Filozofija| Kultura| Muzika| Politika| Umetnost

Pop u teretani

Nebojsa Krstic RSS / 26.12.2012. u 14:23

Ispred Histofiziološkog instituta, tamo negde sedamdeset šeste, stojimo Dubravka Jovanović i ja, pred vežbu, i razgovaramo i tome zašto se pop muzika tako zove.

Ja tvrdim da to pop znači prasak, eksplozija, a Dubravka kaže da može i to, ali da ona misli da je pop skraćenica od popular

To je bila uzgredna tema, u stvari smo se dogovorili da joj vratim knjigu o Staljinu Roja Medvedeva koju mi je dala na čitanje, što ću ja i učiniti par dana kasnije i tom ću prilikom upoznati jednog od budućih članova Idola.

Ova asocijacija tema je nekog, možda, budućeg teksta, ovde je reč o drugoj stvari načetoj u mom prošlom blogu ("Šta se to tamo peva?"), a koja se odnosi na problematiku aktuelne pop-muzike, iz milošte nazvane turbo-popom.

Ta stvar je današnja realnost u kojoj je Dubravkino tumačenje pop muzike pobedilo. Nema više ni praska, ni eksplozije, ni pobune, ni subverzije, ni distance, ni  slobode, ni kreativnog ludila...al' ima popularnosti. Nešto što je nekad bilo organic music sada je genetski modifikovan audio/video proizvod.

Dok pišem ovo uzimam u obzir da sam mator i da sam zakeralo, da je ovo novo vreme s novim pravilima i novom vrstom heroja i da, verovatno, ne razumem duh aktuelnog trenutka.

Istina je da sam, osim u nekoliko kratkih i netragom nestalih trenutaka, uvek bio star i zakeralo i uvek sam se osećao kao da živim u vremenu čiji aktuelni duh ne razumem. U toj sam situaciji svoj na svome.

Ali trudim se da razumem!

Upravo, u okviru tog mentalnog napora javilo mi se kako su svi ti biološko-hemijsko-tehnološki proizvodi industrije zabave isti, odnosno funkcionišu po istom ideološkom i vrednosnom ključu, na identičan način inkorporiraju različite žanrove, iskustva, zvukove i silikonska pomagala, bilduju u istoj teretani, i to za finalni proizvod daje aktuelni miš-maš koji se tamo zove Rijana, ovde Ceca, a na trećem mestu već nekako drugačije, al' prigodno.

Nije se mastilo kojom sam ispisivao svoj zaključak ni osušilo, a primio sam određeni broj zamerki. One su se uglavnom svodile na to da mešam babe i žabe. Neki su me optužili da samim poređenjem folka i popa, u stvari, branim Cecu, i dodali da je to skandal i da mi takvo ponašanje ne priliči. Kritičari mog teksta skrenuli su mi pažnju da postoje određeni elementi Cecine biografije koji bacaju senku na njen rad i čine ga neprihvatljivim za sve nas koji smo devedesetih gutali suzavac i da zbog toga ona nikako ne sme biti upoređivana s Lejdi Gagom. Bilo je i onih koji su njene pesme kritikovali s muzičkog aspekta. Pretpostavljam da se ti mnogo bolje razumeju u muziku od mene, pa se nisam upuštao u tu vrstu debate, nego sam se vratio onom što mi se čini intrigantnijim, a to je pitanje da li umetnikova biografija određuje njegovo delo. Odnosno, da li mi, konzumirajući nečiju umetnost (ovde se reč umetnost koristi u svom najširem značenju), treba da vodimo računa o nečijem privatnom (ali javnom) životu, političkom angažmanu i sl...ili za to ne treba da hajemo? Da li umetnikov život određuje vrednost njegovog dela? Da li je nečija umetnost bolja ako je umetnik osoba prepuna vrlina i obrnuto?

To su pitanja koja su mi se činila umesnim. Prisetili smo se i nekolicine pisaca čije su biografije kontroverzne, koje u sebi sadrže «desna» ili «leva» skretanja i na koje se odnose ove dileme. Pomenuli smo Knuta Hamsuna, Ezru Paunda, Kurcija Malapartea, Luj-Ferdinanda Selina, Andre Žida...setili smo se Crnjanskog, Ive Andrića, Dragiše Vasića, Mome Kapora...

Pa su bili pomenuti «EKV» i «Riblja čorba»...a juče se, nehotice, u debatu uključio i Peca Popović koji je (u Blicu) objavio odgovor na neke novinske tekstove u kojima mu je zamereno što je išao na koncert «Prljavog kazališta»...

E sad, nameće se i dodatno pitanje. Zašto bi se rasprava ove vrste završavala na poseti nekakvom koncertu ili na gledanju filmova Leni Rifenštal? Zašto bi se ona odnosila samo na one koji se bave umetnošću? Zašto se zapitanost ne bi prenela i na političare (i podršku političarima) koji u biografiji imaju šovinizam, nasilje, ratno huškanje, glorifikaciju ratnih zločinaca ili nešto tome slično?

Dakle, kakav je odnos biografije i dela i da li taj odnos za publiku uopšte treba da bude relevantan?

Jednostavnim rečima, da li je danas svako prihvatljiv bez obzira na svoja (ne)dela, al' jedino Ceca nije?



Komentari (673)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:43 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Uzgred, i Čarobnjak je na kraju ispao fake, spasa nam nema...

Teška srca - u pravu si.
maksa83 maksa83 10:44 29.12.2012

Re: Igra procenata!

O, da li ćeš ikada odrasti, mali veseljače...


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:12 29.12.2012

Re: Igra procenata!

los colorados



du hast,du hast,du hast !!!
iza_duge iza_duge 11:40 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Nebojsa Krstic
sa imenom koje počinje na K, a ne na slovo F!

Kristina, ti li si?


Ah, mogu ja biti i Kristina, i Klementina, ali Krstina i Freehand - ina, nikako!
iza_duge iza_duge 11:56 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Nebojsa Krstic
Onda se upoznajte sa detaljima mirne revolucije na Islandu.

Island je, by the way, bankrotirao još na početku krize.


By the way, prema proceni Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj u Parizu, islandska ekonomija je u 2012. godini prerasla područje eurozone, a mere oporavka od duboke ekonomske krize u kojoj se ranije našla i dalje daju uspešne rezultate - Island je ove godine ostvario rast od 2,4 odsto.
iza_duge iza_duge 12:39 29.12.2012

Re: Igra procenata!

tyson
Onda se upoznajte sa detaljima mirne revolucije na Islandu.

Bio bih zahvalan ako bi mogla da sažmeš islandski recept u par rečenica, ovde.

Ako je moguće i sa kraćom analizom kako bi se to izvelo u Srbiji, sa strategijom daljeg razvoja ideje. Da ne koljemo vola za kilo mesa.


Ne znam zašto insistirate, kada sve ovo znate, ''Tysone''. A znate i to da je većina ljudi u Srbiji inertno da sve ovo primeni. Ali zato im ne nedostaje dar za podsmevanje, na primer, Slovencima.
Islanđani nisu bili letargični, kao recimo građani Srbije danas, kada su saznali da im je država bankrotirala zahvaljujući špekulacijama premijera i ministara.
Nakon što su raspustili parlament i vladu, počeli su ekspresno suđenje svima koji su upropastili državu.
Stvorili su novu Narodnu banku s kojom su započeli čist posao bez repova koji su državu potezali u beznađe.
Stvorili su posebnog državnog tužioca i agenciju koja je započela lov na najveće krivce i koja je onemogućavala novo osiromašenje Islanđana.
Zakoni koje je Island doneo 2008. godine, minimizirali su krizu i omogućili stopiranje dalje krađe državnog novca.
Island se oporavio zahvaljujući fiskalnoj konsolidaciji, povećanju taksa i nameta (naročito na luskuzne proizvode), sa naglaskom na domaću proizvodnju i kupovinu domaćih i lokalno napravljenih proizvoda, olakšica za proizvođače i pomoći izvoznicima.
Na međunarodnom planu, Island je najviše napravio čudo jer je onemogućio izvlačenje novca iz države putem bankarskih kanala. Do sredine 2012, Island je postao uspešan u svakom smislu: uz dvogodišnji ekonomski rast, nezaposlenost se stabilizovala na 6,3%, izvoz je postao najvažniji segment, a inflacija je zamrznuta.
Unfuckable Unfuckable 12:46 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Do sredine 2012, Island je postao uspešan u svakom smislu:

pa lako je njima kad imaju haringe
maksa83 maksa83 13:04 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Unfuckable
Do sredine 2012, Island je postao uspešan u svakom smislu:

pa lako je njima kad imaju haringe

Al ih nisu pripustili na vlast kao mi alave somove.
Unfuckable Unfuckable 13:13 29.12.2012

Re: Gola Istina

meni je paradigma cele ove priče onaj street art - slučaj sa onim malim genijalcem koji je kredom (pazi cara!) ispoljio svoj talenat na jednom od prestoničkih zidova.
Tu više nije pitanje da li je i koliko zakasnio ili poranio - sam akt je, po meni, Utisak godine.
Istina piše na zidu, crvenom bojom kao krv
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:21 29.12.2012

Re: Igra procenata!

lako je njima kad imaju haringe

i lutajućeg izveštača Filipa :)
dragoljub92 dragoljub92 13:25 29.12.2012

Re: Igra procenata!

stefan.hauzer
los colorados



du hast,du hast,du hast !!!

prosto neznam kolko su bolji od ramštajna,nekako duševni po slovenski a ne tvrdi ko germani
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:33 29.12.2012

Re: Gola Istina

meni je paradigma cele ove priče onaj street art - slučaj sa onim malim genijalcem koji je kredom (pazi cara!) ispoljio svoj talenat na jednom od prestoničkih zidova.

Šta li se desilo s njim? Uhapsili ga, i posle?..nešto mi promaklo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:38 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Island se oporavio zahvaljujući fiskalnoj konsolidaciji,

Island je mala, simpatična zemlja, koja nije ušla u EU zato što joj to nije odgovaralo, a ne zbog nečeg drugog...Upoznao sam, pre par godina, njihovog predsednika, u UN-u...U povratku, vidim čoveka na aerodromu, s kesom u ruci, sam, kupuje nekakavu sitnicu...
Unfuckable Unfuckable 13:40 29.12.2012

Re: Gola Istina

Uhapsili ga, i posle?..nešto mi promaklo...

pa iskreno, ja ne očekujem ništa manje od električne stolice + preventivna kastracija roditelja
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:41 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Ah, mogu ja biti i Kristina, i Klementina, ali Krstina i Freehand - ina, nikako!

OK, samo nemoj da se ljutiš!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:42 29.12.2012

Re: Gola Istina

pa iskreno, ja ne očekujem ništa manje od električne stolice + preventivna kastracija roditelja

Znači ne znaš šta je bilo? Hm...baš me zanima...
Unfuckable Unfuckable 13:54 29.12.2012

Re: Gola Istina

Znači ne znaš šta je bilo? Hm...baš me zanima...

znaš kako, ja sam prosečno informisana osoba tj prosečan uzorak srpskog biračkog tijela (kako je to već dijagnostikovano nedavno) dakle osrednji papak, idealna ovca za šišanje, laganje i mazanje svim forama, bez izvora bliskih vlastima ili policiji, tako da od sebe ne očekujem toliko postignuće da znam epilog tog događaja ili budem malo bolje upućen, kako se to kaže.
Pretpostavljam da će panduri želeti da porazgovaraju malo s roditeljima, ali ne očekujem da će sa nama podeliti i detalje tog razgovora, mislim nije svako Luka B. jelte.
A moja (prepotentna) prognoza je da se malom umetniku neće desiti apsolutno ništa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:03 29.12.2012

Re: Gola Istina

A moja (prepotentna) prognoza je da se malom umetniku neće desiti apsolutno ništa.

Dobro de. Nemoj da se ljutiš ni ti.
Unfuckable Unfuckable 14:05 29.12.2012

Re: Gola Istina

ne ljutim se (ok, onda, mogu i da zimujem, jel to?) ali mi promiče poenta pitanja o epilogu tog veselog događaja nabijenog simbolikom
antioksidant antioksidant 14:13 29.12.2012

Re: Gola Istina

Unfuckable
ne ljutim se (ok, onda, mogu i da zimujem, jel to?) ali mi promiče poenta pitanja o epilogu tog veselog događaja nabijenog simbolikom

pa u borisovo vreme niko nije crtao kurčeve po zidu predsedništva
boris je bio inspirativniji za crtanje kurca po glasačkim listićima
a nebojša se sad duri zbog toga
(mada opet da pohvalim naslovnu nin-a. neverovatno smešna slika malog čoveka umišljenog značaja)
Unfuckable Unfuckable 14:22 29.12.2012

Re: pimpeki prihajajo

pa u borisovo vreme niko nije crtao kurčeve po zidu predsedništva

mora da nije bilo krede.
Ja upravo ovaj gest mladog umetnika doživljavam kao neku vrstu belog listića.

Mislim da smo kao društvo otišli debelo u efe, pazi koja je gomila poprilično značajnih reči i izraza otišla dođavola i izgubila se negde u prevodu:
patriota, nacija, država, heroj, biznismen, otac, majka, ljudska prava a evo sada i pimpek kad se rekne ili nedajbože nacrta - nas to asocira na ... - izbore?
juniorr juniorr 14:24 29.12.2012

Re: Gola Istina

boris je bio inspirativniji




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:36 29.12.2012

Re: pimpeki prihajajo

mora da nije bilo krede.
Ja upravo ovaj gest mladog umetnika doživljavam kao neku vrstu belog listića.

Mislim da doživljavaš pogrešno. Beli listić je pasivan gest, ovo je aktivan, izražavanje stava...ako nije klinačka zajebancija.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:37 29.12.2012

Re: Gola Istina

a nebojša se sad duri zbog toga

Ti se kao psihoanalitičar amater leba najeo ne bi, ja da ti kažem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:39 29.12.2012

Re: Gola Istina

ali mi promiče poenta pitanja o epilogu tog veselog događaja nabijenog simbolikom

Poenta tog pitanja je u mogućem dobijanju odgovora...reko, možda znaš epilog pošto pominješ slučaj.
antioksidant antioksidant 14:40 29.12.2012

Re: pimpeki prihajajo

Beli listić je pasivan gest,

o koliko grešiš šinko
antioksidant antioksidant 14:40 29.12.2012

Re: Gola Istina

Nebojsa Krstic
a nebojša se sad duri zbog toga

Ti se kao psihoanalitičar amater leba najeo ne bi, ja da ti kažem.


pa koji se amater leba najeo?
Unfuckable Unfuckable 14:43 29.12.2012

Re: pimpeki prihajajo

kako može da bude pasivan gest kad sam (samo ja) potrošio preko petnaest minuta da dočaram slikovno ono što mislim i osećam, imam utisak da nisam toliko crtao kroz celu osnovnu školu, kevemi.
Imam (takođe) utisak (pun sam tih utisaka, jebote) da se tog veselog dana dobar deo Srbije pretvorio u svojevrsnu likovnu koloniju, neka muka, bol... snaga... šta li, uspelo je da iz ovog napaćenog naroda izvuče tu neočekivanu umetničku crtu, dakle nešto kao u onim pripovetkama gde slavuj kome je srce probodeno trnom peva najlepše, čista umetnost kažem ti!
Ne slažem se dakle da je to pasivan gest, čak šta više!(uzvičnik radi ozbiljnosti)

ps: nije nužno znati epilog ako se spominje slučaj, nadam se toplo
freehand freehand 16:12 29.12.2012

Re: pimpeki prihajajo

dakle nešto kao u onim pripovetkama gde slavuj kome je srce probodeno trnom peva najlepše, čista umetnost kažem ti!

Oskar Vajld, "Slavuj i ruža".
Što se pregnuća i napora glede te male škole crtanja koja počinje anatomijom, a od pimpeka (mlitavog), tiče - upravo je to rezultat. Pimpek, mlohavi
freehand freehand 16:25 29.12.2012

Re: Igra procenata!

Islanđani nisu bili letargični, kao recimo građani Srbije danas, kada su saznali da im je država bankrotirala zahvaljujući špekulacijama premijera i ministara.

Crtali su nešto?
Nakon što su raspustili parlament i vladu, počeli su ekspresno suđenje svima koji su upropastili državu.

Ok. Vučić.

Stvorili su novu Narodnu banku s kojom su započeli čist posao bez repova koji su državu potezali u beznađe.

Ok, Jorgovanka.

Stvorili su posebnog državnog tužioca i agenciju koja je započela lov na najveće krivce i koja je onemogućavala novo osiromašenje Islanđana.

Ok, Vučić.

Zakoni koje je Island doneo 2008. godine, minimizirali su krizu i omogućili stopiranje dalje krađe državnog novca.

Ok, Selaković. Ajd, i Velja.

Island se oporavio zahvaljujući fiskalnoj konsolidaciji, povećanju taksa i nameta (naročito na luskuzne proizvode), sa naglaskom na domaću proizvodnju i kupovinu domaćih i lokalno napravljenih proizvoda, olakšica za proizvođače i pomoći izvoznicima.

Ok, Dinkić.
Na međunarodnom planu, Island je najviše napravio čudo jer je onemogućio izvlačenje novca iz države putem bankarskih kanala.

E baš bih voleo da gledam tebe kako gledaš Dačića kako Ketrini Ešton i Angeli Merkel kaže - neće moći, vi ste zelanašai! Ne damo vam naše pare!

Usput - jel tražio od Islanda neko makar neki ledeni breg, neki gejzir, pašnjak sa irvasima u to vreme konsolidacije, oporavka i sveopšteg narodnog preporoda?
blogovatelj blogovatelj 08:29 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Tačno je da prema istraživanjima SNS sada ima podršku 41 odsto.Ali od čega tih 41%?
Od 40 i kusur procenata onih koji bi izašli na eventualne izbore.
Većina, dakle više od 50 odsto, misli isto kao protestanti u Sloveniji i u Makedoniji! Svi su političari isti - lopine i lopuže!


Ti stvarno ne znaš 'de teraš...
Pa čoveče, u Kanadi ima jedan izborni krug, izađe oko 35-40% birača i izabere se parlament.
I šta sad?
To nije demokratija?
Mućni glavom!
maksa83 maksa83 09:19 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Koliko sam ispratio - za mornara Popaja ne postoji ni sumnja ni dokaz da je nešto ukrao.

Da kažem da posle nekog vremena i kopanja nisam siguran da mornaru Popaju nije "smešteno".
freehand freehand 09:48 30.12.2012

Re: Igra procenata!

maksa83
Koliko sam ispratio - za mornara Popaja ne postoji ni sumnja ni dokaz da je nešto ukrao.

Da kažem da posle nekog vremena i kopanja nisam siguran da mornaru Popaju nije "smešteno".

A šta misliš o ideji da su i Dulića razapeli ne zbog glupavih idiotluka oko sajta i banera (pitanje je šta je bilo sa Slovencima i šta će mu dokazati) već zbog zakona o zemljištu, koji, eto, kao milokliz prolazi kroz skupštinu dok javnost gleda u pravcu koji Vučić pokazuje?
maksa83 maksa83 10:06 30.12.2012

Re: Igra procenata!

A šta misliš o ideji da su i Dulića razapeli ne zbog glupavih idiotluka oko sajta i banera (pitanje je šta je bilo sa Slovencima i šta će mu dokazati)

Mislim da smo utvrdili da je baner DS svinjarija od koje on nije profitirao, ali svejdno zbog toga treba da strada - dotiranje Srđana Đokovića (ok, malo se očešala i Đelićeva švalerka preko čije ad hoc osnovane firme se sve to dešavalo) sa 400 narodnih soma. Dalje imajuć u vidu da je Dulić uslikan u kupaćim gaćama kako se veseli sa onim Slovencem koji je posle volšebno preko reda dobio koncecije za kablove ne bih mu tek tako skidao puter sa glave. O prodaju računara državi da ne govorimo, a da ne preskočimo ni arhiviranje mejla za (ne-treba-tender-magičnih) 3E6 DIN. To nije glupavi idiotluk, nego direktno drpanje.
freehand freehand 16:52 30.12.2012

Re: Igra procenata!

maksa83
A šta misliš o ideji da su i Dulića razapeli ne zbog glupavih idiotluka oko sajta i banera (pitanje je šta je bilo sa Slovencima i šta će mu dokazati)

Mislim da smo utvrdili da je baner DS svinjarija od koje on nije profitirao, ali svejdno zbog toga treba da strada - dotiranje Srđana Đokovića (ok, malo se očešala i Đelićeva švalerka preko čije ad hoc osnovane firme se sve to dešavalo) sa 400 narodnih soma. Dalje imajuć u vidu da je Dulić uslikan u kupaćim gaćama kako se veseli sa onim Slovencem koji je posle volšebno preko reda dobio koncecije za kablove ne bih mu tek tako skidao puter sa glave. O prodaju računara državi da ne govorimo, a da ne preskočimo ni arhiviranje mejla za (ne-treba-tender-magičnih) 3E6 DIN. To nije glupavi idiotluk, nego direktno drpanje.

Ovo su prežavakane stvari.
Pitam: šta ako je Dulić, takav kakav je, skupio testise i stao na crta bumbarima i rekao: nema mufte zemlja?
I ako je ovo što ga sad gnječi posledica toga?
A magistar i borci protiv korupcije, u stvari, plivaju niz maticu?
maksa83 maksa83 17:13 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Pitam: šta ako je Dulić, takav kakve je usran i nikakav skupio muda i stao na crta bumbarima i rekao: nema mufte zemlja?

Da, 'fala bogu oni su istorijski dokazano gadljivi na davanje zemlje mufte, evo npr. Luka Beograd...

Meni je to from the "šta ako je Tadiću smestio Mišković?" department, a što se, kao što vidimo, ispostavilo kao patka.

freehand freehand 17:24 30.12.2012

Re: Igra procenata!

maksa83
Pitam: šta ako je Dulić, takav kakve je usran i nikakav skupio muda i stao na crta bumbarima i rekao: nema mufte zemlja?

Da, 'fala bogu oni su istorijski dokazano gadljivi na davanje zemlje mufte, evo npr. Luka Beograd...

Meni je to from the "šta ako je Tadiću smestio Mišković?" department, a što se, kao što vidimo, ispostavilo kao patka.


Dobro, mada nije ni tako inspirativno, jer se držiš tih populističkih matrica; ali, misliš li, zaista, da na osnovu onoga što je do sada rečano, Mišković može dobiti i uslovnu osudu na bilo kom normalnom sudu? I da nije verovatno da će Vučić i Nikolić doći na priču, za jedno godinu dana, o tajkunskim mostovima?
maksa83 maksa83 17:28 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Dobro, mada nije ni tako inspirativno, jer se držiš tih populističkih matrica;

Ovo je jeftina i besadržajna diskvalifikacija.

I da nije verovatno da će Vučić i Nikolić doći na priču, za jedno godinu dana, o tajkunskim mostovima?

Citiriaću omiljenu repliku NATO zvaničnika kad ih se nešto pita: "nije u prirodi naše organizacije da se izjašnjavamo o budućim događajima".
freehand freehand 17:34 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Ovo je jeftina i bezsadržajna diskvalifikacija.

Ne, samo konstatcija da sivu masu i radoznali um sputavaš efemernim dnevnopoliotičkim tričarijama.
Prvo mi na pamet, kao primer, pada Štros Kan i njegove švalerske ludorije, koje mu nisu mogle biti oproštene. Zarad opšteg dobra.

P.S. Los Colorados su spektakularni!
Hvala.
Ovo mi je bila asocijacija na prvu:


maksa83 maksa83 19:25 30.12.2012

Re: Igra procenata!

Ne, samo konstatcija da sivu masu i radoznali um sputavaš efemernim dnevnopoliotičkim tričarijama.

Ne sumnjam da je lakše poverovati da sam ja glup nego da je Dulić pokvaren.

Moraćemo da sačekamo da on ispriča tu priču o gaženju gadnih likova koji su mu smestili.
freehand freehand 19:45 30.12.2012

Re: Igra procenata!

maksa83
Ne, samo konstatcija da sivu masu i radoznali um sputavaš efemernim dnevnopoliotičkim tričarijama.

Ne sumnjam da je lakše poverovati da sam ja glup nego da je Dulić pokvaren.

Moraćemo da sačekamo da on ispriča tu priču o gaženju gadnih likova koji su mu smestili.

Da bih tebe nazvao glupim, makar u aluziji - ja bih morao biti prvo glup a onda i bezobrazan.
E sad, linija manjeg otpora, malo lenjosti i oportunizma - to je već nešto drugo. Ali ok, tvoj izbor i oko njega se nećemo prepirati. To što ja mislim da je igra krupnija i da se vodi na drugom terenu neka bude moja fantazija.
A mrzi me, vala, i da svaki red u kome pomenem Dulića obavezno začinim konstatacijom da je on lopov i pokvarenjak.
Nepoštovanje institucija i javnosti (pazi, skinulo mi sliku?!) mi je kod njega i nekih kolega mu bilo mnogo strašnije od sitne love. I mislim da ga je to koštalo, i tek će ga koštati, mnogo više od trange-frange sajtova.
milisav68 milisav68 14:43 31.12.2012

Re: Igra procenata!

freehand
(pazi, skinulo mi sliku?!)

Pa kad si lopov, i ne poštuješ autorska prava.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:21 29.12.2012

600

juniorr juniorr 13:34 29.12.2012

Re: 600

ccc

Unfuckable Unfuckable 13:39 29.12.2012

Re: 600

dobrobre hauzere ja se ovde izlomi merkajući šesto kad ono - pampur
juniorr juniorr 13:43 29.12.2012

Re: 600

neka ga veselog..........
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:58 29.12.2012

Re: 600

pampur




kad namestiš sam sebi na volej,*bruka je promašiti
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:05 29.12.2012

Re: 600

ccc

Nešto mi nedopistivo malo pop muzike na ovom blogu, pa da ispravim:

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:13 29.12.2012

Re: 600

nedopistivo malo pop muzike na ovom blogu

daj neke novitete!

(evo jedan,*na mig)
maksa83 maksa83 18:28 29.12.2012

Re: 600

daj neke novitete!

Evo sveže, nema ni 32 godine.

stefan.hauzer stefan.hauzer 18:39 29.12.2012

Re: 600

ahaha
,makso postpunkeru,
Krle je kritikovao mlade naraštaje da su izgubili oštricu;
ne smemo trolovati
(ma koliko bih to ja želeo)

samo cepamo po novim stvarkama!

*malo mejnstrima:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:01 29.12.2012

Re: 600

daj neke novitete!

Novitete, hm...



Unfuckable Unfuckable 19:10 29.12.2012

Re: 600

ajmo dečaci dosta trolovanja, vraćajte se na temu
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:12 29.12.2012

Re: 600

ajmo dečaci dosta trolovanja, vraćajte se na temu


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:23 29.12.2012

Re: 600

uuu samo te fensi cice,ništa ispod žita?neko skriveno blago - samo za nas otpadnike
,eno makse,
vapi za nekim klipom ispod 100k
(ali da je dobro:)

*high on the heels
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:10 29.12.2012

Re: 600

uuu samo te fensi cice,ništa ispod žita?


svjetlana10 svjetlana10 21:15 29.12.2012

Re: 600

Bravo za Restitutio in integrum
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:04 30.12.2012

Re: 600

ispod žita,*one hit


ovo se iznenada pretvorilo
u jedan sasvim prihvatljivo simpatičan blog,makar meni:)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:10 30.12.2012

Re: 600

ovo se iznenada pretvorilo
u jedan sasvim prihvatljivo simpatičan blog,makar meni:)

Ne znam ti ja to, novije -starije, cice-necice...



stefan.hauzer stefan.hauzer 01:36 30.12.2012

Re: 600

:)))

*lynch
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:59 30.12.2012

Re: 600

ovo se iznenada pretvorilo
u jedan sasvim prihvatljivo simpatičan blog,makar meni:)

Našao sam jednu genijalnu pesmu iz 77/78...pazi:

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:18 30.12.2012

Re: 600

jednu genijalnu

to je pravo,baš mi leglo.
evo jedna,neshvatljivo mala poseta:)


juniorr juniorr 19:04 29.12.2012

ccc

malo možda kasno, hrlimo kao 700. komentaru, pa da ja, ipak, pohvalim tekst.
dakle, vrlo lep tekst! posebno volim ovaj deo :

"Istina je da sam, osim u nekoliko kratkih i netragom nestalih trenutaka, uvek bio star i zakeralo i uvek sam se osećao kao da živim u vremenu čiji aktuelni duh ne razumem. U toj sam situaciji svoj na svome."

edit : tek sad vidim da ste duboko zagazili u "puštanje muzike".
ima jedna pesma koju slušam već oko otprilike mesec dana. ne stalno, ali ne i neku drugu.

Unfuckable Unfuckable 21:30 29.12.2012

Re: ccc

dosta s trolovanjem i kese u šake, benzedin, votku, hašiš....ko šta ima - počeo je s činodejstvovanjem Prvi Žiri Srbije!
onog prvog dečka su iznapušavali da je mamina maza i da je previše dobro otpevao, otprilike kao kad ti na razgovoru za posao kažu da si previše kvalifikovan
juniorr juniorr 22:08 29.12.2012

Re: ccc

ko beše prvi dečko?
to mi pitanje uvek najteže........
Unfuckable Unfuckable 22:12 29.12.2012

Re: ccc

onaj dekorativni što je završio solo pevanje na akademiji pa ga žiri mrzi zbog toga
juniorr juniorr 22:31 29.12.2012

Re: ccc

znači, pojma nemam!
meni ovaj blog bio privlačan zbog knuta hamsuna i sličnih, ić ne kapiram sve to s talentima, prvim glasom srbije, a ne gledam ni jagodiće.
ama, na pogrešnom sam mestu. ali ne i dosadnom!



ne foliram se.
nego mi neobično da pohvalim blog a autor ćuti. izgleda da mi ne veruje.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:40 29.12.2012

Re: ccc

ne foliram se.
nego mi neobično da pohvalim blog a autor ćuti. izgleda da mi ne veruje.

hvaaaala!
juniorr juniorr 22:55 29.12.2012

Re: ccc

margos margos 00:21 30.12.2012

Re: ccc

onog prvog dečka su iznapušavali

Redno su ih iznapušavali... kao da su danas dogovorili da budu grubi, pa da naredne nedelje pohvale ogroman napredak i uživaju u čudesima vaspitavanja.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 04:30 30.12.2012

Re: ccc

Pazi kakva grupa građana!

not2old2rock not2old2rock 01:29 30.12.2012

Smem li ?

da stavim nesto specificno, nesto autenticno i nase ( a nije seljana !!!), a i veceras je Arena bila puna, samim tim i moje srce:


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 04:23 30.12.2012

Re: Smem li ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana