Društvo| Ljubav| Život

MATURANTIMA - NAŠOJ BUDUĆNOSTI

expolicajac RSS / 25.05.2012. u 10:34

15582455894fb67861bfff5075332180_v4%20big.jpg 

Sve što mogu da Vam, dragi moji maturanti kažem, u ovom danu, kada završavate sa detinjstvom i počinjete da koračate životom je napisao Gabijela Garsija Markes. Budite bolji od nas i smognite hrabrosti kad ostarite, da svojoj deci ostavite bolji svet.

ZALJUBLJEN U LJUBAV
Kada bih imao jedan komadić života , dokazivao bih ljudima
koliko griješe kada misle da prestaju da se zaljubljuju kada
ostare, a ne znaju da su ostarili kada prestanu da se zaljubljuju
Kada bi Bog za trenutak zaboravio
da sam ja samo krpena marioneta, i podario mi komadić života,
moguće je da ja ne bih kazao sve što mislim,
ali nesumnjivo bih mislio sve što kažem.

Stvari bih cijenio, ne po onome što vrijede,
već po onome što znače.

Spavao bih manje, sanjao više,
shvatio bih da svaki minut koji provedemo zatvorenih očiju
gubimo šezdeset sekundi svjetlosti.

Hodao bih kada drugi zastanu, budio bih se dok ostali spavaju.

Slušao bih druge kada govore,
i kako bih uživao u sladoledu od čokolade.

Kada bi mi Bog poklonio komadić života,
oblačio bih se jednostavno, izlagao potrbuške suncu,
ostavljajući otkrivenim ne samo tijelo već i dušu.

Bože moj, kad bih imao srce, ispisivao bih svoju
mržnju na ledu, i čekao da izgrije sunce.

Slikao bih Van Gogovim snom
na zvijezdama jednu Benedetijevu poemu,
a Seratovu pjesmu bih poklanjao
kao serenadu u času svitanja.

Zalivao bih ruže suzama, da bih osjetio bol
od njihovih bodlji, i strastveni poljubac njihovih latica…
Bože moj , kad bih imao jedan komadić života…
Ne bih pustio da prođe ni jedan jedini dan,
a da ne kažem ljudima koje volim da ih volim.

Uvjeravao bih svaku ženu i svakog muškarca da su mi
najbliži i živio bih zaljubljen u ljubav.

Dokazivao bih ljudima koliko griješe
kada misle da prestaju da se zaljubljuju kada ostare,
a ne znaju da su ostarili kada prestaju da se zaljubljuju.

Djeci bih darovao krila, ali bih im prepustio
da sami nauče da lete.

Stare bih poučavao da smrt ne dolazi sa starošću
već sa zaboravom.

Toliko sam stvari naučio od vas, ljudi…

Naučio sam da čitav svijet želi da živi na vrhu planine,
a da ne zna da je istinska sreća
u načinu savladavanja litica.

Shvatio sam da kada tek rođeno dijete,
stegne svojom malom šakom , po prvi put, prst svoga oca,
da ga je uhvatilo zauvijek.

Naučio sam da čovjek ima pravo da gleda drugog odozgo
jedino kada treba da mu pomogne da se uspravi.

Toliko sam toga mogao da naučim od vas,
premda mi to neće biti od veće koristi,
jer kada me budu spakovali u onaj sanduk,
ja ću na žalost početi da umirem…

 



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 11:08 25.05.2012

Maturantkinje

expolicajac expolicajac 11:20 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Maturantkinje


Mislim da je ovo mnogo lepše
sesili sesili 11:23 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Ne znam da li komentar može da bude samo od jedne reči. Ja samo mogu da kažem LELEEEEE...
Jukie Jukie 15:09 25.05.2012

Re: Maturantkinje

sesili
Ne znam da li komentar može da bude samo od jedne reči. Ja samo mogu da kažem LELEEEEE...

Ali pazi kad su one uopšte izašle na ulicu tako obučene i da se ne stide da će neko da se sprda sa njima
krkar krkar 15:15 25.05.2012

Re: Maturantkinje

pazi kad su one uopšte izašle na ulicu tako obučene i da se ne stide da će neko da se sprda sa njima


Istini za volju sa znanjem iz srednje škole potpuno su nezaposlive bilo gde (sve da ga i imaju, u šta sumnjam).

Mnogo im je bolja šansa ako se odmah deklarišu kao drolje.


antioksidant antioksidant 15:24 25.05.2012

Re: Maturantkinje


Mnogo im je bolja šansa ako se odmah deklarišu kao drolje.

preteruješ
po običaju, samo sad komentarišeš decu
mislim da si se zatrčao
krkar krkar 15:38 25.05.2012

Re: Maturantkinje

preteruješ
po običaju, samo sad komentarišeš decu
mislim da si se zatrčao


Naravno da preterujem. Namerno.

Zato što će svako mokje preterivanje za 2-3 godine biti normalno a za 4-5 čist konzervativizam.

Pogledaj slike klinki (maturantkinja) na FB. 99% njih izgledaju kao drolje. U ovoj državi više niko ne ume normalno da se obuče.

Prošlog meseca išla ekipa kćerke mog druga (3. g. fakulteta) na neko međunarodno takmičenje. Odlična deca, spremala se dugo, sjajno se spremila... I sad ja sam član komisije na generalnoj probi.

Šok potpuni sam doživeo kad sam video kako su došli obučeni. 3 devojke kao kurve sa ulice: jedna minić ne širi od kaiša, druge dve maltene kao ove maturantnkinje. Jedan momak odelo i crna košulja, drugi ljubičasta.

Prvo smo završili sa radnim delom i bili su odlični, potkovani, argumentovani, dobar engleski...

A onda posle u neformalnoj atmosferi smo pokušali nas troje (od čega jedna vrhunski elegantna dama - ali decentno elegantna) da ne mogu i ne smeju tako obučeni tamo da se pojave. Malo su se pokolebali... i ipak otišli kao dileri droge.

Uveren sam da je jedini razlog što nisu ušli u finale upravo izgled. Što su i sami shvatili samo su oni i ekipa iz nekog -stana bili tako obučeni.

Dakle, sve počinje od ovakvih maturantkinja.

Što će reći da ipak uopšte ne preterujem.
niccolo niccolo 15:39 25.05.2012

Re: Maturantkinje

preteruješ

Slažem se sa Antioksidantom. Valjda svako ima pravo da se oblači kako želi. Uostalom, teško da ćeš neku da ubediš da se ne oblači tako ako ti je početni argument etiketiranje
krkar krkar 16:04 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Slažem se sa Antioksidantom. Valjda svako ima pravo da se oblači kako želi. Uostalom, teško da ćeš neku da ubediš da se ne oblači tako ako ti je početni argument etiketiranje


Imam punu debelu fasciklu Cv-jeva sa slikama droljolikih žena. Jednom ću naći vremena da skeniram i postavim na blog.

Ni jedna nikad nije dobila posao. Čak većinu tih CV-jeva nisam ni pročitao, možda tek poneki na početku, informativno, da vidim gde je keč.

Favorit mi je jedan CV na roza papirom sa ornamentalnom bordurom sa fotografijom celog tela u droljolikom izdanju.

Takve dok sam ja živ moju firmu predstavljati neće.

Osim ako krenem da valjam krek ili organizovano podvodim maloletnice.
AlexDunja AlexDunja 16:27 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Osim ako krenem da valjam krek ili organizovano podvodim maloletnice.


pa ako je mogao majls...
ecce-florian ecce-florian 17:09 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Takve dok sam ja živ moju firmu predstavljati neće.

Da ti ne radiš u sportu?


ecce-florian ecce-florian 18:01 25.05.2012

Re: Maturantkinje

oduvek sam tvrdio da džez, a naročito Majls, kvari omladinu.

edit
ovde je trebalo da stoji ovo al se u brzini nije dobro zakačilo
AlexDunja AlexDunja 18:06 25.05.2012

Re: Maturantkinje

oduvek a naročito sam tvrdio da džez, a naročito Majls, kvari omladinu.

fakat.
angie01 angie01 18:19 25.05.2012

Re: Maturantkinje



Imam punu debelu fasciklu Cv-jeva sa slikama droljolikih žena. Jednom ću naći vremena da skeniram i postavim na blog.


Favorit mi je jedan CV na roza papirom sa ornamentalnom bordurom sa fotografijom celog tela u droljolikom izdanju.




koliko si puta u dva komentara upotrebio varijaciju na rec koja implicira na nesto jadno, ruzno i tuzno a usmereno na zensku osobu?!

mislim, ok, shvatam-nemaju stila, mere, manje vise su u totalnom haosu i u pogresnoj vizuri, odrasle u drustvu bez bilo kakvih moralnih parametara, zeljne , da sa kriterijumima koji im se svakodnevno guraju pred oci, uhvate zivot onako kako im je predstavljen!...al sad bas da podvuces blinkujucim u podsmesljivoj intonaciji da su drolje, zbog svega malopre navedenog, a sa trona nekog ko je u potpuno drugacijim okolnostima- mi je malo previse i grebe mi mozak!
AlexDunja AlexDunja 18:26 25.05.2012

Re: Maturantkinje

.al sad bas da podvuces blinkujucim u podsmesljivoj intonaciji da su drolje, zbog svega malopre navedenog, a sa trona nekog ko je u potpuno drugacijim okolnostima- mi je malo previse

u najmanju ruku nije fer
od nekoga ko se predstavlja da kapira širu sliku.
niccolo niccolo 18:29 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Takve dok sam ja živ moju firmu predstavljati neće.

Ok. Mada nisam siguran kakve to ima veze s onim što sam ja napisao.

oduvek a naročito sam tvrdio da džez, a naročito Majls, kvari omladinu.

fakat.

Zato i jeste tako dobar
zilikaka zilikaka 18:37 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Slažem se sa Antioksidantom. Valjda svako ima pravo da se oblači kako želi. Uostalom, teško da ćeš neku da ubediš da se ne oblači tako ako ti je početni argument etiketiranje


Imam punu debelu fasciklu Cv-jeva sa slikama droljolikih žena. Jednom ću naći vremena da skeniram i postavim na blog.

Ni jedna nikad nije dobila posao. Čak većinu tih CV-jeva nisam ni pročitao, možda tek poneki na početku, informativno, da vidim gde je keč.

Favorit mi je jedan CV na roza papirom sa ornamentalnom bordurom sa fotografijom celog tela u droljolikom izdanju.

Takve dok sam ja živ moju firmu predstavljati neće.

Osim ako krenem da valjam krek ili organizovano podvodim maloletnice.

Koja si ti matora konzerva!

Poznajem samo dve gore (sebe i kumu mi).
Međutim...

Prošle godine meni bliska osoba krene na razgovor za doktorske studije. Evropski univerzitet, ne od juče. Pred put, ja je posavetujem da pored svega, povede jaaako računa o stajlingu.
Snabdem je i pisanim preporukama koje važe po nekim kompanijama.

Ajd, sve to i prođe, al ja nikako da prevalim glavnu stvar. Pirsing u uglu nosa.
Iz mog ugla, te stvari (uključujući i minđuše kod muškarca) su ravne tetovaži a la Mikijev Zabavnik. Priliče dilerima i znače momentalnih -100 poena.

Sva sreća, nije me poslušala i glat je prošla.

Eto, ja sam svesna da sam konzerva i da ne mogu tražiti da svi gledaju na svet mojim očima.

Meni odelo predstavlja kostim za određenu ulogu. (Što ga bolje prilagodiš, bolje igraš ulogu.) Nekom drugom je to način izražavanja individualnosti ili bunta. Ili nešto treće.

Nego, kad smo već kod konzervi, po nekim normama poslovnog oblačenja, muškarac od "nakita" može da ima sat i burmu, sve drugo se smatra preteranim i neukusnim, zar ne?

...a, ti nikako da naučiš da nas ima sa slonovskim pamćenjem, pa i spram minđuše
AlexDunja AlexDunja 18:43 25.05.2012

Re: Maturantkinje

preporučila sam da znaš,
jer mi se reč konzerva vrtela po glavi:))

ja nisam. pa tu uzmi minus na preporuku
krkar krkar 19:36 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Ok. Mada nisam siguran kakve to ima veze s onim što sam ja napisao.


Nema nikakve. Ali je poučno.

Dakle, tri zaista pametne i perspektivne studentkinje odu u Englesku na međunarodno takmičenje. U žiriju su ozbiljni ljudi srednje i starije generacije.

Pošto ne bi bilo u redu da postiram slike čak ni sa maskiranim licem, pokušaću da opišem kako su izgledale na svojoj prezentaciji:

1. (sitna, niska, vrlo vitka, crna): potpuno pripijena tirkizna kratka suknja sa šljokicama (ili takav neki materijal) sa nekom kao pregačom plave boje, isti takav jelek preko gornjeg dela tirkiznog. Mrežaste čarape i cipele koje deluju OK. Suknja je OK dužine, jeste iznad kolena ali normalno kratka.

2. (vrlo krupna, bedevijasta, plava, vrlo sisata): haljina boje breskve od providnog materijala sa ogromnim dekolteom. Taj gornji deo nije providan ali podsuknja ide do kolena a onaj deo ispod je providan. Donji deo haljine asimetričan, diže se na jednu stranu. Gore neki skroz lagani beli džemper na kopčanje. Cipele prikladne boje sa zlatnim šljokicama, one sa jako debelim đonom. Poveći "zlatni" lanac oko struka i torba veličine ovećeg džaka sa istim takvim lancem.

3. (izrazito visoka, vitka i dugonoga): sivkasta haljina sa šljokicama, gore okrugli izrez. Neverovatno kratka, sa jedne strane sasvim neverovatno kratka (i ona je asimetrična). Gore neki crni kostim koji meni deluje predugačko, skoro do one kraće strane haljine. Cipele sa izrazito visokim štiklama.

Ajde sad ti meni reci je li to odežda koja priliči situaciji? Potpada li to igde u normalnom zapadnom svetu pod business attire?

Jedino si u pravu za Milesa.

EDIT: Ali odlazak u svet čuda čini. Te devojke su se vratile sa konstatacijom "potpuno smo se pogrešno obukle". I naučile nešto za vjeki vjekov amin, što mi je jako drago



krkar krkar 19:42 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Meni odelo predstavlja kostim za određenu ulogu. (Što ga bolje prilagodiš, bolje igraš ulogu.) Nekom drugom je to način izražavanja individualnosti ili bunta. Ili nešto treće.


Tako je. Kad zapošljavam stručnjaka očekujem da tako i izgleda, tj. onako kako je za taj posao prikladno.

Kad budem zapošljavao revolucionare i basiste moći će da izgledaju kako hoće.

I ja svoj izgled prilagođavam prilici. Čak i minđušu vadim kad treba (što mrzim ali ipak radim).
AlexDunja AlexDunja 19:44 25.05.2012

Re: Maturantkinje


EDIT: Ali odlazak u svet čuda čini. Te devojke su se vratile sa konstatacijom "potpuno smo se pogrešno obukle". I naučile nešto za vjeki vjekov amin, što mi je jako drago

tojest, to je lako naučiti.
krkar krkar 19:46 25.05.2012

Re: Maturantkinje

koliko si puta u dva komentara upotrebio varijaciju na rec koja implicira na nesto jadno, ruzno i tuzno a usmereno na zensku osobu?!


To mi je najbliža asocijacija. Za ženske osobe. Za muškarce sam rekao da deluju kao dileri.

Sve što si napisala kao tumačenje stoji. Nisu samo klinci odgovorni, možda nisu čak ni najodgovorniji.

Ali ja ih tako doživljavam. Jer vidim da nisu SVI i UVEK takvi. Što, opet, ukazuje na daleko izraženije, dublje i kompleksnije raslojavanje nego bilo šta što je moja generacija doživela.
krkar krkar 19:47 25.05.2012

Re: Maturantkinje

tojest, to je lako naučiti.


Nije im baš bilo nužno (a ni najmudrije) da uče na svoju štetu. Ali džbg, na primerima se najbolje uči, posebno kad se izblamiraš.

Ja sve svoje blamaže pamtim
AlexDunja AlexDunja 19:53 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Ja sve svoje blamaže pamtim

naravno, ne treba njih štedeti njihovih,
pametni su. sve ok.
zilikaka zilikaka 19:58 25.05.2012

Re: Maturantkinje

ja svoj izgled prilagođavam prilici. Čak i minđušu vadim kad treba (što mrzim ali ipak radim).


I za ovo
Ja sve svoje blamaže pamtim

I ja
AlexDunja AlexDunja 19:59 25.05.2012

Re: Maturantkinje

I ja svoj izgled prilagođavam prilici. Čak i minđušu vadim kad treba (što mrzim ali ipak radim).

sa tvojim iskustvom, bilo bi strašno da ne:)
niccolo niccolo 20:14 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Ajde sad ti meni reci je li to odežda koja priliči situaciji? Potpada li to igde u normalnom zapadnom svetu pod business attire?

Apsolutno ne. Ali ja ni ne pokušavam da razgovaram sa njima ovde nego sa tobom. Da li si razmišljao o tome zašto ih tvoj govor pre puta nije ubedio (a pretpostavićemo da nisu beznadežni slučajevi jer su ipak shvatile na licu mesta)?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Ali odlazak u svet čuda čini.


Ako si u pravu da je cudo oblaciti se normalno onda i zivot u provinciji cuda cini.
Evo u gradu u kom zivim tradicija duga vec nekoliko decenija je da maturanti gimnazije prosetaju od gimnazije do obliznjeg horela (uvek u istom hotelu se prave maturske veceri gimanzijalaca) i to se smatra nekim dogadjajem u gradu. Dosta ljudi dodje da vidi maturante i stvarno nema tih kako ih ti nazva droljastih.
Gde li ti nalazis samo takve pa cak i medju najuspesnijima?
Ili ce biti da je u pitanju sindrom: u moje vreme to nije moglo tako a vidi ov sad, propala omladina nacisto.


ps kad vec pricam o maturantima gimnazije, simpatican problem imaju ucenice filoloskog odeljenja:)
Ta povorka od skole do hotela je tako organizovana da idu u parovima. Najcesce je to momak i devojka u paru, ali kod filologa je odnos zeneko: musko= 5:1, pa je prava jagma za pratiocima. Moja cera je svog pratioca morala da podmiti sa 10 krem bananica da bi nju pratio, ali je smislila i osvetu - nece da mu kupi one kvalitetnije vec neke budjave, da mu se osveti za ucenu :)
ecce-florian ecce-florian 21:18 25.05.2012

Re: Maturantkinje

Tako je. Kad zapošljavam stručnjaka očekujem da tako i izgleda, tj. onako kako je za taj posao prikladno.

Tako je.

A za vikend može sebi da da malo i na volju , što da ne i pokoja minđuša, motocikl.....


Ovde ide klip iz onog filma Terens Hila gde on kao policajac nekom rmpaliji od anđela pakla koji stane ispred njega a sve samo u kožnom prsluku istovremeno uhvati obe karikice i isčupa iz bradavica laganim potezom.

Dokle će kod nas poslodavci misliti da mogu da odlučuju kako neko, koga bi trebalo da plate da bi od njega kupili neko znanje-rad, treba da izgleda pa ga oblače u ona jeftina siva odela i roza- lila košuljice sa jednobojnim pastelnim kravatama, neudobnim crnim cipelama, da ga strpaju u neki šit od lizing auta da se voza po Srbiji i opsenjuje prostotu sve sa Samsung Galaxy xyz ili već nekim drugim sranjem koje je in. Normalno podrazumeva se da svoju platu treba da troši da dokupi iste takve gadžete i sranja da bi uspeo da zadrži poziciju u tom nečem što se smatra nekom jurčevom elitom te da napreduje u nečem nepostojećem u ovoj virtuelnoj državi u zauzimanju mesta u eliti koju predstavlja polit-kriminalno-korupcionaško-estradni džet set .

Znam bar dvadeset ludaka po svetu (što odavde što ne)koje za navedeno boli dupe a da mogu da promene posao u momentu kad im se digne da više neće da žive i rade u Sieni npr već u Londonu, Barseloni ili na nekom drugom kontinentu.

I niko im nije rekao da te karirana košulja u kojoj su došli na dogovor o poslu ove sezone baš i nije u modi

Da , i ne pišu sivijeve. Najčešće se javljaju da rade tamo gde ih znaju i već odavno žele u svojim timovima.

I kad smo već kod basista. Svojevremeno jedan američki duvač na primedbu bezobraznog matorog muzičkog novinara da drečava kravata koju je ukompletirao na šarenu košulju ispod kariranog sakoa nikako ne ide, krajnje iskreno odgovorio:
"Što, pa platio sam je 250$"


JJ Beba JJ Beba 22:14 25.05.2012

Re: Maturantkinje

1. (sitna, niska, vrlo vitka, crna): potpuno pripijena tirkizna kratka suknja sa šljokicama (ili takav neki materijal) sa nekom kao pregačom plave boje, isti takav jelek preko gornjeg dela tirkiznog. Mrežaste čarape i cipele koje deluju OK. Suknja je OK dužine, jeste iznad kolena ali normalno kratka.

možda je htela da stilizujue narodnu nošnju..ipak predstavlja srbiju


a vidim da si dooooobro zagledao, čim si sve autfite tako do udetalje zapamtio

Jukie Jukie 22:22 25.05.2012

Re: Maturantkinje

niccolo
Ajde sad ti meni reci je li to odežda koja priliči situaciji? Potpada li to igde u normalnom zapadnom svetu pod business attire?Apsolutno ne. Ali ja ni ne pokušavam da razgovaram sa njima ovde nego sa tobom. Da li si razmišljao o tome zašto ih tvoj govor pre puta nije ubedio (a pretpostavićemo da nisu beznadežni slučajevi jer su ipak shvatile na licu mesta)?

Ovo je onaj deo kada ja napišem da imam dežavi da sam već čitao o istoj ovoj situaciji, pa mi vi onda kažete da i jesam jer smo o ovome već pričali jednom detaljno
krkar krkar 00:04 26.05.2012

Re: Maturantkinje

Da li si razmišljao o tome zašto ih tvoj govor pre puta nije ubedio


Da. I zaključio da sam ja bio jedini koji im je o tome ikada išta govorio. Jer ne postoji normalno građansko (na volju vam ako hoćete i malograđansko) društvo gde se zna šta gde i kome pripada. Pa oni kad vide svoje profesore u odelima (ako dolaze u odelima) misle da se tako nose jer su dosadni matorci a ne zato što odelo negde i nečemu pripada. A i zato što uglavnom ne postoji nigde nikakav standard pa na istom poslu/položaju jedan može da se oblači kao da će da zajaši magare a drugi kao da udaje kćer.

Nedavno sam bio svedok na jednom suđenju. Predsednica veća bila je obučena kao komšinica koja je izvela dete u pesak da se igra pa mora da sedi na gladnom i zato je obukla neki gunjasti džemper, bila neočešljana, neuredna i sa prljavim, ali baš zamazanim i štrokavim naočarima. Advokat jedne strane izgledao je kao da je u mrtvačnici svukao odelo sa nekoga (znam da ima para da kupi ceo sud - zgradu i zaposlene).

Pogledaš jednom i sve ti je jasno.
krkar krkar 00:05 26.05.2012

Re: Maturantkinje

Ako si u pravu da je cudo oblaciti se normalno onda i zivot u provinciji cuda cini.
Evo u gradu u kom zivim tradicija duga vec nekoliko decenija je da maturanti gimnazije prosetaju od gimnazije do obliznjeg horela (uvek u istom hotelu se prave maturske veceri gimanzijalaca) i to se smatra nekim dogadjajem u gradu. Dosta ljudi dodje da vidi maturante i stvarno nema tih kako ih ti nazva droljastih.


Drago mi je da postoje još neka mesta gde postoji neki mehanizam da se deca nauče nekim praktičnim i nadasve korisnim stvarima. Najozbiljnije.
krkar krkar 00:12 26.05.2012

Re: Maturantkinje

Dokle će kod nas poslodavci misliti da mogu da odlučuju kako neko, koga bi trebalo da plate da bi od njega kupili neko znanje-rad


U mom poslu je izgled značajan deo. U skladu sa time su i zahtevi i plate. Postoji kodeks oblačenja i postoje vrlo jasni razlozi zašto postoji.

Kad sam se pre 5 godina vratio u Srbiju nisam mogao da verujem kako zaposleni sebi dozvoljavaju da idu okolo. Papuče (natikače, i muško i žensko), kratke pantalone, majice (T-shirts) pa čak i tregerice...

Onda sam pozvao HR-ku da sastavi kodeks oblačenja. Posle nekoliko bezuspešnih pokušaja da od nje dobijem nešto smisleno sastavio sam ga sam. U 3 rečenice. Koje su uključivale reči:
čisto
uredno
obavezna kragna (na majici, košulji...)
zatvorena obuća koja isključuje sportske patike
itd.

Ovde se radilo u odraslima, zaposlenima...

EDIT: Pričao mi drugar koji je došao posle 5. oktobra u Narodnu banku kao stručnjak iz inostranstva posle 10 godina da nije mogao da veruje kako izgledaju zaposlene žene (opet isti onaj moj izraz). Nego da je morao Mlađa Dinkić (ej, bruke!!!) da piše cirkularno pismo da ne sme goli pupak na poslu i minići kraći od neznamkolko, pa dekoltei, pa gola leđa...
krkar krkar 00:14 26.05.2012

Re: Maturantkinje

a vidim da si dooooobro zagledao, čim si sve autfite tako do udetalje zapamtio


Nisbrenormalna, gde mene nađe. Da mi neko sad ponudi 1000€ da opišem bar otprilike šta je moja žena večeras nosila, makar i boje da pogodim - uštedeo bih mu pare garant. Znam da je imala kišobran. I to je sve.

Gledao u sliku i opisivao

EDIT: Nije pregača nego neka kao nadsuknja, sad proverio fotku. Bemliga šta je
mlekac mlekac 07:00 26.05.2012

Re: Maturantkinje

krkar


Ajde sad ti meni reci je li to odežda koja priliči situaciji? Potpada li to igde u normalnom zapadnom svetu pod business attire?

Jedino si u pravu za Milesa.

EDIT: Ali odlazak u svet čuda čini. Te devojke su se vratile sa konstatacijom "potpuno smo se pogrešno obukle". I naučile nešto za vjeki vjekov amin, što mi je jako drago






E, Krkisa, Krkisa...
Ti si kanda zaboravio kako se nasa generacija svojevremeno oblacila?

Salu na stranu, ali dobro se secam scene kad je pocetkom devedesetih tada novopostavljeni direktor Radio Beograda trazio da dvojica muzickih urednika, koji su, inace, pored toga bili frontmeni dve grupe "Urade nesto sa kosom" - t.j. da se osisaju...

Naravno, nije mu proslo.

OK, kapiram sta pricas - stoji da deca moraju da nauce da se obuku prema prilici, ali stoji i da treba znati kako im pristupiti.

Sve te sljokice i kvazi svecane haljine samo odaju tesku nesigurnost.

Kad im se objasni i pokaze da nije neophodno nositi pola kile dzindzuva da bi se izgledalo sigurno i dopadljivo - da vidis kako brzo se menja stajling.

U doticnom slucaju o kom pricas, mislim da ste vi matori pogresili. Niste znali da pronadjete pravi nacin da im objasnite sta treba a sta ne treba nositi.

ecce-florian ecce-florian 08:59 26.05.2012

Re: Maturantkinje

U mom poslu je izgled značajan deo. U skladu sa time su i zahtevi i plate.

Ako je izgled toliko važan onda je u redu da postavljaš zahteve i da dobar i odmeren , ili bolje reći primeren izgled adekvatno i platiš.

No to ipak ne mora biti i "kategorički imperativ" zar ne?

Ovi fizičari su me uvek nervirali


Nobel laureates Roy Glauber (Physics, 2005), Sheldon Glashow (Physics, 1979) and James Muller (Peace, 1985) demonstrate how bra cups that can be converted to emergency gas masks during the 2010 Ig Nobel Prize ceremony at Harvard. The bra-mask invention won one of the not-completely-serious scientific prizes in 2009.
niccolo niccolo 09:02 26.05.2012

Re: Maturantkinje

Moja cera je svog pratioca morala da podmiti sa 10 krem bananica da bi nju pratio, ali je smislila i osvetu - nece da mu kupi one kvalitetnije vec neke budjave, da mu se osveti za ucenu :)

Tako treba...

U doticnom slucaju o kom pricas, mislim da ste vi matori pogresili. Niste znali da pronadjete pravi nacin da im objasnite sta treba a sta ne treba nositi.

Ovo što Mlekac kaže...
mlekac mlekac 09:26 26.05.2012

Re: Maturantkinje

niccolo


U doticnom slucaju o kom pricas, mislim da ste vi matori pogresili. Niste znali da pronadjete pravi nacin da im objasnite sta treba a sta ne treba nositi.

Ovo što Mlekac kaže...


Iskreno, mlekac nije bas neki diplomata, bar kad je oblacenje u pitanju, ali s klincima, najcesce, uspevam da se sporazumem.

Inace, moj Zmu dan-danji prepricava moje "diplomatsko" pitanje kad sam se prvi put videla sa svojom svekrvom koja je tada, na opsti uzas familije, bila ofarbana u neku uzasnu crnu farbu koja joj nikako nije stajala - "A zasto volite da delujete mnogo matorije? Ta crna boja kose istice vam bore."

Isto popodne je zapalila kod frizera i nikad vise nije pokusala takav eksperiment.
lakipingvin lakipingvin 12:11 26.05.2012

Re: Maturantkinje

U mom poslu je izgled značajan deo.

krkar

Koliko ja vidim nikada ti moj krkisa nisi radio u developmentu zato i tako pricaš,sad iskreno sumnjam u onu tvoju vožnju traktora i ostala čuda ...

Da jesi znao bi sigurno da tvoje vidjenje sveta ma kako tebi izgledalo ispravno nije uvek i svakome ispravno i da bi ponekad samo preživeo moraš da prihvatiš i radis i sa drugim pogledima na svet.
Pravila,restrikcije i konvencionalna ponašanja koja ti znaš i veruješ-zaboravi ništa dobro ti nemogu doneti.
U tvom projektu finansiranom od tvojih para i sagradjenom od tvojih ideja ponekad ćeš morati hteo ili ne da gradiš i veruješ i tudjim idejama ma koliko ti suludo izgledalo u prvom trenutku...deal with it mesta za restrikcije i neka nabedjena pravila nema.
Ako hoceš od nekog klinca kvantitet i kvalitet na poslu zaboravi tvoj kod oblačenja, ponašanja ili cega već, hoce da se oblači kao narko diler hell yeah, hoće da se šminka i oblači kao sto bi ti rekao "drolja" so what,moraš cele noći da radiš i trebaju ti sendviči kokakola redbull ili šta vec evo tu je,hoćeš pauzu u sred radnog vremena samo napred ali nikada bas nikada ne skini sa uma da do tog i tog datuma cela i potpuno spremna dokumentacija mora biti na stolu...i naravno kad imaš deadline i moraš da radiš na sve gore navedene stvari u vezi oblacenja, ponasanja ili cega vec jednostavno zaboravis ali sama ideja da imas izbor, da neko veruje u tebe i ono sto ti radis i da to sve ide sa odgovornoscu skoro uvek je dovoljna za dobar rezultat na semaforu...




krkar krkar 17:05 26.05.2012

Re: Maturantkinje

Koliko ja vidim nikada ti moj krkisa nisi radio u developmentu


Aman, ljudi!

Kod mene u onome što je najsličnije developmentu mogu da dođu obučeni i u toge što se mene tiče. Dok god imaju neku krpicu preko dupeta iz higijenskih razuloga.

Ali postoji niz poslova i pozicija na kojima zaposleni mora da zadovolji određene formalne zahteve oblačenja i izgleda. Ne može advokat da dođe na sud u japankama ni finansijski direktor da pregovara o kreditu u majici... Možda ste vi svi development geniji, hiperintelihentni gikovi ili Džobsovi u crnim rolkama i ako je tako ja vam zavidim. Kod mene to jednostavno prirodom posla nije tako.

Uostalom, kad tražim da moja sekretarica bude decentno obučena, konzervativno ako baš hoćete, ja time postavljam neke parametre u svom odnosu sa poslovnim partnerima. Ako uđe na sastanak da donese materijale ili kafu tako obučena - ona je saradnik. Ako uđe golog pupka, u dopičak-miniću ili golih leđa fokus sastanka se prbacuje na njen izgled i neizbežne asocijaciej (ili, u Srbiji gotovo normalna, direktna pitanja "jebeš li ti ovo". Dakle, ja svojim dres kodom štitim svoje zaposlene i obezbeđujem im bar neku dozu formalnog digniteta.

Imam i Casual Friday. Za mene je to sako i košulja bez kravate na farmerke i cipele ako nemam važnih sastanaka. Za zaposlene u kontaktu sa klijentima većinom kragna a za one koji formalno predstavljaju firmu i pojavljuju se u javnosti casual Friday ne važi. I uopšte ne vidim šta je tu sporno.
krkar krkar 17:08 26.05.2012

Re: Maturantkinje

E, Krkisa, Krkisa...
Ti si kanda zaboravio kako se nasa generacija svojevremeno oblacila?


Ne, ja uopšte nisam zaboravio kako smo se i ja i moje društvo/generacija oblačili, kakve smo frizure nosili... Imao sam kosijanu, nosio ludačke kombinacije odeće i svašta još. Ali sam i tada znao šta i kako gde pripada. Tako me vaspitalo od malena.
krkar krkar 17:28 26.05.2012

Re: Maturantkinje

]
moraš cele noći da radiš i trebaju ti sendviči kokakola redbull ili šta vec evo tu je,hoćeš pauzu u sred radnog vremena samo napred ali nikada bas nikada ne skini sa uma da do tog i tog datuma cela i potpuno spremna dokumentacija mora biti na stolu...i naravno kad imaš deadline i moraš da radiš na sve gore navedene stvari u vezi oblacenja, ponasanja ili cega vec jednostavno zaboravis ali sama ideja da imas izbor, da neko veruje u tebe i ono sto ti radis i da to sve ide sa odgovornoscu skoro uvek je dovoljna za dobar rezultat na semaforu...


Viš, ovo kao da sam ja pisao. Ali tu je u pitanju interno okruženje, nema javnosti, klijenata, forme...

U ovakvim situacijama pola ekipe mi je u trenerkama, japankama, duksevima, neobrijano - i niko ne primećuje uopšte. Koliko puta tako završi celonočno ludilo u 7 ujutru i svi trk kući na tuširanje brijanje i oblačenje i - eto nas u 9 svi sređeni i po dres kodu na sastanku.
krkar krkar 17:32 26.05.2012

Re: Maturantkinje

U doticnom slucaju o kom pricas, mislim da ste vi matori pogresili. Niste znali da pronadjete pravi nacin da im objasnite sta treba a sta ne treba nositi.


Ovo što Mlekac kaže...


Ja to priznajem od prvog vagona.

Pa kad sledeći put budem objašnjavao pokušaću i nešto drugo
Budimac Budimac 18:07 26.05.2012

Re: Maturantkinje

krkar

Imam i Casual Friday.

S vremena na vreme mi ova zemlja daje (kulturne) šokove (mogu biti u - ili +). Elem, danas sam vozio auto u servis. Pošto je bilo dogovoreno i najavljeno nisam ni ulazio unutra, jer je poslovotkinja izašla i pozvala mehaničara, nego sam otišao da čitam pod venjakom (poslovotkinja mi je poslala kelnericu sa kafom, kakvu sam pio prošli put). Posle izvesnog vremena se pojavi neko devojče da popuši cigaretu i krene sa izvinjavanjem što je obučena u farmerke i majicu, objašnjavajući da je subota. Trebalo mi je više od pola minuta da ukapiram i prepoznam (videvši bedž) da je to recepcionerka, koja inače nosi tamni kostimčić -- Casual Saturday
ecce-florian ecce-florian 18:09 26.05.2012

Re: Maturantkinje

U ovakvim situacijama pola ekipe mi je u trenerkama, japankama, duksevima, neobrijano - i niko ne primećuje uopšte.

Nači neki tvoji radnici mogu (isključivo radnici sudeći po onom neobrijano)a maturantkinje najo. Čista mizoginija.
Da ne govorim o pirsingu koji sebi dozvoljavaš petkom.

Znao sam
Opet dupli standardi, što bi reko omiljeni mi Vojislav dr Koštunica.
mlekac mlekac 18:16 26.05.2012

Re: Maturantkinje

krkar
E, Krkisa, Krkisa...
Ti si kanda zaboravio kako se nasa generacija svojevremeno oblacila?


Ne, ja uopšte nisam zaboravio kako smo se i ja i moje društvo/generacija oblačili, kakve smo frizure nosili... Imao sam kosijanu, nosio ludačke kombinacije odeće i svašta još. Ali sam i tada znao šta i kako gde pripada. Tako me vaspitalo od malena.

Pa upravo o tome pricamo - o proslavi mature.
Ako tu ne mogu malo da se ludiraju, a gde mogu?
krkar krkar 03:03 27.05.2012

Re: Maturantkinje

Nači neki tvoji radnici mogu (isključivo radnici sudeći po onom neobrijano)a maturantkinje najo. Čista mizoginija.
Da ne govorim o pirsingu koji sebi dozvoljavaš petkom.

Znao sam
Opet dupli standardi, što bi reko omiljeni mi Vojislav dr Koštunica.


Ja očigledno numem.

Možda bi mogao Vasa da ti objasni.

Over & out.
ecce-florian ecce-florian 08:47 27.05.2012

Re: Maturantkinje

Možda bi mogao Vasa da ti objasni.

Over & out.

lakipingvin lakipingvin 18:24 27.05.2012

Re: Maturantkinje

krkar

ma kapiram ja da si ti radio ili radis u nekoj normalnoj firmi pa su ti zbog toga takvi i pogledi valjda...Ali kad radis na nekoj egzoticnoj destinaciji problem sa oblacenjem je ogroman na kakvom god da si projektu prvo ti dodju svi naostreni zakopcani do grla sa kravatama, odelima i ostalim cudima..2 sata po sletanju vec bacaju kravate zavrcu rukave i sta sve ne,treceg dana vec te cudno gledaju kad im kazes da bi bilo zgodno da obuku cipele i skinu havajke na sastanku sa ministrom,naravno da kao mala deca odbijaju jer se ministar sigurno nece naljutiti a onda na samom sastanku i ukapiraju u sta su pretvorili sastanak pa se sve vreme smeju i izvinjavaju...gledam da je tako i sa ovim klincima i klincezama pustis da se izduvaju i molis se samo da se ne povrede...kasnije ce naravno da se smeju svojim glupostima...
zilikaka zilikaka 12:23 25.05.2012

4

Ček, ko diktira temu? Ti ili Krkar?
Mislim, da znam o čemu pričamo
krkar krkar 15:08 25.05.2012

Re: 4

Ček, ko diktira temu? Ti ili Krkar?


Sve ti je to isto.

u ovom danu, kada završavate sa detinjstvom


Devojčice golosisatošću i golopičkastošću objavljuju Policajčevu spoznaju.
expolicajac expolicajac 15:20 25.05.2012

Re: 4

Devojčice golosisatošću i golopičkastošću objavljuju Policajčevu spoznaju.

A bre Krkiša, po to su Bugarke, ovi naši devojčurci su finiji
krkar krkar 15:32 25.05.2012

Re: 4

A bre Krkiša, po to su Bugarke, ovi naši devojčurci su finiji


Meni Niš-Sofija nikakve razlike nema. Isti jezik, isti običaji...
expolicajac expolicajac 15:46 25.05.2012

Re: 4

Meni Niš-Sofija nikakve razlike nema. Isti jezik, isti običaji...

Pravi si, velikosrbin ili velikobugarin... To bi ti u istu državu
mariopan mariopan 13:37 25.05.2012

lep ti je blog :)



A za turbofolk maturantkinje iz Bugarske, pa jel to beše Ceca i kod njih neka zvezda? Izvozimo?

Nadam se da devojčice vide kako je to ružno? Verujem da najviše njih - vide.

Mnogo mi je lepša ona što je ex stavio sliku.

U većim gradovima Evripe ima zaista divnih haljina za male dame, (čak i svečanih za decu), pa zašto se to kod nas ne stavi u neki izlog, ( kada već uvozimo i zelenu salatu) ? Pa sa nekom razumnom cenom, da deca imaju izbora ali i nešto sa čim da uporede ove grozomorne "kreacije"?

Nije to sve tako skupo, najlepše su bile oko 100 evra na novogodišnjim popustima, a ume da bude zadivljujuće elegantno, oči sam parila zimus na takve haljine po Atini. Prelepo.

Najgore je to što devojčice imaju u glavi uzor koji prate i ne vide kako one izgledaju u tome. Ako bi probale nešto bolje znale bi šta je prava stvar.
doloreshaze doloreshaze 14:22 25.05.2012

Re: lep ti je blog :)

Bas lep

Ima i kod nas lepih haljina, po pristojnim cenama. Moram da priznam da kreacije poput ovih iz Bugarske nisam nigde kod nas videla, stvarno ne znam gde se to kupuje.

To sto govorite o uzorima je porazavajuca istina, devojcice se ugledaju na Seku Aleksic, Kim Kardasijan i Marijanu Mateus pa je u skladu sa tim i ''moda'' koju prate.
hajkula1 hajkula1 16:02 25.05.2012

Re: lep ti je blog :)

mariopan

Nije to sve tako skupo, najlepše su bile oko 100 evra na novogodišnjim popustima, a ume da bude zadivljujuće elegantno, oči sam parila zimus na takve haljine po Atini. Prelepo.


si looda

Te što su oko 100 evra, jedino da me ne uhvate da obujem brze patike


Ne da je ružno, gadnjikavo je. Tužno. Pre svega zabrinjavajuće.

Mada, uvek ima dosta njih koje su kao normalci ali ne bi da se razlikuju, da odudaraju. Retke su koje se odupru i budu ono što jesu, normalne.

Ekstrema nema puno. Kada bi ostalo tako, čak bi bilo simpatično. Mene brinu više ove ćuskije koje ne bi da se razlikuju, koje se uklapaju Takvih je mnogo više.
krkar krkar 16:05 25.05.2012

Re: lep ti je blog :)

Mada, uvek ima dosta njih koje su kao normalci ali ne bi da se razlikuju, da odudaraju. Retke su koje se odupru i budu ono što jesu, normalne.

Ekstrema nema puno. Kada bi ostalo tako, čak bi bilo simpatično. Mene brinu više ove ćuskije koje ne bi da se razlikuju, koje se uklapaju Takvih je mnogo više.



mlekac mlekac 13:38 25.05.2012

Ja cu da iskoristim

Ovaj tvoj blog da cestitam maturu Hajkulinoj Princezi!


mariopan mariopan 14:16 25.05.2012

Re: Ja cu da iskoristim

mlekac
Ovaj tvoj blog da cestitam maturu Hajkulinoj Princezi!



E?
ČESTITAM
hajkula1 hajkula1 15:10 25.05.2012

Re: Ja cu da iskoristim

mlekac
Ovaj tvoj blog da cestitam maturu Hajkulinoj Princezi!





Hvala u moje i njeno ime.

Odustala je od proslave mature, preskupo je (ne znam gde bih izbunarila i za to, rešila me muka). Gde su ostali troškovi, pa prijemni za faks.

Danas imaju fotografisanje, žurku u školi, di-džej, profesionalno obezbeđenje. Meni je to skroz ok, tako se proslavlja matura.

Pala mrlja na sve.

Prvo, razredna joj suspendovana, što nas nije pogodilo. Ne bih da opisujem razlog.

Drugo, iz ustava zaključeno - 2. Na polugodištu imala 5. Tokom godine nije imala manju ocenu od 4. Kod profesorke na zameni, sve petice. Kod "ove" 5 ili 4.

Pričala sam ti koliko se princeza kidala, nervirala što dolazi traumirana iz škole, "jer ide u školu sa zombijima? Profesorka operisana (kancer dojke) opala joj kosa, obrve, zbog terapije a oni joj se rugaju. I nerviraju je. Šta bi bilo da je njihova majka, tetka?".

E, ta profesorka je profesorka ustava. Puno su gubili. Pre neki dan, davala im je po 2 ocene, nekima i 3 da bi mogla da izvuče zaključnu.
Princeza se, naravno spremila se. (Meni su se smučile definicije demokratije, vrste, instrumenti...) Međutim, dala joj je istog dana dva keca (nije ih pitala, samo upisivala ocene i komentarisala učenike). Ova moja se prenerazila, em joj zalepila kečeve još joj se cinično nasmejala i rekla, ne brini, neću te oboriti... Urnisala im je odeljenje. Ali!. Oni koji su najproblematičniji, prošli su extra. Ni znanje, ni ponašanje. Dopisivala i petice i četvorke. Sada zezaju normalce.

Šta mi je činiti, uzevši u obzir da uskoro polaže maturski (oko 10.06.) pa je (posle 20.06.) prvi rok prijemnog? Ne treba da gubimo vreme.

Ako tražimo da polaže pred komisijom, u kom roku to mora da se završi, da ne propusti prvi rok upisa na fakultet? (U međuvremenu je očekuje maturski iz srpskog, stranog jezika, istorije).

Inače, ta profanks joj je ogadila pravni fakultet, ali, kaže, jadna, bolesna je.

Mislila sam da odem do škole... nisam tip koji juri ocene, blam je. Ali ovo nije jedna ocena ni dve, nego tri. Umesto petice, dvojka. Računala u sigurne petice. Naravno, nije odlična.

Toliko sam besna da ne umem da opišem.

PS
Iz mate, zaključena petica.


hajkula1 hajkula1 15:11 25.05.2012

Re: Ja cu da iskoristim

mariopan
mlekac
Ovaj tvoj blog da cestitam maturu Hajkulinoj Princezi!



E?
ČESTITAM



Hvala
angie01 angie01 18:25 25.05.2012

Re: Ja cu da iskoristim

hajkula- ne se nerviras-skole sa sve nastavnicima ne mogu biti drugaciji od svega ostalog- idi u skolu i skoci im u oci-mamicuimbezobrzanu!

umesto da deca odu sa lepim secanjem, oni ih jos zakite za kraj!


a dete nek samo razmisli sta bi joj bilo blisko da radi- pa svim snagama na upis-nikakvo odustajanje i malerisanje od ljudi koji ce vec sutra biti proslost!


cestitamo maturu- nije to mala stvar!
mariopan mariopan 20:56 25.05.2012

Re: Ja cu da iskoristim


Šta mi je činiti, uzevši u obzir da uskoro polaže maturski (oko 10.06.) pa je (posle 20.06.) prvi rok prijemnog? Ne treba da gubimo vreme.

Ej, bez frke sve će dete lepo da položi, odmah se setim one moje štreberke, živce mi je izjela a prošla najbolje moguće. Čini mi se da je tvoja princeza baš takva.

Samo se opustite svi, da dete ne stresirate, i ni brige, POLOŽIĆE, kaže moja kristalna kugla.

Budimac Budimac 16:33 25.05.2012

Aman!

Jbga, opet moram ja. 22 komentara i 4 sata od postavljanja bloga, a niko ne obaveštava autora da poemu Marioneta nije napisao Gabijel (sic!) Garsia Markes, nego opskurni meksički trbuhozborac. Hoax se vrti internetom već čitavu večnost, ali se isto tako već čitavu večnost zna da je hoax. Vidim da je vreme da o tome obavestim expandura

Misleeem, ipak Gabrijel nije pao na gomilu srcedrapateljskih klišea.

Toliko, sad nastavite da se zgražavate nad maturantkinjama, ali ne zaboravite moto Željke Buturović -- zgražanje zaglupljuje.
ecce-florian ecce-florian 17:03 25.05.2012

Re: Aman!

zgražanje zaglupljuje.


Ijáo, nije moguće
da Ex nije znao
da Markes nije napisao
( u rečima koje završavaju drugi i treći stih , naglasak na a u zadnjem slogu)
Znači áo áo
krkar krkar 17:11 25.05.2012

Re: Aman!

bga, opet moram ja. 22 komentara i 4 sata od postavljanja bloga, a niko ne obaveštava autora


Baš si staromodan, čitaš tekst!
expolicajac expolicajac 17:22 25.05.2012

Re: Aman!

Jbga, opet moram ja. 22 komentara i 4 sata od postavljanja bloga, a niko ne obaveštava autora da poemu Marioneta nije napisao Gabijel (sic!) Garsia Markes, nego opskurni meksički trbuhozborac. Hoax se vrti internetom već čitavu večnost, ali se isto tako već čitavu večnost zna da je hoax. Vidim da je vreme da o tome obavestim expandura

Ja kad pročitao hteo sebe da potpišem, ali velim nije lepo pod stare dane da se lažemo
angie01 angie01 18:31 25.05.2012

Re: Aman!

ali ne zaboravite moto Željke Buturović -- zgražanje zaglupljuje.



E, ako je Zeljkica rekla,...
G r o f G r o f 21:14 25.05.2012

smernost je najveća seksualna perverzija..

Naravno da maturantkinje treba pobiti jer su se usudile da ne izgledaju kao da imaju 60 godina.
Predlažem da krkar komanduje streljačkim strojem.
expolicajac expolicajac 21:49 25.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

Predlažem da krkar komanduje streljačkim strojem.

Nisam hteo kao domaćin, ali gositma je dozvoljeno
Mislim da bi ih Krkiša "streljao" ali ponestalo "municije"
Jukie Jukie 22:33 25.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

G r o f
Naravno da maturantkinje treba pobiti jer su se usudile da ne izgledaju kao da imaju 60 godina.

Pa ova prva mi izgleda kao kad uzmeš onu viršlu kojoj treba da skineš najlon pre kuvanja, pa ne skineš taj najlon nego kreneš tako da je kuvaš, pa dok se kuva ona krene da kipti odozgo i odozdo, a u sredini se samo namrežga onaj najlon




A ovo čudo je navodno maturantkinja. Ne znaš da li da se valjaš po zemlji od smeha koliko glupo izgleda

G r o f G r o f 23:25 25.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

Dobro, ti budi u stroju...

...ali verovatno će nekad, kad budu gledale stare fotografije, izgledati sebi smeno koliko i mi sebi kad gledamo naše.
...malo su dramaturški sve to shvatile, malo su pozitivno opičene, i malo ih zaboli dupe za moralisanje matorih perverznjaka.
JJ Beba JJ Beba 00:17 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..


Pa ova prva mi izgleda

ma sve je bre ok, samo joj torba glupa
mlekac mlekac 07:04 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

JJ Beba

Pa ova prva mi izgleda

ma sve je bre ok, samo joj torba glupa

Meni se nije dopala boja.
Al' na klipu uz tu vest ima slican fazon haljine ali u maskirnoj varijanti. Mogu ti reci, bolje izgleda.
mlekac mlekac 07:09 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

G r o f


...ali verovatno će nekad, kad budu gledale stare fotografije, izgledati sebi smeno koliko i mi sebi kad gledamo naše.


Imala je Jelica sjajan blog na tu temu:

Sve više mi se čini da moda služi isključivo tome da sam sebi budeš smešan na starim fotografijama. Lepo te blam da pokažeš sliku od pre nekoliko godina. Pa još kad pomisliš koju volju, trud, em pare si tada zveknuo u to da ispratiš, makar i periferno, modni galop. Moji mladunci kad uzrikave od dosade, samo zgrabe neki foto-album i počinje groktanje od smeha, što više listaju unazad to je veća opasnost da će morati da prodišu na uši od zacenjivanja.
G r o f G r o f 08:10 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

JJ Beba

Pa ova prva mi izgleda

ma sve je bre ok, samo joj torba glupa


hahah...ja sam gledao samo u noge pa torbu nisam primetio. torba je krunski dokaz da se dizajner trudio, vidiš da je u stilu sa haljinom.
JJ Beba JJ Beba 12:59 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

mlekac
JJ Beba

Pa ova prva mi izgleda

ma sve je bre ok, samo joj torba glupa

Meni se nije dopala boja.
Al' na klipu uz tu vest ima slican fazon haljine ali u maskirnoj varijanti. Mogu ti reci, bolje izgleda.

nasrnuli ste bre na mučene maturantkinje, te ko kurve, te ko faćkalice, te drolje...
mislim ja preferiram martinke i starke...dobro i štikle; imam pirsing i ostle ukrase tela i nisam neki metar za pristojno obučenu osobu, al pitam se koga bre fak briga kako je ko obučen?
i da li bi kritičari položili neke testove?
dotične maturantkinje pustile mašti na volju -pa ne idu na poso ili kod krkara na gledanje SVa ilitakoneštoozbiljno


jesam li vam pričala?

otišla ja kod ćerke u gimnaziju da joj opravdam neke časove i čekam razrednog ispred zbornice da dođe. "elitna" treća beogradska... lepo vreme, kraj školske godine, udarila vrućina, ja u nekoj beloj hipi haljini do zemlje, japanke na nogama, pirsinzi na sve strane, narukvice na rukama do lakata, u kosi na juriš cvetovi i ptice...oko mene maturantkinje i učenice u neviđeno tesnim majčicama na bretelice, goli pupci, tesne farmerke, štikle 12ce, silikoni i ostale sise na izvolte..qq
ja stojim čekam, žavaćem žvaku i razmišljam o besmrtnosti kukakaca, kad priđe mi razredi sa direktorom koji ni dobar dan ni kako ste (milim na direktora) stavi mi ruku ispod usta i kaže - "Pljuni!!"...- "Molim", pitam ja sva zblanuta i prenuta iz popodnevnog razmišljanja. -"Pljuni tu žvaku", kaže direktor držeći svoju ruku ispod moje brade. - "Ovo je ipak škola!!"
hahahahhahahahha
jbte on mislio ja učenica. ni pojada što je mislio da sam učenica nego mu uopšte nisu smetale te polugole/ izblajhane/ na ravno isfenirane učenice, naviko valjda...
ja sam ga skandalizovala
jbte



itako
niccolo niccolo 13:04 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

jesam li vam pričala?

Jesi
JJ Beba JJ Beba 13:19 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

niccolo
jesam li vam pričala?

Jesi

hahaha eto


edit
keće blog o RG?
niccolo niccolo 13:32 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

keće blog o RG?

Sutra
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 17:09 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..


JJ Beba
otišla ja kod ćerke u gimnaziju da joj opravdam neke časove i čekam razrednog ispred zbornice da dođe. "elitna" treća beogradska... lepo vreme, kraj školske godine, udarila vrućina, ja u nekoj beloj hipi haljini do zemlje, japanke na nogama, pirsinzi na sve strane, narukvice na rukama do lakata, u kosi na juriš cvetovi i ptice...oko mene maturantkinje i učenice u neviđeno tesnim majčicama na bretelice, goli pupci, tesne farmerke, štikle 12ce, silikoni i ostale sise na izvolte..qq
ja stojim čekam, žavaćem žvaku i razmišljam o besmrtnosti kukakaca, kad priđe mi razredi sa direktorom koji ni dobar dan ni kako ste (milim na direktora) stavi mi ruku ispod usta i kaže - "Pljuni!!"...- "Molim", pitam ja sva zblanuta i prenuta iz popodnevnog razmišljanja. -"Pljuni tu žvaku", kaže direktor držeći svoju ruku ispod moje brade. - "Ovo je ipak škola!!"
hahahahhahahahha
jbte on mislio ja učenica. ni pojada što je mislio da sam učenica nego mu uopšte nisu smetale te polugole/ izblajhane/ na ravno isfenirane učenice, naviko valjda...
ja sam ga skandalizovala
jbte


Koliko god puta da pricas, urnebesno je smesno, ali ovog puta moram da te pitam, da li je direktor bio Slavko? To mi na njega lici!
JJ Beba JJ Beba 18:42 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

Slavko? To mi na njega lici!

da. milim tadić ilitakonešto
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:26 26.05.2012

Re: smernost je najveća seksualna perverzija..

JJ Beba
Slavko? To mi na njega lici!

da. milim tadić ilitakonešto


Prva sam generacija kojoj je predavao 4 (cetiri) predmeta! Filozoviju, logiku, sociologiju i marksizam! Mlatarao je dugim rukama kao vetrenjaca, odlican profesor, jedan od mladjih tih godina...

Da Slavko Tadic!
bocvena bocvena 09:17 26.05.2012

Ja sam se uvek nešto

dosadno oblačila i potajno priželjkujem da moja deca u mladosti budu ludački obučena.

(biće vremena za prilagođavanje prilikama, odrasli život je ionako dosadan:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:03 26.05.2012

Re: Ja sam se uvek nešto

(biće vremena za prilagođavanje prilikama, odrasli život je ionako dosadan:)


ovo je takva brutalna istina .
nikad sebe nisam mogao da zamislim sa košuljom ,
a sad imam deo u kojem su sve same košulje i one majice s kragnom...

*a još od kad sam rekao nikad žena,nikad stalni posao :)
mlekac mlekac 09:46 26.05.2012

Vo vremja ono...

Ex, izvini ovo ce biti malo poduze, al' mrzi me da otvaram jos jedan blog na slicnu temu.

Leto '79.
Tri oficira JNA sa sve suprugama, cekaju na aerodromu da im se naslednici, maturanti, vrate iz posete Parizu i Londonu.

Sva trojica, naravno, u unifomama, ni jedan nema cin ispod majora. Pratece supruge, naravno, prikladno doterane, sa frizurama i u kostimima, cupkaju nestrpljivo ocekujuci sinove-jedince posle mesec dana u inozemstvu.

I stize avion, krenu putnici da izlaze, i negde u gomili primete oni tri prilike koje definitivno strce u toj gomili.

Jedan ima kratku kovrdzavu kosu, obojenu u jarko narandzasto, izguzvani mantil, jarko crvenu majicu i tamno zelene farmerke, i starke, naravno.

Drugi je osisan na "Grace Jones", na njemu je crno-beli karirani sako, dizajn u gradu poznat kao "kafanski stolnjak", na sakou, razume se, gomila bedzeva, ispod sakoa crna pripijena majica i dole, podrazumeva se, starke.

Treci nosi cheroky, koznu rokerku, ima farmerke s jednom plavom i jednom crvenom nogavicom, majicu sa britanskom zastavom, i starke.

Sva trojica, kako tadasnja punk moda nalaze, nose tanke crne cvikere za sunce.

I gledaju roditelji to iz daljine, i komentarisu u stilu "Vidi one kretene! Jadna im majka, ko je to na ulicu pustio!"

A onda "kreteni", pridju blize i polete da zagrle skamenjene tate-oficire.

Jedna mama, na licu mesta, padne u nesvest. Druga pocne da psuje, a treca samo upita "Deco, da niste malo preterali?"

Ta trojica su, inace, bili moj Zmu i njegova dva najbolja ortaka.

Za zainteresovane - Zmu je bio onaj najekstremniji - sa cherokanom i raznobojnim farmerkama.

niccolo niccolo 10:03 26.05.2012

Re: Vo vremja ono...

Jadna im majka

A što je odmah majka issue?
mlekac mlekac 10:22 26.05.2012

Re: Vo vremja ono...

niccolo
Jadna im majka

A što je odmah majka issue?

Nemam pojma, niccolo, ja prepricavam kako su mi svekrva i Zmu pricali. Recenicu "Jadna im majka", cula sam od sveki.
krkar krkar 17:23 26.05.2012

Re: Vo vremja ono...

Leto '79.
Tri oficira JNA sa sve suprugama, cekaju na aerodromu da im se naslednici, maturanti, vrate iz posete Parizu i Londonu.


Moj otac je iz stare garde - od mature u javnosti se za sve 'službene' potrebe nosi odelo. I tačka.

I naslušah se ja tako priča o oblačenju nećeš valjda u farmerkama u crkvu na krštenje na kojem sam ja kum??? - srećom nije ćale baš potpuni kreten i na moje 'hoću, to je danas najnormalnije' zabršavalo bi se sa 'onda dobro'.

Ali njemu farmerke na pamet nisu padale. Casual je bilo košulja i džemper na kopčanje. Iz štofanih pantalona u pidžamu i penjoar.

Dok jednom: Njih Dvoje u Milanu, neke kasne sedamdesete, Ona zašla u radnju u kojoj ima svega, 3 sprata... Naravno, On ne zna šta će sa sobom dok traje višesatni proces, no pametni Italijani za takve imaju negde u ćošku fotelju i šank pored kabine za presvlačenje, oćetekafu, oćeteviski.

Ne bih znao tačno reći koliko je vremena prošlo dok je On siromah čekao a Ona probavala, nećkala se... Uglavnom ćaletu dosadi da sedi i uzme da zvera okolo, tu se zatrefi Italijan da nudi oćete ovo oćete ono i kaže a vi ste turista, što ne uzmete neke farmerke, baš zgodno za špartanje okolo. Na što ga On pogleda kao nečastivog, Njemu ozbiljnom čoveku da uvaljuje farmerke u tim godinama. Pokuša On da oladi Italijana ali sad Ona čula pa navrla: ajdebarprobaj, uzmijedne, ajdemaloitineštomoderno, ceoživottegledamistog. I tako uvali Žabar ćaletu farmerke, sećam ih se dan-danas imale neke kožne trake na zadnjim xhepovima.

Posle priča ćale računao sam ako ih nosim kao turista gde me niko ne poznaje Ona će da se zadovolji i zaboravi.

Megjutoa, dramski obrat: ćale se tako navukao na farmerke da nije iz njih izlazio dok se nisu raspale. Čim dođe s posla odmah se presvuče, počeo tako i kod boljih prijatelja u goste da odlazi... i niko ga se niej odrekao.

Doduše, nisam siguran je li u njima ikad otišao na posao. (Što naravno za lekara nema nikakve veze ali je samo indikativno).
mlekac mlekac 18:25 26.05.2012

Re: Vo vremja ono...

krkar


Megjutoa, dramski obrat: ćale se tako navukao na farmerke da nije iz njih izlazio dok se nisu raspale. Čim dođe s posla odmah se presvuče, počeo tako i kod boljih prijatelja u goste da odlazi... i niko ga se niej odrekao.

Doduše, nisam siguran je li u njima ikad otišao na posao. (Što naravno za lekara nema nikakve veze ali je samo indikativno).


Ovo ko da je prica o mom caletu.
Doduse, njemu je prve farmerke na njegov sopstveni, a i uzas moje pokojne bake, njegove taste, doneo moj ujak kad je, '73., posle 40 godina prvi put dosao u otadzbinu iz SAD-a.

I, naravno, sta ce da donese zetu, nego Lee tregeruse.
Gledao cale poklon, samo sto ih s dva prsta nije drzao, a lepo mu na faci vidis da samo ceka da ujak ode pa da se otarasi omrazenog komaTa garderobe.

A mi, klinci, ko klinci, navalili ko blesavi - "Probaj tata, probaj, da vidimo kako ti stoje..."

I probao.

I nama za ljubav nosio prvo po kuci, pa onda do bifenceta na cosku, da bi se zavrsilo tako sto je non-stop, sem za posao i "zvanicnije" posete bio u njima.

A kad se penzionisao, pobacao je sve "zvanicne" pantalone i do kraja zivota nosio samo taj model i marku farmerki. Uvek imao po dva para - jedne "stajace", za ako ide negde, i druge, starije, "kucne".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana