Ljudska prava

Koliko košta život?

snezana mihajlovic RSS / 19.02.2013. u 14:19

Želela sam da vam ispričam priču o devojčici koju sam upoznala pre 12 godina u trenutku kada su šanse da preživi bile veoma male. Želela sam da pokušam da dočaram kroz šta je sve njena porodica prošla dok konačno nisu sakupili potrebne novce da bi ona otišla na operaciju. 


Danica Ćirković nije dočekala da joj se pomoć ukaže i, umesto da se tri-četri dana pitam u kakvom svetu živim (odnosno, da suzim: u kakvoj državi) i ljutim što neko (ko ima puno) nije dao novac, želim da pitam još jednom:

Koliko košta život?

U ovom slučaju, dovoljno je bilo da svaki stanovnik Kragujevca izdvoji jedan euro. I umesto da se pitam zašto neko ko ima puno nije dao, pitam:

Koliko košta život?

Recite, da li je moguće da se okupimo i napravimo neki fond? (pada mi na pamet B92 i akcija - Bitka za bebe; da li je moguće ovo proširiti i napraviti fond za one kojima je operacija neophodna, a država to ne finansira?)

Nedopustivo je da neko čeka smrt sa saznanjem da njegov život nije dovoljno vredan. Jezivo je umreti na taj način.

Devojčica s početka priče ne bi preživela bez operacije. Da je izvršena na vreme ona bi danas bila potpuno zdrava.



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladaxy vladaxy 14:41 19.02.2013

Tužno

U našem Ustavu, pravo na život se kotira na 24. mestu a zdravlje na 68.:

Pravo na život
Član 24
Ljudski život je neprikosnoven.

Zdravstvena zaštita
Član 68
Svako ima pravo na zaštitu svog fizičkog i psihičkog zdravlja.

Recite, da li je moguće da se okupimo i napravimo neki fond?

Okupili smo se u ovu državu Srbiju i imamo ovaj fond

Ti smradovi iz RFZO koji ne pokrivaju troškove ovakvih operacija, su mogli bar roditeljima da vrate ono što im se odbijalo od plata za zdravstvene doprinose. To bi valjda pokrilo nedostajuću razliku. Ali pare se odlivaju na zaj..ancije:
РЗЗО је за рад само једног саветодавног тела платио астрономску накнаду од чак 16.762.416 динара.
Републички завод за здравствено осигурање платио је у септембру прошле године 2.596.000 динара за сајт удружења грађана Иницијатива Снага пацијентима.
Буџетска инспекција утврдила да је за две године (март 2008-март 2010) РЗЗО незаконито исплатио готово 22 милиона динара.

A morala je da se napravi i nova zgrada na Dedinju.

Nedopustivo je da neko čeka smrt sa saznanjem da njegov život nije dovoljno vredan. Jezivo je umreti na taj način.

Pošto sam roditelj ovo me još više razbesnelo u celoj tragediji, gledati kako ti dete umire
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:51 19.02.2013

Re: Tužno

svesna sam ja tog fonda u koji smo se mi već okupili(ukopali),
ali sam na njega prestala da računam onomad kada mi je sugerisano
- da odvedem dete privatno na magnetnu rezonancu
i tu ću da se zaustavim.

ne zanimaju me ni zgrade ni automobili ni koferi ni crkve i koferi, ni crkve bez kofera, ni vebsajtovi, ni kovačevići, ni svi ostali nepobrojani.

zanima me da se neki novac slije u neku kasu koju neko neće da pokrade
i iz koje će da se novac usmeri nekom kome je potreban.

zato sam i pitala,
da li može neki drugi fond, dobrovoljni.

Biljana 77 Biljana 77 14:44 19.02.2013

18000

ElectricDreams ElectricDreams 14:47 19.02.2013

Srbija

I ja sam pobesneo sinoć, kada sam pročitao vest. I meni je na pamet pala ideja o fondu...

Međutim, onda se setim da je to u Srbiji, i da bi se posle mesec dana već našao neko ko bi izvukao sav novac iz tog fonda, sasvim legalno.

Žao mi je :(
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:55 19.02.2013

Re: Srbija

neko ko bi izvukao sav novac iz tog fonda, sasvim legalno.


da.
a da pitam sasvim onako naivno i glupo - da li postoji način da se to predupredi, npr, da se o svakoj transakciji informiše javnost na nekom sajtu, (da se u svakom trenutku tačno zna koliko novca ima na računu), itd?
Biljana 77 Biljana 77 15:00 19.02.2013

Re: Srbija

možda nešto ovako - link
margos margos 15:00 19.02.2013

Re: Srbija

Teško, Snežana.... Prevelike su potrebe ovog trenutka - gde god se okreneš, prikuplja se novac za lečenje nekog - ne bi se jedna para zadržala preko noći, koliko ljudi vapi za hitnom kintom.
sesili sesili 15:05 19.02.2013

Re: Srbija

Znam samo da sam tužna od kada sam ovo pročitala... Ne znam kako u Srbiji uraditi tako nešto. Pojedinačno (nekada) uspe, a ovako - generalno, sumnjam. Uvek se nadje neko da to zloupotrebi. Kada sam jednom htela da pošaljem SMS poruku za pomoć nekome, moj stariji sin koji je bio tada kod mene, začudio se mojoj naivnosti! Znao je kako to funkcioniše i odvratio me je od toga. To samo "radi" na lično. Tuga, žao mi svakog, pogotovo tako mladog života.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:06 19.02.2013

Re: Srbija

možda nešto ovako - link

biljo, to je za neke druge stvari, računam.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:10 19.02.2013

Re: Srbija

Teško, Snežana.... Prevelike su potrebe ovog trenutka - gde god se okreneš, prikuplja se novac za lečenje nekog - ne bi se jedna para zadržala preko noći, koliko ljudi vapi za hitnom kintom.


možda,
ja se opet nadam da bi ljudi bili radi da daju novac ukoliko bi im taj fond bio predstavljen, kao onomad i bitka za bebe.

Biljana 77 Biljana 77 16:14 19.02.2013

Re: Srbija

to je za neke druge stvari, računam.

Naravno. Mislila sam na nivou transparentnosti da se vidi ko, koliko i kome.
lidiaz lidiaz 18:54 19.02.2013

Re: Srbija

snezana mihajlovic
neko ko bi izvukao sav novac iz tog fonda, sasvim legalno.


da.
a da pitam sasvim onako naivno i glupo - da li postoji način da se to predupredi, npr, da se o svakoj transakciji informiše javnost na nekom sajtu, (da se u svakom trenutku tačno zna koliko novca ima na računu), itd?

Postoji organizacija "Srbi za Srbe", na sajtu objavljuju sve donacije, a takodje objavljuju i sve prihode i rashode. U principu mozes sam da proveris.
Nisu preterano reklamirani, tako da je novac manji, a i brzo ga proslede kome treba.

Ali generalno, moras imati ljude kojima verujes. Narocito za fondove u kojima treba da drzis ogromnu kolicinu novca.
Ili drugacije, boriti se da se domace bolnice podigni na nivo da je skupe operacije moguce obavljati u Srbiji
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:24 20.02.2013

Re: Srbija

Ali generalno, moras imati ljude kojima verujes. Narocito za fondove u kojima treba da drzis ogromnu kolicinu novca.


upravo.

pogledala sam njihov sajt i vidim da oni pokrivaju sve - od gradjevinskog materijala - do osnovnih životnih namirnica.

Ili drugacije, boriti se da se domace bolnice podigni na nivo da je skupe operacije moguce obavljati u Srbiji


ovo mi zvuči nedostižno u ovom trenutku
iz, kako da kažem - insajderske perspektive.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:26 20.02.2013

Re: Srbija

Naravno. Mislila sam na nivou transparentnosti da se vidi ko, koliko i kome.


da, nešto tako.
nisam odmah razumela.
antioksidant antioksidant 15:09 19.02.2013

.

Recite, da li je moguće da se okupimo i napravimo neki fond? da li je moguće ovo proširiti i napraviti fond za one kojima je operacija neophodna, a država to ne finansira?
имамо тај фонд
зове се републички фонд за здравствено осигурање
јер ништа не финансира држава. све се финансира из средстава која се уплаћују из зарада
а то зашто у њему нема пара за хитне операције можда се може објаснити и данашњим текстом из блица

Dr Momčilo Babić glavni kandidat za mesto direktora Fonda zdravstvenog osiguranja

Novi direktor Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje po svemu sudeći biće prof. dr Momčilo Babić, nekadašnji direktor Kliničko-bolničkog centra “Bežanijska kosa”. Iako odluka još zvanično nije doneta, prema nezvaničnim saznanjima, prof. Babić je ostavio najjači utisak na konkursnu komisiju RFZO, saznaje “Blic”.



Komisija Fonda, koja treba da odluči koji kandidat je najbolji, u prošlu sredu je razgovarala sa osam kandidata za mesto direktora i to u prisustvu ministarke zdravlja Slavice Đukić Dejanović. Od ukupno 11 prijava, pristiglih za mesto direktora, koje po koalicionom sporazumu pripada SNS, dve su bile nevažeće, a jedan kandidat se nije odazvao pozivu komisije.

Prof. dr Babić vratio se u javnost zahvaljujući brizi o zdravlju predsednika Tomislava Nikolića, kada je štrajkovao glađu. Srpska javnost zapamtila ga je i po bliskosti sa Slobodanom Miloševićem i njegovom porodicom devedesetih godina. Babić je i sam bio član Glavnog odbora, SPS, gradski sekretar za zdravlje Beograda, poslanik. Nakon pada Miloševića sa vlasti Babić je napustio stranku.


Nakon toga nije bio politički anagažovan, ali se pojavljivao kao lekar Vojislava Šešelja, dok je on štrajkovao glađu u Hagu.

Pored Babića, kandidati za mesto direktora su Vukica Kocić Pešić, bivša direktorka Apoteka Beograd, Verica Lazić, zamenica direktora RFZO, ekonomisti Lana Vuković i Ljiljana Basara, Miša Jović, Dragan Šebrka iz Galenike, kao i dr Dragan Arsić, bivši direktor ZC Studenica.


толико о конкурсима и новцу
не питај за цену живота
јасна је
живот вреди колико и партијска књижица
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:16 19.02.2013

Re: .

толико о конкурсима и новцу
не питај за цену живота
јасна је
живот вреди колико и партијска књижица


to je odavno jasno.
ali je meni jasno da i mi možemo puno da učinimo.
...
čak i oni što imaju samo euro da daju,
a ne daju ga jer misle da je malo.
JJ Beba JJ Beba 15:09 19.02.2013

zato

zašto za jednu divnu devojčoicu Danicu nije bilo 130 000 evra za operaciju a za onu barabu Miladina Kovačevića bilo milion dolara?

za Danicu nije bilo zato što za barabu jeste. eto u takvom šupku od zemlje živimo
bolid1 bolid1 15:16 19.02.2013

Re: zato

JJ Beba

za Danicu nije bilo zato što barabu jeste. eto u takvom šupku od zemlje živimo


Da je za jednu bitangu, nego za mnogo njih, tacnije za svaku koja podmentne lonce, uvek se pitam kako nema para za operacije, a ima za automobile, crkve, telefone, putovanja, avione i ostala sranja...more, m'rs!
Atomski mrav Atomski mrav 15:31 19.02.2013

Re: zato

I Tomica Milosavljević je imao para za operaciju u Nemačkoj. Iz crkvene kase ukradeno milion evra da niko nije primetio. A ljudi umiru, deca žive u bedi...
bolid1 bolid1 15:40 19.02.2013

Re: zato

Atomski mrav
Iz crkvene kase ukradeno milion evra da niko nije primetio.


Kako da primeti kad nije jedini...

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:57 19.02.2013

Re: zato

a za onu barabu

i
a ima za automobile, crkve, telefone, putovanja, avione i

i
I Tomica Milosavljević je imao para za operaciju u Nemačkoj.


prestala sam da verujem da će ovde u neko dogledno (a možda i nedogledno) vreme biti novca za prave stvari,
zato sam i napisala post.

verujem da 1 euro x milion gradjana mesečno može da spasi malo više od nekolicine života.

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:10 20.02.2013

Re: zato

zašto za jednu divnu devojčoicu Danicu nije bilo 130 000 evra za operaciju a za onu barabu Miladina Kovačevića bilo milion dolara?

Da bude još gore, većina novca za Danicu je skupljena, zafalilo je, ako se ne varam, do 20.000€ i utoliko je cela bruka i žalost veća.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:57 19.02.2013

Da krenemo od vrha:

Zamislite da predsednik države, predsednik Skupštine, premijer i vicepremijer izađu pred novinare i kažu: "Od narednog meseca svi državni funkcioneri, kao i službenici javnih preduzeća na posao i sa posla idu svojim privatnim automobilima, gradskim prevozom, taksijem... Sav ušteđeni novac ide u specijalni fond za lečenje dece Srbije!"

Zamislite Partijarha Irineja sa vladikama na stepenicama Saborne crkve, gde novinarima saopštavaju: "U skladu sa datim hrišćanskim zavetom o skromnosti, od sutra krećemo u prodaju svih luksuznih automobila kojima se vozimo, a prikupljeni novac ćemo uplatiti u crkveni fond za pomoć siromašnoj i bolesnoj deci naših vernika."

Zamislite članove društva "Privrednik" kako sazivaju konferenciju za štampu i na njoj....
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:42 19.02.2013

Re: Da krenemo od vrha:


Zamislite


Evo, zamišljam, i sve se ostvaruje, totalna magija.(link)
bolid1 bolid1 16:47 19.02.2013

Re: Da krenemo od vrha:

Gospodja Klara

Zamislite


Evo, zamišljam, i sve se ostvaruje, totalna magija.(link)


Jel' ih pit'o neko, kako se od tih skupih radova lece ljudi...msm, ne znam, bas bi me interesovao odgovor...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:33 20.02.2013

Re: Da krenemo od vrha:

Kad smo već kod Crkve, na ovo sam naišla na fb...da li je moguće da od onoliko para i džipova i one zapovesti što im je međ 10 najvažnijih, ne mogu svom čoveku da pomognu?!


Sveštenik Vladimir Živković iz Bečmena ima 33 godine, otac je troje dece.

Oboleo je od Akutne Mijelidne Leukemije, potrebno je lečenje kombinovanom hemioterapijom - oko tri nedelje kliničkog lečenja.

Za odlazak i lečenje potrebno je prikupiti 20.000,00 e - za prvi deo, hemioterapiju, dok za transplantaciju potrebuje 130.000,00 e.

Eparhija sremska pokrenula je akciju prikupljanja sredstava.

Ovlašćena osoba od Episkopa sremskog Gospodina Vasilija za prikupljanje sredstava je paroh rumski jerej Sreten Lazarević (063426624).
dr.wagner dr.wagner 19:49 19.02.2013

Nema krivca

... večer

-Koliko god zvučalo neumjesno , zamislimo na trenutak da je ta obitelj imala zdravo
djete , poput "ostale" djece ...

-Kako bi se oni ponašali u ovom slučaju (koji se događa nekome drugom)???
-Koga bi okrivili ?
-Za koga bi glasali na izborima ?
... itd ... itd...

-Na gornja pitanja odgovor nam daje statistika i vi ih znate , baš kao i ja ...

-Ovdje u RH je prije koji dan bio sličan slučaj , trebalo je u par dana skupiti
pola miliona $ (ili nešto više) i to se skupilo samo zbog marketinških sposobnosti
majke bolesne Nore ... a ne zahvaljujući fondovima ili altruizmu ...iako to na prvi
pogled tako izgleda...

-Kriv je sistem , a ne ljudi ... ljudi su jednostavno svuda isti , poput vas
ili mene (iako pobornici "krvi & tla" ne misle tako , ali pustimo njih) ....

-I ... ???
... želimo li promijeniti sistem ???

-Odgovor nam opet daje statistika


Wagner


leonardo92 leonardo92 01:39 20.02.2013

Re: Nema krivca

Kriv je sistem , a ne ljudi ... ljudi su jednostavno svuda isti


Ima ipak razlike, posebno u mentalitetu. Narodi Balkana su ubijeni u pojam visedecenijskim totalitarnim i diktatorskim rezimima raznih oblika. Svi koji se isticu ili preterano razlikuju su nemilosrdno uklanjani - zato i tolika inertnost i pasivnost gradjana ("bolje ti je ako cutis i gledas svoja posla".
Zato se niko vise i ne buni, jer se i dalje smatra da pobuna i revolucija nece nista dobro doneti. Uostalom, mladih ima sve manje i manje. Po statistici revolucije su najcesce tamo gde ima puno mladih nezaposlenih muskaraca, sto na Balkanu nije slucaj(osim mozda Kosova i Albanije).
Negde sam procitao vest o bracnom paru gde su oboje otpusteni sa posla pa sad negoduju protiv poslodavca. Ono sto je meni privuklo paznju je da oboje nisu primili platu godinu dana i vise (muz valjda vise od dve godine). I to im ruopste nije smetalo da nastave da dolaze na taj posao mesecima, bez ikakvih primanja, dok ih nisu otpustili. Prosto neverovatno.
Da bi se sistem promenio, treba prvo promeniti mentalitet. Ne znam koliko je to moguce.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:32 20.02.2013

Re: Nema krivca

i to se skupilo samo zbog marketinških sposobnosti
majke bolesne Nore ... a ne zahvaljujući fondovima ili altruizmu ...iako to na prvi
pogled tako izgleda...


pa o tome i pričam.

bitka za bebe je prerasla u bitku za porodilišta,
i novac pristiže.

znači,
da dobra medijska kampanja može.

p.s.
ali, priznajem, malo se oslanjam i na altruizam.
dr.wagner dr.wagner 13:17 20.02.2013

Re: Nema krivca

... jutro

snezana mihajlovic
pa o tome i pričam.
bitka za bebe je prerasla u bitku za porodilišta,i novac pristiže.znači,da dobra medijska kampanja može.
p.s.ali, priznajem, malo se oslanjam i na altruizam.


-Razmislite još jednom ...

-A zašto tražiti , zašto se oslanjati na altruizam ,zašto zahvaljivati..???

-Ovo današnje "glumatanje" nekih lopova , estradnih zvjezda ili vjerskih
poglavara je degutantno ... predstavljaju se kao dobrotvori koji ne žale
truda i novaca da bi nekome pomogli , a kada se ugase kamere navale na
isto tako donirane kekse ...

-Država (ova u kojoj Vi živite ili ova u kojoj sam se ja rodio) mora imati
za ovakve slučajeve neograničen izvor sredstava ... , za to se treba boriti ,
za to treba animirati medije , za to se mora izraditi platfotrma , nacrt ,
prijedlog zakona ... ili kako već to formulirali ...

-Kada lječnici postave dijagnozu , morate dobiti uputnicu (ne znam kako vi to
zovete) za lječenje ... nakon zahvata , tretmana ili bilo čega i bilo gdje
...odete kući !

-A račun ??? .... Koji račun ?




W
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 13:38 20.02.2013

Re: Nema krivca

za to se treba boriti ,
za to treba animirati medije , za to se mora izraditi platfotrma , nacrt ,
prijedlog zakona ... ili kako već to formulirali ...


kada doživite da vam lekar kaže da će vaše dete umreti do svoje 4, eventualno 6. godine, a onda dva-tri meseca čekate da se isti smiluje i da vam uput za beograd da biste tamo uradili dodatne analize i pritom zaboravi zašto vas je ranije zakazao; pa onda, pošto vas čekanje ubija, tražite po belom svetu nekog ko bi pogledao magnetnu rezonancu vašeg deteta, onda je: promena sistema poslednja stvar koja će vam pasti na pamet.

zato oslanjanje na altruizam.

dr.wagner dr.wagner 14:13 20.02.2013

Re: Nema krivca

snezana mihajlovic
. zato oslanjanje na altruizam.


-Jasno je da ćemo se na razini slučaja osloniti na bilo što ...

-No ovo je krivo , jer ovakvo postavljanje stvari (Vaš uvodni tekst) krivnju
svaljuje na političare i popove , a krivnja je zapravo u masi , u svima
nama .... a upravo "igranje na sramotu većine" može stvoriti kritičnu masu
koja će političke elite (OBIČNO PRED IZBORE) natjerati da taj altruizam
postane zakon ...
-To nije posao za nekoga koji se bori sa bolešću , to je misija za pravog
altruista koji će sa svojim programom ući i u parlament ( ali to gledajmo
samo kao "utješnu nagradu" )

W

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:25 20.02.2013

Re: Nema krivca

natjerati da taj altruizam
postane zakon ...


ne, ono moje nije pogrešno, kao što je i neophodno da se sistem menja i da se vrše pritisci na pravim mestima. no, bojim se da će mnogo ljudi izgubiti svoje živote do trenutka kada se stvori pogodna klima da bi neko postao altruista pred izbore (npr), a o stvaranju kritične mase koja će na odredjene pozicije dovesti i reč - odgovornost - da ne govorim.

ja sam za varijantu da se ide iznutra, jer verujem da su ljudi suštinski dobri (opasna je ta evolucija i zskoni koje sa sobom nosi - iliti: čisto genetski potencijal, ništa altruizam), a da će vreme doneti neke bolje dane - jer su procesi sasvim neumitni.

znači, da se razumemo, nas dvoje se odlično razumemo, samo bih ja da napravim i bajpas.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:40 20.02.2013

Jasno mi je...

...da te ne zanimaju kovačevići, crkve, automobili i zgrade. Ne interesuju ni mene ali tu jeste problem - u sistemu vrednosti, u tome ko vlada ovom zemljom i ko i kako raspodeljuje novac u ovoj zemlji.
Ima nešto i ubijenosti u pojam naših prijatelja, komšija i sugrađana. Na vest o smrti Danice Ćirković (o tuzi i zgroženosti neću da govorim), postavio sam link na mom FB profilu sa molbom da se šeruje uz tekstić u kome kažem da za Miladina ima, da za crkve ima a za bolesno dete nema. Ne mislim da sam nekakav "opinion maker", prosto sam se nadao da je tragedija dovoljna sama po sebi. Uz jednu blogokoleginicu, mog sestrića bila su još dva "šera". Ukupno četiri(4). Od preko 800 mojih FB prijatelja.
Ne osuđujem one koji su videli a nisu šerovali, ja mogu to da razumem. Ali je indikativno.
Što se fonda tiče - evo, ja ću prvi prilagati koliko mi skromne mogućnosti dozvoljavaju. Samo, već na startu moramo biti svesni da takvi fondovi moraju biti vođeni od strane profesionalaca. To je puno radno vreme i više od toga. Ja sam prvi spreman da dam koliko mogu ali nisam spreman da se prihvatim bilo kakvog zaduženja, jer to ne znam da radim i nemam vremena, zabavljen svakodnevnim preživljavanjem i to je mislim opšte mesto.
A isto, kao i mnogi, bljujem na činjenicu da recimo ne sme da se dozvoli da Crvena zvezda propadne ali sme da se dozvoli da jedno dete umre.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:26 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

da pojasnim,
daleko od toga da ne znam gde leži problem,
ali sam zbog objektivnih okolnosti prestala da razmišljam o sistemskim pomacima, a kamo li rešenjima.
i znam da kada to medijski bude propraćeno kako treba - daje rezultate.
npr videti: ovo.

kada sam dodješ u situaciju da ti je potrebna sistemska pomoć, a ona izostane na mnogo nivoa, kada shvatiš da je tvoje dete imalo sreće iako je godinu dana bilo na dozi leka koja je niža od terapijske, onda shvatiš i sledeće - da neka deca nemaju vremena.

fizički je iscrpljujuće biti deo svake akcije u kojoj se nekom spašava život i baš zbog toga bi ovakav fond mogao nekome da znači sve.

antioksidant antioksidant 09:16 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

i znam da kada to medijski bude propraćeno kako treba - daje rezultate.

ali prave rezultate daje milan popović

Kako se navodi, Popović za godinu i po dana kompletno opremio tri porodilišta, dečju bolnicu i donirao opremu u vrednosti od ukupno 840.000 za region, a ukupno za celu Srbiju opremu u vrednosti od 1,2 miliona evra.


nema to veze sa medijskom kampanjom
na žalost
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:25 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

pitanje:
da li bi popović dao pare da nema 'bitke za bebe'?
da li bi mu to palo na pamet, nako - pa se probudio jedno jutro i posle drugog srka jurnuo do telefona da kaže tamo nekom da jurne u banku i uplati pare nekom porodilištu?

antioksidant antioksidant 09:28 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

da li bi popović dao pare da nema 'bitke za bebe'?

dao bi nekom
s tim što nemam utisak da medijska kampanja tu preterano pomaže
tj karikirano
da li bi mu to palo na pamet, nako - pa se probudio jedno jutro i posle drugog srka jurnuo do telefona da kaže tamo nekom da jurne u banku i uplati pare nekom porodilištu?

pre bih odgovorio pozitivno na to pitanje nego negativno
verovatnije je to (mada pre će biti da pije čaj - ipak je on iz rusije) nego da je video bilbord
edit: da ne ispadne da se nešto svađam, da probam da pojasnim šta ti želim reći - gore si negde napisala da je bilo dovoljo da svako u kragujevcu da po jedan euro pa bi bilo dovoljno za operaciju. poenta je da se daje i vise. i uvek nekom nedostaje.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:42 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

nisam ni mislila da se svadjaš. :)
da ne širim temu ko zašto i koliko daje,
valjda je važno da daje.
a možda (n)i neki encouragement nije loš.


JJ Beba JJ Beba 12:40 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

da ne širim temu ko zašto i koliko daje,
valjda je važno da daje.


zna se ko je kriv, zemlja u kojoj živimo, društvo koje je konstruisano tako da funkcioniše samo za one koji su na vlasti ili i njima bližnjim i to u svim segmentima društva

Porodica Danice Ćirković uzalud molila državu za pomoć 10 dana pred njenu smrt kda treba nekome ko je blizak njima nađe se milost i za barabe, i za fudbalere, i za robijaše i za mafijaše, za sve samo ne za one kojima je zaista potrebno

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:58 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

bebo,
meni je sasvim jasno ko je kriv, mene zanima da li mi možemo da učinimo više za ljude kojima je pomoć potrebna.

roditelji se, npr nadaju da će im ministarstvo odgovoriti,
a ja mislim da neće.

Posle smrti kragujevčanke Danice Chirković, koja je čekajući da se prikupi novac za transplantaciju srca umrla, predstavnici Udruženja roditelja teško obolele dece, apeluju na Ministarstvo zdravlja da se osnuje poseban fond za slanje obolele dece na lečenje u inostranstvo.


edit:
jer, izmedju ostalog:
građani moraju sami da procene da li će piti mleko ili ne

JJ Beba JJ Beba 14:00 20.02.2013

Re: Jasno mi je...

edit:
jer, izmedju ostalog:

građani moraju sami da procene da li će piti mleko ili ne


Što pre shvatite da vam je ova država neprijatelj, to bolje po vas. by twitterš Slobodan Milošević
lelemood lelemood 10:48 20.02.2013

stoka smo

majku nam ...em,da nam ...em!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 18:23 20.02.2013

...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana