mi je sve to zaličilo na lov na lisice, gde elita pokazuje svoje lepo odelo, svoju inetelktualnu i svaku drugu nadmoć, i vija "lisice" koje su možda krale kokoške, a ne pada im napamet da naprave bolji kokošinjac?

Možda njima uopšte nije cilj da "kokošinjac" bude siguran i dobar ( za sve nas) njima je cilj da pokažu svoje novo i lepo odelo, (svoju intelektualnu nadmoć) ?

Porazno za sve nas.

Onda nije čudo što takozvana "elita" koja je sama sebe tako prozvala ima prednost u svemu. Pa iako ne ume vest da nađe, proveri i objavi, ona ima moć dok ovi drugi, iako znaju kako treba i zašto treba, tu moć prepupštaju dobrovoljno, tako im je valjda lakše?

U nedostatku ozbiljnijeg otpora, ta "elita" je zauzela prostor koji bi trebalo da zauzimaju oni što sede kod kuće za kompom, i ponekad pokažu svoje "novo lepo odelo". Ok, može i tako, ali ne očekujem da nam budućnost bude bolja od prošlosti, nema ko da je menja i pravi boljom.
sonja.m sonja.m 16:59 07.10.2011

Re: ..

mariopan
Ne volim devedesete ali ne volim ni dvehiljade jedanaeste...dvanaeste...

Imam poverenja u mlade pametne ljude. Njihova je budućnost, oni treba da je prave po svojoj meri i pameti, pa zašto to ne rade?

Osim što svoju pamet i mladost troše da se sprdaju sa našom zajedničkom nesrećom, zašto ne urade nešto pametno da nam ovaj kokošinjac od države srede, počiste, učvrste labave daske? Pa njihova mladost prolazi u svemu tome haosu, ne moja, moja je prošla odavno.

Rado bih im pomogla koliko mogu ali nije moje da vodim nego da sledim.

Na blogu kod Novkovića napišem da mi je sve to zaličilo na lov na lisice, gde elita pokazuje svoje lepo odelo, svoju inetelktualnu i svaku drugu nadmoć, i vija "lisice" koje su možda krale kokoške, a ne pada im napamet da naprave bolji kokošinjac?

Možda njima uopšte nije cilj da "kokošinjac" bude siguran i dobar ( za sve nas) njima je cilj da pokažu svoje novo i lepo odelo, (svoju intelektualnu nadmoć) ?

Porazno za sve nas.

Onda nije čudo što takozvana "elita" koja je sama sebe tako prozvala ima prednost u svemu. Pa iako ne ume vest da nađe, proveri i objavi, ona ima moć dok ovi drugi, iako znaju kako treba i zašto treba, tu moć prepupštaju dobrovoljno, tako im je valjda lakše?

U nedostatku ozbiljnijeg otpora, ta "elita" je zauzela prostor koji bi trebalo da zauzimaju oni što sede kod kuće za kompom, i ponekad pokažu svoje "novo lepo odelo". Ok, može i tako, ali ne očekujem da nam budućnost bude bolja od prošlosti, nema ko da je menja i pravi boljom.


Mariopan, daj boze da uskoro imas koga da sledis!
A, mozda, i da budes lider, pa ce onda mladi i svi ostali, imati koga da slede.
Svako pominjanje otpora shvatam kao seme koje treba samo zakopati u nasu
plodnu zemlju.
Ok, ovo je pesnicki receno, ali je moguce i ostvarivo.



mariopan mariopan 19:40 07.10.2011

Re: ..


Mariopan, daj boze da uskoro imas koga da sledis!
A, mozda, i da budes lider, pa ce onda mladi i svi ostali, imati koga da slede.
Svako pominjanje otpora shvatam kao seme koje treba samo zakopati u nasu
plodnu zemlju.
Ok, ovo je pesnicki receno, ali je moguce i ostvarivo.



Sve očekujem da ti mladi ljudi (bilo ko od njih) krenu sa nekim idejama, sa nekom mladom strankom, obrazovanih, poštenih, nekompromitovanih, koja će znati kako treba da radi pa da nešto bolje napravimo od ovoga što imamo? Za podršku ne treba da brinu, samo neka već nešto konkretno i urade. Nemamo vremena više, nekome prolaze najlepše godine upravo sada.

Hvala Sonja
sonja.m sonja.m 09:44 08.10.2011

Re: ..

mariopan

Mariopan, daj boze da uskoro imas koga da sledis!
A, mozda, i da budes lider, pa ce onda mladi i svi ostali, imati koga da slede.
Svako pominjanje otpora shvatam kao seme koje treba samo zakopati u nasu
plodnu zemlju.
Ok, ovo je pesnicki receno, ali je moguce i ostvarivo.



Sve očekujem da ti mladi ljudi (bilo ko od njih) krenu sa nekim idejama, sa nekom mladom strankom, obrazovanih, poštenih, nekompromitovanih, koja će znati kako treba da radi pa da nešto bolje napravimo od ovoga što imamo? Za podršku ne treba da brinu, samo neka već nešto konkretno i urade. Nemamo vremena više, nekome prolaze najlepše godine upravo sada.

Hvala Sonja



fantomatsicna fantomatsicna 09:59 09.10.2011

Re: ..

Imam poverenja u mlade pametne ljude. Njihova je budućnost, oni treba da je prave po svojoj meri i pameti, pa zašto to ne rade?

Odlicno pitanje..nadam se da ce se mladi oglasiti
aleksanadar aleksanadar 10:28 09.10.2011

Re: ..

Imam poverenja u mlade pametne ljude. Njihova je budućnost, oni treba da je prave po svojoj meri i pameti, pa zašto to ne rade?

Osim što svoju pamet i mladost troše da se sprdaju sa našom zajedničkom nesrećom, zašto ne urade nešto pametno da nam ovaj kokošinjac od države srede, počiste, učvrste labave daske?


Ако је "наша заједничка несрећа" - велика штеточина и несуђени добитник велике књижевне награде - слажем се. А та штеточина заслужује да се са њим спрдају.

Што се тиче младих - за њих у Србији нема места. Старима не пада на памет да им тако нешто приуште.

Зато млади - уместо да воде борбу са ветрењачама - одлазе...

Шта им се може замерити?

angie01 angie01 11:25 09.10.2011

Re: ..

Ако је "наша заједничка несрећа" - велика штеточина и несуђени добитник велике књижевне награде - слажем се. А та штеточина заслужује да се са њим спрдају.Што се тиче младих - за њих у Србији нема места. Старима не пада на памет да им тако нешто приуште.
Зато млади - уместо да воде борбу са ветрењачама - одлазе...Шта им се може замерити?


!!!!!!!!!!!
mariopan mariopan 19:41 09.10.2011

Re: ..

aleksanadar
Imam poverenja u mlade pametne ljude. Njihova je budućnost, oni treba da je prave po svojoj meri i pameti, pa zašto to ne rade?

Osim što svoju pamet i mladost troše da se sprdaju sa našom zajedničkom nesrećom, zašto ne urade nešto pametno da nam ovaj kokošinjac od države srede, počiste, učvrste labave daske?


Ако је "наша заједничка несрећа" - велика штеточина и несуђени добитник велике књижевне награде - слажем се. А та штеточина заслужује да се са њим спрдају.

Што се тиче младих - за њих у Србији нема места. Старима не пада на памет да им тако нешто приуште.

Зато млади - уместо да воде борбу са ветрењачама - одлазе...

Шта им се може замерити?


OK, sprdaj se ko ti brani, ali to ti neće napraviti bolju zemlju dok ne zasučeš rukave i ne ustaneš od kompa, pa kreneš sam da je praviš. Pa pozoveš još par drugara, može i sa bloga, javiš svima da si rešio da razjuriš bandu i da napraviš nešto od ove zemlje.....e onda ja pozovem moje penzionere (koje ti ovde optužuješ da ti nešto ne bi dali) pa dođemo da te podržimo i mi. Možemo bar letke da ubacijemo u sandučiće ?

Jer, verovao ili ne, svi stariji su nečiji roditelji i ne žele da im deca odlaze od kuće daleko da bi imali normalan život, više bi voleli da taj normalan život imamo svi mi - ovde.

Pa javi kada budeš spreman a ja jesam uvek na raspolaganju za svaku podršku, pomoć u skladu sa mojom snagom i mogućnostima

Stalno osvrtanje unazad nije nam donelo ni kratkoročno olakšanje, niti je rešilo bilo koji naš problem. Da li ti je danas bolje nego juče u bilo kom smislu ? Da li danas posle sprdanja bolje živiš nego juče, pa koliko god da si se opravdano sprdao sa bilo kim (čim) ?
aleksanadar aleksanadar 10:38 10.10.2011

Re: ..

OK, sprdaj se ko ti brani, ali to ti neće napraviti bolju zemlju dok ne zasučeš rukave i ne ustaneš od kompa, pa kreneš sam da je praviš.


Хоћеш да говорим лично, у своје име? А ко каже да ја нисам "засукао рукаве"?

Знаш, одгајати двоје деце у ова тешка, несигурна времена, није лако... Ето, то је мој допринос овој држави, мера мог патриотизма.

javiš svima da si rešio da razjuriš bandu i da napraviš nešto od ove zemlje...


Немам никакве намере да "разјурим банду".

Борио сам се, својевремено, против оне банде, арчио ђонове и време... а против ове се нећу борити. Поготиву што су се она и ова банда удружиле и формирале велику, општенародну коалицију, на велико задовољство у увесељеније свих нас.

Пошто је банда повелика, а ја сам самцит, посветићу се гајењу ружа. (Надајући се да ће се бандити међусобно поубијати.)

svi stariji su nečiji roditelji i ne žele da im deca odlaze od kuće daleko da bi imali normalan život...


Како ко. Има старих родитеља који желе својој деци све најбоље - овде или било где.

А још су стари Римљани говорили овако: Ubi bene, ibi patria ("где је добро тамо је домовина" ).

Stalno osvrtanje unazad nije nam donelo ni kratkoročno olakšanje, niti je rešilo bilo koji naš problem.


Није наш проблем "освртање уназад", већ извесни континуитет управо са том "прошлом", увелико превазиђеном и ретроградном политиком.

Чије је оличење један академик са Дедиња, аутор романа "Далеко је сунце" и један од путника на броду "Галеб".

mariopan mariopan 10:59 10.10.2011

Re: ..


Знаш, одгајати двоје деце у ова тешка, економски несигурна времена, није лако... Ето, то је мој допринос овој држави, мера мог патриотизма.


Svi smo odgajali decu i u neka teža vremena (ne povratilo se) ali smo to radili sebe radi ne države radi.
Немам никакве намере да "разјурим банду".

Ja imam, čekam to vreme i ima da ih skidamo, na izborima naravno.
Пошто је банда повелика, а ја сам самцит, посветићу се гајењу ружа. (Надајући се да ће се бандити међусобно поубијати.)

Podržavam, obožavam ruže, ja ću moje da ostavim na čas da obavim građansku dužnost, skinemo ako možemo ovu bandu, pa onda opet ruže?
Како ко. Има старих родитеља који желе својој деци све најбоље - овде или било где.

Naravno, i ja želim i tebi i mojoj deci sve najbolje iako oni nisu ovde. Tačno je da je domovina tamo gde ti je dobro i našli su to mesto, što ne znači da treba ovu domovinu da predamo razbojnicima bez borbe?

Није наш проблем "освртање уназад", већ извесни континуитет управо са том "прошлом", увелико превазиђеном и ретроградном политиком.

Pa mi ga i održavamo (kontinuitet) tako što se osvrćemo unazad, što ne ostavljamo prošlost tamo gde joj je mesto - u istoriji. Vućemo je za nama, kao kamen oko vrata, ne da nam da se izvučemo. Kada je mi pustimo i ona će pustiti nas. Kada počnemo da radimo na našoj sadašnjosti i budućnosti ona će početi i da nam se dešva. Dok se osvrćemo unazad, dok se oko prošlih stvari gložimo, nemamo ni snage ni vremena da uradimo nešto bolje od onoga što imamo sada i ovde.

Ne vidim da se mi ne slažemo u mišljenju oko uzroka i posledica, samo imamo različito viđenje leka za sadašnju boljku.
Pozdravljam te
aleksanadar aleksanadar 12:07 10.10.2011

Re: ..

Svi smo odgajali decu i u neka teža vremena (ne povratilo se) ali smo to radili sebe radi ne države radi.


Наравно, и ја то радим "себе ради", као што кажеш, а понајвише деце ради.

Али, та деца иду у српску школу, у којој уче српски језик, а једнога дана ће бити грађани ове државе... Држава Србија би требало на то да мисли, док још има времена.


Ja imam, čekam to vreme i ima da ih skidamo, na izborima naravno.


На изборима?

Не верујем да избори ишта мењају, да ће променити.

Колега Микеле дели мој став.

Pa mi ga i održavamo (kontinuitet) tako što se osvrćemo unazad, što ne ostavljamo prošlost tamo gde joj je mesto - u istoriji. Vućemo je za nama, kao kamen oko vrata, ne da nam da se izvučemo. Kada je mi pustimo i ona će pustiti nas.


Са овим се слажем, апсолутно!

Међутим: пустили бисмо ми академика, али неће он нас.


И ја тебе поздрављам!
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 12:53 07.10.2011

Prigodno obeležen 6. oktobar

To je svakako bila odlična akcija. Za šaku švedskih kruna i mnogo dobrog planiranja uspeli su da prenesu svoju poruku celoj srpskoj medijskoj sceni i dobrom delu međunarodne javnosti.

Pritom, vest je počela da se širi Internetom tek kad je objavljena na zvaničnim portalima i u informativnim emisijama "tradicionalnih medija" koji, jel' da, proveravaju svoje izvore. Međutim, umesto da su se isprsili za jedan međunarodni telefonski poziv i pozvali Švedsku akademiju nauka, oni su poverovali navodnom saopštenju SANU. Do sad bi trebalo da su naučili - čak i da je to bilo pravo saopštenje SANU, ne bi mu trebalo verovati.

Ljudi koji su ovu vest delili i o njoj diskutovali na Tviteru, to su uglavnom činili sa svešću da se radi o senzaciji. Neki su bili manje neki više skeptični, a nekima je odmah bilo očigledno da se radi o prevari. Međutim i jedni i drugi i treći su tu vest delili i komentarisali na Internetu, stvarajući dodatni medijski hajp. Time se na grudvu bačenu tradicionalnim medijima u vidu saopštenja SANU dodavalo dovoljno materijala, neverice, iščekivanja, negodovanja i smeha, da inicijalna informacija preraste u lavinu.

Upravo na ovakvo ponašanje su i računali anonimni organizatori akcije. A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom zbog svoje istorije "bliskosti namračnijim i najopasnijim pseudodemokratskim krugovima u Srbiji novog veka".

Zato se i slažem sa tvojom procenom da bi oni trebalo da budu proglašeni najuticajnijim ljudima na vebu.
bluestar bluestar 14:06 07.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

Srecko Sekeljic
A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom



daj, malisa, previse si ti zelen da bi mogao pricati o liku i delu dobrice cosica. kakav god da je, za vaseg drugosrbijansko- pescanickog idola Srdzu, je moralna vertikala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 07.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

bluestar
Srecko Sekeljic
A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom



daj, malisa, previse si ti zelen da bi mogao pricati o liku i delu dobrice cosica. kakav god da je, za vaseg drugosrbijansko- pescanickog idola Srdzu, je moralna vertikala.


Iskusni Čiča, šta ti dodje to "moralna vertikala"?. Primetio sam da voliš da je zabijaš ljudima po blogu, ali ne kapiram značenje. Šta ću, mlad, zelen...



sonja.m sonja.m 17:06 07.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

srdjan.pajic
bluestar
Srecko Sekeljic
A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom



daj, malisa, previse si ti zelen da bi mogao pricati o liku i delu dobrice cosica. kakav god da je, za vaseg drugosrbijansko- pescanickog idola Srdzu, je moralna vertikala.


Iskusni Čiča, šta ti dodje to "moralna vertikala"?. Primetio sam da voliš da je zabijaš ljudima po blogu, ali ne kapiram značenje. Šta ću, mlad, zelen...

Dopada mi se tvoj odgovor plavoj zvezdi, koji se obratio kolegi blogeru pez trunke postovanja.Covek misli da sto je arogantniji to je pametniji,vazniji, cenjeniji itd


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:45 07.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

sonja.m
srdjan.pajic
bluestar
Srecko Sekeljic
A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom



daj, malisa, previse si ti zelen da bi mogao pricati o liku i delu dobrice cosica. kakav god da je, za vaseg drugosrbijansko- pescanickog idola Srdzu, je moralna vertikala.


Iskusni Čiča, šta ti dodje to "moralna vertikala"?. Primetio sam da voliš da je zabijaš ljudima po blogu, ali ne kapiram značenje. Šta ću, mlad, zelen...

Dopada mi se tvoj odgovor plavoj zvezdi, koji se obratio kolegi blogeru pez trunke postovanja.Covek misli da sto je arogantniji to je pametniji,vazniji, cenjeniji itd




Uf, Sonja, ja sigurno nisam medju prvima na blogu koji zaslužuju ovakve pohvale.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 20:45 07.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

sonja.m
srdjan.pajic
sonja.m
srdjan.pajic
bluestar
Srecko Sekeljic
A lik i delo Dobrice Ćosića ostali su razgolićeni pred najširom domaćom publikom



daj, malisa, previse si ti zelen da bi mogao pricati o liku i delu dobrice cosica. kakav god da je, za vaseg drugosrbijansko- pescanickog idola Srdzu, je moralna vertikala.


Iskusni Čiča, šta ti dodje to "moralna vertikala"?. Primetio sam da voliš da je zabijaš ljudima po blogu, ali ne kapiram značenje. Šta ću, mlad, zelen...

Dopada mi se tvoj odgovor plavoj zvezdi, koji se obratio kolegi blogeru pez trunke postovanja.Covek misli da sto je arogantniji to je pametniji,vazniji, cenjeniji itd




Uf, Sonja, ja sigurno nisam medju prvima na blogu koji zaslužuju ovakve pohvale.


Uostalom, ako smo već bili primorani da čitamo njegove knjige u školi, da gledamo njegove govore na TV-u i da živimo sa posledicama njegove političke karijere, onda smo pozvani i da iznosimo svoje mišljenje o njemu
vishnja92 vishnja92 07:50 08.10.2011

Re: Prigodno obeležen 6. oktobar

Pritom, vest je počela da se širi Internetom tek kad je objavljena na zvaničnim portalima i u informativnim emisijama "tradicionalnih medija" koji, jel' da, proveravaju svoje izvore.

jok. sat vremena je net brujao o tome, pa su ovi zvanicni samo prepisali (kad se vec znalo da je hoax).
pa ne mislis valjda da oni bunare po sajtovima u potrazi za vescu? novinarima vesti dolaze same (i pogresne)
outcast outcast 23:13 08.10.2011

Blam!

Samo mi jedna rec pada na pamet: blam. Ali nije tako jednostavno. Taj "blam" nije jednostavan blam. To je jedan kompleksan blam. Kao prvo: blam je za novinara da ne proveri svoj izvor informacija. Ali nije samo to. To "neproveravanje" ima dublje uzroke. Uzroci su u metodu kako je cela jedna generacija vaspitana. Vaspitana da veruje u magove, vraceve i nemoguce stvari, da veruje da su Srbi nepobedivi ( sorry I have to laugh here...), da veruje da ce se jednom desiti nesto sto ce ispraviti istorijsku nepravdu ( i ovde bih se nasmejala da nije tuzno...), da jedan DC zasluzuje da bude u Panteonu najboljih pisaca...Taj neko ( ili neki, verovatno ih je bilo vise, jer se radi o mnogim medijima ) ko je doneo odluku da ovu vest pusti u etar bi trebalo stvarno da sa sakrije u misiju rupu i nikada iz nje ne izadje. Ali to se nece desiti. Evo javljaju se sada oni koji opravdavaju ovaj zlocin nad informacijom: kazu i strani mediji su preneli... Sio mi ga Djura. Ni jedan drzavni medij bilo gde nego u Srbiji nije preneo ovu vest ( rekla bih budalastinu, ali cu se uzdrzati ). Uzasi propasti Srbije neprestano traju. Meni je bolno da posmatram...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana