Kultura

Spiskovi, opet

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2012. u 15:03

Vlada Srbije postavila je nedavno Dragana Kolarevića za pomoćnika ministra kulture i informisanja. Tih dana novopostavljeni pomoćnik objavio je svoj autorski tekst pod naslovom “Vreme je za prvi srpski kulturni ustanak

U njemu je on izneo svoje sveobuhvatno viđenje aktuelnog kulturnog trenutka sa autorskim osvrtom i na protekle decenije. Svačega tu ima. Suzdržavam se, teškom mukom, od ulaska u tu baru i libim od komentarisanja iznetih stavova. Prepuštam to čitaocima koji imaju jači stomak od mene.

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji”.

Na tom spisku pomoćnika aktuelnog ministra kulture i informisanja, nalaze se:

Zdravko Čolić, Momčilo Bajagić, Dejan Mijač, Slobodan Šijan, Mira Banjac, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Radoš Bajić, Vojislav Brajović, Svetozar Cvetković, Predrag Ejdus, Branislav Lečić, Branko Cvejić, Tihomir Stanić, Lazar Ristovski, Dara Đokić, Goran Šušljik, Tamara Vučković, Milica Mihajlović, Slobodan Boda Ninković, Miroslav Momčilović, Jagoš Marković, Nataša Ninković, Srdan Golubović, Vjera Mujović, Tanja Mandić Rigonat, Milena Šešić, Biljana Srbljanović, Jovan Ćirilov, Lazar Stojanović, Srđan Gojković Gile, Timoti Džon Bajfort, Dušan Ercegovac, Lena Bogdanović, Đorđe Pavlov, Stevan Filipović, Olivera Ježina, Alek Conić, Seka Sablić, Bora Todorović, Puriša Đorđević, Svetislav Basara, Miljenko Dereta, Dragan Velikić, Maja Mičić, Jelena Milić, Dunja Ilić, i drugi.

“Zašto svojim skromnim novcem, sa glumcima koji imaju nacionalnu svest ne bismo stvorili alternativno pozorište”, pita se na kraju teksta Dragan Kolarević, a čitaocu je ostalo da nagađa šta je njegovo Ministarstvo namerilo da uradi protiv navedenih sa spiska “nosilaca pogubne antisrpske politike”.

Važno je pitanje, zaslužuje brz odgovor.

 

 



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 15:13 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nije bio loš, bio je očajan glumac.
Nikada ne bio dobio ni sporednu ulogu u RTS-ovoj seriji da nije bio član JUL-a.


Usudio bih se reci, nenadmasivo ogavan.
Jedino kada se on pojavi na ekranu sam sladje menjao kanal nego kad vidim Radomana Bozovica.
expolicajac expolicajac 16:17 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
On? Nikako.


Само да вас поздравим пошто видим да уживате у угодном разговору. Још мало, па ће се овде окупити некакав ресорни одбор испоставе СИ. Нека, лепо је видети солидарност на делу.

Savamalac samo za tebe
400
savamala savamala 19:39 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Savamalac samo za tebe
400



Не разумем. 400. Чега?

uros_vozdovac uros_vozdovac 21:19 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Savamalac samo za tebe
400



Не разумем. 400. Чега?



Kad nisi bloger.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Стојан Стаменковић?! Јел то беше онај саветник Мирка Цветковића?


Jeste.
I sta s tim?
Ili mislis da, posto je Cvetkovicev savetnik rekao da BDP pada, inflacija raste a vlada nema nikakvu ideju kako to da spreci, da to nije tacno? Cekas da to kaze drugi savetnik pa da poverujes?
E pa nece ti on to reci, a iako kaze okrivice nekog drugog, i hoce li ti biti lakse od toga?
Ili mislis da je sve suprotno od toga, da je privreda u usponu, inflacije nema a vlada vodi genijalnu ekonomsku poliitku ?

Takvi kao ti su politickim partijama najpozeljini glasaci, oni koji hrane svinje i nista ne diraju.
Vama nista drugo osim nas je ili nije nas nije vazno. Verna partijska vojska koja nista ne pita vec samo glasa.
Vama je dovoljno da vas sef ubedi kako je za sve kriv onaj iz druge partije i vi se zadovoljni.


savamala savamala 22:18 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

akvi kao ti su politickim partijama najpozeljini glasaci, oni koji hrane svinje i nista ne diraju.


Зашто си тако огорчен?
Стаменковић је могао да да оставку на место саветника и то би имало далеко више одјека. Овако, он је пристајао да свој углед улаже у Цветковићеву погубну економску политику. Жао ми је али ствари тако стоје.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Стаменковић је могао да да оставку на место саветника и то би имало далеко више одјека. Овако, он је пристајао да свој углед улаже у Цветковићеву погубну економску политику.


Ne zanima me Stemenkovic niti njegov ugled, vec stanje u kom se nalazi drzava kojoj placam porez i u kojoj zivim. I posebno sta vlada radi da to stanje popravi.
To sto je ovo rekao Cvetkovicev savetnik uopste ne znaci da to nije tacno.
Ili ti mislis da znaci?
savamala savamala 22:55 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

To sto je ovo rekao Cvetkovicev savetnik uopste ne znaci da to nije tacno.
Ili ti mislis da znaci?


Написао сам ти горе. Мислим да је лицемерно јер није дао оставку. Ваљда имам право да се љутим због нечињења оних који узимају новац и од мене кроз порез (све јаки порески обвезници, до мога).
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Мислим да је лицемерно јер није дао оставку.


Dobro.
Eto zbog tog licemerstva ga necu glasati ako se nekada kandiduje, a necu ga izabrati ni za kuma.
A sad, da li je tacno ono sto je napisao o sadasnjoj vladi i sadasnjem stanju u drzavi?
savamala savamala 23:04 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

necu ga izabrati ni za kuma.


Ето видиш да није било тешко да прихватиш моје добронамерне сугестије. Мислим да не би требало ни на свадбу да га зовеш. Па, нека види.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:41 07.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Možda je savamala Ljiljana Habjanović Đurović?

Ja mislim da je to dvopolno biće jer na jednom mestu kaže
"Како је могуће да десет година не добије баш ни једну једину улогу на телевизији (бар га ја нисам видео, мада ни те програме на којима би он био, не гледам)".
A na drugom mestu kaže "нисам се бавила кадровском политиком...."

Znači to biće je ON i ONA istovremeno, muško i žensko ili ih je više pa se menjaju pod istim nikom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:19 08.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Не разумем. 400. Чега?


Srboskeptik Srboskeptik 00:17 04.09.2012

Vrapcizam

Da li na srpsku svest presudno utiču mediji koji su pod kontrolom Đilasa, Šapera i Krstića. Šaperizam i đilsovština razaraju srpsko duhovno biće. Okačili su se na sve budžete i, dok je Srbija potpuno osiromašila, oni su se obogatili. Medijski imperatori u zemlji klovnova.


Zapazih ovo gore u tom Kolarevićevom tekstu i nije mi jasno zašto pominje "šaperizam" i "đilasovštinu" a nema "krstićizma" ili bar "krstićevštine"?

Da li je ovaj izostasnak nipodaštavanje ili kompliment g.Krstiću. Da se razumemo, živim hiljadama milja daleko i nemam pojma ko su imperatori u carskoj Srbiji ali me to jako zanima. Samo mi nemojte reći da to znaju i vrapci na grani. Njih nema.
number42 number42 00:28 04.09.2012

pa

mozda neke davidove zvezde da okace na bicepse, bio bi red.

sve bi ovo bilo lepo i znas-zezanje-ovo-ono-tipjekreten, da na vlasti nisu oni isti fasisti iz devedesetih.
Atomski mrav Atomski mrav 00:29 04.09.2012

Kultura i obrazovanje

Ove dve oblasti, tj. ova dva ministarstva nekako najčešće "dobiju" nekakve opskurne likove da ih vode...

Što bi rekao Radovan III - "Ma ko *ebe kulturu!"...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:33 04.09.2012

Ovo je..

Ovo je,bogami, strašno.
cult cult 07:47 04.09.2012

Re: Ovo je..

Naravno da je strašno.
Stranka mu ima dugu istoriju pravljenja spiskova
i postupanja po istim.
gadni ljudi.
alselone alselone 08:14 04.09.2012

Re: Ovo je..

Drago Kovacevic


Ti nisi ovo predvideo?
tyson tyson 08:22 04.09.2012

Re: Ovo je..

Ti nisi ovo predvideo?

I mi Cigani 'mamo dušu.

Ne postizava se od silnog bavljenja Demokratskom strankom i Tadićem.



Hansel Hansel 08:31 04.09.2012

Re: Ovo je..

alselone

Mnogo puta sam pomislio, ali ovog puta moram i da napišem: ti si g-e-n-i-j-e!
alselone alselone 08:52 04.09.2012

Re: Ovo je..

Mnogo puta sam pomislio, ali ovog puta moram i da napišem: ti si g-e-n-i-j-e!






guardianoftheblind guardianoftheblind 08:40 04.09.2012

Fazon iz 90ih

I klasicna podela na izdajnike i patriote... Mislio sam da smo to prevazisli, kad ono ne lezi vraze. Tuga su ovakvi likovi. Sta reci? Koju poruku poslati?
Inace, svaka cast na izboru pesme uz tekst. :)

P.S. A jest' Rados Bajic katastrofa za kulturu... Steta sto i Sotre nema na ovom spisku, pa da se slozim sa dva imena. Mada, ovo nema veze sa tekstom, samo izuzetno ne cenim njihov umetnicki dojam.
ozbiljno ozbiljno 09:31 04.09.2012

Re: Fazon iz 90ih

guardianoftheblind
I klasicna podela na izdajnike i patriote... Mislio sam da smo to prevazisli, kad ono ne lezi vraze. Tuga su ovakvi likovi. Sta reci? Koju poruku poslati?
Inace, svaka cast na izboru pesme uz tekst. :)

P.S. A jest' Rados Bajic katastrofa za kulturu... Steta sto i Sotre nema na ovom spisku, pa da se slozim sa dva imena. Mada, ovo nema veze sa tekstom, samo izuzetno ne cenim njihov umetnicki dojam.

Radoš Bajić???

To beše onaj brka sa kojim se Boris slikao?
guardianoftheblind guardianoftheblind 13:07 05.09.2012

Re: Fazon iz 90ih

Jest' to je onaj cika iz "kultne" serije "Selo gori, a baba se ceslja", jos kad se setim da je gosn. Krstic, cini mi se u Utisku, hvalio to smece od serije... Jest' da o ukusima ne treba raspravljati, al' vecina domacih serija koje javni servis emituje iznova i iznova i iznova su najobicnije smece i sund...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:38 05.09.2012

Re: Fazon iz 90ih

jos kad se setim da je gosn. Krstic, cini mi se u Utisku,

Naravno da sam hvalio kad je odlična serija.
ozbiljno ozbiljno 09:30 04.09.2012

Gospodine Krstiću...

...
Da li ste čuli da više niste na vlasti?
predatortz predatortz 09:33 04.09.2012

Re: Gospodine Krstiću...

ozbiljno
...
Da li ste čuli da više niste na vlasti?


A, da li opozicija ima pravo na to da ukazuje,pita,reaguje?
ozbiljno ozbiljno 10:46 04.09.2012

Re: Gospodine Krstiću...

predatortz
ozbiljno
...
Da li ste čuli da više niste na vlasti?


A, da li opozicija ima pravo na to da ukazuje,pita,reaguje?

Jašta...ali da bi to radila mora i da postoji...ili bar da bude svesna da je opozicija.
alselone alselone 09:34 04.09.2012

Naci skam

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji.


Ima li nekog osnova da se hapsi za ovo?
freehand freehand 09:38 04.09.2012

Re: Naci skam

alselone
Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji.


Ima li nekog osnova da se hapsi za ovo?

Nađe se osnov, ne sekiraj se. Čak ne treba ni mnogo mašte, samo zavisi od toga kolika je volja da se hapsi. Pa može u rukavicama i bez, a osnovi mogu biti manje ili više pravni.
Istorija je neiscrpan izvor primera i uzora. I dalja i bliža.
alselone alselone 09:42 04.09.2012

Re: Naci skam

Nađe se osnov, ne sekiraj se. Čak ne treba ni mnogo mašte, samo zavisi od toga kolika je volja da se hapsi. Pa može u rukavicama i bez, a osnovi mogu biti manje ili više pravni.


Ako ima osnova - ja bih hapsio. Pravljenje spiskova pogotovo sa proglasavanjem izdajnicima i tako dramaticnog naslova nas je 50% i dovelo dovde.

Ja verujem da u SPS i SNS ima ovakve djubradi koji su jedva cekali da se docepaju svog parceta vlasti da krenu u lov na izdajnike. Nadam se samo da ce ih Gljiva i Vucic ukrotiti. Bar mi za sada ostavljaju takav utisak.

freehand freehand 09:48 04.09.2012

Re: Naci skam

Ako ima osnova - ja bih hapsio. Pravljenje spiskova pogotovo sa proglasavanjem izdajnicima i tako dramaticnog naslova nas je 50% i dovelo dovde.

Nismo se razumeli: ti očekuješ da Dačić ili Vučić uhapse čoveka koga su doveli na funkciju u Ministarstvo?
Nadam se samo da ce ih Gljiva i Vucic ukrotiti. Bar mi za sada ostavljaju takav utisak.

Aha. Slušao sam jutros onaj divni, duboki, umirujući Vučićev šapat pun obećanja...
Baš deluje ohrebrujuće.
mariopan mariopan 09:50 04.09.2012

Re: Naci skam

alselone
Nađe se osnov, ne sekiraj se. Čak ne treba ni mnogo mašte, samo zavisi od toga kolika je volja da se hapsi. Pa može u rukavicama i bez, a osnovi mogu biti manje ili više pravni.


Ako ima osnova - ja bih hapsio. Pravljenje spiskova pogotovo sa proglasavanjem izdajnicima i tako dramaticnog naslova nas je 50% i dovelo dovde.

Ja verujem da u SPS i SNS ima ovakve djubradi koji su jedva cekali da se docepaju svog parceta vlasti da krenu u lov na izdajnike. Nadam se samo da ce ih Gljiva i Vucic ukrotiti. Bar mi za sada ostavljaju takav utisak.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:53 04.09.2012

Re: Naci skam

alselone
Ja verujem da u SPS i SNS ima ovakve djubradi koji su jedva cekali da se docepaju svog parceta vlasti da krenu u lov na izdajnike. Nadam se samo da ce ih Gljiva i Vucic ukrotiti. Bar mi za sada ostavljaju takav utisak.

Уверен сам. Они су сад и њима контрапродуктивни. Надам се да не грешим?

Уосталом, садашња политичка битка -- после идеолошког булдожера који је прошао српском политичком сценом и све неравнине готово до краја поравнао (Дачић који се хвалиса како је Т. Николић највећи еврофанатик међу њима, ко се томе до пре неколико година могао надати!?) -- одвијаће се на пољу економије. Људи су, просто, уморни од лошег живота и необећавајуће будућности, и онај који им ту наду поврати следећи пут имаће значајне шансе на изборима.

Склон сам да Ђиласов успех на локалу вежем за ту његову способност да буде доживљен као неко ко набоље мења наше услове живота. Колико је то стварно и колико ефикасно -- то је за неку другу анализу.
alselone alselone 09:55 04.09.2012

Re: Naci skam

Nismo se razumeli: ti očekuješ da Dačić ili Vučić uhapse čoveka koga su doveli na funkciju u Ministarstvo?


Ne ocekujem. Pa nije ni Tadic hapsio Dulica.

Aha. Slušao sam jutros onaj divni, duboki, umirujući Vučićev šapat pun obećanja...
Baš deluje ohrebrujuće.

I Tadic i Vucic i Toma pricaju o ekonomiji. Ne bave se izdajnicima. To mi se svidja. Pusticu ih jos malo da vidim da li su ozbiljni.
freehand freehand 09:59 04.09.2012

Re: Naci skam

I Tadic i Vucic i Toma pricaju o ekonomiji.

Ene de?!
Ja čujem samo krađa i borba protiv korupcije.
Pusticu ih jos malo da vidim da li su ozbiljni.

A onda... Brrrr!
alselone alselone 10:02 04.09.2012

Re: Naci skam

Predrag Brajovic

Уверен сам. Они су сад и њима контрапродуктивни. Надам се да не грешим?

Уостало, садашња политичка битка -- после идеолошког булдожера који је прошао српском политичком сценом и све неравнине готово до краја поравнао (Дачић који се хвалиса како је Т. Николић највећи еврофанатик мњђу њима, ко се томе до пре неколико година могао надати!?) -- одвијаће се на пољу економије. Људи су, просто,уморни од лошег живота и необећавајуће будућности, и онај који им ту наду поврати следећи пут имаће значајне шансе на изборима.

Склон сам да Ђиласов успех на локалу вежем за ту његову способност да буде доживљен као неко ко набоље мења наше услове живота. Колико је то стварно и колико ефикасно -- то је за неку другу анализу.


Вучић и Дачић толико причају о уништеној економији и крађи да толико инсистирање једноставно мора резултирати неким хапшењима. Укапирали су да нема већег национализма и популизма од хапшења лопова.

Нећемо ми боље живети од тога али ће ми бар срце бити ближе месту и систем ће почети да личи на систем.

То је исто укапирао и Ђилас и кренуо са оним форама о службеним аутомобилима. Причали су ми како је у једној великој домаћој тајкунској компанији, када је кренула криза 2008., један млади геније менаџмента предложио да на борду директора више не служе сокове него само киселу, да уштеде. На то ми личи Ђиласова акција. Али ту није битна лова - него људи не могу више да гледају толико бахаћење. Оно како се бахатио Марко Милошевић сада ради свака политичка шуша. То је нови национализам.
alselone alselone 10:03 04.09.2012

Re: Naci skam

Ja čujem samo krađa i borba protiv korupcije.


Na to sam mislio. Nema nama ekonomije dok ne pohapsimo lopove i resimo se korupcije.

A onda... Brrrr!

Nemtudom.
freehand freehand 10:13 04.09.2012

Re: Naci skam

Na to sam mislio. Nema nama ekonomije dok ne pohapsimo lopove i resimo se korupcije.

Onda očigledno pod ekonomijom podrazumevamo različite stvari. Ja sam mislio da to ima veze sa privredom, a ne sa policijom.
Nemtudom.

Čisto smo se stresli svi, šta će se desiti ako bi se ispostavilo da utvrdiš da nisu ozbiljni...
alselone alselone 10:30 04.09.2012

Re: Naci skam

Čisto smo se stresli svi, šta će se desiti ako bi se ispostavilo da utvrdiš da nisu ozbiljni...


Sad ti kao mene tovaris?
Hansel Hansel 10:40 04.09.2012

Re: Naci skam

Onda očigledno pod ekonomijom podrazumevamo različite stvari. Ja sam mislio da to ima veze sa privredom, a ne sa policijom.

Pa, jes', kad bi ekonomija u realnosti bila samo ekonomija... Podsetio bih na epohalno delo našeg "listopadno zimzelenog" - "Ekonomija destrukcije". Drugi, nenapisani tom, ali skoro skroz realizovan zove se "Destrukcija ekonomije"...
freehand freehand 10:40 04.09.2012

Re: Naci skam

alselone
Čisto smo se stresli svi, šta će se desiti ako bi se ispostavilo da utvrdiš da nisu ozbiljni...


Sad ti kao mene tovaris?

:)
Ne brate, ali si to napisao baš...
Pa pročitaj još jednom svoju rečenicu.

alselone alselone 10:52 04.09.2012

Re: Naci skam

freehand

:)
Ne brate, ali si to napisao baš...
Pa pročitaj još jednom svoju rečenicu.



Dobro, recenica je glupa. Pisao sam u brzini. Cetujemo na blogu, bemliga. Hteo sam da kazem da jos uvek verujem da zapravo hoce da se bore protiv korupcije. Ako ne budu imali rezultate onda cu ti se pridruziti u pljuvanju na blogu.
Dr M Dr M 10:56 04.09.2012

Re: Naci skam

šta će se desiti ako bi se ispostavilo da utvrdiš da nisu ozbiljni...


Razgovaraju dve gospodje

"A, od čega je umro Vaš muž"?

"Od gripa".

"Oh, hvala Bogu da nije bilo ništa ozbiljno"!
Hansel Hansel 10:59 04.09.2012

Re: Naci skam

Dobro, recenica je glupa. Pisao sam u brzini.

Ne daj se navesti na priznanje bez potrebe, ili povlačim onu rečenicu gore!
alselone alselone 11:03 04.09.2012

Re: Naci skam

Hansel

Ne daj se navesti na priznanje bez potrebe, ili povlačim onu rečenicu gore!




Ma ne. Free me cima i secira kao da sam Drago itself.

Mislio je na recenicu u kojoj kazem da cu ih pustiti kao da sam ja neko mudo i da mogu nesto da promenim. Eto - ne mogu, al mogu da pljujem po blogu.
niccolo niccolo 11:10 04.09.2012

Re: Naci skam

Eto - ne mogu, al mogu da pljujem po blogu

Da pravimo neko takmičenje, ko može najdalje da pljune, ko najelegantnije pljuje, čija pljuca je najkompaktnija...i tako to?
alselone alselone 11:11 04.09.2012

Re: Naci skam

Da pravimo neko takmičenje, ko može najdalje da pljune, ko najelegantnije pljuje, čija pljuca je najkompaktnija...i tako to?


Sad ce Dobrosavljevicka da predlozi posle pljuce takmicenje (sa) patkama.
Hansel Hansel 11:15 04.09.2012

Re: Naci skam

Da pravimo neko takmičenje, ko može najdalje da pljune, ko najelegantnije pljuje, čija pljuca je najkompaktnija...i tako to?


Da dodamo i (ne)kohorentnost izbora ciljeva?

Podgrupe (u okviru predloženih kategorija): pljuvanje po vlasti i pljuvanje po drugim blogerima?

Da se definiše i razlika između pljuvanja po i pljuvanja na, pa ako je značajna, da se i ona uvrsti u tabelu.
niccolo niccolo 11:16 04.09.2012

Re: Naci skam

Sad ce Dobrosavljevicka da predlozi posle pljuce takmicenje (sa) patkama.

Podržavam.
milisav68 milisav68 11:25 04.09.2012

Re: Naci skam

Hansel

Podgrupe (u okviru predloženih kategorija): pljuvanje po vlasti i pljuvanje po drugim blogerima?

Al, moraju prvo da se predstave, ne može pod nikom.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:26 04.09.2012

Re: Naci skam

Sad ce Dobrosavljevicka da predlozi posle pljuce takmicenje (sa) patkama.

To sa Utiskom nedelje nije prošlo
margos margos 11:33 04.09.2012

Re: Naci skam

Podgrupe (u okviru predloženih kategorija):

Molim da se osnuje komisija za utvrđivanje - da li je normalno pljuvanje tj uobičajeno ili pod uticajem hemije - uvesti doping kontrolu.
mariopan mariopan 11:34 04.09.2012

Re: Naci skam

Brajović
Уверен сам. Они су сад и њима контрапродуктивни. Надам се да не грешим?

Imam utisak da grešiš.

Primetila sam da je svaka vlast do sada imala dežurnu dvorsku ludu koja je govorila šta ostali misle a ne smeju javno da kažu.

Kada đavo odnese šalu oni se bržebolje odreknu lude, kao da je oni nisu ni poznavali, niti nedajBože imenovali na neku važnu funkciju i plaćali od naših para da izigrava ludu.

I čičamiča, svi lepi i umiveni, novi novcati i nevini kao deca, jašu još jedan krug?

U ovom slučaju je to ono što me plaši, jer davno ne videh nešto ovako gnusno izgovoreno od strane državnog službenika?
margos margos 11:43 04.09.2012

Re: Naci skam

U ovom slučaju je to ono što me plaši, jer davno ne videh nešto ovako gnusno izgovoreno od strane državnog službenika?

Koliko kapiram, nije bio državni službenik kad je ovo napisao - osim ako pod državnom službom ne računaš šire, sve one koji su u državnim institucijama.

Nisam imala strpljenja i stomaka da pročitam ceo tekst, ali sam pokušala da pročitam komenare - i oni su me više zabrinuli. Ljudi, koji bi po sklopu rečenica i cele diskusije, trebalo da su ozbiljni i školovani, argumentovano pišu takve besmislice... Zgrožena, ukratko.
milisav68 milisav68 11:50 04.09.2012

Re: Naci skam

mariopan

U ovom slučaju je to ono što me plaši, jer davno ne videh nešto ovako gnusno izgovoreno od strane državnog službenika?

Dačić je ovakav ili onakav, ali nije glup.

Akvarijum iz kojeg skuvana prošla čorba je imao pogled na kuću cveća, ovaj sad ima pogled na lipu.
mariopan mariopan 12:16 04.09.2012

Re: Naci skam

margos
U ovom slučaju je to ono što me plaši, jer davno ne videh nešto ovako gnusno izgovoreno od strane državnog službenika?

Koliko kapiram, nije bio državni službenik kad je ovo napisao - osim ako pod državnom službom ne računaš šire, sve one koji su u državnim institucijama.

Nisam imala strpljenja i stomaka da pročitam ceo tekst, ali sam pokušala da pročitam komenare - i oni su me više zabrinuli. Ljudi, koji bi po sklopu rečenica i cele diskusije, trebalo da su ozbiljni i školovani, argumentovano pišu takve besmislice... Zgrožena, ukratko.

Ja sam pročitala ceo tekst.
Meni nije bitno kada je ovo pisao, ako on to misli, a sada je državni službenik i ima mandat da uradi, sprovede u delo ovo što misli i piše?

Pa to me plaši, i oni komentari ispod, ja sve pročitala, i stvarno mislim da ta vrsta zla treba da se utepa kada je malo, ne treba ga hraniti da naraste.

Jel ja to samu sebe plašim, imam bujnu maštu?
margos margos 13:15 04.09.2012

Re: Naci skam

Jel ja to samu sebe plašim, imam bujnu maštu?

Ne znam odgovor na to pitanje. :(
Znam da mene rastuži tolika količina svega što je opozitno boljitku, napretku, rasterećenju već umornih, izvaranih i pokradenih ljudi i naravno - kulturi.

mariopan mariopan 13:22 04.09.2012

Re: Naci skam

margos
Jel ja to samu sebe plašim, imam bujnu maštu?

Ne znam odgovor na to pitanje. :(
Znam da mene rastuži tolika količina svega što je opozitno boljitku, napretku, rasterećenju već umornih, izvaranih i pokradenih ljudi i naravno - kulturi.


Slažem se. :(
blogovatelj blogovatelj 13:52 04.09.2012

Re: Naci skam

Sad ce Dobrosavljevicka da predlozi posle pljuce takmicenje (sa) patkama.


Mislis, u dalj, pa ko dobaci dalje.
Tu vec kljucnu ulogu moze da odigra i duzina cevi...
alselone alselone 13:58 04.09.2012

Re: Naci skam

Da. Zvanicni logo takmicenja.


A nekad sam mislio da se radi o Deda Baji i unucima.
st.jepan st.jepan 11:42 04.09.2012

...

Pročitao Kolarevićev tekst.
Do kraja!
Do dna!
"Ravno do dna!"
Jedan je od onih tekstova posle kojiih zadugo ne čitam ništa.

Ipak, verujem da je glede one predstave o Djindjiću, bar delimično u pravu.
Nisam je gledao, nisam imao snage, slutio sam da bih već posle nekoliko minuta panično grabio ka izlazu, te da me posle toga nikakvo pozorište zadugo ne bi videlo.
Tu moju slutnju potvrdila je Bojana u komentaru ispod jednog, tada već dobrano mrtvosabnog bloga. Taj komentar je malo ko pročitao, a odličan je, preporučujem KLIK.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:04 04.09.2012

Re: ...

Ipak, verujem da je glede one predstave o Djindjiću, bar delimično u pravu.

Mislim ipak da nije. Zbog konteksta. Potpuno je nebitno da li je predstava genijalna, prosečna ili odvratna. Čim se autori stave i kontekst "nosilaca i izvršilaca pogubne antisrpske politike", pogotovo kada ih vlast stavlja u takav kontekst, to više nije pozorišna kritika, niti utisak publike...već znak opasnih namera.
st.jepan st.jepan 12:25 04.09.2012

Re: ...

Nebojsa Krstic
Ipak, verujem da je glede one predstave o Djindjiću, bar delimično u pravu
.
Mislim ipak da nije. Zbog konteksta. Potpuno je nebitno da li je predstava genijalna, prosečna ili odvratna. Čim se autori stave i kontekst "nosilaca i izvršilaca pogubne antisrpske politike", pogotovo kada ih vlast stavlja u takav kontekst, to više nije pozorišna kritika, niti utisak publike...već znak opasnih namera.

Naravno da se glede konteksta više nego slažemo, nisam ga ni pominjao.
Moje slaganje sa D.K. glede odvratnosti (negledane) predstave samo dokazuje da je nedvojbeni šit jednako nedvojben s koje god da ga strane (ne)gledaš.
Bojana Maljević Bojana Maljević 12:37 04.09.2012

Re: ...

st.jepan
Tu moju slutnju potvrdila je Bojana u komentaru ispod jednog, tada već dobrano mrtvosabnog bloga, pa ga je (komentar) malo ko pročitao.
Odličan je, preporučujem KLIK.

Hvala ti. Isto to što sam pisala mislim i danas. Ta je predstava loša. Šatro politika. Šatro viša svest. Šatro kritika, pozorište, istina. Šatro Breht. I šatro Đindjić (što je najžalosnije).

A glede Kolarevićevog teksta - nemam šta da kažem na taj prostakluk. Nadam se da će njegovi nadređeni imati. Stravična sramota. S t r a v i č n a.

Glede spiskova: da se ne lažemo, postojali su oduvek, kod različitih partija, u svim promenama vlasti, da li su bili pismeni ili usmeni, sasvim je svejedno. I jednako su svi bili odvratni. Takođe isto mislim i za spiskove "podobnih". To je već za poseban blog.
(ovo poslednje naravno nema veze sa Kolarevićevim tekstom koji je povod ovog bloga i koji je sam po sebi u celosti toliko sramotan da sam zanemela)
freehand freehand 12:39 04.09.2012

Re: ...

Šatro politika. Šatro viša svest. Šatro kritika, pozorište, istina. Šatro Breht. I šatro Đindjić (što je najžalosnije).

Takorekuć - Šatra?
zack2jack zack2jack 12:42 04.09.2012

Re: ...

Aliiiii covek nije izrazio nikakve namere!? Ne vidim zasto mu se toliko zamera sto se ispovracao po necemu sto smatra nedostojnim "srpske kulture"? Ima problem sa ukusom, OK. Mozda je bio shikaniran, ili sta god, ali on ne preti! Nije to nikakav spisak za odstrel, zbog politicke nepodobnosti. Cemu dramatizacija? Iz teksta moze da se zakljuci da je prvo na listi novog ministarstva kulture, novi krov za muzeja automobila, dakle upotrebice drzavne pare da zavrse neke privatne popravke (sto ne bi trebalo da Krstica toliko da cudi jeeeerbo je dovoljno samo da pogleda preko ramena..) Aliiii, ne pominju se streljanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:59 04.09.2012

Re: ...

Glede spiskova: da se ne lažemo, postojali su oduvek, kod različitih partija, u svim promenama vlasti, da li su bili pismeni ili usmeni, sasvim je svejedno. I jednako su svi bili odvratni. Takođe isto mislim i za spiskove "podobnih". To je već za poseban blog.

Mislim da bi bilo pogrešno mešati žabe i babe.

Verujem da je uvek bilo, i da će biti, da postoje klanovi, interesne grupe i kružoci različitih vrsta koje utiču na ministarstvo kada su u pitanju fondovi...i verujem da svaki ministar, ili njegovi ljudi imaju svoje preference u tom smislu...

To je druga stvar u odnosu na situaciju kada neko ko je vlast pravi spiskove nepodobnih Srba, tj građana Srbije, odnosno umetnika za koje tvrdi da su "nosioci i izvršioci pogubne antisrpske politike".
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:16 04.09.2012

Re: ...

Mislim ipak da nije. Zbog konteksta. Potpuno je nebitno da li je predstava genijalna, prosečna ili odvratna. Čim se autori stave i kontekst "nosilaca i izvršilaca pogubne antisrpske politike", pogotovo kada ih vlast stavlja u takav kontekst, to više nije pozorišna kritika, niti utisak publike...već znak opasnih namera.

A kad onaj, kome sam već zaboravila ime, napiše onaj tekst - onda ti je to anticivilzacijski, antisrpski, antisve... poziv na terorizam...onda on nema prava na "umetničnu slobodu", onda tog može na stub srama, njemu može da se "sudi" po tom pitanju. Onda ti, dok si bio na vlasti, možeš to da komentarišeš, onoliko?

Da ne bude nesporazuma: Kolarevićev tekst je odvratan i opasan.
Isto sam mislila i za tekst onog o kome si pisao. Samo mi smetaju dvostruki aršini.
U kojima, po tebi, autori pozorišne predstave mogu da sude, stavljajući konkretne ljude u konkretan kontekst da su nosioci i izvršioci ubistva i da si patriota ako povraćaš po zastavi... onda je to u redu?

Meni nije ali to svakako nema veze sa Kolarevićem. Njegov tekst je toliko strašan da sam spremna da kažem i da je predstava Zoran Đinđić dostojna srpske kulture.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:17 04.09.2012

Re: ...

To je druga stvar u odnosu na situaciju kada neko ko je vlast pravi spiskove nepodobnih Srba, tj građana Srbije, odnosno umetnika za koje tvrdi da su "nosioci i izvršioci pogubne antisrpske politike".

Saglasna.
reanimator reanimator 13:27 04.09.2012

Re: ...

To je druga stvar u odnosu na situaciju kada neko ko je vlast pravi spiskove nepodobnih Srba, tj građana Srbije, odnosno umetnika za koje tvrdi da su "nosioci i izvršioci pogubne antisrpske politike".

I ne samo pravi, nego javno objavljuje, maltene kao poziv na linč.
Doduše, kada je "pravio" spisak, nije bio vlast..izvesno je da će ga njegovi malo amortizovati. Problem je što niko ne pravi elementarnu selekciju kada ljude bira za bilo šta..ono..zdravstveni pregled i sl.
Dr M Dr M 13:38 04.09.2012

Re: ...

Doduše, kada je "pravio" spisak, nije bio vlast..izvesno je da će ga njegovi malo amortizovati.


Ja se bojim da ga je taj spisak i preporučio za to radno mesto.

I, bojim se njegovog pokušaja da to opravda kod svojih mentora.
mariopan mariopan 13:41 04.09.2012

Re: ...

Dr M
Doduše, kada je "pravio" spisak, nije bio vlast..izvesno je da će ga njegovi malo amortizovati.


Ja se bojim da ga je taj spisak i preporučio za to radno mesto.

I, bojim se njegovog pokušaja da to opravda kod svojih mentora.

Upravo tako.
reanimator reanimator 13:48 04.09.2012

Re: ...

Ja se bojim da ga je taj spisak i preporučio za to radno mesto.

Taj se preporučio mnogo pre spiska..samo je strpljivo sačekao svojih novih 5 minuta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:02 04.09.2012

Re: ...

A kad onaj, kome sam već zaboravila ime, napiše onaj tekst - onda ti je to anticivilacijski, antisrpski, antisve... poziv na terorizam...onda on nema prava na "umetničnu slobodu", onda tog može na stub srama, njemu može da se "sudi" po tom pitanju. Onda ti, dok si bio na vlasti, možeš to da komentarišeš, onoliko?

Misliš na Nikolaidisa? Pa on nije umetnik, nego savetnik jednog stranog drržavnika. Koju licencu poetiku, za nešto što jeste anticivilizacijski stav, treba njemu da dam? Komentarisao sam ga, naravno da jesam, onako, kolegijalno.
Da ne bude nesporazuma: Kolarevićev tekst je odvratan i opasan.
Isto sam mislila i za tekst onog o kome si pisao. Samo mi smetaju dvostruki aršini.
U kojima, po tebi, autori pozorišne predstave mogu da sude, stavljajući konkretne ljude u konkretan kontekst da su nosioci i izvršioci ubistva i da si patriota ako povraćaš po zastavi... onda je to u redu?

Autori predstave, knjige, filma... mogu da rade šta god žele i što im umetnička vizija nalaže. Kritičari i publika mogu da kritikuju i da ocenjuju u skladu sa svojim moralnim, političkim, estetskim načelima...Nema tu duplih aršina, to je jedna potpuno zasebna priča. Autori nekakve pozorišne predstave nisu vlast! A vlast protiv "antisrpskih" umetnika može da preduzme i nekakve radnje.

Zato baš i pitam u tekstu ovog bloga - šta Ministarstvo namerava da učini povodom ljudi i pojava koje Kolarević apostrofira? Zanima me to. A trebalo bi da zanima i druge.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:05 04.09.2012

АнтиСрби и НеДСовци

Bojana Maljević
To je druga stvar u odnosu na situaciju kada neko ko je vlast pravi spiskove nepodobnih Srba, tj građana Srbije, odnosno umetnika za koje tvrdi da su "nosioci i izvršioci pogubne antisrpske politike".

Saglasna.

Стао сам и размишљам над овим. Објаснићу и зашто.

Моји пријатељи и ја својевремено смо правили ОВО. То је био целонедељни програм, са сјајним предавачима, изложбама, певањем и пуцањем :) Да бих пластично објаснио ко су били учесници, мислим да би било тачно поређење које каже да је то слично као кад би неко правио тениски турнир у Београду, а од 30 прворангираних играча на свету у Београд довео њих 20.

Пара, у српском свету литературе, слабо има. Отуда нам је требала помоћ спонзора. Министарсво за културу матичне земље писца коме је скуп био посвећен дало нам је значајну своту, то јест одобрило да по завршеној конференцији надокнади део трошкова по приложеним рачунима. Фалило нам је још 20-30% пара да некако организујемо све то, показивала је моја рачуница.

Помислио сам, наивно, да ће наше министарство културе помоћи нам у свему томе. Разлог је једноставан: то је био скуп од најмање регионалног значаја; на њему су учествовали предавачи и професори са Сорбоне, из Нанта, Лондона, Даблина, Цириха -- махом људи од утицаја кад се праве међународна културна умрежавања, деле стипендије и организују литерарне манифестације; најпосле, то је било замишљено као занимљиво и модерно организовано културно дешавање, које се тако и одиграло. Стога, штреберски смо попунили све потребне пријаве нашем министарству и истакли значај бла-бла-бла...

Био сам у шоку -- а мене је тешко шокирати :) -- кад нам ни један једини динар није био одобрен. Питао сам: "Па зар је могуће да нико у министарству не препознаје било које име са листе, то су људи од светског угледа и моћи. Па зар је могуће да нико не види да се довлаче изложбе из Европе и код нас представљају? Па зар нико не види да је то потенцијално (као што се и остварило) једна прелепо замишљена ствар?"

Еххх... И онда су ми рекли: требало је да се, преко мојих познанстава, обратим неким ДС културњацима, од којих су неки директно о донацији нама у министарству и одлучивали, и ствар би сигурно прошла. А ја сам рекао: "Па није ваљда да је за тим било потребе?! Па довели смо литерарни Ferari у Београд, и сад је треба неком партијском апаратчику да се увлачим и да се на њега позивам како би Београђани та кола видели?!" Ни динара, на крају, ни од кога из Србије нисмо добили. Сама конференција је завршена успешно. Неколико нас донирали смо је властитим средствима. Мени, лично, није жао. Мислим ни осталим донаторима.

Били смо, дакле, дискриминисани као неДС-учесници у културном животу Србије. На известан начин то можда сличи овом што неталентована битанга Коларевић предлаже? Он, такође, прави политичку дискриминацију, само сада у супротном смеру -- ДС учесника у културном животу Србије.

Једино, и погубно, што је свима њима додао онај придев антисрпски. А саме жељене последице -- ускраћивање државних фондова -- за сад су исте као оне којима су политички неситуирани учесници у јавном животу Србије најчешће и код ДСа били изложени.

Хм.
st.jepan st.jepan 14:07 04.09.2012

Re: ...

šta Ministarstvo namerava da učini povodom ljudi i pojava koje Kolarević apostrofira?

Mislim da bi moralo da poduzme najoštrije mere - za narodne neprijatelje, zna se!
Ili bi moralo najoštrije da ukori i ukloni Kolarevića.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:25 04.09.2012

Re: ...

Nebojsa Krstic
A kad onaj, kome sam već zaboravila ime, napiše onaj tekst - onda ti je to anticivilacijski, antisrpski, antisve... poziv na terorizam...onda on nema prava na "umetničnu slobodu", onda tog može na stub srama, njemu može da se "sudi" po tom pitanju. Onda ti, dok si bio na vlasti, možeš to da komentarišeš, onoliko?

Misliš na Nikolaidisa? Pa on nije umetnik, nego savetnik jednog stranog drržavnika. Koju licencu poetiku, za nešto što jeste anticivilizacijski stav, treba njemu da dam? Komentarisao sam ga, naravno da jesam, onako, kolegijalno.
Da ne bude nesporazuma: Kolarevićev tekst je odvratan i opasan.
Isto sam mislila i za tekst onog o kome si pisao. Samo mi smetaju dvostruki aršini.
U kojima, po tebi, autori pozorišne predstave mogu da sude, stavljajući konkretne ljude u konkretan kontekst da su nosioci i izvršioci ubistva i da si patriota ako povraćaš po zastavi... onda je to u redu?

Autori predstave, knjige, filma... mogu da rade šta god žele i što im umetnička vizija nalaže. Kritičari i publika mogu da kritikuju i da ocenjuju u skladu sa svojim moralnim, političkim, estetskim načelima...Nema tu duplih aršina, to je jedna potpuno zasebna priča. Autori nekakve pozorišne predstave nisu vlast! A vlast protiv "antisrpskih" umetnika može da preduzme i nekakve radnje.

Da, mislila sam na Nikolaidisa, izvinjavam se što zaboravih ime. I on je "autor" teksta u novinama. Taj tekst ne bi bio manje odvratan i da nije savetnik državnog službenika. Gore po njega što jeste. A pisao ga je kao autor kao što si ti pisao svoja nezavisna mišljenja na blogu i to si isticao, da to nema veze sa bilo kim.

Međutim, ja sam to poredila zbog toga što BILO ČIJI POZIV NA LINČ nije u redu. A takve ili slične anticivilizacijske stavove sam prepoznala kod sva tri "autora" Nikolaidis, Kolarević i Frljić.

Htela sam da kažem da ne možemo reći: ovaj je na ulici pozivao na linč to nije u redu, ovaj je u tekstu, ovaj kao službenik... ni to nije u redu i td... a autori političkog pozorišnog pamfleta to mogu. Ne slažem se sa tim. Niko nema pravo da poziva na linč.
Zato baš i pitam u tekstu ovog bloga - šta Ministarstvo namerava da učini povodom ljudi i pojava koje Kolarević apostrofira? Zanima me to. A trebalo bi da zanima i druge.

Naravno da zanima i druge. I to jeste osnovno pitanje, sve drugo je bila digresija. Mene više zanima šta Ministarstvo namerava da učini sa Kolarevićem. Jer samo ako nešto učine sa njim, biće jasno da se ne slažu sa onim što je napisao i da će ljudi nastaviti normalno da rade svoje poslove. I samo ako Ministarstvo ili Vlada adekvatno odreaguju neće nekom novom pasti na pamet da piše takve užase. Bilo da je reč o radnicima u kulturi ili ma kojim drugim.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:39 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Стао сам и размишљам над овим. Објаснићу и зашто.

Brajoviću, pa rekoh da je za odvojen blog :)
Mogla bih navesti mnogo sličnih primera.
Naročito kada je reč o TV produkciji. Ili o RTS.
O pravosuđu bolje da ne govorim. Drugom prilikom.
Pozdrav
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Били смо, дакле, дискриминисани као неДС-учесници у културном животу Србије. На известан начин то можда сличи овом што што неталентована битанага Коларевић предлаже? Он, такође, прави политичку дискрминацију, само сада у супротном смеру -- ДС учесника у културном животу Србије.

Једино, и погубно, што је свима њима додао онај придев антисрпски. А саме жељене последице -- ускраћивање државних фондова -- за сад су исте као оне којима су политички неситуирани учесници у јавном животу Србије најчешће и код ДСа били изложени.

Mislim da si totalno promašio temu. Dok sam ja bio u Predsedništvu, svakodnevno sam dobijao dopise različitih ljudi, organizacija i udruženja koja su tražila novac za neki svoj projekat. Meni je život bio malo lakši jer Predsedništvo ne raspolaže nikakvim novcem, pa nikom i ne može nešto da da...ali samo zamišljam institucije koje budžet za to imaju. Koliki je tamo red i koliko je nezadovoljnih koji su takođe "čuli" da bi dobilo šta god hoće samo ako pozove neko iz DS, recimo Tadić?....E sad, ja ovo ne bih pisao da nisam sve to gledao svojim očima, i slušao različite priče, različitih ljudi.

Poenta je - to što ti nisi dobio novac za svoj projekat je šteta, ali ne može ni na koji način da se poredi sa ovim o čemu ovde pričamo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:50 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nebojsa Krstic
Poenta je- to što ti nisi dobio novac za svoj projekat je šteta, ali ne može ni na koji način da se poredi sa ovim o čemu ovde pričamo.

Две ствари, Небојша: ја имена не спомињем, из пристојности. Такође, не зевзечим се и не лупатам: нема редова у министарству -- улази се најчешће само позван. Надаље, трудим се да причам утемељно и без много страсти. Неки пут ми и не пође за руком :)

А друго -- идеолошко-партијска дискриминација није баш толико далеко од овог о чему ти с правом причаш. Тема није промашена.

Но, свако је изложио свој предмет, па нек му се суди :)

P.S.
Да не причам како је идеолошки конструкт и сама припадност нацији.
reanimator reanimator 14:53 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Koliki je tamo red i koliko je nezadovoljnih koji su takođe "čuli" da bi dobilo šta god hoće samo ako pozove neko iz DS, recimo Tadić?

Ja negde razumem i te nezadovoljne. Malo je glupo kad se zlopatiš i sklapaš kraj s krajem u pokušaju da nešto uradiš, a onda vidiš ekipu tipa Bjelogrlić, Bane Trifunović, Lutkić, kako, ne samo da dobijaju kintu iz budžeta, nego se mobilišu potrebna javna preduzeća, da im slučajno ne naplate dinar.
alselone alselone 14:55 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Meni je život bio malo lakši jer Predsedništvo ne raspolaže nikakvim novcem, pa nikom i ne može nešto da da...ali samo zamišljam institucije koje budžet za to imaju.


Zasto si isao linijom manjeg otpora? Zasto se nisi ukljucio u vladu da pomognes? Zasto su propale tvoje dobre ideje?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:59 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

А друго -- идеолошко-партијска дискриминација није баш толико далеко од овог о чему ти с правом причаш. Тема није промашена.

Partijska ili lična diskriminacija na temu dobijanja para iz nekakvog fonda je nešto što postoji 100%, ali 100% sam siguran da je postojala od kako postoje partije i lični odnosi. Ako ti misliš da je to pronalazak DS-a, nećemo se složiti.

I dalje ti tvrdim, jedno je ne dobiti pare za projekat. Neuporedivo je drugačija stvar biti na spislu antisrba koji sastavljaju ljudi koji jedini učinak imaju na temu brojanja krvnih zrnaca i torzija, retorzija i izbacivanja nesrba iz kuća, obdaništa i sela.

To su potpuno neuporedive stvari.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:00 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

reanimator
Koliki je tamo red i koliko je nezadovoljnih koji su takođe "čuli" da bi dobilo šta god hoće samo ako pozove neko iz DS, recimo Tadić?

Ja negde razumem i te nezadovoljne. Malo je glupo kad se zlopatiš i sklapaš kraj s krajem u pokušaju da nešto uradiš, a onda vidiš ekipu tipa Bjelogrlić, Bane Trifunović, Lutkić, kako, ne samo da dobijaju kintu iz budžeta, nego se mobilišu potrebna javna preduzeća, da im slučajno ne naplate dinar.

Ма, Реане, можда је најважније разумети да је у оба случаја дискриминација политичко-идеолошка: и код Коларевића и код неДС дискриминације. Коларевић лупета да су ови антиСрби јер су ДСовци. Претпостављена дискриминација о којој сам ја причао (Небојша у њу не верује, мисли да ми се привиђа) почива на томе да смо моји пријатељи и ја неДСовци. Значи -- ДСовост је њена основа.

Моје лично незадовољство нема везе са било чим.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:04 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nebojsa Krstic
To su potpuno neuporedive stvari.

Није он бројао крвна зрнца. Он је једино гледао партијску припадност и симпатизерство.

Покушао сам да прикажем логику која ипак спаја.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:07 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nebojsa Krstic
Partijska ili lična diskriminacija na temu dobijanja para iz nekakvog fonda je nešto što postoji 100%, ali 100% sam siguran da je postojala od kako postoje partije i lični odnosi. Ako ti misliš da je to pronalazak DS-a, nećemo se složiti.

Не мислим, наравно.
Aли, пошто ми опет потураш-поклањаш своје речи, да приметим: можда је достигнути рекордни степен партијске дискриминације проналазак ДС-а?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:08 04.09.2012

Re: ...

Taj tekst ne bi bio manje odvratan i da nije savetnik državnog službenika

Ne bi bio manje odvratan, ali bi bio manje opasan.
Međutim, ja sam to poredila zbog toga što BILO ČIJI POZIV NA LINČ nije u redu. A takve ili slične anticivilizacijske stavove sam prepoznala kod sva tri "autora" Nikolaidis, Kolarević i Frljić.

Slažem se, bilo čiji poziv na linč je neprihvatljiv. Ali poziv na linč koji dolazi od strane predstavnika vlasti je najgora i najopasnija forma nasilja, i u ovom konkretnom slučaju ima fašistoidnu formu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:15 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Коларевић лупета да су ови антиСрби јер су ДСовци.

Baš me zanima, kako ti znaš da on lupeta? Otkud znaš da on ne govori upravo ono o čemu drugi tamo misle, a ćute?
Претпостављена дискриминација о којој сам ја причао (Небојша у њу не верује, мсили да ми се привиђа) почива на томе да смо неДСовци

Ma sve ti ja verujem, samo ti govorim da su to neuporedive stvari.
Није он бројао крвна зрнца. Он је једино гледао партијску припадност и симпатизерство.

I na osnovu partijskog simpatizerstva ocenjivao ko je koliko kvalitetan Srbin. Sutra može to isto na osnovu devojačkog prezimena majke. I? kako se zove ta situacija?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:31 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

na osnovu partijskog simpatizerstva ocenjivao ko je koliko kvalitetan Srbin. Sutra može to isto na osnovu devojačkog prezimena majke. I? kako se zove ta situacija?


Ovo nije isto. Partijsko "simpatizersvo" govori (ili bi bar trebalo da govori) o nekim ideološkim preferencijama. Majčino prezime može eventualno da govori o krvnim zrncima. Mislim da Kolarević na primer o Stevi Žigonu ima dosta visoko mišljenje.
Dakle, sukob je na ideološkom a ne na krvnom planu. U ostalom Brajović je lepo primetio da je nacionalna pripadnost ideološki konstrukt. Ja bih rekao da je stvar softvera a ne hardvera, ali se svodi na isto.

P.S.
Stvarno se osećam glupo braneći čoveka (Kolarevića) za kojeg već rekoh da mislim da je bilmez, al moram.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

P.S.
Да не причам како је идеолошки конструкт и сама припадност нацији.

Ne slažem se. Pripadnost naciji je nešto što se stiče rođenjem, ili nešto što se iz bilo kog razloga prihvata voljom pojedinca. Dakle, slobodnom voljom. Izjašnjavanje o nacionalnosti je takođe stvar slobodne volje...Ne prihvatam da mi ijedan Kolarević Dragan, pripadnik vladajuće stranke, ocenjuje stepen srpstva i da meri moj učinak na tu temu.Takođe ne prihvatam da on to radi u bilo čijem drugom slučaju.

Očekujem da se Vlada izjasni o njegovim stavovima, i da ga u slučaju neprihvatanja, razreši dužnosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Stvarno se osećam glupo braneći čoveka (Kolarevića) za kojeg već rekoh da mislim da je bilmez, al moram.

Molim te, ako moraš, ti ga slobodno brani.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:40 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nebojsa Krstic
I na osnovu partijskog simpatizerstva ocenjivao ko je koliko kvalitetan Srbin. Sutra može to isto na osnovu devojačkog prezimena majke. I? kako se zove ta situacija?

Diskriminacija po predrasudama -- najčešće ideološkim.
freehand freehand 15:41 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Mislim da Kolarević na primer o Stevi Žigonu ima dosta visoko mišljenje.

I o Ivani. A i o Handkeu, garant.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:50 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци


Ne slažem se. pripadnost naciji je nešto što se stiče rođenjem, ili nešto što se iz bilo kog razloga prihvata voljom pojedinca. Dakle, slobodnom voljom.


Tebe su pitali kad i gde i ćeš da se rodiš, i ko će ti biti roditelji?
Mene nisu.

Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci. Kada poraste sa ubeđenjem da su mu to zaista pravi roditelji, biće vrlo verovatno Holanđanin. Možda bude i neki skinhed. Nema to veze sa mestom rođenja i krvnim zrncima.

EDIT:
Doduše, retko kad ima i veze sa slobodnom voljom.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci

Možeš ti, a to je poenta, da budeš, šta god želiš, Srbin, Holanđanin ili Tungužanin, u svakom slučaju - Dragan Kolarević nije onaj ko sme da premerava tvoje srpske, holandske ili tunguške zasluge.
freehand freehand 16:05 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci. Kada poraste sa ubeđenjem da su mu to zaista pravi roditelji, biće vrlo verovatno Holanđanin. Možda bude i neki skinhed. Nema to veze sa mestom rođenja i krvnim zrncima.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:16 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

freehand
Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci. Kada poraste sa ubeđenjem da su mu to zaista pravi roditelji, biće vrlo verovatno Holanđanin. Možda bude i neki skinhed. Nema to veze sa mestom rođenja i krvnim zrncima.



Pretpostavljam da si hteo nešto da kažeš citirajuči ovo ?

EDIT:
ah da verovatno je ispod neki youtube, ovde gde sam je to nevidiljivo, izvini
b92fmember b92fmember 23:34 04.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Ma sve ti ja verujem, samo ti govorim da su to neuporedive stvari.


e pa je**ga, zbog te neuporedive stvari koju niste mogli (ili niste hteli da sprečite) ste i izgubili izbore pa su sad ovi "novi" došli na vlast.

potpuni fijasko. vajmarska republika.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:29 05.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nebojsa Krstic
Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci

Možeš ti, a to je poenta, da budeš, šta god želiš, Srbin, Holanđanin ili Tungužanin, u svakom slučaju - Dragan Kolarević nije onaj ko sme da premerava tvoje srpske, holandske ili tunguške zasluge.

Nebojša, nije samo Kolarević, pa to je čoveče prisutno u medijima i politici odavno ovde,ali se toleriše. Nacional-šovinisti imaju svoj srbometar i prostor u medijima i javnim nastupima i lepe etikete po svome.
To ti je vrlo izraženo i kod visokih krugova SPC jer prizna za Srbina samo onoga ko je vernik.
Vidiš, DS se napravila veliku grešku kada se tako tolerantno odnosila prema nacionalistima, šovinistima i klerikalizmu, a valjda je bilo jasno da se u nacional-šovinizmu ne može takmičiti sa SRS i dobiti birače, kao ni u pravoslavnom fundamentalizmu sa DSS, niti monarhizmu i četništvu sa SPO i zato se samo se bespotrebno blamirala.
Kako lepo čovek OVDE napisa
"Za razliku od normalnih ljudi kojima je „čovek mera svih stvari, onih koje jesu da jesu i onih koje nisu da nisu“, što su još sofisti govorili,
za one druge koji nisu baš sasvim normalni, naravno u rasponu od malo nenormalnih pa do bolesnih nacionalista i šovinista, e za njih je nacija mera svih stvari i to ne samo onih koje jesu da jesu, a onih koje nisu da nisu, već i onih koje jesu da nisu i onih koje nisu da jesu."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana