Društvo| Ekonomija| Politika

Prelomili pametno- koalicija DS-SPS

Milan Karagaća RSS / 09.05.2012. u 13:18

Kako javljaju mediji dogovorena je koalicija DS-SPS, što je u datim okolnostima za narod i državu najpametnije rešenje jer je time izbegnuto natezanje i mrcvarenje pa će se skupština i vlada brzo konstituisati i početi da rade svoj posao.

 20947757634faa3fe7a1c5d735695627_v4%20big.jpg

Lideri  DS i SPS su ovim pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa. Tako su se sada predstavili ali to treba i u praksi da potvrde i potvrđuju. . Naravno imam lično mnogo zamerki na račun i jednih i drugih ali sam uveren da će u jednoj stabilnoj vladi da dosta toga isprave, pre svega  da se i unatar sebe pročiste od kompromitovanih, korumpiranih i nesposobvnih ljudi. To je prilika  i put ka profilisanju moderne levice u smislu funkcionisanja slobodnog tržišta koliko god je to moguće ali i regulative države u meri u kojoj je to nužno. Ako može jedna Francuska da se okreće levici, ako će to dogodine verovatno uraditi i Nemačka zašto bi se Srbija ustezala da jasnije deklariše vladu levice. Nije to nikakav povratak “komunističkom sindromu” kako reče uvaženi profesor Zec, već socijalno odgovorna država sa jasnim programom socijalnog, ekonomskog, finansijskog i svakog drugog  opravka. kojoj ne smeta da bogati budu što bogatiji ali koja pruža sigurnost i onima koji su siromašni.

Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom i korupcijom, preispita sve privatizacije, oporezuje one koji su izbegavali plaćanje poreza, oduzme nezakonito stečenu imovinu- jednom rečju da obezbedi da profunkcioniše pravna država a ne burazersko-stranački mehanizmi. Samo tako će stvoriti uslove i za konačno oživljavanje privrede, smanjenje nezaposlenosti a time i siromaštva.

Dakle, cilj je graditi Srbiju koju će biti normalna demokratska, evropska, građanska, multietnička, multikulturalna, stabilna, miroljubiva, prosperitetna, i sekularna država kojoj njeni građani veruju, a susedi, Evropa i svet poštuju i uvažavaju.

Ukoliko tako ne budu radili, ukoliko se nastavi da stranke budu preduzeća, a vlast samo sredstvo za udomljavanje stranačkih kadrova i bez odgovarajuće školske spreme, iskustva i sposobnosti, na sledećim redovnim ili vanrednim izborima birači će ih kazniti, kao što su i na ovima opomenuli DS i ZES da narod zna šta se radi.

Najbolje je ono rešenje koje je dobro za Srbiju i narod, a ne pojedinačne stranke i koalicije.

Pošto idealnog nema, koalicija DS-SPS i Tadića kao predsednik  republike su za Srbiju najbolje rešenje.



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr Mebius Dr Mebius 13:30 09.05.2012

kako da ne....

...Zitoradja rules forever.
loader loader 13:46 09.05.2012

Re: kako da ne....

Najracionalniji izbor.
Prethodna vlada je jedina koja je trajala sve četiri godine. I to u uslovima nezapamćene ekonomske krize koja je ispretumbala ceo svet.
Građani su 6. maja odlučili da stranke koje su učestvovale u toj vladi dobiju čak više glasova nego na izborima 2008.

Boris Tadić je favorit na predsedničkim izborima. Kad se drugi krug obavi, biće formirana vlada. I nastaviće se sa menjanjem ovog više od decenije uništavanog društva. To menjanje ide mogućim tempom. I ide konstantno. Treba napomenuti i to da će buduća vlada svakako biti za određeni stepen efikasnija od prethodne, iz više logičnih razloga.
gary.cooper gary.cooper 14:00 09.05.2012

Re: kako da ne....

Treba napomenuti i to da će buduća vlada svakako biti za određeni stepen efikasnija od prethodne, iz više logičnih razloga.


Da li, možda, zahvaljujući svom budućem predsedniku?

Lionsgate Lionsgate 14:03 09.05.2012

Re: kako da ne....

U jebote, ovde vrvi od partijskih agitatora...
Dr Mebius Dr Mebius 14:25 09.05.2012

Re: kako da ne....

Da li su prelomili pametno ili ne, zavisi od tacke gledista. Politicari inace retko lome preko sopstvenih ledja...
Za mene je jednostavno porazavajuca cinjenica da ce stvorenje (jer drugu rec nemam za njega) u liku Ivice Dacica biti predsednik vlade. Dovoljno je pogledati onaj primitivizam i malogradjanstinu na proslavi SPS-a. Mozda neki imaju stomak za takve stvari, ali neka se ne bune kad za koju godinu seljacina iz Zitoradje uzjase kao njegov pokojni mentor.
angie01 angie01 15:44 09.05.2012

Re: kako da ne....

Dr Mebius
...Zitoradja rules forever.



u Evropu preko Zitoradje! Mi idemo nasim, specijalnim putem!
bene_geserit bene_geserit 15:52 09.05.2012

Re: kako da ne....

Dr Mebius
Za mene je jednostavno porazavajuca cinjenica da ce stvorenje (jer drugu rec nemam za njega) u liku Ivice Dacica biti predsednik vlade.

A znas sta je najsmesniji deo? Sto ce to stvorenje da bude makar za truncicu bolji predsednik vlade od Mirka Cvetkovica (ako se uopste tako zove ovaj prethodni). Ili bar predsednik vlade koji ce malo vise da se mesa u svoj posao.
Ajde sto su im koalicioni partneri SPS nego sto SPS kadrovi predstavljaju poboljsanje u odnosu na DS kadrove - to je vec smehotresno.
Osim ako zivot ne shvatas ozbiljno. U tom slucaju umesto semjanja preporucijem plakanje.
Hansel Hansel 16:05 09.05.2012

Re: kako da ne....

loader
Građani su 6. maja odlučili da stranke koje su učestvovale u toj vladi dobiju čak više glasova nego na izborima 1998.

Gledam onu Radulovićevu tabelu, pa ne kapiram ni da je to slučaj s 2008-om?
loader loader 16:14 09.05.2012

Re: kako da ne....

Hansel

Gledam onu Radulovićevu tabelu, pa ne kapiram ni da je to slučaj s 2008-om?

Hvala, Hansel
Hansel Hansel 16:59 09.05.2012

Re: kako da ne....

Nema na čemu!

Nego, slušam malopre predsedničkog kandidata kako kaže da zna ko će biti premijer, ali neće da nam kaže, nego sve po redu. Možda je to njegov red, i možda je lepo što je iskren (mogao je da kaže da će se o tome još razgovarati, blabla), ali ipak mi to nekako bahato i proračunato - možda bi njegov izbor bio negativna po njega u drugom krugu? Pa, kakva je onda politika koju vodi i kako ta politika tretira građane? Od kojih, naravno, očekuje da glasaju za njega.

Ostajem, naravno pri lošem mišljenju o Nikoliću, i pri velikoj kritičnosti prema Tadiću, a ovakvo ponašanje tu kritičnost okreće ka dublje lošem mišljenju, iako će nekome to biti sitnica...
irvington irvington 22:51 09.05.2012

Re: kako da ne....

Lionsgate
U jebote, ovde vrvi od partijskih agitatora...


Баш тако. А, нико не сме ни да зуцне о најнерегуларнијим изборима још од 1996. Мене је срамота од приказаног дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, којима је дефинитивно поништена и последња тековина 5.октобра - поштени избори за народне представнике. После свињарија на овим изборима, више ништа неће бити исто.
loader loader 22:58 09.05.2012

Re: kako da ne....

kaže da zna ko će biti premijer, ali neće da nam kaže, nego sve po redu.

Uglavnom je uobičajena stvar da se ne iznosi sve odjedanput. Barem kad su ozbiljne stranke u pitanju. Jer se i ne može znati kako će i ko od aktera na političkoj sceni da se u međuvremenu ponaša i kreira istu, pa ono što neko sada nagovesti ne mora obavezno kasnije i da se ostvari. Stoga ta postupnost u potezima i izjavama. To je stvar ozbiljnosti pristupa celoj stvari, a ne nekakvog skrivanja.
Eno, Ivica se prve večeri prilično otvoreno i aktivno izrazio, ostavljajući u tom prvom momentu veoma dobar utisak kod svojih simpatizera, a i kod mnogih blogera koji se "gade politike" izazivajući skoro pobednički utisak, pošto su dobili šansu da radosno uskliknu kako sps ucenjuje ds itd. Svako ko malo trezvenije posmatra stvari i shvata širi kontekst mogao je samo da se nasmeje toj Dačićevoj izjavi, ili u najmanju ruku da ostavi ogromnu rezervu na ono na šta je on indirektno aludirao. A šta je sa tom izjavom sada? Pretopila se polako, kroz jednu amortizujuću izjavu Bajatovića, a nakon toga i dve-tri izjave samog Dačića - u nešto sasvim drugo.

Baš zato što je politika ozbiljan i odgovoran posao, neophodna je pomenuta suzdržanost i postupnost.
loader loader 23:04 09.05.2012

Re: kako da ne....

bene_geserit
Dr Mebius
Za mene je jednostavno porazavajuca cinjenica da ce stvorenje (jer drugu rec nemam za njega) u liku Ivice Dacica biti predsednik vlade.

A znas sta je najsmesniji deo? Sto ce to stvorenje da bude makar za truncicu bolji predsednik vlade od Mirka Cvetkovica (ako se uopste tako zove ovaj prethodni). Ili bar predsednik vlade koji ce malo vise da se mesa u svoj posao.
Ajde sto su im koalicioni partneri SPS nego sto SPS kadrovi predstavljaju poboljsanje u odnosu na DS kadrove - to je vec smehotresno.
Osim ako zivot ne shvatas ozbiljno. U tom slucaju umesto semjanja preporucijem plakanje.

Ko će to biti predsednik vlade? Vi znate?

Ali, hajde, recimo, predložen je on. Vi niste za njega. Pitanje je - Ko bi prema vašem mišljenju trebalo da bude predsednik vlade, i, još važnije, koja većina i kojih stranaka bi tu varijantu podržala? Pitanje nije teško. Samo recite ove dve stvari.
freehand freehand 23:08 09.05.2012

Re: kako da ne....

А, нико не сме ни да зуцне о најнерегуларнијим изборима још од 1996. Мене је срамота од приказаног дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, којима је дефинитивно поништена и последња тековина 5.октобра - поштени избори за народне представнике. После свињарија на овим изборима, више ништа неће бити исто.

Evo ti si hrabar pa si zucnuo.
A o čemu pričaš, ako nije tajna?
Mislim, ako nije opasno po život.
loader loader 00:39 10.05.2012

Re: kako da ne....

Da, zaista, i mene je zaintrigiralo.
Zvuči kao da bi Felipe Gonzales svakoga časa mogao da bane,
i da banuje izbore


Mislim, shallym se, ali potajno strepim.

Možda se Irvington navukao na kampanju, pa priziva poništavanje, jer bi se održala još jedna dvomesečna serija rascvrkutalih reklama i sugestivnih poruka, ulepšana scenama ocvalih voćnjaka, svinjaca, kokošarnika...
irvington irvington 03:00 10.05.2012

Re: kako da ne....

freehand
А, нико не сме ни да зуцне о најнерегуларнијим изборима још од 1996. Мене је срамота од приказаног дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, којима је дефинитивно поништена и последња тековина 5.октобра - поштени избори за народне представнике. После свињарија на овим изборима, више ништа неће бити исто.

Evo ti si hrabar pa si zucnuo.
A o čemu pričaš, ako nije tajna?
Mislim, ako nije opasno po život.


Можда нисам храбар, али барем нисам партијски агитатор (службеник?) на блогу, попут тебе и loadera. Наравно, немам намеру да ти објашњавам "шта причам", нити да ти "откривам" тајне које можеш да сазнаш са два клика мишем. Aj' сад, нарајцај још триста постова до краја дана и испуни норму.
freehand freehand 08:44 10.05.2012

Re: kako da ne....

irvington
freehand
А, нико не сме ни да зуцне о најнерегуларнијим изборима још од 1996. Мене је срамота од приказаног дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, којима је дефинитивно поништена и последња тековина 5.октобра - поштени избори за народне представнике. После свињарија на овим изборима, више ништа неће бити исто.

Evo ti si hrabar pa si zucnuo.
A o čemu pričaš, ako nije tajna?
Mislim, ako nije opasno po život.


Можда нисам храбар, али барем нисам партијски агитатор (службеник?) на блогу, попут тебе и loadera. Наравно, немам намеру да ти објашњавам "шта причам", нити да ти "откривам" тајне које можеш да сазнаш са два клика мишем. Aj' сад, нарајцај још триста постова до краја дана и испуни норму.

Dragi kolega, zar nije malo neobično na blogu jedne od dve najveće informativne medijske kuće u Srbiji, na kojoj se inače drvlje i kamenje obrušava na "vladajuću koaliciju", tvrditi da postoji nekakav strah?
Ako je to neobično - onda sramota koju osećaš zbog prikazanog дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, posle ocena svih posmatrača, domaćih i stranih, može da se odnosi samo na eventualno tvoje ponašanje na glasačkom mestu, o čemu ne znamo ništa.
Što ne bi bilo neobično za takav profil, bez obzira na ono sa/bez bedža.
Što se partijske pripadnosti i agitovanja tiče: nisam član partije, to je lako proverljiva stvar. Nikad nisam ni bio. A primetićeš da u ovoj kampanji nisam objavio blog. Samo komentarišem kao i svi drugi, i naročito ekstremne besmislice poput tvojih.
A pazi - "narajcati komentare"... Znaš li uopšte šta znači "rajcati"?
Čisto sumnjam.
sevarlica sevarlica 09:40 10.05.2012

Re: kako da ne....

irvington
Lionsgate
U jebote, ovde vrvi od partijskih agitatora...


Баш тако. А, нико не сме ни да зуцне о најнерегуларнијим изборима још од 1996. Мене је срамота од приказаног дивљаштва, отимачине, лоповлука и безобразлука, којима је дефинитивно поништена и последња тековина 5.октобра - поштени избори за народне представнике. После свињарија на овим изборима, више ништа неће бити исто.


Ma jok, malo su ljudi delili "lanč pakete"(ulje, šećer, paštete,m.narezak i brašno), to je potpuno legitimno, treba pokazati volju da se pomogne narodu koji je u teškoj situaciji. Zato su kod mene u mestu prostorije DS-a ličile na SOS market. Tek SPS što je ispao super prema građanima, poslali su svoje "biznismene" sa 2.000 popunjenih glasačkih listića i napravili tržnicu ispred glasačkih mesta. Prosto, uzmeš popunjene listiće, uđeš na izborno mesto, uzmeš prazne listiće, prazne saviješ i staviš u džep, popunjene ubaciš u kutiju, kad izađeš "biznismenu" predaš prazne listiće i uzmeš 50Evra.

P.S.
Kad bih hteo da budem maliciozan, rekao bih da su to EU vradnosti koje zastupaju stranke na vlasti, a svi ostali su bivši fašisti koji o EU ne znaju ništa.
loader loader 10:01 10.05.2012

Re: kako da ne....

irvington


Da li vam je uopšte zamislivo da neko izjavi jasan stav, opredeljenje za jednu od strana, a da to nije partijski zadatak, nego lični stav koji ima svoje razloge? Ako govorimo o partijskoj klimi, državi... - onda je takva klima na persone poput vas napravila najštetniji uticaj, čim je sve vaše asocijacije suzila samo na mogućnost da su u pitanju nekakve stranačke agitacije. Ovde ima i puno onih koji se pod ovim ili onim objašnjenjem zalažu za glasanje za Nikolića. Verujte mi, a naravno da ne morate ako vam je prijatnije da mislite u stilu u kome ste do sada zajključvali, poslednje što bi mi palo na pamet kad su takvi komentatori u pitanju je to da su agitatori, članovi Nikolićeve partije, ubačeni elementi na blogu itd. Naprosto, imaju ljudi iz raznih razloga takav stav i to je to. Ako se s tim ne slažem, kazaću, ali mi svakako ne pada na pamet da etiketiram u tom smislu, u kom ste to vi učinili. Naravno, nije problem etiketiranje samo po sebi. Šteta je suštinskija. Jer, ispada da su svi koji su u ovom izbornom smislu opredeljeni na jednu od strana - agitatori i ljudi bez svog stava. Kad sagovorniku oduzmete to svojstvo, da ima stav, onda ste ga sveli na pamflet. Time oduzimate mogućnost dijaloga. Jer nemate sagovornika. Blog tako postaje obesmišljen. Govorenje o onome ko izriče neki stav, a ne o samom njegovom stavu, postavlja i pitanje vaše sopstvene kompetencije, spremnosti da uopšte učestvujete u dijalogu stavova. Odnosno, izaziva sumnju da su vam stavovi suviše tanki, pa taj manjak morate da nadomestite nagađanjima o sumnjivom karakteru sagovornika. Na kraju takav manir počne da govori više o vama.

silver bullet silver bullet 13:07 10.05.2012

Re: kako da ne....

... narajcati...
Lokalni izraz ijekavskog govornog podrucja.
sevarlica sevarlica 14:03 10.05.2012

Re: kako da ne....

Можда нисам храбар, али барем нисам партијски агитатор (службеник?) на блогу, попут тебе и loadera.


Ne preteruj, za mnoge se može reći da su partijski agitatori, ali za njih ne bih rekao. Agitatori da, kao i 99% ljudi koji ostavljaju komentare, ali partijski ne. Svi ovde dođemo da agitujemo iz nekog razloga, za to blog i služi.
namena namena 15:41 10.05.2012

Re: kako da ne....

барем нисам партијски агитатор (службеник?) на блогу, попут тебе и loadera.
Mislim da svako ima pravo da bude opredeljen ili neopredeljen. Ako zastupa jedno gledište, ne znači da je agitator. Oba komentatora mi deluju sasvim ok. Malo su strasti porasle ovih dana zbog izbora, pa se sve shvata preuveličano.
reanimator reanimator 13:30 09.05.2012

...

blogovatelj blogovatelj 14:32 09.05.2012

Re: ...

...



reanimator reanimator 14:39 09.05.2012

Re: ...

blogovatelj
...

Ništa me ne pitaj. Takav sam Pedja MIjatović bloga, da nemam reči! Umesto da sam se lepo povukao na vrhuncu forme...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:52 09.05.2012

Re: ...

Pedja MIjatović bloga,




nisi valjda i ti išao pustinjom i molio za - vodee vodee vodee...
i kad si konačno došao do oaze - namestio frizuricu! :)

edit:

a dje je nesto nesta



niccolo niccolo 15:00 09.05.2012

Re: ...

Umesto da sam se lepo povukao na vrhuncu forme...

Umetnost je znati kad treba da se povučeš...tako sam ja briljirao na predizbornim blogovima i sad, kada su se završili izbori, sam se povukao i koristim slavu (ono, dajem autograme, savetujem mlađe i neiskusnije blogere, zovu me da držim govore za kintu i slično...)
reanimator reanimator 17:35 09.05.2012

Re: ...

a dje je nesto nesta

Ja ovu tekmu isključivo pamtim po jednom nestvarnom startu Vidića nad Inzagijem. Nije isključeno da je Vidić tada debitovao.

Umetnost je znati kad treba da se povučeš...tako sam ja briljirao na predizbornim blogovima i sad, kada su se završili izbori, sam se povukao i koristim slavu (ono, dajem autograme, savetujem mlađe i neiskusnije blogere, zovu me da držim govore za kintu i slično...)

Sve znam..i ja sam imao sličan plan, ali me ponela atmosfera :) Znači, Mijatović sam i to iz "Levante" faze :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:24 09.05.2012

Re: ...

niccolo
(ono, dajem autograme, savetujem mlađe i neiskusnije blogere, zovu me da držim govore za kintu i slično...)


Đulijani, ti li si?
niccolo niccolo 19:30 09.05.2012

Re: ...

Đulijani, ti li si?

Dabome. Uostalom, mi smo uvek voleli usa demokratiju
escherichije_colic escherichije_colic 13:33 09.05.2012

Jedno pitanje

Šta će im Dinkić?
bene_geserit bene_geserit 16:00 09.05.2012

Re: Jedno pitanje

Mislis sta ce im Dinkic prve 3 godine pre nego resi da je vreme da glumi malo opoziciju pa izadje iz vlade sa izgovorom da mu ne daju da dovoljni regionalizuje zemlju, sram ih bilo bandu beogradsko-centralisticku (a LDP naravno uskoci da pripomogne te poslednje godine kao i uvek)?
'El ti znas da brojis do 126?
A i manje ce da kosta od Cede, ovaj bi mozda i nesto ozbiljno zatrazio, Dinkic ce samo "ministarstvo za regionalizaciju" i pare.
escherichije_colic escherichije_colic 17:16 09.05.2012

Re: Jedno pitanje

Ma jasno je meni šta će njima Dinkić, samo sam očekivao neko smisleno objašnjenje od autora hvalospeva DS-SPS-URS koaliciji?
lidiaz lidiaz 13:39 09.05.2012

Ozbiljno

Jel' ovo satira ili cinizam?
antioksidant antioksidant 14:08 09.05.2012

Re: Ozbiljno

lidiaz
Jel' ovo satira ili cinizam?

opelo
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:28 09.05.2012

Re: Ozbiljno

antioksidant
lidiaz
Jel' ovo satira ili cinizam?

opelo

kome?ili čemu?
antioksidant antioksidant 14:34 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Milan Karagaća
antioksidant
lidiaz
Jel' ovo satira ili cinizam?

opelo

kome?ili čemu?

departizaciji za pocetak
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:07 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Gospodine Karagaća, mislim da ste ovde žestoko omanuli. Ovo je ipak satirično-cinično opelo. Moje mišljenje je da će pomenuta koalicija samo produbiti partizaciju države, jer su apetiti SPS-a porasli posle njihovog boljeg a DSovog slabijeg rezultata. Još samo da Čeda ponovo okrene ćurak i pristane na trgovinu u kojoj bi dobio Ministra inostranih poslova...

Po mom mišljenju, jedina koalicija koja može sada da promeni stanje u Srbiji je DS - SNS. Oni bi jedni druge držali na oku, umesto "ne diraj ti mene, neću ja tebe".

Pošto je to u trenutnoj šicardžijskoj Srbiji nemoguće, propali smo kao ..da kroz pocepane gaće.
Lionsgate Lionsgate 20:12 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Još samo da Čeda ponovo okrene ćurak i pristane na trgovinu u kojoj bi dobio Ministra inostranih poslova...


A zamislite da se Karagacin drugar sa bloga, bivsi ministar informisanja isto tako bivse RSK, povampiri kao direktor RTS-a! To bi bio potpuni povratak u srecne 90-te
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:33 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Po mom mišljenju, jedina koalicija koja može sada da promeni stanje u Srbiji je DS - SNS. Oni bi jedni druge držali na oku, umesto "ne diraj ti mene, neću ja tebe".

a šta ako bi se baš ponašali u stilu "ne diraj ti mene, neću ja tebe", i vladaćemo dok narod ne naZebe.
Mislim da je onda bolja varijanta da se formira vlada oko SNS a ovi da budu u opoziciji jer je jaka opozicija vrlo bitan korektiv u parlamentu.

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:34 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Lionsgate
Još samo da Čeda ponovo okrene ćurak i pristane na trgovinu u kojoj bi dobio Ministra inostranih poslova...


A zamislite da se Karagacin drugar sa bloga, bivsi ministar informisanja isto tako bivse RSK, povampiri kao direktor RTS-a! To bi bio potpuni povratak u srecne 90-te

on je naš zajednički blogodrugar.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:37 09.05.2012

Re: Ozbiljno

a šta ako bi se baš ponašali u stilu "ne diraj ti mene, neću ja tebe", i vladaćemo dok narod ne naZebe

Sumnjam. Mnogo su toga izrekli jedni o drugima da ne verujem ds mogu tako lako da se "sližu".

Mada, toliko puta je nastajala "prirodna saradnja" od neprirodnih partnera. Mi smo dokaz da babe i žabe mogu zajedno
Lionsgate Lionsgate 22:40 09.05.2012

Re: Ozbiljno

on je naš zajednički blogodrugar.


Moj nije, ja biram drustvo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:08 09.05.2012

Re: Ozbiljno

Moje mišljenje je da će pomenuta koalicija samo produbiti partizaciju države, jer su apetiti SPS-a porasli posle njihovog boljeg a DSovog slabijeg rezultata.

zato ih i podsećam.
Uostalom , nikada opozicija nije smenila poziciju zato što je bila toliko jača od nje već onda kada pozicija toliko zabrlja da postane sklona padu.
Pa ako im je stalo da ostanu na vlasti onda moraju u tom interesu i da nešto žrtvuju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:12 09.05.2012

Re: Ozbiljno

mislim da ste ovde žestoko omanuli.

ne bežim od toga, a neće mi biti ni prvi ni poslednji put kao verujem i tebi, jer je vrednovanje nečega u politici veoma rizično i što reče drug Engels, parafraza:" u politici se dešavaju stvari ali retko onako kako smo predvideli ili poželeli."
jkt2010 jkt2010 09:30 10.05.2012

Re: Ozbiljno

jer je jaka opozicija vrlo bitan korektiv u parlamentu.

Kako? Prethodna Skupstina donela preko 1000 zakona za nesto malo vise dana. Kakva je korekcija tu uopste moguca? To Chuck Norris jedva moze da stigne da procita...
antioksidant antioksidant 10:32 10.05.2012

Re: Ozbiljno

To Chuck Norris jedva moze da stigne da procita...

pa on bi gubio vreme da ih čita
poslanici u srpskom parlamentu se ne obaziru na takve trivijalnosti
(inače kad smo kod trivije predlog ustava je sazivu parlamenta dat 45 minuta pre glasanja. usaglašavali su ga predsednici stranaka a 242 poslanika je glasalo za tekst koji nisu ni pogledali. u pitanju je ustav, dokument kojim se definiše ovo društvo)
sevarlica sevarlica 10:48 10.05.2012

Re: Ozbiljno

Po mom mišljenju, jedina koalicija koja može sada da promeni stanje u Srbiji je DS - SNS. Oni bi jedni druge držali na oku, umesto "ne diraj ti mene, neću ja tebe".


Realno, ovo je za građane najbolja varijanta i na dugoročnom planu. Lično kao glasač SNS i ne krivim toliko DS kadar za ovoliki haos, ali zbog vlasti su pustili SPS i URS da rade šta hoće, a ovi kao i uvek, nemaju meru.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:47 09.05.2012

:)))

Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom i korupcijom,

Ovo me podsetilo na onaj Libov tekst Jeste li čuli za Mlađana Dinkića.
Lionsgate Lionsgate 13:47 09.05.2012

Mali Hijavata...

vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom i korupcijom, preispita sve privatizacije, oporezuje one koji su izbegavali plaćanje poreza, oduzme nezakonito stečenu imovinu- jednom rečju da obezbedi da profunkcioniše pravna država a ne burazersko-stranački mehanizmi.


Dacic ce sam sa sobom da se obracuna i vrati koferce? I ja sam kao mali verovao u raznorazne besmislice ali sam vremenom rastao i kupovao znanje o svetu...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:50 09.05.2012

.

u kom to paralelnom univerzumu se do sad živelo?

*ili je ponestalo pene za brijanje


amotherofthree amotherofthree 13:52 09.05.2012

...

Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu


Pa, nova vlada je jedna od tih dosadašnjih, igrači su isti, samo će napraviti male i velike rokade u foteljama, a nama sledi šah-mat kad-tad.
gorran2 gorran2 13:56 09.05.2012

Pronađi gazdu



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:07 09.05.2012

Re: Pronađi gazdu

Pffffff, "Let's take it outside", ko neke kafanske kavgadžije.
sevarlica sevarlica 14:17 09.05.2012

re ...

Lideri DS i SPS su ovim pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa.


Međuti, prvo su se dogovorili o raspodeli vlade, a javna preduzeća će deliti kad se da podrška Tadiću.

Ako može jedna Francuska da se okreće levici, ako će to dogodine verovatno uraditi i Nemačka zašto bi se Srbija ustezala da jasnije deklariše vladu levice.

Francuska nije glasala levicu zbog političkog smera, već zbog lošeg rada prethodne vlade. To nema veze ni sa levicom, ni sa desnicom, ni sa centrom.

Ukoliko tako ne budu radili, ukoliko se nastavi da stranke budu preduzeća, a vlast samo sredstvo za udomljavanje stranačkih kadrova i bez odgovarajuće školske spreme, iskustva i sposobnosti, na sledećim redovnim ili vanrednim izborima birači će ih kazniti, kao što su i na ovima opomenuli DS i ZES da narod zna šta se radi.


Milane, narod ne da ih nije kaznio za sve te gadosti koje su radili u prethodne 4 godine, već ih je nagradio istim brojem poslanika što može da govori samo dve stvari:
1. Narod je zadovoljan i potvrdio je još jedan mandat istoj koaliciji.
2. Narod je : mazohizan i demoralisan nemaštinom.
Mislim da je istina negde u spoju ova dva, jer kako definisati narod čiji broj nezadovoljnih prelazi 80% (po anketama sa početka godine), a daje glas istoj vlasti kojom je nezadovoljan.
Lično se ne slažem sa izborom ovakve koalicije, ali većina je rekla svoje i tu nema spora. Kad god sledeći put budemo kukali na vlast, prvo treba da se setimo da smo je "mi" izabrali i da nije pala sa Marsa.


Najbolje je ono rešenje koje je dobro za Srbiju i narod, a ne pojedinačne stranke i koalicije.

Pošto idealnog nema, koalicija DS-SPS i Tadića kao predsednik republike su za Srbiju najbolje rešenje.


Tadić je najbolje rešenje za robijanje a Dačić za vešala, ništa manje i ništa više.
gorran2 gorran2 14:20 09.05.2012

Džabe ste glasali

dogovorena je koalicija DS-SPS

Marković je rekao da bi u ovom trenutku vladu formirali DS, koalicije SPS-PUPS-JS, SVM i URS-a

Pokazali su da su tzv izbori u ovom trenutku u Srbiji obična pozorišna predstava. Ili pre mađioničarska. Lepo su se podelili na tobože suprotstavljene opcije, pokrili sve one koji imaju lični interes za status kvo, apsorbovali i spektar kritika i nezadovoljstva, i onda seli da podele zajednički plen.
Lideri DS i SPS su ovim pokazali državničku odgovornost

Pokazali su da postoji snažan interes političke elite da ostane na vlasti - mnogo jači od bilo kakve ideologije i bilo kakvih principa. Nikome nije u interesu da kvari lepo razrađen sistem privilegovanih veza vlasti, javnih preduzeća i krupnog biznisa - jedini interes raznih grupa (tzv "partija" sastoji se u tome da se što bolje prikače na taj sistem.

Interes javnosti, interes građana, opšti, društveni interes, ne zastupa niko.

Politički krugovi su između sebe mnogo bliži jedan drugom nego što je bilo koji od njih blizak građaninu.

Pred ove izbore vladala je izvesna panika. Međutim, pokazalo se da su mere koje je preduzela politička elita bile dovoljne: može da se odigra još jedan krug istog.

Ako na sledećim izborima ovaj vladajući krug izgubi još 5% - tu je već pripremljeni rezervni dopunski igrač, LDP-PREOKRET, koji je dao sve potrebne signale da će biti konstruktivan, nastaviti eksploataciju države, i da neće ništa bitno menjati.
Ako iza toga dođe do kolapsa privrede, masovnih otpuštanja, socijalnog nezadovoljstva - i za to postoji već pripremljeno rešenje: SNS je takođe pokazao da nema razloga da se sumnja ni u njihovu "konstruktivnost" u odnosu na budžetasko-koruptivni sistem, tako da ćemo imati još jedan, počasni, krug istog.

A posle?
Posle će već, kao što kaže narodna, ili umreti car, ili Nasradin Hodža, ili će krepati magarac.
quickspacemantra quickspacemantra 14:23 09.05.2012

?

Sta normalan covek da zakljuci, ako u istom tekstu napisete da su do sada Tadic i Dacic uspesno radili na tome

da stranke budu preduzeća, a vlast samo sredstvo za udomljavanje stranačkih kadrova i bez odgovarajuće školske spreme, iskustva i sposobnosti


a onda su naprasno

pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa


Ovo je zemlja politike apsurda, otuda apsurdi i u racionalizacijama realnosti, poput ove vase.

Cak i prihvatajuci vas svetonazor, deluje ocigledno da bi koalicija DS/SNS (kao i vechina drugih medju moguchima) bila korisnija za gradjane, koji cvile za bilo kakvim mehanizmom ogranicenja moci/samovolje politicara. Makar to bilo i medjusobno kontrolisanje, posto za nesto bolje nema nade jos neko vreme.
sevarlica sevarlica 15:13 09.05.2012

Re: ?

Cak i prihvatajuci vas svetonazor, deluje ocigledno da bi koalicija DS/SNS (kao i vechina drugih medju moguchima) bila korisnija za gradjane


Ovo potpisujem. U toj kombinaciji postoje samo 4-5 strana koje nešto potražuju, a u ovim drugim kombinacijama ih uvek imate preko 10.

Najbolja kombinacija: Jorgovanka Tabaković premijer, a Tadić predsednik i/ili Đilas premijer a Nikolić predsednik.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:10 09.05.2012

Re: ?

Već sam ovo gore podržao. Jedini oni mogu jedni druge da kontrolišu. Sve ostale kombinacije se svode na to da neko ko je na vlasti drugima daje koliko mora, a da se onda medjusobno čuvaju.
bubamarac bubamarac 22:55 09.05.2012

Re: ?

Juce nesto slicno napisah, al pod drugim nikom(prikladnijim za tu priliku):

"Tadic predsednik, a ona Jorgovanka premijer. To je najbolje. A Dacic, Ceda, Dinkic, Krkobabic, Vuk prevrtac..., jednim udarcem sve pomesti. E onda bi se ovi morali uozbiljiti, jedni druge bi kontrolisali, bilo bi to pravo rivalstvo.(trebalo bi bar tako da bude). Zato DS i SNS napravite koaliciju! To je rjesenje!
(zajebant, 8. maj 2012 11:19)
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:04 09.05.2012

Re: ?

da stranke budu preduzeća, a vlast samo sredstvo za udomljavanje stranačkih kadrova i bez odgovarajuće školske spreme, iskustva i sposobnosti

popdsećanja radi, a znaju oni dobro koliko ljudi se nalazi na mestima za koja osim stranačke pripadnosti ili bliskosti uključujući i rodbinsku, nemaju nikakvu kvalifikaciju.Valjda na to treba posećati.
a onda su naprasno

pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa

Pa svakako. To što su se brzo dogovorili i što neće maltretirati narod dok prave međusovne trgovine i kalkulacije, je za svaku pohvalu pogotovo što su sada izvesni izgledi da se na početak rada nove vlade i parlamenta neće dugo čekati.A Srbija nema vremena za čekanje i nadgornjavanje da li smo značajniji strateški partner Kine, Rusije ili SAD, a nismo uopšte od strateškog značaja njima već treba da vodimo računa o sebi.
Filip2412 Filip2412 14:28 09.05.2012

...

Mislim da je istina negde u spoju ova dva, jer kako definisati narod čiji broj nezadovoljnih prelazi 80% (po anketama sa početka godine), a daje glas istoj vlasti kojom je nezadovoljan.
Toma grobar - idealan za opozicionara, malo manje efikasan od prethodnika (Seselj zardjala kasika) ali i dalje vrlo pozeljan oponent svakoga na vlasti. Sa takvom opozicijom nije tesko biti ponovo izabran na vlast.

Evo ja sam jedan od tih na kojima taktika radi: ne bih glasao za Tomu pa makar da Tadic objavi rat svima u susedstvu, skine gace i trci go na politickom mitingu i dodje u skupstinu obucen u majicu sa likom jelene karleuse.

Jednostavno, Toma je DS-ov omiljeni opozicionar i dok je njega bice mirno. Mislim da ce naprednjaci kad tad propasti kao i srs, mozda na kraju SPS i DS postanu najjace stranke.

U svakom sucaju, cinjanica da SPS+SNS imajuju vecinu a nastale su od ljudi koji su promovisali Slobinu ideologiju 90-ih. Zlo.
sevarlica sevarlica 15:16 09.05.2012

Re: ...

Evo ja sam jedan od tih na kojima taktika radi: ne bih glasao za Tomu pa makar da Tadic objavi rat svima u susedstvu, skine gace i trci go na politickom mitingu i dodje u skupstinu obucen u majicu sa likom jelene karleuse.


Mudro i promišljeno, nema šta.
Srboskeptik Srboskeptik 14:36 09.05.2012

Contradictio in adjecto

Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom i korupcijom, preispita sve privatizacije, oporezuje one koji su izbegavali plaćanje poreza, oduzme nezakonito stečenu imovinu- jednom rečju da obezbedi da profunkcioniše pravna država a ne burazersko-stranački mehanizmi. Samo tako će stvoriti uslove i za konačno oživljavanje privrede, smanjenje nezaposlenosti a time i siromaštva.


Question: Iste stranke, isti lideri u istoj zemlji Srbiji uradit će sve ono što su morali a nisu u prethodnom mandatu??? Ko u to može poverovati?

Case study: Jahao onomad baron Munchausen vernog konja Bucephalusa i upao u živo blato. Tonuli su sve dublje i kada se činilo da im nema spasa, baron se doseti: Stegnu konja bedrima, uhvari sebe za perčin u snažno poteže te sebe i konja izbaci na sigurno tle.

Answer: U ovo gore može poverovati konj po imenu Bucephalus. No hard feelings...
antioksidant antioksidant 14:36 09.05.2012

Re: Contradictio in adjecto

Question: Iste stranke, isti lideri u istoj zemlji Srbiji uradit će sve ono što su morali a nisu u prethodnom mandatu??? Ko u to može poverovati?

ivica će pohapsiti samog sebe
gary.cooper gary.cooper 15:18 09.05.2012

Re: Contradictio in adjecto


Question: Iste stranke, isti lideri u istoj zemlji Srbiji uradit će sve ono što su morali a nisu u prethodnom mandatu??? Ko u to može poverovati?


Možda je bolje reći ovako: u prethodnom mandatu oni su radili na tome da ne urade ono što su morali da urade.

A sada... poručuju nam da će nastaviti da se trude!

vladaxy vladaxy 14:36 09.05.2012

Koridor 10

Znači Mrka će nastaviti da gradi koridor 10 decenijama. To će biti najskuplji i najduže građen put ikada.

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:49 09.05.2012

Koalicija

looping looping 15:07 09.05.2012

Izbori

Pošto idealnog nema, koalicija DS-SPS i Tadića kao predsednik republike su za Srbiju najbolje rešenje.


Meni nije jasno zbog cega se uopste odrzavaju izbori. Trosi se novac bezveze (u pitanju su milioni) a narod ionako gladan.
looping looping 15:13 09.05.2012

Prelomili

Prelomili pametno- koalicija DS-SPS




Oni samo pametno prelamaju.
ivana23 ivana23 15:41 09.05.2012

***

Beograd -- Lider NS Velimir Ilić izjavio za Press da ga je narod razočarao i da nije očekivao "ovako loš" rezultat na nedeljnim opštim izborima u Srbiji.

Osećam se prevareno, ali ne mislim da smo gubitnici jer će najviše izgubiti građani koji nisu glasali za promene, kazao je on za Press.

Na konstataciju da je koalicija „Pokrenimo Srbiju“ u kojoj je i njegova Nova Srbija ipak osvojila najviše mandata za sastav naredne Skupštone Ilić je odgovorio:

„Očekivao sam da osvojimo najmanje 100 mandata: ne mogu da verujem da je osvanuo 7. maj a da je u Srbiji sve isto.“

A na pitanje ko je kriv za to, Ilić je rekao da su „svi neiskreni“ i da se vode samo ličnim interesima“.

„Građanima je bilo važnije da na Đurđevdan slave, da pijanče i da se najedu nego da glasaju za promene, da pokrenu Srbiju“, dodao je lider NS.


Ilić: Očekivao sam 100 mandata

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:27 09.05.2012

Re: ***

ivana23
Beograd -- Lider NS Velimir Ilić izjavio za Press da ga je narod razočarao


Teško narodu, ima da ih Velja izgazi onim bagerom.
nikola_kovac nikola_kovac 16:55 09.05.2012

Интерес народа

Интерес народа је коалиција СНС-ДСС-СПС, што значи 4 године стрмоглавог суноврата и колапса и онда ће ДС-ЛДП моћи коначно да са 60% места несметано управљају.

Коалиција ДС-СПС значи на следећим изборима коалицију СПС-ДС, ако се СПС смилује.
gary.cooper gary.cooper 16:58 09.05.2012

Re: Интерес народа

Интерес народа је коалиција СНС-ДСС-СПС, што значи 4 године стрмоглавог суноврата и колапса и онда ће ДС-ЛДП моћи коначно да са 60% места несметано управљају.


Zanimljivo... i ja tako razmišljam.

Pusti snovi.


Коалиција ДС-СПС значи на следећим изборима коалицију СПС-ДС, ако се СПС смилује.


Tj. ako predsednica Mira i premijer Marko to aminuju
Hansel Hansel 17:09 09.05.2012

Re: Интерес народа

Zanimljivo... i ja tako razmišljam.

A kako ste sigurni da bi ta koalicija bila dobra, tj. da bi onda bili bolji (ili manje loši) nego što su sada?
fijumau fijumau 17:10 09.05.2012

Re: Интерес народа

Ne.
Interes naroda je koalicija DS-SNS.
Ali to nije interes ni DSa ni SNSa.
nikola_kovac nikola_kovac 17:26 09.05.2012

Re: Интерес народа

Interes naroda je koalicija DS-SNS.
Ali to nije interes ni DSa ni SNSa.

Ја баш мислим да је њихов интерес, јер би подела колача била на само два дела (што никада нисмо имали) и свака би странка дошла до већих пара које би могла да уложи у изгуравање осталих са политичке сцене. Њихова би коалиција изгурала СПС, ДСС, УРС и ЛДП у запећак, нарочито уз добро упристојену фарсу опозиција-унутар-владе.

Коалиција ДС-СПС ће појачати снагу СПС-а и то штети и ДС-у и СНС-у.
A kako ste sigurni da bi ta koalicija bila dobra, tj. da bi onda bili bolji (ili manje loši) nego što su sada?

Зато што у коалицији ДС-ЛДП не би било Дачића који ће да повећа плате полицији (иако је криза и нема се од чега) и при том обезвреди плате лекара и професора, нпр.
nikola_kovac nikola_kovac 17:32 09.05.2012

Re: Интерес народа

Њихова би коалиција

Грешка у прорачуну. И да се одроде од својих листа немају већину. Пу, животе маћехо... Треба им трећи. Али, тројка је кул.
fijumau fijumau 17:54 09.05.2012

Re: Интерес народа

Ја баш мислим да је њихов интерес, јер би подела колача била на само два дела (што никада нисмо имали) и свака би странка дошла до већих пара које би могла да уложи у изгуравање осталих са политичке сцене. Њихова би коалиција изгурала СПС, ДСС, УРС и ЛДП у запећак, нарочито уз добро упристојену фарсу опозиција-унутар-владе.

Da to jeste njihov interes, to bi se i dogodilo. Nisu ni jedni ni drugi bas toliko tupavi da svojevoljno zavise od SPSa i URS/LDP. Sto manje krokodila - veca bara.

Ponavljam, DS-SNS nije njihov interes.
Filip2412 Filip2412 17:48 09.05.2012

ha ha

kampanja hits the fan,

srpski predsednik na naslovnoj strani Toronto Star-s, sasvim nevezano za tekst koji ide uz sliku:

www.torontostar.com

blue rider blue rider 17:55 09.05.2012

Koja gomila

Pomija.
pantela8 pantela8 19:17 09.05.2012

logika

A odakle vama ideja da je narod glasao za vladajuce stranke? Ako gledamo poglasovima vladjauce stranke su osvojile tek oko 43%, sa sve LDP nemaju vise od pola.

Potpuno je druga stvar sto nijedan glas rezima nije ostao ispod cenzusa, dok je oko 11% nezadovoljnosh ostalo ispod.

I bas na te glasove moze da racuna Nikolic, pogotovo ako iskoce pipljiviji dokazi o kradjama. Najsmesnije mi je kad izadju ovi nazovi analiticari i kazu da ce radikali da ostanu kuci

Podrzao Kostunica ili ne, svi ce glasati za Nikolica. Ni URS-ovci nisu bezuslovno za Tadica tu ima mnogih koji su glasali zbog Stankovica, neki zbog regionalnih partija, ne mora da znaci da su blizi tadicu... Takodje u koaliciji SPS-a ima dosta penzionera koji su blizi Nikolicu, kao i odredjen broj socijalista, Nikolic ako teglasove podeli 50:50 sa Tadicem ima dobre sanse.

Rekao bih da usvakoj izlaznosti ne vecoj od 60% Nikolic je predsednik!
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:26 09.05.2012

Leva cipela

ako iskoce pipljiviji dokazi o kradjama

Danas mi rekli ljudi kako je funkcionisao sistem sa 2.000 dinara za glas. Znate kako su mnogi snimili svoj beli listić i posle kačili na Net? E, tako isto. Snimiš svoj glasački listić mobilnim i pokažeš na izlazu - i dobiješ dnevnicu. Vrlo jednostavna "leva cipela". Tako je jedna ne baš velika stranka skoro udvostručila procenat glasova na ovim izborima (ne SPS).
Hansel Hansel 20:41 09.05.2012

Re: Leva cipela

O tom sistemu smo ovde još ranije nekad pričali, ali ko garantuje da ti "glasači" posle fotografisanja nisu listić učinili nevažećim?

Mada, ako je stranka tako dobro prošla...
docsumann docsumann 22:39 09.05.2012

Re: Leva cipela

Znate kako su mnogi snimili svoj beli listić i posle kačili na Net? E, tako isto. Snimiš svoj glasački listić mobilnim i pokažeš na izlazu - i dobiješ dnevnicu

o tom sistemu smo ovde još ranije nekad pričali, ali ko garantuje da ti "glasači" posle fotografisanja nisu listić učinili nevažećim?


ma, radilo se to i prije ere mobilnih, pogotovo ovih sa foto aparatom.

svojevremeno sam čuo objašnjenje kako se na listiću ostavi neki dogovoreni grafički znak, tačkica, dupli krug, nešto u tom smislu.
nisam imao priliku da mi to neko objasni iz prve ruke. dočim, znam nekolicinu likova koji su prodavali lične karte uoči izbora.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:50 09.05.2012

Re: Leva cipela

Hansel
O tom sistemu smo ovde još ranije nekad pričali, ali ko garantuje da ti "glasači" posle fotografisanja nisu listić učinili nevažećim?

Mada, ako je stranka tako dobro prošla...


Pa niko ne garantuje, ali jedno je (relativno) sigurno: taj glas nije dobila ni druga stranka. Po meni, to je neka vrste anomalije, koja bi morala da se regulise, jer poptuno krsi duh slobodnih izbora.
Danas je to prodaja glasa za 2000 dinara, a sutra ce ljudi mozda biti ucenjivani za posao, kao sto je bilo za vreme Slobe.
Sta bi bilo resenje? Zabraniti upotrebu mobilnih?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:55 09.05.2012

Re: logika

Rekao bih da usvakoj izlaznosti ne vecoj od 60% Nikolic je predsednik!

aferim.
pantela8 pantela8 00:35 10.05.2012

Re: logika

Milan Karagaća
Rekao bih da usvakoj izlaznosti ne vecoj od 60% Nikolic je predsednik!

aferim.

Stvarno se slazes, ili si ironican? Da zanemarimo pismenost recenice...
Sepulturero Sepulturero 19:20 09.05.2012

And the pigs fly...



"Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom i korupcijom, preispita sve privatizacije, oporezuje one koji su izbegavali plaćanje poreza, oduzme nezakonito stečenu imovinu- jednom rečju da obezbedi da profunkcioniše pravna država a ne burazersko-stranački mehanizmi. Samo tako će stvoriti uslove i za konačno oživljavanje privrede, smanjenje nezaposlenosti a time i siromaštva."
Domazet Domazet 19:26 09.05.2012

Crni Karagaca...

Nova vlada mora prvo da uradi samo ono što dosadašnje nisu ,a morale su, počev od beskompromisnog obračuna sa kriminalom...

Ko bre? Pa toj vladi ce biti najverovatnije premijer Svesni Drzhavnik koji je dozvolio da mu proslavu izbornog uspeha organizuje chovek koji je u bekstvu od zakona izmedju ostalog i zbog toga shto mu se sudi (da li?) za ubistvo. Vec samo ovo bi bilo dovoljno da oslika apsurdnost situacije u Srbiji. A kada se tome doda da je taj Svesni Drzhavnik u trenutku proslave josh uvek bio ministar policije oda apsurdnost dostizhe nivio prethodno nezabelezhen chak i u Srbiji...

Ti kako si pocheo ja stvarno ne znam shta sledece da ochekujem? Traktat o prednostima pravljenja rakije iz govana? Ili o neophodnosti ukrshtanja krompira i paradajza za svaku modernu poljoprivredu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:36 09.05.2012

Re: Crni Karagaca...

Traktat o prednostima pravljenja rakije iz govana? Ili o neophodnosti ukrshtanja krompira i paradajza za svaku modernu poljoprivredu?

kao što vidiš kod nas su sve kombinacije moguće.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:40 09.05.2012

Tomislav Nikolić, realna opcija

Zanimljivo vidjenje sa strane:


Piše: Paulina Janusz (freelance novinarka iz Poljske)

Iako tog dana nisam još imala glasačko pravo, dobro se sećam zbunjenosti mojih roditelja i njihovog društva. Rođeni u omraženom „realnom socijalizmu“, mada su njihovi roditelji bili članovi Partije (više iz obaveze nego iz uverenja), oni su se celog života borili protiv sistema. Organizovali su štrajkove, štampali letke, čitali samizdate, povremeno se tukli sa policijom. Osamdesete, godine „ničega“, preživeli su u nadi da će bolja budućnost konačno doći: 1989. u Poljskoj je zvanično završena era komunizma.

Na vlast dolazi Solidarnost, ’89. prvi nekomunistički premijer postaje Tadeuš Mazovjecki, ’90. prvi nekomunistički predsednik Leh Valensa. Trijumfalizam je splasnuo relativno brzo. Savez intelektualaca i radničke klase nije opstao, Solidarnost se podelila na desetak stranaka koje nisu uspele da zadrže vlast: 1993. na izborima pobeđuju postkomunisti, ne samo direktni naslednici Partije, već i ličnosti koje su se ’89. godine našle „na drugoj strani“ okruglog stola. Jedan od njih, Aleksander Kvasnjevski, ’95. kandidovao se za predsednika.

Te nedelje moja majka odbila je da izađe na izbore. Kompromitovan svojim populističkim, pa čak i neukusnim, izjavama Valensa je izgubio podršku inteligencije, a „za komunjaru“ niko normalan ko je proveo 80-te na ulicama nije mogao glasati. Otac se opredelio za „manje zlo“: Valensa je ipak Valensa, a Kvasnjevski, pa... on je ipak komunjara.

I mada je njegovo mišljenje delila većina srednje klase, Kvasnjevski je pobedio u drugom krugu. Pa opet 2000. godine. Kad je 2005. napuštao Belveder (sedište predsednika) ljudi nisu bili ništa manje zbunjeni nego ’95. godine: šta ćemo sad?

Kvasnjevski je, uprkos svemu – i tome da je komunjara, i ateist, i bog zna šta još – ušao u istoriju kao najpopularniji poljski političar ikad. U periodu od 1995. do 2005, Poljska je postala normalna zemlja, ekonomski stabilna, članica EU i NATO, zemlja relativno zadovoljnih ljudi, koji su se, eto, snašli u XXI veku i, iako im se dan-danas smrkne pred očima čim čuju reč „socijalizam“, cene i uvažavaju doprinos „komunjare“.

Danas pred nekom sličnom dilemom, „šta će biti ako se oni vrate na vlast“, stoje Srbi.

Tokom ovogodišnje predsedničke i parlamentarne kampanje naslušali smo se svakakvih nebuloza, od kojih za mene najveću predstavljaju reči Jelene Trivan, potpredsednice Demokratske stranke, o izborima između rata i mira. U njenom fascinantnom parelelnom svetu kompromitacija demokrata nema nikakvog značaja, bitno je to da je Toma Grobar i da je odigrao sramnu ulogu 90-ih. Većina je Srba Jelenu Trivan ismejala, međutim duboko u sebi ubeđeni su da nešto malo istine u njenim rečima ipak ima. I ovde, po mom mišljenju, greše.

Naime, sve dok srbijanska javnost ne prihvati Tomislava Nikolića i njegovu stranku kao moguću realnu opciju, političko sučeljavanje u Srbiji biće svedeno na tu praznu retoriku o dobru i zlu, ratu i miru, umesto da se odvija na nivou programa, stvarnih problema države i njihovih mogućih rešenja. Ta će politička atmosfera doprineti nastavku stvaranja sve perverznijih varijanti vlada „nacionalnog jednistva“ u kojima je premijer naslednik Miloševića, Ivica Dačić, a ministri umiveni arkanovac Dragan Marković Palma, politička prostitutka Mlađan Dinkić, bezbrižni koalicioni partneri: liberal Čedomir Jovanović i četnik Vuk Drašković, sve to uz blagoslov Milorada Dodika, čoveka kojem je hobi negiranje genocida i rasturanje sopstvene države. Iznenadna prihvatljivost svih tih političkih monstruma rezultat je stalnog podsicanja straha od Nikolića.

Nije ni on naravno nevin i naivan, ali jedno je sigurno: jeste pragmatičan. Nikolićev raskid s radikalima nije bila nikakva izdaja niti licemerje, nego konačno shvaćenje da se nacionalistička desnica mora reformisati, u suprotnom će zavrsiti ispod izbornog cenzusa. Toma je prihvatio realnost, iz kojih razloga, sada za Srbiju nije važno, bitno je da je njegova stranka potpuno promenila svoju politiku. Većina na te unutarpartijske reforme gleda sa velikom količinom sumnje, ali verujem da i to ide naprednjacima u prilog. Demokratska stranka, široko priznata kao vodeća državotvorna sila u Srbiji, ima kredibilitet u međunarodnoj javnosti, nešto što će naprednjaci morati tek da steknu, kako bi izbegli izolaciju koja im ne bi donela ama baš nikakve koristi. Jasno je da bi ih Evropa gledala sa mnogo više pažnje i opreza nego demokrate - kojima je danas dopušteno previše - što bi moglo da se pozitivno odrazi ,na primer, na odnose Srbije sa regionom (treba ovde napomenuti i da je Toma „strašan“ uglavnom Srbima, a ne Hrvatima ili Bosancima).


Odlično razumem ljude koji bi radije sebi sami odsekli ruku nego glasali za Nikolića i Vučića, odlično se sećajući onoga što su radili tokom 90-ih, kao i nekih od njihovih nedavnih izjava. To su te iste dileme kroz koje su prolazili moji roditelji. I ne kažem da će na kraju SNS doneti Srbiji blagostanje, niti nagovaram bilo koga da glasa za one kojima ne veruje: neka ostanu kod kuće kao moja majka ili glasaju za kompromitovanu „demokratsku opoziciju“ kao moj otac. Međutim, trebalo bi da shvate da neće biti ni smaka sveta, ni rata u slučaju da na vlast dođe Nikolić i njegovo društvo, a da se s druge strane stagnacija političke vlasti neće završiti sve dok nas demokrate drže u bunkeru straha od „zla“.

Naravno svesna sam da je „zlo“ u Poljskoj i Srbiji različita kategorija. Srbija će platiti visoku cenu za ratove 90-ih i u tom smislu će morati da proguta mnogo veću knedlu nego druge istočnoevropske držve. Biće to za nju teško iskušenje i kazna, možda veća od svih na koje će njeni bivši lideri biti osuđeni u Haškom tribunalu.

Ali to se jednog dana naprosto mora dogoditi, jer sve dok Srbija misli u kategorijama 90-ih, ostaće u 90-ima.

Milutin Milošević Milutin Milošević 21:34 09.05.2012

Re: Tomislav Nikolić, realna opcija

sve dok Srbija misli u kategorijama 90-ih, ostaće u 90-ima

(I) izvan teksta koji je žena napisala, ovo je odlično rečeno.
predatortz predatortz 20:45 09.05.2012

Nazovite me budalom...

Ali, mislim da bi bilo dobro da, posle naznaka da će biti formirana ovakva vlada, Nikolić dobije predsedničke izbore.
Jes' da mi taj posebno ide na ganglije, jes' da od njega ništa pametno ne očekujem, ali bi se onda ova dvojica iz petnih žila morali upinjati da urade nešto konkretno. Ne bi valjalo da sva vlast bude u njihovim rukama.
Već su osioni preko svake mere!
maksa83 maksa83 20:54 09.05.2012

cosmic

Lideri DS i SPS su ovim pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa.

Ko kaže da je Karagaća non stop mrtav-ozbiljan.

ali sam uveren da će u jednoj stabilnoj vladi da dosta toga isprave, pre svega da se i unatar sebe pročiste od kompromitovanih, korumpiranih i nesposobvnih ljudi.

Naravno, zato su ih sve i stavili opet na izborne liste - da ih uhvate opet sa rukom u tegli i onda kažu "a-ha!".

Karagaća, ti baš umeš da se zezaš.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:39 09.05.2012

Re: cosmic

ti baš umeš da se zezaš

i to tek sada vidiš.
Pa naša cela politička scena je zezanje počev ot toga ko koga zezne do neozbiljnog pristupa ozbiljnim stvarima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:53 09.05.2012

Re: cosmic

Naravno, zato su ih sve i stavili opet na izborne liste - da ih uhvate opet sa rukom u tegli i onda kažu "a-ha!".

Lepo rekoše da nema niti će biti nedodirljivih pa samo podsećam.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 02:17 10.05.2012

Re: cosmic

Karagaća, ti baš umeš da se zezaš.


Yep, to je umetnost. Navede te lepo da mislish kako je mrtav-ozbiljan, a on u stvari - nije. Veshtina ili umetnost, ko bi ga znao. A "extra" dobijesh i materijal za zdrav, lekovit, smeh.

maksa83 maksa83 06:51 10.05.2012

Re: cosmic

Milan Karagaća
Naravno, zato su ih sve i stavili opet na izborne liste - da ih uhvate opet sa rukom u tegli i onda kažu "a-ha!".

Lepo rekoše da nema niti će biti nedodirljivih pa samo podsećam.

E pa ako su oni tako rekli, onda ok, to menja stvari iz osnova.

(ne umeš samo ti da se zezaš)
sevarlica sevarlica 11:03 10.05.2012

Re: cosmic

cosmic

Lideri DS i SPS su ovim pokazali državničku odgovornost i da su im državni iznad stranačkih interesa.


Ko kaže da je Karagaća non stop mrtav-ozbiljan.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana