In memoriam

Umro je Drug Tito!

Srđan Mitrović RSS / 04.05.2012. u 10:48


Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 10:24 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Colin_bgd
Niko nije ratovao osim nas,

A niko nije imao ni NDH.
Colin_bgd Colin_bgd 10:50 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

milisav68
Colin_bgd
Niko nije ratovao osim nas,

A niko nije imao ni NDH.

Ovo nije nikakav argument nizasta.

I sta to na kraju znaci, da smo mi u Srbiji imali pravo da se malo 'fasizujemo' samo da bi bilo 1:1 sa Hrvatima?

Uz duzno postovanje, ali ovo sto si napisao je ne samo ortodoksna glupost, nego i jos jedna tuzna potvrda sta mi zaista drzimo u podsvesti, i kakvi porivi nas stvarno (kao narod) pokrecu. A posle, kao, ne razumemo sta nam se desilo...
milisav68 milisav68 11:20 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Colin_bgd

Ovo nije nikakav argument nizasta.

I sta to na kraju znaci, da smo mi u Srbiji imali pravo da se malo 'fasizujemo' samo da bi bilo 1:1 sa Hrvatima?

Uz duzno postovanje, ali ovo sto si napisao je ne samo ortodoksna glupost, nego i jos jedna tuzna potvrda sta mi zaista drzimo u podsvesti, i kakvi porivi nas stvarno (kao narod) pokrecu. A posle, kao, ne razumemo sta nam se desilo...

Da si preživeo NDH, ne bi tako pričao.

Tri Miloševića i pet Šešelja ne bi naterali narod da uzmu puške u ruke kao predizborna HDZ-ovska ikonografija, a to ne bi uradili da nisu imali loše iskustvo iz WW2.

Dok se u Srbiji rasplamsavao ustanak protiv Nemaca, u Hrvatskoj su gradili Jasenovac (krajem avgusta `41), i sve se to posle gurnulo pod tepih, zarad "bratsva i jedinstva", od koga nije bilo ni "b".

Jugoslavija se nije raspala 90-ih, već `71, kada su već uveliko vodali Tita "ko mečku", i nije imao pojma šta se dešava u zemlji - samo je mahao belim rukavicama iz kola.
omega68 omega68 11:26 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

A niko nije imao ni NDH.

Ovo nije nikakav argument nizasta.

Baš jeste, to je ključno
I sta to na kraju znaci, da smo mi u Srbiji imali pravo da se malo 'fasizujemo' samo da bi bilo 1:1 sa Hrvatima?



Nismo se mi ''fašizovali'', negi je NEKO nastavio kontinuitet NDH, a prirodna reakcija na kontinuitet fašističkog NDH ne može da bude ''fašizam''.
Takav autošovinizam nas je i doveo dovde, mondijalisti upravo igraju na tu kartu samoporicanja.
Srećom, neće još dugo.Uskoro će TO biti svedeno na statističku grešku.
Milom ili silom!
Colin_bgd Colin_bgd 11:28 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Da si preživeo NDH, ne bi tako pričao.

Kako?

Tri Miloševića i pet Šešelja ne bi naterali narod da uzmu puške u ruke kao predizborna HDZ-ovska ikonografija, a to ne bi uradili da nisu imali loše iskustvo iz WW2.

Eh, ja sam mislio da si ti ozbiljan bloger i da posedujes makar neke informacije kako i zasto je bilo to sto je bilo, a ti samo recikliras fraze Dnevnika TV Beograd u 19:30...
Colin_bgd Colin_bgd 11:30 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

a prirodna reakcija na kontinuitet fašističkog NDH ne može da bude ''fašizam''.

Sa ovim se 100% slazem, samo je mini raskorak sa onim sto se stvarno desavalo to sto nasa reakcija nije bila prirodna...
milisav68 milisav68 11:33 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Colin_bgd
Da si preživeo NDH, ne bi tako pričao.

Kako?

Nedorečeno, slažem se.
Mislio sam na ljude koji su preživeli NDH.
Eh, ja sam mislio da si ti ozbiljan bloger i da posedujes makar neke informacije kako i zasto je bilo to sto je bilo, a ti samo recikliras fraze Dnevnika TV Beograd u 19:30...


Umeš ti bolje.
Colin_bgd Colin_bgd 11:37 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Umeš ti bolje.

Ponekad svakom prema zasluzi. Umes i ti...
omega68 omega68 11:47 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Sa ovim se 100% slazem, samo je mini raskorak sa onim sto se stvarno desavalo to sto nasa reakcija nije bila prirodna...

A ti si neko vrhovno božanstvo koje treba ili ne da se slaže sa nekim?
Baš me zabole šta autošovinisti pričaju, rekao sam da će uskoro biti na nivou o,1%.
Ti misliš da je naoružavanje naroda zbog loših iskustava iz prošlosti i zbog konkretizacije istih u vidu izbacivanja iz Ustava do tada konstitutivnog naroda - fašizacija???
Izvini ali to nije normalno.
ili se priča za debele pare.
milisav68 milisav68 11:53 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Colin_bgd

Ponekad svakom prema zasluzi. Umes i ti...

Мој отац је увек оправдано страховао да се усташе не врате на власт у Хрватској, пошто је од стране усташа 1943. као секретар КП ухапшен и отеран у логор Стара Градишка, а затим у Јасеновац где је био један од ретких преживелих логораша у пробоју 22. априла 1945. Недуго после постављења за министра одбране Хрватске, Шпегељ је дошао у Вировитицу где ми је заказао састанак у ловачкој куци „Кинково” на Билогори и почео износити „своје планове”, после чега сам се присетио онога што ми је отац причао, а ја га зачуђено гледао. Разочарење које сам тога тренутка доживео тешко је и након толико година описати – да ме дојучерашњи командант, човек из мог села, покушава заврбовати да радим против државе која ми храни петочлану породицу

ИНТЕРВЈУ: Владимир Јагар, официр војне безбедности у пензији

Martin Špegelj rođen je 11. studenog 1927. u Starom Gradcu kod Pitomače. Njegovi roditelji i obitelj bili su pristaše HSS-a. Bio je partizan u vrijeme Drugog svjetskog rata. S vremenom će postati general i zapovjednik 5. jugoslavenske armije čiji se stožer nalazio u Zagrebu.

Colin_bgd Colin_bgd 12:02 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

A ti si neko vrhovno božanstvo koje treba ili ne da se slaže sa nekim?

Da bi se sa necim/nekim slagao ili ne, nema potrebe da si bozanstvo, svako ima pravo na to.
Ti misliš da je naoružavanje naroda zbog loših iskustava iz prošlosti i zbog konkretizacije istih u vidu izbacivanja iz Ustava do tada konstitutivnog naroda - fašizacija???

Fasizacija je sve sto je dovelo do toga, kako u Hrvatskoj, tako i u Srbiji.
Izvini ali to nije normalno.
ili se priča za debele pare.

Izvni, ali kad pocnes posle trece recenice ovako da lupetas i vredjas, mogu samo da se opravdano naljutim. Ali ne brini se, necu da se naoruza(va)m...
omega68 omega68 12:11 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

tako i u Srbiji.

Ma šta u Srbiji?Svi počeli da dižu onu stvar na Srbe i svojim republikama i šta treba Srbija da uradi?Da ih pusti da pobiju sve zarad bratstva i jedinstva?
E pa tek ćeš da vidiš kad se malo promene stvari u svetu
Colin_bgd Colin_bgd 12:15 05.05.2012

Re: A sad ozbiljno, malo...

Ma šta u Srbiji?

I u Srbiji, i u Srbiji... Nema greske. Na zalost, ali tako je bilo... Ne amnestiram ja nikog iz drugih republika i pokrajina, ali to sta su oni radili, na isti nacin ne amnestira nas...
E pa tek ćeš da vidiš kad se malo promene stvari u svetu

Stvari u svetu su uvek iste. Kad to jednom naucimo, mozda nam ipak nekad i bude malo bolje...
keko655 keko655 17:55 05.05.2012

Karagaca je gospodin

Citam postove, sa nekima se slazem, sa nekima ne. Uostalom to je Balkan, mi smo eksperti u prepricavanju povjesti u 100 verzija i u nedogled. Zbog toga sam i otisao u inozemstvo i nemam se namjeru vratiti u HR.

Dakle nista novo zasad nisam rekao, ali samo jedno bih htio reci: Karagaca je gospodin i mozemo se ne slagati sa svime sta kaze, ali za razliku od drugih nije banalan i vulgaran. Jos jedanput da se zahvalim Bogu sto ne zivim vise na Balkanu.
niccolo niccolo 19:27 05.05.2012

Re: Karagaca je gospodin

Jos jedanput da se zahvalim Bogu sto ne zivim vise na Balkanu.

Na koji način je Bog doprineo tome da ne živiš više na Balkanu?
keko655 keko655 19:33 05.05.2012

Re: Karagaca je gospodin

Odgovorio je na moje molitve, uvijek sam zelio zivjeti na Zapadu.
keko655 keko655 04:14 06.05.2012

Re: Karagaca je gospodin

Karagaca je primjer zbog cega smo mi Hrvati mogli zivjeti zajedno u istoj zajednici sa Srbima. Ostali su primjer zbog cega nismo.
angie01 angie01 10:54 06.05.2012

Re: Karagaca je gospodin

keko655
Karagaca je primjer zbog cega smo mi Hrvati mogli zivjeti zajedno u istoj zajednici sa Srbima. Ostali su primjer zbog cega nismo.


niko vas nije ni pitao, kao ni druge u toj zajednici, koja je bila korisnija i bolja za sve!

samo to proklamovanje nacionalnih boja negira da vam je bisko to sto Milan govori!

pri tome, bilo to popularno ili ne, odgovaralo politickom ambijentu i nivou svesti- vecina naroda na teritoriji bivse yu poticu od istih predaka, povezani su kulturoloski, istorijski, ekonomski,...dopisite sve ostale kategorije,...pa su sva ta prepucavnja, sada potpuno unistenih, osiromasenih i oslabljenih samostalnih jedinica-tuzna & nemocna!
keko655 keko655 01:09 07.05.2012

Re: Karagaca je gospodin

OK, slazem se sa tobom. Svi smo od istih predaka, jasno mi je. Slusam Ruski jezik, zvuci kao svaki slavenski jezik. Nema dvojbe, isto porijeklo smo. Jedini problem je sto bivsa vlast nije priznala nikakvu osobnenost. Dakle ta negacija osobnenosti je kreirala pozudu prema nacionalnom bicu i svijesti. A ta pozuda je proizvela genocid.
49 41 49 41 17:58 05.05.2012

Paz' majku mu

od pocetka sedamdesetih; u mnogim skolama (osnovnim, srednjim i nekim Fakultetima) se ucilo po udzbenicima Univerziteta u Tirani.
-Pravdalo se kulturoloskom-prosvetnom saradnjom, Pristine i Tirane.

RTVP- Radio Televizija - Pristina je od tada imala oko 1600 zaposlenih (Americki ABC - 800 zaposlenih).

Na srpsko-hrvatskom (zvanicnom, sluzbenom jeziku SFRJ) je emitovano programa:
-Na Radiju 1 h - dnevno!
-Na TV, 45 minuta - dnevno!
(Direktni prenosi utakmica, Festivala, i ostalog nisu se racunali).

Racuni za vodu, struju, ostale komumalije - bili su u vecini slucajeva samo na Albanskom.
[/b]

Kad su mi drugovi, iz ranog detinjstva; govorili istih tih ranih 70-tih korzo preseliti na albanski, gde je tada bilo trenutno i ostali ce se preseliti na sever; par stotina metara.
Rekao sam im: [b]Ne, verujem!


Sada jos manje verujem, iusta.

P.S.
Cini mi se da je Kosovo i Metohija njegova "politicka zaduzbina", kojom se i dan danas mnogi bave; od EU, Ujedinjenih nacija, svakako i Srbija.
mariopan mariopan 18:59 05.05.2012

Re: Paz' majku mu

49 41
od pocetka sedamdesetih; u mnogim skolama (osnovnim, srednjim i nekim Fakultetima) se ucilo po udzbenicima Univerziteta u Tirani.
-Pravdalo se kulturoloskom-prosvetnom saradnjom, Pristine i Tirane.

RTVP- Radio Televizija - Pristina je od tada imala oko 1600 zaposlenih (Americki ABC - 800 zaposlenih).

Na srpsko-hrvatskom (zvanicnom, sluzbenom jeziku SFRJ) je emitovano programa:
-Na Radiju 1 h - dnevno!
-Na TV, 45 minuta - dnevno!
(Direktni prenosi utakmica, Festivala, i ostalog nisu se racunali).

Racuni za vodu, struju, ostale komumalije - bili su u vecini slucajeva samo na Albanskom.
[/b]
Kad su mi drugovi, iz ranog detinjstva; govorili istih tih ranih 70-tih korzo preseliti na albanski, gde je tada bilo trenutno i ostali ce se preseliti na sever; par stotina metara.
Rekao sam im: [b]Ne, verujem!


Sada jos manje verujem, iusta.


Eh, sada si me podsetio mojih početaka na ovom blogu, sećaš li se i ti? Bilo tada mnogo reči o ovome.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana