Društvo| Roditeljstvo| Život

Odričem se Krkobabića

mariopan RSS / 31.05.2012. u 22:35

 
Ja, Mariopan, penzionerka ovdašnja, pri punoj svesti i odgovornosti izjavljujem da se odričem samozvanog Tate,  staratelja svih srpskih penzionera, g Krkobabića starijeg. Dugove koje je napravio u moje ime ne priznajem.

Usluge isplate moje penzije od g Krkobabića nikad nisam  tražila, ali pošto su mi nametnute ja ih se javno odričem.
Tvrdim da će penzija biti i kada ne bude Krkobabića, oca sina i svetog duha.
Ako i ne bude, a toga je bilo, deliću sudbinu svih ljudi u Srbiji pa kako nam bude. I toga je bilo pa smo preživeli, samo ne znam kako ćemo preživeti gomilu budalaština kojom nas zasipaju svakodnevno 
 
 Hvala na brizi, g. Krkobabića, o sebi umem sama da se brinem, to sam radila celog života. Onda kada sam radila, zarađivala i uplaćivala u penzioni Fond  koji je pojela maca.
 
Znam da ga je neko birao i da on ima pravo da daje izjave za medije, ali ne dozvoljavam da se predstavlja kao spasilac srpskih penzionera, moj nije, i smatram da  je i sam uzrok njihovog sve lošijeg položaja. Činjenjem i nečinjenjem.
 
 Ne znam kako je ovaj starac i ovoga puta uspeo da prevari dovoljan broj penzionera da za njega glasaju?
Plašio ih pričom da penzije ima samo dok ima i njega? Naopako? Pa ako mu se nešto desi šta ćemo mi? 
 
Može biti da su poverovali da bez njega penzija neće biti , jer su mediji njegovu izjavu "Dok je mene biće i penzija" objavili na sva zvona,  bez upozorenja za starije od 69 godina da ne nasedaju na izmišljotine jer je ta vest fikcija,  da g. Krkobabić nema vreću sa parama u svom vlasništvu, iz koje deli penzije, povećanja  a bogme i obećanja da će sprečiti svako smanjenje penzija u korist štednje i izvlačenja Srbije iz dužničke krize.
 
Vidim njegovu jučerašnju izjavu da Fiskalni Savet ne vodi ekonomiju ove zemlje ( ma nemaju oni pojma)  pa ON neće dozvoliti smanjenje penzija, dakle njegova je moć tolika da će da zaustavi lavinu propasti koja nam se bliži? Kako će to da uradi, to još nije objasnio, ali ga niko nije ni pitao, to se valjda računa kao gotova stvar?
On će da naredi, i mi ćemo se spasti? Novi Mesija?
 
Znam da ekonomiju Srbije ne vodi Fiskalni Savet, znam da je ne vodi niko, jer da je iko pet minuta razmišljao kuda sve ovo vodi mi ne bi sada bili tu gde jesmo, ali znam i da g Krkobabić nema odgovor na pitanje odakle novac za penzije SADA i  DO SADA ali ni SUTRA ?
 
Ustvari, za sve vreme njegovog mandata?
To su "uspesi"  kojim se toliko razmeće i diči?
 
Niko živ ne zna odakle pare?
 
Eh, znam da zna, ali neće da nam kažu. Lepše im je da mislimo da su oni naši spasioci,  nije za bacanje toliko veliko biračko "telo" ?
 
Sve ono što treba sada da vratimo oni su samo zajmili, a to je mogla i moja baba? Lako je zajmiti ako će to neko drugi da vraća?
Ko će da vraća g Krkobabiću ako Vi ne date da se zakine od svih nas? Daćete Vi iz svog džepa?
Pa i trebalo bi, jer tako ste kupili vreme na vlasti,  i razne druge lične pogodnosti i privilegije.
Imate penziju ali se poslaničke plate niste odrekli? Eto vidite gde sve može da se uštedi a da nama ne zavlačite ruke u džepove? Da vidim koliko ste spremni da se za nas žrtvujete? 
 
Kako može  da ne propadne zemlja u kojoj je prosečna radnička plata manja od prosečne penzije, u kojoj  u privredi radi manje od polovine zaposlenih,  koja izdržava skoro milion sedamsto hiljada penzionera, armiju zaposlenih "na budžetu", što znači samo presipanje para iz šupljeg u prazno,  pa kako može da uopšte isplaćuje penzije bez sveobuhvatne reforme, ne samo penzionog sistema nego svih sistema društva koji su naglavačke postavljeni?
 
REFORME KOJE NISTE URADILI?

Ko će da zaradi taj novac? Odakle misli da ih isplati?
 
Potrošeno je silno  vreme, u kome smo samo zapadali u sve dublju  krizu, upravo zato što  nikoga nije briga, ne za penzionere, nije ih briga ni za decu, zaposlene i nezaposlene  radnike, mlade školovane ljude koji odlaze masovno iz ove ludnice, seljake, službenike,.......sve one koji te pare treba da zarade za sve nas.
 
Za to vreme  oslobođeni svake pomisli na sopstvenu klrivicu  i odgovornost kreće nova propaganda našeg "spasioca"  i koalicionih partnera? 
 
Pa ko živ ako oni opet zasednu na vlast? 
A sva je prilika da hoće. :-( 



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:37 31.05.2012

amin

mariopan mariopan 22:56 31.05.2012

Re: amin

dusanovaiivanovamama

Prva,
loader loader 23:11 31.05.2012

Re: amin

Ali... Maropan - šta ćete bez Krkobabića?
Ko će o penzijama da brine .. kao on ?
mariopan mariopan 23:19 31.05.2012

Re: amin

loader
Ali... Maropan - šta ćete bez Krkobabića?
Ko će o penzijama da brine .. kao on ?

Pa biće teško, ako ne i nemoguće, ali izdržaću, jaka sam ja, mogu ja to.

A meni je najvažnije da sam se na vreme odrekla duga, javno, da imam svedoke i napismeno,

E, da vidim sada da zajmi u moje ime?
Dr M Dr M 23:34 31.05.2012

Re: amin

loader
Ali... Maropan - šta ćete bez Krkobabića?
Ko će o penzijama da brine .. kao on ?


Naravno, iskusan čovek!

Dok je bio na čelu penzionog fonda, davao novčanice Slobi, da se kupi socijalni mir.

Sad će da štampa pare da isplaćuje penzije, da se čuva socijalni mir.

Čovek se zalaže za slobodu štampe, kad malo razmislimo.


mariopan mariopan 00:05 01.06.2012

Re: amin

Čovek se zalaže za slobodu štampe, kad malo razmislimo.

Da, kada bolje razmislimo.
Kada još bolje razmislim, njemu treba da zahvalim što mi je pokupio pare iz Fonda gde smo svi decenijama uplaćivali, a sada zadužuje deseto koleno potomaka da isplati ovu bedu od penzije i time se hvali?
loader loader 00:07 01.06.2012

Re: amin

Sad će da štampa pare da isplaćuje penzije, da se čuva socijalni mir.

Sve mi nešto cima da će on taj socijalni mir da proda radi neke lovudže.
Dr M Dr M 00:38 01.06.2012

Re: amin

njemu treba da zahvalim


Njemu ne treba da se zahvali, nego da mu se zavali...

...šljaga.
Rejlem Rejlem 07:55 01.06.2012

Re: amin

dusanovaiivanovamama

Vaistinu
zilikaka zilikaka 22:40 31.05.2012

možda prva

Koliko god bežala od politike, nađe me
Sve drugo si već rekla
EDIT: molim da se ovojgore umanje zasluge.
To li je komentar?!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:51 31.05.2012

Re: možda prva

zilikaka
Koliko god bežala od politike, nađe me
Sve drugo si već rekla
EDIT: molim da se ovojgore umanje zasluge.
To li je komentar?!




mir, mir, mir

mariopan mariopan 23:01 31.05.2012

Re: možda prva

zilikaka
Koliko god bežala od politike, nađe me
Sve drugo si već rekla
EDIT: molim da se ovojgore umanje zasluge.
To li je komentar?!

Iju, šta ćeš ti ovde, pa zar ne znaš da ćeš i ti jednom biti penzioenrka i tebi će Krkobabić da isplaćuje pemziju, pa ako te vidi da se samnom družiš?

Ajd poslužite se, zbunilo me što ste već ovde a ja taman tela da legam, mislim nema nikog?



niccolo niccolo 23:04 31.05.2012

Re: možda prva

a ja taman tela da legam

I ja isto, ali sad vidim da se situacija učokoladnjuje
zilikaka zilikaka 23:08 31.05.2012

Re: možda prva

Iju, šta ćeš ti ovde,

Vežbam
mariopan mariopan 23:08 31.05.2012

Re: možda prva

dusanovaiivanovamama

Prva,
niccolo
a ja taman tela da legam

I ja isto, ali sad vidim da se situacija učokoladnjuje

Posluži se, da lepo spavaš.
mariopan mariopan 23:13 31.05.2012

Re: možda prva

zilikaka
Iju, šta ćeš ti ovde,

Vežbam



I treba, on te čeka da zaslužiš pemziju, a kakva je prilika on će to i dočekati, za tebe nije sigurno, jedino ako možeš da guliš do 120 godine, to će biti za žene?
A mislim da muškarci više i neće ići u pemziju, nisu oni seka perse?
AlexDunja AlexDunja 22:51 31.05.2012

...

mariopan mariopan 23:02 31.05.2012

Re: ...

AlexDunja

DOLEEEEE

loader loader 00:09 01.06.2012

Re: ...

Gore Nikolić !
mariopan mariopan 13:34 01.06.2012

Re: ...

loader
Gore Nikolić !

Iju, oćeš te banujem?
loader loader 23:46 04.06.2012

Re: ...



Draga Mariopan,
banujte Nikolića, ako smete
mariopan mariopan 03:10 05.06.2012

Re: ...

loader


Draga Mariopan,
banujte Nikolića, ako smete

Pa banovala ga ja onomad na izborima ali to žilavo, opstaje, ne znam šta da mu radim još?
rudanka rudanka 00:14 06.06.2012

Re: ...

Pa zašto da banuješ? Nije Nikolić doveo Krkobabića u Vladu!
mlekac mlekac 23:01 31.05.2012

E, nek se zna!

mariopan mariopan 23:04 31.05.2012

Re: E, nek se zna!

mlekac

E nek se zna DOLEEEEEE

ivana23 ivana23 00:09 01.06.2012

***

loader loader 00:10 01.06.2012

Re: ***

Babuške,
ili Krkobabuške
mariopan mariopan 00:33 01.06.2012

Re: ***

ivana23

Obren Markov Obren Markov 06:38 01.06.2012

Eto sad

penzionerski beli listić
Preporuka od mene. Ova pisanija jest' izdaja, skoro kao kad se himna ćuti, al u protivničkim redovima
mariopan mariopan 10:58 01.06.2012

Re: Eto sad

Obren Markov
penzionerski beli listić
Preporuka od mene. Ova pisanija jest' izdaja, skoro kao kad se himna ćuti, al u protivničkim redovima

Izdajica roda svoga


Pred ove izbore zakačim se (ko me ter'o) sa dobrom prijateljicom, ona je isto penzionerka i glasala za Krku, sina i svetog duha.

Obrazovana, pravnica, i ona meni "Zar nije isplaćivao penzije na vreme, zar se ne sećam kada su kasnile po tri meseca, pa uradio je šta je obećao, pa podelio povećanje....ja pitam koliko je bilo to povećanje, kome je koristilo, (meni 400 dinara), a koliku je rupu napravilo u Budžetu, pojedeno, ništa s tim nismo uradili samo pojeli dan života svima nama, deci , radnicima...iju kao da hulim na Boga, tako me napala...neću više o politici sa dragim mojim ili ću pogubiti neke prijatelje...ali to nisam očekivala od jedne pametne osobe?

Do sada sam mislila da za njega glasaju neuki, a ono međutim.....
pedjalon pedjalon 11:52 01.06.2012

Re: Eto sad



"Do sada sam mislila da za njega glasaju neuki, a ono međutim....."
Upravo je u tome problem. Saterani do zida...
mariopan mariopan 12:01 01.06.2012

penzija



Već sam napisala ovo ali mi komentar negde nestade, možda sam kliknula na "obriši"?
Eh taj Nemac što mi krije stvari po kući?

Za one koji nemaju penzionere u kući, ili ne znaju kako žive penzioneri, evo kratak pregled jedne penzije (moje) i da vidim junaka koji će da je rasporedi na ceo mesec?


Penzija 16 000 dinara.
Računi (kada nema stavke "grejanje" ) 8 000 dinara (minimalno)
Lekovi mesečno 5 000 dinara (samo jedan košta 4 600 dinara, nema participacije)

Ostaje 3 000 dinara za život za ceo mesec.

A zimi kada se plaća i grejanje, minimum 8 000 dinara mesečno - nema dovoljno ni za račune, u minusus sam za bar 5 000 dinara mesečno.

Jedini razlog što ja ne kopam po kontejnerima je taj što me deca izdržavaju.
Šta rade oni koji nemaju decu koja mogu da ih izdržavaju, koji uopšte nemaju decu, kako oni preživljavaju?
Gladuju, ne greju se i ne kupuju lekove?


Gde je ono što sam godinama, dok sam radila, uplaćivala u fond za penzijsko osiguranje, zdravstveno.....itd ?

Penzioneri Srbije su PONIŽENI, GLADNI I OBESPRAVLJENI.
Oni čak ne mogu ni da štrajkuju, mogu samo da ćute i trpe.

Uvek su me učili da je razgovor o novcu sramota, znak lošeg vaspitanja, ali to me je prošlo u vreme one krize i inflacije, kada smo se stideli da jedni drugima kažemo koliko nam je teško, a baš to je omogućilo bandi da nas do koske opljačka, jer se nekako činilo da ako svi prživljavaju valjda nije tako strašno, strašno je samo nama?

O tome koliko je strašno mora neko da progovori?

Jer moja zaova ima 11 000 dinara mesečno......da ne ređam sve koje znam sa manjim penzijama?
milisav68 milisav68 13:04 01.06.2012

Re: penzija

mariopan

Računi (kada nema stavke "grejanje" ) 8 000 dinara (minimalno)

Šta sve plaćaš tu?
mariopan mariopan 13:13 01.06.2012

Re: penzija

milisav68
mariopan

Računi (kada nema stavke "grejanje" ) 8 000 dinara (minimalno)

Šta sve plaćaš tu?

To sam odokativno sabrala ali recimo:
2000 struja
1200 voda đubre
2200 telefon i internet
910 kablovska
1000 porez za zemljište, kuću ili grobno mesto, uvek neki stiže za plaćanje
2600 mi je bio gas za prošli mesec (kraj zime, grejala nekoliko dana kada je bilo hladno)

edit
Taman i da isključim nešto, kablovsku, internet, ušeteda je tako mala da za život opet nema.
Stvar je u tome da ja NEĆU da me svedu na hleba i vode, to nije život dostojan čoveka, ovo je moj život, jedini koji imam...ali razlog što ja tyo ne otkazujem je što ja to mogu da platim jer mi deca dotiraju sve što mi treba, tako da nemoj da brineš, ovo je prikaz života onih kojima deca ne mogu da dotiraju, kako oni sve to plate i žive? Od čega?.
milisav68 milisav68 13:38 01.06.2012

Re: penzija

mariopan

To sam odokativno sabrala ali recimo:
2000 struja
1200 voda đubre
2200 telefon i internet
910 kablovska
1000 porez za zemljište, kuću ili grobno mesto, uvek neki stiže za plaćanje
2600 mi je bio gas za prošli mesec (kraj zime, grejala nekoliko dana kada je bilo hladno)

Gas je stvarno skup, nama je račun za struju (kad nema grejanja) oko 4000 (dvoje male dece).
Što se tiče poreza i ostalog, ova cifra je (skoro) na godišnjem nivou oko 1500, grobno mesto takodje oko 1000 dinara godišnje.
Voda, djubre i telefon je po 500-600 mesečno, tako da kad se sve sabere ne bi trebalo da prelazi 5000.

Internet i kablovska su ipak "luksuz", ili bar nisu pod "moranje".

mariopan mariopan 14:04 01.06.2012

Re: penzija

Internet i kablovska su ipak "luksuz", ili bar nisu pod "moranje".

Slažem se, to većinom penzioneri i nemaju, imam ja. kada to ukinem ostaje mi 3 000 više, što mnogo znači ako nemaš, znam, ali mnogima nedostaje mnogo više od toga za život.

Mnogo penzionera radi.
Skoro svi koje znam dodatno rade bilo šta, uređuju tuđa dvorišta, seku stabla, kose travu,prodaju povrće na pijacama..... žene čuvaju decu, svoje ili tuđe unučiće, kuvaju peru po kućama...ako ne zarađuju platu, i ako to rade za svoje, makar deci uštede i tako žive.

I ja sam radila do prošle godine, za platu, sramota me od sebe da me deca izdržavaju, dok mogu da mrdam neću dozoliti da mi sve oni plaćaju.

Ali ja trošim mnogo više na druge stvari koje nisu "goli život". Juče prvo kupim knjigu pa hleba, tim redom, sama sebi bila smešna. Odjutros na ramove slika za jednu izložbu, pa članarina u Udruženju, da mogu da izlažem, i to je potrebno živom čoveku a ne samo leba i vode?

Ali time kako ja živim, ili drugi penzioneri koji sami sebi pomažu ako to mogu, ne treba da se hvali Krkobabić? Kako žive oni koji ne mogu sve to?
mariopan mariopan 14:39 01.06.2012

Re: penzija

Gas je stvarno skup,

Moje komšije su ove zime dobijale račune za gas po 20 - 30 000 dinara mesečno. Ako imaju malo dete u kući, a većina ima, puna je ulica malih beba , pa onda moraju i da greju?

Ako imaju centralno grejanje, i ako su kuće termički neizolovane, a jesu, onda nije čudo...ali ni oni koji greju samo jednu sobu nisu prolazili puno bolje, sve je hladno pa ili se razboliš ili greješ. Ja sam otišla u toplije krajeve, celu zimu, pa sam tako uštedela bar to, inače, mnogi i bolje stojeći su jedva ovu zimu pregurali sa računima.

A grejanje je valjda osnovna ljudska potreba?

A sada nam dolazi povećanje PDVa, što znači veće cene svega, smanjenje plata i penzija, grčki svenario, spirala siromaštva se zavrtela odavno sada samo dolazi na naš prag.
milisav68 milisav68 15:17 01.06.2012

Re: penzija

mariopan

Slažem se, to većinom penzioneri i nemaju, imam ja. kada to ukinem ostaje mi 3 000 više, što mnogo znači ako nemaš, znam, ali mnogima nedostaje mnogo više od toga za život.

Ma znam, nego mi bila "čudna" cifra od 8000.

mariopan mariopan 15:28 01.06.2012

Re: penzija

milisav68
mariopan

Slažem se, to većinom penzioneri i nemaju, imam ja. kada to ukinem ostaje mi 3 000 više, što mnogo znači ako nemaš, znam, ali mnogima nedostaje mnogo više od toga za život.

Ma znam, nego mi bila "čudna" cifra od 8000.


Misliš da sam raspikuća ?


milisav68 milisav68 15:45 01.06.2012

Re: penzija

mariopan

Misliš da sam raspikuća ?

Pa sigurno jesi, čim kupuješ knjige i štafelaj.
mariopan mariopan 15:50 01.06.2012

Re: penzija

milisav68
mariopan

Misliš da sam raspikuća ?

Pa sigurno jesi, čim kupuješ knjige i štafelaj.



...e, a sad ću još i da ručam.
dragan7557 dragan7557 12:53 02.06.2012

Re: penzija Krkina "Serbian Dream"

milisav:
Gas je stvarno skup,

P atreba namaknuti Bajtovićevu platu, a ima i drugih?

Preko € 10.000 mesečno samo Bajtović kad se oženi biće najmanje dvostruko više.

A Krkoprababić

prima plate na sve strane

- potprecednik vlade
- precednik stranke
- poslanik
ima sigurno i neko savetničko mesto, pa onda članstva u Upravnim odborima iiiih ima toga kolko oš. Krka živi "Sebian Dream."

I jel neko zna kada i kako je Krka dobio srpsko državljanstvo?

cerski
dragan7557 dragan7557 12:56 02.06.2012

Re: penzija

Internet i kablovska su ipak "luksuz", ili bar nisu pod "moranje"

Milisave tu si u pravu!

Sve to zameniti Guslama i nema troškova, samo PDV za gusle i kvit.

cerski
mariopan mariopan 15:08 02.06.2012

Re: penzija

dragan7557
Internet i kablovska su ipak "luksuz", ili bar nisu pod "moranje"

Milisave tu si u pravu!

Sve to zameniti Guslama i nema troškova, samo PDV za gusle i kvit.

cerski

Mislisav jeste u pravu, ako nemaš dovoljno odrekneš se nečega što ti nije nužno za opstanak da bi imao osnovno. MI smo tako živeli najveći deo života. Mnogi tako i danas preživljavaju, nema drugog načina.

Poseban problem je što jesu sveli živog čoveka na gusle, ili kako ja to kažem na "leba i vode" nije humano, živom čoveku treba i nešto drugo osim plaćnih računa i hleba, a za drugo ne preostaje?

Ne bih ni pisala ovaj blog da to osnovno mogu da podmire naši penzioneri, mnogo njih se odavno oidreklo i onoga što im treba za opstanak.
Recimo lekova.

To je bio posao Vlade i Krkobabića, da toga u Srbiji ne bude, da reforme obuhvate celo društvo, počevši od zapošljavanja, pokretanja proizvodnje, reforme svih sektora privrede pa i penzionog sistema...ali taj sistem kaže da se u "stečena prava ne sme dirati" - što je apsurd je direktno sprečava reforme? Svi oni u Vladi, uključujući Krkobabića, su znali da se moraju menjati neki zakoni koji bi te reforme omogućili? Pa šta su radili sve vreme dok su bili na vlasti?

Moraće da se dirne u svačija stečena prava, i moja, da bi se taj problem rešio?
Ali, ne kočimo mi te reforme, već uglavnom ljudi koji imaju privilegije i ne žele da ih se odreknu, kao što je baš taj "spasitelj" Krkobabić.

Zamisli da se u zakon unese izmena, pa da njegova penzija ne može da bude tolika nego recimo dvaput manja? Siroma on, ne znam kako bi preživeo? To koči reforme, ne mi penzioneri od kojih bar polovina ne može mesečno da podmiri ni najosnovnije potrebe.

I još, kako nam je društvo u totalnom ekonomskom rasulu, apsurd: od tih penzija koje ima neki član porodice, često živi cela porodica, i deca tih penzionera, i oni u ozbiljnim godinama, ali otpušteni i ne rade, i njihova deca, mladi koji nemaju posla...sve to je na državnim jaslama. Pa to ne može da izdrži ni bogatija zemlja od Srbije?
I time se hvale?
mariopan mariopan 15:10 02.06.2012

Re: penzija Krkina "Serbian Dream"

I jel neko zna kada i kako je Krka dobio srpsko državljanstvo?

Što, zar ga nije već imao?
mariopan mariopan 13:09 01.06.2012

Ali ima i gore

Moja komšinica i prijateljica radi kao radnica u proizvodnji, zarađuje oko 24 000 mesečno, ako radi i tri subote dobije 27, a ima i dete, maturantkinju.

Pa svaki put kada vidim kako se dovija da one prežive, pomislim da je ovo gore od svega? Njoj skidaju sa plate naše penzije? A ona dolazi kod mene da zajmi koji dinar za hleba i mleka pred kraj meseca?

Zar to nije naglavačke postavljen sistem?


Hansel Hansel 19:00 01.06.2012

Re: Ali ima i gore

... i kad ona dođe do penzije, penzija neće ni biti...

Odličan ti je blog!
mariopan mariopan 23:51 01.06.2012

Re: Ali ima i gore

Hansel
... i kad ona dođe do penzije, penzija neće ni biti...

Odličan ti je blog!

Hvala, e da ne zaboravim, i vi ćete jednog dana biti - penzioneri.

Da se sredi sve pre nego što vi dođete na red ili da ih pustimo da rade šta hoće?
sluhzaduh sluhzaduh 19:54 01.06.2012

I posle Tita - Krka

Bez Krkobabića nema penzija? Isto kao što je nekad bilo da: "ako umre Tito, biće rata".
Hansel Hansel 21:15 01.06.2012

Re: I posle Tita - Krka

Isto kao što je nekad bilo da: "ako umre Tito, biće rata".

A nije bilo...
mariopan mariopan 23:54 01.06.2012

Re: I posle Tita - Krka

sluhzaduh
Bez Krkobabića nema penzija? Isto kao što je nekad bilo da: "ako umre Tito, biće rata".


E, sad ako umre Krka, daleko bilo, svi mi ćemo morati da učinimo harakiri?
mariopan mariopan 23:55 01.06.2012

Re: I posle Tita - Krka

Hansel
Isto kao što je nekad bilo da: "ako umre Tito, biće rata".

A nije bilo...

Baš tako.
dragan7557 dragan7557 12:43 02.06.2012

Re: I posle Tita - Krka

Hansel
Isto kao što je nekad bilo da: "ako umre Tito, biće rata".

A nije bilo...

Šta bre zanovetaš? Srbija nije učestvovala u ratu i kvit!

cerski
mariopan mariopan 00:36 02.06.2012

Jel se sad dolazi iz kafane?

E, pa, dolazi se pred jutro, ali smo uhvatili prevoz, pa evo mene sa "licinog mesta" da vam podnesem izveštaj o penzionerima ovdašnjim.

DRUŽENJE PENZIONERA ZRENJANINA

Održano je večeras, u odličnoj organizaciji aktivista raznih udruženja koja okupljaju penzionere iz svih opština u okolini Zrenjanina (sva sela).
A organizacije su razne, invalidski penzioneri, aktiv žena svakog sela, starosni penzioneri i svi drugi koji su bili voljni da se pridruže...

Lep restoran, predjelo, večera srneći paprikaš- gulaš, salata, piće i živa muzika (odlična), i zato me nije bilo, praštajte ako ste me tražili na blogu, ja sam bila na radnom zadatku

Kako da vas izveštavam ako nisam u dodiru sa "bazom" ?

Elem, naši penzioneri, a pogotovo penzionerke su vrlo lepi, raspoloženi, orni za ples i zabavu.
Sve probleme, bar za to vreme koje je za okupljanje i zabavu - ostave po strani.

Izađem iz sale da popušim, a prijatelj Janči nema gde da sedne? Ponudim mu po pola stolicu, samnom, ali kaže da ne sme, ubiće ga Pirika... ma neće, kada nije pre 40 godina kada smo bili mlađi
Pirika bacila duvan, ima 13 godina, ko joj je kriv, mogla je i ona da podeli stolicu sa nama.....
.....i on mi se žali i psuje sve po spisku svima na vlasti. Naravno, i na srpskom i na mađarskom.To je naše bogatstvo, da možeš da opsuješ Vlast na svim jezicima naroda i narodnosti, pa ti bude malo lakše.

Čeka da mu privatni sudski izvršitelji zakucaju na vrata.
Ima roditeljsku kuću u kojoj niko ne živi već 15-20 godina, tamo nema ni struje, kuća je ruševna i napuštena, račun za struju i ne dolazi, ali dolazi za RTS, koji ga je tužio i traži silne pare.
Za sve to vreme.
Džaba je on dokazivao da tamo nema ni struje, oni će mu sudskim putem naplatiti "dug".


A muzikaaa fenomenalna.
Prvo su svirali jedno naše kolo, da se narod razigra, bar sto duša skladno u korak igra, i sve su to lepi i doterani ljudi, kao da nikakve brige na ovom svetu nemaju.

Onda opletu jedno brzo vlaško, i tu još stotinak njih skoči na noge lagane, da se sete da li su zboravili - i mogu da kažem da nisu. Onda malo mešano, ali sve po redu, niko nije bio zaboravljen, a igrali su svi, malo ko da je sedeo. U sali oko 300 ljudi.

I tako sve do sada.

Vidimo se sutra.
niccolo niccolo 00:49 02.06.2012

Re: Jel se sad dolazi iz kafane?

I tako sve do sada.

Znači dobra žurka bila...
mariopan mariopan 01:12 02.06.2012

Re: Jel se sad dolazi iz kafane?

niccolo
I tako sve do sada.

Znači dobra žurka bila...



Da, ne bi verovao kako dobra, pre svega zbog doba učesnika, ni mlađi se ovako ne vesele..
Šta sve može dobra volja, to je čudo.
Većinu toga sami pripremaju, i sami rade.
Čita se poezija ( i večeras), za tombolu se donose rukotvorine ili umetnički predmeti koje sami izrađuju, naprave i torte koje su poklon ili nešto treće, sitnice za kuću, sve lepo zapakuju....mašta im je nepresušna.

I posebno dobra muzika,

Sveukupno, koštalo je 500 dinara svakog učesnika. Džabe, s tim da su sponzori pokrili deo troškova ili učesvovali svojim proizvodima, recimo najbolja pekara u gradu je sponzorisala predjelo i sve pekarske proizvode, lepo od njih, drugi nešto drugo itd.
niccolo niccolo 11:44 02.06.2012

Re: Jel se sad dolazi iz kafane?

za tombolu se donose rukotvorine ili umetnički predmeti koje sami izrađuju, naprave i torte koje su poklon ili nešto treće, sitnice za kuću, sve lepo zapakuju

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:27 02.06.2012

naglas me nasmeja


mariopan

sad ću zvati samohranu mi majku da joj pročitam tvoje pismo Sinu čovečjem i Spasitelju, i Utešitelju svih vas (nas) koji primate penzije (koji uživamo jednokratne novčane i druge pomoći roditelja nam penzionera)
mariopan mariopan 15:49 02.06.2012

Re: naglas me nasmeja

ana_radmilovic

mariopan

sad ću zvati samohranu mi majku da joj pročitam tvoje pismo Sinu čovečjem i Spasitelju, i Utešitelju svih vas (nas) koji primate penzije (koji uživamo jednokratne novčane i druge pomoći roditelja nam penzionera)

Pozdravi Mamu
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:52 02.06.2012

Re: naglas me nasmeja

mariopan
ana_radmilovic

mariopan

sad ću zvati samohranu mi majku da joj pročitam tvoje pismo Sinu čovečjem i Spasitelju, i Utešitelju svih vas (nas) koji primate penzije (koji uživamo jednokratne novčane i druge pomoći roditelja nam penzionera)

Pozdravi Mamu


hoću. ona je tebe već pozdravila
Voja Radovanović Voja Radovanović 20:35 02.06.2012

blog

Samo da se javim...i dam preporuku od nas budućih penzionera...( lično očekujem da za neku godinu odem u penziju...pošto ne ispunjavam opšte uslove, nadam se ovoj nacionalnoj...valjda će društvo znati na taj način da mi se oduži za sve što sam do sada napisao )...pozz Mariopan i prijatno veče ti želim...
mariopan mariopan 21:03 02.06.2012

Re: blog

Voja Radovanović
Samo da se javim...i dam preporuku od nas budućih penzionera...( lično očekujem da za neku godinu odem u penziju...pošto ne ispunjavam opšte uslove, nadam se ovoj nacionalnoj...valjda će društvo znati na taj način da mi se oduži za sve što sam do sada napisao )...pozz Mariopan i prijatno veče ti želim...

Dragi Vojo, želim ti da odeš u penziju u neka bolja vremena, i da živ i zdrav to dočekaš.

mlekac mlekac 21:33 02.06.2012

Nisam odolela

Da ovo ne podelim sa tobom i ostatkom blogojavnosti:
mariopan mariopan 09:39 03.06.2012

Re: Nisam odolela

mlekac

dragan7557 dragan7557 13:17 03.06.2012

Re: Nisam odolela

mlekac
Da ovo ne podelim sa tobom i ostatkom blogojavnosti:



cerski
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 10:26 03.06.2012

šte reći a ne pogrešiti

E, pa svaka čast mariopan...i neka si mu rekla i oplela sa svih strana. Ja sam još daleko od kvalifikacija za penzionera a i iskreno se nadam da ću do vremena kada dođe na mene red već imati nešto od čega bi sama sebi isplaćivala penziju (prvatna firma, nekretnina koju izdajem, akcije u nekoj dobroj kompaniji...etc). Ne dao mi bog da moram da zavisim od bilo koje države na ovome svetu.
Čestitke na vitalnom duhu i neodbijanju da se predate.
Velika preporuka od mene. Odličan tekst. I u to ime:
mariopan mariopan 11:48 03.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

Aleksandra Mitrovic
E, pa svaka čast mariopan...i neka si mu rekla i oplela sa svih strana. Ja sam još daleko od kvalifikacija za penzionera a i iskreno se nadam da ću do vremena kada dođe na mene red već imati nešto od čega bi sama sebi isplaćivala penziju (prvatna firma, nekretnina koju izdajem, akcije u nekoj dobroj kompaniji...etc). Ne dao mi bog da moram da zavisim od bilo koje države na ovome svetu.
Čestitke na vitalnom duhu i neodbijanju da se predate.
Velika preporuka od mene. Odličan tekst. I u to ime:

Hvala Aleksandra.

Ja sam iskreno za to da se taj deo obaveznog uplaćivanja u Fond ukine, da narod sam sebi plaća osiguranje kakvo želi i da snosi odgovornost za svoj život, jer se do sada pokazalo da su svi ti Fondovi bili samo način da se ljudi koji rade i uplaćuju - opljačkaju.

Da su meni ili drugim penzionerima vratili sve one pare koje smo suprug i ja na "moranje" uplaćivali, oboje, ili da smo ih sami štedeli, ulagali u nešto, niko ne bi sada morao da mi udeljuje milostinju. Tako je isto i sa zdravstvom, svi moraju da ga plaćaju a većinu lekova ili ozbiljnijih lečenja moramo da platimo iz svog džepa.

Duša me zaboli kada sklupljamo dobrovoljni prilog za lečenje ili operaciju nekog deteta, ili kao što sam skoro čitala, za banjski oporavak i rehabilitaciju bebe, koja je stala na svoje noge zahvaljujući humanosti - ali ju je fond za zdravstvo ODBIO, nije hteo da pokrije troškove lečenja tako malog deteta (2 godine).

A za to vreme naš Guverner plaća od naših para banjski "oporavak" gomile lezilebovića iz svojih kancelarija? Eto na šta se arče pare koje "nemamo" za to dete, za socijalu...itd

Problem je što je taj fond je opljačkan i sada za sve nas ( i za sve njih a oni su nezasiti) radi ona šačica zaposlenih u privredi. Naravno da su svesni da to ne može tako, ali su sebi kupovali vreme na vlasti, za svoju dobrobit i privilegije, za šta će nama uskoro da stigne takav račin da će verovatno doći u pitanje isplata svih primanja sa budžeta, pa i penzija.

A to je strašno, jer mnogi nemaju nikakvu ušteđevinu, ne samo penzioneri, nemaju daha da to prežive. Nama se zaista sprema katastrofa, koju njeni vinovnici ne priznaju za svoj "minuli rad".

Samo u se i u svoje kljuse, to ti je pametno, mi smo imali nesreću da živimo i radimo u doba kada nije bilo moguće da doneseš takvu odluku o svom životu, radili su nam šta su hteli. I sada to rade.

Dokle više?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 12:02 03.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

mariopan


Ja sam iskreno za to da se taj deo obaveznog uplaćivanja u Fond ukine, da narod sam sebi plaća osiguranje kakvo želi i da snosi odgovornost za svoj život, jer se do sada pokazalo da su svi ti Fondovi bili samo način da se ljudi koji rade i uplaćuju - opljačkaju.

Key word ovde je OBAVEZNO. Najveće prevare se događaju kada podpisivanjem ugovora za rad istovremeno u stvari i podpisujete da ćete od svake plate odvajati neki (obično vrtoglavi) iznos za kojekakve državne poreze koji će se trošiti na takođe bezprizorne troškove, zdravstveno osiguranje koje vam samo daje pravo da još više plaćate kada odete kod doktora i penziono osiguranje koje će takođe otići po tuđim džepovima a vama će dodeliti mesečni bakšiš. To su klasične prevare kojima se bave sve državne administracije svuda u svetu.
mariopan mariopan 13:33 03.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

Aleksandra Mitrovic
mariopan


Ja sam iskreno za to da se taj deo obaveznog uplaćivanja u Fond ukine, da narod sam sebi plaća osiguranje kakvo želi i da snosi odgovornost za svoj život, jer se do sada pokazalo da su svi ti Fondovi bili samo način da se ljudi koji rade i uplaćuju - opljačkaju.

Key word ovde je OBAVEZNO. Najveće prevare se događaju kada podpisivanjem ugovora za rad istovremeno u stvari i podpisujete da ćete od svake plate odvajati neki (obično vrtoglavi) iznos za kojekakve državne poreze koji će se trošiti na takođe bezprizorne troškove, zdravstveno osiguranje koje vam samo daje pravo da još više plaćate kada odete kod doktora i penziono osiguranje koje će takođe otići po tuđim džepovima a vama će dodeliti mesečni bakšiš. To su klasične prevare kojima se bave sve državne administracije svuda u svetu.

Tako je.

Volela bih da i kod nas bude tako, prvo neko prelazno rešenje, zato što nije moguće to ukinuti odjednom, ali da se iza toga nazire krajnji cilj - sloboda svakom pojedincu da sam odluči kako će živeti u starosti, kako će se lečiti, gde će se deca obrazovati itd. Sada imamo samo pljačku bez povratne usluge koju smo očekivali, za taj naš novac, koja je takođe upisana u "ugovoru". Država se bahato ponela pa se tog "ugovora" nije pridržavala.

Sada se tako bahato odnosi prema svima ovima koji sada rade i sve nas izdržavaju, sada njih pljačkaju, a oni su i sami toliko siromašni da nemaju ni za sebe, jer svi mi smo njima na jaslama, njihove pare se samo prosleđuju nama.

Pa ima i apsurda, da su neke penzije i veće od zarade onih koji je sada zarađuju, koji nas sve hrane - znači pojedosmo sami sebe? Ludnica.

A da se stegne kaiš to ćemo svi morati, prvi se javio Krkobabić da neće, a ja bih ga rado priupitala gde su naši novci? On bi to odlično znao jer ih je "pojela maca" koju je on hranio tim našim parama.

Evo na TV (prva) Nikola A. iz fiskalnog saveta ( kojima se Krkobabić onako bahato obratio da neće dozvoliti te mere) daje odlične predloge (smanjenje nameta na rad, zamrzavanje plata i penzija.....) i dobro obrazlaže zašto i kako moramo da štedimo, jednostavno to se mora, svi smo u debelom minusu, ovako se više ne može.
ivana23 ivana23 00:13 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

dobro obrazlaže zašto i kako moramo da štedimo, jednostavno to se mora, svi smo u debelom minusu, ovako se više ne može


Potpuno pogresno.

Oporavak se može postići sa skoro apsurdnom lakoćom: treba samo da preokrenemo politiku stezanja kaiša iz prethodnih par godina i privremeno podstaknemo potrošnju. Zaboravite silne priče o dugoročnim problemima za koje nema kratkoročnog rešenja – to možda zvuči dubokoumno, ali nije. Sa podsticanjem potrošnje, mogli bismo se vratiti na praktično punu zaposlenost, brže nego što mnogi veruju.

Paul Krugman | 19/05/2012

mariopan mariopan 03:07 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

ivana23
dobro obrazlaže zašto i kako moramo da štedimo, jednostavno to se mora, svi smo u debelom minusu, ovako se više ne može


Potpuno pogresno.

Oporavak se može postići sa skoro apsurdnom lakoćom: treba samo da preokrenemo politiku stezanja kaiša iz prethodnih par godina i privremeno podstaknemo potrošnju. Zaboravite silne priče o dugoročnim problemima za koje nema kratkoročnog rešenja – to možda zvuči dubokoumno, ali nije. Sa podsticanjem potrošnje, mogli bismo se vratiti na praktično punu zaposlenost, brže nego što mnogi veruju.

Paul Krugman | 19/05/2012



Znam, čitala sam to, samo mi nije rekao odakle nama te pare za potrošnju?
Da ih naštampamo?

Mi smo pozajmili i potrošili toliko da bi ovde sve trebalo da nam cveta, po toj logici.
A ne cveta, jer postoji razlika kako smo i na šta trošili.
Uludo smo trošili.

Umesto da je to što smo mi trošili pokretalo našu privredu, otišlo je u džepove trgovaca i uvozničkog lobija, pokretalo je tuđu proizvodnju, odavde su samo isisali te pare kao pijavice, bukvalno je pojedeno, nije pokretalo ništa osim same jalove potrošnje..

Zašto su kod nas radili obrnuto?
Zato što nije popularno sprovesti reforme, tako se gube glasači jer je to bolno i teško, ali tako se leči celokupno društvo pa će nam posle nekog vremena svima biti bolje?

Da ne pominjem čupanje kriminalno- korumpiranog- političko- tajkunskog korova.
To niko još nije ni počeo, i koliko vidim i Ivica Dačić se joguni, ni on se neće odreći glasačkog tela makar nas sve to ubilo?
Nisam optimista, uopšte.
ivana23 ivana23 09:29 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

Mariopan, to sto si opisala se desava u celoj Evropi, SAD... Zar se ne pitas odakle svim zemljama (ne samo Grckoj) toliki dugovi? Zasto je cela svetska ekonomija pred totalnim rasulom?!
Ne moze se usmeriti pogled samo na Srbiju (ovim ne opravdavam ni delic onoga sto su sve vlade od 2000. do danas radile, odnosno sto nisu radile). Ali, slika je mnogo sira! Korupcija, uvoznicki lobiji, trgovci, farmaceutska mafija... to nismo mi izmislili. Svet danas tako funkcionise. Jedni se bogate, a drugi moraju da stezu kajs.


Samo jedan primer



mariopan mariopan 11:23 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

ivana23
Mariopan, to sto si opisala se desava u celoj Evropi, SAD... Zar se ne pitas odakle svim zemljama (ne samo Grckoj) toliki dugovi? Zasto je cela svetska ekonomija pred totalnim rasulom?!
Ne moze se usmeriti pogled samo na Srbiju (ovim ne opravdavam ni delic onoga sto su sve vlade od 2000. do danas radile, odnosno sto nisu radile). Ali, slika je mnogo sira! Korupcija, uvoznicki lobiji, trgovci, farmaceutska mafija... to nismo mi izmislili. Svet danas tako funkcionise. Jedni se bogate, a drugi moraju da stezu kajs.


Samo jedan primer





Naravno, znam da se dešava, ali nije rešenje da to konstatujemo i ne radimo ništa da se spasemo? A radili smo sve naopako?
Ako znamo da se to događa u celom svetu zašto se kod nas skoro ništa ne čini da se posledice ublaže, jer ako još čekamo neka nam je Bog u pomoći, većina ljudi to neće moći da preživi.
Prvi put čujem da se javno pominje "socijalni genocid" kao posledica ako se ništa ne učini, do sada su o tome ćutali, valjda zbog izbora?

Bolje ćemo proći ako stegnemo kaiš odmah, ali svi, bar da zapušimo rupe kroz koje na ovaj brod navire voda, znamo da moramo ili ćemo potonuti.
Deo problema nije do nas, znam, ali dobar deo jeste ( korupcija, kriminal.....) pa da počnemo, bolje sad nego sutra?

Gledam izbliza Grčku i vidim nas. I sada kada nam kažu da smo propali mi se i dalje inatimo i kažemo da "nećemo dozvoliti" štednju, kao da će problem nestati ako zažmurimo?
Evo sad i Ivica Dačić, kao i Krkobabić, uslovljava i ucenjuje, dodvorava se biračima, ali ne nudi održivo rešenje?

Koje to rešenje njih dvojica imaju a da nije štednja svuda gde se može, pametno raspolaganje onim što imamo, reforme koje bi omogućile malo pravedniju raspodelu tereta krize na sve nas?
Oni bi da to izbegnu ali to više nije moguće, to je samo prazna priča namenjena biračima, na koju su se sankali sve do sada, sad je kraj, kasa je prazna, povertioci kucaju na vrata.
I ja bih volela da nije tako, ali problem neće nestati ako zažmurim.
Niti može da njih opravda, a mene uteši činjenica da se to svima događa. Mnogo teže je onim zemljama gde se sva politika svodila na drp sistem, kao kod nas ili u Grčkoj.
Da su radili svoj posao kako treba ne bi nam sada bilo ovako teško, bilo bi krize i dalje ali bi mi imali malo više prostora da je rešavamo.
ivana23 ivana23 11:33 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

OK mariopan, kako ti kazes...

mariopan mariopan 12:57 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

ivana23
OK mariopan, kako ti kazes...


Jao, ala sam tvrdoglava?

Ma nisam, samo znam da negde mora da se počne, ovako ne može i bolje da to već jednom počnu da rade, šta god misle da je pametno, tu iih podržavam.
Ne mora biti da sam u pravu, niti je ovo možda najbolji način, ali sve je bolje od od nečinjenja ..
ivana23 ivana23 17:07 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

niti je ovo možda najbolji način, ali sve je bolje od od nečinjenja


Pricam sa tobom najiskrenije i nemoj mi uzeti za zlo, ali citirani deo recenice bih 'prevela' u - ni pogresno lecenje nije najbolji nacin, ali je bolje od nelecenja.

Sta hocu da kazem. U oba slucaja (lose cinjenje/lecenje ili necinjenje/nelecenje) daju isti rezultat. Porazan.



mariopan mariopan 20:49 05.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

Pricam sa tobom najiskrenije i nemoj mi uzeti za zlo, ali citirani deo recenice bih 'prevela' u - ni pogresno lecenje nije najbolji nacin, ali je bolje od nelecenja.

Ne uzimam za zlo, samo mi se čini da sam tvrdoglava, pa pokušavam to da ispravim.

Sta hocu da kazem. U oba slucaja (lose cinjenje/lecenje ili necinjenje/nelecenje) daju isti rezultat. Porazan.

Svakako. Nadam se da je to samo početak iza koga ide ozbiljni deo posla, da najzad odgovorno urade reforme? Inače, ako na tome stanu, ili loše urade, onda to nije ništa, samo kozmetika i šteta za sve nas.
A ja se nadam da znaju šta rade?
vojnicic vojnicic 08:10 07.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

To se moze primeniti u zemljama koje nesto proizvode, ne u Srbiji. Potrosnjom se kod nas nista ne bi promenilo, samo bi se povecali dugovi!
Kod nas su prevelike plate u drzavnim firmama a premale (da kazem realne) u privatnom sektoru!
Kad se to promeni, onda ce biti bolje!
mariopan mariopan 13:50 07.06.2012

Re: šte reći a ne pogrešiti

vojnicic
To se moze primeniti u zemljama koje nesto proizvode, ne u Srbiji. Potrosnjom se kod nas nista ne bi promenilo, samo bi se povecali dugovi!
Kod nas su prevelike plate u drzavnim firmama a premale (da kazem realne) u privatnom sektoru!
Kad se to promeni, onda ce biti bolje!

Naravno, potrošnja u ovim uslovima znači štampanje para i inflaciju, što opet obezvređuje te iste pare.
Za mene su zdrave samo one pare koje se zarade, konkretno nekim proizvodiom koji može da se proda ili upotrebi.

Ima mnogo stvari koje su u Srbiji naglavačke postavljene.

Mora da se uradi reforma celog društva, i ne verujem da bi se građani bunili, bunili bi se samo oni koji sada "zarađuju" na grbači svih ostalih koji rade.

Ko to uradi, srediće Srbiju da u njoj može da se živi, za svakoga da bude dobra a ne samo za šačicu povlašćenih.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:35 06.06.2012

imam jos

doosta do penzije, ko mi je kriv kad sam radjala, cuvala decu i zaposlila se sa 30 godina? Salim se naravno, ne bih nikada menjala te godine sa njima, nego mariopan, uzivaj u penziji i penzionerskim danima.

Zavidim
mariopan mariopan 13:56 07.06.2012

Re: imam jos

dusanovaiivanovamama
doosta do penzije, ko mi je kriv kad sam radjala, cuvala decu i zaposlila se sa 30 godina? Salim se naravno, ne bih nikada menjala te godine sa njima, nego mariopan, uzivaj u penziji i penzionerskim danima.

Zavidim

Ja tebi zavidim što radiš, iskreno.

Kada sam radila se je zavisilo od mene, i bilo mi je dobro, sada ništa više ne zavisi od mene, penzionersku kasicu prasicu, gde smo uplaćivali za starost su nam uzeli, potrošili, i sada nema za nas.
Kada ti dođeš na red neće biti ni za tebe, to mi je žao i krivo.
Zato radi sve dok možeš, strašno je kada spadneš na milost i nemilost neodgovornih ljudi, star si i bolestan, nemaš ni za osnovno, kao što najveći broj penzionera nema a da onima koji su za to odgovorni - ništa ne možeš.

Uživaj

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana