Društvo

Zavera budala

cult RSS / 07.02.2013. u 21:10

Velika tajna je Srbija danas. Nedokučiva, neopisiva bilo kojom umetničkom formom. Možda bi neka hermetičnija slika mogla da je dočara, ali samo ako se dovoljno dugo i duboko zagledaš, pa ove naše živote sam u nju nekako isprojektuješ. Malo bi tu bilo maestrove zasluge. Ispisati ovo što živimo u jednom romanu, pesmi, drami ili eseju nemoguće je zbog kompleksnosti, žitkosti i dubine blata iznad čije površine pokušavamo da se održimo. Živimo loše po svakom merljivom parametru, a nadu u bolje za naših života vide još samo dirljivo naivni optimisti.

Ratne ludake, kojima smo devedesetih dali da nas uzjašu i jašu do lipsavanja, zamenili smo, čista srca i s verom u pristojnu budućnost, ljudima koje smo smatrali normalnim, u smislu da razlikuju elementarno dobro i zlo, koji su u onom krvavom ludilu i opštem kolapsu društva, kao i mi, sačuvali osnovni moral, onaj koji usvojiš kao dete od roditelja, iz dečijih priča, bajki i basni. Misliš, to je dovoljno, a ostalo će zavisiti samo od ličnih sposobnosti. Biće potrebno manje ili više vremena, ali kurs je, konačno, a posle mnogo, mnogo, vremena dobar. Posle celog jednog života. Ili bar mladosti. Međutim, bogatstvo i moć su prejaki magneti. Zaboravi se svako dobro, osim golo lično, kad im se približiš.

Miloševićev policijsko-debeovsko-tajkunski sistem zadužen za isisavanje resursa države i trpanje u sopstvene džepove je opstao. Isporučio tvorca kome i gde je trebalo i nastavio da živi. Kada Đinđića nije uspeo da korumpira, sistem ga je ubio, a na njegovo mesto instalirao Koštunicu i njegovu pravoslavno-ljotić-nedićevsku sektu. Opstanak je bio obezbeđen. I ne samo to. Sistem se razvijao u svim pravcima, usavršavao, usisavao u sebe kompletan državni aparat. A tehnika vladanja je bila jednostavna. S jedne strane imitirati pravnu državu stvaranjem institucija koje se odmah na početku isprazne od svake suštine, ostanu samo nazivi, s druge masmediji koji podražavaju sve najgore u čoveku, grandizacija i tabloidizacija svega do srži, držanje građanstva u stanju fiziološke tuposti, pa plasiranje podobnih informacija, i s treće, naravno, mitologija: taj večiti srpski mit o Kosovu ravnom, o duši bez koje smo ništa, o porazu koji je pobeda jer je nekakvo carstvo nebesko naše i kad to Kosovo toliko puta izgubimo.

Kada se ipak shvatilo da je Koštuničina vizija Srbije kao samodovoljnog manastira u visokoj i od sveta dalekoj gori sasvim suluda, na vlast dovodimo, sad je sasvim jasno - uz blagoslov Sistema - Borisa Nejakog. Niko nije očekivao novog Đinđića, naravno. Ali jeste rad na demontaži aparata. Međutim, ne da od toga nije bilo ništa, već je i cela Demokratska stranka sa sve koalicionim partnerima ubačena u sistem. Institucije se množe, naravno, prazne kao ljušture, ali imaju svoje upravne i nadzorne odbore, preko potrebne za udomljavanje vesele stranačke bulumente koja otima sve što joj dođe pod prste, svako na svom nivou, u skladu sa svojim mogućnostima i stranačkom hijerarhijom. Zakoni se uređuju prema željama i interesima ključnih ljudi Sistema. Cela država je konačno i definitivno upregnuta u svrhu bogaćenja političko-debeovsko-tajkunske kaste. Lopovluk postaje potpuno dominantan i ogoljen. Ponovo poštenje postaje naivnost za žaljenje, a lopovluk i lukavost vrhovna inteligencija i sposobnost. Kad resursi bivaju sasvim isisani, kreće se u pozajmljivanje od budućih generacija. Žonglira se Evropom, Kosovom, Rusijom, Kinom, nije bitno kim. Ideje i ideologije se izbacuju iz stranaka. Samo da se država drži u stanju neuređenosti i pod svojom šapom koliko god je to moguće.

Osećaš se izdanim i prevarenim, opljačkanim, samo ovog puta od tvojih. Doslovno su ti oteli godine. Pogurali ih u džepove. Budale te napravile budalom. Izvrgli ruglu sve ideje zbog kojih si išao na pendreke, svađao se s najbližima. Prodali ih za džipove, flet televizore, durum testenine. Ljudska bedo! I iz straha od povratka ludaka iz devedesetih još te teraju da glasaš za njih. Sedamdeset puta nedeljno promeniš mišljenje o izlasku na izbore. Sve ti je jasno kao dan. Srž tvoja ti ne da da se toliko poniziš, a opet... šta ako dođu oni koji imaju još mrlje tuđe krvi na rukavima iz devedesetih, da te vode u ruske gubernije i putinovske despotije. Na svu muku.

Padom Borisa Nejakog i dolaskom Vučića na vlast dešava se, međutim, ono što apsolutno niko nije očekivao. Čak ni njegovi glasači. Do udara na Sistem. Jedan po jedan padaju mastermajndovi, neprikosnoveni autoriteti, veći i manji igrači. I to upravo po agendi Verice Barać koju su oni naši onako uporno i prezrivo do smrti ignorisali, puštajući svoje tajkunske drugare da se iživljajvaju po njoj u medijima. Po prvi put od Petog oktobra njima je frka. Ne spavaju mirno. Izgleda da je Vučića, za razliku od Borisa Tadića koji je bio njihova lepa krpena lutka na kanape, teško kontrolisati. Nepoverenje u iskrenost Vučićevih poteza je bilo ogromno. I još uvek je. I to je sasvim razumljivo. Ali vreme pokazuje da se stvari kreću u pravcu koji je loš i opasan po Sistem. Upravo ovaj haos uzavreo poslednjih dana, u kojem ne znaš ko koga napada, ko kome radi o glavi, ko je protiv koga, a ko s kim, pokazuje koliko je jak udarac u košnicu bio.

Ono što Vučić iz „operativnih saznanja“ kroz tabloide plasira pokazuje nam da je pljačka države bila veća za red veličina od onog što smo naslućivali. Znali smo da je sve gde ima države u bilo kom obliku deo pljačke. Ali nismo znali da nije bilo ama baš nikakve gadljivosti na kokainski i heroinski novac, veze i ljude. Da nam je otadžbina pretvorena u servis za pranje novca narko klanova. Da su policijski generali njihov deo. Da je sam ministar policije i premijer države sumnjiv glede veza i saradnje s organizovanim kriminalom. Kao u južnoameričkoj državi. Ili Lažnoj Državi Kosovo. Da su to Tadić i ostatak sive demokratske eminencije znali ali nisu reagovali jer su, naravno, saučesnici u Sistemu. Narko kartel je pokupovao pola države. Ostatak Mišković, Beko i par veselih drugara. Car je go i slika je jeziva.

Uspeh udara na Sistem je od nacionalnog značaja i iznad je stranačkih priča i afiniteta. Strašno želim da sve ovo uspe. I da kompromisa ne bude. Ne može se veza premijera i bliskog mu okruženja sa narko mafijom stavljati u stranu zbog njegovih dobrih poteza oko završavanja mučenja s Kosovom kao što to čini Vesna Pešić. Autoritet je ovim izgubio i nadam se da će ostati na tom mestu samo kao korisni idiot samo dok se ne učine „bolni“ kosovski kompromisi i dobije Datum.

Ključne dve stvari za povratak nade iz ruku dirljivo naivnih su demontaža Sistema i završavanje priče s Kosovom, naravno, priznanjem i konačnim razgraničenjem. Dok se to ne odradi, ovo će društvo plutati u limbu dok konačno ne usahne.




Komentari (456)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:29 07.02.2013

Impresioniran Vučićem

Emocije te obuzele. Razumem to. Ali hladna glava i toplo srce. Vučić je tu da smiri narod, onaj prevaren i ojađen. Kapital establišment je žrtvovao Miškovića i eventualno Beka zarad mira u kući jer se osiromašeni narod kavzi sklon. Kosovo je interesantno samo još par meseci. A onda novi izbori da se zamanda narod do proleća. Nema mesta euforiji niti nade.
docsumann docsumann 21:47 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Kapital establišment je žrtvovao Miškovića i eventualno Beka zarad mira u kući jer se osiromašeni narod kavzi sklon.


je l' to znači da ima i neko iznad te dvojice? jedna još veća (koncentrična) tajna sfera finansijske kontrole i ekonomske moći u srpskom društvu.
ili već prelazimo na globalni nivo?
expolicajac expolicajac 22:05 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

docsumann
Kapital establišment je žrtvovao Miškovića i eventualno Beka zarad mira u kući jer se osiromašeni narod kavzi sklon.


je l' to znači da ima i neko iznad te dvojice? jedna još veća (koncentrična) tajna sfera finansijske kontrole i ekonomske moći u srpskom društvu.
ili već prelazimo na globalni nivo?

Dos, pametan si dečko.
cult cult 22:19 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

emocije me obuzmu kad god pomislim na ovo što živimo.
Ne, nisam impresioniram Vučićem. Mene ličnosti jako teško impresioniraju.
Ali udarci u sistem, o, da, vrlo podržavam.
Rekoh u tekstu, pretpostavljajući da će mi se prebaciti "impresioniranost" i sl., da je udarac u Sistem iznad stranačkih priča i afiniteta.
Svejedno mi je da li ovo radi Vučić.
Mada me je, kad je krenulo ozbiljno, bilo sramota što to "moji" nisu radili, već ovi koje sam pljuvao dvadeset godina.
docsumann docsumann 22:21 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Dos, pametan si dečko.


ih, dečko, baš mi laskaš
cult cult 22:24 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

je l' to znači da ima i neko iznad te dvojice? jedna još veća (koncentrična) tajna sfera finansijske kontrole i ekonomske moći u srpskom društvu.

expolicajac expolicajac 22:26 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Mada me je, kad je krenulo ozbiljno, bilo sramota što to "moji" nisu radili, već ovi koje sam pljuvao dvadeset godina.

Zašto tebe da bude sramota, ili mene. To što su "moji" je dokaz moje loše procene ili trpljnja zarad ideje. Mene izluđuje konformizam ljudi za koje sam mislio da su osobe sa stavom i idejom. Primer je moj prijatelj Saša Živić i njegovi sramni napisi u "Danas"
cult cult 22:41 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Zašto tebe da bude sramota, ili mene.


jbg, iracionalna stvar.

Nisam pratio te tekstove u Danasu. Videću o čemu se radi.
schweppes92 schweppes92 23:31 07.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

expolicajac
Mene izluđuje konformizam ljudi za koje sam mislio da su osobe sa stavom i idejom. Primer je moj prijatelj Saša Živić i njegovi sramni napisi u "Danas"


Ček malo, dok ti do svesti dođe da ti je i drugi "prijatelj" novac poreskih obveznika (u formi vinogradarske subvencije) ladno strpao u svoj džep i manuo se vinove loze, biće još razočarenja...
princi princi 00:06 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ček malo, dok ti do svesti dođe da ti je i drugi "prijatelj" novac poreskih obveznika (u formi vinogradarske subvencije) ladno strpao u svoj džep i manuo se vinove loze, biće još razočarenja...

Meni je najkrvavija varijanta u vezi drugog prijatelja fakat da je prvo odlučio da skupi članstvo partije pa tek onda osniva istu. I to ni manje ni više nego 10 hiljada članova. Mislio sam da je taktika malo čudna, ali onda su ga provalili, Čeda mislim da je bio, da registracija partije košta 10K evra. Mislim, car!
savamala savamala 00:09 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ali onda su ga provalili, Čeda mislim da je bio, da registracija partije košta 10K evra. Mislim, car!


Шта ће поштен човек на ову скупоћу. Мора да се сналази.
laziiprevare laziiprevare 06:59 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem



Kocka je bačena !

(Svi znamo da je to zbog Kosova)
maksa83 maksa83 07:11 08.02.2013

Re: "Svi znamo da je to zbog Kosova"




expolicajac expolicajac 09:03 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ček malo, dok ti do svesti dođe da ti je i drugi "prijatelj" novac poreskih obveznika (u formi vinogradarske subvencije) ladno strpao u svoj džep i manuo se vinove loze, biće još razočarenja...

A zašto ne podneseš krivičnu prijavu protiv "Bivšeg". Sada je pravi trenutak. Nezavisno sudstvo, Vučić bez kompromisa hapsi sve redom. Ako je krao i treba da ide u zatvor.
Prosto, ali za to treba imati muda, koja ti očigledno nemaš.
maksa83 maksa83 09:15 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

A zašto ne podneseš krivičnu prijavu protiv "Bivšeg". Sada je pravi trenutak. Nezavisno sudstvo, Vučić bez kompromisa hapsi sve redom. Ako je krao i treba da ide u zatvor.

Pa nije krao, isto kao što Dulići Uveoci i Ekipa vole da istaknu - sve je bilo po zakonu (tender od X para iseckan na N delova da bi se svaki deo provukao ispod 3 mil. pa su ti delići deljeni bez tendera, i sl.). Dobio čovek od države pola milke za vinograd, malo se igrao, pa prodao vinograd. Verovatno nikakav zakon nije prekršen, osim nekih nepisanih koje još zovu i moral.

Da se ne lažemo ex, tvoj prijatelj ponekad ima dobru žvaku, ali nema kapacitet da vodi nešto ozbiljno. Sve što je uradio uradio je koristeći inerciju DS-a dok se ovaj (DS) nije propio i proćerdao kredibilitet.
cult cult 09:35 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Mislio sam da je taktika malo čudna, ali onda su ga provalili, Čeda mislim da je bio, da registracija partije košta 10K evra. Mislim, car!


Praktičan čovek.
Ali ni blizu kao ova kvaziliberalna udavača, car špageta i rezanaca.
expolicajac expolicajac 09:53 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Da se ne lažemo ex, tvoj prijatelj ponekad ima dobru žvaku, ali nema kapacitet da vodi nešto ozbiljno. Sve što je uradio uradio je koristeći inerciju DS-a dok se ovaj (DS) nije propio i proćerdao kredibilitet.

Jedini kriterijum istine i najveći sudija svakome je vreme.
milisav68 milisav68 10:05 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

maksa83

Pa nije krao, isto kao što Dulići Uveoci i Ekipa vole da istaknu - sve je bilo po zakonu (tender od X para iseckan na N delova da bi se svaki deo provukao ispod 3 mil. pa su ti delići deljeni bez tendera, i sl.)..

A možeš i da rizikuješ sa većom cifrom, ali da te ne uhvate za tri godine, posle toga je puj-pike-ne-važi.
juniorr juniorr 11:03 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ali ni blizu kao ova kvaziliberalna udavača, car špageta i rezanaca.



Krugolina Borup Krugolina Borup 11:07 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Mada me je, kad je krenulo ozbiljno, bilo sramota što to "moji" nisu radili, već ovi koje sam pljuvao dvadeset godina.


Ovo je suština i moje emocije.
princi princi 11:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ali nema kapacitet da vodi nešto ozbiljno.

Ima. Kafanu.
schweppes92 schweppes92 11:23 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

expolicajac
Prosto, ali za to treba imati muda, koja ti očigledno nemaš.

Nemam muda da ga tuzim? Mislim da je pravi razlog "ona stvar", koja me bas zabole za njega.
expolicajac expolicajac 11:32 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

schweppes92
expolicajac
Prosto, ali za to treba imati muda, koja ti očigledno nemaš.

Nemam muda da ga tuzim? Mislim da je pravi razlog "ona stvar", koja me bas zabole za njega.

Ali ti "ona stvar" ne smeta da tračariš uz kaficu. Bedno.
schweppes92 schweppes92 11:34 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

maksa83
Da se ne lažemo ex, tvoj prijatelj ponekad ima dobru žvaku, ali nema kapacitet da vodi nešto ozbiljno. Sve što je uradio uradio je koristeći inerciju DS-a dok se ovaj (DS) nije propio i proćerdao kredibilitet.

Maxo, a sta je to, sa ili bez DS inercije, uradio?
maksa83 maksa83 11:45 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Maxo, a sta je to, sa ili bez DS inercije, uradio?

Pa napravio čovek vinograd.
schweppes92 schweppes92 12:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

maksa83

Pa napravio čovek vinograd.

A to, da, zaboravih ...
cult cult 12:22 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

najsigurniji period u Srbiji posle Petog oktobra bio je za vreme Sablje. To se piše Živkovićevoj vladi.
Ako gledaš moral, neuporediv je sa svim vladama posle njega.
Afere iz njegovog vremena su mala deca za ono što je posle došlo sa Dinkićevom i Koštuničinom ekipom.
Ne kažem da je bio dobar, ali ni blizu ni slično kao ono što smo posle njega dobili.
expolicajac expolicajac 12:35 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult
najsigurniji period u Srbiji posle Petog oktobra bio je za vreme Sablje. To se piše Živkovićevoj vladi.
Ako gledaš moral, neuporediv je sa svim vladama posle njega.
Afere iz njegovog vremena su mala deca za ono što je posle došlo sa Dinkićevom i Koštuničinom ekipom.
Ne kažem da je bio dobar, ali ni blizu ni slično kao ono što smo posle njega dobili.

Apsolutno tačno u svim elementima. Posebno "Ne kažem da je bio dobar".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:45 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

docsumann

ili već prelazimo na globalni nivo?


moj jedan drugar koji se povukao iz grada i živi u šumi smatra da sve vode шејпшифтерси, vanzemaljci koji na taj način vladaju zemljom i zemljanima.

ps. uje, Kalt, ala si ubedačio.
schweppes92 schweppes92 14:07 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

expolicajac
Ali ti "ona stvar" ne smeta da tračariš uz kaficu. Bedno.


Ovako Ex, možda sam ja, za razliku od tebe, i bezmud i bedan ali svakao sebe ne dovodim u situaciju da lakim forama negiram ono što je notorna činjenica. Čoveče, tvoj kompanjon je klasično odradio državu za veliku lovu!!! A ti, držeći se mantre iz vremena dok nisi bio ex, mene upućuješ da ga tužim, baš kao i svi oni uhvaćeni sa rukama u pekmezu. I kažeš nemam muda, jel?
A koga je to tužio tvoj mudonja, koji sve zna? Koga si to ti, koji svašta nešto znaš, tužio zbog činjenice da je maznuo tuđe (ne mislim na sitne lopine koje si u službi gonio".
Nije li tvoj "prijatelj" Tadićevo javno priznanje da Neda nije bila u Bodrumu prokomentarisao sa "što pametan misli to budala govori" - čisto jedna vinjetica političke iskrenosti i odgovornosti prema građanima. A o njegovoj političkoj moći i vizii govori činjenica da je ubrzo nestao, i to baš tamo gde je do juče bio prvi. Ne zbog toga što je bio pošten. Bio je nemoćan i nedorastao.
I o kojoj njegovoj Vladi govorite. To je bila Đinđićeva vlada koja je igrom nesrećnih okolnosti spala na to da joj predsednik bude Živković. U isto vreme kad je predsednik države bila Mićićka. A Čeda i Beba najmoćnije figure. To je bio početak kraja. Epilog vidimo danas.
I o kakvom moralu te Vlade se govori? Zar se nisu svi oni koji su deo sistema o kome piše Cult u taj sistem duboko ušančili baš u tom periodu, ili još ranije? Pa nisu nam se lopovi izlegli i stvorili imperije preko noći. Razvojni put njihovih imperija je potpuno naslonjen na razvojni put demokratije u Srbiji. A ovaj na degeneraciju morala i života. A ko je formulisao tu demokratiju? DS. Znam da nije Živković, ne dobacuje on dotle.
I još ovo, baš me zabole za Živkovića. Ne bih ga ni pominjao da se kao kakav gremlin ne pojavljuje sa trulim pričama i nadmenim stavom. Alo, njegov kalibar mu nije dozvolio ni to da na blogu iskulira neistomišljenike, već je kao uvređena mlada, što mu je generalni manir, otišao.
A tebi, svaka sreća sa njim. I što agresivnije, uz vređanje i osudu, negiraj činjenice, ne slušaj ono što kažu ostali vinogradari, ne ulazi u visinu cene zakupa, ne polemiši oko načina licitiranja, ne dovodi u sumnju čestitost malog biznis kompanjonstva svorenog za potrebe tog projekta .... i posebno, nemoj se obazirati na to sa koliko svog novca je ušao a sa koliko "svog" novca izašao iz te male avanture.
Ja ću se već nekako snaći, i bez Živkovića, Vučića, Đilasa ... bez bilo koje politike. Ti zauzmi red, tebi treba.
jesen92 jesen92 14:26 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

emocije me obuzmu kad god pomislim na ovo što živimo.
Ne, nisam impresioniram Vučićem. Mene ličnosti jako teško impresioniraju.
Ali udarci u sistem, o, da, vrlo podržavam.
Rekoh u tekstu, pretpostavljajući da će mi se prebaciti "impresioniranost" i sl., da je udarac u Sistem iznad stranačkih priča i afiniteta.
Svejedno mi je da li ovo radi Vučić.
Mada me je, kad je krenulo ozbiljno, bilo sramota što to "moji" nisu radili, već ovi koje sam pljuvao dvadeset godina.
..koliko se secam, "nasi" su sa sve Dinkicem na celu misije udarili na Karica koji je bio pametniji od Miskovica i na vreme pobegao...svaka vlast ima svoje omiljene i omrazene tajkune, tako da me ovo sto radi vucic ni malo ne impresionira s obzirom da nije udario na sistem nego na Miskovica...Miskovic je svoje bogatstvo stekao za vreme Milosevica kao i svi ostali a na saslusanju je izjavio da je sve sto je radio radio uz saglasnost drzave i ja u to uopste ne sumnjam...znaci 20 godina on je podrzavan od tog istog Vucica(dok su bili Slobini partneri) a zatim i od svih ostalih koji su do dana danasnjeg na vlasti...verujem da je Miskovic radio prema zakonima koje je donosila Narodna skupstina u raznim sazivima...i sta sad, sad je on kriv sto su mu oni omigucili da radi kao sto je radio i sto su ocigledno svi imali direktnu ili indirektnu korist...Vucic je za mene najobicniji cirkuzant ali bih volela da nisam u pravu...posumnjacu u svoje misljenje ako vidim da je Milanku Karic izbacio iz koalicije ili Milku Forcan iz "pozorista"....
expolicajac expolicajac 17:07 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

schweppes92
expolicajac
Ali ti "ona stvar" ne smeta da tračariš uz kaficu. Bedno.


Ovako Ex, možda sam ja, za razliku od tebe, i bezmud i bedan ali svakao sebe ne dovodim u situaciju da lakim forama negiram ono što je notorna činjenica. Čoveče, tvoj kompanjon je klasično odradio državu za veliku lovu!!! A ti, držeći se mantre iz vremena dok nisi bio ex, mene upućuješ da ga tužim, baš kao i svi oni uhvaćeni sa rukama u pekmezu. I kažeš nemam muda, jel?
A koga je to tužio tvoj mudonja, koji sve zna? Koga si to ti, koji svašta nešto znaš, tužio zbog činjenice da je maznuo tuđe (ne mislim na sitne lopine koje si u službi gonio".
Nije li tvoj "prijatelj" Tadićevo javno priznanje da Neda nije bila u Bodrumu prokomentarisao sa "što pametan misli to budala govori" - čisto jedna vinjetica političke iskrenosti i odgovornosti prema građanima. A o njegovoj političkoj moći i vizii govori činjenica da je ubrzo nestao, i to baš tamo gde je do juče bio prvi. Ne zbog toga što je bio pošten. Bio je nemoćan i nedorastao.
I o kojoj njegovoj Vladi govorite. To je bila Đinđićeva vlada koja je igrom nesrećnih okolnosti spala na to da joj predsednik bude Živković. U isto vreme kad je predsednik države bila Mićićka. A Čeda i Beba najmoćnije figure. To je bio početak kraja. Epilog vidimo danas.
I o kakvom moralu te Vlade se govori? Zar se nisu svi oni koji su deo sistema o kome piše Cult u taj sistem duboko ušančili baš u tom periodu, ili još ranije? Pa nisu nam se lopovi izlegli i stvorili imperije preko noći. Razvojni put njihovih imperija je potpuno naslonjen na razvojni put demokratije u Srbiji. A ovaj na degeneraciju morala i života. A ko je formulisao tu demokratiju? DS. Znam da nije Živković, ne dobacuje on dotle.
I još ovo, baš me zabole za Živkovića. Ne bih ga ni pominjao da se kao kakav gremlin ne pojavljuje sa trulim pričama i nadmenim stavom. Alo, njegov kalibar mu nije dozvolio ni to da na blogu iskulira neistomišljenike, već je kao uvređena mlada, što mu je generalni manir, otišao.
A tebi, svaka sreća sa njim. I što agresivnije, uz vređanje i osudu, negiraj činjenice, ne slušaj ono što kažu ostali vinogradari, ne ulazi u visinu cene zakupa, ne polemiši oko načina licitiranja, ne dovodi u sumnju čestitost malog biznis kompanjonstva svorenog za potrebe tog projekta .... i posebno, nemoj se obazirati na to sa koliko svog novca je ušao a sa koliko "svog" novca izašao iz te male avanture.
Ja ću se već nekako snaći, i bez Živkovića, Vučića, Đilasa ... bez bilo koje politike. Ti zauzmi red, tebi treba.

Ovoliki izliv gneva dokazuje da je Zoran Živković politički vrlo aktuelan i da njegovo vraćanje u politiku sasvim opravdan potez. Hvala ti schweppes92.
princi princi 17:22 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ovoliki izliv gneva dokazuje da je Zoran Živković politički vrlo aktuelan i da njegovo vraćanje u politiku sasvim opravdan potez.

Dirljivo. Tipujem da će mu biti dovoljno samo 5K.
Spiridon Spiridon 18:39 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Svejedno mi je da li ovo radi Vučić.


ne, ovo ne radi Vucic (afera Dacic) vec Djilas, a ti jesi impresioniran Vucicem jer se to iz teksta moze osetiti.
Meni su svi oni kojima se Vucic ne gadi impresionirani njime. On mi je mera za ljigavost.

cult cult 18:42 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Vucic je za mene najobicniji cirkuzant ali bih volela da nisam u pravu


Ima ljudi koji pravu šansu čekaju godinama. A dobiju je dok su još uvek mladi. Kad je zgrabe, a ovaj se kroz iglene uši provukao da napravi vladu, trude se da je iskoriste maksimalno i sebi obezbede budućnost. Mislim da se njemu dešava upravo to. Jer ko je ovo očekivao? I mean...really? Radikalska škola je bila upravo majstorska škola cirkusa i mogao je da ga pravi na zilion načina. Ali ovaj je bio sasvim, sasvim neočekivan.
Nije trpanje Miškovića i zaista moćnih kriminalaca koji su držali naše vajne demokrate po džepovima i vadili ih kao pajace kad im je dosadno da se malo zabave, najbezbednija stvar za pravljenje cirkusa. Meni ovo nije time objašnjivo.
cult cult 18:48 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ne ovo ne radi Vucic vec Djilas

ček jebote. Kakav preokret. Kako misliš Đilas?
caricamajka caricamajka 18:51 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Krugolina Borup
Mada me je, kad je krenulo ozbiljno, bilo sramota što to "moji" nisu radili, već ovi koje sam pljuvao dvadeset godina.


Ovo je suština i moje emocije.


I moje.
Totalno me zbunjuju sopstvene emocije.
Ne da sam ih pljuvala dvadeset godina, pljuvanje je blaga reč.
dragoljub92 dragoljub92 18:51 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

t. Kako misliš Đilas?

nači nisam samo ja glup,stvarno kako to misliš đilas?
freehand freehand 18:57 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Nije trpanje Miškovića i zaista moćnih kriminalaca koji su držali naše vajne demokrate po džepovima i vadili ih kao pajace kad im je dosadno da se malo zabave, najbezbednija stvar za pravljenje cirkusa. Meni ovo nije time objašnjivo.

Vidiš, u ovom blogu došlo se do konstatacije da je na neki volšeban način Mišković porez za transakciju sa Maksijem platio u Srbiji. Pod jedan. Naterao ga njegov sluga?
Aha.
Pod dva, da bih sa toliko uverenja o Vučiću i njegovim kompanjonima govorio kao o spasiocima i poštenom delu Srbije - morao bih da znam ko ih je i kojim parama osnovao. i ko je i kojim parama doveo i platio Montgomerija i Đulijanija. I sa kojim ciljem.
Znam li to?
Ama ne.
princi princi 19:02 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Vidiš, u ovom blogu došlo se do konstatacije da je na neki volšeban način Mišković porez za transakciju sa Maksijem platio u Srbiji. Pod jedan. Naterao ga njegov sluga?

Meni se čini da je Mišković strpan u zatvor po nalogu Nemaca ili Austrijanaca a sve u sklopu akcije vraćanja para Hipo Alpe Adriji. E sad, koliko je dobro što je Saki bliži Nemcima nego Rusima? Po meni, od njega dosta.
antioksidant antioksidant 19:05 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

a sve u sklopu akcije vraćanja para Hipo Alpe Adriji.

zbog belvila?

mada mene vise interesuje da li je neko skontao za koje krivicno delo ce miskovicu suditi (za sad je jasno da sedi u pritvoru da aca legenda postane car srbije)
princi princi 19:10 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

zbog belvila?

Pa da, tako ja mislim. Ne znam koliko je HPP naplaćivao Šariću pranje love, ali očigledno je da su ostali kratki. Sad kad je država preuzela HPP dug, to je postao državni problem. Saki ne bi smeo da hapsi Miškovića bez debelih leđa (kao što ne sme da hapsi Dinkića, Dačketa, Mrku, Đilasa, iako bi on sam vrlo rado). Neko jak je izdao nalog za to. Tipujem, Nemci.
cult cult 19:11 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Vidiš, u ovom blogu došlo se do konstatacije da je na neki volšeban način Mišković porez za transakciju sa Maksijem platio u Srbiji. Pod jedan. Naterao ga njegov sluga?


Sećam se te Tadićeve molbe. Da, nije morao da plati, mogao je preko Kipra kao što je i banku i sve ostalo odrađivao, ali nije. Ne znam zašto je to uradio. Pretpostavljam da ima veze s tim što je već duboko bio u dugovima, blokirao celu zemlju neplaćanjem dobavljačima zbog čega je popizdeo i narod, a i sigurno i vlast jer su pare koje njima davao takođe presušile, nije to više bio isti onaj čovek od dve godine ranije. Nagađam, ne znam.
No to nije nikakav dokaz da mu nisu bili osoblje.

Pod dva, da bih sa toliko uverenja o Vučiću i njegovim kompanjonima govorio kao o spasiocima i poštenom delu Srbije - morao bih da znam ko ih je i kojim parama osnovao


Miki Rakić?
Pojma nemam.
Znaš kako...nema tu ideologije više. Samo gledaš rezultate i prema njima se određuješ.
antioksidant antioksidant 19:14 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

nema tu ideologije više

ovo i jeste problem
politika bez ideologije se svede na politicare opterecene sujetama i time ko koliko o kome zna i ko kome duguje
jad i beda
cult cult 19:15 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

mada mene vise interesuje da li je neko skontao za koje krivicno delo ce miskovicu suditi (za sad je jasno da sedi u pritvoru da aca legenda postane car srbije)


ono što se pre zvalo "zloupotreba sl. položaja", a sada ne znam kako. Nebitno. Suština ti je jasna ako si slušao lika iz te policijske ekipe koja ga goni.
Inače, ovo je, siguran sam, samo jedan od Miškovih slučajeva. Naći će se mnogo toga još na onom spisku eu/barać.
princi princi 19:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

nije to više bio isti onaj čovek od dve godine ranije.

Da, srpski glisando naniže je krenuo od Dačićeve posete Americi u zimu 2009., čini mi se. Tada se prvi put pominje Šarić i od tada je krenulo survavanje Delte (a i Srbije). Od tada je Miško prestao da plaća račune.
hajkula1 hajkula1 19:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult
ne ovo ne radi Vucic vec Djilas

ček jebote. Kakav preokret. Kako misliš Đilas?


Vi-š da spinuje

cult cult 19:18 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

antioksidant
nema tu ideologije više

ovo i jeste problem
politika bez ideologije se svede na politicare opterecene sujetama i time ko koliko o kome zna i ko kome duguje
jad i beda


Slažem se.
Preostale lučonše su Koštunica, Zveri i te extremne ekipe.
Ovi ostali su davno izbacili ideologije iz stranaka.
Sve je postala stvar borbe oko plena. Firme.
schweppes92 schweppes92 19:19 08.02.2013

Re: "bivši" i njegov Krle

expolicajac
Ovoliki izliv gneva dokazuje da je Zoran Živković politički vrlo aktuelan i da njegovo vraćanje u politiku sasvim opravdan potez. Hvala ti schweppes92.




Baš taj politički i moralni rezon imaju svi koji nas godinama urnišu, zbog kojih je ova zemlja takva kakva je. Što smo gnevniji na njih to su oni, i njihovi šaptači, više uvereni da su neophodni. Nek vam je sa srećom.

antioksidant antioksidant 19:21 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ono što se pre zvalo "zloupotreba sl. položaja", a sada ne znam kako. Nebitno.

pa bitno jer ne moze
to je promenjeno samo na odgovorno lice sto miskovic nije bio
Suština ti je jasna ako si slišao lika iz te policijske ekipe koja ga goni.

:) ok
Inače, ovo je, siguran sam, samo jedan od Miškovih slučajeva. Naći će se mnogo toga još na onom spisku eu/barać.

:)
ne znam... meni sve lici da ce biti izbora pa misko napolje
(iskreno se nadam da gresim)
princi princi 19:21 08.02.2013

Re: "bivši" i njegov Krle

Baš taj politički i moralni rezon imaju svi koji nas godinama urnišu, zbog kojih je ova zemlja takva kakva je. Što smo gnevniji na njih to su oni, i njihovi šaptači, više uvereni da su neophodni. Nek vam je sa srećom.

Nemoj da ga potresaš, sad će morati da stuče još jednu krušku.
hajkula1 hajkula1 19:23 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult
ne ovo ne radi Vucic vec Djilas

ček jebote. Kakav preokret. Kako misliš Đilas?


Vi-š da spinuje

cult cult 19:25 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ne znam... meni sve lici da ce biti izbora pa misko napolje


Meni se čini da je on završio svoje u Srbiji.
Ovako nešto kad pokreneš i usijaš očekivanja očajnog i besnog naroda nema nazad.
Spiridon Spiridon 19:25 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ček jebote. Kakav preokret. Kako misliš Đilas?


Kad porasteš, kašće ti se samo
antioksidant antioksidant 19:36 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Meni se čini da je on završio svoje u Srbiji.

sto ne znaci da ce biti u zatvoru
gledaj koliko tropskih ostrva sirom sveta
expolicajac expolicajac 19:39 08.02.2013

Re: "bivši" i njegov Krle

princi
Baš taj politički i moralni rezon imaju svi koji nas godinama urnišu, zbog kojih je ova zemlja takva kakva je. Što smo gnevniji na njih to su oni, i njihovi šaptači, više uvereni da su neophodni. Nek vam je sa srećom.

Nemoj da ga potresaš, sad će morati da stuče još jednu krušku.

Nadaleko sam poznat po labilnom karakteru i traženju utehe u alkoholu.
schweppes92 schweppes92 19:43 08.02.2013

Re: "bivši" i njegov Krle

princi
Nemoj da ga potresaš, sad će morati da stuče još jednu krušku.



I ja ću, imam neku dobru.
Jbg, sve se kod nas, često, završi uz šljivu/krušku! Ne reši problem, al se lakše prihvati.
princi princi 19:46 08.02.2013

Re: "bivši" i njegov Krle

Nadaleko sam poznat po labilnom karakteru i traženju utehe u alkoholu.

To, care! Bruji zemlja, tresu se kontinenti!
niccolo niccolo 19:47 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ovako nešto kad pokreneš i usijaš očekivanja očajnog i besnog naroda nema nazad

Значи, нас у принципу и не занима да ли ће се нешто утврдити у судском поступку или не, битно да суд одлучи онако како бесан народ хоће?
dragoljub92 dragoljub92 19:49 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

како бесан народ хоће?

dobro jutro
cult cult 19:59 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

niccolo
Ovako nešto kad pokreneš i usijaš očekivanja očajnog i besnog naroda nema nazad

Значи, нас у принципу и не занима да ли ће се нешто утврдити у судском поступку или не, битно да суд одлучи онако како бесан народ хоће?


Ne. Nego ne verujem da su moguće neke političke igre koje pominje AO da bi ga se oslobodilo iako je kriv. Ako mu se, recimo, dokaže veza sa Šarićima.
antioksidant antioksidant 20:03 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Nego ne verujem da su moguće neke političke igre koje pominje AO d

pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi
pitam samo za sta ce ga optuziti - ovo o cemu pricaju - ne postoji kao krivicno delo
a ako dokazu pranje novca zaglavice na duze to je sigurno
(a tu je upravo ovaj belvil umesan, bar po carsijskim pricama)
cult cult 20:07 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi



šta si ti...bloger početnik?
Mada, ne znam da l je bolje to što radiš da bi se Miško izvukao ili to što je mene Vučić kupio.
niccolo niccolo 20:10 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

pitam samo za sta ce ga optuziti - ovo o cemu pricaju - ne postoji kao krivicno delo

Јебига, не морамо се држати закона као пијан плота, зар не...
antioksidant antioksidant 20:10 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ili to što je mene Vučić kupio.

ma za tebe je jasno da te nije vucic kupio vec da se palis na isprazno iskazivanje cvrstine (strast prema djilasu je bar bila dovoljno jasna). zelis red i spreman si pozdraviti svakog ko lici da ga uvodi. (sto pozdravljam i to kazem bez ikakve zadrske procene politicara su ti pogresne ali to je drugo pitanje)
ja sam pak klasican drugosrbijanski p(l)acenik, pun kofer protesnih coporativniih pisama imam
antioksidant antioksidant 20:11 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Јебига, не морамо се држати закона као пијан плота, зар не..

pa dok je narod besan, zatvor nije tesan
zilikaka zilikaka 20:11 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi


Kolega, već neko vreme pratim Vaše izlaganje po ovoj temi, i jedini zaključak koji mogu da izvedem glasi upravo tako.

cult cult 20:15 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

zilikaka
pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi


Kolega, već neko vreme pratim Vaše izlaganje po ovoj temi, i jedini zaključak koji mogu da izvedem glasi upravo tako.



On je više čovek iz senke.
Kolega Nicc je u timu Miškove odbrane.
antioksidant antioksidant 20:16 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

On je više čovek iz senke.

dajte da budem finansijer bar
dragoljub92 dragoljub92 20:16 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

zilikaka
pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi


Kolega, već neko vreme pratim Vaše izlaganje po ovoj temi, i jedini zaključak koji mogu da izvedem glasi upravo tako.


ma i ja pratim al mi zaključak izmiče.kad ozbiljno zamislim,kult nema razloga da bude spokojan,iz dosadašnjeg iskustva a u stilu marfievog zakona sve sšto može da se zajebe u sr. politiki biće sjebano.daklem i veliki pohod na tajkune by vucic biće tresla se gora rodio se miš,ili miško-vić
niccolo niccolo 20:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Kolega Nicc je u timu Miškove odbrane.

Што нас доводи до закључка да једино ја добијам неку кинту за цео овај џез, а ви остали дрвите за џ.
cult cult 20:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

procene politicara su ti pogresne ali to je drugo pitanje

Moguće. Zato - rezultati.
Vidi, udobno je biti kontra svih. Tu nema greške.
U tom smislu, ideju nemam za koga glasaš ili si glasao. Čak ni da li si bio Beli Listić himself.
freehand freehand 20:18 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Sećam se te Tadićeve molbe.

Da, molba sluge, Nejakog Borisa... Kako mu odoleti?

Miki Rakić?
Pojma nemam.


I nije ti neki odgovor za tolika očekivanja i toliku zgroženost nad stanjem.
Izgleda da sam ha radoznaliji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

antioksidant
pitam samo za sta ce ga optuziti - ovo o cemu pricaju - ne postoji kao krivicno delo

Да, мислим да се по новом закону оно фамазно злоупотреба службеног положаја и укида (ако није већ тај закон донесен, не пратим). Такође, Мишковић ниједан од могућних оптужујућих документа није потписао, сасвим сигурно.

Мислим да би опипљивије било гонити га -- наравно, само ако је крив, јер с то тек прича -- за исплате донација странкама у кешу. Тај кеш мора да има своје порекло, а путеве новца закон чврсто контролише.
cult cult 20:24 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Такође, Мишковић ниједан од могућних оптужујућих документа није потписао, сасвим сигурно.


Recimo da je tako i da je sve potpisivalo Odgovorno lice, neki Miškov direktorčić. Tužilaštvo ga ispritiska, pita ga da l bi robijao mesto Miška, a ako ne, eto, ima institucija zaštićenog svedoka, pa nam ti, svedoče, reci ko te je naterao da potpisuješ te stvari, da, znamo da si morao jer bi izgubio posao itd.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:24 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult

Preostale lučonše su Koštunica, Zveri i te extremne ekipe.
Ovi ostali su davno izbacili ideologije iz stranaka.
Sve je postala stvar borbe oko plena. Firme.


mene iznenađuje i ovo sto je Princi rekao za banku, ako je tačna pretpostavka, to je onda prilično jadno da jednoj državi neka bančica pali i gasi zelena svetla šta i kako, i kada sme da radi.

dveri su, inače, bivši ljudi SPO-a i DS-a, sve anti-Miloševićevska ekipa. Koštunica, bivši DS, Živković takođe. i to je sve upitno kako je i pod kojim okolnostima nastalo? da li postoji neko normalan i neukaljan u srpskoj politici?
maksa83 maksa83 20:26 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

to je onda prilično jadno da jednoj državi neka bančica pali i gasi zelena svetla šta i kako, i kada sme da radi.

Estičuo nekad za Goldman Sachs?
niccolo niccolo 20:29 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ако није већ тај закон донесен, не пратим

Донет крајем године.
antioksidant antioksidant 20:29 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

maksa83
to je onda prilično jadno da jednoj državi neka bančica pali i gasi zelena svetla šta i kako, i kada sme da radi.

Estičuo nekad za Goldman Sachs?

dobro, oni pale gase svetla na kontientima a kamoli po banana republikama tipa srbije
antioksidant antioksidant 20:30 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

U tom smislu, ideju nemam za koga glasaš ili si glasao. Čak ni da li si bio Beli Listić himself.

crveno beli
freehand freehand 20:31 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult
Такође, Мишковић ниједан од могућних оптужујућих документа није потписао, сасвим сигурно.


Recimo da je tako i da je sve potpisivalo Odgovorno lice, neki Miškov direktorčić. Tužilaštvo ga ispritiska, pita ga da l bi robijao mesto Miška, a ako ne, eto, ima institucija zaštićenog svedoka, pa nam ti, svedoče, reci ko te je naterao da potpisuješ te stvari, da znamo da si morao jer bi izgubio posao itd.

Recimo da ti je to dosta naivno. No već postoji izvesna dama Forcan za koju se pretpostavlja da se iskrcala još onomad, i da je još tada počela da razgovara sa organima, makar oni i ne bili Vučić;
a ja prosto ne bih bio spreman da poverujem da mu treći put produžuju pritvor a da nemaju ništa od čvrstih dokaza za koje god krivično delo. I pitanje je za šta ga i jure, mimo ovih putara kao opravdanja za prvo trpanje u bajbokanu.
No, ako bismo se setili, recimo, ministra Kneževića...
niccolo niccolo 20:32 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

No već postoji izvesna dama Forcan

Јел то она госпођа из културе?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:34 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

whatsa point and connexion to NURO (HYPO)?
milisav68 milisav68 20:52 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

antioksidant

pazi
u sledecem komentaru ce neko napisati da ja pravim politicke igre da se oslobodi
pitam samo za sta ce ga optuziti - ovo o cemu pricaju - ne postoji kao krivicno delo
a ako dokazu pranje novca zaglavice na duze to je sigurno
(a tu je upravo ovaj belvil umesan, bar po carsijskim pricama)

Evo:
Prema navodima krivične prijave Uprave kriminalističke policije, Miroslav i Marko Mišković, kao i Milo Đurašković, u perodu od 2005. pa do kraja 2010. kao suvlasnici u privatizovanom Preduzeću za puteve "Niš", a preko njega i suvlasnici više preduzeća za puteve, neosnovano su iz tih preduzeća izvukli novac i imovinu vrednu oko 30 miliona evra.


A dalje:
Prema rečima Radisavljevića, Tužilaštvo za organizovani kriminal pokrenuće, uporedo s krivičnim postupkom, i finansijsku istragu protiv vlasnika Delta holdinga Miroslava Miškovića i ostalih uhapšenih zbog mahinacija s putarskim preduzećima kako bi se utvrdilo poreklo njihove imovine.


b92 Šta piše u prijavi protiv Miškovića

cult cult 21:39 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

da li postoji neko normalan i neukaljan u srpskoj politici?


Pazi ovo: Tončev
freehand freehand 21:46 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

cult
da li postoji neko normalan i neukaljan u srpskoj politici?


Pazi ovo: Tončev

A š'o, š'a ima veze?
Stotine hiljada brutalno pokradenih glasova na izborima za koje nema vremena a neko treba da se maje diplomama Predsednika i Vladinih službenika?
Dok u Stocu kolju Srbe?
niccolo niccolo 21:50 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Pazi ovo: Tončev

Другим речима, и Дачке Тому за трку имаде.
cult cult 21:57 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

saće Vesna da kaže da kakve veze ima što je završio trogodišnju autolimarsku, pa falsifikovao diplomu i da je sve to Služba smestila. Zbog Kosova.
niccolo niccolo 21:59 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ах, није баш Весна рекла да нема везе...говорила је само о томе зашто то сазнајемо баш данас а не својевремено. И ту се ја с њом слажем потпуно. Једна је ствар што су ови свиње, а друга је ствар што су и ови други свиње...
princi princi 22:03 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Мислим да би опипљивије било гонити га -- наравно, само ако је крив, јер с то тек прича -- за исплате донација странкама у кешу. Тај кеш мора да има своје порекло, а путеве новца закон чврсто контролише.

A šta ako ih je plaćao preko kreditnih kartica, preko računa banaka na Kajmanskim ostrvima?
freehand freehand 22:08 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Ах, није баш Весна рекла да нема везе...г

Pa ja je slušao pre samo sedmicu dana na RFE da kako ništa nema veze što Toma lupeta, i kako se to sve prenapuhava, i kako mu se smešta, i kako je on čovek iz naroda, i kako tos sve nema veze. I tako već šta.

Pa evo sad i Ivica.

A zašto sad... Đilas kaže - nisam ja. Tadić kaže - nisam ja. Vučić kaže da je Rakić skroz ok. A za Dačića ćemo da vidimo.
Šta ti misliš zašto sad?
I zašto su baš sad otkrili da je ovaj kupio falsifikovanu diplomu kad on, expert za bezbednost - ima najviše posla da nam glave i državu sačuva? I premijera?
princi princi 22:08 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Tončev

Car!
Mene najviše od svega dojmilo
Posle toga, otišao je u Beč, a kada se vratio, upoznao se s Ivicom Dačićem.

Jbt, kako to funkcioniše? Sede u kafani i Ivica, onako, posle trećeg piva, ili što kaže Ex, kruške, kaže: "E, idem u Beograd da upoznam Dačketa." Jbt, niti zna čoveka, niti ga je ikada video, ništa. I ova baraba ne da ga upozna, nego ga uzme za šefa kabineta!!! Jbt... koje dno. Beggars belief.
cult cult 22:10 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Jbt, kako to funkcioniše?


Realno, ne vredi.
Satrti sve, pa ispočetka.
Ovo se ne može popravljati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

A šta ako ih je plaćao preko kreditnih kartica, preko računa banaka na Kajmanskim ostrvima?

Не веруем :)
Сувише софистицирано, зар не?
niccolo niccolo 22:11 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Pa ja je slušao pre samo sedmicu dana

Ја сам говорио само о овом њеном тексту у Пешчанику који сам пренео, не пратим баш толико детаљно њен рад (и дело).

Едит: Ово сам превидео у првом тренутку:
Šta ti misliš zašto sad?

Па као што кажем у првом коментару, ту се слажем с њом, да је због Косова.
princi princi 22:16 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Сувише софистицирано, зар не?

Što? Tale ode za Švicu, prenese se s računa na račun. To čak ne treba ni Kajmanska ili Channel Islands. Za to je dovoljan račun u Barclaysu, UBS-u... ko tome može da uđe u trag?
freehand freehand 22:17 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Па као што кажем у првом коментару, ту се слажем с њом, да је због Косова.

A smešta mu - ko? Koštunica, kao najsumnjiviji, čim je Kosovo u pitanju? Tadić? Đilas? Ili neko četvrti?

princi princi 22:18 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

Па као што кажем у првом коментару, ту се слажем с њом, да је због Косова.

Brattte, ali onakve panegirike nekom kome je šef kabineta Ivica Tončev... Mislim, znaš šta, ali neke stvari ne idu, ali baš nikako.
freehand freehand 22:18 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

ko tome može da uđe u trag?

Zezaš se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:23 08.02.2013

Re: Impresioniran Vučićem

princi
Сувише софистицирано, зар не?

Što? Tale ode za Švicu, prenese se s računa na račun. To čak ne treba ni Kajmanska ili Channel Islands. Za to je dovoljan račun u Barclaysu, UBS-u... ko tome može da uđe u trag?

Уффф... Наравно да може и тако. Може и овако: неком трећем се, ко овде има кеша у сефу, уплате паре на рачун у... Делавару, на неку офшор компанију, сасвим легално, а тај овде исплати у кешу и узме неку ситну провизију.

Путу кеш пара тешко се улази у траг. Сетимо се Шарића.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana