Moj grad| Porodica| Život

Samo nemoj po glavi druže plavi

Jelica Greganović RSS / 14.11.2012. u 18:30

27453588650a3c07b27392761379603_v4%20big.JPG

Bravo! Tako je! Od svega sumnjivog, uzurpiranog, čudnovlasničkog, onog što se broji nizom nula koje i dobri matematičari bez dioptrije broje po par puta, najbolje je efikasnost pravosuđa demonstrirati na četvoročlanoj porodici. Izbaciti je na ulicu pomoću demonstracije represivng aparata na polzu društva. Pred prijateljima, decom...jednu majku u bolnicu, drugu majku u maricu...Bravo! Samo napred.

Nemam ja ovde mnogo šta da kažem, možda i ne znam dovoljno, ali znam toliko da je jedna od najboljih stvari koje su učinjene kada je smenjen Zloba, bila to što su policajci na grudima počeli da nose tablice sa imenom i prezimenom. Da hrabrost ne utone u plavilo. Da uniforma ne sakrije junački čin. Da se zna ko preti majkama, deci i novinarima. Ko prekoračuje silu imenom i prezimenom.

Nema ovde šta mnogo da se priča. Ružno je i sramotno i samo kad se gleda, a kamoli kad se preživljava. 

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=12&nav_id=660247

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158



Komentari (783)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 18:36 14.11.2012

Zakon o javnom redu i miru

Član 23
Ko uvredi, zlostavi, preti da će napasti, pokuša da napade ili napadne ili na drugi način ometa ovlašćeno službeno lice u obavljanju poslova bezbednosti ili održavanja javnog reda i mira - kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:39 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

predatore, dobro znaš da je primena tog člana zavisna od ocene situacije. Da li je neopjodno hapsiti majku pred detetom?

Koji član predviđa prećenje novinarima?
loader loader 18:48 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Bila je neljubazna prema službenom licu.
Službeno lice - ne radi sebe, nego da zaštiti državu u ime koje nastupa, tj. da zaštiti od neljubaznosti sve nas koji smo njen deo - preduzelo je meru.

Aleksandar Bratković Aleksandar Bratković 18:49 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Voleo bih da objasnite čime su to novinari uvredili "službeno lice". Pitanjem? To je obavljanje njihove profesije i kao takvi i oni su službena lica i dotično "službeno lice" ne sme na taj način, pretnjom da im se obraća!
Uostalom savet je svima koji trpe ovakvo ponašanje i zloupotrebu da saviju tabak pa kad ispucaju sve prilike u okviru domaćeg reformisano reformisanog (ne)prav(d)osuća pravac međunarodni sud pa lepo posle toga kešu džep od države Srbije a ona neka i dalje podržava ovakva "službena lica"!!!
predatortz predatortz 18:54 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Voleo bih da objasnite čime su to novinari uvredili "službeno lice". Pitanjem? To je obavljanje njihove profesije i kao takvi i oni su službena lica i dotično "službeno lice" ne sme na taj način, pretnjom da im se obraća!


Ima i onaj deo u kom se kaže 'ili na drugi način ometa'...

Veruj mi, da prilikom intervencije, policajci nemaju baš vremena da odgovaraju na pitanja novinara.

Dočim, pitanja u toku intervencije mogu biti ometanje u vršenju dužnosti.

MUP ima službu za odnose sa javnošću, koja je prilično kooperativna. Sva pitanja treba adresirati na nju. Policajac nije ovlašćen za davanje izjava.
Aleksandar Bratković Aleksandar Bratković 19:14 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

И да не заборавим ако је увреда реч "срам вас било" ево ја вам кажем "све вас срам било" па ме тужите за увреду!!!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:05 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Ima i onaj deo u kom se kaže 'ili na drugi način ometa'...

Veruj mi, da prilikom intervencije, policajci nemaju baš vremena da odgovaraju na pitanja novinara.

Dočim, pitanja u toku intervencije mogu biti ometanje u vršenju dužnosti.

MUP ima službu za odnose sa javnošću, koja je prilično kooperativna. Sva pitanja treba adresirati na nju. Policajac nije ovlašćen za davanje izjava.


predatortz, o kakvom nemanju vremena pričaš, pa ne čekaju ih snajperisti s Beograđanke, nije to bre rat i svi u rov, pa kom opanci, kom obojci, nego grad i deložacija i hvala bogu razvijena svest komsija i prijatelja i roditelja dece iz škole, koji civilizovano i gradjanski protestuju i pitaju i bune se.

uostalom, bilo je toga i u gora vremena, kad su izbacivane porodice na ulicu i krajnje je nepopulrna mera i izbegava se, da se to radi po svaku cenu, pa i trpanjem komšiluka u marice.

EDIT: Jelice, mnogo ti hvala za blog. Taman sam procitala vest i nekako, zanemela i sledila se.





rade.radumilo rade.radumilo 23:34 14.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Član 23
Ko uvredi, zlostavi, preti da će napasti, pokuša da napade ili napadne ili na drugi način ometa ovlašćeno službeno lice u obavljanju poslova bezbednosti ili održavanja javnog reda i mira - kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.


Koliko te plaćaju da ovako troluješ na blogovima? Na snimku se jasno vidi da je dotična gospođa, nakon isključivo verbalnog duela,krenula de se udaljava i odmakla dobrih dva metra, kada ju je pripadnik MUP-a stigao i odvukao u policijsko vozilo. Za to bi u kulturnom svetu robijao!
predatortz predatortz 00:36 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru



Koliko te plaćaju da ovako troluješ na blogovima?


Tek sad videh ovaj tvoj prostakluk. Izvini zbog kasne reakcije.
Odgovor je:

Idi umij se, udahni duboko...

Pa onda pročitaj ponovo:


Ko uvredi, zlostavi, preti da će napasti, pokuša da napade ili napadne ili na drugi način ometa ovlašćeno službeno lice u obavljanju poslova bezbednosti ili održavanja javnog reda i mira - kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:26 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Zbog "Sram te bilo". Evo i ja kažem _ "SRAM TE BILO". Ono što se još prenabregava ovde je da se žena okrenula da ode a policajac je stigao i tada spakovao u maricu.

A o primeni člana 23 gledaj svaku fudbalsku utakmicu i slušaj šta viču policiji.
b92fmember b92fmember 09:19 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

predatortz
Član 23
Ko uvredi, zlostavi, preti da će napasti, pokuša da napade ili napadne ili na drugi način ometa ovlašćeno službeno lice u obavljanju poslova bezbednosti ili održavanja javnog reda i mira - kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.



KAKO TE NIJE SRAMOTA DA BRANIŠ OVU DŽUKELU!!!!
Jukie Jukie 10:41 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Jelica Greganović
predatore, dobro znaš da je primena tog člana zavisna od ocene situacije. Da li je neopjodno hapsiti majku pred detetom?

Pa pogotovo pred detetom, da vidi da odrasli moraju da poštuju pravila i šta ga čeka kroz nekoliko godina kad mu isteknu dečja prava.
rade.radumilo rade.radumilo 10:48 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Ko uvredi, zlostavi, preti da će napasti, pokuša da napade ili napadne ili na drugi način ometa ovlašćeno službeno lice u obavljanju poslova bezbednosti ili održavanja javnog reda i mira - kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine


Vidim da si dobio, po službenoj dužnosti, da odmah udaraš kontru na ovom blogu bez obzira na to šta se stvarno dešavalo. Dotični pripadnik MUP-a je osobu koja se udaljavala od mesta dešavanja, bez prethodnog pokušaja legitimisanja i pokušaja pisanja prijave/zapisnika, fizički NAPAO S LEĐA!
Lično imam dosta rodbine u MUP-u, i znam kroz šta sve prolaze i kroz šta su prolazili u ovoj zemlji. Neki od njih su zaradili invaliditete na Kosovu, drugi u letnjoj opremi tabanaju ulicama Beograda na Košavi, jer država nema para za zimsku opremu, a posle svakog pičvajza u gradu neko od njih završi u urgentnom centru, ali nijedan od njih nije toliko retardirano govedo da ženu dva puta manju od sebe napadne s leđa.
predatortz predatortz 11:04 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru


Vidim da si dobio, po službenoj dužnosti,


A da se ti prijaviš u Službu
Tamo takvi kao ti prosperiraju. Sve znaju, u sve sumnjaju, plus mačo stav...
Brzo bi ti napredovao.

Samo, brate, ne čitaš pažljivo. Em sam davno bio pandur, em u Srbiji nikad nisam bio pandur. Bio sam među onim što su vikali av,av,av i šetali protiv partijske policije. Ova je, burazeru, reformisana i visoko rangirana po ugledu u regionu a i malo šire...
rade.radumilo rade.radumilo 11:31 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Samo, brate, ne čitaš pažljivo. Em sam davno bio pandur, em u Srbiji nikad nisam bio pandur. Bio sam među onim što su vikali av,av,av i šetali protiv partijske policije. Ova je, burazeru, reformisana i visoko rangirana po ugledu u regionu a i malo šire...


Ovde nije reč o MUP-u kao organizciji. Oni tek treba da se pokažu na ovom slučaju. Ovde je reč o imbecilu van konkurencije i zahtevu javnosti da se slučaj pažljivo disciplinski obradi i da taj isti MUP ne pokuša da prikrije slučaj i zaštiti mamlaza, koji pri tome nije neki neiskusni junoša bez dovoljno obuke, već lice koje izdaje naređenja i samim tim snosi svu odgovornost.
a_jovicic a_jovicic 11:57 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Jukie

Pa pogotovo pred detetom, da vidi da odrasli moraju da poštuju pravila i šta ga čeka kroz nekoliko godina kad mu isteknu dečja prava.

Evo i "nagradne igre" za decu Srbije ...

PRONADJI RAZLIKU!








Atomski mrav Atomski mrav 12:05 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Pa pogotovo pred detetom, da vidi da odrasli moraju da poštuju pravila i šta ga čeka kroz nekoliko godina kad mu isteknu dečja prava.

Najbolje bi bilo da se nastavnicima i učiteljima podele šibe i ponovo uvede klečanje na kukuruzu... za svaki slučaj, da deca nauče da poštuju pravila.
bookez bookez 14:03 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Evo šta je napisala nećaka uhapšene žene:
LINK

Postoji duži snimak (mislim da je na blicu) koji ide u prilog napisanom.

U svakom slučaju krajnje nepotrebno, a uzavrele emocije su izbacile na površinu program usadjen 90-tih.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 15:45 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Ajde pandurski misevi cutite. Kad vas samaraju nabildovani istetovirani mufljuzi po Beorgadu ne smete da zucnete. Jedino ste hrabri kad tucete studetkinje, majke I decu, I to u punij ratnoj opremi. Ja se nadam da ce ovaj podgojeni pandur da izgubi posao da ne bi brukao prave policajce koji znaju da je njihov posao zastita gradjana, a ne tajkuna, mafijasa I politicara.
freehand freehand 15:52 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Jedino ste hrabri kad tucete studetkinje, majke I decu, I to u punij ratnoj opremi

Ko tuče studentkinje, majke i decu?
I gde je puna ratna oprema?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 16:10 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Secam se devedesetih......
freehand freehand 16:13 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Vasa S Tajcic
Secam se devedesetih......

A, dobro.
Ako kreneš sa streljanjem i vešanjem da znam da si se setio četrdesetih.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 16:34 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Znaci juce nije bilo maltertiranja one majke? Ono je u redu?
Ne secam se cetrdesetih i sta su fasisti tog doba radili po Srbiji, ali se dobro secam Slobinih bojovnika devedesetih....
b92fmember b92fmember 16:41 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

freehand
Jedino ste hrabri kad tucete studetkinje, majke I decu, I to u punij ratnoj opremi

Ko tuče studentkinje, majke i decu?
I gde je puna ratna oprema?


au ali ti imaš kratku pamet.
freehand freehand 16:42 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Znaci juce nije bilo maltertiranja one majke? Ono je u redu?

Jeste, i previše, te nema nikakve potrebe za izmišljanjem tuče i dodavanjem tučenih studentkinja i dece, ratne opreme i drugih spektakularnih scenskih efekata.

Bajdvej . mlate panduri i na Zapadu, itekako.
I ubijaju, namrtvo, nevinih koliko i krivih.

Na primer:


uros_vozdovac uros_vozdovac 17:27 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

freehand

Bajdvej . mlate panduri i na Zapadu, itekako.
I ubijaju, namrtvo, nevinih koliko i krivih.


Uf pa onda je osnovni zadatak našeg društva da popravimo prvo stvar na zapadu, da ne ispadne da se ugledamo na njih.
freehand freehand 17:33 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

uros_vozdovac
freehand

Bajdvej . mlate panduri i na Zapadu, itekako.
I ubijaju, namrtvo, nevinih koliko i krivih.


Uf pa onda je osnovni zadatak našeg društva da popravimo prvo stvar na zapadu, da ne ispadne da se ugledamo na njih.

Naravno da ne. Ali je tupavo i bez komentara gutati ovakve besmislice:
Vasa S. Tajčić

Nigde u normalnim zemljama (zapadnim naravno) policija mzoe da te hapsi ako im nesto dobacujes......Znam zivim u jednoj od takvih.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:05 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

kazniće se zatvorom od šest meseci do tri godine.

ali zato silovatelji dobiju šes' meseci. i to im je mnogo...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 19:23 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

5986 misconducts na 350 miliona stanovnika, sve moguce rase, svih nacionalnosti, 12 milona ilegalnih emigranata, ko zna koliko legalnih, milioni ne znaju engleski da pricaju, da ne nabrajam. Uporedjujes Ameriku I Srbiju? Ja verujem da 6000 ljudi godisnje bude isprebijano u Srbiji od strane policije bez ikakvog razloga……
Ajde ne lupetaj covece….
strange_ilusion strange_ilusion 19:53 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Bilo bi divno da je ovo istina. Nazalost realnost je sasvim drugacija. Policija zapravo i sluzi da stiti uspesne od neuspesnih. A svi ovi nabrojani se smatraju uspesnima, svako u svojoj bransi.

edit:
komentar se odnosi na na prvi komentar u ovoj vertikali, jbt jest ovaj blog nepregledan.
freehand freehand 21:07 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Vasa S Tajcic
5986 misconducts na 350 miliona stanovnika, sve moguce rase, svih nacionalnosti, 12 milona ilegalnih emigranata, ko zna koliko legalnih, milioni ne znaju engleski da pricaju, da ne nabrajam. Uporedjujes Ameriku I Srbiju? Ja verujem da 6000 ljudi godisnje bude isprebijano u Srbiji od strane policije bez ikakvog razloga……
Ajde ne lupetaj covece….

I sve si ovo napisao da bi ilustrovao svoj stav da toga na Zapadu nema?
Što se lupetanja tiče - u glavi ti lupeta, Kad god je pomeriš.
Od nas dvojice ja sam svoju tvrdnju ilustrovao statistikom. A ti svojim autoiritetom stojiš iza tvrdnje čega na zapadu nema.






Mada - ovi verovatno ne znaju engleski, nemaju papire, a možda i pljuju po ulici.
Ali ti veruješ da 6.000 ljudi u Srbiji bude isprebijano...


jesen92 jesen92 22:03 15.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Policajac nije ovlašćen za davanje izjava.
..a ovlascen je da bije? jel tako?..ajde bre..
escherichije_colic escherichije_colic 10:00 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

freehand






Mnogo zaebana ta "nova svetska policija" ... A kad ja pišem o globalističkoj agendi, to su "teorije zavere" ... a evo njih sa sve uniformama.
predatortz predatortz 10:01 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru


Mnogo zaebana ta "nova svetska policija" ... A kad ja pišem o globalističkoj agendi, to su "teorije zavere" ... a evo njih sa sve uniformama.


Zajebanija je svetska pravda:

Oslobođeni Markač i Gotovina!
Atomski mrav Atomski mrav 10:29 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Zajebanija je svetska pravda:

Oslobođeni Markač i Gotovina!


Vidiš kako je zajebano sa sudskim presudama...
kukusigameni kukusigameni 12:15 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru



Ovde je debelo radio photoshop. Čudi me Free da ti to nisi video.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:20 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

Oslobođeni Markač i Gotovina!

Bruka i sramota.
freehand freehand 12:29 16.11.2012

Re: Zakon o javnom redu i miru

kukusigameni


Ovde je debelo radio photoshop. Čudi me Free da ti to nisi video.

Slike su tu kao odgovor na nkontratalibanisanje tipa "Samo u Srbiji policija bije", a kao produkt brzinskog guglanja na police brutality.
Zato nisam ni zagledao, obzirom na svrhu.
expolicajac expolicajac 18:39 14.11.2012

Odmah na startu

Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu. Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država. Posle će ta devojčica da gde god vidi policajca da viče za njima da ih pljuje i vređa. To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.
I zato ovoga puta Jeco nisu u pravu oni koji pljuju policiju već osuditi treba majku koja svom detetu daje apsolutno negativan primer. Sutra je za to kasno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Izvini, ex, ali to se tako ne radi, kao što se ni novinarima ne preti hapšenjem zbog pitanja. Misliš li da će sada devojčica više da voli policajce?

Edit: "Kada smo policajcu postavili pitanje šta se dešava dobili smo odgovor - Hoćeš li i ti da završiš tamo?" (b92)
predatortz predatortz 18:44 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Izvini, ex, ali to se tako ne radi, kao što se ni novinarima ne preti hapšenjem zbog pitanja.


Misliš li ti, kao novinarka, da su pitanja u situaciji visoke naelektrisanosti umesna?

Da policija u tom momentu nema pametnija posla nego da odgovara na pitanja novinara?

A, što se gospodže tiče, slažem se sa Exom:
Daje jako negativan primer svom detetu. Ipak je ona mnogo više dužna da vodi računa o n jemu, nego policajac.
antioksidant antioksidant 18:44 14.11.2012

Re: Odmah na startu

To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.

eh... jesu tvoji ali su dobrim delom nevaspitani skoro kao komunalni plavci
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:51 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Da policija u tom momentu nema pametnija posla nego da odgovara na pitanja novinara?

Pretnjom se ne odgovara. Isto kao što policajci rade svoj posao, to rade i novinari. Njihov posao je da pitaju. A ovlašćenja policajaca i zakon se ne protežu na pretnje novinarima.
Što se drugog tiče, jako dobro znaš o čemu pričamo, obe su došle da pomognu prijateljima da ne budu izbačeni na ulicu, njeno dete tamo nije bilo jedino, bila su i druga deca. Da li je ta majka toliko bila opasna da je trebalo strpati u maricu?

Edit: Na ovo zaboravih da ti odgovorim

Misliš li ti, kao novinarka, da su pitanja u situaciji visoke naelektrisanosti umesna?


Upravo u takvim situacijama se pita...znam iz iskustva, tako sam ja pitala pred skupštinom, za vreme demonstracija radnika, krajem '80-ih i popila pendrekom po ruci sa vokmenom.
expolicajac expolicajac 18:52 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Jelica Greganović
Izvini, ex, ali to se tako ne radi, kao što se ni novinarima ne preti hapšenjem zbog pitanja. Misliš li da će sada devojčica više da voli policajce?

Edit: "Kada smo policajcu postavili pitanje šta se dešava dobili smo odgovor - Hoćeš li i ti da završiš tamo?" (b92)

A jel se dovode deca da se stave ispred policajaca. Jel to pametno ili glupo. A uz dužno poštovanje tvojoj profesiji što nisi objavila tekst o zloupotrebi dece u ovom slučaju, nego je jednostavno u prvi plan stavljeno postupanje policijaca koji su tamo došli p onaredbi a ne svojom voljm.
Jeco, žena koja je privedena je za ozbiljan razgovor sa sociologom u vezi ovog postupka pred svojim detetom. Čovek koji je privodi je rukovodilac akcije. On je jasno upozorava da se udalji a ona bahato odogovra kao da je on stoka a ne službeno lice. Jeco ne možemo praviti demokratsko društvo ako ne poštujemo predstavnike te države.
Izvukli su samo segmente a ne celu akciju i kako je izgledalo kad su maloletna deca počela da viču na policajce.
Ozbiljan je to problem
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:55 14.11.2012

Re: Odmah na startu

A ovlašćenja policajaca i zakon se ne protežu na pretnje novinarima.


Niti su duzni da odgovaraju na pitanja.
Cak im je i zabranjeno da daju izjave ze medije, od pre neki dan.

obe su došle da pomognu prijateljima da ne budu izbačeni na ulicu, njeno dete tamo nije bilo jedino, bila su i druga deca.


Nije li to zlouptreba dece?
Dosla deca da stanu pred policiju koja mora da izvrsi odluku suda i da ne razmislja da li je ta odluka pravedna, nepravedna, ispravna, neispravna....

Malo je ovo komplikovanije od emocija koje se jave na prvi pogled
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:56 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Misliš li ti, kao novinarka, da su pitanja u situaciji visoke naelektrisanosti umesna?

Da policija u tom momentu nema pametnija posla nego da odgovara na pitanja novinara?

Pitanja novinara su uvek umesna.

Ako gospodin policajac ne ume da se nosi s "visokim elektricitetom" neka nadje posao sa nižim.

U prevodu, svako može da se vadi na emocije, elektriku, ovo ili ono osim policije. Ona ne može, ona treba da postupa profesionalno upravo u takvim okolnostima, jer im je baš to posao.

EDIT. Da li je baš toliko teško da ih nauče da kažu "bez komentara"?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Dete nije stajalo ispred policajca, čak ni majka nije bila ispred, nego sa strane.
Naravno da je ozbiljan problem kada deca i žene idu da probaju da spreče deložaciju prijatelja i drugova. Znam ja da policija radi samo ono što joj se naredi, upravo zato u drugom redu mog bloga i piše pravosuđe, ali policajac koji preti novinarima hapšenjem samo zato što pitaju je takođe ozbiljan problem. Ili nije?
expolicajac expolicajac 18:59 14.11.2012

Re: Odmah na startu

ali policajac koji preti novinarima hapšenjem samo zato što pitaju je takođe ozbiljan problem. Ili nije?

Novinarka se u prvom trenutku nije predstavila kao novinar. Taj mali sitan detalj bi bilo lepo kazati javnosti.
predatortz predatortz 19:01 14.11.2012

Re: Odmah na startu

A jel se dovode deca da se stave ispred policajaca. Jel to pametno ili glupo. A uz dužno poštovanje tvojoj profesiji što nisi objavila tekst o zloupotrebi dece u ovom slučaju, nego je jednostavno u prvi plan stavljeno postupanje policijaca koji su tamo došli p onaredbi a ne svojom voljm.


I, da se nadoveže:

Policija nije vlasna da tumači odluke suda, odnosno njihovu ispravnost ili manjkavost.

Policija ih izvršava, iako se dobrom delu njenih pripadnika želudac veže u čvor dok to rade. I oni su ljudi sa ekstremno velikim socijalnim problemima, većina ih nema rešeno stambeno pitanje, plate su im ispod svakog minimuma, prekovremeni rad često nije nagrađen ni slobodnim danima, kamo li novcem...

A očekujete da budu supermeni.

Reći ću ti kako su ti ljudi učeni da rade:

Kad ti se neko mota oko nogu, smeta, zapitkuje, kažeš mu : Udalji se!
Zašto?
Jer nemaš vremena da odgovaraš njemu i gledaš hoće li sa neke strane sevnuti nož,pištolj ili cigla...

expolicajac expolicajac 19:01 14.11.2012

Re: Odmah na startu

EDIT. Da li je baš toliko teško da ih nauče da kažu "bez komentara"?

Apsolutno se slažem i treba predlog uputiti nadležnim da uđe kao obavezna instrukcija u postupanju policajaca.
AlexDunja AlexDunja 19:01 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Ako gospodin policajac ne ume da se nosi s "visokim elektricitetom" neka nadje posao sa nižim.

ili neka se obavesti u čemu učestvuje,
možda bi mogao i da odbije naređenje?




Оdredbе ZUP-a (Zakon o opštem upravnom postupku) koje decidirano predviđaju:

Član 276.

(2) Organ koji sprovodi izvršenje najpre će zapretiti izvršeniku primenom prinudnog sredstva ako svoju obavezu ne izvrši u ostavljenom roku. Ako izvršenik u toku tog roka preduzme neku radnju protivno svojoj obavezi, ili ako ostavljeni rok bezuspešno protekne, zaprećeno prinudno sredstvo će se odmah izvršiti, a ujedno će se odrediti novi rok za izvršenje radnje i zapretiti novom, strožom, prinudnom merom.

Član 263.
(1) Kad postoji mogućnost da se izvršenje sprovede na više načina i primenom raznih sredstava, izvršenje će se sprovesti na onaj način i primenom onog sredstva koji dovode do cilja, a koji su po izvršenika najblaži.

Dakle, član 263. Zakona o opštem upravnom postupku predviđa da kad postoji mogućnost da se izvršenje sprovede na više načina i primenom raznih sredstava, izvršenje će se sprovesti na onaj način i primenom onog sredstva koji dovode do cilja, a koji su po izvršenika najblaži.
Smatramo da izvršenje ovog rešenja dva dana nakon prijema obaveštenja o istom, nije u skladu sa ovom zakonskom odredbom.

Na ovaj način, povređeno je načelo zaštite prava građana i zaštite javnog interesa, predviđeno članom 5. ZUP-a, u kome stoji:

(1) Pri vođenju postupka i rešavanju u upravnim stvarima, organi su dužni da strankama omoguće da što lakše zaštite i ostvare svoja prava i pravne interese, vodeći računa da ostvarivanje njihovih prava i pravnih interesa ne bude na štetu prava i pravnih interesa drugih lica, niti u suprotnosti sa zakonom utvrđenim javnim interesima.“

Prinudno iseljenje, čiji je tužilac savesni držalac, započeto je na način koji je u suprotnosti i sa međunarodnim standardima u oblasti prava na stanovanje, pre svega Međunarodnim paktom o ekonomskim, socijalnim i kulturnim pravima koji u članu 11. stav 1 navodi:

Države ugovornice ovog Pakta priznaju pravo svakog lica na životni standard dovoljan za njega i njegovu porodicu, podrazumevajući tu i odgovarajuću ishranu, odevanje, stanovanje, kao i stalno poboljšanje životnih uslova.

Opštim komentarom br. 4. Komiteta Ujedinjenih nacija za ekonomska, socijalna i kulturna prava, gde se u paragrafu 18 navodi da:

Komitet smatra da su slučajevi nasilnog iseljenja već na prvi pogled u nesaglasnosti sa zahtevima iz Pakta i mogu biti opravdani samo u izuzetnim slučajevima, i u skladu sa odgovarajućim principima međunarodnog prava.

Isto tako prinudno iseljenje koje je najavljeno u suprotnosti je i sa:

Paragrafima 15. i 16. Opštih komentara br. 7 Komiteta Ujedinjenih nacija za ekonomska, socijalna i kulturna prava gde je navedeno da „iseljenje ne treba da dovede do beskućništva ili ugrožavanja ostalih ljudskih prava pojedinaca“, kao i da procesna zaštita u slučajevima prinudnog iseljenja treba da obuhvati, između ostalog i: iskrene konsultacije sa onima na koje se iseljenje odnosi, adekvatno i razumno obaveštavanje o iseljenju osoba koje se iseljavaju, dostupnost pravnih lekova, kao i pružanje pravne pomoći osobama kojima je potrebna i koji traže odptetu od suda.
Dakle, Komitet za ekonomska, socijalna i kulturna prava u Generalnom komentaru br. 7 od 20.05.1997. godine, daje preciznije autentično tumačenje prava na stanovanje i čl. 11(1) MPEKS, a u vezi sa slučajevima prinudnog iseljenja. U paragrafu 16 se navodi da evikcije odnosno rušenja ne treba za posledicu da imaju da pojedinac postane beskućnik ili podložan kršenjima drugih ljudskih prava. Dalje se navodi da kada oni koji su pogođeni nisu u mogućnosti da sami obezbede, država članica (Pakta) mora da preduzme sve odgovarajuće mere kako bi omogućila dostupan adekvatan alternativni smeštaj ili preseljenje.

Revidirana Evropska socijalna povelja koju je Srbija ratifikovala 2009. godine ("Službeni glasnik RS - Međunarodni ugovori", br. 42/2009 od 2.6.2009.) u Delu II, član 16. garantuje pravo porodice na socijalnu, pravnu i ekonomsku zaštitu „strane ugovornice obavezuju se da unapređuju ekonomsku, pravnu i socijalnu zaštitu porodičnog života takvim sredstvima kao što su socijalne i porodične povlastice, poreske obaveze, obezbeđivanje porodičnog smeštaja.....“

Evropski komitet za socijalna prava, telo koje nadzire poštovanje Povelje, u slučaju Evropski centar za prava Roma protiv Bugarske stao je na stanovište da je država obavezna da u slučaju iseljavanja osigura poštovanje dostojanstva lica koja se iseljavaju, čak i kada su oni nezakoniti stanari, i da alternativni smeštaj ili druge kompenzatorne mere moraju biti dostupne.

Takođe, Evropski sud za ljudska prava stao je na stanovište da evikcija iz objekta, u slučaju kada organ javne vlasti nije obezbedio adekvatan alternativni smeštaj predstavlja kršenje prava na poštovanje privatnog i porodičnog života iz čl. 8 Evropske konvencije o ljudskim pravima

Takođe, Rezolucija Komisije za ljudska prava 1993/77. st. 1. navodi da „prinudno iseljenje predstavlja ozbiljno kršenje ljudskih prava”.

Član 16. Ustava Republike Srbije predviđa da su opšteprihvaćena pravila međunarodnog prava i potvrđeni međunarodni ugovori sastavni deo pravnog poretka Republike Srbije i da se neposredno primenjuju.



A ovo je istina o vlasništvu: http://youtu.be/WjXzw9JkCfQ

Drugi deo istine o vlasništvu: http://www.youtube.com/watch?v=ZQTH77GgM0U&feature=youtu.be
maksa83 maksa83 19:02 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Da policija u tom momentu nema pametnija posla nego da odgovara na pitanja novinara?

A jes' baš su bili u unakrsnoj vatri...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:05 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Novinarka se u prvom trenutku nije predstavila kao novinar. Taj mali sitan detalj bi bilo lepo kazati javnosti

Aha...i zato joj je odmah pripretio hapšenjem...fino.
Biljana 77 Biljana 77 19:15 14.11.2012

isti k'o što su bili

A, što se gospodže tiče, slažem se sa Exom:
Daje jako negativan primer svom detetu.

Aj' ne svirajte qrcu! (da i ja dodam malo akademskog tona diskusiji). A onih godina dok smo lajali sve je bilo k'o na engleskom dvoru.

Ukoliko ste slušali šta žena priča, a očigledno niste... Ona pita policajca zašto je prećeno njenom detetu od strane policije umesto da su nju pozvali. I ne dobija odgovor. Već maricu.



A jel se dovode deca da se stave ispred policajaca. Jel to pametno ili glupo. A uz dužno poštovanje tvojoj profesiji što nisi objavila tekst o zloupotrebi dece u ovom slučaju


I odakle vam ideja da se radi o manipulisanju i zloupotrebi dece. Deca ne žele da im drugarice ostanu bez stana. Mislite da su današnja deca nesposobna za takvu vrstu solidarnosti i organizacije?

+ ova pretnja novinarki nije za komentarisenje... mislim situacija je više nego napeta, napad veoma oštrom kriškom manga i taj rad...

Fuj bre! I kako nisu tako agilni da trpaju u maricu u nekim drugim situacijama. Fuj!
expolicajac expolicajac 19:17 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Jelica Greganović
Novinarka se u prvom trenutku nije predstavila kao novinar. Taj mali sitan detalj bi bilo lepo kazati javnosti

Aha...i zato joj je odmah pripretio hapšenjem...fino.

Jeco, nemoj molim te da idemo u bespredmetno dokazivanje pameti. Nije se predstavil, dobila odogovor kao građanin ( činjenica da je odogovor grub), a onda otišla u redakciju i počela da se hvali informacijom kako bi dobila mesto u vestima. Jeco mator sam ja policajac i svašta sam prošao. Trudim se da budem objektivan, što se iz svih mojih dosadašnjih pisanija vidi. Zato daj da budemo svi malo realniji i sagledamo situaciju u njenom stvarnom svetlu. Da je policiajac nastupio van zakona sigurno da bih bio prvi koji bi pisao o tome i tražio njegovu odogovornos. U ovom slučaju diže se neopravdana halabuka prema policiji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:26 14.11.2012

Re: Odmah na startu

ex, jesi ti mator policajac, ali sam i ja mator novinar i znam da se ni novinarima, ni građanima ne preti apsom bez preke potrebe, nego samo zato da se demonstrira sila. A onaj međed očito nije imao takvu potrebu, oko njega su bili sve sama deca i žene...šta bi radio da su bili takvi kao on? Pucao? I kad onu ženu budu slali sociologu, neka i njemu nađu termin kod psihologa.
I, molim te, nemoj to da se koleginica hvalila da bi došla u vesti...njen izveštaj bi u vestima bio i bez toga. Ne trpaju se žene svaki dan u maricu i ne preti policija deci baš tako često da to ne bi bila vest.
antioksidant antioksidant 19:29 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Jeco, nemoj molim te da idemo u bespredmetno dokazivanje pameti. Nije se predstavil, dobila odogovor kao građanin (

dakle gradjanin se moze uhapsiti ni za sta? nemoj da mi tupis sad o ometanju sluzbenog lica jer nikakvog ometanja nema (osim ako ti ne mislis da je sluzbenom licu neophodno da u krugu od 500 metara nikog nema)
nevaspitana stoka (a ti sad zakljuci da li je u pitanju gradjanin ili novinar ili "sluzbeno lice"
Da je policiajac nastupio van zakona sigurno da bih bio prvi koji bi pisao o tome i tražio njegovu odogovornos.

nisam bas siguran da su ti tumacenja zakona neiskrivljena kolegijalnom solidarnoscu
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:20 14.11.2012

Re: Odmah na startu

negativan primer


ex, razumem te, ali nisi u pravu. nije negativan primer, naprotiv.

to je čin gradjanske solidarnosti, saosećanja i podrške.

i baš me briga šta piše u policijskom menjualu, tri puta ili 13, ili da se vrate kroz tri dana, ili u 4 ujutro kad nikog nema. ne igraš grubo s običnim ljudima i ženama koje saosećaju s porodicom. to nisu krimosi. to su dobri ljudi. koji iskazuju gradjnasku neposlusnost, legitiman vid borbe za pravdu u demokratskom drustvu.

Devedesetih je moja drugarica stanovala na Novom Beogradu s troje sasvim male dece (ni jedno nije islo jos u skolu). Onda su neki banditi skapirali da je samohrana keva pa su joj iskopali hrvatsko poreklo i krenula je igranka maltretiranja, pretnji, lupanja na vrata. horor. branili su je cak i taksisti, dezurajuci pred njenom zgradom od tipova koji su se predstavljali i kao vlast i policija, a verovatno su samo bili lokalni krimosi.

ali, nije izdrzala pretnje i pritisak, posebno kad su počeli i klince da prepadaju i posle tri godine horora zamenila je stan za stan u zagrebu, sa nekim mučenikom koga su opet tamo šikanirali i terali na istu foru.

i taman kad je mislila da je sve ok, krenula je ozbiljna deložacija jer je neki veteran ratni bacio oko na stan, a ona je govorila s beogradskim akcentom. nije pomoglo ni hrvatsko prezime. zamena je proglasena nevazecom.

i dosla je policija da je izbaci s urednim resenjem i ovim ratnikom, osvajačem stana.

ali su ih ispred stana dočekale komšije, razni ljudi iz raznih organizacija, udruga i svojim telima su branili taj jebeni stan.

policija je vise puta dolazila i u sitne sate ali je uvek bilo dovoljno ljudi, koji nisu hteli da odstupe.

eno je i danas u tom stanu...

zato, neka je policajac po policijskoj papirologiji milion puta u pravu, u pravu su i solidarni gradjani.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:45 14.11.2012

Re: Odmah na startu

eco, žena koja je privedena je za ozbiljan razgovor sa sociologom u vezi ovog postupka pred svojim detetom. Čovek koji je privodi je rukovodilac akcije. On je jasno upozorava da se udalji a ona bahato odogovra kao da je on stoka a ne službeno lice. Jeco ne možemo praviti demokratsko društvo ako ne poštujemo predstavnike te države.


demokratsko društvo nije jednosmerna ulica u kojoj građani samo poštuju predstavnike vlasti, već je ulica dvosmerna i građani imaju pravo da građanskom akcijom iskažu svoj protest i neslaganje.

u demokratskom društvu policija mora da ima sluha za obične ljude, koji su se usudili da dignu glas protesta i za takve situacije treba da bude obučena i naučena da pravi razliku izmedju saosećajnih civila i kriminalaca.

sve ostalo je čvrstorukaška i totalitarna magla.
albicilla albicilla 20:53 14.11.2012

Re: Odmah na startu

expolicajac

I zato ovoga puta Jeco nisu u pravu oni koji pljuju policiju već osuditi treba majku koja svom detetu daje apsolutno negativan primer. Sutra je za to kasno.


tja, ovi smajliji nista ne valjaju - nijedan da se usudi da pljune! fuj!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:55 14.11.2012

Re: Odmah na startu

expolicajac
Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu. Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država. Posle će ta devojčica da gde god vidi policajca da viče za njima da ih pljuje i vređa. To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.
I zato ovoga puta Jeco nisu u pravu oni koji pljuju policiju već osuditi treba majku koja svom detetu daje apsolutno negativan primer. Sutra je za to kasno.


Nije pravilno postupio. Žena koja dopušta sebi da se sa sve detetom zeza s policijom nije OK - ali to što gest nije OK ne znači da je ovaj magarac postupio pravilno. Prekomerno je upotrebio silu, i ponašao se ko idiot prema novinarima - što je manje važno od onog prethodnog.

P.S.

To se desilo u mom komšiluku i to je zabrinjavajuće na više nivoa. Biće ga sve više u Srbiji, dešavaće se sve češće, ali ovaj put neće biti mržnje prema policiji zabave radi (kao devedesetih) nego će se ovaj svet poklati međusobno u bedi i nemaštini od koje je već polulud. Mislim da je to poruka koja treba da brine.

Sve češći slučajevi samoubistava iz sličnih razloga, izludele žene koje se pred decom biju s policijom, ubistva u familijama i sve veći broj prosjaka pred marketima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:55 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Možda ovaj
expolicajac expolicajac 20:55 14.11.2012

Re: Odmah na startu

albicilla
expolicajac

I zato ovoga puta Jeco nisu u pravu oni koji pljuju policiju već osuditi treba majku koja svom detetu daje apsolutno negativan primer. Sutra je za to kasno.


tja, ovi smajliji nista ne valjaju - nijedan da se usudi da pljune! fuj!

Pljuj slobodno. Ali nisi u pravu.
skriptoman skriptoman 21:36 14.11.2012

Re: Odmah na startu

Potpuno bez emocija i van cele ove price postoji samo jedan zakljucak na sve replike.

Na zalost, policija i drzava kao takva koju brane sami su krivi za nepostovanje. Bas sopstvenom primenom sile prema nejakima i saginjanjem glava prema "mocnicima" i kriminalcima. Ova drzava i svi njeni organi svojim ponasanjem poslednjih 20 godina su ti koji pruzaju "apsolutno negativan primer" svoj deci. Postoji bezbroj primera svakodnevno. Odavno je kasno. Mislim da je prica na temu "postovanja prema drzavi" ovde potpuno besmislena. A ovde bih dodala i na donji komentar g. predatora, da - policija bi trebalo da ima pametnija posla, da hapsi kriminalce, previse ih se namnozilo, sigurno ne mojom vec zaslugom iste te drzave. Tuzna sam i ocajna u sta se ova drzava pretvorila. Cast izuzecima (medju kojima ste mozda i Vi), kojih je ili jako malo ili su ovi drugi glasniji pa se isti ne cuju... Nekada sam imala puno poverenje u zakone i red a odavno vise ne, naprotiv. Samo lud ovde moze da ostane normalan okruzen ovakvim paradoksima. Cela prica me podseca na reklamu za KitKet sa carinikom i bakom.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:19 14.11.2012

Re: Odmah na startu

razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu. Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država. Posle će ta devojčica da gde god vidi policajca da viče za njima da ih pljuje i vređa.

Postovanje se zasluzuje, primoravati silom da te postuju spada u neke druge kategorije. A ovo da je razbesnela gradjanka trebala da bude pred detetom pokorna se uklapa u teoriju da se postovanje zasluzuje silom i batinama. Jos samo falio savet da je trebala i da mu popusi jer bi to mnogo poucnije delovalo na devojcicu i njeno ponasanje u buducem zivotu.
MarkoPustolov MarkoPustolov 00:00 15.11.2012

Re: Odmah na startu

expolicajac
Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu.

ma da tacno se secam kako ste ti i tvoje kolege postupale 5 oktobra i kako ste plakali i molili da vas pustimo

zaboravili ste da niste najveca sila

a sto se tebe i tvog kolege tice i svih takvih siladzija nista ne brinite jedan po jedan cete ostati bez sluzbe i zavrsiti u zatvoru

mozda ne sada ali lagano hocete
ovo drustvo vise nece da trpi nasilnike

pa druze plavi vidimo se u zatvoru pa se tamo pravi pametan i silan
mariopan mariopan 00:31 15.11.2012

Re: Odmah na startu

To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.

Tako je Qme.

Odmalena treba decu učiti da se Policija i Vlast sa strahopoštovanjem mora slušati, da ne padne nekom na pamet da postavi neko nezgodno pitanje ili ne dajBože da se buni za bilo šta.
Novinare sve po'apsiti, tek oni svašta pitaju, onako nevaspitano, umesto da rade svoj posao i pišu šta im se sa zvaničnog mesta naredi..

A šta ima i da pita, svako od nas ima samo da sluša kada Vlast govori (ili pendreči, svejedno).
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:30 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Ako gospodin policajac ne ume da se nosi s "visokim elektricitetom" neka nadje posao sa nižim.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:42 15.11.2012

Re: Odmah na startu



Policija nije vlasna da tumači odluke suda, odnosno njihovu ispravnost ili manjkavost.

Policija ih izvršava, iako se dobrom delu njenih pripadnika želudac veže u čvor dok to rade. I oni su ljudi sa ekstremno velikim socijalnim problemima, većina ih nema rešeno stambeno pitanje, plate su im ispod svakog minimuma, prekovremeni rad često nije nagrađen ni slobodnim danima, kamo li novcem...

A očekujete da budu supermeni.

Reći ću ti kako su ti ljudi učeni da rade:

Kad ti se neko mota oko nogu, smeta, zapitkuje, kažeš mu : Udalji se!
Zašto?
Jer nemaš vremena da odgovaraš njemu i gledaš hoće li sa neke strane sevnuti nož,pištolj ili cigla...


Nije samo poslušnost, ima nešto i u savesti:
http://www.jutarnji.hr/spanjolska-policija--vise-ne-zelimo-provoditi-ovrhe-kuca/1065793/
a_jovicic a_jovicic 02:17 15.11.2012

Re: Odmah na startu ... država?!?

expolicajac
Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu. Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država. Posle će ta devojčica da gde god vidi policajca da viče za njima da ih pljuje i vređa. To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.


A koju to državu ono dete treba da poštuje? Onu koju amnestira razne Miladine i Uroše, plaši se da zaštiti pede*e od huligana ali zato ekspresno i efikasno puni "marice" poštenim svetom koji pokušava da zaštiti svog komšiju (gle čuda vatrogasca koji je verovatno svojim radom do sada spasio više života i imovine nego što će onaj "vodja akcije" do kraja svoje karijere). Treba dete svojim očima da gleda "pravdu" u Srbiji ... i da bude još hrabrije nego majka ... valjda će ta deca jednog dana da dovrše ono što mi pi*kice nismo već 20 i više godina.

Još da ima ko umesto veronauke i kojekakvih ispiranja mozga pokornošću pred onozemaljskom i ovozemaljskom vlašću da ih uči reči pesme "Prvo su došli ..."

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.


Friedrich Gustav Emil Martin Niemöller
(14 januar 1892 – 6 mart 1984)
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:21 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država.


Koliko se dobija ovih dana za 'neposhtovanje drzave' u Srbiji? To se goni krivichno ili prekrshajno? I poshto je gradjanka iskazala (allegedly) 'neposhtovanje' prema jednom stohiljaditom 'delu drzave' - hoce li sankcija biti (prekrshajna ili krivichna) 1/100.000 od minimalne/maksimalne predvidjene?

Drugo - policija NIJE drzava. Policajac je tu da ODRZAVA RED I ZAKON. On je SLUZBENIK.

U nekim nenormalim drzavama policija je tu da 'SERVE AND PROTECT'. Ali to je za primitivna drushtva. Mi znamo bolje.

ako ne poštujemo predstavnike te države.


I opet - Policija nije 'predstavnik drzave'. I 'poshtovanje' ili 'neposhtovanje' NIJE sankcionisano zakonskom regulativom.
b92fmember b92fmember 09:20 15.11.2012

Re: Odmah na startu

expolicajac
Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu. Svojim primerom pokazuje kako ne poštuje država. Posle će ta devojčica da gde god vidi policajca da viče za njima da ih pljuje i vređa. To je vaspitanje u najnegativnijem smislu.
I zato ovoga puta Jeco nisu u pravu oni koji pljuju policiju već osuditi treba majku koja svom detetu daje apsolutno negativan primer. Sutra je za to kasno.


I TEBE SRAM DA BUDE
Rejlem Rejlem 10:24 15.11.2012

Re: Odmah na startu

tja, ovi smajliji nista ne valjaju - nijedan da se usudi da pljune! fuj!

Ima ima

Jukie Jukie 10:53 15.11.2012

Re: isti k'o što su bili

Biljana 77

odakle vam ideja da se radi o manipulisanju i zloupotrebi dece. Deca ne žele da im drugarice ostanu bez stana. Mislite da su današnja deca nesposobna za takvu vrstu solidarnosti i organizacije

Ja baš mislim da je dobro da deca vide da ne može uvek da bude kako ona hoće i da ponekad moraju da izgube a ne da im se sve daje na zlatnoj tacni kao da su mali bogovi.
a_jovicic a_jovicic 11:11 15.11.2012

Re: isti k'o što su bili

Jukie

Ja baš mislim da je dobro da deca vide da ne može uvek da bude kako ona hoće i da ponekad moraju da izgube a ne da im se sve daje na zlatnoj tacni kao da su mali bogovi.

Ja se samo plašim da su ona u ovoj državi osudjena da STALNO gube osim naravno ako ne jedu zlatnim viljuškama (sve se nešto plašim da će deca onih pred kojima ovaj bilmez stane mirno i salutira da postanu smerna i pokorna pred "organima" reda)

Već je ovde napisano al' nije zgoreg ponoviti ... poštovanje treba da se zasluži a ne da se "uteruje" ... inače nema ni P od poštovanja nego samo život u konstantnom strahu ... a od života u strahu do nekontrolisanog "otkačinjanja kočnice" nije dalek put ... posle ne pomažu ni kordoni.

Ovim činom deca mogu samo da nauče ... ako si dobro "uvezan" po sudovima dobiješ šta hoćeš ... ako nisi - dobiješ "maricu" ... a onda od njih da očekujemo da prekinu spiralu korupcije i propasti ovog društva.

EDIT:
A evo kako se zaslužuje poštovanje ...



... ovaj policajac nije ni imao pojma da ga snimaju a nije ni pokušao da šutne očiglednog prestupnika ... mogu misliti šta bi uradio "policajac" iz jučerašnje priče!
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:14 15.11.2012

Re: Odmah na startu

http://www.sherv.net/cm/emoticons/bad/spitting-smiley-emoticon.gif

Gde mi je Stelex...
Biljana 77 Biljana 77 11:34 15.11.2012

Re: isti k'o što su bili

Ja baš mislim da je dobro da deca vide da ne može uvek da bude kako ona hoće i da ponekad moraju da izgube a ne da im se sve daje na zlatnoj tacni kao da su mali bogovi.


Ja baš mislim da ovaj tvoj komentar nema nikakve veze sa mojim. Ja ne pričam o davanju na tacni već o pokušaju da budu solidarni i organizovani. Da li će u tome uspeti ili biti osujećeni nema nikakve veze sa početnom pandurskom premisom o tome da su deca zloupotrebljena i izmanipulisana.
Milan Novković Milan Novković 11:35 15.11.2012

Re: isti k'o što su bili

Ja baš mislim da je dobro da deca vide da ne može uvek da bude kako ona hoće i da ponekad moraju da izgube a ne da im se sve daje na zlatnoj tacni kao da su mali bogovi.

Ti baš ne gotiviš decu! I ponosiš se time!?

Nažalost, ni to nije opravdanje za lupetanje.

Hajde lupetaj dalje, baš je zabavno (a i ja ću da se "osvrćem" pa da se i ti i tebi slični zabavljate)
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:11 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Nije lepo za gledanje, ali je moj kolega pravilno postupi. Posle tri upozorenja da se udalji sa mesta intervencije, razbesnela građanka i to pred detetom se suprotstavlja policijcu.

Nije lepo za gledanje, ali "razbesnela" građanka se okrenula da ode, zajedno sa detetom, i već ćutala, kada se policajac okrenuo, POŠAO ZA NJOM I S LEĐA je uhvatio i strpao u maricu.
Ex, ima li te toliko da priznaš da nisi bio u pravu?
milisav68 milisav68 12:53 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Jelica Greganović

Nije lepo za gledanje, ali "razbesnela" građanka se okrenula da ode, zajedno sa detetom, i već ćutala, kada se policajac okrenuo, POŠAO ZA NJOM I S LEĐA je uhvatio i strpao u maricu.
Ex, ima li te toliko da priznaš da nisi bio u pravu?

Možda mora da se speluje.

Žena - Vaš kolega je pretio mom detetu.
Ne čuje se šta kaže pandur.
Žena - Što mene niste zvali.
Pandur - Udalji te se!
Žena - Gde da se udaljim, ovo je moja ulica (okreće se i kreće na drugu stranu i dobacuje)
- Sram vas bilo.
Pandur tada kreće za njom i hvata je s ledja i ubacuje u maricu.



Nit ima tri upozorenja, niti je žena izrekla bilo kakvu uvredu.

A na snimku se (pre toga) vidi kako hapse čoveka koji je došao po svoje dete...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:08 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Kad ti se neko mota oko nogu, smeta, zapitkuje, kažeš mu : Udalji se!


gradjani, obični ljudi, se "ne motaju oko nogu". takav stav po sebi pokazuje tvoje nerazumevanje demokratskog ustrojstva, u kojem je policija u službi građana, a ne iznad.

građanin nije pseto. on se ne mota oko nogu.

i možda treba reći da među policajcima ima pristojnog sveta, koji ume da se ponaša.

mnogo puta mi se desilo da idem ulicom, pa negde ne mogu da prodjem, ili ne kapiram šta se događa, jer sam u kraju gde ima dosta državnih organa, pa neko demonstira, il ovo ono, a vidim policajce koji obezbedjuju mesto i, brate, normalno pitam, i ljudi mi ljubazno i normalno odgovore. i pozdravimo se ko ljudi.

kad bolje razmislim, kratak fitilj policajca nad zenom koja kaže "sram vas bilo", moguće da je rezultat nekog gadnog pritiska oko tog slučaja.









escherichije_colic escherichije_colic 14:11 15.11.2012

Re: Odmah na startu

Vesna Knežević Ćosić
Kad ti se neko mota oko nogu, smeta, zapitkuje, kažeš mu : Udalji se!


gradjani, obični ljudi, se "ne motaju oko nogu". takav stav po sebi pokazuje tvoje nerazumevanje demokratskog ustrojstva, u kojem je policija u službi građana, a ne iznad.

građanin nije pseto. on se ne mota oko nogu.



blogovatelj blogovatelj 15:42 16.11.2012

Re: Odmah na startu

EDIT. Da li je baš toliko teško da ih nauče da kažu "bez komentara"?


Nije.
Kad je cerski to uspeo da nauci, onda svako moze.
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 18:55 14.11.2012

Uvek bilo

Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.
expolicajac expolicajac 18:58 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Dragan Jakovljević.
Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.

Vređanje nikada nije dovelo do rešenja problema. Odnos policije i građana je interaktivan odnos a ne jednosmerna ulica. To što si napisao samo dokazuje da se nisi oslobodio komunizma u sebi, a to je za žaljenje.
predatortz predatortz 19:08 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Dragan Jakovljević.
Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.


Ovo govori o niskom nivou bezbednosne kulture. Policajcima na balkanu u usta guraju bengalke. Normalna reakcija bi bila da je policajac na taj pokušaj uzvratio upotrebom vatrenog oružja. Umesto toga on je žrtva koju rasteže kako ko hoće, a 'omladinac' je postao junak neslućenih razmera.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:13 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Ne bih ja baš poredila navijače sa građanima koji pokušavaju da pomognu prijateljima. Taj kreten bi bilo kome gurnuo bengalku, što se uostalom vidi i iz toga što taj policajac tada nije imao uniformu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:13 14.11.2012

Re: Uvek bilo

'omladinac' je postao junak neslućenih razmera.

Ne drami, omladinac je u zatvoru, kako i dolikuje.
milos_secujski milos_secujski 19:15 14.11.2012

Re: Uvek bilo

expolicajac
Dragan Jakovljević.
Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.

Vređanje nikada nije dovelo do rešenja problema. Odnos policije i građana je interaktivan odnos a ne jednosmerna ulica. To što si napisao samo dokazuje da se nisi oslobodio komunizma u sebi, a to je za žaljenje.


u ovom slučaju ne da je jednosmerna nego je slepa ulica.
predatortz predatortz 19:15 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Taj kreten bi bilo kome gurnuo bengalku, što se uostalom vidi i iz toga što taj policajac tada nije imao uniformu.


Taj policajac je major, fakultetski obrazovan čovek, sa priličnim zaslugama u borbama protiv terorista. Dakle obučen da upotrebi oružje. I ovlašten za to.

Kao takav, mogao ih je ladno pobiti a da sve bude po zakonu.

U njemu je preovladao čovek, roditelj...
E, tu se zajebao!
maksa83 maksa83 19:21 14.11.2012

Re: Uvek bilo

marco_de.manccini
'omladinac' je postao junak neslućenih razmera.

Ne drami, omladinac je u zatvoru, kako i dolikuje.

Al' ne zadugo. Pomilovalo ga: Uroš Mišić i Miladin Kovačević prvi na slobodi.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:58 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Dragan Jakovljević.
Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.


Nažalost ne mogu da se složim (ionako je ovaj gore kreten) do sad su mi najbolji sagovornici na temu kojom sam se bavila na Kosovu bili upravo oni, i da ih nije bilo verovatno ne bih ništa znala niti bih se osećala iole sigurnom.

Pandur kao osobina je druga stvar. Spada u domen patologije balkanskih paranoja i ljubavi prema iluziji da se ima neka moć.
benevolent benevolent 21:28 14.11.2012

Uvek bilo

Uroš Mišić i Miladin Kovačević prvi na slobodi.

Ako pogledate oči citiranih siledžija i komandira policajca-siledžije iz ove priče, kao i nabildovanog osumnjičenog ubice starlete iz NS, videćete ISTE zločinačke poglede!
omega68 omega68 23:15 14.11.2012

Re: Uvek bilo

Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.

Bagra komunjarska
MarkoPustolov MarkoPustolov 00:03 15.11.2012

Re: Uvek bilo

i dopustio da ga prebije 18togodisnji klinac?
jak specijalac nema sta

a pa da ova deca su zato hapsena i maltretirana danas jel jelte oni imaju samo 12/13 nisu opsani kao ovi sa 18
mariopan mariopan 01:05 15.11.2012

Re: Uvek bilo

expolicajac
Odnos policije i građana je interaktivan odnos a ne jednosmerna ulica.

Jeste, samo su se mnogi građani navukli na suzavac u toj ulici.
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:21 15.11.2012

Re: Uvek bilo

predatortz
Dragan Jakovljević.
Policajac na Balkanu perje menja, ali ćud NIKADA! Tu su da biju i da se, posto dospeju u medije, malo primire, a onda opet sve pod pendrek.


Ovo govori o niskom nivou bezbednosne kulture. Policajcima na balkanu u usta guraju bengalke. Normalna reakcija bi bila da je policajac na taj pokušaj uzvratio upotrebom vatrenog oružja. Umesto toga on je žrtva koju rasteže kako ko hoće, a 'omladinac' je postao junak neslućenih razmera.


Mirni građani na ulici guraju bengalke policiji u usta??? Ko sad udara na patetiku? Kakve veze ima ovo sa slučajem Uroš Mišić ili bilo kojim drugim slučajem neke "xy pravda za barabe"? Ajde me prosvetli molim te...

nsarski nsarski 18:56 14.11.2012

Svetla buducnost...

Prinudno iseljavanje iz stanova je u dramaticnom porastu. Pre par dana je u NY Times-u izasla foto-reportaza o ovoj situaciji u Spaniji. Meni je bilo zaista potresno da gledam (ima 11 slika, izuzetnog kvaliteta):

Prinudno iseljavanje u Spaniji

Sve slike imaju objasnjenje, a ona poslednja (jedanaesta) prikazuje iskazivanje saucesca jednom coveku koji se ubio par sati pre dolaska egzekutora za iseljenje.

Spanci im ne ostaju duzni

pa je donesena uredba da se izbacivanje odgodi za 2 godine.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:59 14.11.2012

Re: Svetla buducnost...

Strašno...kad se kola krize lome na onima koji pare ni videli nisu...
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:59 14.11.2012

Re: Svetla buducnost...

Jelica Greganović
Strašno...kad se kola krize lome na onima koji pare ni videli nisu...


Uvek se na njima lome

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana