koalicioni partneri.

Srđan Fuchs RSS / 05.02.2008. u 03:39

mrak, srbija.svetlana_ceca_raznatovic.jpg

tema_beograd.jpg

 

neko priča o "tehničkoj vladi" sa ovim likovima? svaki komentar je izlišan. svako filozofiranje o "ulasku u psihu ovog sektora srbije, pa njihovo tobožnje razumevanje nakon dobrane i saosećajne studije", najobičnije je mlaćenje prazne slame i tapkanje u mestu. srbija nema šta da traži sa ovakvim mrakovima.



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Željka Buturović Željka Buturović 04:52 05.02.2008

veciti mrak

neko priča o "tehničkoj vladi" sa ovim likovima?... srbija nema šta da traži sa ovakvim mrakovima.

kojim konkretno? konkretnim osobama iz filma (kojim), cecom, svima koji vole cecu...?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:48 05.02.2008

Re: veciti mrak

Željka Buturović
neko priča o "tehničkoj vladi" sa ovim likovima?... srbija nema šta da traži sa ovakvim mrakovima.kojim konkretno? konkretnim osobama iz filma (kojim), cecom, svima koji vole cecu...?


sa publikom sa cecinog SRB NG certa.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 06:33 05.02.2008

Re: veciti mrak

Srđan Fuchs
sa publikom sa cecinog SRB NG certa.


mozda dele istu publiku
lilit lilit 11:34 05.02.2008

Re: veciti mrak

Vanja Montenegro Ljujic

Srđan Fuchssa publikom sa cecinog SRB NG certa.mozda dele istu publiku


A ciju vi publiku delite, nekrofilke Karleuse ili Super Sneki?
Kakva mizerna instrumentalizacija, pa ovo nije ni za pokusaj indoktrinacije dece u vrticu (srednja grupa), a nekmoli za citaoce bloga b92! Srdjane, mozete vi mnogo bolje!
adam weisphaut adam weisphaut 11:43 05.02.2008

Re: veciti mrak


A ciju vi publiku delite, nekrofilke Karleuse

Ako nisi primetila, pubilka nekrofilke Karleuse su levicar Maljakovic i Brajan.
Oni vide u tome umetnost provokacije.
lilit lilit 11:56 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
A ciju vi publiku delite, nekrofilke Karleuse Ako nisi primetila, pubilka nekrofilke Karleuse su levicar Maljakovic i Brajan. Oni vide u tome umetnost provokacije.


Varas se, TI ne shvatas Brajanovu umetnost provokacije i zahebancije.
A ovaj drugi nema veze sa levicom vec sa cloacom massimom
AlexDunja AlexDunja 12:02 05.02.2008

Re: veciti mrak

Varas se, TI ne shvatas Brajanovu umetnost provokacije i zahebancije.

u skolu adame:)))
da naucis:)))
adam weisphaut adam weisphaut 12:05 05.02.2008

Re: veciti mrak


u skolu adame:)))
da naucis:)))

Da ne ostanem slep kod ociju
lilit lilit 12:12 05.02.2008

Re: veciti mrak

AlexDunja
Varas se, TI ne shvatas Brajanovu umetnost provokacije i zahebancije.u skolu adame:)))da naucis:)))


Moracete bogme oboje, mada ste dosta gradiva propustili, bice to tesko nadoknaditi.
Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?

adam weisphaut adam weisphaut 12:16 05.02.2008

Re: veciti mrak


Moracete bogme oboje, mada ste dosta gradiva propustili, bice to tesko nadoknaditi.
Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?

Ma lako cemo to nego sta cemo sa vremenskom razlikom ?
AlexDunja AlexDunja 12:17 05.02.2008

Re: veciti mrak

Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?

zamoli ga ti u nase ime:)))
pliz, tebi ce uciniti.
adam weisphaut adam weisphaut 12:18 05.02.2008

Re: veciti mrak

pliz, tebi ce uciniti.

To sigurno
lilit lilit 12:23 05.02.2008

Re: veciti mrak

AlexDunja
Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?zamoli ga ti u nase ime:)))pliz, tebi ce uciniti.


OK, znaci ocete preko veze, ha?
Ajoooj, kakva zla vremena, nema se vise kome verovati, cak ni perjanicama...
A da ipak pitate prvo Cedu ili mozete po savesti?
lilit lilit 12:24 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
pliz, tebi ce uciniti.To sigurno


Svasta...
adam weisphaut adam weisphaut 12:27 05.02.2008

Re: veciti mrak

Svasta...

Svasta ili ne-svasta imas influens
lilit lilit 12:29 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
Moracete bogme oboje, mada ste dosta gradiva propustili, bice to tesko nadoknaditi.Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?Ma lako cemo to nego sta cemo sa vremenskom razlikom ?


Jes' problem, majku mu.
Pitacemo Domija za randevoux, ja cu da vrsim upis polaznika, ima vas podosta.
Pa onda timski rad, da lakse savladate.
lilit lilit 12:34 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
Svasta...Svasta ili ne-svasta imas influens


Ama svasta u smuslu it implies...
E vis kako ti mene ne ponjimaes...
Zalka..
adam weisphaut adam weisphaut 12:38 05.02.2008

Re: veciti mrak

E vis kako ti mene ne ponjimaes...
Zalka..

Ne ponjemaj rosijski jezik, ne ljublju Gasoprom.
lilit lilit 12:50 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
E vis kako ti mene ne ponjimaes...Zalka..Ne ponjemaj rosijski jezik, ne ljublju Gasoprom.


Njet?
A pocemu?
Budet toplo....
No, ti ponjel, ja uvjerena...
Poka
Nada rabotat ctonebudet...
AlexDunja AlexDunja 12:54 05.02.2008

Re: veciti mrak


Njet?
A pocemu?
Budet toplo....
No, ti ponjel, ja uvjerena...
Poka
Nada rabotat ctonebudet...

sto ,bre lilit, psujes:))
lepo smo poceli da pricamo?:)
adam weisphaut adam weisphaut 13:01 05.02.2008

Re: veciti mrak


Njet?
A pocemu?
Budet toplo....
No, ti ponjel, ja uvjerena...
Poka
Nada rabotat ctonebudet...

Rusi ce imati sva upravljacka prava nad NIS-om, posto su oni i snabdevaci energentima za ocekivanje je da ce izvlaciti profit iz NIS-a na stetu manjinskog partnera, naduvanom cenom svoje nafte, rusi imaju i vecinsko valsnistvo nad buducim gasovodom, znaci profit od tranzitnih taksi je n njihovom raspologanju, ako traznita bude, mi smo dobili garntovanu propusnu moc od 10 milijardi kubnih metara (Bugarska je dobila 30 milijardi kubika), nasa potrosnja je 2,4 milijardi sto ce se sa razvojem infrastrukjture jos povecati, dake o nikakvommagistralnom kraku ne mozemo govoriti, sto je najludje oni nisu duzni ni po ugovoru cak ni da nam povecaju isporuke sa sadasnjeg nivoa... lista bratske ljubavi koja je iskazana ovim dokumentom je inace duga
lilit lilit 13:03 05.02.2008

Re: veciti mrak

AlexDunja
Njet?A pocemu?Budet toplo....No, ti ponjel, ja uvjerena...PokaNada rabotat ctonebudet...sto ,bre lilit, psujes:))lepo smo poceli da pricamo?:)


A sto tebi AD ruski jazik kao psovanje deluje?
Qu, ku, pa kako ces Juliski da to obrazlozis?
A bas volem da citam Puskina na izvornom, mlogo lepa stvarcica...
Nego moram da rabotam k'o sto rekoh e ti pogresno protumaci...
Hvala na zahebanciji i prijatan dan.
Ne dogovorismo se o vecernjoj skoli?
'ocemo vreme po internet casovniku da ugovorimo?
Ajd' u zdravlje
lilit lilit 13:08 05.02.2008

Re: veciti mrak

adam weisphaut
Njet?A pocemu?Budet toplo....No, ti ponjel, ja uvjerena...PokaNada rabotat ctonebudet...Rusi ce imati sva upravljacka prava nad NIS-om, posto su oni i snabdevaci energentima za ocekivanje je da ce izvlaciti profit iz NIS-a na stetu manjinskog partnera, naduvanom cenom svoje nafte, rusi imaju i vecinsko valsnistvo nad buducim gasovodom, znaci profit od tranzitnih taksi je n njihovom raspologanju, ako traznita bude, mi smo dobili garntovanu propusnu moc od 10 milijardi kubnih metara (Bugarska je dobila 30 milijardi kubika), nasa potrosnja je 2,4 milijardi sto ce se sa razvojem infrastrukjture jos povecati, dake o nikakvommagistralnom kraku ne mozemo govoriti, sto je najludje oni nisu duzni ni po ugovoru cak ni da nam povecaju isporuke sa sadasnjeg nivoa... lista bratske ljubavi koja je iskazana ovim dokumentom je inace duga


Eh, da, nema pravde na ovome svetu...
Mnogo je bolja Europa sto nam trazi samo 15%, a daje nam sve ostalo...
Kako to previdesmo...
Nego, nije ugovor jos zakljucen, koliko znam.
A ono sto mene ipak svrbi: ako je doista tako ki sto pise u predugovoru, sta ce oni nama za uzvrat oko Kosova, onako konkretno? That is the question...
Moram na posao
p.s.
sutra putujem u Atinu, pa ko velim, znate li neko lepo mestasce a koje nije turisticki izvikano da se vidi?

JJ Beba JJ Beba 13:51 05.02.2008

Re: veciti mrak

li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?

obavijen mrakom?
domi je mrak lično
:)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:27 05.02.2008

Re: veciti mrak

lilit

Vanja Montenegro LjujicSrđan Fuchssa publikom sa cecinog SRB NG certa.mozda dele istu publiku A ciju vi publiku delite, nekrofilke Karleuse ili Super Sneki?Kakva mizerna instrumentalizacija, pa ovo nije ni za pokusaj indoktrinacije dece u vrticu (srednja grupa), a nekmoli za citaoce bloga b92! Srdjane, mozete vi mnogo bolje![/quote]

LOL :) Ceca vs. Karleusa. A ja naivna mislila da je to sve isti shit! :)

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:07 05.02.2008

Re: veciti mrak

AlexDunja

Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?

zamoli ga ti u nase ime:)))
pliz, tebi ce uciniti.


možda da se lilit sama ponudi, a?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:08 05.02.2008

Re: veciti mrak

Jes' problem, majku mu.
Pitacemo Domija za randevoux, ja cu da vrsim upis polaznika, ima vas podosta.
Pa onda timski rad, da lakse savladate.

ako si ti rezultat, neka hvala.
AlexDunja AlexDunja 19:24 05.02.2008

Re: veciti mrak

možda da se lilit sama ponudi, a?

ma nemas brines , e l
lilit je majstorica, vis da je vec sve skombinovala:))))
mi se opustimo , i ucimo umetnost.
laganica:))))
lilit lilit 20:30 05.02.2008

Re: veciti mrak

Exitus Letalis
Jes' problem, majku mu.Pitacemo Domija za randevoux, ja cu da vrsim upis polaznika, ima vas podosta.Pa onda timski rad, da lakse savladate.ako si ti rezultat, neka hvala.


pa kako zaboga ja mogu biti Domazetov result?
nisam ja Eva pa da mu budem deo rebarca...
nije ti to dobro osmisljeno, mitologija ti nije jaca strana...
lilit lilit 20:31 05.02.2008

Re: veciti mrak

Exitus Letalis

AlexDunja
Ne znam da li Domi daje dopunske casove u vecernjim satima?zamoli ga ti u nase ime:)))pliz, tebi ce uciniti. možda da se lilit sama ponudi, a?


Darling, lilit se ne nudi.
Nego ti namoj sve po sopstvenim merilima...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:57 05.02.2008

Re: veciti mrak

lilit

A ciju vi publiku delite, nekrofilke Karleuse ili Super Sneki?Kakva mizerna instrumentalizacija, pa ovo nije ni za pokusaj indoktrinacije dece u vrticu (srednja grupa), a nekmoli za citaoce bloga b92! Srdjane, mozete vi mnogo bolje!


brate, lilit, reci mi neshto samo, pre bilo kakve priche,
se ti profy bavish politikom, il' samo ovako, sportsko-fanovski, po blogu iz prikrajka?
Julishka Julishka 21:03 06.02.2008

Re: veciti mrak

AlexDunja

sto ,bre lilit, psujes:))
lepo smo poceli da pricamo?:)


Gazprom jeste psvoka - ali sve drugo nije :)
Julishka Julishka 21:07 06.02.2008

Re: veciti mrak

lilit

Nego, nije ugovor jos zakljucen, koliko znam.

Kako kaze ruski poslovni casopis RBK (RosBusinessConsulting) na www.rbc.ru, jos krajem januara je bio potpisam ugovor. Cene su: 400 mil evra kes za NIS + 500 mil evra obecanih investicija.

Nezvanican deo ugovora, naravno, je da ce jedan magistralni krak Juznog otoka proci Srbijom.
AlexDunja AlexDunja 22:45 06.02.2008

Re: veciti mrak

Gazprom jeste psvoka - ali sve drugo nije :)

ti i ja julishka ,
bicemo prijateljice:)))
garant:))
Atomski mrav Atomski mrav 09:08 07.02.2008

Re: veciti mrak

A jesi li glasala za Julishku da bude novi bloger? A?
Ja vam lepo kažem da je devojka super... :)

P.S. Mislim da su ljudi za psovanje a ne firme, države, sportski klubovi itd.
AlexDunja AlexDunja 16:38 07.02.2008

Re: veciti mrak

A jesi li glasala za Julishku da bude novi bloger? A?

jesam
Atomski mrav Atomski mrav 09:54 08.02.2008

Re: veciti mrak

:)
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 05:03 05.02.2008

Svako filozofiranje...

Potpuno se slazem sa ovom konstatacijom. Takodje, mislim da je tzv. demokratski blok (odnsono DS, i ovako kompromitovan kakav je opet je valjda deo tog bloka) u stvari ojacao te pojave, dao im je legitimitet. Ja se secam one prve DOSovske vlade gde se stalno pricalo Srbiji da mora da se promeni, da mora da se odrekne nekih gluposti i ubedjenja, da su neke stvari jednostavno nepomirljive sa modernim, evropskim drustvom. Cak se nazirala i neka istinjska debata sta se u skrojoj proslosti radilo u ime nas i za nas Srbe i Srpstvo.

E, onaj koji je to pricao, njega sada vise nema. A novi-stari predsednik se lomi da brani Mariju Serifovic od te bezobrazne Evropske unije (a daje manje nego mlaku izjavu recimo na dogadjaje u Arandjelovcu) i obecava brze bolje kako ce da se sastane sa Tomom koji je odjednom dzentlem, ponasa se drzavnicki itd. zato sto je priznao ociglednu cinjenicu, to da je izgubio izbore. Znaci ne histerise i ne preti i mi se divimo.

Zar su nam toliko niski standardi? Ma fuj... Od ovoga je treba otklon i gotovo, ako ta nasa "demokratska elita" zeli boljitak za zemlju. A da udvaravanje "ovom sektoru Srbije" nije upalilo pokazuje i pobeda od citvaih 120 000 glasova. Ako se ovako nastavi, tih 120 000 sigurno nece biti tu drugi put.
doktorka doktorka 05:09 05.02.2008

evo sa ovim,


na primer ,


doktorka doktorka 05:17 05.02.2008

i ovim

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 06:27 05.02.2008

neko je trijumfalno izjavio

da smo pokazali svetu kako glasa demokratska Srbija. demokratski, naravno!
adam weisphaut adam weisphaut 09:15 05.02.2008

Re: neko je trijumfalno izjavio

Vanja Montenegro Ljujic

da smo pokazali svetu kako glasa demokratska Srbija. demokratski, naravno!

Mislis demokraCki.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 17:27 05.02.2008

Re: neko je trijumfalno izjavio

adam weisphaut

Vanja Montenegro Ljujicda smo pokazali svetu kako glasa demokratska Srbija. demokratski, naravno! Mislis demokraCki.


mislim demonski :)
bauer bauer 07:18 05.02.2008

kontam,

ako su ovi izbori nesto dobro izrodili, to je saznanje da narodnjaci imaju samo 7% podrske medju glasacima (u drugom krugu je verovatno 2% otislo radikalima, 2% demokratama a NS i DSS odose u nezasluzenu penziju :)).

ali, sta sada ciniti? ako se obori vlada, postoji realna mogucnost (opasnost) da ce radikali i narodnjaci da sastave novu. u tom slucaju nista od parlamentarnih izbora :(

a, u slucaju da bude izbora, DS bi trebalo da zna da je tadic naposletku dobio predsednicke izbore zahvaljujuci glasovima onih od kojih zavisi. da li je to dovoljno za stabilnu demokratsku vladu?
milosib milosib 10:29 05.02.2008

Re: kontam,

bauer
ako su ovi izbori nesto dobro izrodili, to je saznanje da narodnjaci imaju samo 7% podrske medju glasacima (u drugom krugu je verovatno 2% otislo radikalima, 2% demokratama a NS i DSS odose u nezasluzenu penziju :)). ali, sta sada ciniti? ako se obori vlada, postoji realna mogucnost (opasnost) da ce radikali i narodnjaci da sastave novu. u tom slucaju nista od parlamentarnih izbora :( a, u slucaju da bude izbora, DS bi trebalo da zna da je tadic naposletku dobio predsednicke izbore zahvaljujuci glasovima onih od kojih zavisi. da li je to dovoljno za stabilnu demokratsku vladu?

Ako je vasa racunica za 7% tacna, a posebno ako vazi ova podela tih glasova, kako je Tadic dosao do 50,5% glasova? Ne bih rekao da je samo zahvaljujuci glasovima LDP i nacionalnih manjina jer tih glasova nema dovoljno. Dobar deo DSS glasaca je u prvom krugu odmah glasao za Tadica, a drugom su listom izasli i oni koji su apstinirali u prvom, ne mislite valjda da DSS nema glasaca koji su doneli preokret u Beogradu. Veliki deo NS+SPO glasaca je glasao u drugom krugu za Tadica sto se vidi iz preokreta u Cacku, Kraljevu ...
Ono sto resava sudbinu vlade nije volja Tadica da li ili nece to da uradi, vec kako ce se razvijati situacija oko Kosova. Cinjenica je da je vecina stanovnistva za EU, kao i da nece da prizna nezavisno Kosovo. To DS dobro zna i savrseno im je jasno da Kostunica nece prihvatiti da su predsednicki izbori bili referendum, jer zaista i nisu ( bilo je potrebno u kampanji predstaviti na takav nacin).
Ovo je realnost Srbije danas i zbog toga se izbori ne mogu posmatrati kao neko veliko slabljenje narodnjaka, jer situacija nije normalna. Da nema Kosova tako bi bilo, ali da ga nema onda bi DSS podrzao Tadica vec u prvom krugu.
bauer bauer 18:23 05.02.2008

Re: kontam,

Dobar deo DSS glasaca je u prvom krugu odmah glasao za Tadica, a drugom su listom izasli i oni koji su apstinirali u prvom

verujem da jesu. ja bih samo rekao nekadasnjih glasaca dss-a, od kojih su neki glasali za tadica a neki za nikolica. ako je velja u prvom krugu uz kostunicinu podrsku dobio 7% glasova, koliko je tu cije? ja bih rekao 6% veljino, 1% kostunicino.

ono sto je ocigledno je da dss konstantno gubi glasace i ceka je sudbina spo. a to bi onda trebalo i da se odrazi na skupstinu i vladu jer je strasno gledati dss ucene, a nisu vise nikakav faktor.

zbog toga se izbori ne mogu posmatrati kao neko veliko slabljenje narodnjaka, jer situacija nije normalna. Da nema Kosova tako bi bilo,

mislim da se stvari jasnije polarizuju. narodnjaci zabrinuti za kosovo prilaze radikalima a oni manje konzervativni demokratama, a ns i dss polako nestaju.
milosib milosib 19:13 05.02.2008

Re: kontam,

ono sto je ocigledno je da dss konstantno gubi glasace i ceka je sudbina spo. a to bi onda trebalo i da se odrazi na skupstinu i vladu jer je strasno gledati dss ucene, a nisu vise nikakav faktor

Ovo je tačno, ali bi se to desilo bez obzira na ucene, ako se politička trgovina može tako nazvati, jer se DSS nalazi na vlasti već 7 godina, a intenzivno poslednje 4. Setite se samo rezultata DS na izborima posle atentata. U društvu u tranziciji to je zakonitost. Da li ih čeka sudbina SPO ne bih da špekulišem jer to umnogome zavisi od razvoja situacije sa Kosovom.
mislim da se stvari jasnije polarizuju. narodnjaci zabrinuti za kosovo prilaze radikalima a oni manje konzervativni demokratama, a ns i dss polako nestaju.

Vaš stav se može pokazati potpuno pogrešnim jer počiva na premisi da bi DS dala Kosovo zarad članstva u EU, a da su DSS, NS i SRS na drugoj strani, pa je to osnovna ravan polarizacije. Ovo što se sada dešava je pokušaj DS da kapitalizuje Tadićevu pobedu i videćemo kako će se to završiti.

Ne treba smetnuti sa uma ni gramzivost kada se razmatra da li je DS spreman da prepusti vlast na sledeće 3 godine eventualnoj koaliciji DSS i SRS. Ovo će biti igra živaca, kao sa formiranjem Vlade, a dosada sam se uverio da Koštunica ima živaca. Opet će se zaigrati i u Skupštini, a ne samo u Vladi, pa ćemo videti.
dobronamjeran dobronamjeran 08:36 05.02.2008

Nego jel ta napumpana

Ima gace na sebi ili nema?
arcins arcins 08:51 05.02.2008

Re: Nego jel ta napumpana

dobronamjeran
Ima gace na sebi ili nema? /quote]

Ne znam, ali vidim da je spremna da ih sve podoji kao srpska majka, u prethodnim epizodama poznatija kao Dafina Milanovic.
metanoia metanoia 09:04 05.02.2008

Dobra stara - nova vremena



Evo ih, svi na okupu u "stara dobra vremena" .....

Kraljica estrade i muzička ikona političkog vrha

Osvedočeni kriminalac, kraj podzemlja i idol "patriotskih" snaga u Srbiji

I sveža krv u "nepobedivoj" konjici Radikalne stranke
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:12 05.02.2008

Re: Dobra stara - nova vremena

metanoia



Evo ih, svi na okupu u "stara dobra vremena" .....

Kraljica estrade i muzička ikona političkog vrha

Osvedočeni kriminalac, kraj podzemlja i idol "patriotskih" snaga u Srbiji

I sveža krv u "nepobedivoj" konjici Radikalne stranke

new koalcija ili zločinačko udruženje.
hahahaha
Spiridon Spiridon 09:17 05.02.2008

izvor kinte

cujem da ovaj treba da bude postavljen za generalnog glavonju u Telekomu.



to zaista treba spreciti
adam weisphaut adam weisphaut 09:35 05.02.2008

Re: Machiavelli revisted

Spiridon

cujem da ovaj treba da bude postavljen za generalnog glavonju u Telekomu.



to zaista treba spreciti

Secam se kada se lepuskasti Mihajlov obracao Djindjicevoj DS kao novim makijavelistima
Posle toga je izgovorio sa placnim glasom procitao sta jos nije jasno u majcinim recima? , trakta koji. mnogi smatraju, je napisao najveci novinar u Srbiji (s obzirom na gabarite, nije daleko od istine)
zatim je izvukao jednog politicara, od cije stranke je zavislia manjinska vlada Srbije, od hapsenja sa koferom punim para
posle toga je obezbedio da telo SMrada bude izlozeno u muzeju, a as a freak show, za njegove ucveljenje obozavatelje
evo ga i sad na pragu Telekoma, no The Prince mora da se brine za svoje verne sluge.

ivana23 ivana23 09:35 05.02.2008

Re: izvor kinte

Spiridon
cujem da ovaj treba da bude postavljen za generalnog glavonju u Telekomu.to zaista treba spreciti

Telekom je pripao DS-u.

Vladajući podelili upravne odbore
Spiridon Spiridon 09:45 05.02.2008

Re: izvor kinte

ivana23

Spiridon
cujem da ovaj treba da bude postavljen za generalnog glavonju u Telekomu.to zaista treba spreciti

Telekom je pripao DS-u.

Vladajući podelili upravne odbore


daj boze da gresim
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:57 05.02.2008

Re: Machiavelli revisted

adam weisphaut

Spiridoncujem da ovaj treba da bude postavljen za generalnog glavonju u Telekomu.to zaista treba spreciti Secam se kada se lepuskasti Mihajlov obracao Djindjicevoj DS kao novim makijavelistima Posle toga je izgovorio sa placnim glasom procitao sta jos nije jasno u majcinim recima? , trakta koji. mnogi smatraju, je napisao najveci novinar u Srbiji (s obzirom na gabarite, nije daleko od istine)zatim je izvukao jednog politicara, od cije stranke je zavislia manjinska vlada Srbije, od hapsenja sa koferom punim paraposle toga je obezbedio da telo SMrada bude izlozeno u muzeju, a as a freak show, za njegove ucveljenje obozavateljeevo ga i sad na pragu Telekoma, no The Prince mora da se brine za svoje verne sluge.


Potpis ispod mišljenja, i sa i bez Kosova.
BTW, kada sam slušao taj čuveni tekst, odmah sam pomislio da ga pisao a zašto ne reći - pijanić
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 10:03 05.02.2008

NE MOGU DA VERUJEM...

... Da se jedna majka može ovako obući....

Kad nema sramote pred rođenom decom, ....
nestorijanac nestorijanac 10:05 05.02.2008

Re: izvor kinte

Telekom je pripao DS-u.

Branko Radujko je valjda sad taj generalni glavonja tamo.
To je jedan mladi covek koji prati ovaj blog.
Boris Drenca Boris Drenca 10:14 05.02.2008

Re: izvor kinte

Ne Izvesni Branko Radujko treba da bude to. za ovoga se priča da je glavna veza sa Rusima za prodaju NIS-a. a i preselio se iz pančeva. Na Neimar. Kažu, mora da se radi o zlim jezicima.
adam weisphaut adam weisphaut 10:19 05.02.2008

Re: izvor kinte

Boris Drenca

Ne Izvesni Branko Radujko treba da bude to. za ovoga se priča da je glavna veza sa Rusima za prodaju NIS-a. a i preselio se iz pančeva. Na Neimar. Kažu, mora da se radi o zlim jezicima.

Prodaja NIS-a a ne Telekom! Tim bolje za Lepuskastog
adam weisphaut adam weisphaut 10:24 05.02.2008

Re: izvor kinte

Branko Radujko je valjda sad taj generalni glavonja tamo.
To je jedan mladi covek koji prati ovaj blog.

Kad smo kod DS i Lepuskastog Mihajlova, Nestore. Sta mislis kako li su se osecali ministri iz vlade ZDJ, kad su dizali ruke za coveka koji je optuzio njih i kako je rekao "njihove mafijaske porodice" za njegovu (Djindjicevu) smrt, pa se se posle pravdao da je to bilo "u zaru politicke borbe" ?
nestorijanac nestorijanac 10:29 05.02.2008

Re: izvor kinte

za ovoga se priča da je glavna veza sa Rusima za prodaju NIS-a. a i preselio se iz pančeva. Na Neimar.

Ok. To za Radujka sam valjda procitao negde pre par nedelja. Ili cuo na radiju. Pojma nemam da li je tako ili ne.
A, jel taj sto se preselio iz Panceva na Neimar onaj jedan mlad covek koji se opasno ugojio ?
nestorijanac nestorijanac 10:31 05.02.2008

Re: izvor kinte

Sta mislis kako li su se osecali ministri iz vlade ZDJ, kad su dizali ruke za coveka koji je optuzio njih i kako je rekao "njihove mafijaske porodice" za njegovu (Djindjicevu) smrt, pa se se posle pravdao da je to bilo "u zaru politicke borbe" ?

Mislim da ce se oni osecati kao samozadovoljni mladi ljudi koji su sve bogatiji i mocniji u zemlji koja je sve siromasnija i jadnija....
Boris Drenca Boris Drenca 10:47 05.02.2008

Re: izvor kinte

Zli jezici . Nemaju milosti ni kada se čovek malo ali samo malo popravi
AlexDunja AlexDunja 10:51 05.02.2008

Re: izvor kinte

Nemaju milosti ni kada se čovek malo ali samo malo popravi

Boris Drenca Boris Drenca 11:20 05.02.2008

Re: izvor kinte

to kažem,

Čovek nabaci 200 - 300 grama i odmah kao ugojio se na vlasti, lagodan život a gde je lagodan život tu je i korupcija a gde je korupcija tu je i zavist a gde je zavist eto odmah jezika gde je jezik pojavi se i zlo a gde je zlo eto i zamene teza a gde su teze zamenjene tu se nekako dogodi Srbija .

Eh kakvi ste vi ljudi pa čovek je samo generalni sekretar (istina i Vučić je pa se nije ugojio).
Nenad M. Nenad M. 14:46 05.02.2008

Re: izvor kinte

nestorijanac

Sta mislis kako li su se osecali ministri iz vlade ZDJ, kad su dizali ruke za coveka koji je optuzio njih i kako je rekao "njihove mafijaske porodice" za njegovu (Djindjicevu) smrt, pa se se posle pravdao da je to bilo "u zaru politicke borbe" ?

Mislim da ce se oni osecati kao samozadovoljni mladi ljudi koji su sve bogatiji i mocniji u zemlji koja je sve siromasnija i jadnija....

javascript:;

mislis, dobili stan, ono to ?
Spiridon Spiridon 15:30 05.02.2008

Re: izvor kinte

nestorijanac

Telekom je pripao DS-u.

Branko Radujko je valjda sad taj generalni glavonja tamo.
To je jedan mladi covek koji prati ovaj blog.


mislim da je Radujko samo trenutno postavljen. Mihajlov bi trebalo da ga zameni.
nestorijanac nestorijanac 16:21 05.02.2008

Re: izvor kinte

mislis, dobili stan, ono to ?

Ma, jok, ne mislim. Dovoljno je da ti svasta mislis.
NenadeMstogledastelevizijuiznassvasta
zoricag zoricag 16:56 05.02.2008

Re: izvor kinte

Mihajlov je drzao zlatnu akciju. Nedolaskom na sednice upravnog odbora, obstruirao je postavljanje Radujka.
wk wk 16:57 05.02.2008

Re: izvor kinte

mislim da je Radujko samo trenutno postavljen. Mihajlov bi trebalo da ga zameni.

Koliko ja znam, a to mi kazu ljudi iz Telekoma, Radujko jos nije postavljen. Da bi bio postavljen treba da glasa upravni odbor ili tako neko telo. To telo, kao vecinski vlasnik, kontrolise vlada. Nosilac nekakve "zlatne akcije", valjda akcije koja daje vecinu, nisam siguran sta je to, u ime vlade je Mihajlov. On bi trebalo da se pojavi na toj sednici i da glasa za Radujka. Ali se on ne pojavljuje, i zato je DS i G17+ preglasao DSS i NS na sednici vlade, prvi put u istoriji te vlade, da se ta akcija oduzme Mihajlovu i da na upravljanje Djelicu.

Interesantno je to sto je prvi put DS resila da preglasa DSS kada se radilo o kinti. Kada su stvari bitne za Srbiju, moze da prodje kakva god glupost koju DSS predlozi.
AlexDunja AlexDunja 19:27 05.02.2008

Re: izvor kinte

(istina i Vučić je pa se nije ugojio).

kako nije?
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 10:19 05.02.2008

Nema te plastike..


..koja ljudskost može da zameni.

Nego jel to Dodik sa njima na slici?
Jes, yes, posao je posao, ceca je ceca a krv nije voda.
man ray loves me man ray loves me 10:42 05.02.2008

beton

kakva naslovnica na blogu od jutros - ceca, mira, karleusa.
Zoran Veliki Zoran Veliki 11:03 05.02.2008

A ovi drugi su kao bolji????

Svi su se nafatirali jos za vreme Djindjica... Janjusevic, Kolesar, Vlahovic, Popovic-Beba, Jovanovic...
da li vi uopste znate sta sve oni poseduju danas?
adam weisphaut adam weisphaut 11:05 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Zoran Veliki
da li vi uopste znate sta sve oni poseduju danas?

Ne znamo al' mislim da ces da nam ti prepricas sta si procitao u Kuriru za potonju dvojicu.
man ray loves me man ray loves me 11:06 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Razlika je verovatno u dva reda velicine.

To je zaista glavna stvar, i zato treba staviti tri cifre uz tri vremenska perioda: 1990-2000, 2000-2003 i 2003-2008.

Prvi period: koliko je kostao Sloba, ali uracunati svu stetu, sverc, sankcije, kradju svih (ja bih volela i pojedinacno, npr koliko je kostao Karic); drugi period koliko su kostali Janjusevic i Kolesar i ko se jos tu muvao, i treci period DSSovci u upravnim odborima, Dinkic...

A posle treba videti koliko su iznosile investicije koje je ta politicka garnitura donela u zemlju i napraviti finalni skor.
E onda vam garantujem da smo samo u jednom periodu bili u plusu, a to je bilo 2000-2003.
Zoran Veliki Zoran Veliki 11:30 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

ne, ja ne citam tabloide.
trebalo bi pitati poresku sluzbu, inspekciju i druge koji bi trebalo da su placeni za to.
ja licno znam za jednog sta ima danas, a sta nije pre 5og oktobra...
i ako je to sve zaradio od poslanicke i ministarske plate, ja odma odsecem...
Zoran Veliki Zoran Veliki 11:36 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

man ray loves me



A posle treba videti koliko su iznosile investicije koje je ta politicka garnitura donela u zemlju i napraviti finalni skor.
E onda vam garantujem da smo samo u jednom periodu bili u plusu, a to je bilo 2000-2003.



Ima tu logike, ali opet ne mozemo porediti lopova i lopova.
poenta je da si lopov, a za to se ide u zatvor, ne postaje se biznismen preko noci.

dakle, proveriti imovinu svih koji su bili na vlasti od 1989 do 2008
i da vidimo odakle brate???

poslala keva iz inostranstva?
nasledio od ujaka?
ODAKLE bre????

Nemas valjano objasnjenje, cvrste dokaze o poreklu novca??!?! U zatvor na 25 godina, najmanje!
man ray loves me man ray loves me 11:47 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Ima tu logike, ali opet ne mozemo porediti lopova i lopova.

Mozemo i moramo, jer ne postoji vlast koja je potpuno cista nigde u svetu. Mi se nismo proslavili kao prvaci u mnogo drugih stvari, mala je nada da cemo se proslaviti tu. Osim ako ne govorite o legalizmu...

Naravno, u Srbiji je kljuc prost, kao i u Rusiji - onaj ko se obogatio, obogatio se jer je bio jednakiji od drugih. Tako da je prvi korak u borbi protiv korupcije otvaranje dosijea i razbucavanje sluzbe.
Alava Alava 12:22 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Zoran Veliki
ne, ja ne citam tabloide.
.ja licno znam za jednog sta ima danas, a sta nije pre 5og oktobra...i ako je to sve zaradio od poslanicke i ministarske plate, ja odma odsecem...


Samo pratite Tominu kampanju onako baš širom otvorenih očiju, naročito taj deo koji se odnosi na vile.

A taj jedan za koga lično znate šta ima danas, ko je to?
arcins arcins 14:19 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

man ray loves me

Prvi period: koliko je kostao Sloba, ali uracunati svu stetu, sverc, sankcije, kradju svih (ja bih volela i pojedinacno, npr koliko je kostao Karic); drugi period koliko su kostali Janjusevic i Kolesar i ko se jos tu muvao, i treci period DSSovci u upravnim odborima, Dinkic...


Ja jedino razumem da je Dinkic konstanta. (2000. - ???????)
Kad covek malo razmisli, celu privredu ex -yu i nadalje su servisirale banke koje su dolaskom potonjeg otisle u gabulu. Znaci sva lova koja se okretala je servisirana kroz nekoliko drzavnih banaka. Sto rece ex ambasador Amerike u SCG...... (parafraza) ne mislite valjda da je Amerika bombardovala Srbiju za svoju lovu.
doktorka doktorka 16:02 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Zoran Veliki
Svi su se nafatirali jos za vreme Djindjica... Janjusevic, Kolesar, Vlahovic, Popovic-Beba, Jovanovic...da li vi uopste znate sta sve oni poseduju danas?


Hahhaha, mislish za vreme kostunice kao predsednika . Nego, istine radi , tada su na vlasti bili i Comicka, Pajtic, Tadic i td.
nikson nikson 16:08 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Hahhaha, mislish za vreme kostunice kao predsednika . Nego, istine radi , tada su na vlasti bili i Comicka, Pajtic, Tadic i td.


doktorka, tada su na vlasti bili zivkovic, jovanovic, popovic.... radi istine, ali stvar je u kolesaru, a ne u jovanovicu, ili mislis da odbranom jovanovica branis i kolesara?
Atomski mrav Atomski mrav 16:11 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Svi su oni bili tada na vlasti, nemojte da vrdate!
doktorka doktorka 19:52 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

nikson
Hahhaha, mislish za vreme kostunice kao predsednika . Nego, istine radi , tada su na vlasti bili i Comicka, Pajtic, Tadic i td.doktorka, tada su na vlasti bili zivkovic, jovanovic, popovic.... radi istine, ali stvar je u kolesaru, a ne u jovanovicu, ili mislis da odbranom jovanovica branis i kolesara?

citaj pazljivo niksone, mozda ce ti i zakljucci biti bolji.
doktorka doktorka 19:54 05.02.2008

Re: A ovi drugi su kao bolji????

Zoran Veliki
Svi su se nafatirali jos za vreme Djindjica... Janjusevic, Kolesar, Vlahovic, Popovic-Beba, Jovanovic...da li vi uopste znate sta sve oni poseduju danas?


nego ovi sada sto su na vlasti poseduju celu srbiju sa sve narodom. malo li je?
Alava Alava 12:18 05.02.2008

Jel bi hteo neko da mi kaže

Kako to da ova umetnica (to više zbog umetaka nego zbog umetnosti) nije recimo u zatvoru?
Ili ajde kad već nije u zatvoru, da je bar manja od makovog zrna.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:10 05.02.2008

Re: Jel bi hteo neko da mi kaže

Ona je umetnica od glagola "metati u."

Zanimljiva je odredjena morfologija lica nasih "umetnica": gornja naduvena usna sastavljena sa dzombastim nosom. Groteskna slika Srbije:(
arcins arcins 14:23 05.02.2008

Re: Jel bi hteo neko da mi kaže

Jelena Pavlović

Ona je umetnica od glagola "metati u."

Zanimljiva je odredjena morfologija lica nasih "umetnica": gornja naduvena usna sastavljena sa dzombastim nosom. Groteskna slika Srbije:(


Ne samo umetnica nego i vrsnih biznismena, zajednicki imenilac je pod-dinarski tip homosapiensa? (nos, celo usta, oblik glave.........)
Treger Treger 23:11 05.02.2008

Re: Jel bi hteo neko da mi kaže

Alava
Kako to da ova umetnica (to više zbog umetaka nego zbog umetnosti) nije recimo u zatvoru? Ili ajde kad već nije u zatvoru, da je bar manja od makovog zrna.

Pa nije jer je imala velike zasluge za sport a i kao prava srpska majka dojila je Gospodina Legiju što bi reko drug premijer.
Mungos Mungos 12:55 05.02.2008

Svaki zreo, pametan i posten politicar...

... (citaj: patriota, prim. Mung.) bi se u u ovakvoj situaciji udruzio i sa crnim djavolom! Sto znaci: makar i sa Cecom. Hocureci, ako moze da da neki doprinos, moze da se desi da joj smanjimo kaznu koja joj inace sleduje! Zar ne zvuci fer & korisno za sve?

Mungos, The Razrok (U Na Spoljnu Stranu)
Nenad M. Nenad M. 14:47 05.02.2008

Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

5. februar 2008. | 07:06 -> 14:33 | Izvor: B92, Beta, Tanjug

Beograd -- Na Spoljno-političkom odboru Vlade došlo je do verbalnog sukoba između članova iz DS-a i G17 i ministara iz DSS-a, saznaje B92.

Potpredsednik Vlade Božidar Đelić tražio je od predsedavajućeg Odbora Slobodana Samardžića da se dnevni red dopuni raspravom o političkom Sporazumu koji je EU ponudila Srbiji. Samardžić je, međutim, najpre želeo da prekine sednicu, ne želeći da ovu tačku uvrsti u dnevni red, ali nakon insistiranja ministara iz DS i G17, ipak dozvolio da se o tome glasa.

Protiv predloga bili su samo članovi Odbora iz redova DSS-a Samardžić i Aleksandar Popović.

Posle rezultata tri-dva u korist rasprave o Sporazumu, Samardžić je prekinuo sednicu, ali je ministar Vuk Jeremić preuzeo predsedavanje i nastavak sednice zakazao za večeras.
Brooklyn Brooklyn 15:04 05.02.2008

Re: Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

vreme je da ovog popovica spici neki infarkt. pocinje da me ozbiljno nervira.
Boris Drenca Boris Drenca 15:22 05.02.2008

Re: Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

Izgleda kao da će DS da se navuče na ovu priču. Ako se to desi biće mi žao što nisam ubedio još ljudi da idemo sa decom na izlet u nedelju
doktorka doktorka 16:36 05.02.2008

Re: Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

Boris Drenca
Izgleda kao da će DS da se navuče na ovu priču. Ako se to desi biće mi žao što nisam ubedio još ljudi da idemo sa decom na izlet u nedelju


A sto bi ih ubedjivali , pa nisu deca?
Sto se tice Tadica, "prevari me jednom-sram te bilo; prevari me dvaput- sram me bilo."
wk wk 17:02 05.02.2008

Re: Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

Brooklyn
vreme je da ovog popovica spici neki infarkt. pocinje da me ozbiljno nervira.

Nisam znao da kada neko tebe iznervira da ga spici infarkt! Mocna stvar, priznajem. Moram da prestanem da se kačim s tobom na blogu, dok mi je još čuka živa i zdrava.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 17:40 05.02.2008

Lejdi kolje bluz


Treger Treger 23:25 05.02.2008

Re: Sukob Vlade oko sporazuma sa EU

doktorka

Boris DrencaIzgleda kao da će DS da se navuče na ovu priču. Ako se to desi biće mi žao što nisam ubedio još ljudi da idemo sa decom na izlet u nedelju A sto bi ih ubedjivali , pa nisu deca?Sto se tice Tadica, "prevari me jednom-sram te bilo; prevari me dvaput- sram me bilo."

Ja sam shvatio kandidate ozbiljno i bilo mi je žao da glasm samo za jednog pa sam zaokružio obojicu. Nisam "intelektualac pa da me kupe za burek". Aonda kada sam čuo Tadićev govor pomislio sam da to Toma govori kao trbuhozborac. Tadić i dalje pričao o Kosovu o celoj Srbiji o blabla, a ništa od puta u Evropu. Isti spominje ugled Srbije mesto da on kaže kako će ga povratiti. Ništa od toga da li ćemo ispuniti uslove koji se pred nas postavljaju. Zato mi je milo jer nisam dozvolio da od mene napravi budulu. A i pre izbora sam na blogu tvrdio da je sve samo jedna smišljena igra da se Evropa navuče da podrži "demokratske snage". To je taj tajni akcioni plan vlade za spas Kosova.Ali nisu ni evropljani naivni ko mi.Pročitani smo samo Koštunica i Bulatović to ne vide.
Xenija Xenija 00:39 06.02.2008

Re: Lejdi kolje bluz

fenomenalno. nisam gledao prije ovaj klip.ovaj tip što ovo radi je moj heroj.ili heroina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana