Astronomija| Kućni ljubimci| Sex

Gradjanska radost

Tibor Jóna RSS / 13.03.2012. u 16:57

Raspisalo izbore. Hvala.

Cemu se nadam? Nicemu. Jel beznadezno, pa i nije. Evo i zasto.

 

 

Ja polazim od premise da je nasu sinekurokratiju u ovom trenutku nemoguce razgraditi normalnim sredstvima kao sto su izbori. Sto zbog jakog ekonomskog interesa trenutnih "politicara" koji ih cini spremnim na sve, sto zbog toga jer se iz mora apatije jos ne profilise zdrava alternativa sistemu. Alternativa imigrira. I ko da joj zameri.

Da zivot traje 300 godina pa i da se majes sa kretenima. Ovako, imigracija je danas preduslov svakog daljeg dobra u zivotu. Alternativa je da se svedete na tek nesto vise od obicnog podlaca i uclanite se u neku stranku ne bi ste li postali njen duznosnik.

Istina je, tuzna, da sa pozicije unutar stranke covek u Srbiji imate vise sanse da zaradi prvi milion nego bilo koji npr. Svajcarac u Svajcarskoj sa najboljom poslovnom idejom na svetu. A sve na racun ostalih 7 i kusur miliona ljudi, jel. 

Ovo danas jasno vide i prepoznaju svi clanovi svih stranaka - od SRS do LDP - pa je nasa "politicka" borba zapravo gladijatorska borba za sticanje pozicija sa kojih je (naj)lakse ostvariti kakav finansijski interes - bilo da je to minimalan u vidu npr. zaposlenja ili maksimalan u vidu monopolizacije medijskog trzista, takodje na primer.

Sto ste vise pozicionirani u nasim "strankama" to ste vise u prilici da promenite situaciju u drustvu kako bi vi sami vise sebi stekli. Od ljudi poput Bozidara Djelica saznali smo da oni ovako sticu da bi ostavili iza sebe Zaduzbinu, sto je bio jedan od bezobraznijih samara u lice Gradjaninu i Gradjanki.

Ovo bi, idealizam na stranu, sve bilo u redu da u tom procesu sticanja ovozemaljskog basnoslovlja vodite makar i najpovrsniju brigu o "gubitnicima tranzicije". Recimo - da zgrcete milione, ali da ima citostatika. Neka ste vi u jahti, ali daj makar da ljudi ne umiru od raka. Dvajs i prvi je vek - ako ni zbog cega drugog. Ili recimo moze li da imamo pola miliona manje, da je ono sto mi ostaje jos jako puno ali da zato da niko ne umire od gladi jer rade Narodne kuhinje.

Tek, za takvo sta je potrebno humanizma, koji vam, da postoji in the first place, ne bi ni dozvolio da se na ovaj nacin bavite politikom. Smrtonosni paradoks, sta li je.  

Kad kazem humanizam mislim na onaj momenat u kojem vam vasa savest nalozi da kada vidite coveka koji je pao odmah pritrcite da mu pomognete, a ne da mu zavucete ruku u dzep i marnete mobilni - sto institucionalno, ruseci vas na zemlju kojekakvim birokratskim fintama, zapravo i radi nas "politicki sistem". 

"Nasa" je "drzava" danas onaj poslovicni mangup koji vam prodaje ciglu da bi nerazbijene glave prosli kroz njegov sokak. Dorcolskom kaldrmom poplocan. I onda je zapravo gradjanska dilema danas pitanje: sta je manje ponizenje - ici razbijene glave ili kupiti ciglu? Trece opcije, cini se, nema - ponizenje ne gine.

To je kakvoca dileme za ove izbore. Hocete li da vam kojekakvi vucici, nikolici, karici razbiju glavu, ili da kamarili dulica, djelica i dinkica placate ciglu.

Fizicki obracun nemoguc je, jer za Momke sa Cigljama rade svi, pa sve i da stignete da zamanete kakvu sljagu, sledi pakao koji pocinje u toaletoidima, nastavlja se godinama po sudovima i na kraju okreni obrni vodi do dusevnog rastrojstva ovog ili onog nivoa.  

Momci nemaju potrebe da vas kao Milosevic vezuju za radijatore u policijskoj stanici i biju po tabanima. Oni su napravili mesavinu pravnog sistema, finansijskih polu-pravila i klasicne kosmicke crne rupe u koju jednom kad udjete izlazite samo, da izvinete - ali rektalno.

Zatvor je u tako ovoj zemlji postao coup de grace, jer je sve ono sto vam sistem preko svojih toaletoida moze uraditi, sto vam moze prirediti povlacenjem po sudovima ili kojekakvim inspekcijama zapravo mnogo gore od robijanja.  

Zbog toga, na primer poziv predsednika Njihove Stvari, jer Srbija odavno res publica nije, na bavljenje malim biznisom zvuci licemerno, te kao marketinski poziv poslovicne Barabe Sa Ciglom da obavezno prodjete kroz njegovu ulicu. Gde vas ceka realnost njegovog jedinstvenog biznis modela.   

Sta radi gradjanin pokorni dojk traje ova otimacina i akumulacija kapitala?

Nista. To jest, gleda tursku seriju.

Ko se opece o mleko, kao nas gradjanin, taj i u jogurt duva.  A svako se dnevno opece na neko mleko - bilo da trazi lekove, bilo da pokusava da se snadje u nasem ekonomskom galimatijasu - zamki je vise nego u Super Mario Brosu.

Zarobljen u ulici Barabe sa Ciglom iz koje je tesko izaci ceo i citav, nas gradjanin je resio da sedne tamo gde se u tom trenutku zatekao, prekrije glavu rukama i nada se da ga Baraba sa Ciglom nece primetiti. Taktika noja.

I sada ispada da ce ovim izborima biti moguce samo zameniti jednu ekipu drugom. A sto bi to bilo ko radio? Sta je meni ucinio Tomislav Nikolic da ga ja dovodim u situaciju da zaradjuje kao Dragan Djilas? Nista. Nit rod, nit pomoz bog.   

Medjutim, ima nesto sto mozemo da uradimo i iz nase gradjanske fetus pozicije koju smo radi sopstvene bezbednosti, ojadjeni, zauzeli.

"Nasa" "drzava" je biznis model u kojoj se nekoliko interesnih grupa vrlo vestih biznismena natice za trziste - ko ce u kom delu ulicie nuditi cigle i koliki ce deo ulice na svakoga od stranke biti. Srecom po nas pokorne, ovde je trenutno sistem u fazi ukrupnjavanja poslovnih entiteta - koje mi znamo i kao stranke. To vidite i po prognozama. Dva najveca preduzeca - preduzece koje bi vam radje razbilo glavu - SNS, i preduzece koje bi vam najradje prodalo ciglu - DS - okupljaju oko sebe varijacije na temu.

I tu nastupamo mi - pokorni! Barem ja.

Moj plan za izbore je sledeci - izlazim, ne glasam ni za koga, ponistim listic. I to iz vrlo konstruktivnih razloga. Naime, trenutno se nekoliko stranaka, koje su i te kako odgovorne za sadasnje stanje u drustvu, nalazi blizu cenzusa. Izaci na izbore znaci podici cenzus - a sto veci cenzus to vise ljudi oni moraju ubediti da glasaju za njih kako bi mogli da udju u deobu za svoj deo ulice u kojoj se prodaju cigle.

Tako nam se za ove izbore najidealnije napenalio G17 - biznis tim veselih batica koji su direktno uveli moderan sistem naplate cigle u zamenu za nerazbijenu glavu. Ali i DSS, partija koja kad ne stvara uslove za streljanje svojih neistomisljenika, slavi po fejsbuku ratne zlocince. U pauzi cerupanja Kolubare, biensure.

Mozda mi nemozemo da mnogo da ucinimo po pitanju demokrata ili naprednjaka koji ce sigurno voditi glavnu tezgu sa ciglama u ulici. Mozda ne mozemo kao gradjani da pobedimo i njihove side-kick partnere tipa LeDePe (cigla sa fiskalnim racunom i osmehom, umotana u pelir) ili SePeSe (cigla uz samar i ruzu, cisto da ne bude da te nisu makar malo maltretirali - zarad starih vremena).

Ali, eto, povecanjem cenzusa mozemo da sprecimo makar neke od njih da udju u deobu plena. Malo li je na ovu gradjansku skupocu?  Zamislite dan kada vam jave da DSS ili G17 nisu presli cezus? Male li (trenutne) radosti? 

I to je ukratko i moj plan. Moja gradjanska radost je moja mogucnost da glas pretvorim u gradjansku barikadu, da moj izlazak na biraliste pretvorim u gerilsku akciju uklanjanja mahom dela domacih prodavaca cigli i o koncu, prilika da se sistem dodatno simplifikuje.

Ovim ce se moze dobiti i to da se odgovornost za propast u koju srljamo konacno koncentrisati na jednom ili dva mesta - kao sto je to bio slucaj sa predpetokotobarskim SPS/JUL sistemom. Sto je vec sasvim solidna pozicija za fokusiranje gradjanskog nezadovoljstva. Ili ja samo budan sanjam.

Sanjao ili ne, bilo to moguce ili ne, mogucnost da dizem cenzus je sve sto mi od gradjanske potencije ostaje i nameravam da to i iskoristim.  

A i ako se nista od ovog wishfull thinkinga ne desi - ostaje nam sitna gradjanska radost da smo uzvratili zvrcku za sva ona silovanja zdravog razuma kojima smo bili izlozeni. Za pocetak, od nas pokornih, dosta!

 

I za kraj - make no mistake - ovo je pasivna agresija. Los model ponasanja. U slucaju da imate i druge opcije, naravno.  



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 17:12 13.03.2012

Preporuka

Ja bih, možda, ipak razmislio da se stane iza jedne partije.

Ne mora da bude dobra, dovoljno je da je nešto bolja.

Logika je prosta, pa verovatno i jeftina: onaj ko ti veruje pa poništi listić bi ti verovao i ako kažeš za koga (ne)glasati.
appendix appendix 17:20 13.03.2012

..

Cemu se nadam? Nicemu.


mariopan mariopan 17:20 13.03.2012

....

Moja mala radost bi bila potpuna kada bi na tim izborima cenzus prosla neka nepoznata i mala stranka koju su uzalud pokusavali da sprece da se registruje, i kojoj su uzalud udarali "porez na ciglu" da bi jos malo zaradili.

A (ludi snovi), zamisli, jave na vestima recimo da niko od sadasnjih dobitnika namestene lutrije "tranzicija" nije presao cenzus?

Zato cu ja izaci na zibore i glasati, da smanjim sanse DS i SNS da dobiju i moj glas. jer ako samo precrtam listic, dala sam moj glas bas njima.
Ovako - ne dam ja sama, a ne da mi ga oni "rasporedjuju" po kljucu po kome su oni uvek dobitnici.
nocni_vuk nocni_vuk 18:46 13.03.2012

Re: Mariopan

Na tvoj odgovor ma koliko mislio zaista nemam nista da dodam ni oduzmem. Slazem se potpunih 100%. Samo bih promenio smajlija jer ja sam ipak bata.
mariopan mariopan 19:18 13.03.2012

Re: Mariopan

nocni_vuk
Na tvoj odgovor ma koliko mislio zaista nemam nista da dodam ni oduzmem. Slazem se potpunih 100%. Samo bih promenio smajlija jer ja sam ipak bata.

Evo jedan lep smajli za tebe, dobri vuce.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:42 13.03.2012

Re: ....

Moja mala radost bi bila potpuna kada bi na tim izborima cenzus prosla neka nepoznata i mala stranka koju su uzalud pokusavali da sprece da se registruje, i kojoj su uzalud udarali "porez na ciglu" da bi jos malo zaradili.

Дисперзија, смена, гурање нових изнад цензуса (што је у супротности са белим листићима), и старих испод цензуса (што се постиже пре свега гласањем).
baroniknez baroniknez 17:29 13.03.2012

...

Moj plan za izbore je sledeci - izlazim, ne glasam ni za koga, ponistim listic. I to iz vrlo konstruktivnih razloga. Naime, trenutno se nekoliko stranaka, koje su i te kako odgovorne za sadasnje stanje u drustvu, nalazi blizu cenzusa. Izaci na izbore znaci podici cenzus - a sto veci cenzus to vise ljudi oni moraju ubediti da glasaju za njih kako bi mogli da udju u deobu za svoj deo ulice u kojoj se prodaju cigle.

Tako nam se za ove izbore najidealnije napenalio G17 - biznis tim veselih batica koji su direktno uveli moderan sistem naplate cigle u zamenu za nerazbijenu glavu. Ali i DSS, partija koja kad ne stvara uslove za streljanje svojih neistomisljenika, slavi po fejsbuku ratne zlocince. U pauzi cerupanja Kolubare, biensure.


Vidiš interesantno ti je vidjenje stvari. Vrlo jednostavno si rekao ovo zašto svakako treba izaći - da bi se podigao cenzus za G17 i ostale.

A naravno G17 je posebna priča pa oni stvarno ne zaslužuju da predju cenzus.

Ja ću glasati za listu koja ima najviše muškaraca jer ova tiranija rodne ravnopravnosti mi ide na k.
tsunade tsunade 17:42 13.03.2012

da idem...

da idem na glasačko mesto.
pa da stojim u redu sa babama i dedama i ostalim "gradjanima"
koji, u ogromnom procentu smrde na beli luk u kupaži sa jutarnjom rakijicom ili još gore pivom,
da se izlažem biračkoj komisiji sastavljenoj od partijskih kadrova,
da uzmem u ruke onaj spisak kandidata, da ga pročitam
a da pri tom ne povratim,
to nema šanse.

ne izlazim. vozim bajs na adi.
Goran Vučković Goran Vučković 18:56 13.03.2012

Re: da idem...


pa da stojim u redu sa babama i dedama i ostalim "gradjanima"
koji, u ogromnom procentu smrde na beli luk u kupaži sa jutarnjom rakijicom ili još gore pivom,

cyberm cyberm 08:45 14.03.2012

Re: da idem...

Goran Vučković
...

Hvala!
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:54 13.03.2012

BOJKOT, bre!

Samo bojkot predstave zakazane za 6. maj može vratiti osećaj dostojanstva gradjanstvu. Ne ići u taj ćor sokak dok se ne promeni sadašnji "cigla" izborni sistem.
Mi smo pod okupacijom alavih i beskrupuloznih. A kad je okupacija u pitanju ili apstinencija ili gradjanski pokret otpora. Treća mogućnost je emigracija, što mladi stručnjaci već rade bežeći iz Srbije.
baroniknez baroniknez 18:11 13.03.2012

Re: BOJKOT, bre!

Filip Mladenović
Samo bojkot predstave zakazane za 6. maj može vratiti osećaj dostojanstva gradjanstvu. Ne ići u taj ćor sokak dok se ne promeni sadašnji "cigla" izborni sistem.
Mi smo pod okupacijom alavih i beskrupuloznih. A kad je okupacija u pitanju ili apstinencija ili gradjanski pokret otpora. Treća mogućnost je emigracija, što mladi stručnjaci već rade bežeći iz Srbije.


emigracija u zemlje u kojima je pokrenuta kampanja bojkot da bi tamo bojkotovali?
quickspacemantra quickspacemantra 18:22 13.03.2012

Heh...

... svakako bih se obradovao da ni URS ni DSS ne predju cenzus, apsolutno nikakvu korist od njihovog ulaska u parlament ne vidim.

Ali, uz predvidjenu visoku izlaznost i margine u kojima se u istrazzivanjima te 2 stranke krechu, moralo bi da bude stvarno mnogo precrtanih listicha da bi oni presudili. A u to ne verujem, s obzirom da je precrtravanje listicha jedan politiccki visoko osvessten ccin - a mi bass u takvom elektoratu generalno oskudevamo.

Ono u ssta neupitno verujem jeste da che DS uraditi ssta god bude trebalo da ostanu na vlasti. Bilo pravili kombi koaliciju, bilo sa SNSom. Mislim da matematika vucce ka ovom drugom ressenju, a potvrda toga biche (verovatno) raspisivanje predsednicckih izbora.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:39 13.03.2012

Ufhm

Iako mi jako godi pomisao da sitni šljam ostane ispod cenzusa, ne prija mi što onim najkrupnijima pomažem previše: em im moj glas odlazi, em će ona stranka koja dobije sama moći da napravi vladu. Ako je verovati anketi iz onog Alo treša (to je najsvežija koju sam pronašla):

SNS 31.2
DS 27
SPS 6,2
DSS 6,2
SRS 5,8
LDP 5,5
PUPS 3,4
URS 3
SDPS 2,9
JS 2,3
Dveri 2
LSV 2
SVM 1,3
NS 0,5
SPO 0,0

Dakle, ne izlazim
tsunade tsunade 19:08 13.03.2012

Re: Ufhm

Ako je verovati anketi iz onog Alo treša (to je najsvežija koju sam pronašla):


ko je radio istraživanje?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:13 13.03.2012

Re: Ufhm

Piše samo ovo:
pokazuju rezultati istraživanja trenutnog raspoloženja birača, koje je u Srbiji sprovela jedna ugledna agencija po narudžbi američkog Međunarodnog republikanskog instituta (IRI

link
Mislim, naravno da izgleda sumnjivo, ali ja i inače ne verujem anketama, pa se i ne unosim.
ivana23 ivana23 19:17 13.03.2012

Re: Ufhm

dobrosavljevic_m
Piše samo ovo:
pokazuju rezultati istraživanja trenutnog raspoloženja birača, koje je u Srbiji sprovela jedna ugledna agencija po narudžbi američkog Međunarodnog republikanskog instituta (IRI

link
Mislim, naravno da izgleda sumnjivo, ali ja i inače ne verujem anketama, pa se i ne unosim.


Nije toliko sumnjivo, koliko je nejasno zasto nisu sabrali procente stranaka za koje se vec zna da ce u koaliciju.
Rezultati bi bili drugaciji.
tsunade tsunade 19:23 13.03.2012

Re: Ufhm

ja i inače ne verujem anketama,


ne verujem ni ja. ds u svim tim anketama malo umobolno dobro stoji što nikako nije slučaj na terenu. predvidjam razliku izmedju dva glavna takmaca od najmanje deset odsto. a onda predvidjam nove izbore jer vlada neće moći da bude formirana. al ako me pitaš na osnovu čega to mislim, ne bih znala da ti kažem. čista intuicija.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:48 13.03.2012

Re: Ufhm

a onda predvidjam nove izbore jer vlada neće moći da bude formirana

Eto šta je groznije od pomisli na nadolazeće izbore- da se to desi dvaput.
Mada će verovatno isti ovi da prave vladu na kraju, al' će Dačić više da se omasti.
p.s.
Ivana, ima o koalicijama u tekstu.
tsunade tsunade 20:01 13.03.2012

Re: Ufhm

al' će Dačić više da se omasti.


to da, sasvim izvesno. sa njegovim koalicionim potencijalom on će da se omasti kako god i kad god da bude formirana vlada.
antioksidant antioksidant 20:03 13.03.2012

Re: Ufhm

. a onda predvidjam nove izbore jer vlada neće moći da bude formirana.

ти не верујеш у декларацију о помирењу радикала и демократа?
tsunade tsunade 20:17 13.03.2012

Re: Ufhm

ти не верујеш у декларацију о помирењу радикала и демократа?


kad kažeš radikali na koga tačno misliš?
antioksidant antioksidant 20:19 13.03.2012

Re: Ufhm

tsunade
ти не верујеш у декларацију о помирењу радикала и демократа?


kad kažeš radikali na koga tačno misliš?

па на обе подврсте и оне са беџом и оне са стиропором

допуна: под демократама рачунам и фракције и спс
tsunade tsunade 20:33 13.03.2012

Re: Ufhm

па на обе подврсте и оне са беџом и оне са стиропором
допуна: под демократама рачунам и фракције и спс


u pomirenje zarad i u funkciji pljačke, korupcije i privilegija uvek verujem, ako padne nagodba o procentima. medjupartijska solidarnost, jednom kad padne dogovor, je ovde više puta potvrdjena i odlično funkcioniše.

angie01 angie01 21:54 13.03.2012

Re: Ufhm

kako god, nama sledi sto i mladoj prvo vece,....a ni to!
Ribozom Ribozom 23:05 13.03.2012

Re: Ufhm

Nije toliko sumnjivo, koliko je nejasno zasto nisu sabrali procente stranaka za koje se vec zna da ce u koaliciju.
Rezultati bi bili drugaciji.


Za koaliciju sa SPO-m ne mora se sabirati, isto mu je
Meni je jedino vazno da ovi radikali sto bacaju kletve predju cenzus, ne zato sto sam za njih, vec da im mozda kletve prorade.

edit: smajli
ivana23 ivana23 23:08 13.03.2012

Re: Ufhm

Ribozom
Za koaliciju sa SPO-m ne mora se sabirati, isto mu je
Meni je jedino vazno da ovi radikali sto bacaju kletve predju cenzus, ne zato sto sam za njih, vec da im mozda kletve prorade.


Pa i nije.

Mnogi koji bi glasali za LDP odustace, bas zbog koalicije sa Vukom.
antioksidant antioksidant 23:08 13.03.2012

Re: Ufhm

Mnogi koji bi glasali za LDP odustace, bas zbog koalicije sa Vukom.

neko istrazivanje ili osecaj?

edit: pitam jer je ldp slican ispad imao sa baticem (a duo jk da ne pominjem)...
baroniknez baroniknez 23:28 13.03.2012

Re: Ufhm

Mnogi koji bi glasali za LDP odustace, bas zbog koalicije sa Vukom.


ili još bolje obrnuto - mnogi neće glasati za SPO zbog koalicije sa LDP-om
Goran Vučković Goran Vučković 23:33 13.03.2012

Re: Ufhm

ili još bolje obrnuto - mnogi neće glasati za SPO zbog koalicije sa LDP-om

Spojili lepo i korisno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:34 13.03.2012

Re: Ufhm

Mnogi koji bi glasali za LDP odustace, bas zbog koalicije sa Vukom.

Od toliko liderske harizme na jednom mestu otpadaju uši.
ivana23 ivana23 23:49 13.03.2012

Re: Ufhm

antioksidant
Mnogi koji bi glasali za LDP odustace, bas zbog koalicije sa Vukom.

neko istrazivanje ili osecaj?

edit: pitam jer je ldp slican ispad imao sa baticem (a duo jk da ne pominjem)...


Nije zvanicno istrazivanje, vise anketa usmerena bas na tu koaliciju.


antioksidant antioksidant 08:02 14.03.2012

Re: Ufhm

Nije zvanicno istrazivanje, vise anketa usmerena bas na tu koaliciju.

ko je sproveo anketu? kada? na kom uzorku? nezvanicno... zar ima podele na zvanicne i nezvanicne? u cemu se anketa ta anketa razlikuje u odnosu na "zvanicno istrazivanje"?
angie01 angie01 09:21 14.03.2012

Re: Ufhm

Goran Vučković
ili još bolje obrnuto - mnogi neće glasati za SPO zbog koalicije sa LDP-omSpojili lepo i korisno.


je l' moze za nas gloope mali hint, sta je tu sta-mislim, ko je lep, a ko koristan?
Goran Vučković Goran Vučković 09:55 14.03.2012

Re: Ufhm

je l' moze za nas gloope mali hint, sta je tu sta-mislim, ko je lep, a ko koristan?

U smislu da su pronašli potez koji je višestruko štetan, za svaku od strana. Do duše, jeste testirano prvo sa pokojnim Batićem. Ali zamisli Vukovo biračko ravnogorsko telo kao asocijacija LDP biračima i LDP "treba da pregovaramo sa Tačijem" agenda kod "ravnogoraca"... šiz. Da ne pominjemo Jova Kapičića, prijatelja JVuO u celoj priči, kao čistu komplikaciju. Kemp-nadrealizam.

Inače vidim jutros tvit mog kolege, inače nekada zagriženog LDP-ovca, sa hashtag-om #belilistic - ne znam kako će DS da prođe, ali LDP je izgleda ugasio ovaj put, ako je verovati ovakvim znakovima.
antioksidant antioksidant 10:00 14.03.2012

Re: Ufhm


Od toliko liderske harizme na jednom mestu otpadaju uši.


nemoj tako
ldp preokretom stiže do novog lidera





istina je
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:41 14.03.2012

Re: Ufhm

istina je

Ajoj
Još samo sitnim slovima da dopišu ispod: "...a mislili ste da se zezamo"
Goran Vučković Goran Vučković 12:44 14.03.2012

Re: Ufhm

istina je

"padaju mi na pamet vodene boje"
baroniknez baroniknez 20:21 14.03.2012

Re: Ufhm

Inače vidim jutros tvit mog kolege, inače nekada zagriženog LDP-ovca, sa hashtag-om #belilistic - ne znam kako će DS da prođe, ali LDP je izgleda ugasio ovaj put, ako je verovati ovakvim znakovima.


zašto mislite da je ugasio? ovo čujem danas drugi put, pa mi je zanimljiva teza, pošto je do sada bilo da eto sigurno prelaze 5%
Goran Vučković Goran Vučković 20:37 14.03.2012

Re: Ufhm

zašto mislite da je ugasio? ovo čujem danas drugi put, pa mi je zanimljiva teza, pošto je do sada bilo da eto sigurno prelaze 5%

Pa nekako sam iznenađen transformacijom, ovaj kolega je bio baš zagrižen, žena mu čak neku sitnu funkciju u partiji imala koliko se sećam, itd.
antioksidant antioksidant 20:49 14.03.2012

Re: Ufhm

ovaj kolega je bio baš zagrižen, žena mu čak neku sitnu funkciju u partiji imala koliko se sećam

zagrižen zbog funkcije ili?
Goran Vučković Goran Vučković 21:21 14.03.2012

Re: Ufhm

zagrižen zbog funkcije ili?

Ne, čovek je bio baš zagrejan za ideju, a ta funkcija mislim da nije imala nikakav specijalan materijalni efekat. A sad je zagrejan za beli listić. Razočarani simpatizer/član/šta je već (ili šta je bio).
antioksidant antioksidant 21:42 14.03.2012

Re: Ufhm

A sad je zagrejan za beli listić

bez obzira na konacan efekat (u kontekstu broja glasaca( energija koja postoji tu (razocaranost u sistem) nije ni malo naivna a ima jak potencijal rasta
nije da je ove sto kreiraju sistem koji racocarava nesto posebno briga, ali ipak konstatujem
Boris Drenca Boris Drenca 19:00 13.03.2012

6. maj

Početak maja može biti lep... Najavljeni su (istina labavo) neki masovni izleti sa ritualnim okretanjem životinja na ražnju....ako se dogovori "učvrte" priklanjam se tome.

Što se tiče glasanja, iako već bar 4 godine ne vidim razliku između jednih, drugih ili trećih, izlazak na glasačko mesto zavisi od obaveza tog dana. Ako mi vreme i obaveze dozvole izaći ću. I uraditi ono što i ti najavljuješ.
vilovuk vilovuk 19:00 13.03.2012

POKRET RADNIKA I SELJAKA

Oni obećavaju borbu protiv ovog korumpiranog i pljačkaškog sistema.
Šef stranke profesor fakulteta bezbednosti, Dragišić.
Kaže da zna da hapsi.
I da je revanšistički nastrojen.
To mi se sviđa, pa sve neka je i puka retorika.

Dakle, ja izlazim.
mariopan mariopan 19:22 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

vilovuk
Oni obećavaju borbu protiv ovog korumpiranog i pljačkaškog sistema.
Šef stranke profesor fakulteta bezbednosti, Dragišić.
Kaže da zna da hapsi.
I da je revanšistički nastrojen.
To mi se sviđa, pa sve neka je i puka retorika.

Dakle, ja izlazim.

Glasam za one koji ce da hapse i da revans odrade do kraja .
BigBadWolf BigBadWolf 20:47 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Oce li da krene da apsi od svog potpredsednika?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:50 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Kaže da zna da hapsi.
I da je revanšistički nastrojen.

Ovo zvuči primamljivo. Sve mi se javlja scena kako nogom razvaljuje vrata, hvata Mirka Cvetkovića za uvo i šalje ga u ćoše.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:52 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

BigBadWolf
Oce li da krene da apsi od svog potpredsednika?


Mogao bi da krene i od webmastera ququ
angie01 angie01 22:07 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

vilovuk
Oni obećavaju borbu protiv ovog korumpiranog i pljačkaškog sistema.Šef stranke profesor fakulteta bezbednosti, Dragišić.Kaže da zna da hapsi. I da je revanšistički nastrojen.To mi se sviđa, pa sve neka je i puka retorika.Dakle, ja izlazim.


zar nismo vec prosli ovaj krug posle 2. sv. rata?!
baroniknez baroniknez 22:20 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Imam pozitivan utisak o Dragišiću, ali da bi rekli nešto više o njemu i tom pokretu treba svakako videti kakav je program ko će to da sprovodi itd.
vilovuk vilovuk 23:46 13.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

angie01
zar nismo vec prosli ovaj krug posle 2. sv. rata?!

Šta fali da probamo još jedamput!?
Ovaj put - iskusniji, umereniji, pametniji ... i tako dalje i u tom smislu.
vilovuk vilovuk 00:41 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

uros_vozdovac
Mogao bi da krene i od webmastera ququ


Pa pomozi Uroše, sredi im sajt.
Sumnjam da imaju para da te valjano plate ali sam siguran da ti imaš srca
kad je opšte dobro u pitanju.
Pa da pobedimo.
ivana23 ivana23 00:47 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Potrebno je raspitati se - Zoran Dragišić
vilovuk vilovuk 01:02 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

ivana23
Potrebno je raspitati se - Zoran Dragišić

Pa dobro, to se zove sazrevanje.
Sad kad ih je sve upoznao
zna šta mu valja činiti.

Tebi
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:33 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

vilovuk
profesor fakulteta bezbednosti, .


Nemoj da me ložiš da postoji i taj "fakultet"? Udbaški faks ?! Neee, ne smem sad da odem na google . I od toga su napravili nauku, bem ti život!



angie01 angie01 09:22 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Šta fali da probamo još jedamput!?
Ovaj put - iskusniji, umereniji, pametniji ... i tako dalje i u tom smislu.


khm, khm,..tako je i onda govorila postena inteligencija!
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:36 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

vilovuk
uros_vozdovac
Mogao bi da krene i od webmastera ququ


Pa pomozi Uroše, sredi im sajt.
Sumnjam da imaju para da te valjano plate ali sam siguran da ti imaš srca
kad je opšte dobro u pitanju.
Pa da pobedimo.


Hehe, dobar dobar.
Hajde da uozbiljimo ovo dopisivanje, jedan od ciljeva FLOSS pokreta jeste promocija Open source rešenja u društvu, posledično i u političkim strankama, politički subjekat koji pokaže volju da podrži pokret i na korist društva kvalifikuje tu temu u politički život imao bi značajnu podršku zajednice.
vilovuk vilovuk 12:33 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

angie01
khm, khm,..tako je i onda govorila postena inteligencija!


Čemu tolike sumnje, angie, pokaži malo entuzijazma.
Gde ti je mladost?
Goran Vučković Goran Vučković 12:35 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA


Hehe, dobar dobar.
Hajde da uozbiljimo ovo dopisivanje, jedan od ciljeva FLOSS pokreta jeste promocija Open source rešenja u društvu, posledično i u političkim strankama, politički subjekat koji pokaže volju da podrži pokret i na korist društva kvalifikuje tu temu u politički život imao bi značajnu podršku zajednice.

Jbt odmah kreću političke trgovine
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:08 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Goran Vučković

Jbt odmah kreću političke trgovine


Pa prilagođavamo se okruženju mada Pirati za sada vode ubedljivo.
vilovuk vilovuk 13:32 14.03.2012

Re: POKRET RADNIKA I SELJAKA

Vučko
Jbt odmah kreću političke trgovine

Stupanje u odnos potencijalno dobrog (PRS) i nepokolebljivo dobrog (Uroš&comp) može da bude samo na polzu otačastva.
I učesnika u odnošaju.
predatortz predatortz 19:03 13.03.2012

Đurđevdan

Idem na dve slave tog dana.
A ove bitange? Ne verujem da ću stići da ih 'udenem' u raspored...
mirelarado mirelarado 19:43 13.03.2012

Чича Глиша

У оваквом изборном систему мој глас може добити само:



Будући да га на листићу неће бити, доцртаћу.
antioksidant antioksidant 19:48 13.03.2012

Re: Чича Глиша

mirelarado
У оваквом изборном систему мој глас може добити само:



Будући да га на листићу неће бити, доцртаћу.

ако будем ишао истим путем ја ћу нацртати једну верзију у сукњи (због зарад родне заступљености - да не буде да нисмо политички коректни)



мада ћу пробати да нађем неку депилирану
mirelarado mirelarado 19:55 13.03.2012

Re: Чича Глиша

да не буде да нисмо политички коректни


Таман посла! Политичка коректнос' и родна равноправнос' пре свега.
antioksidant antioksidant 19:59 13.03.2012

Re: Чича Глиша

mirelarado
да не буде да нисмо политички коректни


Таман посла! Политичка коректнос' и родна равноправнос' пре свега.

и депилација

(а ако ја ипак будем гласао за неке пирате или јоги летаче наватаћу неког да нацрта пара твом чича глиши како год... није ред да буде сам)
tsunade tsunade 20:02 13.03.2012

Re: Чича Глиша

мада ћу пробати да нађем неку депилирану


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:11 13.03.2012

Re: Чича Глиша


mirelarado
У оваквом изборном систему мој глас може добити само:



Будући да га на листићу неће бити, доцртаћу.





JJ Beba JJ Beba 23:10 13.03.2012

Re: Чича Глиша


Будући да га на листићу неће бити, доцртаћу.

i ja idem i crtam, ali ne čiča glišu...višeneke krugove i ctre
Ribozom Ribozom 23:43 13.03.2012

Re: Чича Глиша

qq bebo, s'g ce se neki kandidati prepoznaju

I gde je sad rodna ravnopravnost?
JJ Beba JJ Beba 23:57 13.03.2012

Re: Чича Глиша

Ribozom
qq bebo, s'g ce se neki kandidati prepoznaju

I gde je sad rodna ravnopravnost?

kolko žena na izbornim listama tolko i rodne ravnopravnsoti

mirelarado mirelarado 01:48 14.03.2012

Re: Чича Глиша

i ja idem i crtam, ali ne čiča glišu...više neke krugove i crte




Може и овако...
tsunade tsunade 07:43 14.03.2012

Re: Чича Глиша

i ja idem i crtam, ali ne čiča glišu...višeneke krugove i ctre


JJ Beba JJ Beba 13:30 14.03.2012

Re: Чича Глиша

mirelarado
i ja idem i crtam, ali ne čiča glišu...više neke krugove i crte




Може и овако...

može, al mora više poteza a ja ne bih da se zadržavam na biračkom mestu. moje crte i krugove mogu i žmurećki, navežbala...
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:16 14.03.2012

Re: Чича Глиша

Ovaj Glisa "Izadji na izbore...postani umetnik" mi nekako neuverljiv. Kao u starom vicu, necu ja njima crtati Dzemu Bjedica, nego Ratu Dugonjica.
JJ Beba JJ Beba 20:03 14.03.2012

Re: Чича Глиша

Ovaj Glisa "Izadji na izbore...postani umetnik" mi nekako neuverljiv

izlazak i crtanje lista povećava izlaznost, a izlaznost povećava cenzus, a povećan cenzus ne odgovara "malim" partijama tipa g17, ldp i ostalim koji strepe za prelazak cenzusa. neprelazak cenzusa za sve te partije bio bi uspeh povećanog izlaska na biralaišta jer bi možda to zmačilo i kraj za neke od tih paratija. recimo ja sanajam da g17 nestane iz našeg vidokruga, to su veviđeni drumski razbojnici i secikese
mogao i bi i ldp da se makne, da prizna sunovrat

što se tiče ovih "velikih", njima želim sve najgore takođe
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:04 14.03.2012

Re: Чича Глиша

izlazak i crtanje lista povećava izlaznost, a izlaznost povećava cenzus

OK, aj'mo ozbiljno: Glisa ili glas za Makija Risticevica dizu prag za sve ucesnike. Tacno? Da li postoji neka razlika kuda taj glas ide posle, posto je Glisa nevazeci, a Maki ne prelazi cenzus?
Sto se tice G17, slazem se, a Ceda, koji umesto Vesne uzima Danu, bljaks
JJ Beba JJ Beba 23:18 14.03.2012

Re: Чича Глиша

Ceda, koji umesto Vesne uzima Danu, bljaks

čeda je puko odmah posle prošlih izbora, barem što se mene tiče
i sve tamo je bljak
recimo mene baš zanima kako na zahtev vukovih ravnogoraca glede rehabilitacije čiča draže gleda latinka, a svi u istoj koaliciji
JJ Beba JJ Beba 23:21 14.03.2012

Re: Чича Глиша

OK, aj'mo ozbiljno: Glisa ili glas za Makija Risticevica dizu prag za sve ucesnike. Tacno?

da veća izlazonst veći cenzus za "male" partije.
dakle, bolje da izađem i nacrtam svoje linije i krugove i time povećam izlaznost (i cenzus) nego da apstiniram
baroniknez baroniknez 23:23 14.03.2012

Re: Чича Глиша

JJ Beba
Ceda, koji umesto Vesne uzima Danu, bljaks

čeda je puko odmah posle prošlih izbora, barem što se mene tiče
i sve tamo je bljak
recimo mene baš zanima kako na zahtev vukovih ravnogoraca glede rehabilitacije čiča draže gleda latinka, a svi u istoj koaliciji


Latinka voli da sebe naziva "liberalom", dakle nekim ko nema baš veze ni sa nekim tvrdokornim komunistima, a pogotovo ne sa četnicima. Pa, ako joj nije smetao Jovo Kapičić, što bi Draža Mihailović.

Medjutim, stvari su se promenile: danas o Jovi Kapičiću govori Čeda Jovanović, a jedan od najuglednijih ljudi u Srbiji govori o Dragoljubu Mihailoviću - istoričar Slobodan G. Marković koji je nedovoljno uočen u javnosti a ja ga lično vidim kao relativno mladog čoveka koji može da nam bude uzor.
tsunade tsunade 08:19 15.03.2012

Re: Чича Глиша

čeda je puko odmah posle prošlih izbora, barem što se mene tiče


ja njega ništa ne razumem. on vrti jednu praznu misao na 555 načina. taman se priča povede o deficitu a on krene da priča kako moramo da menjamo mentalitet. a počnemo da pričamo o porezima on kreće da sere o evropskim vrednostima. kad ga neko pita o fiskalnoj disciplini, on počinje priču o istini odgovornosti i pomirenju. drugim rečima birači krenuše u pekaru a čeda će u mlekaru. ko da je razrok bože me oprosti.
mariopan mariopan 09:38 15.03.2012

Re: Чича Глиша

recimo ja sanajam da g17 nestane iz našeg vidokruga, to su veviđeni drumski razbojnici i secikese
mogao i bi i ldp da se makne, da prizna sunovrat

što se tiče ovih "velikih", njima želim sve najgore takođe

baroniknez baroniknez 02:28 16.03.2012

Re: Чича Глиша

koje su najveće afere G17? Navedite svako po dve: jedna u kojoj je učestvovao Dindkić i jedna u kojoj nije
antioksidant antioksidant 07:58 16.03.2012

Re: Чича Глиша

i jedna u kojoj nije

ima takvih?
baroniknez baroniknez 15:32 16.03.2012

Re: Чича Глиша

antioksidant
i jedna u kojoj nije

ima takvih?


sigurno ima, pa ne verujem da čim Dinkić pusti stranačke kolege, ovi brže bolje urade nešto pošteno krijući od Dinkića
milisav68 milisav68 16:25 16.03.2012

Re: Чича Глиша

baroniknez

sigurno ima, pa ne verujem da čim Dinkić pusti stranačke kolege, ovi brže bolje urade nešto pošteno krijući od Dinkića



Na primer?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:05 14.03.2012

Razlika

U čemu je razlika između glasača i birača?

Prvi daje glas da bi zatim stenjao, dok drugi bira da vlast nikad nema mira!
jasnaz jasnaz 11:24 14.03.2012

: Prodajem : jeftino !



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana