Gradjanske inicijative| In memoriam

Glasac nije tucena zena

Tibor Jóna RSS / 07.05.2012. u 20:00

Kada sam 2008. godine glasao za Cedomira Jovanovica nisam mogao ni da zamislim da ce on u 4 sledece godine uspeti da sa svojom strankom toliko postane deo sistema protiv kojeg je bio da ce ga biti nemoguce razlikovati. Osim estetski. 

Ja, naime, nisam nagovarao Lidera da podrzi medijski zakon. Nisam ja zagovarao kod Lidera da se podrzi malovickina i homenova reforma sudstva. Nisam ja Lideru sugerisao da cutke prelazi preko skandala tipa  Miladin Kovacevic. Nisam ja Lideru govorio da je pametno i dalje dizati poslanicke rukice za sistem u kojem se oslobadjaju fasisti, a olos drzavno stipendira.

Nisam ja predlagao Lideru ta mu Partija cutke djipa na svaki rasisticki mig Heteronacelnika. Nisam ja Lidera instruirao da svog Komesara za ljudska prava salje u rijaliti dok Rome raseljavaju u mocvare i po bivsim deponijama, a heteronacelnik otvoreno krsi osnovna ljudska prava.

Nisam ja Lideru dao genijalnu ideju da na svoj Glavni odbor zove krvoloke i konkubine i nisam ja savetovao da se to prodaje raji kao politicka inkluzivnost i kemp. Potom, nisam ja lidera ubedjivao da ce politicki profitirati ako nema Samardzica, Srbljanovicke ili Pesicke a bude Karleuse, Kapicica ili Ilicke.

Nisam ja rekao, Lideru okacimo ovoga Gebelsa na sajt kao svoj predlog kulturne politike. Nisam ja savetovao izdaj gradjansko drustvo kad god uzmognes i pruzi ti se prilika. Nisam ja. 

Verujte mi, nisam ja! 

Lider je to uradio sam, u dosluhu sa onima kojima je verovao da znaju sta rade. Lider. Ne ja. On.

Lider je to uradio sam verujuci da su mu svi glasaci imanentni, da nad njima ima vlast sui majestic generis. Lider je bio taj koji je Partiju ubedjivao da su glasaci listom nepokolebljivo i postojano tu e samo da bi njemu, Lideru i Partiji bilo dobro. Lider je verovao da ima posla sa tucenom zenom koja posle svih samara poslusno govori "on to mene za moje dobro".

Nije meni toliko sto su se Partija i Lider ugradili u srpski Apsurdistan, koliko mi je neverovatno sto sam danas, maja 2012. godine ja kriv jer sam to svojim belim glasom primetio.

Neverovatno je da sam kriv jer sam dosao ranije i zatekao Lidera i Partiju kako bludnice. A bas to se desilo. Zena, poslovicna, se vratila ranije i zatekla muza u krevetu, i to ne sa drugom, nego sa svima drugima, i kusima i repatima, i onima s koca i onima s konopca.

Zatekla i dozivela da joj se u istoj recenici servira i "Nije to sto mislis" i "Kurvetino kako mozes da mi ne verujes" I pravdanje i osuda.

Tako mene, obicnog gradjanina i u to vreme jos uvek njegovog biraca, jedan odbornik Partije javno naziva cirkuzanerom i licemerom. Drugi me, aktivista i omladinac, naziva budalom, treci kretenom itd. Leze goli, raspecheni, uhvaceni in flagranti, u preljubi, i nazivaju te cirkuzanerom, licemerom, budalom i kretenom jer ih nisi priupitao "Treba li vam deco meda i oraha da nastavite" nego si upro prstom i rekao "Svaleracija". 

Neozbiljno i ako je od Lidera i Partije. 

Lider i Partija su se cetiri godine svalerisali sa kim god je trebalo i pomislili da ce im svi poverovati kada o sledecim izborima budu tvrdili da je ta svaleracija bila za dobro braka i gradjanske Srbije. A kad su videli da njihovi glasaci vise veruju svojim ocima, da iskoristim i tu svalerasku paralaleu, udarili su u etikete cirkuzanera, licemera, budala i kretena.

Etiketiranje takoreci pre dijaloga.

U argumentima zagovornika belog glasa nije bilo nicega stranog idealima gradjanskog drustva. Niti se beli kadar zalagao za nesto sto bi se moglo okarakterisati kao poziv na urusavanje demokratije, gazenje ljudskih prava ili poziv na tako kakvu nistariju. Nije tvrdjeno da neko mora u 4 zida, da je nekom mesto u kontejneru, da treba stvoriti partijsko sudstvo. Zalagalo se za vise pluralizma i vise drustvenog dijaloga, za sansu da se u medijski monopolizovanom drustvu iznese drugacije misljenje.

Partija i Lider to nisu prepoznali. Ili jesu.

Beli glasaci jednostavno nisu bili neprijatelji onog koncepta drustva za koji se deklarativno zalagala Partija i Lider. I da je u Partiji i Lideru ostalo sta od beskompromisnog zalaganja za koncept izgradnje gradjanskog drustva iz vremena Frakcije ili izborne kampanje 2008.godine , a ne zelje za jos dubljim usadjivanjem u Apsurdistansku nomenklaturu - kampanja bi za beli glas bila brzo prepoznata ili kao vredna dijaloga ili kao saveznicka. Ali nije.

Ono zbog cega je beli glas i nastao - iz protesta nad poterom za pustim procentima po svaku cenu naustrb odbrane principa - oterali su Partiju, Lidera i Aktiviste u situaciju u kojoj su belim glasacima odgovarali psihijatrijskim i sociopatskim dijagnozama i opstim nipodastavanjem. Ali tu nije kraj.

Ima belih aktivista kojima je preceno manje ili vise otvoreno. Necu navoditi imena, ako zele sami ce se javiti, ali - evo moj slucaj -  ja sam 2012 godine doziveo da mi jedan od visoko pozicioniranih funkcionera Partije "dobronamerno" obecava da mom poslodavcu nece otkriti za koje se stavove zalazem. 

Ako sam ja, drustveni marginalac i covek na dalekoj periferiji drustvenog uticaja imao ovakav tretman, mozemo se zapitati sta se desavalo drugima, uticajnijima (u nedostatku bolje reci). Nesto od toga znamo, pratili smo Pescanik i rezimsku stampu, nesto se desavalo u polujavnosti drustvenih mreza, a nesto u privatnosti poruka sa laznih profila i izmisljenih naloga. 

Danas, kada Partija i lider stoje jedva preplivavsi cenzus u Republici i Vojvodini, bez predstavnika u Gradskoj skupstini Beograda i niskim brojem glasova cak i u najuzem gradskom jezgru Beograda (samo na Starom gradu u Beogradu Partija je uspela da otera od sebe 1200 glasaca i ubedi ipak zanimljivih 3,700 zitelja da glasaju za nju) i kada su doziveli da im moralno politicke ocene podobnosti za ulazak u vladu daje Milosevicev portparol za to nikako ne mogu biti kriv ja, koji trazim LDP iz 2008.  

Za to mogu biti krivi jedino i samo oni sa pocetka price koji su savetovali Lidera i oni koji su sledili Lidera  i naredjivali bezrezervnu podrsku Djilasima, Homenima, Djelicima po svaku cenu. Mogu biti krivi oni koji su se plasili izbora i mislili da se gradjansko drustvo gradi koketiranjem sa onima koji negiraju njegove vrednosti ili tako sto se beskrajnim odbijanjem da se stane u kraj sa krsenjima ljudskih prava sponzorisanim iz drzavnih kancelarija moze izgraditi pravednije drustvo. Kriv mogu biti oni koji su mislili da ce bez njih popasti sveta i da je odrzanje sinekura bitnije od ideja.

Mogu biti krivi i oni koji su aktivistima objasnili, a ovi to uporno prenosili na drustvenim mrezama da svi moramo za Partiju da bi Partija bila jaca kako bi Partija imala veci kapacitet za ucenjivanje DS-a od neke druge partije. Oni koji se ni tokom kampannje nisu trudili da skariju da im je cilj dalje kalkulisanje i dalje trange-frange.   

Da je Partija bila za iskreni dijalog i iskreno verovala u moc svojih ideja i znacaj izgradnje pluralizma omogucila bi da se - osim u Pescaniku i Danasu - dijalog sa belim glasovima povede i u siroj javnoj sferi - posebno jer bi takav dijalog samo ojacao gradjansku poziciju.

Umesto toga, kao i za Prajd, kao i za Rome, kao i za platane, kao i za reformu sudstva, kao i za medijski zakon, kao i za miladina kovacevica, kao i za smanjivanje kazni et cetera, et cetera - Partija i Lider su cutali - a cutali su jer su kalkulisali. A kad su prestali da cute ponudili su uglavnom etikete, pretnje i agresiju. I jos kalkulisanja.

Sad, sto je racun ispao skuplji, a dara skuplja nego mera i sto se treci cin tragedije zvane "Lider i Partija" nije hteo odvijati po metodi "lezi lebu da te jedem"  ... to je vec tudj problem. 

Ja samo trazim da me se ne etiketira radikalski, ako je moguce. Hvala. 



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:05 07.05.2012

.

Ja samo trazim da me se ne etiketira radikalski, ako je moguce. Hvala.

ne pravdaj se tibore
nema potrebe
ne padaj na liderov izgovor da nije on kriv
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 22:20 07.05.2012

Re: .

Evo pratim novinske napise i godinama nisam video agresivniju kampanju od ove protiv "belih glasova" uoči izbora, koju su vodili kako političari u medijima tako i sami mediji.

Još gore, odavno nisam video toliku mržnju nakon završenih izbora kao što je to ovaj diskurs psovki i ad hominem napada na građane koji su svoj glasački listić odlučili da ponište! Na Fejsbuku i Tviteru ne mogu da se otresem od stranačkih stršljenova!

Takva osionost stranačkih režima se nije videla od devedesetih - nezaslužnim političarima su građani krivi što ih nisu izabrali da nad njima bezobzirno vladaju i u sledećem mandatu!!
cult cult 20:09 07.05.2012

tvit

Umesto toga, kao i za Prajd, kao i za Rome, kao i za platane, kao i za reformu sudstva, kao i za medijski zakon,


"Zato što si pljuvala, zato si i lama."
docsumann docsumann 20:14 07.05.2012

Re: tvit

"Zato što si pljuvala, zato si i lama."


lama si, sad dalaj

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:21 07.05.2012

Re: tvit

cult

Otkud ti sad? Đilas je na TVu!
cult cult 20:24 07.05.2012

Re: tvit

Đilas je na TVu!


Ne, on je u srcu.

lama si, sad dalaj


dala si, sad malaj
antioksidant antioksidant 20:24 07.05.2012

Re: tvit

Ne, on je u srcu.

a ti si gde?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:25 07.05.2012

Re: tvit

Ne, on je u srcu.

Znam, dušo, znam...
docsumann docsumann 14:53 08.05.2012

Re: tvit

dala si, sad malaj


malaj on-line

P.S. kalte, a je l' imaš fotku iz ove faze ?

antioksidant antioksidant 14:57 08.05.2012

Re: tvit

docsumann


P.S. kalte, a je l' imaš fotku iz ove faze ?


i da li se secas di je ovaj park?

cult cult 15:03 08.05.2012

Re: tvit

docsumann
dala si, sad malaj


malaj on-line

P.S. kalte, a je l' imaš fotku iz ove faze ?



a, lude osamdesete.
trudim se da zaboravim : )
predatortz predatortz 20:18 07.05.2012

Izvini Tibore

Ali, vi razočarani LDP-ovci mi niste jasni.
Da bi se čovek u nekoga , ili nešto razočarao, nužno je da mu, prethodno, veruje.
Kako se može verovati osobi koja je koketirala sa tako širokom paletom ideologija:
Od Ljotićevske u mladosti, do Kapičićeve u godinama u kojima bi čovek već trebalo da je ozbiljan?

Osobi čiji je slogan istina, koja neće da odgovori na prosto pitanje:
Odakle toliki nesklad između publikovanih prihoda ( što je obaveza političara ) i stila života?
elis elis 20:21 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

predatortz
Ali, vi razočarani LDP-ovci mi niste jasni.
Da bi se čovek u nekoga , ili nešto razočarao, nužno je da mu, prethodno, veruje.
Kako se može verovati osobi koja je koketirala sa tako širokom paletom ideologija:
Od Ljotićevske u mladosti, do Kapičićeve u godinama u kojima bi čovek već trebalo da je ozbiljan?

Osobi čiji je slogan istina, koja neće da odgovori na prosto pitanje:
Odakle toliki nesklad između publikovanih prihoda ( što je obaveza političara ) i stila života?


Pomalo maliciozno, ali nesumnjivo precizno i tačno
antioksidant antioksidant 20:22 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

precizno i tačno

pa malo mi sumnjivo ovo oko ljoticevske ideologije (a i jovove - jeste jovo tu ali pre bih rekao zbog nacina nego zbog ideologije)
Atomski mrav Atomski mrav 20:26 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Sad se pokazuje da je to više bila nada nego vera...
elis elis 20:30 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

antioksidant
precizno i tačno

pa malo mi sumnjivo ovo oko ljoticevske ideologije (a i jovove - jeste jovo tu ali pre bih rekao zbog nacina nego zbog ideologije)


Pa recimo da je ljotićevski pridev koji uslovno, ali dovoljno približno opisuje mladalačka zastranjenja Č.J.

U stvari, ja uz najbolju volju ne mogu da prepoznam konzistentnu ideologiju kod Č.J. To je nekakav bouncing baby amalgam floskula i opštih mesta, podilaženje duhu rezignirane urbanštine na način na koji, recimo, Velja Ilić podilazi duhu raspojasanog seljaštva.
cult cult 20:35 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

ja uz najbolju volju ne mogu da prepoznam konzistentnu ideologiju kod Č.J


evo je:

"kad bi Čedomir Jovanović podneo ostavku, u Srbiji bi zavladao haos"
predatortz predatortz 20:35 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

To je nekakav bouncing baby amalgam floskula i opštih mesta, podilaženje duhu rezignirane urbanštine na način na koji, recimo, Velja Ilić podilazi duhu raspojasanog seljaštva.


E sad, dušmanine , ja tebe moram da pohvalim!
A o saznanjima o ranim radovima ČJ ne bih na javnom mestu.
Dovoljno je da pomenem neke ideologe LDP-a koji su na Čedicu imali priličan uticaj. Nikola Samardžić i BS, recimo. Potražite i njihove rane radove
antioksidant antioksidant 20:37 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

U stvari, ja uz najbolju volju ne mogu da prepoznam konzistentnu ideologiju kod Č.J.

ma to je nesporno
sporno mi je trpati ga uz ljotica koji je sinonim srpske rasno superiorne ideologije. ceda nikada nije toliko mladalacki zastranio (uz sva koketiranja sa 3 prsta i krstenjem od strane amfilohija ako se na to misli)
i iskreno, sad ne prepoznajem kapicicevu ideologiju kod njega. pre neko staracko izletanje kod jova (sto je sramota za jovanovica, svakako)
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Ali, vi razočarani LDP-ovci mi niste jasni.


Zato sto neces da razmislis :)
Jasno je to prilicno.

Pazi frakcija (LDF) nastaje u vreme kad Tadic namiguje Kostunici i kad na predlog Jocica cini "sanitarni otklon" od Djindjiceve DS.
Ceda je, cinilo se tada tada, odbio da pristane na to i izgledalo je da nastavlja politiku ZDJ. To uz cinjenicu da ga je Djindjic licno postavio u vrh DS i da mu je poveravao vazne poslove (predsednik poslanicke grupe DOS, pregovori sa Milosevicem oko hapsenja...) mu je davalo na tezini.
Sad je cini mi se jasno da je C Jovanovic iskoristio Djindjicevu harizmu i autoritet da pridobije nasvoju stranu odredjen broj ljudi.
Naravno, to je moglo da traje izvesno vreme ali ne zauvek, sada kad treba sam da kreira politiku kreira je oovako kako je kreira i dogurao je dovde dokle je dogurao.
Ja mislim da ta partija nema svetlu buducnost.
elis elis 20:38 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

predatortz
To je nekakav bouncing baby amalgam floskula i opštih mesta, podilaženje duhu rezignirane urbanštine na način na koji, recimo, Velja Ilić podilazi duhu raspojasanog seljaštva.


E sad, dušmanine , ja tebe moram da pohvalim!
A o saznanjima o ranim radovima ČJ ne bih na javnom mestu.
Dovoljno je da pomenem neke ideologe LDP-a koji su na Čedicu imali priličan uticaj. Nikola Samardžić i BS, recimo. Potražite i njihove rane radove


Neću ništa reći, samo ću uputiti Pogled u pravcu Kragujevca
antioksidant antioksidant 20:39 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Potražite i njihove rane radove

pogledi
kragujevacki studentski list
veoma nacionalno usmeren (i to bas na sveto vreme cica draze)
sumnjam da znas sta su samardzic i srbljanovic pisali za taj list (sem da su pisali)
a to je mnooooogo pre nego sto se ceda pojavio na radaru

edit
Neću ništa reći, samo ću uputiti Pogled u pravcu Kragujevca

nema potrebe biti konspirativan, narocito u prisustvu kragujevcanina
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:43 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

kragujevacki studentski list


Poceo kao studentski, a onda kad je krenulo sve to sto je krenulo u njemu vrlo brzo je prestao da bude list studenata kragujevackog univreziteta.
elis elis 20:44 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

antioksidant
Potražite i njihove rane radove

pogledi
kragujevacki studentski list
veoma nacionalno usmeren (i to bas na sveto vreme cica draze)
sumnjam da znas sta su samardzic i srbljanovic pisali za taj list (sem da su pisali)
a to je mnooooogo pre nego sto se ceda pojavio na radaru


O, itekako znam, imam tu nesrećnu pasiju da uranjam u arhivsku građu unaokolo. A pride sam i jedno vreme delio radni prostor sa Samardžićem.

edit
Neću ništa reći, samo ću uputiti Pogled u pravcu Kragujevca

nema potrebe biti konspirativan, narocito u prisustvu kragujevcanina


Ajde bre, kakva crna konspiracija
predatortz predatortz 20:45 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

antioksidant
Potražite i njihove rane radove

pogledi
kragujevacki studentski list
veoma nacionalno usmeren (i to bas na sveto vreme cica draze)
sumnjam da znas sta su samardzic i srbljanovic pisali za taj list (sem da su pisali)
a to je mnooooogo pre nego sto se ceda pojavio na radaru


U Tuzlu su stizala dva primerka. Jedan na moju adresu. Imao i nešto malo problema zbog toga.
Ono što su pomenuti pisali (NS i BS ) bilo je hardcore i za mene, neskrivenog nacionalistu. I nije imalo puno veze sa Čičom.
No, brzo postadoše 'liberalni'. I ta vrsta liberalizma je hardcore za moja poimanja.
Jeste se Čedica kasnije pojavio, ali na nečemu je formiran.
Sem toga, ima on naše Bosanske korene. A mi izbosne uvek imamo čoveka koji zna čoveka...
antioksidant antioksidant 20:46 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

hoochie coochie man
kragujevacki studentski list


Poceo kao studentski, a onda kad je krenulo sve to sto je krenulo u njemu vrlo brzo je prestao da bude list studenata kragujevackog univreziteta.

ma naravno
znam mu celu istoriju
i iznutra
a "zabranjeni" broj sa cica drazom na naslovno (bez brade) jos uvek imam (u par primeraka u par kutija po podrumima i tavanima tamo negde)
antioksidant antioksidant 20:47 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Ono što su pomenuti pisali bilo je hardcore i za mene

ha, ha...

A mi izbosne uvek imamo čoveka koji zna čoveka...

poznato mi je
predatortz predatortz 20:48 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

antioksidant
Ono što su pomenuti pisali bilo je hardcore i za mene

ha, ha...


Ispravih gore, ne mislim na Poglede nego na pomenute autore, današnje ikone srpskog liberalizma.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

a "zabranjeni" broj sa cica drazom na naslovno (bez brade)


Stani stani, da ne mislis mozda na prvi broj Srpske reci?
I on je bio zabranjen i Draza je bio na naslovnoj.
antioksidant antioksidant 20:56 07.05.2012

Re: Izvini Tibore


Stani stani, da ne mislis mozda na prvi broj Srpske reci?
I on je bio zabranjen i Draza je bio na naslovnoj.

pa sta mislis ko je uredjivao te novine na pocetku?
to je skoro ista redakcija bila
jeste u pitanju prvi broj srpske reci
koksy koksy 21:19 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

elis
predatortz
Ali, vi razočarani LDP-ovci mi niste jasni.
Da bi se čovek u nekoga , ili nešto razočarao, nužno je da mu, prethodno, veruje.
Kako se može verovati osobi koja je koketirala sa tako širokom paletom ideologija:
Od Ljotićevske u mladosti, do Kapičićeve u godinama u kojima bi čovek već trebalo da je ozbiljan?

Osobi čiji je slogan istina, koja neće da odgovori na prosto pitanje:
Odakle toliki nesklad između publikovanih prihoda ( što je obaveza političara ) i stila života?


Pomalo maliciozno, ali nesumnjivo precizno i tačno

ja bih jos samo dodao Karleusu cisto da budemo sasvim precizni.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:30 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Elis
To je nekakav bouncing baby amalgam floskula i opštih mesta, podilaženje duhu rezignirane urbanštine na način na koji, recimo, Velja Ilić podilazi duhu raspojasanog seljaštva.

Ovakvi komentari su pravi melem za moju postelektoralnu depresiju
man ray loves me man ray loves me 21:31 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Ceda je, cinilo se tada tada, odbio da pristane na to i izgledalo je da nastavlja politiku ZDJ. To uz cinjenicu da ga je Djindjic licno postavio u vrh DS i da mu je poveravao vazne poslove (predsednik poslanicke grupe DOS, pregovori sa Milosevicem oko hapsenja...) mu je davalo na tezini.
Sad je cini mi se jasno da je C Jovanovic iskoristio Djindjicevu harizmu i autoritet da pridobije nasvoju stranu odredjen broj ljudi.
Naravno, to je moglo da traje izvesno vreme ali ne zauvek, sada kad treba sam da kreira politiku kreira je oovako kako je kreira i dogurao je dovde dokle je dogurao.
Ja mislim da ta partija nema svetlu buducnost.

could not agree more.
djindjic je bio cedin mentor. to je znacilo da je on verovao da ce jednog dana ceda biti dobar kao on.
nazalost, jos jedna djindjiceva losa procena. nije mu islo od ruke da vidi zlo, glupost i pokvarenost u drugima, mada je, sto smo kasnije videli, bio okruzen primercima za studiranje tih osobina kakve tesko covek moze da skupi na jednom mestu.
cedino danasnje ponasanje zaista natera coveka da se zapita ono sto je pre deset godina izgledalo neverovatno - da nema mozda i on ulogu u onome sto se desilo dvehiljade trece.
ivana23 ivana23 21:36 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

Ono što su pomenuti pisali (NS i BS)


Ne zaboravimo da je Ceda studirao dramaturgiju na FDU i da je u to vreme BS bila asistent na toj klasi.
antioksidant antioksidant 21:40 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

ivana23
Ono što su pomenuti pisali (NS i BS)


Ne zaboravimo da je Ceda studirao dramaturgiju na FDU i da je u to vreme BS bila asistent na toj klasi.

vrlo znacajna informacija
man ray loves me man ray loves me 22:01 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

vrlo znacajna informacija

zasto?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 07.05.2012

Re: Izvini Tibore

cedino danasnje ponasanje zaista natera coveka da se zapita ono sto je pre deset godina izgledalo neverovatno - da nema mozda i on ulogu u onome sto se desilo dvehiljade trece.


Ne znam, jos uvek mi to zvuci neverovatno
Da li bih i sad ruku u vatru da je i nemoguce?
Ne bih.
omega68 omega68 00:17 08.05.2012

Re: Izvini Tibore

Neću ništa reći, samo ću uputiti Pogled u pravcu Kragujevca

ako, ako, još ako je je u funkciji pozdrava kolevke...
antioksidant antioksidant 07:10 08.05.2012

Re: Izvini Tibore

man ray loves me
vrlo znacajna informacija

zasto?

pitaj ivanu, ja sam bio ironican
NNN NNN 20:50 07.05.2012

Ovih dana

sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.
I nisam stekao nešto lošu sliku.
niccolo niccolo 20:51 07.05.2012

Re: Ivih dana

sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.

Mogao bi i nama ostalima da objasniš...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:53 07.05.2012

Re: Ivih dana

I nisam stekao nešto lošu sliku.

Jebote, obično prepoznaš čoveka po licu, a ova se identifikuje po dupetu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:54 07.05.2012

Re: Ivih dana

Mogao bi i nama ostalima da objasniš...


šefica podzemlja.

nic kakvo elementarno nepoznavanje gradiva
predatortz predatortz 20:56 07.05.2012

Re: Ivih dana


šefica podzemlja.


Nekako, to podzemlje i LDP se uvek prepliću...
Šef išao na pregovore, izašao prljavih ruku i čista obraza, pa JK, pa...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 07.05.2012

Re: Ivih dana

dobrosavljevic_m
I nisam stekao nešto lošu sliku.

Jebote, obično prepoznaš čoveka po licu, a ova se identifikuje po dupetu.


Malo je nezgodno uvatili paparaci na ovoj fotki, dok je skidala gaće preko glave. Al' postade Ikona (božemeoprosti).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:05 07.05.2012

Re: Ivih dana

Malo je nezgodno uvatili paparaci na ovoj fotki, dok je skidala gaće preko glave. Al' postade Ikona (božemeoprosti).

Ma pitanje je da li je to uopšte ona, ono bi mog'o da bude bilo ko sa gaćama preko lica u pokušaju da iskompromituje sestru Dunju i nanese štetu građanskim idejama za koje se dotična zalaže.

antioksidant antioksidant 21:06 07.05.2012

Re: Ivih dana

bilo ko sa gaćama preko lica u pokušaju da iskompromituje sestru Dunju i nanese štetu građanskim idejama za koje se dotična zalaže.

а зашто би гаће преко главе биле компромитација?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:09 07.05.2012

Re: Ivih dana

а зашто би гаће преко главе биле компромитација?

Ne znam, antioksidante, samo razrađujem teorije naglas. Kod nje je, kao što rekoh, dupe što za druge ljude lice, pa možda gaće i treba tu da joj budu.
Edit:
Što ja volim ove političke debate!
predatortz predatortz 21:14 07.05.2012

Re: Ivih dana

sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.
I nisam stekao nešto lošu sliku.


Ova drugarica bi i mene ,žednog preko vode, u LDP prevela!
niccolo niccolo 21:15 07.05.2012

Re: Ivih dana

Što ja volim ove političke debate!

elis elis 21:16 07.05.2012

Re: Ivih dana

predatortz
sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.
I nisam stekao nešto lošu sliku.


Ova drugarica bi i mene ,žednog preko vode, u LDP prevela!


Ona je lađar Haron u ženskom obliku - na drugoj obali te čeka čika Jova Kapičić Zmaj
predatortz predatortz 21:18 07.05.2012

Re: Ivih dana

elis
predatortz
sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.
I nisam stekao nešto lošu sliku.


Ova drugarica bi i mene ,žednog preko vode, u LDP prevela!


Ona je lađar Haron u ženskom obliku - na drugoj obali te čeka čika Jova Kapičić Zmaj


A onda bi me drugovi prevaspitali
buba_truba buba_truba 21:52 07.05.2012

Re: Ivih dana

dobrosavljevic_m
а зашто би гаће преко главе биле компромитација?

Ne znam, antioksidante, samo razrađujem teorije naglas. Kod nje je, kao što rekoh, dupe što za druge ljude lice, pa možda gaće i treba tu da joj budu.
Edit:
Što ja volim ove političke debate!


srdjan.pajic srdjan.pajic 04:48 08.05.2012

Re: Ivih dana

dobrosavljevic_m
Malo je nezgodno uvatili paparaci na ovoj fotki, dok je skidala gaće preko glave. Al' postade Ikona (božemeoprosti).

Ma pitanje je da li je to uopšte ona, ono bi mog'o da bude bilo ko sa gaćama preko lica u pokušaju da iskompromituje sestru Dunju i nanese štetu građanskim idejama za koje se dotična zalaže.



Kad smo se već dotakli >>tih<< gradjanskih ideja, ja moram da uspostavim narušenu ravnotežu u ovoj debati:






srdjan.pajic srdjan.pajic 04:52 08.05.2012

Re: Ivih dana

elis
predatortz
sam se informisao oko toga ko je uopšte (hudafak) Dunja Ilić.
I nisam stekao nešto lošu sliku.


Ova drugarica bi i mene ,žednog preko vode, u LDP prevela!


Ona je lađar Haron u ženskom obliku - na drugoj obali te čeka čika Jova Kapičić Zmaj



Jebote, ova dva pandura debatuju na višem transcendentalnom nivou !
elis elis 08:04 08.05.2012

Re: Ivih dana

srdjan.pajic
Kad smo se već dotakli >>tih<< gradjanskih ideja, ja moram da uspostavim narušenu ravnotežu u ovoj debati:


Ha, čudna mi čuda, k'o da je Voja jedini koji se voli slikat' sa zastavom u pozadini



srdjan.pajic
Jebote, ova dva pandura debatuju na višem transcendentalnom nivou !


I tebi to smešno, a?! Pa kakav je to svet u kom se ovakvi poput predatora i mene uzdižu u transcendentalne visine, a ostali bauljaju po udolinama banalnosti

maksa83 maksa83 10:20 08.05.2012

Re: Ivih dana

I tebi to smešno, a?! Pa kakav je to svet u kom se ovakvi poput predatora i mene uzdižu u transcendentalne visine, a ostali bauljaju po udolinama banalnosti

Iskreno, to što se vas dvojica ovako kvalitetno zezate (u moru banalnosti, što ti kažeš) a znate da ste po svoj prilici pucali jedan u drugog u jednom trenutku je meni ekstremno simpatično. Nije dovoljno da mi vrati veru u ovaj sjeban komad sveta, ali je svejedno razgaljujuće. (ovo je sve bez trunke ironije, da ne bude nesporazuma)

P.S. Zapravo kad se povede reč o tom galimatijasu jedino to što vas dvojica pričate o svemu tome mi ima smisla, tj. taj diptih deluje (šta god to značilo) istinito - sve ostalo je sviranje k.
mariopan mariopan 21:11 07.05.2012

...

Dobro nisi ti, nemoj više da se pravdaš.
A jesi li mu ti uzeo lizalicu iz ruke?
Jesi?
E, vidiš ko je kriv?
leeanna leeanna 21:14 07.05.2012

?

kome se pravdaš, Tibore? prohisterisalim aparatčicima? zbog čega? noćas su pale maske i ja sam ostala zgađena. tanak je civilizacijski sloj. konačno više nema dileme. ko razume, shvatio je, a ekipa koja nema ogledalo, definitivno ne zaslužuje pravdanje.
JJ Beba JJ Beba 21:55 07.05.2012

Re: ?

leeanna
kome se pravdaš, Tibore? prohisterisalim aparatčicima? zbog čega? noćas su pale maske i ja sam ostala zgađena. tanak je civilizacijski sloj. konačno više nema dileme. ko razume, shvatio je, a ekipa koja nema ogledalo, definitivno ne zaslužuje pravdanje.

uze mi reč iz tastature


leeanna leeanna 22:24 07.05.2012

Re: ?

pozdrav, Bebo
krkar krkar 21:29 07.05.2012

Tražili ste - gledajte


Ovo štampam da nosim svom zabludelom ocu.

A mene nije ni najmanje razočaralo ništa. Još odavno.

Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...
freehand freehand 21:59 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

krkar

Ovo štampam da nosim svom zabludelom ocu.

A mene nije ni najmanje razočaralo ništa. Još odavno.

Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...

Ae ti ne dangubi, nego idi teši Velju i Bogoljuba.
buba_truba buba_truba 22:01 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

krkar
Ovo štampam da nosim svom zabludelom ocu.

A mene nije ni najmanje razočaralo ništa. Još odavno.

Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...

Pozdravi tatu. A ovo o Bosancima je stereotip. Evo ja, Bosanka sam poreklom... i nisam imala problema ni 2008. I još pre toga mi je stiglo od dupeta do glave. To jeste dugačak put, ali nije ništa duži samo zato što je glava bosanska... Eto vidiš koliko je Tiboru trebalo.



predatortz predatortz 22:47 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte


Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...


Jbte, sad sam skont'o! Pa ti misliš na mene!
elis elis 22:55 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

predatortz

Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...


Jbte, sad sam skont'o! Pa ti misliš na mene!


Fakat dugo putuje
predatortz predatortz 22:57 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

elis
predatortz

Samo me pomalo nerviraju ovi Dražoljubi što seire baš ovde. Al' ajde, većinom su Bosanci. Njima duže putuje iz dupeta...


Jbte, sad sam skont'o! Pa ti misliš na mene!


Fakat dugo putuje


Ma to od kad me je balvan udario u glavu... Sporo kontam, brzo zaboravljam
elis elis 22:59 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

predatortz
Sporo kontam, brzo zaboravljam


Jel' se to diskretno nudiš za upražnjeno mesto ministra unutrašnjih poslova
predatortz predatortz 23:00 07.05.2012

Re: Tražili ste - gledajte

elis
predatortz
Sporo kontam, brzo zaboravljam


Jel' se to diskretno nudiš za upražnjeno mesto ministra unutrašnjih poslova


Ma jok, glup sam ti ja za to...
Ja bih radio po zakonu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:47 07.05.2012

Dzabe ste krecili

Evo Djilas nudi i LDP-u da udje u vlast u Beogradu.
Znaci i LDP-u i URS-u...
Sad, da li je ovo menjanje izborne volje gradjana ok, ili nelegalno/nelegitimno, ili pak vizionarsko prevazilazenje partijskih podela, cucemo tokom kampanje.
buba_truba buba_truba 21:47 07.05.2012

Jesi jesi, Tibore, kriv si!

... za to nikako ne mogu biti kriv ja, koji trazim LDP iz 2008.

Šta je to iz 2008. što sad tražiš? Ti mu verov'o?
Posle jebanja nema kajanja, opusti se, proći će...
JJ Beba JJ Beba 21:58 07.05.2012

beli glas

4.47% predsednički, 4.36% parlamentarni, 4.9% beograd

i što reče neko na tviteru Beloglasači nisu glasali Ivicu Dačića.. da se zna
jesen92 jesen92 23:18 07.05.2012

Re: beli glas

i što reče neko na tviteru Beloglasači nisu glasali Ivicu Dačića.. da se zna
..nisu, ali su ga indirektno ojacali tako da ce on postati nezaobilazni faktor buduce vlade kako god okrenes...posto je ceda napravio tolike neoprostive greske u svom radu mi cemo gledati bezgresnog ivicu jos 4 godine najmanje..a i lepo peva , bice hleba i igara ...za ovaj narod dosta..
JJ Beba JJ Beba 00:04 08.05.2012

Re: beli glas

jesen92
i što reče neko na tviteru Beloglasači nisu glasali Ivicu Dačića.. da se zna
..nisu, ali su ga indirektno ojacali tako da ce on postati nezaobilazni faktor buduce vlade kako god okrenes...posto je ceda napravio tolike neoprostive greske u svom radu mi cemo gledati bezgresnog ivicu jos 4 godine najmanje..a i lepo peva , bice hleba i igara ...za ovaj narod dosta..

nismo ga ojačali mi, beli listići, nego tadić i njegova ds zato što su se pomirili sa njim, zato što su mu oprostili; zato što se tadić grli i ljubi sa dačićem, igra košarku sa njim, smeje se, ide sa njim po koncertima i sluša ga kako peva.
u jednom predizbornom intervju neko ga je pitao nešto u u vezi sa spsom i tome kako može sa svojim protivnicima da se tako lepo slaže. on je odgovorio da on voje protivnike pobeđuje tako što se sa njima sprijatelj!!!!
kakva šuplja

dačića je ojačao i čeda zato što je na gradskom nivou 4 godine radio sa spsom, bio sa njim u koaliciji i ako se na prošlim izborima zaklinjao. nikad sa spsom NIKAD drao se u mikrofon...kakva šiplja
apoteke su pobedile


DS i tadić su rehabilitovali dačića i njegovu politiku 90tih
tadić nije ni trepnuo kada je dačić onomad izjavio da su obe partije pretrpele veliki gubitake....


dajte ljudi dačića je ojačap ds i tu nema nikave priče
kakvi vas beli listići spopali


edit
i da dopunim
nismo ga ojačali mi, beli listići, nego ds i tadić i njihova pogrešna, jadna, kukavička, bezidejna populistička politika bez kreativnosti.
dačića je ojačao tadić i ds zato što su u deceniji u kojoj su vladali, posle streljanja zorana đinđića, stvorili jedno otuđeno, korumpirano i bolesno društvo, u kome vladaju samo intersni odnosi
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 08.05.2012

Re: beli glas

dajte ljudi dačića je ojačap ds i tu nema nikave priče
kakvi vas beli listići spopali

Naravno,
Na prosim izborima je imao oko 300 hiljada sada skoro duplo vise.
Bice da je to zbog belih listica.
man ray loves me man ray loves me 00:50 08.05.2012

Re: beli glas

pogledah malo press i tako to u nadi da medju komentarima provalim ko glasa za dacica, i gle cuda nadjoh komentare tipa "on je hapsio..." "on je uveo red..."
izgleda da ima ljudi, da ih tako castim, koji su se primili na "efikasnog ministra policije"...
JJ Beba JJ Beba 00:53 08.05.2012

Re: beli glas

man ray loves me
pogledah malo press i tako to u nadi da medju komentarima provalim ko glasa za dacica, i gle cuda nadjoh komentare tipa "on je hapsio..." "on je uveo red..."
izgleda da ima ljudi, da ih tako castim, koji su se primili na "efikasnog ministra policije"...

pa dačić sps uvek su znali sa pendrekom, hapšenjima...vežbali su devedesetih. na nama
antioksidant antioksidant 07:13 08.05.2012

Re: beli glas

ali su ga indirektno ojacali

ovo je netacno
ojacala ga je impotentna politika borisa tadica
freehand freehand 08:19 08.05.2012

Re: beli glas

man ray loves me
pogledah malo press i tako to u nadi da medju komentarima provalim ko glasa za dacica, i gle cuda nadjoh komentare tipa "on je hapsio..." "on je uveo red..."
izgleda da ima ljudi, da ih tako castim, koji su se primili na "efikasnog ministra policije"...

Ne razumem baš šta znači "ljudi... da ih tako častim"? Da nije to čista dehumanizacija 600+ hiljada građana Srbije sa pravom glasa?
I zar nije čudno to što isti ljudi smatraju da se Srbija guši u organizanovanom kriminalu i korupciji, a da one koji zbog efikasnosti i uvođenja reda za Dačića glasaju ljudima smatraju jedino kad ih časte?
Dačić i SPS su savršeno odradili mandat. Bez skandala, bez mnogo krupnih izjava do same kampanje, držeći reč, ponašajući se umereno i ozbiljno.
Dakle, onako kako bih ja voleo da su se ponašali oni koji predstavljaju moju političku opciju.
A nisu.
jesen92 jesen92 09:42 08.05.2012

Re: beli glas

JJ i HCM,sve ja to znam isto kao i vi ali govorim samo o matematici u ovom slucaju...da je ceda kakav takav dobio glasove belih dacicu bi se srozao procenat...ne zastupam teoriju o dobrim i losim lopovima ali kako god okrenem, a razmisljala sam i ja da budem bela, lakse varim bilo koga ko je bio u ono vreme sa druge strane kordona ...eto, samo to...uvek sam za kaznjavanje ali kad imas rezervnu varijantu..mi nismo imali rezervnu varijantu da smo masovno kaznili tadica, cedu i dinkica...gledali bi dacica i tomu do smrti..

..a izgleda i da cemo da ih gledamo..
man ray loves me man ray loves me 10:23 08.05.2012

Re: beli glas

Dačić i SPS su savršeno odradili mandat. Bez skandala, bez mnogo krupnih izjava do same kampanje, držeći reč, ponašajući se umereno i ozbiljno.

interesantan post, podsetio me na nesto.
moje je verovanje da je mozda jedan mali broj ljudi inherentno zao, a svi ostali koji se ponasaju onako kako su se clanovi sps-a i jul-a ponasali devedesetih na primer su prosto slabi ljudi koji popustaju svojim najprimitivnijim nagonima onda kad osecaju da atmosfera u drustvu to trazi (i ne kaznjava). tako smo imali ljude koji su izgledali savrseno normalno osamdesetih, koji su radili najodvratnije stvari devedesetih, i onda nultih poceli ponovo da se ponasaju normalno.
u sustini kao u filmu "andjeo unistenja".

ako se vodimo tom logikom mozemo da smatramo da ce se danas i dacic, pa i toma, ponasati normalno jer je atmosfera u drustvu takva da se zardjale kasike vise ne tolerisu. (edit: s druge strane ljudi kao seselj ili mira markovic nikad se nece ponasati normalno, bez obzira na okolnosti, ali takvih nema mnogo. i kad se vreme promeni oni ne opstaju.)

ali ipak, niko od njih nije kaznjen za njihovu ulogu u devedesetim.
dacicevi danasnji glasaci, ako su to gubitnici tranzicije ogorceni kriminalom, su dakle bili i njegove zrtve pre samo deset godina. dakle ili se toga ne secaju, ili to ne kapiraju. ili su super hriscani koji su nasli nacin da mu oproste, sta li.
druga varijanta je da su bili sitni saucesnici koji su devedesetih profitirali i koji za njega glasaju iz nostalgije i raduju se njegovom rastu.
antioksidant antioksidant 10:25 08.05.2012

Re: beli glas

druga varijanta je da su bili sitni saucesnici koji su devedesetih profitirali i koji za njega glasaju iz nostalgije i raduju se njegovom rastu.

ne znam za glasače (opet misterija glasača te opcije kojih nije bilo na vidiku ni 90ih) ali što se članova tiče - ovo je u centar mete
JJ Beba JJ Beba 14:44 08.05.2012

Re: beli glas


ali ipak, niko od njih nije kaznjen za njihovu ulogu u devedesetim.

krucijalno.
za to je kriv ds jer su u vladi i njena okosnica od 5. oktobra. posle ubistva zorana đinđoća počinje smena ljudi unutra partije, u partiju dolaze sve sami predatori (đilas, đelić, vlahović onaj večiti ministar trgovine) a na čelo partije dolazi tadić koji na zahtev koštunice i kohabitacije pravi otklon od điđićeve poltike. tadić nije trepno ni na izjednačavanje četničkog i partizanskog pokreta, niti je reagovao na činjenicu da smo jedina država u regionu, i šire, kojoj antifažizam nijejedno od osnovnih utemljenja države. koketirao je sa desnicom, nacionalizmom, mladića je uhapsio i isporučio u poslednji čas, posle zavrtanja ruku...
i da se ponovim, odgovoran je za stvaranje jednog apsolutno otuđeng, neviđeno korumpiranog i kao takvog bolesnog društva u kome u kome vladaju samo intersni odnosi

da se stavio na čelo parade ponosa, da je kao predsednik reagovao kada su smanjivane kazne "huliganima", da je od prvog dana govorio istinu o kosovu a ne one populističke floskule na koje smo navikli, da je posapsio ove krimose tajkune, da je bio hrabar a ne ljigav možda bi glat dobio ove izbore. ovako ima da strepi hoćel ga toma slisltiti u drugom krugu.
dakle čemu čuđenje za sps? za dveri?
milos3858 milos3858 21:12 08.05.2012

Re: beli glas

da se stavio na čelo parade ponosa, da je kao predsednik reagovao kada su smanjivane kazne "huliganima", da je od prvog dana govorio istinu o kosovu a ne one populističke floskule na koje smo navikli, da je posapsio ove krimose tajkune, da je bio hrabar a ne ljigav možda bi glat dobio ove izbore. ovako ima da strepi hoćel ga toma slisltiti u drugom krugu.
dakle čemu čuđenje za sps? za dveri?


Imaš jako visoko mišljenje o stanju svesti medju srpskim glasačima. Da je to tako, predsednik države bi bio Žarko Korać a predsednik vlade Tibor. Tadić, kao i svaki političar kome je stalo do karijere, pokušava da proda ono što misli da je većina spremna da kupi. A u Srbiji danas to su i Kosovo, i navijači, i homofobičnost (ili makar indiferentnost prema istoj). Uz to treba i nešto novca za ove kampanje, pa ne treba ujedati ruku koja te hrani.

jesen92 jesen92 23:11 08.05.2012

Re: beli glas

u partiju dolaze sve sami predatori (đilas, đelić, vlahović onaj večiti ministar trgovine)

..koliko se ja secam djelic i vlahovic su bili djindjicevi kadrovi..djelic doveden kao expert iz fr a vlahovic kao neki veliki strucnjak...secam se jedne emisije na pinku(a svi su poleteli na pink jos 6 oktobra) u kojoj je vlahovic pricao kako je za vreme devedesetih ustedeo 300000 maraka...stvarno genije, svi radili za dve tri marke samo on za nhiljada pa uspeo i da ustedi ...cula sam iz pouzdanih izvora da je kupio 7 stanova u kosovskoj ulici u bg tj prvo kupio jedan a onda uradio nadgradnju i dobio jos 6 komada stanova..
JJ Beba JJ Beba 23:55 08.05.2012

Re: beli glas


..koliko se ja secam djelic i vlahovic su bili djindjicevi kadrovi.

nisu bili članovi parije, došli su kao netsranačke ličnoti. posle đinđićevog ubistvasu se učlanili, i đilas. ovako kao članovima partije zagarntovana im je neka viskoka funkcija
JJ Beba JJ Beba 23:56 08.05.2012

Re: beli glas

Imaš jako visoko mišljenje o stanju svesti medju srpskim glasačima.

ja sam govorila u ime onih koji su politiku BT bojkotovali apstinencijom ili belim glasovima.
freehand freehand 23:59 08.05.2012

Re: beli glas

nisu bili članovi parije, došli su kao netsranačke ličnoti

Kakve to veze ima, Đinđić ih je doveo i postavio.
JJ Beba JJ Beba 00:15 09.05.2012

Re: beli glas

freehand
nisu bili članovi parije, došli su kao netsranačke ličnoti

Kakve to veze ima, Đinđić ih je doveo i postavio.

pa ima veze. ZĐ je đelića doveo kao nestranačku ličnost. da bi bio neko mudo posle ubistva ZĐ brže bolje se učlanio u DS. i on i đilas i vlahovič i ostali. ili misliš da bi ih tadić, kad je sa margine partije došao da bude njen predsednik, te ljude postavljao na viskoke funkcije kao nestranačke ličnosti?

tadić je čistkom ( na zahtev koštunice i zarad kohabitacije sa njim ) sklonio ili marginalizovao sve sledbenike autenične politike zorana đinđića

ja vidim i parvim razliku
jesen92 jesen92 00:19 09.05.2012

Re: beli glas

ovako kao članovima partije zagarntovana im je neka viskoka funkcija
..tacno, bili su samo experti u djindjicevoj vladi a posle se uclanili..
freehand freehand 09:20 09.05.2012

Re: beli glas

pa ima veze. ZĐ je đelića doveo kao nestranačku ličnost. da bi bio neko mudo posle ubistva ZĐ brže bolje se učlanio u DS. i on i đilas i vlahovič i ostali. ili misliš da bi ih tadić, kad je sa margine partije došao da bude njen predsednik, te ljude postavljao na viskoke funkcije kao nestranačke ličnosti?

Pa nema veze. Koliko se sećam - u stranku su ušli iz lojalnosti upravo prema Đinđiću. Tako su to deklarisali. E sad, ti uvek znaš bolje pa kažeš ovo

tadić je čistkom ( na zahtev koštunice i zarad kohabitacije sa njim ) sklonio ili marginalizovao sve sledbenike autenične politike zorana đinđića

ja vidim i parvim razliku

Ali onda vrištiš protiv nastavljača Đinđićeve ideje, crtaš qrčiće na glasačkim listićima iubeđuješ i druge da je to jedino ispravno.
Malo je zajebano pratiti te, Bebo. To cik-cak političko i ideološko ševrdanje može vrtoglavicu da izazove.
Jebote, kako ti znaš zašto je i kako Tadić napravio čistku...
Možda je Tadić o Ispravnima i Natavljačima još tada znao ovo što ti znaš sada?
Pa ćeš, sledstveno tome, možda tek za osam godina znati šta se, u stvari, dešava sada?
A definitivno u javnom životu Srbije vlada takva količina besmislica koje su sebi obezbedile mesto večnih istina da je to za neveru!
doda.draskovic doda.draskovic 14:49 11.05.2012

Re: beli glas

dacicevi danasnji glasaci, ako su to gubitnici tranzicije ogorceni kriminalom, su dakle bili i njegove zrtve pre samo deset godina. dakle ili se toga ne secaju, ili to ne kapiraju. ili su super hriscani koji su nasli nacin da mu oproste, sta li.
druga varijanta je da su bili sitni saucesnici koji su devedesetih profitirali i koji za njega glasaju iz nostalgije i raduju se njegovom rastu.



freehand freehand 22:08 07.05.2012

Ledepe je zombi mrtvorođenče

Koje je uvek trebalo, u stvari, da bude i ostane liberalna frakcija DS.
Da priča ono što Šef i Politbiro ne smeju, da otvara tabue, da gura prste u oči.
Aj što su se mamlazi među sobom sjebali i zgnjeckali i proćerdali i dobru energiju nevinih, nego su usisali i sažvakali i trenutno pokušavaju da ispljunu i jedan Građanski savez.
Opet, možda je i Građanskom savezu bilo vreme da bude sažvakan i ispljunut, bemliga.
Možda je sa Miloševićem i njemu istekao rok društvene upotrebe?
Svejedno, potreba i strast štovatelja i vernika ledepeja da popuju, grizu, bičuju inoverne manja je samo od iste potrebe i strasti da to isto čine svojima kad iz sekte izađu.
alselone alselone 01:08 08.05.2012

Re: Ledepe je zombi mrtvorođenče

Opet, možda je i Građanskom savezu bilo vreme da bude sažvakan i ispljunut, bemliga.


Ja mislim da nije. Problem je bio u Svilenom koji je bio previse nezainteresovan (da se tako blago izrazim) da radi na stranci.
thewindfucker23 thewindfucker23 22:29 07.05.2012

istina

niko od nas nije ekskluzivno nepogresan...zato ne znam zasto se toliko busate!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:16 08.05.2012

Glasač LDP zaista nije tučena žena...

... već tucana žena i/ili muškarac. I to u glavu.
Goran Vučković Goran Vučković 07:20 08.05.2012

Too sexy

angie01 angie01 07:59 08.05.2012

Re: Too sexy

mi smo funkcionalno ne osvesceni,..eno Francuzi i Grci nisu vise hteli isto i lepo promenili, kod nas je vlast bahato i arogantno vodila kampanju-ono, jadno do bola i bila je u pravu, jer mi i dalje ne zelimo da preuzmemo odgovornost i dalje nas loze niskim strastima i dalje nam je lakse da se traze mala vrata za licni interes,....a najsladje i dalje svoje negodovanje ispoljavamo iskljucivo retoricki-u kafani, na poslu, sedeljkama, na netu,...'naci, sve je ok!
antioksidant antioksidant 08:01 08.05.2012

Re: Too sexy

.eno Francuzi i Grci nisu vise hteli isto i lepo promenili

grci su uveli neonaciste u parlament
francuzi su tonu glasova dali marini le pen
nisu bas neki primeri
predatortz predatortz 08:06 08.05.2012

Re: Too sexy

antioksidant
.eno Francuzi i Grci nisu vise hteli isto i lepo promenili

grci su uveli neonaciste u parlament
francuzi su tonu glasova dali marini le pen
nisu bas neki primeri


kad zabrlja levica, jača desnica
i obrnuto
suština je da ljudi pokazuju spremnost na promene

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana