Budućnost| Hobi| Mediji| Sport

"Pa, gde si ti Siniša..." (Etikom do Brazila)

Žika Bogdanović RSS / 22.05.2012. u 23:49

2012_05_21_15459756_b.jpgSudbina je htela da Srbija u ponedeljak dobije dva najveća titulara pored Patrijarha SPC, predsednika i selektora fudbalske reprezentacije.
I dok su mamurni od neprospavane noći sa glavom među dlanovima, „žuti", kao i oni što su mislili da će kao i pre „manje zlo" pobediti „veće", pokušavali da drukanjem „F5" i promenom kanala otkriju da je pobeda pesnika-naivca iz Bajčetine bila samo nečija neslana šala, zadesila nas je vest o imenovanju Siniše Mihajlovića za selektora „Orlova" i naslov:

Miha: Svi će morati da potpišu ugovor o etici, čak i Karadžić!

Oguglali na različite gluposti tokom izborne Kampanje, čini se da je FSS tempirao ovu „bombu" za dan, kada su nam uši još uvek otečene od bolje perspektive „za sve naše građane". Tako je i vrhunski fudbaler, Siniša Mihajlović, najbolji izvođač slobodnih udaraca u istoriji fudbala, ali i nosilac titule „prvog pljuvača" svetskog fudbala, progovorio o etici:

Selektor je istakao da će sve kandidati za nacionalni tim morati da potpišu ugovor o etici ako budu želeli da igraju za reprezentaciju.

- Utakmice se ne dobijaju samo lukavstvom, utakmice se dobijaju talentom i fer-plejom. To će biti jedan ugovor o etici koji će morati da potpišu svi koji budu hteli da budu članovi nacionalnog tima, a koji podrazumeva i pevanje himne pre meča jer je ona sastavni deo naše istorije i života. To će potpisati i predsednik Fudbalskog saveza i sekretar jer oni sude o našem radu i nama - istakao je novi selektor "orlova".

- Bilo koji igrač koji napravi neku glupost u svom klubu neće biti pozvan u reprezentaciju. To bi trebalo da vredi i za Adema Ljajića, ali sam ga pozvao jer nije znao za taj ugovor. Kada budu igrači to pročitali i potpisali znaće šta mogu, a šta ne - rekao je Mihajlović.

Ala bi se naigrao Siniša, da je ovo pravilo postojalo pre 15 godina. Školu su platili Sloba Santrač i starac Boškov. Platili smo je i mi živcima, 98-e i 2000-te, gledajući pljuvanje Jeremisa (SP 1998), pa direktni crveni karton na 3:0 za Slovence (EURO 2000). Sva sreća pa su nas (a i njega), Ljubinko i Savo spasili sramote, a od Jeremisa ostade samo legendarna priča o Partizanima i Nemcima ("Počeo je da mi se unosi u lice. A podsećao me je na pravog Nemca iz partizanskih filmova, na kojima sam odrastao"), kao i Šakirin spot.



A da reprezentacija nije samo prošla put katarze - etikom i fer-plejom obogaćenog levonogog bombardera, zna i „crno govno" Patrik Vijera, poput Jeremisa, „posemljeni" Adrian Mutu, pa golobradi Mateja Kežman dok je još igrao iz ljubavi za Partizan i još po neko. Sva je sreća pa je poput pesnika naivca iz Bajčetine, i Miha doživeo prosvetljenje, pa sve do Brazila, nikome ko zna himnu i gleda pravo neće trebati ni maramica, ni šlem.

PA-385189.jpg

mutuspit051103_100x110

mihajlovic_DW_Sonst_580151g.jpg



vieira%20vs%20sinisa2.jpg

No, da bi neko postao selektor mora i da ima neki trenerski background. I dok smo ovde prošle godine branili tezu da Duda nije preko noći postao senilni penzioner sa Crvenog Krsta, apostrofirajući gde je, šta je i kako stvorio, mladi i ne tako uspešni trener Mihajlović je u svoja tri kluba u tri godine svoje trenerske karijere, dobio otkaz u dva! U Bolonji je proveo 5 meseci i 11 dana. Wikipedia kaže:

- Mihajlović was sacked by Bologna on 14 April 2009 in the wake of a 1-4 home defeat against Siena, which dragged the team back into the relegation zone with seven matches remaining in the season. His tenure suffered from media rumours that he had numerous high-profile disagreements with senior players at the club which led to the poor form that eventually cost him the job.

Uspeo je sa Katanijom, imao dobru godinu, a osvojeno je 13. mesto, daleko od zone opstanka ga je preporučilo Fiorentini. Iako je sam isticao da je plasman u Evropu sa timom, koji je godinu dana ranije igrao TOP 16 Lige šampiona realističan cilj, Fiorentina je završila ovako:

- Fiorentina ended the league season with 12 wins (only three of those away from home), 11 losses, and 15 draws, which was good enough for ninth place - twelve points out of a European spot.

Posle tri meseca u novoj sezoni, problema sa navijačima "Viole", Mihajlović je smenjen (ukupno 17 meseci - rekord):

But the revival didn't last long as Mihajlović got sacked a week later on 7 November 2011, one day after the 1-0 away loss to ChievoVerona.[26] The team was in 13th league spot with 12 points from 10 matches.

Čitajući srpsku sportsku štampu ovih godina, sve je vrcalo od pohvala na račun serija šahovskih remija nesrećne Bolonje sa većim brojem kornera od protivnika, 1:0 pobeda autsajdera Katanije i nezdrave atmosfere u Firenci sa kojom Mihajlović nije mogao da se bori. Novinari su kvarljiva roba. Pokvare se dok se ohladi večera, za koju se prodaju. Zato Miha i nema lepo mišljenje o njima:

Biću bolji s novinarima

Mihajlovićeva zaostavština iz igračkih dana je i njegov izuzetno loš odnos prema srpskim novinarima.

- Bilo je nekih uvreda u medijima kad sam s Laciom dolazio da igram protiv Partizana, ali ne bih se vraćao u prošlost. Uvek sam poštovao novinare i tako će biti u mojoj saradnji sa srpskim novinarima ako oni pokažu respekt prema meni. Još jedna preporuka im je da u slučaju lošeg rezultata pišu samo protiv mene. Ne dirajte ni igrače, ni FSS, odgovornost je samo moja - poručio je Mihajlović.

Ko je preživeo Pižona, ni od Bata Đore mu ništa ne bi bilo. Neće ni od Mihajlovića, ali je utisak da je Tole Grobar opet zapušio usta drugoj strani brda. Dao im je legendu, bez trenerskog pokrića, da se uči do Brazila u lakoj grupi, koja mora da se prođe. Osluškivao je Karadžić Vox Populi debelo pod uticajem "onih novinara", koji su godinama unazad gurali priču o Mihajloviću kao selektoru. Sve to na uštrb nekoliko trenerskih imena, koja su više zasluživala da se nađu u toj ulozi. Zna se da u igri velikih zvezda i malo manjih trenera, pa velikih trenera i zvezdica, uvek pobeđuje gazda iz Pazove.

Prvo obraćanje Mihe narodu, teatralno, iščupano iz nekog prošlog vremena, sa istovremenim pozivom na ugovore, ali i na patriotizam, kao i pričama o "grehovima iz mladosti", kao da "kratak fitilj" razlikuje sako i kravatu od trenerke i dresa.

Neka je sa srećom. Neka zaobilazi Štimca kada se budemo susretali sa bivšom braćom, pa se vidimo u Brazilu. Da postanemo svetski šampioni sa Mihom kao selektorom. Šansu treba dati. Nju je dobio i Veselin Vuković, "skromnog trenerskog CV-a" iskoristio je i rukomet je na Olimpijskim Igrama. Razloga za preveliki optimizam nema, ali šta nam se još može desiti, što već nije? No, iako su svima fudbalska čula umrtvljena, niko ne bi voleo da skrhani Aca Stojanović za godinu i po dana drži mikrofon i ponavlja: "Ali Miha..."



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 00:15 23.05.2012

Jens

"Umivanje" Jensa Jeremisa je br. 1
Još on krenuo kod sudije da se žali, a ovaj mu strogo pokaže da će mu dati žuti ako mnogo priča ..
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 11:44 23.05.2012

Re: Jens

Još on krenuo kod sudije da se žali, a ovaj mu strogo pokaže da će mu dati žuti ako mnogo priča ..


Sreća pa je bio XX.vek, pa nije posle odgledanog snimka dobio kartu u jednom pravcu...
dragoljub92 dragoljub92 00:22 23.05.2012

нек се пазе

сг ћеги тепамо сфузбал ил спеснице ,ние важно,важно даћеги сви потепамо
bene_geserit bene_geserit 07:48 23.05.2012

Za svakog po nesto

Sudbina je htela da Srbija u ponedeljak dobije dva najveća titulara pored Patrijarha SPC, predsednika i selektora fudbalske reprezentacije.

Jedan grobar, drugi cigan, taman lepo.
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 08:11 23.05.2012

Re: Za svakog po nesto

bene_geserit
Sudbina je htela da Srbija u ponedeljak dobije dva najveća titulara pored Patrijarha SPC, predsednika i selektora fudbalske reprezentacije.

Jedan grobar, drugi cigan, taman lepo.


Sve po ključu
Nama Prvenstvo, njima Kup...
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:38 23.05.2012

.

etika ili kao što je govorio moj trener,dok sam se još kao klinac trtio da budem nedja milosavljević - deco,igrajte oštro ali bez faula :)
reanimator reanimator 09:35 23.05.2012

...

To će biti jedan ugovor o etici koji će morati da potpišu svi koji budu hteli da budu članovi nacionalnog tima, a koji podrazumeva i pevanje himne pre meča jer je ona sastavni deo naše istorije i života

Ovaj bi za početak mogao decu da nauči srpski, čisto da osete deo naše istorije i života, a ne da izrastu u neke otudjene i da se jednog dana rukama i nogama bore da slučajno ne plate porez Srbiji.
gorstak92 gorstak92 10:22 23.05.2012

Zašto je ono Radomir

popušio otkaz?

Tomislav Karadžić je dokazao da mu nije bitno kakav selektor mu treba za fudbaslku reprezentaciju.
Duda Ivković je dokazao da mu nije bitno sa kakvim igračima treba da osvaja trofeje.
Logičan izbor za fudbalskog selektora je Car Dušan!

Šta fali da u fudbalu postavi pick&roll napad, a u odbrani da igraju čvrstu zonu?
antioksidant antioksidant 10:27 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

gorstak92
popušio otkaz?


da bi mogao da primi pare za ceo ugovor a da ne radi ništa?
gorstak92 gorstak92 10:46 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

da bi mogao da primi pare za ceo ugovor a da ne radi ništa?

Eh sad.
Mislim da je on sudski izboksovao te pare.
Toma ali Karadžić je 'teo da ga zavrne za kintu. Kao rezultati mu loši ovo ono, a kad je Pižon (čuveni trener) uprskao nemoguće onda su išle izjave da nije baš najbitnije kvalifikovati se na evropsko prvenstvo, da ima i drugih stvari u životu...
Čini mi se da su Italijani bili malkice u frci da li će da prođu kvalifikacije u periodu kad je smenjen Radomir pa je sa naše strane učinjeno sve da se to ne desi.

Sad če Miha (još čuveniji trener od Pižona) da preuzme kormilo i garantovano postoji razrađen scenario delovanja u oba slučaja: ako prsne za kvalifikacije kazaće da je Miha mlad, neiskusan trener, biće bolje, ajde sad ko da je i to svetsko prvenstvo bitno kad se zna da se mi pripremamo za npr. Soči...i ako, slučajno, prođe biće vatromet na trgu i pohvale mudrim odlukama čelinika FSS.

Uzgred, ova Mihina etika mi baš liči na onu izreku ko o čemu kurva o poštenju.
Sećam se neke njegove izjave gde je ponosan rekao da cilja u glavu fudbalerima koji stoje u živom zidu. To su svi znali pa se sklanjali i omogućavali mu veliki broj pogodaka. Nije kažnjivo to što je radio, ali nije ni fer.
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 11:46 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

i ako, slučajno, prođe biće vatromet na trgu i pohvale mudrim odlukama čelinika FSS.

I idemo do polufinala, najmanje...
antioksidant antioksidant 11:57 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Mislim da je on sudski izboksovao te pare.

misliš, nije da nije radio ništa, morao je da potpiše ovlašćenje advokatu?
gorstak92 gorstak92 12:19 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

antioksidant
gorstak92
popušio otkaz?


da bi mogao da primi pare za ceo ugovor a da ne radi ništa?


antioksidant
gorstak92
Mislim da je on sudski izboksovao te pare.

misliš, nije da nije radio ništa, morao je da potpiše ovlašćenje advokatu?


Čekaj sad.
Ti hoćeš da kažeš da je sve to maslo Tomislava ali Karadžića?
Prvo je zaposlio Radomira pa mu dao otkaz.
Zatim je izgubio sudski spor kako bi omogućio Radomiru da ne radi ništa, a da uzme pare za ceo ugovor?

Čoveče, ovaj Tomislav je mnogo zajebaniji igrač nego što sam pretpostavljao.
antioksidant antioksidant 12:29 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Prvo je zaposlio Radomira pa mu dao otkaz.

prvo je zaposlio radomira da se kvalifikuje
pa mu je produžio ugovor pa ga je šutnuo
kakav su ugovor potpisali nije mogao da en izgubi spor
meni je nejasno što je bilo šta od toga uradio
pitaj ti bolje tomislava i radomira
njih dvojica znaju sve

Čekaj sad.

čekam
gorstak92 gorstak92 12:41 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

AO
meni je nejasno što je bilo šta od toga uradio

Nemam e-mail od Tome ili Raše, ali mogu tebe da pitam zašto ti je nejasno što je zaposlio Radomira i produžio mu ugovor.
Prvo kažeš da ga je zaposlio da bi se kvalifikovali, a sad ti nije jasan razlog zapošljavanja. Izmiče mi logika.

Ceniš da su se ortaci udružili protiv blagajne FSS-a i rešili da sve to pečatiraju na sudu?
Prema toj teoriji (mnogo volim teorije) mora da je i Toma dobro prošao finansijski u celoj toj priči.

Malo mi bezveze zašto su mešali sud u sve to.
Pretpostavljam da je bilo mnogo jednostavnije potpisati ugovor na mnogo veću sumu i mnogo kraći rok. Posle isteka extremno kratkog roka podele kintu i sudu i advokatima pokažu šipak.
antioksidant antioksidant 12:48 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Ceniš da su se ortaci udružili protiv blagajne FSS-a i rešili da sve to pečatiraju na sudu?

ne imputiraj
hajde da pojasnim
Prvo kažeš da ga je zaposlio da bi se kvalifikovali, a sad ti nije jasan razlog zapošljavanja. Izmiče mi logika.

ovde jesam bio nejasan
potpisan je prvi ugovor (kvalifikacije i ako se kvalifikujemo - do kraja sv prvenstva)
onda posle kvalifikovanja, pre prvenstva potpisuju novi ugovor za sledeci ciklus (bez ikakvih klauzula koje podrazumevaju raskid u slucaju "loseg" rezultata u ja)
onda posle prvenstva raskid ugovora
ako ti razumeš zašto su to radili, onda ok
Malo mi bezveze zašto su mešali sud u sve to.
Pretpostavljam da je bilo mnogo jednostavnije potpisati ugovor na mnogo veću sumu i mnogo kraći rok. Posle isteka extremno kratkog roka podele kintu i sudu i advokatima pokažu šipak.
posavetuj ih za sledeći put
i preporuči da se ne plaća porez u srbiji, to obavezno da se unese u ugovor
gorstak92 gorstak92 13:04 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

AO
onda posle prvenstva raskid ugovora

Slabo pratim fudbal jer neću da se nerviram zbog budala, ali gotovo sam siguran da je Antara popušio otkaz nakon nekog remija u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo.
Verovatno grešim, čini mi se da je bilo 1:1 sa Slovencima.
Prethodno smo odigrali 3-4 utakmice u kvalifikacijama i bili na izvrsnom 2nd mestu.
Kad je Pižon preuzeo stvar u svoje ruke pali smo na 3rd.

Dakle, tehnički jeste bio raskid posle svetskog prvenstva u JAR, ali ne odmah već tokom kvalifikacija za Evropsko.

AO
ako ti razumeš zašto su to radili, onda ok

Naravno da to niko, normalan, ne razume. Mislim, ja sigurno ne razumem.
Pretpostavio sam da se umešao fudbalski savez Italije da otklone svaku mogućnost nekvalifikovanja na Evropsko prvenstvo.
Moguće je da Antaru zabole za sugestije naših kontraverznih fudbalskih menadžera ko treba da igra za reprezentaciju pa da je to jedan od razloga za raskid ugovora.
Ne znam.

Vezano za amputacije ništa ti ja ne učitavam.
Ti si taj koji ih stalno dovodiš u kontekst udruženog poduhvata pa se logičan zaključak nametnuo da dele kintu.
antioksidant antioksidant 13:18 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Verovatno grešim, čini mi se da je bilo 1:1 sa Slovencima.

ne gresis, s tim sto se prica o smeni vukla jos od afrike (on je bio "zadovoljan" a tomislav "nezadovoljan"
a on je imao i suspenziju pa nije ni vodio reprezentaciju protiv slovenaca
Vezano za amputacije ništa ti ja ne učitavam.
Ti si taj koji ih stalno dovodiš u kontekst udruženog poduhvata pa se logičan zaključak nametnuo da dele kintu.

ne želim da dovodim u kontekst ništa
to neka tomislav i radomir raspravljaju, a ti im se pridruži ako smatraš da je interesantno
ja sam na pitanje "zašto je radomir popušio otkaz?" pitao "da bi mogao da primi pare za ceo ugovor a da ne radi ništa?", što se uprincipu na kraju i desilo - naplatio je ceo ugovor a nije ga odradio (na šta je po govoru i imao pravo u slučaju otkaza)
pozz
niccolo niccolo 13:43 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Posle isteka extremno kratkog roka podele kintu i sudu i advokatima pokažu šipak.

froiibaad froiibaad 15:14 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

gorstak92
AO
onda posle prvenstva raskid ugovora

Slabo pratim fudbal jer neću da se nerviram zbog budala, ali gotovo sam siguran da je Antara popušio otkaz nakon nekog remija u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo.
Verovatno grešim, čini mi se da je bilo 1:1 sa Slovencima.
Prethodno smo odigrali 3-4 utakmice u kvalifikacijama i bili na izvrsnom 2nd mestu.
Kad je Pižon preuzeo stvar u svoje ruke pali smo na 3th.

Dakle, tehnički jeste bio raskid posle svetskog prvenstva u JAR, ali ne odmah već tokom kvalifikacija za Evropsko.

AO
ako ti razumeš zašto su to radili, onda ok

Naravno da to niko, normalan, ne razume. Mislim, ja sigurno ne razumem.
Pretpostavio sam da se umešao fudbalski savez Italije da otklone svaku mogućnost nekvalifikovanja na Evropsko prvenstvo.
Moguće je da Antaru zabole za sugestije naših kontraverznih fudbalskih menadžera ko treba da igra za reprezentaciju pa da je to jedan od razloga za raskid ugovora.
Ne znam.

Vezano za amputacije ništa ti ja ne učitavam.
Ti si taj koji ih stalno dovodiš u kontekst udruženog poduhvata pa se logičan zaključak nametnuo da dele kintu.


Prvo, u srpskom jeziku se redni brojevi označavaju sa tačkom iza (u tvom slučaju 2. i 3.). Drugo, u engleskom jeziku se ne piše 3th nego 3rd.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:37 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Slabo pratim fudbal jer neću da se nerviram zbog budala, ali gotovo sam siguran da je Antara popušio otkaz nakon nekog remija u kvalifikacijama za Evropsko prvenstvo.
Verovatno grešim, čini mi se da je bilo 1:1 sa Slovencima.



uuu tu utakmicu pamtim po onom lanetu,koji se ponašao kao krajnji primitivac , dok se raspucavao kod aut linije sa trenerom slovenije koristeći prigodni rečnik . to je zaista bilo odvratno .

ali ako mene pitaš radomir je usro SP kad smo respektovali ganu,izduvali od australije , a švabe smo dobili,iskreno, na ludu sreću i očajan dan podolskog . a on došao kao pobednik i okrivio sudije ,jerbo i australijanci lete kao orlovi visoko podignutih ruku u šesnes'. da je samo došao i lepo rekao - ok. kriv sam ,a i vi ste imali prevelika očekivanja .što se mene tiče to bi bilo to.naklon. ovako je navukao neki bespotreban bes...
dragoljub92 dragoljub92 22:39 23.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Prvo, u srpskom jeziku se redni brojevi označavaju sa tačkom iza (u tvom slučaju 2. i 3.). Drugo, u engleskom jeziku se ne piše 3th nego 3rd.

ским ил счим је ова колектура повезата
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 08:52 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

niccolo
Posle isteka extremno kratkog roka podele kintu i sudu i advokatima pokažu šipak.


To je to
gorstak92 gorstak92 09:52 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

froiibaad
Prvo, u srpskom jeziku se redni brojevi označavaju sa tačkom iza (u tvom slučaju 2. i 3.). Drugo, u engleskom jeziku se ne piše 3th nego 3rd.

Korigovano
ROFL
Pozz
gorstak92 gorstak92 10:01 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

ali ako mene pitaš radomir je usro SP kad smo respektovali ganu,izduvali od australije , a švabe smo dobili,iskreno, na ludu sreću i očajan dan podolskog . a on došao kao pobednik i okrivio sudije ,jerbo i australijanci lete kao orlovi visoko podignutih ruku u šesnes'.


Jao da, to je onaj enac naših debila presudio na Svetskom prvenstvu.
Meni će ostati misterija šta se dešava sa mladim fudbalerima koji osvoje sva moguća prva mesta u mlađim kategorijama, a kad pređu 20god. nigde ih nema.
Verovatno je da ih kontraverzni menadžeri uzmu pod svoje i u reprezentaciji ima da igra onaj koji ima da se proda.
Šta sad tamo neki npr. Rambo Petković da nastupa za repku?
Čovek ima još uvek status božanstva u Brazilu, a ovde ga niko nije zarezivao.
antioksidant antioksidant 10:16 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Meni će ostati misterija šta se dešava sa mladim fudbalerima koji osvoje sva moguća prva mesta u mlađim kategorijama, a kad pređu 20god. nigde ih nema.

sta smo to osvojili?
ja pamtm 2 finala evropskog
a mislim da je nama veciti problem kvalitetnih trenera
meni je veca misterija sto gomila nasih igraca igra u jakim ligama, jakim timovima, vazne uloge a reprezentacija je oduvek pećina bede, jada, očaja i mrcvarenja lopte... (sem prvo poluvremena protiv australije i one jurnajve sa španijom i slovenijom ne pamtim dinamiku u našoj igri - a i to su bile slučajnosti)
gorstak92 gorstak92 10:45 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

sta smo to osvojili?

Evo npr. jučerašnja vest: U20 Srbija pobednik lige regiona
Ako se baš kopa po sajtu FSS-a ima tu solidnih rezultata orlića. Ok, možda ne sve prva mesta, ali neka polufinala, četvrtfinala... sve mesta o kojima seniorska reprezentacija ne može ni da mašta.

a mislim da je nama veciti problem kvalitetnih trenera

Ja i dalje mislim da je Antara dobar izbor. Bez obzira na to što je omanuo na SP višestruko je kvalitetniji od Pižona ili Mihe.
Eno ga onaj naš selektor Gane. Stevanović? Šta bi njemu falilo.
Ili onaj što je trenirao sve žive reprezentacije (Amerike, Meksika, UAE, Japana?), zaboravio sam mu prezime.
Dakle, trenera ima, a i ako nema baš rodom iz Srbije dozvoljeni su stranci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:45 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

sem prvo poluvremena protiv australije


i krasić. koji umesto da gleda u prazan gol,zabio glavu kao noj.

skroz usput
dao bih svoje dupe za jednog normalnog mladog napadača i mojne neko spominje vunderkinda počeću da grizem.
pogledaj domaću ligu.
najbolji strelac spalević 35 godina.
prošle godine iliev.
jednom bio jestrović, diara, onaj robot mrdja ...

ono kad je žonpi pozvao branu ilića ne bih ni da komentarišem.
reanimator reanimator 10:46 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

meni je veca misterija sto gomila nasih igraca igra u jakim ligama, jakim timovima, vazne uloge a reprezentacija je oduvek pećina bede, jada, očaja i mrcvarenja lopte

Suština je da niko od naših u klubovima nema ulogu "kreatora" igre, pa se u reprezentaciji ta uloga na silu dodeljuje Stankoviću, Ninkoviću, Milijašu (???!!!) To je osnovni razlog zašto nemamo igru. Nemamo je od kada se Piksi povukao, jer ne da nemamo igrača tog kalibra, nego nemamo igrača tog profila.
I slažem se..poslednjih 10 godina jedino vredno pomena je prvo poluvreme protiv Australije i prijateljska sa Češkom u Pragu (valjda prva tekma reprezentacije Srbije), kada smo dobili 3-1 i igrali baš lepo.
reanimator reanimator 10:48 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

dao bih svoje dupe za jednog normalnog mladog napadača i mojne neko spominje vunderkinda počeću da grizem


Ovo je skroz tačno...pored onoga što sam napisao dole, napadača nemamo ni u najavi. Osim ako lekić ne eksplodira i dokaže da je poslednjih 20 godina nepravedno zapostavljen :)
niccolo niccolo 10:50 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Suština je da niko od naših u klubovima nema ulogu "kreatora" igre, pa se u reprezentaciji ta uloga na silu dodeljuje

Saglasan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:56 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Ili onaj što je trenirao sve žive reprezentacije (Amerike, Meksika, UAE, Japana?), zaboravio sam mu prezime.


uuu živadinović ili bora milutinović? obojica su svetski putnici :)
gorstak92 gorstak92 10:57 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

niccolo
Suština je da niko od naših u klubovima nema ulogu "kreatora" igre, pa se u reprezentaciji ta uloga na silu dodeljuje

Saglasan.

Ja sam više košarkaški tip pa bi preneo igru na taj teren.
Ni Spanulis nije neka bio faca što se tiče kreativnosti igre, ali kad ga Duda utrenirao postade čovek MVP.

Kad gledam našu reprezentaciju stalno imam utisak da bi ja sastavio bolju ekipu od igrača iz moje ulice nego oni šalabajzeri što su.
Pored kvaliteta igrača tu ima mnogo faktora da se ukalkuliše. Te da li je skoro potpisao unosan ugovor pa mu ne pada na pamet da dobije upalu mišića ili treba da potpiše ugovor pa, uz sugestiju menadžera, mora da igra bez obzira što ima dve leve noge, ili je u svađi sa nekim ili sa samim sobom, ili ...

SH
uuu živadinović ili bora milutinović? obojica su svetski putnici :)
Živadinović je komedija i uvreda za mozak kao trener. Milutinović je taj na koga sam mislio. On ima neki rekord sa najviše reprezentacija da je učestvovao na SP. Čovek trenira samo za SP. Specijalizovao se.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:00 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Osim ako lekić ne eksplodira i dokaže da je poslednjih 20 godina nepravedno zapostavljen :)


i meni je ta horor misao negde u podsvesti ili da napravimo na silu špica od duška tošića? jak kao bik i ne razmišlja puno :)))
antioksidant antioksidant 11:00 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

sve mesta o kojima seniorska reprezentacija ne može ni da mašta.

to stoji
a to sto je antić bio bolji od pižona i od mihe (gataš, gataš) nikako ne znači da je bio dobar (bar ne onoliko koliko je poverovao da jeste, naročito posle pogleda na ugovor koji je potpisao sa karadžićem)
Dakle, trenera ima

ima, samo slabo potpisuju sa našom reprezentacijom
ja nisam rekao da dobri treneri ne postoje nigde, već da našu reku nije vodio selektor koji 1) zna šta hoće 2)zna kako to da sprovede i 3)nije bio menadžer ili u dogovoru sa nekim menadžerom za bar 28 igrača (da li da radi direktno ili da žmuri dok drugi rade - nebitno) (antić je preko svega bio u nekom mesijanskom ego tripu. čudi me da nije bio kandidat na izborima za predsednika, možda čeka referendum za monarha pa da bude protivkandidat ovom niskom što ne priča srpski)

najbolji strelac spalević 35 godina

trebalo je vremena da shvati kako se daju golovi
sad kad zna, sve je samo rutina

Milijašu (???!!!)


Osim ako lekić ne eksplodira i dokaže da je poslednjih 20 godina nepravedno zapostavljen :)

ti tako o igraču koji je napunio barsu!!!!

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:02 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Živadinović je komedija i


hehhe ma znam da si mislio na boru milutinovića ... ali greota je ne spomenuti velikog putnika živadinovića :)
antioksidant antioksidant 11:05 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Milutinović je taj na koga sam mislio. On ima neki rekord sa najviše reprezentacija da je učestvovao na SP. Čovek trenira samo za SP. Specijalizovao se.

samo za kvalifikacije
nije prešao grupu nikad mislim (mada uvek vodi neke krševe od ekipa, tako da mu je i to uspeh) ali čigrin brat iam baš puno godina, nisam siguran koliko je on ok rešenje
antioksidant antioksidant 11:07 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

ili da napravimo na silu špica od duška tošića? jak kao bik i ne razmišlja puno :)))

vlada stojković
prvenstveno razume golmane a vreme je za novu promenu u karijeri

a o razmišljanju i snazi ne bih - reper je za oba (naročito o nerazmišljanju)
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:10 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

nije prešao grupu nikad mislim


to nije uradio samo poslednji put s kinom .

nigerija u grupi smrti '98 :)
gorstak92 gorstak92 11:14 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

AO
ima, samo slabo potpisuju sa našom reprezentacijom

Tu već nailazimo na problem zvani Tomislav Karadžić.
Koliko sam skapirao pare nisu problem. Dobila se neka silna kinta za učešće na SP, a ona nova kuća fudbala je koštala oko 8 mil. eur. Te cifre pamtim dobro za razliku od imana fudbalera.

Tomislav Karadžić je klasičan primer mladog i perspektivnog kadra koji treba našem FSS-u i koji se toliko puta dokazao da uspešno radi to što radi.
Reprezentacija igra toliko tužno da se navijačima plače.
Stadioni prazni zvrje. Ok, ima ta anomalija sa Delijama i Grobarima gde mi se čine da dolaze da bi se dobro proveli prema njihovim shvatanjima provoda, a ne da gledaju fudbal što opet ide na dušu svima dragom Tomislavu Karadžiću.
I tako...
Svi znaju šta je rak rana, a svi nemoćni da išta promene po tom pitanju.
Možda bi Boris i dobio izbore da mu je smena Karadžića bila u predizbornim obećanjima. Kao, shvatio je tek sad da je Karadžić imenjak sa protivkandidatom na izborima.
antioksidant antioksidant 11:16 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

nigerija u grupi smrti '98 :)

ha, ha... čuveno plakanje španaca posle pobede od 6:1 :)

to nije uradio samo poslednji put s kinom .

kažem da nisma siguran...
hvala
antioksidant antioksidant 11:16 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Tu već nailazimo na problem zvani Tomislav Karadžić.

niko ne spori gde je uzrok svih problema
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 11:17 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

najbolji strelac spalević 35 godina


trebalo je vremena da shvati kako se daju golovi
sad kad zna, sve je samo rutina


Žika Bogdanović Žika Bogdanović 11:20 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

dao bih svoje dupe za jednog normalnog mladog napadača i mojne neko spominje vunderkinda počeću da grizem.
pogledaj domaću ligu.
najbolji strelac spalević 35 godina.
prošle godine iliev.
jednom bio jestrović, diara, onaj robot mrdja ...

ono kad je žonpi pozvao branu ilića ne bih ni da komentarišem.


Poslednji naš špic, Mirko Vučinić, prepušten bez borbe za "pravo prvenstva" nad izvesnim defanzivcem Bašom, ali to su bila Terzina vremena...
gorstak92 gorstak92 11:22 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

antioksidant
Tu već nailazimo na problem zvani Tomislav Karadžić.

niko ne spori gde je uzrok svih problema

To ti kažem.
Svi mi znamo da je taj sistem koji je ustanovio pok. Miljan naopak i nema teorije da nešto može da se promeni.
Tomislav je očito uspešan u tome da zadrži fotelju, a rezultati reprezentacije i stanje u fudbalu nisu bitni. Da jesu bio bi on smenjen odavno.
antioksidant antioksidant 11:25 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

i stanje u fudbalu nisu bitni

u odbranu karadžića - zajednica prvoligaša nije pod direktnom kontrolom fss-a
fss je odgovoran za infrastrukturu, mladje kategorije i taj rad... a tu stvari nekako i funkcionišu
(trebalo bi poraditi na kvalitetnijoj trenerskoj školi, sa jedinstvenim pristupom sistemu treninga i izgradnji igrača ali da ne širimo)
reanimator reanimator 11:44 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

ROFL
Pozz

Ne, ne...svaki put ću podjednako da umrem...
Ni Spanulis nije neka bio faca što se tiče kreativnosti igre, ali kad ga Duda utrenirao postade čovek MVP

Da, ali kad je teško (Čović), tj kad je frka, Spanulisu se dodeljuje uloga asistenta. To je veliki trener. Ok, jesi dobar igrač, ali ti znam limite i znam da ovi neće moći da poveruju da neću da idem preko tebe, nego će lepo svi na tebe, a Princezis sam.. :)
a to sto je antić bio bolji od pižona i od mihe (gataš, gataš) nikako ne znači da je bio dobar

Gde dobar..mi pod njegovim vodjstvom nikoga nismo razglavili, osim mučenu Austriju u Beču i to spletom okolnosti. Taj isti je toliko izrespektovao Ganu, da nismo prešli centar, Nemačku smo dobili ko Zvezda Partizan u kupu (spašavaj se ko može, pa ako nas bog pogleda), a Australiju smo imali i onda odjednom stali?! Ja za to krivim isključivo trenera. (ok..i sudije..realno, protiv australije smo pokradeni)
reanimator reanimator 11:47 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

ti tako o igraču koji je napunio barsu

Sine, tad ga utovarilo onoliko :) Mislim, ok, gol je gol, svaka čast, treba se naći na pravom mestu, ali to mi je u rangu onoga kad je Branko Jelić pre par godina u dresu..khm..Kotbusa?..dao dva komada Bayernu, bio apsolutni heroj dana, nedelje, meseca..i posle valja završio karijeru, jer od tada nisam čuo za čoveka :)
antioksidant antioksidant 11:49 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

treba se naći na pravom mestu

ma znam
ćorava koka, zrno i taj rad :)
kakav lekić
to je posle uvaljivanja spasića realu najveći transfer u istoriji prevara/zajeba ikada
niccolo niccolo 11:49 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

kad je Branko Jelić pre par godina u dresu..khm..Kotbusa?..dao dva komada Bayernu, bio apsolutni heroj dana, nedelje, meseca..i posle valja završio karijeru, jer od tada nisam čuo za čoveka :)

Čovek je vid'o da zna i ume, dostigao je visine i onda je izgubio motivaciju...
gorstak92 gorstak92 11:57 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Da, ali kad je teško (Čović), tj kad je frka, Spanulisu se dodeljuje uloga asistenta. To je veliki trener. Ok, jesi dobar igrač, ali ti znam limite i znam da ovi neće moći da poveruju da neću da idem preko tebe, nego će lepo svi na tebe, a Princezis sam.. :)


Fenomenalno je što takav, za nas obične nenormalan, potez posle meča izgleda kao najlogičnije rešenje.
Ne samo poslednji napad već celu utakmicu je Spanulis bio asistent i to vrhunski.
Meni je fascinacija da je taj Spanulis MVP igrač EL. Koliko me sećanje služi on je bio jedan prilično prosečan igrač koji je redovno uzimao lopte u poslednjim napadima i gubio utakmice. Nešto što sad radi Teo u CSKA. Veličina Dušana Ivkovića jeste da od takvih, realno, prosečnih igrača napravi vrhunske igračine.
Imam utisak da bi i ja bio MVP ako bi me on trenirao

Što se tiče Antića odustajem od branjenja teze da je neophodan reprezentaciji. Problem je što ne mogu nikog drugog da se setim. Antić je imao i neki tzv. autoritet pa su ga silom prilika morali slušati i naše zvezde.
Eno Gvardiola je freelancer!
Znam da nam treba neki što će od čobana da pravi fudbalski tim, a ne neki što će da traži Mesija u napadu. Opet se vraćam na Dušana Ivkovića
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

reanimator
Branko Jelić




najveće drvo koje sam ikad gledao .

a došao kao zamena za najpotcenjenijeg napadača devedesetih :)

*dragan mićić
antioksidant antioksidant 12:06 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

dragan mićić

da, igraci iz vremena kada smo mogli nekog da pobedimo sa 7:0
reanimator reanimator 12:13 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

to je posle uvaljivanja spasića realu najveći transfer u istoriji prevara/zajeba ikada

A pazi...opasno smo talentovani da osrednje prodamo kao vrhunsko. Jbg, Turci 500 god..udje to u krv :) Mislim, Perica, Dragan Ćirić, Radosav...
Čovek je vid'o da zna i ume, dostigao je visine i onda je izgubio motivaciju

I ja mislim da se sam povukao :) Gospodo, toliko od mene, dovidjenja, prijatno, vidimo se u nekom drugom filmu i sl :)
Problem je što ne mogu nikog drugog da se setim

Pa evo npr Klemente, koji je apsolutno promenio reprezentaciju (ono što kažu..bezbolno podmladio...e, on je uradio upravo to), promenio sistem igre, u smislu da smo tu krenuli sa 3-5-2, uz dva brza krila..
Baš to što sam malopre pomenuo, gaženje Čeha u Pragu, to je Klementeov debi.Ok, jeste prijateljska, ali sam ja tu prvi put posle sto godina video da igramo, a ne da iskusno vršimo opstrukciju. I šta se desi? Krene miniranje na svim nivoima, od saveza, preko medija, do igrača..izduvamo..i Klementea danas ti isti zlikovci (mediji i fss) pominju sa maltene podsmehom, u stilu, ne ponovilo se..A niko da objasni zašto konkretno...šta je taj čovek konkretno loše uradio. Horsko stvaranje mita o sunovratu srpskog fudbala, koji kao pre i posle toga nije postojao, nego nas eto baš Klemente sahranio.
a došao kao zamena za najpotcenjenijeg napadača devedesetih

U sine...Ćićmi
niccolo niccolo 12:16 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Mislim, Perica, Dragan Ćirić, Radosav...

Pa ni Rambo se nije istakao u evropskom fudbalu. Ono, tri najgore Realove kupovine (ne nužno ovim redosledom): Spasić, Rambo, Perica...
reanimator reanimator 12:18 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

Fenomenalno je što takav, za nas obične nenormalan, potez posle meča izgleda kao najlogičnije rešenje

Postoje one situacije kada netalentovani novinari kažu : slika govori više od reči. E, to je ona fotka sa ovog finala, kada zabijaju koš, cela klupa pada u trans, a Duda najiskuliranije posmatra očekivano :)
Ova :)
To mi je nova omiljena na tu temu..do sada je bila ova :
antioksidant antioksidant 12:23 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

E, to je ona fotka sa ovog finala, kada zabijaju koš, cela klupa pada u trans, a Duda najiskuliranije posmatra očekivano :)

pazi,postoji i teorija da je duda malo kasnije ukapirao da se nešto desilo :)
(šala, šala.. dudi naravno naklon do poda - aposlutno pozavanje svakog segmenta igre)
gorstak92 gorstak92 12:35 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

antioksidant
E, to je ona fotka sa ovog finala, kada zabijaju koš, cela klupa pada u trans, a Duda najiskuliranije posmatra očekivano :)

pazi,postoji i teorija da je duda malo kasnije ukapirao da se nešto desilo :)
(šala, šala.. dudi naravno naklon do poda - aposlutno pozavanje svakog segmenta igre)


Skoro sam išao Knezom i naiđem na Božu Maljkovića kako pijucka espreso u bašti svog kafića (u Đure Jakšića).
On je bio sam, a ja sa decom.
I skoro da sam se zaleteo da ga zamolim da se slika sa klincima, a onda sam stao.
Setio sam se da je nešto pljuckao po Dudi kao senilnom treneru pa sam zbog toga odustao od uzimanja autograma, slike... Baš mi bilo krivo. I Boža je legenda, ali mu ono stvarno nije trebalo.
antioksidant antioksidant 12:40 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

stvarno nije trebalo.

ma šalim se čoveče, šta ti je?
gorstak92 gorstak92 12:49 24.05.2012

Re: Zašto je ono Radomir

antioksidant
stvarno nije trebalo.

ma šalim se čoveče, šta ti je?

Uf.
Gde si pročitao da sam mislio na tebe?

ja
ali mu ono stvarno nije trebalo.

Mislio sam jasno i nedvosmisleno na njega - Božu Maljkovića.

Ti si isto tako jasno i nedvosmisleno napisao (i ponovio) da se šališ
AO
(šala, šala.. dudi naravno naklon do poda - aposlutno pozavanje svakog segmenta igre)


Nameće se zaključak da nisam mislio na tebe.

Uf sam stavio zato što nisi prvi koji me pogrešno kapira. Ako mi već nekoliko blogera stavi ? posle mog komentara onda je problem do mene, a ja sam bio ubeđen da sam precizan u izražavanju. Vi'š šta ti je razlika u percepciji.
Bezveze mi je da ponavljam da komentare ne pišem sa nekim skrivenim porukama i odapinjem otrovne strele umotane u celofane. Nije da neću nego ne umem.
Da sam mislio na tebe tako bi i napisao.

Biće šah mat ako mi napišeš: ,,ma zezam te čoveče"
reanimator reanimator 12:54 23.05.2012

...

Platili smo je i mi živcima, 98-e i 2000-te, gledajući pljuvanje Jeremisa (SP 1998), pa direktni crveni karton na 3:0 za Slovence (EURO 2000). Sva sreća pa su nas (a i njega), Ljubinko i Savo spasili sramote

Kao i direktni crveni u Helsinkiju, kada smo poslati kući sa laganih 3-0, što u to vreme na neki način jeste bilo iznenadjenje (mislim, 3-0 od Finske, ne crveni za rumenog)
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 12:58 23.05.2012

Re: ...

Kao i direktni crveni u Helsinkiju, kada smo poslati kući sa laganih 3-0, što u to vreme na neki način jeste bilo iznenadjenje (mislim, 3-0 od Finske, ne crveni za rumenog)


Kako sam to mogao da ispustim, jedno od većih ponižavanja u post SFRJ istoriji našeg fudbala...
froiibaad froiibaad 15:02 23.05.2012

Fiorentina

Cisto da podsetim da je za vreme Mihajlovica u Fiorentini, Mutu uglavnom bio povredjen suspendovan, Jovetic povredjen, i da su jos nekolicina igraca bili povredjeni (ne secam se vise), tako da o njegovim rezultatima u tom klubu ne treba suditi bez osvrta na to.
Žika Bogdanović Žika Bogdanović 08:53 24.05.2012

Re: Fiorentina

froiibaad
Cisto da podsetim da je za vreme Mihajlovica u Fiorentini, Mutu uglavnom bio povredjen suspendovan, Jovetic povredjen, i da su jos nekolicina igraca bili povredjeni (ne secam se vise), tako da o njegovim rezultatima u tom klubu ne treba suditi bez osvrta na to.


Sve je to trenerska sudbina...
gorstak92 gorstak92 12:25 24.05.2012

Da se vratim na temu

Da li iko očekuje neki rezultat od Mihe?

Ja tipujem na dve pobede i brdo remija uz isto toliko poraza.
Jedva ćemo dobiti stare mušterije tipa Farska ostrva, Luxemburg ili Kipar, a protiv iole ozbiljnijih ekipa tipa Mađarska, Azerbejdžan igraćemo nerešeno.

Protiv fudbalskih velesila kao što su BiH, Makedonija ili Hrvatska nemamo šta da tražimo.
Toliko me zabole za fudbalsku reprezentaciju da nemam pojma ni sa kime igramo u kvalifikacijama za SP u Brazilu. Mislim, nama je svejedno koga će da dobijemo u grupi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:44 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

kakav si partibrejker :)

imamo opaka gostovanja na ostrvu škotska i vels* , belgijanci imaju dobru dobru ekipu sa hazardom,witselom,felainijem,vermelenom ... makedonci mi realno tu jedini deluju kao ekipa za trpanje , dok s hrvatima - to je već derbi** . nije to nimalo laka grupa ni naivna . a pošto mi nemamo napadača,a ni onog ko ume da spoji napadača s golom , meni ovo deluje kao debakl u najavi. opet možda upali taktika svi u napad ajmo ajde...



*ove smo tukli sa sve petkovićem na klupi u kardifu ,pa kontam da mihajlović ne može gore
**u derbijima nema nikad favorita :)
antioksidant antioksidant 12:45 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

opet možda upali taktika svi u napad ajmo ajde...

ali uz čvrstu odbranu koja ne srlja
niccolo niccolo 12:48 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

a pošto mi nemamo napadača,a ni onog ko ume da spoji napadača s golom

A nemamo ni golmana...a i odbrana nam je tu i tamo...u stvari, ne znam zašto bi iko uopšte očekivao da se plasiramo.
gorstak92 gorstak92 12:57 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

niccolo
a pošto mi nemamo napadača,a ni onog ko ume da spoji napadača s golom

A nemamo ni golmana...a i odbrana nam je tu i tamo...u stvari, ne znam zašto bi iko uopšte očekivao da se plasiramo.

Naša odbrana je bila šuplja sve i uz Vidića i Ivanovića.
Njihovi klubovi ne žale milione da im ova dvojica drže odbranu, a u reprezentaciji promaja duva na sve strane.

Kažem ja da bi Miha trebao da sakupi ekipu anonimusa amatera iz nekog sela npr. Nepričave. I da ih pusti da igraju fudbal bez da im se meša u taktiku i nešto im mudruje. Garantovano bi se kvalifikovali.
Ovako nemamo teorije.
Naša jedina šansa da pobedimo jeste da protivnik da autogol, a da mi ne primimo ni jedan.

Čoveče, ostrvljani + Hrvati + Makedonci. Realno nema šta da tražimo. To su sve velesile. Šta je bilo sa Faranima? Zašto nam oni nisu u grupi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

.u stvari, ne znam zašto bi iko uopšte očekivao da se plasiramo.


*jer imamo njega :)



edit:
znam da je par utakmica usro ali mi je on bez konkurencije omiljeni aktivni srpski fudbaler . *uz filipa mladenovića u najavi:)
niccolo niccolo 13:02 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

uz filipa mladenovića u najavi:)

Našeg Filipa?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:09 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

Našeg Filipa?




to je jedan od razloga.ali bez šale .igrač koji me je najviše oduševio u domaćoj ligi.

+ što je tri derbija za redom izmaltretirao 'velikog talenta' aksentijevića :)
reanimator reanimator 13:14 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

dok s hrvatima - to je već derbi

Hrvati imaju Modrića, što ih od nas udaljava svetlosnu godinu, a u napadu imaju 5 opcija, Mandžukić, Olić, Perišić (jel se tako zove onaj iz Dortmunda??), Patrić i Kalinić, od kojih je najveći robot, Kalinić jedno šest klasa ispred bilo koje naše napadčke varijante. Uzgred, koja je naša najbolja napadačka varijanta, ako zanemarimo pozivom iznenadjeno Lekića i popularnog Pantelu?
E sad..Hrvate malo jebe odbrana..malo više..ali su sa nama mirni, jer nema ko da ih igrozi.
Belgijanci će najlaganije da nas vrate u obe, Makedonce ćemo da dobijemo u Bg, a možda i tamo, jer nas vole, pa oće da nas puste :)
Vels, Škotska...to sve sa ostrva smo drali dok smo imali makar nagoveštaj pleja. Ovako, kad nemaš kreaciju, nego kreneš da se krljaš sa njima na snagu i brzinu, mislim da će padne teška inferiornost sa naše strane :)
I da...taj Djuričić što igra u Holandiji..dečka sam gledao sve ukupno osam minuta...je l' on pretenduje da bude plej, ili je još jedan iz plejade defanzivno veznih neumornih robota, koje treneri masovno obožavaju, a ljubitelji fudbala još masovnije ne kapiraju?
gorstak92 gorstak92 13:21 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

Makedonce ćemo da dobijemo u Bg, a možda i tamo, jer nas vole, pa oće da nas puste :)

Koji si ti optimista.

Nemojte Žigića da mi izostavljate u napadu!
To je naša najveća (bukvalno) šansa da damo gol.
Ivanović uzme loptu i krene u kontru.
Zatim, kad pretrči ceo teren gađa iz sve snage Žigića u glavu.
Šanse da se lopta odbije u gol su 2% što samo znači da će Bane morati da istči 50-tak kontri.
Da. Moraće brzo da se vraća nazad jer nema ko da brani našu polovinu, a ni gol.

Verujem da će na zajedničkom (molitvenom) doručku da priča legende o Didijeu koji zna i da primi loptu i da zabije gol iz skoro svake prilike. Žiga i Pantela mu neće verovati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:34 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

taj Djuričić što igra u Holandiji..


ako je verovati jednom mom ortaku koji je na privremenom radu u roterdamu.

dečko ume,ali je mlakonja (excuse my french
antioksidant antioksidant 14:39 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

Žiga i Pantela mu neće verovati.

antioksidant antioksidant 14:39 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

dečko ume,ali je mlakonja

mrkela?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 24.05.2012

Re: Da se vratim na temu

:)))

isti broj i frizura
gorstak92 gorstak92 13:30 24.05.2012

A sad malo da trolujem

Da li iko čita vesti na B92?

- Evro pada svuda sem kod nas.
- Britanija ponovo zapala u recesiju.
- Da li je nevinost precenjena?

Treba javiti ovima sa B92 da im je neko pustio dim marihuane u sistem za klimatizaciju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:41 24.05.2012

Re: A sad malo da trolujem

Da li iko čita vesti na B92?


onda kad njuz.net ne deluje smešno :)
gorstak92 gorstak92 15:07 24.05.2012

Re: A sad malo da trolujem

stefan.hauzer
Da li iko čita vesti na B92?


onda kad njuz.net ne deluje smešno :)


Meni je blog delovao smešno malo nakon izbora, a sad više ne pa sam zato čitao vesti.
Na blogu su sve neki komesari i narikače.
Masovna sa'rana DS-a


Politicari izlaze na izbore, jer zele da uniste ljude! Popice nam oci i mozgove - masakr ce da bude!


stefan.hauzer stefan.hauzer 15:22 24.05.2012

Re: A sad malo da trolujem

to pero deformero?


meni ova stvar ulepša svaki dan :

*jer ćuna je ko kamen i stremi ka visini :)
gorstak92 gorstak92 11:52 26.05.2012

Genijalni potezi novog selektora

Wow!

Igraćemo protiv Španaca na rezultat 0:0 i nadamo se da će oni biti ljubazni i postići autogol.
Jedino mi krivo što je postavio Lekića da glumi drvo u napadu, a Žiga kao od bandere odvaljen stvoren za tu ulogu.
Brinem se da Basta i Lazović ne smetaju Ivanoviću dok trči kontre.
Trebao ih je postaviti iza Ivanovića tamo kod Brkića.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana