Kultura

Spiskovi, opet

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2012. u 15:03

Vlada Srbije postavila je nedavno Dragana Kolarevića za pomoćnika ministra kulture i informisanja. Tih dana novopostavljeni pomoćnik objavio je svoj autorski tekst pod naslovom “Vreme je za prvi srpski kulturni ustanak

U njemu je on izneo svoje sveobuhvatno viđenje aktuelnog kulturnog trenutka sa autorskim osvrtom i na protekle decenije. Svačega tu ima. Suzdržavam se, teškom mukom, od ulaska u tu baru i libim od komentarisanja iznetih stavova. Prepuštam to čitaocima koji imaju jači stomak od mene.

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji”.

Na tom spisku pomoćnika aktuelnog ministra kulture i informisanja, nalaze se:

Zdravko Čolić, Momčilo Bajagić, Dejan Mijač, Slobodan Šijan, Mira Banjac, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Radoš Bajić, Vojislav Brajović, Svetozar Cvetković, Predrag Ejdus, Branislav Lečić, Branko Cvejić, Tihomir Stanić, Lazar Ristovski, Dara Đokić, Goran Šušljik, Tamara Vučković, Milica Mihajlović, Slobodan Boda Ninković, Miroslav Momčilović, Jagoš Marković, Nataša Ninković, Srdan Golubović, Vjera Mujović, Tanja Mandić Rigonat, Milena Šešić, Biljana Srbljanović, Jovan Ćirilov, Lazar Stojanović, Srđan Gojković Gile, Timoti Džon Bajfort, Dušan Ercegovac, Lena Bogdanović, Đorđe Pavlov, Stevan Filipović, Olivera Ježina, Alek Conić, Seka Sablić, Bora Todorović, Puriša Đorđević, Svetislav Basara, Miljenko Dereta, Dragan Velikić, Maja Mičić, Jelena Milić, Dunja Ilić, i drugi.

“Zašto svojim skromnim novcem, sa glumcima koji imaju nacionalnu svest ne bismo stvorili alternativno pozorište”, pita se na kraju teksta Dragan Kolarević, a čitaocu je ostalo da nagađa šta je njegovo Ministarstvo namerilo da uradi protiv navedenih sa spiska “nosilaca pogubne antisrpske politike”.

Važno je pitanje, zaslužuje brz odgovor.

 

 



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 18:54 05.09.2012

Re: Aman!

expolicajac
cassiopeia
predator
Zbog takvih smo svi izašli na loš glas


Ako su svi loši k'o ti

Eto kad si mator pandur dobiješ osmeh, a kad si mlad pandur i cvetić
Čista diskriminacija


Upsić. Ja se toliko borim protiv diskriminacije a ovamo nesvesno diskriminišem

tyson tyson 04:33 06.09.2012

Re: Aman!

Eto kad si mator pandur dobiješ osmeh, a kad si mlad pandur i cvetić

Ajde panduri objasnite ljudima to oko linka, ne bilo vam zapoveđeno; budite korisni za širu društvenu zajednicu.



predatortz predatortz 11:51 06.09.2012

Re: Aman!

tyson
Eto kad si mator pandur dobiješ osmeh, a kad si mlad pandur i cvetić

Ajde panduri objasnite ljudima to oko linka, ne bilo vam zapoveđeno; budite korisni za širu društvenu zajednicu.





Jebeš zajednicu koju panduri edukuju!
alselone alselone 18:34 05.09.2012

Hopa-la!

Prethodno je sada opoziciona Demokratska stranka odbacila optužbe naprednjaka navodeći da je akcija "Očistimo Srbiju" jedan od najuspešnijih poteza prethodne vlade čiji su rezultati, kako je navedeno, merljivi i proverljivi.


mlinarslavko mlinarslavko 20:33 05.09.2012

Vazno je pitanje, zasluzuje brz odgovor.

Kolarevic je idiot.
blogov_kolac blogov_kolac 02:19 06.09.2012

otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

U zadnje vreme na ovome blogu glavni hit su otvorena pisma, pa ta epidemija evo zahvati i mene, ali pošto još nemam autorsku opciju, moraću da se okoristim autorskim blogom koji svakako ima veze sa sadržinom mog pisma, iako je već takoreći zamro.



Poštovani Bajaga,

znam da vam je jedna od omiljenih izreka "psi laju na karavane, a karavani prolaze", pa ste je čak i iskoristili u jednoj svojoj pesmi, ali ovom prilikom apelujem na Vas da u slučaju jedne veoma posebne džukele napravite izuzetak, i itekako obratite pažnju na nju, zatražite od nje javno izvinjenje ili eventualno čak presavijete tabak i tužite je sudu, ili na neki možda još adekvatniji način odreagujete prema toj personi. Naravno da znam da je normalnom i pristojnom čoveku poput Vas činjenica da Vas je baš takav neko (in)direktno uvrstio među “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji” ako ne počast, a ono razlog više da ga zauvek ignorišete sa prezirom - ali u njegovom slučaju ima nekoliko razloga zbog kojih je ignorisanje kontraproduktivno.

Naime, dotični je nedavno postao pomoćnik ministra kulture, a iste one godine kada su stotine hiljada gradjana tačno u 19:30 izlazile na svoje balkone i udarale u šerpe i duvale u pištaljke ne bi li zaglušili laži zloglasnih Dnevnik 2 "informativnih" emisija koje je on uređivao - postao je i laureat prestižne nagrade "Milan Rakić", koja je najviše priznanje za poeziju koje naše Udruženje književnika Srbije dodeljuje svake godine. Da se nije radilo o sramnom ustupku na koji je UKS pristao u vremenu zla, već samo ogledalu duhovne i intelektualne žabokrečine u kojoj nam se Srbija guši već preko dve decenije svedoči činjenica da je pre samo dve godine na redovnoj skupštini UKS ovaj antikulturni pamfletopisac i ekstremista izabran u "Prijemnu komisiju" (oni koji određuju ko zavređuje, a ko ne u Srbiji da se zove piscem) tako što je od sve sedmorice kandidata bio drugoplasirani po broju dobijenih glasova!

Usled iznenadnog napada radoznalosti kako li izgleda "najbolja" knjiga poezije u Srbiji objavljena 1996. primetio sam da je opus ovakvog jednog pesničkog i srbokulturnog velikana potpuno nevidljiv čak i za google, ali sam ipak naišao na jednu njegovu pesmu (novijeg datuma), i kada je pročitate shvatićete zašto se obraćam upravo Vama sa ovakvim molbama i apelima.
Dragan Kolarević

Dragan Kolarević, iz zbirke pesama "Uhvaćen na delu" objavljene 2009. godine

NAŠI SU DUGOVI

Moja je Serbia
pijani brodić
za rasuti teret
i ja sam mornar,
mađioničar
i veliki šeret!

Da l' je to mafija,
il' pornografija,
il' krajnje sumnjiva
falš biografija,
uvek se završi
s' nekom od naših sahrana!

Naši su dugovi
teret veliki
da puca kičma,
i kad se laže
i kad se krade,
pa pršti sačma!

Gore od Horgoša,
dole do Dragaša,
ko' led se otapa
Serbia naša,
uvek se završi
s' nekom od naših sahrana!

Da smo živi i zdravi
pet vekova još,
da je zajma i love
pa daj još jedan groš!

Za naše lihvare ja molim
za još jedan poček
zatezne kamate
i želje velike
a igram čoček!

Da l' je to mafija,
il' pornografija,
il' krajnje sumnjiva
falš biografija,
uvek se završi
s' nekom od naših sahrana!

Da smo živi i zdravi
pet vekova još,
da je zajma i love
pa daj još jedan groš!

Moja je Serbia
pijani brodić
za rasuti teret
i ja sam mornar,
mađioničar
i veliki šeret!

Da l' je to mafija,
il' pornografija,
il' krajnje sumnjiva
falš biografija,
uvek se završi
s' nekom od naših sahrana!
Uvek se završi
s' nekom od naših sahrana!

Dragi Momčilo, taj čovek ne samo da je tebe sa svim tvojim pesmama koje uglavnom slave ljubav i život proglasio za jednog od neprijatelja protiv kojih je potrebno podići nekakav prvi srpski kulturni ustanak, već se usudio da koristeći sav svoj pamfletistički i antiumetnički talenat od tvojih stihova pravi njihovu suprotnost - pretencioznu dnevnopolitičku kvazisatiru koja zaudara na kiseo kupus. I neko takav je u Srbiji u vreme vlasti koja nam se upravo vratila u punom sastavu bio proglašavan za pesnika godine, pre koju godinu odredjen da odredjuje ko zaslužuje da se zove piscem a ko ne, a od skora i da upravlja njenom kulturnom politikom, iako se u istom onom maniru kako je pre 15 godina polovinu naroda nazivao izdajnicima, stranim plaćenicima i unutrašnjim neprijateljima - sada odnosi prema ljudima iz sveta kulture i umetnosti. Molim te odreaguj nekako na sve ovo!

blogov_kolac
(ime i prezime nepoznati redakciji bloga).
guardianoftheblind guardianoftheblind 10:22 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Vala bas!
savamala savamala 10:52 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

U zadnje vreme na ovome blogu glavni hit su otvorena pisma, pa ta epidemija evo zahvati i mene,


А, како је изгледало у предње време на овоме блогу?



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:34 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
U zadnje vreme na ovome blogu glavni hit su otvorena pisma, pa ta epidemija evo zahvati i mene,


А, како је изгледало у предње време на овоме блогу?




i ja sam mornar,
mađioničar
i veliki šeret!

Savamala, ti si isto ko ovaj nesrećnik Kolarević - veliki šeret!
freehand freehand 12:50 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic
savamala
U zadnje vreme na ovome blogu glavni hit su otvorena pisma, pa ta epidemija evo zahvati i mene,


А, како је изгледало у предње време на овоме блогу?




i ja sam mornar,
mađioničar
i veliki šeret!

Savamala, ti si isto ko ovaj nesrećnik Kolarević - veliki šeret!

Ja mislim da je savamala ipak Zorica Brunclik.
Da ne obrazlažem, ali - savamalu za ministarku kulture!
savamala savamala 13:45 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ja mislim da je savamala ipak Zorica Brunclik.
Da ne obrazlažem, ali - savamalu za ministarku kulture!
подршци

Хвала на подршци и поверењу али мислим да Горица Мојовић нема конкуреницију. Њена каријера од Градског комитета СКС до ДС уверава ме да је она оно право. Можда би она, затим, именовала Милана Карагаћу, такође, вашег члана, за директора Музеја револуције.
freehand freehand 14:23 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
Ja mislim da je savamala ipak Zorica Brunclik.
Da ne obrazlažem, ali - savamalu za ministarku kulture!
подршци

Хвала на подршци и поверењу али мислим да Горица Мојовић нема конкуреницију. Њена каријера од Градског комитета СКС до ДС уверава ме да је она оно право. Можда би она, затим, именовала Милана Карагаћу, такође, вашег члана, за директора Музеја револуције.

Gorica Mojović je, po tebi sudeći, napravila ogromnu grešku ne učlanivši se u julkul, pa onda grupno i masovno u DSS.
A Milan Karagaća je pošten čovek sa obrazom.
Koji piše šta misli i čiji se tekstovi i komentari ne sastoje od na bunikama sazdanih mrziteljskih parola.
No dobro, bar si počela o pravopisu da vodiš računa.
Nekoliko desetina godina i doći ćemo i do po sadržaju smislenih konstrukcija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:50 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ja mislim da je savamala ipak Zorica Brunclik.
Da ne obrazlažem, ali - savamalu za ministarku kulture!

Pa znaš šta, od ovog sad, ne bi bila gora.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:52 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Можда би она, затим, именовала Милана Карагаћу, такође, вашег члана, за директора Музеја револуције.

Ovo si savamala izneo kao neku denuncijaciju, jel? Ne znam čega je Karagaća član, ali i da je "naš", što je to problem?
savamala savamala 16:05 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ovo si savamala izneo kao neku denuncijaciju, jel? Ne znam čega je Karagaća član, ali ida je "naš", što je to problem?


Није денунцијација јер је он сам то рекао.
А, проблем је што ти не видиш у чему је то проблем.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:27 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

А, проблем је што ти не видиш у чему је то проблем.

Ne vidim da je problem i da je "naš" i da je "vaš". A kad je čovek nepristojan problem je i jedno i drugo.
savamala savamala 16:38 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ne vidim da je problem i da je "naš" i da je "vaš".


Наш није и не би ни могао да буде. Питање је како је дошло до тога да вас подржавају задрти титоисти, а Карагаћа јесте од те феле. Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Титову политику, посебно не ону према Србији и српском народу. Истовремено, ту и такву политику Тито није могао да спроводи без активне подршке и помоћи разних Карагаћа. Највећи број проблема које Србија има данас јесте што нам запад намеће титоизам у условима какве такве демократије и слободне јавне речи. У таквим условима, једино је још насиље остало као делотворна метода.

A kad je čovek nepristojan problem je i jedno i drugo.


С овим се слажем, мада, није ми јасно зашто си то написао. Једино, могу да претпоставим да мени нешто хоћеш да кажеш.
freehand freehand 16:50 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi


Питање је како је дошло до тога да вас подржавају задрти титоисти, а Карагаћа јесте од те феле

Pa sad... Karagaća je za tebe gospodin čovek.
A što se podržavanja tiče - ja bih se, sa tolikim julovcima kao svojim stranačkim kolegama i kadrovima duboko zamislio pre nego što bih ikome reč o ideologiji progovorio ili prebacio.
Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Титову политику,

Imaš li predstavu koliko pametnih ljudi bi ne trepnuvši u ovoj rečenici Tita zamenilo Koštunicom?
savamala savamala 17:26 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Pa sad... Karagaća je za tebe gospodin čovek.
A što se podržavanja tiče - ja bih se, sa tolikim julovcima kao svojim stranačkim kolegama i kadrovima duboko zamislio pre nego što bih ikome reč o ideologiji progovorio ili prebacio.


Панчевац, хајде мало, фокусирај се на тему. Не ради се овде о јуловцима (раније сте нам пребацивали неке спсовце, па сте изненада престали) или августовцима већ о политици. Што је занимљиво, пре свега, о националној политици на коју ти, колико видим, ниси баш равнодушан (док се не дође до Тадића, тада побенавиш и довиђења разуму). Ја мислим да титоизму није место ни у једној нормалној странци.

Imaš li predstavu koliko pametnih ljudi bi ne trepnuvši u ovoj rečenici Tita zamenilo Koštunicom?


Паметни људи могу свашта да помисле и на то имају право. Следећи корак, а то је оно што одликује паметне људе, јесте да наведу некакву логику и доказе за мишљење. Боранија може да прича шта хоће.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:41 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Наш није и не би ни могао да буде. Питање је како је дошло до тога да вас подржавају задрти титоисти, а Карагаћа јесте од те феле. Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Титову политику, посебно не ону према Србији и српском народу. Истовремено, ту и такву политику Тито није могао да спроводи без активне подршке и помоћи разних Карагаћа. Највећи број проблема које Србија има данас јесте што нам запад намеће титоизам у условима какве такве демократије и слободне јавне речи. У таквим условима, једино је још насиље остало као делотворна метода.

Dakle, tebe samo treba pustiti da što više pišeš i što više objašnjavaš sve si ubedljiviji u tome da da niti imaš znanja iz istorije a ozbiljno dovodiš u pitanje i koliko se radi o normalnoj osobi.
Ti izgleda ne poznaješ istoriju, a onda je izlišno govoriti o istorijskom kontekstu, jer ti ponavljaš samo ono što su ti izgleda salonci na kratkim kursevima pričali.
Nezavisno šta ti i takvi kao ti mislili o tom Titu, i bez obzira na mnogo toga što mu se može zameriti, ipak on je još uvek najveći i političar i državnik na Balkanu u XX veku, a ti tvoji favoriti mu ne bi mogli biti ni predsednici opštine.I ne zaboravi, za vreme Tita su svi Srbi bili i dobro živeli u jednoj državi, a nema izgleda da u skoroj budućnosti opet budu.
savamala savamala 18:29 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

I ne zaboravi, za vreme Tita su svi Srbi bili i dobro živeli u jednoj državi, a nema izgleda da u skoroj budućnosti opet budu.


И прасићи лепо живе у свињцу док их једног дана не изведу на клање.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:30 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

A što se podržavanja tiče - ja bih se, sa tolikim julovcima kao svojim stranačkim kolegama i kadrovima duboko zamislio pre nego što bih ikome reč o ideologiji progovorio ili prebacio.

Mislim da si oko ovog, nekad bio u pravu, više ne. Sad su svi julovci otišli u sns i bratske organizacije.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:36 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Питање је како је дошло до тога да вас подржавају задрти титоисти,

Moje je skromno mišljenje da je Tito jedna od trojice najintrigantnijih ličnosti XX veka. Takođe, Tito, je jedan od retkih koji su za sobom ostavili nešto korisno u amanet. Za to bi današnji sukcesor mogao da se uhvati. Ali kako će kad je nesrećnik karijeru počeo noseći glogov kolac u Muzej 25.maj?
EL EN EL EN 20:01 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

freehand

...
Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Титову политику,

Imaš li predstavu koliko pametnih ljudi bi ne trepnuvši u ovoj rečenici Tita zamenilo Koštunicom?


U ovde ga bas pretera sa Titom i Kostunicom.
Iskreno, mnogo bi realniji bi bio da si napisao
Tadica umesto Kostunice.

Kostunica je bez velike galame i dzentlmeski
otisao sa vlasti. Tadic ocigledno, kada sve pogledas
nije hteo da ode sa vlasti, hteo je vlast svejedno
kao predsednik ili premijer, nije mario.
Da se ne ponavljam ono sto je vec pisano o tome.

Koliko se secam Tito je bio predsenik bez ogranicenja mandata,
a Tadic je hteo e sada ne znam taj poslednji
mandat sto je hteo pa nije uspeo, kako da nazovem pravilno
a da me ne ispravljaju nepotrebno.
Zatim Tadic je bio predsenik koji je, kako su pisali,
skratio mandat. A Kostunica dzentlmenski,
nije hteo sa radikalima da bez izbora napravi
vladu, vec je narodu vratio mandat i izasao na izbore.
I nije dobro prosao na izborima, a tada je SPS
napravio isto sto je i sada napravio.

Velika greska je to sto si napisao,
naravno po mom skromnom misljenju.

EL EN
savamala savamala 20:16 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Moje je skromno mišljenje da je Tito jedna od trojice najintrigantnijih ličnosti XX veka.


То јесте, посебно јер и не знамо ко је он био.

Takođe, Tito, je jedan od retkih koji su za sobom ostavili nešto korisno u amanet.


Шта је то, а да не представља стандард у другим земљама које су у Европи и нису имале ту несрећу да имају комунисте на власти?
freehand freehand 20:20 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

U ovde ga bas pretera sa Titom i Kostunicom.
Iskreno, mnogo bi realniji bi bio da si napisao
Tadica umesto Kostunice.


Koštunica džentlmen i Toma Nikolić predsednik Skupštine.
Nego, ne računajući tebe, pitanje za savamalu je bilo:


Imaš li predstavu koliko pametnih ljudi bi ne trepnuvši u ovoj rečenici Tita zamenilo Koštunicom?

savamala savamala 20:24 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nego, ne računajući tebe, pitanje za savamalu je bilo:


Imaš li predstavu koliko pametnih ljudi bi ne trepnuvši u ovoj rečenici Tita zamenilo Koštunicom?


Одговорио сам ти горе у 18h 26 min.
freehand freehand 20:25 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Паметни људи могу свашта да помисле и на то имају право. Следећи корак, а то је оно што одликује паметне људе, јесте да наведу некакву логику и доказе за мишљење. Боранија може да прича шта хоће.

Pa sad...
Pretpostavljam da ti izborni rezultati tvoje stranke u kontinuitetu ništa ne govore na ovu temu?
savamala savamala 20:32 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Pretpostavljam da ti izborni rezultati tvoje stranke u kontinuitetu ništa ne govore na ovu temu?


Не знам какве везе сада имају изборни резултати ДСС са нечијим изједначавањем Коштунице и Тита?! Не разумем.
freehand freehand 20:40 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi


Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Koštuničinu политику,

Recimo da bi dobra ilustracija bila da sad otvorim blog i ovu rečenicu stavim na potpis. Možda bi ti bilo jasnije.
savamala savamala 20:45 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Мислим да више нико нормалан, а са нешто знања о историји али и савременом свету не може да брани Koštuničinu политику,


Може, наравно. Шта је то у Коштуничиној политици ван историје али и ван овог времена. Ја то не видим, напротив, имам утисак да је човек прилично модеран. Мислим његова политика.
freehand freehand 20:50 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ја то не видим, напротив, имам утисак да је човек прилично модеран. Мислим његова политика.

Retro je u modi.
Na vlasti su ponovo SPS&Lečeni radikali.
A i broj posetilaca Kuće cveća ove godine bio je rekordan!
savamala savamala 21:15 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

A i broj posetilaca Kuće cveća ove godine bio je rekordan!


Наравно, твој партијски друг Карагаћа није избијао из куће цвећа ове године.

Na vlasti su ponovo SPS&Lečeni radikali.


Да, то је катастрофа али ипак за нијансу боље него да је на власти Тадић и његова екипа полуљуди.

И, шта је то ретро код Коштунице?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:23 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Може, наравно. Шта је то у Коштуничиној политици ван историје али и ван овог времена. Ја то не видим, напротив, имам утисак да је човек прилично модеран

Da je Koštunica vlast, Mladić bi još bio na slobodi, ambasade bi tinjale, Srbija ne bi imala vize, ne bi imala status kandidata...Istina, sve bi tako bilo i da su ovi današnji malo ranije došli na vlast.
freehand freehand 21:27 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Наравно, твој партијски друг Карагаћа није избијао из куће цвећа ове године.

Sretali ste se tamo?
BTW - moram da te razočaram: ja nemam partijske drugove.
Mada ti slobodno možeš da nastaviš sa tim, baš deluje intelektualno i daje tvojim mudrostima na težini.

Да, то је катастрофа али ипак за нијансу боље него да је на власти Тадић и његова екипа полуљуди.

Da, rekao bih da ih najmanje ta polovina izdiže iznad Zlojeba, Stojkovića, Jočića, Bubala i ekipe mlohavih spolovila.


И, шта је то ретро код Коштунице?



Ma ništa, čoveče!
On je teška avangarda!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:29 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

a Tadic je hteo e sada ne znam taj poslednji
mandat sto je hteo pa nije uspeo

Zatim Tadic je bio predsenik koji je, kako su pisali,
skratio mandat. A Kostunica dzentlmenski,
nije hteo sa radikalima da bez izbora

Tačno, Koštunica je skratio mandat i izašao na izbore jer je bio džentlmen, a Tadić je skratio mandat i izašao na izbore zato što je hteo vlast bez ograničenja...

Međutim, u stvarnosti, Koštunica je požurio na izbore je je mislio da će parola "Kosovo je srce Srbije" i paljenje Američke ambasade da mu donesu neverovatnu popularnost.
savamala savamala 21:33 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Da je Koštunica vlast, Mladić bi još bio na slobodi, ambasade bi tinjale, Srbija ne bi imala vize, ne bi imala status kandidata


За амбасаде сам ти већ рекао да питаш Бориса. Онај ко га је, изненада, послао тог дана у једну државу ЕУ и чланицу НАТО-а, тај је и организовао нереде у Београду. Рећи ће ти сигурно, сада пред ГО мора да буде добар са свима.

Шта би са Титовим аманетом?
savamala savamala 21:34 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

ekipe mlohavih spolovila.


Како те није срамота да пишеш овакве ствари?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:36 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

на власти Тадић и његова екипа полуљуди.

Savamala, razmišljam da li da te banujem.
Ali neću, ipak si ti polubloger-ka.
freehand freehand 21:37 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
ekipe mlohavih spolovila.


Како те није срамота да пишеш овакве ствари?



Mlo-ha-va spo-.lo-vi-la, mlo-ha-va spo-.lo-vi-la, mlo-ha-va spo-.lo-vi-la!,


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:39 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Шта би са Титовим аманетом?

Pa nesvrstanost. Nije li to Titova politika koju je Koštunica s oduševljenjem otkrio 2012?
savamala savamala 21:46 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Pa nesvrstanost.


Крстићу, бануј ме!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:56 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Крстићу, бануј ме!

Jesi ti čitao Koštunicino kapitalno ostvarenje „Zašto Srbija a ne Evropska unija“? To ti je skoro stotinu strana razređenog teksta u kome pitanja Koštunici postavljaju njegovi najbliži saradnici, šef kabineta i sl, a on im kao objašnjava ideju političke neutralnosti, dok oni klimaju glavama i dišu duboko. Neviđena stvar!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:58 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

freehand



jebiga free, ja i ti se svojevremeno složismo da je večina dssovca gomila nečega...ne sećam se več čega.
ali EL EN je ovde u pravu.
jebiga.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:59 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

ideju političke neutralnosti

E ta ideja, samo u neuporedivo ozbiljnijoj originalnoj formi, zvala se nesvrstanost.

savamala savamala 22:03 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

ideju političke neutralnosti



И сада би ја требало да ти објашњавам разлику између несврстаности и неутралности?!! Немам намеру да будем увредљив али .... побогу!

Иначе, нисам читао Коштуничину књигу.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:09 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

И сада би ја требало да ти објашњавам разлику између несврстаности и неутралности?!!

Ne treba. Nesvrstanost je, u onom istorijskom kontekstu, bila ingeniozna ideja Koče Popovića, a današnja Koštunicina "politička neutralnost" je isprazno palamuđenje i znak ozbiljne regresije.
freehand freehand 22:09 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

jebiga free, ja i ti se svojevremeno složismo da je večina dssovca gomila nečega...ne sećam se več čega.
ali EL EN je ovde u pravu.
jebiga.

Možda jeste. A možda i nije.
Gledaš to ovako: više puta sam u ovom izbornom ciklusu rekao da je Vojislav Koštunica u odnosu na Tomislava Nikolića akademik, oficir i džentlme. Tri u jedan. Ali, samo u odnosu na narečenog predsednika nam. Mis'im - uvek ima gore.

Što se, pak, Tadićevog grčevitog držanja za vlast tiče: u momentu objavljivanja izbornih rezultata video sam da je čestitao Nikoliću.
Nisam ga video sa džakovima pred kamerama.
Takođe, pregovarao sa Dačićem, završio pregovore, izašao.

Sad je problem što se malo gica kad krenu Vučić, savamala, Filip Mladenović i ekipa qrorisača da vode kadrovsku politiku DS?
Ma nemoj?!
Tiranin-samodržac, jebote!
savamala savamala 22:21 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi


Sad je problem što se malo gica kad krenu Vučić, savamala, Filip Mladenović i ekipa qrorisača da vode kadrovsku politiku DS?


Не измишљај, нисам се никада бавила кадровском политиком у ДС. Осим што су ми забавне изјаве типа - Зашто ја не бих био градоначелник! Или Тадић који прича о крави која се оштенила. Каква гомила ......
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:25 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Наравно, твој партијски друг Карагаћа није избијао из куће цвећа ове године.

ja počinjem da se tebe ozbiljno pribojavam ne samo zbog stavova koje iznosiš nego i vidim da si neki viši funkcioner koji smenjuje i postavlja. Pa još kad kažeš kako me pratiš da li idem u kuću cveća, pa ti se još priviđa da sam tamo stalno, ali ipak uzdam se u slobodu govora i bezbednost građana.
Да, то је катастрофа али ипак за нијансу боље него да је на власти Тадић и његова екипа полуљуди.

kako bre možeš da kažeš za nekoga poluljudi, pa ako ništa bili ste zajedno kada ste osnovali tu stranku, pa ste kohabitirali, pa profitirali . Nije lepo, jel bi se ti ljutio da ti neko kaže da si polučovek....
И, шта је то ретро код Коштунице?

ništa bre, čovek zastupa sve najsavremenije, okrenut je budućnosti, svetosavskoj Srbiji, antievropski žestoko,totalno neutralno,nezainteresovano i neupućeno.
Ono što mu se mora priznati je, za razliku od ostalih političara, doslednost u svom dogmatizmu i demagogiji. Doduše, imao je kratak period kada je dobijao nagrade u SAD kao državnik i to neposredno 2-3 godine posle NATO agresije ali je tada bio u stanju kada je na nju zaboravio, ali kada se ipak setio skoro da je objavio novi Kosovski boj protiv SAD.
freehand freehand 22:29 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Не измишљај, нисам се никада бавила кадровском политиком у ДС

Ma Kleopatra, ti li si?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:33 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Не измишљај, нисам се никада бавила кадровском политиком у ДС

Ma Kleopatra, ti li si?!

Čoveče, tačna procena! Modelsica, Zorica ili balkanska proročica. Krug se zatvara!
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:34 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic
И сада би ја требало да ти објашњавам разлику између несврстаности и неутралности?!!

Ne treba. Nesvrstanost je, u onom istorijskom kontekstu, bila ingeniozna ideja Koče Popovića, a današnja Koštunicina "politička neutralnost" je isprazno palamuđenje i znak ozbiljne regresije.


a Koča Popović je bio veća politička figura i državnik od bilo koga rukovodioca Srbije posle njega.
samo stvarno ne znam kakkve veze ima Koštunica sa nesvrstanosti ako su toliko protiv svega što ima veze i sa t od Tito.Kao što ne razumem ni ono majmunisanje sa organizovanjem ručka za delegacije nesvrstanih prilikom onog jubilarnog sastanka kod tzv.predstolonaslednika, a pogotovo onu protokolarnu glupost da se zvanično od strane učesnika ne položi venac na Titov grob ili da se delegacijama kaže da ko želi da poseti kuću cveća može to da uradi samostalno ili da ide tamo umesto ručka koji je priredio Tadić kao predsednik države. To je bilo malo licemerno u stilu DSS hvališ nesvrstanost a ne pomeneš osnivača.
savamala savamala 22:39 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi


ništa bre, čovek zastupa sve najsavremenije, okrenut je budućnosti, svetosavskoj Srbiji, antievropski žestoko,totalno neutralno,nezainteresovano i neupućeno.



Карагаћа, ти си комуниста, а самим тиме и неозбиљан човек. Наравно, неозбиљност ти не умањује одговрност за твоје деловање.


ja počinjem da se tebe ozbiljno pribojavam ne samo zbog stavova koje iznosiš


Наведи ми један мој овде изнети став који је ван некаквог ”mainstream” у данашњим друштвима у Европи.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:40 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Sad je problem što se malo gica kad krenu Vučić, savamala, Filip Mladenović i ekipa qrorisača da vode kadrovsku politiku DS?
Ma nemoj?!


Oko tih kadriranja sa strane se slažem. Nema tu ko van DS da traži bilo šta.

Ali što se tiče ovoga:
Tiranin-samodržac,


To je moj doživljaj bar u poslednje dve godine njihove vlasti.
Mislim, i Milošević je na kraju nekako otišao. I to mnogo više zbog pritiska spolja nego zbog pritiska nezadovoljnog naroda tog famoznog 5. oktobra. "Nezadovoljni narod" na ulicama je bio samo koreografija i sa njim samim bi se lako izašlo na kraj.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:41 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

И сада би ја требало да ти објашњавам разлику између несврстаности и неутралности?!!

Nema potrebe jer vi očito ne shvatate da je nesvrstanost u ono vreme bila aktivna i progresivna, snažno je jačala poziciju Jugoslavije u svetu, a neutralnost je nezainteresovanost, neučestvovanje, autizam, i apsolutno slabi poziciju Srbije u Evropi, okruženju i svetu.
Pa zar treba zamenik MIP Rusije, čuj prezime TITOV, da nam danas kaže da Rusija podržava ulazak Srbije u EU jer je to i interes Rusije pošto joj je EU glavni partner. Možda Koštunica danas nije gledao vesti, ali valjda će ga Samardžić upoznati o ovom izdajničkom stavu Rusije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:49 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

ти си комуниста, а самим тиме и неозбиљан човек

vidiš li ti koliko je ovo iščašeno razmišljanje.
Zar ti stvarno misliš da su komunisti bili neozbiljni ljudi.Pa misliš li da je npr. Koča Popović bio neozbiljan i neodgovoran.
Ja nisam komunista niti sam bio član slavne KPJ, bio sam član SKJ a više ni to nema.Sumnjam da i ti nisi bila u SKJ ili barem u SPS radi napredovanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:55 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Zar ti stvarno misliš da su komunisti bili neozbiljni ljudi

Slažem se. Staljin je bio komunista i nikako ne neozbiljan čovek. A on je druga od 3 najintrigantnijih ličnosti XX veka.
savamala savamala 22:56 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Sumnjam da i ti nisi bila u SKJ ili barem u SPS radi napredovanja.


Наравно да нисам. Моја напредовања су била везана за неке друге ствари.
Елем, по чему је то Коча Поповић био озбиљан човек? Карагаћа, озбиљни људи не раде против сопствене државе и сопственог народа. Како то не можеш да разумеш. У ствари, да можеш или хоћеш да разумеш не би то и сам радио.

Још чекам да ми кажеш који су то ти моји скандалозни ставови.


freehand freehand 22:56 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

A on je druga od 3 najintrigantnijih ličnosti XX veka.

I ti si u Kamenici učio gramatiku?
freehand freehand 22:57 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Моја напредовања су била везана за неке друге ствари.

qq...
EL EN EL EN 23:00 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

freehand

..
Možda jeste. A možda i nije.
..


Ma ljudi preteraste, i unosite nepotrebno mnogo strasti.
Dobro je ovo sto kazes mozda jeste mozda nije.
Ne treba izgubiti osnovni nivo objektivnosti,
a cini mi se da toga bez potrebe ima.

EL EN



Milan Karagaća Milan Karagaća 23:04 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Моја напредовања су била везана за неке друге ствари

na primer.
озбиљни људи не раде против сопствене државе и сопственог народа. Како то не можеш да разумеш. У ствари, да можеш или хоћеш да разумеш не би то и сам радио.

a šta to dotični radi protiv države, jel ti to imaš listu državnih neprijatelja kao i onaj lik Kolarević.
Још чекам да ми кажеш који су то ти моји скандалозни ставови.

uglavnom svi.
I da ti kažem bude mi lično drago kada vidim da si nešto neostrašćeno i razumno, pa još i logički iznela.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:10 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

A on je druga od 3 najintrigantnijih ličnosti XX veka.

I ti si u Kamenici učio gramatiku?

Jest, malo sam omanuo...treba "druga od 3 najintrigantnije ..".

PS. Samo da ti kažem...ja sam gramatiku masterirao na Fakultetu za menadžment u Novom Sadu...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:15 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Елем, по чему је то Коча Поповић био озбиљан човек?

Koća Popović je pre svega bio ozbiljan intelektualac, nadrealista,...pa kad to staviš u kontekst Prve proleterske, i njegovog boravka na mestu ministra inostranih poslova...ludilo...

Dakle on je veoma atipičan komunista, nekako više kemp varijanta, tako da je njega lako braniti...što ne znači da su i ostali bili takvi. Dapače.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:18 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

За амбасаде сам ти већ рекао да питаш Бориса. Онај ко га је, изненада, послао тог дана у једну државу ЕУ и чланицу НАТО-а, тај је и организовао нереде у Београду.

sigurno su američki i nemački ambasador sami zapalili svoje ambasade a onda otišli da se snabdeju patikama.Pošto vidim da si među rukovodstvom najpatriotskije stranke onda neću ni da te pitam zašto su policijske i žandarmerijske snage povučene od ambasada i ko im je i zašto i kada naredio da odmah i energično intervenišu. Pitaj one kojima je jedan ambasador rekao da tog trenutka kreće u svoju ambasadu koja gori i spustio im slušalicu.
A po vašoj DSS logici još će ispasti da je DS izvršila i bombardovanje Srbije kako bi napravila "NATO državu na Kosovu".
Imaj bre malo dostojanstva kad optužuješ.
Pa zar ste toliko slepi i zaslepljeni mržnjom da ladno pričate kako je Tadić tog momenta otišao u posetu predsedniku Rumunije, pa valjda znaš da je poseta ranije dogovorena i obrnuto od tvog izokretanja, razmišljao je da li zbog predstojećeg mitinga otkaže ili ne. Onda je verovatno čovek rezonovao pa miting organituju takve patriotske snage i stranke čiji će lideri govoriti dostojanstveno i da neće pozivati na rušenje ni razjarivati mase. Tim pre što je jedan od njih premijer.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:19 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic
A on je druga od 3 najintrigantnijih ličnosti XX veka.

I ti si u Kamenici učio gramatiku?

Jest, malo sam omanuo...treba "druga od 3 najintrigantnije ..".


a mislim i da se jednocifreni brojevi uvek pišu slovima, ali svi stalno pravimo neke greške u ovim komentarima. ne znam šta se sad pa free uskopizdeo pa tera mak na konac, ko da je ne daj bože neki švaba
EL EN EL EN 23:21 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic

Tačno, Koštunica je skratio mandat i izašao na izbore jer je bio džentlmen, a Tadić je skratio mandat i izašao na izbore zato što je hteo vlast bez ograničenja...

Međutim, u stvarnosti, Koštunica je požurio na izbore je je mislio da će parola "Kosovo je srce Srbije" i paljenje Američke ambasade da mu donesu neverovatnu popularnost.


Ne mislim tako.

Kostunica je izasao na izbore kada je postao manjina u sopstvenoj vladi
zbog razlaza u vladi oko pristupa prema EU zbog Kosova. Mogao je da napravi
valdu sa radikalima a da ne ide na izbore, meni u takvoj situaciji
reci "vracam mandat narodu" predstavlja dzentlemnski potez.
Ovo sto navodis oko ambasada vise vidim kao izraz nemoci , nego kao sredstvo za dobijanje popularnosti. A za stav prema Kosovi ne mozes
reci da mu nije dosledan i bez obzira sto je lose prosao na ranijim izborima nije ga menjao.

A Tadic je po meni , je li se ono kaze skratio mandat,
da bi, zbog procene da ima vecu popularnost od same stranke,
doprineo da stranka dobije vise glasova. Mislim da
on nije bio kandidat za predsednika da bi DS koalicija
imala jos manje glasova, odnosno jos veci pad.

Usotalom mislim da su i svi drugi kandidati izasli na
predsednicke izbore, ne sto je realno da udju u
drugi krug, vec da im se kolebljivi glasovi ne ospu
i da doprinesu vecem broju glasova svojoj partiji.

A mozda i da bi posle prvog kruga imali vecu
ucenjivacku snagu kod davanja podrske jednom od kandidata
u drugom krugu. Verujem da vecina vas to mnogo bolje zna od
mene. Ili mozda gresim.

EL EN
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:25 06.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

nekako više kemp varijanta


ovo je tačno. baš je kemp.

samo nisam siguran da ga je baš tako lako braniti. postoji bar petorica što predratnih što ratnih komunista koje bih lakše branio.

al dobro, nekako mi je logično da ti padaš na kemp
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:25 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Ne mislim tako.

Kostunica je izasao na izbore kada je postao manjina u sopstvenoj vladi
zbog razlaza u vladi oko pristupa prema EU zbog Kosova. Mogao je da napravi
valdu sa radikalima a da ne ide na izbore,

Tačno, ali nije se odlučio za izbore zato što je džentlmen, nego zato što, da je tada ušao u koaliciju s radikalima bio bi opet manji partner, i opet bi bio preglasavan, a računao je da proglašenje nezavisnosti njemu ide na ruku, jer raste nacionalna svest ljudi, bes i da će on na talasu tog nezadovoljstva, s parolom "Kosovo je srce Srbije, izaći s mnogo boljim rezultatom, pa će radikali biti junior partner.

Nekoliko godina je pre toga na državnim medijima imao akciju "Tadić izdajnik"..."Politika" je svakodnevno, nekoliko godina, bar dve strane dnevno posvećivala objašnjenjima kako je Tadić izdao Srbiju...To su sve bile aktivnosti tog džentlmena,.. Očekivao je da skraćenje mandata uz optužbu "s ovim izdajnicima više nisam mogao" donosi sigurnu pobedu, plus mitinzi protiv kosovske nezavisnosti koje je pretvarao u podršku DSS-u (Onaj veliki miting, posle koga se desio onaj skandal s patikama, je bio u izbornom spotu DSS-a!)...."Veliki je šok džentlmen doživeo kad se to nije desilo i kad je pobedila DS.
Ovo sto navodis oko ambasada vise vidim kao izraz nemoci , nego kao sredstvo za dobijanje popularnosti.

Hm...moć, nemoć, organizacija...kako god, bilo bi dobro da javnost sazna istinu...primećujem da Vučić ne najavljuje tu temu za "otvaranje"...

za stav prema Kosovi ne mozes
reci da mu nije dosledan i bez obzira sto je lose prosao na ranijim izborima nije ga menjao.

kako ga nije menjao? Pa u pregovore je ušao s idejom da treba nači kompromisno rešenje prihvatljivo za obe strane. Danas ima stav Kosovo je Srbija. Ako je za njega Kosovo Srbija, što to nije javio odmah u Brisel da se ne muče s onolikim pregovorima? Dakle, on je regredirao. Otišao unazad i svakom smislu...političkom, intelektualnom...
A Tadic je po meni , je li se ono kaze skratio mandat,
da bi, zbog procene da ima vecu popularnost od same stranke,
doprineo da stranka dobije vise glasova

Apsolutno tačno.
Mislim da
on nije bio kandidat za predsednika da bi DS koalicija
imala jos manje glasova, odnosno jos veci pad.

I ovo je tačno. zato mi je zanimljivo što sad oni koji bi bez njega propali kao mudo kroz šuplje gaće, sad traže njegovu odgovornost.
Usotalom mislim da su i svi drugi kandidati izasli na
predsednicke izbore, ne sto je realno da udju u
drugi krug, vec da im se kolebljivi glasovi ne ospu
i da doprinesu vecem broju glasova svojoj partiji.
A mozda i da bi posle prvog kruga imali vecu
ucenjivacku snagu kod davanja podrske jednom od kandidata
u drugom krugu. Verujem da vecina vas to mnogo bolje zna od
mene. Ili mozda gresim.

ne grešiš. Sve je tako.
savamala savamala 07:34 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Imaj bre malo dostojanstva kad optužuješ.


Читај мало депеше из америчке амбасаде у Београду које је објавио викиликс. Посебно обрати пажњу на оне у којима су Тадић и Јеремић главни ликови. Имаш све преведено на српски.
savamala savamala 07:41 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Samo da ti kažem...ja sam gramatiku masterirao na Fakultetu za menadžment u Novom Sadu..



То, изгледа, није нека лоша школа. Тома Николић је тамо нешто учио и после вас одвалио на изборима, али баш одвалио, да не можете већ три месеца да дођете себи.
Milan Karagaća Milan Karagaća 07:45 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
Imaj bre malo dostojanstva kad optužuješ.


Читај мало депеше из америчке амбасаде у Београду које је објавио викиликс. Посебно обрати пажњу на оне у којима су Тадић и Јеремић главни ликови. Имаш све преведено на српски.

Zar tebi nije jasno da ti Amerikanci namerno podmeću da bi se Srbi međusobno zavađali i delili. Zavadi pa vladaj.
Имаш све преведено на српски.

jel i na ćirilicu
savamala savamala 08:03 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Zar tebi nije jasno da ti Amerikanci namerno podmeću da bi se Srbi međusobno zavađali i delili. Zavadi pa vladaj.


Јел ово иронија, духовитост или шта?

Иначе, имаш и на ћирилици и на латиници и у оригиналу, како год хоћеш. Само читај.


Milan Karagaća Milan Karagaća 08:54 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

имаш и на ћирилици и на латиници

i ijekavski?
savamala savamala 08:58 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

i ijekavski?



Читај Карагаћа, само читај.
Знам да се ви комунисти не стидите ничега али увек постоји нада.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:10 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
i ijekavski?



Читај Карагаћа, само читај.
Знам да се ви комунисти не стидите ничега али увек постоји нада.

ma ne samo pitam je li ijekavski srBski.
A što se nade tiče ja verujem da si ti beznadežan slučaj glede kulture dijaloga i objektivnog odnosa prema činjenicama.
savamala savamala 10:17 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

ja verujem da si ti beznadežan slučaj glede kulture dijaloga


Читај Карагаћа, читај!

Milan Karagaća Milan Karagaća 14:11 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

savamala
ja verujem da si ti beznadežan slučaj glede kulture dijaloga


Читај Карагаћа, читај!


nego, ne odgovori nam da li si on ili ona, da ne spekulišemo
savamala savamala 17:03 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

on ili ona


Карагаћа, то што тебе интересује потражи не неким другим сајтовима и друштвеним мрежама. Овде се разговара о политици. А, и комуниста си!
EL EN EL EN 19:51 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic
...
Tačno, ali nije se
...
Hm...moć, nemoć, ...
...
za stav prema Kosovi ne mozes reci...
...
I ovo je tačno...
...
ne grešiš....


Bio sam na putu, pa da ne ispadne nekako nedovrsena.

Pa, manje vise, sem u delu oko Kostunice,
u ostalom postoji saglasnost.

A ove razlike oko Kostunice, subjektivno bih rekao,
da zbog vaseg (mislim DSovog) subjektivnog odnosa prema njemu
kao bitnom politickom suparniku, ne (mozete da ) gledate objektivno.

No, ovog vikenda usmerice se paznja na zbivanja oko DSa.

U svakom slucaju, visoko cenim sto sa punim potpisom
pises, i tu imas pravu - to je mnogo mnogo teze
nego pod nikom, i sto jasno u ovom momentu ostajes
dosledan u odbrani ono sto cenis, ukazujuci da su
glavni jurinici i glasnogovornici odgovronosti,
oni koji bez Tadica nikda ne bi bili to sto sada jesu.
Mislim da se razumemo bar u ovom delu,
i za to ti dajem puno pravo, i to cenim.
Verovatno ovo nema neki znacaj, ali osecam
se bolje da iskreno kazem sta mislim i
koliko umem precizno.

EL EN
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:58 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

A ove razlike oko Kostunice, subjektivno bih rekao,
da zbog vaseg (mislim DSovog) subjektivnog odnosa prema njemu
kao bitnom politickom suparniku, ne (mozete da ) gledate objektivno.

Ne, nego sam samo posmatrao stvari iz blizine pa znam...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:59 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

nego, ne odgovori nam da li si on ili ona, da ne spekulišemo

Možda pišu u konzilijumu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:01 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Читај Карагаћа, читај!

Savamala, pročitaj Koštunicinu knjigu (čuj, knjigu, pačvork...), ovako nismo ravnopravni u debati.
savamala savamala 22:10 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Savamala, pročitaj Koštunicinu knjigu (čuj, knjigu, pačvork...), ovako nismo ravnopravni u debati.


Па, нисмо Крстићу, наравно да нисмо.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:07 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Па, нисмо Крстићу, наравно да нисмо.

Pa to ti kažem...ja sam čitao!
Pa napiši kakva je razlika između nesvrstanosti i "političke neutralnosti"!
EL EN EL EN 23:13 07.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic

Ne, nego sam samo posmatrao stvari iz blizine pa znam...

Sada svi znaju, i koji su bili blizu i koji su bili daleko,
da je Kostunica ne samo rekao vec nacrtao
sta znaci Euleks na Kosovu.
EL EN
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:36 08.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

da je Kostunica ne samo rekao vec nacrtao
sta znaci Euleks na Kosovu.

Ma i moja baba zna neke stvari, nego ne može da ih spreči...tako da su ta njegova "znanja" najgore mrsomuđenje i obmanjivanje ljudi...a što se onih izbora tiče, kad je ispao "džentlmen", toga nije bilo ni u tragovima, potpuno obrnut slučaj.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:56 08.09.2012

Re: otvoreno pismo Momčilu Bajagiću Bajagi

Nebojsa Krstic
nego, ne odgovori nam da li si on ili ona, da ne spekulišemo

Možda pišu u konzilijumu?

Očito se radi o visokom funkcioneru jer sam kaže kako je unapređivao ljude i to još iz DS.
Eno na blogu kod Uroša
@savamala 15:40 06.09.2012
"Уостало и сам сам унапредио неколико људи за које сам знао да су чланови ДС (претходник је био довољно глуп да ми остави кадровску листу ДС на компјутеру)."
Pa ti vidi kako ćeš se ubuduće postavljati prema NJEMU.
benevolent benevolent 11:23 09.09.2012

Re: otvoreno pismo савамалој

И, шта је то ретро код Коштунице?


Фарбање, па фенирање фризуре и фризирање историје= 4 Ф
... а нисам ни комуниста, ни колумниста.
zack2jack zack2jack 10:35 06.09.2012

Uticajni bloger!

Buka je dignuta, sada svi znaju za pismo. Sta li ce se dalje desiti? Da li ce doticni bitni smenjen? Mozda! Mada to vise i nije toliko bitno koliko cinjenica da je prvi valjan udarac novoj vlasti od strane predhodne zadat upravo na polju kulture! To je vec zanimljivo s' obzirom da u svojoj predizbornoj kampanji ni jedna politicka stranka nije pomenila kulturu jednom jedinom reciju...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:38 06.09.2012

Re: Uticajni bloger!

zack2jack
Buka je dignuta, sada svi znaju za pismo. Sta li ce se dalje desiti? Da li ce doticni bitni smenjen? Mozda! Mada to vise i nije toliko bitno koliko cinjenica da je prvi valjan udarac novoj vlasti od strane predhodne zadat upravo na polju kulture!


zack2jack zack2jack 17:52 06.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Nebojsa Krstic

zack2jackBuka je dignuta, sada svi znaju za pismo. Sta li ce se dalje desiti? Da li ce doticni bitni smenjen? Mozda! Mada to vise i nije toliko bitno koliko cinjenica da je prvi valjan udarac novoj vlasti od strane predhodne zadat upravo na polju kulture!




Dabome, 1:0 u gostima! Bravo, Bravo!!! A moja paznja je usmerena npr, na dva najvaznija muzeja u zemlji koja ne rade vec 10 godina, ili gospodina Tijanica koji obnavlja mandat na preklinjanje gradjanstva! Kako se zove ta igra..?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:27 06.09.2012

Re: Uticajni bloger!

A moja paznja je usmerena npr, na dva najvaznija muzeja u zemlji koja ne rade vec 10 godina, ili gospodina Tijanica koji obnavlja mandat na preklinjanje gradjanstva! Kako se zove ta igra..?

Fokusiraj pažnju na to, kako god se zvalo.
zack2jack zack2jack 20:38 06.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Nebojsa Krstic
A moja paznja je usmerena npr, na dva najvaznija muzeja u zemlji koja ne rade vec 10 godina, ili gospodina Tijanica koji obnavlja mandat na preklinjanje gradjanstva! Kako se zove ta igra..?Fokusiraj pažnju na to, kako god se zvalo.


Samo pricamo. Nema fokusa, nema ciljeva, kao sto gotovo pa nema ni kulture.. Pitanje je kuda dalje Veliki Strumfe? :)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:31 06.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Samo pricamo. Nema fokusa, nema ciljeva, kao sto gotovo pa nema ni kulture

Ne razumem! Zašto nema? Pa tek sad ima!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:07 07.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Buka je dignuta, sada svi znaju za pismo. Sta li ce se dalje desiti?

Najpre ništa...praviće se blesavi, šatro lični stav, šatro tekst je napisao celih 5 dana pre nego je postao ministrov zamenik...Cvijanović će da mu piše odu radosti tužnu za čitanje, kao što već jeste...i tako...naravno njima sad izgleda katastrofalno da ga smene jer bi to bio prvi poraz na domaćem terenu, i to sad dok još igra nije ni počela, ljudi se zabavljaju DSom, košarkom, deca polaze u školu...realan život još nije ni počeo...E sad, ako ovde postoji javnost, onda će ona ostati na stavu da fašistoidni službenik treba da bude smenjen...i na to stalno da podseća...od toga će kopremijer da dobije hipertenziju i na kraju će morati da ga smeni...a to će biti još gore...dakle, moj savet im je - smenjujte ga odmah!
zack2jack zack2jack 10:39 07.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Nebojsa Krstic
Samo pricamo. Nema fokusa, nema ciljeva, kao sto gotovo pa nema ni kultureNe razumem! Zašto nema? Pa tek sad ima!


Zasto tek sada ima???

Sto se kulture tice, nemam utisak da novi ministar ima ideju sta bi sa svojim mandatom radio, dalje od popravke krova na svojoj garazi/muzeju automobila.
zack2jack zack2jack 10:45 07.09.2012

Re: Uticajni bloger!

ljudi se zabavljaju DSom


Sa punim pravom, mnogo toga se menja, postaje neizvesno i niko ne zna sta donosi kraj ove godine, i kako ce izgledati stvari, kako u DS-u, tako i u ekonomiji, najavljivanim hapsenjima, itd.. Mozda ti znas? :)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:55 07.09.2012

Re: Uticajni bloger!

Sto se kulture tice, nemam utisak da novi ministar ima ideju sta bi sa svojim mandatom radio, dalje od popravke krova na svojoj garazi/muzeju automobila.

Sudeći po njegovom CV-u, on će da napravi još neku promocije knjige o Mladiću...tako da nisam mislio da ima njegovih ciljeva, fokusa, ideja...Nego sasvim obrnuto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana