Budućnost| Politika

Srećna nam napredna 2013.

freehand RSS / 30.12.2012. u 23:35

 Ako su slutnje posle noći istine u vili "Bokeljka" mogle biti donekle uklonjene izjavama o potpunom jedinstvu i nerazrušivoj slozi u okviru vladajuće koalicije, intervju Predsednika Republike Tanjugu ne ostavlja sumnju o političkoj perspektivi Vlade Srbije u sledećoj godini. Naime:

"On je u intervjuu Tanjugu rekao da ni jedan slučaj, pa ni slučaj Miškovića ne može i ne sme da uzdrma vladu, a da vanredne izbore ne očekuje bar do polovine 2013."

?2013k.jpg

No nije to sve što u tom intervjuu Predsednik kaže. U podtekstu ima i ono: nek se spremi, nek se spremi... Ko sve drži ćebence u pripravnosti, na političkoj sceni Srbije? 

Dakle, kaže Predsednik: "Političari su od Srbije napravili ovako besmislenu zemlju. Nikad u njoj ne bi bilo ovoliko korupcije i kriminala, mita, nezadovoljstva građana svojim životom da to nisu želeli političari. Dakle, prvo na političare!"

"Vlada ne može da padne zbog toga što se bori protiv kriminala. Onda tu nešto nije u redu i takva vlada nije ni trebalo da bude ni formirana. Onda je trebalo da mi neko kaže: `Mi nećemo da formiramo takvu vladu zato što će ta vlada da se bori protiv kriminala pa će možda da dokači i nekog od nas`", 

Da vidimo - ko to nije učestvovao u vlasti od 2000.? Ko ima čist obraz i čiste ruke? Ko ničim nije doprineo besmislenosti ove zemlje (uzgred, ovo je prvi put da čujem da predsednik neke države svoju zemlju nazove "besmislenom"). Čiji je rejting najviši, i ko je doprineo da "živimo u boljoj zemlji"? Ko hapsi otimače narodne muke, koga hvale i Ešton i Koštunica, za kim šizi cela masa?

Jasno je, naravno. To što se tiče pozitive.

A ko se, sem Đilasa i kolega, prepoznaje u grupi za odstrel? Jer ako je Srbija zemlja besmisla, a i u novoj Vladi polovinu čine stranke iz biše (bivših) Vlada, biće da i njihovi predstavnici snose neku odgovornost. Ne znam kako Dačić i Dinkić, Mrka, Krka, bajatović i ostali Jataganci, ali meni bi malo već kao pirkala neka promaja oko bubrega. 

Hoćemo li konačno saznati i ko je ojadio Srbiju ogromnom izbornom krađom - nije rekao. Ali je za kraj ostavio rečenicu-trešnjicu:

"Političar koji pravi greške je najveći kad svoje greške uvidi, a ako ne može da se popravi on treba da se skloni. Nećete me trpeti ni jedan dan duže nego što bi trebalo ukoliko budem činio greške, iako ne znam zašto bi predsednik republike činio greške i zašto bi se umešao uopšte među one koji su spremni da ih čine!"

Meni je, priznajem, perspektiva u kojoj Vladu čine sami Naprednjaci, ili sa Koštunicom kao premijerom (on, poznato je, manje ne prihvata) krajnje jeziva. Kao i sve što iz nje proizilazi. 


Intervju, sa B92



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 23:36 30.12.2012

Radiš za B92

Najzad sam skontao
margos margos 00:03 31.12.2012

A ja skontala

gde nam je bila greška prethodnih godina.
Očekivali smo napredak sa demokratama.
Nepromišljeni (ili nedosmišljeni) smo bili.
Hansel Hansel 00:10 31.12.2012

Re: A ja skontala

Pa, nismo mi bili krivi što nije postojala Napredna stranka!
loader loader 02:03 31.12.2012

Re: A ja skontala

Šta god da se u 2013. desi

stiropor je tu.

Što i ovoga puta znači - lako ćemo

antioksidant antioksidant 09:19 31.12.2012

Re: A ja skontala

margos
gde nam je bila greška prethodnih godina.
Očekivali smo napredak sa demokratama.
Nepromišljeni (ili nedosmišljeni) smo bili.

није то грешка
очекивали смо напредак без цене
ми јесмо напредовали у квалитету живота
ко се не сећа 90их можда ме и увери у другачије
не треба кривити ове горе што испуњавају наше жеље
то исто сада ради и вучић господар србије
margos margos 09:47 31.12.2012

Re: A ja skontala

Samo sam se našalila zbog igre reči, kao i Hansel, samo on malo ozbiljnije.
Jeste, mnogi su mislili da može bez cene.
Ako se ne varam, i u drugim (bivšim) socijalističkim zemljama je putanja bila slična --> demokrate --> nacionalisti --> preobučeni komunisti.

Nas, logično, naši bole više, posebno jer smo prošli ratni period, pa su sad glavni mirotvorci oni koji su najviše doprineli ratu.
I jer traje mnogo duže... za nas je (mnoge), gotovo juče, bila 1991. 2000. 2003...


PS Kakav, bre, 'gospodar'? I njegovo će proći.
antioksidant antioksidant 09:51 31.12.2012

Re: A ja skontala



PS Kakav, bre, 'gospodar'? I njegovo će proći.

пази, скренули су ми пажњу да он већ и улицу има

http://www.blic.rs/tag/70906/Ulica-gospodara-Vucica
milisav68 milisav68 10:19 31.12.2012

Re: A ja skontala

antioksidant

пази, скренули су ми пажњу да он већ и улицу има

A i sliku mu izmenili.



Bio je prvi srpski policajac i čuvar Miloševog režima za vreme Đakove bune 1825. i Miletine bune 1835, a potom žestoki protivnik i ustavobranitelj. Bio je jedan od najbogatijih i najmoćnijih Srba svog vremena. Preminuo je pod nerazjašnjenim okolnostima 1859. godine.
antioksidant antioksidant 10:29 31.12.2012

Re: A ja skontala

antioksidant
milisav68


ех милисаве, милисаве
потражи свој смисао за хумор негде (или си само желео да нас сетиш на уставобранитеља?)
а ово је господару веома лоша слика, не виде се прсти у делта пози

Hansel Hansel 10:49 31.12.2012

Re: A ja skontala

antioksidant
очекивали смо напредак без цене

Ма, yock. Очекивали смо да цену плате сви који треба да је плате, а не они који не треба.

Жалосно је да, макар само у свом популизму, то схватају* ови сада, а сви до сада нису.

____
* под условом да ово није једна мало дужа предизборна кампања, а да после избора не буде нешто сааасвим друго.
milisav68 milisav68 10:49 31.12.2012

Re: A ja skontala

antioksidant
(или си само желео да нас сетиш на уставобранитеља?)

I to, ali više za ove sa instant obrazovanjem (pošto sam nailazio na komentatore koji su nasedali na šaljive komentare, kao što je tvoj sa ulicom).
mikele9 mikele9 23:58 30.12.2012

Што

си се бре окомио на Председника и верификованог српског домаћина, који, чак и кад година није шљивородна, пече најбољу ракију...о Платформи а није нафтна и да не говоримо? Прикочи мало, брзо ће пола године да прође...и све ће бити исто. Нада је давно емигрирала из Србије...ено је на Новом Зеланду, продаје хамбургере
Hansel Hansel 00:03 31.12.2012

Re: Што

Видим, Микеле, да си ти овом ћирилицом почео да се прилагођаваш!
mikele9 mikele9 00:06 31.12.2012

Re: Што

Видим, Микеле, да си ти овом ћирилицом почео да се прилагођаваш!

Открио да је имам па реко'да је испробам
Hansel Hansel 00:14 31.12.2012

Re: Што

У згодном си је тренутку пронашао! Ал' има нас који можемо да докажемо да смо је и раније користили!
loader loader 13:01 31.12.2012

Re: Што

си се бре окомио на Председника и верификованог српског домаћина, који, чак и кад година није шљивородна, пече најбољу ракију...


Pravljenje šljivovice bez upotrebe šljive - e to je savršena demagogija



Na insistiranje domaćinovo, tu šljivku probao Ivica. I, vidite kako mu ide - nenadgovoriv je
Hansel Hansel 00:01 31.12.2012

Ako bude napredna...

... onoliko koliko su prethodne bile demokratske... jao nama.

A to foliranje s (ne)izborima... K'o dan je jasno da idu na pumpanje rejtinga, da onda raspišu izbore i praktično vladaju sami.
freehand freehand 00:04 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

... onoliko koliko je do sada bila demokratska... jao nama.

Lepa igra reči, al malo... Šta nije bilo demokratski? Mislim od 2000., uključujući i Koštunicu? Pa to je jedina tekovina (ne mala! mada se ne jede) koju imamo.
Hansel Hansel 00:09 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Ja sam tu veoma kritičan, ili pak ne znam šta je demokratija zaista. 'Aj'mo to sutra (tj. danas, kasnije), da se ne nerviram, ipak je do pre neki minut bio moj dan (za razliku od godine ), da bar zaspim u miru.
freehand freehand 00:25 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Hansel
Ja sam tu veoma kritičan, ili pak ne znam šta je demokratija zaista. 'Aj'mo to sutra (tj. danas, kasnije), da se ne nerviram, ipak je do pre neki minut bio moj dan (za razliku od godine ), da bar zaspim u miru.

Ako ti je za utehu mislim da niko baš sa sigurnošću ne zna šta je demokratija zaista.
Nego hajd na spavanje, imaćeš se kada nervirati.
Hansel Hansel 00:45 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

A, ne, više se ne nerviram. Ako od nekoga ne očekuješ ništa dobro, nećeš se ni nervirati (tj. ja). Samo me još drže rezidue tih stanja iz prošlosti (inače sam prilično miran tip, ali sam bio u ozbiljnom iskušenju nekoliko puta 2002. i 2003. (posle "Sablje" ) da gađam televizor, pa sam onda neko vreme apstinirao), u budućnosti, kažem ti, zbog očekivanja koja teže minus beskonačnom, nadam se nirvani ili, nekim nemogućim slučajem, minimalno pozitivnom otklonu. Pa nek' neko kaže da mi strategija nije dobra!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:22 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Ako ti je za utehu mislim da niko baš sa sigurnošću ne zna šta je demokratija zaista.

Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.
sevarlica sevarlica 08:21 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Nebojsa Krstic
Ako ti je za utehu mislim da niko baš sa sigurnošću ne zna šta je demokratija zaista.

Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.


Super je ta definicija, samo je praksa u Srbiji bliža onome kad "dva vuka i jedna ovca glasaju šta će za ručak" :)
antioksidant antioksidant 09:20 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Nebojsa Krstic
Ako ti je za utehu mislim da niko baš sa sigurnošću ne zna šta je demokratija zaista.

Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.

тек таква демократија не постоји
малтретирање је увек обрнуто пропорционално количини новца који је умешан у изношење политичког става
Hansel Hansel 09:45 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Nebojsa Krstic
Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.

Za mene suviše uska definicija, ali ako ostanemo samo u tom, ovde ponuđenom polju, nužno je (po meni) dodati i mogućnost da se (ne nužno politički, ali relevantan) stav iznese (relevantnom broju ljudi; i relevantnim ljudima). Evo, ako mislite (Nebojša, Free...) da ovo moje proširenje ima smisla (može neko da se uhvati za relativnost relevantnosti, ali mislim da ima prostora da usvojimo te termine, uz svu upitnost, bez rasprave -- demokratski ), da počnemo odatle (prebacićemo i u Novu godinu, ali neka)...
escherichije_colic escherichije_colic 10:34 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Nebojsa Krstic
Ako ti je za utehu mislim da niko baš sa sigurnošću ne zna šta je demokratija zaista.

Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.


Prva grupa današnih posetitelja mojih umalo me do prave srdžbe dovede. To je grupa od nekoliko seljana iz jednog ovećeg sela u blizini Kragujevca. Oni su na put do Beograda potegli i da ih primim tražili ne stoga što ih je kakova velika nevolja pritisla, većem stoga što izterivanje svojih suseda zaktevaju. Žale se na ukućane i domaćine iz tri velika i imućna zadružna doma u svome selu što su, vele, uz Kneza Karađorđevića stajali a i dan današnji uz bivšeg Kneza pristaju. Izpitivati ih počnem o tome jesu li ovi ljudi na koje se žale kakovo nepočinstvo, nevolju, zlo susedima i meštanima svojim nanosili ili bilo šta drugo, što se ne valja, činili. Najstariji od mojih posetitelja odgovara da nisu, da su oni raden svet koji počteno živi. Na to ostali zagrajaše kako to nije tako, jer gdi može počten svet sada uz svrgnutog Kneza stajati. Kad vidim da će oni ovim ljudima krivice početi izmišljavati, setim se sovjeta jednog što mi ga je Molerčić (Anastas Jovanović) u šali, pred svoj polazak u Vijenu dao: da Srbe, kada su drugima zlo radi naneti, na ikonu ili Svetog Nikole i Presvetle Matere Božije, zakleti valja da istinu govore. Jedva umirim posetitelje moje što su svi u glas govorili, ladnim tonom obraćajući im se, pa reknem da kod mene ovakov običaj ima: prvo, da samo jedan po jedan govore; drugo, da krivice koje protivu drugih iznose, i sa svedocima i ovdi, zakletvom svojom, pred ikonom Svete Bogorodice, jemčiti moraju. A onda zatražim da mi razloge što izterivanje suseda svojih iz sela zaktevaju, dadnu. Tada sam tek poimao kako Molerčić naš narod dobro znade: moj je govor na ma(h) posetitelje moje utišao; prestali su u uglas govoriti i, zbunjena lica pokazujući, među sobom se jednako zagledali. Onda se jedan od njih za reč javi pa me upita kakovu još krivicu većiju očekujem od one što su je naveli i što se u tomu sastoji da ljudi, koje iz sela izterati hoće, stranu i bivšeg Kneza, i domova Karađorđevića i Nenadovića, drže. Na to im reknem da se naučiti moraju da svaki čovek u Srbiji pravo na sobstveno uverenije imade, i da sa svoga uverenija krivicu snositi ne može. Za ono što učini, svako je odgovoran svojoj zemlji i vlasti; za ono što u sebi misli i u šta veru polaže, samo je sebi odgovoran i nikom drugom. Obrenovići se, reknem im, nisu u Srbiju vratili da bi nekadanju Vučićevu politiku nastavili. Nećemo valjda sad mi, kao što je Vučiće nekada pristalice Obrenovića gonio, pristalice Karađorđevića progoniti, iz njihovih domova ih izterivati, kuće, stoku i imanja im pleniti, u zatvor ih trpati i batine im udarati. Ne može toga više biti, ako hoćemo za sebe i decu svoju napredniju zemlju graditi.

Sosvem su pometeni od mene otišli, a mene u srdžbi ostavili, tim većijoj što sam je prikrivati pred njima morao. Ono što me ja najvećma ražestilo, to je njihovo uverenije da je dovoljno sada se protivu bivšeg Kneza postaviti, njegovim protivnikom biti, pa samim tim sva druga prava steći. A o pravu na slobodno mnenije što svakom čoveku u slobodnoj državi pripadati ima, nikada ništa čuli nisu.


Iz dnevnika mladog kneza Mihaila Obrenovića, u prvim danima nakon povratka iz izgnanstva.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:27 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Super je ta definicija, samo je praksa u Srbiji bliža onome kad "dva vuka i jedna ovca glasaju šta će za ručak" :)

Za tu vrstu glasačkog sistema je dovoljan i samo jedan vuk. Broj ovaca nije bitan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:31 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Nebojsa Krstic

Mislim da je dobra definicija koja kaže da je demokratija ono kad te niko ne maltretira zbog iznetog političkog stava.


mislim da ovog aspekta nema u srbiji, barem ne momentalno, i da jeste razvijen određeni polemički nivo između aktera političke scene. recimo, ja ne znam, ili nisam pratio da je bila tolika polemička paljba ispaljivana ranije u srpskoj skupštini u smeru premijera. zapanjio sam se čak da mi se dačić dopao u nekim elementima izlaganja, posebno pri polemici sa jovanovićem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:16 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Na to im reknem da se naučiti moraju da svaki čovek u Srbiji pravo na sobstveno uverenije imade, i da sa svoga uverenija krivicu snositi ne može. Za ono što učini, svako je odgovoran svojoj zemlji i vlasti; za ono što u sebi misli i u šta veru polaže, samo je sebi odgovoran i nikom drugom.

Naravno, to je samo jedna definicija, ne mora da bude ni tačna, ni univerzalna...u vreme tzv "događanja naroda", sećam se, Milorad Pavić se u jednom untervjuu dosetio da kaže kako je vox populi - vox dei... hoteći da pohvali situaciju kao nešto što je u tolikoj meri u skladu sa demokratijom da ni bog sam ne bi bolje.
Neku drugi pojedinac, u tom je trenutku, uskliknuo je kako nepismena, dezorijentisana i podjarcana grupa koja bira predvodnika sličnog sebi, ima pravo da donese odluku većinom glasova, ali da od nje može biti samo štete.
milivoje_bg milivoje_bg 20:44 31.12.2012

Re: Ako bude napredna...

Hansel
... onoliko koliko su prethodne bile demokratske... jao nama.

A to foliranje s (ne)izborima... K'o dan je jasno da idu na pumpanje rejtinga, da onda raspišu izbore i praktično vladaju sami.

Да им се не омакне !? И неки други су били сигурни у изборне резултате, па су чак абдицирали са председничког положаја - а види их сада ?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:20 31.12.2012

Svima je jasno

Da vidimo - ko to nije učestvovao u vlasti od 2000?

Što pitaš za od 2000?
Pa svima je poznato da se pre 2008 nije dešavalo ništa nezakonito.
A naročito nije pre 2000.
freehand freehand 07:49 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Nebojsa Krstic
Da vidimo - ko to nije učestvovao u vlasti od 2000?

Što pitaš za od 2000?
Pa svima je poznato da se pre 2008 nije dešavalo ništa nezakonito.
A naročito nije pre 2000.

Pa ja mislim da i Predsedik tako nekako konta. Ni nezakonito ni besmisleno.
A javlja mi se i da će za četiri, pet ili deset godina u Srbiji ponovo biti potrage za nekim ko svima sme da pogleda u oči.
alselone alselone 17:01 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Nebojsa Krstic

A naročito nije pre 2000.


Pa sto to niste dokazali dok se imali vlast?

Kopali ste Drazine kosti mesecima umesto da vodite drzavu, pozeri.
freehand freehand 17:24 31.12.2012

Re: Svima je jasno

alselone
Nebojsa Krstic

A naročito nije pre 2000.


Pa sto to niste dokazali dok se imali vlast?

Kopali ste Drazine kosti mesecima umesto da vodite drzavu, pozeri.

E super. Ti se slažeš sa Predsednikom?
alselone alselone 17:55 31.12.2012

Re: Svima je jasno

freehand
alselone
Nebojsa Krstic

A naročito nije pre 2000.


Pa sto to niste dokazali dok se imali vlast?

Kopali ste Drazine kosti mesecima umesto da vodite drzavu, pozeri.

E super. Ti se slažeš sa Predsednikom?


Ne znam. Ne pratim sta prica.

Uprepodobio se i lici mi na Kostunicu pa obicno prebacim kanal kad naletim na njegove izjave.
freehand freehand 18:07 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Ne znam. Ne pratim sta prica.

Uprepodobio se i lici mi na Kostunicu pa obicno prebacim kanal kad naletim na njegove izjave.

Pa to ti je Predsednik države? Od njegove reči i dela zavisi šta ćeš i kako sutra.
Ili se tvoje se zanimanje za politiku svodi na hapsi-hapsi, Dulića i Tadića?
Mislim, čemu onda to arčenje struje u hipotalamusu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:20 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Pa sto to niste dokazali dok se imali vlast?

Ko nije dokazao? Ja i Dačić? jel to pitaš? Ja i Dačić smo bili ministri policije, i nismo dokazali?!
alselone alselone 18:46 31.12.2012

Re: Svima je jasno

freehand

Pa to ti je Predsednik države? Od njegove reči i dela zavisi šta ćeš i kako sutra.


Od mene prvenstveno zavisi kako cu sutra jer on meni vrlo lako moze da ne bude predsednik. Isto tako sam birao da ne slusam Cvetkovica, Dinkica, Djelica... Mislim i dalje ih ne slusam.


freehand

Ili se tvoje se zanimanje za politiku svodi na hapsi-hapsi, Dulića i Tadića?
Mislim, čemu onda to arčenje struje u hipotalamusu?


Moje zanimanje za politiku se svodi na ono na sta se svodi. Moram da pratim sve da bih mogao da komentarisem kod tebe?

Sa druge strane - da. Trenutno mi je najvaznije da hapse.
alselone alselone 18:48 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Ko nije dokazao? Ja i Dačić? jel to pitaš? Ja i Dačić smo bili ministri policije, i nismo dokazali?!




Ko: DS
Sta: sve prevare pre 2000. koje spominjes.

Oh, wait... pa spajtasili ste se sa njima i za vreme Djindjica i za vreme Tadica.
freehand freehand 19:14 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Od mene prvenstveno zavisi kako cu sutra jer on meni vrlo lako moze da ne bude predsednik.

Ja sam negde '89 shvatio da to ne zavisi od mene. Retki su to shvatili ranije, a velika većina kasnije. Dakle - ni kako ću ja i dokle živeti, ni dokle će on biti predsednik. Tako da bih rekao da ti je teza dosta šuplja, na osnovu bolnog a svežeg iskustva. Znaš, kad tebe slušam kao da slušam neke druge koji su sve do marta '92 pričali istu priču. a onda su došle sankcije, pa se konfor poslova sa inostranstvom pretvorio u fatamorganu, a nastupili su Peconiji. Nije zgoreg misliti o tome.
Mada ne moraš, ako ti je udobnije tako.

Moje zanimanje za politiku se svodi na ono na sta se svodi. Moram da pratim sve da bih mogao da komentarisem kod tebe?

Ne moraš ti, što se mene tiče, da pratiš ništa. Samo kažem da upotreba opšteg obrasca bez obzira na temu zna da bude zamorna, naročito kad od nekog očekuješ i neko mišljenje.
Sa druge strane - da. Trenutno mi je najvaznije da hapse.

I ne nalaziš da je to dosta vulgarno za jednog intelektualca?
alselone alselone 19:53 31.12.2012

Re: Svima je jasno

freehand
Ja sam negde '89 shvatio da to ne zavisi od mene. Retki su to shvatili ranije, a velika većina kasnije. Dakle - ni kako ću ja i dokle živeti, ni dokle će on biti predsednik. Tako da bih rekao da ti je teza dosta šuplja, na osnovu bolnog a svežeg iskustva. Znaš, kad tebe slušam kao da slušam neke druge koji su sve do marta '92 pričali istu priču. a onda su došle sankcije, pa se konfor poslova sa inostranstvom pretvorio u fatamorganu, a nastupili su Peconiji. Nije zgoreg misliti o tome.
Mada ne moraš, ako ti je udobnije tako.


Mislio sam na to da cu da promenim drzavu ako budem mislio da je potrebno i na taj nacin mi vise nece biti predsednik.


Samo kažem da upotreba opšteg obrasca bez obzira na temu zna da bude zamorna, naročito kad od nekog očekuješ i neko mišljenje.


Nije opsti obrazac nego se nisam saglasio sa tvojim "I told you so" stavom jer ne pratim sta Nikolic kaze. Verovatno si ti u pravu ali ja to ne mogu potvrditi jer ne znam. I ovo nepracenje je stav, nesto kao beli listic - zabole me sta Nikolic prica. Pratio sam prvih par meseci i video da "samara" i, prosto, nemam vise vremena za njega.


I ne nalaziš da je to dosta vulgarno za jednog intelektualca?

U principu - da (ne bas "dosta" vulgarno ali vulgarno jeste), ali su mi "ovi" toliko skakali po ganglijama nastavljajuci i produbljujuci na najmastovitije nacine unistavanje i kradju ove drzave dok su nas ponizavali medijskim spinovima da pustam niske porive da se hrane skorasnjim vestima i necu da ih sputavam.
freehand freehand 20:05 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Mislio sam na to da cu da promenim drzavu ako budem mislio da je potrebno i na taj nacin mi vise nece biti predsednik.

A šta ćemo mi, pilići? Dosta je to uskogrudo i sebično sa tvoje strane, zar ne misliš?
Nije opsti obrazac nego se nisam saglasio sa tvojim "I told you so" stavom jer ne pratim sta Nikolic kaze.

Pod opštim obrascem mislio sam na isti odgovor koji imaš na svaku temu vezanu za političku situaciju i vlast u Srbiji, i potrebu da ga u beskrajnoj repeticiji iznova saopštavaš.
Verovatno si ti u pravu ali ja to ne mogu potvrditi jer ne znam. I ovo nepracenje je stav, nesto kao beli listic - zabole me sta Nikolic prica. Pratio sam prvih par meseci i video da "samara" i, prosto, nemam vise vremena za njega.

Ali imaš za bivše? Pobogu!

U principu - da (ne bas "dosta" vulgarno ali vulgarno jeste), ali su mi "ovi" toliko skakali po ganglijama nastavljajuci i produbljujuci na najmastovitije nacine unistavanje i kradju ove drzave dok su nas ponizavali medijskim spinovima da pustam niske porive da se hrane skorasnjim vestima i necu da ih sputavam.

Hm...
Toliko pošteih i iskrenih a poraznih odgovora u jednom komentaru.
alselone alselone 20:29 31.12.2012

Re: Svima je jasno

A šta ćemo mi, pilići? Dosta je to uskogrudo i sebično sa tvoje strane, zar ne misliš?


Ne mislim. Sta je ovde po tebi sebicno? To sto cu da odem ako bude sranja?

Pod opštim obrascem mislio sam na isti odgovor koji imaš na svaku temu vezanu za političku situaciju i vlast u Srbiji, i potrebu da ga u beskrajnoj repeticiji iznova saopštavaš.

To je nivo do kog hocu da komentarisem.

Ali imaš za bivše? Pobogu!

Nemam, napisao sam ti takodje da veliki broj njih i dalje ne pratim. Mesas komentare i pracenje vesti. Za Tomu sam rekao da nemam vremena ga pratim na vestima a za bivse napisem po jedan komentar nedeljeno. Ti si to onako lepo slozio u jednu recenicu sa dodatim "pobogu"...


Toliko pošteih i iskrenih a poraznih odgovora u jednom komentaru.

Hvala.


Hocu pogresiti ako kazem da si se namerio da nam se svima koji smo "pljuvali" po DS-u nahebes keve na "I told you so" "Drago Kovacevic stalker style" blogovima i da otud tvoj nadrkan stav na moje komentare Krsticu?
freehand freehand 20:54 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Ne mislim. Sta je ovde po tebi sebicno? To sto cu da odem ako bude sranja?

Pa dobro, bar će se udvostručiti iznos doznaka, što bi moglo biti sjajno
kad dva puta ništa ne bi davalo - ništa...
Hocu pogresiti ako kazem da si se namerio da nam se svima koji smo "pljuvali" po DS-u nahebes keve na "I told you so" "Drago Kovacevic stalker style" blogovima i da otud tvoj nadrkan stav na moje komentare Krsticu?

Hoćeš, potpuno i apsolutno.
Ima ovde dosta šuma u komunikaciji, ali bez obzira na to: izbori su prošli kako su prošli. Srbija ima novu vlast oličenu u Predsedniku i Vladi. I mene apsolutno preneražava činjenica da tako puno pametnih ljudi nije spremno da o novoj vlasti, koja u svojim rukama drži sve konce i naše i živote naše dece, u krajnjoj instanci, uopšte kritički razmišlja?!
Jebote, kakav je to stav - nemati stav, a komentaristi na političkim blogovima?
Uostalom, šta fali "I told you so", sem što bih ja mnogo više voleo da u svojim strepnjam nikako nisam u pravu?

Šta znači "Drago Kovačević stalker style"?

Što se komentara Krstiću tiče - tamo gde su lični - to me ne interesuje. Tamo gde se dotiču teme - pa to su mesta na koja se svi možemo komentarom nadovezati, ili ne? Ili ti ne komentarišeš nikjedan odgovor upućen bilo kome sem sebi?
I to sa Krstićem je dosta interesantno, a provejava svako malo: od prvog komentara na blogu nisam se prilagođavao nikome, niti menjao stavove povlađujući autoritetima. Ni većini, ni preovlađujućim i popularnim stavovima. Činjenica je da Kstić i ja o mnogo čemu mislimo isto, o još više tema slično. ne vidim u čemu je tu problem?
Pretpostavljam da bi, da je Vučić bloger, bio ponosan na broj istomišljenika. Pa šta?

I još:
"Molim? ... Ne čujem?... Biće uhapšen!"
Jel ti poznato to? I znaš li šta je bio rezultat?



alselone alselone 21:01 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Jebote, kakav je to stav - nemati stav, a komentaristi na političkim blogovima?


Bacvanski, pravi, sa pola vijagre. Podjebavam Krstica kad se pravi nevest. Kao - zaboravilo se sta se radilo pre 2000. A stranka u kojoj je imala dve civilizacijske sanse da ispravi bar deo nepravde.
Ne komentarisem politiku, veoma, veoma retko to radim.

Šta znači "Drago Kovačević stalker style"?

Vise blogova u kratkom periodu posvecenik predsedniku ili duzi niz blogova posvecenih predsedniku u duzem periodu. On je patentirao taj stil.

ne vidim u čemu je tu problem?

Nema problema nego sam primetio da si zustriji kada branis DS i Krla, igras na ivici uvrede, dok se u ostalim temama moze "komotnije" razgovarati.

"Molim? ... Ne čujem?... Biće uhapšen!"
jel ti poznato to? I znaš či šta je bio rezultat?

Nije. Ako je neki film ili fora, posalji link.


alselone alselone 21:07 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Pa dobro, bar će se udvostručiti iznos doznaka, što bi moglo biti sjajno
kad dva puta ništa ne bi davalo - ništa...


Da li si mozda u prethodnom komentaru hteo da kazes da su beli listici neodgovorni i sebicni jer ja mogu da odem a neki ne mogu?

Na isti nacin ja mogu da kazem da je neodgovorno i sebicno glasati da Dulic, Sutanovac, Petrovic, Djelic, Tadic i ostali ostanu na vlasti jos cetiri godine.

Sto se tice doznaka, vec sam ti ono davno obecao da ako ikada odem negde moracu da ispravim tu nepravdu i da taj kavijar, taj bezvezni kavijar od beluge koji kupujes od Pajicevih doznaka konacno zamenis onim pravim, od jesetre.
freehand freehand 21:18 31.12.2012

Re: Svima je jasno

Vise blogova u kratkom periodu posvecenik predsedniku ili duzi niz blogova posvecenih predsedniku u duzem periodu. On je patentirao taj stil.

Predsednik je - Predsednik. Hvala Bogu, nisam njime opsednut. ali je sasvim legitimno komentarisati njegove stavove i poteze. A ja bih to, verovatno, mnogo ređe činio kad bi postojala bilo kakva kritička misao na blogu i u društvu. Ovako mi prosto grmi ćutanje.
Drago se, opet, vrlo žustro uključio grmljavinu protiv bivšeg Predsednika, trudeći se da iskoči kad god je moguće, u prvi red pred publikom.
Da (mada je možda bez veze ponavljati to - ja Tadića i dalje, i sve više! - smatram Guliverom za ovog novog kome je sve u šta je upao - deset brojeva veće)
Nema problema nego sam primetio da si zustriji kada branis DS i Krla, igras na ivici uvrede, dok se u ostalim temama moze "komotnije" razgovarati.

Ne branim ja ni DS ni "Krla" (pazi kad sam ja maltene jedini koji ga zove Krstićem!?), nego da ne zalazim u to, dosta je tugaljivo. Uglavnom, branim svoj stav.
A najčešće sam prilično usamljen, dok sa druge strane bude po pravilu i nekakvih opskurnih likova sa kojima je jako teško razumno diskutovati. E sad, nekad, zaista, ne izbrojim do deset. Ali bih na tvom mestu - uvek pogledao kontekst pre nekakve konačne ocene.
Da, naravno da imaš pravo da donosiš svoje zaključke po svom viđenju i nahođenju. Ovo je bila samo blaga preporuka.

Nije. Ako je neki film ili fora, posalji link.


Hansel Hansel 10:38 02.01.2013

Re: Svima je jasno

freehand
Sa druge strane - da. Trenutno mi je najvaznije da hapse.

I ne nalaziš da je to dosta vulgarno za jednog intelektualca?

Prof. Čedomir Čupić (jedan od onih "vrabaca u prašini" ) je pre jedno deset godina rekao da društvo koje nema snage da namiri pravdu ne može da u budućnosti očekuje ništa dobro. (To sam mislio i mislim i ja, ali pošto je on autoritet, citiram njega.)

Naravno da ova hapšenja (još) nisu namirenje pravde, a da li će biti i šta će biti, još ćemo videti.
freehand freehand 11:14 02.01.2013

Re: Svima je jasno

Hansel
freehand
Sa druge strane - da. Trenutno mi je najvaznije da hapse.

I ne nalaziš da je to dosta vulgarno za jednog intelektualca?

Prof. Čedomir Čupić (jedan od onih "vrabaca u prašini" ) je pre jedno deset godina rekao da društvo koje nema snage da namiri pravdu ne može da u budućnosti očekuje ništa dobro. (To sam mislio i mislim i ja, ali pošto je on autoritet, citiram njega.)

Naravno da ova hapšenja (još) nisu namirenje pravde, a da li će biti i šta će biti, još ćemo videti.

I kako sad da uklopimo ta dva stava u tvom komentaru?
Ja sam, evo, 101% siguran da profesor Čupić nikad ne bi ni pomislio a kamoli izgovorio hapsi, hapsi.
Jer znam da bi se on držao maksime koja kaže da je bolje imati 100 krivih na slobodi no jednog nevinog u zatvoru; i da je svako nevin dok se ne dokaže da je kriv. I da su to tekovine civilizacije i demokratije.
Hansel Hansel 21:56 02.01.2013

Re: Svima je jasno

E, ja sam od onih koji su indiferentni prema ovim hapšenjima (ima nas i takvih ), tako da nisam ni pomislio: "Hapsi!", a svakako to ne bih uputio Vučiću. Ovo sam pisao da objasnim kako ja vidim rezon ljudi kojima su hapšenja dobar znak. Meni za sada nisu nikakav znak (svoju pretpostavku sam izneo), jer hapsile su i prethodne vlasti, pa puštale. Bez epiloga (da ne pominjem samo cirkus, pa i tužni cirkus u nekim momentima, s pritvorima zbog vakcine). A onda novi predsednik pomilovao Džajića (o onoj preširokoj amnestiji da ne pričam, o detaljima onog zakona o kojima si ti pisao, takođe), i kao pravničkom laiku bi mi čudno kako može neko da nekog pomiluje a ovaj nije osuđen, ili da ga zaštiti od krivičnog gonjenja, kako god se to zvalo.

I ja se skroz slažem s tom maksimom koju pominješ, ali nemam baš materijala za mišljenje da je Mišković baš nevin. A i nisam čuo da se prof. Čupić oglasio u vezi s ovim hapšenjima, pa cenim da nema primedbi?

Hoću da kažem da svakako nisam od onih koji su željni imaginarne pravde koja će biti melem na njihove frustracije, ali priznajem da nemam empatiju za one koji dokazano nisu imali empatije za nas. To jeste pomalo lično, ali -- tako je. Verujem da imaju odlične advokate, znam da postoji i Strazbur, na kraju krajeva, pa se nekako ne brinem da će svi oni, u konačnici, nesrazmerno patiti. (problem je u našem jeziku s tim negacijama, tj. njihovim dupliranjem/tripliranjem i u kombinacijam s nekim glagolima, ali nadam se da je jasno: verujem da neće nesrazmerno patiti, ili ne bar bez zadovoljenja svojih prava ako su ležali bez dokaza)
freehand freehand 01:48 03.01.2013

Re: Svima je jasno

I ja se skroz slažem s tom maksimom koju pominješ, ali nemam baš materijala za mišljenje da je Mišković baš nevin.

Pa sad... U dimete civilizacije spada i pravilo da se dokazuje krivica, i da je teret dokazivanja na onom ko optužuje. Ni ja ne mislim da je Mišković nevin, i takođe mislim da će jako teško biti dokazati mu krivicu. Zato bih još jednom podsetio na onaj čuveni ekstra profit, kad nije bilo dokazivog krivičnog dela a nevaljalstvo i pljačka su vrištali do neba.
I sklon sam da mislim da je iz istih razloga Tadić pominjao tajkunske mostove, verovatno ubeđen da je čisto pravnim sredstvima nemoguće doći do makar delimične pravde za društvo.
A i nisam čuo da se prof. Čupić oglasio u vezi s ovim hapšenjima, pa cenim da nema primedbi?

Teško da će se, sa mesta na kome je, i oglaašavati o istrazi koja je u toku.
Ali bi možda i mogao da kaže neku o ovom skretanju smera "borbe protiv korupcije" sa istraga o privatizacijama koje traži EU na "političare" koje nagoveštava Nikolič.
Jer ako on govori o "političarima" iz ere tih privatizacija - teško će mu, kako se najavljuje, Koštunica biti partner u Vladi naleto.
A i interesantno je da se niko na ovom blogu nije lecnuo da prokomentariše upravo tu najavu i njeno poltičko značenje.
Mislim - SNS+DSS=???
Hansel Hansel 13:08 03.01.2013

Re: Svima je jasno

OK, ali ja sam razumeo da je Mišković u istražnom zatvoru, ili pritvoru. Formalno nije rečeno da je kriv. Ali kada Vučić kaže da bi za njega bio lični poraz da Mišković bude pušten, ne mogu da se otmem utisku da vrlo vešto igra na kartu da se narod identifikuje s njim, a on se, eto, već identifikovao s narodom i Pravdom samom!

Što se tiče jednačine na kraju komentara, meni se čini da se računa da potrebe za DSS-om neće ni biti, osim ako to ne bude nešto "džentlmenski". A kad se na sajtu RTS-a pojavi ovakav tekst* (malopre ga videh, i ne čini mi se baš kao nepristrasna analiza), šta reći?
coviax coviax 09:38 31.12.2012

Neshvatanje

našeg ličnog i porodičnog odnosa sa vladom države u kojoj smo je ovde na toliko
primitivnom nivou,da me biva sramota svakog političkog komentara koji bilo ko
u okolini izgovori ili napiše...
Nismo MI dužni 20 milijardi evra već Vlada Republike Srbije i de fakto i de jure!
Ne štampamo MI novac gurajući ga na račune svoje već Vlada takođe u kooperaciji s NBS...(Tako da su ti novi papirići njihovi!)
Valja da shvatimo da je pred sudom svaki građanin ravnopravan u odnosu na Republiku!
Može da je tuži i da se spori s njom po bilo kom pitanju...(Recimo za oštećivanje
interesa protivustavnim ustupanjem carinjenja robe trećim licima na prelazu prema
APV Kosovo )...Ili da potražuje obeštećenje zbog doštampavanja para ili obveznica...Druga je stvar što su i sudije primitivci pa bi se zezali s takvim tužbama,a doprinos bi im bio priličan kad bi je ozbiljno tretirali i primenili sva zakonska sredstva učesniku u postupku!
Naravno da je ovo spuštanje na zemlju-mogu ja još toga...
Rado bih uputio građane na nevladine organizacije i na zaštitnika građana (koji i tome služi) da ostvaruju svoja ustavna prava u svakom sporu s Vladom,s lokalnom
samoupravom i s njihovim službama,a koja kultura komunikacije, kod nas,još u
pelenama...
Naravno da se reflektuje politika naprednjaka na naše živote,ali se daleko više
reflektuje,recimo,birokratisanje službi socijalnog i penzionog osiguranja,uprave
prihoda,javnih preduzeća,servisera naplate,banaka...
Pravilan stav prema svim tim pravnim licima tek treba da se menja i unapređuje kako bi ta lica,kao u pravoj Republici (stvari naroda!) bila u službi građana,a ne
da građani imaju neprijateljski odnos prema njima i da su u stalnom strahu i
defanzivi od njih...Jer modernu državu čine moderni građani,a vlast može da
bude i konzervativna-vrlo važno...
looping looping 10:03 31.12.2012

1

Meni je, priznajem, perspektiva u kojoj Vladu čine sami Naprednjaci, ili sa Koštunicom kao premijerom (on, poznato je, manje ne prihvata) krajnje jeziva. Kao i sve što iz nje proizilazi. 

U redu. Ali sto ih onda promovises? Osim citiranog teksta i fotografije sve u blogu mi izgleda kao promocija SNS-a.
freehand freehand 13:48 31.12.2012

Re: 1

looping
Meni je, priznajem, perspektiva u kojoj Vladu čine sami Naprednjaci, ili sa Koštunicom kao premijerom (on, poznato je, manje ne prihvata) krajnje jeziva. Kao i sve što iz nje proizilazi. 

U redu. Ali sto ih onda promovises? Osim citiranog teksta i fotografije sve u blogu mi izgleda kao promocija SNS-a.

Koga promovišem? Zaista bi me interesovao metod kojim si došao do tog zaključka.
Meni maltene svako citiranje Predsednika izgleda skoro pa kao ruganje, što, opet, nije lepo.
looping looping 14:00 31.12.2012

Re: 1

Zaista bi me interesovao metod kojim si došao do tog zaključka.

Citao citate.
Verovatno imamo razlicitu percepciju.
Jedino sto mi deluje kao ruganje je ono oko izbornih listica.


freehand freehand 14:03 31.12.2012

Re: 1

looping
Zaista bi me interesovao metod kojim si došao do tog zaključka.

Citao citate.
Verovatno imamo razlicitu percepciju.
Jedino sto mi deluje kao ruganje je ono oko izbornih listica.



Različito čitamo. Što nije loše. To je dobar način da svima bude lepo.
Meni to što sam citirao, naime, deluje kjao sprdnja sa državom, kad bi uopšte bilo pojmljivo da Predsednik čini greške.
cult cult 10:07 31.12.2012

Фрихенде,

брате мој напаћени,
Тома казанџија је мера просека овог народа.
Лупи како зине, али бар се за сада држи закона и својих овлашћења.
Што мање буде причао, то боље по све нас.

А господар Вучић је много бољи него што је било ко очекивао.
Како према ЕУ, тако и гледе борбе против деценијских лопина.
Генерално, после ових пар месеци њихове власти свакако су изнад мојих очекивања. Углавном зато што су она била никаква. Мислим да је Вучић и многог напредњака разочарао. Из других разлога су они за них гласали.

Наравно да им не треба заборавити прошлост, бар знамо на шта су све спремни, тиња то у њима, али ако не признамо позитивне ствари онда нисмо ништа до навијача са недостатком принципа.
antioksidant antioksidant 10:18 31.12.2012

Re: Фрихенде,


А господар Вучић је много бољи него што је било ко очекивао.
Како према ЕУ, тако и гледе борбе против деценијских лопина.

пробраних деценијских лопина. не дира вучић све лопине
Мислим да је Вучић и многог напредњака разочарао. Из других разлога су они за них гласали.
нису гласали за јуриш на јавна предузећа?
чудно
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:56 31.12.2012

Re: Фрихенде,

али ако не признамо позитивне ствари онда нисмо ништа до навијача са недостатком принципа.

Šta su pozitivne stvari?

Jednom je tajkunu određen pritvor uz ogromnu buku medija?

Šta još?
looping looping 13:08 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Jednom je tajkunu određen pritvor uz ogromnu buku medija?

Ne treba zanemariti da je to tajkun koji je placao i drzao na dlanu sve politicke stranke u Srbiji. To bi znacilo da su krenuli od glave. A mediji odavno nemaju nikakav materijal pa su sve to orgazmicno propratili.
maksa83 maksa83 13:19 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Jednom je tajkunu određen pritvor uz ogromnu buku medija?

Što je bolje nego da je jednom mediju određen pritvor uz ogromnu buku tajkuna.

("Kada kažem novina za pakovanje jaja - mislim Politika" )
freehand freehand 13:59 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Лупи како зине, али бар се за сада држи закона и својих овлашћења.
Што мање буде причао, то боље по све нас.

Pa eto, sve držeći se ovlašćenja navigava smer hapšenja. I najavljuje izbore.

А господар Вучић је много бољи него што је било ко очекивао.

Наравно да им не треба заборавити прошлост, бар знамо на шта су све спремни, тиња то у њима, али ако не признамо позитивне ствари онда нисмо ништа до навијача са недостатком принципа.

Pa sad... Gledajući najrealnije što mi je u moći, šta je to Vučić uradio? Nije krenuo u rat, nije poskidao glave naokolo?
Nastavio priču sa "Agrobankom", usput polomio noge političkim protivnicima taman koliko da do daljnjeg za trku nisu. Obalio jednog kapitalca, a i to po ovome što se o istrazi zna - teško da će moći išta da mu nakači sem ekstra profita.
Uz to je birao onog što će najviše da odjekne a njega i SNS najmanje da boli.
Daj Mišu Beka, daj otkrij ko je i koliko platio Đulijaniju i Montgomeriju. I odakle. Ko je pokrao izbore onako beskrupulozno, pa da se i ja zaista malo lecnem. Jer u nekoliko mi se navrata desilo da pomislim kako to jeste to što on priča, ama... Slika im je onaj opštinski odbornik u Vranju što u slobodno vreme reketira, ucenjuje i spaljuje kuće i automobile.
Usput koalicione partnere drži u stalnom šahu i konstantnoj panici.
Tako da,.. Vučić dlaku menja.
maksa83 maksa83 15:03 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Usput koalicione partnere drži u stalnom šahu i konstantnoj panici.

A to je loše - zbog čega?

Pogotovo imajuć u vidu ko su mu koalicioni partneri.
freehand freehand 16:25 31.12.2012

Re: Фрихенде,

maksa83
Usput koalicione partnere drži u stalnom šahu i konstantnoj panici.

A to je loše - zbog čega?

Pogotovo imajuć u vidu ko su mu koalicioni partneri.

Loše je zbog toga što ucena nije nešto što doprinosi kredibilitetu političara. Bar u mojoj svesti i po mom rezonu. Naročito kad taj neko pretenduje na svojstva pravdonosivog arhangela-osvetnika potlačenih i ugnjetenih.
A koalicione partnere je, btw, sam birao. Čak vrlo žustro i sa mnogo elana.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:33 31.12.2012

Re: Фрихенде,

A koalicione partnere je, btw, sam birao. Čak vrlo žustro i sa mnogo elana.

Kad se pitalo srce birao je Karića, Velju Ilića i Vulina...
blogovatelj blogovatelj 17:35 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Jednom je tajkunu određen pritvor uz ogromnu buku medija?


Taj tajkun nije jedan tajkun.
Taj tajkun je najveći tajkun.
Tim postupkom Vučić je lagano i brzo rešio sebi jedan veeeeeeeeeliki problem. Koji vi godinama niste znali kako da rešite.
Naterao je najbitnije šrafove u svojoj mašini da dobro razmisle pre nego što pocnu da kradu.
Kako?
Pa tako što ako neko ima dva grama mozga, shvatiće da će ga sledeća vlast, uz blagu pomoć Miškovića, u aps poslati. Kad kažem pomoć, mislim na debele donacije za dobro odradjen posao slanja u ćorku bitnih funkcionera sadašnje vlasti.
Vi izgleda još niste svesni koliko ste u nevolji, kao što niste bili svesni gubljenja vlasti.
Koliki je rejting DS-a ovih dana. Verujem da znaš i verujem da ga nećeš napisati ovde.
alselone alselone 17:51 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Nebojsa Krstic


Šta još?


Jozef Kasa, Dulic, Dragin... drugari...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:17 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Koliki je rejting DS-a ovih dana. Verujem da znaš i verujem da ga nećeš napisati ovde.

Sad si me stravično isprepadao i sabio u tesnac...moram da priznam...16, valjda...

Da si ti živ i drav, o tome smo ovih dana pričali ihaj ha.
Pa tako što ako neko ima dva grama mozga, shvatiće da će ga sledeća vlast, uz blagu pomoć Miškovića, u aps poslati.

Ako hoćeš da kažeš da će se ovima danas, sledeći put dešavati ista predstava koju danas izvode, slažem se.
blogovatelj blogovatelj 18:29 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Da si ti živ i drav, o tome smo ovih dana pričali ihaj ha.


Nisam bio puno aktivan ovih dana, priznajem.
Nije mi bio cilj sabijanje u tesnac, nego da ukažem na cinjenicu da biračko telo odobrava postupke sadašnje vlasti.
Supermod objavio blog...
freehand freehand 20:26 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Nije mi bio cilj sabijanje u tesnac, nego da ukažem na cinjenicu da biračko telo odobrava postupke sadašnje vlasti.

Biračko telo je zdušno odobravalo postupke raznih vlasti. I Antibirkratsku revoluciju, na primer.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:11 31.12.2012

Re: Фрихенде,

Nisam bio puno aktivan ovih dana, priznajem.
Nije mi bio cilj sabijanje u tesnac, nego da ukažem na cinjenicu da biračko telo odobrava postupke sadašnje vlasti.

Ja kad to kažem, blogeri se ljute. Sad je bre "događanje naroda 2"
maksa83 maksa83 10:21 01.01.2013

Re: Фрихенде,

Loše je zbog toga što ucena nije nešto što doprinosi kredibilitetu političara. Bar u mojoj svesti i po mom rezonu.

To je jedan lep Hello Kitty rezon, ali politika kao power game prosto ne funkcioniše tako.

Uzgred... British firm accused in UN 'sex scandal' (UN policajci umešani u prostituciju i seks trefiking ubosni).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:54 01.01.2013

Re: Фрихенде,

Nebojsa Krstic

Nije mi bio cilj sabijanje u tesnac, nego da ukažem na cinjenicu da biračko telo odobrava postupke sadašnje vlasti.

Ja kad to kažem, blogeri se ljute. Sad je bre "događanje naroda 2"


najgore je, gos'n Nebo, što ja ne znam koja stručnost tima ljudi iz vrha demokratske stranke će doprineti da se kod nas, naroda, izmeni uverenje srca, da ste vi bili željni vlasti samo da bi nas opljačkali. to je najgore,a ne da li dačić ili vučić kažu ili rade ovo ili ono. ono uverenje srca kod prosečnog srpskog birača da demokratska jeste ta politička snaga je nestalo. mi, birači, "znamo" da ćete vi, članovi demokratske stranke, i sledeći put kada vam se ukaže poverenje, iskoristiti to da pljačkate ljude. to je najgora moguća posledica toga što Tadić (i ti), navodno od obaveza niste imali vremena da se bavite strankom (ti si se bavio t'gom za mlados', umesto da osluškuješ nezadovoljstvo ljudi, ti još, koji si kulturniji i umniji, natprosečniji tojest, predstavnik svoje političke grupacije). ja stvarno ne vidim kako ćete se vi vratiti na vlast, koliko izbornih ciklusa će biti potrebno? vučić, ako postupa pametno (ne sumnjam da postoje osobe koje ga već savetuju da postupa tako), vas može dotući sada tako da se ne oporavite još nekoliko elektoralnih ciklusa, tako možda kako ste vi ukantali radikalnu stranku. to nisu stvari za smeh i dobro raspoloženje (jedna od stvari koju ne razumem kod Tadića i njegovog pojavljivanja u javnosti svagda sa kezom nekim, šatro, gotiva pozitiva, sve je kool, tebra; mislim da se upravo sa Đilasove svagda namrgođene pojave čita trenutna realnost DS-a). meni je, lično, žao što je tako, ali sami ste do toga doveli.
freehand freehand 12:07 01.01.2013

Re: Фрихенде,

To je jedan lep Hello Kitty rezon

Možda je Helo Kiti. A možda i nije.
Ja nekako ne mogu sebe da nateram da baš mnogo verujem karakteru sa takvim bekgraundom, pričom o 101% poštenju i služenju narodu, a Big dadijem koji mu se klati iza leđa i podtekstom "Znam šta imate u ormaru!" sa dvosmislenim osmehom upućenoim koalicionim partnerima.

freehand freehand 12:17 01.01.2013

Re: Фрихенде,

Nebojsa Krstic
Nisam bio puno aktivan ovih dana, priznajem.
Nije mi bio cilj sabijanje u tesnac, nego da ukažem na cinjenicu da biračko telo odobrava postupke sadašnje vlasti.

Ja kad to kažem, blogeri se ljute. Sad je bre "događanje naroda 2"

Mene paralele koje vidim prosto teraju na horor misli; antibirokratska revolucija (u ovoj iteraciji antikorupcijska), poznati karakteri, građanstvo koje potpuno anestezirano i bez ikakvog kritičkog otklona vlastima daje odrešene ruke...
Ove Nikolićeve najave obračuna sa političarima ne obećavaju demokratiju; najave ulaska Koštunice u Vladu i predsednička Platforma govore o perspektivi evropskog puta.
U ovo bi morala nekakva viša sila da se umeša ne bi li nas spasla od reprize tragedije, a da iz prethodne još nismo potpuno izašli.
Priznajem - voleo bih da čujem neku umirujuću izjavu Vesne Pešić, da mi lakne malo.

milisav68 milisav68 12:20 01.01.2013

Re: Фрихенде,

freehand

Možda je Helo Kiti. A možda i nije.
Ja nekako ne mogu sebe da nateram da baš mnogo verujem karakteru sa takvim bekgraundom, pričom o 101% poštenju i služenju narodu, a Big dadijem koji mu se klati iza leđa i podtekstom "Znam šta imate u ormaru!" sa dvosmislenim osmehom upućenoim koalicionim partnerima.

Ma prevrtljivo to, bre!

Miško nije ni znao kakvu guju gaji u nedrima.

ps.Šteta što nije scena puštena do kraja - Srećna ti nova godina - Ma srećna i tebi....

Unfuckable Unfuckable 12:28 01.01.2013

Re: Фрихенде,

Šta su pozitivne stvari?
Jednom je tajkunu određen pritvor uz ogromnu buku medija?
Šta još?


pa čak da je i samo to, opet deluje daleko uverljivije i bolje od, recimo, hapšenja gradonačelnika Zrenjanina. To je onaj što je sada malo ministar.

Nalazim da je neobično kada posle _____ godina vladavine pitamo nekog "a šta si ti to još uradio?" nakon 6 meseci njegovog mandata, pri čemu je taj neko za tih 6 meseci porušio više osinjih gnezda nego što je vama ikada palo na pamet.
blogovatelj blogovatelj 19:43 01.01.2013

Re: Фрихенде,

Biračko telo je zdušno odobravalo postupke raznih vlasti. I Antibirkratsku revoluciju, na primer.


Tako je.
Ali je tada politički vrh imao stratešku podršku raspadajuće komunističke imperije. Sada ima podršku Amerike i Evropske Unije, za koje ne vidim da se raspadaju, iako su pamtile i bolje dane. Plus ima i podršku Rusije...
Hansel Hansel 10:05 02.01.2013

Re: Фрихенде,

freehand
A koalicione partnere je, btw, sam birao. Čak vrlo žustro i sa mnogo elana.

Hoćeš da kažeš da je trebalo da izabere DS za koalicionog partnera?

Mislim, ko je drugi još bio na "meniju", a "on" izabrao ove? Ko je bio na meniju DS-u 2008, a oni izabrali ove koji su sada sa SNS-om? (Da ne podsećam koliko je mnoge glasače DS-a boleo taj entuzijazam, krunisan i potpisanim papirom i izjavom o "deljenju bola" itd. itd.)

Uzgred, "reflektori" kod onih kojima su spočitani sigurno imaju veći domet od poslednje četiri godine. A nije loša ni stalna osvetljenost nove opozicije, možda bi ona trebalo da razume da nije dovoljno da se malo skloni, pa da onda malo našminkana ponovo krene po starom.
freehand freehand 11:08 02.01.2013

Re: Фрихенде,

Hoćeš da kažeš da je trebalo da izabere DS za koalicionog partnera?

Bože sačuvaj.
Uzgred, "reflektori" kod onih kojima su spočitani sigurno imaju veći domet od poslednje četiri godine. A nije loša ni stalna osvetljenost nove opozicije, možda bi ona trebalo da razume da nije dovoljno da se malo skloni, pa da onda malo našminkana ponovo krene po starom.

Oke, bre; tvoji reflektori pa usmeravaj kako hoćeš. Nemoj posle da kukaš što nisi video glavnu tačku zvezde večeri jer si buljio u scenske radnike.
Mada je i moja metafora nikakva, jer ti od tačke u pozorištu ne zavisi život.
ali probaj to nekako da uklopiš.
fijumau fijumau 15:31 02.01.2013

Re: Фрихенде,

građanstvo koje potpuno anestezirano

Pa ko ga je anestezirao?
freehand freehand 17:52 02.01.2013

Re: Фрихенде,

fijumau
građanstvo koje potpuno anestezirano

Pa ko ga je anestezirao?

Iskreno - nisam siguran. Mene niko. Tebe?
Hansel Hansel 22:08 02.01.2013

Re: Фрихенде,

Bože sačuvaj.

Pa, koga onda? Kažeš gore - oni birali. Isto kao i DS 2008, zar ne?
Nemoj posle da kukaš što nisi video glavnu tačku zvezde večeri jer si buljio u scenske radnike.

Ma, stvar je u tome što ja hoću da ih držim sve pod reflektorima. Nije mi pomoglo ni što sam ove prethodno držao pod reflektorima, oni stavili naočare za sunce. U boji koja im prija, pa im se zdravo fućkalo za ono što mi vidimo.

Moj stav je da i nama glasačima ne ostaje ništa drugo nego da se ponašamo pragmatično, kada već nema na političkoj sceni nikoga ko pokriva najveći deo naših očekivanja (ispostavilo se da njima proklamovana ideologija ne znači ništa, pa je potpuno logično da i oni nama više ne znače ništa). Ja, istina, nisam glasao za ove, niti ću (ne znam šta bi trebalo da urade da promenim mišljenje), ali, nažalost, ne vidim mogućnost da glasam u skoroj budućnosti ni za one za koje sam glasao otkad imam glasačko pravo. Trebalo bi da mi pod ovom vlašću bude mnogo gore da bih reaktivno glasao, kao do sada, pa i na prošlim izborima.

EDIT: Bivši predsednik neki dan reče da su mu "pucali u leđa"... Izgleda da i njemu proradili reflektori?!
babmilos babmilos 10:25 31.12.2012

svaka je perspektiva jeziva

DSov tajfunski sistem
LDPov gospodarski sistem
SPSov sisačkomošnički sistem
PUPSov tronogi sistem
SNSov dalababadinar sistem
URSov štamimožeš sistem
DSSov string.empty sistem

Najebali smo bigtime, što je dobro jer šta bismo da nismo. Ovako će bar biti seksa.
maksa83 maksa83 10:34 31.12.2012

Re: svaka je perspektiva jeziva

Najebali smo bigtime, što je dobro jer šta bismo da nismo. Ovako će bar biti seksa.

Ovo me podseti na ono kad je Muja gledao pornić i video kako tip skače sa ormana na ribu, i reši on da proba, ljegne Fata nakrevet, on se popne na orman, skoči i - tras o pod, popne se opet, opet promaši, popne se opet - bam na pod... Posle nekog vremena Fata (koja vrti prstima smorena): "Mujo, izeš ti taj seks kad samo ti uživaš".

(htedoh prvo da napišem samo pančlajn na kraju, jes' glup vic, al' šteta da se baci)
babmilos babmilos 12:27 31.12.2012

Re: svaka je perspektiva jeziva

zack2jack zack2jack 10:54 31.12.2012

...

Čiji je rejting najviši, i ko je doprineo da "živimo u boljoj zemlji"


У рејтингу је проблем очигледно је то постало и јасно као дан, након што је велики мехур од сапунице пукао над Србијом и окупао њеног омиљеног глумца, који бајдвеј више није тако омиљен. Он сада прави авиончиће од папира, ај донт гив а креп абаут ит стајл! Не тангира се дакле много, а и што би: да прави нове странке? Да тввитује? Блогује? Диџејише & виџејише? Вај д фак..? Он би за Јуроп да води неку институцију. Вај нот Џорџ, вај нот индид.

Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!"

- Ми смо дакле ови што остају а они су ваљда ови што иду..?

Ништа онда, што би народ рекао било је лепо & сапуњаво ал' је брате свануло! Пали светло, фајронат! ЈОШ ДА РЕШИМО МАЛО ПИТАЊЕ ОКО РАЧУНА, ШТA СУ ГОСПОДА ПИЛА И ЈЕЛА МОЛИЋУ ЛЕПО И ПОНИЗНО!

А рачун...
maksa83 maksa83 10:57 31.12.2012

Re: ...

Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!"

Krle tako rek'o? Nemoguće.
zack2jack zack2jack 11:01 31.12.2012

Re: ...

maksa83
Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!" Krle tako rek'o? Nemoguće.


Врло помирљиво: тражили сте гледајте. Или боље, тражили сте *ебите се...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:51 31.12.2012

Re: ...

Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!"

Ako sam to rekao, zak2, nisam mislio na tebe...nemoj da se ljutiš.
looping looping 13:23 31.12.2012

Re: ...

Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!"


A sada je EksGlavnokomandujuci u neobicnoj situaciji:

"Nalazim se u dosta neobičnoj situaciji, jer ne mogu da kritikujem političku strategiju sadasnje Vlade Srbije, budući da se ona suštinski naslanja na onu koju sam i sam pokušavao da implementiram", rekao je Tadić.
zack2jack zack2jack 13:27 31.12.2012

Re: ...

Nebojsa Krstic
Сетим се онда коментара о поразу ДС-а након избора, који је изрекао саветник медијски ЕксГлавнокомандујућег у Утиску недеље: "САМО ДА ВАМ КАЖЕМ, НЕЋЕТЕ СЕ ВИ СА ОВИМА УСРЕЋИТИ!" Ako sam to rekao, zak2, nisam mislio na tebe...nemoj da se ljutiš.


Ма која љутња, буди Бог са вама консиљере :) ај невер го енрги абаут политикс.. Него срећна вама била дветисућетринаеста & све најбоље за вас а и за странку Демократску. Требаће среће, мислим свима нама..
mlinarslavko mlinarslavko 15:17 31.12.2012

Demokratia je..

Demokratija je kad vlast pokloni preduzece kriminalcu, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad kriminalac izbaci radnike na ulicu, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad ti radnici ostanu bez otpremnine, zdravstvenih i radnih knjizica, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad takvo krsenje zakona prijavis inspekciji, zatim svim mogucim drzavnim institucijama, pri cemu niko ne reaguje, ali ne zele ni da razgovaraju, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad se obratis sudu i vidis kako sud uporno brani kriminalce svim zakonitim i nezakonitim sredstvima, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad radis i boris se da prehranis porodicu, a partijski vojnik ili neki ficfiric ti objasni da je to zato sto si gubitnik tranzicije, ti kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Demokratija je kad te lokalni gazda DS-a zove dva dana pre izbore i nagovara da glasas za DS izvinjavajuci se zbog velike greske u poslednje 3 godine, samo treba dan posle izbora da se dodje kod njega i sve je reseno, kazes politicki stav i niko te ne maltretira.

Poklanjanje preduzeca kriminalcima koji izbacuju radnike na ulicu, je maltretiranje ljudi.

Izbacivanje radnika na ulicu, bez , otpremnina, resenja, zdravstvenih i radnih knjizica je maltretiranje.

Ignorisanje ovakvih problema od svih drzavnih institucija, koje zajednicki brane kriminalce je maltretiranje.

Kazes politicki stav i svi te maltretiraju, u maltretiranje spada i ignorisanje.
maksa83 maksa83 15:26 31.12.2012

anonimni novogodišnji poklon

milisav68 milisav68 15:32 31.12.2012

Re: anonimni novogodišnji poklon

maksa83
Trk na: DveriSrpske.TV


Dveri Ciao!
margos margos 17:09 31.12.2012

Re: anonimni novogodišnji poklon

Opraviše se.
antioksidant antioksidant 17:19 31.12.2012

Re: anonimni novogodišnji poklon

maksa83
Trk na: DveriSrpske.TV

ovo je link na rts?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:15 31.12.2012

Re: anonimni novogodišnji poklon

maksa83
Trk na: DveriSrpske.TV

mirelarado mirelarado 16:07 31.12.2012

:)

Не дозволите да вам политика и политичари покваре баш сваки дан у години.
Има и важнијих ствари и тренутака у животу:)



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana