Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:19 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Dakle, izasao si na izbore i te si izbore izgubio. Podnosis ostavku jer:

Ovakva logika daje krila svakom onom u DS, koji bi da vidi leđa Tadiću, iz bilo kog razloga, da ga tokom kampanje minira, obstruira, da mu odmaže i da bude nelojalan. I da na koncu za takvo ponašanje bude nagrađen.

Ne dopada mi se ta logika.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:28 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

preuzimas politicku odgovornost za neuspeh

Tadić je i peuzeo političku odgovornost. S tim u vezi, svaka sednica GO, je mogužnost da on padne, ako se recimo ne usvoji njegov izveštaj stranci...Tako da to može i sad da se desi.

Međutim, pitanje odgovornosti i krivice nije ista stvar.
Bonner Bonner 23:31 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic


Ovakva logika daje krila svakom onom u DS, koji bi da vidi leđa Tadiću, iz bilo kog razloga, da ga tokom kampanje minira, obstruira, da mu odmaže i da bude nelojalan. I da na koncu za takvo ponašanje bude nagrađen.

Ne dopada mi se ta logika.


Razumem da se tebi ta logika ne dopada ali je ona nuzna i jedina ispravna. Sve ostalo nema veze sa logikom. Niti sa opsteprihvacenim uzusima.

Uloga i znacaj bivseg Predsednika Republike u jednoj drzavi je mnogo veca nego sto je uloga jednog stranackog predsednika. U tome je poenta cele price. Tadic odustajuci od stranacke funkcije dobija i to na vise polja, njegov politicki, moralni, eticki i svaki drugi autoritet je daleko visi od bilo kog drugog predsednika stranke, on je iznad i izvan svih njih. A pritom ne i van politickog zivota. A o uhleblju da i ne pricam, savetnickih funkcija, predavanja, evropskih i slicnih institucija je gomila i uz dobru organizaciju i stare i nove kontakte to moze i te kako da funkcionise.

Bonner Bonner 23:34 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic
preuzimas politicku odgovornost za neuspeh

Tadić je i peuzeo političku odgovornost. S tim u vezi, svaka sednica GO, je mogužnost da on padne, ako se recimo ne usvoji njegov izveštaj stranci...Tako da to može i sad da se desi.

Međutim, pitanje odgovornosti i krivice nije ista stvar.


Niko nije pomenuo nikakvu krivicu. A cekanje GO je samoponizenje i spustanje na jedan nivo iznad koga se odavno otislo.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Niko nije pomenuo nikakvu krivicu.

ja sam pomenuo.
Bonner Bonner 23:43 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic
Niko ni
je pomenuo nikakvu krivicu.

ja sam pomenuo.


Pitanje krivice nema sta da trazi kad je u pitanju gubljenje izbora. Gubljenje izbora nije nikakvo krivicno delo da bi neko bio kriv.

Preuzimanje politicke odgovornosti i davanje ostavke posle izgubljenih izbora spada u elementarne principe politickog delovanja, to je samo jedna etapa politickog zivota jednog politicara.

Samo da ti napomenem da je Helmut Schmidt, bivsi nemacki Kancelar, koji je izgubio izbore davne 1982., i dao ostavku na sve funkcije, dan danas jedan od najvecih politickih autoriteta u Nemackoj i dalje sa 92 godine itekako prisutan u politickom zivotu zemlje i njegova rec ima izuzetnu tezinu.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:54 22.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Pitanje krivice nema sta da trazi kad je u pitanju gubljenje izbora. Gubljenje izbora nije nikakvo krivicno delo da bi neko bio kriv.

Ima itekako. Ako neko, primerice, tokom kampanje minira, obstruira ili odmaže...namerno, recimo, zanemaruje svoju obavezu..on snosi političku krivicu.
Bonner Bonner 00:00 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic


Ima itekako. Ako neko, primerice, tokom kampanje minira, obstruira ili odmaže...namerno, recimo, zanemaruje svoju obavezu..on snosi političku krivicu.


Aha?!

Odgovornost je na onome ko toga nije sprecio u toj nameri a imao je mogucnosti i funkciju da to ucini. Trazenje krivca u nekome drugome je uvek pogresno. Odgovornost za tvoj neuspeh ili uspeh lezi u krajnjem uvek i iskljucivo na tebi.

Sem ako pod ovim nisi mislio na politicke protivnike, nisi valjda od njih ocekivao podrsku?!

prapra prapra 00:04 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!


Nebojsa Krstic 22:57 22.08.2012
Nisam siguran da je tako. Mislim, to čovek nikad ne može sa sigurnošću da tvrdi, ali ja mislim da, da nije dao ostavku, tokom kampanje bi glavna tema bila kako on ne sme da trči trku za DS i ubeđen sam da bi DS kao stranka imala slabiji rezultat nego što je imala.
Pa bi vladu pravili ovi što su je pravili...i u tim uslovima, ovih dana bi počinjala kampanja za predsedničke izbore.

Ko je davao ton u kampanji?
Hoćeš da kažeš da je SNS nametao teme?
Da se na pravimo mala deca. Prve špekulacije o tadićevoj ostavci ko je diktirao?
Na tome ste bazirali kampanju i kada je došlo na naplatu ostali ste u cudu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Sem ako pod ovim nisi mislio na politicke protivnike, nisi valjda od njih ocekivao podrsku?!

Nisam, a sve manje očekujem i da razumeš o čemu govorim.
Bonner Bonner 00:17 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Nebojsa Krstic


Nisam, a sve manje očekujem i da razumeš o čemu govorim.


Razumem o cemu govoris, samo mislim da je to potpuno pogresan put delovanja i sagledavanja cinjenica i on vodi samo u jednom pravcu, pravo u ambis.

Tadicev fokus i format delovanja treba da bude potpuno drugaciji od ovog koji ti vidis, i u stranci i u drzavi. Iz te pozicije ce biti mnogo mocniji i uticajniji nego iz pozicije pobedjenog stranackog vodje koji ispocetka trci trku, kao ponavljac.

Toliko i laku noc.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:22 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Toliko i laku noc.

ćao.
jedna_jelena jedna_jelena 02:02 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Bonner

Uloga i znacaj bivseg Predsednika Republike u jednoj drzavi je mnogo veca nego sto je uloga jednog stranackog predsednika. U tome je poenta cele price. Tadic odustajuci od stranacke funkcije dobija i to na vise polja, njegov politicki, moralni, eticki i svaki drugi autoritet je daleko visi od bilo kog drugog predsednika stranke, on je iznad i izvan svih njih. A pritom ne i van politickog zivota. A o uhleblju da i ne pricam, savetnickih funkcija, predavanja, evropskih i slicnih institucija je gomila i uz dobru organizaciju i stare i nove kontakte to moze i te kako da funkcionise.



Ovo i ja mislim. Zbog toga i dalje uzdahnem kad vidim ko nam je sad Predsednik. Kao da su baceni biseri pred svinje.
blogovatelj blogovatelj 02:09 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Ovakva logika daje krila svakom onom u DS, koji bi da vidi leđa Tadiću


Opet masis.
Pitao sam te i kod Dalija, kad nemas odgovor ti jednostavno arogantno ignorises, sto rece Uros.
Evo i Boner ti kaze lepo.
A evo, probacu i ja opet.
Sokratovska jednostavna pitanja zahtevaju sokratovski jednostavne odgovore.
Jel izgubio izbore?
Jeste.
Jel se DS fura da bude moderna stranka zapadnoevropskog tipa?
Da.
Jel u modernim strankama zapadnoevropskog tipa lideri stranaka podnose ostavke kada stranka izgubi izbore?
Da.
Obrati paznju da svako od nas blogera koji zivimo na zapadnoj polulopti ima apsolutno identican stav sto se ovoga tice, ma koliko bili razliciti i ne slagali se oko stotina drugih stvari.
Sta je alternativa?
Kult licnosti? Pokusaj da se bude Putin ili Milo Britva, pokusaj da se ubedi puk da postoje nesmenjivi i bogomdani?
Sve partije u Srbiji imaju nesmenjive lidere i zato je u Srbiji katastrofa. Vi hocete nesmenjivog takodje, a ovde pokusavas da nas ubedis kako niste isti kao ostale partije.
A ja lepo vidim da jeste. Normalna partija pravi sistem, tim, skup ljudi, a ne nesmenjivog lidera.
Kakvu bi ti Srbiju voleo? Zapadnoevropskog ili britva tipa?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:31 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Sokratovska jednostavna pitanja zahtevaju sokratovski jednostavne odgovore.
Jel izgubio izbore?
Jeste.

Možda odgovor nije sokratovski, ali je džordanovski


blogovatelj blogovatelj 02:39 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Možda odgovor nije sokratovski, ali je džordanovski


Ovo nije odgovor, ovo je reklama za Najk



Zato ste izgubili izbore. Hteli ste da vodja glumi ulogu gospoda, umesto da napravite tim, kao sto to Dule Vujosevic radi.
rikelme rikelme 09:43 23.08.2012

Re: Sta da se radi?!

Ovakva logika daje krila svakom onom u DS, koji bi da vidi leđa Tadiću, iz bilo kog razloga, da ga tokom kampanje minira, obstruira, da mu odmaže i da bude nelojalan. I da na koncu za takvo ponašanje bude nagrađen


Surova je ta politika....
predatortz predatortz 22:11 22.08.2012

Propuštena šansa

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.


Ta vaša jedina šansa je imala prilično vremena da pokaže šta zna i ume.
Rezultate svi vidimo.
Ta vaša šansa je dovela Tomu na čelo Srbije, Vučiću je dala krila...
Ta vaša šansa je učinila Dačića prihvatljivijom opcijom!
Mislim da je vaša šansa ispustila priliku da se časno povuče sa čela stranke i da dozvoli nekom sposobnijem da pokuša da zaustavi rasulo.
Zbog čega se petljam u vaše stranačke stvari?
Zbog toga što mi je mrska pomisao da DS bude nebitna, iscepkana, devastirana zbog sujete jednog čoveka.
Dr M Dr M 22:18 22.08.2012

Re: Propuštena šansa

Zbog toga što mi je mrska pomisao da DS bude nebitna, iscepkana, devastirana zbog sujete jednog čoveka.


U svemu si u pravu osim u ovom.

Nije u pitanju sujeta jednog čoveka nego interesi mnogih do i oko njega.
cult cult 22:21 22.08.2012

Re: Propuštena šansa

Mislim da je vaša šansa ispustila priliku da se časno povuče sa čela stranke i da dozvoli nekom sposobnijem da pokuša da zaustavi rasulo.
Zbog čega se petljam u vaše stranačke stvari?
Zbog toga što mi je mrska pomisao da DS bude nebitna, iscepkana, devastirana zbog sujete jednog čoveka.


Zato što ga, sad je sasvim očigledno, baš briga za tu stranku.
Ali ono...baš.
Svakom ko je ikad glasao za DS, jednom barem, više je stalo do DSa od Tadića.
Ovo što radi je, ne znam...sramota.
dali76 dali76 22:15 22.08.2012

....

Politika nije posao, politika je odgovornost svakog punoljetnog clana drustva. Dok se to ne svhati tesko moze biti bolje.
Naravno, odgovornost ima svoje nivoe zavisno od polozaja,al od iste niko nije imun.
I dalje mislim g. Krsticu , I to sam vam rekao,da je rucica za klimu kod Tadica I zao mi je sto je nije takao do sad .
Svojevremeno je Djindjic rekao, parafraziram,
Ja bih ljudi voleo da je samo do mene, da mogu menjati drustvo sam,ali ne mogu, moramo svi zajedno.
Ni Tadic ne moze sam. Protiv sebe je imao I ima mocni biznis klan .
Znam da ce mnogi reci,e pa kasno se setio Tadic , I bice u pravu. Ja bih mozdaa volio da je I sam Krstic malo vise hrabriji u pogledu u retrovizor . Doduse I nacelno slaganje sa onim sto sam napisao u svom blogu jeste nekakav napredak.
Ali ,da, Krstic je sa svojom porukom u pravu.

niccolo niccolo 22:19 22.08.2012

Re: ....

Protiv sebe je imao I ima mocni biznis klan

Zbog čega misliš ovo i ko po tebi čini taj moćni biznis klan?
dragoljub92 dragoljub92 22:35 22.08.2012

Re: ....

Ali ,da, Krstic je sa svojom porukom u pravu.

jel?
po tome i ja nepismen moram da se bavim politikom? pa ko će onda da radi ako svi budemo političari?
mada.lepo bi mi legla poslanička plata.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 22.08.2012

Re: ....

pa ko će onda da radi ako svi budemo političari?


to se i ja pitam. još je Drašković devedestih valjao sličnu demagogiju.
još od tada mi obavezno pripadne muka kada vidim ovako nešto:

Sve dok vi momci budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje ironične muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu, dok posmatrate život sa Freehhandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:42 22.08.2012

Re: ....

Ja bih mozdaa volio da je I sam Krstic malo vise hrabriji u pogledu u retrovizor .

Ne sumnjaj ni jednog trenutka u to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:46 22.08.2012

Re: ....

to se i ja pitam. još je Drašković devedestih valjao sličnu demagogiju.
još od tada mi obavezno pripadne muka kada vidim ovako nešto:

Tuđa ruka svrab ne češe...ova narodna mudrost je tebi demagogija?
satinelle satinelle 22:29 22.08.2012

Dead end

Jel' neko od vas komentatora ikad cuo za to da je i dead end ipak neki pocetak...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:38 22.08.2012

Re: Dead end

po tome i ja nepismen moram da se bavim politikom?

A ovi su kao pismeni.
dragoljub92 dragoljub92 22:45 22.08.2012

Re: Dead end

Nebojsa Krstic
po tome i ja nepismen moram da se bavim politikom?

A ovi su kao pismeni.

a i vi pismeni ste se pokazali još gorim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:47 22.08.2012

Re: Dead end

a i vi pismeni ste se pokazali još gorim.

Pa OK...zato i zovem tebe.
satinelle satinelle 22:48 22.08.2012

Re: Dead end

Nebojsa, uz svo postovanje, rekao si sta si imao, ne kapiram tvoj questionary all the time? Ti k'o da si iz druge dimenzije!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:51 22.08.2012

Re: Dead end

Nebojsa, uz svo postovanje, rekao si sta si imao, ne kapiram tvoj questionary all the time? Ti k'o da si iz druge dimenzije!

Kako? Nisam razumeo...
satinelle satinelle 23:02 22.08.2012

Re: Dead end

Kako niste razumeli G-dine Krsticu? Vi razumete samo ono sto vam se svidja...kapiram, ali je kasno...
dragoljub92 dragoljub92 23:05 22.08.2012

Re: Dead end

satinelle
Nebojsa, uz svo postovanje, rekao si sta si imao, ne kapiram tvoj questionary all the time? Ti k'o da si iz druge dimenzije!

ma jok on je samo primerak srpskosnobovskopismene enteligencije.
satinelle satinelle 23:18 22.08.2012

Re: Dead end

Ej BRE, bruka ziva, o cemu prica ovaj covek? I vi ga kapirate, posle svega... mora da imate jak zeludac?
freehand freehand 23:20 22.08.2012

Re: Dead end

satinelle
Ej BRE, bruka ziva, o cemu prica ovaj covek? I vi ga kapirate, posle svega... mora da imate jak zeludac?

O, kleine Sava?! Bist Du da?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:22 22.08.2012

Re: Dead end

Ej BRE, bruka ziva, o cemu prica ovaj covek? I vi ga kapirate, posle svega... mora da imate jak zeludac?

Ček malo! Ti agituješ protiv mene na mom blogu?!
satinelle satinelle 23:29 22.08.2012

Re: Dead end

Ti ga imas sigurno, gutaj do daljnjeg,pa koliko ti stane... ko ti brani! OMG!
freehand freehand 23:32 22.08.2012

Re: Dead end

satinelle
Ti ga imas sigurno, gutaj do daljnjeg,pa koliko ti stane... ko ti brani! OMG!

Ma Sava the Little, nema da omane!
Ovakav se talenat prosto ne može sakriti.

satinelle satinelle 23:36 22.08.2012

Re: Dead end

Ne agitujem protiv vas na VASEM blogu. Sve najbolje....sa TI mozemo u drugim konotacijama...ovako nemam sta vise da vam kazem osim onog sto je receno...
AlexDunja AlexDunja 23:41 22.08.2012

Re: Dead end

Ne agitujem protiv vas na VASEM blogu. Sve najbolje....sa TI mozemo u drugim konotacijama...ovako nemam sta vise da vam kazem osim onog sto je receno...



e, pošto si se juče registrovo,
samo da ti kažem da je ovde kod nas
dobar običaj da se ne persira nikome.

ima izuzetaka, ali opasno su morali da objašnjavaju
svoju potrebu za distancom.

koje je tvoje objašnjenje?
satinelle satinelle 23:47 22.08.2012

Re: Dead end

Sta da se radi, bitno je da si ti pametan. Takvi kao ti treba da vode drzavu, a ne G'din Krstic+Tadic...Vi biste resili sve nase zivotne dileme...
satinelle satinelle 23:55 22.08.2012

Re: Dead end

E, to sto sam se juce registroVO'tj.la, ne znaci da Vas ne pratim vec neko vreme i da ne kapiram kako se obracate. Ja se obracam doticnom Gospodinu Krsticu i to radim s najboljom namerom i ne kapiram vase obicaje, koje ne zelim da usvajam zbog obicaja. Moje vaspitanje mi to jednostavno ne dozvoljava. To je moje objasnjenje. Distanca je dobra da bi se neke stvari videle bolje i dalje. Pozdrav za AlexDunju
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:59 22.08.2012

Re: Dead end

E, to sto sam se juce registroVO'tj.la, ne znaci da Vas ne pratim vec neko vreme

Da se ovo nije Nevena modelsica vratila svojoj kući, u drugom izdanju? Pa ok. Što odmah ne kažeš?
AlexDunja AlexDunja 00:01 23.08.2012

Re: Dead end

i ne kapiram vase obicaje,

pa što?
nisi glup/a,a običaji na blogu
su ekstremno korisni za nove blogere,

iz razloga da ih blogerska zajednica
lako prima, kad su dobronamerni.:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:10 23.08.2012

Re: Dead end

Ma Sava the Little, nema da omane!
Ovakav se talenat prosto ne može sakriti.

Ne bre! Nevena the Beautiful!
freehand freehand 00:14 23.08.2012

Re: Dead end

Nebojsa Krstic
Ma Sava the Little, nema da omane!
Ovakav se talenat prosto ne može sakriti.

Ne bre! Nevena the Beautiful!

Sava le Petit!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:20 23.08.2012

Re: Dead end

Sava le Petit!

Nevena Beauté!
satinelle satinelle 00:20 23.08.2012

Re: Dead end

Nije Nevena, vec rodjena beogradjanka, sa malim B, nisam bas upucena u te scandal stories Mr.Krstic, but I see you are... congratulations...izgleda vama smeta, a meni jok, jer ne vidim razliku izmedju Trivan i Nevene, whatewer...
freehand freehand 00:22 23.08.2012

Re: Dead end

satinelle
Nije Nevena, vec rodjena beogradjanka, sa malim B, nisam bas upucena u te scandal stories Mr.Krstic, but I see you are... congratulations...izgleda vama smeta, a meni jok, jer ne vidim razliku izmedju Trivan i Nevene, whatewer...

Sava Maljčik!
Ili Savamaljčik?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:24 23.08.2012

Re: Dead end

scandal stories

but I see you are... congratulations.

whatewer...

Uau!
satinelle satinelle 00:26 23.08.2012

Re: Dead end

Slazem se. Jel' ne mogu da se pravim da ne kapiram? Sta je problem? Jel sam te nesto uvredila? Vrlo sam dobronamerna, a bas me briga za zajednicu....ako ces iskereno...
AlexDunja AlexDunja 00:29 23.08.2012

Re: Dead end

Jel' ne mogu da se pravim da ne kapiram? Sta je problem?

to može:)
to je legitiman blogerski postupak,
samo sam pitala,
wellcome
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:31 23.08.2012

Re: Dead end

Vrlo sam dobronamerna, a bas me briga za zajednicu....ako ces iskereno...

Izvinjavam se, ali ovde se zajednica uvažava, a komentatori poštuju pravila bloga...pa čak i kad su u pitanju komentatorke, whatewer.
satinelle satinelle 00:31 23.08.2012

Re: Dead end

uau, that's your answer...super, to sam i ocekivala...
freehand freehand 00:37 23.08.2012

Re: Dead end

uau, that's your answer...super, to sam i ocekivala...

Vidovita Zorka?!

satinelle satinelle 00:39 23.08.2012

Re: Dead end

Komentatorke whatewer, imaju valjda neku prednost, bar zato sto su ladies... excuse me, maybe I am wrong... respect for the unity, whatever... if you like it...but you know that you re wrong!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:40 23.08.2012

Re: Dead end

uau, that's your answer...super, to sam i ocekivala...

kad odgovaraš citiraj deo teksta na koji odgovaraš, ili bar ime komentatora...ovako se ne zna kome šta kažeš...to je najlakše tako što klikneš "citiraj" na donjem delu komentara koji te je isprovocirao na reagovanje.
freehand freehand 00:51 23.08.2012

Re: Dead end

satinelle
Komentatorke whatewer, imaju valjda neku prednost, bar zato sto su ladies... excuse me, maybe I am wrong... respect for the unity, whatever... if you like it...but you know that you re wrong!

Bogami, ovakav engleski....
Snežana Malović ili Kleopatra. Treće biti ne može.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:57 23.08.2012

Re: Dead end

Bogami, ovakav engleski....
Snežana Malović ili Kleopatra. Treće biti ne može.

idi bre! da nema googl prevodioca glava bi mi bila ko tambura.

Like a tambourine.
satinelle satinelle 00:58 23.08.2012

Re: Dead end

G'ine Krsticu,vi ste me vrlo isprovocirli da se registrujem i reagujem, to je dovoljno, a ovaj G'din Freeeeeehand moze da odahne...totalno je van mog interesovanja i ne znam zasno vam odmaze...non stop, treba da reagujete na takvu vrstu "odbrane", jer vam samo smeta
expolicajac expolicajac 01:04 23.08.2012

Re: Dead end

satinelle
G'ine Krsticu,vi ste me vrlo isprovocirli da se registrujem i reagujem, to je dovoljno, a ovaj G'din Freeeeeehand moze da odahne...totalno je van mog interesovanja i ne znam zasno vam odmaze...non stop, treba da reagujete na takvu vrstu "odbrane", jer vam samo smeta

Devojko, pet minuta si na blogu a već si ukapirala ko ovde "muti vodu". Mora da si završila kvantnu fiziku. i to van Srbije. Imaš moje nepodeljene simpatije, ako uspeš da izdržiš, sledeći napad "surovog freehanda", zaštitnika moralnih vrednosti, i naravno lika i dela Borisa Tadića
freehand freehand 01:04 23.08.2012

Re: Dead end

Freeeeeehand moze da odahne...totalno je van mog interesovanja


Eto. Jednom Sirano - uvek Sirano...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:18 23.08.2012

Re: Dead end

G'ine Krsticu,vi ste me vrlo isprovocirli da se registrujem i reagujem, to je dovoljno,

G-đice Beograđanko, to mi je osobito drago!
a ovaj G'din Freeeeeehand moze da odahne...totalno je van mog interesovanja i ne znam zasno vam odmaze...non stop, treba da reagujete na takvu vrstu "odbrane", jer vam samo smeta

Odmah da vam kažem da on i meni ide na nerve.
Ne obraćajmo pažnju na njega! Važi?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:36 23.08.2012

Re: Dead end

Odmah da vam kažem da on i meni ide na nerve.
Ne obraćajmo pažnju na njega! Važi?


tyson tyson 10:30 24.08.2012

Re: Dead end

G'ine Krsticu,vi ste me vrlo isprovocirli da se registrujem i reagujem, to je dovoljno, a ovaj G'din Freeeeeehand moze da odahne...totalno je van mog interesovanja i ne znam zasno vam odmaze...non stop, treba da reagujete na takvu vrstu "odbrane", jer vam samo smeta

Ako si već bila isprovocirana da se registruješ, onda se makar potrudi da jasnije izražavaš svoje misli i stavove jer je potpuno nejasno šta želiš da kažeš, ne spamuj blog desetinama komentara, i napravi napor da komentar nema formu SMS poruke; možda ti onda neko pokloni dužnu pažnju.

BTW, Matić bi trealo Krstiću da dodeli makar plaketu za zasluge povećanja broja korisnika bloga.

(ne terajte me da ovo pišem na engleskom)




vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:35 22.08.2012

tja...

Evo upravo me pita žena šta to čitam, oko čega se svađaju. Ja kažem ma nešto se opet kače oko DS-a. Ona kaže, znaš kako me zabole i za njih i za njihovu ničim opravdanu uobrazilju da su oni ti kojima je data misija da spasavaju Srbiju .
I ja, po ko zna koji put, shvatim da sam se pametno oženio.
predatortz predatortz 22:39 22.08.2012

Re: tja...

I ja, po ko zna koji put, shvatim da sam se pametno oženio.


Moraću i ja da napišem jedan ovakav komentar. Brljao sam nešto kod Peđe, možda me opere...
satinelle satinelle 22:41 22.08.2012

Re: tja...

vrlo pametno, budi siguran
AlexDunja AlexDunja 22:47 22.08.2012

Re: tja...

I ja, po ko zna koji put, shvatim da sam se pametno oženio.

ako ikako možeš,
spreči je da razmišlja o tome
da li se pametno udala:)
Budimac Budimac 22:41 22.08.2012

*****


Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 22:44 22.08.2012

Ствар у своје руке

Слажем се у потпуности. Свако треба да има право да својим радом, интелигенцијом и упорношћу обезбеди себи и својој породици бољи живот. Држава је ту само да обезбеди закон и ред како би грађани једне земље успели у свом покушају ка бољем животу. Онда свакоме према знању, могућностима и радним навикама.
Е сад питање за тебе, да ли такви услови постоје у Србији?
Колико у Србији узме обичном смртнику да региструје предузеће? а колико узме становнику Немачке? Шта ће да се деси грађанки Србије ако упозори свог суграђанина у џипу да није лепо што се паркирао на сред тротоара па она не може да прође са бебиним колицима? Зашто саобраћајне казне морају да се плаћају на лицу места полицајцу? Зашто полиција има право да легитимише народ на улици без икаквог повода? Ко има већи возни парк, Београд, Берлин или Торонто? Како се добијају кредити у државним банкама? Зашто нигде не може да се види финансијски извештај РТС, док ја на интеренту могу да нађем исти за BBC? Зашто не може да се види финансијски извештај свиј јавних предузећа кад су она финансирана од стране грађана? итд. итд

Не кажем да је ДС на власти била 12 година, али јесте доста дуго да бар један од ових проблема реши. Зашто није? Мени не треба да Дачић, Николић или Тадић решавају моје животне проблеме. Ја хоћу да они изађу из мог живота тако што ће да обезбеде ред и закон да могу да радим, учим или шетам слободно у својој земљи без обзита ко је на власти.


Очекујем одговор, на фер постављена питања....

Хвала унапред.
mariopan mariopan 23:25 22.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Vasa S Tajcic
Очекујем одговор, на фер постављена питања....

Хвала унапред.

Postavio si prava pitanja, vrlo fer, i ja bih da čujem odgovore.

Zato što sam na slična pitanja svih ovih postizbornih dana dobijala odgovore da će to sve sada da mi "uredi i sredi nova vlada", i sada kada zasedne Nikolić "ima da poteče med i mleko".

To je igra gluvih telefona.

I ovde se spašava stranka i njen vođa, to je tema bloga, mi građani i naši problemi u raspaloj državi koju su ostavili iza sebe nismo tema ni "pod razno".

Misliš da će se nešto promeniti i da će taj telefon jednom da proradi?
Da će im doći iz dupeta u glavu da bez nas nema ni stranke ni vlasti ikada više?

Onda će neko možda da digne slušalicu?
Može da se desi da to bude kasno.
Ustvari, već je kasno.
jedna_jelena jedna_jelena 11:31 23.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Vasa S Tajcic


Не кажем да је ДС на власти била 12 година, али јесте доста дуго да бар један од ових проблема реши. Зашто није? Мени не треба да Дачић, Николић или Тадић решавају моје животне проблеме. Ја хоћу да они изађу из мог живота тако што ће да обезбеде ред и закон да могу да радим, учим или шетам слободно у својој земљи без обзита ко је на власти.


Очекујем одговор, на фер постављена питања....

Хвала унапред.


Pitanja su dobra i isto zelim i ja. Ali ne mislim da DS nije radila nista. Iako nemam detaljno obrazovanje o uredjenju drzave i zakljucujem iz osnovnog i onoga sto vidim, rekla bih da treba da se napravi temelj da bi ta pitanja dobila prave odgovore i da je DS TO radila ovih godina. Uz propuste koji su sada doveli do Nikolica. Blogerka gordanac (ona mi, btw, bas nedostaje ovde) napisala je odlican post na tu temu, mislim da je naslov "Timeline Srbija".
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 12:18 23.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Очигледно ништа од одговара. Колико могу да видим, постављач теме само одговара на личне увреде и провокације. Не одговарају му конкретна питања која директно указују да ДС није ама баш ништа урадила док је била на власти. Овде не рачунам ДС за време Ђинђића, већ само ове нове који су уливали у странку после његововог убистав.

Мариопан је у праву, овде се уопште не ради о Србији и њеним грађанима. Ради се о странци, о положајима, о лидерима и лидерчићима и започетим личним пројектима на разним пашњацима.

Синоћ рече постављач теме, да је ДС сада најпотребнија као алтернатива новој власти. Која нова власт? Па ови су исти као пре само што је СНС заменио ДС. Значи минимална промена. Не разумеме каква је ДС алтернатива, кад је она довела до тога да се СПС и Радикали врате на политичку сцену умивени.
На жалост Србија нема покрет или странку у Србији која може да буде алтернатива СНС,СПС, ДС, ЛДП, УРС, ЛСВ коалицији. Док се такви не појаве гураћемо полако ка европској унији или нормалној држави колико нам дозволе тајкуни и остали ловци у мутном.


Moжда постављач теме тражи финансијски извештај BBC-a. Ево да му скратим муке. Неколико линкова, финасијски извештај, па онда листа водећих људи на BBC и њихова зарада за прошлу годину и наравно биографије. Ја ово нисам могао да нађем на сајту РТС’а нити на било ком другом јавном предузћу у Србији. Опет питам ЗАШТО?

http://www.bbc.co.uk/annualreport/download/index.shtml

http://www.bbc.co.uk/aboutthebbc/insidethebbc/managementstructure/biographies/


И још један интересантан чланак о градоначелнику Торонта који сам себе вози на посао и како је ухваћен да чита новине док вози. Поента је ТОРОНТО НЕМА ВОЗНИ ПАРК, а буџет за ову годину му је скоро 11 милијарди долара. Питањ за твог пријатеља Ђиласа, зашто Београд има возни парк? То је оставштина комунизма.

[url=http://www.theglobeandmail.com/news/toronto/citing-waste-of-taxpayers-money-toronto-mayor-ford-rejects-hiring-a-driver/article4491489/
][/url]


Ајде алтренативо одговори бар на једно од мојих питања.....

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:52 23.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Moжда постављач теме тражи финансијски извештај BBC-a

Ne traži. Šta će mu?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:47 23.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Хоћеш ти да оговориш на постављена питања или ћеш само да нам продајеш бајке о алтернативи? Изгледа да само одговараш на личне увреде. Ја нећу да те вређам пошто те не познајем, а и ниси ми битан. Мислио сам да је тема грађани Србије и како нам је било боље док је ДС био на власти. Изгледа да је тема, како очувати ДС а да се не посвађају твоји ортаци из краја. Грађанима Србије то није битно........

РТСов финансијкси извештај сигурно нећеш нигде да нађеш, а о осталим јавним предузећима да и не говорим.
tyson tyson 10:34 24.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Мислио сам да је тема грађани Србије и како нам је било боље док је ДС био на власти.

Mislio sam da je tema politički aktivizam, ali to očigledno nema veze jer pre ili kasnije komentatori na Krstićevim blogovima nekako umisle da je tema
грађани Србије и како нам је било боље док је ДС био на власти.



Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 16:50 24.08.2012

Re: Ствар у своје руке

Опет у алкохолисаном стању остављамо коментаре...
blue92 blue92 22:46 22.08.2012

kao otvoreno... a mrakovi crni

drugovi dragi,

imate li vi pojma sta zaista znaci OTVORENO ??

znate li da NESTO PREDUZETI zahteva pre svega HRABROST da se govori ISTINA

HRABROST da misao/rec/delo budu JEDNO.

HRABROST da se pokaze PRSTOM i izgovori IME I PREZIME zla, korupcije, prevaranta, oportuniste, beskicmenjaka, ma kakav da je kum/brat/ljubavnik-ca/ u pitanju,

jer, drugovi dragi, nista drugo nismo nego saucesnici, ako ZNAMO, a nista zaista ne preduzimamo da ih zaustavimo.

zlo ima ime. spisak imena.

freehand freehand 22:52 22.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

zlo ima ime. spisak imena.

I?
blue92 blue92 23:21 22.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

šta "I?"


dugo vec ne zivim tu, pa jednostavno ne znam konkretna imena.

si ocekivao spisak, bas od MENE ? stvarno ?

ja sam govorila o principu. i o HRABROSTI da se NESTO preduzme.
o nuznosti potrebe da SVI usklade rec misao i delo.

zlo je uzelo maha SVUDA. ima ga cak i tamo gde ga najmanje ocekujes.
pa i ovde je razlistalo, samo se oblaci u neko fino cvetno ruho. a nosici se samo saginju opijeni..


al znas ti to, nego se zevzecis.
odo ja spavati.



freehand freehand 23:26 22.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

dugo vec ne zivim tu, pa jednostavno ne znam konkretna imena.

Izvini, ne znam gde živiš. Samo mi je ovaj tvoj referat zaličio na one subjektivne slabosti i objektivne okolnosti. Mislim, sve si u pravu, insistiraš na imenim ai onda - ćorak.

Što se mene tiče - ja potpuno u načelu delim tvoje mišljenje. I napisao sam pre par nedelja da sam jedinog čoveka za koga sam siguran da je korumpiran prijavio policiji.
I da čekam rezultate.
Kad bih bio siguran za još nekoga - i njega/nju bih prijavio.
Od mene za sada toliko.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:34 22.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

HRABROST da se pokaze PRSTOM i izgovori IME I PREZIME zla, korupcije, prevaranta, oportuniste, beskicmenjaka, ma kakav da je kum/brat/ljubavnik-ca/ u pitanju,

Ova ti je tema malo zeznuta...mislim, na mediju gde su ljudi mahom anonimni...pa i ti...Ja lično nisam pristalica da anonimni izgovaraju optužbe na račun imenovanih, tek tako i na bazi rekla-kazala. Nešto mi to dođe kao anonimno pismo. A anonimna pisma su odvratna, jel tako?
freehand freehand 23:40 22.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

A anonimna pisma su odvratna, jel tako?


Mada je nick "Budno oko" izvanredan.
blue92 blue92 00:31 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

Ova ti je tema malo zeznuta...mislim, na mediju gde su ljudi mahom anonimni...pa i ti...Ja lično nisam pristalica da anonimni izgovaraju optužbe na račun imenovanih, tek tako i na bazi rekla-kazala. Nešto mi to dođe kao anonimno pismo. A anonimna pisma su odvratna, jel tako?


menjaš teze Krstiću. da ne kažem, EDITUJEŠ (ovaj put tezu)

ko onomad i onomad i onomad

pomalo ti je to ignorantski
ne.. iNgnorantski
ne ne.. ignorantski
ne neneee iNgnorantski

i da. postoji uvek neko budno oko. ma kako da se zove.
politiku bloga, i nikove kao takve nisam ja izmislila.

i vidis, meni je odvratno potezanje nasih nedostatnih nikova
SVAKI put kad zafali argument ponosnim nosiocima iNdentiteta
ne, identiteta
ili ipak iNdentiteta? jel da?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:43 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

i vidis, meni je odvratno potezanje nasih nedostatnih nikova
SVAKI put kad zafali argument ponosnim nosiocima iNdentiteta
ne, identiteta
ili ipak iNdentiteta? jel da?

Nemoj da se ljutiš, ali moj IQ ne dobacuje do rešenja ove zagonetke.
freehand freehand 00:44 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

i da. postoji uvek neko budno oko. ma kako da se zove.

Just for the record: u knjizi "Život i priključenije vojnika Ivana Čonkina" Budno oko je bio nick plemića ogorčenog na revoluciju, kojeg Ivan Čonkin upoznaje u zatvoru.
Taj je plemić, prvo iz zezanja i radoznalosti napisao anonimnu dojavu protiv lokalnog partijskog funkcionera. Kojeg je već narednog dana nebilo. Onda je posle sedam dana napisao još jednu dojavu, protiv drugog partijskog funkcionera.
I po ovoga je u toku noći došla Čeka.
I tako je, beše, spakovao nekoliko desetina svojih dieoloških neprijatelja. U njihove sopstvene zatvore, osuđene od sopstvenih saboraca.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:28 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

I tako je, beše, spakovao nekoliko desetina svojih dieoloških neprijatelja. U njihove sopstvene zatvore, osuđene od sopstvenih saboraca.

Divna je to knjiga, a ja sam je čitao stravično davno. Mogao bih opet. Inače, ostale Vojnovičeve knjige nisu tako dobre, jel da?
freehand freehand 01:37 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni

Nebojsa Krstic
I tako je, beše, spakovao nekoliko desetina svojih dieoloških neprijatelja. U njihove sopstvene zatvore, osuđene od sopstvenih saboraca.

Divna je to knjiga, a ja sam je čitao stravično davno. Mogao bih opet. Inače, ostale Vojnovičeve knjige nisu tako dobre, jel da?

Odmah da vam kažem da on i meni ide na nerve.
Ne obraćajmo pažnju na njega! Važi?

(Smajli pokazuje šipak)
uros_vozdovac uros_vozdovac 06:21 23.08.2012

Re: kao otvoreno... a mrakovi crni


Nebojsa Krstic
I tako je, beše, spakovao nekoliko desetina svojih dieoloških neprijatelja. U njihove sopstvene zatvore, osuđene od sopstvenih saboraca.

Divna je to knjiga, a ja sam je čitao stravično davno. Mogao bih opet. Inače, ostale Vojnovičeve knjige nisu tako dobre, jel da?


Pa sad, Moskva 2048 ima svojih draži, pa makar to bila "Ganca ripče". A i predsednički kabinet ima inspirativnu adresu, ono baš inspirativnu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:15 22.08.2012

Gospon Krle,

razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara.

Moj blog->izmena mog profila

Tu se namešta da bude 200 komentara po strani da se ne lista vazda'.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:23 22.08.2012

Re: Gospon Krle,

u se namešta da bude 200 komentara po strani da se ne lista vazda'.

Nisam znao...sad ću.
Srboskeptik Srboskeptik 23:27 22.08.2012

Čemu ova frka?

Ne vidim zašto se uopšte vodi ova rasprava. Priznajem, dva su izborna neuspeha DS:
1, DS nije u vladi;
2. BT nije predsednik.
Ali, ne treba zaboraviti:
1. Vladu vodi predsednik SPS-a, stranke koja je ne samo bila u koaliciji sa DS već je i ideološki srodna i teži (ili već jeste član?) Socijalističke Internacionale kao i DS;
2. Ubedljiva pobeda DS u Beogradu;
3. Ubedljiva pobeda DS u Vojvodini;
4. Član rukovodstva DS-a biće šef sale u UN.
Ako uzmemo u obzir da su Beograd i Vojvodina brat bratu 90% Srbije, jasno je da se ne radi o porazu već o (gotovo) trijumfu.
I ne razumem zašto se ne dozvoli nošenje kupaćih gaća na plus 40 Celzijusa? Možda neko pokušava da nam skrene pažnju od važnijih pitanja, koja imaju glavu i rep?
Mislim na vrapce u BG.
fijumau fijumau 04:04 23.08.2012

Re: Čemu ova frka?

Ako uzmemo u obzir da su Beograd i Vojvodina brat bratu 90% Srbije.

Nisu.
Barem za sad.
mlekac mlekac 23:44 22.08.2012

Gledam pre neki dan

Neku emisiju o 50 godina revolucije na Kubi. I lepo jedan bivsi ucesnik iste kaze: "Mi nismo imali nista, ni hrane,ni kuce, nista sto bi smo izgubili osim svojih zivota. Zato nam i nije bilo tesko da dizemo revoluciju."

Kako stvari trenutno stoje, povecava se broj takvih i ovde. A onda ce, Krle, neko da se seti da poslusa tvoj poklic da "Nesto treba preduzeti", samo, bojim se da se mnogima iz sadasnje i bivse vlasti rezultat nikako nece dopasti.
tyson tyson 10:39 24.08.2012

Re: Gledam pre neki dan

Kako stvari trenutno stoje, povecava se broj takvih i ovde. A onda ce, Krle, neko da se seti da poslusa tvoj poklic da "Nesto treba preduzeti", samo, bojim se da se mnogima iz sadasnje i bivse vlasti rezultat nikako nece dopasti.

Da se kladimo da se ništa neće desiti?



climatesasa climatesasa 00:10 23.08.2012

politika

ajd da probamo malo drugacije. pre dvanaestak godina neki ljudi su nam poudili ugovor. i potpisali ugovor. mi ispostovali nas deo ugovora. ne jednom. vise puta. oni ni tri meseca se njega nisu drzali. vec u januaru poceli da vrdaju. a jedna od osnovnih stavki bila je pravda (mozda neko misli i osveta i nije daleko od istine). ni nje a ni bilo cega drugoga nije bilo. a mi i dalje ispunjavali nasu obavezu. radili svoj posao i povremeno galsali. oni svoj deo ugovora nisu. ali nisu ga ni raskinuli. nisu izasli i rekli, ne mi odustajemo, raskidamo ugovor. i sada kad dobar deo konacno nije vise prihvatio taj ugovor imaju problem sa nama. ej jel moguce. pa zar nije bio osnovni poslovni red da nas obaveste da nisu vise deo ugovora. pa da znmao. ovako da ih tuzimo. za svaki mesec i svaku godinu. jeste zbog nemanja pravde (i osvete i osvete)i svega drugog iz tog ugovora. jer da su se drzali ugovora ne bi danas bilo ni Diplome i premijera i ministra vojnog. Bili bi u holandiji ili mitrovici (ima divna plaza). ali ne bilo bojim se ni mnogih drugih, a to im se jos onomad nije dopalo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 23.08.2012

Re: politika

sada kad dobar deo konacno nije vise prihvatio taj ugovor imaju problem sa nama. ej jel moguce.

Ja nemam nikakvih problema ni sa tobom, ni sa vama. Veliko slovo, znak interpunkcije, manje više.
zemljanin zemljanin 00:12 23.08.2012

interes i utopija

Jako lepo zvuče te parole ali da pretpostavim da je većina ovde ozbiljna pa nakon tog utopijskog poleta, sagleda stvarnu realnost pa izgubi i taj polet i zanos ili rezignirano konstatuje da "nije bilo drugih" ali neće ih ni biti

Dakle, pisah i ranije ali da ponovim. Ljudi počnite da gledate i tražite svoje interese a interesi države i društva naći će svoje mesto. Ako nemate kanalizaciju ili vodu u MZ ili ulici pa kako vam može biti preči BT od toga. Dajte da krenemo da rešavamo probleme po prioritetu i to individualnom. Čovek koji nema posao, šta je njegov prioritet ? ... nezavisno sudstvo ili demokratska vlast ili egzistencijalni problemi. Nažalost takav čovek u Srbiji, ponet ovakvim i sličnim utopijama, razglaba o političkim strankama i BT ... kada se taj običan čovek, opameti i počne da glasa po sistemu svojih ličnih interesa onda će jednoga dana i problem BT ili NN postati prioritet jer su svi ostali problemi sa njegove liste rešeni ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana