Jubileji| Kućni ljubimci| Muzika| Roditeljstvo| Sex

Pederi, pedofili, patriJote (patike propale-probaće ponovo)

krkar RSS / 22.04.2013. u 19:08

72179102008896809464091.jpg

 

Popovi se rastrzaše između brige o Kosovu i brige o Kačavendi te u istom danu oposliše zajedno oboje:

Evo vam Kačavenda, ne dirajte Kosovo.

Kud se dede Pahomije? A Filaret? A ostali kriminalci, secikese, lopovi, ratni huškači, mitraljesci, snajperisti, mizogini, fašisti... Malo je samo Kačavenda. Jedino ako ne računaju da je potentan, može sa četvoricom istovremeno. Al' opet nije dovoljno.

Dodajte Vasiliju Pahomija, Filareta (i da je sreće Irineja Bačkog, najgoreg od svih) pa da se trguje. Dodajte još i vođu i ideologa organizovanog zločinačkog poduhvata Koštunicu dr Vojislava (podrazumevaju se svakako prvoborci huškačke orijentacije Vladeta Janković i Slobodan Samardžić) pa da se ide na kantar.

Ovako - ništa od trampe.



Komentari (475)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 19:09 22.04.2013

Khm

mikimedic mikimedic 19:15 22.04.2013

Re: Khm

cek malo bre - jel ovaj vasilijev decko maloletan?
krkar krkar 19:30 22.04.2013

Re: Khm

cek malo bre - jel ovaj vasilijev decko maloletan?


Ih, pa nije samo jedan dečko
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:53 22.04.2013

Re: Khm

Ih, pa nije samo jedan dečko

Ček, više da, ali više maloletnih dečaka?
mikimedic mikimedic 21:39 22.04.2013

Re: Khm

Ih, pa nije samo jedan dečko


svejedno - jel i jedan od njih maloletan?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:42 22.04.2013

Re: Khm

mikimedic
Ih, pa nije samo jedan dečko


svejedno - jel i jedan od njih maloletan?


Boze Miki, al' si ti cangrizav. Koga jos interesuju cinjenice?

Umesto sto postavljas ta besmislena pitanja, bolje da si pitao naseg velikog vatikanologa nesto o bajkovitom i idilicnom svetu katolicke crkve, o njenom neprocenjivom bogastvu ... o (pre)mudrim, (pre)pametnim i (pre)pravednim papama.

Insistiranje na cinjenicama je skretanje sa teme - prakticno trolovanje ovog (pre)lepog bloga. Mogao bi neko da pomisli da onih par pedofila iz SPC nisu sto puta gori od onih hiljada i hiljada slucajeva pedofilije u katolickoj crkvi .... da (eventualno) pojavljivanje uz Milosevica nije sto puta gore od podrske Hitleru, Pavelicu i svim mogucim drugim fasistima i kojekakvim vojnim huntama sve do danasnjih dana ...

Sada moramo svom silom slozno da pljujemo SPC i Kostunicu dr. Vojislava koji su nesto poceli da se bune k'o Grci u apsu. Mani se cinjenica. Pa necemo valjda k'o na nekim drugim (bezveznim) blogovima da ih sad taksativno nabrajamo ...
ivana23 ivana23 22:58 22.04.2013

Re: Khm

Jos se u naslovu i patike spominju, a u Bostonu krali jakne...



Boston marathon watchers on camera caught stealing jackets right after the bombs went off
krkar krkar 23:00 22.04.2013

Re: Khm

Boze Miki, al' si ti cangrizav. Koga jos interesuju cinjenice?

Umesto sto postavljas ta besmislena pitanja, bolje da si pitao naseg velikog vatikanologa nesto o bajkovitom svetu katolicke crkve, o njenom neprocenjivom bogastvu ... o (pre)mudrim, (pre)pametnim i (pre)pravednim papama.


Vaso,

dovde sam se potrudio da čitam sve se nadajući da iz tebe može nešto normalno da izađe.

Ne može. Slugi i nije nego da cupka u Koštunicinom kolu.

Samo ti puši Koštunici dr Vojislavu. Čvrsto srpski i pravoslavno. Ali ne na mom blogu


krkar krkar 23:02 22.04.2013

Re: Khm

svejedno - jel i jedan od njih maloletan?


Jeste, Miki. Čitaj, obaveštavaj se, ne može sve na gotovo da dođe sažvakano.
mikimedic mikimedic 23:19 22.04.2013

Re: Khm

Umesto sto postavljas ta besmislena pitanja,



mikimedic mikimedic 23:21 22.04.2013

Re: Khm

Jeste, Miki. Čitaj, obaveštavaj se, ne može sve na gotovo da dođe sažvakano.


onaj sa snimka mi deluje kao bilmez od jedno 20-25 godina. jel popovi ne smeju da budu gej, ili, ako su vec gej, 'nek to bude u cetiri zida' - jel taj rad?.
krkar krkar 23:26 22.04.2013

Re: Khm

jel popovi ne smeju da budu gej,


Ne, Miki, ne smeju da budu gej. Dok god su vladike.

Takvu su zakletvu polagali.

Interesantno, nevladina parareligijska organizacija SPC nigde od njih ne traži eksplicitno da se zakunu ili bar samo izjave da će poštovati ustav (makar i samo preambulu) - ali zato kao obavezan uslov zahteva da se obavežu da neće jebati nikoga i ništa, ni muško, ni žensko, ni sa grivom, ni sa papcima... ni unutar 4 zida ni iza oltara ni na livadi.

freehand freehand 23:32 22.04.2013

Re: Khm

nevladina parareligijska organizacija SPC

Ovo kaže - ko? Ti? Da je SPC parareligijska organizacija?
krkar krkar 23:38 22.04.2013

Re: Khm

Ovo kaže - ko? Ti? Da je SPC parareligijska organizacija?


Kažem ja.

Predstavljaju se kao verska organizacija a bar pola rukovodstva ne praktikuje pravila vere koju zagovara.

Dakle - ćista kvazireligijska NVO.

Paracrkva, sekta, paravojska, klub ljubitelja Audija... kako te volja.

mikimedic mikimedic 23:40 22.04.2013

Re: Khm

Takvu su zakletvu polagali.


e sad ces lepo da pojedes sve sto si posejao.

episkopska zakletva kaze da vladika ne moze da bude gej?

a cak i da je predvidjena tako neka budalastina, zasto je to tvoj, nevernice, problem?


za kaznu: pun tekst episkopske zakletve.

1. SIMVOL VERE

Verujem u jednoga Boga Oca, Svedržitelja, Tvorca neba i zemlje i svega vidljivog i nevidljivog.
I u jednoga Gospoda Isusa Hrista, Sina Božijeg, Jedinorodnog, od Oca rođenog pre svih vekova, Svetlost od Svetlosti, Boga istinitog od Boga istinitog, rođenog ne stvorenog, jednosuštnog Ocu, kroz Koga je sve postalo;
Koji je radi nas ljudi i radi našeg spasenja sišao s nebesa, i ovaplotio se od Duha Svetoga i Marije Djeve, i postao čovek;
I Koji je raspet za nas u vreme Pontija Pilata, i stradao i pogreben;
I Koji je vaskrsao u treći dan, po Pismu;
I Koji se uzneo na nebesa i sedi s desne strane Oca;
I Koji će opet doći sa slavom, da sudi živima i mrtvima, Njegovom Carstvu neće biti kraja.
I u Duha Svetoga, Gospoda, Životvornoga, Koji od Oca ishodi, Koji se zajedno sa Ocem i Sinom poštuje i slavi, Koji je govorio kroz proroke.
U jednu, svetu, sabornu i apostolsku Crkvu.
Ispovedam jedno krštenje za otpuštenje grehova. Čekam vaskrsenje mrtvih. I život budućeg veka.
Amin.

2.OPŠIRNIJE ISPOVEDANjE VERE

Verujem u Jednoga Boga u Tri Lica nedeljivo razdeljivanog: Oca i Sina i Svetoga Duha; razdeljivanog po Ličnim svojstvima, nerazdeljivog po suštini. Jedna i ista je svecela Trojica, i jedna i ista je svecela Jedinica; Jedinica po suštini i prirodi i obličju, a Trojica po Ličnim svojstvima i Imenima; jerse naziva: jedan Otac, a jedan Sin, a jedan Sveti Duh.

Otac je Nerođen i Bespočetan; Nerođen, jer nema ničeg starijeg od Njega, jer On (uvek) beše i svakako beše Bog; a Bespočetan je zato što niotkuda nema biće, niti sam od sebe. Verujem takođe da je Otac Uzrok Sina i Duha: Sina rađanjem, a Svetoga Duha ishođenjem, i u tome se nikakva razlika niti otuđenje ne sagledava, nego samo razlika Ipostasnih svojstava. Jer Otac rađa Sina i izvodi Duha Svetoga, a Sin se rađa od jedinog Oca, i Duh Sveti ishodi od Oca, te tako poštujem jedno Načelo (ili Početak) i priznajem Oca jedinim Uzrokom Sina i Duha.

A i Sina nazivam Početkom nadvremenim i neograničenim, ne kao početak stvorenja, kao prvostvorenoga koji njih prevashodi starešinstvom – ne bilo toga! to je buncanje arijanske bezbožnosti, jer taj zloimeni (Arije) bogohulio je da su Sin i Duh Sveti stvorenje – a ja govorim da je Sin sabespočetni Početak od Bespočetnoga Oca, da ne bi bila prihvaćena dva načela (ili dva početka). A sa ovim Početkom o Sinu, ispovedam takođe i Duha Svetoga, pošto i Sin i Duh Sveti i istovremeno i zajedno imaju biće od Oca: jedan rođenjem, a drugi ishođenjem, kako je već rečeno. I niti se Otac razdvaja od Sina, niti Sin od Duha, niti Duh Sveti od Oca i Sina, nego je sav Otac u Sinu i u Svetome Duhu, i sav Sin je u Ocu i u Svetome Duhu, i sav Duh Sveti u Ocu i u Sinu, jer su sjedinjeni razdeljeno i razdeljeni sjedinjeno.

Ispovedam takođe da je Logos Božiji, savečni Ocu, Nadvremeni, Neobuhvativi, Bezgranični, sišao do naše prirode, i čoveka uniženog i svega palog uzeo od čedne i devičanske krvi jedine Preneporočne i Čiste Djeve, da bi, iz Svojega milosrđa, vascelome svetu podario spasenje i blagodat. I zbilo se u Hristu ipostasno sjedinjenje prirode (Božanske i čovečanske); ne kao da se dete (u utrobi Djeve) usavršavalo postepenim dodatcima, niti su dve sastavše se prirode sjedinile sa mešanjem ili slivanjem ili sarastvaranjem, niti je (prvo) postao čovek pa onda naknadno došao Logos, te tako nastalo relativno sjedinjenje, shodno bogomrskom i judejski mislećem Nestoriju; niti pak bez uma i bez duše, shodno zaista bezumnom Apolinariju, jer je on buncao da je umesto uma dovoljno Božanstvo. A ja ispovedam Njega – Hrista – kao savršenoga Boga i Njega istoga kao savršenoga Čoveka; Koji, čim je postao telo istovremeno je to bilo telo Boga Logosa, oduševljeno razumnom i umnom dušom; Koji očuvava i posle sjedinjenja sva prirodna svojstva Svoga Božanstva i čovečanstva, i nije promenio osobine Svoga Božanstva ili čovečanstva usled celovitog sjedinjenja sa Logosom; Njega istoga koji ima Jednu složenu Ipostas, dve prirode i energije, koja Ipostas čuva ovo (dvoje) iz čega je i u čemu je On Isti, Jedan Isus Hristos, Bog naš, Koji ima i dve prirodne, a ne gnomičke volje. A treba znati da je On postradao za nas kao Bog, ali telom, a nikako da je Božanstvo stradalno ili da je Ono stradalo telom.

Još ispovedam da je On uzeo na Sebe sva naša besprekorna stradanja, koja su svojstvena našoj prirodi, osim greha, kao što su: glad, žeđ, zamor, suze i tome slično, koja deluju u Njemu, ali ne prinudno kao kod nas, nego tako što ljudska volja sledi Njegovu božansku volju. Jer On hoteći – ogladne, hoteći – ožedne, hoteći – umori se, hoteći – umre. On, dakle, umire primajući smrt za nas, a Njegovo Božanstvo ostaje nestradalno. Jer On, Koji uzima na Sebe greh sveta, nije podlegao smrti (nužno) već radi toga da sve nas izbavi od sveproždrljive ruke smrti i da nas krvlju Svojom privede Ocu Svome. I smrt, napadnuvši telo ljudsko, silom Božanstva biva smrvljena, i duše pravednika, od veka okovane, bivaju izvedene odande. A posle Njegovog vaskrsenja iz mrtvih, pošto se četrdeset dana pojavljivao na zemlji sa učenicima Svojim, vazneo se na nebo i seo sa desne strane Oca. Desnu pak stranu Oca ne kažem prostorno, niti ograničeno, nego kažem da je desna strana Božija – ona bespočetna i predvečna slava koju Sin imađaše pre očovečenja, i posle očovečenja istu ima. Jer Njegovo sveto telo poštuje se časnim poklonjenjem zajedno sa Njegovim Božanstvom, ali ne kao da je Sveta Trojica primila dodatak – da ne bude! – jer, Trojica je ostala Trojica i posle sjedinjenja Jedinorodnoga, a Njegovo sveto telo ostaje nerazdvojno i sa Njim ostaje i nadalje doveka. Jer će On sa njime doći da sudi živima i mrtvima, pravednima i grešnima, pravednike nagrađujući za veru i dela vrline Carstvom Nebeskim, radi kojega su se ovde i podvizavali; a grešnicima uzvraćajući večnom mukom i paklenim ognjem bez svršetka, čije iskustvo neka bi svi mi izbegli i obećana nam besmrtna dobra zadobili, u Hristu Isusu Gospodu našem! Amin.

JOŠ OPŠIRNIJE ISPOVEDANjE I ZAVETOVANjE

Verujem u Jednoga Boga Oca, Svedržitelja, Tvorca neba i zemlje i svega vidljivog i nevidljivog; Bespočetnog i Nerođenog i Bezuzročnog, a ipostasnog Početka (ili Načela) i Uzroka Sina i Duha.

Verujem i u Jedinorodnog Sina Njegovog, neistečno i vanvremeno od Njega Rođenog, Njemu Jednosuštnog, kroz Kojega je sve postalo.

Verujem i u Duha Svetoga, od istog Oca Ishodećeg i sa Ocem i Sinom Saposlavljenog kao Savečnog i Saprestolnog i Jednosuštnog i Jednoslavnog, Stvoritelja i Životodavca i Osvećujućeg blagodaću svu tvar, Koji je kroz Proroke govorio i kroz Sina javljen i darovan Apostolima i svoj Crkvi kao Utešitelj i Darodavac blagodatnih darova i Obožitelj spasavanih. Odbacujem pak novačenje latinske jeresi, koja pogrešno mudruje da Duh Sveti ipostasno ishodi od Oca i Sina, čime se izvrće Hristovo Božansko Otkrivenje i kvari sveti i neizmenljivi Simvol vere Svetih Sabora i Svetih Otaca Saborne Crkve Pravoslavne, kojim jasno priznajemo Boga Oca kao jeidno večno Načelo i Izvor Božanstva Sina i Duha, čime blagočestivo ispovedamo Jedinonačalije Svete i Nerazdeljive Trojice.

Verujem da je Jedan od te iste Nadsuštastvene i Živonačalne Trojice, Jedinorodni Sin i Logos, sišao s nebesa radi nas ljudi i radi našega spasenja, i ovaplotio se od Duha Svetoga i Marije Djeve i očovečio se, to jest postao savršeni Čovek ostajući Bog, ništa ne promenivši niti izmenivši u Božanskoj suštini zbog opštenja sa telom, nego, primivši bez promene čoveka, u njemu stradanje i smrt pretrpe On Koji je po Božanskoj prirodi slobodan od svakog stradanja, i vaskrse u treći dan iz mrtvih, i uzišavši na nebesa, sede s desne strane Boga i Oca.

Verujem i svim o Bogu i Božanskim stvarima predanjima i tumačenjima Jedne, Svete, Saborne i Apostolske Crkve. Ispovedam jedno krštenje za otpuštenje grehova. Čekam vaskrsenje mrtvih, i život budućeg veka.

Još ispovedam jednu Ipostas Očovečenoga Logosa i verujem i propovedam da je Jedan i Isti Hristos, u dvema – po očovečenju – i prirodama i voljama, Koji čuva ono (dvoje) u čemu i iz čega postoji, pa sledstveno, i dve volje u Njemu poštujem, pošto svaka priroda očuvava sopstvenu volju i sopstveno dejstvo (tj. energiju).

Ispovedam takođe da se Trojični Bog javlja, ali ne po suštini – jer niko nikada nije video niti iskazao suštinu Božiju – nego po blagodati i sili i energiji, koja je zajednička Ocu i Sinu i Svetome Duhu. Jer svakome od Njih sopstvena je Svoja Ipostas i ono što se na nju odnosi, a zajednička Im je ne samo nadsuštastvena i nepristupna, pošto je iznad svakog imenovanja i projavljivanja i opštenja ili zajedničenja – nego i blagodat i sila i energija i svetlost i Carstvo i besmrtnost i uopšte sve ono čime Bog opšti i zajednički i po blagodati se sjedinjuje sa svetim Anđelima i ljudima, ne gubeći pritom Svoju prostotu niti zbog deljivosti i razlikovanja Triju Ipostasi, niti zbog deljivosti i raznovrsnosti sila i energija. Tako ispovedam Jednog Svemogućeg Boga u jednom Božanstvu, jer niti od savršenih Triju Ipostasi biva neka složenost, niti se Bog, zato što ima i poseduje prirodnu moć i silu i energiju i blagodat, može zbog toga nazvati složenim. Zato pravoslavno ispovedam da zajednička blagodat Oca i Sina i Svetoga Duha i ona najbožanstvenija svetlost budućega veka, u kojoj će pravednici zasijati kao sunce, kao što je to i Hristos prethodno pokazao zablistavši na Gori Tavoru, i uopšte svaka sila i energija i obožavajuća blagodat Triipostasnog Božanstva jeste netvarna i nestvorena – jer ništa što je Bogu po prirodi svojstveno nije kasnije nastalo – te zato sve one koji Jedno Božanstvo nečestivo rasecaju na tvarno i netvarno, kao što su Varlam i Akindin, koji su bezbožno učili da božanske sile i energije i sve što se na neki način neizrecivo razlikuje od Božanske prirode, jeste tvarno i stvoreno, takve kao bezbožne i mnogobožce odbacujem i odsecam od punoće pravoslavno verujućih, kao što to čini i Sveta Hristova Katoličanska i Apostolska Crkva, verujući u Jedno Božanstvo, Triipostasno i Svemoćno, Koje nikako ne gubi jedinstvenost i prostotu zbog Svojih Triju Ipostasi ili zbog Svojih blagodatnih sila i energija.

Poklanjam se iz počasti, a ne iz obožavanja, božanstvenim i časnim Ikonama: Samoga Hrista, radi nas Ovaploćenoga pa stoga i opisivoga Sina Božijeg; Prečiste Bogomatere i svih Svetih – prenoseći na Prvolikove čast njima ukazivanu. Uz to poklanjam se i Časnome Krstu i poštujem Božanske hramove i Sveta mesta i Sveštene sasude i Bogopredane reči, radi Boga koji u njima obitava Svojom blagodaću. Takođe poštujem i s ljubavlju celivam Svete Mošti Svetih Mučenika i Božijih Ugodnika kao izvor spasenja i dokaz vaskrsenja. Ispovedam i s ljubavlju primam čisti i čestiti hrišćanski život u veri i nadi i ljubavi i u svima hrišćanskim podvizima, vrlinama i blagodatnim darovima Duha Svetoga, a odbacujem prljavo i nečisto i bogolikog čoveka nedostojno življenje i delanje.

Primam i bogonadahnute spise i učenja starijih i novijih Svetih Otaca Crkve Hristove, koji su saglasni Jevanđelju i učenju Svetih Apostola i poštujem ih i prihvatam kao doprinoseća izgrađivanju savršenoga čoveka po meri rasta punoće Hrista Bogočoveka i sabornoga življenja i spasenja sviju u zajednici Tela Hristovog koje je Crkva.

One pak koji drugačije, a ne pravoslavno misle o hrišćanskoj veri, odbacujem kao tuđemisleće Hristovoj Crkvi, kao kvaritelje Istine Božije i upropastitelje spasenja ljudi. Anatemišem Arija i njegove jednomišljenike i zajedničare njegovog bezumnog zlomislija; Makedonija i one oko njega, s pravom nazvane duhoborcima; takođe i Nestorija i druge jeresinačalnike, i njihove jednomišljenike odbacujem i anatemišem, i jasno i glasno govorim: Svima jereticima anatema!

Gospođu pak našu, Bogorodicu Mariju, prevashodno i istinski ispovedam i propovedam kao Onu Koja je po telu rodila Jednoga od Trojice, Hrista Boga i Spasa našeg. Ona neka mi bude Pomoćnik Pokrov i Zaštita u sve dane života moga!

Ovome svome ispovedanju svete vere još dodajem:

Primam i prihvatam svetih Sedam Vaseljenskih Sabora i sve Pomesne Sabore koje Sveti Oci prihvatiše i potvrdiše, a koji su svi sabirani radi očuvanja pravoslavnih dogmata Crkve. Ispovedam sve odredbe prave vere, koje su oni u razna vremena, vođeni prosveljutućom blagodaću Presvetoga Duha, izložili.

Primam i sve sveštene kanone koje sastaviše Blaženi Oci i predadoše ih Crkvi, na ukrašenje Svete Crkve Hristove i na dobar poredak naravi, to jest na bogougodno hrišćansko crkveno življenje, delanje i ponašanje, saglasno Apostolskim predanjima i smislu Jevanđelskog božanskog učenja.

Staraću se da po njima upravljam služenje koje mi je Božijom voljom predano u nasleđe i da po njima učim sav povereni mi u duhovno pastirstvovanje svešteni Klir i izabrani Narod Božiji.

Ispovedam kao veoma važno da čuvam i držim jedinstvo vere pravoslavne svezom mira crkvenoga, i da sve ono što Jedna, Sveta, Saborna i Apostolska Crkva Pravoslavna prima i dogmatski ispoveda, to i ja primam i verujem i ispovedam; ništa ne dodajući, ništa ne oduzimajući, ništa ne menjajući ni od Dogmata ni od Predanja, nego čvrsto stojeći u njima i sve to sa strahom Božijim i dobrom savešću učeći i propovedajući; a sve što ona osuđuje i odbacuje kao učenje tuđe Jevanđelju, to i ja odbacujem i sasvim odgonim od Stada Hristovog.

Ispovedam i čvrsto verujem da se na Božanstvenoj Liturgiji izvršuje pretvaranje hleba i vina u istinsko Telo i Krv Hristovu, silom i dejstvom i nailaskom Svetoga Duha, saglasno reči Gospodnjoj i Jevanđelskoj veri i predanju Apostola i Svetih Otaca, a služenjem i molitvenim prizivanjem (epiklezom) od strane Crkve Božije, predvođene Episkopom i časnim prezviterima. Na Božanstvenoj Liturgiji, kao sabranju i služenju i svetotajinskom zajedništvu ove Crkve Naroda Božijeg, ostvaruje se i čini prisutnim sav Hristov Božanski Domostroj spasenja sveta i roda ljudskog, u njoj se otkriva Bogočovečanska Svetajna Crkve Božije kao večnoga Carstva Svete Trojice, tako da samo onaj ko zna šta je Liturgija, zna i šta je Crkva Božija, i zna da bez Božanske Liturgije, kao sabranja i zajedničenja svih u Hristu vernih, sabirnih oko Episkopa, prezvitera i đakona, ni Crkva se ne naziva.

Obećavam da ću čuvati i čvrsto održavati crkveni mir, da ću usrdno poučavati u Jevanđelju povereni mi narod i, koliko god moći imam, pravo upravljati Rečju Istine, i da nijednim običajem, u bilo čemu neću umovati ni činiti suprotno Pravoslavnoj katoličanskoj istočnoj hrišćanskoj veri, do kraja moga života, kao da ću u svemu Crkvenom slediti i svagda se povinovati svetom Saboru Arhijerejskom, koji se, kao i u drevna apostolska vremena, svake godine sastaje. Sa Svjatjejšim Patrijarhom, Preosveštenim Arhiepiskopima, Mitropolitima i Episkopima Pomesne Crkve Srpske i svekolike Sabornokatoličanske Pravoslavne Crkve u vaseljeni, braćom mojom i saslužiteljima u Hristu, u svemu ću saglasan i saobrazan biti, po božanstvenim zapovestima i sveštenim pravilima Svetih Apostola i Svetih Otaca, i svesrdno ću prema njima gajiti ljubav duhovnu i poštovati ih kao oce i braću svoju. Uvažavaću takođe i čuvati prvenstvo ovoga Patrijaraškog trona i poštovati čast Prvostojatelja u Saboru Crkve Božje ovoga naroda, shodno Apostolskom pravilu koje kaže da se takvom slogom i skladnim poretkom ljubavi proslavlja sabornost i jedinstvo Crkve Božije po slici Svete Trojice.

Obećavam da ću sa strahom Božijim i bogoljubivim i čovekoljubivim raspoloženjem pastirstvovati povereni mi Narod Božiji, ovo stado Pastirenačalnika Hrista u kojem sam postavljen da sveštenodejstvujem Jevanđelje spasenja i da Bogu prinosim darove i žrtve Njegove Svete Crkve. Zato zavet dajem da ću poverenu mi pastvu često posećivati i sabirati na Službu Božiju i jevanđelskim poučavanjem je čuvati, sa svakim usrđem i staranjem, od svih jeresi i raskola, od sujeverja i lažnog življenja i od svakog nepravednog delanja.

Obećavam da, bez krajnje nužde i teške krivice, neću nikoga, bilo pojedinca bilo zajednicu, od Crkvenih tajni i zajedništva u Hristu odlučivati, niti proklinjati, nego većma u Duhu Svetom savetovati i na put pokajanja i spasenja obraćati.

Sa protivnicima Crkve Svete postupaću sa rasuđivanjem, krotko i pravedno, po Apostolu Pavlu, jer sluzi Gospodnjem ne priliči da se gnevi, nego da bude tih, nezlobiv i čovekoljubiv prema svima, moleći se Bogu da svima ljudima podari pokajanje za poznanje Istine. U svetovne poslove neću se uplitati, osim ako je učinjena neka javna nepravda, u kom slučaju ću najpre savetovati, a onda i u zaštitu ugroženih ustajati, saglasno Jevanđelskoj reči da se većma treba pokoravati Bogu nego ljudima i iskati pre svega Carstvo Nebesko i Pravdu Božiju, a za slabe se pravedno zauzimati i malu braću Hristovu nikada ne zaboravljati. Staraću se da sve činim sa iskrenom ljubavlju prema Bogu i bližnjima, a kao konačno merilo i cilj svih misli, reči i dela svojih postavljaću slavu Božiju, spasenje duša ljudskih i sve tvorevine Božije, izgrađivanje bogolikih ljudskih ličnosti i sazidanje Bogočovečanskog Tela Crkve, ne ištući ono što je moje, nego ono što je Gospoda Hrista, Arhipastira sviju nas i Vrhovne Glave vascele Crkve Božije kao smisla i vozglavljenja celokupne tvorevine.

Uz ovo obećavam da ništa neću raditi pod prinudom, ma bio i primoravan od vlastodržaca ili od mnoštva ljudi, pamakar mi i smrću pretili zahtevajući od mene da učinim nešto što je suprotno Božanskim zapovestima i sveštenim pravilima Crkve Hristove. U tuđoj Eparhiji neću bogoslužiti ili vršiti ikakvu sveštenu radnju bez saglasnosti Episkopa dotične Eparhije. Isto tako, neću rukopolagati ni jereja, ni đakona, niti bilo kakvoga klirika tuđe Eparhije, niti ih primati bez otpusnih gramata njihovih Episkopa. Predanje je Svetih Otaca Crkve da na jednoj Liturgiji rukopolažemo samo po jednog prezvitera i đakona, a ne više njih, i tu sveštenu praksu poštovaću i čuvaću. Monaštvo ću rukovoditi po pravilima i ustavima Svetih Otaca, koji su kroz vekove važili i danas važe u Pravoslavlju, kako u blagoljepiju svetog Bogosluženja, tako i u ostalom poretku monaškog devstvenog i anđelskog življenja i hristolikoga i mučenikopodobnog podvizavanja.

Još obećavam da ću, kada me Sveti Sinod, sa Patrijarhom (ili drugim Prvojerarhom) na čelu, blagoizvoli pozvati na Sabor, doći na Sabor zajedno sa svojom braćom Episkopima, bez neumesnog pravdanja ili izgovora. Ako bi, štaviše, neki moćnici ili mnoštvo ljudi hteli da me spreče, dužan sam da se odazovem pozivu na Sveti Arhijerejski Sabor, jer je Sabor i sabornost Episkopata i cele Crkve Božije Svetoduhovski dar i ustanova i živo kroz vekove Apostolsko-svetootačko predanje u Crkvi Istočnoj Pravoslavnoj.

Na kraju, zavetno iskazujem pred Bogom Živim i Crkvom Svetih Njegovih, sastavljenom od Anđela i od Ljudi, i pred Vašom apostolskom Svetinjom: da ću uvek pamtiti strašne reči Svetoga Pisma:

Proklet svako ko nemarno tvori delo Božje! – te zato savesno obećavam da ću se starati, koliko mi je ljudskih moći, da u svakom delu ovoga apostolskog zvanja i služenja hodim kao u delu Božijem, sa svakom pobožnošću i blagorazumnom revnošću, sa iskrenim hristoljubljem i čovekoljubljem, a Srceznalac Bog neka mi svagda i u svemu bude svedok i pravedni Sudija.

Takođe iskazujem pred Svevidećim Bogom i Vašim Bogoljubljem da sve ovo izloženo u mojem episkopskom ispovedanju i zavetovanju ne shvatam drugačije nego kako ovde izgovorih i svojeručno potpisah.

A u svemu mojem od danas pa nadalje episkopskom življenju, služenju, upravljanju i delanju u Bogopoverenoj mi ovoj Crkvi Naroda Božijeg molim se Bogu, a molim i sve Vas da se molite: da mi svagda i u svemu bude Učitelj i Pomoćnik – Načelnik i Savršitelj vere i svakog dobrog dela i reči jevanđelske, Gospod moj i Bog moj, Jedini Čovekoljubac, Milostivi Spasitelj sviju nas i svega roda ljudskoga, Bogočovek Isus Hristos, Kome neka je, zajedno sa Višnjim Ocem i Svesvetim Duhom, svaka slava, čast i poklonjenje, večna ljubav naša i blagodarnost besmrtna, sada i uvek i u vekove. Amin.

preveli i preradili Mitropolit Amfilohije i Episkop Atanasije
freehand freehand 23:48 22.04.2013

Re: Khm

Predstavljaju se kao verska organizacija a bar pola rukovodstva ne praktikuje pravila vere koju zagovara.
Paracrkva, sekta, paravojska, klub ljubitelja Audija... kako te volja.

U je... Komisija za zaštitu vere od Crkve. Krkarijus de Lojola privodi Sinod SPC Pravilu službe!
Smešan si.

Ali kad bi im u Kraguejvcu ako već ne u Štutgartu napravili Vladikamobile bilo bi sve ok?
freehand freehand 23:51 22.04.2013

Re: Khm

za kaznu: pun tekst episkopske zakletve.

I da rastumači filiokue, kad si mu Simvol vere tutnuo pod nos!
krkar krkar 23:56 22.04.2013

Re: Khm


Nepopravljivi fiškal, pravi pravcati, opsenar i varalica:

Misliš da postiranje čaršava teksta (po mogućstvu praćeno usmenom prezentacijom u vidu salate od reči) može svakog da ubedi da si u pravu ili bar da odustane?

Jok, mori!

Ti pojma nemaš ni šta si postirao, ni šta tamo piše, ni šta to znači.

Evo ti deo gde se onaj obavezao da neće da bludniči. Ni sa decom ni sa ovcom ni sa Mikijem Medićem:

Monaštvo ću rukovoditi po pravilima i ustavima Svetih Otaca, koji su kroz vekove važili i danas važe u Pravoslavlju, kako u blagoljepiju svetog Bogosluženja, tako i u ostalom poretku monaškog devstvenog i anđelskog življenja i hristolikoga i mučenikopodobnog podvizavanja.


I ostavi se nagađanja o tome jesam li ja vernik ili nevernik i ako verujem kako i u šta verujem. Ti o tome pojma nemaš!

Naravno, tako treba i da bude jer je verovanje ili neverovanje privatna stvar. U normalnim državama, čak i u boljim kolonijama

mikimedic mikimedic 00:02 23.04.2013

Re: Khm

Monaštvo ću rukovoditi po pravilima i ustavima Svetih Otaca, koji su kroz vekove važili i danas važe u Pravoslavlju, kako u blagoljepiju svetog Bogosluženja, tako i u ostalom poretku monaškog devstvenog i anđelskog življenja i hristolikoga i mučenikopodobnog podvizavanja.


pa ne znam u kojim vekovnim pravilima pise da vladika ne sme da bude gej.


I ostavi se nagađanja o tome jesam li ja vernik ili nevernik i ako verujem kako i u šta verujem. Ti o tome pojma nemaš!


jesi ili nisi?

sta to?

znaci nisi...




elem, sad ozbiljno - ako si vernik, postujem tvoju primedbe na vladikino ponasanje i mogu da razumem ako ti smeta sto je tvoj vladika gej.

ako si, medjutim, nevernik - koj te kurac zabole sta rade dva muskarca, svojom slobodnom voljom, pa makar i van cetiri zida?

mikimedic mikimedic 00:05 23.04.2013

Re: Khm

U je... Komisija za zaštitu vere od Crkve. Krkarijus de Lojola privodi Sinod SPC Pravilu službe!
Smešan si.





krkar krkar 00:08 23.04.2013

Re: Khm

koj te kurac zabole sta rade dva muskarca, svojom slobodnom voljom, pa makar i van cetiri zida?


Ovim ozbiljno dovodiš u pitanje sopstvene dugogodišnje priče o sopstvenom pravnom umeću.

Ako tebi kao pravniku nije jasno koja su sve potencijalno krivična dela počinjena time što je vladika karao u dupe poverene mu bogoslove, đakone itd. pod raznim pretnjama - onda jebeš tu tvoju diplomu i pravno umeće.

Ili je onako sa sve trubom nabiješ sebi u dupe u prisustvu Kačavendinom. Punoletni ste, baš vas briga
mikimedic mikimedic 00:28 23.04.2013

Re: Khm

Ako tebi kao pravniku nije jasno koja su sve potencijalno krivična dela počinjena time što je vladika karao u dupe poverene mu bogoslove, đakone itd. pod raznim pretnjama - onda jebeš tu tvoju diplomu i pravno umeće.


ja sem video snimka na kome je kacavenda sa nekim bilmezom od 20 - 25 godina, nemam drugih informacija.

sta je sporno u poljupcu dve odrasle osobe?

Ovim ozbiljno dovodiš u pitanje sopstvene dugogodišnje priče o sopstvenom pravnom umeću.


ovo je samo dokaz (jos jedan od milion) tvojih manipulacija. ja nikad nisam govorio o sopstvenom pravnom umecu, pogotovo ne na blogu (ima mnogo merodavnijih mesta gde se moje, ne samo pravno, umece procenjuje).

a pogotovo sto pokusavas da diskreditujes moje 'pravno umece' (sta god to znacilo) time sto mi spocitavas da navodno ne znam koja je sva krivicna dela vladika navodno pocinio 'karanjem u dupe poverenih mu sa krkarovog spiska' - dok je cinjenica da ja u ovom trenutku iskljucivo znam za snimak odnosa dve odrasle osobe.

nadam se da imas cvrste dokaze za tvoje alegacije da je 'vladika karao u dupe u prisutvu poverene mu... sa tvog spiska'.

ovakve klevete mogu da prodju recimo na blogu, ali me zivo zanima sta bi ti na primer rekli u nekoj tv kuci, na primer fox newsu ili cnnu, ako bi ovako nesto napisao (da da, i potpisao) za bilo koju javnu licnost u americi.




krkar krkar 00:52 23.04.2013

Re: Khm

nemam drugih informacija.


Miki, miki, opet sereškotičica:

- Nekoliko godina sam kao đakon služio na dvoru kod vladike Kačavende. Više puta je pokušao da me obljubi i tražio mi je da mu podvodim decu od 11 godina!


Čovek pod svojim imenom tvrdi da je svedok.

Koliko je to krivičnih dela za koja se goni po službenoj dužnosti???
mikimedic mikimedic 01:19 23.04.2013

Re: Khm

Više puta je pokušao da me obljubi i tražio mi je da mu podvodim decu od 11 godina!

Čovek pod svojim imenom tvrdi da je svedok.

Koliko je to krivičnih dela za koja se goni po službenoj dužnosti???


dva.

pod uslovom da se taj djakon saslusa kao osteceni i da se ta izjava i dokaze (smao me zanima kako...).
krkar krkar 01:24 23.04.2013

Re: Khm

dva.


Napredujemo.

Do malopre je bilo punoletni muškarci u 4 zida - dakle nijedno
mikimedic mikimedic 01:34 23.04.2013

Re: Khm

Do malopre je bilo punoletni muškarci u 4 zida - dakle nijedno



pod uslovom da se taj djakon saslusa kao osteceni i da se ta izjava i dokaze (smao me zanima kako...).
8c_competizione 8c_competizione 07:40 23.04.2013

Re: Khm

episkopska zakletva kaze da vladika ne moze da bude gej?


jel to SPC odobrila gej kao OKej?

znaci Nasi i Dveri dobili naredjenje da ne napadaju Paradu vise, nego da u njoj aktivno ucestvuju?

preveli i preradili Mitropolit Amfilohije i Episkop Atanasije
chardy22 chardy22 07:49 23.04.2013

Re: Khm

A zašto ti je smešan? Misliš li da je zabranjeno kritikovati SPC, utoliko pre što se o njoj itekako šta ima kazati? I zašto bi onaj ko to radi odmah postao Lojola? Naši kobajagi demokrati ispod kože su najveći klero-retrogradi.
ed_novipazar ed_novipazar 07:58 23.04.2013

Re: Khm

freehand

U je... Komisija za zaštitu vere od Crkve. Krkarijus de Lojola privodi Sinod SPC Pravilu službe!
Smešan si.

I pored toga sto nisam nicim izazvan i sto sam "antihrist", ipak cu uzeti pravo da dam komentar na ovo. Sve moze biti smijesno ali odbrana vjere od Crkve (vladika, hodza , kardinala ...) nikako! Iskustvo govori da i pored velikog broja iskrenih i svojoj misiji odanih sluzbenika, uvijek postoji jedan dio koji nakon prvog kušanja ovozemaljskih blagodati brzo zaboravi na onozemaljske pa se do te mjere izopači da je za bilo kakav lijek prekasno i da jedino još hirurgija može pomoći. Na nesreću, uglavnom su u pitanju tipovi na visokim pozicijama. Meni je Kačavenda kao peder potpuno neinteresantan. Ako ga SPC i pravoslavci kao takvog prihvataju, meni to ne smeta. Druga je stvar što razum teško može da shvati i prihvati toliku gomilu licemjerstva kod jedne grupe ljudi koji pretenduju da budu moralni i duhovni stožer narodu. A još teže se mogu shvatiti ovce koje dozvoljavaju da ih takvi čobani šišaju.

Kačavenda je u biti zanimljiv samo kao ratni zlocinac i kao kriminalac. Ali teško se može očekivati da u državi kakva je Srbija ovakvi budu procesuirani.
freehand freehand 09:02 23.04.2013

Re: Khm

chardy22
A zašto ti je smešan? Misliš li da je zabranjeno kritikovati SPC, utoliko pre što se o njoj itekako šta ima kazati? I zašto bi onaj ko to radi odmah postao Lojola? Naši kobajagi demokrati ispod kože su najveći klero-retrogradi.

Pre nego što bih ti odgovorio voleo bih da mi kažeš samo - znaš li ti ko je i šta je bio de Lojola, svojim rečima i bez guglanja?
freehand freehand 09:09 23.04.2013

Re: Khm

Sve moze biti smijesno ali odbrana vjere od Crkve (vladika, hodza , kardinala ...) nikako! Iskustvo govori da i pored velikog broja iskrenih i svojoj misiji odanih sluzbenika, uvijek postoji jedan dio koji nakon prvog kušanja ovozemaljskih blagodati brzo zaboravi na onozemaljske pa se do te mjere izopači da je za bilo kakav lijek prekasno i da jedino još hirurgija može pomoći.

Sve bih se ja sa tobom složio Ede, ali na nekom drugom i drugačije napisanom blogu.
Međutim kad Krkar krene ofrlje i bejzbolkom da rešava kanonska pitanja pljujući po Sinodu SPC, a uvek i isključćivo na liniji koja ima azimut Srbija - srpstvo -SPC - zločinstvo,laž i uvek se i bez izuzetka završava fašizmom - što i jeste osnovni smisao ovih sve kraćih a sve malignijih proseravanja - e dizvineš - ne ide mi baš sa slaganjem o kobajagi temi.
Štaviše, krene mi spazmi u želucu sa tendencijom bljuvanja.
krkar krkar 09:13 23.04.2013

Re: Khm

Sve bih se ja sa tobom složio Ede, ali na nekom drugom i drugačije napisanom blogu.


Pa eno ti ga onaj što prodaje muda za bubrege na naučnoj bazi. Što si ovde dolazio kad je ovo ispod tvog nivoa?

Žućo, k nozi!

freehand freehand 09:18 23.04.2013

Re: Khm

krkar
Sve bih se ja sa tobom složio Ede, ali na nekom drugom i drugačije napisanom blogu.


Pa eno ti ga onaj što prodaje muda za bubrege na naučnoj bazi. Što si ovde dolazio kad je ovo ispod tvog nivoa?

Žućo, k nozi!


Ti opet počinješ sa vređanjem pa ćeš posle da kmečiš?
Ako je ovde neko trgovac sitnim mudima pevčevim koja uz gromoglasnu reklamu uvaljuje kao ona od nosoroga - to si, Krkare ti.
A sad, pošto će Žuća k nozi - ti možeš da nastaviš sa lizanjem obožavanih vojvocinim četničko-rutavih jajaca.

bubamarac bubamarac 09:21 23.04.2013

Re: Khm

Domacine,tebe ovaj slucaj bas uveseljava. Da nije Kacavende zbog tebe bi ga trebalo izmisliti. Nisi odavno sretniji i vickastiji bio ovdje na blogu.
Jesi li nesto kresnuo nocas?
krkar krkar 09:25 23.04.2013

Re: Khm

Domacine,tebe ovaj slucaj bas uveseljava. Da nije Kacavende zbog tebe bi ga trebalo izmisliti.


Ma da, sve je to Udba namestila a ja potplatio. Na silu je Vasilije karao, na silu Pahomije bludio, na silu kradu. Sve naterani, sve vatikansko maslo.

Odlična logika!
bubamarac bubamarac 09:30 23.04.2013

Re: Khm

Ne kazem da su na silu i ne branim ih. Samo mi drago sto si ti srecan zbog njih.
mikimedic mikimedic 12:21 23.04.2013

Re: Khm

jel to SPC odobrila gej kao OKej?


jel ih zabranila?

znaci Nasi i Dveri dobili naredjenje da ne napadaju Paradu vise, nego da u njoj aktivno ucestvuju?


to pitaj njih.
mikimedic mikimedic 12:22 23.04.2013

Re: Khm

Meni je Kačavenda kao peder potpuno neinteresantan. Ako ga SPC i pravoslavci kao takvog prihvataju, meni to ne smeta. Druga je stvar što razum teško može da shvati i prihvati toliku gomilu licemjerstva kod jedne grupe ljudi koji pretenduju da budu moralni i duhovni stožer narodu. A još teže se mogu shvatiti ovce koje dozvoljavaju da ih takvi čobani šišaju.




ja samo ne kapiram iz koje perspektive krkar pise ovaj blog - sisane ovce?


mikimedic mikimedic 12:24 23.04.2013

Re: Khm

Ma da, sve je to Udba namestila a ja potplatio. Na silu je Vasilije karao, na silu Pahomije bludio, na silu kradu. Sve naterani, sve vatikansko maslo.

Odlična logika!


sve sve, ali sto tebe to toliko tangira?

da nisi ispusio?


mikimedic mikimedic 12:25 23.04.2013

Re: Khm

Ne kazem da su na silu i ne branim ih. Samo mi drago sto si ti srecan zbog njih.



krkar krkar 12:27 23.04.2013

Re: Khm

ja samo ne kapiram iz koje perspektive krkar pise ovaj blog - sisane ovce?


Miki,

Ovce se ŠIŠAJU ili STRIGU. Sisa se ... ma naučićeš valjda... kad presisaš.

Krkar sve blogove piše iz perspektive građanina koji je slobodan, nezavisan i misli svojom glavom.

E sad ako ti ovo liči na jednačinu sa 3 nepoznate - džebga. Ili sisaj...
mikimedic mikimedic 12:36 23.04.2013

Re: Khm

Krkar sve blogove piše iz perspektive građanina koji je slobodan, nezavisan i misli svojom glavom.


pa kaj ga onda interesira kaj dva muskadina delaju, bilo na youtubu bilo u cetiri zida?


NNN NNN 14:54 23.04.2013

Re: Khm

Glava mu ne da mira
horheakimov horheakimov 16:06 23.04.2013

Re: Khm

šiš popovi svi odlaze u Šišatovac
zanimljivo mesto, ono dva putića, izvor, ne vidi se koj' je pravi

mikimedic mikimedic 16:13 23.04.2013

Re: Khm

Glava mu ne da mira


koja glava?


chardy22 chardy22 03:47 24.04.2013

Re: Khm

chard

Re: Khm

chardy22
A zašto ti je smešan? Misliš li da je zabranjeno kritikovati SPC, utoliko pre što se o njoj itekako šta ima kazati? I zašto bi onaj ko to radi odmah postao Lojola? Naši kobajagi demokrati ispod kože su najveći klero-retrogradi.


Pre nego što bih ti odgovorio voleo bih da mi kažeš samo - znaš li ti ko je i šta je bio de Lojola, svojim rečima i bez guglanja?


Ti bi da se igraš Milionera? Ili slagalice? Priprosto je bežati u glupavo natezanje kada ti se ne svidi nečija misao. Bolje bi bilo da razmisliš o tome zbog čega bi svako opravdano izrugivanje nemoralu i ogavnom ponašanju nekih glavešina SPC morao odmah da bude vatikanska ujdurma što ti, sa lošim humorom, insinuiraš. Pun mi je q inkvizitorsko-koštuničarskog mentaliteta koji izvan srpstvujuće-pravoslavne vizure i arhineprijatelja ne vidi dalje od nosa i pri tome se još ljutka na svakog ko se od toga odmakne. .. A možda i grešim, možda si ti u nekoj dubini ipak malo bolji?

milivoje_bg milivoje_bg 06:19 24.04.2013

Re: Khm

chardy22
chard

Re: Khm

chardy22
A zašto ti je smešan? Misliš li da je zabranjeno kritikovati SPC, utoliko pre što se o njoj itekako šta ima kazati? I zašto bi onaj ko to radi odmah postao Lojola? Naši kobajagi demokrati ispod kože su najveći klero-retrogradi.


Pre nego što bih ti odgovorio voleo bih da mi kažeš samo - znaš li ti ko je i šta je bio de Lojola, svojim rečima i bez guglanja?


Ti bi da se igraš Milionera? Ili slagalice? Priprosto je bežati u glupavo natezanje kada ti se ne svidi nečija misao. Bolje bi bilo da razmisliš o tome zbog čega bi svako opravdano izrugivanje nemoralu i ogavnom ponašanju nekih glavešina SPC morao odmah da bude vatikanska ujdurma što ti, sa lošim humorom, insinuiraš. Pun mi je q inkvizitorsko-koštuničarskog mentaliteta koji izvan srpstvujuće-pravoslavne vizure i arhineprijatelja ne vidi dalje od nosa i pri tome se još ljutka na svakog ko se od toga odmakne. .. A možda i grešim, možda si ti u nekoj dubini ipak malo bolji?


Понављаш 'ко Швабо трала-ла' глупаве флоскуле ... Камо среће када би наши политичари имали део образовања Коштунице (а и ти ми, да простиш личи на мега-гига трендовца - пожури почиње Велики Брат).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:19 24.04.2013

Re: Khm

tako i u ostalom poretku monaškog devstvenog i anđelskog življenja i hristolikoga i mučenikopodobnog podvizavanja.


da li znaš, Miki, šta ljudi polažu kao zavet kada preuzimaju monaške shime na sebe? šta znači ovo "u poretku monaškog devstvenog življenja?"

i ko priča ove reči:

For this reason [idolatry] God gave them up to passions of dishonor; for even their females exchanged the natural use for that which is contrary to nature, and likewise also the males, having left the natural use of the female, were inflamed by their lust for one another, males with males, committing what is shameful, and receiving in themselves the recompense which was fitting for their error;

"Knowing this, that the law is not made for a righteous man, but for the lawless and disobedient, for the ungodly and for sinners, for unholy and profane, for murderers of fathers and murderers of mothers, for manslayers, For whoremongers, for them that defile themselves with mankind, for menstealers, for liars, for perjured persons, and if there be any other thing that is contrary to sound doctrine".?


имали део образовања Коштунице


obrazovanje samo po sebi ne znaci nista kada je protkano mizantropijom, sto prosto isijava iz ovog coveka.

chardy22 chardy22 07:33 24.04.2013

Re: Khm

milivoje_bg
chardy22
chard

Re: Khm

chardy22
A zašto ti je smešan? Misliš li da je zabranjeno kritikovati SPC, utoliko pre što se o njoj itekako šta ima kazati? I zašto bi onaj ko to radi odmah postao Lojola? Naši kobajagi demokrati ispod kože su najveći klero-retrogradi.


Pre nego što bih ti odgovorio voleo bih da mi kažeš samo - znaš li ti ko je i šta je bio de Lojola, svojim rečima i bez guglanja?


Ti bi da se igraš Milionera? Ili slagalice? Priprosto je bežati u glupavo natezanje kada ti se ne svidi nečija misao. Bolje bi bilo da razmisliš o tome zbog čega bi svako opravdano izrugivanje nemoralu i ogavnom ponašanju nekih glavešina SPC morao odmah da bude vatikanska ujdurma što ti, sa lošim humorom, insinuiraš. Pun mi je q inkvizitorsko-koštuničarskog mentaliteta koji izvan srpstvujuće-pravoslavne vizure i arhineprijatelja ne vidi dalje od nosa i pri tome se još ljutka na svakog ko se od toga odmakne. .. A možda i grešim, možda si ti u nekoj dubini ipak malo bolji?


Понављаш 'ко Швабо трала-ла' глупаве флоскуле ... Камо среће када би наши политичари имали део образовања Коштунице (а и ти ми, да простиш личи на мега-гига трендовца - пожури почиње Велики Брат).


I ti se ljutkaš! Mani me Koštuničinog obrazovanja koje najčešće fascinira slabo školovane. Vrlo mi je razumljivo zbog čega ono što ne razumeš nazivaš floskulama. No, ovde nije reč o obrazovanju ili nedovoljnom školovanju već o zdravoj pameti.
maksa83 maksa83 07:51 24.04.2013

Re: Khm

Камо среће када би наши политичари имали део образовања Коштунице

Obrazovanje je znati da je paradajz - voće.
Mudrost je znati da ne treba da ga stavljaš u voćnu salatu.
krkar krkar 08:40 24.04.2013

Re: Khm

амо среће када би наши политичари имали део образовања Коштунице


Obrazovanje bez cilja, smisla i koristi!
predatortz predatortz 08:50 24.04.2013

Re: Khm

krkar
амо среће када би наши политичари имали део образовања Коштунице


Obrazovanje bez cilja, smisla i koristi!


Nije fora u obrazovanju, fora je u tome što , od svih srpskih političara, jedino Koštunica ima neku viziju. I dosledan je onome čemu teži.

Ostali vode politiku od danas do sutra, u narodu poznatiju kao 'seci dupe da krpiš uši'. Produkt njihove politike je sadržan u činjenici:

Što više ljubavi od strane EU, to niži životni standard građana i veća zaduženost.
antioksidant antioksidant 08:56 24.04.2013

Re: Khm

Nije fora u obrazovanju, fora je u tome što , od svih srpskih političara, jedino Koštunica ima neku viziju. I dosledan je onome čemu teži.

доследан јесте, то му нико не спори.
али шта је тачно визија?
шта тачно једног дана кад русија оснажи а запад ослаби?
како "натраг" на косово?
коштуница нема визију. он своју доследност исказује ка недостатку визије.
freehand freehand 08:58 24.04.2013

Re: Khm

Priprosto je bežati u glupavo natezanje kada ti se ne svidi nečija misao. Bolje bi bilo da razmisliš o tome zbog čega bi svako opravdano izrugivanje nemoralu i ogavnom ponašanju nekih glavešina SPC morao odmah da bude vatikanska ujdurma što ti, sa lošim humorom, insinuiraš.

Vatikan nisam pominjao ni u insinuacijama. Komentar na koji reaguješ odnosi se na Krkarovo privođenje i poučavanje Sinoda kanonu. A i meni je pun q mudraca i suverenih delilaca pravde koje bi da raspravljaju o stvarima o kojima pojma nemaju, i to tako što zamisle zaključak (koji je, uzgred, uvek isti), prikače se razgovoru i onda vrište na sve koji ne idu tim zamišljenim diskusionim putićem.

E sad, može li odgovor na isto, jednostavno, pitanje: znaš li ko je Ignjacio Lojola?
Jer mi to ne bi mnogo toga reklo o tvom obrazovanju ali bi mi pokazalo da li uopšte znaš šta sam ja i zbog čega rekao Krkaru i u šta si se umešao.


krkar krkar 08:58 24.04.2013

Re: Khm

od svih srpskih političara, jedino Koštunica ima neku viziju


Ima, ima. Ima istu viziju kao i Vuk Drašković - Srbije iz XIX veka sa kraljem, porodičnim zadrugama, narodnim pesmama uz gusle i popovima i žandarima da raju drže zaglupljenu i poslušnu.

Jedino što bismo kod Vuka svi imali da živimo kod dede na selu u istoj prostoriji sa ovcama i ložimo vatru na ognjištu dok bi Koštunica ovce i ognjište prepustio Vuku a on bi parket i kaljevu peć na struju.

predatortz predatortz 09:00 24.04.2013

Re: Khm

доследан јесте, то му нико не спори.
али шта је тачно визија?


Njegova vizija je, koliko ja kapiram, jačanje Srbije bez upliva EU. Traženje novih tržišta i novih saveznika, pošto se sa postojećim nismo usrećili.
maksa83 maksa83 09:02 24.04.2013

Re: Khm

Nije fora u obrazovanju, fora je u tome što , od svih srpskih političara, jedino Koštunica ima neku viziju.

Svakako ima jasnu i doslednu viziju, barem poslednjih 10 godina, al' ta vizija je popriličan horor. Zapravo je beskrajno licemerna, pošto podrazumeva prolivanje tuđe krvi dok vizionar gleda svoj pupak na Vračaru. Takođe podrazumeva klerikalizaciju daleko preko granice prihvatljivog za savremeno društvo, i nosi sa sobom rusofiliju čije posledice za razliku od okolnih balkanskih naroda mi nismo nikad osetili. O ideološkim vezama sa Ljotić ekipom da ne govorimo. Ta "vizija" takođe nije operisana ni od Kenea (Kolubara) i Bubala (neznane mućke).

Tj. to je jedan vrlo, vrlo dosledan seronja.
krkar krkar 09:04 24.04.2013

Re: Khm

Traženje novih tržišta i novih saveznika


A on se u tržišta posebno dobro razume!

Od tržišta poznaje državnu platnu listu i Bajlonijevu pijacu.

I zna da mu nekakvim pravoslavnim čudom stalno kaplje neka lova, te donese jaran Rade Bulatović, te ortak Kene, te zemljak Čeković...
maksa83 maksa83 09:04 24.04.2013

Re: Khm

Ima, ima. Ima istu viziju kao i Vuk Drašković - Srbije iz XIX veka sa kraljem, porodičnim zadrugama, narodnim pesmama uz gusle i popovima i žandarima da raju drže zaglupljenu i poslušnu.

Da, al' ta pastoralna idila ne za njega, nego za ostatak puka. On je previše fini za tako nešto.
krkar krkar 09:06 24.04.2013

Re: Khm

Da, al' ta pastoralna idila ne za njega, nego za ostatak puka. On je previše fini za tako nešto.


Stvarno se vidi da si programer - čitaš liniju po liniju.

U mojoj sledećoj piše upravo ovo
freehand freehand 09:08 24.04.2013

Re: Khm

krkar
od svih srpskih političara, jedino Koštunica ima neku viziju


Ima, ima. Ima istu viziju kao i Vuk Drašković - Srbije iz XIX veka sa kraljem, porodičnim zadrugama, narodnim pesmama uz gusle i popovima i žandarima da raju drže zaglupljenu i poslušnu.

Jedino što bismo kod Vuka svi imali da živimo kod dede na selu u istoj prostoriji sa ovcama i ložimo vatru na ognjištu dok bi Koštunica ovce i ognjište prepustio Vuku a on bi parket i kaljevu peć na struju.


A šta ga to tačno razlikuje od sadašnjeg Predsednika? Sem tog usranog obrazovanja, prave diplome, prave magistrature i prave doktorske titule? I što ne mora da čeka inspicijenta ili da tipuje oko padeža u rial tajmu?
antioksidant antioksidant 09:09 24.04.2013

Re: Khm

Njegova vizija je, koliko ja kapiram, jačanje Srbije

межаш жеље и визије
AlexDunja AlexDunja 09:09 24.04.2013

Re: Khm

On je previše fini za tako nešto.

ahm, i bez tona je strašno
predatortz predatortz 09:10 24.04.2013

Re: Khm

akođe podrazumeva klerikalizaciju daleko preko granice prihvatljivog za savremeno društvo, i nosi sa sobom rusofiliju čije posledice za razliku od okolnih balkanskih naroda mi nismo nikad osetili. O ideološkim vezama sa Ljotić ekipom da ne govorimo. Ta "vizija" takođe nije operisana ni od Kenea (Kolubara) i Bubala (neznane mućke).


Napomenuću te da klerikalizacija društva nije došla sa Koštunicom. Novim vlastima je trebao neki vid diskontinuiteta sa Slobinim režimom. U nedostatku ideja, to je najlakše bilo postići grleći se sa popovima. Popovi su to mudro iskoristili, naplatili marketinške usluge novim vlastima.
krkar krkar 09:11 24.04.2013

Re: Khm

A šta ga to tačno razlikuje od sadašnjeg Predsednika?


Što je idiot koji misli da je doslednost i principijelnost da se uskurčiš i da te se ničim ne može ubediti da je to što si ti zamislio nemoguće, nerealno, neostvarivo. Nego odlučiš da ćeš živeti 3000 godina ako treba al' ćeš dočekati da pravoslavni popovi to učine mogućim, realnim i ostvarivim.
antioksidant antioksidant 09:13 24.04.2013

Re: Khm

. Novim vlastima je trebao neki vid diskontinuiteta sa Slobinim režimom

ти се нешто не сећаш попова у непоменово доба?
predatortz predatortz 09:13 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant
Njegova vizija je, koliko ja kapiram, jačanje Srbije

межаш жеље и визије


Moguće, ali uporedi broj zaposlenih danas i onomad. Šta se realno moglo uraditi sa platom danas, a šta onomad...

A,da, zaboravih... Svetska ekonomska kriza
predatortz predatortz 09:15 24.04.2013

Re: Khm

antioksidant
. Novim vlastima je trebao neki vid diskontinuiteta sa Slobinim režimom

ти се нешто не сећаш попова у непоменово доба?


O popove se grebu sve vlasti od kraja osamdesetih. Ovi su,kao što rekoh, te usluge naplatili. I ja bih. Ti ne bi?
predatortz predatortz 09:16 24.04.2013

Re: Khm

ahm, i bez tona je strašno


Što? Nije lep k'o Tači?
krkar krkar 09:16 24.04.2013

Re: Khm

Moguće, ali uporedi broj zaposlenih danas i onomad.


Ali onda se radilo ... po 25 sati dnevno

Jesi Bosanac - ali valjda čak ni ti ne možeš ozbiljno da pripisuješ bilo kakvo ekonomsko znanje, viziju, plan, ideju... bilo kome ko ima veze sa Koštunicom i DSS.
predatortz predatortz 09:19 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Moguće, ali uporedi broj zaposlenih danas i onomad.


Ali onda se radilo ... po 25 sati dnevno

Jesi Bosanac - ali valjda čak ni ti ne možeš ozbiljno da pripisuješ bilo kakvo ekonomsko znanje, viziju, plan, ideju... bilo kome ko ima veze sa Koštunicom i DSS.


Bosanac zna da zaviri u svoj novčanik. Ovi stručnjaci me nisu baš ubedili u svoju viziju,plan,ideju...

I,da... Jeste taj bager radio dvadeset i pet sati dnevno. Ali, to su sitne pizdarije spram nekih lopovluka naših proevropskih perjanica.
zilikaka zilikaka 09:20 24.04.2013

Re: Khm

Moguće, ali uporedi broj zaposlenih danas i onomad.


Opadajuća kriva.
Šta se realno moglo uraditi sa platom danas, a šta onomad...

Zavisi o kojem periodu pričamo, ali načelno rastuća kriva. Odnosno, kako vreme ide, standard ipak raste, ali samo za zaposlene.

krkar krkar 09:23 24.04.2013

Re: Khm

Što? Nije lep k'o Tači?


Ma kakav Taći, zna se ko je lep, ljube ga podanici

predatortz predatortz 09:25 24.04.2013

Re: Khm


Ma kakav Taći, zna se ko je lep, ljube ga podanic


Čoveče, moraš da skapiraš da nismo svi robovi kulta ličnosti, niti na nekom platnom spisku pa da moramo da seremo za kintu.

krkar krkar 09:27 24.04.2013

Re: Khm

Ali, to su sitne pizdarije spram nekih lopovluka naših proevropskih perjanica.


Nikakve razlike nema između principijelnog Koštunice, pragmatičnog Đinđića i ovih koji uopšte ne pokušavaju da izmisle sebi neki pridev kako bi pokrili činjenicu da su lopovi bez skrupula.

Svi su uveli feudalizaciju vlasti, parcelizaciju ministarstava, javnih preduzeća i svih postavljenja koja se dodeljuju kao leno, svi su uveli krađu za više ciljeve...

Pri čemu je jedino tvoj idol bezočno lagao da ne krade nego da je principijelni pravoslavni slovenski čovekoljubac
maksa83 maksa83 09:27 24.04.2013

Re: Khm

Napomenuću te da klerikalizacija društva nije došla sa Koštunicom.

Po meni, ključni momenat klerikalizacije društva je bilo uvođenje veronauke u škole, i to je (ponavljam) tekovina pok. Zorana Đ. (pragmatičano koketiranje sa desnim i tradicionalnim) i Čedomira J. (pomodno plitko govedo koje se sveže krstilo kod Amfilohija i Spoznalo Svetlo, pa se obojica posle kajali), ali to nije deo njihove ideologije. Klerikalizacija je u samoj srži DSS-a.

Inače, moj prvi kontakt sa Nikolajem V. je kad sam posle dosta vremena tamo početkom 2000-tih sreo jednog drugara, tadašnjeg predsednika omladine DSS ispred Opštine Stari Grad. "'De si šta radiš?" "Evo, držimo ovde predavanje o Nikolaju V." "Ko je to?" "To je <blabla>".

E sad, možda se to nekome sviđa, ali onda više ne pričamo o doslednosti nego o ukusima i sistemima vrednosti.
krkar krkar 09:27 24.04.2013

Re: Khm

niti na nekom platnom spisku pa da moramo da seremo za kintu.


Ne seri da ti ovo sve xhabe pričaš?

Ako je i od Bosanca - mnogo je!
predatortz predatortz 09:30 24.04.2013

Re: Khm

krkar
niti na nekom platnom spisku pa da moramo da seremo za kintu.


Ne seri da ti ovo sve xhabe pričaš?

Ako je i od Bosanca - mnogo je!


Verovao ili ne, tako je.

Ali,pošteno je to što se ti ne praviš da to isto radiš. Za to
freehand freehand 09:33 24.04.2013

Re: Khm

krkar
A šta ga to tačno razlikuje od sadašnjeg Predsednika?


Što je idiot koji misli da je doslednost i principijelnost da se uskurčiš i da te se ničim ne može ubediti da je to što si ti zamislio nemoguće, nerealno, neostvarivo. Nego odlučiš da ćeš živeti 3000 godina ako treba al' ćeš dočekati da pravoslavni popovi to učine mogućim, realnim i ostvarivim.

Izvini, ali pitao sam za razlike?
krkar krkar 09:41 24.04.2013

Re: Khm

Ali,pošteno je to što se ti ne praviš da to isto radiš.


Odavno sam ja priznao da me CIA plaća 20000 $ mesečno da kvarim Srpstvu Vaskolikom napredak, da Srbija i Tvorevina ne preteknu SAD.
krkar krkar 09:44 24.04.2013

Re: Khm

Izvini, ali pitao sam za razlike?



predatortz predatortz 09:45 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Ali,pošteno je to što se ti ne praviš da to isto radiš.


Odavno sam ja priznao da me CIA plaća 20000 $ mesečno da kvarim Srpstvu Vaskolikom napredak, da Srbija i Tvorevina ne preteknu SAD.


Simpatično...

Ti si majstor za cinizam, kritiku... Ok umeš da budeš neumesan u tome, da vređaš ljude...

Sve je to rokenrol. Ali, tvoji blogovi su nekako predvidljivi:

Zna se meta, zna se rečnik, a ,nekako, se i poklapaju sa nekim događajima...
krkar krkar 09:51 24.04.2013

Re: Khm

Zna se meta, zna se rečnik, a ,nekako, se i poklapaju sa nekim događajima...


Em Bosanac, em policajac, em Koštunićevac - nije ni čudo da si paranoičan.

Naravno da se

poklapaju sa nekim događajima


jer su (neki blogovi) reakcije na događaje. Kao, na primer, ovaj.

Nisam ja jebo bogoslove nit sam ja snimao Kačavendu kako jebe nit' sam ja pustio snimke upravo kad treba amortizovati eventualnu reakciju na činjenicu da je vlast prodala Kosovo (i to jeftino jer bolje ne umeju).

Jedino me brine što Služba ne ume preciznije da predvidi količinu narodne kurobolje za Kosovom pa jedan tako lep adut potroši jeftino.

Kad kreneš sitnu kartu da sečeš adutskim popom nikad ne sluti na dobro! Sleduju il' makaze il' nadsecanje.
predatortz predatortz 09:55 24.04.2013

Re: Khm

E sad, možda se to nekome sviđa, ali onda više ne pričamo o doslednosti nego o ukusima i sistemima vrednosti.


I to je sasvim legitimna priča. Što se sistema vrednosti tiče, Koštunica je konzervativac. Prirodno je da konzervativac koketira sa Crkvom. To rade svi konzervatici u Evropi.

Sa druge strane, DS i Đinđić su navodni levičari. Ništa manje nisu koketirali. To je onaj deo koji govori o doslednosti i ukusu.
antioksidant antioksidant 09:56 24.04.2013

Re: Khm

predatortz
antioksidant
Njegova vizija je, koliko ja kapiram, jačanje Srbije

межаш жеље и визије


Moguće, ali uporedi broj zaposlenih danas i onomad. Šta se realno moglo uraditi sa platom danas, a šta onomad...

A,da, zaboravih... Svetska ekonomska kriza

proveri ostale drzave u tom periodu
jeste svetska ekonomska kriza
ma koliko izlizan izgovor bio
inace - spisak sumnjivih privatizacija - dominira kostunicino vreme
predatortz predatortz 10:00 24.04.2013

Re: Khm


Em Bosanac, em policajac, em Koštunićevac - nije ni čudo da si paranoičan

Nisam ja jebo bogoslove nit sam ja snimao Kačavendu kako jebe nit' sam ja pustio snimke upravo kad treba amortizovati eventualnu reakciju na činjenicu da je vlast prodala Kosovo (i to jeftino jer bolje ne umeju).


Mislim da narod boli kurac i za to koga hefta Kačavenda. Na kraju krajeva, šta je on i nije bila neka tajna.

Rekoh gore, zna se da je on peder. Ali oni koji čuvaju njega i Pahomija su pederčine.

Netipično razmišljanje za jednog paranoičnog Karadžićevog policajca, Bosanca i zaljubljenika u Koštunicu, zar ne?
maksa83 maksa83 10:02 24.04.2013

Re: Khm

Sa druge strane, DS i Đinđić su navodni levičari.

DS je po svojoj izvornoj i originalnoj prirodi - centar. To što su krenuli da vrludaju levo desno preko pune linije znači da su se opijanil od para i moći i da je taj kurs postao ne sekudnaran, nego potpuno nebitan i u funkciji daljeg zgrtanja i sticanja moći. U tom vrludanju pojedinci su profitirali, a stranka se zabola u banderu i puši se ispod haube.
krkar krkar 10:07 24.04.2013

Re: Khm

Netipično razmišljanje za jednog paranoičnog Karadžićevog policajca, Bosanca i zaljubljenika u Koštunicu, zar ne?


Skidam kapu! (Za netipično razmišljanje. Karadžićevopolicajstvo je prošlo, za bosanstvo nisi nižta zaslužan - ni kriv - a za koštunićarstvo računam da ti je lakše u duši sad kad si se autovao).
krkar krkar 10:09 24.04.2013

Re: Khm

To što su krenuli da vrludaju levo desno preko pune linije znači da su se opijanil od para i moći i da je taj kurs postao ne sekudnaran, nego potpuno nebitan i u funkciji daljeg zgrtanja i sticanja moći. U tom vrludanju pojedinci su profitirali, a stranka se zabola u banderu i puši se ispod haube.




I sad pošto je očigledno da je TDI zaribao pokušavaju da nas ubede da su od početka u gepeku imali litijum jonske baterije a na zadnjim točkovima elektromotore i da će od bandere ići još brže i ekološkije napred
predatortz predatortz 10:14 24.04.2013

Re: Khm

a za koštunićarstvo računam da ti je lakše u duši sad kad si se autovao).


Pošteno da ti kažem, i nisam neki preterani fan. Ono, voleo bih da postoji jedna jaka stranka umerene desnice, jer tu se negde pronalazim po političkim ubeđenjima. Ne mislim da je u Srbiji trenutno ima, na nesreću Srbije. Koštunica je, po prirodi, mlak za takvo liderstvo. A, DSS nema jakih i harizmatičnih igrača da to liderstvo preuzmu.

Ali me nervira ovo upiranje prstom, status dežurnog krivca. Činjenice su sledeće:

Zastupljenost DSS u političkom životu Srbije ne omogućava toj stranci da ozbiljno utiče na bilo šta. Samim tim, Koštunica ne može da bude krivac za bilo šta što se dešava sada. Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju. Nisu to uradili, dakle čovek je nevin. Ili su oni nesposobni.
freehand freehand 10:23 24.04.2013

Re: Khm

krkar
Izvini, ali pitao sam za razlike?




Ti si razlika?
Što više voliš četničke vojvode sa darovanim diplomama nego salonske mudrosere?

Ne, ozbiljno: šta je razlika? Vojvoda bolje zvuči u UN?
freehand freehand 10:24 24.04.2013

Re: Khm

Zastupljenost DSS u političkom životu Srbije ne omogućava toj stranci da ozbiljno utiče na bilo šta. Samim tim, Koštunica ne može da bude krivac za bilo šta što se dešava sada. Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju. Nisu to uradili, dakle čovek je nevin. Ili su oni nesposobni.

Ma ne laje kera sela radi.
antioksidant antioksidant 10:26 24.04.2013

Re: Khm

Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju.

ово важи и за чеду јовановића
а важиће и за мишковића за пар месеци
(зашто, о зашто су мењали кривични закон да укину кривично дело по којем се могло судити мишковићу?)
predatortz predatortz 10:27 24.04.2013

Re: Khm

freehand
Zastupljenost DSS u političkom životu Srbije ne omogućava toj stranci da ozbiljno utiče na bilo šta. Samim tim, Koštunica ne može da bude krivac za bilo šta što se dešava sada. Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju. Nisu to uradili, dakle čovek je nevin. Ili su oni nesposobni.

Ma ne laje kera sela radi.



Ne kontam ? Ko laje, i zbog čega laje?
predatortz predatortz 10:28 24.04.2013

Re: Khm


ово важи и за чеду јовановића
а важиће и за мишковића за пар месеци


Dakle nesposobni. Pa što se onda kurče?
freehand freehand 10:29 24.04.2013

Re: Khm

predatortz
freehand
Zastupljenost DSS u političkom životu Srbije ne omogućava toj stranci da ozbiljno utiče na bilo šta. Samim tim, Koštunica ne može da bude krivac za bilo šta što se dešava sada. Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju. Nisu to uradili, dakle čovek je nevin. Ili su oni nesposobni.

Ma ne laje kera sela radi.



Ne kontam ? Ko laje, i zbog čega laje?

Ne gura džaba Krkar vojvodu iza Zlojeba, da mu ne viri ni kokarda ni kutlača, ni ona noga što zna da zaboli.

predatortz predatortz 10:32 24.04.2013

Re: Khm

freehand
predatortz
freehand
Zastupljenost DSS u političkom životu Srbije ne omogućava toj stranci da ozbiljno utiče na bilo šta. Samim tim, Koštunica ne može da bude krivac za bilo šta što se dešava sada. Za prošlost, ako su imali nešto konkretno u rukama, imali su i dovoljno vremena da to procesuiraju. Nisu to uradili, dakle čovek je nevin. Ili su oni nesposobni.

Ma ne laje kera sela radi.



Ne kontam ? Ko laje, i zbog čega laje?

Ne gura džaba Krkar vojvodu iza Zlojeba.



A,tooo...

Jbga, novo vreme - novi običaji...

Ko jebe nas dvojicu što pičimo jedno te isto, ko Švaba tralala...
antioksidant antioksidant 10:33 24.04.2013

Re: Khm

predatortz

ово важи и за чеду јовановића
а важиће и за мишковића за пар месеци


Dakle nesposobni. Pa što se onda kurče?

имају публику
исто као и коштуница
с тим што се коштуничин програм самоизолације и остварује
predatortz predatortz 10:35 24.04.2013

Re: Khm

с тим што се коштуничин програм самоизолације и остварује


Čekaj,bre! Je l' ovi potpisaše? Je l' EU zadovoljna?
Pa,koja sad samoizolacija?!
antioksidant antioksidant 10:41 24.04.2013

Re: Khm

predatortz
с тим што се коштуничин програм самоизолације и остварује


Čekaj,bre! Je l' ovi potpisaše? Je l' EU zadovoljna?
Pa,koja sad samoizolacija?!

ok
uživaj u toj otvorenoj srbiji koju ja ne primećujem

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana