Satira| Zabava

Ljupki opus prve dame

nikolic777 RSS / 21.08.2012. u 16:31

Danas je objavljena vest da će se Dragica Nikolić, rođena Ninković, posvetiti humanitarnom radu kako i dolikuje prvim damama gde god im muževi stolovali. Do sada objavljeni, a najčitaniji tekstovi o Dragici, uglavnom su satkani od preneraženih i alarmantnih upozorenja raznoraznih stilista i modnih autoriteta sagalasnih u oceni da je prva dama zrela za remont. Jer, od lepote, kilaže i stila prve dame zaista mnogo toga zavisi posebno u zemljama poput ove gde sve ostalo radi kao švajcarski sat.

Oni, ozbiljniji tekstovi, problematizovali su dužinu njenih rukava na kompletu odabranom za muževljevo polaganje zakletve, te dostojnost svih tih mera za tako uglednu instituciju kao što je Dom Narodne skupštine. Ostavljajući po strani prenaglašenu „nakićenost“ gospođine torbe i neoprostive „stare cipele“, ostatak tekstova dočarava idiličnu šumadijsku romansu ovog para. Siže veoma liči na scenarije sapunica koje „Dragica obožava da gleda na Pinku“. Radnja se odigrava u Kragujevcu gde su oboje odrasli. Tomislav je zapravo bio boy next door, ali njena porodica avanzuje i seli se u centar grada. Njen drugar i komšija, nažalost, ostaje na periferiji.  Sledi fatalni susret na igranici, devet godina kasnije, gde Tomislav, koji je inače u to vreme slušao bluz i gospel, u neverici izgovara rečenicu: „Ja gledam, Bože, je l' ovo Dragica?“ Epifanijskom susretu na igranci sledi, kao u najžešćem soap scenariju, zabavljanje u trajanju od 24 sata jer dragi mora u armiju. Tokom te, za nju verovatno tužne i naporne godine, Dragica se afirmiše kao verna Penelopa, čekajući da voljeni, kasnije četnički vojvoda, oduži dug državi.

Sa kompletnom svojom istorijom, Dragica oličava tradicionalni, domaćički tip žene-majke-kraljice kao poručen za aktuelnu vrednosnu orijentaciju Srbije. Svemu tome što ona već jeste i svemu u šta veruje neophodno je samo nekako ugurati i Evropu.  Dragica je žena bez ikakvih, pa i političkih ambicija, što je nakon iskustva sa Mirom i Danom, pravo olakšanje. Samim tim njeni refreni o tome kako je „kuvala i gajila decu dok joj se muž peo na političkoj lestvici“ te zaključak da su „žene uspešnih političara mahom domaćice“ deluju podnošljivije. Novinari, naklonjeni paru ili samo patriotskoj patetici, ovu podelu pakuju u visokoparne fraze tipa: „Ona brine o domaćinstvu dok se on hvata u koštac a problmima u državi“. Impresivno. Ipak, početak humanitarnog angažmana friške prve dame vezuje se za pomoć u organizaciji praznika „Radost Evrope“ koji se tradicionalno obeležava u Beogradu svakog 5.oktobra (ups!). Tako je i Evropa, na neki način, uglavljena u čarobni opus predsednikovice.

U međuvremenu, držeći se svoje uloge ili svojih naklonosti, Dragica je iskoristila priliku da izjavi da nije žena koja će obilaziti frizere i manikire budući da ima „pametnija posla“. Paparaci su je demantovali uhitivši u večernjem šopingu koji je pokazao da, s obzirom na izbor butika, nije nimalo mutava ali, zaključuju eksperti, i dalje ima problem sa brkanjem starih i novih kolekcija. Bilo kako bilo, prva dama nije propustila priliku da odsanja svoj glamurozni san što u limuzini što među štiklama. A i zašto bi? Ukoliko joj se ne osladi, možda će uspeti da sačuva skromnost u spektru svojih vrlina prezentovanih javnosti.  Pred put u London na Olimpijske igre, naglasila je da joj je od kupovine mnogo važnije da bude uz „naše sportiste“ što je, bez ikakve sumnje, i njima bilo od prvorazrednog značaja.

Pored toga što je vredna, skromna, čuvarna i humana, Dragica je sklona umetnosti i lekovitim travama. Naime, mediji navode da je prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga. Pored sopstvenog malog ateljea, poseduje i ličnu apoteku krcatu raznovrsnim biljem koje bezmalo leči sve. Impresivno je upravo to koliko je prva dama u svim svojim, raznovsrnim i koloritnim, interesovanjima verna isključivo tradiciji. To je njen umetnički i životni credo. S obzirom na odlično poznavanje najrazličitijeg bilja i melema, Tomislavljevo štrajkovanje glađu, to prošlogodišnje spasonosno samožrtvovanje, i nije predstavljalo neki naročiti rizik.

„Maco, nemoj bre da se nerviraš“ – savetovala ga je pre polaganja zakletve.

„Pusti me bubice samo da se završi“ – odgovorio joj je preuzbuđeni suprug.

Naime, i posle 37 godina braka, supružnici jedno drugom tepaju. Iza njih je skoro četiri decenije veze koja nadahnjuje novinare, lovce na romantične priče kojima će zadovoljiti ukus dokonih, sredovečnih čitateljki. Dok su pod haubom ili bilo gde. Sad, ovo tepanje može presenzibilnog čitaoca da podseti na jedan drugi, nekadašnji par takođe sklon macanju ali tu je gospođa više volela pero, cvrčke i politiku nego varjaču i lekovite trave. I tako u krug. Dragica na proplanku. Dragica među pečurkama. Dragica u šopingu. Dragica na Olimpijadi. Dragica kod frizera. Dragica među mališanima. Dragica u Evropi.Sve u svemu – slikovnica.

Atačmenti



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoroga zoroga 16:35 21.08.2012

vrucina

Tebi mora da nije lako kada si ovoliki tekst napisao o Nikolicevoj zeni.
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:38 21.08.2012

;

kao hajdi
u nastavcima: hajdi na selu, na planini
nikolic777 nikolic777 16:39 21.08.2012

Re: ;

kao hajdi


pa to, slikovnica
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 16:41 21.08.2012

Re: ;

uspeli ljudi u zivotu.<_<
bocvena bocvena 16:53 21.08.2012

PIh, nikad neću biti prva dama!

Skroz sam promašila slikovnicu:)

(nešto me žigaju uši posle mora...da l' se beše stavlja bokvica?)
JJ Beba JJ Beba 17:01 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
Skroz sam promašila slikovnicu:)

(nešto me žigaju uši posle mora...da l' se beše stavlja bokvica?)

neee draga
bokvica se pije za protiv kašlja, u uši ide čuvarkuća.
bocvena bocvena 17:10 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Jbt, ja bih bokvicu u uši,a čuvarkuću da čuva kuću...Dragica je, u stvari, carica!



Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:18 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bokvica se pije za protiv kašlja, u uši ide čuvarkuća


nemate pojma, bokvica je za proširene vene, a u uši ide lavanda!

ps. od damskih stvari stekla sam ovih dana naramak hajdučke trave, ubrane na Pančićevom vrhu, plus majčinu dušicu, kantarion i listiće maline, dobila od V. iz Maribora, po povratku s hodanja po Kopaoniku:)

JJ Beba JJ Beba 17:24 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

nemate pojma, bokvica je za proširene vene, a u uši ide lavanda!

nemaš pojma, gavez ide za proširene vene a može i neven, dočim je lavanda za u veš.

u polju lavnade mož se i valja, dobro za sve. mada je za to sve najbolje polje nane

bocvena bocvena 17:25 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Lavanda je za Šekspira. To zna svako dete:)

Bogami, Vesna, opasno si se kvalifikovala za prvu damu sa tom hajdučkom travom. Kako stojiš sa ikonopisanjem i dal' ti Evropa izaziva rados'?
JJ Beba JJ Beba 17:28 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
Lavanda je za Šekspira. To zna svako dete:)

Bogami, Vesna, opasno si se kvalifikovala za prvu damu sa tom hajdučkom travom. Kako stojiš sa ikonopisanjem i dal' ti Evropa izaziva rados'?


Vesnu za prvu damu! razume i esperanto ko da je tamo rođena
bocvena bocvena 17:37 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

:)))

A sad se Bebo uozbilji. Vidiš da je ovo strašno trivijalna tema za seriozan medij kao što je b92. A mi smo maliciozni što se zahebavamo sa magistrom i idealom žene Srpkinje.

Pomoz bog, odoh da bubici zgotovim ručak i oberem mirođiju za grašak (valjda sam ovo ubola:)
JJ Beba JJ Beba 17:44 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
:)))

A sad se Bebo uozbilji. Vidiš da je ovo strašno trivijalna tema za seriozan medij kao što je b92. A mi smo maliciozni što se zahebavamo sa magistrom i idealom žene Srpkinje.

Pomoz bog, odoh da bubici zgotovim ručak i oberem mirođiju za grašak (valjda sam ovo ubola:)


evo saću
a još je i princi objasnio da smo opajadare i seoske udavače..a kad princi kaže...

odoh da isheklam čizmice
i da cepam atome
sevarlica sevarlica 17:57 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

JJ Beba
bocvena
Skroz sam promašila slikovnicu:)

(nešto me žigaju uši posle mora...da l' se beše stavlja bokvica?)

neee draga
bokvica se pije za protiv kašlja, u uši ide čuvarkuća.


Bokvica valjda može i na otvorenu posekotinu, mislim da pomaže koagulaciju.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:00 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Bogami, Vesna, opasno si se kvalifikovala za prvu damu sa tom hajdučkom travom. Kako stojiš sa ikonopisanjem i dal' ti Evropa izaziva rados'?


tanka sam s ikonopisanjem, pu, al volEm street art



odo' da prevrćem babure:)
bocvena bocvena 18:03 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

odoh da isheklam čizmice
i da cepam atome


SFSN! (ti tek cepaš atome, ja sam već na fuziji:)
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:07 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

a još je i princi objasnio da smo opajadare i seoske udavače..


Mi vas sve zamišljamo u narodnoj nošnji, na livadi, kako berete bunike ...

U šta li ih stavljate, kad ih naberete?
bocvena bocvena 18:24 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Je l' imamo upletene kike?


Ljudi, jeste li vi normalni? Pošto vidim da nikome nije jasan Milančetov tekst, da vam prepričam...medijska slika prve dame je tako smešno tradicionalna (nemam ništa protiv tradicije, samo protiv grotesknih stereotipa), a zainteresovanost novinara za ličnost prve dame ne ide dalje od komentarisanja njenog odevnog stila i bračne idile. Toma Evropejac je zakitio kao broš i ženu humanitarku koja potpomaže Radost Evrope. Mene to licemerje zasmejava. Do suza.

A vas nervira Milanče maliciozni. C,c,c...da se izrazim narodski - pobrkali ste lončiće.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:38 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

pobrkali ste lončiće


pa onda popili ludu travku iz pogrešnog lončeta ...
princi princi 18:39 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Sine, ako je tebi ovo smešno, onda ništa.
bocvena bocvena 18:45 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Sine, nije mi smešan Nikolićev tekst nego tema kojom se bavi.
Biram da se nasmejem jer je alternativa da se izbljujem.
JJ Beba JJ Beba 18:49 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

ja sam već na fuziji:)

videla :)
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:50 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
Sine, jer je alternativa da se izbljujem.


Zato dobra zajebancija, nema alternativu. Mislim, bolje da je nema.
Jukie Jukie 19:02 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
Toma Evropejac je zakitio kao broš i ženu humanitarku koja potpomaže Radost Evrope.

Fino, jedan stepen umetničke separacije, i ja sam učestvovao u Radost Evrope. To znači da Rambo Amadeus ima dva stepena separacije od Dragice. Kako je svet mali.
blogovatelj blogovatelj 19:16 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Sine, nije mi smešan Nikolićev tekst


Nije. Ne moze se reci ni da je tuzan.
Ja bih ga nazvao otuznim.

Biram da se nasmejem


Tebi ovo smesno?

JJ Beba JJ Beba 19:20 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena
Sine, nije mi smešan Nikolićev tekst nego tema kojom se bavi.
Biram da se nasmejem jer je alternativa da se izbljujem.

pusti bo, koga fuck briga za predtsvaljnje žena u javnom diskursu? (pogotovo muškarce) to ovde nije tema.
ode socijalizam i radnica je pretsla da bude heroina, ponovo su ženu bacili tamo gde joj je i mesto -na marginu.
započeto još sa drugovima vraćanje žena u okrilje porodice samo je još glasnsije nastavljeno dolaskom gospode, koji su otišli dalje odvukavši je u okrilje tradicije. Što reče neko negde žena ovde može biti ili majka ili ukras. ili oba?
princi princi 19:48 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

pusti bo, koga fuck briga za predtsvaljnje žena u javnom diskursu? (pogotovo muškarce) to ovde nije tema.
ode socijalizam i radnica je pretsla da bude heroina, ponovo su ženu bacili tamo gde joj je i mesto -na marginu.
započeto još sa drugovima vraćanje žena u okrilje porodice samo je još glasnsije nastavljeno dolaskom gospode, koji su otišli dalje odvukavši je u okrilje tradicije. Što reče neko negde žena ovde može biti ili majka ili ukras. ili oba?

Au, hevi.
JJ Beba JJ Beba 19:49 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Au, hevi.

i ja kažem
bocvena bocvena 20:44 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Ja bih ga nazvao otuznim.


Pročitaj moje tumačenje Milanovog teksta još jednom. Ne umem bolje da objasnim.

A onda mi objasni šta je tebi otužno.

Momci, učitavate u tekst ono čega nema (jer trpate autora u određenu fioku koja se ne slaže sa vašim političkim mišljenjem, a ovde je najmanje reč o politici), a ne vidite ono što bode oči - novinarstvo nam, kad su žene u pitanju, ne dobacuje dalje od Glorija pristupa, a slika prave i poželjne Srpkinje je otužna. Da pozajmim tvoj izraz:)

E sad, ako vi smatrate da je Dragica (ne prava nego ovakva kakvu je predstavljaju po novinama) stvarno idealna Srpkinja i sutra želite da vam se ćerke na nju ugledaju, pa se sve džentlmensko buni u vama zbog ovog surovog Milanovog napada...onda vam nikad neće biti jasno šta tu meni smeta.

Nikada.

A možda se i slažete sa Milanom, ali vam je stil problematičan (kursadžijski, maliciozan etc)...e onda treba da se bavite književnom kritikom. Toma Nikolić (a ne njegova žena, ona je ovde samo pijun u gradjenju lažnog imidža) zaslužuje mnogo gore.

Jedino sa čime se nije sprdati je dugovečnost njihovog braka. To je za poštovanje. Znam kako je teško, a ona je još udata za magistra:)

A sad da i ja ispričam vic ..."Besmisleno je ocekivati ispunjenje obecanja koje je dao neko zaljubljen, pijan ili za vreme izborne kampanje."
Shirley MacLaine
docsumann docsumann 21:19 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Au, hevi.


heJvi, no kako

nikolic777 nikolic777 21:20 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Pošto vidim da nikome nije jasan Milančetov tekst, da vam prepričam...medijska slika prve dame je tako smešno tradicionalna (nemam ništa protiv tradicije, samo protiv grotesknih stereotipa), a zainteresovanost novinara za ličnost prve dame ne ide dalje od komentarisanja njenog odevnog stila i bračne idile. Toma Evropejac je zakitio kao broš i ženu humanitarku koja potpomaže Radost Evrope. Mene to licemerje zasmejava. Do suza.


jedino to
ni manje ni vise
hvala Bobo
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 21:36 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Ma ... dajte ljudi, pustite te mizogene priče ...

Mene oduševljavaju njene cipele: platforma u dve boje i štikla dvanaestica
blogovatelj blogovatelj 22:42 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Ljudi, jeste li vi normalni? Pošto vidim da nikome nije jasan Milančetov tekst, da vam prepričam...medijska slika prve dame je tako smešno tradicionalna (nemam ništa protiv tradicije, samo protiv grotesknih stereotipa), a zainteresovanost novinara za ličnost prve dame ne ide dalje od komentarisanja njenog odevnog stila i bračne idile. Toma Evropejac je zakitio kao broš i ženu humanitarku koja potpomaže Radost Evrope. Mene to licemerje zasmejava. Do suza.


Znao sam ja da si ti pametnica. Ovo nije ništa figurativno, nego ozbiljno.
E pa vidiš, taj imidž prve dame, onako kako je ovde opisan, je napravljen u nekoj PR kuhinji stranke skraćeno nazvane SNS.
I napravljen je za prosecnu biračicu (nadam se da sam polno korektan ovom rečju, možda se kaže biračkinja ili glasačkinja, nemoj da bi šta zamjerili) kojoj treba knedla u grlu da zastane i da sa mukom suzu zadrži dok čita i gleda ovakve priče. To nije pravljeno za tebe, Bebu i Vesnu, nego za ženu koja ima deset razreda škole, živi npr u Priboju, ne radi i gleda Pink po ceo dan. I taj PR imidž savršeno vrši posao, toliko savršeno da možda toga niste svesni.
E sad da predjemo na Nikolića, ovog 777 a ne 666.
Ako on to nije shvatio, to znači da ne shvata stvari. Pa ako ne shvata, samim tim ovo pisanije možemo shvatiti kao pisanije nesvesnog čoveka.
A ako je shvatio, što mislim da jeste, jer toliko nesvestan baš nije, onda je ovo tirada namenjena da omalovaži napore političkog protivnika. I to tako što će se u blogu politički obračunati sa suprugom pomenutog. A tebi to nije otužno?

vas nervira Milanče maliciozni. C,c,c...da se izrazim narodski - pobrkali ste lončiće.


Mene mnogi nerviraju i mnogima se divim ovde na blogu. Ali mi to ne smeta da npr cerskom dam preporuku ili se raspravljam sa onima čijem se pisanju divim ako mislim da pogrešno shvataju stvari. Ti si taj slučaj u ovom momentu.
freehand freehand 23:08 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

bocvena

Ja se slažem sa Bocvenom.
Nije da mi je baš najmiliji Nikolićev (777) stil uštogljene lepršavosti u kombinaciji sa teškom trešericom kao izborom tema, ali ja ovde baš ne vidim politčku nekorektnost niti atak na Prvu damu.
Što ja, šta god mislio o dragom Predsedniku (a mislim,da se ne lažemo, sve najgore) svakako ne bih podržao. Sve dok se gospođa bavi goreopisanim blaženim praznoslovijem ljigavo je i bezobrazno vređati je i omalovažavati kao suprugu.
Dok ne reši, daleko bilo, da preko Acike M pročešljava spisak onih koji je nerviraju, kao neke prethodnice.
Dotle - ok je malo tračkanja, javna je ličnost, takoreći estradnog tipa.
I ništa preko toga.
bocvena bocvena 23:24 21.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Ti si taj slučaj u ovom momentu.

Sve OK, nemam ništa protiv neslaganja u mišljenju i razmene argumenata.

Nastavljamo sutra.
blogovatelj blogovatelj 00:06 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Sve OK, nemam ništa protiv neslaganja u mišljenju i razmene argumenata.

Nastavljamo sutra.


Sa osobitim zadovoljstvom.

slobodan54 slobodan54 07:16 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Ne stavljaj ništa u uši, mnogo različitih saveta.Što je sigurno, sigurno je.
bocvena bocvena 07:52 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

slobodan54
Ne stavljaj ništa u uši, mnogo različitih saveta.Što je sigurno, sigurno je.


More, u pravu si. Jedne su uši, a prva dama se menja svake 4 godine (ili svakih 10, 20, 40 kod nas:)

blogovatelj

tačke nedodira - Milanče nije nesvestan, a nije ni drugosrbijanski demijurg (tj. ovde bar nije:) i grešiš kome je upućena ova SNS propaganda. Ovaj tvoj opis nezaposlene Pink gledateljice koja roni suze na Dragicino ikonopisanje i kuvam, perem i ponekad smilje i bosilje naberem stil života i idem tri koraka iza svoga čo'eka koji misli velike misli nije ženski vlažni san. Nego Tominih muških birača (ovo je valjda ispravan rodno senzitivni oblik za muškost - biraAČ:) i slično mislećih.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:56 22.08.2012

blaženo praznoslovije

Što ja, šta god mislio o dragom Predsedniku (a mislim,da se ne lažemo, sve najgore) svakako ne bih podržao. Sve dok se gospođa bavi goreopisanim blaženim praznoslovijem


Što bre freehand "blaženo praznoslovije"???

Šta fali da prva dama gaji decu, cveće, lepo kuva i da joj je hobi slikanje? Da se bavi humanitarnim radom? Ok, Radost Evrope baš i nije neki primer humanitarnog rada, al čisto sumnjam da je sama došla, nego je se verovatno setili iz organizacije.

Kapiram Nikolićevo ironisanje. Jedni je dižu u nebesa domaćićkim veštinama, drugi je diskredituju argumentacijom dužine rukava i cipela.

Šta hoću da kažem? Pa, ništa specijalno. Tj, da to što lepo kuva, gaji decu, cveće, nikako nije "blaženo praznoslovije".

Blaženo praznoslovlje je način na koji se o njoj piše.

EDIT Meni više idu na nerve ovi što je napadaju zbog cipela i rukava.
Ako imaju šta da kažu na račun muža joj, neka kažu, a ne da se obračunavaju s njim preko njene frizure. Oću kažem, lako je udariti na ženu. I jadno.









freehand freehand 10:00 22.08.2012

Re: blaženo praznoslovije

Vesna Knežević Ćosić
Što ja, šta god mislio o dragom Predsedniku (a mislim,da se ne lažemo, sve najgore) svakako ne bih podržao. Sve dok se gospođa bavi goreopisanim blaženim praznoslovijem


Što bre freehand "blaženo praznoslovije"???

Šta fali da prva dama gaji decu, cveće, lepo kuva i da joj je hobi slikanje? Da se bavi humanitarnim radom? Ok, Radost Evrope baš i nije neki primer humanitarnog rada, al čisto sumnjam da je sama došla, nego je se verovatno setili iz organizacije.

Kapiram Nikolićevo ironisanje. Jedni je dižu u nebesa domaćićkim veštinama, drugi je diskredituju argumentacijom dužine rukava i cipela.

Šta hoću da kažem? Pa, ništa specijalno. Tj, da to što lepo kuva, gaji decu, cveće, nikako nije "blaženo praznoslovije".

Blaženo praznoslovlje je način na koji se o njoj piše.













Pa to sam hteo da kežem, samo sam upotrebio reč koja ti se ne sviđa.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:11 22.08.2012

Re: blaženo praznoslovije

freehand
Vesna Knežević Ćosić
Što ja, šta god mislio o dragom Predsedniku (a mislim,da se ne lažemo, sve najgore) svakako ne bih podržao. Sve dok se gospođa bavi goreopisanim blaženim praznoslovijem


Što bre freehand "blaženo praznoslovije"???

Šta fali da prva dama gaji decu, cveće, lepo kuva i da joj je hobi slikanje? Da se bavi humanitarnim radom? Ok, Radost Evrope baš i nije neki primer humanitarnog rada, al čisto sumnjam da je sama došla, nego je se verovatno setili iz organizacije.

Kapiram Nikolićevo ironisanje. Jedni je dižu u nebesa domaćićkim veštinama, drugi je diskredituju argumentacijom dužine rukava i cipela.

Šta hoću da kažem? Pa, ništa specijalno. Tj, da to što lepo kuva, gaji decu, cveće, nikako nije "blaženo praznoslovije".

Blaženo praznoslovlje je način na koji se o njoj piše.













Pa to sam hteo da kežem, samo sam upotrebio reč koja ti se ne sviđa.


e pa izvini ako te nisam razumela, a nisam jer si napisao:

"Sve dok se gospođa bavi goreopisanim blaženim praznoslovijem ljigavo je i bezobrazno vređati je i omalovažavati kao suprugu".

daklem, "gospođa se bavi blaženim praznoslovijem", d'izvineš, batice:)

a ovo "ljigavo je i bezobrazno vređati je i omalovažavati kao suprugu" ti je baš trtmrt.



freehand freehand 10:16 22.08.2012

Re: blaženo praznoslovije

daklem, "gospođa se bavi blaženim praznoslovijem", d'izvineš, batice:)

Oket: praznoslovijem u smislu da se ne prčka u državne poslove, i meni je to savršeno oket. Realno - niti čitam te trištreš papiriće, niti gledam akve emisije. Najdalje što u tom smislu dobacim (mada to baš i nije to( je Luna Lu.
a ovo "ljigavo je i bezobrazno vređati je i omalovažavati kao suprugu" ti je baš trtmrt.

Pa možda je trtmrt ali je smisao da sam prema njoj i njenom pravu na medijsko postojanje bio pozitivan, makar se i skroz nagrdno i naopako izražavao. Nisam hteo da budem ironičan, i nisam hteo da sakrijem bilo kakvu žaoku.
Eto.
JJ Beba JJ Beba 11:58 22.08.2012

Re: blaženo praznoslovije

Blaženo praznoslovlje je način na koji se o njoj piše.

lepo kažem da je u pitanju reprezentacija žena u javnom diskursu al neće da čuju
blogovatelj blogovatelj 16:01 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

tačke nedodira - Milanče nije nesvestan, a nije ni drugosrbijanski demijurg (tj. ovde bar nije:)


Ma kakvi.
Citirao bih Milanceta, ovde se najbolje vidi koliko njegov tekst nema veze sa politikom.

mediji navode da je prva dama Srbije ikonopisac što je, mora se priznati, u savršenom skladu sa koncepcijom nove, patriotske kulture Bratislava Petkovića, ministra u vladi njenog supruga.


Ajmo dalje...

Ovaj tvoj opis nezaposlene Pink gledateljice koja roni suze na Dragicino ikonopisanje i kuvam, perem i ponekad smilje i bosilje naberem stil života i idem tri koraka iza svoga čo'eka koji misli velike misli nije ženski vlažni san. Nego Tominih muških birača (ovo je valjda ispravan rodno senzitivni oblik za muškost - biraAČ:) i slično mislećih.


Nisam ja nigde rekao da se PR SNS-a nije trudio da njenim javnim nastupima utice i na muski deo biracke populacije.
Medju ironicnim komentarima (ti, Beba, Vesna) je bilo reci o tome kako takva medijska projekcija "pozitivno" utice na vas, pa sam zato u objasnjenju detaljisao oko toga kako Dragicin imidz utice na zenski deo birackog tela za kog mislim da je slika onih zena koje su ciljna grupa SNS-a. Nemoj mi samo reci da takvih nema. Znam da ih u Srbiji ima i previse.
Vas tri svakako to niste, pa mi je zato bez veze bila vasa prica.
E sad, sto ste vas tri videle u tekstu to da srpski mediji tretiraju zene kao objekte, ima tu i podsvesti, kao i pri citanju bilo cega drugog. Naravno da srpski mediji, i ne samo srpski, tretiraju zene kao objekt, ali da je gospodinu 777 to smetalo, mnogo bi bolju poentu imao tekst o kakvoj starleti cijim nas sisama i guzovima mediji svakodnevno zasipaju.
Medjutim, ovo nije tekst o tome, recenica autora koju sam citirao u ovom komentaru to najbolje dokazuje. A ako ne dokazuje, ti mi onda lepo objasni kakav je njen kontekst u ovome sto je Milan napisao, mozda ja to nisam najbolje razumeo.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:24 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Medju ironicnim komentarima (ti, Beba, Vesna) je bilo reci o tome kako takva medijska projekcija "pozitivno" utice na vas, pa sam zato u objasnjenju detaljisao oko toga kako Dragicin imidz utice na zenski deo birackog tela za kog mislim da je slika onih zena koje su ciljna grupa SNS-a. Nemoj mi samo reci da takvih nema. Znam da ih u Srbiji ima i previse.
Vas tri svakako to niste, pa mi je zato bez veze bila vasa prica.


kako da ti kažem, blogovatelju, moji komentari nisu bili ni ironični ni lažni.

ja stvarno vrtim babure na šporetu (sezona je, šta'š), stvarno imam naramak hajdučke trave s Pančićevog vrha (inkluziv majčina dušica i kantarion,što mi doneli Mariborčani s Kopaonika) i stvarno se ne razumem u ikonocrtanje, al u street art se razumem.

a to što smo beba, bocvena i ja malo varničile na temu bokvice i lavande, je samo trol.

mislim, majkovicu, nije valjda da sad više ni jedno blogožensko čeljade ne sme ni da zucne o na pr džemu od breskvica, jer to nije politički korektno, tj kako ti kažeš "ironično je". kako da ti kažem, u dotični džem ne ukuvavam ironiju, ne uvezujem je ni u buket hajdučke trave. nije zdravo.

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)







predatortz predatortz 16:28 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!


oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)



otvaram konkurs za najdragicu. pobednica je ona čiji ajvar, po mojoj oceni naravno, bude najukusniji.
mlekac mlekac 16:30 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Vesna Knežević Ćosić
Medju ironicnim komentarima (ti, Beba, Vesna) je bilo reci o tome kako takva medijska projekcija "pozitivno" utice na vas, pa sam zato u objasnjenju detaljisao oko toga kako Dragicin imidz utice na zenski deo birackog tela za kog mislim da je slika onih zena koje su ciljna grupa SNS-a. Nemoj mi samo reci da takvih nema. Znam da ih u Srbiji ima i previse.
Vas tri svakako to niste, pa mi je zato bez veze bila vasa prica.


kako da ti kažem, blogovatelju, moji komentari nisu bili ni ironični ni lažni.

ja stvarno vrtim babure na šporetu (sezona je, šta'š), stvarno imam naramak hajdučke trave s Pančićevog vrha (inkluziv majčina dušica i kantarion,što mi doneli Mariborčani s Kopaonika) i stvarno se ne razumem u ikonocrtanje, al u street art se razumem.

a to što smo beba, bocvena i ja malo varničile na temu bokvice i lavande, je samo trol.

mislim, majkovicu, nije valjda da sad više ni jedno blogožensko čeljade ne sme ni da zucne o na pr džemu od breskvica, jer to nije politički korektno, tj kako ti kažeš "ironično je". kako da ti kažem, u dotični džem ne ukuvavam ironiju, ne uvezujem je ni u buket hajdučke trave. nije zdravo.

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)









Taman htedoh da kazem - eno mi se susi hajducka trava skupa sa divljom nanom na terasi, bosiljak mi lepo procvetao a i debela koka se drzi, a na ikonopisanje sam poslala Princezu, ona je bolja u tome od mene.

A sto se savremene mode tice - ic' se ne razumem!

Al' bojala sam se da ce neko da me optuzi za ironisanje.
docsumann docsumann 16:37 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)


za sve Dragice

mariopan mariopan 17:16 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

predatortz

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)



otvaram konkurs za najdragicu. pobednica je ona čiji ajvar, po mojoj oceni naravno, bude najukusniji.

Može pekmez od šljiva, upravo sam ga ukuvala, znaš kakvu boju ljbičanstvenu ima, a ukussss
predatortz predatortz 17:18 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

mariopan
predatortz

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)



otvaram konkurs za najdragicu. pobednica je ona čiji ajvar, po mojoj oceni naravno, bude najukusniji.

Može pekmez od šljiva, upravo sam ga ukuvala, znaš kakvu boju ljbičanstvenu ima, a ukussss


Može, ali to je u drugom krugu takmičenja. Prvo slano...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:42 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Može pekmez od šljiva


ja kuvala pekmez od breskvi, prinudno.

elem, odem s gostima iz Maribora ko sto je red na Kalenic pijac, da se dive brdima paprika, a ne tri po tri, ko Fata, i dok smo se muvali izmedju tezgi, jedna prodavačica zavapi da kupimo breskve, al mnogo tužno.

Pogledam, a ženica se sva trese, kaže, kupi, ne mogu više stojim. mi bili oko četiri popodne, kaže od šest je za tezgom, pomaže sinu, gledam, oči joj suzne, niko ne moli a da ga muka ne pritera, pa tako, kupimo sve breskve...

do mraka smo vadili koščice, pošizela sam, breskve neke sićušne, al slatke, pa kuvali, pa trpali u kese, jer nisam imala tegle. elem, gosti se ludo proveli, a ja obećala da ću dođem u Maribor s putnom torbom paprika:)




predatortz predatortz 17:45 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

do mraka smo vadili koščice, pošizela sam, breskve neke sićušne, al slatke, pa kuvali, pa trpali u kese, jer nisam imala tegle. elem, gosti se ludo proveli, a ja obećala da ću dođem u Maribor s putnom torbom paprika:)



Lepo je meni pokojna baba govorila:

Sine, čuvaj se Srbijanki!


Pazi foru, zove goste pa se šatro sažali na babu... Posle gosti prave zimnicu!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:56 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Sine, čuvaj se Srbijanki!

Pazi foru, zove goste pa se šatro sažali na babu... Posle gosti prave zimnicu!


:)

jok, nego ću sama onolike košpice da povadim:)
blogovatelj blogovatelj 18:09 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

mislim, majkovicu, nije valjda da sad više ni jedno blogožensko čeljade ne sme ni da zucne o na pr džemu od breskvica, jer to nije politički korektno, tj kako ti kažeš "ironično je". kako da ti kažem, u dotični džem ne ukuvavam ironiju, ne uvezujem je ni u buket hajdučke trave. nije zdravo.

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)


Sme kako ne sme.
Svako sme da kaze sta god pozeli, dok moderacija ne odluci drugacije.
mariopan mariopan 18:18 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

do mraka smo vadili koščice, pošizela sam, breskve neke sićušne, al slatke, pa kuvali, pa trpali u kese, jer nisam imala tegle. elem, gosti se ludo proveli, a ja obećala da ću dođem u Maribor s putnom torbom paprika:)



I ja prinudno šljive, sestra obrala sa placa, i šta će ona u Beogradu sa tol'kim šljivama pa uvali meni, a pekmez svi vole, i tako ja kuvala za sve nas.

E sad moram i paprike dok ih ima, suša sve spalila bojim se nestaće sa pijaca, a ajvar moji najvoliju od svih pekmeza.
zilikaka zilikaka 19:49 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

oću kažem, sve smi mi pomalo Dragice, dragoviću:)


otvaram konkurs za najdragicu. pobednica je ona čiji ajvar, po mojoj oceni naravno, bude najukusniji.


Ti odma u čelo medj oči.

Štos mene tiče, kriterijum za doživotnu diskvalifikaciju.
Numem da pravim ajvar, i nikad nisam.

Nego, pošto mu ja dođem nekako rodno neopredeljena, može ujedno i konkurs za najtomu?



Tu ću vas sve razbijem
docsumann docsumann 19:51 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Lepo je meni pokojna baba govorila:

Sine, čuvaj se Srbijanki!


jbt, to se i kod nas govorilo kad sam bio mali ... a ja budala
gedza.73 gedza.73 20:38 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

docsumann
predatortz
Lepo je meni pokojna baba govorila:
Sine, čuvaj se Srbijanki!
jbt, to se i kod nas govorilo kad sam bio mali ... a ja budala

Eee, braćo po muci, da ste jedini.
niccolo niccolo 20:53 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

Štos mene tiče, kriterijum za doživotnu diskvalifikaciju.
Numem da pravim ajvar, i nikad nisam

al' zato u kečizi rasturaš
freehand freehand 20:59 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

jbt, to se i kod nas govorilo kad sam bio mali ... a ja budala

Ti se stvarno čuvao?!
zilikaka zilikaka 21:49 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

niccolo
Štos mene tiče, kriterijum za doživotnu diskvalifikaciju.Numem da pravim ajvar, i nikad nisam

al' zato u kečizi rasturaš



Umoljava se kolega das' drži za temu!


To da l', kako i koja od gospoja (uključujići i meneme) dere kožu s ovog i onog, očekuje se u jednom od narednih blogova.

Potpuno je nemoguće odjednom obraditi toliko kompleksnu temu i zato predlažem da ovo bude početak poučnog serijala.
docsumann docsumann 21:51 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

jbt, to se i kod nas govorilo kad sam bio mali ... a ja budala


Ti se stvarno čuvao?!


aha, da ne zatrudnim

freehand freehand 22:57 22.08.2012

Re: PIh, nikad neću biti prva dama!

docsumann
jbt, to se i kod nas govorilo kad sam bio mali ... a ja budala


Ti se stvarno čuvao?!


aha, da ne zatrudnim


Hfuuu, dobro je.
Tvoje razmnožavanje bi moglo imati apokaliptične posledice.
andjelija_lisac andjelija_lisac 16:53 21.08.2012

čemu

tolika malicioznost?! izgleda kao da je sama(malicioznost) sebi svrha...

dali76 dali76 18:33 21.08.2012

Re: čemu

ne radi se tu o malicioznosti vec o kursadzijskom humoru iz ugla gradjanske elite.
Ili ti, gdja ministarka uzvraca udarac :)))
blogovatelj blogovatelj 19:17 21.08.2012

Re: čemu

ne radi se tu o malicioznosti vec o kursadzijskom humoru iz ugla gradjanske elite.


Preporuka.
andjelija_lisac andjelija_lisac 20:37 21.08.2012

Re: čemu

@dali
bice da sam ja naivna ono bar u shvatanju gradjanskog morala, 'ono kao' lustracija ideja i ljudi... 'neke tamo' vrednosti i tako to...
nikolic777 nikolic777 21:36 21.08.2012

Re: čemu

ne radi se tu o malicioznosti vec o kursadzijskom humoru iz ugla gradjanske elite.
Ili ti, gdja ministarka uzvraca udarac :)))



priznajem, fali neka tvoja pesmicica
neko sttihoklepanje miksano sa narodnim poslovicama
daj, nemoj ti o stilu, molim te
dali76 dali76 00:08 22.08.2012

Re: čemu

Ups..pa nisam ja gos’n Nikolicu komentarisao tvoj blog. Sta vise, meni je blog O.K. Lagan, satirican i zanimljiv .
Vise sam mislio na veseli dijalog na komentarima. Nekako mi se cini da bi Nusic,da je ziv naravno, se radije pozabavio junacima pomenutog dijaloga nego junakinjom tvog bloga.
A sto se tice tvoje usputne opaske o mom stilu. Pa boze moj. Nismo svi rodjeni pod istom zvezdicom interesovanja pa da imamo istovjetne knjizevno umjetnicke sposobnosti.
Tu smo izmedju ostalog i da naucimo nesto jedni od drugih ,a energija koju tako lako trosimo kako bi vise sebi pokazivali svoju superiornost nego inferiornost drugih je zalosno protracena energija.
Meni takvo ogledalo ne treba,a nisam stekao dojam da je to I tebi potrebno,bar ne do sad.
Sta vise, takvo ogledalo ne stoji ni junakinjama komentara I zato sam I rekao da tu nema malicioznosti vec je samo tragicno skrpljen kursadzijski humor iz nekog drugog ugla.

JJ Beba JJ Beba 17:00 21.08.2012

skikovnica


Dragica na proplanku. Dragica među pečurkama. Dragica u šopingu. Dragica na Olimpijadi. Dragica kod frizera. Dragica među mališanima. Dragica u Evropi.Sve u svemu – slikovnica.




slikovnice lažu, ovo je pravi život


čekam Drgaica uči engleski, Dragica ikonopiše, u poseti kralju/ci
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:13 21.08.2012

First lady, para vredi

Uz cvarke se pije rakija.
alselone alselone 17:21 21.08.2012

Cime se ti bavis, jebote

princi princi 17:32 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

alselone

Strašno. Ne mogu da verujem da je neko seo da napiše ovakav tekst, dok je čitanje istog verovatno najgluplji način da neko potroši 3 minuta života. Sine, ovo kao prepucavanje seoskih opajdara i udavača.
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:19 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

princi

Strašno. Ne mogu da verujem da je neko seo da napiše ovakav tekst, dok je čitanje istog verovatno najgluplji način da neko potroši 3 minuta života. Sine, ovo kao prepucavanje seoskih opajdara i udavača.


Jbg, takvo prepucavanje je centar javnog i društvenog života. Stvarno, strašno.
alselone alselone 18:48 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

dok je čitanje istog verovatno najgluplji način da neko potroši 3 minuta života.


Ja se pokajao i zbog trideset sekundi za dijagonalno citanje. Bolje da sam makar jedno oko odmorio gledajuci u daljinu kroz prozor. Ili ovo:
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:54 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

alselone
Ja se pokajao i zbog trideset sekundi za dijagonalno citanje. Bolje da sam makar jedno oko odmorio gledajuci u daljinu kroz prozor. Ili ovo:


Nemoj samo da padneš u depresiju.

Kao što reče Bocvena, Dragica je carica!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:33 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

princi
alselone

Strašno. Ne mogu da verujem da je neko seo da napiše ovakav tekst, dok je čitanje istog verovatno najgluplji način da neko potroši 3 minuta života. Sine, ovo kao prepucavanje seoskih opajdara i udavača.


Nema veze, eno, Maksa ispričao dobar vic, ne onaj o nama, nego onaj o Austrijancima.
princi princi 19:52 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

Maksa ispričao dobar vic, ne onaj o nama, nego onaj o Austrijancima.

Koji? Onaj sa duvanjem ili onaj sa predusretljivom Švabicom?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:59 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

princi
Maksa ispričao dobar vic, ne onaj o nama, nego onaj o Austrijancima.

Koji? Onaj sa duvanjem ili onaj sa predusretljivom Švabicom?


I taj je dobar, mada nisam znao da je Maksa radio kao pimp, na prethodnom poslu. Mogao sam da se zakunem da je bio nekakav programer.
maksa83 maksa83 21:48 21.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

I taj je dobar, mada nisam znao da je Maksa radio kao pimp

AlexDunja AlexDunja 01:54 22.08.2012

Re: Cime se ti bavis, jebote

Strašno. Ne mogu da verujem da je neko seo da napiše ovakav tekst, dok je čitanje istog verovatno najgluplji način da neko potroši 3 minuta života. Sine, ovo kao prepucavanje seoskih opajdara i udavača.


iju! angažovo si >se
omega68 omega68 17:34 21.08.2012

I

Šta si 'teo da kažeš?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:01 21.08.2012

E moj, Nikoliću

Odavno ne beše ovako malicioznog itd. teksta.
Očekujem sledeće tekstove o ženama, bivšim ženama i švalerkama drugih i dragih ti političara.
Sve one umeju da troše pare (i svoje i naše) i ne brkaju kolekcije baš kao i njihovi, ovaj, partneri. To je kvalitet.
Udri sad!
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 18:28 21.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

KRALJMAJMUNA
Odavno ne beše ovako malicioznog itd. teksta.Očekujem sledeće tekstove o ženama, bivšim ženama i švalerkama drugih i dragih ti političara. Sve one umeju da troše pare (i svoje i naše) i ne brkaju kolekcije baš kao i njihovi, ovaj, partneri. To je kvalitet. Udri sad!


Neću da udarim, ali odavno ne beše ovako minucioznog komentara. Tekstova o oblačenju žena ima ko šaše ...
nikolic777 nikolic777 21:28 21.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

Odavno ne beše ovako malicioznog itd. teksta.


ne mislim da je narocito maliciozno
ako jeste vise je na racun medija i nacina prezentacije gospodje

a ako cemo o ne/ozbiljnosti teme ne mislim da su spanske serije i nagadjanja o cepanju DS, predvidjanja i gatanja, mudracke prognoze nesto posebno ozbiljno

bilo je ozbiljnih tema
Pussy Riot recimo, pitanje slobode kao pitanje nad svim drugim pitanjima
ali nisam primetio da ste se nesto narocito angazovali
maksa83 maksa83 21:29 21.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

Pussy Riot recimo, pitanje slobode kao pitanje nad svim drugim pitanjima

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:16 22.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

Pussy Riot recimo, pitanje slobode kao pitanje nad svim drugim pitanjima
ali nisam primetio da ste se nesto narocito angazovali


Kakve veze imaju Pussy Riot sa pitanjem svih pitanja, kakve one veze imaju sa slobodom, kakve one veze imaju sa tvojim neuspešno duhovitim tekstom?

Kakve veze ima tvoj neuspešno duhoviti tekst sa tim da li si ti primetio da li se neko naročito angažovao?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:15 22.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

KRALJMAJMUNA
Očekujem sledeće tekstove o ženama, bivšim ženama i švalerkama drugih i dragih ti političara.


E pa o drugima nema ovakvih tekstova, pogotovo ne o onima koji su autoru simpaticni ... i angloekstravagantni. Ovima koje kriv - kad se ne zovu Dragica Darling & Tomislav Tailor Nikolic
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:17 22.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

nikolic777

bilo je ozbiljnih tema
Pussy Riot recimo, pitanje slobode kao pitanje nad svim drugim pitanjima
ali nisam primetio da ste se nesto narocito angazovali


Da stvarno, a sto niko nije napisao blog o Pussy Riot? Vec citav jedan dan...

ps. Nisu ni skojevci vise ono sto su nekad bili
maksa83 maksa83 07:21 22.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

Ovima koje kriv - kad se ne zovu Dragica Darling & Tomislav Tailor Nikolic

Ja bih ih dodatno ošajdario i zato što su potomstvu verovatno nadenuli neka neukusna i kičasta imena tipa Marko, Petar, itd., umesto skromnog, ukusnog i odmerenog Mihajlo Lajf, Jana Hart, Zora Fejt, Anđelija Fej...
nikolic777 nikolic777 08:01 22.08.2012

Re: E moj, Nikoliću

ps. Nisu ni skojevci vise ono sto su nekad bili


e, u ovoj rečenici je sadržan dobar deo pristupa ozbiljnim temama od strane dezurne ekipe na blogu

hvala
sevarlica sevarlica 18:02 21.08.2012

Brale,

...progutaj tu knedlu u grlu i prevaziđi Tominu pobedu na izborima. Ovo što radiš nije dobro ni za tvoje fizičko a ni za mentalno zdravlje.
Kad već radiš ovako nešto, mogao si da napraviš zaista analizu supruga "naših" predsednika i premijera, mada mislim da ti se to kao DS-ovcu ne bi dopalo :(

P.S. Umeš ti bolje od ovoga
nikolic777 nikolic777 21:30 21.08.2012

Re: Brale,

...progutaj tu knedlu u grlu i prevaziđi Tominu pobedu na izborima.

veruj mi da me to ne dotice, ali ni namanje
mislim da su bilo kakva ocekivanja od politike na ovim prostorima suluda
brale
Bonner Bonner 18:15 21.08.2012

Jel narodski ili nije?!

A sta je sa drugom damom? Takoreci, ne dao Bog, rezervom? Ili daleko bilo ljubavnicom? Ima toga u nasem narodu, nije da nema, a Predsednik nam narodni covek, sam kaze...

Ili kao nekad sto je bilo po sluzbenoj duznosti takoreci. Bio jedan koji je kad su mu predlozili ladno zakukao "Nemojte mene to, ubice me zena!".



thefreak thefreak 18:31 21.08.2012

Alisa u zemlji cuda...

U Austriji par godina kruzi vic kako Austrijanci prevode Alisu u zemlji cuda...

Dragica u supermarketu


p.s.Dragica je sinonim za gastarbajterke sa prostora Yu.
maksa83 maksa83 19:20 21.08.2012

Re: Alisa u zemlji cuda...

U Austriji par godina kruzi vic kako Austrijanci prevode Alisu u zemlji cuda...

Imaju oni još takvih viceva na račun ExYu doseljenika, npr. šta je to jedno crno između dva žuta - Srbin se vraća iz Bille (tamošnji ekvivalent Maxija karakterističan po velikim žutim kesama). Jbg., kad marifetlukom budeš proglašen prvom žrtvom Nacizma a ne saučesnikom, onda si možeš priuštiti političku nekorektnost.

Moj omiljeni austrijski vic:

Q: Zašto Austrijanac stoji na vr' najviše planine u Tirolu sa spuštenim gaćama okrenut ka Nemačkoj?
A: Zato što i nemački vetar duva bolje od Austrijanki.

sesili sesili 19:31 21.08.2012

Re: Alisa u zemlji cuda...

E sada, ni ime joj nije pogodno, već je u vicu! Najmanje mi je namera da branim ženu, ali i ovolike zamerke... Kažeš - nije mutava! A zašto se očekivalo da je mutava? I šta bi se tek pisalo da je mutava???
freehand freehand 19:31 21.08.2012

Re: Alisa u zemlji cuda...

Jbg., kad marifetlukom budeš proglašen prvom žrtvom Nacizma a ne saučesnikom, onda si možeš priuštiti političku nekorektnost.

Pa sem što je i Adolf Šikelgruber rođen u Braunau na reci In, postoji i računica po kojoj su Austrijanci činili 10% Vermahta, 30% Vafen SS, i 80% ratnih zločinaca.

A kaže jedan austrijski:
javna česma u gradiću u Koruškoj; na česmi karton na kome velikim, masnim slovima piše:
Pažnja!
Voda je zatrovana!
Ne piti!!!

Crmpurasti klinac se naginje da pije kad usplahirena gospođa Helga pritrčava i kaže:
"Šta radiš to!? Ni slučajno, pa vidiš šta piše?!"
Klinac se okreće i sa nevinim pogledom kaže: "
Ja ne razumeti. Ja stranac, Turska."
"A" - kaže frau Helga - "pij dete moje, al polako. Voda je hladna, prehladićeš grlo!"
maksa83 maksa83 19:37 21.08.2012

Re: Alisa u zemlji cuda...

Pa sem što je i Adolf Šikelgruber rođen u Braunau na reci In, postoji i računica po kojoj su Austrijanci činili 10% Vermahta, 30% Vafen SS, i 80% ratnih zločinaca.

Insidentali, u prethodnom profesionalnom životu sam upoznao dve ženske osobe - jednu devojku i jednu stariju ženu iz Branau am Inn, obe vrlo svetle kože i crnokose kao pok. Šiklgruber, ali unrelated. Za prvom bi se, veruj mi, na ulici okrenuo i gledao onako ... setno, a ova druga je bila divno i blagorodno stvorenje pažljivo i predusretljivo k'o keva što bi bila.
freehand freehand 19:49 21.08.2012

Re: Alisa u zemlji cuda...

maksa83
Pa sem što je i Adolf Šikelgruber rođen u Braunau na reci In, postoji i računica po kojoj su Austrijanci činili 10% Vermahta, 30% Vafen SS, i 80% ratnih zločinaca.

Insidentali, u prethodnom profesionalnom životu sam upoznao dve ženske osobe - jednu devojku i jednu stariju ženu iz Branau am Inn, obe vrlo svetle kože i crnokose kao pok. Šiklgruber, ali unrelated. Za prvom bi se, veruj mi, na ulici okrenuo i gledao onako ... setno, a ova druga je bila divno i blagorodno stvorenje pažljivo i predusretljivo k'o keva što bi bila.

Slušaj, Herr Maximilian - kad bih bio siguran da mi vjerna ljuba ne čita povremeno blog nadovezao bih se direktno.
Ovako - mogu samo da kažem da su dragi Esterajheri uspeli nacija (Nazi)i na mesto Genseka Un da uture, pa ti gledaj. Setno, veselo, kako već misliš da je prigodno.
Inače sam imao prilike da sa dvojicom ostarelih vafen kamarada u birtiji u nekoliko navrata diskutujem te "slavne godine sa tužnim krajem", a na tavanu svog drugara pregledam desetine brojeva Folkišer Beobahtera i nekog glasila Hitlerjugenda kojem sam zaboravio naziv.
Bogme, neprocenjivo.

Bajdvej i potpuno nevezano, a više kao kuriozitet - znaš li kako su Alpi dobili ime?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana