Gost autor| Gradjanske inicijative| Ljudska prava

Zašto sam postao vo

Nebojsa Krstic RSS / 25.01.2012. u 21:54

Kao svoj skromni doprinos širenju umetničkih sloboda prenosim istorijski proglas ingenioznog pisca Stanoja Ćebića koji je ranih osamdesetih godina prošlog veka objavljen u masterpiece romanu “Zašto sam postao vo”.

ISTORIJSKI PROGLAS

Na osnovu člana 1. MOJE PROPASTI, i tačke 1. društvene sramote, donosim sledeći istorijski

PROGLAS

 

1. Proglašavam sebe, Stanoja Ćebića, metalostrugara, ZA VOLA BROJ JEDAN. Na taj način se uključujem u životinjsko carstvo — povećavajući ga.

2. Promenom svog društvenog statusa menjam i ime. VO iz tacke 1. zvaće se MlLONJA, i treba da pase kao i ostala rogata i repata stoka.

3. Vidljivi rep i rogove izradiće mi plastična industrija, dobrovoljno, u čast prvog VOLA sveta. Inače, već imam rogove i rep, koje mi je napravila društvena zajednica u svojim međuljudskim odnosima.

4. Razgovor ću voditi putem rikanja.

5. Stan i boravak biće mi šume, pašnjaci, proplanci i parkovi širom zemlje — kao i do sada.

6. Kao VO biću skupiji, povećaću stočni fond, pa će me razni direktori, šefovi, poslovođe i drugi, valjda više ceniti.

OBRAZLOŽENJE

Dvadeset godina sam kao radnik pokušavao da nađem svoje pravo mesto u ovom društvu, ali nisam uspeo, jer:

— Bio sam kriv što sam kritikovao nepravilnosti.

— Bio sam kriv što sam tražio pristojnu mašinu —strug.

— Bio sam kriv što sam tražio higijensko-tehničku zaštitu.

— Bio sam kriv što sam tražio da radim na bazi svesti — bez norme.

— Bio sam kriv što sam tražio da mi se negde da sobica.

— Bio sam kriv što sam sanjao (napisao) socijainu himnu ,,San letnje noći", i dobio sam za to šezdeset dana zatvora od valjevskih mudraca. Bravo!

— Bio sam kriv što sam u Valjevu dobio zatvor za ,,San letnje noći", a u Beogradu nisam, pa pitam: da li su Beograd i Valjevo u istoj državi?

— Bio sam kriv što sam godine 1978. dobio trovanje hranom u valjevskom zatvoru, gde umalo nisam umro, a čuvari nisu zvali lekara.

— Bio sam kriv što sam tražio jeftiniju ishranu, prema plati.

— Bio sam kriv što sam u 155 preduzeća SFRJ tražio uslove rada i života dostojne radnika. Dobio sam za to zatvor 90 puta.

— Bio sam kriv što sam hteo da upravljam fabrikom i državom verujuci istrajno da su mi to Marks i Lenjin ostavili u nasledstvo.

— Bio sam kriv što sam rekao da sam marksista. Dobio sam teške batine i 20 dana zatvora: stanica milicije Savski venac Beograd.

— Bio sam kriv što sam išao peške od Valjeva do Seče Reke: jedan dan zatvora u Kosjeriću, užički region.

— Bio sam kriv što je predsednik SAD Džerald Ford, dolazio u Beograd. Dobio sam 6 dana zatvora — iako nisam ni sanjao o tome da ga ubijem.

— Bio sam kriv što je drug Brežnjev došao u Beograd, 15. novembra 1976. godine. Dobih 7 dana zatvora. Tačno toliko koliko je Bogu bilo potrebno da stvori svet.

— Bio sam kriv što sam napisao knjigu. Dobio sam 15 dana zatvora.

— Bio sam kriv što sam predao miliciji dva provalnika sa pola miliona starih dinara i dobio sam 15 dana zatvora od sudije Čokova, kao nagradu od države. Ne znam da li je živ?

— Bio sam kriv što sam se rukovao sa jednim visokim funkcionerom pre velikog Munjasa i sutradan sam bio zatvoren: jedan dan šumadijskog zatvora, Smederevska Palanka.

— Bio sam kriv što sam povisio ton u sindikatu, u Kragujevcu, i dobio sam za to 15 dana zatvora od zaštitnika radničke klase. Nazdravlje štićenico!

— Bio sam kriv što sam legao na klupu u parku Tivoli u Ljubljani: dobio 10 dana zatvora, sedam izdržao, osmi dan pobegao u Valjevo. Resto izdrzao u Valjevu.

— Bio sam kriv što sam pisao drugu Titu da mi posalje ,,fiću"da bih se mogao oženiti. Jedan neuniformisani dao mi je četiri božije zapovesti koje ja, kao marksista, ne prihvatam.

— Bio sam kriv što sam na Zapadu ,,crven", a u zemiji ,,crn", i nigde mi mesta nema iako sam pravi prijatelj pozitivnog i miroljubivog čovečanstva.

— Bio sam kriv što sam došao u Zrenjanin i bio sam pod stepenicama u zatvoru. Onda curik za Valjevo i umalo ne dobih aps — spasi me daktilografkinja sudijina. Hvala ti mila sestro!

— Bio sam kriv što sam se žalio U Tantu, iako Ujedinjene nacije nisu formirane radi orangutana sa Sumatre, no radi ljudi u okviru države.

— Bio sam kriv što sam lično video da je za moje nevolje bio drugi kriv.

— Bio sam kriv što sam tražio dva vojnika, naoružana do zuba da mi obezbede građansku slobodu.

— Bio sam kriv što sam podneo Vrhovnom sudu Jugoslavije tužbu dugačku metar i po u kojoj sam tužio 150 preduzeća, miliciju i sve ono što je stalo na moj radnički put. Sekretar Vrhovnog suda me je drsko isterao napolje.

— Bio sam kriv što sam pardonirao na hiljade devojaka i slobodnih žena. Odbilo me njih 99 odsto, pokazujući slavni ženski rečnik: ,,Marš, svinjo, barabo, budalo. Pogledaj se kakav si" A obraćao sam se po najsavremenijem bontonu svoga doba.

— Bio sam kriv što sam pisao zoološkom društvu tražeći da me prime u kavez i tvrdeći da kao nezaposlen manje jedem od slona, da bi se prihod povećao mojim boravkom, da bi moje prisustvo bilo na ekonomskoj bazi, a svi smo za ekonomsku bazu, Nisam ni do danas dobio ni odgovor ni poziv.

— Bio sam kriv što sam pisao hipodromu da mi omogući venčanje sa kobilom i do danas nisam dobio odgovor. Znači ne može moja ljubav ni kod kobile.

— Bio sam kriv što sam tražio od Zavoda za osiguranje i reosiguranje da zaštiti moju gnađansku slobodu koju gubim kad god to milicioner zaželi.

— Bio sam kriv što sam prihvatio Marksa za učitelja, kao radnik, pa danas ne smem reći ko mi je učitelj.

— Bio sam kriv što sam došao peške od Smedereva do Rakovice i dobio sam dan zatovra. Stanica milicije Čukarica.

— Bio sam kriv što sam rekao da novi Ustav polazi od građanina, a ne od države. Bio sam poslan kod psihijatra. ,,Zmaj", Zemun.

— Bio sam kriv što sam se podvukao pod kupe brzog voza i milicioner mi komandova: ,,U ime naroda, ruke u vis!" A ja sam bio toliko knap da nisam mogao ni prstom da mrdnem.

— Bio sam kriv što sam tražio posao u SR Hrvatskoj i major milicije me pitao šta ću ja u Hrvatskoj, ko će meni dati posao u Hrvatskoj. Ja sam mu odgovorio da je to sve rešeno 29. novembra 1943. godhe, i zamalo ne dobih zatvor. Slavonski Brod.

— Bio sam kriv što sam u Skupštini opštine Bihać tražio novac za kilo hleba. Sekretar opštine mi je rekao: ,,Ko vam je dao to pravo da dođete u Bihać? " Odgovorio sam da ne odlučuje on gde ću ja ići. On je onda zapretio milicijom, a ja sam morao napustiti Bihać gladan kao pas. Jebo ćaću u Bihaću!

— Bio sam kriv što je Draža Marković došao u Valjevo 12.9.1971.g. na otkrivanje spomenika narodnom heroju Dragojlu Dudiću, pa sam dobio 6 sati zatvora, gde mi nisu dali ni u WC da izađem.

— Bio sam kriv što sam se kretao po zakonu fizike, Ustavu i pisanom zakonu, i dobio sam 90 puta zatvor u 7 džava, od toga 80 odsto u svojoj rođenoj zemlji, a ni mrava nisam zgazio.

— Bio sam kriv što sam za bogatim Beograđanima stigao u Makarsku, avgusta 1972. godine, da se makar jedared okupam na plavom Jadranu, pored socijalističkih bogataša. Uhapsiše me na autobuskoj stanici, upitaše šta ću ja u Makarskoj, što ne idem u svoju opštinu? Rekoh im da je moja

opština gde god dođem i da je Jadran moj, kao i njihov. Oni to ne priznadoše već mi narediše da se gubim. U inat njima otišao sam na plažu i pošteno se okupao. Čudnovato, ali voda nije imala isto mišljenje, kao ovi iz SUP-a, ona me je blago i gostoljubivo primila i rashladila.

— Bio sam kriv što sam odseo u radničkom hotelu ,,Soko" u Mostaru: portir me je pustio, zaključao me spolja, i taman sam mislio da ću se lepo odmoriti, a on pozvao SUP, pa na vrata tup. Ovo je dokaz da sve što je besplatno malom čoveku mora da presedne do balčaka.

— Bio sam kriv što sam svratio u restoran ,,Zagreb" u Beogradu da se u stojećem stavu malo ogrejem. Ne potraja dugo dođoše supovci, odvedoše me kod sudije za prekršaje a on me pusti kad mu rekoh da sam ipak čovek, a ne cepanica.

— Bio sam kriv što sam na jednoj krivini prišao plavuši i pitao je da li mene čeka. Ona mi je odgovorila: "Đubre jedno, pogledaj se kako izgledaš." Ja joj rekoh da sam stvaralac materijalne baze, to jest radnik. Ona ode plazeći na mene jezik, a verujem da će, kad sretne prvog lepo obučenog strpati taj jezik u njegova usta. Ipak, odelo čini čoveka.

— Bio sam kriv što sam rekao da su radnici vlast, pa sada vlast hapsi vlast.

— Bio sam kriv što nisam rekao za svaki udarac hvala kada su me tukli u stanici milicije Nemila, kod Zenice, i morao sam da kažem hvala posle svakog udarca primljenog. Dakle, u Nemili se zbilo nemilo i neviđeno čudo od marksističke milicije. Nazdravlje!

— Bio sam kriv što prihvatih poziv za širenje marksizma i napravih crvenu lentu i na njoj slike Marksove. Supovci, čim ovo videše, uhapsiše me i zajedno sa Marksom u zatvor. Njega mi uzeše i baciše na đubre,a ja odležah jedno vreme u zatvoru. Eto, doživeh da i Marksa vidim u zatvoru zajedno sa mnom — kuku!

— Bio sam kriv što sam verovao personalcima u zelezari u Nikšiću. Govoriše mi da dođem sutra i tako četiri dana me zavitlavahu. Izađem četvrtog dana iz zgrade i počnem da vičem: Dole birokratija, tehnokratija i ostala bratija" Ljudi poskakaše na prozore i gledaju čoveka kako od muke urla. Miliciju nisu zvali. Hvala vam, braćo Crnogorci!

— Bio sam kriv što sam ušao u jednu kancelariju opštine Stari grad u Beogradu. Stanem na vrata i nazovem im dobar dan, ali niko da odgovori. Stojim ja i niko da me pogleda, stojim deset minute, a oni nešto čavrljaju bez veze. Onda ja viknem koliko me grlo nosi, a birokratija poskaka na noge. Njima ce, izgleda, jedino neka grmljavina doći glave.

— Bio sam kriv što sam pokušao da se zalim visokim rukovodiocima, ali nikako da dođem do njih, treba da prođeš hiljadu barijera dok ih lično vidiš. Što narod kaže: ,,Dok dođeš do boga ubiše te sveci. I taman sam dobio obećanje da će me jedan ,,visoki" primiti za deset dana, kad čitam u novinama: on ,,zglajzo" zbog nedostatka samokritike. Mozda sam mu bio taličan.

— Bio sam kriv što sam 80 Marksovih fotografija izlepio i zašio na zimski kaput. Čim su to videli supovci me zatvoriše zajedno sa Marksom. Po hitnom postupku sudija mi odreza 10 dana, ali kaznu nisam izdrđao jer se nađe jedan pametan čovek, pa reče: nezgodno je ljudi, da Marks ide u zatvor. Ima u ovoj zemlji i pametnih ljudi.

— Bio sam kriv što sam prodavao svoju glavu za tri miliona starih dinara, kako bih sakupio pare za štampanje ove knjige. Pomoćnik komandira milicije Stari grad u Beogradu saopšti mi da će me živa odrati ako još jednom budem oglasio da prodajem glavu. Rekoh mu neka odere kožu Todoroviću i Vračariću, koji proneveriše one silne milijarde. Ali Todoroviću i Vračariću neće faliti ni dlaka sa glave, jer nisu baš sami pokrali te grdne milijarde. A mene što sam oglasio da prodajem sopstvenu glavu, zatvoriše 12 dana. Šta bi mi tek uradili da sam napisao da prodajem glavu komandira milicije u Beogradu —Starom gradu.

— Bio sam kriv što sam u vreme druge konferencije SKJ prošao pored zgrade Savezne skupštine sa prišivenim slikama Marksa. Umalo me ne uhapsiše, ali mi komandir obezbeđenja reča da se i ja i Marks tornjamo u... Iz učtivosti ne mogu da kažem gde.

— Bio sam kriv zbog jedne diskusije s milicionerom. Nosim ja Marksove slike na kaputu, a prilazi mi čuvar reda i pita: ,,Koja ti je to bradata budala? " Kažem da to nije budala, to je Marks, moj i tvoj učitelj. On će meni: ,,Ma kakav Marks, taj je pre neki dan bio uhapšen kod nas." Svašta na ovom svetu, pomislih i krenuh dalje — u ćeliju zatvora, Ulica 29. novembra 107.

— Bio sam kriv u raznim prilikama što sam u restoranima uzimao otpatke (ostatke) tuđih obeda. U restoranu ,,Savski most" obavezno triput moram da lanem kao pas (AV,AV,AV) da bi mi radnica koja toči piće dozvolila da oližem tanjire. To se zove solidarnost radničke klase.

— Bio sam kriv što sam 1. maja 1973. godine, u ekspres-restoranu ,,Bitolj", uzeo preostalu koricu hleba. Poslovođa me napao sa celokupnim personalom, i tako mi presede praznik radničke klase.

— Bio sam kriv što sam svratio u restoran ,,Putnik" kod železničke stanice u Beogradu, sa stola dohvatio parče hleba koje je iza gosta preostalo, a plaćeno je. Poslovođa Stole, me sa leda napade, i dok sam se snašao puče po meni desetak udaraca. Spasio sam se bekstvom.

— Bio sam kriv što sam tražio da održim veče rikanja u Domu sindikata, Domu omladine i Domu armije. Nisu mi dozvolili merodavni, iako bih spomenutim rikanjem razne nepravde i gluposti debelo tabao i ismejavao.

— Bio sam kriv što se novi Ustav proglašavao 21. februara 1974. godine i uoči tog dana bio sam zatvoren. Držan sam u zatvoru sve dok se nije završila ceremonija pred Saveznom skupštinom. Neka ti je alal kupus i slanina srećo moja ustavna i građanska moja slobodo posrana!

— Bio sam kriv što sam ponudio ,,Komunistički manifest" preduzeću ,,Prva petoletka" u Trsteniku. Pretukoše me portiri na ulazu u fabriku. U gipsu sam bio 20 dana, jer su mi slomili mali prst. A bejah, i to treba napisati, akviziter NIP ,,Mladost" iz Beograda.

— Bio sam kriv što pokušah na kapiji ,,Krušika"da uđem i prodajem "Manifest" za vreme ručka, u menzi i po kancelarijama. Portiri me energično odstraniše sa kapije. Vele: potpukovnik bezbednosti ne dozvoljava. To me je najviše zabotelo, jer nisam mogao ući u fabriku u kojoj sam i zanat završio i gde su me baš idejom socijalizma zadojili, u ono posleratno vreme, ti isti potpukovnici, majori i kapetani. ,,Zahvalan", vaš učenik.

— Bio sam kriv što svratih u Ekonomsku školu u Valjevu da prodajem "Manifest" učenicima. Direktor mi reče da za sada nisu zainteresovani.

— Bio sam kriv što mi je Dušan Petrović Šane, pri slučajnom susretu na Kalemegdanu, obećao da će me primiti i saslušati moje nevolje. Cele 1973. godine pokušavah da ostvarim obećanu ,,audijenciju" kod sindikalnog lidera, all je ne doživeh. Vele portiri: idi, Čebicu dođavola, nemoj biti lud! Kakav Šane!"

— Bio sam kriv što ponudih "Manifest" radnicima preduzeća ,,Gradac" u Valjevu. Radnici vele: ,,Ćebo, nosi to njima gore, a nama donesi seksi knjige!" Ovo znači da su i seksa željni naši samoupravljači. Jer u koga su debele pare u toga su i lepotice. Ja sam im odgovorio da jedino sa ,,Manifestom" u glavi mogu da naplate svoj zarađeni novac.

— Bio sam kriv što sam u holelu "Jugoslavia" tražio da prenoćim jednu noć, besplatno, jer je u decembru 1975. godine bilo na stotine praznih kreveta. Direktor nije dozvolio. Ovaj nasušni pokušaj sam učinio zato što me milicija po barakama hapsi ne dajući mi da u njima spavam. Velim: ako ne može u barakama, može valjda u hotetu "Jugoslavija". Hteo sam bar jednu noć da budem Jugosloven, ali izvisih.

— Bio sam kriv što sam došao u Skupštinu opštine Kragujevac da se požalim, jer me stalno hapse, kad vlast koju sam izabrao viknu: ,,Napolje! Ti si zajebo celu državu!" Zar je moguće da komarac preturi slona?

— Bio sam kriv što sam uveče 15. jula 1977. godine ovoga veka, na ovoj zemlji, legao u park na klupu da odmorim premoreno mi telo i dušu. Milicioner me smesta uhapsi iako je svestan bio da je park moj stan. Odvede me kod sudije. Ali, kada vide sudija sutradan da ne može osuditi osuđenog na propast, pusti me. Hvala ti drugarice Jerenić!

— Bio sam kriv što sam u jednom restoranu u Ivanjici naručio deset ćevapčića a kelner mi doneo samo devet. (Ovo je dokaz da je Era zajebo ceo svet.) Na moju intervenciju doneo je i deseti ćevapčić —noseći ga nabodenog na viljušci, podignute ruke u vis, kao da nosi barjak — samo da bi me obrukao pred gostima. Ja koji vidim ovolike nepravde u društvu, valjda i ćevapčiće mogu da vidim i prebrojim iako ih gledam samo u tuđem tanjiru.

— Bio sam kriv što sam 7. jula 1979. godine ušao u restoran "Mala Sava" i uzeo preostalu koricu hleba. Milicioner Vujović me tri puta lupio palicom na konce. Kada sam mu rekao da mi je danas praznik on je odgovorio: daću ja tebi praznik — ali ipak nije mogao da me uhapsi. Živeo sedmi jul, moj spasilac!

— Bio sam kriv što sam se sklonio od pljuska pod nastrešnicu "Putnika" i seo na napušteni zid. Milicioner Slobodan Vujović mi je prišao i proderao se kao da sam goveče: ,,Gubi se tamo, pa sedi u parku!" Ovako nešto u deset evropskih država nisam video niti doživeo. Opet ostadoh živ, živ, živ!

— Bio sam kriv što sam pokušao da pojedem diskvalifikovanu pljeskavicu u restoranu ,,Savski most". Poslovođa Toma mi je ote i baci u kazan za svinje. Ovaj humanista je član Saveza komunista.

— Bio sam kriv što sam stajao u holu autobuske stanice. Dvojica mi priđoše, a to su neki šverceri, i mene udri pa udri! Pošteno me izmlatiše, misleći da radim za miliciju. Ne uspevam, na žalost, da radim ni za sebe.

— Bio sam kriv što sam se zatekao u restoranu ,,Savski most", gde poslovoda Toma stalno dovodi jednog Albanca — švercera, i nagovara ga da vadi novčanice što on hvalisavo i čini. Toma kaže: ,,Vidi kako on ima pare, a ti nemaš!" I tako se iživljava taj sadista do besvesti. I kad nisam mogao više da izdržim, skočim i onom poganom šverceru oštro saopštim da me ostavi na miru. Prileti mi Toma, uhvati me za ruku i povuče napolje. Dao sam otpor siledzijama, ali su me dobro pretukli da sam dva meseca bio na bolovanju. Bio bih pokojni da me nije spasio jedan mlad gost. Nisam tužio, jer niko nije hteo da svedoči.

— Bio sam kriv: pisao sam Viliju Brantu, pre godinu dana, a još odgovora nema. (Kisindžer mi je odgovorio za tri meseca). Tražio sam od pomenutih ličnosti da mi ukinu doživotnu zabranu ulaska u Saveznu Republiku Nemačku.

— Bio sam kriv što sam jeo prazan pasulj. Dobio sam 15 dana zatvora: Stanica milicije Savski venac, Beograd, zemlja Jugoslavija.

— Bio sam kriv što sam pisao Bogu da mi pošalje 18.000 starih dinara, jer SUP Valjevo kad oduzima pasoš ne vraća i novac. Odgovora nema i zato tvrdim da ni Boga nema. Čuo sam da su šereti poštari to moje pismo odneli u patrijaršiju.

BIO SAM KRIV STO SAM ŽIV!

Zbog svega izloženog uvideh da mi u ljudskoj zajednici nema mesta te odlučih kao u dispozitivu, zbogom ljudski rode, odoh u volovel

 

Svojenožno potpisao

VO MILONJA, bivši

metalski radnik

Stanoje Ćebić

26.februara1972.

u Beogradu

 

 



Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:59 25.01.2012

Ako me banuješ bar da sam prvi

prvi
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:01 25.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Taman posla.

Odakle si ti?
expolicajac expolicajac 22:05 25.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Odakle si ti?

Krug dvojke, al niške!
valhalen valhalen 14:38 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
Zašto sam postao vo


Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:58 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.


cik to stavi kod Bojane na blog o Govoru mržnje, pa da vidiš šta je expres let
koksy koksy 15:00 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

valhalen
Nebojsa Krstic
Zašto sam postao vo


Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.



wah, do jaja. i sta sad - cekas da te banuju pa da budes jedan mucenik-Ugricic?
valhalen valhalen 15:04 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Vesna Knežević Ćosić
Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.


cik to stavi kod Bojane na blog o Govoru mržnje, pa da vidiš šta je expres let


Hoćeš sad da me tužiš Goranu Matiću?

freehand freehand 15:15 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

koksy
valhalen
Nebojsa Krstic
Zašto sam postao vo


Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.



wah, do jaja. i sta sad - cekas da te banuju pa da budes jedan mucenik-Ugricic?

Ma te mu slike dođu ko smokvin list. Mogo bi u njih da se umota ceo, da bude ko pampers-sarmica.

Ne, ali je definitivno hrabar, nema zbora. I baš mu se uklapa nastup u galeriju likova koji defiluju ovim blogom!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:15 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.

cik to stavi kod Bojane na blog o Govoru mržnje, pa da vidiš šta je expres let

Hoćeš sad da me tužiš Goranu Matiću?


sažaljevam te, bazdi ti iz usta čim zineš, evo ti jedan smokvin list da se ne blamiraš tako razgaćen

valhalen valhalen 15:22 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

freehand
koksy
valhalen
Nebojsa Krstic
Zašto sam postao vo


Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.



wah, do jaja. i sta sad - cekas da te banuju pa da budes jedan mucenik-Ugricic?

Ma te mu slike dođu ko smokvin list. Mogo bi u njih da se umota ceo, da bude ko pampers-sarmica.

Ne, ali je definitivno hrabar, nema zbora. I baš mu se uklapa nastup u galeriju likova koji defiluju ovim blogom!


Ne, ne, hrabar nisam, a nisam ni lep, samo sam uporan, if you catch my drift. Uporan sam u tome da ne dopustim Krstić, savetniku Nebojši, da kad god zagusti, zbriše iz svog oficijelnog, u svoj privatni identitet šarmantnog beogradskog dječaka, našeg druga iz komšiluka, duhovitog nju-vejv heroja koji izvaljuje mnogo dobre štosove. Ja sam siguran da je on sve to i još ponešto, ali znate kako, dosta mi je tog šarmiranja kroz nepodopštine, tog gromoglasnog ho-ho i ha-ha koje treba da prekrije činjenicu da se Krstićeva stranka prostrla pred Dačićevim pendrekom. "Jel' da je Stanoje Ćebić smešan, jel da je smešan? Hahaha!" Jeste, sine, mnogo je smešan, a hajde nam sad pokaži kako voziš zavezanih očiju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:22 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.


Zbog svega izloženog uvideh da mi u ljudskoj zajednici nema mesta te odlučih kao u dispozitivu, zbogom ljudski rode, odoh u volovel
valhalen valhalen 15:24 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.


Zbog svega izloženog uvideh da mi u ljudskoj zajednici nema mesta te odlučih kao u dispozitivu, zbogom ljudski rode, odoh u volovel


E, to je tačno to o čemu govorim. Neshvaćeni pravednik iz savetničkog kabineta. Ali jel da je mnogo duhovit? The proverbial spirit of the party.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:24 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

hrabar nisam, a nisam ni lep, samo sam uporan


dakle, volina


valhalen valhalen 15:27 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Vesna Knežević Ćosić
hrabar nisam, a nisam ni lep, samo sam uporan


dakle, volina




Tako je, Vesna, tuži me Pink Panteru.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:28 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

dakle, volina

S jedne strane, nema smisla da samo ja budem, s druge glupo je da nisam one and only...hm!
valhalen valhalen 15:30 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
dakle, volina

S jedne strane, nema smisla da samo ja budem, s druge glupo je da nisam one and only...hm!


Pa da, sve su životnije jednake, ali su neke ipak jednakije, don't you think?
freehand freehand 15:30 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

valhalen
freehand
koksy
valhalen
Nebojsa Krstic
Zašto sam postao vo


Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.



wah, do jaja. i sta sad - cekas da te banuju pa da budes jedan mucenik-Ugricic?

Ma te mu slike dođu ko smokvin list. Mogo bi u njih da se umota ceo, da bude ko pampers-sarmica.

Ne, ali je definitivno hrabar, nema zbora. I baš mu se uklapa nastup u galeriju likova koji defiluju ovim blogom!


Ne, ne, hrabar nisam, a nisam ni lep, samo sam uporan, if you catch my drift. Uporan sam u tome da ne dopustim Krstić, savetniku Nebojši, da kad god zagusti, zbriše iz svog oficijelnog, u svoj privatni identitet šarmantnog beogradskog dječaka, našeg druga iz komšiluka, duhovitog nju-vejv heroja koji izvaljuje mnogo dobre štosove. Ja sam siguran da je on sve to i još ponešto, ali znate kako, dosta mi je tog šarmiranja kroz nepodopštine, tog gromoglasnog ho-ho i ha-ha koje treba da prekrije činjenicu da se Krstićeva stranka prostrla pred Dačićevim pendrekom. "Jel' da je Stanoje Ćebić smešan, jel da je smešan? Hahaha!" Jeste, sine, mnogo je smešan, a hajde nam sad pokaži kako voziš zavezanih očiju.

Kakogod. Ja i dalje ne razumem zašto to sebi radiš.
Ovaj Adolf ti je baš onako hevi intelektualni jedan šit, bolno uznemiravajući u svojoj duhovitosti.
Ili tako već nešto, samo geački uvredljivo i na nivou seoske dripčine.

A tako ću i ja, kad jednom skroz popizdim, iz ljudi preći u vOlhalene.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:33 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

vOlhalen.

Ovaj ti je fazon prodao Volovučić, a?
freehand freehand 15:38 26.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
vOlhalen.

Ovaj ti je fazon prodao Volovučić, a?

Taj se toga ne bi setio, ali never.
b92fmember b92fmember 00:16 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Vesna Knežević Ćosić
Slika govori više od hiljadu reči, a dve slike, više od 2000 reči.


cik to stavi kod Bojane na blog o Govoru mržnje, pa da vidiš šta je expres let


I šta je sad ovde sporno?
To što je povučena paralela izmedju fon Hindenburga i Tadića kao i izmedju Hitlera i Dačića?

I šta sad? Jel to zabranjeno? jeli to napad na ustavni poredak? govor mržnje? ugrožavanje bratsva i jedinstva naših naroda i narodnosti?

Za koga je to uvreda? za Tadića ili za Dačića? ili je uvreda za sve nas to što nas političari mahom smatraju volovima (čast izuzecima kojih ima manje ili više u svim strankama).

Bolje se zapitajmo koliko ima sličnosti izmedju današnje Srbije i Nemačke izmedju dva svetka rata.
javascript:;
edit:
da i ja ulepsam ovaj blog jednom "divnom" pesmom



freehand freehand 00:34 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Za koga je to uvreda? za Tadića ili za Dačića?


Ma jok. za Hitlera.
b92fmember b92fmember 01:26 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

freehand
Za koga je to uvreda? za Tadića ili za Dačića?


Ma jok. za Hitlera.


To si ti rekao.


Na kraju krajeva, pa šta ako je uvredljivo.

I, recimo, Koraksove karikature su uvredljive za one koji su predstavljeni na tim karikaturama.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:47 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Bolje se zapitajmo koliko ima sličnosti izmedju današnje Srbije i Nemačke izmedju dva svetka rata.

Ovo je naravno ordinarna glupost,,,ali u današnjoj Srbiji imamo situaciju da se jedan šovinističko-fašistoidni poziv na nasilje od dela intelektualne javnosti brani. A onda se iz tog istog dela javnosti čuju ovakve stvari kao što je ova citirana,.. zbog navijačkog divljanja koje osuđuje i država i zbog koga reaguje policija.

Gde je tu logika?
b92fmember b92fmember 02:29 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
Bolje se zapitajmo koliko ima sličnosti izmedju današnje Srbije i Nemačke izmedju dva svetka rata.

Ovo je naravno ordinarna glupost,,,ali u današnjoj Srbiji imamo situaciju da se jedan šovinističko-fašistoidni poziv na nasilje od dela intelektualne javnosti brani. A onda se iz tog istog dela javnosti čuju ovakve stvari kao što je ova citirana,.. zbog navijačkog divljanja koje osuđuje i država i zbog koga reaguje policija.

Gde je tu logika?


Pa složićeš se da je takvo šizofreno okruženje ipak pogodno za bujanje nacizma.

I da se razumemo, ja ne vidim paralelu izmedju današnje Srbije i nacističke Nemačke sa Hitlerom na Vlasti. Sadašnju vlast a posebno Tadića ne možemo nikako optužiti za nacizam.


Ali vidim opasnost od nacizma i sličnost izmedju današnje Srbije i Nemačke dok je nacizam još bio u povoju.

izgubili smo rat, siromaštvo, poverenje u politički "elitu" ne postoji. Nacističke ideje su sve više pristune.

I možda se država i policija iskreno bori protiv toga ali moj utisak je da tu bitku za sada ne dobija.

A šta će biti posle sledećih izbora i kakva bi Srbija bila nakon 4 godine vladavine koalicije SNS-SPS ne smem ni da zamišljam.

Bauk nacizma kruži ne samo nad Srbijom već nad celim evropskim kontinentom.

i da... najviše bih voleo da su ova moja stahovanja zaista obične gluposti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:49 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Pa složićeš se da je takvo šizofreno okruženje ipak pogodno za bujanje nacizma.

Slažem se 100%. Zato onu intelektualnu svinjariju o tome kako Bole nažalost nije napravio civilizacijski iskorak, ne treba podržavati nego je se treba gnušati.

U suprotnom će neka slična budala da kaže kako je Bole sad napravio iskorak paleći hrvatske automobile.

Nasilje je odvratno i kad se dešava u realnosti, i kad se priziva u tekstovima, i kad se brani jer je to šatro "sloboda mišljenja".

Ali sudeći po tvom komentaru, čini mi se da smo se razumeli.
maksa83 maksa83 08:16 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

U suprotnom će neka slična budala da kaže kako je Bole sad napravio iskorak paleći hrvatske automobile.


Ova pirueta mi štrči u koreografiji tj. može da se završi na pogrešnoj nozi i onda čistiš onako rukama led sa zadnjih džepova.

Stvaranje ovog miljea (a u čemu itekako svojim činjenjem ili oportunističkim nečinjenjem učestvuje establišment ispred kog stojiš) je dovelo dotle da se majmuni organizuju u karavan i napradnu drugi karavan. Pustio si ih da zabrane paradu ponosa, da se bodu noževima i diluju po školama, da ih policija hvata i volšebno pušta po 15 puta, ne diraš ih pošto su zapravo privatna vojska narko dilera i nekih visokih Sveštenika (a koje si pripustio svuda - u škole, u vojsku, na TV, u RRA). Upravo je to ono što daje vetar u leđa i auru lažnog legitimiteta Nikolaidisovim civilizacijski-iskorak-povraćkama i onima koji su iza njih stali.

Da budem pošten (kad nema čestitog Vasilija da ti peva na uvce) - to nije direktno maslo vladajuće većine (bar ne DS dela), pošto je ipak izvesni Dakle Tomislav za vreme molebana za patike na TV-u rekao "tu decu mi ne dirajte!". Izvesni Dakle Vojislav ništa nije rekao o deci ali se zadovoljno smeškao. Ali Neko - ko je imao tu moć - nije učinio dovoljno da se ta "deca" i mračna ekipa iza njih marginalizuju pošto je to bilo teško i nezgodno. Lakše je bilo Čistiti Srbiju panoima od 400 soma EUR. Pa, evo kako se očistila. Možda nije bio dovoljno veliki pano?

freehand freehand 10:09 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

maksa83
U suprotnom će neka slična budala da kaže kako je Bole sad napravio iskorak paleći hrvatske automobile.


Ova pirueta mi štrči u koreografiji tj. može da se završi na pogrešnoj nozi i onda čistiš onako rukama led sa zadnjih džepova.

Stvaranje ovog miljea (a u čemu itekako svojim činjenjem ili oportunističkim nečinjenjem učestvuje establišment ispred kog stojiš) je dovelo dotle da se majmuni organizuju u karavan i napradnu drugi karavan. Pustio si ih da zabrane paradu ponosa, da se bodu noževima i diluju po školama, da ih policija hvata i volšebno pušta po 15 puta, ne diraš ih pošto su zapravo privatna vojska narko dilera i nekih visokih Sveštenika (a koje si pripustio svuda - u škole, u vojsku, na TV, u RRA). Upravo je to ono što daje vetar u leđa i auru lažnog legitimiteta Nikolaidisovim civilizacijski-iskorak-povraćkama i onima koji su iza njih stali.

Da budem pošten (kad nema čestitog Vasilija da ti peva na uvce) - to nije direktno maslo vladajuće većine (bar ne DS dela), pošto je ipak izvesni Dakle Tomislav za vreme molebana za patike na TV-u rekao "tu decu mi ne dirajte!". Izvesni Dakle Vojislav ništa nije rekao o deci ali se zadovoljno smeškao. Ali Neko - ko je imao tu moć - nije učinio dovoljno da se ta "deca" i mračna ekipa iza njih marginalizuju pošto je to bilo teško i nezgodno. Lakše je bilo Čistiti Srbiju panoima od 400 soma EUR. Pa, evo kako se očistila. Možda nije bio dovoljno veliki pano?


Igzekli!

+ nerešene barapske privtizaicje
+ Topčider koji vrišti za pravdom
+ Dada
+ pošto Beška i druge Beške
+ slične svinjarije koje ostaju nerešene, kao otvorene rane na tkivu društva.

A to što na ovom blogu, koliko vidim, niko nije ni brisan ni banovan - mali je korak za tebe ali veliki za Valhalena, Hitlera i demokratiju.
To jest, ako je Valhalen još sa nama?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:55 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Ova pirueta mi štrči u koreografiji tj. može da se završi na pogrešnoj nozi i onda čistiš onako rukama led sa zadnjih džepova

Nije pirueta. To je samo ista logika konsekventno primenjena na slične pojave. Zbog neumoljivosti te logike i zbog odvratnosti zaključaka koje ona proizvodi intelektualac ne sme da ima dva aršina, ne sme da bude "principijelan" prema onom što mu se dopada, a da vrišti na ono drugo (koje potpada pod isti "princip). A najobičniji osećaj za pristojnost bi nam rekao da je onaj, sada već famozni, esej odvratan. I da je podrška eseju nepristojna i neprihvatljiva, najblaže rečeno.

pošto je ipak izvesni Dakle Tomislav za vreme molebana za patike na TV-u rekao "tu decu mi ne dirajte!".

Eto još jednog lepog primera intelektualne "principijelnosti". Pritom je primer isti kao onaj gore vezan za podršku "mladom piscu": Oni koji mi se sviđaju mogu da rade (ili pišu) šta hoće...naći ću već neko opravdanje za to..."pesničke slobode" npr..."sve su to naša deca" npr...ista, dakle, mentalna kuhinja, iako potiče iz naizgled udaljenih svetova.

Stvaranje ovog miljea (a u čemu itekako svojim činjenjem ili oportunističkim nečinjenjem učestvuje establišment ispred kog stojiš) je dovelo dotle da se majmuni organizuju u karavan i napradnu drugi karavan. Pustio si ih da zabrane paradu ponosa,


Pošto sam i sam nešto tupio na tu temu, ovde na blogu, čini mi se da imam pravo i da nešto dodam.
Parada ponosa prošle godine nije zabranjena iz političkih ili oportunističkih razloga, već iz bezbednosnih. Nekome razlog može izgledati nevažan, ali nije. Jer je država i organizujući prethodnu i dajući podršku potonjoj definisala svoj politički (ako hoćete i moralni, civilizacijski stav) po tom pitanju. A to nije nevažno jer to ipak uspostavlja neke standarde za u buduće.

S tim u vezi setimo se s jedne strane, razbijenih policijskih glava i činjenice da su ti ljudi malo plaćeni za težak i rizičan posao. S druge, intelektualaca koji su se protivili gej paradi. I na koncu, setimo se i onih političara i iz vlasti, i iz opozicije, koji su i na toj temi želeli da zarade neki populistički poen.

Podvuci, saberi, jesam li zadovoljan? Nisam. Jemo li svi zadovoljni? Nismo. Ali realnost je bila takva, Nadam se da će sledeći put biti bolje. Nova vlada će, nadam se, taj problem mnogo bolje da hendluje.

da ih policija hvata i volšebno pušta po 15 puta,


Koliko se razumem u materiju, policija hvata, sud sudi ili pušta. Sud je zaseban organ vlasti pa ne bih komentarisao. Čak ni u slučaju Taton i smanjenju kazni o čemu kao građanin itekako imam svoje mišljenje.


reanimator reanimator 13:58 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Parada ponosa prošle godine nije zabranjena iz političkih ili oportunističkih razloga, već iz bezbednosnih. Nekome razlog može izgledati nevažan, ali nije. Jer je država i organizujući prethodnu i dajući podršku potonjoj definisala svoj politički (ako hoćete i moralni, civilizacijski stav) po tom pitanju. A to nije nevažno jer to ipak uspostavlja neke standarde za u buduće.

S tim u vezi setimo se s jedne strane, razbijenih policijskih glava i činjenice da su ti ljudi malo plaćeni za težak i rizičan posao.

Koj moj onda dozvoljavaju da se danas odigra rukometna utakmica? Mislim, maloletni delikventi su podjednako pogodjeni kad je preko puta gay ili Hrvat i sa podjednakim revoltom će da nastoje da pogode slabo plaćenog pandura kamenom u glavu.
I koja je to uopšte logika...rizično po bezbednost policije??
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:45 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

I koja je to uopšte logika...rizično po bezbednost policije??

Nisam pominjao to - po bezbednost policije, mada to svakako ima značaja.
Bezbednosni problem se odnosio na sve učesnike skupa. Na samom događaju, pre njega, posle njega, kad se ljudi razilaze...ali o tome je već bilo reči u vreme kad je bilo aktuelno.
freehand freehand 15:09 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Nebojsa Krstic
I koja je to uopšte logika...rizično po bezbednost policije??

Nisam pominjao to - po bezbednost policije, mada to svakako ima značaja.
Bezbednosni problem se odnosio na sve učesnike skupa. Na samom događaju, pre njega, posle njega, kad se ljudi razilaze...ali o tome je već bilo reči u vreme kad je bilo aktuelno.

Krstiću, suština te priče je Homenov "Jeziv odgovor države!", koji ja pominjem kao Švaba tra-la-la.
I policija i sudovi su imali sve što treba: stotine sati video materijala, hiljade fotografija, identifikacije - predivno izobilje.
Jer da je zaista usledio posle onog, održanog prajda - ne bi bilo neodržavanja onog neodržanog, niti bi maskirane siledžije organizovale saobraćaj, reciklažu automobila i maltretiranje putnika po Novom Sadu.
Isto je sa kriminalom, isto je sa korupcijom, isto je sa privatizacijama.
Nači - oce piki, nece piki?
Nema malo trudan, to bi trebalo da vlast zna.
reanimator reanimator 15:39 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

ali o tome je već bilo reči u vreme kad je bilo aktuelno

Znam..ne bih se sada prisećao toga da danas nemamo vrlo sličnu situaciju..možda čak i opasniju po bezbednost, kako policije, tako i učesnika, pa eto, igraće se utakmica, a obezbedjivaće je ista ta slabo plaćena policija.
Zato mislim da je ono bila politička odluka, sa kojom nemam problem do trenutka dok neko ne krene javno da me pravi budalom sumanutim objašnjenjima o poštedjivanju policije opasnosti na radnom mestu i poštedjivanju huligana opasnosti tokom otimanja autobusa.
Ali dobro..nije tema..bilo prošlo.
gorran2 gorran2 15:47 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

reanimator
nemam problem do trenutka dok neko ne krene javno da me pravi budalom.
Pa, nekome je baš to posao.

I, za razliku od drugih, na drugim poslovima - ne radi ga tako loše...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:02 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Zato mislim da je ono bila politička odluka, sa kojom nemam problem do trenutka dok neko ne krene javno da me pravi budalom sumanutim objašnjenjima o poštedjivanju policije opasnosti na radnom mestu i poštedjivanju huligana opasnosti tokom otimanja autobusa.

Ne bih mogao da se složim s vama. Najugroženiji su bili učesnici same gej parade, o tome je reč.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:10 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Krstiću, suština te priče je Homenov "Jeziv odgovor države!", koji ja pominjem kao Švaba tra-la-la.

Pa dobro, nisam se bavio izjavama pojedinih državnih službenika.
Lično bih voleo da je bio, ili bih voleo da verujem da je bio - adekvatan.

Prejake i preemotivne izjave nisu nikad bile korisne.
reanimator reanimator 17:06 27.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Ne bih mogao da se složim s vama. Najugroženiji su bili učesnici same gej parade, o tome je reč

1. policija + huligani + učesnici gay parade
2. policija + huligani + hrvatski navijači
Da bi zaštitila učesnike gay parade (i sebe), policija gay paradu otkazuje i učesnici gay parade sede kući bezbedni, a huligani se vraćaju svakodnevnim aktivnostima.
Da bi zaštitila hrvatske navijače (verovatno ugroženije od učesnika gay parade, jer mogu da budu meta napada od granice do Arene i nazad), policija se mobilizuje i kreće da privodi huligane, onako, preventivno.
Po meni, ovako bi moralo da bude uvek.
Unfuckable Unfuckable 11:03 28.01.2012

Re: Nisam kupac

Nešto mi se čini da za ova Krlova objašnjena ne bih otvorio novčanik.

Reanimator je postavio ključno pitanje (navodna bezbednost policije, pa i ostalih aktera dešavanja) i ja ne vidim zadovoljavajući, konkretan i smislen odgovor.

U slučaju gej parade kažeš da se slabo plaćeni policajac izlaže velikom riziku da bi se to posle transponovalo u bezbednost gejeva. Ali policajac je i dalje slabo plaćen vršioc opasnog zanimanja, zar ne? Samo što primećujemo da će nešto (od državnog značaja kao što je tekma?) da obezbeđuje u buljucima a nešto ipak, jelte, ne bi.

Stoga mi se nekako javlja da je srpskom policajcu lična bezbednost daleko manje na pameti kad razdvaja nacionalnog huligana od nacionalnog huligana nego kad treba da razdvaja (nacionalnog) huligana od anacionalnog geja.

I još mi pada na ovu moju malu pamet da mi negde od letos, a možda i proletos imamo "tihi" štrajk policije pred kojim je država apsolutno nemoćna.
U toj ideji učvršćuje me sećanje na cinično i što ne reći bezobrazno saopštenje policije baš pred paradu, kada su (parafraziram) tražili - zaštitu.
Ili se voljni momenat, opremljenost i materijalni položaj srpskog policajca od jesenas do sada (utakmice sa Hrvatima) fantastično i izvanredno poboljšao a da mi za to, eto, nismo znali?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:03 28.01.2012

Re: Nisam kupac

U slučaju gej parade kažeš da se slabo plaćeni policajac izlaže velikom riziku da bi se to posle transponovalo u bezbednost gejeva.

Ne. To ne kažem nigde.

A kažem da gej parada treba da se odvija ukoliko pripadnici gej populacije to žele. Država treba da obezbedi uslove za to. Gej zajednica u tom poslu treba da pomogne, i samom tom događaju, i svom položaju u društvu, tako što neće pridonositi tenzijama, predrasudama i animozitetima.
Policija njih treba da štiti isto kao što bi štitila grupu stranih navijača, ili bilo koju drugu ugroženu grupu. Političari ne bi trebalo na tom pitanju da prave populističke poene. Policajci jesu slabo plaćeni, kao i mnogi drugi zaposleni, ali te probleme ne treba da rešavaju uslovljavanjima. Profesionalci bi trebalo da rade svoj posao u skladu sa ustavom i zakonima, i bez da traže političku podršku da bi radili svoj posao.

Eto, tako bih ja sažeo svoj stav...

Uzgred, mislim i da je bolje za dijalog kad neko kaže svoje mišljenje nego kad pravi misinterpretaciju tuđeg.
Unfuckable Unfuckable 12:14 28.01.2012

Re: Nisam kupac

ne vidim misinterpretaciju, ovo si ti napisao:
S tim u vezi setimo se s jedne strane, razbijenih policijskih glava i činjenice da su ti ljudi malo plaćeni za težak i rizičan posao.


I, da dodam: ja kapiram tvoj stav ali ovde ipak imamo neke činjenice, a one se možebitno malo razlikuju od stavova.

Naime, mene kopka šta je to odjednom srpskog policajca ohrabrilo i uverilo da ovog puta niko neće da mu razbije glavu, to je sasvim prosto pitanje na koje mnogima treba odgovor.
Inače ćemo ostati u polutami verovatno pogrešne a sasvim sigurno tužne primisli da "čika doktor" neće da leči male crnce već samo belce - što nikako ne bi bilo dobro.

ps: i da dodam svoj stav / mišljenje / štagod, ako već nije jasno iz onoga što sam naveo gore.
Mislim da srpska policija licitira gde će da se angažuje a gde će da zateže. I mislim da se to sasvim jasno vidi. I mislim da vlast nema nikakav odgovor na to.
reanimator reanimator 13:47 28.01.2012

Re: Nisam kupac

A kažem da gej parada treba da se odvija ukoliko pripadnici gej populacije to žele. Država treba da obezbedi uslove za to

Što se mene tiče, super je što ti i ja mislimo isto, još da nadležne institucije krenu da razmišljaju na taj način...
(ovo se ja pravim da nisam video nastavak komentara koji vodi u "i gayevi su malo zakuvavali i dizali tenziju" demagogiju, jer to stvarno nije tema)
ecce-florian ecce-florian 15:52 28.01.2012

Re: Ako me banuješ bar da sam prvi

Krstić
Ovo je naravno ordinarna glupost,,,ali u današnjoj Srbiji imamo situaciju da se jedan šovinističko-fašistoidni poziv na nasilje od dela intelektualne javnosti brani. A onda se iz tog istog dela javnosti čuju ovakve stvari kao što je ova citirana,.. zbog navijačkog divljanja koje osuđuje i država i zbog koga reaguje policija.

Gde je tu logika?

ministar Dačić

„Napadi na hrvatske navijače u Srbiji su nedopustivi incidenti koji narušavaju ugled Srbije. Ne smemo da se ponašamo kao oni kada naši odu tamo“

savetnik Krstić
Slažem se 100%. Zato onu intelektualnu svinjariju o tome kako Bole nažalost nije napravio civilizacijski iskorak, ne treba podržavati nego je se treba gnušati.

U suprotnom će neka slična budala da kaže kako je Bole sad napravio iskorak paleći hrvatske automobile.

ministar Dačić
"Znam da na svetu nema bližih naroda od srpskog i crnogorskog, bilo gde da žive. Zato je svaki napad jednih na druge pljuvanje samih sebe. Napadi koji dolaze iz jedne ili druge države su kontaproduktivni, jer crnogorski i srpski narodi nemaju nikog bližeg od samih sebe", kazao je Dačić.


savetnik Krstić
pošto je ipak izvesni Dakle Tomislav za vreme molebana za patike na TV-u rekao "tu decu mi ne dirajte!".

Eto još jednog lepog primera intelektualne "principijelnosti". Pritom je primer isti kao onaj gore vezan za podršku "mladom piscu": Oni koji mi se sviđaju mogu da rade (ili pišu) šta hoće...naći ću već neko opravdanje za to..."pesničke slobode" npr..."sve su to naša deca" npr...ista, dakle, mentalna kuhinja, iako potiče iz naizgled udaljenih svetova.


ministar Dačić

"Izjave gde se na neki način izražava simpatija ili, u ovom slučaju, žaljenje što to nije bio civilizacijski iskorak, što taj eksploziv nije aktiviran (na proslavi u Banjaluci), nisu nikakvo slobodno mišljenje. To su veoma opasne izjave koje mogu da legitimišu terorističke napade", istakao je Dačić.

Zamislite, dodao je on, da je savetnik predsednice Skupštine Srbije rekao da je šteta što nije aktiviran eksploziv u nekoj dvorani u kojoj su bili crnogorski predsednik i premijer.




Bronzani dvohjac s kormilarom iz Moskve '80


+ bonus
savetnik Krstić
Koliko se razumem u materiju, policija hvata, sud sudi ili pušta. Sud je zaseban organ vlasti pa ne bih komentarisao.

Na koncu, da postupim po uputama za bolji dijalog
Uzgred, mislim i da je bolje za dijalog kad neko kaže svoje mišljenje

Mislim da je neko od nadležnih državnih organa pred kandidaturu , najverovatnije resorno ministarstvo izvestio Vladu o mogućnostima Srbije da bude domaćin EP u rukometu 2012.
Mislim da su pored ministarke sporta u predlogu morali učestvovati i minisarstava ekonomiji i finansija oko izgradnje objekata npr ministarstva građevine regionalnog razvoja itd.... kao i ministarstvo unutrašnjih poslova koje je moralo dati odgovor na pitanje da li je sposobno da obezbedi održavanje EP i ako nije šta su nepostojeći ili nedostajeći preduslovi, kao i da li isto može da se uradi u naredne 4 godine.
Ako je vlada ovo usvojila a ministar sporta podneo kandidaturu, te 2008 kandidatura bila prihvaćena, sigurno su dostavljeni i precizni uslovi u svim ovim oblastima.

Procene prihoda od EP Francuske kao protivkandidata iz 2008. godine bili su 7 miliona eura od prenosa i 3 miliona od smeštajnih kapaciteta izvor.

Da li misliš da bi bilo celishodno da predsednika Srbije savetuješ da u redovnoj proceduri pokrene pitanje utvrđivanja obima štete po ugled Srbije kao organizatora kao i materijalne štete, budući da preduzete mere obezbeđenja nisu uspele da obezbede posetioce EP? Pitanje utvrđivanja lične odgovornosti nadležnih i njihovo razrešenje se podrazumeva .

ps
Svega ovog ne bi bilo da je Dačić ,kada je dobio podatke da ne može da obezbedi gledaoce, zabranio održavanje EP.


Bojan Budimac Bojan Budimac 22:04 25.01.2012

:)))

Verovao ili ne, Stanoja sam upoznao u Cirihu 1972. Jes' bio sam klinac (13 godina), ali je ostavio dubok utisak na mene. Pričao je mom matorom kako prelazi granice bez pasoša i slične pizdarije iz svog koloritnog života. Pamtim ga, ali ko zna gde je knjiga sa njegovom posvetom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:07 25.01.2012

Re: :)))

Verovao ili ne, Stanoja sam upoznao u Cirihu 1972.

Nemoj da pričaš! Ludilo...ja nisam, ali je tih godina Start pisao o njemu naveliko...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 25.01.2012

Re: :)))

Nemoj da pričaš! Ludilo

Ma jok bre Krle
Nema tu niceg.
Mislim izvini sto ti kvarim ocito finu iluziju o tom coveku ali radi se o klasicnoj skitnici beskucniku a i prevarantu.
Vidjao sam ga svakodnevno dok je bio ziv (umro prosle godine)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:58 25.01.2012

Re: :)))

Mislim izvini sto ti kvarim ocito finu iluziju o tom coveku ali radi se o klasicnoj skitnici beskucniku a i prevarantu.

Meni se čini da u svetu pisaca ne bi bio jedino đubre...ali je genijalan pisac...to stvarno mislim.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:08 25.01.2012

Re: :)))

hoochie coochie man
Nemoj da pričaš! Ludilo

Ma jok bre Krle
Nema tu niceg.
Mislim izvini sto ti kvarim ocito finu iluziju o tom coveku ali radi se o klasicnoj skitnici beskucniku a i prevarantu.
Vidjao sam ga svakodnevno dok je bio ziv (umro prosle godine)

Ima Hoči, ima nekog šarma i mnogo nekonvencionalnosti ili da budem precizniji bilo ih je kad sam ga jedini put u životu video i taj utisak nosim, evo uskoro (pitanje meseci) već četrdeset godina.

I svakom slučaju R.I.P. Stanoje Ćebić.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 25.01.2012

Re: :)))

E da sam znao ne bih ovo ni pisao, stvarno.
Stvarno nema potrebe ljudima kvariti lepa secanja.
Ja ga eto znam posto smo sugradjani pa imam neke drugi pogled na njega.
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:31 25.01.2012

Re: :)))


hoochie coochie man
E da sam znao ne bih ovo ni pisao, stvarno.
Stvarno nema potrebe ljudima kvariti lepa secanja.
Ja ga eto znam posto smo sugradjani pa imam neke drugi pogled na njega.

No hard feelings Hooche, niti mislim da tvoje viđenje pogrešno. Imao sam prilike da viđam svakodnevno ljude kojima se jaaaako visoki pijedastali podižu, a da ja, baš iz razloga svakodnevnog viđanja i nemam tako visoko mišljenje o njima (bez da ulazim u delo koje su ostavili za sobom).
zekan011 zekan011 08:17 26.01.2012

Re: :)))

Nebojsa Krstic
Verovao ili ne, Stanoja sam upoznao u Cirihu 1972.

Nemoj da pričaš! Ludilo...ja nisam, ali je tih godina Start pisao o njemu naveliko...

Vidim da je neko ponovo procitao knjigu zivota:)

Inace ova knjiga je poput Alan Forda, Odgovora V.D. i jos par njih, (da ne racunam ex YU muzicku scenu) izvrsila trajni psiholoski uticaj na generacije ljudi i intelektualaca na ovom prostoru, koji i danas traje, i sluzi kao izvoriste ideja i energije. Ironije i cinizma koji spasava.

Najvise u onom delu shvatanja kako zivot moze da bude gadna maceha na ovom prostoru, i da nema predaje do kraja.
Trebalo bi da servisira kao lektira u skolama.

A Stanoju duboki naklon.
AlexDunja AlexDunja 22:06 25.01.2012

krle,

ovo je predugačko za blog.

ti, sigurna sam to znaš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:09 25.01.2012

Re: krle,

ovo je predugačko za blog.

Eh sad...
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:09 25.01.2012

Re: krle,

ali u svakom slucaju, na pocetku je ostavio sjajan album -
steta je to ne voleti,kad vec ne citamo
AlexDunja AlexDunja 22:25 25.01.2012

Re: krle,

Eh sad...

bez šale, trebalo je da se potrudiš,
da svojim rečima kažeš šta misliš, ukratko,

a da staviš link na tekst, ozbiljni blogeri bi pročitali,

ovako ćeš dobiti uobičajeno nerazumevanje
mada, to si možda i hteo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:56 25.01.2012

Re: krle,

bez šale, trebalo je da se potrudiš,
da svojim rečima kažeš šta misliš, ukratko,

Teško mi je da se izrazim ukratko, a i kad uspem oće neki da me tuže, ne poštuju moje umetničke slobode.
predatortz predatortz 22:57 25.01.2012

Re: krle,

Teško mi je da se izrazim ukratko, a i kad uspem oće neki da me tuže, ne poštuju moje umetničke slobode.


Pa kad tvoje umetničke slobode ne prave civilizacijske iskorake...
AlexDunja AlexDunja 23:07 25.01.2012

Re: krle,

Teško mi je da se izrazim ukratko, a i kad uspem oće neki da me tuže, ne poštuju moje umetničke slobode.


to je samo radi tvoje političke karijere
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:15 25.01.2012

Re: krle,

to je samo radi tvoje političke karijere


Pa to malo društvance iz ćoška što me tuži upravo tvrdi da umetničke slobode ima i politička ličnost. Ali se to izgleda odnosi samo na neke političke ličnosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:22 25.01.2012

Re: krle,

Pa kad tvoje umetničke slobode ne prave civilizacijske iskorake...

Jeste, ja sam slab u iskoraku.
AlexDunja AlexDunja 23:55 25.01.2012

Re: krle,

Pa to malo društvance iz ćoška što me tuži upravo tvrdi da umetničke slobode ima i politička ličnost. Ali se to izgleda odnosi samo na neke političke ličnosti.


nije valjda da brineš?

ja mislim da će tvoje umetničke
slobode biti zakonski odobrene, ako do suđenja dođe.

zovi me da prisustvujem, ako bude otvoreno za javnost.
volela bih
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:59 25.01.2012

Re: krle,

nije valjda da brineš?

ja mislim da će tvoje umetničke
slobode biti zakonski odobrene, ako do suđenja dođe.

Brinem se kad oni koji najviše tupe o principima nemaju principe.
AlexDunja AlexDunja 00:09 26.01.2012

Re: krle,

Brinem se kad oni koji najviše tupe o principima nemaju principe.

:)

za brigu je kad princip postane svoja suprotnost
koksy koksy 08:38 26.01.2012

Re: krle,

Nebojsa Krstic
Pa kad tvoje umetničke slobode ne prave civilizacijske iskorake...

Jeste, ja sam slab u iskoraku.


znači to je razlog što u basketu nisi daleko dogurao. stalno dušmani zvali korake.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:08 26.01.2012

Re: krle,

znači to je razlog što u basketu nisi daleko dogurao. stalno dušmani zvali korake.

Tačno. Zvali mi civilizacijske korake, pokvarenjaci, a ja se pozivao na poetsku pravdu. Nije vredelo.
JJ Beba JJ Beba 22:07 25.01.2012

tumačenje reči prema nahođenju

VOLETI - leteći vo


edit
i što reče pesnik - vo kraj bika može da se slika


edit 2
Village Idiots
ecce-florian ecce-florian 22:38 25.01.2012

Re: tumačenje reči prema nahođenju

edit
i što reče pesnik - vo kraj bika može da se slika


diferentia specifica
cit


При таквим мислима во тужно заврте главом, зазвони меденица о његовом врату и крцну јарам. Галоња отвори очи, погледа друга, па мукну:- Ти се опет твојски лудираш! Једи, будало, те се гој, видиш да ти се ребра броје; да једобро мислити, то људи не би оставили нама воловима. Та нас срећа не би снашла!

..............

Поносе се вером, а не верују ни у шта. Што сам ја крив и мој цео род што нас не примају ухришћане. Вера им каже „не укради“, а ето мој газда краде и пије за те новце што је од крађедобио. Вера им налаже да чине добро ближњем своме, а они један другом само зло чине. Кодњих је најбољи човек, кога сматрају за пример врлине, ако само не чини зла, а већ, разуме се,да нико и не помишља да захтева од кога да, сем тога што никоме зла не чини, учини и добро.И ето на шта су спали да су им примери врлина равни свакој бескорисној ствари, које само ником зла не чине.

Во дубоко уздахну и његов уздах подиже чак прашину с пута.


edit
a bika



nema
Inner Party Inner Party 22:17 25.01.2012

1972

Sjajno, samo kako je mogao da potpise 1972.

Stanoje Ćebić
26.februara1972.
u Beogradu


ako navodi desavanja iz 1979.?

Bio sam kriv što sam 7. jula 1979. ...



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:07 26.01.2012

Wall

Možda greška, a možda editovano izdanje



"... Inače, knjigu je kao recenzent preporučio za štampanje književnik Bora Ćosić („prvi koji je Ćebićeve uspomene uzeo ozbiljno”).

Jedino disonantno viđenje Ćebićeve knjige koje smo do sada uočili predstavlja neveliko pismo Muharema Morića iz Zagreba, objavljeno u nedavno ugašenoj reviji „Fokus”. „Ćebić je - piše Morić - sam u svom sukobu - on bije svoju bitku bez povoda i cilja, bez razloga i rezultata. Ćebić govori o radništvu, onomu u zemlji i „gastarbajterima” širom Evrope, kao o svojoj braći za čije se on interese bori - sve pod okriljem Marksa i marksizma. Bila bi to lijepa lakrdija, kad ne bi bila opasna! Ćebić nije radnik, ni po radnim navikama, a ni po socijalnom položaju, a ponajmanje Marks u grobu plješće takvomu svom sljedbeniku i propagatoru... Mnogo prije nego što je odlučio da postane vol, Stanoje Ćebić postao je nešto znatno beskorisnije, možda čak vrijedno sažaljenja... ali, to je druga priča”.
(Z.R.)
svbobo svbobo 01:40 26.01.2012

Re: Wall

Možda greška, a možda editovano izdanje

...moja je identična!
freehand freehand 22:19 25.01.2012

filozofi samoupravljači

Poseban soj i škola mišljenja.
Želimir Žilnik i Žika Pavlović.
Nego, znaš li ko je Miloš Jovančević?

Negde sam sa nekim na blogu trolovao o njemu ali nikako ne mogu da se setim sa kim! A čovek bi vredeo jednog bloga, sigurno.

BTW - i vojvodi Karagaći sam jednom objašnjavao, da se vo postaje lako. Malo bolno, ali kratko traje.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:22 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Negde sam sa nekim na blogu trolovao o njemu ali nikako ne mogu da se setim sa kim! A čovek bi vredeo jednog bloga, sigurno.


Znam Miloša odlično...pisac "Košarkašice" i raznih drugih romana pisanih iz protesta protiv pasa koji laju kad čovek hoće da dremne.
nsarski nsarski 22:27 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

ali nikako ne mogu da se setim sa kim!

hehe, mnogo se, bre, druzis sa tim Nemcom...

(Hint: proveri tvoje pp od 18.11.2010)
freehand freehand 22:30 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Nebojsa Krstic
Negde sam sa nekim na blogu trolovao o njemu ali nikako ne mogu da se setim sa kim! A čovek bi vredeo jednog bloga, sigurno.


Znam Miloša odlično...pisac "Košarkašice" i raznih drugih romana pisanih iz protesta protiv pasa koji laju kad čovek hoće da spava.

Da, ali to su samo domaći psi, psi koji imaju gazdu i društveni položaj. Lutalice su smerne i plašljive...

Google books

Negde '85 sam sa Milošem napravio jednosatni intervju. O kako bih želeo da je sačuvana ta kaseta!



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:32 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Negde '85 sam sa Milošem napravio jednosatni intervju. O kako bih želeo da je sačuvana ta kaseta!

Ja sam ga tih godina sretao u dekanatu Medicinskog fakulteta...tu je svraćao i prodavao knjige.
freehand freehand 22:32 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

nsarski
ali nikako ne mogu da se setim sa kim!

hehe, mnogo se, bre, druzis sa tim Nemcom...

(Hint: proveri tvoje pp od 18.11.2010)

Ti si gori od Cvetka, jbt!
Krstiću, ja bih se i ovoga čuvao...

nsarski nsarski 22:35 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Znam Miloša odlično...pisac "Košarkašice" i raznih drugih romana pisanih iz protesta protiv pasa koji laju kad čovek hoće da spava.


Ili se ti druzis sa Nemcem preterano, ili ja. Roman se zove "Odbojkasica", mislim. Btv., jedan album "Corbe" na omotu ima gospodina M.J.



Uzgred, da li su avanture Stanoja Cebica bile inspiracija za poznati film "Kako sam sistematski unisten od idiota"?

margos margos 22:48 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Zar nije njegova najpoznatija knjiga ''Nevini muškarac''?
nsarski nsarski 22:51 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

margos
Zar nije njegova najpoznatija knjiga ''Nevini muškarac''?

Sve njegove knjige su najpoznatije! "Sve radi fudbala" je zbirka pripovedaka o frustracijama iz mladosti. Ma, vec 45 min uzalud kopam po kucnoj biblioteci, imam njegova celokupna dela. S potpisom!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:52 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Ili se ti druzis sa Nemcem preterano, ili ja. Roman se zove "Odbojkasica", mislim. Btv., jedan album "Corbe" na omotu ima gospodina M.J.


Ne! To je Moma Dimić...njega sam takođe upoznao na med fak.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:53 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

'Nevini muškarac''?

Yes, bravo!
freehand freehand 22:54 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

margos
Zar nije njegova najpoznatija knjiga ''Nevini muškarac''?

Magi, sve su njegove knjige najpoznatije. Eno sam gore okačio link na Google books.
Inače je išla priča da je on najtiražniji i najprodavaniji srpski pisac, tih osamdesetih, i da je to Mihiz lansirao, ako me Švaba opet ne zahebava.
Profo
Preteko si me za... malo!
JJ Beba JJ Beba 23:00 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači


Negde '85 sam sa Milošem napravio jednosatni intervju. O kako bih želeo da je sačuvana ta kaseta!

on je legneda beogradske margine osamdesetih.
vucarao je kofer beogradom i prodavao svoje samizdat knjige po šumatovcu, kod trande

nevini muškarac mu je išao samo tako


kakvi su to likovi bili
ašta tek reći o jugoslavu kujunžiću... moj omiljeni glumac, direktor pozorišne trupe, dramski pisac, bivši fudbaler, bivši alkoholićar, stanovnik laze i svih drugih sličnih ustanovam, dramaturg ..njegovu hit predstavu Stjuradese su najveći leteći sisari kao uostalom i sve druge, sam gledala svaki put kad su bile na repertoaru bilo gde po beogradu.
najbolje treš pozorište ever

inače odlično smo se poznavali jer je do renoviranja pijace zečeni venac na istoj držao tezgu na kojoj je prodavao điđuve i razne zezalice.

inače na predstavma sam sretala i prodavce sa drugih tezgi sa zelenjaka, čistače pijace, preprodavce...




gorstak92 gorstak92 23:00 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

nsarski
margos
Zar nije njegova najpoznatija knjiga ''Nevini muškarac''?

Sve njegove knjige su najpoznatije! "Sve radi fudbala" je zbirka pripovedaka o frustracijama iz mladosti. Ma, vec 45 min uzalud kopam po kucnoj biblioteci, imam njegova celokupna dela. S potpisom!

Jao bre sad ste me podsetili.
I ja imam negde ceo njegov opus.
Sigurno je jedna knjiga ,,Košarkašica", a možda ima i druge sportove.
,,Nevini muškarac" je vr' vr'ova.
freehand freehand 23:03 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

gorstak92
nsarski
margos
Zar nije njegova najpoznatija knjiga ''Nevini muškarac''?

Sve njegove knjige su najpoznatije! "Sve radi fudbala" je zbirka pripovedaka o frustracijama iz mladosti. Ma, vec 45 min uzalud kopam po kucnoj biblioteci, imam njegova celokupna dela. S potpisom!

Jao bre sad ste me podsetili.
I ja imam negde ceo njegov opus.
Sigurno je jedna knjiga ,,Košarkašica", a možda ima i druge sportove.
,,Nevini muškarac" je vr' vr'ova.

I ti tvrd povez?
mirelarado mirelarado 23:04 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Uzgred, da li su avanture Stanoja Cebica bile inspiracija za poznati film "Kako sam sistematski unisten od idiota"?


Из интервјуа са Слободаном Шијаном:

Taj film je snimljen po stvarnom čoveku? Da li ste ga poznavali? Ko je bio on?
Osnova za film je bio roman Mome Dimića Šumski građanin koji je pak nastao inspirisan ličnošću beogradskog marginalca Radoša Terzića, zvanog Če, inače rodom iz Ivankovca kod Ljiga, koji se muvao po gradu predstavljajući se kao zagovornik ideja tog čuvenog kubanskog gerilca. Živeo je na uglu Balkanske i Narodnog fronta, blizu mene, i povremeno, kad bi me ugledao, doviknuo bi: „Ej, kad ćeš o meni da snimiš film?!“

nsarski nsarski 23:05 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

,Nevini muškarac" je vr' vr'ova.

A glavni junak se zove Jovanca Milosevic!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:09 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

inspirisan ličnošću beogradskog marginalca Radoša Terzića, zvanog Če


Tako je! On je dolazio na Patološki institut i nama studentima objašnjavao prirodu svojih 6-7 bolesti, uglavnom malignih, tamo na hodniku kad smo pravili pauzu na obdukcijama.
gorstak92 gorstak92 23:25 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

I ti tvrd povez?

Lukavo, lukavo.

Otkud njemu kinta za tvrd povez?
Ove što ja imam su neke savitljive.
I tanke.

Nego, na prvoj bre imate blogere Maljević i Spaić. A možda je i onaj Mladenović neki bloger?
ecce-florian ecce-florian 23:53 25.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Nego, na prvoj bre imate blogere Maljević i Spaić.

Šteta.

Bojana je moralni pobednik.
gorstak92 gorstak92 00:00 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

ecce-florian
Nego, na prvoj bre imate blogere Maljević i Spaić.

Šteta.

Bojana je moralni pobednik.

Da!
I ja sam navijao za našu Boki, a ako ne pobedi ona, a ono naš Spaja.
Kad ono njihov onaj.
Pih.

@Krstić
Da li si promenio avatar zbog naslova Posta ili zato što je koleza Spaja malo, malo pa pominjao neku ljubičastu štalu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Da li si promenio avatar zbog naslova Posta

Pa da, zbog naslova koji reflektuje moje unutrašnje osećanje prema meni.

Gledam šta se sve ovih dana dešava i toliko ne verujem svojim očima i toliko ne shvatam neke ljude da mi se čini da mora biti da sam postao vo.
freehand freehand 00:06 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Nebojsa Krstic
Da li si promenio avatar zbog naslova Posta

Pa da, zbog naslova koji reflektuje moje unutrašnje osećanje prema meni.

Gledam šta se sve ovih dana dešava i toliko ne verujem svojim očima i toliko ne shvatam neke ljude da mi se čini da mora biti da sam postao vo.

I?
gorstak92 gorstak92 00:12 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Gledam šta se sve ovih dana dešava i toliko ne verujem svojim očima i toliko ne shvatam neke ljude da mi se čini da mora biti da sam postao vo.

Ajde de.
Nema veze što smo izgubili utakmicu protiv Makedonaca.
Prošli smo u polufinale.

Ili ti krivo što ti nisi bio u emisiji Piramida kao predstavnik blogera?
Možda još Kosmogina kad bi bila uzeli bi prvo mesto. Ovako jedva cenzus da smo prešli.
Svi bi da budu selektor. Na blogu pogotovo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:18 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

I?

i upisujem se iz protesta u rogatu i repatu stoku, kako je Stanoje lepo rekao,... ako su to ljudi, ja želim da budem vo.
freehand freehand 00:23 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Nebojsa Krstic
I?

i upisujem se iz protesta u rogatu i repatu stoku, kako je Stanoje lepo rekao,... ako su to ljudi, ja želim da budem vo.

Pitam - kakav je osećaj?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:26 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Pitam - kakav je osećaj?

Malo mi je bolje. Malo.
freehand freehand 00:38 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Nebojsa Krstic
Pitam - kakav je osećaj?

Malo mi je bolje. Malo.

Gledaj to sa vedrije strane:
recimo, šef će ti biti ushićen.
A zamisli kad te u zgodnoj prilici bude predstavljao nekom od kolega!

Uzgred, ova mi se rečenica mota po glavi otkad sam video naslov bloga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:56 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Uzgred, ova mi se rečenica mota po glavi otkad sam video naslov bloga.


Da, moguće je.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:00 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Ma, vec 45 min uzalud kopam po kucnoj biblioteci, imam njegova celokupna dela. S potpisom!


Miloš je bio prilično fraktalan pisac, jel da?
st.jepan st.jepan 01:30 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

Za popizdit!
Fucking Telenor!
Nakucko - klikno na objavi - veza pukla!
Sa'ću opet, ama kraće.
Nema veze, bar neće da me grdi Dunja.


kakvi su to likovi bili


Neponovljivi!

U Dalmaciji ih zovu oridjinalima iliti (nem' pojma zašto) lerama.
Sad ne mogu da se opsetim ni jedne odgovarajuće srpske reći, a neće biti da je nema, pomozite.

Bilo ih je u Beogradu onoliko. Neki su postajali književni, pa i filmski likovi, i to bez ikakvog redizajna, što kažu, čist redymade, jedan na jedan.

Valjda je prvi bio Dobrisav S. Radenović, o kojem je Mića Danojlić napisao izvanrednu multižanrovsku uspješnicu (hit) "Kako je Dobrisav protrčao kroz Jugoslaviju"

A neobično sam ponosan na svoje dugogodišnje poznanstvo sa pokojnim književnikom, filmskim producentom i režiserom Radomirom Belačevićem, inače autoelektričarom, koji se iz urodjene otmenosti predstavljao kao autoelektroničar. Ni posle desetak objavljenih knjiga i nekoliko filmova, ništa se nije nije uzoholio - uopšte mu nije bilo ispod časti da i dalje prčka po alnaserima mojih kršina.
Verujem da već svi znaju, o njemu je snimljin film "Dečak iz Junkovca", u kojem je neverovatno ubedjivo glumio samoga sebe - ništa stilizacija i preterivanje, tvrdim da je uistinu bio navlas takav.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:39 26.01.2012

Re: filozofi samoupravljači

A neobično sam ponosan na svoje dugogodišnje poznanstvo sa pokojnim književnikom, filmskim producentom i režiserom Radomirom Belačevićem, inače autoelektričarom, koji se iz urodjene otmenosti predstavljao kao autoelektroničar.

U Dalmaciji ih zovu oridjinalima iliti (nem' pojma zašto) lerama.
Sad ne mogu da se opsetim ni jedne odgovarajuće srpske reći, a neće biti da je nema, pomozite


Jurodiv - to je naša reč.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana